Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:23:
Benieuwd of we vandaag belletje krijgen van Coolblue
Emailtje van Coolblue om 09:34 vandaag (4/4).

"We verwachten het toestel vandaag binnen te krijgen, we nemen z.s.m. contact met u op omtrent de afhandeling hiervan."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:08
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:26:
[...]

Emailtje van Coolblue om 09:34 vandaag (4/4).

"We verwachten het toestel vandaag binnen te krijgen, we nemen z.s.m. contact met u op omtrent de afhandeling hiervan."
Wanneer heb je je bestelling gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vistu schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:28:
[...]

Wanneer heb je je bestelling gedaan?
Een zwarte op 3 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-10 10:10
Misschien is het makkelijker als mensen die bericht krijgen over hun bestelling hierbij vermelden waar,welke en wanneer ze de bestelling geplaatst hebben. bvd!

[ Voor 12% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-04-2013 11:11 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had je Coolblue gemaild over wanneer je het toestel zou krijgen of kreeg je spontaan een mail van Coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:29
RDMA schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:19:
[...]

Heb ook een pre-order van 27 maart daar staan. Op het forum daar zijn er enkelen met een pre-order van begin maart die hun toestel reeds hebben ontvangen.

Ook hier geldt dus: even afwachten. :)
Hmm, als ik het forum zo een beetje lees versturen ze gewoon pre-orders wanneer ze binnenkomen maar een datum kunnen ze er niet op plakken. Zag net ene die op 11 maart besteld heeft en nog helemaal niets heeft gehoord. Zal dus nog enkele weken duren helaas. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net contact gehad met Hi, daar is nog niets bekent over een eventuele leverdatum. Ik heb de mijne op 15 maart besteld.. Ach mijn Desire kan nog wel ff een weekje mee, al zou ik nu toch graag de One in handen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Golf2vr6 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:30:
Misschien is het makkelijker als mensen die bericht krijgen over hun bestelling hierbij vermelden waar en wanneer ze de bestelling geplaatst hebben. bvd!
Algebeld.nl, 28 februari, zilver, orderstatus zegt 12 april, verder geen nieuws te melden (geen verdere berichten over de levering ontvangen; ik F5 me suf op de orderstatuspagina).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:24
Ik heb zojuist een heel teleurstellend bericht ontvangen van Amazon.de (12 maart besteld) over Black variant:

"Guten Tag,

vielen Dank für Ihre E-Mail an Amazon.de.

Es tut uns sehr Leid: Wir haben soeben erfahren, dass wir den Artikel "HTC One Smartphone (11,9 cm (4,7 Zoll) Touchscreen-Display, Ultrapixel Kamera, 32 GB interner Speicher, 1,7 GHz Quad-Core Prozessor, 2 GB RAM, LTE, NF" leider nicht mehr liefern können.

Dieser Artikel ist aufgrund geringer Stückzahl und der außergewöhnlich hohen Nachfrage nicht mehr lieferbar.

Wir bitten Sie um Ihr Verständnis.

Die Angaben über die Verfügbarkeit der einzelnen Titel erhalten wir von unseren Lieferanten - in der Regel können wir uns auf diese Angaben verlassen.

Unsere Katalogabteilung wird den Eintrag auf der Website entsprechend ändern.

Sobald wir vom Hersteller Informationen zu einem Titel erhalten, geben wir diese zunächst per E-Mail an unsere Kunden weiter. Anschließend wird automatisch der Eintrag im Katalog geändert. Dies kann manchmal etwas länger dauern. Ich danke für Ihre Geduld.

Die Lieferzeitangaben beruhen auf Erfahrungswerten. Je nach Lieferant beziehungsweise Großhändler ergeben sich Unterschiede bei der Zeitspanne, innerhalb der wir die Ware erhalten und an Sie versenden können.

Genauere Angaben können wir daher nicht geben. Wir verstehen natürlich, dass das im Einzelfall etwas unbefriedigend sein kann.

Falls Ihnen eine Wartezeit zu lange wird, können Sie bestehende Bestellungen über "Mein Konto" auf unserer Website (www.amazon.de) stornieren.

Ich bedauere sehr, dass wir Sie in diesem Fall nicht so schnell wie gewohnt beliefern können, und hoffen, Sie dennoch weiterhin durch unser reichhaltiges Angebot überzeugen zu können. Bei weiteren Fragen stehen wir jederzeit gerne wieder zu Ihrer Verfügung."

Wat ik niet begrijp is dat ze eerst lijken te melden dat ze niet meer kunnen leveren (zwart) en erna lijken ze het recht te breien en dat ze zijn aan het wachten op info van HTC :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JDL15 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:46:
Ik heb zojuist een heel teleurstellend bericht ontvangen van Amazon.de (12 maart besteld) over Black variant:

"Guten Tag,

vielen Dank für Ihre E-Mail an Amazon.de.

Es tut uns sehr Leid: Wir haben soeben erfahren, dass wir den Artikel "HTC One Smartphone (11,9 cm (4,7 Zoll) Touchscreen-Display, Ultrapixel Kamera, 32 GB interner Speicher, 1,7 GHz Quad-Core Prozessor, 2 GB RAM, LTE, NF" leider nicht mehr liefern können.

