Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:10
CrackSlet schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:08:
[...]
Maar dat je je raid gear uiteindelijk weer kan vervangen door betere raid gear bij de DLC is natuurlijk iets wat je altijd altijd blijft houden bij uitbereidingen van "rpg-achtige" games.
Klopt, maar als het reward-systeem zo brakkig is geimplementeerd dat je volledig bent overgelaten aan RNG en het in behoorlijk wat gevallen zo lang duurt voordat je uiteindelijk lvl 30 kan worden, dan is het niet wenselijk dat je al een paar maanden na de release van het spel met DLC gaat komen wat de raid-gear van VoG overbodig maakt.

Zelfs met een muntje opwerpen kan het gebeuren dat je 50x kop krijgt (wat zich in Destiny dan vertaalt naar 50 FOKKIN WEKEN). In de werkelijkheid is het dus nog erger aangezien de kans op raid armor vele male kleiner is dan 50%.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
DeBierVampier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:15:
[...]

Klopt, maar als het reward-systeem zo brakkig is geimplementeerd dat je volledig bent overgelaten aan RNG en het in behoorlijk wat gevallen zo lang duurt voordat je uiteindelijk lvl 30 kan worden, dan is het niet wenselijk dat je al een paar maanden na de release van het spel met DLC gaat komen wat de raid-gear van VoG overbodig maakt.

Zelfs met een muntje opwerpen kan het gebeuren dat je 50x kop krijgt (wat zich in Destiny dan vertaalt naar 50 FOKKIN WEKEN). In de werkelijkheid is het dus nog erger aangezien de kans op raid armor vele male kleiner is dan 50%.
komt over alsof je gefrustreerd ben om iets wat je niet kan krijgen in een spelletje...

speel jij niet voor de fun?
zal mij geen ene donder uit maken of ik wel of niet raidgear krijg

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:54

Denko

|{ing Øf ßlitz

DeBierVampier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:15:
[...]

Heb al 2 vrienden die 2x een warlock hebben. Voor 2 kansen per week. Wel humor op zich.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
Denko schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:25:
[...]

Heb al 2 vrienden die 2x een warlock hebben. Voor 2 kansen per week. Wel humor op zich.
Meh dit is echt wel heel erg overdreven.... 2 warlocks...
Dat haalt gewoon de fun weg van het spel, dit is heel erg geforceerd spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik een blauwe helmet met 15 light heb, en ik vind een helm met 13 light, dan heb ik hier toch nix aan en moet ik deze discarden right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan, als de helmet een legendairy is, kan je hem tot veel hoger upgraden, met meer light :) Hierdoor kan je een hoger level halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:32:
Ligt eraan, als de helmet een legendairy is, kan je hem tot veel hoger upgraden, met meer light :) Hierdoor kan je een hoger level halen!
Klopt, maar in dit geval gaat het om een blauwe helm met minder light :+
Tenzij de helm die je nu hebt volledig geupgrade is en ie level 19 is en de nieuwe helm is 20 die je nog kan upgraden, dan kan je wss meer light krijgen van die level 20 helm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Raw Kip schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:20:
[...]

komt over alsof je gefrustreerd ben om iets wat je niet kan krijgen in een spelletje...

speel jij niet voor de fun?
zal mij geen ene donder uit maken of ik wel of niet raidgear krijg
En niet iedereen is hetzelfde. Ik speel voor de fun, maar als het enige wat resteert om verder te komen/sterker te worden de raid armor is en dat is afhankelijk van RNG dan is dat frustrerend.

Overigens complete dooddoener in elk argument: "oh vind jij dat niet leuk? Nou ik wel, dus dan ben jij vast gefrustreerd/te hardcore/whatever".

Suggestieve vraagstelling waar beide partijen verder niets mee kunnen.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 23:09
Weet iemand of de exotic weapons straks nog bruikbaar zijn? M.a.w. krijgen nieuwe wapens een hogere damage (>300) of gaat de hogere damage puur via de damage modifier door gear (light)?

Anders quit ik gelijk wat exotic quests...

[ Voor 11% gewijzigd door Physx op 05-11-2014 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
DeBierVampier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:34:
[...]

En niet iedereen is hetzelfde. Ik speel voor de fun, maar als het enige wat resteert om verder te komen/sterker te worden de raid armor is en dat is afhankelijk van RNG dan is dat frustrerend.

Overigens complete dooddoener in elk argument: "oh vind jij dat niet leuk? Nou ik wel, dus dan ben jij vast gefrustreerd/te hardcore/whatever".

Suggestieve vraagstelling waar beide partijen verder niets mee kunnen.
Als het niet RNG based was, dan had je het armor allang al en had je het spel al weer terug in z'n kistje gestopt right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:30

justifire

Shut up and squat !!

@ Physx
Komen geloof ik exotic gems of zoiets waarmee je waarschijnlijk je armor of wapens verder kan upgraden.

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 05-11-2014 16:39 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jesse111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:33:
[...]

