Ik begrijp je reactie maar hoe wil ik verder komen dan? Bij level 18,20 strikes krijg je items van level 16/17 en als ik wil lvlen zou ik toch echt level 24 strikes moeten doen ik kan weeklies en dailies niet eens solo runnen dus daarom heb ik mensen nodig als ik eqps van level 16/17 blijft pakken dan neem ik aan dat ik niet level dus vandaar dat ik mensen nodig hebBunta schreef op maandag 10 november 2014 @ 10:51:
[...]
Ben het met je solo opmerking niet helemaal eens, het lijkt misschien wat lastig voor je op dit moment. Zodra je hoger level bent gaat het je heel wat makkelijker af, zo rond het level waar jij zit is het even doorbijten.
Misschien wel makkelijk als je even vermeld of je op PS of Xbox speelt en welke generatie.
[...]
Probeer het vinden van een team zo veel mogelijk via het kroeg topic te doen.
Je levelt naar level 20. Dan ga je vanzelf level 20+ gear droppen.
Bij level 18/20 strikes krijg je level 16 tm 18 gear met Light. Daar gaat het om. met die Light en wat Defense upgrades van je gear level je naar 24.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:55:
[...]
Ik begrijp je reactie maar hoe wil ik verder komen dan? Bij level 18,20 strikes krijg je items van level 16/17 en als ik wil lvlen zou ik toch echt level 24 strikes moeten doen ik kan weeklies en dailies niet eens solo runnen dus daarom heb ik mensen nodig als ik eqps van level 16/17 blijft pakken dan neem ik aan dat ik niet level dus vandaar dat ik mensen nodig heb
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
SelubGamer je bent toch level 24?
Atlas#22744
Qua items (van meest interessant tot minst interessant) kan je de exotic quests zo indelen.gise schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:18:
Ik kan bevestigen dat het helpt om te klagen over de Exotic Bounties, ik ben Level 28 en krijg nu m'n eerste exotic bounty keuze:
- A Light in the Dark
- Toland's Legacy
- A Dubious Task
Wat zal ik doen? Mijn huidige gear is als volgt:
Primary: Legendary Auto Rifle (Hex Caster Arc, geen extra modifier damage)
Special: Ice Breaker
Heavy: Heavy Machine gun (Zombie Apocalypse WF47, void damage)
Edit: ben voor Toland's Legacy gegaan, hopen dat het wat is
1. A Dubious Task (invective)
2. A Light in the Dark (thorn)
3. Toland's Legacy (bad juju)
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Het is vrij makkelijk, zo veel mogelijk bounties doen om je vanguard te levelen, eerst level 2 voor legendary armor en dan zsm door naar lvl 3 voor een wapen, shadow price is een goede keuze. Tijdens het levelen van je vanguard zo veel mogelijk je bounties combineren met de Tiger strike playlist. Op die manier haal je marks die je bij de vanguard armory kan besteden. Pak ook je dagelijkse public events mee voor de benodigde shards. Verder kan je de cryptarch levelen door blauwe engrams te krijgen in de Tiger playlist.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:55:
[...]
Ik begrijp je reactie maar hoe wil ik verder komen dan? Bij level 18,20 strikes krijg je items van level 16/17 en als ik wil lvlen zou ik toch echt level 24 strikes moeten doen ik kan weeklies en dailies niet eens solo runnen dus daarom heb ik mensen nodig als ik eqps van level 16/17 blijft pakken dan neem ik aan dat ik niet level dus vandaar dat ik mensen nodig heb
Dit is zo'n beetje de standaard route die je moet volgen vanaf level 20. Volhouden en je leveled voor je het weet.
Vergeet nog te zeggen dat je bij het levelen van je cryptarch een kado krijgt bij de postmaster, deze kunnen ook legendaries geven!
[ Voor 5% gewijzigd door Bunta op 10-11-2014 13:07 ]
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Bedankt voor dit antwoord. Ben nu net lvl 20 en heb eindelijk een fijn wapen. Speel nu voornamelijk online Team Death of control en dat gaat meer dan prima, niet verwacht. Speelde gisteren tegen spelers die allemaal 25 tot 30 waren en haalde toch een streak van 10 kills.Bunta schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:04:
[...]
Het is vrij makkelijk, zo veel mogelijk bounties doen om je vanguard te levelen, eerst level 2 voor legendary armor en dan zsm door naar lvl 3 voor een wapen, shadow price is een goede keuze. Tijdens het levelen van je vanguard zo veel mogelijk je bounties combineren met de Tiger strike playlist. Op die manier haal je marks die je bij de vanguard armory kan besteden. Pak ook je dagelijkse public events mee voor de benodigde shards. Verder kan je de cryptarch levelen door blauwe engrams te krijgen in de Tiger playlist.
Dit is zo'n beetje de standaard route die je moet volgen vanaf level 20. Volhouden en je leveled voor je het weet.
Vergeet nog te zeggen dat je bij het levelen van je cryptarch een kado krijgt bij de postmaster, deze kunnen ook legendaries geven!
Kan alleen niet zo snel de dagelijks public events vinden. Waar kom ik die tegen?
http://destinypublicevents.com/Versteegrob schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:15:
[...]
