• erikmo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
wackidth schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:04:
Zucht.... Gaan we weer? Weer later dan vermeld....
T-Mobile heeft mij al op 22 maart aangegeven dat er geleverd wordt tussen 24 en 26 april. Dus voor mij is alles nog steeds op schema ;)

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:58
erikmo schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:18:
[...]

T-Mobile heeft mij al op 22 maart aangegeven dat er geleverd wordt tussen 24 en 26 april. Dus voor mij is alles nog steeds op schema ;)
T-Mobile is ook de enige tot dusver juist heeft gehad ja, ben benieuwd of hun dit gaan halen.
Maargoed ze doen het altijd nog 1000x beter dan Vodafone die er zoals gewoonlijk weer een pestbende van maakt en tegen iedereen maar wat anders zegt.
offtopic:
Snap sowieso niet dat er nog mensen lid willen worden van die club maar dat terzijde

[ Voor 26% gewijzigd door netblade op 09-04-2013 17:43 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• MartijnB85
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-09-2025
Donstil schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 14:59:
[...]

Dat is wel een hele goeie week dan van 15maart naar 17 april 8)7
Een pluspunt: Als we hem dan op 17 april hebben, dan is ie wel nog nieuw! Als ik mijn HTC One op tijd gekregen had, was hij al een maand oud geweest op de 17e ;)

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
netblade schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:16:
[...]

Iets met omruilactie HTC Desire HD enzo...
QFT!
Ik wilde geen HTC meer, maar de andere kanshebber, de S4, valt mij echt vies tegen, dus toch maar weer HTC.

Verwijderd

wontcachme schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:22:
Even een vraag voor de mensen die hem hebben besteld bij Saturn in Duitsland:
Krijg je nog een aparte mail als het klaarligt? De laatste die ik had was: "Saturn online, Ihre Bestellbestätigung". Komt er hierna nog een afhaal mail? En wat moet ik meenemen? Het afhaalbewijs + factuur? (ID kaart heb ik al ivm grens :P)

Mijn duits is niet echt geweldig en al helemaal niet met woorden die ik nooit gebruik.......
Haha ik kan dus geen duits schrijven. Heb gewoon google vertalen gebruikt :) Werkte prima. Kreeg een mail terug dat ik hem kon ophalen.

• Merfeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-12-2025
Mensen, ik snap echt het wachten niet meer. Er zijn nu al zoveel man die hem in Duitsland gehaald hebben. Bovendien ben je dan nog goedkoper uit dan het goedkoopste dat ik kon vinden in NL. In NL is het goedkoopste wat ik gezien heb 38 euro per maand en toestel gratis (30 euro aansluitkosten). Dan kom je over 2 jaar gezien op 942 euro.

Als je de HTC One nu in Duitsland haalt, ben je 599 kwijt. Neem dan een Tele2 abo van 10 euro per maand erbij, dan kom je uit op 839 euro. Scheelt gewoon 103 euro!! Bovendien heb je het toestel dan ook veel eerder, want ik vraag mij af of half april uberhaupt gehaald wordt. Ik heb de One inmiddels al een paar dagen en ik kan er maar niet van af blijven. GE WEL DIG. Ongeevenaarde smartphone experience imo

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-12-2025
Merfeh schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:03:
Mensen, ik snap echt het wachten niet meer. Er zijn nu al zoveel man die hem in Duitsland gehaald hebben. Bovendien ben je dan nog goedkoper uit dan het goedkoopste dat ik kon vinden in NL. In NL is het goedkoopste wat ik gezien heb 38 euro per maand en toestel gratis (30 euro aansluitkosten). Dan kom je over 2 jaar gezien op 942 euro.

Als je de HTC One nu in Duitsland haalt, ben je 599 kwijt. Neem dan een Tele2 abo van 10 euro per maand erbij, dan kom je uit op 839 euro. Scheelt gewoon 103 euro!! Bovendien heb je het toestel dan ook veel eerder, want ik vraag mij af of half april uberhaupt gehaald wordt. Ik heb de One inmiddels al een paar dagen en ik kan er maar niet van af blijven. GE WEL DIG. Ongeevenaarde smartphone experience imo
Ik denk dat veel mensen liever een redelijk internet abonnement bij hun nieuwe super telefoon willen, dat krijg je hier echt niet voor 10 euro.

Verwijderd

Er zijn niet veel mensen die ff 600/700 euro op tafel kunnen leggen. Gelukkig heb ik die luxe wel. Want snap ook niet dat bv mensen een iphone 5 kopen, waarbij je 2 jaar lang 60 euro of meer gaat betalen per maand. Nee doe mij maar gewoon sim only.

• Clubbtraxx
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-12-2025
GE WEL DIG. Ongeevenaarde smartphone experience imo
Jaaaah... wrijf het er nog maar effe lekker in :X

Ik wil een zwarte dus het gaat nog wel eventjes duren.
Het wachten begint steds moeilijker te worden moet ik zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Clubbtraxx op 09-04-2013 18:10 ]

• netblade
yannickie111 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:47:
[...]

QFT!
Ik wilde geen HTC meer, maar de andere kanshebber, de S4, valt mij echt vies tegen, dus toch maar weer HTC.
Ik zweer bij Sense, heb een tussenstap gehad naar Sony maar ik kon er niet aan wennen en nu deze nog geld waard was verkocht. Nu zit ik nog even met mijn Desire Z, moet zeggen nadat ik de stock rom weer terug heb gegooid op dat ding deze wel weer aardig werkt maar je merkt gewoon de ouderdom. Dus eigenlijk heb ik de One liever gisteren dan vandaag maar geduld is een schone zaak (en dat begin ik langzaamaan wel te leren met de One :') )

Ik zou graag een preorder willen plaatsen in Duitsland hoor, ik heb alleen geen vervoer die kant op, en ik maak me een beetje zorgen over de garantieafhandeling als ik een toestel in Duitsland koop en hier laat repareren (indien nodig natuurlijk).

[ Voor 45% gewijzigd door netblade op 09-04-2013 18:18 ]

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-12-2025
Precies,ik heb die luxe niet om in één keer 500-600 euro neer te leggen. Daarom heb ik ook gekozen voor een abbo van gemiddeld 30 euro per maand ofzo en dan 170 in één keer. In 2 jaar tijd dan ongeveer 911 ofzo kwijt dacht ik.

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Ik snap ook niet waarom men 6 a 700 euro neergelegd voorinternetwinkel. Je bent hetzelfde kwijt bij een nieuw abonnement. Inclusief telefoon en een sim only en losse telefoon.

Voordeel is dat je niet direct het geld hoeft neer te tellen. En soort van gespreid betaald zonder rente.

Voor 44 euro heb je m gratis. En dan heb je een lekkere internetbundel

[ Voor 14% gewijzigd door wackidth op 09-04-2013 18:21 ]

.

Verwijderd

Ik wil zoiezo niet aan een 2 jarig abonnement vastzitten. Na een jaar wil ik toch weer een ander toestel. Dus vandaar dat ik altijd een toestel los koop. Ben je wel wat kwijt maargoed... hobby's kosten eenmaal geld. De een geeft het uit aan auto's, de ander zuipt het op en ik geef het graag uit aan vakantie's en gadgets:)

• wackidth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
Met al die prijsverhogingen met die providers kun je beter wel een 2 jarig contract afsluiten. Ik hoef iig niet een nieuw toestel elk jaar. En mocht ik dat wel willen kan ik er alsnog 1 kopen

.

Verwijderd

wackidth schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:25:
Met al die prijsverhogingen met die providers kun je beter wel een 2 jarig contract afsluiten. Ik hoef iig niet een nieuw toestel elk jaar. En mocht ik dat wel willen kan ik er alsnog 1 kopen
ja klopt maar betaal je na dat jaar nog wel nog een jaar voor je oude toestel. En tegenwoordig die providers met dat lease gedoe.... dat mensen daar intrappen !

• Merfeh
M-en-M schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:05:
[...]

Ik denk dat veel mensen liever een redelijk internet abonnement bij hun nieuwe super telefoon willen, dat krijg je hier echt niet voor 10 euro.
Wat noem jij dan een redelijk internet abonnement? Ik vind 7,2 Mbps genoeg in ieder geval met 500MB (10 euro per maand, 100 minuten bellen). Wil je 14,4 Mbps met 1GB ben je 13 euro per maand kwijt.

Bijna overal waar ik kom kan ik op wifi, daarom verbruik ik tegenwoordig nog maar iets van 100MB per maand. Ik heb bij al mijn vrienden en familie wifi, in alle winkelcentra heb je tegenwoordig wifi, op werkplekken heb je wifi, op scholen heb je wifi.

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

• Jamesl
Niet op mijn school :p

• Merfeh
Dat ga je niet menen? Zelfs toen ik nog op school zat had je al wifi!!! Dan heb ik het alweer over vier tot acht jaar terug!!!

• Jamesl
Merfeh schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:39:
[...]

Dat ga je niet menen? Zelfs toen ik nog op school zat had je al wifi!!! Dan heb ik het alweer over vier tot acht jaar terug!!!
Tsja mijn school is hopeloos ouderwets en ze beloven ons al vanaf de 1ste (en ik zit nu in de 6de) dat we volgend jaar naar de nieuwe nieuwbouw locatie gaan.
Dusja klinkt wel een beetje bekend.. vertragingen haha

• jvanoel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-04-2022
Stel, ik wil naar Duitsland rijden om 'm te halen. Weet iemand een plek waar ze 'm sowieso al te koop hebben? En zijn er Saturns / MM in de buurt die je dan evt af kunt gaan? Zit er namelijk over na te denken om "even" op en neer te rijden.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
ik heb altijd jaarabbo's

bij simyo (volgens mij de goedkoopste) betaal ik voor 300min/sms en 500MB € 824 incl telefoon voor een jaar
bij vodafone (met korting op telefoon) 917 maar dan heb ik 1GB en rest onbeperkt

tslowbile is niet echt een optie, en abbo's onder kpn netwerk is lease

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Allemaal leuk en aardig natuurlijk maar ik ga niet elk jaar of elke 2 jaar overstappen van provider om zo een tientje per maand te besparen. Ik ga al helemaal niet naar een goedkope ruk provider. Ik zit op Vodafone en ben daar eigenlijk super tevreden over en heb sinds een paar weken ook nog bijna overal H+ dekking, nou daar kan Tele2/SimJij/HollandscheNieuwe/Ben/WeetIkHet niet aan tippen.

Niet alles draait altijd alleen maar om geld, toestel eerder is leuk maar 100,- over twee jaar kan me echt gestolen worden :)

Edit: ooh dat gezever over Wifi altijd, ik zie me al gaan bij al mijn klanten "Goedendag, mag ik even uw wifi sleutel, ik was namelijk te gierig om een fatsoenlijke bundel af te sluiten". Nu kan ik overal en altijd gewoon internetten en hoef ik er alleen de laatste dagen van de maand op te letten (ik heb een 4gb bundel)

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 09-04-2013 18:59 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• jvanoel
Donstil, heb jij 'm nog niet? Jij hebt altijd al alle nieuwe snufjes voordat iemand anders 't heeft ;-) Justin hier, ex-OBL'er.

Verwijderd

jvanoel schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:54:
Stel, ik wil naar Duitsland rijden om 'm te halen. Weet iemand een plek waar ze 'm sowieso al te koop hebben? En zijn er Saturns / MM in de buurt die je dan evt af kunt gaan? Zit er namelijk over na te denken om "even" op en neer te rijden.
Saturn Krefeld had er gister een paar liggen nog toen ik wegging. Zou je even kunnen bellen. Zijn tot 20.00 uur open.

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:58
Om mij zelf maar even te quoten:
NeonovA schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:55:
Heeft vodafone het toch nog voor elkaar gekregen dat ik op de laatste stap bij het bestellen alles heb weggedonderd. Als eerste ging ik al weer twijfelen toen ik het bericht las dat het nog wel ff kan duren voor vodafone kan gaan leveren en op het eind was ik meteen klaar. :/
Na nogmaals alle gegevens ingevuld te hebben kreeg ik ditmaal wel een juiste bestellingspagina. Toch maar de HTC One besteld met RED Super. Normaal met 1/2GB hou ik mijzelf toch altijd een beetje in met het datagebruik, met 4GB data hoef je daar wat minder snel naar te kijken.

Nou goed, we kijken wel hoe het loopt. Bij elke provider gaat het wel eens fout.
Het gras is altijd groener bij de buren zullen we maar zeggen. :)

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-12-2025
Donstil schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:57:
[...]

Allemaal leuk en aardig natuurlijk maar ik ga niet elk jaar of elke 2 jaar overstappen van provider om zo een tientje per maand te besparen. Ik ga al helemaal niet naar een goedkope ruk provider. Ik zit op Vodafone en ben daar eigenlijk super tevreden over en heb sinds een paar weken ook nog bijna overal H+ dekking, nou daar kan Tele2/SimJij/HollandscheNieuwe/Ben/WeetIkHet niet aan tippen.

Niet alles draait altijd alleen maar om geld, toestel eerder is leuk maar 100,- over twee jaar kan me echt gestolen worden :)

Edit: ooh dat gezever over Wifi altijd, ik zie me al gaan bij al mijn klanten "Goedendag, mag ik even uw wifi sleutel, ik was namelijk te gierig om een fatsoenlijke bundel af te sluiten". Nu kan ik overal en altijd gewoon internetten en hoef ik er alleen de laatste dagen van de maand op te letten (ik heb een 4gb bundel)
Helemaal mee eens! Vodafone is top en je hebt helemaal niets aan die goedkope ruk providers! Ik heb zelf de 10gb bundel! _/-\o_

DaveD

• Merfeh
Donstil schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:57:
[...]

Ik ben het totaal met je oneens. Waarom niet overstappen van provider per 2 jaar? Over het algemeen is overstappen altijd goedkoper dan verlengen (als je verlengt betaal je bijna altijd een 'boete'.). Ik ging vorig jaar van Vodafone naar Vodafone. Ik heb een nieuw nummer moeten nemen omdat het mij veel meer zou kosten als ik zou verlengen, bizar toch?

Wat betreft het ontvangst verhaal. Ik heb nog nooit te klagen gehad bij welke provider dan ook. Hetzij T-mobile, KPN, Vodafone, DutchTone (hihi), Ben of cheapass dingen als Hollandse Nieuwe en Tele2. Het verschil tussen hyper super duper ontvangst en super ontvangst merk ik niet echt.

Niet alles draait om geld, dat klopt, maar als je verder weinig verschil merkt waarom dan 100 euro meer betalen? Vooral vodafone is kansloos duur, je wordt daar gewoon hard genaaid waar je bij staat. Zelfde geldt voor al die lease constructies bij KPN en dochters.

Wat betreft wifi, ooit opgevallen dat je met WiFi verschrikkelijke snelheden kan ontvangen? Vooral voor de HTC One zal dat veel uit gaan maken, aangezien die de laatste standaarden heeft. Als je een leuk glasvezeltje heb liggen thuis met 300Mbit, ben je best blij met WiFi. Dat constant leuren valt ook wel weer mee, je hoeft het maar 1x te vragen en dan blijft dit in je telefoon staan. Ik heb in mijn WiFi lijst nog alle netwerken van de afgelopen 4 jaar staan, dus hoef nagenoeg nooit meer om een WiFi code te leuren.

Kortom, voor mijn persoonlijke situatie zou geen van je genoemde argumenten op gaan. Wellicht dat het voor jou anders is, dat kan altijd.

• netblade
Vodafone vind ik dan persoonlijk weer met KPN de meest waardeloze providers van NL, niet qua dekking, maar wel qua klantbinding en tarieven. Vodafone Red, ik bel weinig dus dat onbeperkte bellen mogen ze lekker vrolijk houden. Verlengen bij deze 2 partijen is veelal duurder dan een nieuw abo afsluiten, en qua facturatie ga ik maar niet beginnen over Vodafone, dat gaat vaker fout dan goed.
KPN lease? Meest stompzinnige regeling sinds tijden, en aan het einde van je contact naaien ze je daar nog een extra oor aan. Ik hoop dat Tele2 op de LTE markt nog flink wat verandering gaat brengen, meer concurrentie is heel erg welkom!

• Donstil
  • Niet online
Merfeh schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:19:
[...]

Ik ben het totaal met je oneens. Waarom niet overstappen van provider per 2 jaar? Over het algemeen is overstappen altijd goedkoper dan verlengen (als je verlengt betaal je bijna altijd een 'boete'.). Ik ging vorig jaar van Vodafone naar Vodafone. Ik heb een nieuw nummer moeten nemen omdat het mij veel meer zou kosten als ik zou verlengen, bizar toch?

Wat betreft het ontvangst verhaal. Ik heb nog nooit te klagen gehad bij welke provider dan ook. Hetzij T-mobile, KPN, Vodafone, DutchTone (hihi), Ben of cheapass dingen als Hollandse Nieuwe en Tele2. Het verschil tussen hyper super duper ontvangst en super ontvangst merk ik niet echt.

Niet alles draait om geld, dat klopt, maar als je verder weinig verschil merkt waarom dan 100 euro meer betalen? Vooral vodafone is kansloos duur, je wordt daar gewoon hard genaaid waar je bij staat. Zelfde geldt voor al die lease constructies bij KPN en dochters.

Wat betreft wifi, ooit opgevallen dat je met WiFi verschrikkelijke snelheden kan ontvangen? Vooral voor de HTC One zal dat veel uit gaan maken, aangezien die de laatste standaarden heeft. Als je een leuk glasvezeltje heb liggen thuis met 300Mbit, ben je best blij met WiFi. Dat constant leuren valt ook wel weer mee, je hoeft het maar 1x te vragen en dan blijft dit in je telefoon staan. Ik heb in mijn WiFi lijst nog alle netwerken van de afgelopen 4 jaar staan, dus hoef nagenoeg nooit meer om een WiFi code te leuren.

Kortom, voor mijn persoonlijke situatie zou geen van je genoemde argumenten op gaan. Wellicht dat het voor jou anders is, dat kan altijd.
Dat het voor mij anders is dat kan niet alleen dat is zelfs zo ;)
Veel vrienden van mij hebben T-Mobile en beduidend minder bereik dan ik met mijn idd duurdere Vodafone abonnement. Mijn vriendin bv heeft thuis matig 3g bereik (met T-Mobile) terwijl ik H+ heb met Vodafone.

Het punt van een nieuw nummer snap ik ook niet helemaal, telkens een ander nummer is toch juist onhandig? Ik heb nu al een jaartje of 15 het zelfde nummer en bevalt me prima, iedereen kent het inmiddels.

Overstappen is gedoe, nummer opzeggen bij de ene, andere afsluiten, wat dagen zonder telefoon zitten of dubbel betalen. Nee mij niet gezien.

Wifi is idd sneller maar op een telefoon is H+ prima eigenlijk.

(Ik heb nog net Vodafone Bel/SMS/Web 4gb afgesloten met een One toen het kon, 23,50 pm eerste jaar 2de jaar 47,50. Betaal nu 50,- dus alles eronder was prima)

• Merfeh
Donstil schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:26:
[...]

Dat het voor mij anders is dat kan niet alleen dat is zelfs zo ;)
Veel vrienden van mij hebben T-Mobile en beduidend minder bereik dan ik met mijn idd duurdere Vodafone abonnement. Mijn vriendin bv heeft thuis matig 3g bereik (met T-Mobile) terwijl ik H+ heb met Vodafone.

Het punt van een nieuw nummer snap ik ook niet helemaal, telkens een ander nummer is toch juist onhandig? Ik heb nu al een jaartje of 15 het zelfde nummer en bevalt me prima, iedereen kent het inmiddels.

Overstappen is gedoe, nummer opzeggen bij de ene, andere afsluiten, wat dagen zonder telefoon zitten of dubbel betalen. Nee mij niet gezien.

Wifi is idd sneller maar op een telefoon is H+ prima eigenlijk.

(Ik heb nog net Vodafone Bel/SMS/Web 4gb afgesloten met een One toen het kon, 23,50 pm eerste jaar 2de jaar 47,50. Betaal nu 50,- dus alles eronder was prima)
Overstappen is geen gedoe, wordt namelijk helemaal voor je geregeld. Hoef je zelf dus 0.0 aan te doen ;)

Wat betreft Bel/SMS/Web, daar heb je wel een mooie keuze, aangezien je gemiddeld ergens rond de 35 euro per maand uit komt is dat nog redelijk. Als je kijkt naar de nieuwe abo's van Vodafone, dan wordt je daar erg verdrietig van. Hoeveel je per maand moet betalen is al absurd, en dat je er dan vaak nog bij moet betalen voor je telefoon maakt het nog erger.

Ik ga met netblade mee en hoop dat Tele2 een leuke speler op de LTE markt gaat worden.

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
Weet iemand toevallig hoe het zit met Tele 2 en 4G. Wanneer Tele2 4g gaat uitrollen, krijgen de 3g gebruikers gratis de overstap???

Ik zit te twijfellen tussen een los toestel en een sim onoy van tele2 of een abo van tele2 met toestel.
Ik heb genoeg aan 1gb en bellen doe ik amper. Abo moet 1 jaar zijn want verander elk jaar van telefoon.

• netblade
crobo schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:30:
Weet iemand toevallig hoe het zit met Tele 2 en 4G. Wanneer Tele2 4g gaat uitrollen, krijgen de 3g gebruikers gratis de overstap???

Ik zit te twijfellen tussen een los toestel en een sim onoy van tele2 of een abo van tele2 met toestel.
Ik heb genoeg aan 1gb en bellen doe ik amper. Abo moet 1 jaar zijn want verander elk jaar van telefoon.
Ik heb geen idee, wel weet ik dat ik in mijn huis al zowel 4G van KPN als van Tele2 kan ontvangen, maar gezien ik een T-Mobile abo heb kon ik me hier niet op aanmelden. Ik denk dat je hiervoor beter even contact op kunt zoeken met Tele2

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik kreeg zojuist een email van Mediamarkt Düsseldorf waarin staat dat ik mijn voorbestelde HTC One kan ophalen.
Ik heb mijn HTC One vorige week al opgehaald bij de MM in Mülheim dus hoef hem niet.
Indien iemand hier interesse heeft stuur me maar een bericht dan stuur ik de gegevens en kan je hem daar ophalen. Betaling kan gewoon bij de MM.

• crobo
Wat is volgens jullie verstandiger.

Toestel los halen voor 600 euro + sim only van tele2 (300min + 1gb) voor 17 euro per maand (1jaar)
Totaal = 804 euro

of

Toestel met abo ook van tele2 (450min + 1gb) voor 40 euro per maand (1jaar) + 183 bijbetalen.
Totaal = 663 euro

Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/5yy98myyf/tele2_htc_one_abo.jpg

Toestel met abo is natuurlijk voordeliger, maar zie ik iets over het hoofd, is dit te mooi om waar te zijn??
Of zijn er betere aanbiedingen, abonnement moet maximaal 1 jaar duren en minimaal 1 gb hebben. Minuten maken me niet veel uit als het maar boven de 150 zijn.

EDIT: 9-4-2013 / 20:20
Dit is zonder de internetbndel . dus wordt 52.50 per maand i.p.v. 40 euro per maand
Totaal komt hiermee uit op 813 euro incl abo

[ Voor 11% gewijzigd door crobo op 09-04-2013 20:21 ]

Verwijderd

Je vergeet mee te nemen dat als je naar Duitsland moet je een hoop tijd en ook geld als in benzinekosten kwijt bent. Dat vergeet je gauw, maar met die benzine prijzen tegenwoordig wordt dat voordeel van het in Duitsland halen steeds minder.

• Donstil
  • Niet online
jvanoel schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:01:
Donstil, heb jij 'm nog niet? Jij hebt altijd al alle nieuwe snufjes voordat iemand anders 't heeft ;-) Justin hier, ex-OBL'er.
Haha nee helaas, kon toevallig verlengen dus moet net zoals iedereen op de Nederlandse release wachten :)

Jij ook besteld? (Ik een zwarte). Kick ding lijkt het me. Kan maar slecht wachten.

• Merfeh
Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:54:
[...]

Je vergeet mee te nemen dat als je naar Duitsland moet je een hoop tijd en ook geld als in benzinekosten kwijt bent. Dat vergeet je gauw, maar met die benzine prijzen tegenwoordig wordt dat voordeel van het in Duitsland halen steeds minder.
Dat vergeet ik niet hoor, don't worry. Ik heb zelf gelukkig een tank pas van mijn werk, dus voor mij was het 500km gratis vervoer. Je kan eventueel ook met de fiets als je tot 50km van de grens woont. Bovendien kan je ook liften. Ik heb vrienden die op deze manier zelfs op vakantie naar Barcelona en dergelijken gaan, moet dus ook geen probleem zijn.

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:49

wontcachme

You catch me? No you wont

[...]

Dan gooi je daar de tank even flink vol en je bespaart op tanken in NL :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• crobo
[...]

Tenzij ze een tankpas hebben van werk, neem dan meteen een paar medetweakers mee :9

Verwijderd

crobo schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:53:

Toestel los halen voor 600 euro + sim only van tele2 (300min + 1gb) voor 17 euro per maand (1jaar)
Totaal = 804 euro

of

Toestel met abo ook van tele2 (450min + 1gb) voor 40 euro per maand (1jaar) + 183 bijbetalen.
Totaal = 663 euro

[afbeelding]

Toestel met abo is natuurlijk voordeliger, maar zie ik iets over het hoofd, is dit te mooi om waar te zijn??
Of zijn er betere aanbiedingen, abonnement moet maximaal 1 jaar duren en minimaal 1 gb hebben. Minuten maken me niet veel uit als het maar boven de 150 zijn.
Welke website is dit?

• A3_rotterdam
  • Registratie: September 2006
komt er niet de 15,- per maand internet kosten bij?

Totaal = 804 euro

of

Totaal = 663 euro

[afbeelding]

• erikmo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09-2024

Totaal = 804 euro

of

Totaal = 663 euro

[afbeelding]

Daar komt nog een inet bundel bij: De prijs van het toestel is alleen geldig i.c.m. een Tele2 SmartMix abonnement en een databundel. Uw maandelijkse abonnementskosten worden dus met de kosten van de databundel verhoogd.

• M-en-M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-12-2025

Totaal = 804 euro

of

Totaal = 663 euro

[afbeelding]

Dat is exclusief de prijs voor internet. Met de huidige korting komt dat dus uit op 52,50 per maand voor dat abonnement, niet 40. (Dan ben je overigens goedkoper af bij PDAShop, waar je bij hetzelfde abonnement maar 132 euro hoeft bij te betalen.)

[ Voor 6% gewijzigd door M-en-M op 09-04-2013 20:09 ]

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
jvanoel schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 18:54:
Beste is gewoon ze online te bestellen en dan wachten dat je mailtje krijgt om het op te halen. Binnen 2 a 3 werkdagen kan je ze dan definitief gegarandeerd ophalen. Ideaal en dit zijn de web-links:

http://www.mediamarkt.de/...283,612002.html?langId=-3

en voor Saturn:

http://www.saturn.de/mcs/...082,588949.html?langId=-3

Je kunt gewoon met paypal of CC betalen ;)

• crobo
@ Eric_tweak dat is www.gsmweb.nl (geen reclame) ik weet niet of het toegestaan is om links te plaatsen.

Ja ik dacht al dat iets niet klopte.

Dan zou het dus op 813 euro uitkomen. Toestel met 1 jarige abo (52.50 per maand)

Dan heb ik hem liever los denk ik.

• jvanoel
Donstil schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 19:57:
[...]

Haha nee helaas, kon toevallig verlengen dus moet net zoals iedereen op de Nederlandse release wachten :)

Jij ook besteld? (Ik een zwarte). Kick ding lijkt het me. Kan maar slecht wachten.
Ik zit nog te twijfelen tussen de black en silver. Ik vind dat bij de silver sommige accenten er beter uitkomen. Maar wil 'm misschien halen in Duitsland en dan een SIM Only erbij van Vodafone. Vorige abbo is toch al verlopen. Ben iPhone even zat en de One lijkt mij echt heel nice! <3

• crobo
Ik keek laatst een review over de htc one, waarin de persoon zei dat je op de black versie veel meer vingerafdrukken ziet.

Ik zou sowieso voor de zilver gaan denk ik, maar ik wacht liever nog een paar dagen, volgens MediaMarkt Rotterdam Centrum zou die deze week binnenkomen, dus even in real life kijken hoe en wat.

• Donstil
  • Niet online
jvanoel schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:14:
[...]

Ik zit nog te twijfelen tussen de black en silver. Ik vind dat bij de silver sommige accenten er beter uitkomen. Maar wil 'm misschien halen in Duitsland en dan een SIM Only erbij van Vodafone. Vorige abbo is toch al verlopen. Ben iPhone even zat en de One lijkt mij echt heel nice! <3
Ja dat had ik ook, na 5 generaties iphone was ik er klaar mee, uitstapje gemaakt naar de Lumia 920 maar dat is het toch niet, daarom de One besteld.

Ik twijfel ook nog steeds tussen de zwarte en de zilveren maar de bestelling staat op een Zwarte, misschien dat ik nog switch als die niet leverbaar blijkt maar anders laat ik het zo (mijn afgelopen 5 gsm's waren ook al wit).

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:11

wootah

They see me trollin'

crobo schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:16:
Ik keek laatst een review over de htc one, waarin de persoon zei dat je op de black versie veel meer vingerafdrukken ziet.

Ik zou sowieso voor de zilver gaan denk ik, maar ik wacht liever nog een paar dagen, volgens MediaMarkt Rotterdam Centrum zou die deze week binnenkomen, dus even in real life kijken hoe en wat.
jup, op de zwarte zou je veel meer vingerafdrukken zien...
Bovendien vind ik het jammer dat het een andere kleur zwart is als de lijst van het scherm, dat vloekt gewoon met elkaar :/ , anders was ik ook voor de zwarte gegaan.

Denk sowieso dat de meeste mensen een zilveren willen, en dat de zwarte nog niet zo hard geproduceerd word daarom.

• netblade
crobo schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:16:

Hmm ik ben benieuwd of ze deze week binnenkomen, geef even een gil mocht dat zo zijn :)

• crobo
netblade schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:22:
[...]

Hmm ik ben benieuwd of ze deze week binnenkomen, geef even een gil mocht dat zo zijn :)
Mijn school is 5min lopen van MM Rdam Centrum, ik ga er morgen weer even nadat ik uit ben. Ik laat het je weten.

• Replay256
  • Niet online
Nou na drie weken de zilver. en vorige week de zwarte in ff handen gehad, balen dat ik toch niet even op de zwarte heb gewacht, persoonlijk veel mooier. op youtube komt de zware niet goed uit maar als je hem in je handen hebt,

[ Voor 4% gewijzigd door Replay256 op 09-04-2013 20:25 ]

• Replay256
  • Niet online
crobo schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:22:
[...]

Mijn school is 5min lopen van MM Rdam Centrum, ik ga er morgen weer even nadat ik uit ben. Ik laat het je weten.
Keep dreaming, deze week wordt ie zeker niet geleverd..

• netblade
crobo schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:22:
[...]

Thanks heb er 1 hier in Alphen laten vasthouden als ze deze binnenkrijgen maar de afgelopen 3 weken nog niks van ze gehoord helaas :/

• crobo
Replay256 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:26:
[...]

Keep dreaming, deze week wordt ie zeker niet geleverd..
Maakt me niet zoveel uit, 10 min van me leven weg is niet zo erg.

En wil sowieso in real life zien welke ik mooier vindt, de zilvere of de zwarte, dus dat wordt nog langer voor mij wachten dan de meeste van jullie.

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
Aargh, het is ook - behalve naar .de rijden - op geen enkele manier mogelijk een toestel te regelen; V&A niets, marktplaats niets en ebay niets. Ik ben het wachten hier wel een beetje zat, zeker omdat er maar geen duidelijkheid komt wanneer het ding echt uitkomt. Een keiharde datum met garantie daar wacht ik op. Stap na jaren over van een iPhone (als echte Apple fanaat) en ben heel enthousiast over de One, maar van HTC ben ik niet echt onder de indruk zo.. Dus als er iemand nog een tip heeft houd ik me zeker aanbevolen.

[ Voor 6% gewijzigd door vistu op 09-04-2013 20:38 ]

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
netblade schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:26:
[...]

Thanks heb er 1 hier in Alphen laten vasthouden als ze deze binnenkrijgen maar de afgelopen 3 weken nog niks van ze gehoord helaas :/
Ik hoop voor je dat ze dat dan ook doen plaatsgenoot! Voor mijn iPhone 5 moeten ze nu nog bellen!! 8)7

DaveD

• Clubbtraxx
vistu schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:30:
Stap na jaren over van een iPhone (als echte Apple fanaat) en ben heel enthousiast over de One, maar van HTC ben ik niet echt onder de indruk zo..
Ja want bij Apple is alles meteen overal leverbaar he? Not.

Nog even volhouden, hij is het wachten waard.

• netblade
DaveD1109 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:37:
[...]

Ik hoop voor je dat ze dat dan ook doen plaatsgenoot! Voor mijn iPhone 5 moeten ze nu nog bellen!! 8)7
Hehe gelukkig heb ik ook een preorder onder rembours lopen bij Coolblue, denk ook dat de laatstgenoemde eerder met het toestel aan komt zetten dan de MM, maar je weet maar nooit toch? :)
En mochten beiden falen wat me sterk lijkt loopt er nog een maatje van me rond bij Phone House die me belt zodra dat toestel op voorraad is daar

[ Voor 15% gewijzigd door netblade op 09-04-2013 20:41 ]

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
Clubbtraxx schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:38:
[...]

Ja want bij Apple is alles meteen overal leverbaar he? Not.

Nog even volhouden, hij is het wachten waard.
Nee, maar de datum waarop ze aangeven dat ie leverbaar is, is ie dat ook (misschien niet veel, maar tot nu toe is het me altijd gelukt). Het maakt me niets uit om te wachten als ik weet tot wanneer.

• Clubbtraxx
vistu schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:41:
[...]

Nee, maar de datum waarop ze aangeven dat ie leverbaar is, is ie dat ook (misschien niet veel, maar tot nu toe is het me altijd gelukt). Het maakt me niets uit om te wachten als ik weet tot wanneer.
1 juni dan? O-)

Ik vind het ook vervelend maar ik ga er vanuit dat het rond halverwege deze maand gewoon gaat loskomen.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
vistu schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:30:
Aargh, het is ook - behalve naar .de rijden - op geen enkele manier mogelijk een toestel te regelen; V&A niets, marktplaats niets en ebay niets. Ik ben het wachten hier wel een beetje zat, zeker omdat er maar geen duidelijkheid komt wanneer het ding echt uitkomt. Een keiharde datum met garantie daar wacht ik op. Stap na jaren over van een iPhone (als echte Apple fanaat) en ben heel enthousiast over de One, maar van HTC ben ik niet echt onder de indruk zo.. Dus als er iemand nog een tip heeft houd ik me zeker aanbevolen.
Er heeft toch meerdere malen op V&A een HTC one opgestaan, ook zijn er toestellen vanuit de UK geleverd. Als je echt had gewild en er tijd in had gestoken dan zijn er genoeg mogelijkheden geweest om er al 1 in huis te hebben.

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
(jarig!)
Belsimpel geeft nu aan dat ze volgende week gaan uitleveren. Geen verhaal over dat de zwarte niet beschikbaar is, naja we zien het volgende week wel.
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Belsimpel.nl.

Vervelend dat de leverdata niet allemaal gelijk vermeld staan op onze site.
Op dit moment verwachten wij het toestel in week 16 te kunnen leveren.
Nogmaals onze excuses voor de lange levertijd. De levering van dit toestel ging helaas niet geheel soepel.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:57
http://www.belsimpel.nl/htc/htc-one-black/overzicht
Er staat nochtans levertijd: 2 weken.

Bij Handtec staat er ook dat de zilvere 27-29 april een nieuwe levering zilvere komt. Maar bij de zwarte eind april/begin mei.

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
Als ik dit zo lees ziet het er (naar mijn bescheiden mening) naar uit dat volgende week inderdaad Nationale HTC One uitleverweek wordt.

Zou het dan toch echt de 16e worden?? :P

[EDIT]Heb later op de dag maar weer eens gebeld met Vodafone, kreeg natuurlijk weer een andere persoon aan de telefoon en zij vertelde mij ook begin volgende week.

[ Voor 49% gewijzigd door Martin-S op 09-04-2013 21:10 ]

• Donstil
  • Niet online
GilH schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:05:

Bij Handtec staat er ook dat de zilvere 27-29 april een nieuwe levering zilvere komt. Maar bij de zwarte eind april/begin mei.
27-29 april lijkt me toch behoorlijk eind april.

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:57
Donstil schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:11:
[...]

27-29 april lijkt me toch behoorlijk eind april.
Ik wil gewoon aangeven dat ze van de zilvere meer zekerheid geven als van de zwarte. Ik zeg gewoon wat Handtec aangeeft als stock update.

Ik wil absoluut de zwarte, maar daarop zal ik denk ik nog wel enkele weken op moeten wachten :s

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
(jarig!)
GilH schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:05:

Mijn eigen mail staat er niet bij, maar de levertijd van de One bij belsimpel staat al sinds ik hem besteld heb op 2 weken. (Begin maart). Was dat maar waar, dan had ik hem al een maand in gebruik :'(
Als je bij de aanbiedingen kijkt staat ie weer op eind april. Daarom ook het excuus voor het hebben van meerdere uitleverdata op hun site.

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Verwijderd

Heb net mail gekregen van Saturn met dat ie verzonden is (naar Saturn Kleve dus). Iemand die weet wanneer ik de mail voor afhalen dan kan verwachten?

• alwaysleft
Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:14:
Heb net mail gekregen van Saturn met dat ie verzonden is (naar Saturn Kleve dus). Iemand die weet wanneer ik de mail voor afhalen dan kan verwachten?
Morgen of overmorgen, wanneer heb je de One besteld online? :)

• crobo
Wat is de meeste dichtbije MediaMarkt of Saturn in Duitsland als je vanuit Rotterdam komt, weet iemand dat??

[ Voor 6% gewijzigd door crobo op 09-04-2013 22:18 ]

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:49

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:14:
Misschien kom ik je er wel tegen :P. Ik heb ook de rekening gehad per mail vanavond.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Verwijderd

alwaysleft schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:15:
[...]

Morgen of overmorgen, wanneer heb je de One besteld online? :)
Heb de One gisteren besteld

Verwijderd

wontcachme schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:21:
[...]

Misschien kom ik je er wel tegen :P. Ik heb ook de rekening gehad per mail vanavond.
Hahaha, zou wel lachen zijn :P Als je dan dat meisje op die GIF afbeelding van je ook even meeneemt ben ik helemaal blij... ;)

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09-2025
netblade schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 20:26:
[...]

Misschien omdat het toestel bij geen enkele winkel in NL verkrijgbaar is? ;)

• alwaysleft
Heb gisteravond rond 7 uur de One besteld bij Mediamarkt online maar nog geen verzendbevestiging, hopelijk hoef ik me geen zorgen te maken. Is al genoeg bij me mis gegaan :P

• netblade
alwaysleft schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:44:
Heb gisteravond rond 7 uur de One besteld bij Mediamarkt online maar nog geen verzendbevestiging, hopelijk hoef ik me geen zorgen te maken. Is al genoeg bij me mis gegaan :P
Ik kan me vergissen maar jij had toch al een One?

• alwaysleft
netblade schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:49:
[...]

Ik kan me vergissen maar jij had toch al een One?
Te vaak al uitgelegd, doe het niet nog eens ;) :D Lees topic maar terug

[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 09-04-2013 22:50 ]

• netblade
alwaysleft schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:50:
[...]

Te vaak al uitgelegd, doe het niet nog eens ;) :D Lees topic maar terug
Ik spit het ervaringentopic wel even na, hopelijk heb je snel je One binnen :)

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
Hoe heb jij 'm dan besteld Rogier1991? Dat je 'm laat afleveren bij een door jouw ingevuld adres, zoals dus bijvoorbeeld het adres van de mediamarkt/saturn of echt de keuze dat je 'm laat afleveren bij een winkel naar keuze uit een dropdown lijstje? Heb 'm gisteren iets voor 24:00 besteld bij de mediamarkt maar heb tot zover enkel mailtje met dat de order ontvangen is. Hopelijk krijg ik morgen mailtje met dat ik 'm op kan halen :D

• kitesurfer82
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06-2021
Zoals ik al eerder gezegd heb afgelopen donderdag tijdens de one review dag bij tweakers ( waar ik uitgenodigd was) heb de directeur van htc Benelux gezegd dat ze vanaf de 16e naar de winkels in nl verscheept gaan worden. Wij als testers krijgen het toestel eerder geleverd voor dat hij in de winkels ligt in NL. Ik heb vandaag een mail gehad van tweakers dat ik binnenkort een mail van kan verwachten dat de one mijn kant op komt van htc rechtstreeks.

• Donstil
  • Niet online
yblokdijk schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 23:07:
Zoals ik al eerder gezegd heb afgelopen donderdag tijdens de one review dag bij tweakers ( waar ik uitgenodigd was) heb de directeur van htc Benelux gezegd dat ze vanaf de 16e naar de winkels in nl verscheept gaan worden. Wij als testers krijgen het toestel eerder geleverd voor dat hij in de winkels ligt in NL. Ik heb vandaag een mail gehad van tweakers dat ik binnenkort een mail van kan verwachten dat de one mijn kant op komt van htc rechtstreeks.
Ik ben blij dat er tenminste nog iemand in het woord van HTC gelooft 8)7

Binnenkort zeg je niet als het mailtje morgen komt, dus dat wordt al snel donderdag of vrijdag een mailtje, maandag bij HTC op de post is precies de 16de binnen ;)

HTC was dat bedrijf wat 4 april nog riep dat de uitlevering was begonnen en de dagen ervoor herhaaldelijk beweerde dat ze begin april gingen halen, Toch? :F

(Al krijg je hem op release of zelf later, gratis is altijd leuk meegenomen natuurlijk)
netblade schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:51:
[...]

Ik spit het ervaringentopic wel even na, hopelijk heb je snel je One binnen :)
Ik zal je de moeite besparen, zijn One was stuk, Rma naar HTC en omdat hij gerepareerd moet worden maar de onderdelen en/of een Swap toestel niet voorhanden zijn in Nederland duurt het lang. Daar wil hij niet op wachten dus hij koopt een tweede en gaat die eerste dan op Marktplaats verkopen.

[ Voor 51% gewijzigd door Donstil op 09-04-2013 23:33 ]

• netblade
Donstil schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 23:24:
[...]

Ik zal je de moeite besparen, zijn One was stuk, Rma naar HTC en omdat hij gerepareerd moet worden maar de onderdelen en/of een Swap toestel niet voorhanden zijn in Nederland duurt het lang. Daar wil hij niet op wachten dus hij koopt een tweede en gaat die eerste dan op Marktplaats verkopen.
Tja als je het kunt betalen waarom niet, ik hoop dat hij meer geluk heeft met z'n 2e.

• Donstil
  • Niet online
netblade schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 23:33:
[...]
Tja als je het kunt betalen waarom niet, ik hoop dat hij meer geluk heeft met z'n 2e.
Precies, ik hoop het ook.
Al dacht ik ook gelezen te hebben dat hij verwacht 599,- (of winkel prijs) voor het toestel te krijgen, dat lijkt me persoonlijk wat lastig. Zeker voor een RMA toestel.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 09-04-2013 23:35 ]

• netblade
Donstil schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 23:34:
[...]

Precies, ik hoop het ook.
Al heb ik ook gelezen dat hij verwacht 599,- voor het toestel te krijgen, dat lijkt me persoonlijk wat lastig. Zeker voor een RMA toestel.
Op marktplaats kan die dat er met een beetje geluk wel voor vangen, hier op tweakers niet denk ik.

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
alwaysleft schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:44:
Heb hem ook gister om 17:00 u besteld, wel de rekening enal, maar bestelling staat op "Ihre Bestellung wird bearbeitet."

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:01
Pfffff op amazon staat mijn order al sinds gisteren "klaargemaakt om verscheept te worden". Heb er vandaag maar carholder bijgedaan voor htc one.

Krijg ik net mail van amazon. Ik heel blij... Zie ik dat de carholder verzonden is. De htc one zelf nog niet. Pffffffffff :(

Verwijderd

Kom zelf ook van de Iphone, maar begin langzaam aan spijt te krijgen dat ik voor htc ipv samsung gekozen heb....

Waar is htc in hemelsnaam mee bezig?

Dat er leveringsproblemen zijn kan ik inkomen, maar andere landen worden wel gewoon bevoorraad zoals Amerika en Duitsland, waarom niet alles eerlijk verdelen, zodat anderen geen weken hoeven te wachten op hun bestelde (en in mijn geval) ook al betaalde Htc one?

Vind het echt niet vreemd dat het zo slecht gaat met htc op het moment met dit soort acties....

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
[b][message=40074257,noline]Waar is htc in hemelsnaam mee bezig?

Dat er leveringsproblemen zijn kan ik inkomen, maar andere landen worden wel gewoon bevoorraad zoals Amerika en Duitsland, waarom niet alles eerlijk verdelen, zodat anderen geen weken hoeven te wachten op hun bestelde (en in mijn geval) ook al betaalde Htc one?

Vind het echt niet vreemd dat het zo slecht gaat met htc op het moment met dit soort acties....
Nederland is ook maar een klein land/markt vergeleken met Duitsland en Amerika, dus dat zij eerder en sneller bevoorraad worden is niet zo vreemd. Dat het beter kan qua communicatie, daar ben ik het wel helemaal mee eens.

