This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Party pooper
* Martin-S zit al bij de brievenbus
Als je ook nog de T-black hebt zit je echt in hetzelfde schuitje als ik (datum en nummerbehoudJamesl schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:20:
[...]
Aangezien GSMwijzer.nl een beetje hetzelfde is als Studentmobiel.nl zal dit waarschijnlijk ook wel het geval zijn bij studentmobiel neem ik aan?
Daar dacht ik ook al aan, vond het al gek dat ik niks had gehoord over mijn nummerbehoud dus dacht even navragen... Maar heb de silver gekozen dus misschien met wat mazzel volgende week vrijdag in huisZeemon123 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:29:
[...]
Als je ook nog de T-black hebt zit je echt in hetzelfde schuitje als ik (datum en nummerbehoud). Gek dat ze pas nummerbehoud aanvragen als ze het toestel binnen hebben... kost zeker weer een dag.
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Tsja je raad het al heb de T-black besteldZeemon123 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:29:
[...]
Als je ook nog de T-black hebt zit je echt in hetzelfde schuitje als ik (datum en nummerbehoud). Gek dat ze pas nummerbehoud aanvragen als ze het toestel binnen hebben... kost zeker weer een dag.
Maarja hopelijk krijgen ze er precies genoeg T-blacks binnen voor ons
Got it, ik heb ook de mail ontvangen dat ik hem kan ophalenVerwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:56:
Ik heb ook de mail uit Nordhorn ontvangen, morgenmiddag die kant op met The_Worst om onze pareltjes op te halen![]()
Wie biedt er op mijn Nordhorn afhaalbericht
2000 euro!CousinBoneless schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:39:
[...]
Got it, ik heb ook de mail ontvangen dat ik hem kan ophalen. Weet alleen niet wanneer ik in de gelegenheid ga zijn om daarheen te rijden en ik overweeg nu te wachten tot mijn amazon.de levering door komt.
Nee, ik wacht lekker op coolblue
Heb vandaag gevraagd of ze mijn bestelling willen omzetten naar een combo met flip cover. Allemaal geen probleem
Wanneer heb je order geplaatst?CousinBoneless schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:39:
[...]
Got it, ik heb ook de mail ontvangen dat ik hem kan ophalen. Weet alleen niet wanneer ik in de gelegenheid ga zijn om daarheen te rijden en ik overweeg nu te wachten tot mijn amazon.de levering door komt.
Ik kan morgen wel naar Nordhorn hoorCousinBoneless schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:39:
[...]
24 maart.
Zonder grappen, ik beslis vandaag of morgen of ik hem ga afhalen dus indien iemand geinteresseerd is in het afhaalbericht dan hoor ik het graag (kans is aannemelijk dat ik er zelf vanaf ga zien).
[ Voor 38% gewijzigd door CousinBoneless op 05-04-2013 16:58 ]
Ik ook op 24ste maar wel in MM Papenburg en nog niets.
Graag!CousinBoneless schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:55:
[...]
24 maart.
Zonder grappen, ik beslis vandaag of morgen of ik hem ga afhalen dus indien iemand geinteresseerd is in het afhaalbericht dan hoor ik het graag (kans is aannemelijk dat ik er zelf vanaf ga zien).
Ik had je al een direct message gestuurd, na je eerste berichtje. Laat maar weten. Vragen ze niet om legitimatie?CousinBoneless schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:55:
[...]
24 maart.
Verwijderd
Net mail gekregen van MM dat mn HTC klaar ligt, is mn broer gister thuis gekomen van Enschede. 1 dagje verschil, en nu alsnog wachten haha
Nu maar even kijken wanneer ik m haal
Onze leverancier heeft laten weten dat uw 'HTC One - Zilver' rond week 17 geleverd wordt.
Dat is de week van 22 april dus.
Ik heb blij, supertoestel!