Dieser Artikel ist aufgrund geringer Stückzahl und der außergewöhnlich hohen Nachfrage nicht mehr lieferbar.

Wir bitten Sie um Ihr Verständnis.

Die Angaben über die Verfügbarkeit der einzelnen Titel erhalten wir von unseren Lieferanten - in der Regel können wir uns auf diese Angaben verlassen.

Unsere Katalogabteilung wird den Eintrag auf der Website entsprechend ändern.

Sobald wir vom Hersteller Informationen zu einem Titel erhalten, geben wir diese zunächst per E-Mail an unsere Kunden weiter. Anschließend wird automatisch der Eintrag im Katalog geändert. Dies kann manchmal etwas länger dauern. Ich danke für Ihre Geduld.

Die Lieferzeitangaben beruhen auf Erfahrungswerten. Je nach Lieferant beziehungsweise Großhändler ergeben sich Unterschiede bei der Zeitspanne, innerhalb der wir die Ware erhalten und an Sie versenden können.

Genauere Angaben können wir daher nicht geben. Wir verstehen natürlich, dass das im Einzelfall etwas unbefriedigend sein kann.

Falls Ihnen eine Wartezeit zu lange wird, können Sie bestehende Bestellungen über "Mein Konto" auf unserer Website (www.amazon.de) stornieren.

Ich bedauere sehr, dass wir Sie in diesem Fall nicht so schnell wie gewohnt beliefern können, und hoffen, Sie dennoch weiterhin durch unser reichhaltiges Angebot überzeugen zu können. Bei weiteren Fragen stehen wir jederzeit gerne wieder zu Ihrer Verfügung."

Wat ik niet begrijp is dat ze eerst lijken te melden dat ze niet meer kunnen leveren (zwart) en erna lijken ze het recht te breien en dat ze zijn aan het wachten op info van HTC :S
Gecondoleerd man! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:31:
[...]

Had je Coolblue gemaild over wanneer je het toestel zou krijgen of kreeg je spontaan een mail van Coolblue?
Ik had ze gemaild over een vraag over het abonnement waarmee ik het had afgesloten en een wijziging van het afleveradres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Nu net op mijn bestelling status bij coolblue.be gekeken en daar is de levertijd veranderd van 5 april naar 16 april zonder enige communicatie... Dit ook nadat medewerkers mij meerdere malen hebben gezegd dat ze toch echt op 5 april gaan leveren... Ik had hem op 29 maart besteld.

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-10 13:31
Ik heb hem op 20 februari besteld bij CoolBlue, dus ik zal wel tot één van de eerste behoren. Tot op de dag van vandaag, nog niets gehoord (behalve een mail op 11 maart dat ze hem niet kunnen leveren op de verwachte datum en dat ze verwachten dat hij begin april te leveren is.)

Ik heb gisteren een mail gestuurd, dus het is even afwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 16:39
RommelD schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:53:
Nu net op mijn bestelling status bij coolblue.be gekeken en daar is de levertijd veranderd van 5 april naar 16 april zonder enige communicatie... Dit ook nadat medewerkers mij meerdere malen hebben gezegd dat ze toch echt op 5 april gaan leveren... Ik had hem op 29 maart besteld.
Ziet er naar uit dat HTC 5 april voor pre-orders ook niet gaat halen, doet mij afvragen welke datum ze wel gaan halen. De winkels die 5 april hebben staan kunnen niet eens iets zeggen over de levering die ze zouden krijgen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DES_MX
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-06 14:12
Net met CoolBlue gebeld voor een statusupdate, volgens CoolBlue heeft HTC alweer de levering vertraagd, en ze wachten nog steeds op een nieuwe datum, waarna ze naar alle klanten een e-mail met de status update versturen en daarmee ook de nieuwe leverdatum

Sad news...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:02
Preorder bij de MM staat hier ook nog steeds, wie weet zijn die voor de verandering wel eerder.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

RobbieN schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:55:
Ik heb hem op 20 februari besteld bij CoolBlue, dus ik zal wel tot één van de eerste behoren. Tot op de dag van vandaag, nog niets gehoord (behalve een mail op 11 maart dat ze hem niet kunnen leveren op de verwachte datum en dat ze verwachten dat hij begin april te leveren is.)

Ik heb gisteren een mail gestuurd, dus het is even afwachten....
En mails zeggen ze te beantwoorden binnen 4 uur...

Wat ik dan helemaal vervelend vind is dat ze net doen of je een idioot bent (omdat we via het forum al veel info krijgen) en wel even zeggen dat zij niet op geruchten ingaan maar de "echte" feiten over de levering hebben...

