Wat kost de HTC one bij handtec omgerekend in euro's?
Verwijderd
Probeer het met een ander simkaartje zou ik zeggenThomas19903 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:58:
Wellicht een erg domme vraag:
Ik heb mijn HTC One X vorig jaar aangeschaft via Vodafone (pre-order). Is mijn telefoon Simlock vrij?
Verwijderd
Rechtsboven op de site staat een prachtig € tekenalwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:00:
€595.36alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:00:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Als je via Paypal betaal dan ligt dat bedrag hoger, volgens mij door de hogere koers die Paypal aanhoud.
Ik ben echt heel benieuwd of ik bij de eerste batch zit bij Handtec (zal wel niet) Dan heb ik hem misschien deze week nog
Ik heb hem 13 maart besteld
[ Voor 5% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 02-04-2013 20:13 . Reden: edit. ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Wanneer heb jij hem besteld? Ik pas op 26 maart, dus ik zal er waarschijnlijk niet bij zitten.Mother_Goozz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:11:
[...]
Als je via Paypal betaal dan ligt dat bedrag hoger, volgens mij door de hogere koers die ze aanhouden.
Ik ben echt heel benieuwd of ik bij de eerste batch zit bij Handtec (zal wel niet) Dan heb ik hem misschien deze week nog
Verwijderd
Als je de versie hebt met flipcase ben je wanneer je met CC betaald €608 en een paar cent kwijt.
Vandaag bericht van Ritel gehad betreft de release datum. Ze konden helaas nog niet zeggen wanneer ze exact binnen kwamen, maar verwacht wel rond 5 april. Gelukkig gingen ze er wel vanuit dat ze voldoende toestellen binnen zouden krijgen voor de pre-orders. Ben benieuwd, want ik ben het wachten langzaam zat aan het worden, ik wil er mee spelen!
Rupsen, Rapsen.
wat zit je dan met paypal ongeveer?Mother_Goozz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:11:
[...]
Als je via Paypal betaal dan ligt dat bedrag hoger, volgens mij door de hogere koers die Paypal aanhoud.
Ik heb hem 13 maart besteld
Ik heb hem ook bij coolblue besteld, hopelijk krijgen ze er genoeg binnen zodat ik er ook eentje vrijdag krijgGunth schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:54:
Volgens Twitter verwacht coolblue deze week het toestel.
Heeft iemand al een zwarte binnen gekregen? Ik heb namelijk een zwarte bij coolblue besteld, maar zie niemand die hem al heeft in tegenstelling tot de zilveren..
Beetje eigen onderzoek kan toch ook wel?
Paypal is niet per definitie hoger, je kan zelf kiezen of je de ongunstige Paypal koers aanhoudt of je eigen creditcard. Dit staat trouwens al eerder in dit topic, toen ook bestellen uit de UK langskwam.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik heb met Paypal 621 euro betaald, zelf niet in bezit van een creditcard, en ach die 20 euro neem ik dan voor lief. Toch nog goedkoper dan wanneer je het toestel hier koopt.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
thanx for answering!Mother_Goozz schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:32:
[...]
Ik heb met Paypal 621 euro betaald, zelf niet in bezit van een creditcard, en ach die 20 euro neem ik dan voor lief. Toch nog goedkoper dan wanneer je het toestel hier koopt.
Is het niet standaard dat de mobiel simlock vrij of niet is?Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:00:
[...]
Probeer het met een ander simkaartje zou ik zeggen
Kijk eens even goed. Als je op de i klikt bij Castle dan komt er een pop up en dan kun je op uitleg abo klikken. Daar zie je dat het abo een cap heeft op 2mbps in plaats van gebruikelijke 14,4mbps bij Tele 2.Thomas19903 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:13:
Hallo,
3 mei verloopt mijn HTC One X abonnement, die ik had afgesloten bij Vodafone. Dit was destijds ook een pre-order actie.
Ik wil overstappen naar een HTC One en twijfel tussen twee abonnementen, namelijk:
http://www.castle.nl/abon.../abonnementen/42225#tele2
&
http://www.smartphoneshop...ml#product_specifications
Die van castle is interessant aangezien je lagere maandkosten hebt en meer belminuten (wat ik prefereer boven mb's). Echter staat bij Coolblue keurig aangegeven dat de snelheid van internet 14,4 kbps is. Dit kan ik nergens vinden bij de actie van Castle. Weet iemand hoe snel dat is? Of is het gelijk aan die van Coolblue (beiden Tele2)
Slechte deal dus als je het mij vraagt.
Shit..Te enthousiast.sohus schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:48:
[...]
