Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Mensen goed nieuws ik heb een aantal vragen gesteld aan zowel coolblue als HTC. Pre orders worden begin april uitgeleverd. Dit is natuurlijk geen garantie maar geeft klein beetje hoop!

Niels

HTC Nederland Coolblue HTC kunnen jullie een officieel statement afgeven wanneer jullie nou de pre-order van de HTC One gaan leveren. Er is namelijk door HTC belooft dit de eerste week van April te doen. Coolblue zegt dat ze nog geen officiële melding hebben gehad van vertraging en de levertijd staat nog op 5 april. Terwijl HTC overal aangeeft dat ze pas Half april leveren ook de pre-orders. Kunnen jullie duidelijk communiceren wanneer de eerste pre-orders worden geleverd?

Graag meer duidelijkheid!

Vind ik leuk · · Gisteren om 14:59

Rein vindt dit leuk..

Rein Er moet zeker meer duidelijkheid komen! Htc antwoord nou eens op dit soort berichten! Ikzelf wacht tot 8 april en als deze dan nog niet geleverd is, is het cancal voor htc.

Vind ik leuk · Reageren · 15 uur geleden via mobiel..

HTC Nederland Vanaf begin april starten we met het uitleveren van de pre-orders, Niels. We verwachten dat de HTC One half april breed beschikbaar zal zijn.

Vind ik leuk · Reageren · 51 minuten geleden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
DennusB schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:12:
En daar gaat Expansys ook :

[...]

Edit : WOEI! HTC One is onderweg via een V&A advertentie >:) >:) >:)
Gefeliciteerd :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
Gister naar een vodafone-winkel geweest.
De zilvere en zwarte dummy naast elkaar gehouden. Ik vind de zilvere toch iets meer een "eigen smoel" hebben. Vandaag of morgen de zilvere bestellen, en dan maar hopen dat HTC zijn productie op orde krijgt. Al is wachten voor mij (in theorie) niet zo;n probleem. Mijn oude telefoon doet het nog prima, en het abonnement daar op kan door blijven lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:12:

Edit : WOEI! HTC One is onderweg via een V&A advertentie >:) >:) >:)
Morgen ochtend heb je mijn oude One ;) :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:59:
[...]

Morgen ochtend heb je mijn oude One ;) :) :D
Oude nieuwe. Haha

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Haha, je was me net voor denk ik :P , had ook al interesse. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Een vraagje over de combi One & Media Link HD:
Op veel plekken stond dat je de media link alleen kreeg bij bestellen voor 27 Maart, maar op
http://www.htcmedialinkhd.be/home/ staat er ook dat het geld voor bestellingen voor 30 april. Daarnaast heb ik ook gezien dat ESSEC dit ook nog aanbied:
http://www.essecshop.be/i...-one-pre-order-actie.html

Echter ik wilde eigenlijk bij Coolblue bestellen (PDAshop.be) aangezien zij een grote verkoper zijn en daarom meer toestellen krijgen en meestal eerder. Coolblue vermelde dat ze van HTC de Medialink offline moesten halen maar ze hopen dat deze over enkele dagen weer kan worden aangeboden.

Weet iemand of ESSEC ook onder de Grote Verkopers wordt gerekend of zal deze website later grote hoeveelheden krijgen? Ze staan wel bij de verkoop punten van HTC: http://www.htc.com/be-nl/smartphones/htc-one/#pre-order

Oftewel moet ik nu via ESSEC bestellen voor de Medialink ? (wellicht halen zij deze actie ook binnenkort offline) en als ik dat doe zal ik dan een latere levering krijgen dan bij Coolblue (PDAshop.be)?

Merci voor jullie feedback

P.s. Ik moet in Belgie bestellen vanwege dat het voor mijn belgisch werk is.

[ Voor 4% gewijzigd door RommelD op 28-03-2013 17:43 ]

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Wat ik begrijp van de actie (corrigeer mij als dit niet klopt) is dat de actie via HTC loopt, kortom wanneer jij je registreert voor een HD Medialink, dan zal deze door HTC worden verstuurd en niet door de winkel waar jij de telefoon vandaan hebt. Kortom, het maar volgens mij niet veel uit elke winkel je de telefoon besteld, zolang ze maar aan de actie mee doen.

Sommige winkels hebben hun website niet aangepast naar de nieuwe datums, ik heb op moment dat eerste berichten naar buiten kwam over vertraging contact opgenomen met HTC en die hebben in enkele dagen daarna de datum verschoven.

Tevens hebben ze toen ook meteen de 'lijst' met winkels tijdens het registeren verbeterd, aangezien er aantal winkels niet in stonden, terwijl ze wel mee deden

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:03
Net gebeld naar MediaMarkt Essen en ze hadden inderdaad een paar binnengekregen voor reserveringen echter hebben ze er momenteel geen voor de verkoop... Anders was ik nu nog naar Essen gereden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Ik heb net alle small prints gelezen en blijkbaar is het alleen geldig voor Particulieren. Aangezien ik het via werk koop (met dus BTW nummer) kan ik geen gebruik maken van de regeling :(

Of weet iemand een methode om hier omheen te gaan?