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
DES_MX schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:57:
Net met CoolBlue gebeld voor een statusupdate, volgens CoolBlue heeft HTC alweer de levering vertraagd, en ze wachten nog steeds op een nieuwe datum, waarna ze naar alle klanten een e-mail met de status update versturen en daarmee ook de nieuwe leverdatum

Sad news...
Haha, wat een trieste bedoening. HTC begint toch wel echt na te laten op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
alwaysleft schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:09:
[...]
Haha, wat een trieste bedoening. HTC begint toch wel echt na te laten op dit moment
Vorig jaar hetzelfde verhaal met de Samsung S3! Toen werd alles elke keer op het laatste moment uitgesteld ivm accu klepje probleem. Bij de S2 waren de eerste batches zo klein dat het ook een bende werd. Hi begon toen te leveren zonder naar bestel datum te kijken....ook lekker. Dit is de reden waarom ik niet meer pre-order...je zit weken in de stress zo :+

[ Voor 14% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-04-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-10 00:27
[...]
Niet zo dramatisch, dit was al lang bekend, getuige de meldingen die andere (web)winkels gaven qua levertijd. HTC heeft dus helemaal niets anders gedaan, Coolblue had gewoon eerder bij HTC moeten informeren c.q. de overige berichtgeving betreffende de dit toestel even in de gaten houden. Die 5 april op de website was veel te optimistisch.
Golf2vr6 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:15:
[...]

Vorig jaar hetzelfde verhaal met de Samsung S3! Toen werd alles elke keer op het laatste moment uitgesteld ivm accu klepje probleem. Dit is de reden waarom ik niet meer pre-order...je zit weken in de stress zo :+
Precies, ik ga ook niet pre-orderen..... je betaald vaak veel te veel, en als je een beetje weet te zoeken tijdens de launch heb je hem gewoon ook direct.

Betreffende die stress heb je helemaal gelijk, hij komt vanzelf wel..... geduld is een schone zaak...

[ Voor 35% gewijzigd door Bullet NL op 04-04-2013 11:19 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imiddels bevestigd door Coolblue via Twitter, verwachting is nu 3e week april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
[...]
Vind niet dat je HTC hier op kunt aanspreken. Zij hebben vaak genoeg aangegeven dat de toestellen mid-april leverbaar zullen zijn.

Dat bedrijven als Coolblue tegen beter weten in 5 april blijven hanteren als leverdatum is hun eigen (commerciële) keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bullet NL schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:17:
[...]

Niet zo dramatisch, dit was al lang bekend, getuige de meldingen die andere (web)winkels gaven qua levertijd. HTC heeft dus helemaal niets anders gedaan, Coolblue had gewoon eerder bij HTC moeten informeren c.q. de overige berichtgeving betreffende de dit toestel even in de gaten houden. Die 5 april op de website was veel te optimistisch.
HTC laat veel te laat aan Coolblue weten dat ze hun levering niet krijgen, dat is er aan de hand. Dus HTC laat na ;) Coolblue zit eigenlijk altijd goed met de datums, HTC fucked it up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 16:39
Bullet NL schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:17:
[...]

HTC heeft zitten beloven tot op het einde dat pre-orders begin april uitgeleverd gingen worden. Ze hebben zelfs letterlijk op hun Twitter gezet dat ze begonnen zijn met uitleveren :
HTC Nederland ‏@HTC_NL 3 Apr
We zijn begonnen met uitleveren. Je kan het beste even contact opnemen met de winkel om te vragen wanneer je jouw bestelling krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
deephallow1 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:21:
[...]

HTC heeft zitten beloven tot op het einde dat pre-orders begin april uitgeleverd gingen worden. Ze hebben zelfs letterlijk op hun Twitter gezet dat ze begonnen zijn met uitleveren :

[...]
* netblade pakt popcorn, dit begint een leuk wellis nietus verhaaltje te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 13:17
[...]

[...]
Dat is een helpdesk wat daar achter zit en die roepen ook maar wat. Mijn ervaring is dat de helpdesk meestal het nieuws pas op zijn laatst weet. Dus zal hier niet teveel waarde aan hechten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
[...]

[...]
Volgende week is ook begin April...

Jongens jullie hebben last van pre-order stress! Helaas is er geen medicijn voor, het enige wat helpt is de rit uitzitten!
netblade schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:22:
[...]

* netblade pakt popcorn, dit begint een leuk wellis nietus verhaaltje te worden
Cola erbij..?

[ Voor 19% gewijzigd door Golf2vr6 op 04-04-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
alwaysleft schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:19:
[...]
HTC laat veel te laat aan Coolblue weten dat ze hun levering niet krijgen, dat is er aan de hand. Dus HTC laat na ;) Coolblue zit eigenlijk altijd goed met de datums, HTC fucked it up
Hoe wou jij deze beschuldiging hard maken?

HTC heeft laten weten dat de One pas midden april leverbaar wordt, dat Coolblue dit niet aanpast is dus niet HTC hun probleem. Bovendien, omdat Coolblue vaak goed zit met de leverdatums betekend dit niet dat ze per definitie altijd gelijk hebben. HTC laat dus helemaal niets na.

