My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Yep, daarom kan je beter niet een abbo bij zo'n bedrijf kopen.Donstil schreef op maandag 25 maart 2013 @ 22:55:
De "Hollandse nieuwe" van deze wereld schermen graat met het netwerk waar ze op draaien (KPN of Vodafone) maar is het niet zo dat bij drukte en/of overbelasting de mee lifters er als eerste uit gaan?
Maar als dat het verschil is tussen €50 voor Vodafone RED of €16,75 waarbij alles prima werkt behalve op oudejaars avond... is die keuze dan zo moeilijk? Scheelt wel even een paar honderd euro over 2 jaar.acst schreef op maandag 25 maart 2013 @ 23:08:
[...]
Yep, daarom kan je beter niet een abbo bij zo'n bedrijf kopen.
Ik vind je onderbouwing overigens een beetje mager, het topic over HN is redelijk positief over deze provider.
De reden dat ik HN aanhaal is dat ze volgens mij de beste deal hebben voor een HTC One i.c.m. abo als je niet al te veel data gebruikt. (Tot 500Mb) Als je een betere deal gevonden hebt, laat het weten
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Nou het is niet alleen bij Oud op nieuw dat zulke dingen gebeuren, kan de bron even niet vinden maar ik had eens een artikel gelezen rond deze werkwijze, snelheden gaan ook omlaag als bepaalde diensten van de hoofd gebruiker (KPN/Vodafone/tmobile) meer gebruiken dan dat er beschikbaar is, voor rang posities op data packages enz enz.Crew One schreef op maandag 25 maart 2013 @ 23:17:
[...]
Maar als dat het verschil is tussen €50 voor Vodafone RED of €16,75 waarbij alles prima werkt behalve op oudejaars avond... is die keuze dan zo moeilijk? Scheelt wel even een paar honderd euro over 2 jaar.
Ik vind je onderbouwing overigens een beetje mager, het topic over HN is redelijk positief over deze provider.
De reden dat ik HN aanhaal is dat ze volgens mij de beste deal hebben voor een HTC One i.c.m. abo als je niet al te veel data gebruikt. (Tot 500Mb) Als je een betere deal gevonden hebt, laat het weten
Dat ze positief zijn over die provider zegt me verder niet zoveel, zijn mensen positief omdat ze minder verwachten en minder mogen verwachten of omdat het echt beter is dan de duurdere providers?
Als jij dikke muren hebt of een in een stalen kooi woont, zul je nog wel minder halen dan die 0,7 mbit.Golf2vr6 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 23:30:
De maximale downloadsnelheid van ons netwerk is 14,4 Mbps, de praktische downloadsnelheid van ons netwerk is 2-4 Mbps. De maximale uploadsnelheid van ons netwerk is 3,6 Mbps, de praktische uploadsnelheid ligt tuseen 0,7 en 1,1 Mbps.
Echter de snelheid die je feitelijk haalt is wel evenredig met het aantal UMTS kanalen dat je mag gebruiken. Daarom is een 7,2Mbit netwerk beter dan een 3,6Mbit netwerk: Jouw mobiel heeft de beschikking over het dubbele aantal UMTS kanalen. Efin, je kunt het e.e.a. wel opzoeken.
En daarom (vind ik persoonlijk) is het wél belangrijk om ook naar de netwerkspecificaties van het betreffende abo en provider te kijken. Een HTC one aan een 3,6Mbit lijntje is net zoals een ferrari met een kilometerbegrenzer op 80Km/u
[ Voor 13% gewijzigd door Crew One op 25-03-2013 23:49 ]
???Crew One schreef op maandag 25 maart 2013 @ 23:48:
[...]
Als jij dikke muren hebt of een in een stalen kooi woont, zul je nog wel minder halen dan die 0,7 mbit.
Echter de snelheid die je feitelijk haalt is wel evenredig met het aantal UMTS kanalen dat je mag gebruiken. Daarom is een 7,2Mbit netwerk beter dan een 3,6Mbit netwerk: Jouw mobiel heeft de beschikking over het dubbele aantal UMTS kanalen. Efin, je kunt het e.e.a. wel opzoeken.