Kijk eens even goed. Als je op de i klikt bij Castle dan komt er een pop up en dan kun je op uitleg abo klikken. Daar zie je dat het abo een cap heeft op 2mbps in plaats van gebruikelijke 14,4mbps bij Tele 2.
Slechte deal dus als je het mij vraagt.
Ik heb enkel de gegevens op de website zojuist ingevuld. Nog niks betaald of ondertekend aan contract ed.
Ik kan dus nu nog zonder hinder overstappen naar Coolblue, toch?
Slecht nieuws helaas.
Ook de pre-orders lijken vertraagt. Ik had GsmEasy naar de pre-orders gevraagd omdat HTC zo stellig beweerde dat die wel nog uitgeleverd zouden worden maar krijg dit retour.
Ook de pre-orders lijken vertraagt. Ik had GsmEasy naar de pre-orders gevraagd omdat HTC zo stellig beweerde dat die wel nog uitgeleverd zouden worden maar krijg dit retour.
Beste Menno,
Als dat zo is, moeten wij daar ook bij zitten maar het hangt uiteraard helemaal ook af van de hoeveelheid pre orders. Voor zover wij weten zijn alle leveringen wederom uitgesteld. Er blijft veel verwarring, ook bij hen. Gezien eerdere ervaringen met HTC en andere fabrikanten gaan we uit van 11 april. Die datum hebben wij ook van hen, alles wat eerder komt, is dus meegenomen...
Excuus voor de overlast.
Met vriendelijke groet,
With kind regards,
Mit freundlichen Grüßen,
Medewerker
Gsmeasy.nl
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Yup.. zelfde probleem hiero.dlyxe schreef op maandag 01 april 2013 @ 10:51:
Expansys heeft inmiddels de bestellingsstatus weer veranderd... "Op voorraad bij onze leverancier - 18 Dagen" , voor het weekend was de status nog "Op voorraad".
Elke dag telde netjes af tot ie op voorraad was, toen weer 22 dagen voor ie bij de leverancier was, toen weer op voorraad en uiteindelijk weer 22 dagen.
Die tellen nu weer af.
Ik heb ze een mail gestuurd met de vraag hoe zeker het is dat ie over (nu) 18 dagen wel op voorraad is bij hun leverancier.. Ik houd jullie op de hoogte van het antwoord.
Coolblue blijft intussen behoorlijk positief!
Over alle geplaatste orders
Kijken of ze het volhoudenWij verwachten deze 5 april te leveren.
Toch een beetje naïefMolybdenum schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 23:02:
[...]
Ik heb ze een mail gestuurd met de vraag hoe zeker het is dat ie over (nu) 18 dagen wel op voorraad is bij hun leverancier.. Ik houd jullie op de hoogte van het antwoord.

HTC weet het denk ik zelf niet eens. Die winkels, die gokken maar wat of worden aan het lijntje gehouden door HTC of hun leveranciers. Ik kan me nog wel herinneren dat bij de introductie van de HOX, het net zo ging. De lijm van de schermen was letterlijk nog niet eens uitgehard voordat de toestellen werden uitgeleverd en welke winkel hoeveel telefoons zou krijgen was eigenlijk niet duidelijk van te voren. HTC verstuurt zo snel ze kunnen aanleveren, vermoed ik. Gezien de recente media, zullen er wel een aantal componentjes zijn die niet zo goed leverbaar zijn
Dus... voorspel/pret is heel leuk enzo, maar realistisch gezien zul je gewoon geduld moeten hebben en moeten accepteren dat het een beetje een loterij is op het moment. Of chaos, hoe je het ook wilt noemen.
Moet hier toch wel even een bedankje plaatsen natuurlijk. Met uitgeprinte mail naar de MM gereden, mijn beste Duits boven gehaaldBobermo schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:48:
Ik heb twee weken geleden een zilveren HTC One 32Gb online besteld, in de hoop dat ik hem afgelopen zaterdag kon afhalen, aangezien ik in Dorsten was. Helaas komt nu net pas het mailtje binnen dat de bestelling klaarligt, maar ik ga er niet meer heen aangezien het 200+km is. Dus nu mijn vraag, is er een tweaker die deze bestelling wilt overnemen? Zo ja, stuur me even een DM dan regelen we het!
EDIT: Vergeven!

Laat ons hopenMephisteus schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 23:23:
Coolblue blijft intussen behoorlijk positief!
[...]
Kijken of ze het volhouden
[ Voor 12% gewijzigd door Gunth op 03-04-2013 00:10 ]
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Ikzelf ben al een tijdje bezig met het vergelijken van de One icm verschillende abonnementen.
