Levertijd van Coolblue is dus eind volgende week
Verwijderd
hoezo?DonnieDoezoe schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:11:
Bron?DonnieDoezoe schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:11:
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Denk dat ze deze week toestellen ontvangen. Zoals HTC al zei. En dat de handelaren begin volgende week beginnen met uitleveren.
.
Coolblue meldde mij bij (telefonische) bestelling.. (2 weken terug ongeveer) dat als ze de toestellen 3/4 april binnen krijgen, ze gelijk klanten gaan bellen voor het afleveren. Dus beetje vaag allemaal.wackidth schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:15:
Denk dat ze deze week toestellen ontvangen. Zoals HTC al zei. En dat de handelaren begin volgende week beginnen met uitleveren.
Even afwachten op de dag der dagen dus (op dit moment vrijdag), en als ik her en der lees dat HTC ook zegt deze week wat uit te gaan leveren geloof ik dat maar al te graag.
[ Voor 47% gewijzigd door netblade op 03-04-2013 15:20 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Voor de mensen die bij Handtec hebben besteld:
Met andere woorden, Clove was een betere keus geweest, die heeft vrijwel alle pre-orders uitgeleverd. Anyway... Hopelijk zit ik bij de eerste batch.Thank you for your email. Stock of the HTC One is due with us in the next few hours, we will then update the product page to confirm which orders will be included within the first batch. If your order is not included within the first batch then do not worry, further batches are expected within the coming 1-2 days with more information regarding order fulfillment being placed on the product page as soon as we have it. Please do let us know if there is anything else we can help with. Kind regards. Mike.
Wij verwachten deze van de week op voorraad te krijgen. Zodra dit gebeurd dan nemen wij direct contact op met de besteller.
Dit kreeg ik als antwoord daarstraks via Twitter
En daarjuist;@Coolblue_BE ok bedankt,ik heb een preorder dus ik hoor het wel.wel al vernomen dat er mensen zijn opgebeld waarbij ze gaan leveren vrijdag?
@gunth1 Zodra deze vandaag of morgen binnenkomt dan nemen wij contact op.
Wel vaag ofwel willen ze nog niks zeggen.
En daarjuist;@Coolblue_BE ok bedankt,ik heb een preorder dus ik hoor het wel.wel al vernomen dat er mensen zijn opgebeld waarbij ze gaan leveren vrijdag?
@gunth1 Zodra deze vandaag of morgen binnenkomt dan nemen wij contact op.
Wel vaag ofwel willen ze nog niks zeggen.
[ Voor 44% gewijzigd door Gunth op 03-04-2013 15:41 ]
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Welke shop?Gunth schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:35:
Wij verwachten deze van de week op voorraad te krijgen. Zodra dit gebeurd dan nemen wij direct contact op met de besteller.
DaveD
Coolblue.be
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Handtec gaat de eerste toestellen later vandaag danwel morgen verschepen. Komende dagen komen er kleine hoeveelheden telefoons binnen:
First batch to arrive later today. We expect to start shipping later today and tomorrow. Stock is expected to arrive in small batch’s throughout this week and more expected next week. Orders will start to go out on a first come basis.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Weet iemand of deze webshop betrouwbaar is ?The_Worst schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:44:
Handtec gaat de eerste toestellen later vandaag danwel morgen verschepen. Komende dagen komen er kleine hoeveelheden telefoons binnen:
[...]
Verwijderd
Ik heb net gebeld met Hi, ze vertelde mij dat ze pas eind april de toestellen binnen krijgen. Ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken eigenlijk, want ik vind het raar dat de HTC One midden april gewoon in de winkels beschikbaar is maar dat Hi mijn gepre-orderde Htc One niet kan leveren voor die tijd.
Ik heb zelf mijn eerste One kapot maar krijg een nieuwe terug maar dat duurt nog 3 tot 4 weken, ik hou Handtec en Clove in de gaten. De Xperia Z was bij Handtec heel snel heel goed leverbaar, denk dat eind april de One dus zeg nog 3 weken de One bij Handtec goed leverbaar is
Ik heb daar besteld maar heb geen ervaring maar meerdere mensen hier in het topic hebben daar vorige telefoons besteld. Overigens scheen Handtec scheen vrij snel te zijn met pre-orders. Uiteindelijk heeft de prijs de doorslag gegeven: €609 inclusief case en bezorging.Perkerssens schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:55:
[...]
