Je moet verplicht IOS 4.3 hebben en de 3g gaat t/m 4.2.1 ofzoiets
Vanmiddag mijn sensation xe verkocht, moet ik nog een maand zonder
Vanmiddag mijn sensation xe verkocht, moet ik nog een maand zonder
net nog even gebeld over die sim-kaart, ik krijg bij levering van t-mobile gewoon een nieuwe sim erbij. die levering staat nu op 24 april. dus nog behoorlijk wat geduld.lexxus93 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:40:
[...]
Klopt, dat had ik ook. Tsja, Apple he![]()
Ik heb nu een HTC Sensation, maar die Sim kaart past zeker niet in een HTC One?
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Klopt, sorry, dat er niet bij verteld dat mijn abbonement pas over 3 maanden in gaat, maar krijg de telefoon wel van T-Mobile rond de 24e.raydekok schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:42:
[...]
net nog even gebeld over die sim-kaart, ik krijg bij levering van t-mobile gewoon een nieuwe sim erbij. die levering staat nu op 24 april. dus nog behoorlijk wat geduld.
Apple he? Het ondersteunen van oudere firmware versies is aan de developer, niet aan Apple.lexxus93 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:40:
[...]
Klopt, dat had ik ook. Tsja, Apple he![]()
Ik heb nu een HTC Sensation, maar die Sim kaart past zeker niet in een HTC One?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Idd, kan Apple geen reet aan doenDonstil schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:57:
[...]
Apple he? Het ondersteunen van oudere firmware versies is aan de developer, niet aan Apple.
Kun je zelf prima knippen. En anders doen ze dat gratis in je tmobile winkel OF je vraagt of ze je een nieuwe sim meesturen.lexxus93 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:44:
[...]
Klopt, sorry, dat er niet bij verteld dat mijn abbonement pas over 3 maanden in gaat, maar krijg de telefoon wel van T-Mobile rond de 24e.
Heb nu een Vodafone kaartje, maar er gaat een micro-sim in bij een One toch? Dus dat betekent dat ik mijn kaartje die ik nu heb er niet in kan doen denk ik?
| Losing my religion |
Je kunt ook gewoon een simwissel doen bij de Vodafone winkel zodra je de telefoon hebt. Ik heb mijn nanosim (iPhone 5) kosteloos omgeruild voor een microsim (HTC One).lexxus93 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:44:
[...]
Heb nu een Vodafone kaartje, maar er gaat een micro-sim in bij een One toch? Dus dat betekent dat ik mijn kaartje die ik nu heb er niet in kan doen denk ik?
De wijzen komen uit het Oosten!
Krijg je gelijk nieuwe sim mee of moet je een dag wachten?NoepZor schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:25:
[...]
Je kunt ook gewoon een simwissel doen bij de Vodafone winkel zodra je de telefoon hebt. Ik heb mijn nanosim (iPhone 5) kosteloos omgeruild voor een microsim (HTC One).
Warbivoor
Vanochtend was gewoon in stock. Blijkbaar wordt de stock gewoon geüpdatet.Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:50:
En de voorraad bij expansys is op, verwachte leverdatum 18 april
Je krijgt in de winkel een nieuwe sim mee die ze voor je activerentzeunis schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:23:
[...]
Kun je zelf prima knippen. En anders doen ze dat gratis in je tmobile winkel OF je vraagt of ze je een nieuwe sim meesturen.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
sterker nog, een half uur geleden waren er nog 16 in stock....xamirz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:55:
[...]
Vanochtend was gewoon in stock. Blijkbaar wordt de stock gewoon geüpdatet.
Vanochtend was in stock en ik had een besteld en betaald met creditcard. Heb een link ontvangen met track and trace. Onderaan zie ik dus staan" op voorraad bij ons leverancier - 21 dagen" wat houdt dat in?Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:10:
[...]
sterker nog, een half uur geleden waren er nog 16 in stock....
Verwijderd
Verwijderd
Dat het waarschijnlijk nog 21 dagen gaat duren. Ze zijn wel lekker bezig want bij mij stond er 20 dagen.xamirz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:12:
[...]
Vanochtend was in stock en ik had een besteld en betaald met creditcard. Heb een link ontvangen met track and trace. Onderaan zie ik dus staan" op voorraad bij ons leverancier - 21 dagen" wat houdt dat in?
Is toch raar. Eerst vermelden dat het in stock is en dan 21 dagen. BelachelijkVerwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:14:
[...]
Dat het waarschijnlijk nog 21 dagen gaat duren. Ze zijn wel lekker bezig want bij mij stond er 20 dagen.
Wat typ je zelf een pagina geleden???xamirz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:36:
[...]
Is toch raar. Eerst vermelden dat het in stock is en dan 21 dagen. Belachelijk
Toen had ie al besteldpsvjw schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:46:
[...]