Klopt, maar in dit geval gaat het om een blauwe helm met minder light :+
Tenzij de helm die je nu hebt volledig geupgrade is en ie level 19 is en de nieuwe helm is 20 die je nog kan upgraden, dan kan je wss meer light krijgen van die level 20 helm :)
blauw = legendary en die kan ik tot maximaal level 15 upgraden right?

ik heb bijv nu blauwe gauntlets die level 20 requirt, op 15 light. Net heb ik een tiger strike gedaan en kreeg ik een blauwe gauntlet die level 19 requirt en 10 light heeft. (ik ben zelf lvl 24).

de huidige gauntlet die ik al had is dan beter right? en die nieuwe moet ik discarden

Meteen nog een vraag, ik heb alles nu op light 15 behalve de chest armor op 13, en mijn light process staat op 58.

als ik de chest armor tot 15 upgrade krijg ik er nog 2 bij dus, maar dit gaat me niet naar level 15 helpen.

wat doe ik fout?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Physx schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:36:
Weet iemand of de exotic weapons straks nog bruikbaar zijn? M.a.w. krijgen nieuwe wapens een hogere damage (>300) of gaat de hogere damage puur via de damage modifier door gear (light)?

Anders quit ik gelijk wat exotic quests...
Exotic = exotic, dat zal het ook blijven. Er zullen denk ik geen sterkere exotics komen (behalve dan de vex mythoclast enzo) dan dat er nu is.
Wss zal er idd iets komen waarmee je hun damage hoger kan maken dan 300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
jesse111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:39:
[...]

Exotic = exotic, dat zal het ook blijven. Er zullen denk ik geen sterkere exotics komen (behalve dan de vex mythoclast enzo) dan dat er nu is.
Wss zal er idd iets komen waarmee je hun damage hoger kan maken dan 300.
ik vind dit jammer bij PVE, als ze bepaalde wapens nou pve sterker maken, zou dat een drive zijn om die wapens te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:39:
[...]

blauw = legendary en die kan ik tot maximaal level 15 upgraden right?

ik heb bijv nu blauwe gauntlets die level 20 requirt, op 15 light. Net heb ik een tiger strike gedaan en kreeg ik een blauwe gauntlet die level 19 requirt en 10 light heeft. (ik ben zelf lvl 24).

de huidige gauntlet die ik al had is dan beter right? en die nieuwe moet ik discarden
Nee nee nee :p Blauw is Rare, Paars is Legendary en Geel is Exotic. Van Exotic kan je er maar 1 tegelijk aanhebben, dus daarom moet je goed kijken naar de stats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jesse111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:41:
[...]

Nee nee nee :p Blauw is Rare, Paars is Legendary en Geel is Exotic. Van Exotic kan je er maar 1 tegelijk aanhebben, dus daarom moet je goed kijken naar de stats :)
ok rare:p maar ik vind alleen maar blauwe items!

Meteen nog een vraag, ik heb alles nu op light 15 behalve de chest armor op 13, en mijn light process staat op 58.

als ik de chest armor tot 15 upgrade krijg ik er nog 2 bij dus, maar dit gaat me niet naar level 15 helpen.

wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-10 16:44
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:42:
[...]

wat doe ik fout?
Doe het zoals mij: kies altijd de armourpiece welke de hoogste maximale armour heeft. Dat kun je zien bij het armourpiece zelf, daar staat altijd iets van 130/200. 130 is dan de huidige armour, en 200 de maximale. Dan hoef je niet op Light te letten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Raw Kip schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:38:
[...]

Als het niet RNG based was, dan had je het armor allang al en had je het spel al weer terug in z'n kistje gestopt right?
Er zijn andere manieren om "onwenselijke" RNG runs tegen te gaan. In Diablo (waar het lootsysteem veel overeenkomsten heeft met hetgene in Destiny) hebben ze een timer ingebouwd. Als er langer dan x-aantal uur spelen geen legendary item dropt, dan gaat er een timer in gang die de kans op legendaries om de zoveel minuten gaat verhogen. Dropt er een legendary, dan wordt die timer gereset.

Ook op de bungie fora zijn al genoeg suggesties om RNG-hell te voorkomen. Laat het salvagen van raid-gear speciale tokens geven die je later weer in kan leveren voor een raid-gear armor naar keuze. Met die tokens/prijs van raid gear kan je dan nog spelen om zo wat meer "rek" in het spel te brengen.

Al met al zijn dit allemaal dingen die allang bekend waren bij andere games, maar om een of andere rede niet in Destiny geimplementeerd.

Hell, het hele probleem zou zelfs verdwijnen als ze die achterlijke once-a-week restrictie weg zouden gooien!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:42:
[...]

wat doe ik fout?
Komt wel goed! Je levelt vanzelf wel :) Je bent nu light level 22/23 denk ik?
Legendary's zijn een stuk moeilijker om te vinden, je krijgt ze soms na crucible matches, tiger strikes, daily's, weekly's, nightfalls en raids.
Wat je het beste kan doen is zorgen dat je vanguard level 3 is en dat je de armor daar dan koopt (bij de vanguard master ofzo). Alles kost iets van 65 marks als het goed is, behalve de helm, die kost het dubbele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jesse111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:41:
[...]

als ik een engram opraap staat er in het paars : LEGENDARY ITEM bij.

wanneer ik deze inwissel krijg ik een rare item, klopt dit dan wel:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
DeBierVampier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:44:
[...]