Zie puntje 5

Actie:
1. Met de aankoop van een HTC One in a HTC erkende wederverkoper in Nederland en België-Luxemburg (alleen in Allo Telecom, Astel.be, BASE, Belgacom, Coolblue, ESSEC, Fnac, LUX GSM Mediamarkt, PDAshop . be Proximus, Saturnus, Vanden Borre, YourCall) van 20 februari 2013-30 april 2013, ontvangt u een gratis HTC Media Link waard. € 89,95 te bestellen via www.htcmedialinkhd.be
2. België-Luxemburg, deze actie is alleen geldig in combinatie met Allo Telecom, Astel.be, BASE, Belgacom, Coolblue, ESSEC, Fnac, LUX GSM Mediamarkt, Pdashop.be, Proximus, Saturnus, Vanden Borre, YourCall .
3. U moet registreren en bestel uw HTC Media Link HD vóór 20 mei 2013.
4. Online inschrijvingen ontvangen laat of onvolledig worden niet in behandeling.
5. Deze actie geldt alleen voor particulieren.
6. Mensen onder de 16 jaar kunnen niet deelnemen aan deze actie.
7. De standaard garantie bepalingen gelden voor HTC HTC Media Link HD.
8. Deze actie is geldig binnen de grenzen van de beschikbare voorraden.

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah, dit duurde me echt te lang. Had bij Amazon.co.uk gepreordered maar na de derde vertraging werd het me teveel. Heb vandaag een iPhone 5 gehaald. Ik voorzie dat HTC door deze vertraging veel verkopen mis gaat lopen. Vooral door de Galaxy S4 die binnenkort al uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-06 11:50
Jawel hoor! ik heb hem!
Vanmiddag naar de mediamarkt in papenburg gereden.
Erg mazzel gehad, ze hadden namelijk maar 2 binnengekregen!
Hij kan inderdaad niet in het nederlands ingesteld worden.
Via een app uit de play store is uiteindelijk wel alles in het Nederlands te krijgen, maar nog kan ik Nederlands niet selecteren in het taalmenu. Raar..
Maar eerste indrukken zijn erg goed!
Indrukwekkend apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:28:
Bah, dit duurde me echt te lang. Had bij Amazon.co.uk gepreordered maar na de derde vertraging werd het me teveel. Heb vandaag een iPhone 5 gehaald. Ik voorzie dat HTC door deze vertraging veel verkopen mis gaat lopen. Vooral door de Galaxy S4 die binnenkort al uitkomt.
Ik denk dat het wel mee zal vallen, de ene persoon heeft namelijk meer geduld dan de andere ;).......
Wanneer ik weet dat de HTC One binnen aanzienlijke tijd leverbaar zal worden ga ik geen iPhone halen...... Ten eerste omdat het Apple product voor mij lang niet zo goed is als de One ;) :P

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Bullet NL schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:32:
[...]

Ik denk dat het wel mee zal vallen, de ene persoon heeft namelijk meer geduld dan de andere ;).......
Wanneer ik weet dat de HTC One binnen aanzienlijke tijd leverbaar zal worden ga ik geen iPhone halen...... Ten eerste omdat het Apple product voor mij lang niet zo goed is als de One ;) :P
Ik denk dat dat erg gaat tegenvallen voor HTC. als ze 'm 2 weken terug zoals de bedoeling was hadden uitgebracht dan hadden ze 1,5 maand voorsprong op de S4. Nu komen er de laatste tijd veel negatieve berichten over de One (levertijd, camera, kieren etc.) en komt die tegelijk met de S4 (volgens de T-Mobile site komt de S4 zelfs eerder). Dat gaat echt wel veel klanten kosten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 15:09
J0ey schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:44:
[...]

Ik denk dat dat erg gaat tegenvallen voor HTC. als ze 'm 2 weken terug zoals de bedoeling was hadden uitgebracht dan hadden ze 1,5 maand voorsprong op de S4. Nu komen er de laatste tijd veel negatieve berichten over de One (levertijd, camera, kieren etc.) en komt die tegelijk met de S4 (volgens de T-Mobile site komt de S4 zelfs eerder). Dat gaat echt wel veel klanten kosten. ;)
Wat betekent 'kieren'? Welke klachten nog?

Over de camera is de ene supertevreden en de andere dan weer niet. Ik ben nog nooit tevreden geweest over een camera in een telefoon, wat reviews ook vertellen.. Camera interesseert me ook niet echt, zo lang ik een mooi plaatje kan maken (wat dan vooral op feestjes gebeurt in donker, of een foto van een blad papier om iets te onthouden) is het voor mij goed, en ik denk dat deze daar zeker geschikt voor is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:47
J0ey schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:44:
[...]