En daarom (vind ik persoonlijk) is het wél belangrijk om ook naar de netwerkspecificaties van het betreffende abo en provider te kijken. Een HTC one aan een 3,6Mbit lijntje is net zoals een ferrari met een kilometerbegrenzer op 80Km/u
Ik geef je de info van de HN site betreffende de snelheid, that's all! Lees eens goed wat er staat zou ik zeggen.
De maximale downloadsnelheid van vodafone netwerk is 14,4 Mbps, de praktische downloadsnelheid van HN netwerk is 2-4 Mbps. De maximale uploadsnelheid van vodafone netwerk is 3,6 Mbps, de praktische uploadsnelheid van HN ligt tuseen 0,7 en 1,1 Mbps.
Dat is wat er staat
Uit de openingspost van HN topic:
De maximale downloadsnelheid is 3,6 Mbps.
[ Voor 21% gewijzigd door Golf2vr6 op 26-03-2013 00:05 ]
Ik wil toch wel graag mijn huidige nummer behouden maar om nu extra te gaan betalen om ergens te blijven is wel erg vreemd.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Overal wordt gezegd dat de pre-orders in Nederland & België pas eind april aan de beurt zijn.
Lijkt me toch logisch dat ze wekelijk contact hebben met hun leveranciers ivm hun leveringen?
Zelf denk ik niet dat 8 dagen voor de levering weer word uitgesteld, of is dat wishfull thinking ?
Een kameraad had ook op Coolblue besteld. (Lumnia 920)barrel schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:17:
Half maart heeft HTC verklaard dat de pre orders in Nederland de eerste week van April worden geleverd. En coolblue heeft tot nu toe geen uitstel ontvangen van HTC, er zijn wel veel geruchten, en een paar twitter berichten van HTC_NL dat het half April de preorders geleverd worden.
Zelf denk ik niet dat 8 dagen voor de levering weer word uitgesteld, of is dat wishfull thinking ?
Ongeveer hetzelfde voorval. Op de dag van pre-order datum werd de status veranderd naar: 'Klaar om ingepakt te worden'. Na 2 dagen deze status veranderd Coolblue de datum naar een maand later. Vrees dat dit dezelfde situatie gaat zijn!
http://www.cw-mobile.de/mobiltelefone/htc/htc-one-silber
Ik denk dat dit komt door mede-tweaker Roelio die hem geannuleerd heeftReplay256 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:41:
voor mensen die niet kunnen wachten..is nu nog "weer" op vooraad..
http://www.cw-mobile.de/mobiltelefone/htc/htc-one-silber
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Goed bezig HTC, wat een glorieuze comeback launch.
Was vorig jaar ook met de S3... ik dacht dat dit gewoon standaard is bij nieuwe telefoons.deephallow1 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:07:
HTC is er nu toch echt een zware klucht van aan het maken .... Vorige week stond er op hun facebook dat 'Het bijna zover is', en nu zeggen ze op Twitter dat het midden/eind april gaat worden. Winkels en leveranciers die het zelf niet meer weten, en maar gokken op de datum dat ze oorspronkelijk hebben gekregen omdat ze geen respons krijgen van HTC.
Goed bezig HTC, wat een glorieuze comeback launch.
De laatste 3 telefoons die ik gekocht heb via pre-order werden iig nooit op het beloofde tijdstip geleverd. Daarom doe ik het dit jaar eens zonder pre-order, eens kijken hoe dat gaat.
[ Voor 13% gewijzigd door Golf2vr6 op 26-03-2013 09:14 ]
zelfde hier htc sensation, Lg Optimus 2x, Iphone 4s, Iphone 5 behalve men one x die kwam zelfs 1 dag tevroeg op de mat 0_o maar verder wacht ik gewoon rustig af ook al kan ik niet wachten tot ik deze nieuwe one in bezit hebGolf2vr6 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:11:
[...]
Was vorig jaar ook met de S3... ik dacht dat dit gewoon standaard is bij nieuwe telefoons.
De laatste 3 telefoons die ik gekocht heb via pre-order werden iig nooit op het beloofde tijdstip geleverd. Daarom doe ik het dit jaar eens zonder pre-order, eens kijken hoe dat gaat.