Al met al zijn dit allemaal dingen die allang bekend waren bij andere games, maar om een of andere rede niet in Destiny geimplementeerd.

Hell, het hele probleem zou zelfs verdwijnen als ze die achterlijke once-a-week restrictie weg zouden gooien!
Eens, misschien een poging van Bungie& activision om bijzonder te zijn?

raid duurt lang zat en veel spelers vinden dat DE DRIVE om destiny te spelen. waarom dan daarop restricties leggen? als je het vaker id week zou kunnen doen is het RNG prima denk ik :X :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:46:
[...]

als ik een engram opraap staat er in het paars : LEGENDARY ITEM bij.

wanneer ik deze inwissel krijg ik een rare item, klopt dit dan wel:p
Dit zal dan wel een blauwe engram zijn, hier heb je een kleeeeine kans op een legendary item.
Paarse engrams geven sowieso legendary items, maar er is ook een kans op een exotic item :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jesse111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:49:
[...]

Dit zal dan wel een blauwe engram zijn, hier heb je een kleeeeine kans op een legendary item.
Paarse engrams geven sowieso legendary items, maar er is ook een kans op een exotic item :)
super thx! ik ben nu lvl 24 idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Is er niet een website waar je op kan zien of het al half 6 is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
jesse111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:52:
[...]

Is er niet een website waar je op kan zien of het al half 6 is? :+
www.ishetalhalfzes.nl
? haha

EDIT:
werkt ook gewoon nog hahahaahahah

[ Voor 8% gewijzigd door Raw Kip op 05-11-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 13:29
jesse111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:28:
[...]

Meh dit is echt wel heel erg overdreven.... 2 warlocks...
Dat haalt gewoon de fun weg van het spel, dit is heel erg geforceerd spelen.
Ach, Ik heb een lvl 29 Hunter, een lvl 22 Titan en nu een lvl 10 Hunter.
Puur omdat ik de warlock niets vind, en ik veel gear overhoud van mijn lvl 29 Hunter.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Raw Kip schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:52:
[...]

www.ishetalhalfzes.nl
? haha

EDIT:
Holy shit ahahahahahahaahah
_O- _O- _O- _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 10:16
Net bij de daily een legendary primary engram gekregen. Vervolgens kwam daar bij Rahool een exotic Hawkmoon uit :D

Nu had ik al veel verhalen gehoord over de gun, maar die perks zijn echt geweldig! Meteen naar m'n hunter gegooid om even in the Divide een testrun te doen met die gun. Hij ziet er niet alleen prachtig uit, hij schiet ook nog eens heerlijk. Dus mijn The Devil You Know gaat aan de kant, en dit wordt mijn nieuwe favoriete gun :)

Verder kwam ik stomtoevallig ook een aantal mede-Tweakers tegen in the Divide, waarbij ik (geloof ik) Thepianistje en Fruitschaaltje geplet zag worden door een Walker die op hun hoofd werd gedropt toen de public event triggerde :')

Nou hopen dat ik vanavond ook zoveel geluk heb in de raid met m'n gear...

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Kazu schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:00:
....
Nou hopen dat ik vanavond ook zoveel geluk heb in de raid met m'n gear...
Neeee! Je doet het helemaal verkeerd. Het is al een paar keer eerder in deze thread gebleken dat hoe harder je zeikt over het niet krijgen van raid-gear, hoe groter de kans wordt dat je het bij de eerstvolgende raid wel krijgt. Met deze formulering zal je wel minstens een jaar uitsluitend shards/energy in de raid krijgen.

8)7

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
DeBierVampier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:13:
[...]

Neeee! Je doet het helemaal verkeerd. Het is al een paar keer eerder in deze thread gebleken dat hoe harder je zeikt over het niet krijgen van raid-gear, hoe groter de kans wordt dat je het bij de eerstvolgende raid wel krijgt. Met deze formulering zal je wel minstens een jaar uitsluitend shards/energy in de raid krijgen.

8)7
Ja precies! Wanneer leren mensen het nou!!! IK KRIJG POTVERDIKKIE NOOIT WAT UIT DE RAID OP MN WARLOCK.
Zo. Nu lekker naar huis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
jesse111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:21:
[...]

Ja precies! Wanneer leren mensen het nou!!! IK KRIJG POTVERDIKKIE NOOIT WAT UIT DE RAID OP MN WARLOCK.
Zo. Nu lekker naar huis :+
Overigens, eergister deze rant in de thread gegooid:
DeBierVampier schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:44:
[...]

Oh gelijk ff proberen dan:

Ik krijg verdomme nu al tig keer achter elkaar alleen maar VoCs en Praedyths in de raid. Op mn hunter de allereerste keer de mazzel gehad om gelijk een raid body armor en raid schoentjes te krijgen, maar sindsdien helemaal geen enkel armor meer. Alleen maar wapens (waarvan ik op uitzondering van Hezen Vengeance na, alles in drievoud heb). M'n titan hetzelfde verhaal. Allereerste keer een raid body armor gekregen, sindsdien NIETS meer dan shards en energy.

Heb nu al 10^10 chatterwhites, maar geen Timebreaker, geen Aspect/Minuet of Glass.

