• Famous Copra
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:40
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 00:41:
Hallo,

Ik heb net een formulier ingevuld om een HTC One te bestellen op Studentmobiel. Ik ben gegaan voor een stunning silver icm een hollandsnieuwe 275 + 500MB 2 jaar abo. De tel kost dan 454 euro en het abo 16,xx euro p/m. Ik denk dat dat wel redelijk is maar ik heb het contract nog niet getekend op dit late uur dus als iemand weet dat ik hierin episch faal bedank ik die bij voorbaat om me op een betere optie te wijzen :D

Ik kom van een iPhone 4 af, heb die destijds vlak na de launch los in Belgie gekocht na enige tips op dit forum, in de laatste maanden dat T-mobile nog een exclusief contract had met Apple (en dat wilde ik niet). Dat was al weer ruim 2,5 jaar geleden dus ik wilde wel weer wat nieuws, maar vond dat eigenlijk niet in de iPhone 5 (en de nieuwe die dit jaar komt wordt wss een 5s...jeuj...not)

De one spreekt me aan vanwege een aantal van dezelfde dingen die ik ook bij de iPhone mooi vind; het design, de bouwkwaliteit en het scherm.

Ik had een mooi abo'tje voor mijn iPhone destijds via directsales geregeld toen directsales nog awesome was...20 euro voor onbeperkt internet, 480min/sms. Ik mocht de korting na mijn contract houden van vodafone wat mooi is maar helaas blijft de internetsnelheid op 3,6 mbps, dat is de tweede reden dat ik wat nieuws wil.

Bij Hollandsnieuwe is die snelheid inmiddels als het goed is max 14,4 mbps, voor wat het waard is. Ik kon geen andere providers vinden die vergelijkbare snelheid boden voor eenzelfde prijs behalve T-mobile iSmart (het contract was dan wat duurder, maar de prijs 'up front' lager...maar ja branded phone en ik houd liever mijn maandbedrag laag). Vodafone is helaas echt duur geworden als je een mooi contract wil en KPN tsja...laten we het daar maar niet over hebben (en dan ook nog toestellease).

Maar goed het wordt alweer een lang verhaal; laat me vooral even weten als dit contract (https://www.studentmobiel...al=#product-provider-tabs) beter kan als je dat toevallig weet... (mss staat het al wel in het forum, maar goed 136 PAGINA'S!!! ;))
De ben abonnementen zijn nog iets goedkoper geloof ik

• Rock95
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-12-2025
Ik kreeg van azerty een order wijziging.

ze zijden dat de zwarte de 23ste april kwam en de zilveren de 30ste

Dit vind ik een beetje tegen strijdig met wat er op dit topic staat.

Hier onder de mail

De levertijden die we u doorgeven, zijn de verwachte levertijden die we ontvangen van onze leverancier.
Deze worden aan u doorgegeven.
Hieruit blijkt dat de zilveren variant inderdaad een langere levertijd heeft dan de zwarte.
Helaas kan ik niet aangeven waarom dat ik, wellicht omdat er voor de zilvere meer vraag dan aanbod is.

We houden u zo goed mogelijk op de hoogte van de levertijden.

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
wouter212 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:18:
Ik kreeg van azerty een order wijziging.

ze zijden dat de zwarte de 23ste april kwam en de zilveren de 30ste

Dit vind ik een beetje tegen strijdig met wat er op dit topic staat.

Hier onder de mail

De levertijden die we u doorgeven, zijn de verwachte levertijden die we ontvangen van onze leverancier.
Deze worden aan u doorgegeven.
Hieruit blijkt dat de zilveren variant inderdaad een langere levertijd heeft dan de zwarte.
Helaas kan ik niet aangeven waarom dat ik, wellicht omdat er voor de zilvere meer vraag dan aanbod is.

We houden u zo goed mogelijk op de hoogte van de levertijden.
Dit zou mij niks verbazen, het verhaal met de zwarte die later is gaat allemaal over buitenland... En de grote menigte lijkt hier (daardoor?) voor de zilveren te gaan...

Ik heb begrepen dat de levering volgende week zowel zwart als zilver is, en dan wordt de zilveren uiteraard schaars door de vraag.

• Richurdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
e-mail van Hi:
[...]

Bedankt voor je e-mail.

