Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-08 21:03
HTC Nederland ‏@HTC_NL 3 april
@valeer2 We zijn begonnen met uitleveren. Je kan het beste even contact opnemen met de winkel om te vragen wanneer je jouw bestelling krijgt
Ben dan nu toch wel erg benieuwd wie de gelukkige shop is in NL die ze wel geleverd heeft gekregen. Of bedoelen ze met "we" HTC International.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:04:
Nadeel bij Handtec is dat je m ook pas over 2 weken krijgt. Kun je net zo goed in Nederland bestellen
Voordeel: zelfs incl verzendkosten goedkoper dan Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjdjong schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:07:
[...]

Ben dan nu toch wel erg benieuwd wie de gelukkige shop is in NL die ze wel geleverd heeft gekregen. Of bedoelen ze met "we" HTC International.... 8)7
Wss Bol.com, als die zeggen zaterdag te kunnen leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
[...]

Zou zomaar kunnen dat ze hier leveringen aan Engeland (zoals bijv. Handtec) en Duitsland mee bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:24

DarkSide

theres no place like ::1

Stuurt MM duitstland ook op. Of moet je hem ophalen?
De site doet het op een of andere manier niet.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 10:11
[...]

Nadat ik dit antwoord had gekregen via twitter heb ik vandaag ook nog even de vraag gesteld welke winkels dan de One al binnen krijgen, maar tot nog toe geen antwoord op gehad. Zodra ik meer weet laat ik het hier weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
RDMA schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:09:
[...]

Zou zomaar kunnen dat ze hier leveringen aan Engeland (zoals bijv. Handtec) en Duitsland mee bedoelen.
Precies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-10 10:10
Mensen HTC leverd niet aan de winkels. Zij leveren aan distributeurs die weer aan winkels e.d. leveren.

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou ook leuk zijn als ze zouden aangeven waarom het wederom is vertraagd. Zeggen dat het vertraagd is, is wel makkelijk. Ik denk dat we wel allemaal benieuwd zijn waarom de HTC One weer vertraagd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T.E schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:55:
Waarom kopen jullie hem niet in duitsland? 100 euro goedkoper en eerder leverbaar als het goed is.
Als het goed is.. op 20-03 besteld bij MM Nordhorn maar tot op heden nog geen bericht gehad, net als vele hier dus maar in afwachting. Buiten dat heeft niet iedereen de mogelijkheid om naar Duitsland af te reizen voor een telefoon, dan zit je met brandstofkosten al snel weer aan de prijs waarvoor hij hier in NL verkocht wordt..

In dit geval is het dus geluk hebben als je dichtbij de grens woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
DarkSide schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:10:
Stuurt MM duitstland ook op. Of moet je hem ophalen?
De site doet het op een of andere manier niet.
Nee je moet niks.. Ja kan ophalen of laten bezorgen naar een adres in Duitsland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:13:
[...]

Als het goed is.. op 20-03 besteld bij MM Nordhorn maar tot op heden nog geen bericht gehad, net als vele hier dus maar in afwachting. Buiten dat heeft niet iedereen de mogelijkheid om naar Duitsland af te reizen voor een telefoon, dan zit je met brandstofkosten al snel weer aan de prijs waarvoor hij hier in NL verkocht wordt..

In dit geval is het dus geluk hebben als je dichtbij de grens woont.
Waarschijnlijk ook in de week van 15 April zoals al een tijdje op meerdere Duitse sites staat aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:12:
Het zou ook leuk zijn als ze zouden aangeven waarom het wederom is vertraagd. Zeggen dat het vertraagd is, is wel makkelijk. Ik denk dat we wel allemaal benieuwd zijn waarom de HTC One weer vertraagd is.
Goede vraag,ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb het echt niet voor Samsung maar die zijn wsl nogal in hun handen aan het wrijven.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 22-10 14:35
Mail van Coolblue. Levering definitief uitgesteld tot 3e week van april.
Ze melden dat de recentste leverdatum altijd op de site te vinden is... Ja niet dus, tot vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 16:39
yannickie111 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:15:
Ze melden dat de recentste leverdatum altijd op de site te vinden is... Ja niet dus, tot vandaag...
Geloof anders best wel dat HTC hen pas vandaag ingelicht heeft ... ze zijn niet de enige winkel/leverancier die klaagt over gebrek aan informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Gunth schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:15:
[...]

Goede vraag,ben ik ook wel benieuwd naar.
Ik heb het echt niet voor Samsung maar die zijn wsl nogal in hun handen aan het wrijven.
Zouden er vorig jaar veel mensen voor een One X zijn gegaan, nadat de levering van de S3 elke keer werd uitgesteld ivm productie foutje van het klepje? En voor je het weet, zijn er met de S4 straks ook weer leveringsproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Nu online
yannickie111 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:15:
Tja is al meerdere keren hier vernoemd vandaag.
Ik las op Twitter iemand die het beu was en wou annuleren en coolblue vroeg toch om nog even te wachten.
Volgens mij zijn ze bang dat veel mensen dat gaan doen.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Gunth schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:18:
[...]

Tja is al meerdere keren hier vernoemd vandaag.
Ik las op Twitter iemand die het beu was en wou annuleren en coolblue vroeg toch om nog even te wachten.
Volgens mij zijn ze bang dat veel mensen dat gaan doen.
Wat moeten ze dan zeggen? Nee joh graag annuleren, we willen aan jou niks verdienen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ik heb de One gister besteld, met dit abo. Tot eergister was de one gratis, gister 4.75, en nu weer gratis... Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Nu online
Golf2vr6 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:20:
[...]

Wat moeten ze dan zeggen? Nee joh graag annuleren, we willen aan jou niks verdienen???
Versta ik wel ;) ,is 3u geleden en ze vroegen om te wachten omdat ze het nog niet wisten hoe het zat.
Mij maak je niet wijs dat ze toen nog van niks wisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie de eerst volgende modbreak hier onder

[ Voor 90% gewijzigd door Bullet NL op 04-04-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 maart besteld bij Mobistar (België) en stond gisteren nog in het rood bij de leverancier -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:21:
Ik heb de One gister besteld, met dit abo. Tot eergister was de one gratis, gister 4.75, en nu weer gratis... Jammer...
Ik zou ze even een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Zie de Modbreak hier onder

[ Voor 94% gewijzigd door Bullet NL op 04-04-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:02
HTC: Hard To Communicate :'D kon het even niet laten maar slordig is het wel dat er verschillende berichten de wereld in gegooid worden, de leveranciers die melden dat de toestellen niet binnen krijgen op de afgesproken tijd, HTC die juist meld dat de toestellen verscheept worden, kan me voorstellen dat sommigen dit nogal als frustrerend ervaren

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-10 00:27
Modbreak:De Coolblue mail met als inhoud dat de HTC One pas rond de 3e week van april wordt geleverd is nu zo vaak in dit topic voorbij gekomen dat hij niet meer geplaatst hoeft te worden. Zie ook: vistu in "HTC One - Levertijden en prijzen"

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
off-topic.......

[ Voor 93% gewijzigd door Bullet NL op 04-04-2013 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
wellicht een beetje vergezocht, maar zou dit ook niet er mee te maken kunnen hebben:
Hong Kong port strike enters seventh day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamrenne
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-09 11:21
Ik heb net een email gekregen van studentmobiel.

Ze geven aan dat zowel de HTC One en de T-mobile branded HTC One vanaf week 16 geleverd zullen worden.

Nog even wachten dus:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
iamrenne schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:51:
Ik heb net een email gekregen van studentmobiel.

Ze geven aan dat zowel de HTC One en de T-mobile branded HTC One vanaf week 16 geleverd zullen worden.

Nog even wachten dus:(
Wanneer heb je besteld, of geldt het voor iedereen? Ik heb die mail namelijk niet ontvangen, en op de site staat nog vrolijk 9 april :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Ik zie nou heel veel mailtjes met HTC one's die verscheept gaan worden, zijn dit allemaal de zilveren versies? Ik zou graag de zwarte versie willen kopen, maar ik heb geen idee wat daar nou de levertijd van is (heb ergens in mijn achterhoofd dat deze later kwamen...).

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-09 15:25
Bol zal ongetwijfeld de volgende zijn die voor de bijl gaat door de leveringsproblemen van HTC. Maar dit twitterde ze een uur geleden nog op een vraag over de beschikbaarheid van de HTC One:

bol.com ‏@bol_com 36m
@xxxxxxxxx Wij verwachten de HTC One morgen te kunnen versturen. Als je vandaag een bestelling plaatst wordt die morgen verstuurd.

Heb zelf m'n bestelling bij bol.com staan al een tijdje, maar heb er een hard hoofd in. Maar wilde het deze discussie niet onthouden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamrenne
Zeemon123 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:54:
[...]

Wanneer heb je besteld, of geldt het voor iedereen? Ik heb die mail namelijk niet ontvangen, en op de site staat nog vrolijk 9 april :P
Ik heb de bestelling geplaatst op 29 maart.
Wel vreemd overigens, gisteren stond op de site dat hij vanaf 5 april leverbaar zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamrenne
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/gzpbi2j4vrff8tn/studentmobiel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
iamrenne schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:58:
[...]

Ik heb de bestelling geplaatst op 29 maart.
Wel vreemd overigens, gisteren stond op de site dat hij vanaf 5 april leverbaar zou zijn.
Ok, ik heb eerder besteld dan jij en deze mail niet ontvangen, het lijkt er dus op dat ze nu weten hoe groot de eerste batch is (en jij er helaas niet bij zit). Maar goed, dat is wat het LIJKT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Zeemon123 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:01:
[...]

Ok, ik heb eerder besteld dan jij en deze mail niet ontvangen, het lijkt er dus op dat ze nu weten hoe groot de eerste batch is (en jij er helaas niet bij zit). Maar goed, dat is wat het LIJKT :P
Dan zou Bol als eerste een batch hebben ontvangen...we gaan het meemaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cjpunt schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:57:
Bol zal ongetwijfeld de volgende zijn die voor de bijl gaat door de leveringsproblemen van HTC. Maar dit twitterde ze een uur geleden nog op een vraag over de beschikbaarheid van de HTC One:

bol.com ‏@bol_com 36m
@xxxxxxxxx Wij verwachten de HTC One morgen te kunnen versturen. Als je vandaag een bestelling plaatst wordt die morgen verstuurd.

Heb zelf m'n bestelling bij bol.com staan al een tijdje, maar heb er een hard hoofd in. Maar wilde het deze discussie niet onthouden >:)
Hahaha, heb k al eerder gemeld. Die tweet was btw van mij;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Nu is de website van coolblue dan ook eindelijk aangepast naar 17 april.
Kreeg als antwoord op een tweet van mij: "Niet alle wijzigingen aan de website zijn meteen te zien. Het zal zeer spoedig aangepast zijn."

Klinkt logisch. Een post op GoT is ook niet meteen te zien. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:02
Ha ben nu benieuwd wie er eerder zal zijn, de mediamarkt of coolblue

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
yannickie111 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:13:
Kreeg als antwoord op een tweet van mij: "Niet alle wijzigingen aan de website zijn meteen te zien. Het zal zeer spoedig aangepast zijn."

wat zal jou het jeuken toch? Lekker belangrijk, het toestel komt niet dat wisten we al dagen, bij CoolBlue hebben ze ook wel wat beters te doen dan elke dag de leverings datum te checken en twitter/mail/telefoon berichten van Tweakers te beantwoorden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:55
yannickie111 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:13:

nee dat is wel logisch. De data welke zichtbaar zijn worden hopelijk voor Coolblue en andere grote online retailers niet gemanaged op de site zelf, maar in een back-office of warehouse management systeem. Alle data mbt voorraad, levertijden etc. is niks meer dan een statische weergave wat gevoedt wordt door deze systemen op periodieke basis.

Daardoor worden wij als consument op het verkeerde been gezet. Daarnaast is het zo dat als de datums in de back-office systemen niet wordt ge-update door de verantwoordelijke medewerkers, de klantenservice geen zinnige uitspraken kan doen. Die vertellen alleen maar wat er op hun scherm staat, niks meer niks minder.

De enige partij die hier iets te verwijten valt is HTC wegens gebrekkige en/of incorrecte communicatie richting hun afnemers (lees, niet de consument, maar retailers).

Een webshop wel wat beters te doen dan zich druk te maken over de exacte leverdatum van de HTC One van een paar ongeduldige tweakers (inclusief mijzelf :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:40
paul-s83 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:44:
[...]

nee dat is wel logisch. De data welke zichtbaar zijn worden hopelijk voor Coolblue en andere grote online retailers niet gemanaged op de site zelf, maar in een back-office of warehouse management systeem. Alle data mbt voorraad, levertijden etc. is niks meer dan een statische weergave wat gevoedt wordt door deze systemen op periodieke basis.

Daardoor worden wij als consument op het verkeerde been gezet. Daarnaast is het zo dat als de datums in de back-office systemen niet wordt ge-update door de verantwoordelijke medewerkers, de klantenservice geen zinnige uitspraken kan doen. Die vertellen alleen maar wat er op hun scherm staat, niks meer niks minder.

De enige partij die hier iets te verwijten valt is HTC wegens gebrekkige en/of incorrecte communicatie richting hun afnemers (lees, niet de consument, maar retailers).

Een webshop wel wat beters te doen dan zich druk te maken over de exacte leverdatum van de HTC One van een paar ongeduldige tweakers (inclusief mijzelf :) )
Yessss! Eindelijk iemand die het wel snapt! <3 _/-\o_

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Nu online
Zouden ze de htclink actie nu nog verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:40
Gunth schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:50:
Verwacht van wel, hebben ze inmiddels al een paar keer gedaan.

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net HTC tweet gestuurd met de vraag van de reden van de vertraging maar ze reageren niet :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-10 20:26

wootah

They see me trollin'

Zou natuurlijk wel netjes zijn, maar ik heb mijn twijfels...
Wil best zo'n dingetje hebben bij de one :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Zul je toch zien dat de HDC ONE eerder is dan de HTC ONE. Erg slordig allemaal dit. Je zou toch zeggen dat er bij htc er alles aangelegen is om het dit keer wel goed te doen.
Mooi product waardeloze communicatie/launch./marketing oftewel heel Htc, FAIL

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
wootah schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:51:
[...]

Zou natuurlijk wel netjes zijn, maar ik heb mijn twijfels...
Wil best zo'n dingetje hebben bij de one :)
Tuurlijk als compensatie zouden ze er nu nog een auto cradle bij moeten doen haha praten we nergens meer over.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvdmeer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-10 12:44
wackidth schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:52:
Zul je toch zien dat de HDC ONE eerder is dan de HTC ONE. Erg slordig allemaal dit. Je zou toch zeggen dat er bij htc er alles aangelegen is om het dit keer wel goed te doen.
Dan neem jij toch lekker de HDC, zal vast even goed zijn, het ontwerp is iig niet origineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Nu online
wackidth schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:52:
Tja je hebt wel een punt maar we kunnen er dagen over door drammen maar het is nu eenmaal zo.
Ga in ieder geval mijn preorder bij coolblue annuleren,volgens mij zal het verschil met preorder en effectief in de winkel niet zo groot zijn.
Zal toch een paar € schillen want bij cb betaal je de volle pot en ti's niet dat ik hier geen gsm heb voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Song
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:45
Ik heb op 21 maart bij KPN een lease HTC Ons besteld, zojuist gebeld (i.v.m. wijziging afleveradres) en ze vertelde dat ze verwachten de eerste week van mei te gaan uitleveren.....
Daar wordt ik niet vrolijk van! Maar dan kan het alleen nog maar gaan meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:55
EzMe schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:47:
[...]

Yessss! Eindelijk iemand die het wel snapt! <3 _/-\o_
Ieder zijn vakgebied he. Het is ook maar net hoe pro-actief elke retailer hiermee bezig is. Het is op dit moment gewoon voor geen enkele retailer duidelijk te melden aan hun klanten wanneer ze geleverd krijgen omdat:

- ze zelf geen datum van HTC krijgen
- ze ook niet weten hoeveel ze binnen krijgen en de vraag dus niet te kunnen verdelen over de verschillende batches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-10 20:35

Garrett

Watercooler

Aangezien MediaMarkt.de de HTC One op 15-4 heeft staan, zou het dan nog zin hebben om een pre-order te plaatsen, wat denken jullie?

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Garrett schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:06:
Aangezien MediaMarkt.de de HTC One op 15-4 heeft staan, zou het dan nog zin hebben om een pre-order te plaatsen, wat denken jullie?
Je kunt altijd proberen, maar of je hem op die datum hebt? Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mijn glazenbol is voor reparatie dus ik kan het ff niet zien ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Wat heb je te verliezen? Je hoeft niet aan te betalen dus zou het gewoon doen en kijken hoe het loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-10 12:17

Metian

Snert is vies

Ze zullen misschien het registeren verlengen (wat overigens nu tot 19 mei kan). Pre-order kan tot 30 april, dus denk niet dat ze dat nog gaan verlengen. Laten we hopen dat iedereen hem midden april binnen gaat krijgen.

Eén ding is zeker, ik kan niet wachten |:(

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Zo ben ik blij dat ik the one via marktplaats heb kunnen kopen 2de paasdag. Ben ik al die stress kwijt van wachten die jullie nu hebben.

Ik wil alleen maar zeggen rustig aan.... Het is het wachten waard!!!!
Eerlijk gezegd heb ik veel mijn experia z ernaast gehouden voor het vergelijken maar ik had nooit gedacht dat ik de Sony ook zo mooi zou vinden.
Anyway goodluck everyone!! En ik heb nog een pre order voor in Duitsland staan en als ik een afhaal bericht krijg zal ik hem hier neer zetten.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon dinsdag bij Coolblue besteld, en werd vandaag gebeld met het nieuws dat ze voor 17 april niets van HTC zullen ontvangen. Ook de beloofde leverdatum van 5 april voor mensen die al maanden geleden hadden ge-preordered zal niet behaald worden volgens de medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:22:
Ik heb de telefoon dinsdag bij Coolblue besteld, en werd vandaag gebeld met het nieuws dat ze voor 17 april niets van HTC zullen ontvangen. Ook de beloofde leverdatum van 5 april voor mensen die al maanden geleden hadden ge-preordered zal niet behaald worden volgens de medewerker.
En dit is ook nog niet gepost hier vandaag :D :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Nu online
alwaysleft schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:23:
[...]

En dit is ook nog niet gepost hier vandaag :D :P ;)
Nee want hij is gebeld,wij hebben ne mail had >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunth schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:24:
[...]

Nee want hij is gebeld,wij hebben ne mail had >:)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 12:02
Ook maar even "boos" reageren: al sinds 26 februari in de pre-order en nu wéér vertraagd? Erg slordig van HTC, je mag toch wel verwachten dat Mark Moons in ieder geval wat goodwill wil opbrengen bij degenen die zo vroeg besteld hebben? Dit zijn immers de mensen die er het meest naar uit kijken en zich dus zo meteen ook positief uitlaten tegenover vrienden.

Maar ja, niets aan te doen, eigenlijk begon ik het inmiddels ook wel te verwachten. :/
Dan mag ik eigenlijk hopen dat ze hun software afdeling overuren laten draaien zodat het toestel zodra hij écht uit is een beetje de kinderziektes eruit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik vind het allemaal maar een storm in een glas water. Uiteraard is het vervelend als je langer moet wachten op iets waar je al enige tijd naar uit kijkt. Wie is er schuldig? Dat lijkt mij duidelijk: HTC. Als HTC niet levert aan retailers, dan krijgen de consumenten ook niets.

HTC zal hier alleen lering uit trekken, als ze minder toestellen zullen afzetten. Zien wij dat werkelijk gebeuren? Mensen zijn teleurgesteld. Maar toch zullen orders niet worden geannuleerd. Uiteindelijk zal wellicht de retailer de pineut zijn, doordat de consument het toestel bij een andere retailer besteld. Wie is dus nog steeds de winnaar? HTC, juist.

Face it: alleen met een keiharde boycot zal HTC 'iets voelen'. En ik denk dat wij allemaal beseffen dat zo goed als iedereen morrend accepteert dat hij/zij langer op het toestel moet wachten. Storm in een glas water.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clubbtraxx
  • Laatst online: 20-10 15:27
M-en-M schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:31:
Ook maar even "boos" reageren: al sinds 26 februari in de pre-order en nu wéér vertraagd? Erg slordig van HTC, je mag toch wel verwachten dat Mark Moons in ieder geval wat goodwill wil opbrengen bij degenen die zo vroeg besteld hebben? Dit zijn immers de mensen die er het meest naar uit kijken en zich dus zo meteen ook positief uitlaten tegenover vrienden.

Maar ja, niets aan te doen, eigenlijk begon ik het inmiddels ook wel te verwachten. :/
Dan mag ik eigenlijk hopen dat ze hun software afdeling overuren laten draaien zodat het toestel zodra hij écht uit is een beetje de kinderziektes eruit heeft.
Oh maar hij IS echt uit, Nederland word alleen niet belangrijk genoeg gevonden als afzet markt. De beschikbare telefoontjes gaan gewoon lekker naar de UK en DL. Heeft niks met meer tijd nodig om sw bugs op te lossen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
M-en-M schreef op donderdag 04 april 2013 @ 17:31:

Ik denk dat Mark Moons helemaal niet blij is dat de eerste zending HTC One's aan zijn neus voorbij gaat. Vergeet niet dat hij regiomanager is in de landen die de HTC One juist later krijgen. Ik denk dat Moons hier heel weinig aan kan doen..... Dit is gewoon een keuze die door het HQ is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Nu online
Start morgen de preorder ook niet in de states via at&a.
Ze zullen werk hebben om alles rond te krijgen.
Edit:Het is vandaag;http://www.redmondpie.com...n-att-starting-april-4th/
Ze kunnen die mss ook eerst voortrekken

[ Voor 10% gewijzigd door Gunth op 04-04-2013 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:18
Voor degenen die Duits kunnen is onderstaande link wellicht interessant, daar wordt de beschikbaarheid van de HTC One in de Duitse MM en Saturns besproken en komt regelmatig iemand voorbij die een afhaalbericht aanbied omdat hij er zelf al een heeft.

http://www.android-hilfe....aturn-des-htc-one-50.html

Ik wacht nog steeds op mijn voorbestelling bij MM Dusseldorf geplaatst op 7maart.
Hopelijk kan ik snel uit dit levertijden topic en wat meer posten in het ervaringen topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IPV alleen een medialink hd gratis erbij, zou ik het heel erg fijn vinden als ze ook beats oordopjes er gratis bij leveren. Waarschijnlijk gaat dat niet gebeuren, maar het zou wel heel tof zijn van HTC als ze dat doen, omdat ze niet duidelijk zijn naar de consumenten waardoor de ONE weer vertraging oploopt. Toch blijf ik lekker wachten totdat ik mijn HTC in handen heb. Alleen vind ik het wel kut dat ik het wss op 17 april ga krijgen, ik heb dan namelijk tentamenweek en wil me wel focussen op school

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Laatst online: 02-01 23:36
Bullet NL schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:07:
[...]

Ik denk dat Mark Moons helemaal niet blij is dat de eerste zending HTC One's aan zijn neus voorbij gaat. Vergeet niet dat hij regiomanager is in de landen die de HTC One juist later krijgen. Ik denk dat Moons hier heel weinig aan kan doen..... Dit is gewoon een keuze die door het HQ is gemaakt.
Ik denk dat Mark moons hier inderdaad weinig aan kan doen. Alleen hij is wel eindverantwoordelijk voor de levering aan nederland. Als HTC beloofd dat de eerste pre-orders worden geleverd begin april en ze komen dat niet na vind ik op zijn minst een uitleg en eventueel een excuus gepast.

HTC Nederland weet echt wel een aantal dagen van te voren of de dingen verscheept gaan worden. Als dat niet zo is, is de eind verantwoordelijke niet goed bezig.

ING had gisteren een grote storing, maar de directeur biedt wel zijn excuses aan en gaat onderzoeken wat de oorzaak hiervan is.

HTC zegt gewoon niks, terwijl dit al de tweede keer is dat ze de datum verschuiven.

Als HTC nou goede marketing wil zou het juist met de billen bloot moeten.
Excuses en eerlijkheid kunnen consumenten waarderen.

Ik kan nog wel een paar nachtjes wachten, maar begrijp de teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-10 19:37
Een telefoon fabrikant die zich niet aan leveringsafspraken houd (al moet je dat ook niet te nauw nemen, want ze hebben gezegd leverbaar vanaf half april) vergelijken met een grote nationale bank die een storing heeft, wat zorgt voor maatschappelijke onrust.

Ik niet begrijpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Zedzed1 +1

Snap ook niet waar die valse beloftes vandaan komen en dan kunt zeggen "HTC ONE niet verder uitgesteld" "begonnen met uitleveren"
Dan is de interne communicatie tussen HTC intern en hq wel heel erg ver te zoeken.

Btw...Het is ook erg stil op de twitter van Mark Moons.

[ Voor 11% gewijzigd door wackidth op 04-04-2013 19:19 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
  • Laatst online: 15-09 18:32
Had ook de one gepreordered bij amazon .de.
Geannuleerd.
Heb voor een nieuw merk gekozen,de Oppo find 5.
29 maart besteld,3 april in huis.Kosten 460 euro.
Google maar eens.
Ben er zeer blij mee.
Veel geduld allemaal,haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

wackidth schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:18:
Zedzed1 +1

Snap ook niet waar die valse beloftes vandaan komen en dan kunt zeggen "HTC ONE niet verder uitgesteld" "begonnen met uitleveren"
Dan is de interne communicatie tussen HTC intern en hq wel heel erg ver te zoeken.

Zal wel komen omdat die nu bij tweakers is voor de preview van de HTC One. Misschien dat iemand het hem persoonlijk kan vragen die daar nu is ?

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 17:08
wackidth schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:18:
Zedzed1 +1

Hij is toevallig net bij tweakers:
https://twitter.com/markm...19864540793815041/photo/1

Misschien dat ie dan vanavond de vertraging nader toelicht. Laten we het hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 17:14
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:44:
IPV alleen een medialink hd gratis erbij, zou ik het heel erg fijn vinden als ze ook beats oordopjes er gratis bij leveren. Waarschijnlijk gaat dat niet gebeuren, maar het zou wel heel tof zijn van HTC als ze dat doen, omdat ze niet duidelijk zijn naar de consumenten waardoor de ONE weer vertraging oploopt. Toch blijf ik lekker wachten totdat ik mijn HTC in handen heb. Alleen vind ik het wel kut dat ik het wss op 17 april ga krijgen, ik heb dan namelijk tentamenweek en wil me wel focussen op school
http://shop.mtvmobile.nl/...ats-zilver/mhtonemzi.html :) :) :) :) :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Pumanike schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:32:
[...]

Hij is toevallig net bij tweakers:
https://twitter.com/markm...19864540793815041/photo/1

Misschien dat ie dan vanavond de vertraging nader toelicht. Laten we het hopen.
Lijkt me leuk als de test-tweakers inderdaad eens meneer Moons ondervragen hoe het zit.
Dat ze ook kritiek leveren op de communicatie van HTC, ipv alleen de nodige oohhhssss en aaaahhhss bij het de eerste keer zien van de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Haha das toevallig...Kijken ze mee op het forum ofzo..

Wie weet? Een verklaring? Vind wel dat Mark Moons dicht bij de eindgebruikers staat. Dat vind ik wel bewonderingswaardig aan hem.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
yannickie111 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:41:
[...]

Lijkt me leuk als de test-tweakers inderdaad eens meneer Moons ondervragen hoe het zit.
Dat ze ook kritiek leveren op de communicatie van HTC, ipv alleen de nodige oohhhssss en aaaahhhss bij het de eerste keer zien van de One.
Uit eigenervaring weet ik dat er vorige jaar bij de introductie van de One X genoeg kritische vragen zijn gesteld, de gemiddelde Tweaker een beetje kennende zal dit nu met de HTC One niet anders zijn.

