De een zegt dat het cosmetisch is en de ander zegt dat je meer kans hebt op engrams en dat soort dingen.
Ik denk ook dat het puur cosmetisch is
De een zegt dat het cosmetisch is en de ander zegt dat je meer kans hebt op engrams en dat soort dingen.
Volgens mij heeft iemand van bungie het zelfs ontkracht, maar die discussie is al weer een tijdje geledenjesse111 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:58:
[...]
Ik denk ook dat het puur cosmetisch is
Ja volgens mij ook ja, mensen zullen wel een soort van placebo effect hebben gehad.Ereaser schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:49:
[...]
Volgens mij heeft iemand van bungie het zelfs ontkracht, maar die discussie is al weer een tijdje geleden
Het loopt storm!FirePuma142 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:19:
Ik heb net ook maar even de clan gejoined (RadikalZen PSN-id), er speelt in mijn kringen helemaal niemand Destiny en die missies alleen afkarren is nogal saai. lvl 10 warlock die permanent oefent op headshots.
Friend requests op PSN ook welkom overigens!
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Vanavond vanaf ~20.00 ben ik erbijFirePuma142 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:20:
[...]
Het loopt storm!![]()
Niet dus, dus wie zich geroepen voelt.. BF4 ook prima af en toe
[ Voor 5% gewijzigd door tha_crazy op 04-11-2014 22:27 ]
Verwijderd
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
My words exactly..Bunta schreef op woensdag 05 november 2014 @ 06:28:
Dan ga ik ook maar klagen op het forum....... Kut Raid, weer Energy en Shards, als klap op de vuurpijl? Ja ja, een Chatterwhite! Beetje irritant aan het worden, zal de groep even citeren: "armor! Zo zo exotic wapen! Armor joepie" en dan kom ik: "godver Energy, Energy, Energy, Energy, ja gloeiende kut chatterwhite".
Snel komen met die DLC want ik ben er een beetje klaar mee.
psn: HertogJack
Helaas...het klagen heeft mij niet geholpen. Weer geen raidarmor.Bunta schreef op woensdag 05 november 2014 @ 06:28:
Dan ga ik ook maar klagen op het forum....... Kut Raid, weer Energy en Shards, als klap op de vuurpijl? Ja ja, een Chatterwhite! Beetje irritant aan het worden, zal de groep even citeren: "armor! Zo zo exotic wapen! Armor joepie" en dan kom ik: "godver Energy, Energy, Energy, Energy, ja gloeiende kut chatterwhite".
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
PSN - ps4 : sir_kowlier
PSN: FreakGIB
Veel van de raid wapens worden gedropt door atheon op normal en hard. Voor de rest is Suros regime een prima keuze, alleen op de oracles valt deze erg tegen.FreakGIB schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:01:
ik ga ook even klagen
heb al wel de full armor maar zit met propeschieters te schieten heb totaal nog geen Raid wapens behalve die Rocket launcher (Hazen Vengeance ) de Raid op normal is geen probleem maar op hard schiet ik bijna een heel magazijn leeg met mijn Sorus Regim op een Oracle
dus #@!$T@$#Y waar blijft mijn vision of confluence of misschien de Vex Mythoclast
ik wil ook Damage kunnen doen in de Raid op Hard .
PS4 PSN: Dazzler2120
voor oracles te killen, en voor minotaur shields ja, het scheelt enorm.kowlier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:35:
scheelt die epilogue zoveel maxed out?
PS4 PSN: Dazzler2120
Gisteren hebben we een level 24 door de raid heen gecarried, krijgt die persoon nog de raid chest voor Warlock ook!Bunta schreef op woensdag 05 november 2014 @ 06:28:
om nog even door te klagenEreaser schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:47:
[...]
Gisteren hebben we een level 24 door de raid heen gecarried, krijgt die persoon nog de raid chest voor Warlock ook!![]()
Wat krijg ik:
- Atheons Epiloge, voor de 2e keer.
- Hezen Vengance, voor de 4e keer.
- Plan C, leuk een exotic wapen voor de verzameling maar meer ook niet
Had het liever allemaal geruild voor dit pleuris armor! Vanavond de hard raid, ben er klaar voor om weer keihard ascendand materials en wapens die ik al heb te ontvangen.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Wel even goed zeggen he. Die schrijver verwacht dat ze het zo gaan aanpakken. Activision heeft hier nog helemaal niks over gezegd.The_Worst schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:55:
Activision heeft ook haar plannen met Destiny uit de doeken gedaan.