:( :( :( :(
Resultaat van raid gister:
6 shards
7 energy
Atheons Epilogue (die ik nu 4x heb)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
DeBierVampier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:23:
[...]

Overigens, eergister deze rant in de thread gegooid:

[...]

Resultaat van raid gister:
6 shards
7 energy
Atheons Epilogue (die ik nu 4x heb)
Hahaha :p
Gister kreeg ik de volledige raid set :(
Had het niet echt nodig, maar de extra shards zijn wel chill :p Iets van 20/30 shards gekregen uit 1 raid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
DeBierVampier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:13:
[...]

8)7
Hahaha, helaas heb ik al zo vaak lopen zeiken over het uitblijven van raid gear dat ik over m'n zeik-punt heen ben en het maar gewoon heb geaccepteerd.

Ja, ik ben zo ver gezonken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raw Kip schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:52:
[...]

www.ishetalhalfzes.nl
? haha

EDIT:
Ho snap! Ik klik er op en het is net half 6!

Naar huis dus :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-10 15:07

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Hahaha, geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol , net ff geprobeerd en t werkt goed:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Verwijderd schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:39:
[...]

lol , net ff geprobeerd en t werkt goed:p
Alleen kunnen anderen het helaas niet zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hele RNG gedoe heeft iedereen last van, kunnen we weinig aan doen behalve grinden en hopen.... ik speel bijna altijd samen met een maat van me. Die heeft de afgelopen week 6 legendary anagrams gevonden... ik 0.... Dan baal je wel even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jesse111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 23:41:
[...]

Alleen kunnen anderen het helaas niet zien :(
Jawel hoor, je moet alleen naar een nieuw gebied gaan ;)
Gisteren iemand geholpen met de weekly, toen de tank eenmaal dood was bleef ik het maar proberen (weet nog steeds niet waar de sweet spot zit). Toen het gelukt was waren hun al bijna bij Valus en kon in ieder geval 1 van de 2 mij zien dansen :P

Gisteren ook nog Atheon op hard gedaan, weer zo'n stom schip en shards...

[ Voor 7% gewijzigd door Ereaser op 06-11-2014 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
somt toch veel van de frustraties op in vog :p
dinsdag weer een paar bugs gehad. portals die niet werken, relics die halverwege stoppen, vloeren die plots geen vloeren meer zijn...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 14:52
gisteren de raid gedaan op normal
en het ging heel erg goed tot aan het laatste gebied
waar je de Gatekeepers moet killen en dan buiten de Conflux moet beschermen.
op de een of andere manier gaat het daar altijd heel slecht.
zeker als op een gegeven moment die hobgobelins er bij komen
het rare was soms gingen de Pretorians heel snel neer en soms leek het wel of je helemaal geen damage deed.
maar uiteindelijk zijn we bij het laatste stuk gekomen bij Altheon
maar daar hadden we last van glitches
een paar keer gehad dat er maar 2 naar binnen getelepoort werden inplaats van 3
en als we in het midden gingen staan in de bobble gingen sommige spelers meteen dood en niet door de splash damage van Altheon ?
uiteindelijk zijn we gestopt omdat het al laat was.
hebben anderen hier ook last van ?
het goede was we hadden een heel gezellige groep spelers dat maakte alles weer goed :)

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-10 18:24
FreakGIB schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:20:
het rare was soms gingen de Pretorians heel snel neer en soms leek het wel of je helemaal geen damage deed.
en als we in het midden gingen staan in de bobble gingen sommige spelers meteen dood en niet door de splash damage van Altheon ?
het goede was we hadden een heel gezellige groep spelers dat maakte alles weer goed :)
Wij hadden gisteren precies hetzelfde. Maar gelukkig ook een hele leuke groep en toen het na een aantal keer proberen ( met bugs ), waren we er ook wel even klaar mee. Soms loop je er zo makkelijk doorheen, andere keer na 3 uren nog niet klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-10 19:58
steffeh schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:24:
[...]

Wij hadden gisteren precies hetzelfde. Maar gelukkig ook een hele leuke groep en toen het na een aantal keer proberen ( met bugs ), waren we er ook wel even klaar mee. Soms loop je er zo makkelijk doorheen, andere keer na 3 uren nog niet klaar.
Wij hadden dinsdag ook ontzettend last van een paar vage bugs. Portals die al dicht gingen zodra er 2 man doorheen waren, Ice Breakers die nauwelijks damage deden op Atheon, dat er 2 of 4 mensen geteleport werden i.p.v. 3, etc. :X
De week er voor ook gehad dat Ice Breaker kogels dwars door Fanatics heen gingen zonder damage te doen, terwijl andere wapens wel damage deden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Gisteren met mijn vaste raid groep eindelijk hard mode eens geprobeerd. We vliegen door normal mode heen, dus nadat iedereen eindelijk level 29 was, hadden wij zoiets van "Hoe moeilijk kan het zijn?".

Dus.

