Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:14
hoefniks schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 20:54:
En dat is eigenlijk al sinds kpn met i-mode kwam en de toestellen van NEC en Toshiba keer op keer werden uitgesteld ...... Vreselijk. Alleen toen moest je steeds bellen en bellen en bellen......
Had er met vroegere htc (qtek) toestellen die net gereleased waren in 2007 niet zo'n last van anders hoor ;)
Maarja toen wilde niemand nog een smartphone en liep iederen met een hippe nokia rond :+

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Boontjes schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 18:57:
Zou hij in Londen wel simlockvrij verkocht worden vanaf aanstaand weekend en bij welke ketens denken jullie dat je dan het meeste kans hebt?
Loopt storm met de reacties zeg 😂 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas heeft nog geen enkele tweaker hier een glazen bol kunnen bemachtigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:41:
[...]

Waar had je 'm besteld? UK, Amazon? En hoeveel heeft 't gekost? In NL issie zeker meer dan 10 euro duurder.
20 euro op eBay inclusief verzenden uit de UK vrijdag besteld vandaag in huis :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
darkphoenix schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:47:
Grappig he, hoe "wij" volwassenen tegen "onze" kinderen zo belerend kunnen zijn wat geduld betreft.
En eigenlijk zelf nog kinderen zijn met meer geld.
:| ....... :D Lolled

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:44
darkphoenix schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:47:
Grappig he, hoe "wij" volwassenen tegen "onze" kinderen zo belerend kunnen zijn wat geduld betreft.
En eigenlijk zelf nog kinderen zijn met meer geld.
Ja erg gek ja. Ik ben dan zelf nog een kind (19 jaar) maar veel mensen lijken echt zo ongeduldig. En ik zelf weet nu al dat ik er over een maand of 6 wel weer op de HTC one uitgekeken ben. Maar ik hoop natuurlijk van niet want het is een echt veelbelovend toestel. Maar ach zo blijf ik bezig met me geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:20
Hmz, als je net als ik hem bij belsimpel hebt besteld dan kun je nog wel eens moeten wachten tot mei.
http://www.belsimpel.nl/htc-one-aanbiedingen , daar staat dat ze hem pas 30 april verwachten.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:40
arbraxas schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 23:54:
Hmz, als je net als ik hem bij belsimpel hebt besteld dan kun je nog wel eens moeten wachten tot mei.
http://www.belsimpel.nl/htc-one-aanbiedingen , daar staat dat ze hem pas 30 april verwachten.
dat zal dan i.c.m. dat abonnement zijn.. als je gewoon naar de htc one black kijk op belsimpel kom je hier:
http://www.belsimpel.nl/htc/htc-one-black/hi#aanb_11484

quote: levertijd 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 10:11
En ik krijg nog steeds van belsimpel te horen dat ik mijn toestel begin volgende week krijg. Heb wel al een pre-order geplaatst op 20 februari...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:01
Één ding is zeker, het worden lange maar spannende weken voor de mensen die gepreorderd hebben.

Ik ben al bij 3 toestellen een early adopter geweest en ik heb daarvan 2x hinder ondervonden door hardwarefouten die later opgelost waren. Ik wacht tot na de zomer wanneer het prijsniveau ook naar de wat realistischere regionen gaat zakken. Ondanks het wachten kijk ik hier wel iedere dag om het leveringsverloop te volgen van het mooiste toestel van het moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
AnthonyR schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:25:
Één ding is zeker, het worden lange maar spannende weken voor de mensen die gepreorderd hebben.

