There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Wat een faalers idd, nooit meer uitgaan van actuele voorraad daarnetblade schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:04:
Bol.com is trouwens lekker accuraat met haar levertijden, er staat nog steeds 5/4 leverbaar daar
De "Bullit"is door de kerk...Bullet NL schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:17:
[modbreak] Het is niet toegestaan om via het GoT forum inkoopacties te organiseren [/]
Geen apart topic voor dit soort dingen op GOT?sunny59 schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:29:
[...]
De "Bullit"is door de kerk.... Dacht al wanneer er ingegrepen zou worden. Overigens wel begrijpelijk om de boel zo te organiseren.
[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 08-04-2013 09:48 ]
hadden ze niet.Replay256 schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:30:
[...]
Check gelijk ff of ze ook een zwarte hebben...
wanneer had jij hem besteld ? en hoe weet je dat je hem dan binnenkrijgt? ik was beetje laat met bestellen en heb een zilvere op 2-04 , met abbo. ben benieuwd wanneer ik hem dan krijg. ik gok dat het nog lang kan gaan durenlexxus93 schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:38:
Ik heb de zwarte bij T-Mobile bestelt, krijg hem tussen 24-26 april.
Zelf heb ik op 13-03 mijn preorder geplaatst en blijf rustig wachten tot de zwarte binnen is.
EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor
kan dit niet vinden...sohus schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:18:
Geslaagd. Heb er maar 1 maar ik had het idee dat ze er meer hadden in het magazijn achter, maar ze wilden mij eerst het demo model aansmeren. Gebruik de Saturn website op je mobiel dan zie je precies bij welke winkels hij op voorraad is. Ik ben in Moers geweest.
Ik heb er ook een tweet aan gewaagd, ik wacht ook op de zwarte, maar lees eigenlijk alleen maar over de zilveren. Op XDA wordt ook al gespeculeerd dat de zwarte langer op zich zou laten wachten... Kijken wat HTC voor antwoord geeft.Zeemon123 schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:15:
Ik heb HTC NL getweet met de vraag of de zwarte inderdaad later komt, even reactie afwachten.
Goede tip, kan je gewoon zien of die bij Saturn leverbaar is per vestiging
Welke als ik vragen mag?mregeling2005 schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:25:
Ondanks dat ie bij veel shops op voorraad lijkt te zijn heb ik al van 2 shops te horen gekregen dat ze hem niet hebben ook als staat er dat ie af te halen is.
Valt inderdaad op de Duitse forums te lezen dat ze nog niet al te hard gaan, wat goed nieuws is voor ons Nederlanderssohus schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:43:
Nogmaals: alle Saturn/Mediamarkt winkels die ik gebeld heb de afgelopen dagen zeggen dat ze hem niet hebben. Uiteindelijk is iedereen die naar die winkels is gegaan met een unit naar buiten gelopen. Oftewel, bellen heeft geen zin. Je krijgt waarschijnlijk de receptioniste en die kijkt op website en daar staat leverbaar vanaf 15 april. Dat zei die telefoonverkoper trouwens ook tegen mij. Toen ik doorvroeg ging hij in systeem kijken en zag hij dat er een paar lagen. Dus als je hem echt wil, gewoon rijden en aandringen, volgens mij heeft elke winkel er 5 - 10 gehad en zo hard lopen ze niet in Duitsland.
"Wij hebben navraag gedaan bij de verantwoordelijke afdeling. Zij hebben aangegeven dat het artikel leverbaar is in de derde week van april. De website zal aangepast worden."alwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:06:
[...]
Wat een faalers idd, nooit meer uitgaan van actuele voorraad daar
Kreeg ik in mijn mailbox vandaag.
Dis over 2 weken is die gewoon overal goed leverbaar kunnen we nu wel concluderen in NLMegamind schreef op maandag 08 april 2013 @ 11:57:
[...]
"Wij hebben navraag gedaan bij de verantwoordelijke afdeling. Zij hebben aangegeven dat het artikel leverbaar is in de derde week van april. De website zal aangepast worden."
Kreeg ik in mijn mailbox vandaag.
zit de boel al een tijd te volgen en heb er niks over voorbij zien komen en zit er zelf ook op te wachtenxamirz schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:17:
heeft iemand uberhaupt levering gehad van Handtec?
Mijn order staat nog op processing, ik heb ze mail gestuurd vanmorgen maar nog niets gehoord..hiddit schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:18:
[...]
zit de boel al een tijd te volgen en heb er niks over voorbij zien komen en zit er zelf ook op te wachten
ahaa laat maar weten als je iets gehoord hebtxamirz schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:18:
[...]
Mijn order staat nog op processing, ik heb ze mail gestuurd vanmorgen maar nog niets gehoord..
Is goed... we wachten het afhiddit schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:19:
[...]
ahaa laat maar weten als je iets gehoord hebt
Oh 'tuurlijk, GSMWeb ken ik nog wel. Die beweerden ook dat ze de GS2 als eerste en direct konden leveren, maar mooi dat ik juist een maand extra kon wachten (waarbij ik al vast zat aan een abonnement, want ze wisten écht zeker en bij meerdere belletjes en mailtjes dat de GS2 zeer snel geleverd werd) en ook ondanks mijn klachten en hun eigen kennis van de voorraad bleef dat ding staan op "direct leverbaar" op de releasedatum.WirelessErik schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:13:
10/4 volgens gsmweb voor € 640
http://www.gsmweb.nl/forms/los105.htm
Ik zou het ten zeerste afraden zaken te doen met dit bedrijf. (Los kan je het ding ook goedkoper krijgen.)
Mm, ervaringen op tweakers en trustpilot zijn best goed van gsmwebM-en-M schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:52:
[...]
Oh 'tuurlijk, GSMWeb ken ik nog wel. Die beweerden ook dat ze de GS2 als eerste en direct konden leveren, maar mooi dat ik juist een maand extra kon wachten (waarbij ik al vast zat aan een abonnement, want ze wisten écht zeker en bij meerdere belletjes en mailtjes dat de GS2 zeer snel geleverd werd) en ook ondanks mijn klachten en hun eigen kennis van de voorraad bleef dat ding staan op "direct leverbaar" op de releasedatum.
Ik zou het ten zeerste afraden zaken te doen met dit bedrijf. (Los kan je het ding ook goedkoper krijgen.)
Dat soort dingen zijn natuurlijk niet heel netjes..M-en-M schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:52:
[...]
Oh 'tuurlijk, GSMWeb ken ik nog wel. Die beweerden ook dat ze de GS2 als eerste en direct konden leveren, maar mooi dat ik juist een maand extra kon wachten (waarbij ik al vast zat aan een abonnement, want ze wisten écht zeker en bij meerdere belletjes en mailtjes dat de GS2 zeer snel geleverd werd) en ook ondanks mijn klachten en hun eigen kennis van de voorraad bleef dat ding staan op "direct leverbaar" op de releasedatum.
Maar om gelijk het hele bedrijf erop te beoordelen... waarschijnlijk zijn ze net zo snel als de concurrent.
Ik las het volgende op XDA forum:
Originally Posted by SecretPup
Called Handtec customer care phone number now and talked to the representative. Looks like there will be no stock coming in till next week. He wanted me to call again later this week to confirm. Told him to cancel my pre-order as the device is launching officially here in my country in 3rd week of the month ...
Dit is dus echt klotttttttttteeee...........
Dat mensen er nog steeds intrappen tsjaa, c'est ca, maar de praktijk leert vaak dat je beter kunt wachten,
niks kunt pre-orderen, naar de winkel stapt als ze gereleased zijn en hem dan zo in je zak kunt steken
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat snap ik, maar dit is dus precies dezelfde situatie. Waar iedereen hun levertijden al naar achter heeft geschoven houdt GSMWeb voet bij stuk en zegt dat ze 'm lekker snel kunnen leveren, op basis van mijn eerdere ervaring hiermee zal ik dan ook niet zomaar mensen het aanraden om er mee in zee te gaan.Zeemon123 schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:57:
[...]
Dat soort dingen zijn natuurlijk niet heel netjes..
Maar om gelijk het hele bedrijf erop te beoordelen... waarschijnlijk zijn ze net zo snel als de concurrent.
Er is natuurlijk altijd een kans dat het wel klopt, maar ik zou er niet op rekenen.
Ok, zag hem voorbij komen, maar bedankt voor de infoM-en-M schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:52:
[...]
Hoe kom je daar op?alwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 12:53:
[...]
Mm, ervaringen op tweakers en trustpilot zijn best goed van gsmweb
@HTC_NL Ik heb de zwarte HTC One besteld op 17 maart. Kunnen jullie aangeven of de zwarte One's dezelfde levertijd hebben als de zilveren?
HTC Nederland @HTC_NL 12m
@djuwroon Wij weten helaas niet of ze beiden dezelfde levertijd hebben.
Hmmm, dit zegt dus helemaal niks... jammer dat zelf niet eens weten wat wanneer geleverd gaat worden
Hmmpf, ze weten zelf ook niks inderdaad. Als je de rest van hun tweets leest zie je ook dat zij nu uitgaan van half april voor beiden...djpsycho82 schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:11:
Jeroen de Vries @djuwroon 1h
@HTC_NL Ik heb de zwarte HTC One besteld op 17 maart. Kunnen jullie aangeven of de zwarte One's dezelfde levertijd hebben als de zilveren?
HTC Nederland @HTC_NL 12m
@djuwroon Wij weten helaas niet of ze beiden dezelfde levertijd hebben.
Hmmm, dit zegt dus helemaal niks... jammer dat zelf niet eens weten wat wanneer geleverd gaat worden
Half april is al over een week, positief kijken heZeemon123 schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:15:
[...]
Hmmpf, ze weten zelf ook niks inderdaad. Als je de rest van hun tweets leest zie je ook dat zij nu uitgaan van half april voor beiden...
Eigenlijk hou ik er al vanaf het begin af aan rekening mee dat het eind april gaat worden (ondanks dat azerty 10 april, onder voorbehoudt, aangeeft). Maar ik begon wat hoop te krijgen toen ik het krantenartikel van de mediamarkt hier voorbij zag komen.Zeemon123 schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:15:
[...]
Hmmpf, ze weten zelf ook niks inderdaad. Als je de rest van hun tweets leest zie je ook dat zij nu uitgaan van half april voor beiden...
Ik ben een midweek op vakantie eind april en ik krijg zo'n gevoel dat ik midden in mijn vakantie een sms/mail ga krijgen... hahaha zal altijd precies zo uitkomen
Het is nu zo, midden april worden de eerste pre orders uitgeleverd en eind april is die gewoon redelijk verkrijgbaar. Dat is de nieuwe planningdjpsycho82 schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:18:
[...]
Eigenlijk hou ik er al vanaf het begin af aan rekening mee dat het eind april gaat worden (ondanks dat azerty 10 april, onder voorbehoudt, aangeeft). Maar ik begon wat hoop te krijgen toen ik het krantenartikel van de mediamarkt hier voorbij zag komen.
Ik ben een midweek op vakantie eind april en ik krijg zo'n gevoel dat ik midden in mijn vakantie een sms/mail ga krijgen... hahaha zal altijd precies zo uitkomen
Beste XXXXX,
Hartelijk dank voor uw email.
Het klopt inderdaad dat de leverdatum is verschoven naar 9 april. Wij hopen de toestellen op deze dag binnen te krijgen, maar kunnen dit helaas niet garanderen, omdat het al een aantal keer is verschoven. Zodra wij het toestel op voorraad hebben, zullen wij deze direct aan u verzenden.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Van: XXXX [mailto:XXXXXX@gmail.com]
Verzonden: vrijdag 5 april 2013 16:24
Aan: Klantenservice Studentmobiel
Onderwerp: Re: Automatisch antwoord van Studentmobiel.nl
Beste studentmobiel,
Inmiddels zie ik op jullie website dat de leverdatum verschoven is naar 9 april. Ik neem aan dat dit ook geldt voor mijn pre-order bij T-Mobile?
Casenummer: [trallalaa]
Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groeten,
XXXXXXXX
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Iets wat ze niet kunnen garanderen dus..EzMe schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:21:
Zojuist reactie gehad van studentmobiel die aangeeft mijn (zwarte) T-mobile HTC One op 9 april binnen te krijgen, w0ei!
[...]
Dan lees je toch niet goed, er staat de verwachting isEzMe schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:21:
Zojuist reactie gehad van studentmobiel die aangeeft mijn (zwarte) T-mobile HTC One op 9 april binnen te krijgen, w0ei!
[...]
Let er wel op dat de mm haar flyers al 4 weken van te voren moet inleverendjpsycho82 schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:18:
[...]
Eigenlijk hou ik er al vanaf het begin af aan rekening mee dat het eind april gaat worden (ondanks dat azerty 10 april, onder voorbehoudt, aangeeft). Maar ik begon wat hoop te krijgen toen ik het krantenartikel van de mediamarkt hier voorbij zag komen.
Het is in ieder geval nieuws van goede aard, ook voor mij in dit gevalalwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:22:
[...]
Dan lees je toch niet goed, er staat de verwachting isWil je feestje niet bederven, maar er staat niks van 100 % zeker
Sorry als dat niet bleek uit mijn reactie. Ik probeerde hiermee aan te geven dat de verwachting is dat deze morgen bij studenmobiel binnen komt iddalwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:22:
[...]
Dan lees je toch niet goed, er staat de verwachting isWil je feestje niet bederven, maar er staat niks van 100 % zeker
Verwijderd
Volgens de Saturn website is die niet op voorraad in Kleve, heeft dus geen zinVerwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:31:
Zou graag naar Kleve rijden maar weet dat niet zeker of ie daar ook ligt, beetje zonde van benzinegeld. Iemand die een mogelijkheid weet om te checken of ze daar nog in de winkel liggen?
Verwijderd
Jawel, die voorraad hebben geven aan sofurt abholbarVerwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:35:
Ja, daar staat 1 a 2 dagen voor afhalen. Maar dat betekent denk ik als ik hem zou reserveren via de site. Gaat denk ik niet over het aantal dat ze in de winkel hebben...
Saturn Alexanderplatz Berlin hat Lieferung bekommen und 32 Stück vorrätig .. freier Verkauf, 599 Euro.
ich befürchte, ich hol mir nachher eins
En yep, op voorraad ook op de website
[ Voor 30% gewijzigd door alwaysleft op 08-04-2013 13:38 ]
Verwijderd
Denk het niet, denk meer vanaf begin volgende week. Vanaf 15 april is die goed leverbaarVerwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:38:
Als ik hem zou reserveren via de site zou ik hem dan met 1 a 2 dagen kunnen afhalen in Kleve?
Eenvoudig + Goedkoop Mitsubishi Warmtepomp uitlezen/besturen met een ESP32
IDDxoror schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:41:
op de normale sites zijn ze nu ook op voorraad zowel MM ans saturn (de)
15 april is dus een week eerder geworden in Duitsland
[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 08-04-2013 13:46 ]
Mijn toestel is binnen en word deze week geleverd
HTC One Zwart, 1 Maart besteld.
Moet alleen nog wachten op de mail van de koerier !!
Yess, nog meer goed nieuws over de zwarteNL_Yankee schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:51:
Zojuist met T-Mobile gebeld, en heb daar zeer goed nieuws gekregen.
YEAH! Ik krijg morgen / overmorgen te horen of hij geleverd wordt deze week... krijg nu ineens toch best wel hoopNL_Yankee schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:51:
Zojuist met T-Mobile gebeld, en heb daar zeer goed nieuws gekregen.
Als je de zwarte hebt besteld zou ik voorzichtig zijn met je optimisme, die is zelfs in Duitsland en in de UK op dit moment nog nauwelijks tot niet verkrijgbaar. Hoop het natuurlijk wel voor je.djpsycho82 schreef op maandag 08 april 2013 @ 13:53:
[...]
YEAH! Ik krijg morgen / overmorgen te horen of hij geleverd wordt deze week... krijg nu ineens toch best wel hoop
[ Voor 5% gewijzigd door RDMA op 08-04-2013 14:06 ]
Ik krijg de indruk dat het een verhaal is dat beide modellen evenveel geproduceerd wordt maar de zwarte veel meer verkocht wordt... Er is namelijk niemand (inclusief HTC) wie expliciet aan kan geven dat de zwarte modellen in mindere mate of later geleverd worden.RDMA schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:02:
[...]
Als je de zwarte hebt besteld zou ik niet al te enthousiast worden, die is zelfs in Duitsland en in de UK op dit moment nauwelijks tot niet verkrijgbaar. Hoop het natuurlijk wel voor je.
Maar goed, we shall see
Sow das goed nieuws! Dat betekend dat het brandingprocess (installeren van de T-mobile software ed) de levering niet verder vertraagd!
Heb het idee dat er iets niet helemaal lekker loopt bij de productie van het zwarte model. Op het Duitse Amazon forum is er (volgens mij) nog niemand die zijn zwarte exemplaar heeft ontvangen, terwijl de zilveren daarentegen nu wel redelijk vlotjes wordt uitgeleverd.Zeemon123 schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:07:
[...]
Ik krijg de indruk dat het een verhaal is dat beide modellen evenveel geproduceerd wordt maar de zwarte veel meer verkocht wordt... Er is namelijk niemand (inclusief HTC) wie expliciet aan kan geven dat de zwarte modellen in mindere mate of later geleverd worden.
Maar goed, we shall see
Hallo,
leider ist das schwarze HTC one noch leider nicht da. Wenn wir Ihnen ein Gerät reservieren sollen, dann senden Sie mir bitte Ihre Adresse. Sobald Ihr Gerät dann da ist bekommen Sie eine Abholbestätigung per eMail zugesandt.
Ich wünsche Ihnen noch einen schönen Tag.
Mit freundlichen Grüßen
Met vriendelijke groet
With best regards
Ralf Gravemeier
Verkaufsleiter
Media Markt TV-HiFi-Elektro GmbH Nordhorn
Denekamper Str. 185
48529 Nordhorn
Tel. +49 (0) 5921/784-212
Fax +49 (0) 5921/784 299-212
Mob. +49 (0) 151/1951 7776
mailto:gravemeier@mediamarkt.de
Nee. MM'en worden voorzien vanuit distributiecentra en niet vanuit andere MM'en (en zeker niet vanuit een MM uit een ander land).alwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:14:
Zou het kunnen dat Duitse Mediamarkt de voorraad van de One richting ook Nederlandse Mediamarkten gaat versturen en er er daar door voorraad komt? Want de One is dus nu op mediamarkt.de fijn op voorraad.
Ok, duidelijkRDMA schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:16:
[...]
Nee. MM'en worden voorzien vanuit distributiecentra en niet vanuit andere MM'en (en zeker niet vanuit een MM uit een ander land).
Ze hebben hem op voorraad, nu dus maar hopen dat ze genoeg hebben om mij er ook eentje te sturen.
Verwijderd
Heb 2 One's in m'n rugzak zitten!
@replay256 MM verkoper in Nordhorn vertelde mij dat ze de zwarte rond mid april verwachten, meer info had meneer niet
Verwijderd
Goed bezigVerwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:23:
Zojuist mezelf en een medetweaker heel blij gemaakt!
Heb 2 One's in m'n rugzak zitten!
@replay256 MM verkoper in Nordhorn vertelde mij dat ze de zwarte rond mid april verwachten, meer info had meneer niet
[/quote]
Kijk!!! dat waardeer ik nou dank!!!
Verwijderd
Martin-S schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:21:
Mijn meest recente Vodafone helpdesk orderstatus update:
Ze hebben hem op voorraad, nu dus maar hopen dat ze genoeg hebben om mij er ook eentje te sturen.
Euhm? tegenstrijdig?Kumar Wolters schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:41:
Vodafone heeft nog geen voorraad ontvangen geen zilver en geen zwarte variant
Het kan altijd beter of meer..
ja inderdaad nu jij het zo zegt
Je kan beter met 0800-0200056 bellen, dat is het nummer van de online shopKumar Wolters schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:54:
[...]
ja inderdaad nu jij het zo zegtkhad gebeld naar 0800 0200043 misschien dat dat iets verklaard
maja vodafone heeft me ook al is genaaid met men HD2 destijds... (1,5 maand later dan gepland ontvangen) ja uw order was buiten boord gevallen (vergeten dus
)
bedankt gaan we die nog is bellen straks ben behoorlijk ongeduldig aan het worden een vriend van me heeft hem uit duitsland getrokken en heb uhm dus gezien... nu is men geduld er ook vandoor -_-' (boom sound is incredible!)Upbeat schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:59:
[...]
Je kan beter met 0800-0200056 bellen, dat is het nummer van de online shop
LOLKumar Wolters schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:54:
[...]
ja inderdaad nu jij het zo zegtkhad gebeld naar 0800 0200043 misschien dat dat iets verklaard
maja vodafone heeft me ook al is genaaid met men HD2 destijds... (1,5 maand later dan gepland ontvangen) ja uw order was buiten boord gevallen (vergeten dus
)
Mijn gesprek was ook met 0800 0200043.
Misschien dat dat andere nummer wel wat opleverd. Ben benieuwd.
Let us know ik zal ook is bellen na 17.00u kijken wat we krijgenMartin-S schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:13:
[...]
LOL
Mijn gesprek was ook met 0800 0200043.
Misschien dat dat andere nummer wel wat opleverd. Ben benieuwd.
Heb al gebeld voor je, heb toch vandaag vrijKumar Wolters schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:15:
[...]
Let us know ik zal ook is bellen na 17.00u kijken wat we krijgen
Verwijderd
Hoezo ben jij overal achteraan aan het gaan? Je hebt er toch al één?alwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:15:
[...]
Heb al gebeld voor je, heb toch vandaag vrijZe vertelden mij dat ze over een week beginnen met uitleveren
Ow nee hoor, ik krijg pas over 3 tot 4 weken mijn reparatie terug ( vandaag nog gebeld naar HTC ) Ga nu weer een nieuwe kopen en die gloednieuwe wat ik krijg over 3 tot 4 weken van HTC op marktplaats zettenVerwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:17:
[...]
Hoezo ben jij overal achteraan aan het gaan? Je hebt er toch al één?
Hahamarijnacht schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:34:
Net bij de Mediamarkt deventer geweest. Ze hadden hem zoals verwacht niet op voorraad. De reden die de verkoper daar als reactie op mijn vraag 'waarom staat hij dan in de folder voor deze week' opgaf was 'De actie is al weken geleden zo gepland en toen kwam het uitstel van HTC en konden we het niet meer aanpassen..' Tsja
Als een krantje vrijdag/zaterdag wordt bezorgd, dan is ie al gedrukt hoor voordat HTC ging bokken.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Silver zeker?xamirz schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:52:
Kreeg net een mailtje dat ik mijn bestelling kan ophalen bij MM Emden...
Ja kloptt.. uur geleden geplaatst en nu kan ik het afhalen. Eindelijkkkkk na zoveeel wachten
"Versand in Kürze"
Hopelijk wordt hij deze week nog geleverd! (zilver, 28-03 pre-order)
"Silber sollte nun wirklich kein Thema mehr sein. Ich hätte schon locker 5 Stück haben können. Bisher hat nur O2 die schwarzen Modelle ausgeliefert."
Niet intrappen, want hij is dus gewoon binnen 2 dagen in iedere Mediamarkt op te halen in Duitsland!
[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 08-04-2013 16:21 ]
nee sorry ik wacht wel evenalwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:09:
Mensen, trap niet in dit soort advertenties: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Oplichterij, want hij is dus gewoon binnen 2 dagen in iedere Mediamarkt op te halen in Duitsland!
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.