Weet iemand of deze webshop betrouwbaar is ?Hij is inclusief verzendkosten € 614 (met een gratis flip cover erbij!). Goedkoper dan menig nederlandse webshop lijkt me. Aangezien hun hem wel al langzamerhand uitleveren ben ik van plan hier een order te plaatsen! Kan niet meer wachten op de nederlandse levertijden helaas.
[ Voor 45% gewijzigd door The_Worst op 03-04-2013 15:58 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ben benieuwd! Kunnen degene die hem bij Handtec besteld hebben misschien aangeven wanneer ze hem besteld hebben (beetje beeld te krijgen hoeveel pre-orders geleverd zijn straks?)Óglaigh schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:31:
Voor de mensen die bij Handtec hebben besteld:
[...]
Met andere woorden, Clove was een betere keus geweest, die heeft vrijwel alle pre-orders uitgeleverd. Anyway... Hopelijk zit ik bij de eerste batch.
Ik heb op 13 maart besteld.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Handtec is heel betrouwbaar, gewoon een goede webshop. Alleen ben ik bang dat er al zoveel orders van de One zijn dat hij pas eind april bij hun goed leverbaar isPerkerssens schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:55:
[...]
Weet iemand of deze webshop betrouwbaar is ?Hij is inclusief verzendkosten € 614 (met een gratis flip cover erbij!). Goedkoper dan menig nederlandse webshop lijkt me. Aangezien hun hem wel al langzamerhand uitleveren ben ik van plan hier een order te plaatsen! Kan niet meer wachten op de nederlandse levertijden helaas.
Der hebben hier volgens mij wel een paar mensen daar de one besteld.Perkerssens schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:55:
[...]
Daar zal je ook achter in de rij staan,denk niet dat je hem vlugger zal hebben.
Volgens htc Ned zijn ze begonnen met uitleveren dus afwachten welke shops de meeste invloed hebben.
Ik denk dat iedereen in dit topic en zijn moeder inmiddels wel weet dat je HTC One al stuk isalwaysleft schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:58:
Ik heb zelf mijn eerste One kapot maar krijg een nieuwe terug maar dat duurt nog 3 tot 4 weken, i

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik denk dat dit vrij nutteloos is. Wij zijn namelijk niet de enige want op XDA loopt er ook een onderwerp over en dan zijn er vast nog wel veel meer. Handtec zelf zei dat de pre-orders in de 1000-en liepen.Mother_Goozz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:59:
[...]
Ben benieuwd! Kunnen degene die hem bij Handtec besteld hebben misschien aangeven wanneer ze hem besteld hebben (beetje beeld te krijgen hoeveel pre-orders geleverd zijn straks?)
Ik heb op 13 maart besteld.
27 maart overigens.
Even goed vind ik deze prijs en het gratis covertje erbij wel een aantrekkelijke dealGunth schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:00:
[...]
Der hebben hier volgens mij wel een paar mensen daar de one besteld.
Daar zal je ook achter in de rij staan,denk niet dat je hem vlugger zal hebben.
Volgens htc Ned zijn ze begonnen met uitleveren dus afwachten welke shops de meeste invloed hebben.

Idd en bij coolblue betaal je de volle pot,moet wel zeggen vorig jaar toen ik de one x bestelde waren ze ook bij de eerste om uit te leveren.Perkerssens schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:01:
[...]
Even goed vind ik deze prijs en het gratis covertje erbij wel een aantrekkelijke dealMisschien toch maar even wachten nog..
Klopt, want ze leveren internationaal.The_Worst schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:01:
[...]
Ik denk dat dit vrij nutteloos is. Wij zijn namelijk niet de enige want op XDA loopt er ook een onderwerp over en dan zijn er vast nog wel veel meer. Handtec zelf zei dat de pre-orders in de 1000-en liepen.
27 maart overigens.
heb net met azerty ge-mail
die hebben bij meerder leveranciers besteld en verwacht rond 10 binnen te krijgen.
die hebben bij meerder leveranciers besteld en verwacht rond 10 binnen te krijgen.
10 stuks? 10 Batches? 10 April? 10 Mei? 10 maanden?wouter212 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:11:
heb net met azerty ge-mail
hoe zit het eigenlijk met garantie bij Handtec.
Ze leveren europese garantie. Maar kan ik bij defecten het toestel gewoon naar HTC NL sturen.
Of moet hij terug naar engeland?
