Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb nog even de laatste dag van F&F afgewacht; ik wou mezelf niet voor de kop slaan dat ik al besteld had terwijl Vodafone op de állerlaatste dag tóch nog de ONE zou toevoegen. (als wist ik wel beter natuurlijk).

Na alle opties afgelopen te hebben:

- Vodafone: (niet F&F); reteduur. Puur daarom al geen optie.
- KPN: ook duur. Tevens lease.
- T-mobile: eveneens duur, geen lease; dat weer wel.
- Dochterproviders (Tele2, Hollands Nieuwe e.d.): qua prijzen soms nog wel aardig goed (bijvoorbeeld op Coolblue Tele2 2-jarig 300 min/sms, 1.5GB data voor €36 en toestel €59.70) maar da's ook weer 2 jarig en véél meer min/sms dan dat ik wil.

Sluit vanavond (dus vóór morgen) dan maar een F&F sim-only af bij F&F. Huidige KPN loopt begin juli af en zie dan wel weer verder. (of ik de ONE überhaupt nog neem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 18:27
Als je een sim-only wil met weinig minuten dan is BEN voordeliger dan F&F. Ik heb er ook uitgebreid naar zitten kijken.

Ontopic: ik ben erg benieuwd of de levering van Expansys ook snel zal komen. Man, wat ik ben ik dan jaloers op je!

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Merfeh schreef op maandag 01 april 2013 @ 22:31:
Als je een sim-only wil met weinig minuten dan is BEN voordeliger dan F&F. Ik heb er ook uitgebreid naar zitten kijken.

Ontopic: ik ben erg benieuwd of de levering van Expansys ook snel zal komen. Man, wat ik ben ik dan jaloers op je!
Ik kan voor €15.93 (1-jarig) / €14.85 (2-jarig) bij F&F 75 min, onbeperkt sms en 4GB data krijgen voor onbekende tijd (tarieven/voordeel blijft geldig tot ná je contract).

Bij Ben begin je met Ben Zuinig i.c.m. 1GB data voor €2.99 + €13.99. Dat is dus meer per maand voor minder. (zou overigens ook handig zijn als hun site werkt; bovenstaande prijzen moest ik elders vinden)
4GB data is best handig ben ik pas achter gekomen :X ...

EDIT: leuk. Lees ik net dat je bij KPN pas 3 maanden van te voren kunt verlengen....mijn abonnement verloopt op 4 juli ofwel pas vanaf 4 april ofwel donderdag. Ofwel VF F&F is niet eens een optie voor mij |:( |:( :'(

Gossamme |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Piet91 op 01-04-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
f&f is toch vodafone? Wat heeft KPN daar mee te maken dan, dat ga je toch niet verlengen? Als je nummer behoud wilt zu je eerst je huidige KPn contract moeten uitzitten of afkopen

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 01 april 2013 @ 23:20:
f&f is toch vodafone? Wat heeft KPN daar mee te maken dan, dat ga je toch niet verlengen? Als je nummer behoud wilt zu je eerst je huidige KPn contract moeten uitzitten of afkopen
Daar zit ik nu dus mee.

Wil ik F&F moet ik dat voor 00:00 straks doen (daarna wordt het veel duurder bij F&F).
Maar bij F&F moet vorig abonnement binnen 60 dagen aflopen, 4 juli is veel later.

Zou datum invullen van 2 mei werken als ik morgen KPN bel en meedeel dat ik m'n huidig abbo per direct (dus met maand opzegtermijn op 2 mei) wil stopzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Piet91 schreef op maandag 01 april 2013 @ 23:27:
[...]

Daar zit ik nu dus mee.

Wil ik F&F moet ik dat voor 00:00 straks doen (daarna wordt het veel duurder bij F&F).
Maar bij F&F moet vorig abonnement binnen 60 dagen aflopen, 4 juli is veel later.

Zou datum invullen van 2 mei werken als ik morgen KPN bel en meedeel dat ik m'n huidig abbo per direct (dus met maand opzegtermijn op 2 mei) wil stopzetten?
Je kan bij KPN gewoon je abonnement afkopen. Moet je nog 3 maanden en je betaald 35pm kun je voor 3x35 afkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 01 april 2013 @ 23:54:
[...]

Je kan bij KPN gewoon je abonnement afkopen. Moet je nog 3 maanden en je betaald 35pm kun je voor 3x35 afkopen.
Dat probeer ik nu inderdaad.

Bij F&F aangegeven dat m'n KPN abonnement op 2 mei afloopt. Morgen ga ik KPN bellen en zeggen dat ik per direct abonnement wil stopzetten (met maand opzegtermijn dus op 2 mei), stopzetten of naar €0-abonnement (moet nog wel opzoeken wat dat precies inhoudt) zoals iemand anders mij aangaf.

Ik verwacht dat dit niet gaat lukken (nummerbehoud en alles) en in dat geval dan maar F&F annuleren en m'n wonden likken...

[ Voor 3% gewijzigd door Piet91 op 01-04-2013 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Modbreak:Het aanbod op marktplaats gaan we hier niet bespreken...... Wil je iets aan een ander verkopen, of juist kopen.... Daar hebben we http://tweakers.net/aanbod voor.....