Die kieren zijn sterk overdreven. Enige plaats waar ik er klachten over heb gelezen is XDA (muggenzifter forum nr 1). Ze waren daar zelfs aan het afgeven op reviews waarbij op de foto's "gigantische" kieren te zien waren, terwijl de reviews zelf superpositief waren over de bouwkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
GilH schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:50:
[...]

Wat betekent 'kieren'? Welke klachten nog?

Over de camera is de ene supertevreden en de andere dan weer niet. Ik ben nog nooit tevreden geweest over een camera in een telefoon, wat reviews ook vertellen.. Camera interesseert me ook niet echt, zo lang ik een mooi plaatje kan maken (wat dan vooral op feestjes gebeurt in donker, of een foto van een blad papier om iets te onthouden) is het voor mij goed, en ik denk dat deze daar zeker geschikt voor is!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2197732

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-EywQ7D2ELxA/UUiGIwXPyvI/AAAAAAAAAFc/34GVNAI3mKc/s661/20130319_152241.jpg

Blijkbaar zit dat stuk ook op andere One's niet echt vast want met de drop test (YouTube: HTC One vs iPhone 5 Drop Test!) viel dat er ook gewoon letterlijk af. Mooie "unibody".

Verder zijn er nog wat berichten over One's die uit de doos al zijn beschadigd op XDA.

Camera ziet er gewoon niet echt goed uit in verschillende reviews, daar zijn er zat van te vinden, hier heb je er 1: http://www.mobile-review....ng-galaxy-s4-camera.shtml

Neem ook nog even mee dat er waarschijnlijk weer verschillende fabrikanten voor het scherm worden gebruikt waarbij er weer vrij grote kwaliteitsverschillen zijn: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2202869

En nee, geen fanboy van Samsung of wat dan ook. Ik wil echt graag een HTC One, en als die nu al beschikbaar was had ik er nu al een waarschijnlijk, enkel wordt de lijst met problemen vrij groot, waardoor ik toch begin te twijfelen of de S4 geen betere keus is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:52

wontcachme

You catch me? No you wont

J0ey schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:01:

Blijkbaar zit dat stuk ook op andere One's niet echt vast want met de drop test (YouTube: HTC One vs iPhone 5 Drop Test!) viel dat er ook gewoon letterlijk af. Mooie "unibody".
Ik daag je uit een unibody te maken zonder dat er stukken af kunnen. Succes met het plaatsen van de electronica erin. Er zullen altijd dingen los moeten kunnen/vastgelijmd moeten worden. Het is simpelweg onmogelijk alles uit één stuk te maken. Anders krijg je het probleem van een rechthoek vullen met een scherm dan 5mm breder + langer is dan het gat. Succes :P
Verder zijn er nog wat berichten over One's die uit de doos al zijn beschadigd op XDA.
Niet netjes, maar dat gebeurt bij alles wat je koopt.
Camera ziet er gewoon niet echt goed uit in verschillende reviews, daar zijn er zat van te vinden, hier heb je er 1: http://www.mobile-review....ng-galaxy-s4-camera.shtml
Ik heb er meer gezien met goede foto's dan slechte om eerlijk te zijn. Ja, qua inzoomen en megapixels kunnen ze niet mee met de rest, maar qua snelheid en kleuren vind ik het erg goed. Zeker als ik van pocketnow? de vergelijking keek met het filmen met 4 toestellen van een kerk.
Neem ook nog even mee dat er waarschijnlijk weer verschillende fabrikanten voor het scherm worden gebruikt waarbij er weer vrij grote kwaliteitsverschillen zijn: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2202869
Dat is bij 90% van de telefoons volgens mij zo. Zeker in de eerste batches wanneer ze grote aantallen nodig hebben. Was bij de Sony Z volgens mij ook zo. Maar ik geef toe, er zit grote verschillen in.
En nee, geen fanboy van Samsung of wat dan ook. Ik wil echt graag een HTC One, en als die nu al beschikbaar was had ik er nu al een waarschijnlijk, enkel wordt de lijst met problemen vrij groot, waardoor ik toch begin te twijfelen of de S4 geen betere keus is.
"Lijst met problemen" is echt niet zo groot. Elke fabrikant en elke toestel release gaat op deze manier. De S4 lijkt nu beter omdat die simpelweg nog niet verkrijgbaar is. Maar zodra die uitkomt komen daar ook weer klachten over.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 18:32:
[...]

