Volgende dag: Hierbij de levering van uw HTC One X.... WAAAAATRichurdt schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:41:
[...]
GefeliciteerdHoop voor je dat ze zich er aan houden, haha.
Ik betwijfel of het een HTC one is.... eerlijk gezegt... want anders maakt vodafone wel in 1x na al die jaren gekloot met pre-orders via de online winkel een primeur... als zij hem echt nu al kunnen leveren.. ik wacht geduldig af tot ik echt een doos open scheur en er een htc one in vindRichurdt schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:41:
[...]
GefeliciteerdHoop voor je dat ze zich er aan houden, haha.
Verwijderd
Was een actie bij Coolblue helaas nu niet meer was zelf ook net optijd! dit was net voor de RED abbo's nu deze erzijn is die actie ook weg.Ijsklont schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:41:
[...]
Waar heb je dat dan geregeld? Als ik mijn Vodafone abonnement ga verlengen dan moet ik ook het eerste jaar gewoon de volle mep betalen
In Nederland? Want ik ben vandaag even uit nieuwsgierigheid even langs VF geweest en die zeiden dat ze nog niet konden zeggen wanneer..Zeemon123 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:42:
[...]
Volgende dag: Hierbij de levering van uw HTC One X.... WAAAAAT
Ik zie dit kut geintje dus ook zo gebeuren dus wordt maar neit enthousiastJamesl schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:44:
[...]
In Nederland? Want ik ben vandaag even uit nieuwsgierigheid even langs VF geweest en die zeiden dat ze nog niet konden zeggen wanneer..
Verwijderd
Het is een verassing!Jamesl schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:44:
[...]
In Nederland? Want ik ben vandaag even uit nieuwsgierigheid even langs VF geweest en die zeiden dat ze nog niet konden zeggen wanneer..
ahah nee jammer genoeg denk ik dat hij morgen niet zal binnenkomen
Mocht je hem nog hebben (denk het niet), hoe zit het met garantie? Mocht hij stuk gaan, kan je hem dan via HTC Nederland laten repareren?The_Worst schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:15:
Heb zojuist te horen gekregen dat ik nog een reservering over heb voor een zilveren versie te Nordhorn. Persoon kan geen tijd vinden om deze op te halen maar let op, deze reservering is nog slechts 5, inclusief vandaag, dagen geldig. Als je interesse hebt, stuur een DM. First come, first serve. Prijs bij ophalen is nog €599.
Is er niet meer, Vodafone heeft nu als hobby klanten wegjagen.Ijsklont schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:41:
[...]
Waar heb je dat dan geregeld? Als ik mijn Vodafone abonnement ga verlengen dan moet ik ook het eerste jaar gewoon de volle mep betalen
Op het VF-Forum is er ook al één die een HTC One X heeft gekregen i.p.v. de One. Best wel schrijnend verhaal, want hij gaat van de kastje naar de muur.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Bij
moet ik een beetje denken aanKumar Wolters schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:38:
Ik krijg net een mail van VF dat mijn toestel binnen zou zijn en hij morgen mijn kant uit komt 0_o meer mensen met deze mail?
(HTC One 32GB Black)
waarop volgdewackidth schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:59:
Ik ben gebeld door Coolblue, komen m vrijdag leveren....
wat zou betekenen dat Kumar Wolters 9 dagen te laat is met zijn grap.wackidth schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:06:
Ow nee... Ik ben twee dagen te laat het? Met n 1 aprilgrap... Sorry kon het Ff niet laten.
Vraagje voor de mensen die de htc one met abo gaan nemen of reeds hebben genomen.
Wat is momenteel de beste deal met een 1 jarige abo (min. 1gb internet en min. 14m/bits)
Ik heb allerlei sites bezocht maar het zijn er zoveel, misschien dat iemand een super deal kent.
Of misschien is het goedkoper om los toestel te nemen met een sim only.
Wat is momenteel de beste deal met een 1 jarige abo (min. 1gb internet en min. 14m/bits)
Ik heb allerlei sites bezocht maar het zijn er zoveel, misschien dat iemand een super deal kent.
Als het ook een abbo met toestellease mag zijn zou ik eens kijken op de site van Telfort.crobo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:10:
Vraagje voor de mensen die de htc one met abo gaan nemen of reeds hebben genomen.
Heb net gelezen wat toestellease inhoudt. Waar moet ik aan denken voor extra bijleggen aan het eind, weet iemand dat toevallig?
[ Voor 79% gewijzigd door crobo op 10-04-2013 17:20 ]
zo ver ik weet moet hem dan terug geven na afloop van je contract maar dat zullen andere beter wetencrobo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:16:
[...]
Bedankt voor de tip. Ik kom met 150min en 1 gb internet voor 1 jaar = 62.50 per maand = 750 totaal.
Alleen 2 vraagjes. Wat houdt toestellease in, mag je de telefoon houden aan het eind??
En hoe zit het met de ontvangst en snelheid van de internet van Telfort.
ik weet wel dat de ontvangst en snelheid goed genoeg voor normaal gebruik is heb er zelf nooit problemen mee gehad en zit best vaak op plekken waar je zowiezo minder bereik hebt
Telfort werkt via het KPN Netwerk. Ik vind het kpn netwerk goed werken.
Ik zou nooit meer terug willen naar het T-Mobile netwerk. Vodafone doet het ook goed.
Maar dit hangt ook af van de dekking van de provider.
Als je een lease toestel neemt dan moet je die aan het einde van je contract inleveren bij telfort of je mag hem voor een bedrag overnemen (Bedrag is nu nog niet bekend. Misschien weet de klantenservices daar meer over)
Toestellease geldt ook voor KPN en Hi.
Op de telfort site kan je "Downloaden tot 7 Mb/s en uploaden tot 2 Mb/s" aanklikken. Het kost je 2 euro p/m meer.
De standaard snelheid weet ik niet. Inmiddels gevonden: "De snelheid van alle internetbundels is tot 2 Mb/s download, 0,1 Mb/s upload"
Ik zou nooit meer terug willen naar het T-Mobile netwerk. Vodafone doet het ook goed.