[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 02-04-2013 01:47 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De levering van de HTC One wordt speodig verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:23
Klote, zojuist van de lokale telefoonboer gehoord dat het op zn vroegst 15 april is..even geduld nog voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zicron
  • Laatst online: 24-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:34:
De levering van de HTC One wordt speodig verwacht...
gebaseerd op? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Tweet van HTC, ik had hen getweet om te vragen of de levering voor vrijdag nog op de rol staat. Coolblue antwoordde:

''De levering vanuit HTC wordt spoedig verwacht. Zodra wij kunnen uitleveren dan zullen wij direct berichten per mail''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Andere bewoordingen maar niks nieuws onder de zon dus.

[ Voor 13% gewijzigd door RDMA op 02-04-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zicron
  • Laatst online: 24-10-2024
Raimon89 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:45:
Andere bewoordingen maar niks nieuws onder de zon dus.
Inderdaad... Helaas.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Piet91 schreef op maandag 01 april 2013 @ 23:56:
[...]

Dat probeer ik nu inderdaad.

Bij F&F aangegeven dat m'n KPN abonnement op 2 mei afloopt. Morgen ga ik KPN bellen en zeggen dat ik per direct abonnement wil stopzetten (met maand opzegtermijn dus op 2 mei), stopzetten of naar €0-abonnement (moet nog wel opzoeken wat dat precies inhoudt) zoals iemand anders mij aangaf.

Ik verwacht dat dit niet gaat lukken (nummerbehoud en alles) en in dat geval dan maar F&F annuleren en m'n wonden likken...
Net KPN geprobeerd; die persoon beweert als ik m'n abonnement stopzet/afkoop dat contract maar ook nummer dan vernietigd worden; dus nummerbehoud is dan niet mogelijk volgens hem.
Huidig abonnement afkopen en overzetten naar prepaid o.i.d. was ook niet mogelijk.

Terwijl dit wel gewoon zou moeten kunnen:
U kunt uw mobiele telefoonnummer meenemen als:
u uw huidige abonnement nog tijdens de minimale contractsduur afkoopt en overstapt naar een ander abonnement of naar prepaid.
http://www.bellen.com/con...ud-informatie-mobiel.aspx
Wilt u het telefoonnummer al eerder gebruiken voor een nieuw abonnement, dan kunt u bij sommige aanbieders uw oude abonnement afkopen. U betaalt dan een bepaald bedrag voor de tijd dat het abonnement nog duurt.
http://www.bellen.com/faq...gen-bij-nummerbehoud.aspx
is het mogelijk versneld over te stappen, indien u nog contractspichtig bent. Hierdoor belt u eerder met de nieuwe provider maar dan zal uw huidige provider een slotnota sturen. U betaalt dus alsnog voor de resterende periode omdat u versneld wilt overstappen.
http://www.smartphonestunts.nl/info/nummerbehoud
Als je over wilt stappen naar een andere provider met nummerbehoud, dan moet je dit aangeven bij je nieuwe provider. De opzegtermijn voor je Hi Abonnement is vanaf 1 juli 2009 1 maand. De opzegtermijn van een servicecontract is ook 1 maand. Is je contract nog niet verlopen, dan moet je rekening houden met een eventuele afkoopsom. Tot de overstapdatum kun je de oude simkaart gebruiken en je beltegoed opmaken. Na de overstapdatum ben je meteen bereikbaar op je eigen nummer op de nieuwe simkaart.
http://hi.custhelp.com/ap...-naar-een-andere-provider

En KPN zélf:
Een 'Early renewal' is op dit moment niet mogelijk bij KPN. Het is wel mogelijk om je contract af te kopen met nummerbehoud.
http://forum.kpn.com/t5/M...t-nummerbehoud/td-p/50184

Eens kijken wat ik nu ga doen, het moet dus gewoon kunnen maar medewerkers willen blijkbaar niet meewerken...

[ Voor 45% gewijzigd door Piet91 op 02-04-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou het is vandaag 2-april. De datum die al weken op GsmEasy staat. Ik ben benieuwd of ik vandaag, morgen of verder op in de week een vertragingsmailtje krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Op T-mobile.nl staat nu bij de One de volgende melding:
Voor dit product geldt een levertijd van circa weken.
Vorige week stond er nog een getal tussen 'circa' en 'weken'

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LightYears schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:14:

[...]

nog circa weken wachten. Hoe erg kan het worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 14:24
LightYears schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:14:

[...]

Als ik via mijn T-Mobile inlog dan staat er "voor dit product geldt een levertijd van circa 3 weken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 12:42
VORAUSSICHTLICHES LIEFERDATUM: DERZEIT LIEGT UNS NOCH KEIN DATUM VOR. WIR BENACHRICHTIGEN SIE PER E-MAIL, SOBALD UNS DAS VORAUSSICHTLICHE LIEFERDATUM BEKANNT IST.

& bij amazon blijven we ook maar wachten. Spijtige daar is dat ze totaal geen leverdatum aanbieden maar het op het moment zelf pas laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
frye schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:54:
VORAUSSICHTLICHES LIEFERDATUM: DERZEIT LIEGT UNS NOCH KEIN DATUM VOR. WIR BENACHRICHTIGEN SIE PER E-MAIL, SOBALD UNS DAS VORAUSSICHTLICHE LIEFERDATUM BEKANNT IST.