Klopt, maar met de One hebben ze nu wel serieus hoog van de toren liggen blazen, en ze moeten ook geen wereldwijde launch beloven als ze weten dat ze het niet kunnen klaarspelen (even eerlijk, dat er productieproblemen zijn was sowieso al veel langer geweten).Golf2vr6 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:11:
[...]
Was vorig jaar ook met de S3... ik dacht al dat dit gewoon standaard is bij nieuwe telefoons.
Hun communicatie is ook gewoon brak, en nu kan je zeggen dat dat bij veel bedrijven is, maar HTC heeft er juist alle baat bij om hun klanten goed te behandelen, want veel kunnen ze er niet meer missen.
Die Medialink zie ik er al een paar dagen niet meer bij staan als gratis accessoire helaasCLB schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:34:
Ik zou Amazon kiezen, al is het maar voor de Medialink, veel sneller zullen andere verkopers toch niet zijn.
Nickname does not reflect reality
Ze zijn toch duidelijk? Jij bent ongeduldig...het is nog geen half April. Maar stuur een brief aan HTC zou ik zeggen, dat zal meer effect hebben dan hier klagen...deephallow1 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:19:
[...]
Klopt, maar met de One hebben ze nu wel serieus hoog van de toren liggen blazen, en ze moeten ook geen wereldwijde launch beloven als ze weten dat ze het niet kunnen klaarspelen (even eerlijk, dat er productieproblemen zijn was sowieso al veel langer geweten).
Hun communicatie is ook gewoon brak, en nu kan je zeggen dat dat bij veel bedrijven is, maar HTC heeft er juist alle baat bij om hun klanten goed te behandelen, want veel kunnen ze er niet meer missen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat hebben ze dan net aangepastwontcachme schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:30:
De zwarte One is vanaf 15 april bij Saturn.de beschikbaar. Daar staat tenminste nu die datum.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
HTC Nederland @HTC_NL 22 maart
@xxx Rond half april verschijnt de HTC One in de winkels
xxx @xxx 22 maart
@HTC_NL Dat is al duidelijk, maar ik heb al gepre-orderd. Wanneer kan ik mijne verwachten?
HTC Nederland @HTC_NL 18u
@xxx Midden/eind april.
Dus de gewone winkels krijgen voorrang op pre-orders. Nut van pre-order is dus eigenlijk gewoon... Weg
Maar natuurlijk, is allemaal commercieel belang..frye schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:32:
Grappig is die HTC_NL op twitter:
xxx @xxx 22 maart
@HTC_NL Dat is al duidelijk, maar ik heb al gepre-orderd. Wanneer kan ik mijne verwachten?
@xxx Midden/eind april.
Dus de gewone winkels krijgen voorrang op pre-orders. Nut van pre-order is dus eigenlijk gewoon... Weg
Ja, dat is toch altijd zo? Kijk anders even in de Levertijd S2 S3 etc topicsfrye schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:32:
Grappig is die HTC_NL op twitter:
xxx @xxx 22 maart
@xxx Midden/eind april.
Verwijderd
Via Coolblue ging ik toch uit van 5 april nou ja wachten is moeilijk maar het is niet anders.
Klopt, dat hele pre-orderen is vaak een grote farce. Het nadeel alleen is dat ze vaak acties opzetten, zoals nu met de Medialink HD, zodat mensen toch pre-orderen. En juist de mensen die pre-orderen zijn vaak de mensen die het toestel toch koste wat kost willen hebben. Er zullen er ongetwijfeld een aantal zijn die alsnog voor een ander toestel gaan, maar dat zijn er niet zo heel veel.Golf2vr6 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:44:
Die datums worden altijd op het laatste moment aangepast, en met pre-orders moet je ook maar hopen dat je bij de eerste batch zit. Ik bestel/haal alleen nog maar als het ergens direct geleverd kan worden, maar dat is puur uit eigen ervaring!