Als je een lease toestel neemt dan moet je die aan het einde van je contract inleveren bij telfort of je mag hem voor een bedrag overnemen (Bedrag is nu nog niet bekend. Misschien weet de klantenservices daar meer over)
Toestellease geldt ook voor KPN en Hi.
Op de telfort site kan je "Downloaden tot 7 Mb/s en uploaden tot 2 Mb/s" aanklikken. Het kost je 2 euro p/m meer.
De standaard snelheid weet ik niet. Inmiddels gevonden: "De snelheid van alle internetbundels is tot 2 Mb/s download, 0,1 Mb/s upload"
[ Voor 21% gewijzigd door BluRay op 10-04-2013 17:23 ]
Verwijderd
Heb 2 orders uitstaan voor een HTC One, bij amazon.de (5 april) en amazon.co.uk (9 april)
Beiden stonden vandaag op 'bijna verzenden'. Omdat ik maar 1 toestel nodig heb, heb ik eerst amazon.co.uk geannuleerd, maar dat werd geweigerd omdat de bestelling al te ver in het proces zit.
Bij Amazon.de kon ik wel annuleren.
Beiden stonden vandaag op 'bijna verzenden'. Omdat ik maar 1 toestel nodig heb, heb ik eerst amazon.co.uk geannuleerd, maar dat werd geweigerd omdat de bestelling al te ver in het proces zit.
Bij Amazon.de kon ik wel annuleren.
Ik hoor wel meer over T-Mobile hier op dit forum, maar wat is er dan precies mee?BluRay schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:20:
Telfort werkt via het KPN Netwerk. Ik vind het kpn netwerk goed werken.
Ik woon vlakbij Rotterdam dus randstad en ik denk dat de dekking daar best prima is?
Met KPN in ieder geval helemaal geen last van !
Verwijderd
Nou mtv heeft ook horror verhalen hoor. Toendertijd met de xperia T, genoeg gelezen, mensen dik in de problemen met facturenVerwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 16:01:
Dat weet ik maar tele2 horrorverhalen niet bij mtv tegengekomen
Ik heb thuis geen bereik met T-Mobile. Op drukke plaatsen (2 jaar terug) kon ik geen internet pagina's bereiken (Denk aan A'dam CS)Jamesl schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:23:
[...]
Ik hoor wel meer over T-Mobile hier op dit forum, maar wat is er dan precies mee?
Ik woon vlakbij Rotterdam dus randstad en ik denk dat de dekking daar best prima is?
Dat is gewoon irritant en KPN doet het veel beter. Om die reden wil ik niet meer van het KPN netwerk af.
Maar nogmaals: het hangt ook af van de plaats waar je woont/ bent. Op sommige plaatsen is de dekking gewoon goed en zul je geen last hebben van de problemen die ik eerder had met T-Mobile.
Ja de dekking is prima, of je echt kan internetten is even een tweede.Jamesl schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:23:
[...]
Ik hoor wel meer over T-Mobile hier op dit forum, maar wat is er dan precies mee?
Wat familieleden van me hebben T-Mobile regio Rotterdam (Oud-Beijerland) en klagen vaak over het gebrek aan internet in Oud-Beijerland en Rotterdam. De dekking is er dan wel het internet is heel traag of geeft helemaal niets door.
Getest met diverse gsm's, abonnementen en simkaarten.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
I k denk dat ik dat lease dan ff laat zitten voor wat het is.
Weet iemand toevallig ook of Tele2 nou los staat van Tmobile. Want ze hebben meegedaan met de 4g veiling. En de anderen waren, kpn vodafone en tmobile. Dus vraag ike nu af of tele2 nogsteeds gebruik maakt van tmobile netwerk
Weet iemand toevallig ook of Tele2 nou los staat van Tmobile. Want ze hebben meegedaan met de 4g veiling. En de anderen waren, kpn vodafone en tmobile. Dus vraag ike nu af of tele2 nogsteeds gebruik maakt van tmobile netwerk
@ Donstil en Bluray hierboven, tsja we zullen zien, wordt mijn eerste ervaring met T-Mobile.
KPN qua netwerk ben ik dik tevreden mee, had vaak in school gewoon H-internet terwijl anderen G hadden.
Maar ik ben niet echt gecharmeerd van die toestellease... en T-mobile was goedkoop dus dan dat maar uitproberen haha
KPN qua netwerk ben ik dik tevreden mee, had vaak in school gewoon H-internet terwijl anderen G hadden.
Maar ik ben niet echt gecharmeerd van die toestellease... en T-mobile was goedkoop dus dan dat maar uitproberen haha
Telfort heeft hele schappelijke sim-only abo's met vrij goed internet. Los toestel + sim only is dan een optie.Jamesl schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:30:
@ Donstil en Bluray hierboven, tsja we zullen zien, wordt mijn eerste ervaring met T-Mobile.
Ik zit nu bij VF maar die zijn echt collectief op hun achterhoofd gevallen met die nieuwe RED abo's. Dus ik zit te kijken naar een overstap. Tele2 is vanwege de vele negatieve reacties niet echt een optie, dan blijf ik hangen tussen T-mobile (iSmart 150+500Mb), HollandseNieuwe (Vodafone netwerk) of Telfort (KPN Netwerk)
Guten Tag,
wir möchten Ihnen hiermit mitteilen, dass wir Ihre Bestellung versandt haben.
Hoeraaaaaaaaaa!
wir möchten Ihnen hiermit mitteilen, dass wir Ihre Bestellung versandt haben.
Hoeraaaaaaaaaa!
Volgens studentmobiel is HollandseNieuwe goedkoop maar moet je veel in één keer betalen, T-mobile is een duurder abonnement maar betaal je stukken minder in één keer en Telfort is een relatief duur abonnement maar betaal je niks bij, is echter wel toestellease.Crew One schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:36:
[...]
Telfort heeft hele schappelijke sim-only abo's met vrij goed internet. Los toestel + sim only is dan een optie.
Ik zit nu bij VF maar die zijn echt collectief op hun achterhoofd gevallen met die nieuwe RED abo's. Dus ik zit te kijken naar een overstap. Tele2 is vanwege de vele negatieve reacties niet echt een optie, dan blijf ik hangen tussen T-mobile (iSmart 150+500Mb), HollandseNieuwe (Vodafone netwerk) of Telfort (KPN Netwerk)
Dus dan moet je afwegen, wil je een goedkoop abonnement en dus in één keer veel betalen of wil je juist veel per maand betalen maar niks in één keer? Of daartussen, dat was mijn keuze en dan kwam ik bij T-Mobile uit
Bam, Mediamarkt.de heeft hem uitverkocht. Zozo, die loopt hard
:
Dieser Artikel ist im Onlineshop derzeit nicht mehr verfügbar. Bitte wenden Sie sich an Ihren Media Markt.
Saturn.de heeft hem wel nog voor de liefhebbers, maar wees snel:
http://www.saturn.de/mcs/...082,588949.html?langId=-3
Dieser Artikel ist im Onlineshop derzeit nicht mehr verfügbar. Bitte wenden Sie sich an Ihren Media Markt.
Saturn.de heeft hem wel nog voor de liefhebbers, maar wees snel:
http://www.saturn.de/mcs/...082,588949.html?langId=-3
Vodafone zal hier halverwege het jaar echt wel op terug gaan komen, of ze willen hun licentie over een jaartje voor weinig kwijt, dit kunnen ze niet verkopen toch aan de klanten of wel?Crew One schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:36:
[...]
Telfort heeft hele schappelijke sim-only abo's met vrij goed internet. Los toestel + sim only is dan een optie.
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Voor mij komt toestellease wel goed uit.Jamesl schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:30:
Ik wil graag 1 jaar (hiervoor altijd 2 gehad en ik houd het niet zolang uit met 1 toestel).
Met een 1 jarig abbo is de HTC One gewoon te duur voor mij bij een "normaal" abbonement.
Ik heb trouwens een zwarte HTC One gereserveerd in A'dam bij Telfort.
Ze verwachten hem rond de 16e maar hij was er niet zeker van.
Ik ga trouwens 70 euro p/m betalen.
400 Minuten
100 SMS'jes
1GB internet
en schade verzekering erbij (toch wel nodig bij zo'n HTC One)
Voor mensen die niet veel bellen anno 2013 snap ik dat je geen fan bent van de Vodafone RED's. Echter, doe je dit wel en wil je per maand een marge qua belminuten hebben zijn die abo's niet eens zo bijzonder duur in combinatie met een One in mijn ogen. Dit verschil wordt vaak vergeten hier...Crew One schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:36:
[...]
Er is maar een kleine groep die denk ik meer dan 300 minuten per maand belt, en ik denk niet dat Vodafone op die kleine groep denkt te kunnen overleven. En bovendien in andere landen waar RED aangeboden wordt liggen de prijzen lager, wij in NL moeten nu opeens de hoofdprijs gaan betalen zonder enige vorm van korting terwijl zelfs KPN nog een maand of 9 korting geeft, ik zou nog wel een aantal keer nadenken voordat ik met Vodafone in zee zou gaan.r132546e schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:50:
[...]
Voor mensen die niet veel bellen anno 2013 snap ik dat je geen fan bent van de Vodafone RED's. Echter, doe je dit wel en wil je paar maand een marge qua belminuten hebben zijn die abo's niet eens zo bijzonder duur in combinatie met een One in mijn ogen. Dit verschil wordt vaak vergeten hier...
Schade maakt toch niet uit bij lease? Wordt dit niet gratis gerepareerd dan?BluRay schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:48:
[...]
Voor mij komt toestellease wel goed uit.
Ik wil graag 1 jaar (hiervoor altijd 2 gehad en ik houd het niet zolang uit met 1 toestel).
Met een 1 jarig abbo is de HTC One gewoon te duur voor mij bij een "normaal" abbonement.
Ik heb trouwens een zwarte HTC One gereserveerd in A'dam bij Telfort.
Ze verwachten hem rond de 16e maar hij was er niet zeker van.
Ik ga trouwens 70 euro p/m betalen.
400 Minuten
100 SMS'jes
1GB internet
en schade verzekering erbij (toch wel nodig bij zo'n HTC One)
En ja snap dat het dan misschien aantrekkelijker is maargoed ik betaal nu bij T-Mobile over 2 jaar zo'n 940 euro en met sim-only en los kopen kan het zelfs volgens mij 840 euro in die 2 jaar zijn ofzo dus bij jou met 70*12 = 840 vind ik toch wel erg veel geld haha
Maargoed ik ben ook maar een arme scholier
Nee ze regelen wel garantie zaken maar schade door eigen toedoen valt buiten garantie. Je draait daar dus zelf voor op.Jamesl schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:52:
[...]
Schade maakt toch niet uit bij lease? Wordt dit niet gratis gerepareerd dan?
En ja snap dat het dan misschien aantrekkelijker is maargoed ik betaal nu bij T-Mobile over 2 jaar zo'n 940 euro en met sim-only en los kopen kan het zelfs volgens mij 840 euro in die 2 jaar zijn ofzo dus bij jou met 70*12 = 840 vind ik toch wel erg veel geld haha
Maargoed ik ben ook maar een arme scholier
Als je geïnteresseerd bent, op de site van Telfort vind je meert info over leasen: http://shop.telfort.nl/toestellease/
[ Voor 8% gewijzigd door BluRay op 10-04-2013 17:58 ]
Ja, leuk dat KPN korting geeft, ik ben nog geen afkoop prijzen van de One na afloop van de abo's bij KPN tegengekomen, maar het feit dat je daar bijna de volle mep voor het toestel betaald zonder dat ie daarna van jou is heeft mij ervan weerhouden om naar hun over te stappen.netblade schreef op woensdag 10 april 2013 @ 17:52:
[...]
Er is maar een kleine groep die denk ik meer dan 300 minuten per maand belt, en ik denk niet dat Vodafone op die kleine groep denkt te kunnen overleven. En bovendien in andere landen waar RED aangeboden wordt liggen de prijzen lager, wij in NL moeten nu opeens de hoofdprijs gaan betalen zonder enige vorm van korting terwijl zelfs KPN nog een maand of 9 korting geeft, ik zou nog wel een aantal keer nadenken voordat ik met Vodafone in zee zou gaan.
Ik betaal straks via Vodafone F&F eenmalig €174,99 voor de One, en vervolgens 44,10 per maand gedurende 2 jaar voor onbeperkt bellen, 1GB internet met een snelheid van max 28,8 Mbps. Kost me dus 616,2 per jaar en ik hoef me dus nergens zorgen over te maken aangezien ik een bovengemiddelde beller schijn te zijn. Iets met klanten en zo. En ik heb nog een toestel over wat sowieso nog wel iets waard is waarschijnlijk, of de One moet echt een flop gaan worden.
[ Voor 4% gewijzigd door r132546e op 10-04-2013 18:11 ]
Ja voor jou begrijp ik het dan wel, maar de trend die ik merk (ook om me heen, niet alleen tweakers) is dat mensen minder bellen en minder smsen, bellen doen we via skype (of heel kort per mobiel) en sms is tegenwoordig whatsapp. Bij klanten zal dat niet op gaan, dat begrijp ik. En over KPN ja daar had ik nog niet bij stilgestaan, die vragen bij afloop van het contact ook nog een berg centen voor het toestel, ikzelf heb daar ook niks mee overigens ik gaf het enkel als voorbeeld zonder rekening te houden met dat je aan het einde van je contact ook nog wat moest betalenr132546e schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:03:
[...]
Ja, leuk dat KPN korting geeft, ik ben nog geen afkoop prijzen van de One na afloop van de abo's bij KPN tegengekomen, maar het feit dat je daar bijna de volle mep voor het toestel betaald zonder dat ie daarna van jou is heeft mij ervan weerhouden om naar hun over te stappen.
Ik betaal straks via Vodafone F&F eenmalig €174,99 voor de One, en vervolgens 44,10 per maand gedurende 2 jaar voor onbeperkt bellen, 1GB internet met een snelheid van 28,8 Mbps. Kost me dus 616,2 per jaar en ik hoef me dus nergens zorgen over te maken aangezien ik een bovengemiddelde beller schijn te zijn. Iets met klanten en zo. En ik heb nog een toestel over wat sowieso nog wel iets waard is waarschijnlijk, of de One moet echt een flop gaan worden.
netblade schreef op woensdag 10 april 2013 @ 18:12:
[...]
Ja voor jou begrijp ik het dan wel, maar de trend die ik merk (ook om me heen, niet alleen tweakers) is dat mensen minder bellen en minder smsen, bellen doen we via skype (of heel kort per mobiel) en sms is tegenwoordig whatsapp. Bij klanten zal dat niet op gaan, dat begrijp ik. En over KPN ja daar had ik nog niet bij stilgestaan, die vragen bij afloop van het contact ook nog een berg centen voor het toestel, ikzelf heb daar ook niks mee overigens ik gaf het enkel als voorbeeld zonder rekening te houden met dat je aan het einde van je contact ook nog wat moest betalen
Ik zat ook met zelfde probleem. Heb nu Vodafone abo, maar wil niet verlengen naar RED omdat ik toch niet zoveel bel en ik dan 49eu in de maand echt veeels te duur vind. Voor mij persoonlijk na wat onderzoek ben ik uitgekomen op het los kopen van het toestel in Duitsland (599eu), + Hi Sim-only (150min + 1GB 7mbit, normaal 20,50eu in de maand, met studentenkorting 17eu), wat me op een totaal van 1007eu bracht voor 2 jaar, incl. de goede dekking van KPN, zonder toestellease. Misschien dat dit voor meerderen een optie is?!
Zo ga ik het ook doen sjdjong, heb nu ook VF, duurt nog 3 maandjes en dan stap ik (weer) over naar Hi, abo met Spotify ben ik 21,- in de maand kwijt (ook studentenkorting). Wat ik mij wel afvroeg (en aangezien het nu toch ter sprake komt..
): bij een (sim-only) abo van 2 jaar staat erbij dat je zoveel euro korting krijgt de gehele periode. Is die korting er altijd? Dan heb ik het over de korting dat bijv de internet bundel van Hi XL Spotify van 27,50 naar 20,- is afgeprijsd. Als die korting voor een bepaalde periode is (wat wellicht iemand weet..?) dan stap ik eerder over, maar vraag mij dat dus af of die korting er al een hele tijd is.
[ Voor 15% gewijzigd door mauricedb op 10-04-2013 18:48 ]
dat gezeur over vodafone red... kost mij 2 tientjes meer (in een jaar) dan sim only (en dan heb ik ook nog eens onbeperkt) en zeker hier superkwaliteit. Is dus absoluut niet extreem duur, zolang je maar niet voor 2 jaar tekend.
€1,66 per maand duurder dan SimOnly? Dat geloof ik niet, dan heb je of een ENORM duur SimOnly abonnement gehad of er gaat iets anders mis. Vodafone Red voor consumenten is gewoon erg duur.barrel schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:09:
dat gezeur over vodafone red... kost mij 2 tientjes meer (in een jaar) dan sim only (en dan heb ik ook nog eens onbeperkt) en zeker hier superkwaliteit. Is dus absoluut niet extreem duur, zolang je maar niet voor 2 jaar tekend.
20 euro bij telfort 300/100/1000 = 20*12 + 650 voor je one = € 890
49,- vf red */*/1000 + € 329 voor je one = € 917
Is geen gezeur! Als ik bij VF sim-only zou nemen (1GB data, wel hoge snelheid maar geen Spotify) dan ben ik samen met toestel van 600 maar liefst 1536,- (39,- * 24 = 936 voor alleen het abo..) kwijt in twee jaar tijd. Bij een abo + telefoon bij VF (zelfde abo van net) is 't in twee jaar tijd 1351,-. Nu met los toestel en straks abo van Hi (abo wat ik een paar posts hierboven ook al aangaf met Spotify Premium erbij met een waarde van 240,- in twee jaar tijd) ben ik 600,- voor toestel + 21,- * 24 = 504 is samen 1104 kwijt, met 2GB data én Spotify Premium. Oftewel om de Spotify er dan even af te halen, in vergelijking met VF ben ik bij Hi voor 864,- klaar. Dat is wel heeeel wat goedkoper dan Vodafone...