Ze willen drie keer per jaar DLC uitbrengen van $20 en elke 2 jaar een nieuwe release van $60 dollar uitbrengen. Oftewel ongeveer $90 voor de gamer die alles koopt per jaar. Om het nog iets verder uit te melken spelen ze met het idee om microtransacties in te voeren voor nieuwe schepen en ghosts.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik wilde het net zeggen. Wat de CEO zegt is 3 regeltjes, de rest is van de schrijver van het artikel.Michaelg schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:59:
[...]
Wel even goed zeggen he. Die schrijver verwacht dat ze het zo gaan aanpakken. Activision heeft hier nog helemaal niks over gezegd.
PSN: Leech1984
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Voorspelbaar als in je wordt altijd teleurgesteld?Bunta schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:07:
zelfs de RNG lijkt voorspelbaar. Net voor de raid hebben we het er over in de party chat, en gebeuren he.
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
[ Voor 19% gewijzigd door jesse111 op 05-11-2014 10:16 ]
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2014 10:29 ]
bijna 27.Michaelg schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:26:
En welk level ben je? Want als je 24+ bent, en nog alleen maar rare wapens hebt, doe je zelf echt iets niet goed.
Oei als je dan de raid wilt gaan doen gaat het wel eens lastig worden met een rare primary...UTADDICT schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:27:
[...]
bijna 27.
Heb wel een Patience & Time en een legendary rocket launcher, maar primary's is qua drops echt een groot drama.
Normal VOG was prima te doen, zelfs met rare primary.jesse111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:29:
[...]
Oei als je dan de raid wilt gaan doen gaat het wel eens lastig worden met een rare primary...
Koop een legendary primary bij de vanguard dealer
Ik heb atheons epiloguevegetto1983 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:36:
ja heb nu die legendary handcannon thor ofzo? 6 kogels vind ik zo weinig.. maar opzich vind ik auto wel fijn maar die doen niet zoveel damage en 22 bullets is zo weinig...?
Ik en voor de Dr. NO gegaan, wat een heerlijk wapen. Groot magazijn, snelle burst en ideaal dat met je sights up de radar beschiikbaar blijft.UTADDICT schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:36:
Als je naar de beschikbare wapens kijkt zou ik voor autorifle gaan, Shadow Price heet het ding dacht ik.
12?vegetto1983 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:44:
hoeveel haal je er neer met 12 bullets handgun dan? dus jij zegt handgun voorkeur boven auto rifle? en scout rifle dan?
12vegetto1983 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:44:
hoeveel haal je er neer met 12 bullets handgun dan? dus jij zegt handgun voorkeur boven auto rifle? en scout rifle dan?
[ Voor 11% gewijzigd door kowlier op 05-11-2014 10:46 ]
Ik zou toch voor een scout rifle/auto rifle gaan. Je hebt daar gewoon ff wat meer aan als je gaat raiden.vegetto1983 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:44:
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Thorn is met die DoT upgrade echt fantastisch in PVP. Ik verlies geen enkele 1 op 1 meer, en 2 op 1 win ik vaak ook nog. De rate of fire is lekker hoog en die DoT zorgt ervoor dat je tegenstander zijn shield niet recharged. Ik gebruik liever Thorn dan shadow price in PVPvegetto1983 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:36:
ja heb nu die legendary handcannon thor ofzo? 6 kogels vind ik zo weinig.. maar opzich vind ik auto wel fijn maar die doen niet zoveel damage en 22 bullets is zo weinig...?
Nee, takke-dingen ;-)th4k1ck3r schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:02:
Is er dan niemand fan van pulse rifles???
Ga je mond spoelen viespeuk!!!th4k1ck3r schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:02:
Ga is even heel snel wegth4k1ck3r schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:02:
Red death gebruiker hiero. Beste wapen ingame. Pvp maai je iedereen weg op afstand en voor close quarter gebruik ik fusion rifle. Mensen met een handcannon kunnen 1 keer schieten en ze verdwijnen in micro deeltjes. In pve is red death ook te ziek, headshots of crits maakt iedereen in no time af.th4k1ck3r schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:02:
Heb bad juju en 2 legendaries in mijn vault die stof aan het verzamelen zijnth4k1ck3r schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:02:
Pulse rifles zijn heerlijk voor de headshots.th4k1ck3r schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:02:
PSN: Leech1984
[ Voor 7% gewijzigd door th4k1ck3r op 05-11-2014 11:33 ]
Amen. Heb hem fully upgraded op m'n titan en het ding is een beest. De reload en health buff na elke kill wordt op een gegeven moment gewoon belachelijk als je met een spree bezig bent. Daarnaast heb ik de high caliber rounds aan staan, waardoor mobs staggeren. Zeker ultra mobs krijgen gewoon geen kans meer om terug te schieten bij mij, omdat ze bij elke salvo van m'n Red Death een stap achteruit doen.To easy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:06:
[...]
