Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-10 11:01
De een zegt dat het cosmetisch is en de ander zegt dat je meer kans hebt op engrams en dat soort dingen.
Ik denk ook dat het puur cosmetisch is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jesse111 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:58:
[...]

De een zegt dat het cosmetisch is en de ander zegt dat je meer kans hebt op engrams en dat soort dingen.
Ik denk ook dat het puur cosmetisch is :p
Volgens mij heeft iemand van bungie het zelfs ontkracht, maar die discussie is al weer een tijdje geleden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Ereaser schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:49:
[...]

Volgens mij heeft iemand van bungie het zelfs ontkracht, maar die discussie is al weer een tijdje geleden :p
Ja volgens mij ook ja, mensen zullen wel een soort van placebo effect hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

FirePuma142 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:19:
Ik heb net ook maar even de clan gejoined (RadikalZen PSN-id), er speelt in mijn kringen helemaal niemand Destiny en die missies alleen afkarren is nogal saai ;). lvl 10 warlock die permanent oefent op headshots.

Friend requests op PSN ook welkom overigens!
Het loopt storm! :+

Niet dus, dus wie zich geroepen voelt.. BF4 ook prima af en toe ;)

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faaz0
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:51
FirePuma142 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 16:20:
[...]

Het loopt storm! :+

Niet dus, dus wie zich geroepen voelt.. BF4 ook prima af en toe ;)
Vanavond vanaf ~20.00 ben ik erbij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:13

tha_crazy

Mafketel

Hier toevallig nog mensen voor VoG normal nu op de PS4?

[ Voor 5% gewijzigd door tha_crazy op 04-11-2014 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:00
Ik zou wel willen maar ben te laag level nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen die een lvl 30 Warlock in hun fireteam voor VOG hard kunnen gebruiken morgen avond?
COD heerst in mijn vriendenlijst..
PS4 - J-THAN97

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 21:57
Dan ga ik ook maar klagen op het forum....... Kut Raid, weer Energy en Shards, als klap op de vuurpijl? Ja ja, een Chatterwhite! Beetje irritant aan het worden, zal de groep even citeren: "armor! Zo zo exotic wapen! Armor joepie" en dan kom ik: "godver Energy, Energy, Energy, Energy, ja gloeiende kut chatterwhite".

Snel komen met die DLC want ik ben er een beetje klaar mee.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:06
Bunta schreef op woensdag 05 november 2014 @ 06:28:
Dan ga ik ook maar klagen op het forum....... Kut Raid, weer Energy en Shards, als klap op de vuurpijl? Ja ja, een Chatterwhite! Beetje irritant aan het worden, zal de groep even citeren: "armor! Zo zo exotic wapen! Armor joepie" en dan kom ik: "godver Energy, Energy, Energy, Energy, ja gloeiende kut chatterwhite".

My words exactly..

Ben nu zowat de enige in mn clan die al een week of 4 vast zit op level 29.. :(

Gister weer een heerlijke "chatterwhite" mogen ontvangen een een strontlading aan energy/shards.

Geef me gewoon mn raid legs |:( :'(

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-10 13:54

Helaas...het klagen heeft mij niet geholpen. Weer geen raidarmor.
Ik heb er geen vertrouwen meer in. RNG is stuk!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ik join de klachten :p
gisteren ook niets, en al de rest kreeg zijn volledige raid armour dubbel.
niet dat ze die nog niet hadden....
nuja, als er dan wat drops voor mij, kan ik het meteen al 20x upgraden met al mijn shards...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-10 14:52
ik ga ook even klagen
heb al wel de full armor maar zit met propeschieters te schieten heb totaal nog geen Raid wapens behalve die Rocket launcher (Hazen Vengeance ) de Raid op normal is geen probleem maar op hard schiet ik bijna een heel magazijn leeg met mijn Sorus Regim op een Oracle
dus #@!$T@$#Y waar blijft mijn vision of confluence of misschien de Vex Mythoclast
ik wil ook Damage kunnen doen in de Raid op Hard .

