Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 18:27
Boontjes schreef op zondag 24 maart 2013 @ 20:58:
[...]

Wel vreemd dat anderen hem wel bij MM en Saturns in Duitsland gekocht hebben...ik mag toch aannemen dat ze dat simlockvrij hebben gedaan of mis ik hier iets? Ik zat er ook aan te denken naar Duitsland te rijden maar de twijfel slaat nu wel toe.
Ze hebben hem gepreorderd. Ik zou niet op de bonnefooi gaan, want dan krijg je hem dus niet. Ik ben benieuwd in hoeverre je hem, als je de telefoon nu daar preordert, sneller krijgt dan als je dit in NL doet.

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-06-2023
Merfeh schreef op zondag 24 maart 2013 @ 21:46:
[...]

Ze hebben hem gepreorderd. Ik zou niet op de bonnefooi gaan, want dan krijg je hem dus niet. Ik ben benieuwd in hoeverre je hem, als je de telefoon nu daar preordert, sneller krijgt dan als je dit in NL doet.
Ok...duidelijk, ik las ook nog iets over het opgeven van een adres en het tonen van een ID. Wellicht ook nog een teleurstelling als je daar je order komt afhalen, je ID toont en geen goed Duits praat. Een collega komt volgend weekend in Londen en zou er misschien eentje mee kunnen nemen. Heeft iemand nog goede suggesties bij welke keten je dit het beste kan doen en waar je verder op moet letten? Technisch is het toestel toch hetzelfde als de NL versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Mediamarkt is een winkel. Denk je dat het hun uitmaakt op welke naam je pre-ordered? We leven in de Europese Unie dus ze mogen je niet eens weigeren als je daar eenmaal staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
sohus schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:07:
Mediamarkt is een winkel. Denk je dat het hun uitmaakt op welke naam je pre-ordered? We leven in de Europese Unie dus ze mogen je niet eens weigeren als je daar eenmaal staat.
Ze mogen je geen misschien geen winkel verkoop weigeren dat zou kunnen maar als je pre-orderd op een Duits adres en niet kunt aantonen dat je daar woont mogen ze je wel de pre-order uitlevering weigeren, beetje kinderachtig als ze het zouden doen maar het zou mogen. Je bent immers niet diegene waar ze een pre-order voor hebben liggen.
(Niet dat er op een Duitse id kaart een woonadres staat maar oké)

Edit: in Nederland mag een winkelier mensen weigeren onder bepaalde voorwaarden zie ik online. Kan me voorstellen dat dit in Duitsland ook het geval is.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 24-03-2013 23:14 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Donstil schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:08:
[...]

Ze mogen je geen misschien geen winkel verkoop weigeren dat zou kunnen maar als je pre-orderd op een Duits adres en niet kunt aantonen dat je daar woont mogen ze je wel de pre-order uitlevering weigeren, beetje kinderachtig als ze het zouden doen maar het zou mogen. Je bent immers niet diegene waar ze een pre-order voor hebben liggen.
(Niet dat er op een Duitse id kaart een woonadres staat maar oké)

Edit: in Nederland mag een winkelier mensen weigeren onder bepaalde voorwaarden zie ik online. Kan me voorstellen dat dit in Duitsland ook het geval is.
Ik heb nu 2 keer het al zo gedaan, en het gaat altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
alwaysleft schreef op zondag 24 maart 2013 @ 23:15:
[...]

Ik heb nu 2 keer het al zo gedaan, en het gaat altijd goed.
Natuurlijk ze zullen heus niet moeilijk doen, maar het ging er meer om dat er iemand post dat je niet geweigerd matig worden, iets wat dus anders ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:41
Bij mij vroegen ze alleen mijn naam, ze hebben niet echt naar m'n afhaalformulier gekeken, laat staan mijn id. Ze hadden hem voor me gepakt, moest ff krabbelen voor ontvangst vd preorder, naar de kassa met een factuur en na betalen met de factuur de telefoon ophalen bij de infobalie. Meer was er niet van :) het is geen douane hoor ;)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Eerst refreshen...

[ Voor 72% gewijzigd door EWK op 25-03-2013 00:01 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Waar dan, volgens mij nergens in de winkel op voorraad. En in NL al helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
xileS schreef op maandag 25 maart 2013 @ 00:23:
[...]

Waar dan, volgens mij nergens in de winkel op voorraad. En in NL al helemaal niet.
Er zijn al best wat Vodafone winkels die Dummy's hebben hangen.
Is hier al een aantal keer voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Thanks, had zonet al zoiets vernomen ja. Binnenkort in de stad (Amsterdam) even een kijkje nemen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:10
De mediamarkt hier in alphen aan den rijn had ook een dummie hangen! Mooi ding kan niet wachten totdat ik de mijne heb!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:57
Ik ben benieuwd waneer de eerste mailtjes vanuit MM Duitsland gestuurd worden...
Heb mijn iPhone 5 al verkocht en loop nu met ontzettend traag iPhone 4 rond....Kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Ik heb gisteren ook mijn Galaxy S3 de deur uit gedaan. Heb nu tijdelijk een of ander oud Sony model waar Whatsapp nog net op draait. De mail kan mij niet snel genoeg komen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag zou ik van nog meer mensen die in Duitsland de HTC One aangeschaft hebben horen of je nou wel of niet de Nederalndse taal standaard in de telefoon hebt bij taalkeuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Laatst online: 05-09 14:53
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:20:
Graag zou ik van nog meer mensen die in Duitsland de HTC One aangeschaft hebben horen of je nou wel of niet de Nederalndse taal standaard in de telefoon hebt bij taalkeuze?
Als ik hem (hopelijk deze week) heb opgehaald zal ik het hier iig vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Laatst online: 02-09 21:16
Naar verluid is dat standaard niet te selecteren maar er schijnt een app te zijn waarmee je de taal eenvoudig kunt omzetten. Is al eerder besproken in dit [HTC One] Ervaringen en Discussie topic. Even terug lezen

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

MoreLocale 2 idd... die app moet je dan hebben :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ik heb sinds vorige week de HTC uit duitsland gehaald, ik zelf kon geen Nederlands taal selecteren, iemand anders op de forum gaf aan dat hij dat wel kon. conclusie sommige wel sommige niet... als je de Nederlandse taal niet kan selecteren kan je gewoon een app downloaden 1sec werk en je bent klaar!!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch vind ik dat ietwat gek... Europese modellen vs Duitse modellen ofzo? Hmm naja hier toch offtopic :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Kennelijk lopen ze in Duitsland nu ook erg hard, op de prijsvergelijkingsites aldaar zijn ze ook nergens op voorraad :| ... had ik hem nou maar toch vorige week besteld bij Saturn. Ik piep hier zo over de grens (Nijmegen). ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:20
renzo4000 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:43:
Kennelijk lopen ze in Duitsland nu ook erg hard, op de prijsvergelijkingsites aldaar zijn ze ook nergens op voorraad :| ... had ik hem nou maar toch vorige week besteld bij Saturn. Ik piep hier zo over de grens (Nijmegen). ;)
Komt nog wel, gok dat ze midden deze week in de winkels liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Replay256 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:35:
[...]

Ik heb sinds vorige week de HTC uit duitsland gehaald, ik zelf kon geen Nederlands taal selecteren, iemand anders op de forum gaf aan dat hij dat wel kon. conclusie sommige wel sommige niet... als je de Nederlandse taal niet kan selecteren kan je gewoon een app downloaden 1sec werk en je bent klaar!!.
moet je hem wel rooten toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-09 13:49
Handtec heeft 200 HTC One's besteld bij HTC, en hebben 100 pre-orders. Nu moeten ze alleen nog even binnenkomen bij hun... :)

Een update van HTC_uk over de voorraden in de UK:
Hi Dave, the new #HTCOne started rolling out on the 15th March and it will be available in all retailers on the 29th.
Dus in de UK moet hij aan het einde van de week overal te koop zijn.

[ Voor 50% gewijzigd door Óglaigh op 25-03-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EzMe
  • Laatst online: 02-09 21:16
nvm..

[ Voor 98% gewijzigd door EzMe op 25-03-2013 12:07 ]

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Óglaigh schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:05:
Handtec heeft 200 HTC One's besteld bij HTC, en hebben 100 pre-orders. Nu moeten ze alleen nog even binnenkomen bij hun... :)

[...]
Moet je hier wel vooruitbetalen?

Heb je gebeld voor de info?

[ Voor 3% gewijzigd door xamirz op 25-03-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
alwaysleft schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:02:
[...]

moet je hem wel rooten toch ;)
Nee helemaal niet.. juist niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
xamirz schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:14:
[...]

Moet je hier wel vooruitbetalen?

Heb je gebeld voor de info?
Je moet vooruit betalen, kan met credit card of paypal. Annuleren is ook geen enkel probleem.
Iemand op XDA heeft contact opgenomen met Handtec over de aantallen pre-orders, zie ook http://forum.xda-develope...read.php?t=2187415&page=6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Óglaigh schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:17:
[...]

Je moet vooruit betalen, kan met credit card of paypal. Annuleren is ook geen enkel probleem.
Iemand op XDA heeft contact opgenomen met Handtec over de aantallen pre-orders, zie ook http://forum.xda-develope...read.php?t=2187415&page=6.
damnnnn, je laat me twijfelen. Dit is miss sneller dan een pre order bij MM in Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Als het goed is word ik vandaag gebeld door Coolblue voor de aflevering van de telefoon 5 april! Dat is als ik de status uit de bevestigingsmails mag geloven :) Ben benieuwd, want dat zou betekenen dat ze ook echt gaan leveren!

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook bij coolblue besteld,wat bedoel je met status uit de bevestiging mail?
Stukje even posten aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04 00:43
Ik werd vandaag gebeld door coolblue puur om nog ffe wat gegevens te bevestigen, maar ze gaan geloof ik pas 4 april klanten opbellen om afspraken in te plannen voor bezorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:10
Óglaigh schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:05:

[...]
Nou naamgenoot laat ik het daar nou net besteld hebben!! :P

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Laatst online: 15:01
sbierman schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:40:
Ik werd vandaag gebeld door coolblue puur om nog ffe wat gegevens te bevestigen, maar ze gaan geloof ik pas 4 april klanten opbellen om afspraken in te plannen voor bezorging.
Ja, ze hebben mij ook verteld dat ze me 4 april gaan bellen. Ik probeer alleen niet te optimistisch te zijn dat ik me telefoon op de 5e april heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06 13:57

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Deze week uitlevering in UK en DE, rest van Europa voor het einde van april. Dus voor NL nog behoorlijk onduidelijkheid (+/- 4 weken!) maar de Tweakers die in UK of DE hebben besteld, hebben dus waarschijnlijk geluk. (Sorry als die link van mij al eens is langsgekomen. Ik volg het forum op de voet, maar kon me niet herinneren om deze te hebben gezien.)

Quote: A HTC spokeswoman provided the following statement: “HTC has seen unprecedented demand for and interest in the new HTC One, and the care taken to design and build it is evidenced in early reviews. The new HTC One will roll out in the UK, Germany and Taiwan next week and across Europe, North America and most of Asia-Pacific before the end of April. We appreciate our customers’ patience, and believe that once they have the phone in their hands they will agree that it has been worth the wait.”

[ Voor 38% gewijzigd door Ippe Ziepe op 25-03-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvdmeer
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-08 16:33
Zojuist dan toch maar bij Handtec besteld, en belsimpel gecanceld. Wat ben ik toch ongeduldig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:35

wontcachme

You catch me? No you wont

Dankzij Handtec twijfel ik ook weet. Ik heb het geld in paypal klaar staan voor Saturn, maar die hebben de telefoon nog steeds niet op preorder gezet. Het liefst zou ik hem in Duitsland halen, maar om nou op de gok 30 minuten te gaan rijden deze week naar Duitsland is ook weer zo onhandig.
DocM3 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 12:37:
Als het goed is word ik vandaag gebeld door Coolblue voor de aflevering van de telefoon 5 april! Dat is als ik de status uit de bevestigingsmails mag geloven :) Ben benieuwd, want dat zou betekenen dat ze ook echt gaan leveren!
Wanneer heb je de mail gehad? Heb daar ook een preorder lopen, maar geen mail gezien.

[ Voor 42% gewijzigd door wontcachme op 25-03-2013 13:49 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Providers als Hi zeiden dat ie 27e beschikaar zou zijn... Zal m dus wel nie worden, hopen dan dat volgende week beschikaar komt. Heb 27 februari al gepreorderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
@CoolblueBestellers hebben jullie 700 btelaad voor jullie One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:35

wontcachme

You catch me? No you wont

xamirz schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:19:
@CoolblueBestellers hebben jullie 700 btelaad voor jullie One?
Nee, rembours :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
Deze coolbluebesteller heeft via coolblue gewoon een abbonement bij mijn huidige provider verlengd. Enige verschil is dat de bestelling nu via coolblue loopt. Ja en een klein verschil in de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06 17:43
vergeleken bij andere shops (die de telefoon goedkoper aanbieden) kreeg ik bij coolblue de beste deal, icm met verlengen abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
oke, geen slecht deal dus... mooi mannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag op Hi forum dat ze pas vanaf 16 april gaan leveren. Maybe dan toch maar preorder annuleren en bij Coolblue verlengen, daar leveren ze vanaf volgende week al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 21:38
Inmiddels 3 pre-orders lopen: MediaMarkt (€599), Handtec (€631) & Coolblue (€699).
Het zal mij benieuwen wie als eerste is!

Iemand hier ervaring met het verzekeren van een in het buitenland aangeschaft toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbierman
Heb ik ook gedaan, in de hoop dat htc wel aan deze relatief kleinere leveranciers misschien wel eerder kan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Bobermo schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:38:
Inmiddels 3 pre-orders lopen: MediaMarkt (€599), Handtec (€631) & Coolblue (€699).
Het zal mij benieuwen wie als eerste is!

Iemand hier ervaring met het verzekeren van een in het buitenland aangeschaft toestel?
Handtec is goedkoper toch.. Of is dat die met monster earphones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
xamirz schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:40:
[...]

Handtec is goedkoper toch.. Of is dat die met monster earphones?
Vreemd, op de Handtec factuur staat €608, terwijl op paypal factuur €631 staat..
Gebruikt PayPal een verkeerde/andere wisselkoers?

EDIT: Zonder de earphones trouwens

[ Voor 5% gewijzigd door Bobermo op 25-03-2013 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Ik denk eerder dat handtec de verkeerde koers gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe ook nog preorder bij Coolblue denk ik, ben met bel en sms bundel btw goedkoper uit dan zonder... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Bobermo schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:44:
[...]

Vreemd, op de Handtec factuur staat €608, terwijl op paypal factuur €631 staat..
Gebruikt PayPal een verkeerde/andere wisselkoers?

EDIT: Zonder de earphones trouwens
Dat was bij mij ook, via Paypal was een stukje duurder dan via m'n creditcard. Toen uiteraard maar via m'n creditcard besteld (en later weer geannuleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
xamirz schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:47:
Ik denk eerder dat handtec de verkeerde koers gebruikt
Handtec gebruikt 0.86, PayPal 0.822440..

Dat wordt dus ook annuleren en via creditcard doen, scheelt bijna € 25..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
Je kan in Paypal instellen of hjj de koers van je cc gebruikt of de koers van paypal. Paypal is meestal duurder.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Senor Sjon schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:51:
Je kan in Paypal instellen of hjj de koers van je cc gebruikt of de koers van paypal. Paypal is meestal duurder.
Dit wist ik echt niet... dat is toch raaaaaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Maar dat kan niet als je via Paypal direct vanaf je betaalrekening betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
Net T-Mobile gesproken:

Toestel heeft 5 weken levertijd in hun systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Klopt idd, je moet bij online buitenlandse transacties altijd betalen in de plaatselijke valuta. Scheelt aanzienlijk.
wph schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:55:
[...]

Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
Donstil schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:53:
[...]

Klopt idd, je moet bij online buitenlandse transacties altijd betalen in de plaatselijke valuta. Scheelt aanzienlijk.

[...]
Order even aangepast naar deze manier van betalen met Paypal, bedankt voor de tips!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
wontcachme schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:48:
Dankzij Handtec twijfel ik ook weet. Ik heb het geld in paypal klaar staan voor Saturn, maar die hebben de telefoon nog steeds niet op preorder gezet. Het liefst zou ik hem in Duitsland halen, maar om nou op de gok 30 minuten te gaan rijden deze week naar Duitsland is ook weer zo onhandig.

[...]

Wanneer heb je de mail gehad? Heb daar ook een preorder lopen, maar geen mail gezien.
Helaas betrof het alleen de afspraak om mijn gegevens te verifiëren :'( Bummer! |:(

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Laatst online: 15:10
wph schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:55:
[...]

Paypal heeft niets te zoeken op mijn bankrekening. Een cc is beter verzekerd tegen fraude.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobermo
Senor Sjon schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:22:
[...]
... Een cc is beter verzekerd tegen fraude.
Kun je wel zeggen ja, werd net gebeld met de vraag of het klopte dat er meerdere betalingen via Paypal aan één of andere firma Handtec gedaan zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calimero076
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09-09 22:05
Ik wil mijn order gaan plaatsen om ook een htc one te bemachtigen maar zit nog te twijfelen waar:
Optie 1: Amzon.de 599 Euro
Optie 2: amazon.co.uk 612,70 Euro
Optie 3: handtec.co.uk 593,89 Euro
Optie 4: clove.co.u 600,98 Euro

De minimale prijs verschillen maken mij niet zo veel uit, ik wil hem het liefst gewoon zo snel mogelijk in huis hebben. Iemand een idee welke aanbieder ze waarschijnlijk het eerst zal leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
Calimero076 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:44:
Ik wil mijn order gaan plaatsen om ook een htc one te bemachtigen maar zit nog te twijfelen waar:

De minimale prijs verschillen maken mij niet zo veel uit, ik wil hem het liefst gewoon zo snel mogelijk in huis hebben. Iemand een idee welke aanbieder ze waarschijnlijk het eerst zal leveren?
Alleen HTC (en wellicht God als je daar in gelooft) weet welke bedrijven de HTC het eerste heeft. Zoals ik eerder hier heb gepost heeft HTC beloofd aan het einde van de week alle retailers in de UK voorzien te hebben van One's, dus veel maakt het waarschijnlijk niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Alle retailers in de UK, Taiwan en Duitsland toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:21
Wat is nu de scherpste deal om een One MET abo af te sluiten? Ik zit nu bij VF, maar die grapjassen hebben een kronkel gekregen met hun tarieven. Ik zou een BSW kunnen nemem voor 32.50/maand plus bij betaling van 294,50. Eerste 6 maanden krijg ik 50% korting op de abo kosten. Dus: totaalprijs dan 975 euro.

Bij T-mobile: per maand 38.09 en toestel gratis: 914 euro. Tele2 mobiel is nog wat goedkoper, maar dat trekt me dan niet zo.

Heeft iemand nog een betere deal??

| Losing my religion |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
tzeunis schreef op maandag 25 maart 2013 @ 17:35:
Wat is nu de scherpste deal om een One MET abo af te sluiten? Ik zit nu bij VF, maar die grapjassen hebben een kronkel gekregen met hun tarieven. Ik zou een BSW kunnen nemem voor 32.50/maand plus bij betaling van 294,50. Eerste 6 maanden krijg ik 50% korting op de abo kosten. Dus: totaalprijs dan 975 euro.

Bij T-mobile: per maand 38.09 en toestel gratis: 914 euro. Tele2 mobiel is nog wat goedkoper, maar dat trekt me dan niet zo.

Heeft iemand nog een betere deal??
uhm los kopen, en dan simyo sim only erbij. Ligt eraan wat je verbruikt natuurlijk, maar dan kan je al klaar zijn voor 750/800 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Calimero076 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:44:

Denk dat Handtec de beste optie is, die hebben altijd super snel als eerste de smartphones ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou Amazon kiezen, al is het maar voor de Medialink, veel sneller zullen andere verkopers toch niet zijn.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 10:11
Heb belsimpel gewoon weer even gebeld. Het is volgens de laatste berichten nog steeds zo dat de one volgende week maandag(pasen?) bij hun binnenkomt en ik hem dan dinsdag of woensdag in huis heb! Lijkt me leuk... Hou niet zo van wachten namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RommelD
  • Laatst online: 09-05-2022

RommelD

Stargate overheerscht!

Net email terug van Smartphoneshop.be / coolblue
Beste Dhr. xxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer: xxxxx
Op het moment verwachten wij dit toestel nog altijd op 5/04/2013 te kunnen leveren, dit is al de uitgestelde datum namelijk. Wij baseren onze data echter op officiële berichten van de fabrikant en niet op geruchten.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Jonas Van der Aa
Medewerker klantenservice

Blijkbaar zegt HTC hun iets anders dan de rest van de wereld..

X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Óglaigh
alwaysleft schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:08:
[...]

Denk dat Handtec de beste optie is, die hebben altijd super snel als eerste de smartphones ;)
Maar de in het verleden behaalde resultaten hè... ;)
Zul je net zien, nu ik eens bij Handtec besteld heb zijn ze de laatste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:34:
Ik zou Amazon kiezen, al is het maar voor de Medialink, veel sneller zullen andere verkopers toch niet zijn.
Duitsland of Engeland?
Ik zie hem namelijk bij beiden niet vernoemd staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelio86
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 19:22
HTC_NL heeft mij bevestigd op Twitter dat de 'vroege pre-orders' pas half april/eind april geleverd zullen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
Roelio86 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:41:
HTC_NL heeft mij bevestigd op Twitter dat de 'vroege pre-orders' pas half april/eind april geleverd zullen worden.
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelio86
Ja idd, heb hem daarom maar bij Handtec.co.uk besteld... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Kwalijke zaak dat ze niet eerst hun resellers in Nederland hiervan op de hoogte brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
  • Laatst online: 18-09 10:24
Er staan er 2 op marktplaats dus als je hem perse snel wil hebben.....

Ik kan pas de 16e April verlengen en als ik dan geen goede aanbieding van mijn provider krijg ga ik hem wel ergens los kopen

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 16:44
Golf2vr6 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:54:
Er staan er 2 op marktplaats dus als je hem perse snel wil hebben.....
http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Ik zie een gat in de markt voor tweakers die al naar duitsland zijn geweest :)
Al 800 euro voor geboden...!

In zijn specs: Resolutie camera: meer dan 10 megapixels.
Dat moet wel een speciala versie zijn dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
yannickie111 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:06:
[...]

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr
Ik zie een gat in de markt voor tweakers die al naar duitsland zijn geweest :)
Al 800 euro voor geboden...!

In zijn specs: Resolutie camera: meer dan 10 megapixels.
Dat moet wel een speciala versie zijn dan :D
Nee hoor, is standaard op marktplaats :+
http://www.marktplaats.nl...6db858f31&previousPage=lr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelio86
Ik ben een stuk ongeduld :P

Heb hem besteld op een Duitse site die zegt hem op voorraad te hebben!!!

https://www.cw-mobile.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
Roelio86 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:13:

mijn duits is niet super, maar er staat toch echt - nicht lieferbar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Haha idd niet leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Roelio86 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:13:

Dan had je denk ik de laatste, want nu is hij niet meer leverbaar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelio86
Dan heb ik echt serieus de laatste, haha! Heb hem echt besteld net!!!

Bestellte Artikel
Produktname Artikelnummer EP Menge Zwischensumme
Zwischensumme 619,95 €
Versandkosten 15,95 €
MwSt. 101,53 €
Gesamtsumme 635,90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
_/-\o_ knappe prijs ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Roelio86 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 20:20:
Dan heb ik echt serieus de laatste, haha! Heb hem echt besteld net!!!

Bestellte Artikel
Produktname Artikelnummer EP Menge Zwischensumme
Zwischensumme 619,95 €
Versandkosten 15,95 €
MwSt. 101,53 €
Gesamtsumme 635,90
gefeliciteeerd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelio86
Thanks, even afwachten tot ik hem heb! Zie wel iets van Telekom Software staan, zal dat hetzelfde zijn als bv. Tmobile software en zou het te verwijderen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Hmm, twijfel nog welke kleur ik moet halen. Had al de zwarte gepreordered bij MM Nordhorn. Wou zonet toch ook even de witte preorderen, maar dat gaat volgens mij niet meer -.-. Er staat: Dieser Artikel ist im Onlineshop derzeit nicht mehr verfügbar. Bitte wenden Sie sich an Ihren Media Markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik even blij dat ik m daar gister nog heb gepreorderd! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
http://www.cw-mobile.de/mobiltelefone/htc/htc-one-silber
Er staat bij mij toch echt nog +Sofort Lieferbar op die site (voor levering beschikbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-09 12:26
sohus schreef op maandag 25 maart 2013 @ 21:15:
http://www.cw-mobile.de/mobiltelefone/htc/htc-one-silber
Er staat bij mij toch echt nog +Sofort Lieferbar op die site (voor levering beschikbaar).
Klopt en nu na een keer F5een weer niet leverbaar. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merfeh
  • Laatst online: 06-06 18:27
Godver, inderdaad. Ik overwoog ook hem te bestellen, ik druk op F5 en weg haha. Maar waar ik over twijfel is sowieso de 'Telekom software'. Het is dus een branded toestel.