Kort samengevat; dit is het resultaat met als norm zoveel mogelijk data (1GB) en zo min mogelijk bel/sms:

Vodafone Red heb ik hierom buiten beschouwing gelaten, aangezien daar geen aanbieding is en alles onbeperkt is, behalve data.
Vodafone is ongeveer €49×24+157=€1333 voor Vodafone Red met 1GB data.
edit: Ik zie dat bij MTV de hoeveelheid data mist; dit moet 1GB zijn.
Kort samengevat; dit is het resultaat met als norm zoveel mogelijk data (1GB) en zo min mogelijk bel/sms:

Vodafone Red heb ik hierom buiten beschouwing gelaten, aangezien daar geen aanbieding is en alles onbeperkt is, behalve data.

[ Voor 59% gewijzigd door R3NC0N op 03-04-2013 01:23 ]
Eh?
Verwijderd
Er staat bij studentmobiel > ben abo > htc one T silver en htc one T black. Branded met T- mobile dus?R3NC0N schreef op woensdag 03 april 2013 @ 01:17:
Ikzelf ben al een tijdje bezig met het vergelijken van de One icm verschillende abonnementen.
[afbeelding]
Goed overzicht! Misschien is het een idee om de netwerksnelheid mee te nemen? Volgens mij heeft Ben namelijk een veel lagere snelheid dan T-Mobile, en die extra snelheid kan zomaar wel een paar euro extra waard zijn.R3NC0N schreef op woensdag 03 april 2013 @ 01:17:
Ikzelf ben al een tijdje bezig met het vergelijken van de One icm verschillende abonnementen...
Leverancier waar ik bij besteld heb (werk gsm) is plots van 19 naar 9 verwachte stuks gegaan ... en nog altijd geen duidelijkheid wanneer ze binnenkomen.
Ook ik ben bereid om mijn rekensheet te delen:
https://docs.google.com/s...tJeDM5RmhQVWc&usp=sharing
Keuze voor mij is de groene lijn geworden: HTC One (Mediamarkt Duitsland) voor 599,00 i.c.m. een Vodafone Friends & Family abo (dat niet meer bestaat per 2-4-2013). Misschien niet absoluut het goedkoopste maar wel als je alles in perspectief bekijkt. Vodafone is voor mij het beste netwerk, beste apps, 4GB data, 500 min + gratis Vodafone naar Vodafone (= mijn vriendin, vader, broertje + aantal vrienden en al mijn collega's). 500 belminuten voor mij + gratis Vodafone staat gelijk aan ongelimiteerd bellen want ik bel zelden zoveel. Oftewel, ik heb voor 24 EURO per maand een RED abo (minus 4G).
Waar ik nog wel even benieuwd naar ben: wie weet of je Vodafone duo sim kan gebruiken in tablet en phone tegelijk (natuurlijk niet om te bellen, maar wel data)? Is dan één van je devices offline of werken ze gewoon allebei?
https://docs.google.com/s...tJeDM5RmhQVWc&usp=sharing
Keuze voor mij is de groene lijn geworden: HTC One (Mediamarkt Duitsland) voor 599,00 i.c.m. een Vodafone Friends & Family abo (dat niet meer bestaat per 2-4-2013). Misschien niet absoluut het goedkoopste maar wel als je alles in perspectief bekijkt. Vodafone is voor mij het beste netwerk, beste apps, 4GB data, 500 min + gratis Vodafone naar Vodafone (= mijn vriendin, vader, broertje + aantal vrienden en al mijn collega's). 500 belminuten voor mij + gratis Vodafone staat gelijk aan ongelimiteerd bellen want ik bel zelden zoveel. Oftewel, ik heb voor 24 EURO per maand een RED abo (minus 4G).
Waar ik nog wel even benieuwd naar ben: wie weet of je Vodafone duo sim kan gebruiken in tablet en phone tegelijk (natuurlijk niet om te bellen, maar wel data)? Is dan één van je devices offline of werken ze gewoon allebei?
F&F heb je al afgesloten dan neem ik aan? Tevens gaan de prijzen omhoog in Duitsland volgens mij...
Whatabout de twee simkaarten en tegelijkertijd 'online' dat kan, mits de ene sim op 2G is ingesteld
Whatabout de twee simkaarten en tegelijkertijd 'online' dat kan, mits de ene sim op 2G is ingesteld
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bedankt voor de berekeningen. Ik ben er ook al een tijd mee bezig en zal eens kijken of ik dit ook inzichtelijk kan maken. Heb het momenteel in een kladblok bestandje staan.