Het toestel beschikbaar krijgen voor de grote massa is dan ook belangrijker. Op het moment dat de Belcompany of the Phonehouse het toestel in de winkel kunnen aanbieden, dan kunnen ze ook toestellen gaan verkopen aan het grote publiek. Mensen die als ze in de winkel komen, met een toestel weg willen gaan. Zolang je toestel niet in de winkel ligt, mis je dus verkopen.
Dus ja dat hele pre-orderen is een soort van loterij, helemaal lullig is het als je bijvoorbeeld bij Coolblue voor de hoofdprijs een pre-order hebt uitstaan en je niet als eerste het toestel heb. Mijn pre-order komt uit Duitsland en voor die 100 euro minder kan ik best even wachten. Maar je weet nooit waar je goed aan doet, het is puur gokken.
[ Voor 4% gewijzigd door wph op 26-03-2013 10:02 ]
Verkeerde topic. Vraag die al tientallen keren geweest is. Gebruik de zoekfunctieRoelio86 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:01:
Is een branded toestel te unbranden? En kun je dan wel in de toekomst "normale" software updates krijgen? Wie-o-wie weet dat?
Mail van handtec:
At no time do we ever give stock figures and preorder data. The info provided from the xda user is wholly untrue and would only represent a fraction of orders and our preorder is in the 1000's.
Bron: http://forum.xda-develope...page=20&highlight=handtec
Kan dus nog even durenGuten Morgen,
leider haben wir derzeit noch keine genauen Informationen zum Liefertermin.
Sobald die Ware eintreffen wird, werden wir Ihnen die Abholbestätigung schicken.
Viele Grüße
[ Voor 3% gewijzigd door luccie op 26-03-2013 10:52 ]
Klote dit. Als MM duitsland gaat ook verschuiven dan weet ik t ook niet meer... Balen ditcjpunt schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:20:
Zie zojuist dat amazon.co.uk de release date op de site heeft verschoven naar 12 april. Kunt op dit moment ook niet meer rechtstreeks bij amazon.co.uk bestellen. Heb mijn pre-order staan bij amazon.de, afwachten dus. Maar signalen zijn niet echt veelbelovend.
Verwijderd
http://www.mediamarkt.de/...alogEntryDetails&scroll=0
In meinem Media MarktVerwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:32:
Volgens mij is de Mediamarkt in Duitsland ook vertraagd.
zum Veröffentlichungsdatum 15.04.13 abholbar
Verwijderd
Gloeiende gloeiende, en bij Coolblue staat het nog steeds op 5 April!Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:32:
Volgens mij is de Mediamarkt in Duitsland ook vertraagd.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Op twitter hebben ze vanochtend ook al verteld dat het midden april wordtDennusB schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:34:
[...]
Gloeiende gloeiende, en bij Coolblue staat het nog steeds op 5 April!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Je denkt toch ook niet dat ze bij Coolblue de hele dag niets anders te doen hebben dan de geruchten omtrend de releasedatum van de HTC One in de gaten houden?DennusB schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:34:
[...]
Gloeiende gloeiende, en bij Coolblue staat het nog steeds op 5 April!
Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".
Iets anders? Nee johEzMe schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:36:
[...]
Je denkt toch ook niet dat ze bij Coolblue de hele dag niets anders te doen hebben dan de geruchten omtrend de releasedatum van de HTC One in de gaten houden?
Laten we hopen dat dit voor nieuwe orders zijn en dat ons orders wel binnenkort is....Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:34:
Ik had dus een pre-order lopen bij filiaal Dorsten en er staat bij mij nu op de link die ik net post: In meinem Media Markt
Verwijderd
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: 1444190
De toestellen zijn eerder vertraagd, echter gaan we er op dit moment vanuit dat het product inderdaad op de aangegeven datum bij ons binnen zullen komen.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.
Met vriendelijke groet,
Het is niet toegestaan om op GoT medewerkers van bedrijven met hun naam te quoten
Medewerker Klantenservice
PDAshop.nl
Jaja moet het nu nog zien
[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 26-03-2013 14:12 ]
Welke aangegeven datum? 5April?Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 13:59:
Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: 1444190
De toestellen zijn eerder vertraagd, echter gaan we er op dit moment vanuit dat het product inderdaad op de aangegeven datum bij ons binnen zullen komen.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op of bezoek een van onze winkels.
knip
Jaja moet het nu nog zien
[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 26-03-2013 14:12 ]
Ja die loopt nog steeds, aankoop voor 30 april en registratie voor 19 mei.floesh schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:12:
Loopt die Medialink actie nog?