Bedankt voor dit antwoord. Ben nu net lvl 20 en heb eindelijk een fijn wapen. Speel nu voornamelijk online Team Death of control en dat gaat meer dan prima, niet verwacht. Speelde gisteren tegen spelers die allemaal 25 tot 30 waren en haalde toch een streak van 10 kills.
Kan alleen niet zo snel de dagelijks public events vinden. Waar kom ik die tegen?
Wordt ook al op de site zelf vermeldt, maar die site geeft dus aan wanneer een event ZOU KUNNEN spawnen. Overigens hebben alle events een vertraging van 1-5 minuten, dus probeer rond te blijven hangen (timer zal ook negatief gaan vanwege de vertraging).
Waarom 'proberen'? Omdat een event (op aarde in ieder geval) doorgaans binnen 1 tijdsbestek op twee verschillende plekken kan spawnen (bijv. Mothyards en Skywatch). Als de timer op 1 locatie, bijv. Mothyards, dus al een tijdje in 't rood staat, dan zou het dus ook kunnen dat het event al gespawned is op Skywatch (en dan gaat Mothyards doorgaans niet door).
Verwijderd
Wat is beter om aan je legendary armor te komen? Vanguard bounties zijn lastiger om te doen dan crucible denk ik. Ik heb overigens wel al 7 strange coins ik wil er snel 13 hebben voor die gast die vrijdag zaterdag er is dan zou ik eventueel al wat iets goeds hebben.
Gewoon level 24 strike playlist.
Atlas#22744
Verwijderd
Die kan ik niet solo runnenKasai schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:41:
Die heeft gewoon matchmaking
Atlas#22744
Ik heb er 30 gedaan (25 voor een exotic bounty) en geen legendairy drops.Kasai schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:41:
Beste manier voor legendairies is points halen voor factions. (doe je overigens ook met tiger strikes) En dan vooral focussen op vanguard en crucible.
Ja dat bedoel ik, gewoon rep en marks verzamelen via die playlist.
Atlas#22744
Ik kan toch wel adviseren om sowieso eerst rank 3 vanguard en crucible te halen, voordat je begint aan faction reputation. Daar heb je later voordeel van (vanguard sowieso 3, crucible optioneel).
Gewoon bounties pakken en die Strike playlist doen op Tiger, als je level 24 bent moet het gewoon kunnen. Mocht je toevallig een pvp fan zijn kan je daar eventueel ook bounties van clearen. Concentreer je voorlopig op de strike playlist, solo is geen argument want er zit matchmaking op. Mijn advies, niet luisteren naar het advies van hier met het levelen van factions. Dit doe pas als je vanguard hoog genoeg is of als één van de factions een armor verkoopt die je heel graag Wilt hebben. Mocht je op de Xbox One spelen mag je me toevoegen probeer ik je wel een paar keer door de Tiger te loodsen en je wat tips te geven, er zullen er vast wel meer zijn die je willen helpen.Verwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:39:
Wat is beter om aan je legendary armor te komen? Vanguard bounties zijn lastiger om te doen dan crucible denk ik. Ik heb overigens wel al 7 strange coins ik wil er snel 13 hebben voor die gast die vrijdag zaterdag er is dan zou ik eventueel al wat iets goeds hebben.
@Freak,
dit bedoelde ik gisteren met het solo openen van de vog
YouTube: Planet Destiny: Vault of Glass Glitch Explained
cool zal het eens proberenzekerpixels schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:52:
@Freak,
PSN: FreakGIB
Zoek mijn post even op in dit topic of het slowchat topic (weet ik even niet meer), dan rol je er zo inDeBierVampier schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:28:
[...]
Wordt ook al op de site zelf vermeldt, maar die site geeft dus aan wanneer een event ZOU KUNNEN spawnen. Overigens hebben alle events een vertraging van 1-5 minuten, dus probeer rond te blijven hangen (timer zal ook negatief gaan vanwege de vertraging).
Waarom 'proberen'? Omdat een event (op aarde in ieder geval) doorgaans binnen 1 tijdsbestek op twee verschillende plekken kan spawnen (bijv. Mothyards en Skywatch). Als de timer op 1 locatie, bijv. Mothyards, dus al een tijdje in 't rood staat, dan zou het dus ook kunnen dat het event al gespawned is op Skywatch (en dan gaat Mothyards doorgaans niet door).
Edit, deze: trix0r in "[Multi] Destiny Deel 1"
[ Voor 4% gewijzigd door Montaner op 10-11-2014 15:40 ]
Ik heb doorgaans geen problemen met vinden van Public Events. Ik check de website terwijl ik naar aarde aan 't vliegen ben, meest dichtbije event ga ik dan campen. Maargoed, de route die ik meestal volg is:trix0r schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:25:
[...]
Zoek mijn post even op in dit topic of het slowchat topic (weet ik even niet meer), dan rol je er zo in
Edit, deze: trix0r in "[Multi] Destiny Deel 1"
Steppes => Divide (want deze twee volgen elkaar binnen 1 minuut op, wat betekent dat er altijd maar een van de twee spawnt)
10 minuten wachten want eerstvolgende spawn is Mothyards
Mothyards => Skywatch (volgen elkaar weer binnen 1 minuut op)
Als de Skywatch timer op -5 minuten staat dan heb ik nog net genoeg tijd om naar Forgotten Shore te racen in het geval ik de event nog nie ben tegengekomen.