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-10 23:27

Dazzler2120

FP ProMod
FreakGIB schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:01:
ik ga ook even klagen
heb al wel de full armor maar zit met propeschieters te schieten heb totaal nog geen Raid wapens behalve die Rocket launcher (Hazen Vengeance ) de Raid op normal is geen probleem maar op hard schiet ik bijna een heel magazijn leeg met mijn Sorus Regim op een Oracle
dus #@!$T@$#Y waar blijft mijn vision of confluence of misschien de Vex Mythoclast
ik wil ook Damage kunnen doen in de Raid op Hard .
Veel van de raid wapens worden gedropt door atheon op normal en hard. Voor de rest is Suros regime een prima keuze, alleen op de oracles valt deze erg tegen.

Vex mythoclast dropt alleen op hard mode van atheon, en zou ik op dit moment niet als hoger damage gun beschouwen ten opzichte van de suros regime.
De ideale raidgun naar mijn mening is Atheon's epilogue, en praedyth's revenge

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:54

zekerpixels

Victory Loves Preparation

@ freak, een hele suros leegschieten, dat duurt wel erg lang want die schiet niet zo snel.

Als iedereen de methode van het hier klagen gaat proberen,

Heb de raid inmiddels wel vaak gedaan, en doordat ik maar geen raidgear ontvang een tweede charactre gemaakt. Het enige wat ik iedere keer uit de raid krijg is voor 10% shards en voor 90% energys (heb er nu al 100 op voorraad), oja en een spirit bloom.
Dus heb nu een 29 Hunter met raid schoenen en 4 raid capes, en een 29 warlock met raid schoenen en 2 bonds, en 8 keer chatterwitte. ;(
Heb wel de Vision of Confluwence mogen ontvangen, de eerste keer dat ik de raid op hard deed, maar als ik nu ook nog eens raid gear mag ontvangen.

Btw zijn er ook anderen die vinden dat de golden gun van hunter een flinke buff nodig heeft. Als ik ergens op schiet met de golden gun, en ook met de icebreaker. Dan valt op dat de icebreaker veeeel meer damage doet, minstens 2 tot 6 keer zoveel.

En voordat er mensen gaan klagen, ja ik weet dat ik de af gelopen 2 dagen geluk heb gehad met de nightfall, maar daar kan ik geen level 30 mee worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
scheelt die epilogue zoveel maxed out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-10 23:27

Dazzler2120

FP ProMod
kowlier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:35:
scheelt die epilogue zoveel maxed out?
voor oracles te killen, en voor minotaur shields ja, het scheelt enorm.
Zodra je de oracles upgrade hebt krijg je veel meer damage op oracles

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
ik zit bijna aan die stability upgrade, dan ga ik hem mss wat meer gebruiken :p
maar ik ga mijn handguns missen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:20

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Gisteren me derde legendary gekocht voor vanguard marks :) nu mis ik alleen nog de head. maarja ik wil die exotic helm hebben van een engram van Xur

maar wat een drama om dat alles te upgraden joh. ik moet totaal iets van 240 helium nu nog farmen voordat ik dat allemaal kan doen haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren hebben we een level 24 door de raid heen gecarried, krijgt die persoon nog de raid chest voor Warlock ook! :(
Wat krijg ik:
- Atheons Epiloge, voor de 2e keer.
- Hezen Vengance, voor de 4e keer.
- Plan C, leuk een exotic wapen voor de verzameling maar meer ook niet :p

Had het liever allemaal geruild voor dit pleuris armor! Vanavond de hard raid, ben er klaar voor om weer keihard ascendand materials en wapens die ik al heb te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Ereaser schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:47:
[...]