Zie ook --> http://www.htcmedialinkhd.nl/home/
[ Voor 9% gewijzigd door Arshedes op 26-03-2013 14:24 . Reden: Link toegevoegd ]
Begint inmiddels een beetje te lijken op "if it sounds too good to be true it probably is too good to be true"
Kijk even op de website en je weet het.floesh schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 14:12:
Loopt die Medialink actie nog?
Hoi!
Verwijderd
[...]
Begint inmiddels een beetje te lijken op "if it sounds too good to be true it probably is too good to be true"
[/quote
Ja dat denk ik dus ook ga er van uit dat ik hem 1-5 heb
Stock Update: Further delay from HTC, stock expected early April 2013. First batch expected 3rd April.
hmm dan kan ik blijkbaar niet lezen...speedstar83 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:10:
Die info staat letterlijk op de Handtec site.
Zwart dus een week later dan zilver..HTC One 32GB - Silver (SIM Free/Unlocked)
Stock Update: Further delay from HTC, stock expected early April 2013. First batch expected 3rd April.
HTC One 32GB - Black (SIM Free/Unlocked)
Stock Update: Further delay from HTC, stock expected early April 2013. First batch expected 10th April
http://www.handtec.co.uk/htc-one-32gb-silver.htmlsvenvdmeer schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:10:
hmm dan kan ik blijkbaar niet lezen...
Rode letters en zo.
Vertel er dan ook even bij dat je moet scrollen...Brad Pitt schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:13:
[...]
http://www.handtec.co.uk/htc-one-32gb-silver.html
Rode letters en zo.
Thanx brilletjes nodig... ik zat bovenin te kijken. handtec blog, handtec twitter... maar niet in de description. Achja ik had 'm toch al niet voor pasen verwacht.Brad Pitt schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:13:
[...]
http://www.handtec.co.uk/htc-one-32gb-silver.html
Rode letters en zo.
Ik ga kijken of ik Pietje dan wel Klaasje kan zijn dit keer, heb het wel gehad met pre-order stress
Hahaha ja same here. Handtec kan het ook shaken nu. Ben ook in getrapt met de SGS2 destijds, had hem als allerlaatste van heel Europa toen geloof ik, was echt een tóp pre-orderGolf2vr6 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:22:
Ik ga kijken of ik Pietje dan wel Klaasje kan zijn dit keer, heb het wel gehad met pre-order stress.
Jammer, voorpret was leuk (vind dat vaak nog leuker dan het hebben zelf, zielig genoeg), maar pre-order nope.
Ik kan je nu al vertellen dat dit topic helemaal over de rooie gaat als de leveringen beginnen. Was bij de S2 en bij de S3 zo en gaat nu weer zo zijn bij de One (bij de S4 e.d. ook trouwens).Brad Pitt schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:24:
[...]
Hahaha ja same here. Handtec kan het ook shaken nu. Ben ook in getrapt met de SGS2 destijds, had hem als allerlaatste van heel Europa toen geloof ik, was echt een tóp pre-order
Jammer, voorpret was leuk (vind dat vaak nog leuker dan het hebben zelf, zielig genoeg), maar pre-order nope.
Op de site van Saturn.de (one black):
Erscheint am 15.04.13
Versand sobald verfügbar
MediaMarkt.de (one silver):
In meinem Media Markt
[ Voor 12% gewijzigd door Golf2vr6 op 26-03-2013 16:37 ]
Hopelijk zit ik dan bij die groep mensen die de levering al binnen heeftGolf2vr6 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:31:
[...]
Ik kan je nu al vertellen dat dit topic helemaal over de rooie gaat als de leveringen beginnen. Was bij de S2 en bij de S3 zo en gaat nu weer zo zijn bij de One (bij de S4 e.d. ook trouwens).
Over twee/drie weken? Ja vast welniek87 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:35:
Hopelijk zit ik dan bij die groep mensen die de levering al binnen heeft
DaveD
With ^.DaveD1109 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:40:
Ik plaats nooi meer een pre-order!!:-)
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
1-5? Waar haal je dat nou weer vandaan?netblade schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:46:
Hmm ik heb mijn Sony in de verkoop gedaan en wil toch weer voor de HTC one gaan, maar ik zie dus dat deze overal wederom is uitgesteld tot 1-5? Niet zo leuk nieuws
Ik ging even uit van de T-Mobile datum die ik vorige week kreeg, maargoed ik zie op de grote webshops nog geen vertragingen staan dus ik ga hem gewoon preorderen morgen.
Verwijderd

Ik moest hier wel even om lachen hier, maar eigenlijk is het natuurlijk echt niet cool dat je case er eerder is dan het toestel zelf.Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:19:
Vandaag mijn double flip HTC case binnen gekregen dan ga ik daar maar de hele dag naar kijken
Toen ik m'n gepre-orderde SGS2 binnen kreeg, achttien maanden nadat 'ie overal in de winkels lag, had ik er reeds drié hoesjes voor klaar liggen... Had een cheap-*ss hoesje gekocht als tijdelijke overbrugging tot de "goede" binnen kwam, niet wetende dat álle hoesjes ruim voor het toestel zouden arriveren. Pre-ordersnetblade schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:21:
Ik moest hier wel even om lachen hier, maar eigenlijk is het natuurlijk echt niet cool dat je case er eerder is dan het toestel zelf.
Verwijderd
Waar had je 'm besteld? UK, Amazon? En hoeveel heeft 't gekost? In NL issie zeker meer dan 10 euro duurder.Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:19:
Vandaag mijn double flip HTC case binnen gekregen dan ga ik daar maar de hele dag naar kijken

Bij Handtec (waar ik hem voor 600 euro wou bestellen) vermelden ze het volgende:
Stock Update: Further delay from HTC, stock expected early April 2013. First batch expected 10th April.
Ik twijfel dus nog: 600 euro betalen (inclusief verzending en die flip case) maar dan geen HTC Media Link, maar hier heb ik hem misschien wel een weekje of 2 eerder. Ofwel ergens 30-50 euro meer uitgeven voor de Media Link...
Ik lees toch echt dit: Further delay from HTC, stock expected early April 2013. First batch expected 3rd April.GilH schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:53:
Ik heb even gechat met HTC via de website. Deze wist mij ook te vertellen dat ze hem verwachten voor het einde van April
Bij Handtec (waar ik hem voor 600 euro wou bestellen) vermelden ze het volgende:
Stock Update: Further delay from HTC, stock expected early April 2013. First batch expected 10th April.
Ik twijfel dus nog: 600 euro betalen (inclusief verzending en die flip case) maar dan geen HTC Media Link, maar hier heb ik hem misschien wel een weekje of 2 eerder. Ofwel ergens 30-50 euro meer uitgeven voor de Media Link...
Dan kijk jij bij silver en hij bij black....w.amhaini schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:58:
[...]
Ik lees toch echt dit: Further delay from HTC, stock expected early April 2013. First batch expected 3rd April.
Yup, ik wil de zwarte, mijn excuses!Golf2vr6 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:59:
[...]
Dan kijk jij bij silver en hij bij black....
Ik heb de zilveren besteld, maar eigenlijk ook alleen omdat die eerder verzonden wordt.
Ben echt ongeduldig!
Ik heb in de eerste week van maart de zwarte besteld en ik heb tot op heden nog niks gehoord en heb nog steeds dezelfde melding:
VORAUSSICHTLICHES LIEFERDATUM: DERZEIT LIEGT UNS NOCH KEIN DATUM VOR. WIR BENACHRICHTIGEN SIE PER E-MAIL, SOBALD UNS DAS VORAUSSICHTLICHE LIEFERDATUM BEKANNT IST.
> Thank you for your purchase of the HTC One.
>
> We have received information from HTC today indicating a further delay with the Sim-free launch of the HTC One in the UK.