Ik zag dat Sohus in zijn berekening geen rekening houdt met de actieperiodes (ik heb het niet nagerekend, maar daar lijkt het op). Daardoor lijkt T-Mobile iSmart de meest voordelige optie maar de abonnementsprijs van €25,- is slechts 9 van de 24 maanden geldig.
In mijn berekening komt nog steeds Castle.nl icm een Tele2 actiebundel het best uit de bus. Maar ja, dan zit je wel bij Tele2.
Ik zag dat Sohus in zijn berekening geen rekening houdt met de actieperiodes (ik heb het niet nagerekend, maar daar lijkt het op). Daardoor lijkt T-Mobile iSmart de meest voordelige optie maar de abonnementsprijs van €25,- is slechts 9 van de 24 maanden geldig.
In mijn berekening komt nog steeds Castle.nl icm een Tele2 actiebundel het best uit de bus. Maar ja, dan zit je wel bij Tele2.
[ Voor 4% gewijzigd door r_acker op 03-04-2013 09:38 ]
Bij studentmobiel zijn de T-Mobile acties 18 of 24 maanden in plaats van 9:
https://www.studentmobiel.nl/htc-one
De 2 gele rijen gaan uit van T-Mobile shop opening icm HTC One (zoals ze nu acties met de Xperia Z hadden). Het is meer ter referentie voor mensen die geduld hebben.
FF heb ik al afgesloten ja, maandagavond. Heb nog 7 werkdagen afkoel tijd maar ik denk dat ik het zo laat.
Verder:
Alle Sim only abonnementen in mijn spreadsheet gaan uit van een aanschaf van HTC One in Duitsland voor 599,00 omdat je uiteindelijk toch ook het toestel moet kopen. Dat heb ik dus meegenomen in de totale TCO.
De 2 gele rijen gaan uit van T-Mobile shop opening icm HTC One (zoals ze nu acties met de Xperia Z hadden). Het is meer ter referentie voor mensen die geduld hebben.
FF heb ik al afgesloten ja, maandagavond. Heb nog 7 werkdagen afkoel tijd maar ik denk dat ik het zo laat.
Verder:
Alle Sim only abonnementen in mijn spreadsheet gaan uit van een aanschaf van HTC One in Duitsland voor 599,00 omdat je uiteindelijk toch ook het toestel moet kopen. Dat heb ik dus meegenomen in de totale TCO.
[ Voor 37% gewijzigd door sohus op 03-04-2013 09:42 ]
Ah thanks, ik ben niet bekend met de acties bij Shop Openings dus heb deze nooit meegenomen als optie.
Yes dat is mooi natuurlijk, maar wat ik zei, volgens mij gaan de prijzen van losse One's naar €649,00?sohus schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:40:
Kan het zo 1,2,3 niet vinden hier, maar staat mij bij, dat het hier voorbij kwam? Dat is weer 5 tientjes meer
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij coolblue (pdashop/smartphoneshop), kost het toestel nu ineens weer 4.75 bij een abonnement van Tele2 (38 euro per maand).
Dit was eerst 0 euro...
http://www.pdashop.nl/pro...aar.html?optionSetIds=924
Dit was eerst 0 euro...
Gaat dat een dealbreaker zijn dan, die vijf Euro?yannickie111 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:58:
Dit was eerst 0 euro...
Nickname does not reflect reality
Ik zag net ook dat ze duurder zijn geworden. Waarschijnlijk is de HTC daar dan (bijna) geleverd, en konden ze een goede prijsindicatie makenyannickie111 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:58:
Bij coolblue (pdashop/smartphoneshop), kost het toestel nu ineens weer 4.75 bij een abonnement van Tele2 (38 euro per maand).
Dit was eerst 0 euro...
Nou, nee.Brad Pitt schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:01:
[...]
Gaat dat een dealbreaker zijn dan, die vijf Euro?
Een vriend van me heeft hem begin maart bij coolblue besteld, en toen was de bijbetaal-prijs nog 35 euro. Later werd dit dus 0 euro, en hij heeft de 35 euro terug gekregen.
Als het inderdaad komt doordat hij bijna geleverd wordt heb ik die 5 euro er graag voor over
5 april staat er, nobody knows
HTC NL tweet nog steeds aan mensen dat de pre-orders begin april beginnen en het toestel half april breed beschikbaar is. Als je het mij vraagt houdt dat wel in dat we in deze en volgende week flinke aantallen mogen verwachten (van niks tot breed beschikbaar in 2 weken!)