Wat typ je zelf een pagina geleden???
xamirz in "HTC One - Levertijden en prijzen"
Sorry hoor, maar aan de reviews had je al gezien dat het niet de beste webshop is. Je bestelt er toch en dan kom je gelijk hier klagen???![]()
![]()
* psvjw snapt daar niets van
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Dan annuleer je toch gewoon weer? Zie probleem niet zo eigenlijk.EzMe schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:49:
Toen had ie al besteldDe website reviews las hij te laat
Nickname does not reflect reality
Ja ga ik doen. Maar hoe het gegaan is vind ik gewoon raar.Brad Pitt schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:52:
[...]
Dan annuleer je toch gewoon weer? Zie probleem niet zo eigenlijk.
In de e-mail van AMP Logistics, het bedrijf dat de telefoon zal leveren voor MTV-mobile/T-Mobile staat het volgende:Hessia schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:48:
[...]
Ik heb ook bij MTV besteld.
De sim kaart is reeds binnengekomen.
Ik zie nergens in mijn e-mails een datum staan. Mag ik vragen waar je dit precies ziet?
Dat komt denk ik eerder door de branded software, wat zorgt voor een afwijkend proces waardoor het langer duurt.iDutch schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 17:29:
[...]
In de e-mail van AMP Logistics, het bedrijf dat de telefoon zal leveren voor MTV-mobile/T-Mobile staat het volgende:
"T-Mobile heeft ons opdracht gegeven een product bij u te bezorgen. Dit product is tijdelijk niet voorradig. T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 24 april en 26 april. Als de levertijd wijzigt dan zullen we u hierover informeren".
Dat je mag gaan wachten, expansys is berucht om z'n zogenaamde voorraad.xamirz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:12:
[...]
Vanochtend was in stock en ik had een besteld en betaald met creditcard. Heb een link ontvangen met track and trace. Onderaan zie ik dus staan" op voorraad bij ons leverancier - 21 dagen" wat houdt dat in?
Verwijderd
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Ja ik had al gelezen in dit topic dat ze daar wel moeilijk mee doen.. Vandaar mijn vragenCLB schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 10:22:
Als je de bootloader unlocked vervalt je garantie gedeeltelijk... Je zou zeggen dat je even de standaard ROM zou kunnen flashen als je 'm terugstuurt, wat natuurlijk ook kan. Toch zien ze dan gewoon dat je bootloader unlocked is (als je dat doet via htcdev.com moet je oa je IMEI ingeven) en je garantie dus beperkt is.
Dan zou je zeggen dat je alleen icm softwareproblemen geen garantie meer zou hebben. Wat zou een kapot ledje bijvoorbeeld te maken hebben met een custom ROM... Toch heeft het bij de One S / One X enzovoort gebleken dat er regelmatig totaal geen garantie meer werd verleend na het unlocken van de bootloader, op software of hardwareproblemen. HTC zelf is hier niet echt duidelijk over, lastige kwestie is het wel.
mmm ik heb nooit geen HTC gehad, alleen maar Samsung en daar werkt het toch allemaal wat eenvoudiger volgens mij. Moet me toch maar eens wat meer in HTC gaan verdiepen ivm met root/bootloader/custom enz.CLB schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 10:22:
Als je de bootloader unlocked vervalt je garantie gedeeltelijk... Je zou zeggen dat je even de standaard ROM zou kunnen flashen als je 'm terugstuurt, wat natuurlijk ook kan. Toch zien ze dan gewoon dat je bootloader unlocked is (als je dat doet via htcdev.com moet je oa je IMEI ingeven) en je garantie dus beperkt is.
Dan zou je zeggen dat je alleen icm softwareproblemen geen garantie meer zou hebben. Wat zou een kapot ledje bijvoorbeeld te maken hebben met een custom ROM... Toch heeft het bij de One S / One X enzovoort gebleken dat er regelmatig totaal geen garantie meer werd verleend na het unlocken van de bootloader, op software of hardwareproblemen. HTC zelf is hier niet echt duidelijk over, lastige kwestie is het wel.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries
hebbuh hebbuh maatschappij he...hiddit schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:50:
waarom hebben mensen hier heen geduld??
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Omdat ik hem liever vandaag als volgende week heb natuurlijk!hiddit schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:50:
Welke filialen heb je gebeld als ik vragen mag? Wil zometeen ook even de grens over om te kijken namelijk. Wellicht dat ik me de moeite dan kan besparen.Marcello83 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:44:
Net nog even alle dichtstbijzijnde Mediamarkten in Duitslang gebeld echter hebben ze hem nergens op voorraad, volgende week verwachten ze weer een paar binnen te krijgen...
Heb nog een voorbestelling lopen bij Mediamarkt Dusseldorf.