Ik ben al bij 3 toestellen een early adopter geweest en ik heb daarvan 2x hinder ondervonden door hardwarefouten die later opgelost waren. Ik wacht tot na de zomer wanneer het prijsniveau ook naar de wat realistischere regionen gaat zakken. Ondanks het wachten kijk ik hier wel iedere dag om het leveringsverloop te volgen van het mooiste toestel van het moment. :)
Ik ben al ontelbaar keer early Adaptor geweest en heb helaas ook al ontelbaar keer vreemde kinderziektes gehad en dat gaat eigenlijk al terug zolang ik kan heugen, belachelijk dat ze het er door krijgen natuurlijk maar oke iedereen accepteert het dus ze komen er mee weg. Ik verwacht eigenlijk ook niet anders dan dat er weer een hardware probleem in zal zitten,

Als ik alleen mijn laatste zoveel toestellen naga > Nokia Lumia 920, trillende onderdelen en harde trilmotor > Htc one X , het wifi probleem > Apple iPhone 4, Dead grip > Apple iPhone 3g en 3GS, scheurende behuizing, > Nokia E90, Scharnieren te los waardoor knoppen in het scherm stonden > Enz enz 8)7

(en dan vergeet ik er nog heel veel)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:56
Zojuist mail van Amazon.co.uk. Mijn estimated dispatch date zou 28 maart zijn, dat is nu verschoven naar 12 april omdat HTC de release date op die dag heeft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-09 11:22
omgwtfbbq schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:45:
Zojuist mail van Amazon.co.uk. Mijn estimated dispatch date zou 28 maart zijn, dat is nu verschoven naar 12 april omdat HTC de release date op die dag heeft gezet.
Ook in Duitsland zie je steeds meer verschuivingen naar midden april. Ben bang dat HTC echt een serieus levering issue heeft. Ook in de landen (UK, DU en Taiwan) die 'deze week' toestellen zouden krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-09 10:03
omgwtfbbq schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:45:
Ja stond ook al vanaf gisteren middag op hun site bij de beschrijving. Nergens zal je hem "snel" meer kunnen krijgen. Als je leest hoeveel pre-orders er zijn mag je überhaupt blij zijn hem (vlot) te krijgen denk ik.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
Maar dat is losse verkoop ? Wat ik hier en daar lees is dat htc one icm abbonement wel word verkocht, en in nederland volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barrel schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:11:
Maar dat is losse verkoop ? Wat ik hier en daar lees is dat htc one icm abbonement wel word verkocht, en in nederland volgende week.
Bron???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:53
Je leest of diverse fora in Duitsland iig wel dat er One's bij de MM en Saturn in de winkel liggen die alleen met een o2 abbo verkocht mogen worden.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
http://tweakers.net/nieuw...d-uit-tot-half-april.html

en verdere berichten op xda en dit forum dat het toestel in andere landen (duitsland oa) icm abbo te leveren is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Net 1 minuut geleden een mail gehad van Amazon.de dat ze mijn toestel verzonden hebben :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Direct even naar de Amazon.de site gegaan, daar staat al een track&trace nummer. Dat nummer bij TNT ingetikt: het toestel wordt verzonden vanuit door Amazon vanuit Amsterdam, verwachte leverdatum: 29 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05 09:34
wph schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:45:
Direct even naar de Amazon.de site gegaan, daar staat al een track&trace nummer. Dat nummer bij TNT ingetikt: het toestel wordt verzonden vanuit door Amazon vanuit Amsterdam, verwachte leverdatum: 29 maart.
Wanneer heb je bij amazon.de besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

woutwout schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:46:
[...]

Wanneer heb je bij amazon.de besteld?
1 Maart, HTC One Silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
wph schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:45:
Cool, dan zou het dus toch wel kunnen kloppen dat de pre-orders toch wat eerder geleverd gaan worden.

(Bizar trouwens, 3 dagen met TNT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:56:
[...]

Cool, dan zou het dus toch wel kunnen kloppen dat de pre-orders toch wat eerder geleverd gaan worden.

Daar gaan we weer :*) hoop ,hoop, ben benieuwd wanneer het voor de zoveelste keer de grond in wordt geboord :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Donstil schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:56:
[...]

De 29e is trouwens de bezorgtijd die Amazon zegt, misschien is TNT wel eerder en heb ik 'em morgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:00:
[...]