Ik heb hem ook 24 maart besteld, maar dan de zwarte. Jij hebt zeker de zilvere besteld? Want ik heb nog helemaal geen bericht ontvangen.CousinBoneless schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:55:
[...]
24 maart.
/edit
lees hierboven dat het idd om de zilveren gaat. Konden ze ook al iets zeggen over de zwarte?
[ Voor 9% gewijzigd door xileS op 05-04-2013 19:22 ]
En xileS ik had ook de 24e de zwarte besteld.... maar ja...
Dus als iemand me een plezier wil doen graag... DM me maar
[ Voor 60% gewijzigd door Garrett op 05-04-2013 19:34 ]
I love watercooling
Verwijderd
Ik krijg zojuist mail van MM Monchengladbach City dat ze de ONE op voorraad hebben en dat ik hem kan komen ophalen.sohus schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:14:
Ik heb net Mediamarkt Monchengladbach gebeld en die hadden ze nog niet binnen. Wel vreemd dat een aantal mediamarkt filialen units hebben gehad voor de losse verkoop terwijl anderen niet eens hun pre-orders hebben uitgeleverd. Als er iemand een extra model kan bemachtigen, ik heb een lease auto en kan gratis naar Duitsland rijden (aan de Nederlandse grens wel uiteraard) dus dan kunnen we carpoolen.
Verwijderd
Verwijderd
Onderweg wat Duitse cultuur meegescoopt
Bedoel je dan: niet-gereserveerde toestellen dus gewoon voorraad?Roelio86 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 20:33:
Net in Nordhorn geweest, heb er ook een weten te bemachtigen :-) er liggen er nog een aantal dus voor degene die een beetje in de buurt wonen... grab your chance
I love watercooling
Hadden ze nog vrije voorraad? Ze zijn morgenochtend pas weer open in ieder geval.Roelio86 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 20:33:
Net in Nordhorn geweest, heb er ook een weten te bemachtigen :-) er liggen er nog een aantal dus voor degene die een beetje in de buurt wonen... grab your chance
Geen zwarte denk?Roelio86 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 20:49:
Ja er liggen er zeker nog 5 voor vrije verkoop!
I love watercooling
Ik zou hem ook wel graag willen. Ben vanaf de kust (Maassluis, bij hoek van holland) al een keer naar Keulen gereden om daar te horen dat ze hem niet hebben in allerlei winkels (zie wat posts van mij in dit topic). Ik hoop morgen ook een mooie trip te kunnen maken naar Nordhorn.CousinBoneless schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:39:
[...]
Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries
Haha van Maassluis naar Nordhorn voor een HTC One.....
Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries
Lies! Heb de medewerker zelf gevraagt, waren alleen maar pre-oreders die in de kast lagen.....Roelio86 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 20:49:
Ja er liggen er zeker nog 5 voor vrije verkoop!
Hahaha ik zou maar om 2 uur s'nachts weg gaan en dan voor de deur liggen. Dan hoop ik dat je de eerste bent. Misschien liggen er al wat nederlands.Merfeh schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 20:57:
Ik heb het er echt wel voor over hoor, haha! Ik overweeg om rond 8 uur de auto in te stappen om redelijk bij tijds in Nordhorn te zijn om te kijken of ze er één hebben, haha! Ik ga ver voor een One
Ik woon ook in de buurt van maassluis maar ik verwacht wel dat de one nu echt wordt geleverd half april. Ik blijf dus gewoon in mijn bedje. Kan nog wel twee weekjes wachten, al is het wel heel moeilijk als je hem eind februari hebt besteld
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 05-04-2013 23:32 ]
Enig idee of dit een branded toestel is?alwaysleft schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:50:
Tip. Bij de T-Mobile shop in Duren ( 25 km vanaf Aken, de Kolnstrabe ) vlak over de grens is de HTC One gewoon los leverbaar voor 600 euro. Misschien heeft iemand wat aan die tip?