Ze leveren europese garantie. Maar kan ik bij defecten het toestel gewoon naar HTC NL sturen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik heb met mijn defecte HTC One gewoon het via HTC Nederland kunnen laten lopen, neem aan dat dat gewoon hetzelfde isDarkSide schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:15:
10 aprilBPP schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:13:
[...]
10 stuks? 10 Batches? 10 April? 10 Mei? 10 maanden?![]()
![]()
![]()
Ok dat is mooi. Zou niet willen dat hij dan het kanaal over zou gaan.
Is een mooi prijsje bij handtec. En mijn desire is gaan zwemmen dus ben op zoek naar vervanger (heb nu een nokia 2350)
Is een mooi prijsje bij handtec. En mijn desire is gaan zwemmen dus ben op zoek naar vervanger (heb nu een nokia 2350)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Bij coolblue hebben ze mij net gezegd dat hij in ieder geval niet deze week komt. Misschien volgende week zeiden ze.
Ik weet natuurlijk niet of dit ook voor de echt pre-orders geldt...
Dat kan, maar wat ik wel begreep is dat ze de onderdelen dan uit de UK halen dus dat het wat langer kan duren voordat een reparatie voltooid is.DarkSide schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:15:
We kunnen wel concluderen dat de launch van de One kampioen is wat betreft tegenstrijdige berichtgeving!yannickie111 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:26:
Bij coolblue hebben ze mij net gezegd dat hij in ieder geval niet deze week komt. Misschien volgende week zeiden ze.
Haha, en de soap continues. Dan zou het netjes zijn dat ze de datum aanpassen op hun websiteyannickie111 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:26:
Nou zolang er 5/4 staat bij mijn order vind ik het allang best, en al wordt het volgende week ook prima, altijd nog sneller dan dat t-mobile het toestel kon leveren
Blijft hetzelfde verhaal toch? Als ze deze week genoeg hebben om alle pre-orders te voorzien "komt" hij deze week. Als ze deze week alleen genoeg krijgen om een deel van de pre-orders te voorzien komt hij pas volgende week...yannickie111 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:26:
Ik denk eerlijk gezegd dat ze dat doen zodat niet iedereen massaal naar de concurrentie gaat..Zeemon123 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:40:
[...]
Blijft hetzelfde verhaal toch? Als ze deze week genoeg hebben om alle pre-orders te voorzien "komt" hij deze week. Als ze deze week alleen genoeg krijgen om een deel van de pre-orders te voorzien komt hij pas volgende week...
HTC bied europese garantie Je krijgt gewoon 2 garantie via HTC zelf. in Nederland is dit dynafix die dit regeltnetblade schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:27:
[...]
Dat kan, maar wat ik wel begreep is dat ze de onderdelen dan uit de UK halen dus dat het wat langer kan duren voordat een reparatie voltooid is.
welke concurent kan er wel leveren dan ?Perkerssens schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:41:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat ze dat doen zodat niet iedereen massaal naar de concurrentie gaat..
CB krijgt een x aantal telefoons geleverd, ze weten niet hoeveel. Daarom staat de telefoon nog steeds op preorder, niks raars aan als je het mij vraagt.
Verwijderd
De levertijd bij Studentmobiel is vandaag aangepast van 15 april naar 5 april. Navraag leert mij dat de aanlevering nog beperkt is en dat ze me niet kunnen melden of ik ook bij de eerste levering hoor. Dat antwoord klinkt als: "Je zit niet bij de eerste levering, maar om je niet teleur te stellen melden we je dat nu nog niet". Stiekem hoop ik toch dat ik aan het eind van de week al een bezitter ben van een gloednieuwe HTC One.
Ik beweer ook niet dat ze dat niet doen, maar wat ik begreep van een andere tweaker is dat ze de onderdelen dan uit het land halen waar het toestel geleverd is.Replay256 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:49:
[...]
HTC bied europese garantie Je krijgt gewoon 2 garantie via HTC zelf. in Nederland is dit dynafix die dit regelt
Da's mooi, volgens mij is dat hetzelfde bedrijf als GSMWijzer waar ik besteld hebVerwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:53:
De levertijd bij Studentmobiel is vandaag aangepast van 15 april naar 5 april. Navraag leert mij dat de aanlevering nog beperkt is en dat ze me niet kunnen melden of ik ook bij de eerste levering hoor. Dat antwoord klinkt als: "Je zit niet bij de eerste levering, maar om je niet teleur te stellen melden we je dat nu nog niet". Stiekem hoop ik toch dat ik aan het eind van de week al een bezitter ben van een gloednieuwe HTC One.