Het is niet alleen een kwestie van geduld. De One samen met de Galaxy S4 uitbrengen is zelfmoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:58
Daarom zorgen ze dat bepaalde markten de eerste lading toestellen krijgen, zodat die markten veilig gesteld zijn. Daarna komen de overige markten die inderdaad net voor of op de datum van de S4 liggen.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilH
Ik begin ook wel te twijfelen door dat plaatje op de speakers dat er af kan vallen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Ik daag je uit een unibody te maken zonder dat er stukken af kunnen. Succes met het plaatsen van de electronica erin. Er zullen altijd dingen los moeten kunnen/vastgelijmd moeten worden. Het is simpelweg onmogelijk alles uit één stuk te maken. Anders krijg je het probleem van een rechthoek vullen met een scherm dan 5mm breder + langer is dan het gat. Succes :P
Tuurlijk, maar "echt" unibody is het blijkbaar niet, je hebt nu de aluminium onderkant, plastic rand en daar weer aluminium op gelijmd. Ik zei ook niet dat het een groot probleem was, gewoon iets wat ik tegengekomen was.
Niet netjes, maar dat gebeurt bij alles wat je koopt.
Mee eens, maar ik zou er niet blij mee zijn. :)
Ik heb er meer gezien met goede foto's dan slechte om eerlijk te zijn. Ja, qua inzoomen en megapixels kunnen ze niet mee met de rest, maar qua snelheid en kleuren vind ik het erg goed. Zeker als ik van pocketnow? de vergelijking keek met het filmen met 4 toestellen van een kerk.
Maar als de camera alleen maar in slecht licht goed is is dat niet voldoende imo, de échte foto's van gebruikers stellen tot nu toe voor mij erg teleur.
Dat is bij 90% van de telefoons volgens mij zo. Zeker in de eerste batches wanneer ze grote aantallen nodig hebben. Was bij de Sony Z volgens mij ook zo. Maar ik geef toe, er zit grote verschillen in.
Een andere fabrikant is ook geen probleem, de kwaliteitsverschillen wel.
"Lijst met problemen" is echt niet zo groot. Elke fabrikant en elke toestel release gaat op deze manier. De S4 lijkt nu beter omdat die simpelweg nog niet verkrijgbaar is. Maar zodra die uitkomt komen daar ook weer klachten over.
Mee eens, en daar ben ik ook benieuwd na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
GilH schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:28:
Ik begin ook wel te twijfelen door dat plaatje op de speakers dat er af kan vallen :s
Die vallen er niet zomaar af, als je netjes met je toestel omgaat zul je hier totaal geen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
(volgens mij nog niet vermeld in dit topic)

Op twitter is 2 maal door htc_nl getweet dat preorders geleverd worden in begin april, en dat ze half april overal in de winkels liggen (2 uur geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

GilH schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:28:
Wanneer jij hem normaal vast houd en er niet mee gaat gooien kan je er wel vanuit gaan dat de speakers op hun plek blijven zitten hoor. Je moet hem alleen niet laten vallen, maar dat moet je sowieso niet doen met welke smartphone dan ook of Nokia 3310.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
wontcachme schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:14:
[...]

Ik daag je uit een unibody te maken zonder dat er stukken af kunnen. Succes met het plaatsen van de electronica erin. Er zullen altijd dingen los moeten kunnen/vastgelijmd moeten worden. Het is simpelweg onmogelijk alles uit één stuk te maken. Anders krijg je het probleem van een rechthoek vullen met een scherm dan 5mm breder + langer is dan het gat.
Waarom zou dat niet gaan? Mijn Nokia Lumia 920 is ook Unibody, is dan wel kunstof maar had van Aluminium ook gekund, is uit een stuk en het scherm ligt "erin" aan het scherm hangt de electronica vast.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:52

wontcachme

You catch me? No you wont

Donstil schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:04:
[...]

Waarom zou dat niet gaan? Mijn Nokia Lumia 920 is ook Unibody, is dan we kunstof maar had van Aluminium ook gekund, is uit een stuk en het scherm ligt "erin" aan het scherm hangt de electronica vast.
Maar daar zit de speaker aan de achterkant. Hoe zou je een complete Unibody willen maken als er aan de voorkant ook plastic zit dat vast zit aan de achterkant.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:06
Metian schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 17:57:
Wat ik begrijp van de actie (corrigeer mij als dit niet klopt) is dat de actie via HTC loopt, kortom wanneer jij je registreert voor een HD Medialink, dan zal deze door HTC worden verstuurd en niet door de winkel waar jij de telefoon vandaan hebt. Kortom, het maar volgens mij niet veel uit elke winkel je de telefoon besteld, zolang ze maar aan de actie mee doen.
Klopt idd,wat ik wel heb gezien op PDA.be ging men de htclink meeleveren met het toestel zelf en dit is nu van de site verwijdert.
Blijkbaar zal iedereen het via htc zelf moeten doen.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
wontcachme schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:14:
[...]

Maar daar zit de speaker aan de achterkant. Hoe zou je een complete Unibody willen maken als er aan de voorkant ook plastic zit dat vast zit aan de achterkant.
De speakers zitten dan idd aan de onderkant, toch is de behuizing wel "Unibody" het plastic van de achterkant loopt door naar de voorkant namelijk.