Niet zo zwart wit denken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word 3e week april

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik triest begin te vinden is dat elk levertijdentopic verzand in een geschreeuw over een fabrikant die z'n afspraken niet nakomt, mensen naait, niks laat weten, bedrijven laat stikken enzovoort enzovoort. Dat HTC later kan gaan leveren is al bekend, wanneer precies is niet bekend, nergens gezegd en niet voor 100% zeker. Wat heb ik er in godsnaam aan, om elke dag 4 pagina's vol met beklag te zien? Als je niks hoort, niks weet of het toestel niet geleverd heb gekregen hoef ik toch niks te lezen? GoT is er om te discussiëren, maar grote klaag-zangen van honderden posts lezen zonder enige discussiewaarde slaat werkelijk waar helemaal nergens op.
Ze hebben zelfs letterlijk op hun Twitter gezet dat ze begonnen zijn met uitleveren
En? Misschien zijn er wel winkels die wel wat wat voorraad hebben gekregen? Net of jij dat weet :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10 22:20
Is te verwachten met de launch van een nieuw toestel toch? hogere vraag dan dat ze kunnen leveren.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Leuk is dat bij coolblue nog steeds dit staat onder mijn orderinfo : Je bestelling wordt geleverd op 05-04-2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-10 21:42
Heb vanmorgen mijn One besteld bij belsimpel.nl. De medewerker had het over 2 weken levertijd maar er was idd wat onduidelijkheid over. Op de website staat gewoon 2 weken.

Nu maar wachten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
netblade schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:30:
Leuk is dat bij coolblue nog steeds dit staat onder mijn orderinfo : Je bestelling wordt geleverd op 05-04-2013
Die gaan nu alle orders bijwerken, een hoop werk lijkt me. En mails de deur uitsturen dat de levering later komt :) Tip voor de mensen die hem het snelste willen hebben, bestel hem bij Handtec. UK krijgt grotere partijen want een belangrijker land voor HTC dus sneller leverbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
alwaysleft schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:29:
[...]

Hij komt over 2 weken uit, dat is geen begin april meer hoor ;)
Volgens mij geven de meeste shops al een tijdje tussen 10 en 15 april aan. Dat Coolblue dit op 5 April laat staan is natuurlijk de schuld van HTC...vertellen ze het iedereen behalve CB.....???

Maar laat maar, aan je defecte One verhaal denk ik niet dat jij een ander zijn mening of zelfs feiten gaat accepteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:40
@Allwaysleft, jij hebt geen idee hoe het leverproces in elkaar zit. Hoe kun je in godsnaam dan de schult bij HTC leggen als zij zeggen te zijn begonnen met uitleveren? Er zitten een boel meer stappen tussen het verlaten van de fabriek en aankomst bij de klant.

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Modbreak:Blijf on-topic! Discussiëren over prijs en levertijden mag, continu een klaagzang laten horen niet. Onderbouw je mening en ga niet zomaar wat in het wilde weg roepen.

[ Voor 74% gewijzigd door Bullet NL op 04-04-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 10:56
Mediamarkt Duitsland:
Sehr geehrter Herr Theunissen,
wir haben leider noch kein Lieferdatum für das HTC One. Sobald es eintrifft, bekommen sie von uns eine Email.
Einen schönen Tag wünsche ich ihnen noch.
Dus we krijgen wel een mail.
Gaat over de zwarte.

[ Voor 3% gewijzigd door luccie op 04-04-2013 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:29
Al bij al dus toch content dat ik pre-order bij coolblue heb geannuleerd en bij amazon.de pre-order nu heb lopen. Had dus bij coolblue op 19 maart besteld en zou dus denk ik nooit bij eerste batch gezeten hebben. Dus zou ik pas tegen eind april pas in handen zijn geraakt van HTC One.

Nu hopelijk binnen 2 weekjes de HTC One van amazon.de :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alwaysleft schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:32:
[...]
Die gaan nu alle orders bijwerken, een hoop werk lijkt me. En mails de deur uitsturen dat de levering later komt :) Tip voor de mensen die hem het snelste willen hebben, bestel hem bij Handtec. UK krijgt grotere partijen want een belangrijker land voor HTC dus sneller leverbaar :)
Heb Handtec gemaild, als ik nu zou bestellen zou ook maar eens kunnen zijn dat k pas over 2 weken heb namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bol.com zegt nog steeds te kunnen leveren op 5 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als HTC nou niet had gemeld dat ze al aan het uitleveren zijn (preorders) had ik er niet veel problemen mee gehad maar nu |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Je niet blind staren op wat een of andere tweetmedewerker van HTC zegt. Wie weet valt het allemaal mee en krijgen morgen toch de eerste mensen positief bericht en zoniet dan niet. Het is jammer maar ik kan me er echt niet meer druk om maken, dit toestel is al zovaak uitgesteld dat ik er niet meer van op kijk

[ Voor 32% gewijzigd door netblade op 04-04-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:46:
[...]

Heb Handtec gemaild, als ik nu zou bestellen zou ook maar eens kunnen zijn dat k pas over 2 weken heb namelijk
Nu bestellen en over 2 weken thuis? Dat lijkt me wel erg positief denken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Donstil schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:00:
[...]