Ze zullen het op die manier zeggen puur omdat ze nog niet weten hoe groot de eerste batch is en dus nog niet weten of je er bij gaat horen.
Wanneer heb je besteld?
Edit: Inderdaad, GSMWijzer nu ook op 5 april
Ik ook, gister en vanmorgen (was een case) contact gehad met GSMEasy. Ze weten niets van een eerdere uitlevering voor pre-orders en verwachten deze week geen toestellen meer.Zeemon123 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:06:
[...]
Da's mooi, volgens mij is dat hetzelfde bedrijf als GSMWijzer waar ik besteld heb
Edit: Laat maar zie nu pas dat je het hebt over GSMWijzer

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 03-04-2013 17:15 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat is goed nieuws.. daar heb ik ook besteldVerwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:53:
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Verwijderd
Ik heb besteld op 17 maart, maar ik weet niet of het een standaard antwoord is of dat ze écht hebben gekeken naar mijn order.Zeemon123 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:06:
[...]
Da's mooi, volgens mij is dat hetzelfde bedrijf als GSMWijzer waar ik besteld heb
Ze zullen het op die manier zeggen puur omdat ze nog niet weten hoe groot de eerste batch is en dus nog niet weten of je er bij gaat horen.
Wanneer heb je besteld?
Edit: Inderdaad, GSMWijzer nu ook op 5 april
Ik heb vandaag een soortgelijke reactie ontvangen van studentmobiel, ik heb hem besteld op 7 maart.Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:23:
[...]
Ik heb besteld op 17 maart, maar ik weet niet of het een standaard antwoord is of dat ze écht hebben gekeken naar mijn order.
Verwijderd
7 maart daar besteld.. Helaas tot nu toe nog niks gehoord..Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:53:
Wanneer ze schrijven dat hij 5 april geleverd gaat worden kan je er eigenlijk wel vanuit gaan dat de HTC One niet eerder dan begin volgende week op je deurmat ligt.
Toestellen komen Nederland binnen, moeten vervolgens richting de distributie (duurt een dag) vervolgens moeten ze nog naar het betreffende retailkanaal (duurt een dag) daarna moeten ze nog van de (web)winkel richting de afnemer (duurt ook weer een dag) Ga er maar vanuit dat de levering dus vanaf volgende week bij je op de deur ligt....
Toestellen komen Nederland binnen, moeten vervolgens richting de distributie (duurt een dag) vervolgens moeten ze nog naar het betreffende retailkanaal (duurt een dag) daarna moeten ze nog van de (web)winkel richting de afnemer (duurt ook weer een dag) Ga er maar vanuit dat de levering dus vanaf volgende week bij je op de deur ligt....
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Ze gaven me overigens ook aan dat ze niet wisten hoe groot de eerste batch zou zijn, wellicht dat ze er daardoor nog weinig over kunnen zeggen en er dit standaard antwoord uit gooien.tquaed schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:31:
[...]
Ik heb vandaag een soortgelijke reactie ontvangen van studentmobiel, ik heb hem besteld op 7 maart.
Daar ben ik ook bang voor, als je er realistisch naar kijkt. Maar des te dichterbij het moment komt dat ie bij je afgeleverd kan worden, des te optimistischer je wordt. Ik denk overigens wel dat ie 5 april bij hun binnen komt. Dan zou die, indien die geleverd kan worden in het weekend, op zaterdag binnen kunnen komen. Ik wacht (on)rustig af.Bullet NL schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:40:
Wanneer ze schrijven dat hij 5 april geleverd gaat worden kan je er eigenlijk wel vanuit gaan dat de HTC One niet eerder dan begin volgende week op je deurmat ligt.
Coolblue gaf bij mij aan dat ze de toestellen 4 april verwachten. (is toch weer een dagjeDaar ben ik ook bang voor, als je er realistisch naar kijkt. Maar des te dichterbij het moment komt dat ie bij je afgeleverd kan worden, des te optimistischer je wordt. Ik denk overigens wel dat ie 5 april bij hun binnen komt. Dan zou die, indien die geleverd kan worden in het weekend, op zaterdag binnen kunnen komen. Ik wacht (on)rustig af.
Gister contact gehad met leverancier van mm Nederland, ze liggen 9 of 10 april in de winkel.
