640 euro inclusief leveren bij expansys had ik uitgerekendVerwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:04:
[...]
627 euro, met express zending inbegrepen, da's goedkoper dan hij in de winkel zou kosten en hoe meer ik het forum lees, ook een stuk sneller
hij staat nu ineens opnieuw in stock trouwens, ze zijn er een beetje mee aan het spelen denk ik. Een gezien de duizenden back orders die ik gehoord heb via de expansys medewerker denk ik dat een bestelling nu geen garantie is. Maar langs de andere kant, heb je misschien ook wel geluk. Ik vond het wachten nu al enorm lang (sinds lancering) en had eerlijk gezegd bijna een iPhone 5 gekocht uit pure frustratie. gelukkig tijdig wel beseft dat ik snel zou zijn uitgekeken op die iPhone.
Over expansys.com gesproken. De reviews op trustpilot zijn nou niet echt heel goed... http://www.trustpilot.co.uk/review/www.expansys.com
Om uit pure wanhoop een gok te wagen heb ik eigenlijk weinig zin in. Ook al zijn er mensen die wel de levering binnen hebben. De aftersales schijnt belabberd te zijn.
Om uit pure wanhoop een gok te wagen heb ik eigenlijk weinig zin in. Ook al zijn er mensen die wel de levering binnen hebben. De aftersales schijnt belabberd te zijn.
[ Voor 39% gewijzigd door PerK op 04-04-2013 22:34 ]
Nee, daarom, hoor zoiezo niet echt goede verhalen over expansys..Perkerssens schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:31:
Over expansys.com gesproken. De reviews op trustpilot is nou niet echt heel goed... http://www.trustpilot.co.uk/review/www.expansys.com
Verwijderd
da's niet wat mijn rekening zegtalwaysleft schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:29:
[...]
640 euro inclusief leveren bij expansys had ik uitgerekend
Als je dan toch wilt gokken bij Expansys, doe dat dan met een gangbaar product wat goed leverbaar is.Perkerssens schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:31:
Over expansys.com gesproken. De reviews op trustpilot zijn nou niet echt heel goed... http://www.trustpilot.co.uk/review/www.expansys.com
Alleen dan heb je een kans dat je fatsoenlijk geholpen word maar het is nog steeds een gok bij die lui.
Enfin, die trustpilot reviews zeggen al meer dan genoeg en mijn eigen ervaring met deze toko is even slecht.
Tegenvaller vandaag dat ook Cool Blue, wat echt een top retailer is, niet aan de leverdatum voor pre-orders kon voldoen maar dat is voornamelijk de schuld van HTC. Ik wacht dus wel weer een paar weken ipv gokken bij Expansys.
Verwijderd
Heeft iedereen hier meegedaan aan de tweakers test htc one gebeuren? Want als je had meegedaan en werd gekozen kreeg je 'm na 2 weken al zeker weten? Niemand die dit bizar vind?
Het lijkt mij dat HTC deze gevallen eigenlijk vanavond had willen hebben. Het lijkt me logisch dat deze voorrang krijgen. In ruil voor deze toestellen krijgen ze uitgebreide reviews van gewone consumenten, die voor HTC best veel waard zijn.Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 23:57:
Heeft iedereen hier meegedaan aan de tweakers test htc one gebeuren? Want als je had meegedaan en werd gekozen kreeg je 'm na 2 weken al zeker weten? Niemand die dit bizar vind?
Ik vind dat 25 telefoons a 700 euro/stuk weggeven trouwens wel een flinke actie is!
Verwijderd
Het punt is, als ik dit wist had ik wel meegedaan. Nu hebben ze de kans ontnomen van mensen die niet helemaal naar amsterdam wilden gaan om het enkel te 'testen', en daarna nog meer balen dat je het toestel in handen hebt gehad, zoals zovelen die al naar de winkel zijn geweest en in hun handen hebben gehad maar het toestel nog niet kunnen bemachtigen.. Nu blijkt dat het niet enkel testen was, gaf dan meteen aan dat 25 mensen het kunnen winnen, win actie ofso, zoals met de iphone 5 en samsung s4, aanmelden voor nieuwsbrief of op fb en dan kans maken op een toestel.yannickie111 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:02:
[...]
Het lijkt mij dat HTC deze gevallen eigenlijk vanavond had willen hebben. Het lijkt me logisch dat deze voorrang krijgen. In ruil voor deze toestellen krijgen ze uitgebreide reviews van gewone consumenten, die voor HTC best veel waard zijn.
Ik vind dat 25 telefoons a 700 euro/stuk weggeven trouwens wel een flinke actie is!
Hoeso is het logisch dat ze voorrang krijgen dan, waarom doen mensen mee aan pre order dan? Kijk als je genoeg voorraad hebt dan kun je dit doen, maar nu is er nog eeens niet genoeg voorraad uitstel uitstel en nog eens uitstel. Apparaat is al schaars, komen ze nog met een weggeef actie? Vind ik zelf vrij onlogisch
Bij zo'n actie mag je het apparaat vrijwel altijd houden in de praktijk.Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:18:
[...]
Het punt is, als ik dit wist had ik wel meegedaan. Nu hebben ze de kans ontnomen van mensen die niet helemaal naar amsterdam wilden gaan om het enkel te 'testen', en daarna nog meer balen dat je het toestel in handen hebt gehad, zoals zovelen die al naar de winkel zijn geweest en in hun handen hebben gehad maar het toestel nog niet kunnen bemachtigen.. Nu blijkt dat het niet enkel testen was, gaf dan meteen aan dat 25 mensen het kunnen winnen, win actie ofso, zoals met de iphone 5 en samsung s4, aanmelden voor nieuwsbrief of op fb en dan kans maken op een toestel.
Hoeso is het logisch dat ze voorrang krijgen dan, waarom doen mensen mee aan pre order dan? Kijk als je genoeg voorraad hebt dan kun je dit doen, maar nu is er nog eeens niet genoeg voorraad uitstel uitstel en nog eens uitstel. Apparaat is al schaars, komen ze nog met een weggeef actie? Vind ik zelf vrij onlogisch
Deze 25 tweakers wilden zelfs naar amsterdam komen als ze alleen mochten testen. Nu ze hem mogen houden is dat uiteraard mooi meegenomen.