Ruim een uur gedaan om ook maar in de buurt van de oracles te komen, en gewoon elke keer nét niet die checkpoint hitten :+ Je wordt gewoon zo zwaar overrun door mobs zodra de minotaurs spawnen in de tweede wave, dan ook nog eens goblins die meteen naast de confluxes teleporten, en dan als klapper de 'dood is dood' mechanic. Uiteindelijk opgegeven en normal mode er doorheen geknald, waar ik gelukkig eindelijk m'n eerste raid gear piece heb gekregen (na 11 raid runs...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-10 09:56
Kazu schreef op woensdag 05 november 2014 @ 17:00:

Verder kwam ik stomtoevallig ook een aantal mede-Tweakers tegen in the Divide, waarbij ik (geloof ik) Thepianistje en Fruitschaaltje geplet zag worden door een Walker die op hun hoofd werd gedropt toen de public event triggerde :')
Je gelooft het misschien niet.. Maar dit was de bedoeling.. Het waren trouwens Duckyvite en Thepianistje die de Walker hadden opgevangen.. Ik was de dans ontsprongen.. :+

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Fruitschaal schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:53:
[...]

Je gelooft het misschien niet.. Maar dit was de bedoeling.. Het waren trouwens Duckyvite en Thepianistje die de Walker hadden opgevangen.. Ik was de dans ontsprongen.. :+
Want daar kreeg je een Grimoire voor? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Fruitschaal schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:53:
[...]

Dat vermoeden had ik al, ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Je kan altijd proberen naar orbit te gaan en weer terug. Soms verdwijnen sommige van die bugs dan. Maar de beste oplossing voor met 2 geteleport worden is: die orbs negeren, meteen door de portal te gaan, geen damage op Atheon doen en wachten tot de volgende teleport.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-10 21:19
Wij stuurden gewoon iemand van buiten naar binnen :) Werkt ook prima.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-10 18:18
Naast het feit dat jullie mijn karakter lelijk vonden :'( , was het inderdaad een frustrerend potje.

Eerlijk gezegd ben ik er een beetje debet aan, ik had even geen idee meer wat de bedoeling was.
Toen ik op een gegeven moment het licht zag en mee de conflux ging verdedigen, ipv poorten openhouden ging het opeens goed.

En dat je met zijn 2en geteleport werd kwam meestal doordat er weer ergens iemand dood in het veld lag.
Ik ging regelmatig dood door stomme dingen (over het middelste platform heen springen en doodvallen, of een harpie in een reflex dood slaan |:( .), of door irritante vijanden (harpies die nog voor de portal hangen als je er door komt, of splashdamage van Atheon als je de bubble in wil springen)

Ik geloof niet zo in bugs, veel frustrerende zaken gister, maar eigenlijk niets echts onverklaarbaars.

Vanavond laatste stukje nog eens proberen!

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Het schijnt trouwens als je met zijn tweeen geteleporteerd wordt, je de oracles niet hoeft af te schieten en gewoon naar buiten kunt lopen. Het team wordt dan niet gewiped, maar je hebt ook geen Time's Vengeance.. Je wacht dan gewoon dat daarna drie nieuwe mensen worden geteleporteerd..

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar het kan natuurlijk geen kwaad

Maar als je het toch met 2en probeert en de relic opraapt en daarna dropt, wordt het hele team gewiped.. Met het weglopen kun je dit dus voorkomen. Guardian's make their own fate :+ Iemand extra na binnen laten gaan is natuurlijk ook een optie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Fruitschaal schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:56:
Het schijnt trouwens als je met zijn tweeen geteleporteerd wordt, je de oracles niet hoeft af te schieten en gewoon naar buiten kunt lopen. Het team wordt dan niet gewiped, maar je hebt ook geen Time's Vengeance.. Je wacht dan gewoon dat daarna drie nieuwe mensen worden geteleporteerd..

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar het kan natuurlijk geen kwaad

Maar als je het toch met 2en probeert en de relic opraapt en daarna dropt, wordt het hele team gewiped.. Met het weglopen kun je dit dus voorkomen. Guardian's make their own fate :+ Iemand extra na binnen laten gaan is natuurlijk ook een optie..
vaak heeft iemand de relic al opgepakt voordat je gekeken hebt of je met zijn 2/3 en bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies omdat je redelijk snel moet handelen als je binnenin de portals bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cube2009
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06-2021
Het was zeker gezellig FreakGIB :) ~TheFatMexican

yzf1kr ~ Oefening baart kunst voor iedereen ook voor mij. Hoewel ik toch van mening bent dat als we niet naar het midden springen we een stuk minder deaths hebben. Ik ben gisteren zeker een aantal keren er over gesprongen of er af gegleden.

[ Voor 10% gewijzigd door cube2009 op 06-11-2014 16:34 ]

psn: TheFatMexican

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-10 19:22

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

yzf1kr schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:42:
Ik geloof niet zo in bugs, veel frustrerende zaken gister, maar eigenlijk niets echts onverklaarbaars.
Hoe kun je nou niet in bugs "geloven"? Dat is alsof je zegt dat je niet gelooft in jouw monitor, die gewoon recht voor je neus staat. Het is al lang en breed bewezen dat die er gewoon zijn. Daarnaast heeft elk stuk software altijd bugs, het is onmogelijk om iets te maken zonder een enkele bug. Dat jij ze toevallig die keer niet hebt gezien, betekent niet dat ze er niet zijn.