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelio86
Denk dat ik hem dan toch maar annuleer, een branded toestel daar zit ik niet echt op te wachten.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar een pre-order bij handtec gedaan :)

Hopelijk klopt de info van XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 21:38:
Ook maar een pre-order bij handtec gedaan :)

Hopelijk klopt de info van XDA.
Lol nu niet meer denk ik... Er zijn veel lezers op xda en sites zoals tweakers die precies hetzelfde denken als jij. Maar wie weet heb je toch mazzel ;)

Ik doe niet meer aan preorders... Vorig jaar met de s3 hetzelfde gezeik. Je wil graag als eerste in het bezit zijn dmv een preorder terwijl de mensen zonder preorder ermee de winkel uit lopen ;(. Ik houd de saturn hier in Kleve nog wel even in de gaten 8)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

800+ op marktplaats... ik wacht wel op m'n mailtje uit Nordhorn ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
barrel schreef op maandag 25 maart 2013 @ 18:08:
[...]

uhm los kopen, en dan simyo sim only erbij. Ligt eraan wat je verbruikt natuurlijk, maar dan kan je al klaar zijn voor 750/800 euro
Het nadeel van Simyo is dat ze de internetsnelheden cappen. Koop je een supersnelle telefoon, hang je dat ding op een 2Mbit gecapte dataverbinding 8)7

Telfort heeft redelijk goedkope sim only abo's met een "internetversneller" met een redelijke prijs. Dat 'snelle' internet is dan 7Mbit max. Nog steeds veel te veel geld voor veel te weinig snelheid als je het mij vraagt, maargoed, crisistijd! :-(

De optie die ik zelf aan het bekijken ben - via studentmobiel:

Hollandse Nieuwe 275 + 500Mb data (vodafone netwerk, max 14.4Mbit)
Toestel: €454
P/m: €16,75

Totaal voor 2 jaar: € 856

link

[ Voor 4% gewijzigd door Crew One op 25-03-2013 22:28 . Reden: leer typen! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Golf2vr6
Crew One schreef op maandag 25 maart 2013 @ 22:25:
[...]

Het nadeel van Simyo is dat ze de internetsnelheden cappen. Koop je een supersnelle telefoon, hang je dat ding op een 2Mbit gecapte dataverbinding 8)7

Telfort heeft redelijk goedkope sim only abo's met een "internetversneller" met een redelijke prijs. Dat 'snelle' internet is dan 7Mbit max. Nog steeds veel te veel geld voor veel te weinig snelheid als je het mij vraagt, maargoed, crisistijd! :-(

De optie die ik zelf aan het bekijken ben - via studentmobiel:

Hollandse Nieuwe 275 + 500Mb data (vodafone netwerk, max 14.4Mbit)
Toestel: €454
P/m: €16,75

Totaal voor 2 jaar: € 856

link
Volgens mij mis je de 10 euro inet in je berekening en de snelheid is geen 14.4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Golf2vr6 schreef op maandag 25 maart 2013 @ 22:41:
[...]

Volgens mij mis je de 10 euro inet in je berekening en de snelheid is geen 14.4 ;)
Volgens HN wel. (Klantenservice->Zoek op 'snelheid', pagina is niet linkbaar helaas.)
Wat is de snelheid van mobiel internet bij hollandsnieuwe?
Met een hollandsnieuwe abonnement kun je internetten met een maximale downloadsnelheid van 14,4 Mbps
En die 10 euro mist helemaal niet, althans niet volgens de bestelpagina en zeker niet volgens HN.
Pagina: 1 ... 17 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.