Voorrang lijkt me normaal, want dit is voor htc gewoon pure promotie. Om meer toestellen te verkopen. Zo'n actie doen als hij al lang en breed in de winkels ligt is vrij zinloos.
Edit: en oh, de actie is gewoon aangekondigd op de FP, dat je die niet bezoekt, daar kunnen wij natuurlijk niks aan doen
[ Voor 4% gewijzigd door yannickie111 op 05-04-2013 00:37 ]
Precies, gefeliciteerd aan de 25 tweakersyannickie111 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:34:
[...]
Bij zo'n actie mag je het apparaat vrijwel altijd houden in de praktijk.
Deze 25 tweakers wilden zelfs naar amsterdam komen als ze alleen mochten testen. Nu ze hem mogen houden is dat uiteraard mooi meegenomen.
Voorrang lijkt me normaal, want dit is voor htc gewoon pure promotie. Om meer toestellen te verkopen. Zo'n actie doen als hij al lang en breed in de winkels ligt is vrij zinloos.
Als jij je een beetje in deze actie had verdiept had je kunnen zien dat Tweakers een jaar geleden bij de introductie van de HTC One X exact de zelfde actie heeft gehad met HTC.Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:18:
[...]
Het punt is, als ik dit wist had ik wel meegedaan. Nu hebben ze de kans ontnomen van mensen die niet helemaal naar amsterdam wilden gaan om het enkel te 'testen', en daarna nog meer balen dat je het toestel in handen hebt gehad, zoals zovelen die al naar de winkel zijn geweest en in hun handen hebben gehad maar het toestel nog niet kunnen bemachtigen.. Nu blijkt dat het niet enkel testen was, gaf dan meteen aan dat 25 mensen het kunnen winnen, win actie ofso, zoals met de iphone 5 en samsung s4, aanmelden voor nieuwsbrief of op fb en dan kans maken op een toestel.
Ook destijds konden mensen zich opgeven voor een introductie en hebben heeft HTC de aanwezige forumbewoners het toestel cadeau gegeven op voorwaarde dat men een serieus review maakt en hem plaatst op Tweaker.net
Kortom, je had het dus kunnen weten, Overigens is het ook voor de redactie van Tweakers afwachten als HTC dit jaar het toestel weer cadeau zou geven aan de testers, dit is namelijk geheel een promotie van HTC, en niet van Tweakers.
Je komt nu een beetje zuur over, maar goed..... Voor de volgende keer (mits deze er komt) weet je dus wat je moet doen om kans te maken bij een dergelijke actie.
Overigens hebben de testers het toestel nu niet mee naar huis gekregen, ze krijgen hem met 2 weken thuis gestuurd, ze hebben de test nu gedaan met een pre-productie model. Aangezien de verwachting is dat HTC de One in de 3e week van april aan de pre-orders in Nederland kan uitleveren krijgen de mensen die nu vandaag zijn uitgenodigd en geweest geen voordeel en nemen ze zeker geen model is die ook naar een betalende klant zou kunnen zijn gegaan.
Cogitationis poenam nemo patitur
Helemaal eens met je verhaal, man man wat kunnen mensen jaloers zijn. BizarBullet NL schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:40:
[...]
Als jij je een beetje in deze actie had verdiept had je kunnen zien dat Tweakers een jaar geleden bij de introductie van de HTC One X exact de zelfde actie heeft gehad met HTC.
Ook destijds konden mensen zich opgeven voor een introductie en hebben heeft HTC de aanwezige forumbewoners het toestel cadeau gegeven op voorwaarde dat men een serieus review maakt en hem plaatst op Tweaker.net
Kortom, je had het dus kunnen weten, Overigens is het ook voor de redactie van Tweakers afwachten als HTC dit jaar het toestel weer cadeau zou geven aan de testers, dit is namelijk geheel een promotie van HTC, en niet van Tweakers.
Je komt nu een beetje zuur over, maar goed..... Voor de volgende keer (mits deze er komt) weet je dus wat je moet doen om kans te maken bij een dergelijke actie.
Overigens hebben de testers het toestel nu niet mee naar huis gekregen, ze krijgen hem met 2 weken thuis gestuurd, ze hebben de test nu gedaan met een pre-productie model. Aangezien de verwachting is dat HTC de One in de 3e week van april aan de pre-orders in Nederland kan uitleveren krijgen de mensen die nu vandaag zijn uitgenodigd en geweest geen voordeel en nemen ze zeker geen model is die ook naar een betalende klant zou kunnen zijn gegaan.
Verwijderd
*weg* Totaal ongewenst, dit doen we hier niet.
[ Voor 84% gewijzigd door Bullet NL op 05-04-2013 02:05 ]
*weg*
[ Voor 132% gewijzigd door Bullet NL op 05-04-2013 02:05 ]
Verwijderd
Ik heb me nooit zo erg in verdiept, dit is eerste keer dat ik op tweakers zit, ik weet niet wat er voorgaande jaren is gebeurd(enige wat ik zag dit jaar was met een kopje waarin stond TESTEN> Wil jij de nieuwe HTC One testen? dan neem ik ook aan dat het testen is, zonder de voorkennis aangezien ik voor het eerst op tweakers zit), maar het boeit me niet eens of ze het gratis krijgen en of ze het hebben gewonnen. Gaat meer om principe zoals hier al eerder iemand zei. Als daadwerkelijk met zekerheid is te zeggen dat het toestel nou eindelijk verkrijgbaar is op 16 april heb ik geen problemen mee. Dan heb ik pech gehad dat ik niet heb uitgezocht en nog meer research heb gedaan. Maar hoe zeker is die 16 april nou?Bullet NL schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:40:
[...]
Als jij je een beetje in deze actie had verdiept had je kunnen zien dat Tweakers een jaar geleden bij de introductie van de HTC One X exact de zelfde actie heeft gehad met HTC.
Hmmm.. 3e week zou 15-21 april betekenen. Wordt waartschijnlijk dus nog minimaal een week wachten.Bullet NL schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:40:
[...]
Aangezien de verwachting is dat HTC de One in de 3e week van april aan de pre-orders in Nederland kan uitleveren [...]
MOET
Niet vergeten om dan het afleveradres naar mijn ouders te wijzigen, anders leveren die mafkezen van *random-postbedrijf* hem gewoon bij de buren af), mja laten we daar nog maar even niet van uitgaan.