Denk het wel, zijn wel gewoon simlockvrij lijkt me
[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 05-04-2013 23:28 ]
[ Voor 23% gewijzigd door alwaysleft op 05-04-2013 23:32 ]
Ik ben ook wel bang dat de Zwarte slecht leverbaar is. Online lijkt namelijk nog niemand de Retail zwarte te hebben (diverse fora, XDA, hier, enz)Tannay60 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 22:33:
Ik heb ook een bestelling gedaan op 12 maart. Een zwarte en een zilveren. Na het lezen dat de zwarte slecht leverbaar is heb ik vandaag mijn bestelling op amazon.de maar niet meer laten combineren, maar afzonderlijk laten versturen. Hopelijk wordt het snel verstuurd. Zojuist met iemand van amazon.de gechat, alleen zij las ook alleen maar voor wat er bij mijn bestelstatus stond.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Op XDA verscheidene die hem wel hebben ontvangen: http://forum.xda-develope...1&highlight=black&page=13Donstil schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 23:59:
[...]
Ik ben ook wel bang dat de Zwarte slecht leverbaar is. Online lijkt namelijk nog niemand de Retail zwarte te hebben (diverse fora, XDA, hier, enz)
Ooh echt? Dat had ik ff gemist. Thnx,Verwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 00:21:
[...]
Op XDA verscheidene die hem wel hebben ontvangen: http://forum.xda-develope...1&highlight=black&page=13
Edit: oei, inclusief spleet.
Edit2: Dam-Ned. Wat is die zwarte gaaf.
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 06-04-2013 00:42 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Tannay60 op 06-04-2013 00:44 ]
Ik vond de zwarte ook erg mooi, nadeel is wel dat je ongelooflijk snel vette afdrukken ziet,Donstil schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 00:40:
[...]
Ooh echt? Dat had ik ff gemist. Thnx,
Edit: oei, inclusief spleet.
Edit2: Dam-Ned. Wat is die zwarte gaaf.
YouTube: HTC One Color Options Compared: Black vs White
Verwijderd
Lol, omdat er op zaterdagochtend vroeg wel 45 minuten niet wordt gepost? Is het al zo erg geworden.Replay256 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 09:35:
Wat is het rustig!!! volgens mij worden alle mediamarkts in duitsland op dit moment overspoeld door tweakers..![]()
Ik denk dat je grote kans van slagen hebt om eerlijk te zijn.Hanky74 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 10:52:
Zou het er nu ook niet op gokken om zomaar richting Duitsland te rijden om een One te scoren. Denk dat het een hopeloze zoektocht wordt. Of je moet er een gereserveerd hebben die klaar ligt.
Denk dat het ook wel tegen valt, veel hebben geen losse voorraad als ik xda en duitse forums leesZygivt schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 11:40:
[...]
Ik denk dat je grote kans van slagen hebt om eerlijk te zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 06-04-2013 11:42 ]
Verwijderd
als je slim was had je eentje meegenomen en op marktplaats geknald of vraag en aanbod, dikke winst verzekerdVerwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 12:38:
ik stond vanochtend om 10.02 bij de Saturn in Monchengladbach City en heb daar mijn ONE opgehaald![]()
![]()
...Ik had hem gereserveerd, maar er lagen er een stuk of 5 voor de vrije verkoop...
Ik zie her en der wat berichten erover, maar niets over een oorzaak. Of is het gewoon deductie omdat alleen zilveren worden uitgeleverd?
(Ik heb uiteraard een zwarte in de bestelling staan)
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Ben ik ook erg benieuwd naar.. maar ik ken mezelf, al zou ik naar Duitsland rijden voor een zilveren dan zou ik waarschijnlijk TOCH liever een zwarte willenarbraxas schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 13:00:
Wat is de reden dat de zwarte meer vertraging heeft als de zilveren?
Ik zie her en der wat berichten erover, maar niets over een oorzaak. Of is het gewoon deductie omdat alleen zilveren worden uitgeleverd?
(Ik heb uiteraard een zwarte in de bestelling staan)
I love watercooling
Verwijderd
Dat was mijn vraagsjdjong schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 13:11:
Op twitter doet Coolblue alweer voorzichtig uitspraken over dat ook zei verwachten rond 9 april al wat toestellen binnen te krijgen voor de eerste pre-orders, maar beloven doen ze uiteraard niets
Gaan ze toch weer wat dingen beloven, ik vind het gevaarlijk...
Verwijderd
Nee hoor ze houden een behoorlijke slag om de arm.alwaysleft schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 13:17:
[...]
Gaan ze toch weer wat dingen beloven, ik vind het gevaarlijk...
Ze blijven uitgaan van 17 april.....
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2013 13:19 ]
Gsm easy heeft het ook over aankomende week (11April)sjdjong schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 13:11:
Op twitter doet Coolblue alweer voorzichtig uitspraken over dat ook zei verwachten rond 9 april al wat toestellen binnen te krijgen voor de eerste pre-orders, maar beloven doen ze uiteraard niets
Azerty heeft het over 10 april dus ben benieuwdDonstil schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 13:29:
[...]
Gsm easy heeft het ook over aankomende week (11April)
Verwijderd
Bij de Media Markt in Monschengladbach zeiden ze geen voorraad te hebben (zaterdagmorgen telefonisch).
Bij de Media Markt in Neuss zeiden ze geen voorraad te hebben (zaterdagmorgen telefonisch).
Bij de Media Markt in Herzogenrath lagen 2 stuks (naar toe gereden).
Daar kon ik wel 1 van kopen voor 629 euro. Deze waren bedoeld om met O2 abo's te verkopen.
Na overleg met de medewerker in Herzogenrath, via de website van Media Markt erachter gekomen dat ze in Eschweiler nog voorraad hadden.
Dus daar heen gereden en daar lagen inderdaad nog een stuk of 5 op voorraad.
Hier kon ik zonder problemen een exemplaar voor € 599,- (prijs van de webshop) meenemen.
Dus voor liefhebbers, in Eschweiler is zeer waarschijnlijk nog wel een exemplaar te scoren.
Mooi toestel trouwens
Succes ermee
Alan Frijns
Dus ze verkopen die met o2 abonnement wel gewoon losDimensional schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 13:49:
Na een aantal dagen dit topic gevolgd te hebben, ook maar eens Duitsland geprobeerd.
Bij de Media Markt in Monschengladbach zeiden ze geen voorraad te hebben (zaterdagmorgen telefonisch).
Bij de Media Markt in Neuss zeiden ze geen voorraad te hebben (zaterdagmorgen telefonisch).
Daar kon ik wel 1 van kopen voor 629 euro. Deze waren bedoeld om met O2 abo's te verkopen.
Na overleg met de medewerker in Herzogenrath, via de website van Media Markt erachter gekomen dat ze in Eschweiler nog voorraad hadden.
Hier kon ik zonder problemen een exemplaar voor € 599,- (prijs van de webshop) meenemen.
Dus voor liefhebbers, in Eschweiler is zeer waarschijnlijk nog wel een exemplaar te scoren.
Mooi toestel trouwens
Succes ermee
Als ik m perse wilde hebben volgens mij wel. De verkoper moest hiervoor wel bellen met een meerdere. Maar omdat Eschweiler 15 minuten verderop lag, leek het de verkoper en mij, nadat hij gebeld had, een beter idee daar heen te rijden (ook voor de prijs).alwaysleft schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 13:51:
[...]
Dus ze verkopen die met o2 abonnement wel gewoon los
Alan Frijns
en je had denk ik branding gehad bij het o2 toestel, heb je trouwens wel gewoon nederlandse taal op je toestel of alleen engelsDimensional schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 13:53:
[...]
Als ik m perse wilde hebben volgens mij wel. De verkoper moest hiervoor wel bellen met een meerdere. Maar omdat Eschweiler 15 minuten verderop lag, leek het de verkoper en mij, nadat hij gebeld had, een beter idee daar heen te rijden (ook voor de prijs).
Branding zei die niets van, maar dat weet ik dus niet zeker.alwaysleft schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 13:54:
[...]
en je had denk ik branding gehad bij het o2 toestel, heb je trouwens wel gewoon nederlandse taal op je toestel of alleen engelsik had gelijk nederlands
Taal is gewoon Nederlands, zodra die je netwerk vind, komt Android al met Nederlands als voorkeur.
Alan Frijns
Vaag, ik heb een SMS gekregen van 24-26 April, eind maart besteld.Verwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 13:43:
Email gekregen van T-mobile. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 10 april en 15 april. Als de levertijd wijzigt dan zullen me hierover informeren.
Verwijderd
Ik bel ze net en ze zeggen niks te hebben binnen gekregen? Het lijkt wel of ze je gewoon voor de gek houden aan de telefoon, terwijl mensen in de winkel zelf er gewoon mee naar buiten lopen.Dimensional schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 13:49:
Mooi toestel trouwens
Succes ermee
Dat geloof ik wel, dat ze aan de telefoon niet helemaal eerlijk zijn.sohus schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 14:26:
[...]
Ik bel ze net en ze zeggen niks te hebben binnen gekregen? Het lijkt wel of ze je gewoon voor de gek houden aan de telefoon, terwijl mensen in de winkel zelf er gewoon mee naar buiten lopen.
Op de website stond dat die in Neuss sofort verfugbar was vanmorgen.
Toen ik belde begon de juffrouw over de 15e bla bla, nog niet binnen etc.
Die gast in de winkel in Eschweiler was zeer behulpzaam en vond het zelf ook wel tof dat er al een paar exemplaren op voorraad waren en dat hij me kon helpen..
Alan Frijns
dat komt omdat mensen aan de telefoon gericht komen voor 1product en dat is minder goed voor de omzet dan dat ze in de winkel toestellen verkopen en er nog wat bij kunnen verkopen (Hoesjes enz). Ook is het zo dat willekeurig shoppende mensen dan alsnog vaak gaan voor een ander product als hun eerste keuze er niet meer is.sohus schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 14:26:
[...]
Ik bel ze net en ze zeggen niks te hebben binnen gekregen? Het lijkt wel of ze je gewoon voor de gek houden aan de telefoon, terwijl mensen in de winkel zelf er gewoon mee naar buiten lopen.
Zie:
http://www.saturn.de/mcs/..._cid=16&etcc_ori=Geizhals
en:
http://www.mediamarkt.de/..._cid=36&etcc_ori=Geizhals
klopt ook. net gebeld. HTC geeft hen data wanneer ze het verwachten te leveren. nu zou er vertraging zijn ivm de productie van de camera.lexxus93 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 14:13:
[...]
Vaag, ik heb een SMS gekregen van 24-26 April, eind maart besteld.
iedereen van t-mobile kan dus wel uitgaan van de 24e tot de 26e.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Thanks, ik wacht ook nog op een zwarte. Ik hoop alleen wel dat we hier niet al die FCC logo's en andere crap erop krijgen. Beats audio logo had voor mij ook niet gehoeven, maar die keurmerkjes slaan echt nergens op.Verwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 00:21:
[...]
Op XDA verscheidene die hem wel hebben ontvangen: http://forum.xda-develope...1&highlight=black&page=13
dat zijn ze verplicht en aangezien ze het nu nergerns onder kunnen doen moet het maar zoClubbtraxx schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:15:
[...]
Thanks, ik wacht ook nog op een zwarte. Ik hoop alleen wel dat we hier niet al die FCC logo's en andere crap erop krijgen. Beats audio logo had voor mij ook niet gehoeven, maar die keurmerkjes slaan echt nergens op.