En zijn genoeg filmpjes op Youtube te zien van die bugs. Bijvoorbeeld dat sommige vijanden opeens HP terugkrijgen wanneer ze eigenlijk dood zouden moeten gaan. Dat er soms maar 2 mensen geteleporteerd worden is natuurlijk ook gewoon een bug, ongeacht waardoor het is gebeurd (iemand dood of in een menu), het is niet de bedoeling, dus is het een bug.

[ Voor 5% gewijzigd door Walance op 06-11-2014 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:12
Oeh ik heb me eerste legendary engram gehad. En wat krijg ik, een pulse rifle :( Nou ja, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken zeg ik dan maar :P

[ Voor 31% gewijzigd door tiguan op 06-11-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
tiguan schreef op donderdag 06 november 2014 @ 18:33:
Oeh ik heb me eerste legendary engram gehad. En wat krijg ik, een pulse rifle :( Nou ja, je moet een gegeven paard niet in de bek kijken zeg ik dan maar :P
Ik zou zeggen. Give him a try! Misschien vind je hem wel heel fijn spelen naar een tijdje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Altijd beter dan rechtstreeks shard of energy. Bij armor/wapens kan je nog altijd zelf beslissen of je die gaat dismantelen...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
"It's Raid clinic day. Stay tuned..."
https://twitter.com/Bungie/status/530423885804871680

Spannûnd! Wat denken jullie, de langbeloofde 'grote' patch, of zou dit een hotfix zijn van alles wat stuk is in VoG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-10 23:54

zekerpixels

Victory Loves Preparation

Deze plaats heb ik nog niet eerder gezien in de VoG, en zoals in het filmpje gezegt er moet toch iets zijn want waarom is het er anders.
DESTINY "VoG Possible 7th Chest Location - Hidden…: http://youtu.be/wngHb-8c-NE

Btw weet iemand waarom de YouTube app voor Android altijd .be links gebruikt?, zit hier gwn in nl dus met de locatiebepaling van google zou dat toch gwn .nl moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:12
Het is volgens mij geen specifieke .be site. Maar omdat .be zo mooi aansluit op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels

zekerpixels

tiguan schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:59:
Het is volgens mij geen specifieke .be site. Maar omdat .be zo mooi aansluit op youtube.
Was me nog niet opgevallen, dat zal het we zijn.

Over de VoG misschien deze wel leuk om te lezenhttp://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/2la9gs/double_secret_probing_what_we_do_and_dont_know/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
zekerpixels schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:54:
Deze plaats heb ik nog niet eerder gezien in de VoG, en zoals in het filmpje gezegt er moet toch iets zijn want waarom is het er anders.
DESTINY "VoG Possible 7th Chest Location - Hidden…: http://youtu.be/wngHb-8c-NE
Was al bekend, de route onder de eerste chest richting de Templar. Zou alsnog inderdaad kunnen zijn dat er nog een chest spawnt of iets dergelijks.

[ Voor 15% gewijzigd door speedyjules07 op 06-11-2014 20:24 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
Kazu schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:37:
"It's Raid clinic day. Stay tuned..."
https://twitter.com/Bungie/status/530423885804871680

Spannûnd! Wat denken jullie, de langbeloofde 'grote' patch, of zou dit een hotfix zijn van alles wat stuk is in VoG?
Oh, wauw. Wat een anti-climax: https://twitter.com/Bungie/status/530446767100538881

Iedereen verwachtte a.d.h.v. de vorige tweet dat Bungie het ging hebben over het fixen van VoG. In plaats daarvan hebben ze een serie van raid filmpjes gelanceerd :')

Alle reacties op die tweet zijn ook niet van de lucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Ik weet niet in hoeverre het 100% zeker is dat het een DLC wapen is, maar dit vind ik toch wel erg lame en teleurstellend van Bungie indien het echt is.

http://www.gameranx.com/u...fools-exotic-scout-rifle/

Iemand kreeg dus een bepaald wapen van Bungie. Hij is nu de enige speler in de wereld (buiten Bungie om dan) die dat wapen heeft. Dat is niet zo erg, leuk voor hem. Wat opvallend is, is echter dat het wapen in de toekomstige DLC zit.... Hij heeft het nu gekregen en het is werkend en al (via Postmaster). Dat wil dus zeggen dat het wapen allang in de game zit. Dus niet een regeltje code met een halve beschrijving. Nee, het hele wapen is gewoon gebruiksklaar in de game since launch. Alleen kunnen we het gewoon niet gebruiken. Met de toekomstige DLC wordt de game dus gewoon beschikbaar gemaakt.

Ik wist al dat er veel content is geschrapt en dat er al bepaalde dingen in de game zitten die later nog geactiveerd worden (zoals raid locaties). Maar een compleet werkend wapen gewoon op slot zetten en toegankelijk maken met DLC... Dat vind ik toch wel erg ver gaan. Ik had al mijn twijfels over de DLC (leek mij erg karig) en nu met dit nieuws weet ik niet of ik het überhaupt wil gaan halen. Zul je zien dat de DLC maar 30MB groot is. Alles zit al in de game, even snel een unlock downloaden voor €20 en je hebt extra content (wat al vrij karig is).