[EDIT]
Net in BB72 in "[HTC One] Ervaringen en Discussie" gelezen dat de release date nog steeds op 16/4 staat.
Zoals Eric_tweak al vroeg: hoe zeker is die 16 april nou? En gaan de pre-orders eerder de deur uit?[...]Retailversie was nog niet beschikbaar, vandaar dat we niet direct een toestel mee hebben gekregen. Er is ons wel beloofd dat we hem voor de Nederlandse releasedate (16/4) in huis zullen hebben.[...]
Ben helaas zelf bang dat dat voor velen hier vragen zijn die zij ook beantwoord willen zien.
ps. heb mijn One op 19-3 bij Vodafone besteld
[ Voor 57% gewijzigd door Martin-S op 05-04-2013 03:13 ]
dit kost HTC natuurlijk niet 25 x 700 euro! dat is de retail prijs. en het is ook nog van de belasting aftrekbaar voor htc nl!
Ik heb op 15 maart besteld. Belde gisteravond met Studentmobiel, de medewerker vertelde mij met veel gezucht en gesteun dat er op 9 april een batch binnen komt en ze niet weten om hoeveel toestellen het gaat.Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:35:
studentmobiel en gsmeasy hadden hun datum gewijzigd naar 5 april. Inmiddels is het respectievelijk 9 en 11 april geworden... Verander het dan ook niet als je het niet weet... >_>
Geduld...
Ik heb hem ook op 15 maart besteld bij studentmohiel en dan bij T-Mobile.
Stiekem hoop ik op een levering volgende week want mijn HTC Desire hd frustreert mij steeds meer...
Stiekem hoop ik op een levering volgende week want mijn HTC Desire hd frustreert mij steeds meer...
Dus Dhr. Moons, verliet het Tweakers gebouw met zijn gouden lading in een AH tas. Omdat hij op 11 april dezelfde toestellen moet gebruiken bij Androidworld.[b]Bullet NL schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:40:[/bres..]
Best zielig eigenlijk als CEO Benelux om met pre productie modellen te moeten rondlopen terwijl de rest van europa het eindproduct kan kopen.
.
Net even Bol.com gesproken voor de geïnteresseerden, de One heeft ook daar vertraging en komt midden / eind april beschikbaar. Ze gaan zo snel mogelijk de datum van 5 april aanpassen. Geen enkele winkel kan dus begin april leveren in Nederland, ook geen pre orders
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 05-04-2013 08:10 ]
Nee joh dat kost toch geen 700,- x 25. Die dingen gaan weg tegen kost prijs. Zit gewoon in het Marketing budget mee bekerekend ook nog eens.yannickie111 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 00:02:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
welke betaalmethode hebben jullie geselecteerd bij het bestellen bij een Duitse Mediamarkt? Je kunt niet kiezen voor iets als 'betalen bij afhalen' klopt dat?
Dat snap ik, maar toch kost het behoorlijk veel geld. Ze krijgen er natuurlijk veel views op de reviews voor terug, maar of ze dat meer oplevert dan het kost....Donstil schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 08:49:
[...]
Nee joh dat kost toch geen 700,- x 25. Die dingen gaan weg tegen kost prijs. Zit gewoon in het Marketing budget mee bekerekend ook nog eens.
Het blijft mooi voor alle tweakers :-)
De meesten hier (waaronder ikzelf) hebben hem gepre-ordered. Daarbij hoef je geen betalingsgegevens te verschaffen en kun je gewoon betalen bij afhalen.cjpunt schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:04:
welke betaalmethode hebben jullie geselecteerd bij het bestellen bij een Duitse Mediamarkt? Je kunt niet kiezen voor iets als 'betalen bij afhalen' klopt dat?
Verwijderd
same problem here haha heb ook een HTC Desire HD en deze frustreert mij ook steeds meer.Jamesl schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 07:05:
Ik heb hem ook op 15 maart besteld bij studentmohiel en dan bij T-Mobile.
Dan heb je geen idee wat marketing kost. Die paar telefoontjes met kostprijs 200 euro. Is een druppel op een gloeiende plaat.yannickie111 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:10:
[...]
Dat snap ik, maar toch kost het behoorlijk veel geld. Ze krijgen er natuurlijk veel views op de reviews voor terug, maar of ze dat meer oplevert dan het kost....
Het blijft mooi voor alle tweakers :-)
.
Ik moet toch echt gewoon een betaalmethode selecteren, of ik moet iets verkeerd doen.RDMA schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:12:
[...]
De meesten hier (waaronder ikzelf) hebben hem gepre-ordered. Daarbij hoef je geen betalingsgegevens te verschaffen en kun je gewoon betalen bij afhalen.
Bij amazon.de zijn ze pre-orders tot 16-03 aan het uitleveren. Gaat redelijk snel daar. Hopelijk komen ze zo aan 28-03!
Het verschil is dat je het toestel via de site niet meer kunt 'Vorbestellen' maar slechts kunt 'Kaufen'. Bij laatstgenoemde is de optie 'afhalen in de winkel' (en daarbij betalen bij afhalen) niet beschikbaar.cjpunt schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:19:
[...]
Ik moet toch echt gewoon een betaalmethode selecteren, of ik moet iets verkeerd doen.
Lijkt inderdaad een beetje op stoom te komen daar, 27 maart hier.frye schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:22:
Bij amazon.de zijn ze pre-orders tot 16-03 aan het uitleveren. Gaat redelijk snel daar. Hopelijk komen ze zo aan 28-03!
[ Voor 26% gewijzigd door RDMA op 05-04-2013 09:27 ]
Ok. Ja afhalen kunnen je nog gewoon selecteren. Alleen het betalen bij afhalen niet, moet creditcard of iets anders selecteren.RDMA schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:26:
[...]
Het verschil is dat je het toestel via de site niet meer kunt 'Vorbestellen' maar slechts kunt 'Kaufen'. Bij laatstgenoemde is de optie 'afhalen in de winkel' (en daarbij betalen bij afhalen) niet beschikbaar.