Gisteren hebben we een level 24 door de raid heen gecarried, krijgt die persoon nog de raid chest voor Warlock ook! :(
Wat krijg ik:
- Atheons Epiloge, voor de 2e keer.
- Hezen Vengance, voor de 4e keer.
- Plan C, leuk een exotic wapen voor de verzameling maar meer ook niet :p

Had het liever allemaal geruild voor dit pleuris armor! Vanavond de hard raid, ben er klaar voor om weer keihard ascendand materials en wapens die ik al heb te ontvangen.
om nog even door te klagen
misschien zou bungie het mogelijk moeten maken om eventueel die Armor/ wapens te kunnen kopen maar dan voor een veel hogere prijs
of voor mij maak een consumable die je 5 min extra damage geeft op Oracles iets in die geest
mag best veel glimmer kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:39

The_Worst

Unox

Activision heeft ook haar plannen met Destiny uit de doeken gedaan.
Ze willen drie keer per jaar DLC uitbrengen van $20 en elke 2 jaar een nieuwe release van $60 dollar uitbrengen. Oftewel ongeveer $90 voor de gamer die alles koopt per jaar. Om het nog iets verder uit te melken spelen ze met het idee om microtransacties in te voeren voor nieuwe schepen en ghosts.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:19
The_Worst schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:55:
Activision heeft ook haar plannen met Destiny uit de doeken gedaan.
Ze willen drie keer per jaar DLC uitbrengen van $20 en elke 2 jaar een nieuwe release van $60 dollar uitbrengen. Oftewel ongeveer $90 voor de gamer die alles koopt per jaar. Om het nog iets verder uit te melken spelen ze met het idee om microtransacties in te voeren voor nieuwe schepen en ghosts.
Wel even goed zeggen he. Die schrijver verwacht dat ze het zo gaan aanpakken. Activision heeft hier nog helemaal niks over gezegd.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 13:29
Michaelg schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:59:
[...]

Wel even goed zeggen he. Die schrijver verwacht dat ze het zo gaan aanpakken. Activision heeft hier nog helemaal niks over gezegd.
Ik wilde het net zeggen. Wat de CEO zegt is 3 regeltjes, de rest is van de schrijver van het artikel.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 21:57
Nu zijn er velen die helemaal geen raid kunnen doen en moeite hebben om Shards en Energy te verzamelen laat staan een paar nieuwe kekke wapens te scoren, eigenlijk mogen we niet klagen met ons luxe probleem. Soms lijkt het systeem wel op hol geslagen, zelfs de RNG lijkt voorspelbaar. Net voor de raid hebben we het er over in de party chat, en gebeuren he. 8)7

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:07:
zelfs de RNG lijkt voorspelbaar. Net voor de raid hebben we het er over in de party chat, en gebeuren he. 8)7
Voorspelbaar als in je wordt altijd teleurgesteld? :P
En vanavond even proberen, misschien dat ik wel een helmet of armor krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Ik zal maar ff hypen ipv al dat geklaag hier :+

Gister eindelijk mijn raid gloves gekregen met mijn Warlock, waardoor ik nu volledige raid gear heb. Kan ik eindelijk mijn sunbreakers inruilen voor de voidfang chest.

Ook de eerste keer de raid gedaan met mijn Titan en kreeg gelijk raid boots! Voor de rest alleen maar shards en energy en nog een chatterwhite, maar ben blij genoeg met mijn boots! :*)

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Ik ga ook maar weer even klagen:
Gister potverdikkie de volledige raid gear WEER gekregen... Ik wil gewoon de vex mythoclast en nog wat gekke troep :@ Ik hoef niet meer de raid gear!@#!Q@

Edit: waar ik wel blij mee was, waren toch wel de +- 20 ascendant shards die ik kreeg ^^

[ Voor 19% gewijzigd door jesse111 op 05-11-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Tis wel een triest verhaal dat je maar 1x rewards kan krijgen voor de raid en nightfall. En dan 3x als je 3 characters aanmaakt... Waarom niet gewoon 3x in totaal, los van je characters?

Ik heb gister de nightfall en weekly gedaan en vervolgens de raid gecleared, en dat alles duurde in totaal minder dan 3 uur, ondanks dat het voor de iedereen de eerste keer was dat ze Atheon niet cheesde.

Maar goed ik ga ook maar een 2e character maken om meer rewards te krijgen. Ik was het niet van plan, maar zoals het nu werkt, moet je wel.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

Count your blessings boys. Ik schiet nog steeds met een blauwe pulse rifle, heb zelfs nog nooit een blauw lvl 20 autorifle mogen ontvangen.

