Ik heb nog even de laatste dag van F&F afgewacht; ik wou mezelf niet voor de kop slaan dat ik al besteld had terwijl Vodafone op de állerlaatste dag tóch nog de ONE zou toevoegen. (als wist ik wel beter natuurlijk).
Na alle opties afgelopen te hebben:
- Vodafone: (niet F&F); reteduur. Puur daarom al geen optie.
- KPN: ook duur. Tevens lease.
- T-mobile: eveneens duur, geen lease; dat weer wel.
- Dochterproviders (Tele2, Hollands Nieuwe e.d.): qua prijzen soms nog wel aardig goed (bijvoorbeeld op Coolblue Tele2 2-jarig 300 min/sms, 1.5GB data voor €36 en toestel €59.70) maar da's ook weer 2 jarig en véél meer min/sms dan dat ik wil.
Sluit vanavond (dus vóór morgen) dan maar een F&F sim-only af bij F&F. Huidige KPN loopt begin juli af en zie dan wel weer verder. (of ik de ONE überhaupt nog neem)
Na alle opties afgelopen te hebben:
- Vodafone: (niet F&F); reteduur. Puur daarom al geen optie.
- KPN: ook duur. Tevens lease.
- T-mobile: eveneens duur, geen lease; dat weer wel.
- Dochterproviders (Tele2, Hollands Nieuwe e.d.): qua prijzen soms nog wel aardig goed (bijvoorbeeld op Coolblue Tele2 2-jarig 300 min/sms, 1.5GB data voor €36 en toestel €59.70) maar da's ook weer 2 jarig en véél meer min/sms dan dat ik wil.
Sluit vanavond (dus vóór morgen) dan maar een F&F sim-only af bij F&F. Huidige KPN loopt begin juli af en zie dan wel weer verder. (of ik de ONE überhaupt nog neem)