Nu bestellen en over 2 weken thuis? Dat lijkt me wel erg positief denken.
Handtec krijgt altijd super grote partijen omdat ze wereldwijd leveren, zou best eens kunnen. Afwachten is natuurlijk het advies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als inderdaad over 2 weken is kan ik net zo goed op Coolblue wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:03:
Als inderdaad over 2 weken is kan ik net zo goed op Coolblue wachten
Handtec is wel 90 euro goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all, vanochtend bij coolblue besteld vanwege de 5 april leverdatum (toevallig ook mn verjaardag dus d8 leuk), maar via facebook de bevestiging gehad dat het inderdaad de 3e week van april wordt. Heb ze aangeraden om die datum aan te passen aangezien het gewoon misleidend is. Zit al 2 weken met een defect toestel dus maak er nu maar een maand van. Hier laat de beste webwinkel van nederland mi een steekje vallen qua communicatie richting klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:05:
Hi all, vanochtend bij coolblue besteld vanwege de 5 april leverdatum (toevallig ook mn verjaardag dus d8 leuk), maar via facebook de bevestiging gehad dat het inderdaad de 3e week van april wordt. Heb ze aangeraden om die datum aan te passen aangezien het gewoon misleidend is. Zit al 2 weken met een defect toestel dus maak er nu maar een maand van. Hier laat de beste webwinkel van nederland mi een steekje vallen qua communicatie richting klanten.
Dat ze de datum op de productpagina (opzettelijk) niet aanpassen vind ik echt kwalijk. Er staat sinds vandaag zelfs het volgende bij: Op werkdagen voor 22.30 uur besteld, morgen in huis.

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
RDMA schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:13:
[...]

Dat ze de datum op de productpagina (opzettelijk) niet aanpassen vind ik echt kwalijk. Er staat sinds vandaag zelfs het volgende bij: Op werkdagen voor 22.30 uur besteld, morgen in huis.

Dat komt door het systeem, hij is volgens het systeem morgen leverbaar dus dan geven ze hem op die manier vrij, helaas is die info niet accuraat, van hun fb pagina : William van Coolblue We verwachten ieder moment uitsluitsel van HTC. We komen er later bij je op terug. Houd rekening met ongeveer een uur. Tot zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-10 20:26

wootah

They see me trollin'

netblade schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:15:
[...]

Dat komt door het systeem, hij is volgens het systeem morgen leverbaar dus dan geven ze hem op die manier vrij, helaas is die info niet accuraat, van hun fb pagina : William van Coolblue We verwachten ieder moment uitsluitsel van HTC. We komen er later bij je op terug. Houd rekening met ongeveer een uur. Tot zo!
Ja ik zat ook net te kijken, als mensen nou eens stoppen met loze informatie te posten.
Het is blijkbaar dus nog niet duidelijk wat ze bij coolblue gaan doen. Dan zullen ze ook wel de website updaten en mensen informeren. :)
Voorlopig kan ik nog even vooruit met mijn oude HTC Desire HD, al heb ik wel zin in de One :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netblade schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:15:
[...]

Klopt, william geeft mij ook aan dat ze op een definitief antwoord van htc zitten te wachten...daarna gaan ze actie ondernemen qua aanpassen leverdata. Vraag me wel af of htc in eerste instantie zich gecommit hebben aan die 5 april of dat coolblue zelf een optimistische inschatting heeft gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:26:
[...]

Klopt, william geeft mij ook aan dat ze op een definitief antwoord van htc zitten te wachten...daarna gaan ze actie ondernemen qua aanpassen leverdata. Vraag me wel af of htc in eerste instantie zich gecommit hebben aan die 5 april of dat coolblue zelf een optimistische inschatting heeft gemaakt.
Dat is iets waar wij zelf niet zo 123 achter zullen komen, veel webshops hadden en hebben de 5e staan als datum van binnenkomst. Ik hou zelf rekening met half april / eind april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als k preorder bij Handtec moet ik dan gelijk betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
*knip* off-topic

[ Voor 98% gewijzigd door Bullet NL op 04-04-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
Dit is op de man spelen en wat mij betreft niet oke. Je mag vinden van HTC wat je wil, tevens ook van de "medewerkers", maar als je namen gaat gebruiken dan ga je te ver.

En als je het wel doet, enige vorm van nuance is dan wel handig.

[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 04-04-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Ik heb geduld, liever een degelijke telefoon dan een veredeld stuk plastic wat net zo veel kost met allemaal rotzooi er op die ik niet gebruik.

Verder is dit geheel offtopic hierzo

[ Voor 52% gewijzigd door Bullet NL op 04-04-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:27

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:49:
Als k preorder bij Handtec moet ik dan gelijk betalen?
Indien je gebruik maakt van een credit card niet. Ze boeken het wel eerst af om misbruik te voorkomen maar storten het daarna terug. Bij andere betalingsmiddelen betaal je wel direct.
SagePay: Pay by debit or credit card. We will only charge your card once we ship your goods*. Secure all card details stored by the world leader in accounts - Sage.
Paypal: World Famous payment system. Payment will be taken as order is placed
Googlecheckout: Payment by Google. Payment will be taken as order is placed
Amazon Payments: Use your Amazon account to make payment. We will only charge your card once we ship your goods*
[/]

[ Voor 40% gewijzigd door The_Worst op 04-04-2013 12:57 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
RobbieN schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:53:
[...]

Dit is op de man spelen en wat mij betreft niet oke. Je mag vinden van HTC wat je wil, tevens ook van de "medewerkers", maar als je namen gaat gebruiken dan ga je te ver.