Je geeft aan dat je wilt weten wanneer je jouw toestel ontvangt. Uit jouw gegevens blijkt dat je een HTC One hebt besteld. Op dit moment is dit toestel nog niet leverbaar. Hierdoor kan je bestelling niet worden geleverd. Helaas kan ik niet voor je nagaan wanneer jij dit toestel ontvangt doordat de leverdatum nog niet bekend is. Ik snap dat dit vervelend is. Sorry voor het ongemak. Je ontvangt een bericht zodra het toestel leverbaar is en zodra je bestelling is verzonden.

Groeten van Hi,
Was te verwachten. Snap echter niet waarom andere providers wel een leverdatum schatting geven.
Mijn Xperia S valt bijna uit elkaar, ze mogen van mij dus best opschieten 8)7

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11-2025
Jup had zo'n zelfde bericht van Hi, ze weten echt niets te vertellen en dekken zich in door ook niets te beloven.

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-12-2025
frye schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 23:51:
Pfffff op amazon staat mijn order al sinds gisteren "klaargemaakt om verscheept te worden". Heb er vandaag maar carholder bijgedaan voor htc one.

Krijg ik net mail van amazon. Ik heel blij... Zie ik dat de carholder verzonden is. De htc one zelf nog niet. Pffffffffff :(
Ach dat kan nog erger! Ik heb ook bij Amazon.de besteld met als status 'wordt bijna verzonden'. Ik kreeg net een mail van amazon.de met een RECLAME bericht voor de One... :(

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
CousinBoneless schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:52:
[...]

Ach dat kan nog erger! Ik heb ook bij Amazon.de besteld met als status 'wordt bijna verzonden'. Ik kreeg net een mail van amazon.de met een RECLAME bericht voor de One... :(
I lolled :)

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
mregeling2005 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 00:20:
[...]

Grr 2 uur later als ik besteld en nog eerder binnen ook.

( moest reactie op alwaysleft zijn )
Ik heb net de bevestiging uit de spambox gevist. Hij is verzonden naar de vestiging en ik krijg nog een afhaalbevestiging. 8 april 23:05 besteld.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Als je hoge toestelkosten niet erg vindt, dan is dit één van de goedkoopste abo's met vrij goede voorwaarden.
Je kan immers drie maanden je bundel meenemen, first in = first out en je tarieven buiten de bundel zijn hetzelfde als erbinnen.

16,75*24+454=856 euro. Uitgaande van de adviesprijs is het abo maar 157 euro; oftewel 6,54/maand.

In al mijn berekeningen met abonnementen komt deze GSMWijzer/Studentmobiel combi het voordeligste uit, ook met een S4 of Note2.

Enige concurrent zijn de openingsaanbiedingen van T-Mobile. Dan heb je een Z of S3 voor 25-30/maand met gratis toestel.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-12-2025
Top, zojuist wederom mail van Amazon.de: mijn zilveren One is verzonden en wordt komende vrijdag geleverd!

Besteld op 11 maart...

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:01
CousinBoneless schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:04:
Top, zojuist wederom mail van Amazon.de: mijn zilveren One is verzonden en wordt komende vrijdag geleverd!

Besteld op 11 maart...
Whaaa, gefeliciteerd! :P

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:23
Senor Sjon schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:46:
[...]...
Enige concurrent zijn de openingsaanbiedingen van T-Mobile. Dan heb je een Z of S3 voor 25-30/maand met gratis toestel.
En dat abo (die van 30,50) heb ik dus voor 2 jaar, Sony verkocht en nu aan het wachten op de One. Volgens mij heb ik dan een prima deal binnen :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
SurfHost schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:38:
[...]

Ik heb net de bevestiging uit de spambox gevist. Hij is verzonden naar de vestiging en ik krijg nog een afhaalbevestiging. 8 april 23:05 besteld.
Laat maar zie het probleem al. Jullie hebben bij de MM besteld en ik bij Saturn ;)

Verwijderd

Famous Copra schreef op woensdag 10 april 2013 @ 08:48:
[...]

De ben abonnementen zijn nog iets goedkoper geloof ik
Klopt daar was ik eerst naar aan het kijken maar voor wat ik kon vinden biedt Ben internet met een maximale snelheid van 2.0 mbps aan 8)7 . Dat is nog trager dan wat ik nu heb dus daarom valt die voor mij af.
[...]

Als je hoge toestelkosten niet erg vindt, dan is dit één van de goedkoopste abo's met vrij goede voorwaarden.
Je kan immers drie maanden je bundel meenemen, first in = first out en je tarieven buiten de bundel zijn hetzelfde als erbinnen.

16,75*24+454=856 euro. Uitgaande van de adviesprijs is het abo maar 157 euro; oftewel 6,54/maand.

In al mijn berekeningen met abonnementen komt deze GSMWijzer/Studentmobiel combi het voordeligste uit, ook met een S4 of Note2.

Ok thx...definitief bestellen dan maar :)

Verwijderd

Helaas nog geen mail gehad van Saturn, hopelijk vandaag nog wel. Iemand al wel?

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:43:
Ik nog niet van Mediamarkt dat ik hem kan ophalen, ik zou maar uitgaan van dat je hem morgen pas kan ophalen ;)

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:49

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:43:
Mijn logica: Hij is gisteravond vanuit het depot verzonden, vandaag komt hij daar aan, ze verwerken de binnengekomen spul en vanavond komt de afhaalbericht.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• alwaysleft
wontcachme schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:51:
[...]

Mijn logica: Hij is gisteravond vanuit het depot verzonden, vandaag komt hij daar aan, ze verwerken de binnengekomen spul en vanavond komt de afhaalbericht.
Ja en morgen dus ophalen ;) Mijn logica ook

Verwijderd

wontcachme schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:51:
[...]

Ja, en dan maar hopen begin van de avond, dan kan ik er nog ff langs :P

Verwijderd

Zag net dat mijn HTC One [Silver] is afgeleverd bij de Saturn in Kleef. Al om 9.38u maar nog geen afhaalbericht ontvangen. Hoop dat ik er vanavond nog even langs kan gaan!

Bij de Mediamarkt in Nordhorn kunnen de ze HTC trouwens ook naar Nederland sturen. Even een mailtje sturen t.a.v. Ralf. Je doet een overschrijving en na onvangst van de betaling sturen ze het pakketje naar Nederland. Erg goede service!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:48:
Zag net dat mijn HTC One [Silver] is afgeleverd bij de Saturn in Kleef. Al om 9.38u maar nog geen afhaalbericht ontvangen. Hoop dat ik er vanavond nog even langs kan gaan!
Waar zie je dat die is afgeleverd?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Verwijderd

wontcachme schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:51:
[...]

Waar zie je dat die is afgeleverd?
Wil ik ook wel eens weten :P

• wontcachme

wontcachme

Gevonden. In je account bij Saturn en dan bij de bestelling op lieferung verfolgen klikken

Verwijderd

Bij de Mediamarkt in Nordhorn kunnen de ze HTC trouwens ook naar Nederland sturen. Even een mailtje sturen t.a.v. Ralf. Je doet een overschrijving en na onvangst van de betaling sturen ze het pakketje naar Nederland. Erg goede service!
Mijne is idd ook afgeleverd. Zal er eens een mailtje aan wagen

• SurfHost
wontcachme schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:53:
[...]

Gevonden. In je account bij Saturn en dan bij de bestelling op lieferung verfolgen klikken
Als ik dat doe geeft de DHL site: Ihre Suche ergab leider keine Treffer.

• alwaysleft
SurfHost schreef op woensdag 10 april 2013 @ 12:59:
[...]

Als ik dat doe geeft de DHL site: Ihre Suche ergab leider keine Treffer.
Ik heb dat ook, maar dan kunnen ze hem zijn vergeten te scannen voor online tracking. Had ik ook de vorige keer, nou dan ga ik gewoon morgen en hoop vanavond mailtje te krijgen :)

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09-2025
[...]

Waar kan ik deze deal vinden en van welke provider is dit.

• Señor Sjon
Je zou kunnen kijken bij de persoon die ik quote. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 10-04-2013 13:11 ]

Verwijderd

Iemand die ff kan ballen naar Kleef? Zit op werk dus gaat niet zo makkelijk helaas. Weten we waar we aan toe zijn _/-\o_

• SurfHost
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:12:
[...]

Iemand die ff kan ballen naar Kleef? Zit op werk dus gaat niet zo makkelijk helaas. Weten we waar we aan toe zijn _/-\o_
kleve@saturn.de ;)

Verwijderd

K heb al mail gestuurd, maar dat had ik vorige week ook al gedaan. Helaas nog steeds niks terug gekregen

• SurfHost
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:15:
[...]

K heb al mail gestuurd, maar dat had ik vorige week ook al gedaan. Helaas nog steeds niks terug gekregen
Bij mijn Google Apps komen ze in de spam folder omdat het in een andere taal geschreven is.

Verwijderd

SurfHost schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:16:
[...]

Bij mijn Google Apps komen ze in de spam folder omdat het in een andere taal geschreven is.
Bij mij is ie i nog in geen enkele folder terecht gekomen :P

• alwaysleft
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:15:
[...]

In duits verstuurd? Als je engels doet sturen die duitsers niks terug :P :D

Verwijderd

alwaysleft schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:23:
[...]

Ja, in mij huis-tuin-en-keuken Duits :P

• wontcachme

wontcachme

alwaysleft schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:23:
[...]

Jawel. Ik heb eind maart een (engelse) mail gestuurd (op een maandag volgens mij) en ik kreeg zondagavond! 8)7 een duits mailtje terug :P

Verwijderd

Als je vandaag een zilveren One besteld in Kleve (Saturn) of Nordhorn (MM), waar is de grotere kans dat hij zaterdag op te halen is?

• alwaysleft
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:28:
Als je vandaag een zilveren One besteld in Kleve (Saturn) of Nordhorn (MM), waar is de grotere kans dat hij zaterdag op te halen is?
Maakt niks uit, allebei zijn ze online op voorraad bij MM en Saturn. ( online voorraad wordt naar je filiaal gestuurd). Maar dat ga je niet redden zaterdag, want het duurt 3 werkdagen in totaal. Dus maandag kan je hem dan ophalen ;)

Ik heb hem maandag besteld via mediamarkt website, en kan hem morgen ophalen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 10-04-2013 13:33 ]

Verwijderd

alwaysleft schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:31:
[...]

Maakt niks uit, allebei zijn ze online op voorraad bij MM en Saturn. ( online voorraad wordt naar je filiaal gestuurd). Maar dat ga je niet redden zaterdag, want het duurt 3 werkdagen in totaal. Dus maandag kan je hem dan ophalen ;)

Ik heb hem maandag besteld via mediamarkt website, en kan hem morgen ophalen. :)
Ga je wel een goed werkende halen?:P

• alwaysleft
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:36:
[...]

Ga je wel een goed werkende halen?:P
>:) Hope so ;)

• mregeling

Wanneer besteld?

Verwijderd

netblade schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:10:
[...]

En dat abo (die van 30,50) heb ik dus voor 2 jaar, Sony verkocht en nu aan het wachten op de One. Volgens mij heb ik dan een prima deal binnen :)
Iets dergelijks heb ik destijds ook gedaan bij mijn vorige f00n, mooi abo'tje afgesloten met een HTC Legend, Legend verkocht, iPhone gekocht. Dat was toen best wel voordelig en kreeg de Legend uiteindelijk makkelijk verkocht voor een zacht prijsje (aan wat ik denk dat een handelaar was gezien zijn Steven Segal staartje :) ) dus dat was allemaal prima, maar ja het is weer wat gedoe he...Toen heeft is het goed uitgepakt maar je kan ook serieus rare figuren aan de deur krijgen stel ik me zo voor.

Side note: die Legend was eigenlijk een soort HTC One mini, alleen dan 3 jaar geleden. Mijn broertje heeft 'm toen gehouden met hetzelfde abo, mooi apparaat ook, alleen scherm was iets te klein vond ik.
crobo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:09:
[...]

Waar kan ik deze deal vinden en van welke provider is dit.
Op studentmobiel.nl of gsmwijzer.nl (zelfde bedrijf). Provider is hollandsnieuwe, die maken gebruik van het Vodafone netwerk en ze geven zelf aan dat hun internetsnelheid tot max 14.4 mbps gaat. Wat dat in de praktijk gaat worden is afwachten maar het beloofd in ieder geval meer dan alles wat ik voor een vergelijkbare prijs kon vinden op T-mobile iSmart na. In feite een soort SIM only maar dan alsnog met wat korting op de consumentenprijs van de f00n zelf (link https://www.studentmobiel...al=#product-provider-tabs)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2013 14:03 ]

• Señor Sjon
Is je 'o' stuk bij foon? :P

In het Hollandse Nieuwe Ervaringen topic worden hogere snelheden gemeten dat de gecapte vodafone abonnementen. Ben benieuwd hoe lang dat zo blijft.