Ik heb mijne op 11 maart bij Amazon.de besteld maar nog geen verzendbevestiging... Ben benieuwd, waar haal je dit nieuws vandaan?frye schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:22:
[ Voor 47% gewijzigd door CousinBoneless op 05-04-2013 10:23 ]
http://www.amazon.de/Rele...=B00BFUS8C6&cdSort=newestCousinBoneless schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:29:
[...]
Ik heb mijne op 11 maart bij Amazon.de bestelt maar nog geen verzendbevestiging... Ben benieuwd, waar haal je dit nieuws vandaan?
Op het forum van amazon.CousinBoneless schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:29:
Ik heb mijne op 11 maart bij Amazon.de bestelt maar nog geen verzendbevestiging... Ben benieuwd, waar haal je dit nieuws vandaan?
http://www.amazon.de/Rele...ding=UTF8&asin=B00BFUS8C6
Het gaat wel over zilvere versies. Zwarte is moeilijk tot niet leverbaar daar op het moment.
Hmm, is de zwarte daar meer in trek? Als ik de reacties hier lees heeft de zilveren hier juist meer animo...frye schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:31:
[...]
Op het forum van amazon.
Het gaat wel over zilvere versies. Zwarte is moeilijk tot niet leverbaar daar op het moment.
Ik heb de zilveren besteldfrye schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:31:
[...]
Op het forum van amazon.
Ik laat het weten mocht ik een verzendbevestiging ontvangen...
De zwarte toch ook redelijk, aldus het forum..Zeemon123 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:21:
[...]
Hmm, is de zwarte daar meer in trek? Als ik de reacties hier lees heeft de zilveren hier juist meer animo...
Helaas heb ik daar dus de echte interesse in en ik heb altijd het gezeur met pre-orders dat ze later komen dan de rest.
Dadelijk huppelt iedereen er al vrolijk mee rond terwijl ik nog lang blijf wachten.
Zoals ik reeds eerder postte, zal de zwarte gewoon NIET of (veel) later leverbaar zijn via Amazon..
Dit terwijl ik hem eind februari pre-orderde
Dit is de laatste x dat ik pre-order in mijn hele leven, ik maak mezelf veel te vaak blij met een dode mus. De volgende keer koop ik een nieuwe tel., daar waar ik hem direct mee naar huis kan nemen!
Acht, het heeft wel wat deze periode voorafgaande aan de release van een product waar je zo naar uitkijkt vind ik.
Exact, elke dag dit topic constant open, kijken of er al wat meer informatie binnenkomt!RDMA schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:26:
Acht, het heeft wel wat deze periode voorafgaande aan de release van een product waar je zo naar uitkijkt vind ik.
Hier al mensen met een Duitse MM pre-order een afhaalmail ontvangen? Ik lees op Duitse fora toch berichten dat het nu aardig begint te lopen. Of zullen ze toch controleren op het 'fake' ingevulde woonadres voor de pre-orders van Nederlanders?
Denk het niet, geld is geld. Hier ook twee pre-orders bij Duitse MM'en lopen.Hanky74 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:30:
Hier al mensen met een Duitse MM pre-order een afhaalmail ontvangen? Ik lees op Duitse fora toch berichten dat het nu aardig begint te lopen. Of zullen ze toch controleren op het 'fake' ingevulde woonadres voor de pre-orders van Nederlanders?
Maargoed dat ik gisteren niet @Expansys snel de zwarte heb besteld, er stodn stock in 1 day.
En nu staat hij weer op 6days.
Dan maar wachten @MM Duitsland.
En nu staat hij weer op 6days.
Dan maar wachten @MM Duitsland.
Natuurlijk kost het ze niet 700 euro/ st om ze te maken, de kostprijs ligt immers veel lager. De 25 x 700 euro is echter wel de prijs die het ze kan opleveren als ze deze los verkopen. Nu geven ze deze voor niets weg dus ja, eigenlijk kost het ze wel gewoon € 17.500,-jvang schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 04:15:
dit kost HTC natuurlijk niet 25 x 700 euro! dat is de retail prijs. en het is ook nog van de belasting aftrekbaar voor htc nl!
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Wánt de winkel betaalt HTC er ook echt 700 Euro voor én iedereen had dat toestel sowieso gekocht? Right.EzMe schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:40:
Natuurlijk kost het ze niet 700 euro/ st om ze te maken, de kostprijs ligt immers veel lager. De 25 x 700 euro is echter wel de prijs die het ze kan opleveren als ze deze los verkopen. Nu geven ze deze voor niets weg dus ja, eigenlijk kost het ze wel gewoon € 17.500,-
Nickname does not reflect reality
Inderdaad ja. De toestellen die tijdens de 'test' zijn gebruikt hadden nu echt wel verkocht kunnen worden. Kijk eens op dit forum hoeveel vraag er naar is.Brad Pitt schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:45:
[...]
Wánt de winkel betaalt HTC er ook echt 700 Euro voor én iedereen had dat toestel sowieso gekocht? Right.
Zo werkt het uiteraard niet. Het is een leuk gebaar maar wordt gewoon betaald uit Marketing budget. Kost ze absoluut geen 17.500.EzMe schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:40:
De 25 x 700 euro is echter wel de prijs die het ze kan opleveren als ze deze los verkopen. Nu geven ze deze voor niets weg dus ja, eigenlijk kost het ze wel gewoon € 17.500,-
Ik heb dat toen wel kunnen doen vorig jaar bij de Nexus 4cjpunt schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 09:04:
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 05-04-2013 10:57 ]
Misschien verkopen ze er na de, uiteraard mega enthousiaste, reviews wel nóg meer van.EzMe schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:54:
Inderdaad ja. De toestellen die tijdens de 'test' zijn gebruikt hadden nu echt wel verkocht kunnen worden. Kijk eens op dit forum hoeveel vraag er naar is.
En de 700 Euro die HTC blijkbaar per toestel mis loopt, kun je daar ook nog even op ingaan dan please?
Nickname does not reflect reality
Euhhh, hier ga je echt de mist in, je vergeet de BTW, Marge van de telecom winkel, distributeur en natuurlijk de marge die HTC Benelux nodig heeft.EzMe schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:40:
[...]
Natuurlijk kost het ze niet 700 euro/ st om ze te maken, de kostprijs ligt immers veel lager. De 25 x 700 euro is echter wel de prijs die het ze kan opleveren als ze deze los verkopen. Nu geven ze deze voor niets weg dus ja, eigenlijk kost het ze wel gewoon € 17.500,-
Die 700 euro waar jij het over hebt per toestel is dus geen omzet wat rechtstreeks aan HTC toegeschreven kan worden. Daarbij, wat zijn 25 toestellen nou op het totaal van het aantal wat geproduceerd gaat worden. HTC Benelux zal deze promotie waarschijnlijk gewoon claimen bij de fabriek, waardoor ze samen de kosten bijvoorbeeld zullen delen.
Maar dan nog is het een bedrag wat qua promotie niets zo veel voorstelt.
Cogitationis poenam nemo patitur
Goh die mensen ontvangen waarschijnlijk op dezelfde dag de telefoon als de eerste preoders, ik zie het probleem eerlijk gezegd niet, of willen jullie allemaal preproductietoestellen?
Nog 1,5 week geduld mensen dan zijn we hopelijk ook allemaal voorzien
Nog 1,5 week geduld mensen dan zijn we hopelijk ook allemaal voorzien
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Dat zeg ik, de kostprijs is veel lager. Wat ik duidelijk probeer te maken is dat ze door de actie inkomsten mislopen die ze anders wel hadden gehad.Bullet NL schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:59:
[...]
Euhhh, hier ga je echt de mist in, je vergeet de BTW, Marge van de telecom winkel, distributeur en natuurlijk de marge die HTC Benelux nodig heeft.
Die 700 euro waar jij het over hebt per toestel is dus geen omzet wat rechtstreeks aan HTC toegeschreven kan worden. Daarbij, wat zijn 25 toestellen nou op het totaal van het aantal wat geproduceerd gaat worden. HTC Benelux zal deze promotie waarschijnlijk gewoon claimen bij de fabriek, waardoor ze samen de kosten bijvoorbeeld zullen delen.
Maar dan nog is het een bedrag wat qua promotie niets zo veel voorstelt.
Dat noemt men promotieEzMe schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:20:
[...]
Dat zeg ik, de kostprijs is veel lager. Wat ik duidelijk probeer te maken is dat ze door de actie inkomsten mislopen die ze anders wel hadden gehad.
Of door een aantal positieve reviews op een site als tweakers (en op hun eigen site) dat er mensen zijn die overgehaald worden.
Dit is gewoon een (goedkope) marketing stunt.
Er zijn wel meer fabrikanten die zulke acties hebben. Waarbij je een review of iets op facebook moet pplaatsen. Dit zijn dan goedkope advertienties voor hun. Niets mis mee.
Dit is gewoon een (goedkope) marketing stunt.
Er zijn wel meer fabrikanten die zulke acties hebben. Waarbij je een review of iets op facebook moet pplaatsen. Dit zijn dan goedkope advertienties voor hun. Niets mis mee.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Je vergeet "zou kunnen"EzMe schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 11:20:
[...]
Dat zeg ik, de kostprijs is veel lager. Wat ik duidelijk probeer te maken is dat ze door de actie inkomsten mislopen die ze anders wel hadden gehad.
Wat ik duidelijk probeer te maken is dat ze door de actie inkomsten zouden kunnen mislopen die ze anders wel hadden gehad.
Niet alle 25 Tweakers die dit toestel hebben getest gister gingen hem kopen natuurlijk, sommige namen had ik nog nooit in het topic gezien en posten nu "ineens". Vaak schrijft iedereen zich voor zulke events in en wordt er een willekeurige greep gedaan.
Elk toestel die HTC NL weggeeft is ook nog eens Min BTW en overige belastingen gewoon af te schrijven. net als dat je een drankje weggeeft als cafe eigenaar. de BTW en accijns kan je naar fluiten maar de rest (tot een bepaald maximum) is allemaal belasting aftrekbaar onder representatie of eigen gebruik. Dus de volle prijs!!
Voor zover het nog voor iemand een verrassing zou zijn. Zojuist ook via email de bevestiging gehad van bol.com. Dat levering vandaag niet gaat gebeuren, ze wachten op een reactie van de leverancier voor een nieuwe datum en houden me op de hoogte.
Ach zoals al eerder hier door iemand opgemerkt 'begeren is leuker dan beheren'. We zien het wel, overweeg alleen om de telefoon dan toch maar te importeren en daar dan maar achter in de rij aan te sluiten en dan 90 euro goedkoper uit te zijn.
Ach zoals al eerder hier door iemand opgemerkt 'begeren is leuker dan beheren'. We zien het wel, overweeg alleen om de telefoon dan toch maar te importeren en daar dan maar achter in de rij aan te sluiten en dan 90 euro goedkoper uit te zijn.
Ik vind het eerder kwalijk dat HTC niet eens 25 toestellen direct kan meegeven aan de "winnaars" en dat hij met 25 pre producties het pand verlaat.
Zo zie je maar dat de Benelux niet belangrijk is voor HTC HQ.
Komt omdat in Nederland de verkopen altijd wel ok zijn geweest.
Zo zie je maar dat de Benelux niet belangrijk is voor HTC HQ.
Komt omdat in Nederland de verkopen altijd wel ok zijn geweest.
.
En de leverdatum van de branded T-Mobile/MTV-Mobile toestellen staat al jaar en dag op 24-26 april. Eerst had ik nog hoop dat dit een grote slag om de arm was, maar nu worden de gewone toestellen alsmaar uitgesteld en de branded toestellen hebben nu niet bepaald voorrang volgens mij...
Die gaan via een ander productieproces (qua software dan) dus dit zal helaas inderdaad wat langer kunnen duren. Nu denk i kdat T-Mobile het save speelt en al een datum ver in de toekomst heeft geprikt.iDutch schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:24:
En de leverdatum van de branded T-Mobile/MTV-Mobile toestellen staat al jaar en dag op 24-26 april. Eerst had ik nog hoop dat dit een grote slag om de arm was, maar nu worden de gewone toestellen alsmaar uitgesteld en de branded toestellen hebben nu niet bepaald voorrang volgens mij...
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Ik heb zelf ook de branded besteld maar dan bij GSMWijzer, heb echter nog geen vertragingsbericht ontvangen (in tegenstelling tot anderen bij dezelfde winkel). Dus dat zou betekenen dat er toch een aantal branded toestellen onderweg zijn...?netblade schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:56:
[...]
Die gaan via een ander productieproces (qua software dan) dus dit zal helaas inderdaad wat langer kunnen duren. Nu denk i kdat T-Mobile het save speelt en al een datum ver in de toekomst heeft geprikt.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Op het forum van amazon.de claimt iemand dat zijn pre-order op 20-03 is uitgeleverd! Gaat best snel daar.
Net gebeld naar MM Mülheim, las in het onderstaand topic dat ze 20 binnen gekregen hebben. Ze hadden er nog 1!!! Heb hem gereserveerd en ga hem straks ophalen! YEAAAHH :-D
Als ik mijn afhaalbericht krijg voor de HTC One in MM Dusseldorf zal ik het hier aangeven dan kan ik daar misschien nog iemand blij mee maken
http://www.android-hilfe....aturn-des-htc-one-52.html
Als ik mijn afhaalbericht krijg voor de HTC One in MM Dusseldorf zal ik het hier aangeven dan kan ik daar misschien nog iemand blij mee maken
http://www.android-hilfe....aturn-des-htc-one-52.html
[ Voor 16% gewijzigd door Marsman83 op 05-04-2013 13:34 ]
Mijn pre-order van 11-03 nog niet, beetje rare volgorde hanteren ze daar dan...frye schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:31:
Op het forum van amazon.de claimt iemand dat zijn pre-order op 20-03 is uitgeleverd! Gaat best snel daar.
Jammer dat ik niet in Duitsland woon, T-Mobile.de heeft de HTC One gewoon los op voorraad. Hadden ze nu maar een systeem dat je de online order kon laten leveren in de T-Mobile shop.
Sofort lieferbar ( op voorraad) de One bij T-Mobile Duitsland: http://www.t-mobile.de/sh...597-0-11586;CNC-0,00.html
Sofort lieferbar ( op voorraad) de One bij T-Mobile Duitsland: http://www.t-mobile.de/sh...597-0-11586;CNC-0,00.html
[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 05-04-2013 13:46 ]
Afgelopen dagen zitten aankloten met KPN en Vodafone over dat F&F gebeuren.
Kort samengevat; m'n KPN abonnement loopt t/m 4 juli. Ik wild(e) dolgraag de sim-only van VF F&F van 75 min, onbeperkt sms en 4GB data voor zo'n €15 p/maand. Maar m'n KPN-abbo duurt nog te lang om 'normaal' over te stappen. Regulier overstappen naar VF kon ik bijvoorbeeld pas vanaf gisteren (3 maand van te voren), binnen KPN zelf pas over een maand (2 maand van te voren), eveneens kan overstappen bij F&F tussen de 5 en 60 dagen van te voren.
Dat is voor mij dus te kort en ik heb ingelezen of dit anders kon. Na veel leeswerk bleek dat je je abonnement kunt afkopen (laatste maanden direct betalen + eventueel wat adminstratiekosten) en je nummer kunt behouden. Fantastisch; die paar maanden dubbel betalen had ik graag over een paar jaar goedkoop bellen/internetten.
Maar KPN werkt tegen; hoewel hun eigen KPN-medewerkers op hun eigen KPN-forum anders zeggen; wilde de telefonische klantenservice er niet aan. Afkopen prima, maar je nummer verdwijnt dan ook.
Vodafone gebeld; prima. Oud abonnement afkopen en met nummerbehoud naar Vodafone kan prima.
Maar m'n sim-only aanvraag van afgelopen maandag (voor die veranderingen die ook F&F abonnementen/sim-only's veel te duur maken) is afgewezen. Reden; KPN aanvaardt het niet.
Ik net Vodafone gebeld (want opzich is het feit dat het niet geaccepteerd is niet raar; want normaal gesproken kun je dus niet overstappen; maar misschien schept telefonisch overleg duidelijkheid over wat ik wilde) maar feestje gaat niet door. Als KPN gewoonweg niet accepteerd dat we abonnement afkopen met nummerbehoud dan kan Vodafone ook niets voor mij betekenen; ze vond het erg raar dat KPN dat niet wilde.
(Wel iets over dat nummerbehoud misschien niet zou kunnen i.c.m. afkopen omdat contract nog officieel loopt?)
Anyhow; het sim-only waar ik al weken op verheugde gaat niet door. Kolere wat is dit teleurstellend.
Normale sim-only's van de providers komen niet eens in de buurt van wat F&F mij bood (75 min, onbeperkt sms en 4GB data @ 14.4 Mbps voor €15) en toestel + abonnement zijn allemaal veel te duur (zeker 1-jarig wat ik dan zou willen).
Dus bij deze laat ik de One denk ik ook maar schieten; 't wordt mij allemaal een beetje veel te duur voor wat je krijgt...
Kort samengevat; m'n KPN abonnement loopt t/m 4 juli. Ik wild(e) dolgraag de sim-only van VF F&F van 75 min, onbeperkt sms en 4GB data voor zo'n €15 p/maand. Maar m'n KPN-abbo duurt nog te lang om 'normaal' over te stappen. Regulier overstappen naar VF kon ik bijvoorbeeld pas vanaf gisteren (3 maand van te voren), binnen KPN zelf pas over een maand (2 maand van te voren), eveneens kan overstappen bij F&F tussen de 5 en 60 dagen van te voren.
Dat is voor mij dus te kort en ik heb ingelezen of dit anders kon. Na veel leeswerk bleek dat je je abonnement kunt afkopen (laatste maanden direct betalen + eventueel wat adminstratiekosten) en je nummer kunt behouden. Fantastisch; die paar maanden dubbel betalen had ik graag over een paar jaar goedkoop bellen/internetten.
Maar KPN werkt tegen; hoewel hun eigen KPN-medewerkers op hun eigen KPN-forum anders zeggen; wilde de telefonische klantenservice er niet aan. Afkopen prima, maar je nummer verdwijnt dan ook.
Vodafone gebeld; prima. Oud abonnement afkopen en met nummerbehoud naar Vodafone kan prima.
Maar m'n sim-only aanvraag van afgelopen maandag (voor die veranderingen die ook F&F abonnementen/sim-only's veel te duur maken) is afgewezen. Reden; KPN aanvaardt het niet.
Ik net Vodafone gebeld (want opzich is het feit dat het niet geaccepteerd is niet raar; want normaal gesproken kun je dus niet overstappen; maar misschien schept telefonisch overleg duidelijkheid over wat ik wilde) maar feestje gaat niet door. Als KPN gewoonweg niet accepteerd dat we abonnement afkopen met nummerbehoud dan kan Vodafone ook niets voor mij betekenen; ze vond het erg raar dat KPN dat niet wilde.
(Wel iets over dat nummerbehoud misschien niet zou kunnen i.c.m. afkopen omdat contract nog officieel loopt?)
Anyhow; het sim-only waar ik al weken op verheugde gaat niet door. Kolere wat is dit teleurstellend.
Normale sim-only's van de providers komen niet eens in de buurt van wat F&F mij bood (75 min, onbeperkt sms en 4GB data @ 14.4 Mbps voor €15) en toestel + abonnement zijn allemaal veel te duur (zeker 1-jarig wat ik dan zou willen).
Dus bij deze laat ik de One denk ik ook maar schieten; 't wordt mij allemaal een beetje veel te duur voor wat je krijgt...
Zo te zien erg wisselende data bij de Duitse Media Markt. Kreeg zojuist de volgende, nogal teleurstellende, mail:
Betreft overigens filiaal Nordhorn.ihre Bestellung vom 20.03.2013 ist bei uns eingegangen.
Leider müssen wir Ihnen mitteilen, daß die Firma das "One Glacial Silber 32 GB" Gerät zur Zeit nur in geringen Mengen ausliefern kann.
Unsere Kunden werden nach Eingang des Bestelldatums informiert, sobald das Gerät abholbereit ist.
Nach Rücksprache mit der Abteilung kann dies noch ca. 14 Tage dauern.
Vielen Dank für Ihr Verständnis.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Lijkt bij Amazon.de weinig te kloppen van de pre-order volgordes. Mensen die deze week hebben besteld waarvan de telefoon reeds verzonden is en mensen die in eerste weken maart hebben besteld waar dit nog niet het geval is. Heb het idee dat Duitse bestellers daar voorrang krijgen. Zelf toch net ook maar een bestelling geplaatst, you never know.
[ Voor 6% gewijzigd door heypnt op 05-04-2013 14:49 ]
Gister hebben diverse tweakers de One kunnen testen. Eén van deze testers geeft aan dat HTC zelf aangaf dat het toestel 16 april geleverd gaan worden: KarlMarX in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"
[ Voor 15% gewijzigd door EzMe op 05-04-2013 14:54 ]
Mijn vertrouwen in HTC ligt nu veel te laag om die datums nog maar serieus te nemen. Als je ziet hoeveel leveringsproblemen er nu nog zijn, gaan ze van bijlange niet genoeg stock hebben om aan iedereen uit te leveren dan. Of ze moeten (om de een of andere vreemde reden) een gigantische stock aan het opbouwen, maar dat zal wel niet.EzMe schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:53:
Gister hebben diverse tweakers de One kunnen testen. Eén van deze testers geeft aan dat HTC zelf aangaf dat het toestel 16 april geleverd gaan worden: KarlMarX in "[HTC One] Ervaringen en Discussie"
Ik heb mijn One 24-02 besteld bij Amazon.co.uk. Heeft na de eerst officiele datum verschuiving een verzenddatum van 11 april gehad, en dat is tot nu toe onveranderd. Ik lees ook nog niets over eventuele verschuiving van die datum, maar dat kan misschien komen omdat de UK een prioriteit heeft over de Benelux..
Een kleine 2 uur later ontvang ik een mail van MM Nordhorn dat ik mijn telefoon kan ophalen...The_Worst schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 14:04:
Zo te zien erg wisselende data bij de Duitse Media Markt. Kreeg zojuist de volgende, nogal teleurstellende, mail:
[...]
Betreft overigens filiaal Nordhorn.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
Wanneer besteld?The_Worst schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:37:
[...]
Een kleine 2 uur later ontvang ik een mail van MM Nordhorn dat ik mijn telefoon kan ophalen...![]()
Laat maar, ik krijg ook net bericht dat ie binnen is. Nu nog de tijd vinden om die kant op te rijden
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2013 15:42 ]
Ole, kreeg zojuist dit mailtje binnen
Sehr geehrter Herr xxxxxxxx,
vielen Dank für Ihre Bestellung beim Media Markt Bestellservice.
Ihre Bestellung steht in unserem Haus zur Abholung bereit.
Sollten Sie eine Auslieferung vereinbart haben, wird diese durch unseren Lieferservice durchgeführt.
Menge Art.-Nr. Bezeichnung Einzelpreis Summe
1 xxxxxxx HTC ONE GLACIAL SILVER 32GB 599,00 EUR 599,00 EUR
Enthaltene MwSt: 95,64 EUR
Rechnungssumme: 599,00 EUR
Serviceleistung:
Plus-Garantie: Nein
Finanzierung: Nein
Bitte bringen Sie zur Abholung einen Ausdruck dieser E-Mail mit.
Zo ff richting Nordhorn knallen dan maar
Sehr geehrter Herr xxxxxxxx,
vielen Dank für Ihre Bestellung beim Media Markt Bestellservice.
Ihre Bestellung steht in unserem Haus zur Abholung bereit.
Sollten Sie eine Auslieferung vereinbart haben, wird diese durch unseren Lieferservice durchgeführt.
Menge Art.-Nr. Bezeichnung Einzelpreis Summe
1 xxxxxxx HTC ONE GLACIAL SILVER 32GB 599,00 EUR 599,00 EUR
Enthaltene MwSt: 95,64 EUR
Rechnungssumme: 599,00 EUR
Serviceleistung:
Plus-Garantie: Nein
Finanzierung: Nein
Bitte bringen Sie zur Abholung einen Ausdruck dieser E-Mail mit.
Zo ff richting Nordhorn knallen dan maar
Wanneer hebben jullie daar besteld? Heb er ook in gepreorderd daar....
precies 2 weken geleden.Roelio86 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:46:
Wanneer hebben jullie daar besteld? Heb er ook in gepreorderd daar....
20 maart heb ik besteld.