Ik ben persoonlijk erg nieuwsgierig als we eind van de avond 25 heel blije Tweakers in het Ervaringen en Discussie forum mogen begroeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-10 19:37
vorig jaar gaven ze ook de one x mee, zullen ze met deze 25 one mischien de pre orders bedoelen die geleverd worden ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannRoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-10 07:38
Op de site van studentmobiel is de verwachte beschikbaarheid van 16 april naar 9 april.
Misschien dat het toch iets sneller gaat dan verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik ben heel benieuwd wat bol.com morgen gaat doen.
Ze zijn volgens mij de enige webshop waarbij 05.04.2013 staat als leverdatum.

* EWK heeft €310 bol.com cadeaubonnen ingewisseld, de one besteld en wacht in spanning af

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Ondervraag Mark Moons inderdaad maar. En dat hij niks aan de lever vertragingen kan doen? Dat geloof ik meteen. Maar hij is wel verantwoordelijk voor de berichtgeving van HTC naar dealers en hun twitter kanaal. En daar wordt op ontzettend slechte wijze gecommuniceerd. Dus ja, hij kan wel degelijk bepaalde zaken beter aanpakken.

Het is gewoon raar dat HTC zegt eind april voor alles buiten Duitsland, UK en Taiwan en dat vervolgens HTC Nederland gaat roepen begin april. Uiteindelijk zal het wel eind april worden, zoals HTC dat wereldwijd reeds had aangekondigd.

[ Voor 29% gewijzigd door sohus op 04-04-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah

wootah

They see me trollin'

Ik moet toch even terugkomen op mijn vorige reactie :P
Zodra je de HTC One in handen hebt, kan je je hier registreren!
Registreren kan t/m 19 mei 2013
bron: http://www.htcmedialinkhd.nl/home/

Als ik me niet vergis stond dat eerst op 30 april, dus ze hebben het al verlengd lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrr vertraagd.. 5 april/16 april *weg* doe even gewoon Dadelijk is het eind dit jaar *weg* Normaal taalgebruik mag ook! Als er staat 19 mei betekent dat toestel pas in juni beschikbaar is lijkt mij? En dan weer uitstel tot volgend jaar??

[ Voor 14% gewijzigd door Bullet NL op 04-04-2013 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelio86
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 19:22
Helemaal klaar met wachten, ik ga wat hengels in Duitsland uitgooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er hoeft maar één alternatief te zijn op de markt, en het is done met HTC gewoon DONE! Hebben ze een nice toestel en het geluk dat samsung flopt met de S4, maken ze er helemaaaaal geen gebruik van. Gewoon 2.5 /3 maanden vertraging en wie weet nog wel meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

wootah schreef op donderdag 04 april 2013 @ 20:21:
[...]

Ik moet toch even terugkomen op mijn vorige reactie :P

[...]

bron: http://www.htcmedialinkhd.nl/home/

Als ik me niet vergis stond dat eerst op 30 april, dus ze hebben het al verlengd lijkt me ;)
Men kan de HTC One pre-orderen tot 29 april. Registeren voor de HD Medialink kan tot 19 Mei. Kortom, mensen die hem 'pre-orderen' op 5 mei, maken dus geen kans tot deze actie.
De actie loopt vanaf 20 februari tot en met 29 april 2013. Vanaf 20 februari t/m 29 april 2013 kun je de nieuwe HTC One in pre-order aanschaffen. Met je (pre-order) aankoopbewijs kan je kosteloos een HTC Media Link HD aanvragen via deze site. Voor 20 mei 2013 moet je je op deze website geregistreerd hebben en de Media Link besteld hebben.

Het is inderdaad jammer dat HTC opnieuw de One moet uitstellen, het is helaas niet anders. Wat ik HTC wel kwalijk neem is dat er gewoon een hele slechte communicatie is tussen iedereen. Ik kan nergens vinden wat de aanleiding is voor het opnieuw vertragen. Zorg dan op zijn minst dat er een persbericht de deur uit gestuurd wordt. Maar goed, ben het wel gewend van HTC.

[ Voor 18% gewijzigd door Metian op 04-04-2013 20:34 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Ik denk toch dat ik de One ga cancelen.
Dan wacht ik wel dat de Padfone Infinity leverbaar is. Deze komt in mei.
Ook volledig aluminium en erg strak toestel.
En het concept is ook wel grappig.

Begint bij mij meer een principe kwestie te worden. Moet ik mijn geld uitgeven aan een "waardeloos" bedrijf?
Wat niet zegt dat ze mooie producten maken..

[ Voor 28% gewijzigd door wackidth op 04-04-2013 20:55 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
038Robijno schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:08:
Heb het toestel gecanceld.. Ik ga nu voor de galaxy s4.

