Ik kom er net vandaan en ben de gelukkige eigenaar van een HTC OneRDMA schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:56:
Nog actuele informatie over MM Eschweiler? Zit nu op het werk maar wil straks wel even langsgaan!
Net terug uit Eschweiler en ook hier prijs!sjdjong schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 17:04:
[...]
Ik kom er net vandaan en ben de gelukkige eigenaar van een HTC OneIk had gisteren een mail gestuurd met of ze nog voorraad hadden. Kreeg er geen antwoord op gisteren, dus vanochtend gebeld. De mevrouw aan de telefoon zei dat ze niets hadden. Echter, kreeg ik een uur later een mail (als reactie op mijn mail van gisteren) van de telefonie-persoon van MM Eschweiler dat er idd een paar lagen en dat hij er één kon reserveren. Dit heb ik laten doen en net direct opgehaald. Er lagen er nog 4 in de kast, al weet ik niet of die gereserveerd waren, maar je kunt het allicht proberen... (of iets dwingender aan de telefoon vragen met dit verhaal in het achterhoofd)
Ze hadden nog twee exemplaren liggen.
@RDMA
En word je IMEI nummer herkent voor de gratis medialink?
Ben wel benieuwd of de geimporteerde hier ook in aanmerking voor komen.
Bij mij was dit gelukkig ook het geval... Vraag me af of wij andere versies hebben dan diegene die de Nederlandse taal moesten instellen via de MoreLocale 2 app?!?Dimensional schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 13:56:
[...]
Branding zei die niets van, maar dat weet ik dus niet zeker.
Taal is gewoon Nederlands, zodra die je netwerk vind, komt Android al met Nederlands als voorkeur.
Net gebeld naar MM Aachen, Herzogenrath en Eschweiler, ik kreeg te horen dat ze er geen meer beschikbaar hebben.
Mocht het imei nummer van een buitenlands toestel herkend worden dan ketsen ze het alsnog af op je aankoopsbewijs.Santo schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 18:05:
@RDMA
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Beste kan je hem gewoon online bestellen via mediamarkt.de, heb je hem het snelste en kan je hem gewoon ophalen bij je gewenste filiaal. Heb je hem over 1,5 weekWiertz schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 18:35:
Net gebeld naar MM Aachen, Herzogenrath en Eschweiler, ik kreeg te horen dat ze er geen meer beschikbaar hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 06-04-2013 19:03 ]
Pffff dat het een begeerlijke telefoon is weet ik wel..... maar zit hier met verbazing te lezen, wat mensen er voor over hebben om die ene week niet hoeven te wachten. En daarbij de extra kosten voor rijden en vrije tijd.
Maar goed, gefeliciteerd.... ik blijf nog wel ff in mijn luie bank hangen
.
Verwijderd
Vanmiddag bij MM Bad Neustadt geweest; hij had er twee, eentje was gereserveerd en de andere was het demo model. Deze wilde hij wel netjes in het doosje doen, maar dat vond ik niet nodig.
Toch begon het te kriebelen, dus maar naar MM Schweinfurt gereden (54km Autobahn, minder dan 20 minuten, blijft fantastisch). Daar hadden ze er nog eentje, maar de verkoper (met shirt van een provider) wilde hem alleen met abbo verkopen. Ik heb hem toen online besteld, met als optie afhalen bij MM Schweinfurt. 45 minuten later kreeg ik een mail dat hij klaar lag. Meteen afgehaald en nog even naar die verkoper gezwaaid. Mijn kortste pre-order ooit.
Toch begon het te kriebelen, dus maar naar MM Schweinfurt gereden (54km Autobahn, minder dan 20 minuten, blijft fantastisch). Daar hadden ze er nog eentje, maar de verkoper (met shirt van een provider) wilde hem alleen met abbo verkopen. Ik heb hem toen online besteld, met als optie afhalen bij MM Schweinfurt. 45 minuten later kreeg ik een mail dat hij klaar lag. Meteen afgehaald en nog even naar die verkoper gezwaaid. Mijn kortste pre-order ooit.
Vergeet niet dat de telefoon ook 100 euro goedkoper is in Duitsland. Was voor mij ook absoluut een factor die meespeelde. Plus natuurlijk het feit dat het leuk is om een nieuw gadget zo snel mogelijk te hebbenwackidth schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 19:48:
Pffff dat het een begeerlijke telefoon is weet ik wel..... maar zit hier met verbazing te lezen, wat mensen er voor over hebben om die ene week niet hoeven te wachten. En daarbij de extra kosten voor rijden en vrije tijd.
