• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
alwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:09:
Mensen, trap niet in dit soort advertenties: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Oplichterij, want hij is dus gewoon binnen 2 dagen in iedere Mediamarkt op te halen in Duitsland!
Waarom nou oplichterij is net wat een gek er voor geeft. toch...

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12-2025
alwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:15:
[...]

Heb al gebeld voor je, heb toch vandaag vrij ;) Ze vertelden mij dat ze over een week beginnen met uitleveren :)
Vodafone zegt al vanaf het begin (dus nog voor de vertragingen al) dat ze vanaf week 16 leveren...

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-01 03:57
Mensen, trap niet in dit soort advertenties: http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Oplichterij, want hij is dus gewoon binnen 2 dagen in iedere Mediamarkt op te halen in Duitsland!
Beetje overdreven reaktie vind je niet ?
Tis niet dat hij er 1000 euro voor vraagt, dan zou ik het volmondig met je eens zijn maar dit ?

[ Voor 9% gewijzigd door MaXeRs op 08-04-2013 16:20 ]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
maxers1973 schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:19:
[...]

Tis niet dat hij er 1000 euro voor vraagt, dan zou ik het volmondig met je eens zijn maar dit ?
al aangepast ;)

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:41
maxers1973 schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:19:
[...]

Al mag het bod van 1200 euro hopelijk wel met een korreltje zout genomen worden :)

• alwaysleft
Replar schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:18:
[...]

Vodafone zegt al vanaf het begin (dus nog voor de vertragingen al) dat ze vanaf week 16 leveren...
Dan gaan ze het goed voorspellen ;)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Niet intrappen, want hij is dus gewoon binnen 2 dagen in iedere Mediamarkt op te halen in Duitsland!
Wat is hier mis mee ik snap het niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-12-2025
alwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:15:
[...]

Heb al gebeld voor je, heb toch vandaag vrij ;) Ze vertelden mij dat ze over een week beginnen met uitleveren :)
net ook gebeld. kreeg het volgende te horen:

het is een pre-order die worden volgende week uitgeleverd. U bent 1 van de eerste omdat het officieel nog neit mogelijk is voor bestaande klanten om bij verlenging dat toestel te kiezen 8)7 (Make that the cat wise story) |:(

• WirelessErik
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-12-2025
We hebben hier in NL een hoop webwinkels die voordeliger zijn als de mediamarkt in NL. Is dit in Duitsland niet zo? Kan nergens een webshop in DL vinden die de One aanbied

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:10
Modbreak:Ik weet dat het kinderachtig is, maar we willen hier niets lezen over het zelf verkopen van een HTC One

Cogitationis poenam nemo patitur

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-01 11:57
Ik had mijn (zwarte) HTC One besteld bij Handtec. De order status is van 'processing' naar 'canceled' gegaan zonder hiervan een mailtje te krijgen en ik vind nergens uitleg :s Iemand nog besteld bij handtec?

[ Voor 7% gewijzigd door GilH op 08-04-2013 16:34 ]

• Brad Pitt
  • Laatst online: 01-01 09:41
GilH schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:34:
Ik had mijn (zwarte) HTC One besteld bij Handtec. De order status is van 'processing' naar 'canceled' gegaan zonder hiervan een mailtje te krijgen en ik vind nergens uitleg :s Iemand nog besteld bij handtec?
Wat gaven ze als antwoord op jouw vraag aan hen waarom dat zo is gegaan?

Nickname does not reflect reality

• GilH
Brad Pitt schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:35:
[...]

Wat gaven ze als antwoord op jouw vraag aan hen waarom dat zo is gegaan?
Nog niets, heb mail gestuurd.. Wou gewoon even weten of dit bij nog mensen zo was :)

• marijnacht
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-12-2025
Senor Sjon schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:46:
Is toch niet zo raar? Formeel is HTC telkens heel laat met de uitstel. Kijk maar naar de 5 april deadline, veel winkels als CoolBlue kregen pas 4 april 's middags formeel bericht dat ie niet geleverd ging worden.
Als een krantje vrijdag/zaterdag wordt bezorgd, dan is ie al gedrukt hoor voordat HTC ging bokken.
Klopt idd, gelukkig ben ik vrijdag in duitsland. Daar m'n geluk maar eens proberen...

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:14
GilH schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:34:
Dit bevestigt wel mijn vermoeden dat het toch niet zo goed gaat met de black, zie ook de mail die ik van Amazon ontving:

Guten Tag,

vielen Dank für Ihre E-Mail an Amazon.de.

Es tut uns sehr Leid: Wir haben soeben erfahren, dass wir den Artikel "HTC One Smartphone (11,9 cm (4,7 Zoll) Touchscreen-Display, Ultrapixel Kamera, 32 GB interner Speicher, 1,7 GHz Quad-Core Prozessor, 2 GB RAM, LTE, NF" leider nicht mehr liefern können.

Dieser Artikel ist aufgrund geringer Stückzahl und der außergewöhnlich hohen Nachfrage nicht mehr lieferbar.

Wir bitten Sie um Ihr Verständnis.

Die Angaben über die Verfügbarkeit der einzelnen Titel erhalten wir von unseren Lieferanten - in der Regel können wir uns auf diese Angaben verlassen.

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Alle zwarte exemplaren komen naar Nederland!! (valse hoop? :P)

• DeadDevil6210
Zeemon123 schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:55:
Alle zwarte exemplaren komen naar Nederland!! (valse hoop? :P)
ik hoop het zit sterk te twijfelen om men order om te zetten naar een zilvere bij VF :/

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-12-2025

Niet intrappen, want hij is dus gewoon binnen 2 dagen in iedere Mediamarkt op te halen in Duitsland!
We hebben net een week geleden deze hele discussie gehad... 8)7

Vanaf hier e.v.:Garrett in "HTC One - Levertijden en prijzen"

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Zeemon123
Kumar Wolters schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:57:
[...]

ik hoop het zit sterk te twijfelen om men order om te zetten naar een zilvere bij VF :/
Ik zou daar nog heel even mee wachten...

Ik heb zelf gemaild met de vraag of de zwarte inderdaad in lagere hoeveelheden komt, zodra de eerste levering vandaag of morgen (waarschijnlijk) binnen is zullen ze daar antwoord op kunnen geven.

• alwaysleft
Voor mensen die bij Castle.nl hebben besteld:

Geachte heer,

De laatste melding voor de al geplaatste orders is 15-04, maar gezien de productieproblemen van dit toestel kan dit nog uitgesteld worden.

Met vriendelijke groet,

Castle Telecom

• alwaysleft
Studentmobiel.nl en GSMWijzer.nl gaan pas leveren vanaf volgende week woensdag, dus weer een dikke week vertraging:

Actuele status: dit product is nog niet beschikbaar, verwacht 17 april

• Zeemon123
alwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:07:
Studentmobiel.nl en GSMWijzer.nl gaan pas leveren vanaf volgende week woensdag, dus weer een dikke week vertraging:

Ik word gek

• GilH
Ik heb ontdekt waarom mijn status op 'cancel' kwam. Bij Handtec gaven ze een gratis flip case bij, dit zat ook in mijn pre-order. Deze zit er momenteel niet meer bij en waarschijnlijk is daarom mijn order automatisch gecanceld. Alleen gek dat ze dit niet laten weten? Geen leveringskwestie dus :)

• alwaysleft
Precies dezelfde datum dus als Coolblue. Volgende week woensdag kan je hem dus gewoon bestellen en is die een dag later in huis :)

• alwaysleft
Mensen die gepreorderd hebben bij Coolblue krijgen hun order ook niet deze week, want dit laat Cooblue weten op Twitter:

Die kans is erg klein doordat de HTC wat vertraging heeft, mocht dit wel gebeuren hoor je dit natuurlijk direct!

• Jamesl
  • Laatst online: 31-12-2025
alwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:07:

Pfff, ik zie het... Ik kijk verdorie elke dag en vanochtend (!) stond er nog verwacht 9 april dus met een beetje geluk zou ik hem dus morgen / over,orgen krijgen... Maarja niet dus :(
Ja dit is wel van toepassing ja |:(

• Golf2vr6
Ik kan vanaf de 16e verlengen, ik denk dat HTC daar rekening mee houdt... :+ O-) *O*

[ Voor 8% gewijzigd door Golf2vr6 op 08-04-2013 17:22 ]

¯\_(ツ)_/¯ Pixel 10 Pro XL

• eragonsrune
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-12-2025
Mtv mobile heeft zijn leveringsdatum nu aangepast naar ''half april'' ik heb de zwarte daar besteld en in eerste instantie kreeg ik 24 tot 26 april te horen via sms, maar ik hoop dat ''half april'' geen te optimistische datum blijkt te zijn :)

• Jamesl
  • Laatst online: 31-12-2025
Heb inmiddels even een mailtje gestuurd naar Studentmobiel, als ik meer weet dan post ik het hier wel :)

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

GilH schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:11:
Ik heb ontdekt waarom mijn status op 'cancel' kwam. Bij Handtec gaven ze een gratis flip case bij, dit zat ook in mijn pre-order. Deze zit er momenteel niet meer bij en waarschijnlijk is daarom mijn order automatisch gecanceld. Alleen gek dat ze dit niet laten weten? Geen leveringskwestie dus :)
Die heb ik ook gepreordered (zilver + flip case) op 4 april, maar geen cancel gehad.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• GilH
wontcachme schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:33:
[...]

Die heb ik ook gepreordered (zilver + flip case) op 4 april, maar geen cancel gehad.
En ik 29 maart.. Ik begin gek te worden |:( Ik wacht dan wel gewoon tot wanneer hij ergens beschikbaar is, en pre order hem dan maar niet.. Ook wel geïnteresseerd geraakt in de Media Link, dus ik koop hem dan wel bij GSMwijzer of Ritel gezien hij daar het goedkoopst is van de winkels die de Media Link aanbieden (althans dacht ik)

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

GilH schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:40:
[...]

En ik 29 maart.. Ik begin gek te worden |:( Ik wacht dan wel gewoon tot wanneer hij ergens beschikbaar is, en pre order hem dan maar niet.. Ook wel geïnteresseerd geraakt in de Media Link, dus ik koop hem dan wel bij GSMwijzer of Ritel gezien hij daar het goedkoopst is van de winkels die de Media Link aanbieden (althans dacht ik)
Ik laat het bij CB en Handtec staan tot Donderdag om te kijken wat er gebeurt. Woensdag avond heb ik een examen dus om dan nu in DE een telefoon te halen is niet de meest slimme actie. Donderdag ff rondbellen in DE of ik er ergens een kan reserveren en dan gelijk maar halen.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• MathijsRM
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-04-2022
Word toch wel is tijd dat ze in Nederland een release datum gaan halen.... 9 april is nu dus ook alweer veranderd naar 17... Waar het eerst zelfs 15 stond toen naar 9 ging en nu weer ruim een week wordt verschroven

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-12-2025
wontcachme schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:33:
[...]

zelfde hier order geplaatst op 1april

Verwijderd

Ook gekocht bij Saturn Kleve, binnen 1 a 3 dagen moet ie daar binnen zijn. Dan maar even langs

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09-2025
Kumar Wolters schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:28:
[...]

net ook gebeld. kreeg het volgende te horen:

het is een pre-order die worden volgende week uitgeleverd. U bent 1 van de eerste omdat het officieel nog neit mogelijk is voor bestaande klanten om bij verlenging dat toestel te kiezen 8)7 (Make that the cat wise story) |:(
Dat verhaal kreeg ik ook te horen en ik vind het vaag. Als je inlogd op de site dan kan het wel, maar via hen kan het niet omdat het een pre-oder is 8)7 Ik word door VF terug gebeld als het toestel beschikbaar is!

• lexxus93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:24
eragonsrune schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:28:
Mtv mobile heeft zijn leveringsdatum nu aangepast naar ''half april'' ik heb de zwarte daar besteld en in eerste instantie kreeg ik 24 tot 26 april te horen via sms, maar ik hoop dat ''half april'' geen te optimistische datum blijkt te zijn :)
Dat word gewoon 24-26 April hoor. Hij moet nog 'branded' gemaakt worden.

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
Ach mensen... hoe langer je wacht, des te groter het plezier. Net zoals met sex ;-)...

Ik had ook al erg voorbarig mijn HTC One X op martkplaats gezet en verdorie binnen 13 uur verkocht voor 300 pleuri! Jaartje oud en nu dus nog een week langer behelpen met mijn golden oldie HTC desire. Achja, ik had ook niet verwacht dat GSM wijzer de One deze week zou leveren.

| Losing my religion |

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:43
Vandaag ook mail ontvangen van Bol.com:
Geachte heer/mevrouw XXXXXX,

Onlangs heeft u bij ons het artikel ‘HTC One’ besteld met bestelnummer XXXXXX.

Onze leverancier heeft aangegeven dat de levering van het artikel vertraging heeft opgelopen. De nieuwe leverdatum is 19 april 2013. U ontvangt een e-mail zodra de bestelling is verstuurd.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Bol.com Klantenservice
Helaas, was te verwachten :'(

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12-2025
Pfft, als ze nog één keer verlaten is mijn geduld toch ook op ze. Levering is ook nog altijd niet confirmed op website van leverancier, van de zwarte is er zelfs geen datum meer beschikbaar wanneer ze er zouden binnenkrijgen.

• Donstil
  • Niet online
tzeunis schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:22:
Ach mensen... hoe langer je wacht, des te groter het plezier. Net zoals met sex ;-)...
Maar dan ben je er ook sneller klaar mee ;)

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Clove:
We are contacting you today regarding your order for the HTC One in Black that you have ordered from us.

As you are most likely aware, the HTC One is proving to be a very popular phone and the demand is greater than the current supply.

Originally scheduled for shipping on the 10th April, it is with regret we have to inform you of further delays. We have been informed by HTC that we are unlikely to receive stock of the HTC One in Black until early May.

This is not the news we wish to give out and can only empathise with the situation. We are doing all that we can to dispatch your order as soon as possible.

It is possible that you may be willing to switch to a Silver coloured unit. However we advise that you do not make this request at this time as Silver units are experiencing similar delays.

As and when we have a more accurate shipping date for stock of the Black units we will contact you again.

The Clove Technology Sales Team.
:X :X

• Bullet NL
Geweldig dat jullie hem allemaal uit Duitsland halen, mocht ik besluiten om er toch een te nemen dan heb kan ik hem gewoon uit voorraad bij een Nederlandse winkel halen ;) :P

Ik wil iedereen hier dan ook het advies geven om hem toch vooral in Duitsland of Engeland te bestellen :P ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Bullet NL op 08-04-2013 19:02 ]

• alwaysleft
Wauw, in mei dus pas weer een nieuwe levering van de One bij Clove ook de zilvere :/

• alwaysleft
Zoo, mijn wachten is over. Op mediamarkt.de besteld en in MM Aken woensdag of donderdag ophalen. Gelukkig, lang leve Duitsland :D :) O+ :) :9~

[ Voor 16% gewijzigd door alwaysleft op 08-04-2013 19:19 ]

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
Bullet NL schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:01:
Geweldig dat jullie hem allemaal uit Duitsland halen, mocht ik besluiten om er toch een te nemen dan heb kan ik hem gewoon uit voorraad bij een Nederlandse winkel halen ;) :P

Ik wil iedereen hier dan ook het advies geven om hem toch vooral in Duitsland of Engeland te bestellen :P ;)
Hoho, laar mij er buiten :P

Zit heel ongeduldig bij de brievenbus op mijn pakketje van Vodafone te wachten :9 *O*

Verder wel met je eens. hoe meer mensen hem uit Duitsland halen, hoe eerder ik/wij hem hebben

[ Voor 8% gewijzigd door Martin-S op 08-04-2013 19:08 ]

• DeadDevil6210
Martin-S schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:07:
[...]

Hoho, laar mij er buiten :P

Zit heel ongeduldig bij de brievenbus op mijn pakketje van Vodafone te wachten :9 *O*

Verder wel met je eens. hoe meer mensen hem uit Duitsland halen, hoe eerder ik/wij hem hebben
Ik wacht ook rustig af kijken wat er volgende week gebeurd >:)

• Bullet NL
alwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:06:
Zoo, mijn wachten is over. Op mediamarkt.de besteld en in MM Aken woensdag of donderdag ophalen. Gelukkig.. :)
Je bedoelt je 2e exemplaar? Die eerste had je gesloopt toch??? ;) :P :D

• alwaysleft
Bullet NL schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:19:
[...]

Je bedoelt je 2e exemplaar? Die eerste had je gesloopt toch??? ;) :P :D
:D Och die ander komt ook weer bij een gelukkige eigenaar terecht ;)

• Golf2vr6
alwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:20:
[...]

:D Och die ander komt ook weer bij een gelukkige eigenaar terecht ;)
Ik wens je met deze meer geluk. Je durft het iig nog aan om hem weer in Duitsland te halen?!

Hij staat nu ook op de F&F van Vodafone:
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/5918

mmm, is ook niet echt voordelig meer.... Duurste abo 1 jaar 58,50 p/m nog ff 315,00 bijleggen....

[ Voor 26% gewijzigd door Golf2vr6 op 08-04-2013 19:33 ]

• IseT
  • Laatst online: 14:56
Golf2vr6 schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:25:
[...]

Ik wens je met deze meer geluk. Je durft het iig nog aan om hem weer in Duitsland te halen?!

Hij staat nu ook op de F&F van Vodafone:
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/5918

mmm, is ook niet echt voordelig meer.... Duurste abo 1 jaar 58,50 p/m nog ff 315,00 bijleggen....
Ik vindt het wel mee vallen. Bel+SMS+WEB 100 + 500MB €22,48 per maand. + €294,99 bij betalen. Dit kan ik wel ff aftikken heb ik voor 22,50 per maand een abbo dat aan mijn eisen voldoet. Heb alleen geen F&F code :(

• luccie
  • Registratie: April 2005
Dit mag niet.