Ben het wachten nu wel zat aan het worden
[ Voor 3% gewijzigd door RDMA op 30-03-2013 14:07 ]
Geduld is overgewaardeerd.hiddit schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 12:50:
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
[ Voor 8% gewijzigd door RDMA op 30-03-2013 16:32 ]
[ Voor 26% gewijzigd door netblade op 30-03-2013 16:52 ]
Verwijderd
wanneer besteld?Verwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 16:54:
Daarnaast is nog niet bekend of HTC genoeg
toestellen gaat leveren om alle pre-orders te voorzien. U bent wel één van de eerste op basis van uw pre-order datum.
Kijk dat wilde ik ff horen van Coolblue
Haha, de mijne ookVerwijderd schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 17:00:
Mijn flipcase ligt hier maar op vulling te wachten
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
[ Voor 22% gewijzigd door netblade op 30-03-2013 18:41 ]
Lachen!! Alphen jongen! Zag je staan op marktplaats:-Dnetblade schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 17:25:
Ik heb net mijn Sony Experia Z verkocht ervoor laten we het iid hopen dat die zo snel mogelijk leverbaar is
DaveD
Anders bel je ze gewoon even?yannickie111 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 23:47:
Ik kan het nergens op de website vinden.....
[ Voor 19% gewijzigd door Clubbtraxx op 31-03-2013 01:08 ]
Uiteraard, alleen de gemiddelde helpdeskmedewerker slaapt rond dit tijdstip
I love watercooling
Hoezo oplichter? Die persoon wil gewoon een vergoeding voor zijn moeite. Hij vraagt in ieder geval geen absurd hoog bedrag zoals ze altijd met de nieuwe iPhone doen.Garrett schreef op zondag 31 maart 2013 @ 04:43:
Zal mij benieuwen wanneer ik bericht krijg uit Nordhorn dat m´n zwarte er is... er staat trouwens weer een zilveren op marktplaats, voor 700 euro... de oplichter.
DaveD
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Duisburg, Düsseldorf, Essen en Papenburg. Ik kreeg voor 2 mediamarkten overigens dezelfde vrouw aan de lijn dus volgens mij kunnen ze de voorraad centraal voor alle markten bekijken.Raimon89 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:24:
[...]
Welke filialen heb je gebeld als ik vragen mag? Wil zometeen ook even de grens over om te kijken namelijk. Wellicht dat ik me de moeite dan kan besparen.
I love watercooling
Verwijderd
Er zijn immers ook genoeg Nederlandse webshops die hem voor >€699 aanbieden, dan is €700 nog vrij schappelijkGarrett schreef op zondag 31 maart 2013 @ 13:35:
Als je 101 euro winst maakt vind ik dat niet heel netjes maar goed... je MOET het ook niet betalen
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
I love watercooling
Ding is toch advies verkoop 699,-? Dan lijkt 700 me een prima prijs.Garrett schreef op zondag 31 maart 2013 @ 04:43:
Zal mij benieuwen wanneer ik bericht krijg uit Nordhorn dat m´n zwarte er is... er staat trouwens weer een zilveren op marktplaats, voor 700 euro... de oplichter.
Goh wat een verrassing, NOT. En dan nog, die levertijden van hun kan je ook gerust met een zak zout nemen.dlyxe schreef op maandag 01 april 2013 @ 10:51:
Expansys heeft inmiddels de bestellingsstatus weer veranderd... "Op voorraad bij onze leverancier - 18 Dagen" , voor het weekend was de status nog "Op voorraad".
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Vrijdag even bij Coolblue geweest, Ze hebben nog geen idee wanneer de One daadwerkelijk komt, ze laten de datum daarom ook maar zo staan. De prijs blijft overigens op 699 hangen tot dat er meer duidelijk is wat deze daadwerkelijk gaat zijn...Gunth schreef op maandag 01 april 2013 @ 13:46:
Coolblue nog steeds op 5/4,ofwel proberen klanten te lokken.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ze weten officieel nog niets over eventuele vertraging en aangezien hun groothandel het nog steeds over week 14 heeft laten ze de datum op 5/4/13 staan.Gunth schreef op maandag 01 april 2013 @ 13:46:
Coolblue nog steeds op 5/4,ofwel proberen klanten te lokken.
lol geld te veel ofzo?darkphoenix schreef op maandag 01 april 2013 @ 14:11:
Ga hem even naast mijn Experia Z houden in gebruik om te zien wie tot de galaxy s4 zijn dienst mag doen.
[ Voor 9% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 01-04-2013 14:22 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Wie wil er nou nog naar die sammy plastic fantastic feel na een HTC One?darkphoenix schreef op maandag 01 april 2013 @ 14:11:
Nou bedankt voor het melden van de verkoper op marktplaats! ik heb hem net opgehaald.