Ik snap niet waarom T-Mobile hem pas 24-26 april kan uitleveren?? Scheelt me wel een hoop geld maar alsnog.. *AKA MTV-Mobile*
[ Voor 7% gewijzigd door lexxus93 op 03-04-2013 18:04 ]
Brandinglexxus93 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:04:
Ik snap niet waarom T-Mobile hem pas 24-26 april kan uitleveren?? Scheelt me wel een hoop geld maar alsnog.. *AKA MTV-Mobile*
Verwijderd
Thanks voor de reply. Ik zelf heb liever geen logo, verpest het hele toestel. En al dat bloatware heb ik ook liever niet.R3NC0N schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:15:
[...]
Het toestel is idd branded. Ikzelf ben wel benieuwd waar het logo precies komt te staan.
€50 minder voor een logootje meer of minder maakt wat mij betreft niet uit.
Maar pas dus wel op, de toestellen in mijn overzicht van T-Mobile en Ben zijn mét T-Mobile logo
Alleen als je het toestel opstart zie je een logo, staat niks op het toestel zelf.
Net via T-Mobile live chat gevraagd naar de leverdatum en ook het verschil wat op de website staat van T-Mobile en MTV-Mobile. Dit zijn de datums dat je hem krijgt wanneer je nu besteld.
De pre-orders zouden hem eerder moeten krijgen..
Laten we het hopen
Laten we het hopen
Ik kreeg een SMS van T-Mobile dat hij tussen 24-26 april leverbaar is, ik heb hem begin vorige week besteld...Hessia schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:30:
Net via T-Mobile live chat gevraagd naar de leverdatum en ook het verschil wat op de website staat van T-Mobile en MTV-Mobile. Dit zijn de datums dat je hem krijgt wanneer je nu besteld.
Laten we het hopen
Beetje raar dat op de MTV Mobile site staat Half april en ik een SMS krijg van 24-26 april??
Dat vond ik ook. Ik heb ook totaal geen informatie ontvangen van MTV over de levertijd. ik heb 22-03 mijn pre-order geplaatst.lexxus93 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:32:
[...]
Ik kreeg een SMS van T-Mobile dat hij tussen 24-26 april leverbaar is, ik heb hem begin vorige week besteld...
Beetje raar dat op de MTV Mobile site staat Half april en ik een SMS krijg van 24-26 april??
Ik heb MTV-Mobile via facebook een bericht gestuurd en het even gevraagd, als ik meer weet laat ik het hier weten!
Top dat zou mooi zijn, de service is niet echt om over naar huis te schrijven bij MTV.lexxus93 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:37:
Ik heb MTV-Mobile via facebook een bericht gestuurd en het even gevraagd, als ik meer weet laat ik het hier weten!
Ben erg benieuwd naar hun prijs voor een los toestel.Specialist89 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:01:
Gister contact gehad met leverancier van mm Nederland, ze liggen 9 of 10 april in de winkel.
DaveD
Ik heb net gevraagd bij mijn werk (Dixons) hoe snel ze de HTC One kunnen krijgen..
Ik kreeg te horen dat deze op de 8ste al leverbaar was.. Dat is waarschijnlijk de eerste levering..
Is het verstandig de eerste levering al te kopen of wachten op een latere levering?
Ik kreeg te horen dat deze op de 8ste al leverbaar was.. Dat is waarschijnlijk de eerste levering..
Is het verstandig de eerste levering al te kopen of wachten op een latere levering?
quote:
alwaysleft schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:58:
Ik heb zelf mijn eerste One kapot maar krijg een nieuwe terug maar dat duurt nog 3 tot 4 weken
alwaysleft schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:58:
Ik heb zelf mijn eerste One kapot maar krijg een nieuwe terug maar dat duurt nog 3 tot 4 weken
Nou, dat weet ik wel zeker....[b]Verderf schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:00:[/
Ik denk dat iedereen in dit topic en zijn moeder inmiddels wel weet dat je HTC One al stuk is
[ Voor 25% gewijzigd door Boontjes op 03-04-2013 19:29 ]
Heb net bericht gekregen van MTV Mobile, nogmaals, heb mijn One vorige week besteld.
Hi,
De sms waarin staat aangegeven dat je het toestel tussen 24 en 26 april ontvangt is correct. Het aantal bestellingen dat is geplaatst is zo groot dat de leveringen niet allemaal direct kunnen plaatsvinden.
Groetjes,
Roan
Dus alsnog wat in de SMS staat aanhouden voor de mensen die bij T-Mobile hebben gepreordert.
Hi,
De sms waarin staat aangegeven dat je het toestel tussen 24 en 26 april ontvangt is correct. Het aantal bestellingen dat is geplaatst is zo groot dat de leveringen niet allemaal direct kunnen plaatsvinden.
Groetjes,
Roan
Dus alsnog wat in de SMS staat aanhouden voor de mensen die bij T-Mobile hebben gepreordert.
Het brengt natuurlijk wel nadelen met zich mee om 'een van' de eerste te zijn. Met name kinderziektes dit nog in de telefoon kunnen zitten. Dat is ook een risico die je voor lief moet nemen met 'een van' de eerste te zijn.Gabyoyo schreef op woensdag 03 april 2013 @ 19:25:
Ik heb net gevraagd bij mijn werk (Dixons) hoe snel ze de HTC One kunnen krijgen..
Wachten zou kunnen, het ligt er maar net aan hoe graag jij de telefoon wilt. Ik zelf wil het risico wel nemen, Desire HD en One X ging bij mij ook goed zonder problemen terwijl deze bij de eerste levering zaten.
Rupsen, Rapsen.
Meer de vraag omdat ik ergens iets over de camera las.. digitale storing zoals bij de iphone en s2..Metian schreef op woensdag 03 april 2013 @ 19:45:
[...]
Het brengt natuurlijk wel nadelen met zich mee om 'een van' de eerste te zijn. Met name kinderziektes dit nog in de telefoon kunnen zitten. Dat is ook een risico die je voor lief moet nemen met 'een van' de eerste te zijn.
Wachten zou kunnen, het ligt er maar net aan hoe graag jij de telefoon wilt. Ik zelf wil het risico wel nemen, Desire HD en One X ging bij mij ook goed zonder problemen terwijl deze bij de eerste levering zaten.
Mijn abbo loopt nog 4.5 maand maar kan stiekem niet wachten inderdaad =P
Weet verder nog iemand iets van kinderziektes op dit moment?
Ja, de leveringGabyoyo schreef op woensdag 03 april 2013 @ 19:48:
[...]
Meer de vraag omdat ik ergens iets over de camera las.. digitale storing zoals bij de iphone en s2..
Mijn abbo loopt nog 4.5 maand maar kan stiekem niet wachten inderdaad =P
Weet verder nog iemand iets van kinderziektes op dit moment?

Gelukkig ben je daar vanaf zodra hij binnen is, niet eens een update nodig
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Haha =p die is snel opgelost jaarbraxas schreef op woensdag 03 april 2013 @ 19:51:
[...]
Ja, de levering![]()
Gelukkig ben je daar vanaf zodra hij binnen is, niet eens een update nodig
Al iets bekend over update naar android 4.2 eigenlijk? Ik lees op internet dat de One X de update krijgt. Zal denk ik ook rond die periode zijn?..
Verwijderd
bij deze mijn HTC one (zilver) vandaag gekregen van Expansys.
Super tevreden, topkwaliteit, zeer snel, schitterend scherm, ... Nu leuk leren kennen de komende dagen maar tot nu toe absoluut geen klagen.
Ik heb geen foto's, denk da er ondertussen al voldoende foto's van de zilveren in deze topic staan :-)
Super tevreden, topkwaliteit, zeer snel, schitterend scherm, ... Nu leuk leren kennen de komende dagen maar tot nu toe absoluut geen klagen.
Ik heb geen foto's, denk da er ondertussen al voldoende foto's van de zilveren in deze topic staan :-)
Lekker hoor! Ik denk dat ik zelf nog even kort wacht tot ze in de winkels liggen en dan verleng met een iSmart 300 abonnement bij T-Mobile. Zal verlengen via een webshop voor een snellere levering zorgen?
Feli rik!
Mischien voor morgen (als coolblue een levering gehad heeft) en mensen gebeld/mail gaan worden, dat we dan hier melden, met je besteldatum ?
Mischien voor morgen (als coolblue een levering gehad heeft) en mensen gebeld/mail gaan worden, dat we dan hier melden, met je besteldatum ?
Optimistisch hoor Barrel, maar ik hoop dat je gelijk krijgt. (27 Feb by the way).
Fijn dat ik deze sms niet krijglexxus93 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 19:32:
Heb net bericht gekregen van MTV Mobile, nogmaals, heb mijn One vorige week besteld.
Hi,
Groetjes,
Roan
Aangezien er op de site staat dat de verwachte leverdatum 19 april is, ga ik er vanuit dat er inderdaad een eerste batch is rond gestuurd. Goede hoop voor de Nederlanders die een bestelling hebben geplaatst. Ik nog niet, want het schijnt dat je tegenwoordig maar 2 maanden van tevoren mag bestellen, ik ging van 3 uit maar CoolBlue zei dat het 2 moest zijn. 14 april mag ik dan weer bestellen, yay. Can't wait!!Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:19:
Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries
Kijk, dat is nog eens goed nieuws. Dmv rooten kun je deze apps met gemak weg krijgen en het opstartlogo ook veranderen. Ik ga er vanuit dat de meeste Tweakers dit ook doen, dus voor mij is dat die €50 minder dubbel en dwars waardlexxus93 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 18:30:
Alleen als je het toestel opstart zie je een logo, staat niks op het toestel zelf.

Eh?
Wanneer had jij je order geplaatst??Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:19:
pfff. nog niks gehoord over mijn pre-order zwart... hopen dat geduld echt een schone zaak is 
ik wil 'm gisteren... jullie kennen dat gevoel wel denk ik
I love watercooling
Verwijderd
Bij studentmobiel hadden ze de leverdatum veranderd naar 5 april. Was toen maar ff gaan bellen vandaag. Had een bestelling geplaatst op 7 maart, maar ze kunnen nog steeds niet zeggen wanneer ik em kan krijgen.. Ze hebben nog geen voorraad binnen, maar waarschijnlijk word het volgende week. Toch raar dat er 5 april staat
Sorry als het dubbel is, maar iemand al wat van Hi gehoord? Ik kan op 8 april verlengen en bij verschillende Hi winkels /klantenservice (Heerhugowaard en Alkmaar) weten ze het niet.
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Je hoeft geen sorry te zeggen. Je moet gewoon de zoek functie gebruiken.Iekozz schreef op woensdag 03 april 2013 @ 23:44:
Sorry als het dubbel is, maar iemand al wat van Hi gehoord? Ik kan op 8 april verlengen en bij verschillende Hi winkels /klantenservice (Heerhugowaard en Alkmaar) weten ze het niet.
Verwijderd
Helaas maar al te goedGarrett schreef op woensdag 03 april 2013 @ 23:35:
pfff. nog niks gehoord over mijn pre-order zwart... hopen dat geduld echt een schone zaak is
Staat er al iemand te posten bij Coolblue om het afleveren van een lading HTC One's te spotten?
Ben benieuwd wat Coolblue vandaag te melden heeft. Of zou het toch pas morgen zijn? Spannend allemaal
Ben benieuwd wat Coolblue vandaag te melden heeft. Of zou het toch pas morgen zijn? Spannend allemaal
[ Voor 36% gewijzigd door hansvk op 04-04-2013 07:52 ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ik heb gisteren nog contact gehad met coolblue, maar alle medewerkers vertellen wat anders volgens mij,hansvk schreef op donderdag 04 april 2013 @ 07:51:
Staat er al iemand te posten bij Coolblue om het afleveren van een lading HTC One's te spotten?
Deze man gaf aan dat ze de toestellen pas vrijdag ontvangen en dan zaterdag versturen. Ze weten waarschijnlijk hoeveel toestellen het zijn. Ik kon er een beetje aan opmaken als er binnenkomt wat ze denken, ik niet bij de eerste batch zit. Ik heb hem 1 maart besteld. Dit zou dan denk ik betekenen dat ze niet heel veel toestellen krijgen bij de eerste batch.
Maar zoals ik al zeg moeten we deze berichtgevingen met een korreltje zout nemen, aangezien ze overal wat anders vermelden.
Het lijkt me wel dat eind deze week of begin volgende week de eerste toestellen worden geleverd.
Heb die van mij op 01-04 ook bij Coolblue besteld.
Er wordt nog steeds vermeld: "Je bestelling wordt geleverd op 05-04-2013".
Ik wacht rustig af
Er wordt nog steeds vermeld: "Je bestelling wordt geleverd op 05-04-2013".
Ik wacht rustig af
Van Belsimpel.nl gisteren een mail ontvangen dat ze nog geen exacte leverdatum hebben voor de One. Het is hun verwachting dat ze het binnen 2 weken kunnen uitleveren. Heb de order eind februari geplaatst.