HTC heeft mij lang genoeg voor de gek gehouden.
Dan hoop ik voor je dat dat niet net zo'n feest wordt als vorig jaar met de S3, die kwam ook ongeveer een maand later dan de bedoeling zou zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Nu online
038Robijno schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:08:
Heb het toestel gecanceld.. Ik ga nu voor de galaxy s4.

HTC heeft mij lang genoeg voor de gek gehouden.
Kwa wachttijd gaat dit geen verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is terug stock op expansys.co.uk, 100 stuks. ik laat de keuze aan jullie over, maar ik heb vorige week donderdag besteld en sinds gisteren mijn htc one ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de stock is terug weg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah

wootah

They see me trollin'

haha, idd, als warme broodjes over de toonbank ;)
En al die mensen die nu cancellen, mooi mooi, dan kom ik wat hoger in de pre-order lijst te staan >:)
/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Modbreak:Dit is een HTC One levertijden en prijzen topic, het is niet nodig om hier te melden dat je een toestel niet neemt, of juist voor een ander toestel gaat.....

[ Voor 17% gewijzigd door Bullet NL op 04-04-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

studentmobiel en gsmeasy hadden hun datum gewijzigd naar 5 april. Inmiddels is het respectievelijk 9 en 11 april geworden... Verander het dan ook niet als je het niet weet... >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn broertje werkt bij de MM en hij kon mij vertellen dat de One volgende week in de flyer staat voor 649,-. Hij kon mij helaas niet vertellen of die volgende week daadwerkelijk binnenkomt. Het lijkt mij sterk dat de MM de One volgende week wel in huis heeft. Ik kan hem met personeelskorting kopen, maar weet niet zeker of ik nog wel een paar weken kan wachten. Ik ben namelijk redelijk uitgekeken op mijn Nexus 4. :P
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:15:
er is terug stock op expansys.co.uk, 100 stuks. ik laat de keuze aan jullie over, maar ik heb vorige week donderdag besteld en sinds gisteren mijn htc one ontvangen.
Heb jij hem ook besteld bij Expansys.co.uk? Zoja, hoeveel was je kwijt in euro's?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 10:56
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 21:46:
Mijn broertje werkt bij de MM en hij kon mij vertellen dat de One volgende week in de flyer staat voor 649,-. Hij kon mij helaas niet vertellen of die volgende week daadwerkelijk binnenkomt. Het lijkt mij sterk dat de MM de One volgende week wel in huis heeft. Ik kan hem met personeelskorting kopen, maar weet niet zeker of ik nog wel een paar weken kan wachten. Ik ben namelijk redelijk uitgekeken op mijn Nexus 4. :P
http://flyer.redblue.de/N...JP1/NL_MM_EHV_0104JP1.pdf

Staat er al in
€699 los.
Met tele2 abbo voor €0

Ben vandaag nog @MM geweest maar hij lag er nog niet.
Er was wel al een plekje leeg gemaakt tussen de One X en de X+ en SV

[ Voor 11% gewijzigd door luccie op 04-04-2013 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=40047110,noline]

[...]

Heb jij hem ook besteld bij Expansys.co.uk? Zoja, hoeveel was je kwijt in euro's?
627 euro, met express zending inbegrepen, da's goedkoper dan hij in de winkel zou kosten en hoe meer ik het forum lees, ook een stuk sneller

hij staat nu ineens opnieuw in stock trouwens, ze zijn er een beetje mee aan het spelen denk ik. Een gezien de duizenden back orders die ik gehoord heb via de expansys medewerker denk ik dat een bestelling nu geen garantie is. Maar langs de andere kant, heb je misschien ook wel geluk. Ik vond het wachten nu al enorm lang (sinds lancering) en had eerlijk gezegd bijna een iPhone 5 gekocht uit pure frustratie. gelukkig tijdig wel beseft dat ik snel zou zijn uitgekeken op die iPhone.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:04:
[...]

627 euro, met express zending inbegrepen, da's goedkoper dan hij in de winkel zou kosten en hoe meer ik het forum lees, ook een stuk sneller

hij staat nu ineens opnieuw in stock trouwens, ze zijn er een beetje mee aan het spelen denk ik. Een gezien de duizenden back orders die ik gehoord heb via de expansys medewerker denk ik dat een bestelling nu geen garantie is. Maar langs de andere kant, heb je misschien ook wel geluk. Ik vond het wachten nu al enorm lang (sinds lancering) en had eerlijk gezegd bijna een iPhone 5 gekocht uit pure frustratie. gelukkig tijdig wel beseft dat ik snel zou zijn uitgekeken op die iPhone.
Weet iemand of de indicatie op expansys klopt?
Pagina: 1 ... 27 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.