Nee niet eerst een faction levelen inderdaad. Ik had dat advies ook gelezen en ging dat toen meteen doen, maar zat later met de gebakken peren omdat je bij factions alleen crucible marks kunt uitgeven. Ik had toen een lading vanguard marks maar was nog vanguard rank 1 terwijl je pas armor kan kopen met rank 2 en wapens met rank 3. Mijn faction kon ik niks kopen omdat ik nauwelijks pvp deed.Bunta schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:37:
[...]Mijn advies, niet luisteren naar het advies van hier met het levelen van factions. Dit doe pas als je vanguard hoog genoeg is of als één van de factions een armor verkoopt die je heel graag Wilt hebben. [...]
[ Voor 5% gewijzigd door Cerebriform op 10-11-2014 16:48 ]
Zag je bericht later pas, toen had ik de Toland's Legacy bounty al gekozen maar waarom zijn die andere intressanter? Ikzelf heb niks met shotguns, kan daar niet mee overweg en vind het ook niet leuk om daarmee te spelen. Hand Canons heb ik in het begin veel mee gespeeld en vind ik heerlijk spelen maar ik dacht dan toch maar voor een Rifle gaan om mijn Auto Rifle daar mee te vervangen.rnenator schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:01:
[...]
Qua items (van meest interessant tot minst interessant) kan je de exotic quests zo indelen.
1. A Dubious Task (invective)
2. A Light in the Dark (thorn)
3. Toland's Legacy (bad juju)
Kan je trouwens bij guns ook maar één exotic tegelijk mounten net als met armor? Ik zie namelijk niemand met meer dan 1 exotic gun lopen
Mounten? Als in, erop zitten? of is dat teveel WoW term?gise schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:32:
[...]
Zag je bericht later pas, toen had ik de Toland's Legacy bounty al gekozen maar waarom zijn die andere intressanter? Ikzelf heb niks met shotguns, kan daar niet mee overweg en vind het ook niet leuk om daarmee te spelen. Hand Canons heb ik in het begin veel mee gespeeld en vind ik heerlijk spelen maar ik dacht dan toch maar voor een Rifle gaan om mijn Auto Rifle daar mee te vervangen.
Kan je trouwens bij guns ook maar één exotic tegelijk mounten net als met armor? Ik zie namelijk niemand met meer dan 1 exotic gun lopen
Je kan inderdaad maar één exotic wapen, en één exotic armor.
Haha, kon even niet op de juiste term komen. Equipen anders?UTADDICT schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:37:
[...]
Mounten? Als in, erop zitten? of is dat teveel WoW term?
Je kan inderdaad maar één exotic wapen, en één exotic armor.
Wat is het voordeel dan van het hebben van meerdere exotics? Wisselen jullie ze af?
Bad juju is op dit moment geen goed wapen, teveel recoil, te weinig kogels per clip. Eenmaal upgraded is het een stuk beter maar geen exotic slot waard. Invective is een automatische shotgun en heeft ammo regen, net zoals icebreaker, waardoor je nooit hoeft te reloaden of ammo hoeft te verzamelen. Thorn is goed in pvp, met de poisen buf unlocked dan.gise schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:32:
[...]
Zag je bericht later pas, toen had ik de Toland's Legacy bounty al gekozen maar waarom zijn die andere intressanter? Ikzelf heb niks met shotguns, kan daar niet mee overweg en vind het ook niet leuk om daarmee te spelen. Hand Canons heb ik in het begin veel mee gespeeld en vind ik heerlijk spelen maar ik dacht dan toch maar voor een Rifle gaan om mijn Auto Rifle daar mee te vervangen.
Eerst je vanguard naar lvl 3 brengen, dan krijg je daar in ieder geval al een legendary voor bij de postmaster.Bunta schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:37:
[...]
Gewoon bounties pakken en die Strike playlist doen op Tiger, als je level 24 bent moet het gewoon kunnen. Mocht je toevallig een pvp fan zijn kan je daar eventueel ook bounties van clearen. Concentreer je voorlopig op de strike playlist, solo is geen argument want er zit matchmaking op. Mijn advies, niet luisteren naar het advies van hier met het levelen van factions. Dit doe pas als je vanguard hoog genoeg is of als één van de factions een armor verkoopt die je heel graag Wilt hebben. Mocht je op de Xbox One spelen mag je me toevoegen probeer ik je wel een paar keer door de Tiger te loodsen en je wat tips te geven, er zullen er vast wel meer zijn die je willen helpen.
Dan kan je een faction gaan levellen, ook hiervoor geld momenteel : nokken bij lvl 3.
Waarom ? Op lvl 3 krijg je een beloning (meestal legendary weapon bij de postmaster ) en hoger levellen heeft op dit moment geen nut, armor requirment is lvl 2, weapon requirment is lvl 3.
Geloof dat je bij de vanguard wel een beloning krijgt voor een level up, net als bij de cryptarch het geval is.
( ook de reden waarom ik adviseer om glimmer te besteden bij de cryptarch, elk lvl up is kans op 1 of meer legendaries / exotics )
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Vanavond met een groep lvl 30ers Hard mode gecleared. Dat ging een stuk makkelijker dan verwacht, behalve de confluxes wat best wel een pain in the ass kan zijn. Voor de rest was het eigenlijk gewoon een veredelde normal mode.