En leverancier is verandert naar 17 april om er binnen te krijgen. Staat tevens ook nog op unconfirmed ...
Ga er maar niet vanuitVerwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:23:
Benieuwd of we vandaag belletje krijgen van Coolblue
Begint wel erover te gaan, zitten ze op Twitter bezig dat ze aan het uitleveren zijn, maar niemand weet hoeveel ze gaan binnenkrijgen, wanneer exact (Coolblue zegt ook maar dat ze een levering verwachten), en de meeste winkels/leveranciers krijgen zelfs gewoonweg nog niets blijkbaar.
Heb tevens ook al redelijk veel mensen gehoord die door deze knoeiboel gewoonweg hun vertrouwen in HTC als bedrijf verliezen.
Heb tevens ook al redelijk veel mensen gehoord die door deze knoeiboel gewoonweg hun vertrouwen in HTC als bedrijf verliezen.
Ik geloof niet dat Coolblue al 5 april gaat leveren. Je kunt je voorstellen dat ze hierdoor honderden meer sales kunnen doen. Slechts een aantal procent hiervan zal gaan klagen over dit misleidende datum.
Verwachte leverdata is nl nooit bindend
Verwachte leverdata is nl nooit bindend
Verwijderd
Denk wel dat ze gaan leveren, dit hebben ze 10 min getweet na een vraag van iemand:
''Wij hopen natuurlijk ook dat we iedereen morgen gelukkig kunnen maken
Nog even geduld inderdaad''
''Wij hopen natuurlijk ook dat we iedereen morgen gelukkig kunnen maken
Vertel die mensen dan maar dat dit bij elk merk elk jaar weer hetzelfde is.deephallow1 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:34:
Begint wel erover te gaan, zitten ze op Twitter bezig dat ze aan het uitleveren zijn, maar niemand weet hoeveel ze gaan binnenkrijgen, wanneer exact (Coolblue zegt ook maar dat ze een levering verwachten), en de meeste winkels/leveranciers krijgen zelfs gewoonweg nog niets blijkbaar.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Ik betwijfel het. Afgelopen week hebben ze ook via twitter gemeld dat de levering was uitgesteld meen ik. Ik hoop echter dat alle mensen met een pre-order via Coolblue vandaag/morgen goed nieuws krijgen!Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:50:
Denk wel dat ze gaan leveren, dit hebben ze 10 min getweet na een vraag van iemand:
''Wij hopen natuurlijk ook dat we iedereen morgen gelukkig kunnen makenNog even geduld inderdaad''
Ik wacht op het telefoontje van de Media Markt hier over de grens. Heeft voor mij niet zo'n haast en ik ben best bereid 1 of 2 weken extra te wachten als ik daarmee 100 euro kan besparen.
Ze zijn dit maal wel heel optimistisch dus wie weet worden we morgen allemaal blij
http://www.gsmweb.nl/forms/los105.htm Euro:640,00 (5 euro verzend), Verwachte leverdatum: 10-04-2013RDMA schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:56:
[...]
Ik betwijfel het. Afgelopen week hebben ze ook via twitter gemeld dat de levering was uitgesteld meen ik. Ik hoop echter dat alle mensen met een pre-order via Coolblue vandaag/morgen goed nieuws krijgen!
Ik wacht op het telefoontje van de Media Markt hier over de grens. Heeft voor mij niet zo'n haast en ik ben best bereid 1 of 2 weken extra te wachten als ik daarmee 100 euro kan besparen.
Scheelt 45 euro en een medialink minder.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Dat is op zich een mooie prijs, maar die Medialink heeft voor mij geen toegevoegde waarde.Golf2vr6 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:13:
[...]
http://www.gsmweb.nl/forms/los105.htm Euro:640,00 (5 euro verzend), Verwachte leverdatum: 10-04-2013
Scheelt 45 euro en een medialink minder.
kan je vast wel op mp kwijt voor 3 tientjes
Iemand al enige weet over eventuele batches / pre-orders die de deur uitgaan bij amazon.de?
28 maart besteld maar nog geen enkele info ivm leveringstermijn etc.
Heb ook een pre-order van 27 maart daar staan. Op het forum daar zijn er enkelen met een pre-order van begin maart die hun toestel reeds hebben ontvangen.frye schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:17:
Iemand al enige weet over eventuele batches / pre-orders die de deur uitgaan bij amazon.de?
Ook hier geldt dus: even afwachten.
Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.