Ik denk dat wij allemaal erg blij gaan worden de komende paar wekenZeemon123 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:10:
HTC NL tweet nog steeds aan mensen dat de pre-orders begin april beginnen en het toestel half april breed beschikbaar is. Als je het mij vraagt houdt dat wel in dat we in deze en volgende week flinke aantallen mogen verwachten (van niks tot breed beschikbaar in 2 weken!)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Maar goed dat ik een pre-order heb staan bij MM Krefeld (Duitsland) dan. In de bevestigingsmail staat dat de laagste prijs geldt vanaf het moment van plaatsing pre-order tot en met bericht dat ik hem op kan komen halen. Als hij dus naar 649 zou gaan betaal ik alsnog 600CLB schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:54:
[...]
Yes dat is mooi natuurlijk, maar wat ik zei, volgens mij gaan de prijzen van losse One's naar €649,00?
Kan het zo 1,2,3 niet vinden hier, maar staat mij bij, dat het hier voorbij kwam? Dat is weer 5 tientjes meer
Dat is heeeeeel leuk
, maar dan klopt de sheet van sohus dus niet voor hem en anderen meer
Heeft iemand nog contact gehad met MM Papenburg??
Mooi overzicht. Neem aan dat dit prijzen zijn voor nieuwe contracten? Bijbetaling toestel voor mensen die verlengen wil nog weleens een stuk hoger uitpakkenR3NC0N schreef op woensdag 03 april 2013 @ 01:17:
[afbeelding]
[ Voor 18% gewijzigd door paul-s83 op 03-04-2013 11:03 ]
Nog meer goed nieuws voor T-Mobile klanten nieuws: Klanten T-Mobile kunnen 4g gebruiken zonder wijziging abonnement
Ja is een beetje offtopic maar wel fijn dat 4G gewoon te gebruiken is met dit toestel
Ja is een beetje offtopic maar wel fijn dat 4G gewoon te gebruiken is met dit toestel
[ Voor 15% gewijzigd door netblade op 03-04-2013 11:19 ]
Nu nog bereik want anders heb je er vrij weinig aan!netblade schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:19:
Nog meer goed nieuws voor T-Mobile klanten nieuws: Klanten T-Mobile kunnen 4g gebruiken zonder wijziging abonnement

DaveD
Heb van HTC nederland via twitter te horen gekregen dat ze al aan het uitleveren zijn, maar van belsimpel krijg ik nog steeds te horen dat ze pas in week 16 uit kunnen leveren.
word hier ondertussen een beetje gek van...
Weinig problemen met de T-Mobile dekking hier hoor.DaveD1109 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:23:
[...]
Nu nog bereik want anders heb je er vrij weinig aan!
Maargoed ik ga wel even in een ander topic verder anders gaan we teveel offtopic
[ Voor 14% gewijzigd door netblade op 03-04-2013 11:25 ]
Lees wel het artikel door, er staat namelijk dat je de snelheid van 3G krijgtnetblade schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:19:
Kiek em goan!
Verwijderd
Mooi! Hopen dat ik dan snel een mail/belletje krijg van Coolblue!valeer schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:24:
Heb van HTC nederland via twitter te horen gekregen dat ze al aan het uitleveren zijn, maar van belsimpel krijg ik nog steeds te horen dat ze pas in week 16 uit kunnen leveren.word hier ondertussen een beetje gek van...
Ik ook, me geluid maar aangezet van me sensationVerwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:32:
[...]
Mooi! Hopen dat ik dan snel een mail/belletje krijg van Coolblue!
De shopopeningsacties zijn volgens mij alweer gestopt en vaak alleen maar met de twee toestellen uit de advertentie. En de actie van Studentmobiel is 18/24 maanden 25% i.p.v. 9/12 maanden 50%. Dat maakt dus geen biet uit. De meeste shops gaan uit van de 25% korting over een langere periode trouwens. Enige uitzondering is de SGS4, waarbij opeens de kortingsperiode is gehalveerd. Hoe bedoel je kleine lettertjes.sohus schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:40:
Bij studentmobiel zijn de T-Mobile acties 18 of 24 maanden in plaats van 9:
Verder:

Wat me ook opvalt is dat alleen T-Mobile, Sizz en Hollandse Nieuwe nog bundels hebben die te bewaren zijn, de rest van de providers is hier mee opgehouden. Nu snap ik de ophef van de consumentenbond e.d. ook weer wat meer.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik heb coolblue op dit moment aan de lijnVerwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:32:
[...]
Mooi! Hopen dat ik dan snel een mail/belletje krijg van Coolblue!
Ben benieuwd!yannickie111 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:34:
[...]
Ik heb coolblue op dit moment aan de lijn
Verwijderd
Vertel vertel???yannickie111 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:34:
[...]
Verwijderd
Ben ik ook wel benieuwd naar! )als het tenminste over de HTC One gaat'yannickie111 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:34:
[...]
En?yannickie111 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:34:
[...]
Ik heb via coolblue een verlenging bij tele2 afgesloten, vorige contact gehad met tele2 en mijn verlenging was nog niet zichtbaar. Beetje verbaast contact opgenomen met Coolblue, en die gaven aan dat ze alleen kijken of een verlenging voor jou mogelijk is, en de verlenging pas echt aanvragen vlak voor de levering. Gister weer contact gehad met tele2 en nu was mijn verlenging wel zichtbaar. Hopelijk is dit goed nieuws
Alleen om wat te vragen over oa nummerbehoud. (En hoe overzetten van ouder op kind gaat, enz.)
Ik ga hem nu bestellen namelijk.
Maar de vriendelijke meneer aan de telefoon verwacht nog steeds de levering op 5 april

Verwijderd
Hahahha, beetje valse hoop...yannickie111 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:38:
[...]
Alleen om wat te vragen over oa nummerbehoud. (En hoe overzetten van ouder op kind gaat, enz.)
Ik ga hem nu bestellen namelijk.
Maar de vriendelijke meneer aan de telefoon verwacht nog steeds de levering op 5 april
MTV Mobile heeft de indicatie op de site veranderd naar Half april (voorheen begin April) Iemand enig idee hoe het werkt met branded toestellen?
Moeten ze bijvoorbeeld de software nog aanpassen? Of is dit al vanuit de fabriek op de toestellen geplaatst?
Moeten ze bijvoorbeeld de software nog aanpassen? Of is dit al vanuit de fabriek op de toestellen geplaatst?
Vraag ik mij ook af. Heb een pre-order staan bij T-Mobile sinds 20 maart. Daar staat de levertijd nog steeds op 4 weken.Hessia schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:40:
MTV Mobile heeft de indicatie op de site veranderd naar Half april (voorheen begin April) Iemand enig idee hoe het werkt met branded toestellen?
Het toestel is idd branded. Ikzelf ben wel benieuwd waar het logo precies komt te staan.Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 01:40:
[...]
Er staat bij studentmobiel > ben abo > htc one T silver en htc one T black. Branded met T- mobile dus?
€50 minder voor een logootje meer of minder maakt wat mij betreft niet uit.
Maar pas dus wel op, de toestellen in mijn overzicht van T-Mobile en Ben zijn mét T-Mobile logo
Eh?
14Mbit heb ik nog nooit gehaald met 3GHesRuud schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:26:
[...]
Lees wel het artikel door, er staat namelijk dat je de snelheid van 3G krijgt. Wil je de snelheid van 4G moet je extra betalen
. Goede marketing trouwens.
Zoals je in dit topic ook al kan lezen, het betreft software branding, je krijgt dus T-Mobile bloadware, wat tevens inhoud dat de rom die in het toestel draait veelal later de nieuwe software updates krijgt.R3NC0N schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:15:
[...]
Het toestel is idd branded. Ikzelf ben wel benieuwd waar het logo precies komt te staan.
Maar pas dus wel op, de toestellen in mijn overzicht van T-Mobile en Ben zijn mét T-Mobile logo
qua branding moet je dus denken aan een T-Mobile bootlogo en diversie apps die je niet kan de-installeren.
Cogitationis poenam nemo patitur
Het is niet alleen een logo, maar natuurlijk ook het e.e.a. aan bloatware, dat lijkt mij minstens zo vervelend.R3NC0N schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:15:
[...]
Het toestel is idd branded. Ikzelf ben wel benieuwd waar het logo precies komt te staan.
Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries
Toestellen zijn alleen software matig branded, je krijgt bij het opstartscherm een T-Mobile logo en een paar extra apps erbij van T-Mobile.R3NC0N schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:15:
[...]
T-Mobile klanten krijgen gratis upgrade naar 4G (Dit zal niet de volledige 4G snelheid zijn, maar een beperkte snelheid, maar zeker wel sneller dan 3g!)
Mijn toestel heb ik begin vorige week besteld en krijg ik tussen 24-26 april binnen.
MTV Mobile Twitter wist te vertellen dat je de t-mobile apps gewoon kon verwijderen..Bullet NL schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:18:
[...]
Zoals je in dit topic ook al kan lezen, het betreft software branding, je krijgt dus T-Mobile bloadware, wat tevens inhoud dat de rom die in het toestel draait veelal later de nieuwe software updates krijgt.
qua branding moet je dus denken aan een T-Mobile bootlogo en diversie apps die je niet kan de-installeren.
Als dit niet werkt ben ik benieuwd of je het wel kan 'hiden'
Ik ben benieuwd aan wie dan, de shops weten nog van nietsvaleer schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:24:
Heb van HTC nederland via twitter te horen gekregen dat ze al aan het uitleveren zijn, maar van belsimpel krijg ik nog steeds te horen dat ze pas in week 16 uit kunnen leveren.word hier ondertussen een beetje gek van...
Ik ben benieuwd wat dat in de praktijk doet. Ik heb nu op heel veel plekken met Vodafone al H+ wat meer dan snel genoeg is.netblade schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:19:
4G staat natuurlijk sneller in je display maar of het ook echt meer snelheid bied dan H+ is nog maar de vraag. (geknepen 4g heb ik het dan over)
Maar ja wat zien ze als begin april. Voor mij is dat Deze week en dan moeten ze wel heel hard gaan opschieten.Zeemon123 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 10:10:
Bootloader unlock + custom rom, desnoods de stock rom flashen.Hessia schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:32:
[...]
MTV Mobile Twitter wist te vertellen dat je de t-mobile apps gewoon kon verwijderen..
Als dit niet werkt ben ik benieuwd of je het wel kan 'hiden'
Ik zou de stockrom in den beginne flashen, geen idee hoe ze om gaan met de garantie bij unlocked bootloaders.Crew One schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:42:
[...]
Bootloader unlock + custom rom, desnoods de stock rom flashen.
Stockrom moet je ook de bootloader voor unlocken as far as I know
Verwijderd
Toch enigszins slordig van HTC dat ze melden op twitter dat ze begonnen zijn met uitleveren maar geen winkel heeft nog iets ontvangen

Waarschijnlijk is het onderweg en dus uit hun handen. Dan "leveren" zij welVerwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:32:
Toch enigszins slordig van HTC dat ze melden op twitter dat ze begonnen zijn met uitleveren maar geen winkel heeft al iets ontvangen
ik ben benieuwd ik ben benieuwd kan echt niet wachten order status is nog steeds het zelfde we wachten het af
Lijkt me een flinke operatie. Hoe zou dat gaan? Boot? Vliegtuig?Zeemon123 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:33:
[...]
Waarschijnlijk is het onderweg en dus uit hun handen. Dan "leveren" zij wel
Vliegtuig. Er zijn elke iPhone lancering weer verhalen over toestellen met natte lijm. Het schijnt zo te zijn dat tijdens het lanceer weekend iPhones 72uur nadat ze gefabriceerd zijn in de winkels liggen.Ippe Ziepe schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:43:
[...]
Lijkt me een flinke operatie. Hoe zou dat gaan? Boot? Vliegtuig?
Net even gebeld met Vodafone. Wil verlengen met de one zilver en het 1 jarig red abonnement van 49,- ik moet dan volgens de website 354,99 bijbetalen.
Ik dacht ik bel even om te kijken of dat goedkoper kan. Maar ze kunnen de telefoon nog niet in hun systeem selecteren
Als dat niet goedkoper kan dan wacht ik tot hij op de f&f site staat en dan regel ik wel ergens een code.
Ik dacht ik bel even om te kijken of dat goedkoper kan. Maar ze kunnen de telefoon nog niet in hun systeem selecteren
Als dat niet goedkoper kan dan wacht ik tot hij op de f&f site staat en dan regel ik wel ergens een code.
Ik ben gebeld door Coolblue, komen m vrijdag leveren....
.
Dan krijg jij hem? Of krijgen zij hem dan binnen?wackidth schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:59:
cool, dan heeft Coolblue dus voorraad gekregen.wackidth schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:59:
had niemand hier verwacht maar dus toch gebeurt.
Ben benieuwd of de andere Shops nu ook volgen.
dat klinkt echt veel belovend in plaats van alle facebook en twitter posts ben benieuwd of vodafone ook voldoende levering krijgt overigens op mijn vorige post.wackidth schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:59:
Het is helemaal geen F&F bestelling (die van mij) ma dat hebben ze mij doen sugereren ik heb een normale vodafone verlenging (zucht)
Wanneer had jij hem besteld?wackidth schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:59:
*kijkt op kalender*, nee, 1 april is voorbij. Dus...wackidth schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:59:
Wanneer heb je besteld? En heb je toevallig gevraagd of ze voldoende voorraad hebben gekregen voor alle bestellingen? Zou wel awesome zijn!