[ Voor 90% gewijzigd door AmbroosV op 08-04-2013 19:55 ]

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
Morgen toch maar eens ff aankaarten:
OverzichtEenmalig
HTC One € 174,99
Totaal eenmalig € 174,99
Maandelijks
Red 2 jaar ? € 49,00 € 44,10 *

* Aanbieding blijft geldig na afloop van abonnement.
Actieprijs p/mnd € 44,10
In mijn bestel overzicht van 19-maart staat nog mooi €49p/m

[ Voor 7% gewijzigd door Martin-S op 08-04-2013 19:43 ]

• Golf2vr6
Martin-S schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:41:
Morgen toch maar eens ff aankaarten:

[...]

In mijn bestel overzicht van 19-maart staat nog mooi €49p/m
Dit is via F&F he ;)

• Donstil
  • Niet online
IseT schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:35:
[...]

Ik vindt het wel mee vallen. Bel+SMS+WEB 100 + 500MB €22,48 per maand. + €294,99 bij betalen. Dit kan ik wel ff aftikken heb ik voor 22,50 per maand een abbo dat aan mijn eisen voldoet. Heb alleen geen F&F code :(
Vind je dat meevallen? Vind het behoorlijk duur voor een F&F abonnement.

Ik betaal zonder F&F code maar een paar euro meer voor 125minuten en 4096mb
Toestel was ook goedkoper (240 ofz).

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 08-04-2013 19:52 ]

• hiddit
mail van handtec

Handtec have been informed by HTC Distribution that there will be further delays affecting both Black and Silver HTC One pre-orders.

For all customers who have ordered the HTC One 32gb Black we have been informed that this will now be expected towards the end of April-Early May.

At this time HTC One 32gb Silver customers should expect delays until the 22nd/29th April.

Unfortunately no exact date has been given for either device but as soon as we can confirm this we will update the relevant product pages immediately.

The Batch that was expected for this week is no longer due to arrive.

Should you wish to make any changes to your order please email customer services upon the email address below -

- contact@handtec.co.uk.

Handtec apologise for any inconvenience caused and sincerely appreciate your continued patience with this product launch.

• Óglaigh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-09-2025
^ Kreeg die mail zo net ook van Handtec. Ik ga hem maar annuleren.

• hiddit
Óglaigh schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:53:
^ Kreeg die mail zo net ook van Handtec. Ik ga hem maar annuleren.
ik heb zo juist ook mailtje gestuurd om te annuleren
nou maar is kijken waar ik hem dan ga halen

• MacorgaZ
  • Laatst online: 20-11-2025
Jammer dat HTC zo hard faalt met de levering, ze moeten nu gewoon hard knallen om uit hun dal te komen en de One is echt een mooi toestel, maar daar heb je weinig aan als niemand hem uberhaupt kan kopen...

Bambu Lab P1S Combo

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Ook gecancelled. Hopelijk een beetje snel het geld terug

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10-2025
Mijn HTC One uit Duitsland heeft trouwens gewoon de Nederlandse taal in het keuzemenu, kwam automatisch naar voren bij uitlezen Simkaart.

• Óglaigh
Echt zuur: ik had de telefoon al eerder bij Handtec besteld, maar heb hem vervolgens geannuleerd en weer op nieuw besteld. Als ik dat niet had gedaan had ik hem nu al gehad. :(

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Hmmm, PAypal heeft mijn geld al terug alleen wordt het nu tijdelijk geblokkeerd?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/50254601/Overig/Betaling.JPG

En wat moet dat hier :) Even wachten, kwestie van PayPal contacten :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Óglaigh
Dat kan wel even duren, de vorige keer duurde het bij mij anderhalve week voordat ik het geld terug had.

Verwijderd

Ik heb hem! Gisteren alle mediamarkten en saturn's binnen straal van 75 km een mail gestuurd of ze er een hadden. Vanmorge allemaal mailtjes gehad van verschillende vestigingen dat ze er geen op voorraad hadden. Kwam ik vanmiddag thuis van het werk kreeg ik een mail van Saturn Krefeld dat ze er een hebben en dat ik die tot morgen kon reserveren voor 599. Gelijk ernaartoe gereden. Er lagen er nog 3, die voor 649 verkocht worden. Bleek dat ze hem niet hadden gereserveerd was iets fout gegaan. Met laten zien van de mail kreeg ik hem voor 599. Nu uitvogelen!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
wontcachme schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:05:
Hmmm, PAypal heeft mijn geld al terug alleen wordt het nu tijdelijk geblokkeerd?

[afbeelding]
Duurt een paar werkdagen. Is normaal. Over een paar dagen kun je het terugboeken.

| Losing my religion |

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

tzeunis schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:13:
[...]

Duurt een paar werkdagen. Is normaal. Over een paar dagen kun je het terugboeken.
*weg*, dit hoeft niet Ik wilde nu ergens anders bestellen :P. Eens kijken hoe ik het sneller vrij kan krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 08-04-2013 20:21 ]

• Donstil
  • Niet online
Óglaigh schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:59:
Echt zuur: ik had de telefoon al eerder bij Handtec besteld, maar heb hem vervolgens geannuleerd en weer op nieuw besteld. Als ik dat niet had gedaan had ik hem nu al gehad. :(
Waarom heb je dat dan ook gedaan 8)7
wontcachme schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:17:
[...]

De fuckers. Ik wilde nu ergens anders bestellen :P. Eens kijken hoe ik het sneller vrij kan krijgen.
Niet, Paypal schiet het bedrag voor als ze het geld nog niet van jou hebben kunnen incasseren (Automatische incasso duurt bv langer) zodat een Paypal betaling "direct" bij de winkel is. Dat werkt dus bij bestellen in je voordeel maar omdat het nu andersom is lijkt het in je nadeel te werken.

Bellen enz heeft geen zin, ik ben er ooit namelijk ook eens op de pijnlijke manier achtergekomen.

Nu voor 2,- per maand een CreditCard in mijn betaal pakket en wil nooit meer zonder. Gezeik met Paypal altijd

[ Voor 53% gewijzigd door Donstil op 08-04-2013 20:22 ]

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

Donstil schreef op maandag 08 april 2013 @ 20:18:
[...]
Niet, Paypal schiet het bedrag voor als ze het geld nog niet van jou hebben kunnen incasseren (Automatische incasso duurt bv langer) zodat een Paypal betaling "direct" bij de winkel is. Dat werkt dus bij bestellen in je voordeel maar omdat het nu andersom is lijkt het in je nadeel te werken.

Bellen enz heeft geen zin, ik ben er ooit namelijk ook eens op de pijnlijke manier achtergekomen.

Nu voor 2,- per maand een CreditCard in mijn betaal pakket en wil nooit meer zonder. Gezeik met Paypal altijd
Kwam ik nu ook achter. Nu maar op een andere manier gedaan. Net besteld maar bij Saturn Kleve. Hopelijk donderdag of vrijdag dat ik hem kan ophalen. 1 tot 3 dagen stond er. Kijken of ze erin trappen dat ik woon in de Saturn daar qua adres :P

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09-2025
Zie ik nou staan dat de HTC One op F&F site op voorraad is? :P

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12-2025
Net van MM Emden terug met een mooie HTC one silver. Wat een mooi ding. Moet wel even wennen..

• StupidMonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:54
Is er ondertussen al iets meer bekend over de 64gb versies? Op het moment ook wachtende op de black variant, maar als die inderdaad pas begin mei komen dan is het wellicht voor mijzelf interessanter om op de 64 te wachten.

i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

StupidMonkey schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:46:
Is er ondertussen al iets meer bekend over de 64gb versies? Op het moment ook wachtende op de black variant, maar als die inderdaad pas begin mei komen dan is het wellicht voor mijzelf interessanter om op de 64 te wachten.
Volgens mij niet. Alleen dat er in Amerika de mogelijkheid is om de 64gb Developer Edition te kopen.

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-12-2025
wontcachme schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:50:
[...]

Volgens mij niet. Alleen dat er in Amerika de mogelijkheid is om de 64gb Developer Edition te kopen.
Inmiddels kan je daar ook bij AT&T de 64GB versie voorbestellen, voor Europa heb ik er echter nog niets van vernomen.

Blijft altijd wel typisch dat je in Europa voor alle fabrikanten behalve Apple zo gigantisch lang moet wachten voordat je de varianten met meer opslag kan krijgen. (In Nederland is dat dikwijls zelfs pas tegen de tijd dat de opvolger al is aangekondigd...)

Alleen de One X+ is dit naar mijn idee gelukt, maar ja, dat was ook eigenlijk een apart model die alleen in die grootte voorkwam.

Daarom ben ik overigens wel blij dat de One pas bij 32GB begint. Met 16GB (zoals de One X eerst) zou ik nooit kunnen leven.

• Gabyoyo
  • Laatst online: 15-03-2021
Ik heb vandaag melding gekregen van Bas Distributie dat ik hem waarschijnlijk rond de 15de kan verwachten.. nu vraag ik me af.. kan ik hier vanuit gaan of zal het nog ff duren?

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:24

Garrett

Watercooler

yaayyy AUF LAGER *D (de zilveren dan)
http://www.mediamarkt.de/...nlineshop&query=htc%20one

I love watercooling

• alwaysleft

• alwaysleft
Upbeat schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:04:
Zie ik nou staan dat de HTC One op F&F site op voorraad is? :P
Zal wel foutieve info zijn van die voorraad, heel Vodafone heeft die namelijk niet :P

• alwaysleft
3 weken levertijd bij clove.co.uk als je hem nu zou bestellen voor de zilveren, en in mei komt dus pas de zwarte uit in Engeland:

Update 8th April: Silver units currently have an approximate dispatch time of 14-21 days from date of order. All orders are being shipped in chronological order as soon as we have stock available. Black units delayed until early May.

Aldus de Clove website

• wontcachme
  • Nu online

wontcachme

alwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 22:58:
3 weken levertijd bij clove.co.uk als je hem nu zou bestellen voor de zilveren, en in mei komt dus pas de zwarte uit in Engeland:

Update 8th April: Silver units currently have an approximate dispatch time of 14-21 days from date of order. All orders are being shipped in chronological order as soon as we have stock available. Black units delayed until early May.

Aldus de Clove website
\Kijk eens een pagina terug ;)

• alwaysleft
Order loopt goed zie ik, vanmiddag besteld bij de MM Online :)

auf Lager; IN BEARBEITUNG

Wir bereiten Ihre Bestellung für den Versand vor.

[ Voor 14% gewijzigd door alwaysleft op 08-04-2013 23:03 ]

• alwaysleft
Vodafone Friends and Family staat inderdaad met koeie letters de One op voorraad, opvallend, meestal klopt de voorraad niet altijd bij Vodafone...hoop nu wel voor diegene die interesse hebben!

http://postimg.org/image/53nnd12g5/

[ Voor 28% gewijzigd door alwaysleft op 08-04-2013 23:13 ]

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:15
alwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 23:02:
Order loopt goed zie ik, vanmiddag besteld bij de MM Online :)

auf Lager; IN BEARBEITUNG

Wir bereiten Ihre Bestellung für den Versand vor.
Wat voor adres heb je opgegeven en heb je al betaald?

• alwaysleft
SurfHost schreef op maandag 08 april 2013 @ 23:13:
[...]

Wat voor adres heb je opgegeven en heb je al betaald?
Met paypal betaald en adres Mediamarkt opgegeven, al paar keer gedaan, maakt geen bal uit ;)

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:24

Garrett

Watercooler

alwaysleft schreef op maandag 08 april 2013 @ 23:14:
[...]

Met paypal betaald en adres Mediamarkt opgegeven, al paar keer gedaan, maakt geen bal uit ;)
Alweer 1 besteld? waarom zoveel? :D

I love watercooling

• alwaysleft
Garrett schreef op maandag 08 april 2013 @ 23:15:
[...]

Alweer 1 besteld? waarom zoveel? :D
Al vaak genoeg vermeld waarom ;)

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Heeft er trouwens al iemand bij stilgestaan dat wanneer je overal maar een beetje pre-orders gaat lopen plaatsen je alleen maar het probleem van tekorten aanwakkert bij HTC? Voor hen is er natuurlijk geen touw aan vast te knopen van welke markt nu de vraag komt. Moeten ze het toestel naar DE, UK of toch maar de Nederlandse markt induwen? Je krijgt dus een sneeuwbaleffect waarbij de werkelijke vraag ver onder het aantal pre-orders ligt.

Nu weer on-topic. Ik zag zojuist dat de iSmart abbo's bij t-mobile veranderd zijn. Zelf in maart verlengd voor 9 maanden 50% korting en de resterende maanden normale prijs. Lijkt erop alsof ze nu een soort van korting geven over de gehele 24 maanden.

Voorbeeld voor i200

Was: 9 maanden * 25,17 en 15 * 50,33 = 981

Nu: 24* 41,50 = 996

Heb de rest van de abbo's niet bekeken maar lijkt me dat daar ook verschil in is gekomen.

• mauricedb
  • Laatst online: 22:42
Ik laat de zwarte versie maar voor wat het is en heb zojuist de zilveren bij de Mediamarkt besteld, ben erg benieuwd :D

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-12-2025
Mooi, als iedereen nu z'n bestelde zwarte cancelled dan heb ik de mijne sneller. Thanks! >:)

• luccie
  • Registratie: April 2005
Inderdaad,

Dit staat op duitse HTC twitter:
Sooo, silver und stealth black rollen simultan aus. Liebe Grüße

https://twitter.com/HTC_de/status/316887992042156033

Mja of het klopt

[ Voor 25% gewijzigd door luccie op 09-04-2013 00:04 ]

• mauricedb
  • Laatst online: 22:42
Die tweet is alweer van twee weken terug, deze is dan wel wat recenter (alsnog week terug..): "Hi, wir beliefern die Händler, es dauert nicht mehr lange" op de vraag wanneer de zwarte te koop is (min of meer.. :P). Achja, vond eerst de zwarte wat mooier, eleganter, maar de zilveren straalt vind ik dan weer meer kwaliteit uit. Aangezien ik berichten hoorde dat het nog wel een maand kan duren voordat de zwarte (goed) leverbaar is heb ik de knoop maar doorgehakt om de zilveren te doen (welke ik ook gewoon prachtig vind :D).

• alwaysleft
mauricedb schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 00:14:
Die tweet is alweer van twee weken terug, deze is dan wel wat recenter (alsnog week terug..): "Hi, wir beliefern die Händler, es dauert nicht mehr lange" op de vraag wanneer de zwarte te koop is (min of meer.. :P). Achja, vond eerst de zwarte wat mooier, eleganter, maar de zilveren straalt vind ik dan weer meer kwaliteit uit. Aangezien ik berichten hoorde dat het nog wel een maand kan duren voordat ie (goed) leverbaar is heb ik de knoop maar doorgehakt om de zilveren te doen (welke ik ook gewoon prachtig vind :D).
Dan kan je hem woensdag of donderdag afhalen gok ik ;)

• PerK
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-10-2023
Heb een zilvere maar besteld bij SiComputers. Die gaven via de mail aan dat ze vandaag de eerste batch binnen zouden krijgen (Laat mijne er aub bijzitten :9~ ).

• deephallow1
Levering is verschoven naar 22/04 bij leverancier, deze keer echter wel confirmed en 40 stuks ... laten we hopen.

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Hoe kun je nou precies bestellen via die Duitse mediamarkt site?
Of kun je niet laten bezorgen naar Nederland?

• PerK
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-10-2023
edgarf28 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:56:
Hoe kun je nou precies bestellen via die Duitse mediamarkt site?
Of kun je niet laten bezorgen naar Nederland?
Ze leveren alleen binnen Duitsland. Dus je moet hem ophalen. :9

Verwijderd

deephallow1 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:53:
Levering is verschoven naar 22/04 bij leverancier, deze keer echter wel confirmed en 40 stuks ... laten we hopen.
Welke winkel/webshop?

• deephallow1
Is leverancier die ze hier op het werk gebruiken (werk gsm, vandaar)

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
paul-s83 schreef op maandag 08 april 2013 @ 23:25:
Heeft er trouwens al iemand bij stilgestaan dat wanneer je overal maar een beetje pre-orders gaat lopen plaatsen je alleen maar het probleem van tekorten aanwakkert bij HTC? Voor hen is er natuurlijk geen touw aan vast te knopen van welke markt nu de vraag komt. Moeten ze het toestel naar DE, UK of toch maar de Nederlandse markt induwen? Je krijgt dus een sneeuwbaleffect waarbij de werkelijke vraag ver onder het aantal pre-orders ligt.

Nu weer on-topic. Ik zag zojuist dat de iSmart abbo's bij t-mobile veranderd zijn. Zelf in maart verlengd voor 9 maanden 50% korting en de resterende maanden normale prijs. Lijkt erop alsof ze nu een soort van korting geven over de gehele 24 maanden.

Voorbeeld voor i200

Was: 9 maanden * 25,17 en 15 * 50,33 = 981

Nu: 24* 41,50 = 996

Heb de rest van de abbo's niet bekeken maar lijkt me dat daar ook verschil in is gekomen.
Bij T-Mobile schrikt het toch af als je ziet dat je na een relatief korte periode toch de hoofdprijs gaat betalen. En die formule van xx maanden xx% korting wisselt bij de high end toestellen om het makkelijker te maken. Ook hebben sommige webshops de vrijheid om de korting te variëren over de looptijd.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 ... 32 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.