& bij amazon blijven we ook maar wachten. Spijtige daar is dat ze totaal geen leverdatum aanbieden maar het op het moment zelf pas laten weten.
Amazon.de levert al uit, gaat echter alleen op volgorde van pre-order. Heb daar op 27 maart besteld en de status is vooralsnog 'Noch nicht versandt'. Even afwachten wanneer dit overgaat op 'Versand in kurze'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Net aan de telefoon gehangen met Hi, zij zeggen dat de One er tegelijk met de S4 zal zijn (eind april).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
valeer schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:50:
[...]

Het laatste wat ik van belsimpel heb gehoord is dat ik mijn toestel deze week binnen krijg. Betreft wel een preorder van 20 februari. Ze wisten me ook te vertellen dat de 2 weken nu telt voor de mensen die nu nog bestellen. Ze krijgen nl maar een beperkte lading toestellen binnen en die gaan wss al op aan de preorders.
Dat zou goed nieuws zij, ik heb de mijne begin maart besteld.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:15
Ik heb twee weken geleden een zilveren HTC One 32Gb online besteld, in de hoop dat ik hem afgelopen zaterdag kon afhalen, aangezien ik in Dorsten was. Helaas komt nu net pas het mailtje binnen dat de bestelling klaarligt, maar ik ga er niet meer heen aangezien het 200+km is. Dus nu mijn vraag, is er een tweaker die deze bestelling wilt overnemen? Zo ja, stuur me even een DM dan regelen we het!

EDIT: Vergeven!

[ Voor 3% gewijzigd door Bobermo op 02-04-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 12:42
RDMA schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:58:
[...]

Amazon.de levert al uit, gaat echter alleen op volgorde van pre-order. Heb daar op 27 maart besteld en de status is vooralsnog 'Noch nicht versandt'. Even afwachten wanneer dit overgaat op 'Versand in kurze'.
Zullen wel in zelfde batch zijn dan. 28 maart besteld.
Hopelijk tegen mid april goed nieuws. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
GsmEasy.nl weet ook niet waar ze het over hebben lijkt het, kijk:

Hetty: Goedemiddag

alwaysleft: hallo

Hetty: Toestel komt deze week binnen

alwaysleft: dat is zeker?

Hetty: Ik heb geen tegenbericht...donderdag / vrijdag binnen
Hetty: zodra het binnen is wordt deze direct uitgeleverd

alwaysleft: dus als ik hem los bestel heb ik hem uiterlijk zaterdag?

Hetty: Nee dat kan ik niet garanderen
Hetty: Ik weet nog niet hoe groot de partij is

alwaysleft: dus u zegt iets wat u niet kunt garanderen, knap
Hetty: de preorders worden eerst uitgeleverd

alwaysleft: aha, dat veranderd de zaak he...
alwaysleft: ik zou eens de site aanpassen eer je klanten oplicht om pre orders binnen te slepen

Hetty: Excuses ..dacht eigenlijk dat u reeds besteld had
Hetty: ? uhh dat begrijp ik niet
Hetty: er staat naar verwachting

Hetty: als ik vrijdag mijn partij binnenkrijg dangaan de eerste orders direct weg

alwaysleft: ik wens u nog een fijne dag

Hetty: vandaar dat ik u eerlijk zeg dat ik het niet kan garanderen

alwaysleft: groetjes

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 02-04-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
  • Laatst online: 17:15
alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:11:
gsmeasy.nl weet ook niet wat ze doen, kijk:

BLA BLA BLA
Sorry, maar wat verwacht je dan? Vind dit eerder een beetje flauw van jou kant eerlijk gezegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bobermo schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:13:
[...]

Sorry, maar wat verwacht je dan? Vind dit eerder een beetje flauw van jou kant eerlijk gezegd..
Dat ze eerlijk aangeven op de website dat de mensen die nu bestellen wellicht niet bij de eerste levering zitten, zou wel zo eerlijk zijn. Nu scheppen ze de hoop dat mensen die nu bestellen dit weekend al hun HTC One hebben, een grote misleiding in mijn ogen en alles doen om de pre orders binnen te slepen. Dan doen sites als Studentmobiel.nl en co het veel beter door een reële datum aan te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:47
Ik vind je houding tegenover de medewerker echt niet kunnen. Alle bedrijven zijn afhankelijk van de toelevering van HTC, er is veel onduidelijkheid, dat kan je zien bij alle leveranciers.

Wees gewoon even geduldig, de medewerkers van elk bedrijf zullen hun uiterste best doen om zo snel mogelijk te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
AnthonyR schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:17:
Ik vind je houding tegenover de medewerker echt niet kunnen. Alle bedrijven zijn afhankelijk van de toelevering van HTC, er is veel onduidelijkheid, dat kan je zien bij alle leveranciers.