Had bij de One ook we gekund, gewoon een kwestie van het scherm iets verder laten doorlopen zodat het op de rand van de behuizing valt die daar weer onderdoor loopt Luistert iets nauwkeuriger maar is zeker te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-08 21:03
Volgens mij beginnen het "Ervaringen en Discussie"-topic en "Leveringen"-topic in sommige van de laatste posts een beetje door elkaar te lopen (ik was iig zelf ff de draad kwijt over welk topic ik aan het lezen was :9 )...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Laatst online: 14-07 08:35
barrel schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:44:
(volgens mij nog niet vermeld in dit topic)

Op twitter is 2 maal door htc_nl getweet dat preorders geleverd worden in begin april, en dat ze half april overal in de winkels liggen (2 uur geleden)
Ondanks dit reken ik gewoon op half april op z'n vroegst. 25 en 26 maart vertelden ze op dezelfde twitter nog "Midden/eind april", ook voor pre-orders. Ook in Nederland geen heldere communicatie door HTC dus. Begint een beetje irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischajonker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-03-2024
Net rondje Duitsland gedaan op goed geluk, en inderdaad, geen telefoon. Mediamarkt in Mülheim hadden ze er twee of drie gekregen, maar die waren gelijk weg (ivm preorders). MM in Duisburg had ze ook niet liggen, en voor die in Krefeld was ik net 10 minuten te laat (ivm sluitingstijd).

De medewerker in Mülheim wist me te vertellen dat ze bijna overal direct wegwaren, en dat je echt moet voorbestellen om een beetje kans te maken.

[ Voor 24% gewijzigd door mischajonker op 28-03-2013 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
mischajonker schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:38:
Net rondje Duitsland gedaan op goed geluk, en inderdaad, geen telefoon. Mediamarkt in Mülheim hadden ze er twee of drie gekregen, maar die waren gelijk weg (ivm preorders). MM in Duisburg had ze ook niet liggen, en voor die in Krefeld was ik net 10 minuten te laat (ivm sluitingstijd).

De medewerker in Mülheim wist me te vertellen dat ze bijna overal direct wegwaren, en dat je echt moet voorbestellen om een beetje kans te maken.
Of gewoon via mediamarkt.de pre orderen via de webshop kosteloos en af laten leveren bij je dichtsbijzijnde filiaal in DL. 15 april hebben ze hem daar ook, wel nog 2,5 week wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niets te maken met levertijden of prijzen, dus weg.

[ Voor 81% gewijzigd door janvanduschoten op 29-03-2013 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 21:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Graag ontopic blijven, alles dat niet te maken heeft met de topictitel hoort hier niet thuis.Ervaringen en vragen over het toestel horen thuis in [HTC One] Ervaringen en Discussie.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 12:57
Ik heb een net besteld. Zijn ze vandaag ivm de goede vrijdag wel open?
Ze zijn dicht helaas

[ Voor 6% gewijzigd door xamirz op 29-03-2013 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedstar83
  • Laatst online: 24-06 08:37
Bestellingen worden verwerkt maar voor de rest zijn ze wel gesloten tot 2 april.

Op hun site staat het volgende:
Important: Our customer care helpdesk and warehouses will be closed on March 29th and April 1st. Orders will be processed on the 29th and shipments will resume on April 2nd. We apologise for any inconvenience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
speedstar83 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:52:
Bestellingen worden verwerkt maar voor de rest zijn ze wel gesloten tot 2 april.

Op hun site staat het volgende:
Important: Our customer care helpdesk and warehouses will be closed on March 29th and April 1st. Orders will be processed on the 29th and shipments will resume on April 2nd. We apologise for any inconvenience.
Zal de "in stock" wel up to date zijn? Straks zijn er nog tientallen orders waardoor out of stock is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
xamirz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:00:
[...]

Zal de "in stock" wel up to date zijn? Straks zijn er nog tientallen orders waardoor out of stock is
Heb zo mijn twijfels, staat al een half uur op 68 exemplaren. Heb al vaker meegemaakt dat die aantallen niet kloppen en je uiteindelijk nog achter het net vist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 21:50

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

[...]

Hoe verwacht je hier antwoord op te krijgen ? :) Ik snap je gedachte maar ik zou niet weten hoe iemand hier er een zinnig en juist antwoord op kan geven. Gewoon volgende week even afwachten of dan bellen/mailen, dat zou je vraag beantwoorden.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Snap er niets van. Krijg de onderstaande mail van Expansys:

Bedankt voor het bestellen bij eXpansys. We willen u graag attenderen
op het feit dat een bestelling geplaatst op de Engelse website
(www.expansys.com) waarvan de levering buiten de Verenigd Koninkrijk
is, automatisch naar de correcte website wordt geleid. Alle
leveringen binnen Nederland worden behandeld door eXpansys in Frankrijk.

Heeft dit gevolgen voor de bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Ik ga geen preorder mee plaatsen, ik wacht wel totdat de lokale mediamarkt dat toestel hier heeft. Heb geen zin om voor iets te betalen terwijl ik toch achter in de rij kom terwijl ik denk dat de mediamarkt hem wel wat sneller uit gaat leveren. Succes iig allemaal met wachtem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 23:01
* offtopic *Ik volg de One topics nu al een tijd en denk dan.. wat een moeite, energie en tijd allemaal :-). Gewoon lekker wachten tot over een dikke week en dan bestellen. Lekker wat eitjes tietsjen, chocolade happen en na de pasen orderen.