Jullie hebben het best goed!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
En welk level ben je? Want als je 24+ bent, en nog alleen maar rare wapens hebt, doe je zelf echt iets niet goed.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is destiny ook down bij jullie?

nevermind, doet t al

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Michaelg schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:26:
En welk level ben je? Want als je 24+ bent, en nog alleen maar rare wapens hebt, doe je zelf echt iets niet goed.
bijna 27.

Heb wel een Patience & Time en een legendary rocket launcher, maar primary's is qua drops echt een groot drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
vanguard wapen kopen? aan lvl 27 zou je toch al zeker ergens rank 3 moeten zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ga eens heel gauw je vanguard ranken dan :) . Moet je toch wel vrij snel een legendary primary kunnen kopen. En zoek een groepje die je door de raid kan slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
UTADDICT schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:27:
[...]

bijna 27.

Heb wel een Patience & Time en een legendary rocket launcher, maar primary's is qua drops echt een groot drama.
Oei als je dan de raid wilt gaan doen gaat het wel eens lastig worden met een rare primary...
Koop een legendary primary bij de vanguard dealer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

jesse111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:29:
[...]

Oei als je dan de raid wilt gaan doen gaat het wel eens lastig worden met een rare primary...
Koop een legendary primary bij de vanguard dealer :P
Normal VOG was prima te doen, zelfs met rare primary.

Vanguard zit op 2,5.. nog eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
ik schiet nog met een gare scoutrifle ik doe zo weinig damage ik ben nu aant sparen voor een rifle van vanguard heb 80 marks hoop deze week de rest te halen iemand tips welke ik moet kopen? auto/scout/pulse? en welke auto die met 70 kogels ofzo doet weinig impact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
dat hangt volledig af van waar je graag mee schiet :)
stiekem zeg ik handcannon :p alle normal mobs oneshotten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Als je naar de beschikbare wapens kijkt zou ik voor autorifle gaan, Shadow Price heet het ding dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
ja heb nu die legendary handcannon thor ofzo? 6 kogels vind ik zo weinig.. maar opzich vind ik auto wel fijn maar die doen niet zoveel damage en 22 bullets is zo weinig...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
vegetto1983 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:36:
ja heb nu die legendary handcannon thor ofzo? 6 kogels vind ik zo weinig.. maar opzich vind ik auto wel fijn maar die doen niet zoveel damage en 22 bullets is zo weinig...?
Ik heb atheons epilogue :+
70 kogels en je kan met een upgrade nog meer kogels krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
ja maar die kan ik niet halen dus moet iets van vanguard zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
die vanguard handgun heeft 12 kogels, wat echt veel is. probeer eens 12 hobgoblins neer te halen met een autorifle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
hoeveel haal je er neer met 12 bullets handgun dan? dus jij zegt handgun voorkeur boven auto rifle? en scout rifle dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
UTADDICT schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:36:
Als je naar de beschikbare wapens kijkt zou ik voor autorifle gaan, Shadow Price heet het ding dacht ik.
Ik en voor de Dr. NO gegaan, wat een heerlijk wapen. Groot magazijn, snelle burst en ideaal dat met je sights up de radar beschiikbaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
vegetto1983 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:44:
hoeveel haal je er neer met 12 bullets handgun dan? dus jij zegt handgun voorkeur boven auto rifle? en scout rifle dan?
12? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
ja maar die heb zo goed als geen impact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
12 :) mijn fully upgraded the devil you know (vanguard handcannon) haalt hobgoblins met 1 crit neer.
alsook goblins, dregs, acolytes en soms vandals (afhankelijk van de damage bonus after kill)

edit : je mag impact van verschillende wapens nooit vergelijken. en handcannons hebben echt wel veel impact :/

[ Voor 11% gewijzigd door kowlier op 05-11-2014 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
oke maar nog meer adviezen van andere? zijn toch 150 marks die je uitgeeft opzich vind ik hand cannon wel cool ook die ik nu heb maar die 6 bullets is gewoon zo weinig en dat reloaden zo traag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Ik zou toch voor een scout rifle/auto rifle gaan. Je hebt daar gewoon ff wat meer aan als je gaat raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
wacht gewoon tot je lvl 3 bent met de vanguard. als je geluk hebt krijg je een primary gun in de mailbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
ben al lvl 3.. maar kreeg fusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik kreeg tdyk bij rank 3, vorige week de scout rifle gehaald icm de preciscion kill explode targets is dat wapen heel erg nice. Wissel ik af met tdyk tijdens gewoon strikes enzo

Atheon's voor vog/oracle, Suros voor pvp

Ik hoop op voc uit vog later of mida van Xur ofzo

Handcannons vind ik heel fijn, maar scoutrifles prefereer ik toch ivm de range

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
vegetto1983 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:36:
Thorn is met die DoT upgrade echt fantastisch in PVP. Ik verlies geen enkele 1 op 1 meer, en 2 op 1 win ik vaak ook nog. De rate of fire is lekker hoog en die DoT zorgt ervoor dat je tegenstander zijn shield niet recharged. Ik gebruik liever Thorn dan shadow price in PVP

In PVE is hij redelijk, de hoge rate of fire is wel prettig. Je kan even snel je clip legen en weer verstoppen en enemies met een shield hebben ook last van die DoT. Aleen duurt de reload zoooo lang... Ik denk met 2 kogels extra en een iets snellere reload, dat Thorn ook nuttig wordt in PVE.

Als je Thorn hebt, level hem tot je die DoT hebt en het is een fantastisch wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:44
Is er dan niemand fan van pulse rifles???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

th4k1ck3r schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:02:
Nee, takke-dingen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ga je mond spoelen viespeuk!!!

:P

Die dingen zijn zwaar underpowered er is niets waar ze echt goed in uitblinken. behalve kut zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Ga is even heel snel weg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-10 00:29
Red death gebruiker hiero. Beste wapen ingame. Pvp maai je iedereen weg op afstand en voor close quarter gebruik ik fusion rifle. Mensen met een handcannon kunnen 1 keer schieten en ze verdwijnen in micro deeltjes. In pve is red death ook te ziek, headshots of crits maakt iedereen in no time af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb bad juju en 2 legendaries in mijn vault die stof aan het verzamelen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Red death is de enige pulse die ik zou overwegen te gebruiken ivm de life steal feature die dat ding heeft ,maar met het scala aan andere wapens wat ik tot mijn beschikking heb staan pulse rifles echt onderaan de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 13:29
Pulse rifles zijn heerlijk voor de headshots.
Vaak mik een beetje op "borsthoogte" van de enemies, en door de recoil eindigt het salvo bij het hoofd.

Bad JuJu is helaas slechter dan een legendary rifle die ik heb.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind trouwens ook de automatische pulse rifles/scout rifles echt vervelend. Soms stoppen ze gewoon met schieten, zelfs als ik de trigger hard ingedrukt hou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ja klopt. Heb ik ook regelmatig met mijn VoC. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• th4k1ck3r
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:44
Duidelijk :p. Ik heb nu 1 legendary pulse en 1 handcannon. Had hiervoor een rare pulse met een upgrade waardoor het net een auto-rifle was. Helaas heeft deze legendary dat niet.

Voeg me trouwens maar toe: Dolleduukers, lvl 26 soon to be 28 hunter op PS4

[ Voor 7% gewijzigd door th4k1ck3r op 05-11-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 10:16
To easy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:06:
[...]

Red death gebruiker hiero. Beste wapen ingame. Pvp maai je iedereen weg op afstand en voor close quarter gebruik ik fusion rifle. Mensen met een handcannon kunnen 1 keer schieten en ze verdwijnen in micro deeltjes. In pve is red death ook te ziek, headshots of crits maakt iedereen in no time af.
Amen. Heb hem fully upgraded op m'n titan en het ding is een beest. De reload en health buff na elke kill wordt op een gegeven moment gewoon belachelijk als je met een spree bezig bent. Daarnaast heb ik de high caliber rounds aan staan, waardoor mobs staggeren. Zeker ultra mobs krijgen gewoon geen kans meer om terug te schieten bij mij, omdat ze bij elke salvo van m'n Red Death een stap achteruit doen.

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
Kazu schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:44:
[...]