Ow nee... Ik ben twee dagen te laat het? Met n 1 aprilgrap... Sorry kon het Ff niet laten.
.
wackidth schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:06:
Ow nee... Ik ben twee dagen te laat het? Met n 1 aprilgrap... Sorry kon het Ff niet laten.

Net weer even met Vodafone gebeld over mijn order status. Dagelijkse bezigheid nu 
Gisteren zei de vriendelijke meneer dat zij de telefoon binnen hadden en hij verwachtte dat de telefoon deze week geleverd zou worden.
Nadat het toch weer even kriebelde, maar weer eens gebeld en er werd mij verteld ( door een overigens erg vriendelijke mevrouw), dat zij het ook nog niet wisten en zij kon ook niet zien of de One al bij vodafone op voorraad is.
Beetje tegenstrijdig dus, maar we proberen zo geduldig mogelijk af te wachten.
tot nu toe is mij altijd de eerste week van April verteld, dus daar klamp ik me dan maar aan vast
Gisteren zei de vriendelijke meneer dat zij de telefoon binnen hadden en hij verwachtte dat de telefoon deze week geleverd zou worden.
Nadat het toch weer even kriebelde, maar weer eens gebeld en er werd mij verteld ( door een overigens erg vriendelijke mevrouw), dat zij het ook nog niet wisten en zij kon ook niet zien of de One al bij vodafone op voorraad is.
Beetje tegenstrijdig dus, maar we proberen zo geduldig mogelijk af te wachten.
tot nu toe is mij altijd de eerste week van April verteld, dus daar klamp ik me dan maar aan vast
Verwijderd
Anders laat je die grapjes ff achterwege. Heeft niemand iets aan en scheelt een hoop onnodige postswackidth schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:06:
ach ik zie de humor er wel van in had het zelf ook zo kunnen doen en ja je naait een hoop mensen op maar goed rustig verder leven en hopen dat ik volgende week kan spelen als een klein kindVerwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:08:
[...]
Anders laat je die grapjes ff achterwege. Heeft niemand iets aan en scheelt een hoop onnodige posts

Kreeg je even te weinig aandacht thuis?wackidth schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:06:
Nou nou,, voor grappen kan je ook ergens anders gaan posten dit draagt helemaal niets bij..wackidth schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:06:
Jee kom op jongens.... Het is een blijft maar een smartphone. En jah ik kan ook moeilijk wachten. Maar een grapje moet kunnen.
Was toch wel Ff een opgelucht momentje? Of nie dan?
.
geniaal, zat al bijna t-mobile te bellen o te vragen waarom die van mij dan nog niet geleverd kon worden.wackidth schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:44:
Jee kom op jongens.... Het is een blijft maar een smartphone. En jah ik kan ook moeilijk wachten. Maar een grapje moet kunnen.
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Verwijderd
Net een mail van Coolblue met pre-order de HTC One (nieuwsbrief). Zal wel snel voorradig zijn dan denk ik
Vanochtend iets voor 12:00 uur mijn bestelling gedaan, en ik zou binnen 4 uur teruggebeld worden om de gegevens aan te vullen. Zojuist gebeld, zodat de bestelling meteen geleverd kan worden als hij voorradig is. Ze zijn goed bezig daar bij Coolblue, ik voel dat hij eraan zit te komen
Verwijderd
Nu hopen dat ze ook daadwerkelijk hun belofte nakomen en sceptici kunnen verbazen door vrijdag te leveren.Totdat ik een berichtje krijg van Coolblue dat hij vrijdag gekeverd wordt houd ik nog even een slag om de arm
Verwijderd
Je mag achter aansluiten. Er zijn er nog zoveel voor je met een bestelling bij Coolblue.yannickie111 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:58:
Vanochtend iets voor 12:00 uur mijn bestelling gedaan, en ik zou binnen 4 uur teruggebeld worden om de gegevens aan te vullen. Zojuist gebeld, zodat de bestelling meteen geleverd kan worden als hij voorradig is. Ze zijn goed bezig daar bij Coolblue, ik voel dat hij eraan zit te komen
Maar, maar... Ik heb maar 1 product. Ik mag toch wel even voor u, met uw volle karVerwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:06:
[...]
Je mag achter aansluiten. Er zijn er nog zoveel voor je met een bestelling bij Coolblue.
Pffff... 28 februari besteld bij algebeld.nl. Stond een hele tijd op 20 maart, nu al een tijdje op 12 april. Als laatbestellers hem nu binnen een paar dagen gaan krijgen, dan ga ik nooit meer preorderen. Wat een onzin zeg.
Stomme 3 april grappen
Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.