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Ben blij dat ik vanaf vanmiddag weer tijd heb om te spelen. Na twee drukke tentamen weken. Afgelopen week al de NF en weekly gemist. Ook maar een halve VoG.
PSN: DoubleDutchh
Ja hoor, ik doe zojuist nog ff snel de daily voor de reset. Krijg ik een legendary engram. Ik zat al, geheel onwaarschijnlijk, te duimen draaien op een ice breaker. Wist nog niet eens dat het een engram was voor een sniper.
En guess what
En guess what
Grats, dat ding is zo goed!trix0r schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:18:
Ja hoor, ik doe zojuist nog ff snel de daily voor de reset. Krijg ik een legendary engram. Ik zat al, geheel onwaarschijnlijk, te duimen draaien op een ice breaker. Wist nog niet eens dat het een engram was voor een sniper.
En guess what
[afbeelding]
PSN & XBL: Denkoyugo
Iemand dit al geprobeerd toevallig? Ik heb dit gisteren getest en ondanks dat het me lukte om door de poort heen te "glitchen", stond het 1e kistje met ascendant materials er niet, net zoals de 1e baas ook niet verscheen.zekerpixels schreef op maandag 10 november 2014 @ 14:52:
@Freak,
Yep, en 1e kistje stond er. Had de raid al wel gedaan, dus kwam niets uit.Jayden1984 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:09:
[...]
Iemand dit al geprobeerd toevallig? Ik heb dit gisteren getest en ondanks dat het me lukte om door de poort heen te "glitchen", stond het 1e kistje met ascendant materials er niet, net zoals de 1e baas ook niet verscheen.
Hmmm vreemd. Wat ik heb gedaan is de VoG gestart, toen naar de Campus 9 gereden en vanaf het moment dat linksbeneden Campus 9 verscheen heb ik 1 minuut en 50 seconden gewacht. Toen ben ik naar de poort gereden, deze was overigens dicht en niet open zoals op het filmpje. Via de zijkant kon ik wanneer ik de sparrow tegen de zijkant van de poort zette en toen afstapte door de kleine ruimte glitchen, maar er stond geen kistje.trix0r schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:10:
[...]
Yep, en 1e kistje stond er. Had de raid al wel gedaan, dus kwam niets uit.
Heb jij het anders gedaan of doe ik iets fout? Moet je er misschien een legendary sparrow voor hebben om binnen de tijd te zijn ofzo?
De 1e keer ging bij mij de deur ook niet open idd. De 2e keer proberen wel. Dan was je net iets te langzaam waarschijnlijk. Ik heb geen legendary sparrow.. dus dat is 't niet.Jayden1984 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:16:
[...]
Hmmm vreemd. Wat ik heb gedaan is de VoG gestart, toen naar de Campus 9 gereden en vanaf het moment dat linksbeneden Campus 9 verscheen heb ik 1 minuut en 50 seconden gewacht. Toen ben ik naar de poort gereden, deze was overigens dicht en niet open zoals op het filmpje. Via de zijkant kon ik wanneer ik de sparrow tegen de zijkant van de poort zette en toen afstapte door de kleine ruimte glitchen, maar er stond geen kistje.
Heb jij het anders gedaan of doe ik iets fout? Moet je er misschien een legendary sparrow voor hebben om binnen de tijd te zijn ofzo?
Dus jij hebt precies hetzelfde gedaan als mij? Ook wanneer Campus 9 verschijnt 1.50 minuten gewacht en toen naar de poort gegaan? Of heb je vanaf het moment dat linksbeneden "The Spire is forming" verschijnt 1.50 minuten geteld?trix0r schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:18:
[...]
De 1e keer ging bij mij de deur ook niet open idd. De 2e keer proberen wel. Dan was je net iets te langzaam waarschijnlijk. Ik heb geen legendary sparrow.. dus dat is 't niet.
Wat ook raar was is dat er bij mij voor de poort heel veel enemies waren, op het filmpje zie ik er geen een.
[ Voor 9% gewijzigd door Jayden1984 op 11-11-2014 09:46 ]
Je moet nog steeds (heel langzaam) herladen met de Invectivernenator schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:06:
[...]
Bad juju is op dit moment geen goed wapen, teveel recoil, te weinig kogels per clip. Eenmaal upgraded is het een stuk beter maar geen exotic slot waard. Invective is een automatische shotgun en heeft ammo regen, net zoals icebreaker, waardoor je nooit hoeft te reloaden of ammo hoeft te verzamelen. Thorn is goed in pvp, met de poisen buf unlocked dan.
1.50 vanaf Campus.Jayden1984 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:23:
[...]
Dus jij hebt precies hetzelfde gedaan als mij? Ook wanneer Campus 9 verschijnt 1.50 minuten gewacht en toen naar de poort gegaan? Of heb je vanaf het moment dat linksbeneden "The Spire is forming" verschijnt 1.50 minuten geteld?
Wat ook raar was is dat er bij mij voor de poort heel veel enemies waren, op het filmpje zie ik er geen een.
Er is gear die je je special weapon sneller laat herladen.Ereaser schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 09:48:
[...]
Je moet nog steeds (heel langzaam) herladen met de Invective
Gister Thorn en the last word gehaald. Gebruik eigenlijk nooit handcanons maar nu ik er dus 2 exotics heb zal ik ze bij PVP toch even gaan uitproberen. Welke van de 2 vinden jullie het beste voor PVP?
Dan is het nog steeds langzaamFreqAmsterdam schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:00:
[...]
Er is gear die je je special weapon sneller laat herladen.
Thorn is pas goed als je de poison skill hebt vrijgespeeld.emilestegeman schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:43:
Gister Thorn en the last word gehaald. Gebruik eigenlijk nooit handcanons maar nu ik er dus 2 exotics heb zal ik ze bij PVP toch even gaan uitproberen. Welke van de 2 vinden jullie het beste voor PVP?
En als ik iemand met the last word zie in pvp maakt die persoon altijd veel kills, een hele boel mensen zijn waarschijnlijk jaloers op jou
[ Voor 53% gewijzigd door Ereaser op 11-11-2014 11:45 ]
The last word natuurlijk! Cowboys FTWemilestegeman schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:43:
Nou,
Na vorige week genaaid te zijn met vanguard marks toen ik level 3 vanguard werd (moest er nog 12 voor Shadow Price, maar zat op 100/100) heb ik nu toch maar Shadow Price aangeschaft.
Ook al had ik nu al een Vision of Confluence, toch een minder euforisch moment dan verwacht..
Na vorige week genaaid te zijn met vanguard marks toen ik level 3 vanguard werd (moest er nog 12 voor Shadow Price, maar zat op 100/100) heb ik nu toch maar Shadow Price aangeschaft.
Ook al had ik nu al een Vision of Confluence, toch een minder euforisch moment dan verwacht..
Archon Priest, arc burn.Bunta schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 12:46:
Wat is de nieuwe Nightfall en weekly boys?
Saaie koelere strike
Heeeerlijk om voor 12en Nightfall gedaan te hebben op al je characters.
Overigens alleen 8x Energy, epitath (nummer 600 ongeveer) en een Comedian gekregen. Lang verhaal kort, berg energies
Overigens alleen 8x Energy, epitath (nummer 600 ongeveer) en een Comedian gekregen. Lang verhaal kort, berg energies
[ Voor 46% gewijzigd door Denko op 11-11-2014 13:17 ]
I love the Comedian.. 7 kogels per keer.. Bij de crucible doet ie zijn werk goed.. :-)Denko schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:15:
Heeeerlijk om voor 12en Nightfall gedaan te hebben op al je characters.
HaaaHaaahaahahahHaaaa!!
[ Voor 4% gewijzigd door Fruitschaal op 11-11-2014 13:32 ]
PSN: Fruitschaaltje
Toevallig kreeg ik vorige week een hardlight, voor de rest eigenlijk nooit wat speciaals gehad voor een nightfall. Zou eigenlijk nog wel een leuke sniper willen, denk dat ik er maar eentje ga kopen kan toch verder niets met de punten. Is die Epitaph wat eigenlijk?
voor arc dmg een prima sniper, je kan em upgraden naar 6 kogels en de recoil is wel ok.Is die Epitaph wat eigenlijk?
[ Voor 9% gewijzigd door ini op 11-11-2014 14:08 ]
Testspecialist
Vorige week kreeg ik de Epitaph, The Chosen One en nog een arc sniper (ook zo'n vage naam
)
Hopelijk is het deze week beter!
Hopelijk is het deze week beter!
Begint hier aardig stil te worden
hebben mensen vandaag al leuke rewards gekregen van nightfall of VoG?
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Tsja... Slowchat topic is nog wel gaande opzich, maar ik heb het om dit moment erg druk op stage dus kan ook niet echt veel bijdragenRaw Kip schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:38:
Begint hier aardig stil te wordenhebben mensen vandaag al leuke rewards gekregen van nightfall of VoG?
de nieuwigheid is er wel af, de content (te) beperkt. Ik ben al overgestapt op andere games. De weekly/nightfall pak ik ergens deze week nog wel mee, maar dagelijks spelen is er niet meer bij.
Testspecialist
Open maps -> Thornemilestegeman schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:43:
Goede range en dankzij DoT kan je je vijand / slachtoffer volgen door de afvallende nummertjes
Close Quarter -> The Last Word
Lage range, hoge impact en met een soepele rechter wijsvinger een geweldige fire-rate
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Het wordt echt eens tijd dat ze voornamelijk shotguns maar zeker ook fusion rifles gaan nerfen in PvP. Man man man, wat een newbies lopen er rond enkel met die dingen te knallen. Mega irriterend en maakt de crucible ook eigenlijk geen zak aan ook.
Vandaag in de eerste raid de gloves, shotgun en heavy machinegun gehaald. Was wel blij daarmee
hopelijk vanavond in de 2e raid boots en chest. Nightfall was weer 2x useless items
PSN - ps4 : sir_kowlier
Level 25 Warlock en m'n online ID voor PS4 is warbringerHG. Tijd voor wat weekly heroics en VoG's dit weekend!
I want to live forever, so far.. so good.
Vision of Confluence van de raid (2x gedaan); had ik nog niet. Voor de rest duplicates (hard light, corrective measure en zo'n titan heup handdoekRaw Kip schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:38:
Begint hier aardig stil te wordenhebben mensen vandaag al leuke rewards gekregen van nightfall of VoG?
Van de Nightfall een Doctor Nope gehad met perks die mogelijk wel grappige resultaten kunnen geven:
Outlaw - Precision kills with this weapon dramatically increase reload speed
Flared Magwell - Reload this weapon even faster
Life Support - Recovering from near death grants additional ammo and briefly increases reload speed.
Wil hem eigenlijk wel eens upgraden en dan op m'n hunter gebruiken met die gunslinger perk van snellere reload na precision kills en kijken hoe snel ik dan reload
ik zou altijd "The last word" gebruiken, die gun is een beest in pvp.justifire schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:02:
[...]
Open maps -> Thorn
Goede range en dankzij DoT kan je je vijand / slachtoffer volgen door de afvallende nummertjes
Close Quarter -> The Last Word
Lage range, hoge impact en met een soepele rechter wijsvinger een geweldige fire-rate
En je kan de schietknop gewoon in gedrukt houden
Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI
Weer aardig productief geweest gisteren, alle bounties, nightfall die mij enegies gaf....... Zag het gelijk al niet meer zitten. Weekly gedaan, waar ik niets uit kreeg. Daily gaf mij dan wel een legendary engram en een leuke legendary drop. De raid, die buiten mijn standaard vloeken best aardig ging heeft mij dan toch eindelijk mijn gloves gegeven!!! Nu nog even levelen, met 118 shards zal dat wel moeten lukken denk ik
. Bij atheon viel dan ook eindelijk de epilogue, geloof dat ik nu alles wel zo'n beetje heb. Eindelijk lvl 30! Nog een keer om het af te leren, vuile k*t Raid
Gisteren 2 nightfalls gedaan en 1 weekly, kreeg een legendary engram waar een machine gun uit kwam en een exotic helm voor mijn hunter alt. Gelukkig wel een hele goede; Achlyophage Symbiote.
Helaas niks nieuws voor mijn main, misschien vanavond met de raid
Helaas niks nieuws voor mijn main, misschien vanavond met de raid
Atlas#22744
Wellicht dat ik mee kan doen, als ik wat geluk heb met m'n gear. Zit nu op 22 maar hoop op 24 te zitten dit weekend! Ik wil iig wel meedoen dit weekend, zal je ff toevoegenWarbringer schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:53:
Level 25 Warlock en m'n online ID voor PS4 is warbringerHG. Tijd voor wat weekly heroics en VoG's dit weekend!
Morgen vanaf 5 uur gaat Destiny minstens 4 uur down; http://www.bungie.net/en/News/News?aid=12373
Atlas#22744
Hm, om 8 AM PST en 4 uur gepland. Komt dus neer op 5-9 PM hier, minstens. Morgenavond geen Destiny dus :-)Kasai schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:29:
Morgen vanaf 5 uur gaat Destiny minstens 4 uur down; http://www.bungie.net/en/News/News?aid=12373
Heel slim om dat deze week te doen met de releases van Halo en Asassins Creed!Kasai schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:29:
waarom niet vorige week
Add me op psn. Ben hetzelfde level Hunter. Weekend ook tijd voor de weeklys en VoG (laatste nog nooit gespeeld)Warbringer schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:53:
Goede vraag... Hopelijk zorgt het er voor dat we geen gezeik krijgen met de aankomende patches.Raw Kip schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:21:
[...]
Heel slim om dat deze week te doen met de releases van Halo en Asassins Creed!
waarom niet vorige week
Atlas#22744
Gisteren EINDELIJK mijn warlock chest piece gekregen! 
De raid daarvoor kreeg iemand anders hem voor de 2e keer (1e keer krijg hij hem op lvl 24 en nu was hij lvl 25...). Daarna een raid zonder hem en kregen ik en een andere de chest piece bij de gatekeepers
Op naar lvl 30!
1e Nightfall kreeg ik de vanguard scout rifle, maar met veel slechtere perks, dus meteen dismantled.
2e Nightfall een legendary engram waar The Cure, een void rocket launcher van FWC, uit kwam.
3e Nightfall weer een legendary engram waar Judgment VI, een void shotgun van New Monarchy, uit kwam.
2 clan members hebben echter the last word gehad, maar gelukkig kan ik nu level 30 worden
De raid daarvoor kreeg iemand anders hem voor de 2e keer (1e keer krijg hij hem op lvl 24 en nu was hij lvl 25...). Daarna een raid zonder hem en kregen ik en een andere de chest piece bij de gatekeepers
Op naar lvl 30!
1e Nightfall kreeg ik de vanguard scout rifle, maar met veel slechtere perks, dus meteen dismantled.
2e Nightfall een legendary engram waar The Cure, een void rocket launcher van FWC, uit kwam.
3e Nightfall weer een legendary engram waar Judgment VI, een void shotgun van New Monarchy, uit kwam.
2 clan members hebben echter the last word gehad, maar gelukkig kan ik nu level 30 worden
Ik speelde gisteren een potje met mijn Thorn tegen een The last word gebruiker en inderdaad, dat ding is een beest! Gelukkig was de speler tactisch niet sterk en won ik het keer op keer door 1x te schieten, weg te duiken tot mijn shield weer up is en dan afmaken. Die poison is zo hilarisch!Streepje schreef op woensdag 12 november 2014 @ 06:33:
[...]
ik zou altijd "The last word" gebruiken, die gun is een beest in pvp.
En je kan de schietknop gewoon in gedrukt houden
Maar als je 1 op 1 tegen elkaar staat zonder dat iemand weg kan duiken, verlies je het altijd tegen the last word.
Nice! Ik hoef een aantal weken nog maar 1 item, beter dropped ie vanavondEreaser schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:42:
Gisteren EINDELIJK mijn warlock chest piece gekregen!
Op naar lvl 30!
Atlas#22744
Ik hoef de afgelopen 4 weken alleen nog maar die warlock chest piece...gister alleen maar shards en energy en voor de 2de keer de shotgun...oh, en godzijdank dat we de postmaster nog hebben, want blijkbaar zat ik vol met shaders, want bij terugkomst in de tower had de postmaster nog een chatterwhite...god...zij...dank! Nu heb ik er 8.Kasai schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:53:
[...]
Nice! Ik hoef een aantal weken nog maar 1 item, beter dropped ie vanavond
Waarom is die last word eigenlijk zo goed dan? Ik heb dat ding vorige week ergens mee gekregen maar wilde hem eigenlijk dismantelen. Toen er iemand begon te gillen in de party dat ik dat niet moest doen heb ik er maar van af gezien. Even geprobeerd schiet wel lekker snel, ben niet zo'n handcannon fan dus weet eigenlijk niet wat ik er mee moet.
Nou, alweer geen raidgear op mijn main gehad. Beetje irritant het random gedeelte van de loot. Zelfde als WOW in vanilla. (FOKKING RED DRAGON SHIELD!!)
Lullige is dat mijn alt eind deze week gewoon al 30 is en mijn main niet. Misschien toch maar een 2e warlock naar 20 brengen zodat ik raids 2x kan doen per week.
Lullige is dat mijn alt eind deze week gewoon al 30 is en mijn main niet. Misschien toch maar een 2e warlock naar 20 brengen zodat ik raids 2x kan doen per week.
Ik had gister wel een goede dag:Xecuter NL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:02:
[...]
Ik hoef de afgelopen 4 weken alleen nog maar die warlock chest piece...gister alleen maar shards en energy en voor de 2de keer de shotgun...oh, en godzijdank dat we de postmaster nog hebben, want blijkbaar zat ik vol met shaders, want bij terugkomst in de tower had de postmaster nog een chatterwhite...god...zij...dank! Nu heb ik er 8.
- Patience and Time uit een clash crucible match(!)
- Vision of Confluence van Atheon
- 77 wizard fusion rifle met arc damage uit een blauwe engram van de cryptarch(!!)
- raid boots
- een deviant gravity-A MG (minst boeiend) uit de nightfall.
- En chatterwhite natuurlijk.
Ik denk dat ik nu maar beter kan stoppen.
Speel eigenlijk al een week of 2 niet meer regelmatig. M'n character is lvl 28 of 29, stuk of 6/7 exotic weapons.. maar de content is echt wel gewoon te beperkt ;\.
It's dogged that does it
Chatterwhiiiiiiiiiiiteeeeeeeeeeeernenator schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:12:
[...]
Ik had gister wel een goede dag:
- Patience and Time uit een clash crucible match(!)
- Vision of Confluence van Atheon
- 77 wizard fusion rifle met arc damage uit een blauwe engram van de cryptarch(!!)
- raid boots
- een deviant gravity-A MG (minst boeiend) uit de nightfall.
- En chatterwhite natuurlijk.
Ik denk dat ik nu maar beter kan stoppen.
Ik heb dinsdag 'pappa dag', en speel dan de hele dag met de kids op schoot (of in bed). Dan heb ik in 4 uurtjes ook wel alles gedaan waar je loot voor kan krijgen: raid op normal, nightfall, weekly en daily. Vrijdag log ik een keer in voor Xur, maar dat is het dan wel.SavageBrother schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:13:
Speel eigenlijk al een week of 2 niet meer regelmatig. M'n character is lvl 28 of 29, stuk of 6/7 exotic weapons.. maar de content is echt wel gewoon te beperkt ;\.
Ik merk dat zodra er geen loot als bonus is, er weinig reden is om te spelen.
Oh, wel 1 leuk iets gister. Wel eindelijk Vision of Confluence gekregen. Goed dat ik bij Xur telemitry heb gehaald van de week. Die gaat dus ZSM naar 300. Samen met Atheon's epilogue wel 2 goede primary non-exotic wapens.
Zelfs met Telemetry is het ZO langzaam...
VoC niet hoor, dat is een legendary, die heb je zo gemaxedUTADDICT schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:32:
Zelfs met Telemetry is het ZO langzaam...
Zodra mijn bounties op zijn gaat het mega-sloom, heb je nog tips?jesse111 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:32:
[...]
VoC niet hoor, dat is een legendary, die heb je zo gemaxed
Wachten op nieuwe bounties.UTADDICT schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:33:
[...]
Zodra mijn bounties op zijn gaat het mega-sloom, heb je nog tips?
Gelukkig maar dat het gewoon naar de postmaster wordt gestuurd, stel je voor dat je hem anders was misgelopen!Xecuter NL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:02:
[...]
Ik hoef de afgelopen 4 weken alleen nog maar die warlock chest piece...gister alleen maar shards en energy en voor de 2de keer de shotgun...oh, en godzijdank dat we de postmaster nog hebben, want blijkbaar zat ik vol met shaders, want bij terugkomst in de tower had de postmaster nog een chatterwhite...god...zij...dank! Nu heb ik er 8.
Atlas#22744
Ja, wapen overzetten op ander karakter.UTADDICT schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:33:
[...]
Zo krijg je toch wel elke dag +- 30K EXP
3x telemitry hebben voor het wapen. Op al je characters zoveel mogelijk bounties doen op 1 dag maar niet inleveren. Volgende dag, telemetry aan, alles inleveren, gelijk 4 of 5 nieuwe pakken en die doen binnen 30 minuten en weer inleveren. Dat dan keer 3.UTADDICT schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:33:
[...]
Met legendaries gaat dat EXTREEM hard
Ok, ok.. ik ga al een tweede char levelen..
Verwijderd
Zit al een aantal weken vast op lvl 29. Zit ook al een aantal weken te wachten/hopen dat ik me gauntlets gedropped krijg in de raid. Heb alles al dubbel gehad. behalve gauntlets/helmet.
Hopenlijk vanavond.
@UTADDICT kan ik een keer met jullie meegaan op de hard raid? Ben 29, ik weet dat het dan nog heel moeilijk word. Maar jullie zijn pros haha
Hopenlijk vanavond.
@UTADDICT kan ik een keer met jullie meegaan op de hard raid? Ben 29, ik weet dat het dan nog heel moeilijk word. Maar jullie zijn pros haha
Haha ik zat in dezelfde situatie, als het jou ook zo vergaat kan je anderhalve maand wachten op 30!Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:01:
Zit al een aantal weken vast op lvl 29. Zit ook al een aantal weken te wachten/hopen dat ik me gauntlets gedropped krijg in de raid. Heb alles al dubbel gehad. behalve gauntlets/helmet.
Hopenlijk vanavond.
hier ben ik ook mee begonnen. na 5 en een half uur spelen lvl 15. iemand nog tips of het sneller kan of lig ik op schema?UTADDICT schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:56:
Ok, ok.. ik ga al een tweede char levelen..
Je ligt op schema, 2e char duurt meestal zo'n 8 uur om op level 20 te krijgenRaw Kip schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:04:
[...]
hier ben ik ook mee begonnen. na 5 en een half uur spelen lvl 15. iemand nog tips of het sneller kan of lig ik op schema?
Hard missies samen met hogere levels helpen uiteraard omdat je meer exp krijgt
Waar kan ik nu de tijd gespeeld bekijken? Ze hebben het uit de app gesloopt.....Raw Kip schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:04:
[...]
hier ben ik ook mee begonnen. na 5 en een half uur spelen lvl 15. iemand nog tips of het sneller kan of lig ik op schema?
Pfft ik word moe van RNG. IK heb nu al 3 verschillende exotic armor pieces gevonden voor Titan, het enige character dat ik nog niet heb, ik wil graag wat vinden voor mijn hunter! Tevens vandaag 2 keer dezelfde legendary scout rifle (crappy) gedropt.
Edit: pfft 3e crappy legendary scout rifle vandaag.
Edit: pfft 3e crappy legendary scout rifle vandaag.
Via bungie.net kan dat nog steeds. Ze hebben inderdaad de app aangepast, naar mijn mening voornamelijk zaken er uit gehaald. Beetje jammer dat.jesse111 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:20:
[...]
Waar kan ik nu de tijd gespeeld bekijken? Ze hebben het uit de app gesloopt.....
[ Voor 48% gewijzigd door FreqAmsterdam op 12-11-2014 11:40 ]
Verwijderd
Bedankt (wie het ook geweest is) voor de GoT clan inv!
Nu moet ik toegeven dat ik de hele clan opzet niet helemaal begrijp.
Ik kom uit de WoW/Diablo hoek, waarbij het makkelijk was om ingame groepen te maken.
Met Destiny pakken ze dat toch blijkbaar iets anders aan. Iemand enig idee of dit nog gaat veranderen?
Een betere clan integratie lijkt mij wenselijk (zo niet noodzakelijk).
Ik ben nu Titan lvl23 en merk dat ik een beetje tegen het verder levellen aanhik.
Al dat solo gespeel (of met random groepen) is niet echt wat ik van Destiny had verwacht.
Raids lijkt me wel wat, maar hoe ik dat kan doen met de GoT clan?
Moet ik dan de Bungie clan pagina in de gaten houden/een topic starten?
Een hoop vragen van een Destiny beginner... ;-)
PSN: MacambaLoco
Ik kom uit de WoW/Diablo hoek, waarbij het makkelijk was om ingame groepen te maken.
Met Destiny pakken ze dat toch blijkbaar iets anders aan. Iemand enig idee of dit nog gaat veranderen?
Ik ben nu Titan lvl23 en merk dat ik een beetje tegen het verder levellen aanhik.
Al dat solo gespeel (of met random groepen) is niet echt wat ik van Destiny had verwacht.
Op bungie.net is er een chat voor de groep, daarin kan je altijd vragen. Ook in het slowchat topic worden vaak afspraken gemaakt voor raids.Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 11:59:
Bedankt (wie het ook geweest is) voor de GoT clan inv!
Bungie heeft in ieder geval niks gezegd over meer clan integratie in het spel, voor mij maakt dat niet uit omdat ik in een minder grote clan zit en iedereen als vriend heb
Let op:
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2
Slowchatten kan vanaf nu hier: [Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2