[ Voor 3% gewijzigd door mauricedb op 10-04-2013 19:19 ]
Scheelt €29,- per maand. Dat is toch wel ff iets anders dan €1,66barrel schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:15:
20 euro bij telfort 300/100/1000 = 20*12 + 650 voor je one = € 890
Dat het onder de streep anders uitpakt is voor een hoop mensen niet belangrijk, niemand gaat dat verschil elke maand apart zetten op een Spaar rekening om na een jaar op hetzelfde te komen.
(Ik zou trouwens ook voor jou Vodafone Red oplossing gaan, is het niet dat 1000mb te weinig is voor me)
900 euro per jaar in beide gevallen vind ik veel teveel geld.
€ 27,- op een jaar, dus € 2,25 duurder per maand, zeker omdat ik nog veel bel en sms als ondernemer kan er niks op tegen vf red.Donstil schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:31:
[...]
Scheelt €29,- per maand. Dat is toch wel ff iets anders dan €1,66
Dat het onder de streep anders uitpakt is voor een hoop mensen niet belangrijk, niemand gaat dat verschil elke maand apart zetten op een Spaar rekening om na een jaar op hetzelfde te komen.
(Ik zou trouwens ook voor jou Vodafone Red oplossing gaan, is het niet dat 1000mb te weinig is voor me)
Je moet ook de restwaarde van je telefoon na een jaar meenemen, reken op 250/300 euro voor de oneSenor Sjon schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:33:
900 euro per jaar in beide gevallen vind ik veel teveel geld.
Maar jij denkt dat je met 1 jaar vs 2 alsnog voordeliger uitpakt? Scheelt met zo'n onbeperkt Red Abo wel €348,21, dat verdien je toch niet terug met een vergelijkbaar abo qua minuten zonder nieuw toestel volgend jaar? Er even vanuitgaande dat abo's niet schappelijker worden ook...barrel schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:35:
[...]Je moet ook de restwaarde van je telefoon na een jaar meenemen, reken op 250/300 euro voor de one
Nee ik wil gewoon na een jaar vrij zijn om te doen wat ik wil. Ik kijk niet naar het kosten plaatje uitgesmeerd over 2 jaar. Ik doe geen 2 jaar met mijn telefoon, en de telecom markt veranderd snel, dus vastzitten voor 2 jaar vind ik maar niks. Dat is voor iedereen natuurlijk zijn eigen keuze, maar als je dus kiest voor vf red 1 jaar, dan is dat niet veel duurder dan bij andere providers met 1 jaar abbo's/sim only'sr132546e schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:56:
[...]
Maar jij denkt dat je met 1 jaar vs 2 alsnog voordeliger uitpakt? Scheelt met zo'n onbeperkt Red Abo wel €348,21, dat verdien je toch niet terug met een vergelijkbaar abo qua minuten zonder nieuw toestel volgend jaar? Er even vanuitgaande dat abo's niet schappelijker worden ook...
Voor een 2 jarig contract is vf red natuurlijk de slechste deal die er is.
Verwijderd
Net terug uit Duitsland (Kleve), exact 5 minuten uit de auto geweest om even handtekening te zetten en de One mee te nemen. Omdat de Saturn beetje achteraf ligt nog wel kunnen genieten van het mooie stadje Kleve (not!)
Ik ben al een paar weken aan het kijken naar hoe ik mijn contract (vf bsw 450) kan verlengen..ik betaal nu (zonder korting) € 55 en heb mijn rekeningen nagekeken en krijg nu iets te veel voor wat ik gebruik..ik heb afgelopen jaar gemiddeld 250 minuten gebeld 50 smsjes gestuurd.
Qua internet heb ik aan 500 mb misschien net genoeg maar moet ik opletten aan 1gb heb ik altijd genoeg..nou zit ik te kijken wat ik het beste kan doen..ik wil de One en het liefst zonder bij betalen..
Ik kom zelf uit bij VF RED FF voor € 54 euro heb ik dan genoeg (te veel) bel minuten enzo..
Een op termijn wat goedkopere optie is natuurlijk sim only en los kopen maar ik zit te kijken naar de snelheden van internet die verschillende providers aanbieden..hoeveel verschil merk je daarvan in het dagelijks leven?
28,8 vs 2 klinkt als een flink verschil en op een toestel dat zulke snelheden ook kan verwerken ook merkbaar?
Qua internet heb ik aan 500 mb misschien net genoeg maar moet ik opletten aan 1gb heb ik altijd genoeg..nou zit ik te kijken wat ik het beste kan doen..ik wil de One en het liefst zonder bij betalen..
Ik kom zelf uit bij VF RED FF voor € 54 euro heb ik dan genoeg (te veel) bel minuten enzo..
Een op termijn wat goedkopere optie is natuurlijk sim only en los kopen maar ik zit te kijken naar de snelheden van internet die verschillende providers aanbieden..hoeveel verschil merk je daarvan in het dagelijks leven?
28,8 vs 2 klinkt als een flink verschil en op een toestel dat zulke snelheden ook kan verwerken ook merkbaar?
Ik zou kijken op de dekkings kaartjes van de providers welke snelheden er gehaald worden op de plekken waar je komt, kiezen voor vf bijvoorbeeld, en er word in jou gebied (nog) maar 7 mbps aangeboden. En ja het verschil tussen 28,2 en 2 merk je welhoeveel verschil merk je daarvan in het dagelijks leven?
Ik snap die snelheidsobsessie niet zo? Dat is toch alleen op de sweetspot. Ik heb liever op meer plkken een stabiele verbinding dan op een random plek uit mijn buurt een hoge snelheid.
Edit
Die kaartjes zijn veel te generiek.
Edit
[ Voor 10% gewijzigd door Señor Sjon op 10-04-2013 20:48 ]
Ik woon in Utrecht en ging er eigenlijk vanuit dat ik daar altijd wel save zou zitten met mijn snelheid..nou is de kaart van VF ook goed gedekt daar dus de snelheid zal wel goed zitten..Senor Sjon schreef op woensdag 10 april 2013 @ 20:46:
Ik snap die snelheidsobsessie niet zo? Dat is toch alleen op de sweetspot. Ik heb liever op meer plkken een stabiele verbinding dan op een random plek uit mijn buurt een hoge snelheid.
Edit
Maar naast een stabiele verbinding is een snelle verbinding toch ook wel belangrijk
Dat dekkingskaartje van vf is in mijn beleving erg accuraat. ik vind zelf alles onder de 7 mbps op de one x niet okay, maar het is ook maar net waar je de phone voor gebruikt, en of je vaak op wifi zit. Ik koop zelf geen dure telefoon van 650 euro, om dan mezelf te gaan irriteren met pauper internet om een tientje in de maand te besparen.Niocera schreef op woensdag 10 april 2013 @ 20:59:
[...]
Ik woon in Utrecht en ging er eigenlijk vanuit dat ik daar altijd wel save zou zitten met mijn snelheid..nou is de kaart van VF ook goed gedekt daar dus de snelheid zal wel goed zitten..
Maar naast een stabiele verbinding is een snelle verbinding toch ook wel belangrijk
Maar ik kan me zo voorstellen dat in een stad als utrecht alle providers een behoorlijke snelheid en verbinding kunnen geven ? dan is t-mobile/tele2 waarschijnlijk waar je de beste deal kunt krijgen
T-mobile heeft inderdaad is inderdaad nog wel een optie maar dan krijg je een branded telefoon had ik ergens gelezen hier op het forum volgens mij..barrel schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:06:
[...]
Maar ik kan me zo voorstellen dat in een stad als utrecht alle providers een behoorlijke snelheid en verbinding kunnen geven ? dan is t-mobile/tele2 waarschijnlijk waar je de beste deal kunt krijgen
Tele2 staat ie nog niet op de site..bovendien heb ik niet echt een goed gevoel bij Tele2
Ik heb lekker T-Mobile gekozen, scheelt me een hoop geld, krijg ook nog urBeats erbij, ik heb ook met Vodafone in mijn huis en rondom een pauper bereik dusja..
Maar levert T-mobile niet branded? Dan moet je toch veel langer wachten op updates als je niet voor custom roms gaat?lexxus93 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:28:
Ik heb lekker T-Mobile gekozen, scheelt me een hoop geld, krijg ook nog urBeats erbij, ik heb ook met Vodafone in mijn huis en rondom een pauper bereik dusja..
Niet als je het regelt via een shop als coolblue.Niocera schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:31:
[...]
Maar levert T-mobile niet branded? Dan moet je toch veel langer wachten op updates als je niet voor custom roms gaat?
Trueik222 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:33:
[...]
Niet als je het regelt via een shop als coolblue.
Verwijderd
Wa? Dus als je via coolblue doet en t-mobile neemt, dan krijg je een non-branded toestel?ik222 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:33:
[...]
Niet als je het regelt via een shop als coolblue.
Ik ga altijd gewoon naar de winkel van hun om een verlenging te regelen. En ja tot nu toe heb ik daar altijd dan gewoon een unbranded toestel uit hun voorraad gekregen.Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:43:
[...]
Wa? Dus als je via coolblue doet en t-mobile neemt, dan krijg je een non-branded toestel?
Maar zover ik weet is dat niet specifiek voor coolblue ouzo. Branded krijg je volgens mij alleen als je op de tmobile site of in hun eigen shops koopt.
Hoe staat met de voorraad van VF? Al iemand gebeld met de klantenservice vandaag? Graag dat op F&F nu staat: Bepekrt leverbaar
Ben nav de bovenstaande tips toch maar even serieuzer naar T-mobile gaan kijken..bij Coolblue (€3,00) en GSMeasy (gratis) met 300 minuten heb ik wat ik wil..maar welke shop zal sneller leveren? of is dit net als met de staatsloterij..gewoon blind gaan en hopen dat je een keer geluk hebt?
Verwijderd
mensen ff serieus! t-mobile is gewoon branded, of je nou bij t-mobile besteld of bij een webshop....
dus als je voor t-mobile kiest: branded toestel.
Bron?Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:22:
mensen ff serieus! t-mobile is gewoon branded, of je nou bij t-mobile besteld of bij een webshop....
Verwijderd
je hersens maybe?
waarom zou er een verschil zijn. het is algemeen bekend dat toestellen op het t-mobile netwerk branded zijn. bij MTV mobile zijn ze ook branded hoor.
Onzin, er zijn diverse shops die gewoon unbranded toestellen leveren icm een t-mobile abonnement.Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:22:
Ik heb de zilvere vanmiddag besteld bij Amazon.de voor €609 incl. verzendkosten.
Ben benieuwd hoe snel ik hem binnen heb!
Ben benieuwd hoe snel ik hem binnen heb!
Ik denk dat ik verder maar niet in ga op dit soort loze kreten...Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:25:
[...]
je hersens maybe?
waarom zou er een verschil zijn. het is algemeen bekend dat toestellen op het t-mobile netwerk branded zijn. bij MTV mobile zijn ze ook branded hoor.
Maar begrijp me niet verkeerd, specifiek met de One heb ik uiteraard ook nog geen ervaring. Alleen uit ervaring met vorige toestellen weet ik dat provider onafhankelijke shops eigenlijk nooit branded leveren dus waarom zouden ze dat nu dan wel doen.
[ Voor 26% gewijzigd door ik222 op 10-04-2013 22:36 ]
Hoe krijg ej die urBeats erbij dan?lexxus93 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 21:28:
Ja klopt eerder ook nooit gezeur gehad bij onafhankelijke winkels..geen ervaring met Coolblue maar dat is vast na te vragen..ik222 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:31:
[...]
Ik denk dat ik verder maar niet in ga op dit soort loze kreten...
Maar begrijp me niet verkeerd, specifiek met de One heb ik uiteraard ook nog geen ervaring. Alleen uit ervaring met vorige toestellen weet ik dat provider onafhankelijke shops eigenlijk nooit branded leveren dus waarom zouden ze dat nu dan wel doen.
Absolute onzin.Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:22:
Verwijderd
Ik heb bij Studentmobiel een HTC One T Silver besteld. Het T model was het enige model dat ik kon kiezen icm een T-Mobile verlenging. Het zou me dus zeer verbazen als ik geen branded toestel toegestuurd zal krijgen (hoop het wel natuurlijk).ik222 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:31:
[...]
Ik denk dat ik verder maar niet in ga op dit soort loze kreten...
Dit klopt, je hebt dus bewust een T model besteld. Waarschijnlijk omdat dit bij Studentmobiel de enige optie was icm T-Mobile. Maar webshops kunnen gewoon een non-branded HTC One verkopen in combinatie met een T-Mobile abonnement als ze dat willen. Net als iedere fysieke winkel; MediaMarkt, BelCompany, Phonehouse, etc. Studentmobiel heeft er blijkbaar voor gekozen dat niet te doen, maar er zijn zat webshops die dat wel doen.Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:41:
[...]
Ik heb bij Studentmobiel een HTC One T Silver besteld. Het T model was het enige model dat ik kon kiezen icm een T-Mobile verlenging. Het zou me dus zeer verbazen als ik geen branded toestel toegestuurd zal krijgen.
[ Voor 16% gewijzigd door joblamie op 10-04-2013 22:47 ]
Ik heb momenteel een Tele2 abo met Samsung Galaxy s3 met de Speedtest.net app krijg ik rond de 3.30 Mbps download.
Wat halen jullie (Rotterdamers) met jullie providers?
Vraag me namelijk af hoeveel sneller Vodafone en/of T-Mobile zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door crobo op 10-04-2013 22:45 ]
Vodafone hier, regio Rotterdam.crobo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:44:
Ik heb momenteel een Tele2 abo met Samsung Galaxy s3 met de Speedtest.net app krijg ik rond de 3.30 Mbps download.
9,9down, 7up op 3G.
Met H+ (wat ik rondom Rotterdam veel heb) haal ik ongeveer het dubbele down en nog steeds 7up
Verwijderd
Dat denk ik ook wel maar dat scheelt je dan een paar tientjes. Op studentmobiel is de T versie IIRC zo'n 50 Euro goedkoper dan de gewone. Persoonlijk vind ik het niks zo'n branded f00n dus voor een andere optie gekozen.joblamie schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:43:
[...]
Dit klopt, je hebt dus een T model gekozen. Omdat dit de enige optie was. Webshops kunnen gewoon een non-branded HTC One verkopen in combinatie met een T-Mobile abonnement. Net als iedere fysieke winkel. Studentmobiel heeft er blijkbaar voor gekozen deze mogelijkheid niet aan te bieden, maar zat webshops kunnen dergelijkse toestellen gewoon unbranded aanbieden.
@PowerRick
Kreeg jij wel meteen een bevestiging van studentmobiel van je bestelling? Ik heb gisterenavond besteld maar kreeg geen mailtje. Kon wel het contract uitprinten en heb ze vandaag alles gestuurd via email en er nog een mailtje achteraan gestuurd met een paar kleinigheden die ik nog wilde weten maar ook nog geen reactie. Ik heb er al eerder een telefoons besteld en ben altijd tevreden geweest met de service dus ik denk dat het wel goedkomt maar vraag me nu af of die bestelling wel goed is gegaan in het systeem daar...
Zoo, dat zijn snelheden ja!!Donstil schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:49:
[...]
Vodafone hier, regio Rotterdam.
9,9down, 7up op 3G.
Met H+ (wat ik rondom Rotterdam veel heb) haal ik ongeveer het dubbele.
Verwijderd
Jep, bijvoorbeeld bij Belsimpel. Ik heb verschillende opties en webshops vergeleken en het verschil tussen een branded T model en een non-branded model is gauw 50 Euro. En als het alleen maar een T-Mobile opstart logo is en wat T-Mobile apps die je kunt uitschakelen neem ik dat op de koop toejoblamie schreef op woensdag 10 april 2013 @ 22:43:
[...]
Dit klopt, je hebt dus bewust een T model besteld. Waarschijnlijk omdat dit bij Studentmobiel de enige optie was icm T-Mobile. Maar webshops kunnen gewoon een non-branded HTC One verkopen in combinatie met een T-Mobile abonnement. Net als iedere fysieke winkel. Studentmobiel heeft er blijkbaar voor gekozen dat niet te doen, maar zat webshops doen dat wel.
En ja, updates zullen wat langer op zich laten wachten door de branding. Maar ik ben geduldig (ahum). We zitten ondertussen nu ook alweer bijna een maand te wachten. Maar dan op het toestel zelf
Er bleek een Speedtest App voor Wp8.
Dit is op Vodafone H+ in Gorinchem (min of meer regio Rotterdam)
@Donstil, welke provider?
Edit:
Echt, blind, net champions league gekeken
Damn, heb wel zin in Vodafone
mn eerste abo was bij Vodafone
Edit:
Echt, blind, net champions league gekeken
Damn, heb wel zin in Vodafone
[ Voor 73% gewijzigd door crobo op 10-04-2013 23:07 ]
heb net even die test gedaan op mijn HTC Desire HD op het KPN netwerk, maar mijn abbo is al 2 jaar oud dus denk dat die snelheid wel traag is.
Download was 1246 kbps, is wel een stukkie trager dan hierboven
Ja sorry ik weet dat het een beetje off-topic gaat. Dit gaat over levertijden en prijzen.
Merken jullie ook echt verschil in websites bezoeken, niet perse downloaden van bestanden want dat doe ik 90% van de keren via wifi, en youtube doe ik ook bijna alleen via wifi. Maar gewoon puur websites/forums bezoeken e.d.
Natuurlijk moeten jullie hiervoor dan langzamer internet hebben gehad, om het verschil te merken, of bij andere personen hebben gezien of getest hebben.
Mocht het echt een groot verschil zijn dan misschien toch voor de Vodafone abo. Ik moet zeggen dat ik internet met Tele2 niet echt snel vindt gaan, bijna iedere vriend heeft sneller internet dan dat ik heb.
Merken jullie ook echt verschil in websites bezoeken, niet perse downloaden van bestanden want dat doe ik 90% van de keren via wifi, en youtube doe ik ook bijna alleen via wifi. Maar gewoon puur websites/forums bezoeken e.d.
Natuurlijk moeten jullie hiervoor dan langzamer internet hebben gehad, om het verschil te merken, of bij andere personen hebben gezien of getest hebben.
Mocht het echt een groot verschil zijn dan misschien toch voor de Vodafone abo. Ik moet zeggen dat ik internet met Tele2 niet echt snel vindt gaan, bijna iedere vriend heeft sneller internet dan dat ik heb.
KPN gaat dit ook aanbieden meen ik gelezen te hebben (DC-HSDPA) en ik verwacht dat T-Mobile dit binnenkort ook zal gaan doen, maar mooie snelheden voor over 3G
Dit is met een Nokia Lumia 920. Die kan waarschijnlijk een heel stuk beter overweg met H+ netwerken en de daarbij horende snelheden.Jamesl schreef op woensdag 10 april 2013 @ 23:08:
heb net even die test gedaan op mijn HTC Desire HD op het KPN netwerk, maar mijn abbo is al 2 jaar oud dus denk dat die snelheid wel traag is.
Klopt, Dc-hsdpa is hier al gedeeltelijk uitgerold, en dat scheelt een hele bak.netblade schreef op woensdag 10 april 2013 @ 23:22:
KPN gaat dit ook aanbieden meen ik gelezen te hebben (DC-HSDPA) en ik verwacht dat T-Mobile dit binnenkort ook zal gaan doen, maar mooie snelheden voor over 3G
4G klinkt leuk maar dit doet er amper voor onder in de praktijk, is goedkoper voor de klant en goedkoper voor de provider om te realiseren,
[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 10-04-2013 23:29 ]
Ai, tegenvaller. Waarschijnlijk pas vrijdag ophalen. Duurt het toch 4 werkdagen. Och ja, is te doen...Mediamarkt Online Duitsland heb ik het over.
[ Voor 17% gewijzigd door alwaysleft op 10-04-2013 23:48 ]
Die van mij is inmiddels onderweg naar de MM vestiging.
Status vom Mi, 10.04.2013 21:02 Uhr Die Auftragsdaten zu dieser Sendung wurden vom Absender elektronisch an DHL übermittelt.
Status vom Mi, 10.04.2013 21:02 Uhr Die Auftragsdaten zu dieser Sendung wurden vom Absender elektronisch an DHL übermittelt.
Ah dat is wel een mooie actie, jammer dat ik die er niet bij krijg bij T-Mobile, maargoed mijn Sony oortjes zijn ook prima
Hi,
Het door jou bestelde artikel is helaas nog niet op voorraad. We blijven je op de hoogte houden van je bestelling.
We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel aanwezig is, ontvangt je een bericht dat je bestelling naar je wordt verzonden.
Groeten van Hi
Het door jou bestelde artikel is helaas nog niet op voorraad. We blijven je op de hoogte houden van je bestelling.
We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel aanwezig is, ontvangt je een bericht dat je bestelling naar je wordt verzonden.
Groeten van Hi
die kreeg ik net ook binnen. grappige is wel dat ik die 2 en 3 weken geleden op hetzelfde tijdstip kreeg maar vorige week op 04-04 niet. 09-04 email gestuurd of zij enige "betrouwbare" indicatie kunnen geven wanneer hi gaat leveren. kreeg 10-04 mail dat dit verder na gevraagd gaat worden. zodra er een duidelijk antwoord is krijg ik ook antwoord!
besteld op 15-03
besteld op 15-03
Krijg nu ook weer een smsje met ongeveer dezelfde inhoud... Iedere keer hoop ik dat er staat dat ze hem verzenden maar is het ditjvang schreef op donderdag 11 april 2013 @ 00:51:
die kreeg ik net ook binnen. grappige is wel dat ik die 2 en 3 weken geleden op hetzelfde tijdstip kreeg maar vorige week op 04-04 niet. 09-04 email gestuurd of zij enige "betrouwbare" indicatie kunnen geven wanneer hi gaat leveren. kreeg 10-04 mail dat dit verder na gevraagd gaat worden. zodra er een duidelijk antwoord is krijg ik ook antwoord!![]()
besteld op 15-03
Het is leuk dat zej e op de hoogte houden maar als ze ook iets concreter zouden kunnen zijn met welke week ze verwachten hoef ik niet iedere dag gespammed te worden via mail en sms
GsmEasy heeft hem nog op 11April staan. Ik ben benieuwd hoe laat het vertragingsmailtje dit keer komt
Orderstatus bij Algebeld: 12 april. Gaan ze niet halen!
Aangezien ik straks toch al naar de Mediamarkt ga in A'dam Arena, zal ik daar ook even informeren naar de stand van zaken over de HTC One.
Bedankt, maar tot nu toe is er nog geen medewerker van welke winkel ook geweest die iets zinnigs kon zeggen over de levertijd...Ted_W schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:40:
Aangezien ik straks toch al naar de Mediamarkt ga in A'dam Arena, zal ik daar ook even informeren naar de stand van zaken over de HTC One.
Nee natuurlijk niet, hoe moeten zij aan die info komen??Ippe Ziepe schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:46:
[...]
Bedankt, maar tot nu toe is er nog geen medewerker van welke winkel ook geweest die iets zinnigs kon zeggen over de levertijd...
Volgens mij kan niemand dat. Ook HTC NietIppe Ziepe schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:46:
[...]
Bedankt, maar tot nu toe is er nog geen medewerker van welke winkel ook geweest die iets zinnigs kon zeggen over de levertijd...
Dan kan je hem morgenavond ophalenSurfHost schreef op woensdag 10 april 2013 @ 23:54:
Die van mij is inmiddels onderweg naar de MM vestiging.
Dit n.a.v. deze post: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40077729#40077729Ippe Ziepe schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:46:
[...]
Zoals ik ook al aangaf geloof ik er zelf niks van, maar aangezien ik er toch al ben voor andere zaken, wil ik het best wel even checken.
HTC One ( zilver model) inmiddels ook op Saturn.de uitverkocht, gaat snel in Duitsland. Toch een verkoop succes aan het worden? Je zou haast denken!
[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 11-04-2013 09:54 ]
Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!
In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.
Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.