Duidelijk dat het 1 en ander op gang aan het komen is bij onze oosterburen, fijn nieuws
Oke Nordhorn heeft dus wat exemplaren binnengekregen. Nu hopen dat 'mijn' filiaal ook snel een lading krijgt.
Niks! hierheen dat spulalwaysleft schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:53:
Duidelijk dat het 1 en ander op gang aan het komen is bij onze oosterburen, fijn nieuws
Ben ook wel benieuwd eigenlijk of er ook Zwarte modellen binnen komen.
Dat is mijn filiaal Nordhorn.. maar ik heb de zwarte besteld en vrees het ergsteRDMA schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:54:
Oke Nordhorn heeft dus wat exemplaren binnengekregen. Nu hopen dat 'mijn' filiaal ook snel een lading krijgt.
I love watercooling
ik zeg carpoolen naar duitsland!
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Verwijderd
Ik heb ook de mail uit Nordhorn ontvangen, morgenmiddag die kant op met The_Worst om onze pareltjes op te halen
Wanneer heb jij besteld en hoe laat de mail ontvangen?
Begrijp ik het goed dat alle mensen die een ophaalmailtje hebben ontvangen van een MM in Duitsland de zilveren versie hebben besteld?
Ik heb iets verderop op 24 -3 besteld bij MM Rheine (de zilveren). Nog geen mail hier
[ Voor 14% gewijzigd door Hanky74 op 05-04-2013 16:12 ]
Verwijderd
Net als The_Worst 20 maart, mail een klein half uur geleden gekregen. Kleur is zilver inderdaad, ik vrees dat mensen met zwart nog wel een poos geduld mogen hebben...Roelio86 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:06:
Wanneer heb jij besteld en hoe laat de mail ontvangen?
Gok het wel, zwarte is niet goed leverbaar...Robbio85 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:08:
Begrijp ik het goed dat alle mensen die een ophaalmailtje hebben ontvangen van een MM in Duitsland de zilveren versie hebben besteld?
Wat een pech, hebben ze er waarschijnlijk net een stuk of 5 te weinig gekregen...
Fijn dat er al vanuit Duitsland geleverd wordt 
Vraagje: Ik heb de HTC One via studentmobiel besteld en dan een abonnement bij T-Mobile maar bij Studentmobiel staat Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht 9 april en bij T-Mobile staat: Voor dit product geldt een levertijd van circa 4 weken.
Wordt dit nou vanuit T-Mobile gedaan of is die alleen leveraar van het abonnement zelf en dus niet het toestel en kan ik er, mocht studentmobiel gelijk hebben, ervan uitgaan dat ik hem rond 9 april zou kunnen verwachten?
Vraagje: Ik heb de HTC One via studentmobiel besteld en dan een abonnement bij T-Mobile maar bij Studentmobiel staat Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht 9 april en bij T-Mobile staat: Voor dit product geldt een levertijd van circa 4 weken.
Wordt dit nou vanuit T-Mobile gedaan of is die alleen leveraar van het abonnement zelf en dus niet het toestel en kan ik er, mocht studentmobiel gelijk hebben, ervan uitgaan dat ik hem rond 9 april zou kunnen verwachten?
Ik heb net Mediamarkt Monchengladbach gebeld en die hadden ze nog niet binnen. Wel vreemd dat een aantal mediamarkt filialen units hebben gehad voor de losse verkoop terwijl anderen niet eens hun pre-orders hebben uitgeleverd. Als er iemand een extra model kan bemachtigen, ik heb een lease auto en kan gratis naar Duitsland rijden (aan de Nederlandse grens wel uiteraard) dus dan kunnen we carpoolen.
Is er al IEMAND met positief nieuws over het zwarte model dan?
Net mailtje van GSMWijzer gehad:
[/quote]
Beste,
Bedankt voor uw e-mail. Wij verwachten inderdaad de eerste levering op 9 april. Vanaf 15 april verwachten wij dat het toestel echt goed geleverd gaat worden. Op het moment dat wij een toestel voor u beschikbaar hebben, gaan wij de order verwerken en dus ook nummerbehoud opvragen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice GSMwijzer.nl
[quote]
Heb hem op 18-03 besteld dus laten we hopen dat ik bij de eerste levering zit!
[/quote]
Beste,
Bedankt voor uw e-mail. Wij verwachten inderdaad de eerste levering op 9 april. Vanaf 15 april verwachten wij dat het toestel echt goed geleverd gaat worden. Op het moment dat wij een toestel voor u beschikbaar hebben, gaan wij de order verwerken en dus ook nummerbehoud opvragen.
Met vriendelijke groet,
[quote]
Aangezien GSMwijzer.nl een beetje hetzelfde is als Studentmobiel.nl zal dit waarschijnlijk ook wel het geval zijn bij studentmobiel neem ik aan?MathijsRM schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:17:
Net mailtje van GSMWijzer gehad:
[/quote]
Beste,
Met vriendelijke groet,
[quote]
Die hebben exact dezelfde voorraad jaJamesl schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:20:
[...]
Aangezien GSMwijzer.nl een beetje hetzelfde is als Studentmobiel.nl zal dit waarschijnlijk ook wel het geval zijn bij studentmobiel neem ik aan?
Vers van de pers!! (als in ik heb 1 minuut geleden op gehangen met Vodafone helpdesk orderstatus mevrouw):
Zoals het in hun systeem staat zou de telefoon maandag (8 april) verstuurd worden waarna deze op dinsdag (9 april) of woensdag (10 april) bij mij afgeleverd zou worden.
Ze hield nog een vrij kleine slag om de arm, maar ze zei dat als het op deze manier in het systeem stond, dat het behoorlijk zeker is dat ik hem de volgende week in mijn bezit heb.
(19 maar besteld via abbo verlenging)
Zoals het in hun systeem staat zou de telefoon maandag (8 april) verstuurd worden waarna deze op dinsdag (9 april) of woensdag (10 april) bij mij afgeleverd zou worden.
Ze hield nog een vrij kleine slag om de arm, maar ze zei dat als het op deze manier in het systeem stond, dat het behoorlijk zeker is dat ik hem de volgende week in mijn bezit heb.
(19 maar besteld via abbo verlenging)
[ Voor 5% gewijzigd door Martin-S op 05-04-2013 16:25 . Reden: april zonder hoofdletter + bestel datum ]
Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.