Wees gewoon even geduldig, de medewerkers van elk bedrijf zullen hun uiterste best doen om zo snel mogelijk te leveren.
zie mijn verhaal van hierboven, hun misleiden de klanten, niet ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We weten dat pre-orders eerder uitgeleverd worden en weten niet hoe groot die partijen zijn. Is dus logisch dat ze niet kunnen garanderen dat je hem dan krijgt, Laten we hopen dat GSMeasy en Coolblue het aan het rechte eind hebben en inderdaad einde van deze week beginnen met de uitlevering van de pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:34
Niet alleen GSMeasy en Coolblue, maar ook de andere shops.
Ik heb op 2 maart gepreorderd bij BelSimpel....

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

alwaysleft: ik zou eens de site aanpassen eer je klanten oplicht om pre orders binnen te slepen

Hetty: als ik vrijdag mijn partij binnenkrijg dangaan de eerste orders direct weg

Nou nou is het echt nodig om er zo met gestrekt been in te gaan?

Ik heb 23feb bij GSMEasy besteld, een van de eerste warte en ik sta daarom heel hoog op de lijst, helaas wel rembours zending dus het is maar hopen dat die ook op Zaterdag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voronwë schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:23:
Niet alleen GSMeasy en Coolblue, maar ook de andere shops.
Ik heb op 2 maart gepreorderd bij BelSimpel....
En Belsimpel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Net KPN nog een keer opgebeld over dat contract afkopen. Kreeg nu een vrouw aan de lijn maar verbinding werd verbroken (kon haar of mijn schuld zijn, maar in ieder geval weg).
Bel ik nog een keer krijg ik de eerste man weer aan de lijn; met klem benadrukt dat het niet mogelijk is.
Ondanks dat het overal op internet waaronder hun eigen forum staat en tevens is dit mij online door een mederwerker van een telefoonzaak aangegeven dat dit moet kunnen.

Kut wat baal ik nu...

Dus moet huidige abbo maar uitzitten en dan eind juni/begin juli maar gaan kijken wat mogelijk is. Ik denk het voor mij dan maar ophoudt; abonnement (met veel data) + toestel is veel te duur en andere sim-only's zijn vaak óf duur, en/of weinig internet en/of traag internet.

EDIT: ik bedoel dus KPN abonnement afkopen en Vodafone F&F dat oude nummer overneemt. Afkopen van KPN abonnement kan dus inderdaad wel, maar ze willen er niet aan dat ik m'n nummer dus door Vodafone kan laten overnemen. Volgens hen verdwijnt je 06-nummer zodra je het abonnement afkoopt.

[ Voor 16% gewijzigd door Piet91 op 02-04-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Piet91 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:38:
Net KPN nog een keer opgebeld over dat contract afkopen. Kreeg nu een vrouw aan de lijn maar verbinding werd verbroken (kon haar of mijn schuld zijn, maar in ieder geval weg).
Bel ik nog een keer krijg ik de eerste man weer aan de lijn; met klem benadrukt dat het niet mogelijk is.
Ondanks dat het overal op internet waaronder hun eigen forum staat en tevens is dit mij online door een mederwerker van een telefoonzaak aangegeven dat dit moet kunnen.

Kut wat baal ik nu...

Dus moet huidige abbo maar uitzitten en dan eind juni/begin juli maar gaan kijken wat mogelijk is. Ik denk het voor mij dan maar ophoudt; abonnement (met veel data) + toestel is veel te duur en andere sim-only's zijn vaak óf duur, en/of weinig internet en/of traag internet.
Wel nee! Je moet blijven bellen want je mag gewoon je abo afkopen.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 10:42
Ik ben net gebeld voor Vodafone omdat ik al mag verlengen. Ik gaf aan dat ik wacht op de One. De medewerker gaf aan dat deze al als pre-order op de site staat, maar dat ik beter even kan wachten tot ik kan verlengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet wat je wil, maar van verlengen met RED abbo's wordt niet iedereen gelukkig ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
DaveD1109 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:40:
[...]

Wel nee! Je moet blijven bellen want je mag gewoon je abo afkopen.
Dat mag/kan inderdaad, maar dan verlies je je 06-nummer (volgens KPN) en dat wil ik niet. En vanuit al mijn bronnen zou dat moeten kunnen maar blijkbaar willen zij er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:58

Verhaal
Die man daar weet net zo veel als HTC Nederland zelf, helemaal niks, dus val hem daar dan ook niet op aan. Hij geeft aan dat dit de datum is die hij heeft doorgekregen en dat is net zoveel als dat andere webshops je kunnen melden.
Geduld is een schone zaak, liever een goed uitontwikkeld toestel qua software dan een buggy toestel.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
netblade schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:43:
Geduld is een schone zaak, liever een goed uitontwikkeld toestel qua software dan een buggy toestel.
Echt? Nou geef me hem dan nu maar, de software hoeven ze niet door te ontwikkelen, die gaat er hier toch af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
netblade schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:43:
[...]

Die man daar weet net zo veel als HTC Nederland zelf, helemaal niks, dus val hem daar dan ook niet op aan. Hij geeft aan dat dit de datum is die hij heeft doorgekregen en dat is net zoveel als dat andere webshops je kunnen melden.
Als ze niks weten, waarom zetten ze dat dan niet op hun website ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Donstil schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:44:
[...]

Echt? Nou geef me hem dan nu maar, de software hoeven ze niet door te ontwikkelen, die gaat er hier toch af :)
Haha ik koop juist htc vanwege de software, mijn kleine week Sony zorgde ervoor dat ik snel mijn desire z weer pakte :o
alwaysleft schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:48:
[...]

Als ze niks weten, waarom zetten ze dat dan niet op hun website ;) ?
Ze gaan uit van de laatst bekende informatie, en als ze geen nieuwe info krijgen blijft deze informatie gelden voor ze.

[ Voor 30% gewijzigd door netblade op 02-04-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:48
Zygivt schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:10:
Net aan de telefoon gehangen met Hi, zij zeggen dat de One er tegelijk met de S4 zal zijn (eind april).
Dat is grappig ik net ook met hi gesproken, en mevrouw wist me nogvgeen datum te geven omdat er nog geen officiële datum was gegeven door htc. Wel zei ze zodra die bekend is besteld KPN er zoveel voor de pre orders wat er rond de 400 waren. En dan zou het vlot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Laatst online: 04-06-2023

De manier waarop jij een klantenservice benaderd slaat helemaal nergens op...flinke vent hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vanaf 11 april verwacht - uitgesteld door HTC..
GsmEasy website is zojuist aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlyxe
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-03-2018
Expansys aan de telefoon gehad en die zeiden dat ze waarschijnlijk einde van deze week weer een lading krijgen en anders 10 april. Geen idee hoeveel dat er zijn....

Vervolgens krijg ik een mail van de helpdesk;
"Geachet Klant,

Gewoon om u te laten weten, ik ben bang dat al de tekenen zijn waaruit blijkt dat HTC een vertraging verergeren, nieuwe orders uitgesteld tot eind april.

Component levering problemen rond de smartphone hebben geleid tot nog een andere lancering vertraging,nu met dit bedrijf mist zijn geplande maart leveringsdatum geheel voor zowel nieuwe klanten en degenen die reeds pre-order van het apparaat.

Expansys
Klanten service"

Ik hoop dat hun levering beter is dan hun Nederlands ;-)

Al met al heeft HTC echt grooootte problemen om de produktie en levering op gang te krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door dlyxe op 02-04-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Donstil schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:51:
[...]

GsmEasy website is zojuist aangepast.
Ze worden wakker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
haha misschien wel, ben benieuwd of het ook geld voor vroege pre-orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Song
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 11:26
Bij Bol staat op de site; Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 05.04.2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-09 11:06
Song schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:26:
Bij Bol staat op de site; Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 05.04.2013
Zelfde als op coolblue,als de one trg uitgesteld word tot einde april gaat het hen toch klanten kosten die voor de gs4 zullen gaan volgens mij.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook op Twitter meldt Bol.com dat nog steeds 5-4 is... Lijkt me trouwens sterk dat ze zo laat geinformeerd zouden worden over een vertraging door hun leveranciers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Song schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:26:
HTC heeft afgelopen donderdag/vrijdag meerdere malen op hun facebook gezegd dat pre-orders nog steeds Begin april uitgeleverd gaan worden. Ik blijf gewoon lekker naïef hopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Donstil schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:47:
[...]

HTC heeft afgelopen donderdag/vrijdag meerdere malen op hun facebook gezegd dat pre-orders nog steeds Begin april uitgeleverd gaan worden. Ik blijf gewoon lekker naïef hopen ;)
Hier 1 preorder bij coolblue en de rest bij lokale telecomwinkels en de mediamarkt, ik zie wel wie er het eerste is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
Volgens Twitter verwacht coolblue deze week het toestel.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Laatst online: 02-09 21:16
Gunth schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:47:
[...]

Zelfde als op coolblue,als de one trg uitgesteld word tot einde april gaat het hen toch klanten kosten die voor de gs4 zullen gaan volgens mij.
Ik snap dus niet dat mensen twee jaar lang met een tweede keus telefoon rond gaan lopen omdat ze net die ene week geen geduld meer hadden. :o 8)7

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
EzMe schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:56:
[...]

Ik snap dus niet dat mensen twee jaar lang met een tweede keus telefoon rond gaan lopen omdat ze net die ene week geen geduld meer hadden. :o 8)7
Kan je volgen maar zo is het nu eenmaal,denk ook het feit dat de one nu voor de 3de keer zou uitgesteld zijn dat mensen hun vertrouwen verliezen in htc.
Ik ben er niet bij trouwens ;) ik wacht op de one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

Snap ik ook nooit idd en ik doe niet eens 2jaar met een gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbivoor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-07 11:51
Coolblue
Bedankt voor je vraag. Wij verwachten deze van de week op voorraad te krijgen. Zodra deze bij ons binnenkomt, dan kunnen wij pas aangeven per email wanneer dit zal zijn. Nog heel even geduld.
Groet,
X van Coolblue

Warbivoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zo denk jij erover. Maar de meeste consumenten willen "gewoon een snel toestel" en hebben geen benul van wat er in zit, en hebben geen mening over plastic of aluminium. Ze willen gewoon een telefoon waarvan ze denken dat hij goed is, of dat nou een HTC, een iPhone, een Sony of wat dan ook.

Mijn baas heeft toevallig net een iPhone. Ik quote: "Ja, ik kon ook de iPhone 5 krijgen, maar deze 4s kon langer bellen volgens die man."
"Ze zeggen dat die iPhones altijd kapot gaan, dus als hij kapot gaat ga ik gewoon terug naar mijn oude Nokia, dan mis ik toch niks."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Dus als ik dit zo allemaal lees komt er deze week bij de (meeste) winkels een onbekende hoeveelheid binnen. Hier zullen we het mee moeten doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
*weg* niet nodig

[ Voor 98% gewijzigd door Bullet NL op 02-04-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Laatst online: 18-08 07:32
Ik heb mijn zwarte one besteld bij Azerty. Heb ze gemaild en ze geven aan dat hun leverancier 9 april denkt te leveren zodat Azerty 10 april zou kunnen leveren. Zou wel erg grappig zijn. Aangezien dat precies op mijn verjaardag is! Dat zou een mooi cadeau zijn.

We zullen zien, ze wisten logischerwijs niks zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft inderdaad afwachten wanneer en hoeveel toestellen er binnen zullen komen.. Ikzelf heb hem voorbesteld bij de MM in Nordhorn maar ik heb geen idee hoe lang het daar nog duurt voor ze nieuwe stock krijgen en gaan uitleveren. Iemand toevallig recentelijk nog iets gehoord van een Duits MM filiaal?

[ Voor 24% gewijzigd door Bullet NL op 02-04-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:15:
[...]

Wat een schatjes zijn het toch ook :P

OT: het blijft inderdaad afwachten wanneer en hoeveel toestellen er binnen zullen komen.. Ikzelf heb hem voorbesteld bij de MM in Nordhorn maar ik heb geen idee hoe lang het daar nog duurt voor ze nieuwe stock krijgen en gaan uitleveren. Iemand toevallig recentelijk nog iets gehoord van een Duits MM filiaal?
Afgelopen zaterdag nog even over de grens geweest in Herzogenrath en de verkoper vertelde mij dat ze deze week een nieuwe lading binnen zouden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Inderdaad, vind het ook een onzin argument. Mensen gaan heus niet opeens een SGS4 kopen omdat HTC zijn toestel een paar weken later uitbrengt. Dat zijn de aantallen niet. De meeste consumenten weten niet eens wanneer de nieuwe One of SGS4 op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
basbus schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:08:
Coolblue
Bedankt voor je vraag. Wij verwachten deze van de week op voorraad te krijgen. Zodra deze bij ons binnenkomt, dan kunnen wij pas aangeven per email wanneer dit zal zijn. Nog heel even geduld.
Groet,
X van Coolblue
Zozo krijg jij zo maar een X van Coolblue. Word nu toch wel erg nieuwsgierig wat je geschreven hebt.
:P

Kan boontjes nog eens een voorbeeld aan nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door wackidth op 02-04-2013 16:37 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
tweaker2010 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:24:
[...]

Inderdaad, vind het ook een onzin argument. Mensen gaan heus niet opeens een SGS4 kopen omdat HTC zijn toestel een paar weken later uitbrengt. Dat zijn de aantallen niet. De meeste consumenten weten niet eens wanneer de nieuwe One of SGS4 op de markt komt.
De meeste consumenten kopen een toestel wat ze zo min mogelijk kost bij een nieuw abo, verder boeit het 90% niet wat ze meekrijgen, als ze het maar direct meekrijgen. Ben dan ook erg benieuwd hoeveel preorders er in NL voor de One geplaatst zijn, ik denk dat dit allemaal nog wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Ik heb vanmiddag Coolblue nog gebeld:
Ze gaan ervan uit dat vrijdag er een levering komt maar het aantal kan klein of groot zijn.
Uitleveren aan klanten doen ze via een lijst waarop staat wie op welke datum heeft gekocht.
Dus als je februari/begin maart heb besteld dan is de kans groot dat je vrijdag je toestel krijg als de levering groot is.

Ze verwachten de volgende levering volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
G95 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:33:
Ik heb vanmiddag Coolblue nog gebeld:
Ze gaan ervan uit dat vrijdag er een levering komt maar het aantal kan klein of groot zijn.
Uitleveren aan klanten doen ze via een lijst waarop staat wie op welke datum heeft gekocht.
Dus als je februari/begin maart heb besteld dan is de kans groot dat je vrijdag je toestel krijg als de levering groot is.

Ze verwachten de volgende levering volgende week.
Haha ach als ze maar sneller zijn dan T-Mobile ben ik allang blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij AT&T gaan ze 'm verkopen voor $200, de 64gb versie voor $300. Waarom kan het daar zo goedkoop? :?
bron: Engadget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:44:
Bij AT&T gaan ze 'm verkopen voor $200, de 64gb versie voor $300. Waarom kan het daar zo goedkoop? :?
Combinatie met abonnement misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:44:
Heb je die abonnementen daar wel eens gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netblade schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:46:
[...]

Heb je die abonnementen daar wel eens gezien?
Ok, ik snap 'm al haha :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Wat dat betreft hebben we het zelfs in NL goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbivoor
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-07 11:51
wackidth schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:30:
[...]

Zozo krijg jij zo maar een X van Coolblue. Word nu toch wel erg nieuwsgierig wat je geschreven hebt.

Hahaha, had ergens gelezen dat je geen namen van medewerkers mocht posten. Vandaar ;)

Warbivoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 05-09 14:53
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:15:
Het blijft inderdaad afwachten wanneer en hoeveel toestellen er binnen zullen komen.. Ikzelf heb hem voorbesteld bij de MM in Nordhorn maar ik heb geen idee hoe lang het daar nog duurt voor ze nieuwe stock krijgen en gaan uitleveren. Iemand toevallig recentelijk nog iets gehoord van een Duits MM filiaal?
Ik heb m op 24 maart bij MM Krefeld besteld, zo'n 30km 50km rijden vanaf Venlo. Nog geen bericht, en volgens mediamarkt.de levering op 15 april - nog later dan veel shops in NL 8)7

Maarja ik ga hem toch daar halen, aangezien ik best 1 of 2 weken wil wachten voor 100 euro (en nee dat medialink HD ding boeit me verder niet, er zijn genoeg alternatieve manieren op beeld/foto's van de phone draadloos op de TV te toveren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pluimpje2
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 10:31
Deze besteld op 22 februari bij smartphoneshop, ben benieuwd of ik hem deze week krijg..
Vind erg jammer dat dit toestel zo vaak uitgesteld wordt door HTC, misschien handiger om eerst te zorgen dat een product daadwerkelijk geleverd kan worden alvorens een levertijd er aan te koppelen?
Mijn huidige HTC Desire HD ook meerdere keren uitgesteld voordat ik deze kreeg, nu deze weer hetzelfde probleem mee, erg jammer en vind toch dat dit een beetje het vertrouwen schaadt en kan me voorstellen dat mensen dan liever voor een ander merk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbio85 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:57:
[...]

Maarja ik ga hem toch daar halen, aangezien ik best 1 of 2 weken wil wachten voor 100 euro (en nee dat medialink HD ding boeit me verder niet,
Eigenlijk wil ik liever niet wachten maar voor €100 doe ik het toch :) Dat Medialink HD kan me ook gestolen worden.. Zie daar ook niet zo de meerwaarde van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:08:
[...]

Eigenlijk wil ik liever niet wachten maar voor €100 doe ik het toch :) Dat Medialink HD kan me ook gestolen worden.. Zie daar ook niet zo de meerwaarde van in.
Ik wil ook niet wachten, als ik nu 100,- kan betalen om hem morgen te krijgen doe ik dat graag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rock95
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-09 08:43
djpsycho82 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:15:
Ik heb mijn zwarte one besteld bij Azerty. Heb ze gemaild en ze geven aan dat hun leverancier 9 april denkt te leveren zodat Azerty 10 april zou kunnen leveren. Zou wel erg grappig zijn. Aangezien dat precies op mijn verjaardag is! Dat zou een mooi cadeau zijn.

We zullen zien, ze wisten logischerwijs niks zeker.
heb hem hier ook besteld.
En dit is dus goed nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-08 15:03
Op de Vodafone F&F site staat hij nog niet met de nieuwe abonnementen.
Heb nog geen F&F code maar die valt altijd te regelen, zit er dan aan te denken om gewoon met Vodafone Red van €49,00 te verlengen.

Is voor mij de enige optie denk ik, alleen wel duur. Wil geen lease en ook geen T-Mobile netwerk. Misschien telefonisch verlengen eens proberen of ze nog iets met de prijs kunnen doen. Anders wordt het ook los toestel en sim only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
net met de verkoop afdeling van vodafone aan de lijn gehangen. Pre-orders van F&F worden half april geleverd en de winkel bevoorrading volgt eind april begin mei + nieuwe bestellingen vanaf 1 april of terwijl als je nu pre orderd online bij F&F kun je net zolang wachten als wanneer hij in de winkel ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 20-09 16:45
Kumar Wolters schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 18:17:
net met de verkoop afdeling van vodafone aan de lijn gehangen. Pre-orders van F&F worden half april geleverd en de winkel bevoorrading volgt eind april begin mei + nieuwe bestellingen vanaf 1 april of terwijl als je nu pre orderd online bij F&F kun je net zolang wachten als wanneer hij in de winkel ligt
F&F staat hij helemaal niet op!

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Golf2vr6 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 18:18:
[...]

F&F staat hij helemaal niet op!
idd ;) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 11:00
Ik heb toch echt een verlenging gedaan bij VF via my vodafone en men orderstatus kan ik opvragen via de F&F site :S dus ik snap het dan ook niet ik kan print screen mee sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-08 15:03
Wat voor abbo heb je gekozen precies?

Gaat friends and family niet via die speciale site ipv het my vodafone deel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update: helaas door de feestdag gisteren wat vertraging op de levering van mijn HTC One. Maar ondertussen is mijn DHL tracker wel tot leven gekomen. Het pakket heeft ondertussen een dik uur geleden Heathrow airport verlaten en is onderweg naar Zaventem. Dat wil zeggen normaal gezien toch morgen levering, which is nice.

Bij het checken vandaag eens naar Expansys gebeld, zij hebben bevestigd dat ze wel degelijk een toestel naar mij hebben gestuurd en dat ik enorm veel geluk heb. Ze hebben maar een goede 100 toestellen kunnen verzenden en er zijn duizenden bestellingen geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas19903
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:16
Hallo,

3 mei verloopt mijn HTC One X abonnement, die ik had afgesloten bij Vodafone. Dit was destijds ook een pre-order actie.
Ik wil overstappen naar een HTC One en twijfel tussen twee abonnementen, namelijk:

http://www.castle.nl/abon.../abonnementen/42225#tele2

&

http://www.smartphoneshop...ml#product_specifications

Die van castle is interessant aangezien je lagere maandkosten hebt en meer belminuten (wat ik prefereer boven mb's). Echter staat bij Coolblue keurig aangegeven dat de snelheid van internet 14,4 kbps is. Dit kan ik nergens vinden bij de actie van Castle. Weet iemand hoe snel dat is? Of is het gelijk aan die van Coolblue (beiden Tele2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Thomas19903 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:13:
Hallo,

3 mei verloopt mijn HTC One X abonnement, die ik had afgesloten bij Vodafone. Dit was destijds ook een pre-order actie.
Ik wil overstappen naar een HTC One en twijfel tussen twee abonnementen, namelijk:

http://www.castle.nl/abon.../abonnementen/42225#tele2

&

http://www.smartphoneshop...ml#product_specifications

Die van castle is interessant aangezien je lagere maandkosten hebt en meer belminuten (wat ik prefereer boven mb's). Echter staat bij Coolblue keurig aangegeven dat de snelheid van internet 14,4 kbps is. Dit kan ik nergens vinden bij de actie van Castle. Weet iemand hoe snel dat is? Of is het gelijk aan die van Coolblue (beiden Tele2)
Dit staat op de Tele2 site,
Internet Prijs Snelheid
200MB € 5,- Tot 7.2Mbit/s download, tot 384 Kbit/s upload
500MB € 10,- Tot 7.2Mbit/s download, tot 384 Kbit/s upload
1000MB € 15,- Tot 14.4Mbit/s download, tot 384 Kbit/s upload
1500MB € 17,50 Tot 14.4Mbit/s download, tot 384 Kbit/s upload
2500MB € 25,- Tot 14.4Mbit/s download, tot 384 Kbit/s upload
Tot is hier het sleutelwoord trouwens.

(Ik had dot trouwens binnen 1 minuut op de Tele2 site gevonden, zelf zoeken is dus soms nog nest raadzaam ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42

wontcachme

You catch me? No you wont

Handtec
First batch HTC One Silver 32gb expected to be shipped in the next 24hrs. We expect further shipments throughout this and next week. Orders will be shipped on a first come basis.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk leuk leuk, dan zullen we vandeweek wel weer wat extra eerste ervaringen lezen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 13:50

Garrett

Watercooler

Net even in mijn beste Duits (wat toch vrij goed is lol) aan de telefoon gehangen met MediaMarkt Nordhorn... die hebben nog helemaal geen zwarte gehad :(
Wel de zilveren maar ja... grrrr... schiet vooralsnog niet op begreep ik van die vriendelijke kerel :(

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Laatst online: 04-06-2023
wackidth schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:30:
[...]

Ik ook...hij krijgt One X in bruikleen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
Wellicht dat de HDC One nog eerder beschikbaar is dan de HTC one :) misschien een optie voor jullie? ;)

http://www.phonearena.com...et-the-HDC-One_id41357#4-

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42

wontcachme

You catch me? No you wont

CLB schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:27:
Leuk leuk leuk, dan zullen we vandeweek wel weer wat extra eerste ervaringen lezen :)
Ben wel benieuwd wat further shipments betekent. Ze verzenden internationaal dus je kan uitgaan van zeker 1000+ orders. Als ze dan elke keer batches van 10 stuks krijgen kan het ff duren :P

Ik wacht maar ff op CB af. Kan wel ook daar bestellen, maar met mijn geluk zal ik zien dat CB en hun op dezelfde datum versturen en ik 2 telefoons heb :P. En dan nog één weigeren en het geld terug krijgen wordt helemaal leuk :P.

[ Voor 23% gewijzigd door wontcachme op 02-04-2013 19:37 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 13:50

Garrett

Watercooler

wontcachme schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 19:35:
[...]

Ben wel benieuwd wat further shipments betekent. Ze verzenden internationaal dus je kan uitgaan van zeker 1000+ orders. Als ze dan elke keer batches van 10 stuks krijgen kan het ff duren :P

Ik wacht maar ff op CB af. Kan wel ook daar bestellen, maar met mijn geluk zal ik zien dat CB en hun op dezelfde datum versturen en ik 2 telefoons heb :P. En dan nog één weigeren en het geld terug krijgen wordt helemaal leuk :P.
Tuurlijk niet weigeren... die verpats je zo weer... trust me

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm ja, kijk eens naar het aanbod van Xperia Z's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas19903
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:16
Wellicht een erg domme vraag:

Ik heb mijn HTC One X vorig jaar aangeschaft via Vodafone (pre-order). Is mijn telefoon Simlock vrij?
Pagina: 1 ... 23 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.