Net even geprobeerd maar kom niet in aanmerking.Santo schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 18:05:
@RDMA
Maar je mist wel de htclink zoals ik hier boven lees,tenzij je er echt geen interesse in hebt.cjpunt schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 20:10:
[...]
Vergeet niet dat de telefoon ook 100 euro goedkoper is in Duitsland. Was voor mij ook absoluut een factor die meespeelde. Plus natuurlijk het feit dat het leuk is om een nieuw gadget zo snel mogelijk te hebben
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
voor 100,- kan je die makkelijk ergens kopen.Gunth schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 21:08:
[...]
Maar je mist wel de htclink zoals ik hier boven lees,tenzij je er echt geen interesse in hebt.
Of je gebruikt xbmc. Zo stream ik al jaren.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Het gaat er mij om dat cjpunt zegt dat het in Duitsland 100€ goedkoper is en waard om achter te rijden.
Als je het bedrag van de link eraf trek en je tijd,brandstof optelt dat je mss nog duurder uitkomt.
Maar je hebt de one wel sneller dan de rest,ik moet nog een dikke week wachten.
Xbmc is idd een goede uitkomst maar voor te gamen denk ik toch dat de htclink tof is.
Als je het bedrag van de link eraf trek en je tijd,brandstof optelt dat je mss nog duurder uitkomt.
Maar je hebt de one wel sneller dan de rest,ik moet nog een dikke week wachten.
Xbmc is idd een goede uitkomst maar voor te gamen denk ik toch dat de htclink tof is.
[ Voor 13% gewijzigd door Gunth op 06-04-2013 21:40 ]
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Ja gamen niet aangedacht.
Verder is de media link voor mij niet zo interessant.
Bespaar liever 100,-
Verder is de media link voor mij niet zo interessant.
Bespaar liever 100,-
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Klopt, maar ben wat dat betreft dik tevreden met de combinatie van een apple TV en een iPad. Zag mezelf die niet gebruiken, maar dat kan inderdaad voor anderen anders zijn.Gunth schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 21:08:
[...]
Maar je mist wel de htclink zoals ik hier boven lees,tenzij je er echt geen interesse in hebt.
Nou dat heb ik ook, de iPhones/iPads/Macs hier in huis werken prima via AirPlaynaar de AppleTv. Wordt niet vaak gebruikt maar als ik het doe is het verdomde handig.cjpunt schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 21:45:
[...]
Klopt, maar ben wat dat betreft dik tevreden met de combinatie van een apple TV en een iPad. Zag mezelf die niet gebruiken, maar dat kan inderdaad voor anderen anders zijn.
Daarom ben ik wel benieuwd naar de HtcLink icm de One. Als dat nou ongeveer zo werkt ben ik tevreden.
(Mapjes delen op je gsm, Dlna enz vind ik dan weer niet boeiend.)
Heb hier bijna alle Apple producten (hopelijk word ik hier niet afgeschoten
maar daar ben je met de htc niet veel mee.
Haha ik ook hoor, alles van Apple maar voor mijn gsm was ik er afgelopen jaar klaar mee en dat is met de 5 niet veranderd.Gunth schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 22:51:
Heb hier bijna alle Apple producten (hopelijk word ik hier niet afgeschotenmaar daar ben je met de htc niet veel mee.
Het is een zilveren. Ik zie geen vreemde dingen aan het toestel, ook niet in het scherm wat ik eerder ergens las. Hij werkt als een trein, heb diverse games geprobeerd en dat is mij toch zalig!Donstil schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 16:27:
[...]
Enjoy! Geen rare spleten en/of oneffenheden?
(zilver of zwart?)
In Nederland is de prijs ook niet overal 699 meer, dus 100 euro meer is het in NL niet. Ik denk ongeveer 50 euro verschil wat je winst pakt. Je pakt ook winst omdat je het toestal al hebt, in tegenstelling tot het onzekere wachten (het steeds maar vooruit schuiven van de levertijd etc.). Het benzine geld, tja, ik heb een tankpas dus voor mij telt dat niet. Ik was dan wel weer bijna mijn hele zaterdag kwijt, maar dat heb ik er wel weer voor over!!
Wat ik wel jammer vind is dat ik er nu geen medialink bij krijg. Hopelijk wil iemand dat nog wel kwijt voor een zacht prijsje of misschien probeer ik het anders.
Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries
Wat baal ik dat een aanvraag van abonnement/sim-only direct geannuleerd wordt (lees: niet meer gewijzigd kan worden of opnieuw) als eerste poging tot nummerbehoud niet geaccepteerd wordt.
(Is dat normale gang van zaken en kan ik daar dus écht niets meer mee?)
Ben sinds maandagavond bezig geweest om van KPN abbo over te gaan naar Vodafone F&F sim-only met afkopen van KPN en nummerbehoud. Na heel veel gezeur en gedoe lag het lot uiteindelijk bij Vodafone; als deze opnieuw zou aanvragen dan had ik m'n sim-only van Vodafone F&F, m'n laatste telefoontje met VF leek erop te wijzen dat ze nog wel wat konden doen.
Maar deze is zo ongeveer direct geanuleerd/vernietigd zodra KPN 'm de eerste keer afwees...en aangezien de interessante sim-only's bij F&F sinds dinsdag weg zijn krijg ik m'n 'droom' sim-only niet meer.
Als KPN intern de zaken eens goed voor elkaar had, had ik 'm wel gehad. Telefonische klantenservice zegt dat afkopen + nummerbehoud niet kan maar hun facebook weer wel (die me overigens goed heeft geholpen)
Man wat zit ik hier zo gigantisch te balen
...
Ben sinds maandagavond bezig geweest om van KPN abbo over te gaan naar Vodafone F&F sim-only met afkopen van KPN en nummerbehoud. Na heel veel gezeur en gedoe lag het lot uiteindelijk bij Vodafone; als deze opnieuw zou aanvragen dan had ik m'n sim-only van Vodafone F&F, m'n laatste telefoontje met VF leek erop te wijzen dat ze nog wel wat konden doen.
Maar deze is zo ongeveer direct geanuleerd/vernietigd zodra KPN 'm de eerste keer afwees...en aangezien de interessante sim-only's bij F&F sinds dinsdag weg zijn krijg ik m'n 'droom' sim-only niet meer.
Als KPN intern de zaken eens goed voor elkaar had, had ik 'm wel gehad. Telefonische klantenservice zegt dat afkopen + nummerbehoud niet kan maar hun facebook weer wel (die me overigens goed heeft geholpen)
Man wat zit ik hier zo gigantisch te balen
[ Voor 7% gewijzigd door Piet91 op 07-04-2013 01:04 ]
Merfeh hoe weinig input lag is er? Oftewel screen lag... dat is goed te testen met pinball games
I love watercooling
Loool vanmiddag na het lezen van je bericht heb ik rond 17.00 uur Mediamarkt Nordhorn een mail gestuurd of ze toevallig nog twee zilveren voor me had liggen. Binnen 5 minuten mailde zij me terug dat ze beide voor me apart gingen leggen. Ik gelijk gebeld of het waar was en niet echt kon geloven en ja hoor, vandaag twee exemplaren mee kunnen nemen.cjpunt schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 16:56:
Ik heb er ook net een kunnen bemachtigen! Ik heb gisteren naar 3 mediamarkten net over de grens een korte mail gestuurd met de vraag of ze voorraad hadden en zo ja of ze dan op mijn naam er eentje apart konden houden. 2 van de 3 reageerde niet, maar Nordhorn stuurde me begin van de middag een mail terug met het bericht dat ze er tot vanavond 1 apart zouden houden.
Net opgehaald met succes en nu op weg naar huis!
Dat KPN hem in eerste instantie afwees hoeft niet te betekenen dat VF je niet meer het abbo kan geven wat je hebt besteld, dus het mooie F&F abbo. Ik zou hier zeker over gaan bellen en klagen bij de webcare van beide providers. Je vooral niet laten afwimpelen door zo'n eerste lijns knuppel, maar vragen naar een afdeling care of klantbehoud of in ieder geval een hoger iemand. Deze kunnen waarschijnlijk nog wel meer voor je doenPiet91 schreef op zondag 07 april 2013 @ 00:08:
Wat baal ik dat een aanvraag van abonnement/sim-only direct geannuleerd wordt (lees: niet meer gewijzigd kan worden of opnieuw) als eerste poging tot nummerbehoud niet geaccepteerd wordt.![]()
Man wat zit ik hier zo gigantisch te balen...
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Alleen dan wel zonder nummerbehoud waarschijnlijk, en daar was het hem om te doen dacht ik.Rubman schreef op zondag 07 april 2013 @ 07:35:
[...]
Dat KPN hem in eerste instantie afwees hoeft niet te betekenen dat VF je niet meer het abbo kan geven wat je hebt besteld, dus het mooie F&F abbo. Ik zou hier zeker over gaan bellen en klagen bij de webcare van beide providers. Je vooral niet laten afwimpelen door zo'n eerste lijns knuppel, maar vragen naar een afdeling care of klantbehoud of in ieder geval een hoger iemand. Deze kunnen waarschijnlijk nog wel meer voor je doen
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Als ik online bestel krijg ik 5 betaalopties maar geen contant... doe ik iets verkeerd... ik kom er echt niet uitVerwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 19:55:
Vanmiddag bij MM Bad Neustadt geweest; hij had er twee, eentje was gereserveerd en de andere was het demo model. Deze wilde hij wel netjes in het doosje doen, maar dat vond ik niet nodig.
zie hier: http://oi46.tinypic.com/2ugcvps.jpg
I love watercooling
Verwijderd
Volgen mij kan je dan ook niet terplekke betalen..Garrett schreef op zondag 07 april 2013 @ 10:11:
[...]
Als ik online bestel krijg ik 5 betaalopties maar geen contant... doe ik iets verkeerd... ik kom er echt niet uit
Ik kreeg zojuist de verzendbevestiging van mijn Amazon.de pre-order binnen
. Ik heb hem besteld op 11 maart...
Lijkt me dat alsje een beetje aandringt ze het best voor je kunnen doen.
Vooral niet boos gaan doen, maar wel geirriteerd zegmaar. Ze kunnen echt wel wat hoor.
Vooral niet boos gaan doen, maar wel geirriteerd zegmaar. Ze kunnen echt wel wat hoor.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Ik doe meestal 2 jaar met mijn telefoon. Mijn SGS II is nu aan vervanging toe (abo loopt ook af). De HTC one spreekt me erg aan en wordt naar alle waarschijnlijkheid mijn nieuwe toestel. Ik zie nu een deal op studentmobiel van T-mobile die er prijstechnisch gezien mooi uit ziet. Alleen zie ik vier versies van de telefoon op de site staan. Naast de bekende stunning silver en beautiful black staan er nu ook T silver en T black bij. Het aanbod van T-mobile is alleen met deze twee laatste modellen geldig. Zijn dat door T - mobile gemerkte toestellen? Weet iemand wat dit betekent? Of is het gewoon hetzelfde toestel?
Zoals je hier al in het topic had kunnen vinden zijn dit branded toestellen.jurriewaal schreef op zondag 07 april 2013 @ 11:49:
Ik doe meestal 2 jaar met mijn telefoon. Mijn SGS II is nu aan vervanging toe (abo loopt ook af). De HTC one spreekt me erg aan en wordt naar alle waarschijnlijkheid mijn nieuwe toestel. Ik zie nu een deal op studentmobiel van T-mobile die er prijstechnisch gezien mooi uit ziet. Alleen zie ik vier versies van de telefoon op de site staan. Naast de bekende stunning silver en beautiful black staan er nu ook T silver en T black bij. Het aanbod van T-mobile is alleen met deze twee laatste modellen geldig. Zijn dat door T - mobile gemerkte toestellen? Weet iemand wat dit betekent? Of is het gewoon hetzelfde toestel?
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
je besteld hem dan voor de online voorraad, die is anders dan de voorraad in de winkel.....dan heb je hem binnen 2 wekenGarrett schreef op zondag 07 april 2013 @ 10:11:
[...]
Als ik online bestel krijg ik 5 betaalopties maar geen contant... doe ik iets verkeerd... ik kom er echt niet uit
Voor de gein een HTC One S in het mandje gelegd en dan kan je wel in de shop betalen... vaag... tijd dat ze ruime voorraden krijgenalwaysleft schreef op zondag 07 april 2013 @ 12:09:
[...]
je besteld hem dan voor de online voorraad, die is anders dan de voorraad in de winkel.....dan heb je hem binnen 2 weken
I love watercooling
bang dat je het niet komt ophalen denk ikGarrett schreef op zondag 07 april 2013 @ 12:41:
[...]
Voor de gein een HTC One S in het mandje gelegd en dan kan je wel in de shop betalen... vaag... tijd dat ze ruime voorraden krijgen
Kan niet wachten tot ik er eindelijk 1 heb... iedereen is super enthousiast
I love watercooling
Rubman schreef op zondag 07 april 2013 @ 07:35:
Dat KPN hem in eerste instantie afwees hoeft niet te betekenen dat VF je niet meer het abbo kan geven wat je hebt besteld, dus het mooie F&F abbo. Ik zou hier zeker over gaan bellen en klagen bij de webcare van beide providers. Je vooral niet laten afwimpelen door zo'n eerste lijns knuppel, maar vragen naar een afdeling care of klantbehoud of in ieder geval een hoger iemand. Deze kunnen waarschijnlijk nog wel meer voor je doen
KPN was eerst inderdaad vreselijk klantonvriendelijk. Ik heb 3x klantenservice gebeld;Golf2vr6 schreef op zondag 07 april 2013 @ 08:05:
Alleen dan wel zonder nummerbehoud waarschijnlijk, en daar was het hem om te doen dacht ik.
1e persoon zei dat het niet kon. Daarna ben ik nog eens goed gaan rondkijken op internet waar stond dat het toch écht kon, zelfs aangegeven door een KPN-medewerker op het KPN-forum.
Nog een keer gebeld en die vrouw dacht dat het niet kon, maar zou het navragen. Maar gesprek is toen verbroken.
En uiteindelijk een 3e keer keer gebeld en ik kreeg de eerste persoon weer; zelfde verhaal/conclusie.
Uiteindelijk heeft KPN op Facebook mij wel uitstekend geholpen. Deze bood mij aan dat hij een notitie kon maken in m'n klanthistorie waarin stond dat ik mocht afkopen met nummerbehoud. Als de nieuwe providers dan nog niet wilde overnemen dan kon hij het ook overzetten naar prepaid zodat er sowieso geen contract meer lopende is wat nummerbehoud simpeler maakt.
(ben ik even blij dat ik dat niet gekozen heb, had ik laatste maanden mogen afkopen + adminstratiekosten + prepaid kosten voor die maanden
Dus aan de KPN kant is het nu wel geregeld maar Vodafone heeft dus blijkbaar de order vrijwel direct geannuleerd/vernietigd zodra de afwijzing van KPN binnenkwam. Ik heb VF klantenservice gebeld na dit afwijzings-bericht en die vrouw zei dat zolang KPN de aanvraag afwees zij niets kon doen. (Wat dus enigszins erop wijst dat áls KPN alsnog akkoord ging de aanvraag opnieuw zou kunnen gedaan worden). Maar liet ze ook al enigszins doorschemeren dat order na afwijzing geannuleerd wordt.
Na dat telefoontje met VF heb ik zo snel mogelijk met KPN op facebook bovenstaand overleg gehad. Na bevestiging dat op m'n klanthistorie van KPN dus aangegeven was dat ik mocht afkopen met nummerbehoud heb ik meteen VF mail gestuurd of de aanvraag nogmaals kon plaatsvinden.
Antwoord:
Telefoontje heb ik er niet meer aangewaagd; ik verwacht daar toch wel hetzeflde antwoord.Geachte heer *******
Bedankt voor uw e-mail.
Omdat uw bestelling met ordernummer ********** al geannuleerd is, kunnen wij spijtig genoeg deze bestelling niet verder meer in behandeling nemen.
Wel kunt u natuurlijk een nieuwe bestelling plaatsen en kunnen wij het nummerbehoud opnieuw aanvragen.
Onze excuses voor het ongemak.
Dus na een kleine week (vanaf maandagavond) heen en weer gemaild, gebeld maar uiteindelijk niets.
Baal dus gigantisch; want waar vindt je nou een sim-only van 75 min, onbeperkt sms, 4GB snel(!) internet voor €15?
Ik begrijp dat het enorm stom is van mij om tot maandagavond te wachten, want had ik bijv. een week/2 week eerder gedaan dan zou het misschien wel gelukt zijn. Desnoods een 2e order maken.
Maar ik dacht dat ik al mocht verlengen en had de naïeve hoop dat héél misschien de ONE bij F&F nog zou komen op de nieuwe weekdag. Heel erg stomme beslissing van mij
[ Voor 16% gewijzigd door Piet91 op 07-04-2013 13:32 ]
Saturn duitsland binnen 2 dagen af te halen
Zijn alle telefoons uit Duitsland momenteel nog de zilveren variant?
Ik heb nog niemand gehoord die een zwarte daar heeft kunnen bemachtigen.
Wil zelf toch het liefst de zwarte.
Ik heb nog niemand gehoord die een zwarte daar heeft kunnen bemachtigen.
Wil zelf toch het liefst de zwarte.
hmm op normale site staat van Saturn.de staat dat ie de 15e verwacht word, ga je via de mobiele site is ie binnen 2 dagen af te halen....
Bij de media markt ook, alleen de zilveren helaas, de zwarte blijf kansloos.mregeling2005 schreef op zondag 07 april 2013 @ 13:29:
hmm op normale site staat van Saturn.de staat dat ie de 15e verwacht word, ga je via de mobiele site is ie binnen 2 dagen af te halen....
Nou dat is een site die ik totaal niet vertrouw stock wijzigt om de minuten en dagen varieren 5 t/m30xamirz schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:12:
Expansys zegt weer dat ze 100 stock hebben. Heeft iemand al een bestelling geplaatst?
Media markt zwolle krijgt deze week de HTC one binnen. Ze zeggen dat heel Nederland deze week bevoorraad wordt dus er is hoop.
Bron werknemer mediamarkt zwolle
Ook al hebben ze er 1.000... met al die ervaringen van andere kopers zou ik zelf daar het toestel niet kopen, al zou het 50 euro schelen met de volgende.xamirz schreef op zondag 07 april 2013 @ 15:12:
Expansys zegt weer dat ze 100 stock hebben. Heeft iemand al een bestelling geplaatst?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
begrijpelijk, tblijft gokken. Ik heb mijne vorige week bij expansys besteld en binnen de 4 dagen (wegens paasweekend) zat hij in de bus.
ik zou er niet vanuit gaan Ik vermoed dat een medewerker van een mediamarkt die informatie helemaal niet weet en kent. zelf de leveranciers van HTC hebben die info niet. volgens mij hebben we dat wel gemerkt afgelopen weken...wouter212 schreef op zondag 07 april 2013 @ 16:20:
Media markt zwolle krijgt deze week de HTC one binnen. Ze zeggen dat heel Nederland deze week bevoorraad wordt dus er is hoop.
Leverancier van de MM heb ik zelf aan de telefoon gehad aangezien ik zelf ook wil weten wanneer ik ze kan gaan verkopen
Maandag is het magazijn van de mm dicht wat betekend dat er dinsdag of woensdag geleverd gaat worden!
[ Voor 29% gewijzigd door Specialist89 op 07-04-2013 18:08 ]
Mediamarkt Nederland heb je het over? Dat zou geweldig nieuws zijn mensenSpecialist89 schreef op zondag 07 april 2013 @ 18:08:
Leverancier van de MM heb ik zelf aan de telefoon gehad aangezien ik zelf ook wil weten wanneer ik ze kan gaan verkopenMaandag is het magazijn van de mm dicht wat betekend dat er dinsdag of woensdag geleverd gaat worden!
ja! 700 euro idd maar je kan het natuurlijk op de laagste prijs garantie gooien!alwaysleft schreef op zondag 07 april 2013 @ 18:36:
[...]
Mediamarkt Nederland heb je het over? Dat zou geweldig nieuws zijn mensen:)Wel 700 euro gok ik dan?
[ Voor 13% gewijzigd door Specialist89 op 07-04-2013 18:56 ]
Vreemd overigens, op de Nederlandse website van de MediaMarkt is op dit moment de HTC One Silver of Black niet te vinden. Of zoek ik verkeerd? Hij is niet makkelijk te vinden daar in ieder geval.Specialist89 schreef op zondag 07 april 2013 @ 18:08:
Leverancier van de MM heb ik zelf aan de telefoon gehad aangezien ik zelf ook wil weten wanneer ik ze kan gaan verkopenMaandag is het magazijn van de mm dicht wat betekend dat er dinsdag of woensdag geleverd gaat worden!
Maar ieder filiaal gaat bevoorraad worden?
Klopt, geen spoor van te bekennenSoundwork schreef op zondag 07 april 2013 @ 18:56:
[...]
Vreemd overigens, op de Nederlandse website van de MediaMarkt is op dit moment de HTC One Silver of Black niet te vinden. Of zoek ik verkeerd? Hij is niet makkelijk te vinden daar in ieder geval.
[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 07-04-2013 18:57 ]
Doen ze hem ook opzij leggen als je op doet bellen naar de MM?Specialist89 schreef op zondag 07 april 2013 @ 18:55:
[...]
ja! 700 euro idd maar je kan het natuurlijk op de laagste prijs garantie gooien!
Doen ook webshops eraan mee? Of doen ze daar niet mee?Specialist89 schreef op zondag 07 april 2013 @ 18:55:
[...]
ja! 700 euro idd maar je kan het natuurlijk op de laagste prijs garantie gooien!
Kom op zeg, wat is er mis met even wat voorwaarden Googlen?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
excuses! Lees inderdaad dat het niet voor internet winkels gaat, dus lager dan 700 euro zal je hem nu nog niet krijgen bij de Mediamarkt, ben benieuwd wat je zegt als die bij de Mediamarkt in Duitsland 600 euro kostCLB schreef op zondag 07 april 2013 @ 19:02:
Kom op zeg, wat is er mis met even wat voorwaarden Googlen?
[ Voor 37% gewijzigd door alwaysleft op 07-04-2013 19:06 ]
Elke Mediamarkt bepaalt zijn eigen prijs, een product kan in Groningen dus een andere prijs hebben dan in Rotterdam, de prijs hangt o.a. af van de plaatselijke concurrentie. Tevens kan het zo zijn dat in Leeuwarden een product in de actie is terwijl dit in Maastricht niet het geval is.
Ik verwacht overigens niet dat het toestel 700 euro gaat kosten, ik gok eerder op een 670 a 680 euro....
Ik verwacht overigens niet dat het toestel 700 euro gaat kosten, ik gok eerder op een 670 a 680 euro....
Cogitationis poenam nemo patitur
Bij MediaMark zwolle komt hij aankomende week inderdaad voor 650,- te koop volgen de folders!
Ze zullen hem telefonisch niet voor je apart houden.alwaysleft schreef op zondag 07 april 2013 @ 18:58:
[...]
Doen ze hem ook opzij leggen als je op doet bellen naar de MM?
foto?Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 19:26:
Mediamarkt Zwolle heeft hem iig de komende week in de folder staan voor 650.
Volgens mij al eerder deze week een MM folder voorbij zien komen waarin deze week de HTC one werd vermeld, maar daar stond wel een * achter, met iets als: indien voorradig.
Denk dat het inderdaad maar een paar stuks per vestiging zijn, spannend!barrel schreef op zondag 07 april 2013 @ 19:48:
Volgens mij al eerder deze week een MM folder voorbij zien komen waarin deze week de HTC one werd vermeld, maar daar stond wel een * achter, met iets als: indien voorradig.
Ik heb donderdag nog diezelfde leverancier van de MM gesproken en daar werd niks gezegd van dinsdag. Als het dinsdag zou zijn dan zouden de One's al bij die leverancier moeten zijn of vrijdag op z'n minst. Wel werd er gezegd week 15/16 maar moest rekening houden met 16
dan zullen er komende week wel maar een paar naar de winkels gaan en week 16 echt grotere partijen naar de winkels gaanUpbeat schreef op zondag 07 april 2013 @ 20:07:
Ik heb donderdag nog diezelfde leverancier van de MM gesproken en daar werd niks gezegd van dinsdag. Als het dinsdag zou zijn dan zouden de One's al bij die leverancier moeten zijn of vrijdag op z'n minst. Wel werd er gezegd week 15/16 maar moest rekening houden met 16

Staat in de folder voor komende week voor Zwolle en Deventer.
[ Voor 78% gewijzigd door SurfHost op 07-04-2013 20:32 ]
lol. Foutje bedankt..Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 20:26:
Zie nu pas dat er staat dat er een 13MP camera in zit...
Zal vast weer wat gedesilussioneerde klanten tot gevolg hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door Martin-S op 07-04-2013 20:29 ]
Kijk aan, de mensen met een beetje geduld lijken door de MM te worden beloond
Goede zaak!
Ik ga proberen in Zwolle een zwarte te bemachtigen.
Ik ga proberen in Zwolle een zwarte te bemachtigen.
Ach het zou niet de eerste keer zijn dat de MediaMarkt een product afbeeld wat nog weken niet leverbaar is.
Staat er niks bij van beperkte voorraad?SurfHost schreef op zondag 07 april 2013 @ 20:25:
[afbeelding]
Ja, we wachten maar weer afDonstil schreef op zondag 07 april 2013 @ 20:34:
Ach het zou niet de eerste keer zijn dat de MediaMarkt een product afbeeld wat nog weken niet leverbaar is.
Ik heb totaal geen screen lag nog gezien. Heb al aardig wat heftige games gespeeld, maar alles gaat gewoon soepel.Garrett schreef op zondag 07 april 2013 @ 00:14:
Merfeh hoe weinig input lag is er? Oftewel screen lag... dat is goed te testen met pinball games
In de verschillende Duitse winkels heb ik alleen nog maar zilveren gezien. Het lijkt een beetje op de One S. Daar duurde het een maand langer voordat de zwarte versie leverbaar was.
Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries
*weg*
[ Voor 93% gewijzigd door Bullet NL op 08-04-2013 09:19 ]
Gisteren vertelde de verkoper in de MM in Eschweiler me dat hij de zwarte versie niet eerder dan over 2 weken verwacht... Wellicht dat dat voor NL anders is, maar ik zou er niet op gokken.xileS schreef op zondag 07 april 2013 @ 20:42:
Over de MediaMarkt, is het al bekend of het hier alleen om de zilveren gaat of ook om de zwarte?
Ik heb de zwarte bij T-Mobile bestelt, krijg hem tussen 24-26 april.
"bleutooth" en een 13mp camera. Twee "typo's" in één advertentie, doen ze goed daar bij MMSurfHost schreef op zondag 07 april 2013 @ 20:25:
[afbeelding]
Wanneer heb je hem besteld?lexxus93 schreef op zondag 07 april 2013 @ 22:38:
Ik heb de zwarte bij T-Mobile bestelt, krijg hem tussen 24-26 april.
[ Voor 22% gewijzigd door EzMe op 07-04-2013 23:22 ]
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Wie gaat morgen rondje Mediamarkt bellen? Ik neem Heerlen wel voor mijn rekening
Ik heb een zwarte op 5-3 besteld via T-mobile. Via AMP-logistics bericht gekregen dat het tussen 24-26 april wordt uitgelverd.(was al een keer uitgesteld). Ik wacht geduldig op een zwarte, hoewel als hij dan niet uitgeleverd wordt, ga ik voor een witte/zilvere..
Dat kan dus niet onder jezelfde order, ik zag de bui al hangen toen het toestel wederom werd uitgesteld bij T_mobile. Dus ik had gebeld of ik de witte niet kon krijgen, nee dat kon niet dan werd de order geannueerd en moest je opnieuw een bestelling doen.sunny59 schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:01:
Ik heb een zwarte op 5-3 besteld via T-mobile. Via AMP-logistics bericht gekregen dat het tussen 24-26 april wordt uitgelverd.(was al een keer uitgesteld). Ik wacht geduldig op een zwarte, hoewel als hij dan niet uitgeleverd wordt, ga ik voor een witte/zilvere..
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Dat is vervelend. Heb ook aan een S4 gedacht, maar vind de HTC One veel mooier en beter...nou dan maar geduld uitoefenen. Mijn abo is wel per 5-3 al verlengd. Is wel de laatste keer dat ik ga pre-orderen. Vorig jaar hetzelfde meegemaakt met de HTC One X en daarvoor met de Desire HD..netblade schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:04:
[...]
Dat kan dus niet onder jezelfde order, ik zag de bui al hangen toen het toestel wederom werd uitgesteld bij T_mobile. Dus ik had gebeld of ik de witte niet kon krijgen, nee dat kon niet dan werd de order geannueerd en moest je opnieuw een bestelling doen.
Ik heb de bestelling toen direct geannuleerd, tijdelijk 3dagen met een Sony XZ rondgelopen met abo verlening wat ik niks vond. Verkocht en nu op 3 plaatsen de witte one gepreorderd. Waarschijk heb ik hem nu alsnog eerder dan bij T-Mobilesunny59 schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:13:
[...]
Dat is vervelend. Heb ook aan een S4 gedacht, maar vind de HTC One veel mooier en beter...nou dan maar geduld uitoefenen. Mijn abo is wel per 5-3 al verlengd. Is wel de laatste keer dat ik ga pre-orderen. Vorig jaar hetzelfde meegemaakt met de HTC One X en daarvoor met de Desire HD..
Verwijderd
Ik ga mijn reis naar Nordhorn maar is beginnen!
24 maart gepreordered, 5 april was ie binnen, tot straks
Denk dat als ik de berichten zo beluister dat de leveringen volgende week zullen beginnen komen in Nederland. Mijn HTC One X gaat naar mijn vrouw (ze vindt het niet erg, als die het maar doet zegt zenetblade schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:18:
[...]
Ik heb de bestelling toen direct geannuleerd, tijdelijk 3dagen met een Sony XZ rondgelopen met abo verlening wat ik niks vond. Verkocht en nu op 3 plaatsen de witte one gepreorderd. Waarschijk heb ik hem nu alsnog eerder dan bij T-Mobile
Check gelijk ff of ze ook een zwarte hebben...Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:28:
Ik ga mijn reis naar Nordhorn maar is beginnen!
Verwijderd
Zal ik doen!Replay256 schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:30:
[...]
Check gelijk ff of ze ook een zwarte hebben...
*weg*, verkopen op het forum is niet toegestaan
[ Voor 96% gewijzigd door Bullet NL op 08-04-2013 09:20 ]
you got mail!
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Haha dat had ik vroeger ook, tegenwoordig doe ik dik 2 jaar met een telefoon, hoop dat met deze ook te kunnen doensunny59 schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:28:
[...]
Denk dat als ik de berichten zo beluister dat de leveringen volgende week zullen beginnen komen in Nederland. Mijn HTC One X gaat naar mijn vrouw (ze vindt het niet erg, als die het maar doet zegt ze). Zo heb ik ieder jaar een nieuwe .
.
dit is niet toegestaan!
[ Voor 84% gewijzigd door Bullet NL op 08-04-2013 09:15 ]
Beetje jammer trouwens dat de Mediamarkt deze week geen folder op het web heeft staan
*weg*
[ Voor 94% gewijzigd door Bullet NL op 08-04-2013 09:16 ]
Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.