Heb al steeds minder zin in de game en dit zorgt er niet bepaald voor dat ik graag de nieuwe DLC's en Destiny 2 wil kopen...

[ Voor 3% gewijzigd door ASNNetworks op 07-11-2014 02:00 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
zekerpixels schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:03:
[...]

Was me nog niet opgevallen, dat zal het we zijn.

Over de VoG misschien deze wel leuk om te lezenhttp://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/2la9gs/double_secret_probing_what_we_do_and_dont_know/
Hee Pixel het was weer gezellig gisteren

maar ik heb even dat verhaaltje gelezen op Reddit
en ik houd wel van exporing
misschien kunnen we dit proberen
die gast bij Reddit verteld dat hij 3 ongebruikte Gate's weet te vinden waarvan 1 het kistje heeft als je de Templar niet laat teleporten (je weet wel via de Spiritbloom route)
en 1 buiten onder de 3 sync plates nooit gekeken daar)
en 1 bij het Jump gebied zeg maar schuin tegenover de ingang naar Altheon
maar die buiten heeft nu mijn intresse
ik zit te denken ik ben wel eens in Exploring mode daar heen gegaan om te kijken of anderen toevalig bezig waren om de Gate open te krijgen.
maar wat me dan opviel is dat je soms uit het niks die Conflux toren gebouwd ziet worden terwijl er niemand is alleen komt er geen licht uit kan zijn als hij klaar is dat je dan daar onder kan kijken bij de Gate voor het kistje??
2de optie soms kan je daar ook de sync plates activeren terwijl je daar bent in story mode.
dat kunnen we ook proberen gewoon met 6 man in story mode naar dat gebied gaan en dan de Sync plates activeren kijken wat er dan gebeurd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
voorspelling wapen te koop bij xur: red death! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raw Kip schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:49:
voorspelling wapen te koop bij xur: red death! :*)
Ik denk het ook en Mask of the Third man, Helm of Inmostlight en Heart of Praxic fire.

Maar ik hoop op Gjallahorn or The Last Word. Als het een van die 2 wordt open ik een limonade stand waar ik tranen van de bungie.net forum members verkoop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Ereaser schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:52:
[...]

Ik denk het ook en Mask of the Third man, Helm of Inmostlight en Heart of Praxic fire.

Maar ik hoop op Gjallahorn or The Last Word. Als het een van die 2 wordt open ik een limonade stand waar ik tranen van de bungie.net forum members verkoop :+
hahaha denk niet dat ze de ''gjAllahhorn'' er in gaan gooien. mocht het wel zo zijn, Als je hulp kan gebruiken bij je limonade stand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Xûr hier kom ik hûr.

Hij komt nu om 10:00, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparraps
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:11
gise schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:59:
Xûr hier kom ik hûr.

Hij komt nu om 10:00, toch?
Jep het is bijna zover

psn = bjornnl22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Ik zie iedereen in de tower rondrennen, naarstig op zoek naar waar hij nu weer staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:15
en wat heeft ie te koop?

Vast weer troep :x

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Truth Sun breakers Mask of the third man Crest of Alpha Lupi

Disappointment all around.
bron:Reddit

weet niet of dit waar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:15
Zag het ook al staan @ reddit..

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
weekje coins sparen dus.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raw Kip schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:04:

weet niet of dit waar is
Weer 1 uit 4 goed. Mask of the third man en Truth vanmiddag maar even aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
jammer! ik heb nu 23 coins, wil graag Suros Regime en/of Ice Breaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Ik zit nog altijd te wachten op Knucklehead Radar en Gjallarhorn. Maar mocht ik ooit nog een warlock beginnen dan is het wel handig om de Sunbreakers te kopen toch? Heb nu toch al veels te veel coins.... :/

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-02 13:39

Feindflug

>implying

Raw Kip schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:04:

weet niet of dit waar is
Afgelopen woensdag de raid gecleared, naast Kabr's Battlecage (LVL30, yay!) heb ik ook de Truth ontvangen. Ik ga maar een boos draadje maken op bungie.net omdat ik geen uniek sneeuwvlokje meer ben ;)

/draad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
Ik vind het grappig dat eerst veel gamers vonden dat Hunter zwaar overpowered was. Ik heb zelf een hunter van lvl 28 maar zit zwaar te twijfelen om een titan defender te maken en me hunter maar met rust te laten. raden jullie dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-10 21:19
Gewoon beide chars aanmaken? :) Ik heb naast mijn hunter(s) ook een titan defender. Nu level 24 en bevalt prima (op naar 3x per week raiden).

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feindflug
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-02 13:39

Feindflug

>implying

Raw Kip schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:21:
Ik vind het grappig dat eerst veel gamers vonden dat Hunter zwaar overpowered was. Ik heb zelf een hunter van lvl 28 maar zit zwaar te twijfelen om een titan defender te maken en me hunter maar met rust te laten. raden jullie dit aan?
Enkel in PvP ;)

Een titan defender is bijzonder veelzijdig, prima support class en met de juiste skills een orb machine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Video van Truth (nu te koop bij xur):

Ik hou de coins maar even op zak deze week... Op 1 na, die ik geef ik uit aan de Shotgun Telemetry om die invective eens goed te levelen.