Hmm ja, zit wat in... Geen klepjes meer om die crap onder te verbergenhiddit schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:17:
[...]
dat zijn ze verplicht en aangezien ze het nu nergerns onder kunnen doen moet het maar zo
Zou dat er met een suikerklontje af gaan zonder beschadigingen vraag ik me af...
hmm goeie vraag als het zou werken zonder krassen te krijgen zou het denk zeker doenClubbtraxx schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:47:
[...]
Hmm ja, zit wat in... Geen klepjes meer om die crap onder te verbergen![]()
Zou dat er met een suikerklontje af gaan zonder beschadigingen vraag ik me af...
Verwijderd
ja weet ik...maar had ik geen zin inalwaysleft schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 12:40:
[...]
als je slim was had je eentje meegenomen en op marktplaats geknald of vraag en aanbod, dikke winst verzekerd
Ik ben benieuwd hoe de regels daar voor zijn, die lelijke tekst zou idd verplicht zijn maar toch zijn er een hoop Unibody toestellen waar het weer niet op zit, zoals op mijn witte Nokia Lumia 920 bv.hiddit schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:17:
[...]
dat zijn ze verplicht en aangezien ze het nu nergerns onder kunnen doen moet het maar zo
Dat vroeg ik twee weekjes geleden in het One topic, toen werd ik voor gek verklaard.Clubbtraxx schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:47:
[...]
Werkte vroeger trouwens prima om logos van een PrePaid gsm te halen,
[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 06-04-2013 15:55 ]
Verwijderd
Mediamarkt Monchengladbach had hem nog niet want daar had ik ook een bestelling lopen. Saturn in Monchengladbach heeft hem wel...Dimensional schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 13:49:
Na een aantal dagen dit topic gevolgd te hebben, ook maar eens Duitsland geprobeerd.
Mooi toestel trouwens
Succes ermee
mijn hatc windows phone 8x heeft het dan weer welDonstil schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:53:
[...]
Ik ben benieuwd hoe de regels daar voor zijn, die lelijke tekst zou idd verplicht zijn maar toch zijn er een hoop Unibody toestellen waar het weer niet op zit, zoals op mijn witte Nokia Lumia 920 bv.
misschien is het wel een htc dingetje weet niet hoe het bij andere merken zit
Ja vreemde zaak, iPhones hebben het ook en die nieuwe Sony ook (die kan ook niet open).hiddit schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:55:
[...]
mijn hatc windows phone 8x heeft het dan weer wel
misschien is het wel een htc dingetje weet niet hoe het bij andere merken zit
Misschien dat het er iets mee van doen heeft waar het "moeder" bedrijf zit, bij Nokia is dat natuurlijk een bedrijf uit Europa en bij de andere niet.
Helaas vind ik de nieuwe Vodafone abonnementen te duur geworden, waardoor ik maar op zoek ga naar een andere provider.
Enjoy! Geen rare spleten en/of oneffenheden?Merfeh schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 16:20:
Zo, vandaag vijf uurtjes in mijn auto gezeten, maar ben nu wel de trotse eigenaar van een HTC One. Heb hem in Nordhorn gehaald, vlak over de grens bij Oldenzaal. Daar hadden ze er nog wel een x aantal liggen. Mijn broer woont in Duitsland en had vooraf gebeld of ze er 1 apart konden leggen voor me, ze vonden het daar wel grappig dat ik helemaal vanuit omgeving Rotterdam kwam voor die telefoon. Maar hij stelt mij niet teleur!!
(zilver of zwart?)
Het valt nog mee in vergelijking met de Xperia ZClubbtraxx schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:15:
Thanks, ik wacht ook nog op een zwarte. Ik hoop alleen wel dat we hier niet al die FCC logo's en andere crap erop krijgen. Beats audio logo had voor mij ook niet gehoeven, maar die keurmerkjes slaan echt nergens op.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Net opgehaald met succes en nu op weg naar huis!
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.