Was vandaag bij Saturn in the Wall Utrecht, voor een plasma en meteen gevraagd voor de One: Twee binnen, maar gaan eruit met pre-order. In mijn ogen is de meerwaarde van het pre orderen volledig verdwenen, niet alleen bij HTC, maar bij meerdere bedrijven. Je hebt je item vaak sneller in huis als je het zelf op release dag zelf haalt.

[ Voor 21% gewijzigd door tzeunis op 29-03-2013 10:03 . Reden: typo ]

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
Wow, de levertijd is nu 1 dag "eerder" bij gsmwijzer:)

Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht 15 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:23
tzeunis schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:51:
* offtopic *Ik volg de One topics nu al een tijd en denk dan.. wat een moeite, energie en tijd allemaal :-). Gewoon lekker wachten tot over een dikke week en dan bestellen. Lekker wat eitjes tietsjen, chocolade happen en na de pasen orderen.

Was vandaag bij Saturn in the Wall Utrecht, voor een plasma en meteen gevraagd voor de One: Twee binnen, maar gaan eruit met pre-order. In mijn ogen is de meerwaarde van het pre orderen volledig verdwenen, niet alleen bij HTC, maar bij meerdere bedrijven. Je hebt je item vaak sneller in huis als je het zelf op release dag zelf haalt.
Maar dit betekend dus wel degelijk dat de pre-orders in Nederland begin april uitgeleverd gaan worden. Keep my fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 22:41
Coolblue en Bol hebben ook nog steeds 5 april staan. HTC NL heeft het nu echt al erg vaak bevestigd dat eerste pre-orders begin april worden uitgeleverd. Nog mensen bij Bol.com besteld eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:38
cjpunt schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:34:
Coolblue en Bol hebben ook nog steeds 5 april staan. HTC NL heeft het nu echt al erg vaak bevestigd dat eerste pre-orders begin april worden uitgeleverd. Nog mensen bij Bol.com besteld eigenlijk?
denk dat ik hem volgende week bij coolblue ga bestellen of hebben mensen hier een beter advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 12:42
hiddit schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:43:
[...]

denk dat ik hem volgende week bij coolblue ga bestellen of hebben mensen hier een beter advies?
700€ of 600€
Verschil van 100€ bij buitenlandse shops. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddit
frye schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:45:
[...]

700€ of 600€
Verschil van 100€ bij buitenlandse shops. :)
klink wel aantrekkelijk dan maar wat is een goede buitelandse shop daar voor??
heb daar eigenlijk geen ervaring mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Heb zelf een preorder bij Amazon.de staan sinds vorige week en gisteren ook bij bol besteld. Heb zo'n vermoeden dat de lijst met pre-orders bij coolblue een stukje langer is dan die van bol. Bij bol kun je ook geen abonnement afsluiten.

Verschil in prijs 90 euro, dus buitenlandse shops inderdaad stukje goedkoper. Maar qua service en eventuele doa's zit je voor dat geld wel aan de iets veiligere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net ook besteld bij Expansys. Kon het niet meer uithouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09 13:49
hiddit schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:47:
[...]

klink wel aantrekkelijk dan maar wat is een goede buitelandse shop daar voor??
heb daar eigenlijk geen ervaring mee
Is al enkele keren voorbij gekomen de afgelopen weken: je kunt Amazon proberen (UK of DE), of Handtec.co.uk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Mijne is binnen (via V&A). Wauw :) Wat een g*il ding :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorchnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 19:38
Ook ik heb de HTC One besteld bij studentmobiel.nl en ook direct gemaild voor de levertijd. Mij is verteld dat ie op 15 april wordt uitgeleverd en dan zal het toestel naar de klanten worden verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Amazon.de heeft de verkoopprijs verhoogd van 599 naar 634 zie ik, ongetwijfeld vanwege de grote vraag naar het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
DennusB schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:48:
Mijne is binnen (via V&A). Wauw :) Wat een g*il ding :P
Ben je zeker de enige die dit heeft kunnen regelen, ook de kans dat iemand nu al van zijn One af wilt is hartstikke klein. Die kans heb je beet gepakt en gewonnen, goed gegokt dude :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Raimon89 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:54:
Amazon.de heeft de verkoopprijs verhoogd van 599 naar 634 zie ik, ongetwijfeld vanwege de grote vraag naar het toestel.
Geluk dat ik gister pre-order plaatste! Heb hem nog voor 599 (met kosten 609).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
frye schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:57:
[...]

Geluk dat ik gister pre-order plaatste! Heb hem nog voor 599 (met kosten 609).
Same here. Het is me niet duidelijk waar die 10 euro vandaan komen trouwens, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddit
Raimon89 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:58:
[...]