Red death gebruiker hiero. Beste wapen ingame. Pvp maai je iedereen weg op afstand en voor close quarter gebruik ik fusion rifle. Mensen met een handcannon kunnen 1 keer schieten en ze verdwijnen in micro deeltjes. In pve is red death ook te ziek, headshots of crits maakt iedereen in no time af.
PS5 PSN: UnrealKazu
haha mooi om te lezen. Ik zie ook vrij weinig mensen dat ding hebben eigenlijk. Niet veel weten blijkbaar wat voor een beest het is! Wij gelukkig welKazu schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:44:
[...]
Amen. Heb hem fully upgraded op m'n titan en het ding is een beest. De reload en health buff na elke kill wordt op een gegeven moment gewoon belachelijk als je met een spree bezig bent. Daarnaast heb ik de high caliber rounds aan staan, waardoor mobs staggeren. Zeker ultra mobs krijgen gewoon geen kans meer om terug te schieten bij mij, omdat ze bij elke salvo van m'n Red Death een stap achteruit doen.
Haha wow das een goede zak met gouden munten. Ja helaas is herkenbaar dat wat je wil kopen dan net in een week valt dat je niet genoeg motes of coins hebt. Ik hoop voor je dat deze vrijdag jou geluks dag is!kowlier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:47:
ik had hem graag gekocht via xur, maar had toen niet genoeg coins. nu heb ik er 67
Verwijderd
Ik heb deze afweging inderdaad vaker gelezen, ik heb toen ook shadow price gekocht en ben er nog wel tevreden over zolang ik geen exotics heb. Wel weinig kogels.kowlier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:53:
shadow price imo.
veel betere range, impact en stability ivm doctor nope
lollllll in plaats van dansen ga ik zittenjesse111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:04:
Als ik thuis ben ga ik maar even surfen op mn sparrow
http://youtu.be/mmpBN7L46AU
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Ik heb geen ervaring met de SP maar de DrN bevalt mij echt heel goed. Met alle upgrades goede range, impact, stability EN 70 kogels per magazijn...kowlier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:53:
shadow price imo.
veel betere range, impact en stability ivm doctor nope
Goede impact en 70 kogels? Ehhh denk 't nietDelph schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:16:
[...]
Ik heb geen ervaring met de SP maar de DrN bevalt mij echt heel goed. Met alle upgrades goede range, impact, stability EN 70 kogels per magazijn...
Gratis:Raw Kip schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:26:
voor alle DLC zeikerds:P
http://www.gamestalker.nl...tiny-gedeeltelijk-gratis/
is niet veel maar toch iets!
Precies, dat is niet echt veel voor de mensen die niks kopen, maar het is iets.DeBierVampier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:28:
[...]
Gratis:
nieuwe uitrusting
meer dagelijkse bounties
vijf extra bounty slots.
Niet Gratis:
Drie nieuwe verhaalmissies
Een personage in The Tower dat nieuwe queesten en bounties aanbiedt
Nieuwe legendarische en exotische uitrusting
Een nieuwe strike en raid
Drie nieuwe multiplayer maps
Verhoging van de light level cap naar 32
Jup, en tegen de tijd dat RNG-Jesus je EINDELIJK alle raid gear pieces heeft gegeven zal het maximum wel weer omhoog gegooid zijn naar 34 ofzo. Heerlijk die kunstmagige verlenging van de gamePhysx schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:33:
32 light level. Betekend dit dat we alle VoG gear in December alweer weg kunnen gooien? Gaat wel erg snel zo.
tja, is het niet aan de spelers zelf om een spelletje te blijven spelen. Bungie zal het gauw genoeg merken aan het aantal spelers. raid gear van de Vog zou meer voordelen moeten hebben dan gewone gear in plaats van alleen meer damage tegen mobs in de Vog zelf.DeBierVampier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:35:
[...]
Jup, en tegen de tijd dat RNG-Jesus je EINDELIJK alle raid gear pieces heeft gegeven zal het maximum wel weer omhoog gegooid zijn naar 34 ofzo. Heerlijk die kunstmagige verlenging van de game
Dus m.a.w. je VoG gear heb je waarschijnlijk niks meer aan in de nieuwe Raid op Hard niveaujesse111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:37:
Hohoho! Die 32 light heb je wss nodig om de crota raid op hard te doen.
De VoG blijft gewoon hetzelfde.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
VOG Raid Gear heeft naast +3 extra Light alleen exta's voor VOG specifieke dingen zoals extra damage tegen pretorians of extra damage tegen Oracles.Raw Kip schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:37:
[...]
tja, is het niet aan de spelers zelf om een spelletje te blijven spelen. Bungie zal het gauw genoeg merken aan het aantal spelers. raid gear van de Vog zou meer voordelen moeten hebben dan gewone gear in plaats van alleen meer damage tegen mobs in de Vog zelf.
Jawel, ik denk dat je level 30 moet zijn voor de normale crota raid en level 32 voor crota hard ^^crzyhiphopazn schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:42:
[...]
Dus m.a.w. je VoG gear heb je waarschijnlijk niks meer aan in de nieuwe Raid op Hard niveau
dat zeg ikFreakGIB schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:43:
[...]
VOG Raid Gear heeft naast +3 extra Light alleen exta's voor VOG specifieke dingen zoals extra damage tegen pretorians of extra damage tegen Oracles.
dus bij de nieuwe Raid zal het waarschijnlijk niet veel helpen.behalve +3 light wat je level 30 geeft inplaats van 28+ ?
Dat hebben alleen de gloves maarFreakGIB schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:43:
[...]
VOG Raid Gear heeft naast +3 extra Light alleen exta's voor VOG specifieke dingen zoals extra damage tegen pretorians of extra damage tegen Oracles.
Ja maar je zal weer opnieuw gear moeten vinden om Crota op hard te knallen.jesse111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:45:
[...]
Jawel, ik denk dat je level 30 moet zijn voor de normale crota raid en level 32 voor crota hard ^^
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
als je alles in het leven snel doet, raak je er toch ook snel op alles uitgekeken?crzyhiphopazn schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:52:
[...]
Ja maar je zal weer opnieuw gear moeten vinden om Crota op hard te knallen.
Destiny nu is super snel te knallen tot en met lvl 29.
Raid gear farmen heb ik nog niet echt geprobeerd met vrienden van me waarmee ik regel matig game.
Denk dat we op Normal er zo doorheen vliegen naar mijn gevoel.
Begin er een beetje op uitgekeken te raken.
Weekend door knallen met vrienden en een nieuwe char is alweer lvl 25.
Ik weet dat je nog voor de exotic weapons kan gaan, maar dat is jaren plan voordat je alle exotic weapons hebt.
Indien iemand weet hoe je snel alle exotic weapons krijgt hoor ik het graag.
(Vex mythoclast vind je alleen in de Raid.)
de Helm heeft nog Vex Striker en Vex Breaker als extra
O dat wist ik niet, want RNG doet heel hard zijn best mij die helmet niet te laten krijgenFreakGIB schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:03:
[...]
de Helm heeft nog Vex Striker en Vex Breaker als extra
je dropt meer Orbs of light als je Vex neer schiet of neer slaat.
Ik kon afgelopen tijd veel gamen dus tjah veel destiny geknald.Raw Kip schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:55:
[...]
als je alles in het leven snel doet, raak je er toch ook snel op alles uitgekeken?
Ik zelf speel niet elke avond en heb de raid ook nog niet kunnen doen vanwege tijdgebrek.
vind destiny nog steeds lekker wegschieten en ook niet saai.
kan je hier alleen maar gelijk in geven. hoop dat alle spelers dit zo ziencrzyhiphopazn schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:05:
[...]
Het leven heeft veel meer te bieden dan wat Destiny nu bied.
Wat hij zegt. Ik speel 2 misschien 3 avondjes per week als ik mazzel heb (nu al een week helemaal niet door een verhuizing) en ben lvl 26 (bijna 27) en heb de raid nog geen eens geprobeerd. Vind het ook totaal nog niet saai worden omdat ik iedere avond dat ik speel weer wat nieuws unlock (lvl, wapen, gear oid). Het enige waar ik me echt aan stoor is de storytelling, maar dat is weer een hele andere discussie. Wel kan ik me voor stellen voor de mensen die meer tijd erin kunnen gooien je op een gegeven moment er wel klaar mee bent om de hele week te wachten tot je weer een keer de raid kan doen voor gear.Raw Kip schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:55:
[...]
als je alles in het leven snel doet, raak je er toch ook snel op alles uitgekeken?
Ik zelf speel niet elke avond en heb de raid ook nog niet kunnen doen vanwege tijdgebrek.
vind destiny nog steeds lekker wegschieten en ook niet saai.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq