• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06-2025

Ippe Ziepe

@ippeziepe

paul-s83 schreef op maandag 08 april 2013 @ 23:25:
Heeft er trouwens al iemand bij stilgestaan dat wanneer je overal maar een beetje pre-orders gaat lopen plaatsen je alleen maar het probleem van tekorten aanwakkert bij HTC? Voor hen is er natuurlijk geen touw aan vast te knopen van welke markt nu de vraag komt. Moeten ze het toestel naar DE, UK of toch maar de Nederlandse markt induwen? Je krijgt dus een sneeuwbaleffect waarbij de werkelijke vraag ver onder het aantal pre-orders ligt.
Misschien is het een idee dat fabrikant en leveranciers beter inzichtelijk maken wanneer welk toestel waar te koop is, zodat preorders uberhaupt zin hebben voor klanten. Mensen preorderen vooral omdat ze het toestel z.s.m. willen hebben. Dat zijn enthousiastelingen die mogelijke toekomstige klanten kunnen tonen waarom ze blij zijn met hun nieuwe speeltje. (Ik begrijp daarom ook niet waarom niet eerst alle preorders worden voorzien van een toestel, waarna pas winkels als MM in .de worden bevoorraad.) De ene winkel kan toestellen meteen verzenden, een andere krijgt een toestel pas 2 dagen later. (Weer een andere *kuch*Belsimpel*kuch* verkoopt je gepreorderde toestel vrolijk aan een nieuwe klant terwijl ze iets met je contract doen, zodat je alsnog 2 weken kunt wachten totdat er weer een levering is.)

/mijn 2 centen
/iemand terug van een stuiver?

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik doe er 2 cent bij, heb je afgerond een stuiver.

Pre-orders zijn minder interessant, dat zijn mensen die no-matter-what toch het toestel wel kopen. In de winkels loopt de argeloze consument het toestel tegen het lijf i.c.m. een te duur abonnement. Win-win voor provider en HTC. Ook is het toestel dan veel zichtbaarder dan in de binnenzak van een tweaker.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11-2025
Zijn er al mensen met leveringen van Hi? Heb even de laatste paar pagina's doorzocht maar kon niets vinden zo snel en zoeken op Hi levert ook iedereen op die high, hier of een andere combinatie heeft gebruikt in zijn post (bijna elke post dus) :P

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:48
deephallow1 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:07:
[...]

Is leverancier die ze hier op het werk gebruiken (werk gsm, vandaar)
Is dat dé leverancier van NL of gewoon een leverancier?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Richurdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
darkpluisje schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:18:
Zijn er al mensen met leveringen van Hi? Heb even de laatste paar pagina's doorzocht maar kon niets vinden zo snel en zoeken op Hi levert ook iedereen op die high, hier of een andere combinatie heeft gebruikt in zijn post (bijna elke post dus) :P
Ik heb hem ook ge pre-orderd bij Hi. Al een paar keer contact gehad met de Twitter helpdesk. Kwam niet meer uit dan 'Je wordt over de status van de levering via de mail op de hoogte gehouden'

Nu maar een e-mail gestuurd dat ik graag meer informatie wil over de status en leverdatum.
Als de zwarte echt pas begin mei in de winkels ligt, rijd ik ook wel even heen en weer naar duitsland en neem ik een sim-only.

• syntesia
  • Laatst online: 15:19
darkpluisje schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:18:
Hi heeft nog helemaal niks uitgeleverd, heb vandaag net nog een sms gehad dat het product niet op voorraad was. Denk dat het ook nog wel een tijdje duurt.

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:58
Heb nog nooit zo lang lopen zoeken naar een juist abonnement voor een toestel. Het is allemaal belachelijk duur, zelfs SIM-Only en het kopen van de HTC One los. Als je minimaal 2GB wilt, met de snelheid 7,2 Mbps of hoger betaal je de hoofdprijs. Minimaal 1200 euro in 2 jaar tijd. Laat hierbij T-Mobile providers even buiten beschouwing i.v.m. het slechte bereik en service die ik van ze gewend ben.

Even nagaan dat ik 2 jaar geleden bij KPN voor 690 euro klaar was incl het toen der tijd nieuwe toestel de Samsung Galaxy S2. Als ik nu hetzelfde abonnement (qua specs) wilt afsluiten bij KPN met een HTC One kost dit 1144,- en dan heb ik het toestel zelf nog geen eens in bezit.

Dag goede oude tijd ;w

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11-2025
De abonnementen zijn inderdaad mega duur allemaal. Vorig jaar hadden ze met de One x nog een mega aanbieding, maar dat zie ik dit jaar niet gebeuren met de One :(

Ik zie nu dat hij op de Vodafone F&F site aanwezig is. Ik heb alleen helaas geen code. Maar weet iemand of hij inmiddels telefonisch al te bestellen is? Pas geleden belde ik en stond hij nog niet in hun systeem ofzo :S. Anders probeer ik daar de korting wel af te pingelen ;)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
deephallow1 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:53:
Levering is verschoven naar 22/04 bij leverancier, deze keer echter wel confirmed en 40 stuks ... laten we hopen.
Bij wie is dat dan? Als ik hier op een van de groothandels inlog die toevallig mobieltjes levert (TechData) staat hij nog op 16/4 confirmd.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09-2025
Thoraxx schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:34:
Pas geleden belde ik en stond hij nog niet in hun systeem ofzo :S. Anders probeer ik daar de korting wel af te pingelen ;)
Gister stond ie nog niet in hun systeem

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:41
Upbeat schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:41:
Gister stond ie nog niet in hun systeem
Jazeker wel! :)

Nickname does not reflect reality

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-12-2025
HTC Nederland gaf gister ook nog steeds half april aan.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2lchtw.png

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
GSMWijzer/Studentmobiel geeft aan volgende week levering te verwachten van zowel zwart als wit.

• Thoraxx
Heb jij telefonisch bestelt al?
Zoja met wat voor abbo etc? :D

• Upbeat
Ik ben gister door VF gebeld en hij stond nog niet in hun systeem zei de dame aan de telefoon. Heb jij andere info?

Verwijderd

Coolbue geeft ook aan dat de levering volgende week zal zijn (17-04) ben benieuwd of dit ook echt zal zijn heb er weinig vetrouwen in nog eerlijk gezegd..

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12-2025
Upbeat schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:50:
[...]

Ik ben gister door VF gebeld en hij stond nog niet in hun systeem zei de dame aan de telefoon. Heb jij andere info?
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/5918

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Wie zegt dat hun voorraad systeem klopt? Klopt vaker niet dan wel ;)

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12-2025
Donstil schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:38:
[...]

Bij wie is dat dan? Als ik hier op een van de groothandels inlog die toevallig mobieltjes levert (TechData) staat hij nog op 16/4 confirmd.
Is ook Techdata (Belgie).
netblade schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:22:
[...]

Is dat dé leverancier van NL of gewoon een leverancier?
Gewoon een leverancier ;)

[ Voor 26% gewijzigd door deephallow1 op 09-04-2013 10:56 ]

• Thoraxx
Klopt maar als je ze belt zeggen ze dat hun het toestel nog niet kunnen selecteren.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:41
Thoraxx schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:49:
Heb jij telefonisch bestelt al?
Nope.
Zoja met wat voor abbo etc? :D
Recent een F&F Sim only afgesloten dus dat wordt hem ook niet :P

Nickname does not reflect reality

• Upbeat
Thoraxx schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:54:
[...]

Klopt maar als je ze belt zeggen ze dat hun het toestel nog niet kunnen selecteren.
Juist, ik zou worden gebeld als het toestel er was maar ik hou het zelf ook wel in de gaten. Hopelijk kunnen ze mij een mooie aanbieding doen zoals ze dat al deden met de Xperia Z :)

• Rock95
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-12-2025
Azerty verwacht ze 30 april pas binnen te krijgen...

• djpsycho82
  • Laatst online: 24-12-2025
wouter212 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:12:
Ai... ik zit vandaag op mail van ze te wachten over vertraging of juist levering maar dat laatste gaat dus niet op...

Ging het om de zilveren en zwarte, of alleen de zwarte?

• alwaysleft
djpsycho82 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:15:
[...]

Ai... ik zit vandaag op mail van ze te wachten over vertraging of juist levering maar dat laatste gaat dus niet op...

Zilveren gaat het om ;)

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-05-2025
Expansys.co.uk had er vanochtend weer 77 op voorraad, inmiddels weer weg. Stond op het punt om te bestellen maar de negatieve reviews hielden me tegen. Heeft iemand de afgelopen weken bij Expansys.co.uk besteld én ontvangen?

• Rock95
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-12-2025
djpsycho82 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:15:
[...]

Beiden

[ Voor 12% gewijzigd door Rock95 op 09-04-2013 11:30 ]

Verwijderd

Hopen dat ik vandaag of morgen mail krijg dat m op kan halen in Kleve...

• Replar
Net even de Vodafone online winkel gebeld over de status en de persoon aan de lijn had geen idee wanneer vodafone ze binnen zou krijgen.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:38

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dat klinkt weer typisch als Vodafone, de medewerkers hebben geen flauw benul van hun eigen voorraden en telefoons. Zelfs als ze al lang en breed in de winkels liggen beweren sommige nog dat ze niet binnen zijn en geen idee hebben wanneer ze wel binnen komen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• darkpluisje
  • Laatst online: 30-11-2025
Richurdt schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:28:
[...]

Ik heb hem ook ge pre-orderd bij Hi. Al een paar keer contact gehad met de Twitter helpdesk. Kwam niet meer uit dan 'Je wordt over de status van de levering via de mail op de hoogte gehouden'

Nu maar een e-mail gestuurd dat ik graag meer informatie wil over de status en leverdatum.
Als de zwarte echt pas begin mei in de winkels ligt, rijd ik ook wel even heen en weer naar duitsland en neem ik een sim-only.
Okee thnx. Ja bij mij zou het gaan om de zilveren maar kon op de site ook nergens maar iets vinden over levertijden enzo. Nu heb ik mijne ook pas vorige week besteld dus zal wel ergens onder aan de lijst staan (als ze niet random uitleveren)

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:01
Iemand die bij amazon.de de status al van "Versand in Kürze" naar verzonden heeft gekregen?
Lijkt erop dat er op het forum wordt gezegd dat er zijn met deze status maar dat er via de helpdesk gezegd wordt dat de levering pas midden/eind april zal zijn. Zeer vreemd.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-12-2025
frye schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:59:
Iemand die bij amazon.de de status al van "Versand in Kürze" naar verzonden heeft gekregen?
Lijkt erop dat er op het forum wordt gezegd dat er zijn met deze status maar dat er via de helpdesk gezegd wordt dat de levering pas midden/eind april zal zijn. Zeer vreemd.
Bij mij staat hij nog altijd op "noch nicht versand."

Heeft wel betrekking op het zwarte model.. Kan helaas nergens een zinnig woord vinden over een exacte levering of wat er überhaupt gaande is bij de productie van dit zwarte model :-(

• NeonovA
Lees net het volgende bericht op de vodafone twitter.
Vraag was wanneer ze verwachten dat de one leverbaar is:
@jkloezeman Het zal nog een aantal weken duren! Ik durf je geen verdere indicatie te geven helaas. Ik wacht ook met spanning af;) ^MM

[ Voor 3% gewijzigd door NeonovA op 09-04-2013 12:27 ]

• Santoryu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-12-2025
Kreeg net een berichtje van studentmobiel, heb een abbo afgesloten bij t-mobile via hun . dus ik vraag me dus af of ik nou de mobiel van hun krijg of via t mobile?

anyway dit stond erin: "Helaas is er enige vertraging opgelopen tijdens de levering van het toestel. Zoals het er nu voor staat, verwachten wij het toestel volgende week binnen te krijgen.

Zodra wij het toestel op voorraad hebben, zullen wij uw aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen en afwerken."

dus nog weekje geduld, hoewel ik betwijfel of ik bij de eerste batch zit :P

• Zeemon123
Santoryu schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:27:
Kreeg net een berichtje van studentmobiel, heb een abbo afgesloten bij t-mobile via hun . dus ik vraag me dus af of ik nou de mobiel van hun krijg of via t mobile?
Die krijg je normaal gesproken via hen...

• EzMe
  • Registratie: December 2009
..dus nog weekje geduld, hoewel ik betwijfel of ik bij de eerste batch zit :P
Wanneer heb je besteld? :)

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• Jamesl

dus nog weekje geduld, hoewel ik betwijfel of ik bij de eerste batch zit :P
Wanneer heb je hem besteld?

• Santoryu
EzMe schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:40:
[...]

Wanneer heb je besteld? :)
Vrijdag 29 maart in de avond, maar door pasen enzo werd me order pas op dinsdag 2 april verwerkt 8)7

• Zeemon123
Santoryu schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:43:
[...]

Vrijdag 29 maart in de avond, maar door pasen enzo werd me order pas op dinsdag 2 april verwerkt 8)7
Ai, dat betwijfel ik dan..

• Jamesl
Santoryu schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:43:
[...]

Ah ik op 17 maart, ook bij Studentmobiel en T-mobile dan.
Dus ik wacht ook al een tijdje haha, Hopelijk kunnen ze volgende week écht leveren want nog meer uitstel houd ik niet vol :P

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
Interessante actie bij T-mobile op smartphone shop misschien 24 maanden maar 41.50

[ Voor 83% gewijzigd door bvbal79 op 09-04-2013 12:57 ]

• westergas
  • Registratie: December 2001

westergas

rikkie_pc

Lekker bertouwbaar. Welke transporteur werkt er die dag?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• NeonovA
Heeft vodafone het toch nog voor elkaar gekregen dat ik op de laatste stap bij het bestellen alles heb weggedonderd. Als eerste ging ik al weer twijfelen toen ik het bericht las dat het nog wel ff kan duren voor vodafone kan gaan leveren en op het eind was ik meteen klaar.

De voorwaarde die je moet accepteren kloppen niet en ook het plaatje van het toestel is een heel ander htc toestel? Zie printscreen:

http://img201.imageshack....74/vodafonefouthtcone.png

Blijf wel even wachten tot er meer bekend is wanneer er echt geleverd gaat worden. :/

• Replar
NeonovA schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:55:
Heeft vodafone het toch nog voor elkaar gekregen dat ik op de laatste stap bij het bestellen alles heb weggedonderd. Als eerste ging ik al weer twijfelen toen ik het bericht las dat het nog wel ff kan duren voor vodafone kan gaan leveren en op het eind was ik meteen klaar.

De voorwaarde die je moet accepteren kloppen niet en ook het plaatje van het toestel is een heel ander htc toestel? Zie printscreen:

http://img201.imageshack....74/vodafonefouthtcone.png

Blijf wel even wachten tot er meer bekend is wanneer er echt geleverd gaat worden. :/
Ik zou toch actie ondernemen als ik jou was:

http://forum.vodafone.nl/...an-afgesproken/td-p/60726

Bij mijn bevestiging van de HTC One staat er wel het juiste plaatje bij...

• NeonovA
Ik heb de bestelling nog niet bevestigd, dat moest onderaan de pagina nog.
Bij de voorwaarde moet ik accepteren dat ik akkoord ga met een maximale snelheid van 3,6 Mbps. Grote kans dat het wel goed gaat uiteindelijk maar als het niet goed gaat kan vodafone rustig zeggen "jij heb de voorwaarde geaccepteerd".

Bestelling was overigens gedaan via een F&F code, dus wellicht dat daar het verschil in zit.

• Santoryu
Jamesl schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:46:
[...]

Ah ik op 17 maart, ook bij Studentmobiel en T-mobile dan.
Dus ik wacht ook al een tijdje haha, Hopelijk kunnen ze volgende week écht leveren want nog meer uitstel houd ik niet vol :P
damn :p , ik was ook niet eerst van plan een nieuwe mobiel te gaan halen. totdat me lumia 920 kapot viel en schermpie vervangen 180 euro kost . en nog wat ander gezeik met nokia zoals slechte garantie reparaties, dure telefonisch contact ( 1,30 voor alleen het opnemen ... ) . dus was het zat. back to andriod en htc :D

• Rubman

Rubman

Wow wat een enorm lakse instelling van de forum medewerkers bij VF zeg.
Ze geven nog net niet aan je letterlijk van het kastje naar de muur te sturen.
Alleen maar de reactie goh wat vervelend ik hoop dat het goed komt. :r :r Misselijk word ik van dat soort reacties.

Als ze nu een beetje coulant willen zijn en de schuld eens op zich willen nemen in plaats van alleen maar intern naar elkaar te verwijzen en het maar op miscommunicatie te gooien.
De levering was echt compleet anders, namelijk niet eens de gevraagde 32GB maar 16GB laat staan een volledig andere telefoon.
Een simpele reactie die waarschijnlijk wel geaccepteerd word zal zijn;
Excusses dat het zo is gelopen, u kunt de gekregen telefoon kosteloos terugsturen/inleveren bij winkel en zodra de telefoon die u daadwerkelijk heeft besteld beschikbaar is zullen wij u die doen toekomen.
Klaar VF geen gezeur en klant tevreden.
Alsof ze die 55 euro op 2 jaar gaan voelen met die nieuwe prijzen.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09-2025
Replar schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:59:
[...]

Ik zou toch actie ondernemen als ik jou was:

http://forum.vodafone.nl/...an-afgesproken/td-p/60726

Bij mijn bevestiging van de HTC One staat er wel het juiste plaatje bij...
Snap niet waarom mensen nog bij Vodafone willen bestellen, wat een pauperbedrijf is het toch ook.

• Replar
NeonovA schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:02:
Bij de voorwaarde moet ik accepteren dat ik akkoord ga met een maximale snelheid van 3,6 Mbps. Grote kans dat het wel goed gaat uiteindelijk maar als het niet goed gaat kan vodafone rustig zeggen "jij heb de voorwaarde geaccepteerd".

Bestelling was overigens gedaan via een F&F code, dus wellicht dat daar het verschil in zit.
Maar vind het ook raar dat er HTC One staat ipv HTC One Silver + ander toestelplaatje

Zo staat het bij mij:

Afbeeldingslocatie: http://img266.imageshack.us/img266/4084/38884416.png

• NeonovA
Is zo te zien via de normale vodafone website, ik heb het via de friends & family pagina gedaan. Dit is een andere indeling en zal dus ook wel los staan van de normale website.

• Jamesl
Santoryu schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:04:
[...]

damn :p , ik was ook niet eerst van plan een nieuwe mobiel te gaan halen. totdat me lumia 920 kapot viel en schermpie vervangen 180 euro kost . en nog wat ander gezeik met nokia zoals slechte garantie reparaties, dure telefonisch contact ( 1,30 voor alleen het opnemen ... ) . dus was het zat. back to andriod en htc :D
Haha tsja mijn HTC Desire HD is al ruim 2 jaar oud nu en toen ik hem kocht was het ook al niet meer het nieuwste toestel meer ( De sensation kwam 2 maanden later uit, had beter even kunnen wachten denk ik..) Maargoed het scherm is kapot en repareren vond ik te duur, accu is enorm snel leeg en de singlecore processer is ook niet de snelste haha.

Maar het zal wel een enorm verschil zijn met de HTC One verwacht ik zo, als ik hem ooit krijg. ;)

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:11

wootah

They see me trollin'

Jamesl schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:32:
[...]
Haha tsja mijn HTC Desire HD is al ruim 2 jaar oud nu en toen ik hem kocht was het ook al niet meer het nieuwste toestel meer ( De sensation kwam 2 maanden later uit, had beter even kunnen wachten denk ik..) Maargoed het scherm is kapot en repareren vond ik te duur, accu is enorm snel leeg en de singlecore processer is ook niet de snelste haha.

Maar het zal wel een enorm verschil zijn met de HTC One verwacht ik zo, als ik hem ooit krijg. ;)
Hier ook een DHD, al ruim 2,5 jaar oud. Nog niet echt krasjes of iets, je moet goed kijken wil je wat willen zien. Android 4.1 van jellytime en een "gold business" accu gaat hij gemakkelijk 24 uur mee, en geoverclocked.

Ik heb de one niet echt persé nodig eigenlijk, maar dit is gewoon weer het toestel van HTC dat een tijd lang de beste gaat zijn, beter investeren in een lang houdbaar product dan telkens troep kopen :)
Ik wacht dus nog lekker rustig af tot hij binnen is, al misschien wel iets in spanning, heb wel zin in boomsound ;)
En die extra snelheid is sowieso altijd welkom :9

• djpsycho82
Azerty stuurt mij het volgende in de mail:

Het artikel betreft de
609288 - HTC One - Android telefoon - GSM / UMTS - 4G - 32 GB - 4.7" - zwart

Wordt binnen verwacht bij Azerty op:
23-04-2013

(toevallig precies in de week dat ik op vakantie ben...) maar goed, iets eerder dan de 30e, al kan ik hem zelf waarschijnlijk dan pas ophalen :+

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
Tijd voor mijn dagelijkse Vodafone update:

De helpdesk meneer had niks binnen en verwacht volgende week maandag of dinsdag pas. -O- :'(

Morgen of misschien later vandaag maar weer bellen, we blijven positief oOo

[ Voor 0% gewijzigd door Martin-S op 09-04-2013 13:59 . Reden: tiepvouwtjez ]

• Upbeat
Martin-S schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:54:

De helpdesk meneer had niks binnen en verwacht volgende week maandag of dinsdag pas. -O- :'(

Morgen of misschien later vandaa maar weer bellen, be blijven positief oOo
Goed bezig, hou ons op de hoogte! :D

• Thoraxx
Megamind schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:06:
[...]

Snap niet waarom mensen nog bij Vodafone willen bestellen, wat een pauperbedrijf is het toch ook.
Er is geen andere provider met goed bereik zonder toestel lease :(

• Timmie60
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:45
Ik bestelde op 13 maart bij studentmobiel unbranded toestel hoop dat ik bij de eerste batch zit!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
@coolbue_NL De huidige pre-orders verwachten wij spoedig uit te kunnen leveren. Houd onze website in de gaten!

net getweet, beetje wazig imo

[ Voor 13% gewijzigd door barrel op 09-04-2013 14:06 ]

• wootah

wootah

They see me trollin'

barrel schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:05:
@coolbue_NL De huidige pre-orders verwachten wij spoedig uit te kunnen leveren. Houd onze website in de gaten!

Nou is toch wel positief, als je de website in de gaten moet houden verwacht ik wel dat het deze week nog gaat gebeuren. Je gaat natuurlijk niet te lang een website in de gaten houden lijkt me ;)

• Jamesl
wootah schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:49:
[...]

Hier ook een DHD, al ruim 2,5 jaar oud. Nog niet echt krasjes of iets, je moet goed kijken wil je wat willen zien. Android 4.1 van jellytime en een "gold business" accu gaat hij gemakkelijk 24 uur mee, en geoverclocked.

Ik heb de one niet echt persé nodig eigenlijk, maar dit is gewoon weer het toestel van HTC dat een tijd lang de beste gaat zijn, beter investeren in een lang houdbaar product dan telkens troep kopen :)
Ik wacht dus nog lekker rustig af tot hij binnen is, al misschien wel iets in spanning, heb wel zin in boomsound ;)
En die extra snelheid is sowieso altijd welkom :9
Haha ja ik heb ook een custom rom erop en daardoor gaat de accu al sneller mee. Maar de accu is gewoon dood aan het gaan, en ik laad nu al een jaar op aan een BlackBerry oplader, zal vast niet helemaal goed zijn haha

• Daan1984
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-01-2025
Net terug uit Duitsland.
Nordhorn kon ik hem niet meekrijgen, ondanks dat er 10 in de vitrine lagen, waren allemaal gereserveerd volgens medewerker, hij wilde ook niet meewerken, of andere vestigingen kijken hoe de voorraad was...

Vervolgens even op een tablet in de winkel opgezocht, in Lingen 20 minuten rijden waren ze voorradig voor 599. (Alleen zilveren inderdaad)

Prima!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
barrel schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:05:

Eens, daarom om verduidelijking gevraagd, ben benieuwd wat we te horen krijgen.

• Renzmeister
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-12-2025
Jamesl schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:10:
[...]

Haha ja ik heb ook een custom rom erop en daardoor gaat de accu al sneller mee. Maar de accu is gewoon dood aan het gaan, en ik laad nu al een jaar op aan een BlackBerry oplader, zal vast niet helemaal goed zijn haha
Ik kan me van de Desire HD ook herinneren dat er leveringsproblemen waren. Ik had hem toen ook gepre-ordered, maar mijn order uiteindelijk gecancelled en ben voor een Nexus S uit de VS gegaan. Dit heeft toen uiteindelijk ook weken geduurd, maar goed... Die Nexus S heeft het ruim 2 jaar volgehouden, tot ik hem afgelopen zaterdag mee waste in de wasmachine 8)7 Ik ga ook nu weer voor een degelijk toestel dat langer dan 2 jaar mee moet gaan, en heb dit keer wel het geduld om op de HTC One te wachten :)

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
Martin-S schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:54:

Morgen of misschien later vandaag maar weer bellen, we blijven positief oOo
:( en ik krijg een mevrouw aan de telefoon die mij meld het toestel binnen te hebben (32gb zwart) en dat hij morgen waarschijnlijk verzonden gaat worden 8)7 "gaat rondjes lopen"

Verwijderd

Ik heb ook al ruim 2,5 jaar mijn DHD maar echt een super toestel ja het klopt batterij gaat snel leeg maar echt stevig is het toestel ben een keer aan het whatsappe geweest op de fiets (losse handen) en recht tegen een stil staande vrachtwagen gefietst (yes i know how can u do that?) mn DHD vloog een aantal meter s maar niks kapot alleen een paar krasjes! daarom nu dus weer een HTC.

On-topic~
Ben blij te horen dat Coolblue aangeeft de website in de gate te houden wacht echt al lang weer voor dit toestel! ik ga dus zeker de website in de gaten houden!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2013 14:49 ]

• netblade
Kumar Wolters schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:48:
[...]

:( en ik krijg een mevrouw aan de telefoon die mij meld het toestel binnen te hebben (32gb zwart) en dat hij morgen waarschijnlijk verzonden gaat worden 8)7 "gaat rondjes lopen"
Haha ik zou er 0,0 waarde aan hechten wat Vodafone zegt, die lui lullen maar wat in de rondte, doen ze met facturen immers ook, maar dat is ietswat offtopic I guess.

• DeadDevil6210
netblade schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:49:
[...]

Haha ik zou er 0,0 waarde aan hechten wat Vodafone zegt, die lui lullen maar wat in de rondte, doen ze met facturen immers ook, maar dat is ietswat offtopic I guess.
:9 ik hecht er geen waarde aan want het ging met elke via vf bestelde foon zo. this alleen wel grappig wat ze iedereen wijs maken. Een vriend van mij heeft zijn htc kapot vanacht wss dood geladen.. telefoon deed niks meer vanochtend hoop niet dat dit een mainstream probleem gaat worden.... :'(

• Jamesl
Net een email terug van Studentmobiel, was wel een te verwachten reactie maar ik deel het toch even :) :

Beste heer *****,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Door productieproblemen is het leveringsproces helaas een goede week vetraagd. Wij verwachten het toestel rond 17 april, dit geldt helaas ook voor de pre-orders.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl

• netblade
Kumar Wolters schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:51:
[...]

:9 ik hecht er geen waarde aan want het ging met elke via vf bestelde foon zo. this alleen wel grappig wat ze iedereen wijs maken. Een vriend van mij heeft zijn htc kapot vanacht wss dood geladen.. telefoon deed niks meer vanochtend hoop niet dat dit een mainstream probleem gaat worden.... :'(
Lijkt me aardig frustrerend, maargoed het went blijkbaar. Ik hoop dat coolblue volgende week gewoon mijn pakketje komt bezorgen, maar ik hou zelf eigenlijk al rekening met eind April begin Mei

• DeadDevil6210
netblade schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:56:
[...]

Lijkt me aardig frustrerend, maargoed het went blijkbaar. Ik hoop dat coolblue volgende week gewoon mijn pakketje komt bezorgen, maar ik hou zelf eigenlijk al rekening met eind April begin Mei
misschien dat ik ga cancelen en op de htc ***** 2014 topmodel wacht (badumtsss 8)7 |:( ) Maja zijn er veel problemen bekend met de one? net als het spontaan dood laden van de htc one van een vriend van me?

• Donstil
  • Niet online
Jamesl schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:55:
Net een email terug van Studentmobiel, was wel een te verwachten reactie maar ik deel het toch even :) :

Beste heer *****,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Door productieproblemen is het leveringsproces helaas een goede week vetraagd. Wij verwachten het toestel rond 17 april, dit geldt helaas ook voor de pre-orders.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Studentmobiel.nl
Dat is wel een hele goeie week dan van 15maart naar 17 april 8)7

• Rubman

Rubman

Zo heb je met elke telefoon wel problemen wanneer deze uit is, velen waarvan deze gewoon behoorlijk opgeblazen zijn.
Was vorig jaar toch ook met de Galaxy SIII wegbranden van USB poort, scheurende behuizing, en nog meer dingen.
Apple, death grip, slechte ontvangst slecht alu loslatende verf, gebarsten bij aankomst klant.
Dit ga je altijd houden.

• kitesurfer82
  • Laatst online: 09-06-2021
Ik ben bij het htc tweakers event geweest afgelopen donderdag en daar zei de directeur van htc Benelux dat hij vanaf de 16e uitgeleverd gaat worden naar de winkels. Dus dan zal hij de 17e of 18e pas vanaf de winkel naar jullie thuis verzonden worden.
Wij tweakers die bij t event waren (25 man ) krijgen m thuis gestuurd voor de nl release om hem te testen. Tot nog toe heb ik mijn one nog niet ontvangen en laat hier weten wanneer ik m binnen heb.
De belofte van htc was dat wij 25 tweakers de eerste Nederlandse consumenten zouden zijn die hem dus ontvangen.

• fender83
  • Laatst online: 11-09-2025
Met betrekking tot de pre-order actie van de HTC media link: hiervoor heb je een pre-order/aankoopbewijs nodig. Ik heb hem via T-Mobile besteld: iemand enig idee wat dan je aankoopbewijs is?
Heb nooit een PDFje ofzo gehad van Tmobile, wel een bevestigingsmail, maar of dat nou het aankoopbewijs is..

• Upbeat
Kumar Wolters schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:48:
[...]

Zijn ze niet in de war met de One X? Was bij mij ook.

• Donstil
  • Niet online
yblokdijk schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:03:
Ik ben bij het htc tweakers event geweest afgelopen donderdag en daar zei de directeur van htc Benelux dat hij vanaf de 16e uitgeleverd gaat worden naar de winkels. Dus dan zal hij de 17e of 18e pas vanaf de winkel naar jullie thuis verzonden worden.
Wij tweakers die bij t event waren (25 man ) krijgen m thuis gestuurd voor de nl release om hem te testen. Tot nog toe heb ik mijn one nog niet ontvangen en laat hier weten wanneer ik m binnen heb.
De belofte van htc was dat wij 25 tweakers de eerste Nederlandse consumenten zouden zijn die hem dus ontvangen.
Ik ben benieuwd, hoop het voor jullie maar voor mij persoonlijk is het woord van HTC NL niet zoveel meer waard, was het al niet maar na dit jaar al helemaal niet meer :P

De eerste Nederlandse consumenten hebben hem al trouwens, er zijn al een aantal tweakers die er een hebben en ook op Andere fora zwerven er wat rond.

• kitesurfer82
  • Laatst online: 09-06-2021
Donstil schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:13:
[...]

Ik ben benieuwd, hoop het voor jullie maar voor mij persoonlijk is het woord van HTC NL niet zoveel meer waard, was het al niet maar na dit jaar al helemaal niet meer :P

De eerste Nederlandse consumenten hebben hem al trouwens, er zijn al een aantal tweakers die er een hebben en ook op Andere fora zwerven er wat rond.
Klopt maar die hebben m via t buitenland en zijn dus niet uitgeleverd door htc benelux

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Donstil schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:13:
[...]

Hoop ook dat jullie hem snel krijgen, vind de reviews altijd leuk om te lezen. Maar HTC en beloftes in 1 zin geeft mij de kriebels :(

• netblade
barrel schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:15:
[...]

Hoop ook dat jullie hem snel krijgen, vind de reviews altijd leuk om te lezen. Maar HTC en beloftes in 1 zin geeft mij de kriebels :(
Iets met omruilactie HTC Desire HD enzo...

• alwaysleft
Vodafone winkel in Beek nagevraagd hoe het zit met leveringen naar Vodafone winkels, eind volgende week kwamen de pre orders binnen en eind april zijn ze goed leverbaar ook los.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:39

wontcachme

You catch me? No you wont

Even een vraag voor de mensen die hem hebben besteld bij Saturn in Duitsland:
Krijg je nog een aparte mail als het klaarligt? De laatste die ik had was: "Saturn online, Ihre Bestellbestätigung". Komt er hierna nog een afhaal mail? En wat moet ik meenemen? Het afhaalbewijs + factuur? (ID kaart heb ik al ivm grens :P)

Mijn duits is niet echt geweldig en al helemaal niet met woorden die ik nooit gebruik.......

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• alwaysleft
wontcachme schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:22:
Krijg je nog een aparte mail als het klaarligt? De laatste die ik had was: "Saturn online, Ihre Bestellbestätigung". Komt er hierna nog een afhaal mail? En wat moet ik meenemen? Het afhaalbewijs + factuur? (ID kaart heb ik al ivm grens :P)

Mijn duits is niet echt geweldig en al helemaal niet met woorden die ik nooit gebruik.......
Je krijgt een aparte laatste mail gelijk zodra die klaar ligt, je hoeft alleen maar de afhaal mail mee te nemen ja. ( laatste mail is een pdf bestand dacht ik). En je id ja ;) Ze kijken alleen naar je naam en moeten lachen als ze zien dat je het adres van de Saturn hebt opgegeven _/-\o_ :D

[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 09-04-2013 15:27 ]

• Santoryu
wontcachme schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:22:

lol gebruik vertaal machine? :P
die van google werkt prima

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:39

wontcachme

You catch me? No you wont

alwaysleft schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:24:
[...]

Je krijgt een mail gelijk zodra die klaar ligt, je hoeft alleen maar de afhaal mail mee te nemen ja. ( laatste mail is een pdf bestand dacht ik). En je id ja ;) Ze kijken alleen naar je naam en moeten lachen als ze zien dat je het adres van de Saturn hebt opgegeven _/-\o_ :D
De mail met de titel die ik net gaf zit ook een pdf bij met de titel: "Allgemeine Geschäftsbedingungen". Dus de voorwaarden. Maar ze hebben nog ff. Gisteravond besteld dus ergens Donderdag of Vrijdag zal het worden.

Eigenlijk moet ik een tent meenemen daarheen en opzetten in de tv hoek. Dan kan ik gewoon zeggen dat mijn adres klopt :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• alwaysleft
wontcachme schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:28:
[...]

De mail met de titel die ik net gaf zit ook een pdf bij met de titel: "Allgemeine Geschäftsbedingungen". Dus de voorwaarden. Maar ze hebben nog ff. Gisteravond besteld dus ergens Donderdag of Vrijdag zal het worden.

Eigenlijk moet ik een tent meenemen daarheen en opzetten in de tv hoek. Dan kan ik gewoon zeggen dat mijn adres klopt :+
Ik heb ook gisteravond besteld, uiterlijk donderdag heb je mail. Want ze doen vanuit de online voorraad de One opsturen naar het filiaal naar keuze waar je hem op gaat halen. Uiterlijk donderdag ;)

• erikmo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
fender83 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:03:
Met betrekking tot de pre-order actie van de HTC media link: hiervoor heb je een pre-order/aankoopbewijs nodig. Ik heb hem via T-Mobile besteld: iemand enig idee wat dan je aankoopbewijs is?
Heb nooit een PDFje ofzo gehad van Tmobile, wel een bevestigingsmail, maar of dat nou het aankoopbewijs is..
Er wordt een voucher meegestuurd met het toestel werd mij verteld ..

• fender83
  • Laatst online: 11-09-2025
erikmo schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:48:
[...]

Er wordt een voucher meegestuurd met het toestel werd mij verteld ..
Oke, thnx voor de info, gaan we daar maar van uit.
Heb T-Mobile al gemaild..maar die geven geen reactie vooralsnog :S
Mocht ik alsnog wat horen post ik het nog wel ff

• alwaysleft
woutwout schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 11:25:
Expansys.co.uk had er vanochtend weer 77 op voorraad, inmiddels weer weg. Stond op het punt om te bestellen maar de negatieve reviews hielden me tegen. Heeft iemand de afgelopen weken bij Expansys.co.uk besteld én ontvangen?
Voorraad status expansys is helemaal niet in orde, te vaak al ingetrapt helaas ;)

• PerK
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-10-2023
Net een telefoontje naar Sicomputers gepleegd. De toestellen kunnen ze vanaf de 18e leveren. Momenteel zijn alle backorders nog gedekt.

• lowkey
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09-2025
Is een preorder bewijs wel nodig?
Op www.htcmedialinkhd.nl staat dat het om een preorder OF aankoopbewijs staat...

Hoe neem ik deel aan de Actie?:
1. Pre-order/koop de HTC One bij één van de erkende HTC resellers binnen de actieperiode van 20 februari 2013 tot en met 29 april 2013 in Nederland of België (Allo, Astel.be, Base, Belgacom, Coolblue, Essec, Fnac, Mediamarkt, Yourcall, vanden Borre).
2. Zodra je de HTC One in je bezit hebt ga je naar www.htcmedialinkhd.com en vul al je gegevens volledig in, waaronder je adresgegevens (NAW), e-mailadres, geboortedatum en het IMEI nummer van de aangekochte HTC One.
3. Maak een kopie of foto van het pre-order/aankoopbewijs en upload deze informatie in het daarvoor bestemde veld. Alleen originele en leesbare kopieën of foto’s worden geaccepteerd.
4. Ga akkoord met de algemene voorwaarden en druk op "verder" om de bestelling af te ronden.
5. Indien de aanvraag is voldaan, is de bestelling afgerond.
6. Binnen tien werkdagen na ontvangst/bevestiging van de online registratie ontvang je de HTC Media Link HD op het ingevulde afleveradres.

• EzMe
  • Registratie: December 2009

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:16
NeonovA schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 13:02:

Mij is het vanochtend wel gelukt om een zwarte HTC One met correcte gegevens te bestellen bij Vodafone F&F. Had ook nog even gebeld maar ze hadden de nieuwe one modellen (zoals hier al verwacht) inderdaad nog niet. Gezien het feit dat ik toch al een niet zo'n heel schappelijk abo heb lopen bij hun maar verlengd met 2 jaar.

Wat ik niet snap is dat mensen een dergelijk toestel overwegen bij Hi of KPN, je betaald uiteindelijk wellicht net iets minder dan de hoofdprijs, maar aan het eind van de rit moet je hem inleveren of hopen op een goede afkoop-prijs om hem in het bezit te mogen houden? Dan is Vodafone een makkelijke keus, als je T-Mobile even buiten beschouwing laat. Mocht iemand wat aan deze "tip" hebben, bij deze dus. Een nadeel is wel dat er kans is op Vodafone branding, maar dat zien we dan wel weer. :X
lowkey schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:06:
Is een preorder bewijs wel nodig?
Op www.htcmedialinkhd.nl staat dat het om een preorder OF aankoopbewijs staat...
Kan of een factuur, wat het belangrijkste is, is je IMEI-nummer die je pas ziet op de doos / toestel :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• wootah

wootah

They see me trollin'

Coolblue op twitter:
Aan het einde van volgende week verwachten wij deze vanuit de fabrikant binnen te krijgen.
Nou dan komt hij misschien al wat sneller dan wat er nu op de website staat :)

edit: ik bedoel later... :P
In de week van 15 april staat de levering vanuit de fabrikant gepland. Zodra deze binnen is dan nemen wij contact op.

[ Voor 28% gewijzigd door wootah op 09-04-2013 17:01 ]

• netblade
wootah schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:58:
Coolblue op twitter:

[...]

Nou dan komt hij misschien al wat sneller dan wat er nu op de website staat :)
Einde van volgende week, dat is dus later dan wat ze op de website hebben staan
Want dan spreek je over 19/20 april terwijl er bij mijn order 17april als leverdatum staat.
Zoals ik al zei het zou me niks verbazen als het pas eind April wordt.

• wootah

wootah

They see me trollin'

netblade schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:01:
[...]
Einde van volgende week, dat is dus later dan wat ze op de website hebben staan
Want dan spreek je over 19/20 april terwijl er bij mijn order 17april als leverdatum staat.
Zoals ik al zei het zou me niks verbazen als het pas eind April wordt.
ja had me vergist, ik heb mijn post al voor 28% aangepast }:O

• netblade
wootah schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:02:
[...]

ja had me vergist, ik heb mijn post al voor 28% aangepast }:O
Haha fair, nou dit gaan ze denk ik ook niet halen maargoed we zullen zien.
Ik blijf positief over het toestel maar over de levertijd zeer zeker niet.

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Zucht.... Gaan we weer? Weer later dan vermeld....

.

• netblade
wackidth schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:04:
Zucht.... Gaan we weer? Weer later dan vermeld....
Nouja week 15, dat houdt in dat het ook aan het begin van de week binnen kan komen. We zullen wel weer zien, mij verbaast niks meer wat betreft de levertijd van dit toestel.

Pagina: 1 ... 33 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.