Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:26
Na dit topic al tijden te hebben gevolgd, gisteren toch maar eens over de grens gekeken. Media Markt Papenburg (plaatsje waar ze die gigantische cruiseschepen bouwen, imposant!) was het bokje. Op de bonnefooi en op goed geluk maar eens even langs gegaan. En...nog geen levering. Komt volgens de medewerker volgende week binnen. Kortom, voor nu "schade" en net als bijna ieder ander nog even geduld hebben.

Ach, toen de lokale Griek maar weer eens bezocht om m'n verdriet weg te eten, ben dus niet helemaal voor niets die kant op gereden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Ik denk dat HTC zich een stuip geschrokken is over de S4 aankondigingen, ze hadden wellicht verwacht dat deze op dezelfde release als de S3 stond. Scheelt toch zomaar een maand. Wellicht daardoor gerushed?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
*weg* :/

[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 27-03-2013 16:14 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 10:56
*knip* ivm hierboven

[ Voor 120% gewijzigd door RoD op 27-03-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:51:
Ik denk dat HTC zich een stuip geschrokken is over de S4 aankondigingen, ze hadden wellicht verwacht dat deze op dezelfde release als de S3 stond. Scheelt toch zomaar een maand. Wellicht daardoor gerushed?
Volgens mij komt het meer omdat de suppliers HTC niet meer als "premium" behandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Senor Sjon schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 15:51:
Wat bedoel je daar precies mee? Ik snap de zin niet helemaal namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:06
Donstil schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:02:
[...]

Wat bedoel je daar precies mee? Ik snap de zin niet helemaal namelijk.
Dat de s4 de zelfde release ging hebben als de s3 vorig jaar.
Dan had htc de eerste geweest en nu zullen ze wsl na de s4 zijn.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvdmeer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-08 16:33
Gunth schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:05:
[...]

Dat de s4 de zelfde release ging hebben als de s3 vorig jaar.
Dan had htc de eerste geweest en nu zullen ze wsl na de s4 zijn.
Dezelfde relase ging hebben.... niet heel veel helderder.

wat ze allebei bedoelen is volgens mij het volgende. De releaseDATUM van de galaxy s3 was 29 mei. En de releasedatum van de S4 is eind april. De galaxy s4 komt dus 11 maanden na de s3 ipv een jaar (en dat scheelt een maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:06
svenvdmeer schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:12:
[...]

wat ze allebei bedoelen is volgens mij het volgende. De releaseDATUM van de galaxy s3 was 29 mei. En de releasedatum van de S4 is eind april. De galaxy s4 komt dus 11 maanden na de s3 ipv een jaar (en dat scheelt een maand).
Idd maar wist niet juist meer wanneer de s3 release was vorig jaar. ;)

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik denk dat de One's die nu gemaakt worden direct naar GsmEasy.nl gaan. Daar is de datum nog niet aangepast namelijk en komt hij Dinsdag dus "binnen" 8)7
svenvdmeer schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 17:12:
[...]

Kijk dat snap ik, Thnx! :)

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 27-03-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel kwalijk dat coolblue vanmiddag op Twitter meld verdere vertraging en op de site doodleuk 5-4 laat staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:02:
Toch wel kwalijk dat coolblue vanmiddag op Twitter meld verdere vertraging en op de site doodleuk 5-4 laat staan.
Volgens mij weten ze gewoon nog niks. Mark moons zegt op twitter dat er verder geen vertraging is.

HEt is speculeren maar zelf denk ik eind april, alles daarvoor is mooi meegenomen. Al is het een hele grote domper

[ Voor 14% gewijzigd door zedzed1 op 27-03-2013 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-09 18:20
skipe schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 00:30:
[...]

dat zal dan i.c.m. dat abonnement zijn.. als je gewoon naar de htc one black kijk op belsimpel kom je hier:
http://www.belsimpel.nl/htc/htc-one-black/hi#aanb_11484

quote: levertijd 2 weken
Je bedoelt die 2 week levertijd die er al 2 maand opstaat? Als dat waar was had ik mijn telefoon al lang in gebruik gehad. :(

En dit mailtje kreeg ik de 17e dat is dus ook al bijna 2 week geleden:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.

Helaas staat de levertijd momenteel nog steeds op 2 weken. Ook wij hebben inderdaad problemen met de levering.
Wij hopen dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost.
Onze excuses voor het ongemak.

[ Voor 26% gewijzigd door arbraxas op 27-03-2013 21:07 ]

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 19:02:
Dat zou op z'n minst niet zo handig zijn en kan me voorstellen dat er weer lekker veel handel wegloopt... ook ikzelf zou dan gaan nadenken over een annulering. Dan wacht ik liever op het moment dat die in de winkel ligt.

Wat ik me afvraag.. probeert een winkel als coolblue miss klanten binnen te halen met zo'n datum? Of zou htc met hen gewoon een afspraak hebben? Je gaat als leverancier van zo'n apparaat toch op z'n minst even contact opnemen als je hoort van de problemen die htc zou hebben? Of ben ik dan te simpel aan het nadenken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 13:50

Garrett

Watercooler

Iemand heeft een zilveren versie te koop staan in V&A (nee ik niet lol...)
Dus voor diegenen die niet kunnen wachten is dit misschien een optie? ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Tip voor mensen die een htc one zoeken, zie ze regelmatig in vraag en aanbod terecht komen op tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Garrett schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 01:00:
Iemand heeft een zilveren versie te koop staan in V&A (nee ik niet lol...)
Dus voor diegenen die niet kunnen wachten is dit misschien een optie? ;)
Ik heb DM gestuurd, is wel eng want hij heeft nog nooit andere advertenties gehad hier.... straks is het fake :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
DennusB schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 08:41:
[...]

Ik heb DM gestuurd, is wel eng want hij heeft nog nooit andere advertenties gehad hier.... straks is het fake :X
Hoe iemand doet reageren kan je een hoop uit afhalen. En als je het echt niet vertrouwd kan je langs gaan lijkt me ;)Ben eens benieuwd hoe mijn HTC verhaal gaat aflopen :)

[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 28-03-2013 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je een filmpje maken van je schermissues?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
CLB schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 08:52:
Hbe buiten mijn One gaan camera bij de hand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
alwaysleft schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 08:47:
[...]

Hoe iemand doet reageren kan je een hoop uit afhalen. En als je het echt niet vertrouwd kan je langs gaan lijkt me ;)Ben eens benieuwd hoe mijn HTC verhaal gaat aflopen :)
Wat hoor verhaal maak jij mee dan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 08:52:
Misschien handig dat ie dat in de "ervaringen en discussie' topic kan plaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
sbierman schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 22:53:
[...]

Dat zou op z'n minst niet zo handig zijn en kan me voorstellen dat er weer lekker veel handel wegloopt... ook ikzelf zou dan gaan nadenken over een annulering. Dan wacht ik liever op het moment dat die in de winkel ligt.

Wat ik me afvraag.. probeert een winkel als coolblue miss klanten binnen te halen met zo'n datum? Of zou htc met hen gewoon een afspraak hebben? Je gaat als leverancier van zo'n apparaat toch op z'n minst even contact opnemen als je hoort van de problemen die htc zou hebben? Of ben ik dan te simpel aan het nadenken?
Nee, ze hebben (tien)duizenden producten. Ze zijn niet zoals veel tweakers hier bezig om realtime de status van de One bij te houden. Net zoals Belsimpel die telkens op twee weken staat. Dat klopt ook wel, want elke keer als die twee weken voorbij zijn, wordt de launch weer uitgesteld door HTC.
We zijn immers gegaan van:
15 maart
begin aprll
medio april
en nu eind april.
Dus technisch hebben ze nog steeds gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
alwaysleft schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 08:47:
[...]

Het is altijd "tricky" dat iemand (in dit geval user mistertwice) zich alleen registreert op tweakers voor het plaatsen van een advertentie. Aan de andere kant ben je er zelf bij. Ik zou opsturen nooit vertrouwen, althans niet op basis van vooruit betalen, je wil het toestel toch eerst zien en beoordelen. Toch lullig als je doos met een baksteen opgestuurd krijgt.

Ik zou het ook een goed idee vinden dat tweakers.net een drempel stelt voor het plaatsen van een advertentie, bijvoorbeeld minimaal 50 posts oid. Nu is net zo toegankelijk als MP. Neemt niet weg dat user mistertwice gewoon een eerlijk verkoper kan zijn natuurlijk.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
renzo4000 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:00:
[...]

Het is altijd "tricky" dat iemand (in dit geval user mistertwice) zich alleen registreert op tweakers voor het plaatsen van een advertentie. Aan de andere kant ben je er zelf bij. Ik zou opsturen nooit vertrouwen, althans niet op basis van vooruit betalen, je wil het toestel toch eerst zien en beoordelen. Toch lullig als je doos met een baksteen opgestuurd krijgt.

Ik zou het ook een goed idee vinden dat tweakers.net een drempel stelt voor het plaatsen van een advertentie, bijvoorbeeld minimaal 50 posts oid. Nu is net zo toegankelijk als MP. Neemt niet weg dat user mistertwice gewoon een eerlijk verkoper kan zijn natuurlijk.
Heb hem maar even gevraagd om een foto van de telefoon te sturen voor bijvoorbeeld de krant van vandaag. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Twijfel nu om eventueel nog een pre-order bij Handtec.co.uk erbij te plaatsen. Enige waar ik niet op zit te wachten is de Britse stekker die je daar bij gaat krijgen.

Iemand ervaring met het annuleren van een pre-order daar? Ik kan er op de site namelijk zo snel even niets over terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:15
Raimon89 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:11:
Iemand ervaring met het annuleren van een pre-order daar? Ik kan er op de site namelijk zo snel even niets over terugvinden.
Je kunt via de site een ticket aanmaken met een request tot annulering. Ik kreeg binnen 3 uur antwoord en werd meteen gecrediteerd. Mijn ervaring was dus uitstekend, maar is natuurlijk wel maar één ervaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
DennusB schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:04:
Heb hem maar even gevraagd om een foto van de telefoon te sturen voor bijvoorbeeld de krant van vandaag. Ben benieuwd!
En "dus" stuurt 'ie hem ook daadwerkelijk op als je zou betalen? Langsgaan is de énige manier.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

[...]

http://forum.fok.nl/topic/1952160
Dezelfde username; andere prijs en iets ander verhaaltje erbij. Ik heb het idee dat hij de telefoon heeft gekocht om er winst op te maken.

.. - wat opzich niet altijd een slechte zaak hoeft te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
drumstickNL schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:32:
Dezelfde username; andere prijs en iets ander verhaaltje erbij. Ik heb het idee dat hij de telefoon heeft gekocht om er winst op te maken.
Opengemaakt zou ik het toestel niet meer willen hebben voor die prijs, maar YMMV uiteraard. Heb dan om de een of andere reden alsnog liever een hagelnieuwe waar ik zelf het folietje met bibberende handjes af haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Laatst online: 18-09 12:42
Ik ga vandaag de zilvere pre-ordereren bij handtec en hoop dat ik hem midden april zal krijgen.
Die oortjes van beatsaudio, zijn die de moeite? Zien er wel cool uit.

Wou gisteren trouwens al pre-order plaatsen met visa maar ben pincode van visa kwijt :( Straks eens bellen naar bank.
Met paypal maakt hij er ipv 640€ ineens 675€ van. Iets teveel van het goede..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 20-09 16:45
Brad Pitt schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:36:
[...]

Opengemaakt zou ik het toestel niet meer willen hebben voor die prijs, maar YMMV uiteraard. Heb dan om de een of andere reden alsnog liever een hagelnieuwe waar ik zelf het folietje met bibberende handjes af haal.
Hahaha, Dat gevoel...als een klein kind...ik kan niet wachten!

Triest eigenlijk...

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:39:
[...]
d

Hahaha, Dat gevoel...als een klein kind...ik kan niet wachten!
En toch ben ik bang dat het nog even gaat duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
DennusB schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:39:
[...]

En toch ben ik bang dat het nog even gaat duren :(
Ik heb geduld, ga ook geen pre-order plaatsen, haal hem wel in de winkel zodra hij beschikbaar is. Pre-order stress nu 3x meegemaakt. Zit je maar te wachten en wordt steeds uitgesteld (ja HTC is niet de enige)...en als er dan geleverd gaat worden zit je niet bij de eerste batch en lopen pietje en klaasje er zo mee de winkel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Golf2vr6 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:43:
[...]

Ik heb geduld, ga ook geen pre-order plaatsen, haal hem wel in de winkel zodra hij beschikbaar is. Pre-order stress nu 3x meegemaakt. Zit je maar te wachten en wordt steeds uitgesteld (ja HTC is niet de enige)...en als er dan geleverd gaat worden zit je niet bij de eerste batch en lopen pietje en klaasje er zo mee de winkel uit...
Is hij dan zo goedkoop bij jullie dan (NL)?
Hier in België vindt je hem niet onder de 699 euro op dit moment. (Pre-orders)
Maar neem aan zodra hij vast in stock is deze prijs zal behouden worden.
Dan vind ik zo'n pre-order in buitenland interessanter als je hem voor 100€ minder kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
frye schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:46:
[...]

Is hij dan zo goedkoop bij jullie dan (NL)?
Hier in België vindt je hem niet onder de 699 euro op dit moment. (Pre-orders)
Maar neem aan zodra hij vast in stock is deze prijs zal behouden worden.
Dan vind ik zo'n pre-order in buitenland interessanter als je hem voor 100€ minder kunt krijgen.
Bij sommige webshops is hij 630 euro. Ik verwacht dat de winkelprijs wel zakt als hij echt beschikbaar komt. En ik woon niet ver van Duitsland dus dat is ook nog een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 21:16
frye schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:46:
[...]
Door te preorderen krijg je € 89,95 "korting" op accecoires http://www.htcmedialinkhd.nl/home/ Dat vind ik een goede reden om te preorderen :)

[ Voor 43% gewijzigd door EzMe op 28-03-2013 09:51 . Reden: quote toegevoegd ]

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
EzMe schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:50:
[...]

Door te preorderen krijg je € 89,95 "korting" op accecoires http://www.htcmedialinkhd.nl/home/ Dat vind ik een goede reden om te preorderen :)
Als je hem voor 30 April in de winkel koopt krijg je dat ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Golf2vr6 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:52:
[...]

Als je hem voor Als hij voor 30 April in de winkel ligt koopt krijg je dat ook...
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
Golf2vr6 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:52:
[...]

Als je hem voor 30 April in de winkel koopt krijg je dat ook...
Verrek ja.. je hebt gelijkt. Ze liggen idd wss vóór deze datum ook gewoon in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Anders 29 April pre-order plaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:47
Nu hebben ze juist op hun Facebook in een reactie gezet dat hij midden april overal beschikbaar is.
HTC Nederland Zeker! Rond half april is de HTC One overal beschikbaar
44 minuten geleden
Dit dus

[ Voor 37% gewijzigd door deephallow1 op 28-03-2013 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
deephallow1 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:17:
Nu hebben ze juist op hun Facebook in een reactie gezet dat hij midden april overal beschikbaar is.
Link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
deephallow1 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:17:

[...]

Dit dus
Pffffff, zou ik dan toch beter wachten tot midden april en dan gewoon media markt Duitsland gaan?!?
Moeilijk dit! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Hier een screenshot ervan:
Afbeeldingslocatie: http://oi47.tinypic.com/5wf0pl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Thanks.
Moesten jullie trouwens bij Expansys ook een kopie van je ID & een factuur van bijvoorbeeld Eneco of je internet provider toesturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
DennusB schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:51:
[...]

Moesten jullie trouwens bij Expansys ook een kopie van je ID & een factuur van bijvoorbeeld Eneco of je internet provider toesturen?
Ik wel inderdaad, even een factuurtje van Digitenne geuploaded, 5 minuten later de bevestiging dat het in orde was. Geen id geuploaded trouwens, zou ik ook niet doen als ik jou was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 15:14
Het zal mij benieuwen

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Bobermo schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:55:
[...]

Ik wel inderdaad, even een factuurtje van Digitenne geuploaded, 5 minuten later de bevestiging dat het in orde was. Geen id geuploaded trouwens, zou ik ook niet doen als ik jou was!
Nou ik heb maar een foto van m'n ID kaart meegestuurd. Kan weinig misgaan met zo groot bedrijf toch? Lijkt me niet dat ze daar misbruik van maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
DennusB schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:59:
[...]
Lijkt me niet dat ze daar misbruik van maken!
Nee lijkt mij ook niet, maar ik wil liever mijn id op zo min mogelijk plekken hebben rondslingeren.

"Assumption is the mother of all f*ckups"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Volgens mij is het zelfs verboden een kopie van je ID op te sturen. Stond laatst een heel item hierover in het nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Heb een pre-order geplaatst bij amazon.de
Zie wel wanneer hij komt. Hopelijk heb ik hem tegen eind april! :)

EDIT: wat ik wel niet snap is dat bij het zoeken van amazon.de de prijs van 729 euro komt te staan. Dan kan je verder klikken naar 5 neu ab 599€

Moet nu 609eur betalen. Hoe komen ze aan die 729 euro dan?

[ Voor 49% gewijzigd door frye op 28-03-2013 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Beste Dhr. netblade,

Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: 1445***,

Bij ons is dit een verwachte leverdatum, dus onder voorbehoud. De levering kan altijd opgeschoven worden als wij later geleverd krijgen van Asus.

Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.

Met vriendelijke groet,

Medewerker Klantenservice

PDAshop.nl
Ah ja dus Asus levert tegenwoordig HTC toestellen uit, ik heb nog nooit wat bij PDAshop besteld maar als ik het zo zie ga ik dat niet doen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-06 11:50
JAAAAAA
Net gebeld door mediamarkt papenburg.
Ik kan hem afhalen!!:D
Wel grappig, heb hem ook bij handtec en saturn.de besteld.
Daar moest ik hem gelijk betalen, en hier pas bij afhalen. En toch is deze als eerste:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 12:57
gwsoldier schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:37:
JAAAAAA
Net gebeld door mediamarkt papenburg.
Ik kan hem afhalen!!:D
Wel grappig, heb hem ook bij handtec en saturn.de besteld.
Daar moest ik hem gelijk betalen, en hier pas bij afhalen. En toch is deze als eerste:)
wanneer had je pre order geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
xamirz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:41:
[...]

wanneer had je pre order geplaatst?

edit wat was je ordernummer? Kan ik kijken of die van mij in de buurt ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Bellen die gasten met of zonder nummerherkenning? Ben gisteren namelijk gebeld door een afgeschermd nummer en dan neem ik standaard niet op (het zal toch niet.. :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Raimon89 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:48:
Bellen die gasten met of zonder nummerherkenning? Ben gisteren namelijk gebeld door een afgeschermd nummer en dan neem ik standaard niet op (het zal toch niet.. :P).
hahhah dat zou echt fuckedup zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwsoldier
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-06 11:50
Ik heb hem 19 maart besteld.
Staat geen ordernummer bij.
En ze bellen gewoon met een herkenbaar nummer, toen ik +49---- in mn scherm zag staan deed ik even een dansje:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
OKe thnx, dan moet ik nog even wachten. Ik heb op 24 maart besteld. Maar ik mn bevestiging mail kan ik wel een ordernummer zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Ik ben wel een beetje jaloers op de mensen die aan de grens wonen. Wachten duurt lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
t-mobile zal wel weer de laatste zijn. maar goed misschien is het dan ook niet een eerste batch.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
netblade schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:08:
Ik ben wel een beetje jaloers op de mensen die aan de grens wonen. Wachten duurt lang
Ik woon heel dicht bij de grens maar ook hier (nog) geen HTC One, wellicht dat dat enige troost biedt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
gwsoldier schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:05:
[...]

Ik heb hem 19 maart besteld.
Staat geen ordernummer bij.
En ze bellen gewoon met een herkenbaar nummer, toen ik +49---- in mn scherm zag staan deed ik even een dansje:)
Nog even vraag. Had je bij het adres die van MM Papenburg ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:47

wontcachme

You catch me? No you wont

Raimon89 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:09:
[...]

Ik woon heel dicht bij de grens maar ook hier (nog) geen HTC One, wellicht dat dat enige troost biedt. :P
Same here. Ook al komt hij nu hier uit dan is het voor mij toch verstandiger te wachten. Ik heb namelijk 10 april een tentamen en om dan tussen 3 april en 10 april een nieuw speeltje te kopen :X :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Raimon89 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:09:
[...]

Haha beetje, waar heb jij hem gepreorderd? Ik twijfel over pdashop vond die mail die ik terugkreeg nou niet bepaald hoopgevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
netblade schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:17:
[...]

Haha beetje, waar heb jij hem gepreorderd? Ik twijfel over pdashop vond die mail die ik terugkreeg nou niet bepaald hoopgevend.
Ik heb pre-orders lopen bij MM Herzogenrath, MM Aachen en bij Amazon.de.

Zie toch maar af van het plaatsen van (nog) een pre-order in de UK (vanwege de stekker en het gemak waarmee ik hier met het toestel terug naar de winkel kan indien er iets mee zou zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog preorders lopen met verlenging van mn abbo bij Hi en Coolblue, kijken welke eerste is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arshedes
  • Laatst online: 21-08 15:00
Na wat nadenken heb ik ook besloten om voor de One te gaan.

Had vorig jaar gelijk de OneX gehaald toen die uitkwam. Nooit last gehad van de problemen die er bij dat toestel bekend waren. Dus een zeer tevreden HTC gebruiker :D.
En ik heb er geen problemen mee met een niet-verwijderbare accu of geen sd-kaartopslag. 32GB en Dropbox van 25GB is meer dan voldoende voor mij.

Het enige nadeel, maar uiteindelijk een voordeel, voor mij is dat ik moet wachten totdat deze echt in de nederlandse winkels ligt. Ik als student zijnde moet sowieso nog even wat sparen, maar met de verkoop van mijn OneX zit ik al op de helft. En mede doordat ik in een elektronica winkel werk kan ik er personeelskorting op krijgen. Dus uiteindelijk is het, het wachten wel waard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Raimon89 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:26:
[...]

Ik heb pre-orders lopen bij MM Herzogenrath, MM Aachen en bij Amazon.de.

Zie toch maar af van het plaatsen van (nog) een pre-order in de UK (vanwege de stekker en het gemak waarmee ik hier met het toestel terug naar de winkel kan indien er iets mee zou zijn).
Vind het zelf een beetje eng om te preoderen in het buitenland, ivm garantie en gezien ik heel vaak pech heb met online bestelde electronica. Iemand ervaring met pdashop met voorgaande preorders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die hem besteld heeft bij bestelmaar.nl?
Daar koste hij los €650,- is nu trouwens opgeschroefd naar 699,- :p
Gister nog gemaild of ze me meer duidelijkheid konden geven!

Dit kreeg ik terug:
Bedankt voor uw mail.
Helaas hebben wij nog geen andere informatie dan dat het toestel in april verwacht word.
Zodra dat er een definitieve datum bekend is zullen wij deze ook communiceren op de website. Vaak worden de data's verschoven bij nieuwe toestellen daarom zijn wij dan ook erg voorzichtig in het communiceren van een datum.

Met vriendelijke groet,
Het team van Bestelmaar.nl

Totaal geen duidelijkheid dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
netblade schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:01:
[...]
Vind het zelf een beetje eng om te preoderen in het buitenland, ivm garantie en gezien ik heel vaak pech heb met online bestelde electronica. Iemand ervaring met pdashop met voorgaande preorders?
Hoezo HTC bied gewoon binnen europe 2 jaar garantie. je kan gewoon bellen. reparatie wordt via dynafix aangeboden. http://www.htc.com/nl/contact/phone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Replay256 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:10:
[...]

Hoezo HTC bied gewoon binnen europe 2 jaar garantie. je kan gewoon bellen. reparatie wordt via dynafix aangeboden. http://www.htc.com/nl/contact/phone/
Maar bij een DOA gaat het via de leverancier toch? Tenminste dat is de normale procedure bij veel bedrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
Net gebeld met Vodafone. Er werd mij verteld dat ik de telefoon volgende week zou kunnen verwachten.

We wachten maar weer af. Zolang ik hem maar heb voor het einde van de maand vind ik het best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
netblade schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:12:
[...]

Maar bij een DOA gaat het via de leverancier toch? Tenminste dat is de normale procedure bij veel bedrijven?
Ja klopt. binnen Nederland, maar als je telefoon uit het buitenland hebt gehaald is het sneller om het via HTC de garantie afhandeling te laten doen.. als de defect binnen 7 dagen is krijg je gewoon een nieuwe opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Replay256 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:17:
[...]

Ja klopt. binnen Nederland, maar als je telefoon uit het buitenland hebt gehaald is het sneller om het via HTC de garantie afhandeling te laten doen.. als de defect binnen 7 dagen is krijg je gewoon een nieuwe opgestuurd.
Moeten ze die nieuwe wel hebben, dat kan ik me nu eigenlijk nog niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Donstil schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:26:
[...]

Moeten ze die nieuwe wel hebben, dat kan ik me nu eigenlijk nog niet voorstellen.
Dat is mijn zorg dus ook, dus ik speel het dan liever save. Vanavond maar even kijken als mijn XZ verkocht is waar ik hem ga preorderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Laatst online: 08:13
Draquilla schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:09:
Nu door Coolblue bevestigd dat er verder vertraging is..

Andre ‏@c0de1 6u
@Coolblue_NL Goedemorgen, is er al een datum bekend wanneer de HTC One geleverd wordt? (pre-order)
Openen
Coolblue ‏@Coolblue_NL 6u
@c0de1 Helaas is er een leveringsvertraging bij fabrikant ontstaan. Wij verwachten deze halverwege april te kunnen leveren.
Openen
Justin ‏@wackidth 2u
@Coolblue_NL ook als je deze vlak na de introductie bij jullie hebt ge preorder?
Openen
Coolblue ‏@Coolblue_NL 2u
@wackidth Pre-orders die zijn geplaatst direct na de lancering vallen hier helaas ook onder. Wij houden je op de hoogte!

BRON: https://twitter.com/Coolblue_NL
contact met coolblue vanochtend:

Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail, graag bericht ik u het volgende:
De datum op de website, is nog steeds de datum die bij ons bekend is.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martin-S schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:12:
Net gebeld met Vodafone. Er werd mij verteld dat ik de telefoon volgende week zou kunnen verwachten.

We wachten maar weer af. Zolang ik hem maar heb voor het einde van de maand vind ik het best :P
Ik ook maar voor Zaterdag gaat niet meer lukken ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
niek87 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:31:
[...]

contact met coolblue vanochtend:

Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail, graag bericht ik u het volgende:
De datum op de website, is nog steeds de datum die bij ons bekend is.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Meneer Moons heeft het op zijn twitter over half april. HTC op facebook zegt dat het toestel half april overal leverbaar moet zijn. We moeten maar weer afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:26:
[...]

Ja, dat is de andere kant, ik vermoed het ook niet, (het is nu wel een uitzondering natuurlijk) maar normaliter is de garantie afhandeling erg goed bij HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb hem 1 dag gebruikt, en ben meer een IOS man toch. Had me idd geregistreerd om die advertentie te plaatsen, en nee ben geen oplichter ;) Heb al foto's gestuurd van verpakking etct naar mensen die hem willen hebben ;)Hier een foto van de doos bv: https://www.dropbox.com/s...2013-03-28%2013.43.02.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2013 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:54:
[...]

Ik heb hem 1 dag gebruikt, en ben meer een IOS man toch. Had me idd geregistreerd om die advertentie te plaatsen, en nee ben geen oplichter ;) Heb al foto's gestuurd van verpakking etct naar mensen die hem willen hebben ;)
We geloven je, ik bied 400.- :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 20:04
vannacht om 00.01 precies een week na de eerste mail weer een mail van HI! met het bericht dat mijn product nog niet op voorraad is. en om 09uur een sms met hetzelde bericht.

wel netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Replay256 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:01:
[...]

We geloven je, ik bied 400.- :) :) :) :)
8)7 :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:54:
[...]

Ik heb hem 1 dag gebruikt, en ben meer een IOS man toch. Had me idd geregistreerd om die advertentie te plaatsen, en nee ben geen oplichter ;) Heb al foto's gestuurd van verpakking etct naar mensen die hem willen hebben ;)Hier een foto van de doos bv: https://www.dropbox.com/s...2013-03-28%2013.43.02.jpg
Fijn dat je dat komt duidelijk maken :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
alwaysleft schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:13:
Fijn dat je dat komt duidelijk maken :) _/-\o_
Wat blijft die camera toch haarscherpe kiekjes maken eigenlijk hè ;)

Euforie van het Ultrapixel gebeuren is zo drastisch aan het kelderen werkelijk, zo veel meer van gehoopt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Brad Pitt schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:16:
[...]

Wat blijft die camera toch haarscherpe kiekjes maken eigenlijk hè ;)

Euforie van het Ultrapixel gebeuren is zo drastisch aan het kelderen werkelijk, zo veel meer van gehoopt :|
Hmm er komt toch nog een nieuwe update aan? Alhoewel dit meer voor het ervaringen topic is natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:04
Mediamarkt Essen heeft er nog 3 liggen.
649€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
mregeling2005 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:22:
649€
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 05-09 14:53
mregeling2005 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:22:
649€
Dat is erg zuur aangezien ik bij MM Krefeld een pre-order heb staan - en een paar kilometer verderop verkopen ze hem vrolijk :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:04
Kom er net vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 15:53
Saturn Kleve net gebeld .... est tut mir leid herr ... ;(

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Lijkt er dan toch op dat de toestellen langzaam binnen beginnen te druppelen bij de Duitse MM'en, hoop doet leven! :+

[ Voor 5% gewijzigd door RDMA op 28-03-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:38
ben net onderweg terug vanuit mannheim als k dit geweten had was ik daar ff opzoek gegaan naar een MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
kunnen die mensen van MM Duitsland Engels? of willen ze alleen maar Duits praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:38
xamirz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:55:
kunnen die mensen van MM Duitsland Engels? of willen ze alleen maar Duits praten?
veel kunnen opzich wel beetje engels maar zijn te lui om het echt te gebruiken (mijn ervaring)
vaak kom je er met beetje duits nederlands en gebarentaal ook een heel eind xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
En daar gaat Expansys ook :
Expected 21 Days
Edit : WOEI! HTC One is onderweg via een V&A advertentie >:) >:) >:)

[ Voor 36% gewijzigd door DennusB op 28-03-2013 15:28 ]

Pagina: 1 ... 20 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.