En als je het wel doet, enige vorm van nuance is dan wel handig.
Hij is verantwoordelijk als country manager voor dit debakel. Dus ja, ik spreek hem zakelijk op zijn prestaties aan. Dat hoort bij zo'n rol. Google maar eens op alle achtelijke uitspraken die de man de laatste jaren heeft gedaan. Zo raar is mijn uitspraak niet. Nog een paar van zulke introducties en HTC kunnen we ook begraven. Beetje jammer want ze maken mooie spullen. En wat je zegt over 'op de man' spelen is gewoon onzin, hij heet toch zo en heeft die functie? Tim Cook van Apple wordt zo ook aangesproken op zijn beleid, en bij Obama hebben we het ook niet over 'een medewerker van de Amerikaanse regering'. Of de man privé een aardig persoon is kan en ga ik uiteraard geen uitspraken doen.

Wat zei HTC ook alweer: "Samsung verslaat ons op marketing". Inderdaad, en goede marketing begint met goede communicatie naar je (potentiele) klanten. Ze zeiden dat ze met de HTC One geen fouten meer gingen maken maar het begin is werkelijk waar rampzalig.

Maar back on topic: betrouwbare levertijden.

[ Voor 20% gewijzigd door sohus op 04-04-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
op het moment knallen alle berichten alle kanten uit morgen elvering vandaag levering 3e week april levering... er is geen tou aan vast te knopen laten we hopen dat we hem voor 2014 hebben. Ik ga van begin mei uit voor men eigen geruststelling als ik hem dan nog neit heb ga ik me wel opwinden en irriteren. voor nu geef ik ze de tijd het is al lang bekend dat de htc one vertraagd is dus mensen calm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
sohus schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:56:
[...]

Hij is verantwoordelijk als country manager voor dit debakel. Dus ja, ik spreek hem zakelijk op zijn prestaties aan. Dat hoort bij zo'n rol. Google maar eens op alle achtelijke uitspraken die de man de laatste jaren heeft gedaan. Zo raar is mijn uitspraak niet. Nog een paar van zulke introducties en HTC kunnen we ook begraven. Beetje jammer want ze maken mooie spullen.

Wat zei HTC ook alweer: "Samsung verslaat ons op marketing". Inderdaad, en goede marketing begint met goede communicatie naar je (potentiele) klanten.
Had dan gezegd dat de country manager in het verleden onwaarheden heeft verkondigd en dat je sterk twijfelt aan zijn betrouwbaarheid. Dan ben je zakelijk bezig. Dit is iemand op de digitale schandpaal nagelen en ik acht GOT toch van een hoger niveau dan dat.

Edit: spelfoutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als ik toch niet gebeld ga worden ga ik maar werken ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:27

The_Worst

Unox

Handtec heeft naar alle waarschijnlijkheid vandaag en morgen genoeg toestellen om de pre-orders t/m 17 maart te versturen. De rest volgt in de loop van volgende week.

Kort verhaal:
Stock Update: With the sheer volume of orders we expect to fulfill orders (approx) to 16/17th April 2013 this week with more stock expected next week. Distribution has informed us that they have shipped similar numbers to all suppliers regardless of purchase order size.
Lang verhaal uit een email:
Thank you for your email. We do understand your frustration at the delays and the lack of availability on this device, we are hopeful of being able to ease the fears of many of our customers over the next few days and we really do appreciate your patience whilst we continue to fulfill our pre-orders. We would love to be able to fulfill all of our orders with the first batch and be able to guarantee when orders are going to be shipped, but this is just not possible, unfortunately the first allocation was not of the quantity we originally expected HTC have provided all retailers with the same quantity of devices for the initial batch and as you have mentioned it appears this quantity has served to fulfill orders of a much wider date range with some of our competitors. I can only assume this is because they have a lower volume of orders. At Handtec we have received such a large quantity of orders that the first batch will only serve to complete a small percentage however the good news is that we expect further deliveries over the coming week and this should ensure many more customers receive their HTC One with as little delay as possible. Your order in particular was completed on the 26th March, which in relation to our initial orders is one of our newer purchases and as such i am certain it will be next week until your order is completed. I would like to be able to provide you with exact numbers but with further deliveries expected immanently it would not be possible to confirm the quantities received. As further deliveries are received from HTC we will ensure that information is placed on the product page to confirm which order dates will be fulfilled but for the moment the only information i have is that we expect to fulfill all orders up until the 16th March by the end of this week. I am sorry about this situation and i can assure you that we are working hard to ensure all customers have their HTC One in a reasonable time frame and we really do appreciate your understanding at this time. Do let us know if there is anything else we can help with. Kind regards. Mike.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws, maar hoe zit het met de mensen die bij bestelmaar.nl hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD

RommelD

Stargate overheerscht!

Net gekregen van Coolblue na mijn boze email:

U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de HTC One. Helaas hebben wij vandaag van HTC te horen gekregen dat dit toestel niet deze week geleverd wordt.

Als eerste geleverd
Onze verwachting is dat uw HTC One in de derde week van april geleverd wordt. De meest actuele datum kunt u altijd terugvinden op onze website. En zodra het toestel bij ons binnen is, heeft u 'm de volgende dag als één van de eersten in België in huis.

Gratis HTC Media Link
Aan de snelle beslissers geeft HTC een Media Link cadeau. Wij hebben op onze site aangegeven deze direct te leveren bij de telefoon. Dit is jammer genoeg gewijzigd. Na ontvangst van het toestel kan de HTC Medialink HD aangevraagd worden via de speciale site van HTC. Excuses voor het ongemak.

Heeft u nog vragen? De Coolblue Klantenservice staat voor u klaar.

Met vriendelijke groet,
Coolblue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Studentmobiel heeft inmiddels de levertijd ook aangepast, ditmaal naar 9 april. Ziet er naar uit dat we nog even zullen moeten wachten. Ondanks het verlangen naar het apparaat, zal ik dat wel overleven. Ik heb over deze wijziging nog geen direct contact gehad met Studentmobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-10 00:38
ik heb 15 maart verlengd bij hi (weet het is te duur lease etc). kreeg vervolgens netjes op 21 april om 00.01uur en op 28 april 00.01uur een mailtje dat mijn toestel nog niet beschikbaar is en vervolgens een sms met dezelfde berichtgeving. vandaag nog niks. bestel status staat nog steeds op 04-04 maar wacht op voldoende voorraad.
rustig afwachten maar. annuleren en switchen maakt niet zoveel uit denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0rpz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Zojuist nog maar eens met belsimpel gebeld, besteld op 13 maart. Ze zeiden dat ze gewoon nog niets geleverd hebben gekregen en niet weten wanneer het komt en hoeveel het zal zijn. Vandaar dat ze telkens 2 weken laten staan wegens gebrek aan informatie.

Irritant maar we gaan het zien. Ik stel me in op 20 april atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zag trouwens net op de zaak dat een groothandel waar we zaken mee doen ook mobieltjes is gaan leveren. Gelijk dus maar even voor de One gekeken. Staat momenteel op Confirmed 15/4/13.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik denk ik degene die als eerste het toestel van Hi krijgt, heb daar al verlengd op 27-2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
pdashop.be heeft inmiddels de levertijd aangepast, pdashop.nl laat vrolijk 5/4/2013 staan, niet zo handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 23:35:
Bij studentmobiel hadden ze de leverdatum veranderd naar 5 april. Was toen maar ff gaan bellen vandaag. Had een bestelling geplaatst op 7 maart, maar ze kunnen nog steeds niet zeggen wanneer ik em kan krijgen.. Ze hebben nog geen voorraad binnen, maar waarschijnlijk word het volgende week. Toch raar dat er 5 april staat
Ze zetten hem op 5 april om te voorkomen dat mensen bij Coolblue gaan preorder-en ipv bij hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:11:
[...]

Ze zetten hem op 5 april om te voorkomen dat mensen bij Coolblue gaan preorder-en ipv bij hen.
Om vervolgens boze klanten te krijgen dat het toestel niet die dag geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
netblade schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:12:
[...]
Om vervolgens boze klanten te krijgen dat het toestel niet die dag geleverd wordt?
Het kan ze toch geen ruk schelen. Wat wil jij doen als een boze klant??
Dit allemaal is marketting. Op 5 april laten staan zodat mensen laten bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
xamirz schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:15:
[...]

Het kan ze toch geen ruk schelen. Wat wil jij doen als een boze klant??
Dit allemaal is marketting. Op 5 april laten staan zodat mensen laten bestellen...
De order annuleren omdat ze niet de laatste update doorgeven over de levertijd? Niet zo fair, maar blijkbaar is eerlijkheid een verloren iets bij dit soort situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-10 09:43
netblade schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:16:
De order annuleren omdat ze niet de laatste update doorgeven over de levertijd? Niet zo fair, maar blijkbaar is eerlijkheid een verloren iets bij dit soort situaties.
Verkoop + marketing + eerlijk zijn geen dingen die vaak samengaan. Order binnen = succes.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
netblade schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:16:
[...]

Helaas waar.. Maar coolblue heeft ook lang vol gehouden dat ze 5 april leveren en nu niet(ze wisten donders goed dat 5 april niet zou lukken). Maar toch zijn er weinig die de order geannuleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Brad Pitt schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:18:
[...]

Verkoop + marketing + eerlijk zijn geen dingen die vaak samengaan. Order binnen = succes.
Lang leve kapitalisme, maargoed ik heb wat dit betreft gelukkig engelengeduld.
En ergens vind ik het wel grappig om met iedereen vol spanning te wachten

[ Voor 11% gewijzigd door netblade op 04-04-2013 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-10 19:37
volgens coolblue_nl @ twitter hebben ze nog niks gehoord van HTC dat ze niet deze week komen, even geduld dus nog ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:40
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:11:
[...]

Vind dit nogal een loze beschildiging. Waarom kunnen mensen niet snappen dat bedrijven niet de hele dag naar hun toeleveranciers bellen om te checken of net dat ene toestel nu op 7 april of toch een dag later uitkomt? Die mensen hebben echt wel iets anders te doen de hele dag hoor.

Dit is wat ik 13 (!!) dagen geleden te horen heb gekregen:
To: EzMe
Date: Fri, 22 Mar 2013 11:19:42 +0100
Subject: RE: Automatisch antwoord van Studentmobiel.nl

Beste EzMe,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Wij verwachten het toestel rond 16 april te ontvangen. Zodra het toestel bij ons ontvangen is, zullen wij de aanvraag indienen bij de provider.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Vind ik erg netjes en duidelijk. Dat mensen eigenlijk iets anders willen horen en vervolgens zelfs iets anders van gaan maken.. tja dat is niet de schuld van studentmobiel.

Heb nu gewoon even geduld mensen, het toestel komt echt wel.

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen die bij Coolblue een pre-order heeft geplaatst krijgt vanmiddag een mail dat hij vertraagd is tot de 3e week van april

Bol.com zegt nog steeds morgen te versturen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:28:
Iedereen die bij Coolblue een pre-order heeft geplaatst krijgt vanmiddag een mail dat hij vertraagd is tot de 3e week van april

Bol.com zegt nog steeds morgen te versturen
Is er dan nog een verschil tussen Belgie en Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbieN schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:38:
[...]

Heb alleen gevraagd voor Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
RobbieN schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:38:
[...]

Geen idee of ik gelijk heb maar volgens mij was het zo dat de Benelux via de zelfde distributieroute loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RDMA schreef op donderdag 04 april 2013 @ 12:13:
[...]

Tsja, als een bepaalde webshop de meest eerlijke levertijden weergeeft op de site, stappen veel klanten over naar de concurrentie die rooskleurige info op de site weergeeft (ookal is die info fout). Het is ook gewoon moordende concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Algebeld mailt me net dat ze nu 22 april verwachten als leverdatum. (Dan nog een dag erbij om de One van hun naar mij te krijgen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

T.E

Waarom kopen jullie hem niet in duitsland? 100 euro goedkoper en eerder leverbaar als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:19
Op Twitter lees ik ook veel boze reactie's,zowel naar htc als coolblue toe.
Mensen beginnen het een beetje beu te worden.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieN
T.E schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:55:
Waarom kopen jullie hem niet in duitsland? 100 euro goedkoper en eerder leverbaar als het goed is.
Ik, en meerdere met mij, zullen een abonnement erbij willen hebben zodat we geen 600+ euro op tafel moeten leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
RobbieN schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:58:
[...]

Ik, en meerdere met mij, zullen een abonnement erbij willen hebben zodat we geen 600+ euro op tafel moeten leggen.
Met een abo moet je wel meer op tafel leggen, alleen niet in een keer bedoel je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
RobbieN schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:58:
[...]

Hier in België zijn we dat gewoon ;)

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:08
Zojuist bericht van Coolblue
U heeft bij ons een pre-order geplaatst voor de HTC One. Helaas hebben wij vandaag van HTC te horen gekregen dat dit toestel niet deze week geleverd wordt.

Als eerste geleverd
Onze verwachting is dat uw HTC One in de derde week van april geleverd wordt. De meest actuele datum kunt u altijd terugvinden op onze website. En zodra het toestel bij ons binnen is, heeft u 'm de volgende dag als één van de eersten in Nederland in huis.

Met vriendelijke groet,
Coolblue
Dit bericht is al eerder geplaatst, niet iedereen hoeft zijn leveringsbericht (waar in wordt verteld dat hij in de 3e week van April geleverd gaat worden) hier te plaatsen.

[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 04-04-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vistu schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:02:
Zojuist bericht van Coolblue

[...]
Jep, hier is hij ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:29

wontcachme

You catch me? No you wont

Vanmiddag toch maar een order geplaatst bij Handtec. CB vs Handtec. Let the games begin >:) >:)

Iemand een idee of ik mijn oude HTC Desire oplader kan gebruiken bij de One of moet ik voor de zekerheid ff een uk-->eu converter kopen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
vistu schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:02:

Als eerste geleverd
Onze verwachting is dat uw HTC One in de derde week van april geleverd wordt. De meest actuele datum kunt u altijd terugvinden op onze website. En zodra het toestel bij ons binnen is, heeft u 'm de volgende dag als één van de eersten in Nederland in huis.

Met vriendelijke groet,
Coolblue[...]
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadeel bij Handtec is dat je m ook pas over 2 weken krijgt. Kun je net zo goed in Nederland bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olympus884
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-08 10:41
Golf2vr6 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 14:59:
[...]

Met een abo moet je wel meer op tafel leggen, alleen niet in een keer bedoel je!
In vergelijking met mijn huidige SIM-only abonnement van BEN en een nieuw Tele2 abonnement betaal ik voor de HTC One slechts € 480. Dus is de prijs van een toestel niet per definitie "meer".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:03:
[...]

Jep, hier is hij ook binnen.
Hier ook,wsl iedereen en een uur later kreeg ik een mail van hen om hen te helpen de webshop award België te winnen.
Hoe ironisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
wontcachme schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:03:
Vanmiddag toch maar een order geplaatst bij Handtec. CB vs Handtec. Let the games begin >:) >:)

Iemand een idee of ik mijn oude HTC Desire oplader kan gebruiken bij de One of moet ik voor de zekerheid ff een uk-->eu converter kopen
Ik heb ook nettttt een order geplaatst bij Handtec en had al een pr order bij MM in Duitsland staan...
Ben benieuwd :9
Pagina: 1 ... 26 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.