>
> Handtec expect the first batch of the HTC One Silver on the 3rd April 2013 and the Black version on the 10th April 2013.
>
> We have also been informed that stock will now be provided In smaller batches with the exact quantities still to be confirmed. All information regarding which orders will be fulfilled is to be updated on the HTC One links below.
>
> - http://handtec.us1.list-m...d=49e02af186&e=fc8712a806
>
> - http://handtec.us1.list-m...d=49239382a4&e=fc8712a806
>
> - http://handtec.us1.list-m...d=b3f8a63363&e=fc8712a806
>
> - http://handtec.us1.list-m...d=441b4ed4b1&e=fc8712a806
>
>
> At Handtec we endeavour to provide our customers with new releases before anybody else and appreciate your continued patience and understanding throughout this delay.
>
> Please note this delay is from HTC directly and will affect all UK Sim free retailers.
>
> Should you wish to make any changes to your order then please contact our support team using the email address below -
heb hem ook net gekregen:(
Erg jammer zeg, heb er zelf vorige week ook uitgebreid mee kunnen spelen in die winkels. Wat geweldig!! Ik baal dat ik niet in Duitsland woon, haha. Het wordt maar even wachten. Ze hebben hem daar aangegeven dat het zonder abo minimaal 3 weken wachten wordt, maar dat de kans groot is dat het langer wordt.
Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries
Beetje offtopic... maar sorry???? 18 maanden na release je pre-order binnen???? Er ging na een maand of 2 geen lampje branden in je hoofd dat je de pre-order kon annuleren en het toestel in de winkel kon kopen??? Verder weet ik nie veel van de situatie met de S2 maar 18 maanden wachten op een telefoon kan dus echt niet.....Brad Pitt schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:39:
[...]
Toen ik m'n gepre-orderde SGS2 binnen kreeg, achttien maanden nadat 'ie overal in de winkels lag, had ik er reeds drié hoesjes voor klaar liggen... Had een cheap-*ss hoesje gekocht als tijdelijke overbrugging tot de "goede" binnen kwam, niet wetende dat álle hoesjes ruim voor het toestel zouden arriveren. Pre-orders
Ontopic dan maar ff: Ik wacht gewoon af tot de One binnen een dag of geleverd kan worden bij de resellers kies dan wel een leuk abbonementje erbij en met wat geluk issie ook in prijs gezakt. Het is alleen jammer dat vodafone nu die RED abbo's heeft loop nog steeds rond met een HTC legend van 2.5 jaar met nog een oud Vodafone abbo destijds 150 min + 300 sms + onbeperkt inet (FUP) voor €22.50 nu €30,- (gratis toestel en gratis wii destijds) <- dat waren nog eens aanbiedingen xD
Zou het misschien sarcastisch bedoeld zijn....IseT schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:16:
[...]
Beetje offtopic... maar sorry???? 18 maanden na release je pre-order binnen???? Er ging na een maand of 2 geen lampje branden in je hoofd dat je de pre-order kon annuleren en het toestel in de winkel kon kopen??? Verder weet ik nie veel van de situatie met de S2 maar 18 maanden wachten op een telefoon kan dus echt niet.....

Hahaha, gelukkig, schrok al
Verwijderd
En eigenlijk zelf nog kinderen zijn met meer geld.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Wordt tijd voor een internationaal herkenbare sarcasm-smiley dan. Heb wel vaker last van namelijk en zo
Zolang mijn moeder nog leeft ben ik het kind hoordarkphoenix schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:47:
Grappig he, hoe "wij" volwassenen tegen "onze" kinderen zo belerend kunnen zijn wat geduld betreft.
En eigenlijk zelf nog kinderen zijn met meer geld.
Maar je hebt gelijk hoor, we gaan helemaal gek over een telefoontje. Sommige van ons (waaronder ikzelf) checken meerdere keren per dag de diverse topics over de One en hebben echt elke foto al gezien. De tijd tussen aankondiging en het daadwerkelijk ontvangen van het toestel is het leukste, met als toetje het verwijderen van de fabrieksfolie
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.