[ Voor 4% gewijzigd door rnenator op 07-11-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Blegh, Truth heb ik al. Waar staat Xur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-10 21:02
lekker dan, en ik moet voor een exotic bounty een gun aanschaffen bij Xur. En dan is het deze... pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Welke bounty is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels

zekerpixels

FreakGIB schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:03:
[...]

Hee Pixel het was weer gezellig gisteren

maar ik heb even dat verhaaltje gelezen op Reddit
en ik houd wel van exporing
misschien kunnen we dit proberen
die gast bij Reddit verteld dat hij 3 ongebruikte Gate's weet te vinden waarvan 1 het kistje heeft als je de Templar niet laat teleporten (je weet wel via de Spiritbloom route)
en 1 buiten onder de 3 sync plates nooit gekeken daar)
en 1 bij het Jump gebied zeg maar schuin tegenover de ingang naar Altheon
maar die buiten heeft nu mijn intresse
ik zit te denken ik ben wel eens in Exploring mode daar heen gegaan om te kijken of anderen toevalig bezig waren om de Gate open te krijgen.
maar wat me dan opviel is dat je soms uit het niks die Conflux toren gebouwd ziet worden terwijl er niemand is alleen komt er geen licht uit kan zijn als hij klaar is dat je dan daar onder kan kijken bij de Gate voor het kistje??
2de optie soms kan je daar ook de sync plates activeren terwijl je daar bent in story mode.
dat kunnen we ook proberen gewoon met 6 man in story mode naar dat gebied gaan en dan de Sync plates activeren kijken wat er dan gebeurd ?
Als je vanavond wat theorieën uit wil proberen moet je het maar laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@FREAKGIB,Zekerpixels
Ik doe ook wel weer mee was gezelllig.
En we kunnen het altijd proberen toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels

zekerpixels

Raw Kip schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 10:21:
Maak er gewoon een aan, waarom niet en misschien heb je al legendary gear ervoor.
Over Hunter betreft is dat ook een beetje de reden dat ik er nu ook een warlock erbij heb.
Voor pvp is Hunter goed, maar in pve / raid vrij nutteloos, de golden gun doet veel minder damage dan veel andere wapens en voor bladedancer moet je dichtbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:54

Denko

|{ing Øf ßlitz

Octagen schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 11:02:
lekker dan, en ik moet voor een exotic bounty een gun aanschaffen bij Xur. En dan is het deze... pfff
Volgens mij is dat een special item, (voor de bad juju bedoel je neem ik aan) Kost 1 coin. Niet een gun.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
en weer geen xur deze week...
zo graak ik nooit van die coins af :(

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-10 21:02
Toland's Legacy voor een Bad Juju exotic pulse rifle

Maar ik zie nu dat ik gewoon even langs Xur moet. En niet zo maar een gun hoef te kopen :D
Bring the coupon to Xûr to obtain Darkness-infused weapon frame (requires 1 Strange Coin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 21:57
Lekker weekje sparen dan haha, vind het wel jammer dat ik vorige week de patience and Time gemist heb. Nu deze week niets waar ik wat aan heb, de motes of light, strange coins, shards en energy's stapelen zich op in m'n inventory. Daarentegen is het allemaal niet zo erg ook, nog druk bezig om de Mida te levelen.

Zou de loot van Xur ook RNG zijn? Het is iedere week hetzelfde |:(

*edit*
Gisteren een stukje hard raid gedaan, wat denk je? Juist, shards en de raid pattas :r

[ Voor 11% gewijzigd door Bunta op 07-11-2014 12:53 ]

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Nouja.. Dan ben ik volgende week tenminste klaar voor een Exotic sniper/Primary Exotic.. Of Gjallarhorn.. En.. En... En...

Zijn die updates voor de sparrow trouwens de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Zucht.

Ik ben level 28, maar heb nog nooit een Blauwe lvl 20 autorifle gekregen, of legendary, of exotic. Ik schiet dus met een blauwe pulse rifle, talk about luck (de rest heb ik wel allemaal minimaal legendary).

Dan denk je, level je vanguard naar 3 man, en koop Shadow Price ofzo. Dat dacht ik ook, en dat ik net gelukt... Alleen...

100/100 Vanguard marks... Heb er 136.. Moet er nog 14...

Weer door met de blauwe pulse rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 15:14

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

UTADDICT schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 13:51:
Zucht.

Ik ben level 28, maar heb nog nooit een Blauwe lvl 20 autorifle gekregen, of legendary, of exotic. Ik schiet dus met een blauwe pulse rifle, talk about luck (de rest heb ik wel allemaal minimaal legendary).

Dan denk je, level je vanguard naar 3 man, en koop Shadow Price ofzo. Dat dacht ik ook, en dat ik net gelukt... Alleen...

100/100 Vanguard marks... Heb er 136.. Moet er nog 14...

Weer door met de blauwe pulse rifle.
Je moet maar zo denken, des te groter is de voldoening/opluchting als je m wel hebt ;)
Pagina: 1 ... 107 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2