je kunt zien of ze op voorraad zijn via de webstore en dan is die binnen 2 dagen op het filiaal van je keuze. Zo heb ik het ook gedaan, en nu heb ik hemwontcachme schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 00:16:
Met de uitgestelde NL levertijd toch maar goed de duitsers in de gaten houden en ff over de grens wippen. Grootste probleem wordt nog het vooruit betalen. Bij dure electronica wil ik altijd rembours betalen dus heb ik het cash in huis liggen en bij de Saturn willen ze dat ik betaal voordat ik het kom ophalen. De eikels
. Om nou weer langs de bank te gaan om geld te storten dat ik een week geleden eraf heb gehaald is ook weer zo irritant
Dit maakt het voor mij duidelijk:

Eerst een jaartje vodafone red voor 49 euro per maand en 330 voor de telefoon. Daarna een jaartje sim only van Simyo
Over de twee jaar verdeeld is dat per jaar een mooi bedrag van 583 euro.
// waarom wordt er geen thumb gemaakt als ik width="570px" height="123px" bijvoeg aan de img tag?

Eerst een jaartje vodafone red voor 49 euro per maand en 330 voor de telefoon. Daarna een jaartje sim only van Simyo
// waarom wordt er geen thumb gemaakt als ik width="570px" height="123px" bijvoeg aan de img tag?
Don't they have towels in the future ?
En dan daar cash betalen? Mijn duits is niet al te best maar zag die keuze bij het bestellen er niet bij staan.alwaysleft schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 00:55:
[...]
je kunt zien of ze op voorraad zijn via de webstore en dan is die binnen 2 dagen op het filiaal van je keuze. Zo heb ik het ook gedaan, en nu heb ik hem![]()
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
met paypalwontcachme schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 00:56:
[...]
En dan daar cash betalen? Mijn duits is niet al te best maar zag die keuze bij het bestellen er niet bij staan.
Hij is alleen niet meer op voorraad bij de saturn...
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
Hier hetzelfde, ook een 3gs. In de zomer van 2009 een heftig, kicken machinetje, maar inmiddels achterhaald en ben dat gesloten systeem en itunes zat, ook al heb ik een jailbreak. Apple moet echt IOS gaan verbeteren, widgets, meer informatie op lockscreen, verbeterde multitasking etc, en niet meer flikken dat je telefoon trager wordt na een update, anders kunnen ze weleens flink marktaandeel gaan verliezen. Voor IOS 7 staan er echter nog geen veranderingen in de planning.Zal je idd net zien...Ik word nu toch het wachten best wel zat...
Als ie nou eerst maar binnen is dan kan mijn iPhone 3gs snel naar mijn schoonmoeder.
Nou het heeft maar 3 maanden geduurd. ik heb hem eindelijk, gisteren bij Saturn.de Kleve opgehaald..
moet een ding toegeven die duitsers weten wel wat service is, in tegenstelling tot Saturn.nl
moet een ding toegeven die duitsers weten wel wat service is, in tegenstelling tot Saturn.nl
Verwijderd
3 maanden?Replay256 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 07:38:
Nou het heeft maar 3 maanden geduurd. ik heb hem eindelijk, gisteren bij Saturn.de Kleve opgehaald..
Ik kan de HTC One Sliver niet eens meer vinden bij Saturn.de... Alleen de Stealt Black versie en daar zit een levertijd van meer dan 4 weken op...
Omdat die was uitverkocht, zal nu hij eind volgende week te koop is weer snel verschijnen op de Saturn siteMarcello83 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 10:53:
Ik kan de HTC One Sliver niet eens meer vinden bij Saturn.de... Alleen de Stealt Black versie en daar zit een levertijd van meer dan 4 weken op...
Klopt, bij mij wouden ze hem nog instellen ookReplay256 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 07:38:
Hahaha ja ik ook,, met een duitse magazine en iets van een kortingsbon...alwaysleft schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:32:
[...]
Klopt, bij mij wouden ze hem nog instellen ook![]()
![]()
Kreeg er ook nog een paar snoepjes bij
Verwijderd
Pfff lucky ....... en ik maar wachten tot coolblue over de brug komt!!!!!!!!Replay256 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 11:55:
[...]
Ja wilde eerst de ZX bij Saturn.nl besteld maar werd niet geleverd, toen maar bij Amazon.de de HTC one besteld na 4 weken niets gehoord te hebben, heb ik afgelopen dinsdag maar bij Saturn.de besteld kon hem gelijk afgelopen donderdag op halen.. Super happy..
Nogmaals
Je krijgt je HTC One niet voor 16 april bij Nederlandse winkels en providers. Eind april is meer realistisch. Bevestigt door HTC vertegenwoordiger die op bezoek was bij Phone House Rotterdam.
Alle winkels die zeggen dat hij volgende week binnen komt houden je voor de gek, tenzij ze grijze import uit Duitsland doen (wat wel vaker voorkomt bij webwinkels).
Je krijgt je HTC One niet voor 16 april bij Nederlandse winkels en providers. Eind april is meer realistisch. Bevestigt door HTC vertegenwoordiger die op bezoek was bij Phone House Rotterdam.
Alle winkels die zeggen dat hij volgende week binnen komt houden je voor de gek, tenzij ze grijze import uit Duitsland doen (wat wel vaker voorkomt bij webwinkels).
Amen. Ze gaan nu eerst Duitsland en Engeland flink bevoorraden, zijn qua verkoopcijfers veel belangrijker dan ons kleine kikker landjesohus schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:23:
Nogmaals
Er zijn zat shops die levering krijgen buiten HTC Nederland om, dat is al een paar keer hier aangekaart.sohus schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:23:
Nogmaals
Dat is al jaren zo met HTC toestellen dus zal nu niet anders zijn.
Toestellen uit Duitsland zijn geen grijze import trouwens, vrije handel van goederen enz.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit gaat alleen niet op voor de officiele website van bijvoorbeeld: (MTV / T) -Mobile, Vodafone etc.Donstil schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 13:36:
[...]
Er zijn zat shops die levering krijgen buiten HTC Nederland om, dat is al een paar keer hier aangekaart.
Dat is al jaren zo met HTC toestellen dus zal nu niet anders zijn.
Toestellen uit Duitsland zijn geen grijze import trouwens, vrije handel van goederen enz.
Nee precies, die krijgen geleverd via groothandels waar HTC mee van doen heeft.Hessia schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 13:55:
[...]
Dit gaat alleen niet op voor de officiele website van bijvoorbeeld: (MTV / T) -Mobile, Vodafone etc.
Je ziet dat bij ons op het bedrijf ook, er komt een vertegenwoordiger van bedrijf X welke dan met snelle praatjes komt vertellen dat groothandel Y binnenkort bepaalde types notebooks op voorraad krijgt. Waarop mijn collega dan vervolgens zegt "ooh maar die heb ik al binnen via groothandel Z"
Voor degenen die niet graag vooruit betalen, bij de Mediamarkt.de kun je betalen bij ophalen en het is van hetzelfde concern als de Saturn
De wijzen komen uit het Oosten!
Verwijderd
Die Vodafone Red abonnementen zijn wel megaduur! Heb nu nog Vodafone, maar stap denk ik over naar T-mobile iSmart. Dan kan je tenminste veel internet krijgen in combinatie met niet heel veel belminuten.
Nu hopen dat de levertijd van de One niet nog verder wordt uitgesteld in NL.
Nu hopen dat de levertijd van de One niet nog verder wordt uitgesteld in NL.
KIJK ER IS HOOP. Besteld bij de PDA-shop
Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer:
De HTC is inderdaad al een aantal keer uitgesteld. Dat vinden we natuurlijk allemaal jammer! We verwachten hem nu op 5 april binnen te krijgen. Hopelijk kunnen we u dus snel blij maken met deze nieuwe telefoon. In combinatie met de otterbox bent u dan helemaal voorzien van het beste!
U ook een fijn weekend en vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice
Beste meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw e-mail met ticketnummer:
De HTC is inderdaad al een aantal keer uitgesteld. Dat vinden we natuurlijk allemaal jammer! We verwachten hem nu op 5 april binnen te krijgen. Hopelijk kunnen we u dus snel blij maken met deze nieuwe telefoon. In combinatie met de otterbox bent u dan helemaal voorzien van het beste!
U ook een fijn weekend en vriendelijke groet,
Medewerker Klantenservice
Ik hoop ook dat die bij PDAshop (Coolblue) op 5 april wordt geleverd.
Heb de HTC One ook daar besteld.
Dat gaat sowieso niet gebeurenG95 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 17:57:
Ik hoop ook dat die bij PDAshop (Coolblue) op 5 maart wordt geleverd.
daar heb ik hem ook besteld:DG95 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 17:57:
Ik hoop ook dat die bij PDAshop (Coolblue) op 5 maart wordt geleverd.
Vandaag even in de Vodafone winkel in Amstelveen geweest. Daar hingen zowel de zwarte als de zilveren showmodellen aan de muur, beide met een reclameposter van de HTC One X erachter
Verder wel fijn om de One nu eens in het echt gezien te hebben!

Kijk, da's een stuk dichter bij huis! Daar ga ik maandag eens eventjes bij langsBobermo schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 18:01:
Vandaag even in de Vodafone winkel in Amstelveen geweest. Daar hingen zowel de zwarte als de zilveren showmodellen aan de muur, beide met een reclameposter van de HTC One X erachter![]()
Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!
Wellicht omdat hij zei dat hij op 5 maart zou worden uitgeleverd.
Nevermind.
[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 23-03-2013 21:23 ]
Beide dummy's, maar toch fijn om even een idee te krijgen. Als je de winkel inloopt, hangen ze rechts achteraan tegen de muur, beide voor een rode poster met een aanbieding voor de One X dacht ik!BorgMan schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 18:18:
[...]
Kijk, da's een stuk dichter bij huis! Daar ga ik maandag eens eventjes bij langsDummy of werkend showmodel?
Aangezien 5 maart al geweest is!Donstil schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 18:32:
[...]
Hij heeft gewoon zin om te trollen joh, niet op ingaan.
Dit zijn allemaal berichten waar ik niks mee kan.
Wil eerst een echt officieel bericht van HTC horen en niet van een vertegenwoordiger die in de Phonehouse is geweest.
Niks persoonlijks, maar ik word een beetje gek van zulke berichten.
Kom dan ook met een officele berichtgeving voor dat je wat gaat roepen.
Of je moet zelf bij HTC werken.
Geld trouwens ook voor de berichten die zeggen dat ze eerder uitgeleverd worden.
Wil eerst een echt officieel bericht van HTC horen en niet van een vertegenwoordiger die in de Phonehouse is geweest.
Geld trouwens ook voor de berichten die zeggen dat ze eerder uitgeleverd worden.
sohus schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 12:23:
Nogmaals
[ Voor 4% gewijzigd door bartszoon op 23-03-2013 21:07 ]
Dit is het officiële bericht van HTC, gisteren uitgegeven:bartszoon schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 21:06:
[...]
Dus houd maar gewoon rekening met eind april, zolang je hem niet uit het buitenland haalt (raad ik wel aan, ben je namelijk ook nog goedkoper uit en je hebt gewoon garantie).“HTC has seen unprecedented demand for and interest in the new HTC One, and the care taken to design and build it is evidenced in early reviews. The new HTC One will roll out in the UK, Germany and Taiwan next week and across Europe, North America and most of Asia-Pacific before the end of April. We appreciate our customers’ patience, and believe that once they have the phone in their hands they will agree that it has been worth the wait.”
excuses, daar heb ik even overheen gelezen

Ho ho er staat "Before the end of april". Dat is een heel ruim begrip he, kan dus 2, of 30 april zijn maar ook alles wat er tussen zit.Óglaigh schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 21:12:
Dus houd maar gewoon rekening met eind april, zolang je hem niet uit het buitenland haalt (raad ik wel aan, ben je namelijk ook nog goedkoper uit en je hebt gewoon garantie).
Dan zou ik hier tot de release maar niet meer komen, dat soort berichten (waar jij dus gek van wordt) gaan nog veel komen namelijk.bartszoon schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 21:06:
[...]
[ Voor 72% gewijzigd door Donstil op 23-03-2013 21:27 ]
Klopt, dat is een heel ruim begrip. Maar ik denk dat je eerder aan het einde van de maand moet gaan denken, in plaats van het begin van de maand, want als het het begin van de maand was geweest, hadden ze dat wel gezegd. Maar het blijft gissen.Donstil schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 21:23:
[...]
Ho ho er staat "Before the end of april". Dat is een heel ruim begrip he, kan dus 2, of 30 april zijn maar ook alles wat er tussen zit.
[...]
Wat mij betreft knal ik ff naar Duitsland om er 1 te gaan halen... liefst met een stuk of 2 tweakers erbij... en dan alle 3 happy de Saturn uitlopen
I love watercooling
Zo moeilijk is het toch niet? Volgende week een paar landen en voor het eind van de maand de rest. Ga dus maar uit rond de release van de S4.Donstil schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 21:23:
[...]
excuses, daar heb ik even overheen gelezen
[...]
Ho ho er staat "Before the end of april". Dat is een heel ruim begrip he, kan dus 2, of 30 april zijn maar ook alles wat er tussen zit.
[...]
Dan zou ik hier tot de release maar niet meer komen, dat soort berichten (waar jij dus gek van wordt) gaan nog veel komen namelijk.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zit er ook aan te denken erom te gaan in Duitsland maar zie alleen de zwarte nog op de site van Saturn.deGarrett schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 21:47:
Wat mij betreft knal ik ff naar Duitsland om er 1 te gaan halen... liefst met een stuk of 2 tweakers erbij... en dan alle 3 happy de Saturn uitlopen
Ben ik blij dat ik zowat in Duitsland woon
Zojuist dit mailtje ontvangen van Hi, met als onderwerp 'Vertraging in de levering van je Hi bestelling met ordernummer xxxxxxxxxx':
Hi,
Het door jou bestelde artikel is helaas nog niet op voorraad. We blijven je op de hoogte houden van je bestelling.
We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel aanwezig is, ontvangt je een bericht dat je bestelling naar je wordt verzonden.
Groeten van Hi
Niet echt heel erg hoopgevend dus..
Hi,
Het door jou bestelde artikel is helaas nog niet op voorraad. We blijven je op de hoogte houden van je bestelling.
We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel aanwezig is, ontvangt je een bericht dat je bestelling naar je wordt verzonden.
Groeten van Hi
Niet echt heel erg hoopgevend dus..
[ Voor 10% gewijzigd door marijni12 op 24-03-2013 00:02 ]
Ik weet niet precies wat de bedoeling is van je berichtje maar je zegt precies wat ik ook al zei.Senor Sjon schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 22:36:
[...]
Zo moeilijk is het toch niet? Volgende week een paar landen en voor het eind van de maand de rest. Ga dus maar uit rond de release van de S4.
"Voor het eind van de maand de rest". Oftewel dat kan alles zijn.
Nou heb je er toch nog eens voordeel van
[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 24-03-2013 00:44 ]
Verwijderd
Wil je het toestel een beetje snel hebben doe dan geen pre order bij mediamarkt, saturn of vodafone. Er zijn mensen die nu nog wachten op hun pre order Xperia Z bij deze winkels.
Mijn ervaring uit het Xperia Z topic is dat Coolblue en T-mobile snel waren met uitleveren.
Mijn ervaring uit het Xperia Z topic is dat Coolblue en T-mobile snel waren met uitleveren.
Ik heb met MTV Mobile voor a.s. woensdag een bezorgafspraak staan. Ga ze morgen even bellen om te vragen wat er precies bezorgd gaat worden. Kan zijn dat ze die Medialink en URBeats alvast willen bezorgen maar dan ga ik dat weigeren want ik wil alles in 1x hebben zodat ik vrijheid heb om ergens anders naartoe te gaan als het te lang duurt. Maar wellicht heeft T-Mobile via hun Duitse hoofdkantoor een flinke lading weten veilig te stellen. We gaan het beleven.
Ik zie dat over het algemeen Tele2 en T-mobile de laagste prijzen hanteren. De beste providers zijn geen optie meer voor mij want Vodafone wordt gewoon belachelijk duur en leasen doe ik absoluut niet aan dus ik ben op zoek naar alternatieven. Kan iemand mij misschien vertellen of de dekking van Tele2/T-Mobile nog een beetje goed is hier in het oosten (Twente)? Zo ja, dan denk ik er sterk over na om de One te bestellen met aan abo van een van deze twee providers.
Is heel verschillend Snoop, ik had vier jaar geleden een iPhone abo afgesloten met T-Mobile, maar deze heb ik al snel ontbonden omdat ik 90% van de tijd geen, of slechts 1 streepje, bereik had. Ik woon randje Enschede. Ik ken mensen in o.a. Oldenzaal en Ootmarsum die T-Mobile hebben en die juist wel weer (goed?) bereik hebben. Het is dus denk ik heel verschillend, ligt er ook maar net aan waar de telefoonmast staat, naar mijn weten komen de signalen van de T-Mobile masten een stuk minder ver dan bijv de KPN/Vodafone masten.
OT: Ik heb de zwarte One bij de duitse Mediamarkt gepreorderd, hopelijk krijgen ze 'm volgende week binnen
OT: Ik heb de zwarte One bij de duitse Mediamarkt gepreorderd, hopelijk krijgen ze 'm volgende week binnen
[ Voor 9% gewijzigd door mauricedb op 24-03-2013 10:59 ]
Waar heb je dat gedaan als ik vragen mag? Ik vind hem namelijk niet terug op de Duitse Media Markt site.mauricedb schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:58:
In hoeverre is het zinvol om op dit moment naar een Duitse Media Markt te rijden, enige kans dat ze daar nu al op voorraad zijn?
http://data.mediamarkt.de...tellung/htc-one-m7-silberRaimon89 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 11:04:
[...]
Waar heb je dat gedaan als ik vragen mag? Ik vind hem namelijk niet terug op de Duitse Media Markt site.
In hoeverre is het zinvol om op dit moment naar een Duitse Media Markt te rijden, enige kans dat ze daar nu al op voorraad zijn?
Bedankt, ik keek helemaal verkeerd.
Verder zijn er geen beperkingen aan een Duits toestel ten opzichte van een Nederlandse? Even voor de zekerheid, dan bestel ik hem zometeen.
[ Voor 3% gewijzigd door RDMA op 24-03-2013 11:11 ]
*weg*, gezamenlijke inkoopacties zijn niet toegestaan op GoT
[ Voor 87% gewijzigd door Bullet NL op 24-03-2013 11:31 ]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Nee helemaal niet, ik zelf heb hem ook uit Duitsland.. alleen als je de Nederlandse taal wilt hebben ff deze app gebruiken MoreLocale 2. als je even terug leest is dit onderwerp al langs geweest..Raimon89 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 11:10:
[...]
Bedankt, ik keek helemaal verkeerd.
Verder zijn er geen beperkingen aan een Duits toestel ten opzichte van een Nederlandse? Even voor de zekerheid, dan bestel ik hem zometeen.
Dankje! Het blijft dus een gok zo te horen haha. Als er nog meer mensen zijn met ervaringen dan hoor ik dat graag. Mag ook via dm anders gaat het misschien teveel offtopicmauricedb schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:58:
Is heel verschillend Snoop, ik had vier jaar geleden een iPhone abo afgesloten met T-Mobile, maar deze heb ik al snel ontbonden omdat ik 90% van de tijd geen, of slechts 1 streepje, bereik had. Ik woon randje Enschede. Ik ken mensen in o.a. Oldenzaal en Ootmarsum die T-Mobile hebben en die juist wel weer (goed?) bereik hebben. Het is dus denk ik heel verschillend, ligt er ook maar net aan waar de telefoonmast staat, naar mijn weten komen de signalen van de T-Mobile masten een stuk minder ver dan bijv de KPN/Vodafone masten.
Ik zit te zoeken. maar welke Duitse mediamarkt zit het dichste bij de nederlandse grens.. waar jullie hem hebben hebben gehaald?
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Zit Nordhorn niet vlakbij?darkphoenix schreef op zondag 24 maart 2013 @ 12:07:
Ik zit te zoeken. maar welke Duitse mediamarkt zit het dichste bij de nederlandse grens.. waar jullie heb hebben gehaald?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
yesss super! thanks.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
ik heb ook 2 besteld.. Bedankt voor de link btw.
Ook besteld bij MM met adres van de vestiging zelf 
Arme Duitsers. Volgens mij gaan alle Mediamarkten en Saturns bij de grens overspoeld worden met onduldige Nederlandse tweakers.
Volgens Androidnext zou de One vanaf volgende week in ieder geval 'flachendeckend' (wijdverbreid) in Duitsland beschikbaar moeten zijn
.
http://www.androidnext.de...n-deutschland-verfuegbar/
Arme Duitsers. Volgens mij gaan alle Mediamarkten en Saturns bij de grens overspoeld worden met onduldige Nederlandse tweakers.
Volgens Androidnext zou de One vanaf volgende week in ieder geval 'flachendeckend' (wijdverbreid) in Duitsland beschikbaar moeten zijn
http://www.androidnext.de...n-deutschland-verfuegbar/
Baal ervan dat ik niet dichtbij de Duitse grens woon 
Anders had ik daar ook mijn HTC One weggehaald!
Anders had ik daar ook mijn HTC One weggehaald!
Ik heb hem uit duitsland gehaald, en kon gewoon nederlands instellenReplay256 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 11:16:
[...]
Nee helemaal niet, ik zelf heb hem ook uit Duitsland.. alleen als je de Nederlandse taal wilt hebben ff deze app gebruiken MoreLocale 2. als je even terug leest is dit onderwerp al langs geweest..
Vreemd!!!, ik kon dat niet moest de app installeren. talen die er op stonden waren Turks,Duits,English,Frans en nog een paar..alwaysleft schreef op zondag 24 maart 2013 @ 13:45:
[...]
Ik heb hem uit duitsland gehaald, en kon gewoon nederlands instellen![]()
![]()
maakt natuurlijk verder ook helemaal niets uit voor mij. ik gebruik altijd English (mijn moedertaal.)
O Ja, vergeten misschien heb jij een de Benelux versie kan me eerlijk gezegd niet voorstellen, maar kijk ff op de site van HTC www.htcmedialinkhd.com upload je factuur en vul ff IMEI nummer misschien heb je geluk en krijg je een Media LINK thuis gestuurd. Helaas werd mijn IMEI nummer niet herkendalwaysleft schreef op zondag 24 maart 2013 @ 13:45:
[...]
Ik heb hem uit duitsland gehaald, en kon gewoon nederlands instellen![]()
![]()
Ik heb precies hetzelfde, mocht je meer weten hoor ik dit graag. Ik gok dat ze alleen de Sim-kaart komen brengen.sohus schreef op zondag 24 maart 2013 @ 10:39:
Ik heb met MTV Mobile voor a.s. woensdag een bezorgafspraak staan. Ga ze morgen even bellen om te vragen wat er precies bezorgd gaat worden. Kan zijn dat ze die Medialink en URBeats alvast willen bezorgen maar dan ga ik dat weigeren want ik wil alles in 1x hebben zodat ik vrijheid heb om ergens anders naartoe te gaan als het te lang duurt. Maar wellicht heeft T-Mobile via hun Duitse hoofdkantoor een flinke lading weten veilig te stellen. We gaan het beleven.
Ook een pre-order bij MM Duitsland (Krefeld) geplaatst. 30km vanaf mijn woonplaats, dus goed te doen 
Ik heb als adres het MM adres ingevuld, ik hoop dat dat geen problemen geeft bij het ophalen (ivm tonen ID zoals op de site aangegeven).
Verder neem ik aan dat je bij de Duitse MM's gewoon met een Nederlandse pinpas kan betalen?
Ik heb als adres het MM adres ingevuld, ik hoop dat dat geen problemen geeft bij het ophalen (ivm tonen ID zoals op de site aangegeven).
Verder neem ik aan dat je bij de Duitse MM's gewoon met een Nederlandse pinpas kan betalen?
Moet geen problemen leveren wat betreft het adres. en ja je kan gewoon met pin betalen.Robbio85 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:02:
Ook een pre-order bij MM Duitsland (Krefeld) geplaatst. 30km vanaf mijn woonplaats, dus goed te doen
Ik had gewoon adres in keulen ingevoerd bij saturn ophalen, controleren ze niet eensRobbio85 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:02:
Verwijderd
Ik heb mijn HTC one bij gsm.nl besteld. Volgens de orderinfo komt hij binnen op 12 april.
Ik heb een preorder bij coolblue (belgie)staan en volgens de website leveren ze de htc medialink gewoon met het toestel mee.
Datum levering is 5/4.
Datum levering is 5/4.
[ Voor 8% gewijzigd door Gunth op 24-03-2013 16:14 ]
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Tjonge jonge, ik ben 2 dagen in Keulen geweest. Heb alle MM en Saturns gehad, was nergens meer te krijgen als los toestel. Ze hadden hem wel liggen zag ik, maar ze zijn er streng in dat het echt alleen MET abo verkocht mag worden. Erg jammer, weekendje Keulen voor niets. Het wordt dan maar de tele2 actie op pdashop, 38pm dan gratis. Of is er inmiddels al een betere actie?
Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries
Ook maar een pre order geplaatst bij Nordhorn. Heb familie daar vlakbij de grens wonen, misschien binnenkort maar eens even bezoeken
. Hopelijk is die wel snel op voorraad, vast eerder dan NL.
Oh ja hoe werkt het trouwens als je het toestel zakelijk in Duitsland wilt kopen? Kan je hem daar zonder BTW aanschaffen? Of moet ik het achteraf bij belastingdienst zelf terug vragen? Denk het laatste.
Oh ja hoe werkt het trouwens als je het toestel zakelijk in Duitsland wilt kopen? Kan je hem daar zonder BTW aanschaffen? Of moet ik het achteraf bij belastingdienst zelf terug vragen? Denk het laatste.
Je kan in Nederland toch ook de MediaMarkt niet binnen lopen en zonder btw kopen omdat het zakelijk is? Moet je toch altijd achteraf zelf terug vorderen.xileS schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:46:
Ook maar een pre order geplaatst bij Nordhorn. Heb familie daar vlakbij de grens wonen, misschien binnenkort maar eens even bezoeken. Hopelijk is die wel snel op voorraad, vast eerder dan NL.
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 24-03-2013 16:51 ]
Weet ook niet hoe dat precies werkt, mijn ouders doen vaak inkopen bij leveranciers in buitenland. Daar zijn de facturen gelijk al zonder BTW (btw nr geven is vaak genoeg), maar denk idd bij een winkel als MediaMarkt dat niet zo zal gaan. Achteraf BTW terugvragen van aankopen uit buitenland moet apart aangegeven worden en is lastiger dan Nederlandse BTW terug vragen.
Wel prettig dat er nog niks betaald hoeft te worden trouwens bij een preorder in Duitsland. Bij MM Online hier in NL moet je gelijk al dokken.
Wel prettig dat er nog niks betaald hoeft te worden trouwens bij een preorder in Duitsland. Bij MM Online hier in NL moet je gelijk al dokken.
Verwijderd
BTW terugvragen in Duitsland kan pas vanaf €50,- BTW, houd daar wel rekening mee.xileS schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:46:
Ook maar een pre order geplaatst bij Nordhorn. Heb familie daar vlakbij de grens wonen, misschien binnenkort maar eens even bezoeken. Hopelijk is die wel snel op voorraad, vast eerder dan NL.
edit:
En er gaat al gauw 4 maand overheen voor het afgehandeld is
En er gaat al gauw 4 maand overheen voor het afgehandeld is
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2013 17:28 ]
De MWST is in Duitsland nog 19%, je zit dus ruim boven de €50,-
Goh wat ben ik ook weer lekker bijdehand... denk ik even leuk te bestellen bij Media Markt Kleve (da's voor mij het minst ver rijden, minder dan Krefeld en Nordhorn) en dan blijkt er in Kleve helemaal geen Media Markt te zijn 
Nou dan wordt het nog kiezen ook... beide ong. 135km... dan toch maar Nordhorn... echt net over de grens en super easy te rijden
Nog een vraagje aan diegenen die hem reeds hebben (gehaald)... welke kleur hebben jullie?
Ik zou graag de zwarte hebben, zwart/strak/"mysterieus"/uniform...
Nou dan wordt het nog kiezen ook... beide ong. 135km... dan toch maar Nordhorn... echt net over de grens en super easy te rijden
Nog een vraagje aan diegenen die hem reeds hebben (gehaald)... welke kleur hebben jullie?
[ Voor 29% gewijzigd door Garrett op 24-03-2013 18:26 ]
I love watercooling
nope, niet geldig helaasReplay256 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 13:57:
[...]
O Ja, vergeten misschien heb jij een de Benelux versie kan me eerlijk gezegd niet voorstellen, maar kijk ff op de site van HTC www.htcmedialinkhd.com upload je factuur en vul ff IMEI nummer misschien heb je geluk en krijg je een Media LINK thuis gestuurd. Helaas werd mijn IMEI nummer niet herkend![]()
![]()
Heb de zwarte gepreordered, maar begin toch weer te twijfelen. Wil ze eigenlijk ook eerst graag beide in het echt zien.
Er schijnt er ook een in Dorsten te zitten vanaf grensovergang A12 ongeveer 70 km.Garrett schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:21:
Goh wat ben ik ook weer lekker bijdehand... denk ik even leuk te bestellen bij Media Markt Kleve (da's voor mij het minst ver rijden, minder dan Krefeld en Nordhorn) en dan blijkt er in Kleve helemaal geen Media Markt te zijn
Europaplatz 10
46282 Dorsten
Iemand ervaring met dit filiaal?
Wel een Saturn in Kleve, maar daar kan je hem niet meer preorderen.Garrett schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:21:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
ik hoop dat niemand een preorder heeft bij MM in Papenburg zodat ik die van mij snel kan ophalen
Daar zal ik mee in de war geweest zijn ja... oude man al he met 38wontcachme schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:53:
[...]
Wel een Saturn in Kleve, maar daar kan je hem niet meer preorderen.
Maar hij is inmiddels besteld... ik ga afwachten
I love watercooling
Ik heb ook een preorder in Papenburgxamirz schreef op zondag 24 maart 2013 @ 19:02:
ik hoop dat niemand een preorder heeft bij MM in Papenburg zodat ik die van mij snel kan ophalen
en bij de saturn in Oldenburg
en bij handtec.co.uk
Dus ik verwacht deze week toch echt wel een HTC One
hahha, goed bezig.. ik verwacht dat we hem gewoon deze week in Papenburg kunnen ophalen.gwsoldier schreef op zondag 24 maart 2013 @ 19:10:
[...]
Ik heb ook een preorder in Papenburg
en bij de saturn in Oldenburg
en bij handtec.co.uk
Dus ik verwacht deze week toch echt wel een HTC One
In hoeverre is zo'n pre-order bij de MM bindend? Anders plaats ik nog een pre-order bij een andere MM in de buurt namelijk.
ik zou gewoon doen, en dan kom je achter hoe bindend. Ik doe dit ook voor het eerst. Ben erg benieuwdRaimon89 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 19:32:
In hoeverre is zo'n pre-order bij de MM bindend? Anders plaats ik nog een pre-order bij een andere MM in de buurt namelijk.
Totaal niet bindend natuurlijk.xamirz schreef op zondag 24 maart 2013 @ 19:43:
[...]
ik zou gewoon doen, en dan kom je achter hoe bindend. Ik doe dit ook voor het eerst. Ben erg benieuwd
Je geeft waarschijnlijk valse adresgegevens op (moet duits adres zijn)
En je geeft geen creditcard gegevens.
Enige wat ze hebben is je naam...
Mensen jullie moeten allemaal annuleren bij handtec.uk!!! Dan heb ik mijne namelijk eerder!
[ Voor 24% gewijzigd door DaveD1109 op 24-03-2013 19:56 ]
DaveD
zodat jij hem sneller krijgt?DaveD1109 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 19:55:
Mensen jullie moeten allemaal annuleren bij handtec.uk!!!
Omdat....DaveD1109 schreef op zondag 24 maart 2013 @ 19:55:
Mensen jullie moeten allemaal annuleren bij handtec.uk!!! Dan heb ik mijne namelijk eerder!
Verwijderd
The_Worst et moi hebben hem afgelopen week beide gepreorderd bij de MM in Nordhorn, volgende week maar even die kant op knallen dan
Wel vreemd dat anderen hem wel bij MM en Saturns in Duitsland gekocht hebben...ik mag toch aannemen dat ze dat simlockvrij hebben gedaan of mis ik hier iets? Ik zat er ook aan te denken naar Duitsland te rijden maar de twijfel slaat nu wel toe.Merfeh schreef op zondag 24 maart 2013 @ 16:29:
Tjonge jonge, ik ben 2 dagen in Keulen geweest. Heb alle MM en Saturns gehad, was nergens meer te krijgen als los toestel. Ze hadden hem wel liggen zag ik, maar ze zijn er streng in dat het echt alleen MET abo verkocht mag worden. Erg jammer, weekendje Keulen voor niets. Het wordt dan maar de tele2 actie op pdashop, 38pm dan gratis. Of is er inmiddels al een betere actie?
Lijkt me logisch dat je hem eerst besteld, voordat je naar Duitsland rijdt...Boontjes schreef op zondag 24 maart 2013 @ 20:58:
[...]
Wel vreemd dat anderen hem wel bij MM en Saturns in Duitsland gekocht hebben...ik mag toch aannemen dat ze dat simlockvrij hebben gedaan of mis ik hier iets? Ik zat er ook aan te denken naar Duitsland te rijden maar de twijfel slaat nu wel toe.
¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL
Omdat hun dan meer toestellen overhouden?????

DaveD
Verwijderd
Mensen die hem in Duitsland hebben gekocht hebben allemaal gepreorderd naar mijn weten...Boontjes schreef op zondag 24 maart 2013 @ 20:58:
[...]
Wel vreemd dat anderen hem wel bij MM en Saturns in Duitsland gekocht hebben...ik mag toch aannemen dat ze dat simlockvrij hebben gedaan of mis ik hier iets?
Ok, dat mag.xileS schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:44:
Heb de zwarte gepreordered, maar begin toch weer te twijfelen. Wil ze eigenlijk ook eerst graag beide in het echt zien.
Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.