Daar gaan we weer :*) hoop ,hoop, ben benieuwd wanneer het voor de zoveelste keer de grond in wordt geboord :O
We blijven dromen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar volgens Marco zijn de meeste dromen bedrog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:02:
[...]

Maar volgens Marco zijn de meeste dromen bedrog :P
En als er iemand gelijk heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel vreemd dat Coolblue een van de duurste is met een los toestel en icm abbo de goedkoopste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:07:
Toch wel vreemd dat Coolblue een van de duurste is met een los toestel en icm abbo de goedkoopste!
En ook hopelijk 5 april al geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:14:
[...]

En ook hopelijk 5 april al geleverd
Hopen wel maar reken er maar niet op de teleurstelling is me anders te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
wph schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 10:40:
Net 1 minuut geleden een mail gehad van Amazon.de dat ze mijn toestel verzonden hebben :D :D :D
Gefeliciteerd _/-\o_ :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:17:
[...]

Hopen wel maar reken er maar niet op de teleurstelling is me anders te groot.
Gister nog contact gehad, zeggen dat 'gewoon' 5 april komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:30:
[...]

Ik ook maar toch????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 12:42
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:30:
[...]

En toch ga ik er gewoon uit van dat ze niet kunnen leveren.
Ze zeggen zelf dat ze geen contact meer hebben gehad met htc en dus gewoon vanuit gaan aan de data die ze enkele weken geleden hebben meegekregen.

HTC zelf heeft wel al bevestigd dat er wéér een nieuwe vertraging is maar dat coolblue niet op deze geruchten ingaat. Waarom zou coolblue wel kunnen leveren en de van benelux moet wachten tot midden/eind april? 8)7

EDIT: net als ik gisteren al zei dat een vriend een lumnia 920 bij pdashop.be had gepre-ordered zou deze maand geleden al moeten hebben ontvangen. Maar enkele dagen na pre-order datum hebben ze de datum weer met maand verlengd.

[ Voor 15% gewijzigd door frye op 27-03-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
waar/wat is de bron dat de preorders in nederland (weer) vertraagt zijn ?

[ Voor 7% gewijzigd door barrel op 27-03-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

barrel schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:49:
Lees het topic maar. Iets meer eigen initiatief mag best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
barrel schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:49:
https://twitter.com/HTC_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
wph schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 11:51:
[...]

Lees het topic maar. Iets meer eigen initiatief mag best.
wat een onzin, er is op berichten na van htc_nl twitter account geen enkel bericht over enige vertraging in Nederland wat betreft preorders. En ik vind dat zelf een twijfelachtige bron, mag je zelf natuurlijk iets anders over vinden ! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

barrel schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:00:
[...]

wat een onzin, er is op berichten na van htc_nl twitter account geen enkel bericht over enige vertraging in Nederland wat betreft preorders. En ik vind dat zelf een twijfelachtige bron, mag je zelf natuurlijk iets anders over vinden ! :>
En de berichten over vertragingen voor heel Europa zijn jou ontgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel

verder kan ik niks vinden over enig uitsel, daar staat 1e week april voor pre orders in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

barrel schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:05:

verder kan ik niks vinden over enig uitsel, daar staat 1e week april voor pre orders in Nederland.
http://www.pocket-lint.co...ease-date-delay-explained

"The new HTC One will roll out in the UK, Germany and Taiwan next week and across Europe, North America and most of Asia-Pacific before the end of April."

Dus eind maart, begin april voor een paar landen, voor eind April in de rest van Europa. Nou is volgende week ook voor eind april, maar begrijpend lezen leert dan dat die kans erg klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11-2024
Mark Moons ‏@markmoons 53m
@bpostma @HTC_NL htc One is niet nog verder uitgesteld.

BRON: https://twitter.com/markmoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

Draquilla schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:18:
Mark Moons ‏@markmoons 53m
@bpostma @HTC_NL htc One is niet nog verder uitgesteld.

BRON: https://twitter.com/markmoons
Ah, Mark Moons, de man van de sweet&short actie voor de Desire HD :+

Maar ff serieus, de persoon die het vraagt heeft een afgeschermde account, dus ik kan de vraag niet lezen. Daarnaast, wat betekent "niet verder" als er nooit een exacte datum is uitgesproken hoe lang die vertraging was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:23

The_Worst

Unox

Niet nog verder, de laatste bekende datum was toch half/eind april?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
The_Worst schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:28:
Niet nog verder, de laatste bekende datum was toch half/eind april?
Waarvan de pre-orders vanaf begin april worden uitgeleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
wph schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:26:
[...]
Ah, Mark Moons, de man van de sweet&short actie voor de Desire HD :+
Ik vertrouw uitspraken van die gast nog minder dan die van mijn kleine teen. Na die gigantische faal actie.
Ik was van plan om na die actie geen HTC meer te kopen, maar ik vind de S4 gewoon lelijk van buiten, en van binnen vrijwel hetzelfde als de One. Dus wordt het toch maar weer HTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Over enkele dagen zul je zien dat alle shops in NL hem wederom zullen uitstellen tot half of eind April, de Samsung gaat er volgens mij nog eerder in de winkels liggen dan dat de preorders worden uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Doe ik er verstandig aan om te annuleren bij coolblue en te bestellen bij Expansys UK?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

DennusB schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:48:
Doe ik er verstandig aan om te annuleren bij coolblue en te bestellen bij Expansys UK?
Waarom zou je je pre-order bij Coolblue annuleren? Gewoon OOK een pre-order bij Expansys UK plaatsen, zodra je van 1 van de 2 betrouwbare informatie hebt, annuleer je bij de ander >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
wph schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:52:
[...]

Waarom zou je je pre-order bij Coolblue annuleren? Gewoon OOK een pre-order bij Expansys UK plaatsen, zodra je van 1 van de 2 betrouwbare informatie hebt, annuleer je bij de ander >:)
Dan moet ik ook 2x 700 euro lappen :P Expansys zegt iig dat ze over 3 dagen stock hebben! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rembours ftw :) Voor de rest kan niemand iets zinnigs zeggen natuurlijk :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:53:
Rembours ftw :) Voor de rest kan niemand iets zinnigs zeggen natuurlijk :)
Dan moet ik die dag thuis zijn toch? Kan ik dan ook pinnen aan de deur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Ik heb coolblue gemaild en gevraagd of ze me kunnen garanderen of ze deze volgende week uitleveren, als ik antwoord heb zal ik dit posten uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:52:
[...]

Dan moet ik ook 2x 700 euro lappen :P Expansys zegt iig dat ze over 3 dagen stock hebben! :P
Nee, ze zeggen Op voorraad bij onze leverancier, zegt helemaal niets,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Replay256 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:58:
[...]

Nee, ze zeggen Op voorraad bij onze leverancier, zegt helemaal niets,,
Ik zie toch echt staan "Stock Expected In 3 Days". Waar zie jij wat anders dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

netblade schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:58:
Ik heb coolblue gemaild en gevraagd of ze me kunnen garanderen of ze deze volgende week uitleveren, als ik antwoord heb zal ik dit posten uiteraard
Had je net zo goed niet hoeven doen.
Gaan ze nooit garanderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 21:16
netblade schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:58:
Ik geloof nooit dat ze dat zullen bevestigen aangezien ze afhankelijk zijn van anders partijen

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Hmm nouja proberen kan geen kwaad toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik kan bij Expansys UK niet eens rembours doen zo te zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
DennusB schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:00:
Nouja dat is UK dus lijkt me wel logisch dat ze internationaal dit niet aanbieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:58:
[...]

Ik zie toch echt staan "Stock Expected In 3 Days". Waar zie jij wat anders dan?
leverancier!! , dus geen eigen voorraad en helemaal niet zeker of er voorraad komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph

wph

DennusB schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:00:
Bij een beetje fatsoenlijke shop schrijven ze pas van je creditcard af als ze verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
wph schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:02:
[...]

Bij een beetje fatsoenlijke shop schrijven ze pas van je creditcard af als ze verzenden.
Helaas moet ik betalen via PayPal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:25

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Heeft waarschijnlijk weinig zin om hem nog bij Amazon.de te gaan bestellen? Lees dat wat NL'ers die hem begin maart besteld hebben nu verzonden is. Handtec blijft ook maar uitstellen, nu weer ongeveer 3 april...

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
Nu door Coolblue bevestigd dat er verder vertraging is..

Andre ‏@c0de1 6u
@Coolblue_NL Goedemorgen, is er al een datum bekend wanneer de HTC One geleverd wordt? (pre-order)
Openen
Coolblue ‏@Coolblue_NL 6u
@c0de1 Helaas is er een leveringsvertraging bij fabrikant ontstaan. Wij verwachten deze halverwege april te kunnen leveren.
Openen
Justin ‏@wackidth 2u
@Coolblue_NL ook als je deze vlak na de introductie bij jullie hebt ge preorder?
Openen
Coolblue ‏@Coolblue_NL 2u
@wackidth Pre-orders die zijn geplaatst direct na de lancering vallen hier helaas ook onder. Wij houden je op de hoogte!

BRON: https://twitter.com/Coolblue_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een gebruikte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Draquilla schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:09:
Nu door Coolblue bevestigd dat er verder vertraging is..

Andre ‏@c0de1 6u
@Coolblue_NL Goedemorgen, is er al een datum bekend wanneer de HTC One geleverd wordt? (pre-order)
Openen
Coolblue ‏@Coolblue_NL 6u
@c0de1 Helaas is er een leveringsvertraging bij fabrikant ontstaan. Wij verwachten deze halverwege april te kunnen leveren.
Openen
Justin ‏@wackidth 2u
@Coolblue_NL ook als je deze vlak na de introductie bij jullie hebt ge preorder?
Openen
Coolblue ‏@Coolblue_NL 2u
@wackidth Pre-orders die zijn geplaatst direct na de lancering vallen hier helaas ook onder. Wij houden je op de hoogte!

BRON: https://twitter.com/Coolblue_NL
Dat gaat lekker. Ik ga daar maar annuleren en dan bestellen bij Expansys. Hopen dat het daar beter gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach tis eigenlijk al geen nieuws meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Mother_Goozz schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:08:
Heeft waarschijnlijk weinig zin om hem nog bij Amazon.de te gaan bestellen? Lees dat wat NL'ers die hem begin maart besteld hebben nu verzonden is. Handtec blijft ook maar uitstellen, nu weer ongeveer 3 april...
Niemand die het weet, heb vanmorgen ook daar maar een pre-order geplaatst. Waarschijnlijk zinloos, maarja, kansen spreiden enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks het twitterbericht van 22 maart, waarin verteld wordt dat ze 'next week' HTC Ones onder andere aan de UK gaan leveren heeft Amazon.co.uk wederom uitgesteld.
Verwachte verzenddatum is nu 12 april :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:11:
Ach tis eigenlijk al geen nieuws meer
Ga mijn Iphone 3gs maar ff oppoetsen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
Zucht, dit begint nu wel heel lang te duren zo, ik zou bijna een one X+ aan gaan schaffen ter vervanging van mijn desire z

[ Voor 45% gewijzigd door netblade op 27-03-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
Hmmm, ook zin om mijn pre-order bij coolblue te cancellen.
Heb daar de volle pot (700€) betaald.
Nu ze toch pas kunnen leveren wanneer anderen dit doen lijkt het mij verstandiger om deze elders (duitsland bv) te bestellen. Daar heb je ze voor 600€!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
frye schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:15:
Nu ze toch pas kunnen leveren wanneer anderen dit doen lijkt het mij verstandiger om deze elders (duitsland bv) te bestellen. Daar heb je ze voor 600€!
Ja. Dat vind ik dus ook. Is er al iemand hier die contact heeft gehad met Expansys UK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
t-mobile, sms en mail. levering pas tussen 24 en 26 april. wachten duurt lang.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
raydekok schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:16:
t-mobile, sms en mail. levering pas tussen 24 en 26 april. wachten duurt lang.
Die hadden dit vorige week vrijdag al aangegeven en daarom heb ik de preorder bij hun geannuleerd, maar blijkbaar heeft dat weinig nut gehad gezien de One nu pas half april zogenaamd uitgeleverd gaat worden, ik begin mijn geloof in die loze data te verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de chat geeft HTC aan dat het statement op Twitter op 22 maart (levering deel europa eind maart) nog steeds van toepassing is. Verbaast me dan dat Amazon zegt geen enkele telefoon te ontvangen voor 2e week april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
frye schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:15:
Bij deze heb ik rap beslist en mijn pre-order laten vallen! >:)

Ik woon in België (Limburg) dus kan rap even naar NL of Duitsland. (Aken)
Is het verstandig om gewoon ergens in Duitsland te pre-orderen?
Zie hier vaak mensen die bij media markt Duitsland bestellen voor 599€, maar dat moet met duits adres zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:23

The_Worst

Unox

Dat moet inderdaad met een Duits adres maar schijnbaar en hopelijk wordt dat niet gecontroleerd. Zelf bij MM besteld en heb gewoon het adres van het filiaal zelf opgegeven, keurig een bevestiging ontvangen.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurriewaal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-07 07:20
The_Worst schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:32:
Dat moet inderdaad met een Duits adres maar schijnbaar en hopelijk wordt dat niet gecontroleerd. Zelf bij MM besteld en heb gewoon het adres van het filiaal zelf opgegeven, keurig een bevestiging ontvangen.
Haha, mooi dit. Maar misschien moeten we dat niet allemaal proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
The_Worst schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:32:
Hmm, misschien dan toch maar beter wachten tot eind april en hem gewoon daar in de winkel halen.
Las hier ook iets voorbijkomen over Handtec? Ook een goede winkel? Prijs ziet er al goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
frye schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:35:
[...]

Hmm, misschien dan toch maar beter wachten tot eind april en hem gewoon daar in de winkel halen.
Las hier ook iets voorbijkomen over Handtec? Ook een goede winkel? Prijs ziet er al goed uit!
Handtec is ook vertraagd naar half April. Alleen Expansys staat nog op "Over 3 dagen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
frye schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:35:
[...]

Ik denk dat ik dat wel ga doen ja, tegen die tijd ligt de S4 ook in de winkel, dus ik ben bang dat HTC het heel erg lastig gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
En zo worden we allemaal aan het lijntje gehouden. Ze wisten al lang van te voren dat ze 15 maart niet gingen halen.
Dan nog een warme worst voor je neus houden dat pre orders wel "voorrang" hadden en begin april zouden worden uitgeleverd? NOT ook dat wisten ze wel.

Ach voor de mensen die twijfelen met een s4 word het steeds makkelijker. Mij niet meegerekend.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
wackidth schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:43:
En zo worden we allemaal aan het lijntje gehouden. Ze wisten al lang van te voren dat ze 15 maart niet gingen halen.
Dan nog een warme worst voor je neus houden dat pre orders wel "voorrang" hadden en begin april zouden worden uitgeleverd? NOT ook dat wisten ze wel.

Ach voor de mensen die twijfelen met een s4 word het steeds makkelijker. Mij niet meegerekend.
Mwah, dan krijg je wel zo'n plastic Samsung ding. Geef mij dan toch die HTC (met vertraging) maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frye
DennusB schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:36:
[...]

Handtec is ook vertraagd naar half April. Alleen Expansys staat nog op "Over 3 dagen".
Eigenlijk de levering maakt me niet zoveel meer uit. Half april of eind april is voor mij niet echt zo'n probleem. Bij Handtec staat hij voor 590€ Expansys voor 629€. Toch aardig verschil! Denk dat ik een pre-order bij Handtec plaats. Maar heb hier totaal geen ervaring mee met deze shop. Ze komen van UK dus neem aan dat ze deze shippen met UK stekker? Leveren zij wel naar het buitenland? Zoveel vragen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoveel vragen ja, dat valt me op, gelukkig zijn ze allemaal al lang en breed besproken en beantwoordt.
Een searchfunctie is er niet voor niets, lijkt me niet meer dan logisch om dat dan ook te gebruiken?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ja dat is wel een goede vraag, krijg ik bij mijn HTC One bij Expansys UK vandaan een UK stekker ook?
Ah, gevonden :D

[ Voor 7% gewijzigd door DennusB op 27-03-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
DennusB schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:43:
[...]

Mwah, dan krijg je wel zo'n plastic Samsung ding. Geef mij dan toch die HTC (met vertraging) maar :P
Dat zeg ik, hoeft voor mij ook niet. Vanaf het eerste uur HTC gebruiker.
Maar laten wel hoop steken vallen op dit moment.
Las op xda dat er waarschijnlijk 3 verschillende soort schermen worden gebruikt.
De leveringsproblemen
En de kwaliteit van de camera op het laatst Ff gefixt
Op YT iemand met een half geprint beats audio logo.

Lijkt bijna een haastklus

[ Voor 4% gewijzigd door wackidth op 27-03-2013 14:52 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
wackidth schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:50:
[...]

Dat zeg ik, hoeft voor mij ook niet. Vanaf het eerste uur HTC gebruiker.
Maar laten wel hoop steken vallen op dit moment.
Las op xda dat er waarschijnlijk 3 verschillende soort schermen worden gebruikt.
De leveringsproblemen
En de kwaliteit van de camera op het laatst Ff gefixt
Op YT iemand met een half geprint beats audio logo.

Lijkt bijna een haastklus
Eens. De release (voor zover ja daar nu uberhaupt van kunt spreken) is overduidelijk gerushed, waarschijnlijk uit angst voor de S4. Zonde, zeker gezien het feit dat dit een succesnummer moet worden voor HTC. De launch verloopt in ieder geval verre van vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 21:16
Time-to-market is zeker in deze branche zeer zeer belangrijk

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:47
wackidth schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:43:

Eens, en volgens mij gaan ze midden april ook niet halen, als je de stock ziet die nu voorhanden is. Of ze moeten een enorme stock achterhouden, maar dat betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:29
Raimon89 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:54:
[...]

Eens. De release (voor zover ja daar nu uberhaupt van kunt spreken) is overduidelijk gerushed, waarschijnlijk uit angst voor de S4. Zonde, zeker gezien het feit dat dit een succesnummer moet worden voor HTC. De launch verloopt in ieder geval verre van vlekkeloos.
+1
Typisch htc,trg een bom van een fone uitbrengen en alles loopt weer mis.
Dit gaat hun trg klanten kosten die voor de s4 zullen gaan.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackidth
Ik zeg dan maar zo wat in het vat zit verzuurt niet. Haha lekkere dooddoener.

Had het wel netjes gevonden als ze in ieder geval de voorraden hadden verdeeld over verschillende landen. Aan de mensen die vanaf het eerste uur een pre order heeft geplaats.

Dan heb je in ieder geval nog het idee dat een pre order een meerwaarde geeft.

Hoop voor HTC dat het niet al te veel klanten kost. Zou zonde zijn als HTC gekocht wordt door Samsung :-P

Vooralsnog heb ik een HTC NONE besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door wackidth op 27-03-2013 15:19 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Waarom heeft pre-order geen meerwaarde?

Mensen die pre-orderen heb je in principe al als klant binnen. Mensen die een shop binnen lopen kunnen er nog met een toestel van je concurrent vandoor gaan. Zo simpel is de business case erachter. Dan kun je zeggen dat je vaste klanten benadeeld, en dat die dan weglopen, maar de meeste mensen die pre-orderen doen dit met een reden en hebben hun keuze toch al gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAceAce
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:26
Ik probeer hiet in de US wat te vinden, maar heb nog geen unlockte HTC One gevonden...
Pagina: 1 ... 19 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.