Verwijderd

Ted_W schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 23:56:
[...]

Nederland is ook maar een klein land/markt vergeleken met Duitsland en Amerika, dus dat zij eerder en sneller bevoorraad worden is niet zo vreemd. Dat het beter kan qua communicatie, daar ben ik het wel helemaal mee eens.
Oke, daar kan ik nog inkomen, maar als je een datum hebt is wachten half zo erg, nu heb je geen datum of niks, iedereen zegt iets anders, en als we pech hebben stelt htc het weer opnieuw uit...

Maargoed, er zal niks anders opzitten dan wachten...

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 23:53:
Kom zelf ook van de Iphone, maar begin langzaam aan spijt te krijgen dat ik voor htc ipv samsung gekozen heb....

Amerika wordt nog niet bevoorraad hoor. De pre-orders lopen daar pas sinds deze week.

T-mobile USA / sprint en ATT verwachten 19April te shippen.

• Powrot
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-12-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 23:53:

De Samsung is ook niet uit, geen spijt nodig dus ;)

• Jamesl
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 00:03:
[...]

Oke, daar kan ik nog inkomen, maar als je een datum hebt is wachten half zo erg, nu heb je geen datum of niks, iedereen zegt iets anders, en als we pech hebben stelt htc het weer opnieuw uit...

Maargoed, er zal niks anders opzitten dan wachten...
Ach bekijk het positief: er kan dus elk moment onverwacht een postbode voor de deur staan met je pakketje haha
En wie wilt er nou een samsung S4 wat gewoon een S3 is ? Persoonlijk vond ik dat geen slimme actie van Samsung. Maargoed me keuze was wel een heel stuk makkelijker geworden daardoor.

• alwaysleft
YES, uiterlijk nu donderdag kan ik hem ophalen. In totaal dus maar 3 werkdagen. Deze mail kreeg ik net:

Sehr geehrter alwaysleft,

die von Ihnen bestellte Ware hat heute unser Lager verlassen. Beters _/-\o_ O+

[ Voor 3% gewijzigd door alwaysleft op 10-04-2013 00:14 ]

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
Mail gekregen dat de One verzonden is naar MM vestiging, morgen kan ik 'm neem ik aan ophalen :D Gister net voor middenacht besteld, zilver ;)

Alwaysleft zegt dus donderdag, ik ga mooi uit van morgen :P

[ Voor 20% gewijzigd door mauricedb op 10-04-2013 00:19 ]

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
mauricedb schreef op woensdag 10 april 2013 @ 00:15:
Mail gekregen dat de One verzonden is naar MM vestiging, morgen kan ik 'm neem ik aan ophalen :D Gister net voor middenacht besteld, zilver ;)

Alwaysleft zegt dus donderdag, ik ga mooi uit van morgen :P
Grr 2 uur later als ik besteld en nog eerder binnen ook.

( moest reactie op alwaysleft zijn )

[ Voor 5% gewijzigd door mregeling op 10-04-2013 00:29 ]

Verwijderd

Hallo,

Ik heb net een formulier ingevuld om een HTC One te bestellen op Studentmobiel. Ik ben gegaan voor een stunning silver icm een hollandsnieuwe 275 + 500MB 2 jaar abo. De tel kost dan 454 euro en het abo 16,xx euro p/m. Ik denk dat dat wel redelijk is maar ik heb het contract nog niet getekend op dit late uur dus als iemand weet dat ik hierin episch faal bedank ik die bij voorbaat om me op een betere optie te wijzen :D

Ik kom van een iPhone 4 af, heb die destijds vlak na de launch los in Belgie gekocht na enige tips op dit forum, in de laatste maanden dat T-mobile nog een exclusief contract had met Apple (en dat wilde ik niet). Dat was al weer ruim 2,5 jaar geleden dus ik wilde wel weer wat nieuws, maar vond dat eigenlijk niet in de iPhone 5 (en de nieuwe die dit jaar komt wordt wss een 5s...jeuj...not)

De one spreekt me aan vanwege een aantal van dezelfde dingen die ik ook bij de iPhone mooi vind; het design, de bouwkwaliteit en het scherm.

Ik had een mooi abo'tje voor mijn iPhone destijds via directsales geregeld toen directsales nog awesome was...20 euro voor onbeperkt internet, 480min/sms. Ik mocht de korting na mijn contract houden van vodafone wat mooi is maar helaas blijft de internetsnelheid op 3,6 mbps, dat is de tweede reden dat ik wat nieuws wil.

Bij Hollandsnieuwe is die snelheid inmiddels als het goed is max 14,4 mbps, voor wat het waard is. Ik kon geen andere providers vinden die vergelijkbare snelheid boden voor eenzelfde prijs behalve T-mobile iSmart (het contract was dan wat duurder, maar de prijs 'up front' lager...maar ja branded phone en ik houd liever mijn maandbedrag laag). Vodafone is helaas echt duur geworden als je een mooi contract wil en KPN tsja...laten we het daar maar niet over hebben (en dan ook nog toestellease).

Maar goed het wordt alweer een lang verhaal; laat me vooral even weten als dit contract (https://www.studentmobiel...al=#product-provider-tabs) beter kan als je dat toevallig weet... (mss staat het al wel in het forum, maar goed 136 PAGINA'S!!! ;))

• EzMe
  • Laatst online: 30-12-2025
HTC One op Facebook komt met de volgende info:

HTC One 32GB Silver in stock : Vodafone and O2 Deutschland
vodafone.de : http://bit.ly/149KOVU (shipping 48h)
o2online.de : http://bit.ly/149KYfX
The Black HTC One is "expected" to be available later in April (Late April - Vodafone.de)/(April 15 on Mediamarkt.de)...

Goed nieuws voor de mensen die een zwarte willen :)

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• alwaysleft
mregeling2005 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 00:20:
[...]

Grr 2 uur later als ik besteld en nog eerder binnen ook.

( moest reactie op alwaysleft zijn )
Dan is er denk ik iets mis gegaan bij je, gewoon ook online ophalen bij een vestiging?

• Jamesl
EzMe schreef op woensdag 10 april 2013 @ 00:56:
HTC One op Facebook komt met de volgende info:

HTC One 32GB Silver in stock : Vodafone and O2 Deutschland
vodafone.de : http://bit.ly/149KOVU (shipping 48h)
o2online.de : http://bit.ly/149KYfX
The Black HTC One is "expected" to be available later in April (Late April - Vodafone.de)/(April 15 on Mediamarkt.de)...

Goed nieuws voor de mensen die een zwarte willen :)
Dus vanaf volgende week kan ik hem verwachten? ;)
Pagina: 1 ... 34 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.