Amen. Heb hem fully upgraded op m'n titan en het ding is een beest. De reload en health buff na elke kill wordt op een gegeven moment gewoon belachelijk als je met een spree bezig bent. Daarnaast heb ik de high caliber rounds aan staan, waardoor mobs staggeren. Zeker ultra mobs krijgen gewoon geen kans meer om terug te schieten bij mij, omdat ze bij elke salvo van m'n Red Death een stap achteruit doen.
haha mooi om te lezen. Ik zie ook vrij weinig mensen dat ding hebben eigenlijk. Niet veel weten blijkbaar wat voor een beest het is! Wij gelukkig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
ik had hem graag gekocht via xur, maar had toen niet genoeg coins. nu heb ik er 67 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To easy
kowlier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:47:
ik had hem graag gekocht via xur, maar had toen niet genoeg coins. nu heb ik er 67 :|
Haha wow das een goede zak met gouden munten. Ja helaas is herkenbaar dat wat je wil kopen dan net in een week valt dat je niet genoeg motes of coins hebt. Ik hoop voor je dat deze vrijdag jou geluks dag is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
mja, het probleem is dat ik al teveel heb :p de laatste 3 weken zat er niets in dat ik nog niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu eindelijk de rank om legendary wapen te kopen.
Wil de shadow price of doctor nope
Nog tips welke van deze beter is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
shadow price imo.
veel betere range, impact en stability ivm doctor nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
Als je de raid nog nooit gedaan hebt, deze streamer neemt zijn viewers mee en heeft wel goede tactics om zonder cheesen de raid door te komen: http://www.twitch.tv/dirtdude49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerebriform
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10 21:12
kowlier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:53:
shadow price imo.
Ik heb deze afweging inderdaad vaker gelezen, ik heb toen ook shadow price gekocht en ben er nog wel tevreden over zolang ik geen exotics heb. Wel weinig kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Als ik thuis ben ga ik maar even surfen op mn sparrow :+
http://youtu.be/mmpBN7L46AU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
jesse111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:04:
Als ik thuis ben ga ik maar even surfen op mn sparrow :+
http://youtu.be/mmpBN7L46AU
lollllll in plaats van dansen ga ik zitten |:( 8)7

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
kowlier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 13:53:
shadow price imo.
Ik heb geen ervaring met de SP maar de DrN bevalt mij echt heel goed. Met alle upgrades goede range, impact, stability EN 70 kogels per magazijn... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 10:52
Delph schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:16:
[...]

Ik heb geen ervaring met de SP maar de DrN bevalt mij echt heel goed. Met alle upgrades goede range, impact, stability EN 70 kogels per magazijn... :o
Goede impact en 70 kogels? Ehhh denk 't niet 8)7

Alle ARs met een superhoge RoF hebben een superlage impact. Atheon's Epilogue heeft hetzelfde probleem. Leuk om shields van minotaurs/praetorians af te knallen maar zodra het schild weg is, hopeloos ontoereikend om de klus af te maken. Zelfs volledig geupgrade.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
voor alle DLC zeikerds:P

http://www.gamestalker.nl...tiny-gedeeltelijk-gratis/

is niet veel maar toch iets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Gratis:
nieuwe uitrusting
meer dagelijkse bounties
vijf extra bounty slots.

Niet Gratis:
Drie nieuwe verhaalmissies
Een personage in The Tower dat nieuwe queesten en bounties aanbiedt
Nieuwe legendarische en exotische uitrusting
Een nieuwe strike en raid
Drie nieuwe multiplayer maps
Verhoging van de light level cap naar 32

:/

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
DeBierVampier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:28:
[...]

Gratis:
nieuwe uitrusting
meer dagelijkse bounties
vijf extra bounty slots.

Niet Gratis:
Drie nieuwe verhaalmissies
Een personage in The Tower dat nieuwe queesten en bounties aanbiedt
Nieuwe legendarische en exotische uitrusting
Een nieuwe strike en raid
Drie nieuwe multiplayer maps
Verhoging van de light level cap naar 32

:/
Precies, dat is niet echt veel voor de mensen die niks kopen, maar het is iets.
En iets is beter dan niets heb ik me altijd laten vertellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:09
32 light level. Betekend dit dat we alle VoG gear in December alweer weg kunnen gooien? Gaat wel erg snel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Physx schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:33:
32 light level. Betekend dit dat we alle VoG gear in December alweer weg kunnen gooien? Gaat wel erg snel zo.
Jup, en tegen de tijd dat RNG-Jesus je EINDELIJK alle raid gear pieces heeft gegeven zal het maximum wel weer omhoog gegooid zijn naar 34 ofzo. Heerlijk die kunstmagige verlenging van de game 8)7

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
Hohoho! Die 32 light heb je wss nodig om de crota raid op hard te doen.
De VoG blijft gewoon hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
DeBierVampier schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:35:
[...]

Jup, en tegen de tijd dat RNG-Jesus je EINDELIJK alle raid gear pieces heeft gegeven zal het maximum wel weer omhoog gegooid zijn naar 34 ofzo. Heerlijk die kunstmagige verlenging van de game 8)7
tja, is het niet aan de spelers zelf om een spelletje te blijven spelen. Bungie zal het gauw genoeg merken aan het aantal spelers. raid gear van de Vog zou meer voordelen moeten hebben dan gewone gear in plaats van alleen meer damage tegen mobs in de Vog zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-10 16:56

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

jesse111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:37:
Hohoho! Die 32 light heb je wss nodig om de crota raid op hard te doen.
De VoG blijft gewoon hetzelfde.
Dus m.a.w. je VoG gear heb je waarschijnlijk niks meer aan in de nieuwe Raid op Hard niveau ;)

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Raw Kip schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:37:
[...]

tja, is het niet aan de spelers zelf om een spelletje te blijven spelen. Bungie zal het gauw genoeg merken aan het aantal spelers. raid gear van de Vog zou meer voordelen moeten hebben dan gewone gear in plaats van alleen meer damage tegen mobs in de Vog zelf.
VOG Raid Gear heeft naast +3 extra Light alleen exta's voor VOG specifieke dingen zoals extra damage tegen pretorians of extra damage tegen Oracles.
dus bij de nieuwe Raid zal het waarschijnlijk niet veel helpen.behalve +3 light wat je level 30 geeft inplaats van 28+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
crzyhiphopazn schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:42:
[...]

Dus m.a.w. je VoG gear heb je waarschijnlijk niks meer aan in de nieuwe Raid op Hard niveau ;)
Jawel, ik denk dat je level 30 moet zijn voor de normale crota raid en level 32 voor crota hard ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
FreakGIB schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:43:
[...]

VOG Raid Gear heeft naast +3 extra Light alleen exta's voor VOG specifieke dingen zoals extra damage tegen pretorians of extra damage tegen Oracles.
dus bij de nieuwe Raid zal het waarschijnlijk niet veel helpen.behalve +3 light wat je level 30 geeft inplaats van 28+ ?
dat zeg ik ;)

zou voor de moeite een leuke ability bij moeten komen, bijv langer onzichtbaar of meer damage met melee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreakGIB schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:43:
[...]

Dat hebben alleen de gloves maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:09
En zullen we dan ook wapens met hogere damage (>300) zien of puur via de damage modifier door hoger light level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:34

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Is het heel erg als ik zeg dat ik totaal geen behoefte heb aan PVP danwel een raid (VOG) te doen? Ik zit nu op lvl 27 en mijn gear is nog lang niet maxed dus 28 moet ik wel halen. Maar voor 30 moet je raids doen. Dan moet ik praten met anderen. Dat wil ik niet :+

Nee serieus: ik heb gewoon geen behoefte om dat te moeten regelen op wat voor manier dan ook. Toch vind ik Destiny leuk met weekly en nightly (hoewel de weekly solo toch echt wel heftig is soms) en bounties verzamelen om de factions te levelen (als is het voor de lolz)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

jesse111 schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:45:
[...]

Jawel, ik denk dat je level 30 moet zijn voor de normale crota raid en level 32 voor crota hard ^^
Ja maar je zal weer opnieuw gear moeten vinden om Crota op hard te knallen.
Destiny nu is super snel te knallen tot en met lvl 29.
Raid gear farmen heb ik nog niet echt geprobeerd met vrienden van me waarmee ik regel matig game.
Denk dat we op Normal er zo doorheen vliegen naar mijn gevoel.

Begin er een beetje op uitgekeken te raken.
Weekend door knallen met vrienden en een nieuwe char is alweer lvl 25.

Ik weet dat je nog voor de exotic weapons kan gaan, maar dat is jaren plan voordat je alle exotic weapons hebt.

Indien iemand weet hoe je snel alle exotic weapons krijgt hoor ik het graag.
(Vex mythoclast vind je alleen in de Raid.)

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
crzyhiphopazn schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:52:
[...]

Ja maar je zal weer opnieuw gear moeten vinden om Crota op hard te knallen.
Destiny nu is super snel te knallen tot en met lvl 29.
Raid gear farmen heb ik nog niet echt geprobeerd met vrienden van me waarmee ik regel matig game.
Denk dat we op Normal er zo doorheen vliegen naar mijn gevoel.

Begin er een beetje op uitgekeken te raken.
Weekend door knallen met vrienden en een nieuwe char is alweer lvl 25.

Ik weet dat je nog voor de exotic weapons kan gaan, maar dat is jaren plan voordat je alle exotic weapons hebt.

Indien iemand weet hoe je snel alle exotic weapons krijgt hoor ik het graag.
(Vex mythoclast vind je alleen in de Raid.)
als je alles in het leven snel doet, raak je er toch ook snel op alles uitgekeken?

Ik zelf speel niet elke avond en heb de raid ook nog niet kunnen doen vanwege tijdgebrek.
vind destiny nog steeds lekker wegschieten en ook niet saai. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Ereaser schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:47:
[...]

Dat hebben alleen de gloves maar ;)
de Helm heeft nog Vex Striker en Vex Breaker als extra
je dropt meer Orbs of light als je Vex neer schiet of neer slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreakGIB schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:03:
[...]

de Helm heeft nog Vex Striker en Vex Breaker als extra
je dropt meer Orbs of light als je Vex neer schiet of neer slaat.
O dat wist ik niet, want RNG doet heel hard zijn best mij die helmet niet te laten krijgen :P (Zie zelfs haast niemand ermee lopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Raw Kip schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:55:
[...]

als je alles in het leven snel doet, raak je er toch ook snel op alles uitgekeken?

Ik zelf speel niet elke avond en heb de raid ook nog niet kunnen doen vanwege tijdgebrek.
Ik kon afgelopen tijd veel gamen dus tjah veel destiny geknald.

spoiler:
vanaf Level 4 kan je bounties doen om te levelen naar 20 zonder de story te doen mits je met vrienden speelt die wel bij die bounty missies kunnen.

Het leven heeft veel meer te bieden dan wat Destiny nu bied.
Geld creeërt vele mogelijkheden en laat dat net nu zijn dat ik geen miljonair ben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raw Kip
crzyhiphopazn schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:05:
[...]

Het leven heeft veel meer te bieden dan wat Destiny nu bied.
kan je hier alleen maar gelijk in geven. hoop dat alle spelers dit zo zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 15:14

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Raw Kip schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:55:
[...]

Wat hij zegt. Ik speel 2 misschien 3 avondjes per week als ik mazzel heb (nu al een week helemaal niet door een verhuizing) en ben lvl 26 (bijna 27) en heb de raid nog geen eens geprobeerd. Vind het ook totaal nog niet saai worden omdat ik iedere avond dat ik speel weer wat nieuws unlock (lvl, wapen, gear oid). Het enige waar ik me echt aan stoor is de storytelling, maar dat is weer een hele andere discussie. Wel kan ik me voor stellen voor de mensen die meer tijd erin kunnen gooien je op een gegeven moment er wel klaar mee bent om de hele week te wachten tot je weer een keer de raid kan doen voor gear.
Maar dat je je raid gear uiteindelijk weer kan vervangen door betere raid gear bij de DLC is natuurlijk iets wat je altijd altijd blijft houden bij uitbereidingen van "rpg-achtige" games.
Pagina: 1 ... 106 ... 138 Laatste

Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2