• Bobermo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:22
Iemand hier trouwens ervaring met het annuleren van een bestelling bij Saturn.de (betaald met Paypal).
Ik heb al geprobeerd te annuleren via de website, maar dan krijg ik een rmaformulier opgestuurd waarmee ik de zending kan terugsturen, terwijl ik hem wilde ophalen in Kleve.
Email en telefoon hebben ook nog niks opgeleverd..

Iemand tips/ervaringen?

Verwijderd

Bobermo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:09:
Iemand hier trouwens ervaring met het annuleren van een bestelling bij Saturn.de (betaald met Paypal).
Ik heb al geprobeerd te annuleren via de website, maar dan krijg ik een rmaformulier opgestuurd waarmee ik de zending kan terugsturen, terwijl ik hem wilde ophalen in Kleve.

Iemand tips/ervaringen?
Annuleren? Net nu je hem bijna kan ophalen?

• alwaysleft
Bobermo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:09:

Iemand tips/ervaringen?
waarom annuleer je hem ook? dit gaat problemen opleveren...

• mregeling
"Ihre Bestellung wird bearbeitet"

Ze hebben nog een dag anders klopt de info op de site niet.
Geen track en trace, niks

• alwaysleft
mregeling2005 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:21:
"Ihre Bestellung wird bearbeitet"

Ze hebben nog een dag anders klopt de info op de site niet.
Geen track en trace, niks
wanneer besteld?

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:57

Trackerfire

BTC HODLER

Bij Saturn Krefeld nog steeds beschikbaar, en direct af te halen!!

Sehr geehrter Herr de Korte,

vielen Dank für Ihre Bestellung bei Saturn online vom 09.04.2013.
Folgende Artikel aus Ihrer Bestellung XXXXXXXXX liegen zur Abholung in Ihrem Saturn Markt für Sie bereit.

Menge: Artikelnummer: Hersteller: Bezeichnung: Einzelpreis: Summe:
1 1669318 HTC One glacial silver 599,00 EUR 599,00 EUR

Enthaltene MwSt 19,00%: 95,64 EUR

Rechnungssumme: 599,00 EUR
Bitte bringen Sie für die Abholung Ihren Personalausweis mit.

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Verwijderd

Senor Sjon schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:02:
Is je 'o' stuk bij foon? :P

In het Hollandse Nieuwe Ervaringen topic worden hogere snelheden gemeten dat de gecapte vodafone abonnementen. Ben benieuwd hoe lang dat zo blijft.
Nou ja als ze op hun site zetten...

"Wat is de snelheid van mobiel internet bij hollandsnieuwe?

Met een hollandsnieuwe abonnement kun je internetten met een maximale downloadsnelheid van 14,4 Mbps."

...kunnen ze het niet zomaar terugschroeven volgens mij, in ieder geval niet voor (binnekort) bestaande abbonees. Overigens denk ik ook dat het een beetje onzin is dat sommige providers nog steeds 2mbps leveren, volgens mij moet dat zonder al te veel kosten sneller kunnen maar daar laten ze je dan dik voor betalen door speciale bundels van 15 p/m of nog meer voor aan te bieden... 8)7

Met speedtest op mijn huidige iPhone met een VF abo dat nog 'grandfathered in' is uit de laatste dagen dat ze echt onbeperkt internet aanboden zit ik maximaal net iets onder die 3,6 mbps die geadverteerd is/was en dat vind ik persoonlijk (als ik de snelheid van pagina's laden of filmpjes bekijk) iets te traag, dus hopelijk delivers hollandsenieuwe in dat opzicht wat ze beloven en blijven ze dat doen. Overigens biedt Sizz (ook op VF netwerk) nu 7.2 mbps aan voor hun internet dus dat toont wat mij betreft aan dat wat meer snelheid dan 3.6 mbps (of 2mbps, I'm looking at you Ben, simyo en kornuiten 8)7 ) is voor normale prijzen mogelijk...

Maar misschien moeten we dit niet te hard roepen want voor dat je het weet gaan niet die slowpokes eindelijk de snelheid wat opvoeren om te concurreren maar worden de positieve uitschieters terug getssjoent zodat mensen die een beetje bruikbaar internet willen hebben overal richting peperdure abo's geduwd worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2013 14:26 ]

• mregeling
Maandag 17:00u

• alwaysleft
Mm wazig, hoe betaald?

• Bobermo
alwaysleft schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:12:
[...]
waarom annuleer je hem ook? dit gaat problemen opleveren...
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:11:
[...]
Annuleren? Net nu je hem bijna kan ophalen?
Omdat ik er al één heb misschien 8)7

Verwijderd

Nog geen mail gehad vanuit Kleve, helaas is mn Duits ook nie zo goed om te bellen (en geen tijd)

• mregeling
Moet het vaker zeggen, krijg net een afhaal bericht.
Neem al mijn woorden terug :X

• SurfHost
Bobermo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:24:
[...]

[...]

Omdat ik er al één heb misschien 8)7
Als hij toch al betaald is zou ik hem gewoon ophalen en op V&A zetten. :)

• alwaysleft
mregeling2005 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:27:
[...]

Moet het vaker zeggen, krijg net een afhaal bericht.
Neem al mijn woorden terug :X
afhaalbericht of omdat die verstuurd is?

• wontcachme

wontcachme

Net ook het afhaalbericht. Morgenvroeg er maar eens heen gaan :)

• mregeling
alwaysleft schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:28:
[...]

afhaalbericht of omdat die verstuurd is?
Afhaalbericht.

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 31-12-2025
SurfHost schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:28:
[...]

Als hij toch al betaald is zou ik hem gewoon ophalen en op V&A zetten. :)
Zeker weten, die ben je zo kwijt (hinthint)

Verwijderd

JA! Mail binnen 1 sec geleden van Saturn dat ie klaar ligt!

• Bobermo
Haha dat is waar ja. Klein probleem, het is 180km rijden voor mij..

• alwaysleft
en daarvoor niks van mail gekregen? apart?

Verwijderd

Bobermo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:31:
Aii... Gelukkig voor mij maar 60 :P

• wontcachme

wontcachme

20 km :P. Half uur heen en half uur terug. Moeilijkste wordt nog een parkeerplaats vinden. Geen idee waar die zitten daar. Heb ook geen zin om een uur te moeten lopen :P

Bobermo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:31:
Maak een advertentie in V&A, voor je betaalde prijs, jij geld binnen is koper afhaalbericht op de mail.

Gaat die 'm zelf maar halen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

wontcachme schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:34:
20 km :P. Half uur heen en half uur terug. Moeilijkste wordt nog een parkeerplaats vinden. Geen idee waar die zitten daar. Heb ook geen zin om een uur te moeten lopen :P
Dat is het handige als je met zn tweeen gaat, ff uitstappen, ophalen en weer gaan met die banaan

• alwaysleft
CLB schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:36:
[...]

Maak een advertentie in V&A, voor je betaalde prijs, jij geld binnen is koper afhaalbericht op de mail.

slim idee :)

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:36:
[...]

Dat is het handige als je met zn tweeen gaat, ff uitstappen, ophalen en weer gaan met die banaan
Dat wordt mijn oom lief aankijken :+

Verwijderd

wontcachme schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:37:
[...]

Dat wordt mijn oom lief aankijken :+
Haha, ja. Ik ga hopelijk vanavond al, zal k ff kijken of k die van jou zie liggen :P

• Bobermo
CLB schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:36:
[...]

Zou kunnen inderdaad, ware het niet dat ik al allerlei berichten/mails met annulering heb gestuurd..

Trouwens, zo moeilijk moet het niet zijn om te annuleren toch 8)

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-12-2025
Bobermo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:40:
[...]

Zou kunnen inderdaad, ware het niet dat ik al allerlei berichten/mails met annulering heb gestuurd..

Trouwens, zo moeilijk moet het niet zijn om te annuleren toch 8)
zo lang hij niet officeel geannuleerd is zie ik geen probleem en je maakt iemand anders er ook nog blij mee
En je hebt je geld snel(ler) terug... Maar als je al allerlei zut hebt gestuurd :p

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Bobermo
hiddit schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:42:
[...]

zo lang hij niet officeel geannuleerd is zie ik geen probleem en je maakt iemand anders er ook nog blij mee
Zul je altijd zien, op het moment dat de medetweaker opweg is naar Kleve ik de annulering binnenkrijg..

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:57

Trackerfire

BTC HODLER

Iemand die ik morgenochtend onderweg op kan pikken naar Krefeld die er een bestelling heeft lopen die opgehaald kan worden bij de Saturn? Rij de A15 helemaal uit, dus alles wat eraan ligt, kan eventueel mee :)

[ Voor 4% gewijzigd door Trackerfire op 10-04-2013 14:48 ]

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:38:
[...]

Haha, ja. Ik ga hopelijk vanavond al, zal k ff kijken of k die van jou zie liggen :P
Ik zou ook wel willen halen vanavond. Ik zit echter aan een tentamen van drie uur dan :(. Wel de perfecte timing. Nu niet kunnen spelen tijdens het leren :P. Nu eis ik ook een voldoende als compensatie :+

Verwijderd

Ik was vanmorgen even bij de mediamarkt bij de arena(Amsterdam) en daar vertelde de medewerker mij dat ze hem morgen verwachtten, maar hij gaf geen garanties.

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:24:
Ik was vanmorgen even bij de mediamarkt bij de arena(Amsterdam) en daar vertelde de medewerker mij dat ze hem morgen verwachtten, maar hij gaf geen garanties.
Niet persoonlijk aan jou bedoeld, maar zo lust ik er nog wel een paar.

Ik verwacht morgen de HTC One aan mijn voordeur te kunnen verkopen, vanavond komt er een vrachtwagen met een pallet nieuwe HTC One's, maar garantie tot aan de voordeur...

Verwijderd

Ted_W schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:38:
[...]

Niet persoonlijk aan jou bedoeld, maar zo lust ik er nog wel een paar.

Ik verwacht morgen de HTC One aan mijn voordeur te kunnen verkopen, vanavond komt er een vrachtwagen met een pallet nieuwe HTC One's, maar garantie tot aan de voordeur...
Ik bedoelde natuurlijk dat hij niet kan garanderen dat hij morgen binnenkomt :) , niet over de andere soort garantie. ;)

Verwijderd

Nou ik kan nog langer wachten om mijn ONE,had via coolblue tele 2 abbo genomen maar vandaag geannuleerd vanwege negatieve berichten op het net over tele2.
Nu maar MTV gedaan krijg ik ook nog de urBeats erbij.
Ach we wachten al zo lang

• Hessia
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-05-2023
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:49:
Nou ik kan nog langer wachten om mijn ONE,had via coolblue tele 2 abbo genomen maar vandaag geannuleerd vanwege negatieve berichten op het net over tele2.
Op de site staat nog steeds half april, bericht gekregen met een levertijd?
Mij is verteld 24-26 April.. Dit lijkt mij al meer eind april?

Verwijderd

Nee maar ik wacht al 4 weken dus.... kunnen die paar er wel bij.
Schrok me een ongeluk over tele2 rekeningen van data verbruik.

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:49:
Je weet dat MTV op het T-Mobile netwerk draait, net als Tele2? Alleen de naam in je display is nu anders. :P

Verwijderd

Dat weet ik maar tele2 horrorverhalen niet bij mtv tegengekomen

• luccie
  • Registratie: April 2005
quote: Facebook
There are shops in Germany that i can buy the htc one directly without a contract? If there is, where?

HTC One:

Mediamarkt.de ...but they have only the 32GB silver 599 € the black version is expected for April 15...
13 Uur geleden. Zou het dan toch?

Ik wil wel echt de zwarte, net nog in EHV gaan kijken bij de Vodafone en ook me beschermhoesje meegenomen was allang binnen is en met de zilveren ziet dat niet uit.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005

The_Worst

Unox

Heb zojuist te horen gekregen dat ik nog een reservering over heb voor een zilveren versie te Nordhorn. Persoon kan geen tijd vinden om deze op te halen maar let op, deze reservering is nog slechts 5, inclusief vandaag, dagen geldig. Als je interesse hebt, stuur een DM. First come, first serve. Prijs bij ophalen is nog €599.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:01:
Dat weet ik maar tele2 horrorverhalen niet bij mtv tegengekomen
Omdat ze pas een paar maanden over zijn. :P

Bij Tele2 verwacht ik nog wel meer kortingen, ze hebben de Russische tak verkocht en gaan dat geld als oorlogskas in Nederland gebruiken.

Verwijderd

Senor Sjon schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:24:
[...]

Omdat ze pas een paar maanden over zijn. :P

Bij Tele2 verwacht ik nog wel meer kortingen, ze hebben de Russische tak verkocht en gaan dat geld als oorlogskas in Nederland gebruiken.
Maar zonder mij dan en t-mobile is zo slecht nog niet zit er nu ook bij maar uiteindelijk zijn het allemaal dieven ;w

• Zeemon123
Wat is er nou zo slecht aan t-mobile volgens mensen hier dan, haal mij eens onder mijn steen vandaan. :P Heb het nog nooit gehad namelijk, maar ze zijn nu gewoon goed geprijsd in combinatie met de One...

Verwijderd

Zeemon123 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:30:
Wat is er nou zo slecht aan t-mobile volgens mensen hier dan, haal mij eens onder mijn steen vandaan. :P Heb het nog nooit gehad namelijk, maar ze zijn nu gewoon goed geprijsd in combinatie met de One...
Nou mijn flex abbo verlengen naar relax zonder mij te melden dat het om relax ging mv :O

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-12-2025
Zeemon123 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:30:
vooral dekking is niet super bij t-mobile in tegenstelling tot VF. Daarnaast de beloofde internet snelheid is erg onder de maat naja echt beloven is het niet. maar 14,4mbps kunnen en nog geen 1mbps halen... en bij vf op het zelfde plekkie 15mbps (busstation oss centraal station). Ook heb ik regelmatig slechte verbidning (stem vervorming van mij of van de gene met wie ik bel). Hun prijs is echter veel beter als die van vodafone voroal door de nieuwe RED abbo's :(

Verwijderd

Kumar Wolters schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:33:
[...]

vooral dekking is niet super bij t-mobile in tegenstelling tot VF. Daarnaast de beloofde internet snelheid is erg onder de maat naja echt beloven is het niet. maar 14,4mbps kunnen en nog geen 1mbps halen... en bij vf op het zelfde plekkie 15mbps (busstation oss centraal station). Ook heb ik regelmatig slechte verbidning (stem vervorming van mij of van de gene met wie ik bel). Hun prijs is echter veel beter als die van vodafone voroal door de nieuwe RED abbo's :(
Gelukkig heb ik net mijn abbo met de HTC one bij VF genomen voor de RED abbo's word 1ste jaar 27,50 en tweede jaar 55 dus gemiddeld 41.25 euro de maand voor 4gb internet en 200min vond ik toch wel redelijk meevallen ook geen kosten voor het toestel.

Edit: typo

• DeadDevil6210
Ik krijg net een mail van VF dat mijn toestel binnen zou zijn en hij morgen mijn kant uit komt 0_o meer mensen met deze mail?

(HTC One 32GB Black)

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
Ik nog niks :s

• Zeemon123
Oke, bedankt :)

Ik ga het meemaken.

Dekking vind ik zelf niet zo'n ramp, ik internet nu op vodafone ook alleen met 2g aan om accu te sparen, da's snel genoeg voor Whatsapp e.d. Andere dingen doe ik alleen waar ik Wi-Fi heb :P

• Richurdt
  • Niet online
Kumar Wolters schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:38:
Ik krijg net een mail van VF dat mijn toestel binnen zou zijn en hij morgen mijn kant uit komt 0_o meer mensen met deze mail?

(HTC One 32GB Black)
Wanneer heb jij jouw pre-order geplaatst?

• DeadDevil6210
Zeemon123 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:39:
Oke, bedankt :)

Ik ga het meemaken.

Dekking vind ik zelf niet zo'n ramp, ik internet nu op vodafone ook alleen met 2g aan om accu te sparen, da's snel genoeg voor Whatsapp e.d. Andere dingen doe ik alleen waar ik Wi-Fi heb :P
is een slim idee. Ga het is proberen op mijn Iphone 5 maybe dat het nog wel mee helpt met extra accu sparen ook al haalt ie 2 dagen op 1 accu :)

• DeadDevil6210
Richurdt schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:40:
[...]

Wanneer heb jij jouw pre-order geplaatst?
20-03-2013 :)

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:37:
[...]

Gelukkig heb ik net mijn abbo met de HTC one bij VF genomen voor de RED abbo's word 1ste jaar 27,50 en tweede jaar 55 dus gemiddeld 41.25 euro de maand voor 4gb internet en 200min vond ik toch wel redelijk meevallen ook geen kosten voor het toestel.

Edit: typo
Waar heb je dat dan geregeld? Als ik mijn Vodafone abonnement ga verlengen dan moet ik ook het eerste jaar gewoon de volle mep betalen

• Richurdt
  • Niet online
Gefeliciteerd _/-\o_ Hoop voor je dat ze zich er aan houden, haha.
Pagina: 1 ... 35 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.