Same here. Het is me niet duidelijk waar die 10 euro vandaan komen trouwens, maar goed.
verzend kosten misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
hiddit schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:59:
[...]

verzend kosten misschien?
Verzending bij Amazon is (ik meen) boven de 25 euro altijd gratis. Bedrag komt er op de factuur gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Raimon89 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:00:
[...]

Verzending bij Amazon is (ik meen) boven de 25 euro altijd gratis. Bedrag komt er op de factuur gewoon bij.
Kzag dat nettoprijs + btw prijs gewoon duurder uitkwam.

Summe ohne MwSt.: EUR 503,36
Anzurechnende MwSt.: EUR 105,71
-----
Summe: EUR 609,07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Is de Nederlandse BTW die berekend wordt (21%) ipv de Duitse BTW (19%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC Nederland Denise, zoals al meerdere keren aangeven de gene die als eerst de HTC One hebben gepreorderd ontvangen het toestel begin April.

Nu maar hopen dat ik bij de eerste pre-orders zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Ik ook!
heb hem op 28-2 gepre-orded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G95 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:16:
Ik ook!
heb hem op 28-2 gepre-orded.
Dan zit jij nog voor mij ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:48:
Ik heb hem net ook besteld bij Expansys. Kon het niet meer uithouden :P
Ook mail gehad van kopie documenten en dat de order door expansys Frankerijk geregeld word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G95
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-06-2024

G95

Ligt eraan waar je hem heb besteld.
Ik bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:23:
[...]

Ook mail gehad van kopie documenten en dat de order door expansys Frankerijk geregeld word?
Wel dat ik een kopie moest sturen maar niet dat het via Frankrijk geregeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 27-2 al gepreordered bij Hi, hopelijk komende week levering. Anders heb ik hem 2 weken terug nog gepreordered bij Coolblue, hopelijk dus een van de twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
[...]

Foutje

[ Voor 3% gewijzigd door xamirz op 29-03-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Lijkt er op dat velen hebben besteld bij coolblue. Hoor bol.com erg weinig. Is daar een reden voor? Het niet kunnen afsluiten van een abo daar misschien? Prijs zonder abo is gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
@pippinajn deze bedoel ik

Bedankt voor het bestellen bij eXpansys. We willen u graag attenderen
op het feit dat een bestelling geplaatst op de Engelse website
(www.expansys.com) waarvan de levering buiten de Verenigd Koninkrijk
is, automatisch naar de correcte website wordt geleid. Alle
leveringen binnen Nederland worden behandeld door eXpansys in Frankerijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
cjpunt schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:28:
Lijkt er op dat velen hebben besteld bij coolblue. Hoor bol.com erg weinig. Is daar een reden voor? Het niet kunnen afsluiten van een abo daar misschien? Prijs zonder abo is gelijk.
Bij pdashop/coolbloue kan je altijd kiezen om met rembours te bestellen. Zit je nergens aan vast, maar toch als eerste toestel hebben. Super service :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@xamirz, nope die heb ik (nog) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
alwaysleft schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:29:
[...]

Bij pdashop/coolbloue kan je altijd kiezen om met rembours te bestellen. Zit je nergens aan vast, maar toch als eerste toestel hebben. Super service :)
Ok duidelijk. Heb nu bewust voor bol gekozen in de hoop met mijn relatief late pre-order toch redelijk vooraan te staan. CC wordt ook pas belast op dag van verzending dus wat dat betreft ook redelijk safe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:31:
@xamirz, nope die heb ik (nog) niet
Ik hoop dat het toestel vanuit Uk gestuurd wordt en dat de de rest door Frankerijk geregeld wordt. Want expansys.fr heeft geen Htc op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:42:
[...]

Ik hoop dat het toestel vanuit Uk gestuurd wordt en dat de de rest door Frankerijk geregeld wordt. Want expansys.fr heeft geen Htc op voorraad.
Ja ik hoop het ook. Al staat er bij de Nederlandse site wel dat het toestel bij leveranciers op voorraad is. Dus waar die vandaan komen is ook maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:45:
[...]

Ja ik hoop het ook. Al staat er bij de Nederlandse site wel dat het toestel bij leveranciers op voorraad is. Dus waar die vandaan komen is ook maar de vraag.
Expansys en voorraad is een dubieus verhaal, zie shopreviews ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
HTC herhaalt maar weer eens op Facebook dat de pre-order begin april komen, en de One vervolgens midden april breed verkrijgbaar moet zijn... Dus nog even geduld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Óglaigh schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:52:
HTC herhaalt maar weer eens op Facebook dat de pre-order begin april komen, en de One vervolgens midden april breed verkrijgbaar moet zijn... Dus nog even geduld. :)
Vandaag weer? Dan moet het haast goed komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -aad-
  • Laatst online: 14-07 08:35
alwaysleft schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:53:
[...]

Vandaag weer? Dan moet het haast goed komen :D
Op twitter net ook weer "De eerste preorders verschijnen begin april"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 05:06
Begin April is toch al volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
Raven__NL schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:57:
Begin April is toch al volgende week.
Ik zou de pre-order binnen twee weken verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
alwaysleft schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:46:
[...]

Expansys en voorraad is een dubieus verhaal, zie shopreviews ;)
OMG die reviews zijn heel slecht zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Óglaigh schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:57:
[...]

Ik zou de pre-order binnen twee weken verwachten...
En vanaf 5 april bij pdashop dus _/-\o_ :)Nog een weekje :)

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 29-03-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:59:
[...]

OMG die reviews zijn heel slecht zeg.
Aarrgg daar wordt ik ook niet vrolijk van.. weer iets te spontaan geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iDutch
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:16
Paar dagen terug pas een pre-order geplaatst bij MTV-mobile in combinatie met een abonnement. In de bevestigingsmail staat dat de verwachting is dat ze hem 24-26 april ongeveer in voorraad hebben. Denken jullie dat ze een flinke slag om de arm houden, of dat dit een reële indicatie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:05:
[...]

Aarrgg daar wordt ik ook niet vrolijk van.. weer iets te spontaan geweest
Ik heb nog kopieen gestuurd. Ga ik niet meer doen en stuur mail om te cancelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 00:35

Malarky

Wils voor wat ieder

frye schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:01:
[...]

Kzag dat nettoprijs + btw prijs gewoon duurder uitkwam.

Summe ohne MwSt.: EUR 503,36
Anzurechnende MwSt.: EUR 105,71
-----
Summe: EUR 609,07
Klopt. Amazon.de levert in tegenstelling tot wat je zou denken belastingtechnisch vanuit Nederland (Amsterdam), er staat ook een Nederlands btw nummer op je factuur. Alle prijzen op amazon.de zijn de 19% Duitse BTW (MwSt) en daar moet je dus nog 2% voor optellen om tot de 21% Nederlandse btw te komen.

Voor 1 oktober 2012, 'klopten' de prijzen op amazon.de dus wel voor ons Nederlanders met 19% BTW in beide landen.

Voor de zzp'ers en andere ondernemers onder ons, is het bestellen bij amazon.de dus erg eenvoudig met btw terugvragen. Gewoon Nederlands btw nummer en 21% terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Laatst online: 16-05-2023
iDutch schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:13:
Paar dagen terug pas een pre-order geplaatst bij MTV-mobile in combinatie met een abonnement. In de bevestigingsmail staat dat de verwachting is dat ze hem 24-26 april ongeveer in voorraad hebben. Denken jullie dat ze een flinke slag om de arm houden, of dat dit een reële indicatie is?
Ik heb ook bij MTV besteld.
De sim kaart is reeds binnengekomen.

Ik zie nergens in mijn e-mails een datum staan. Mag ik vragen waar je dit precies ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:17:
[...]

Ik heb nog kopieen gestuurd. Ga ik niet meer doen en stuur mail om te cancelen
Ik ga hem ook maar annuleren. Hij is alleen al betaald met paypal.. hopelijk gaan ze dan niet moeilijk doen. Volgende keer toch maar gelijk de reviews lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GilH
Het lijkt er dus op dat je gewoon een beetje geluk moet hebben? Ik heb hem dan maar bij Handtec gekocht omdat het daar het goedkoopst is (613 euro inclusief verzending naar Belgie). Media Link heb ik niet nodig, en het hoesje lijkt me wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
  • Laatst online: 14-09 17:14
Ik heb ook bij MTV-Mobile (is T-Mobile) bestelt paar dagen terug, heb idd een SMS gekregen, word geleverd tussen 24 en 26 april. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Net met GSMEasy gesproken over mijn Pre-order.
Volgens de mevrouw van de chat komt mijn Order (Vroeg besteld) nog gewoon Week 14 binnen zoals dat altijd al de planning was. Ze heeft van deze zending geen uitstel meer ontvangen.

Ben benieuwd, ik ben nog wat dagen vrij dus met een beetje geluk komt hij op tijd binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Laatst online: 16-05-2023
lexxus93 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:24:
Ik heb ook bij MTV-Mobile (is T-Mobile) bestelt paar dagen terug, heb idd een SMS gekregen, word geleverd tussen 24 en 26 april. :)
Hmm geen sms ontvangen..
Helaas dat het nog zolang duurt..

Kom er net achter dat iphone 3g geen whatsapp meer ondersteund 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Hessia schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:38:
[...]

Hmm geen sms ontvangen..

offtopic:
Haha serieus? Zelfs mijn HTC hero uit 2009 ondersteund dit nog

[ Voor 3% gewijzigd door netblade op 29-03-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
  • Laatst online: 14-09 17:14
Hessia schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 14:38:
[...]

Hmm geen sms ontvangen..

Klopt, dat had ik ook. Tsja, Apple he :)

Ik heb nu een HTC Sensation, maar die Sim kaart past zeker niet in een HTC One?
Pagina: 1 ... 21 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.