Even instellen en genieten maar.
Ga hem even naast mijn Experia Z houden in gebruik om te zien wie tot de galaxy s4 zijn dienst mag doen.
het is een prachtig ding en het achten waard.
ik weet dat t geen probleem was toen mijn nummer van vodafone die op mn moeder haar naam stond bij hi naar mijn naam ging, ze keken enkel naar sim kaart nummer ofzoiets.yannickie111 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 01:12:
[...]
Uiteraard, alleen de gemiddelde helpdeskmedewerker slaapt rond dit tijdstip
En de komende dagen zitten deze mensen gezellig bij de familie, zoals het hoort, en niet achter de telefoon.
Dus, wie weet dat een tweaker met dezelfde vraag heeft gezeten, en dus het antwoord weet
waneer had je hem besteld??niek87 schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:01:
Hopppppah, net bevestiging gekregen van Coolblue dat ze mijn telefoon uit gaan leveren dit weekend
damn, t-mobile gaat nog wel even duren zo. had ik beter via hen kunnen verlengen.niek87 schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:01:
Hopppppah, net bevestiging gekregen van Coolblue dat ze mijn telefoon uit gaan leveren dit weekend
1 april grap ?niek87 schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:01:
24-26 April krijg ik mijn HTC van T-Mobile geleverd. Vorige week besteld.raydekok schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:05:
[...]
damn, t-mobile gaat nog wel even duren zo. had ik beter via hen kunnen verlengen.
Pas op je veter zit los ookniek87 schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:01:
Verwijderd
1 april?Verwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:57:
Net verzendingsbevestiging gekregen van expansys, donderdag besteld. Zilveren HTC ons normaal dus morgen geleverd ter vervanging van mijn one X, kben een fan ;-)
Verwijderd
Belsimpel houd dus rekening met een behoorlijke levertijd, of ze hebben al wat annuleringen gehad. Want dat laatste stukje vind ik nogal een raar antwoord als je van 2 week uitgaat. (ikzelf niet trouwens)Helaas zijn er wat leverproblemen met dit toestel en geeft de leverancier nog steeds een levertijd van 2 weken aan.
Wij gaan er vooralsnog van uit dat deze levertijd klopt, maar dit kunnen wij niet garanderen in verband met de leverproblemen.
Mocht u op dit moment een nieuw toestel nodig hebben dan raden wij u aan uw bestelling om te zetten naar een ander toestel.
Onze excuses voor het ongemak.
Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity
Die 2 weken stonden er 7 weken geleden ook alarbraxas schreef op maandag 01 april 2013 @ 20:57:
[...]
Belsimpel houd dus rekening met een behoorlijke levertijd, of ze hebben al wat annuleringen gehad. Want dat laatste stukje vind ik nogal een raar antwoord als je van 2 week uitgaat. (ikzelf niet trouwens)
haha ja hoor, met trackTrace enz?Verwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 18:57:
Net verzendingsbevestiging gekregen van expansys, donderdag besteld. Zilveren HTC ons normaal dus morgen geleverd ter vervanging van mijn one X, kben een fan ;-)
Het laatste wat ik van belsimpel heb gehoord is dat ik mijn toestel deze week binnen krijg. Betreft wel een preorder van 20 februari. Ze wisten me ook te vertellen dat de 2 weken nu telt voor de mensen die nu nog bestellen. Ze krijgen nl maar een beperkte lading toestellen binnen en die gaan wss al op aan de preorders.arbraxas schreef op maandag 01 april 2013 @ 20:57:
[...]
Belsimpel houd dus rekening met een behoorlijke levertijd, of ze hebben al wat annuleringen gehad. Want dat laatste stukje vind ik nogal een raar antwoord als je van 2 week uitgaat. (ikzelf niet trouwens)
Verwijderd
Heb hem ook besteld bij de Media Markt in Monchengladbach. Het wordt mijn 7e op rij. Touch, Diamond, Diamond 2, Desire, Sensation, One X (ontbreekt op de foto) en nu de ONEVerwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 19:30:
Wordt dan mijn 4de HTC, p4350, hd2, one x. Even vreemd gegaan met een SGS II
omdat Expansys nog al vaak verzendings mailtjes verstuurd zonder dat ze versturenVerwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:49:
Ja track en trace is erbij, waarom?
Verwijderd
Keurig. Had niemand hier verwacht waarschijnlijk. Bijzonder ook dat je pas 4 dagen geleden besteld hebt.Verwijderd schreef op maandag 01 april 2013 @ 22:10:
Een zilveren, Heb een snelkoppeling naar DHL gekregen. Deze werkt nog niet maar dat is pas als het pakje in het centrum is. Factuur met IMEI nummer gekregen dus voorlopig zou ik toch zeggen dat ik hen het voordeel van de twijfel geef
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq