• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09-2025
alwaysleft schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:52:
HTC One inmiddels ook bij Saturn.de uitverkocht, gaat snel in Duitsland. Toch een verkoop succes aan het worden? Je zou haast denken!
Volgens mij zijn er maar weinig duitsers die er 1 kopen:) Alle NL tweakers rijden die kant op:)

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02:19
Henkske schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:54:
[...]

Volgens mij zijn er maar weinig duitsers die er 1 kopen:) Alle NL tweakers rijden die kant op:)
Neem aan dat Saturn niet alleen maar vestigingen heeft aan de grens ;)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
alwaysleft schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:52:
HTC One ( zilver model) inmiddels ook op Saturn.de uitverkocht, gaat snel in Duitsland. Toch een verkoop succes aan het worden? Je zou haast denken!
Verkoopsucces? Als ze er telkens maar een paar uitgeleverd krijgen? Ik hoop voor ze dat het momentum niet in de kiem gesmoord is.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Henkske schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:54:
[...]

Waardoor HTC denkt dat de vraag daar hoog is en Duitsland blijft supplien ipv ons :+

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-12-2025
hopelijk dat dit nieuws niet ons gaat treffen 0_o de zwarte versie pas in Juni! voor finland althans

http://news.softpedia.com...g-on-June-10-344370.shtml

• sjdjong
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-12-2025
alwaysleft schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:31:
[...]

Maakt niks uit, allebei zijn ze online op voorraad bij MM en Saturn. ( online voorraad wordt naar je filiaal gestuurd). Maar dat ga je niet redden zaterdag, want het duurt 3 werkdagen in totaal. Dus maandag kan je hem dan ophalen ;)

Ik heb hem maandag besteld via mediamarkt website, en kan hem morgen ophalen. :)
Denk dat je één van de laatste bent die dit nog gelukt is, zie net dat de Duitse MM de silver variant alweer van zijn site heeft afgehaald :P

• speedstar83
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-12-2025
Net bericht gekregen van Amazon.de

Lieferung voraussichtlich: 17. April 2013

(gisteren besteld).

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kumar Wolters schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:59:
hopelijk dat dit nieuws niet ons gaat treffen 0_o de zwarte versie pas in Juni! voor finland althans

Gadverdamme zeg, nou dan ga ik naar een zilveren. Ga niet tot Juni wachten op een toestel uit begin maart.

Kan je beter op de One+ wachten dan op de Zwarte One 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• DeadDevil6210
Donstil schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:08:
[...]

Gadverdamme zeg, nou dan ga ik naar een zilveren. Ga niet tot Juni wachten op een toestel uit begin maart.

Kan je beter op de One+ wachten dan op de Zwarte One 8)7
Dit is uiteraard zoals ik al vermeld voor finland... Ik weet neit hoe dat voor NL zit ma de kans zit er dik in dat de zwarte pas in juni verschijnt hier nog niemand een zwarte uit duitsland zien halen namelijk..... 8)7 |:(

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-12-2025
Kumar Wolters schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:59:

Als dit ook in Duitsland / Nederland gebeurt word ik gek. Heb in maart een pre-order voor de zwarte geplaatst bij de Duitse MM. Verwachte leverdatum aldaar is 15 april. Als het nog langer gaat duren blijf ik fijn bij mn iPhone 4S en bespaar ik me 600 euri.

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012

n2theb

Tweakers Abonnee

Ik ben vorige week in de HI winkel van Rotterdam geweest. Daar vertelde zij mij dat ze maandag als het goed is de htc one krijgen geleverd en dat het dan zou moeten beginnen met uitleveren. Echter wist hij dit niet zeker. Hij verwacht dat het sowieso volgende week geleverd gaat worden.

• jvanoel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-04-2022
Donstil, anders een ritje naar Duitsland? Er zitten veel Media Markt's en Saturn's net over de grens bij Arnhem. I'm this close. :)

• Donstil
  • Niet online
Kumar Wolters schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:10:
[...]

Dit is uiteraard zoals ik al vermeld voor finland... Ik weet neit hoe dat voor NL zit ma de kans zit er dik in dat de zwarte pas in juni verschijnt hier nog niemand een zwarte uit duitsland zien halen namelijk..... 8)7 |:(
Nee de zwarte is nog erg schaars dat klopt. In de UK Wordt hij wel uitgeleverd btw.
jvanoel schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:12:
Donstil, anders een ritje naar Duitsland? Er zitten veel Media Markt's en Saturn's net over de grens bij Arnhem. I'm this close. :)
Ja zouden we eigenlijk moeten doen he, ik heb alleen al besteld en betaald enz bij GSMEasy ivm met mijn verlenging.

Anders switch ik wel naar een Zilveren, twijfelde toch al een tijdje :) .

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 11-04-2013 10:19 ]

• Zeemon123
Zoals ik aangaf; in Nederland wordt ook een levering zwarte toestellen verwacht. Jaja, ik weet het, "verwacht". Maar je zou toch wel verwachten dat de fabrikant kan aangeven dat een bepaalde kleur trager is dan de andere kleur (zoals in buitenland dus wel het geval is).

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik was het wachten allang beu en heb een week geleden de Xperia z gehaald! Top toestel!

DaveD

• DeadDevil6210
DaveD1109 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:20:
Ik was het wachten allang beu en heb een week geleden de Xperia z gehaald! Top toestel!
Inderdaad een leuk toestel lekker afwassen als ie smerig is. Heb hem ook gehad maar hij is te groot voor mijn vrij kleine handen en ik ben toch wel een htc fan wat dat betreft ;)

back on topic

Ik wacht rustig af wat er komen gaat voglende week als ik berichtgeving krijg dat mijn zwarte one dus danig vertraagd is dan ga ik over na een zilvere ;)

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
DaveD1109 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:20:
je had het je sterk afgeraden , ben zelf van XZ naar THC gegaan. genoeg over gediscusseerd op de forum..

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Kumar Wolters schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:28:
[...]

Inderdaad een leuk toestel lekker afwassen als ie smerig is. Heb hem ook gehad maar hij is te groot voor mijn vrij kleine handen en ik ben toch wel een htc fan wat dat betreft ;)

back on topic

Ik wacht rustig af wat er komen gaat voglende week als ik berichtgeving krijg dat mijn zwarte one dus danig vertraagd is dan ga ik over na een zilvere ;)
Koffie dik kijken natuurlijk, mischien krijgen de retailers wel niet eens genoeg (zilveren)toestellen om de pre orders te leveren, en kom je met je zilveren bestelling achter op de lijst

• Replay256
  • Niet online
sowieso is de zwarte al ooit een keer uitgeleverd???. heeft iemand 'm

• Zeemon123
barrel schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:31:
[...]

Koffie dik kijken natuurlijk, mischien krijgen de retailers wel niet eens genoeg (zilveren)toestellen om de pre orders te leveren, en kom je met je zilveren bestelling achter op de lijst
More or less, de levering van volgende week zou wel behoorlijk moeten zijn, in ieder geval zodanig dat de week daarop iedereen voorzien is. Als de zwarte dan toch pas weken later komt heeft het wel zin.

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11-2025
Het is vervelend dat het zo lang wachten is maar moet zeggen dati k vind dat sommige mensen wel heel ongeduldig zijn..

Omdat je op een telefoon een week of 3 moet wachten koop je maar een ander, terwijl je abonnement vaak 2 jaar loopt.

• jvanoel
  • Laatst online: 03-04-2022
Donstil schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:18:

Ja zouden we eigenlijk moeten doen he, ik heb alleen al besteld en betaald enz bij GSMEasy ivm met mijn verlenging.

Anders switch ik wel naar een Zilveren, twijfelde toch al een tijdje :) .
Bummer! Ik heb een resevering achtergelaten bij de Vodafone hier in Leiden. Wil 'm met een RED abbo, lijkt mij ideaal "onbeperkt bellen" aangezien ik nu vaak flink over mijn KPN bundel ga.

Maar goed, uiteraard wisten de medewerkers niet wanneer hij verwacht wordt. Op hun site staat nog steeds week 16 (volgende week).

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
darkpluisje schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:37:
Het is vervelend dat het zo lang wachten is maar moet zeggen dati k vind dat sommige mensen wel heel ongeduldig zijn..

Omdat je op een telefoon een week of 3 moet wachten koop je maar een ander, terwijl je abonnement vaak 2 jaar loopt.
Denk niet dat het iets met ongeduldig te maken heeeft, meer met de onduidelijkheid, en het feit dat je HTC benelux niet serieus kan nemen, als je gewoon reeel kijkt proberen ze iedereen zo lang mogelijk aan het lijntje te houden. (al hoop ik uiteraard van niet)

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-11-2025
Ja uiteraard proberen ze dat ze willen niet dat klanten zomaar weglopen.. Maar snap niet dat je een keuze voor een telefoon die je dagelijks gebruikt laat afhangen van een week of 2. Ik vind het nogal veel geld om zomaar even een model te nemen wat ik minder vind als degene die ik wil hebben, maar dat komt misschien omdat ik student ben :P

• DeadDevil6210
darkpluisje schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:51:
Ja uiteraard proberen ze dat ze willen niet dat klanten zomaar weglopen.. Maar snap niet dat je een keuze voor een telefoon die je dagelijks gebruikt laat afhangen van een week of 2. Ik vind het nogal veel geld om zomaar even een model te nemen wat ik minder vind als degene die ik wil hebben, maar dat komt misschien omdat ik student ben :P
ik denk dat het ook wel iets te maken zal hebben met het feit dat niet iedereen daar naar kijkt maar alleen naar functionaliteit. Ik ben wel iemand die bijv een mooi toestel in z'n broekzak wil hebben ;) andere willen gewoon een degelijk toestel dat goed functioneerd en in de geval van de XZ nog is een keer in je pot bier kan vallen (ook al gedaan met de XZ best leuk) >:)

• Replay256
  • Niet online
Kumar Wolters schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:56:
[...]

ik denk dat het ook wel iets te maken zal hebben met het feit dat niet iedereen daar naar kijkt maar alleen naar functionaliteit. Ik ben wel iemand die bijv een mooi toestel in z'n broekzak wil hebben ;) andere willen gewoon een degelijk toestel dat goed functioneerd en in de geval van de XZ nog is een keer in je pot bier kan vallen (ook al gedaan met de XZ best leuk) >:)
kan je ook met HTC doen. is wel iets minder leuk, maar het kan.. |:(

• DeadDevil6210
Replay256 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:58:
[...]

kan je ook met HTC doen. is wel iets minder leuk, maar het kan.. |:(
Met men htc ga ik dat niet doen nee sunt van men zuur verwachte toestelletje.. Ook al zal ik eerder zijn men Iphone 5 is een keer verzopen in een heftige regenbui ma na een goede droging deed hij het gewoon weer. Inmiddels omgeruild ivm "plots" opgetreden batterij problemen 8)7 :P :9

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-12-2025

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik heb hem *O* *O*

Had er binnen 1 minuut uit kunnen zijn, waren het niet dat ik faalde en eerst de zaak 5 minuten door liep om te kijken waar ik moest zijn. Antwoord: Naast de ingang rechts :+

Thank you Saturn :) :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:44
Gefeliciteerd! *O* Zilver neem ik aan?

[ Voor 17% gewijzigd door Ryan_ op 11-04-2013 11:09 ]

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Welke vestiging ben je geweest, en waren er nog meer? :)

Verwijderd

wontcachme schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:06:
Ik heb hem *O* *O*

Had er binnen 1 minuut uit kunnen zijn, waren het niet dat ik faalde en eerst de zaak 5 minuten door liep om te kijken waar ik moest zijn. Antwoord: Naast de ingang rechts :+

Thank you Saturn :) :)
Hahah, k zag de jouwe gisteren ook wel liggen ;) Ik had gister zelfde probleem, kassajuf wist te vertellen dat ik bij servicebalie moest zijn :P

• wontcachme

wontcachme

Ryan_ schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:09:
Gefeliciteerd! *O* Zilver neem ik aan?
Jep
MadMurdock schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:11:
Welke vestiging ben je geweest, en waren er nog meer? :)
Kleve. Geen idee. In de zaak zag ik ze niet liggen en de orders stond in een kar.
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:11:
[...]

Hahah, k zag de jouwe gisteren ook wel liggen ;) Ik had gister zelfde probleem, kassajuf wist te vertellen dat ik bij servicebalie moest zijn :P
Same here

Eerste probleem: De kabel van de lader is te kort om van de stopcontact tot bij de bank te komen :+

[ Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 11-04-2013 11:19 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06-2025
Belsimpel heeft telefonisch aan mij als nieuwe datum doorgegeven 17 april! Zou het echt zo zijn dat ik nog maar 1 weekje hoef te wachten?

• SibrenNass
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-04-2025
valeer schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:19:
Belsimpel heeft telefonisch aan mij als nieuwe datum doorgegeven 17 april! Zou het echt zo zijn dat ik nog maar 1 weekje hoef te wachten?
wanneer had je besteld? ik heb ook bij belsimpel besteld namelijk

• Señor Sjon
darkpluisje schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:51:
Het stadium twee weken zijn we al een tijd voorbij.

Het toestel is in februari gelanceerd, we zijn nu twee maanden verder. Het begint een beetje Nokia proporties te krijgen, die konden ook een toestel aankondigen en rustig een halfjaar later beginnen met leveren.

• DeadDevil6210
Moeder heeft net gesmst dat er een pakket voor me thuis is afgeleverd met afzender Vodafone 0_o zou het echt zijn 0_o

• JDL15
  • Registratie: December 2010
Ik vind het nog steeds jammer dat de levering omtrent de zwarte zo'n mysterie blijft. Ik zal koste wat kost de zwarte One in mijn bezit krijgen.

Ik heb tot op heden nergens gelezen dat de zwarte eraan zit te komen binnen afzienbare tijd, ook al heb ik mijn preorder uitstaan sinds begin maart bij Amzon.de. Ik wacht maar eens even af wat deze weken gaan brengen..

• Santoryu
Kumar Wolters schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:29:
Moeder heeft net gesmst dat er een pakket voor me thuis is afgeleverd met afzender Vodafone 0_o zou het echt zijn 0_o
ipv dat je nou vraagt of ze het open wilt maken, zou een hoop mensen blij maken hier denk ik :P

Verwijderd

JDL15 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:30:
Ik vind het nog steeds jammer dat de levering omtrent de zwarte zo'n mysterie blijft. Ik zal koste wat kost de zwarte One in mijn bezit krijgen.

Ik heb tot op heden nergens gelezen dat de zwarte eraan zit te komen binnen afzienbare tijd, ook al heb ik mijn preorder uitstaan sinds begin maart bij Amzon.de. Ik wacht maar eens even af wat deze weken gaan brengen..
Ik ook

• DeadDevil6210
Santoryu schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:31:
[...]

ipv dat je nou vraagt of ze het open wilt maken, zou een hoop mensen blij maken hier denk ik :P
Heeft ze gedaan............ :( HTC one X inside te box :( in het mon van mensen blij maken met een dooie mus is vf geslaagd

• valeer
SibrenNass schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:21:
[...]
wanneer had je besteld? ik heb ook bij belsimpel besteld namelijk
Ik heb op 20 februari mijn bestelling geplaatst! Mag toch hopen dat ik dan bij een eerste lichting zit ;)

• ronneman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-12-2025
valeer schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:33:
[...]

Ik heb op 20 februari mijn bestelling geplaatst! Mag toch hopen dat ik dan bij een eerste lichting zit ;)
Ik heb hem op 25 feb. besteld ook bij belsimpel dus hopelijk zit ik ook ergens rond die datum :)

• Zeemon123
JDL15 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:30:

Zoals ik al had gepost, mij is verteld dat de zwarte volgende week gewoon verwacht wordt... het mysterie over de zwarte speelt niet in Nederland, hoewel dat nog wel kan gaan gebeuren natuurlijk.

• Donstil
  • Niet online
Replay256 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 10:32:
sowieso is de zwarte al ooit een keer uitgeleverd???. heeft iemand 'm
Ja, in de UK Wordt hij gewoon geleverd. Is al een paar keer besproken.

• JDL15
Zeemon123 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:36:
[...]

Zoals ik al had gepost, mij is verteld dat de zwarte volgende week gewoon verwacht wordt... het mysterie over de zwarte speelt niet in Nederland, hoewel dat nog wel kan gaan gebeuren natuurlijk.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Nederland een uitzondering op de regel zal vormen.. :| Je zou toch verwachten dat onze nevenburen in Duitsland (met grotere afzetmarkt) hier ook al meer van wisten?

Time will tell..

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09-2025
Kumar Wolters schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:33:
[...]

Heeft ze gedaan............ :( HTC one X inside te box :( in het mon van mensen blij maken met een dooie mus is vf geslaagd
Lekker bezig daar bij VF! :(

• JDL15
Donstil schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:40:
[...]

Ja, in de UK Wordt hij gewoon geleverd. Is al een paar keer besproken.
In de UK wordt hij niet "gewoon" uitgeleverd. Dit zijn grotendeels review toestellen geweest.

Zie hier een knipsel van Amazon UK:

Afbeeldingslocatie: http://postimg.org/image/nqriva2jf/

[ Voor 24% gewijzigd door JDL15 op 11-04-2013 11:45 ]

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:58
Lekker bezig vodafone. Bestelling maar geannuleerd ook. Geen zin in gezeur met verkeerde toestelleveringen en wellicht branded toestellen. Koop hem wel in de winkel met een Sim-only abonnement.

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:35
ronneman schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:35:
[...]

Ik heb hem op 25 feb. besteld ook bij belsimpel dus hopelijk zit ik ook ergens rond die datum :)
Ik heb de mijne besteld op 8 april. Zou ik hem krijgen ergens in juni.. 8)7

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02:19
Wat een prutsers daar dan ook bij Vodafone, Facturen kunnen ze niet juist opstellen, ze denken dat iedereen bereid is 50 euro voor een abonnementje met 1gb data te nemen, en ze versturen verkeerde toestellen. Ik zou die partij lekker links laten liggen.

Doet me denken toen ik lang geleden overstapte van Vodafone naar T-Mobile, het heeft toen welgeteld 1 maand geduurd voordat ik weer eens gebeld kon worden door vodafone nummers :')

[ Voor 28% gewijzigd door netblade op 11-04-2013 11:57 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Donstil
  • Niet online
JDL15 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:43:
[...]

In de UK wordt hij niet "gewoon" uitgeleverd. Dit zijn grotendeels review toestellen geweest.

Zie hier een knipsel van Amazon UK:

[afbeelding]
Nee hoor, er zijn al winkels die zwarte hebben uitgeleverd.
Amazon.co.uk zat daar idd niet bij.

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
Heb nog een afhaalbericht voor de MM Dorsten .... iemand intresse ?

• Señor Sjon
Kumar Wolters schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:33:
[...]

Veel succes, ik heb al horrorverhalen gelezen over niet-teruggedraaide verlengingen enzo. Ook bij mensen die expliciet om de One hadden gevraagd zonder extra letters.

• JDL15
Donstil schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:59:
[...]

Nee hoor, er zijn al winkels die zwarte hebben uitgeleverd.
Amazon.co.uk zat daar idd niet bij.
Heb je voor mij dan misschien een adres ben aan het Googlen en kom eigenlijk niet verder dan Clove, die het volgende meldt over de black variant:

"Black units delayed until early May. Exact shipping date to be confirmed."

Mijn dank is groot _/-\o_

• Donstil
  • Niet online
JDL15 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:11:
[...]

Heb je voor mij dan misschien een adres ben aan het Googlen en kom eigenlijk niet verder dan Clove, die het volgende meldt over de black variant:

"Black units delayed until early May. Exact shipping date to be confirmed."

Mijn dank is groot _/-\o_
Is besproken in dit topic of in het One topic met links naar een XDA topic.

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09-2025
-

[ Voor 100% gewijzigd door crobo op 11-04-2013 12:23 ]

• JDL15
Donstil schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:13:
[...]

Is besproken in dit topic of in het One topic met links naar een XDA topic.
Dat is gebaseerd op slechts een enkeling die een Black heeft! Hij post foto's en er zijn tal reacties met vragen als: ik wacht, ik wil hem ook, ik heb nog geen bevestiging, etc....

Availability voor de zwarte in UK is na wat speurwerk op google dus net als in NL/DL (vrijwel) nihil!

Ja, je kunt een order plaatsen, om vervolgens in de laatste stap van het bestelproces een melding te zien dat het toestel "soon to be expected" is.

Verwijderd

Gisteren nog contact gehad met amazon.co.uk. Zojuist is het bedrag van mijn creditcard afgeschreven. Status staat nu op dispatching soon. Delivery date: morgen :).

Ben ongeveer vaste klant bij de chat van amazon, vind de service echt super daar. Na wat geklaag links en rechts kreeg ik een gratis upgrade van "3-5 businessday delivery" naar "next day delivery" (normaal 15€ duurder).

Ik kan niet wachten tot de status wijzigd naar "dispatched". Morgen maar een dagje bij de voordeur wachten :P

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
Zojuist maar weer eens gebeld (zou ik al in hun zwarte lijst staan?) met Vodafone Orderstatus helpdesk:

De meneer noemde geen specifieke datum, maar hij zei dat het er naar uitzag dat de telefoon volgende week idd geleverd zou kunnen worden. Hij vond het een goed idee om maandag maar weer eens te bellen.

Morgen is het maandag toch? :P

• Icedustbin2
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-12-2025
Doe zelf eerst eens wat moeite voordat je je vraag dumpt, want daar lijkt het nu wel erg veel op.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 11-04-2013 13:37 ]

Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013

JJ93

Error 418

(jarig!)
Ik heb hem zelf besteld bij smartphoneshop.nl een onderdeel van Coolblue.
Is 38 euro/maand bij tele2 voor het gehele contract van 24 maanden. Toestel is gratis.

Ik moest nog 35 euro betalen voor het toestel maar tijdens het wachten is het inmiddels gratis geworden. Na een mailtje naar Coolblue zullen ze de 35 euro terug storten wat erg netjes is.

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
Zoals beloofd net even langs MM Arena geweest. Uiteraard niet leverbaar, maar degene achter de balie zegt dat het systeem nog steeds aangeeft dat de HTC One in de loop van de dag verwacht wordt bij hun, yeah right...

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:37

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

(jarig!)
Modbreak:Dit topic is geen vragen dump bak. Maak voor je een vraag stelt eerst gebruik van het [Zoek in dit forum] balkje, je zult verrast staan. Toon eerst eigen inzet, dat is wel het minste dat je kunt doen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06-2025

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Ted_W schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:36:
Zoals beloofd net even langs MM Arena geweest. Uiteraard niet leverbaar, maar degene achter de balie zegt dat het systeem nog steeds aangeeft dat de HTC One in de loop van de dag verwacht wordt bij hun, yeah right...
Het zou me zeeeeer verbazen! Maar mochten ze inderdaad binnenkomen vandaag: :o :*) _/-\o_

• Jamesl
Als de zwarte inderdaad in mei/juni pas komt dan.wil ik wel een zilveren mocht deze wel gelijk komen..

• Dylanf97
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:20
Is het mogelijk om de HTC One in het Nederlands in te stellen als je hem in Duitsland koopt. Een verkoper van MM Herzogenrath wist mij namelijk te vertellen dat de afgelopen jaren de toestellen van HTC in Duitsland geen mogelijkheid hadden om de taal te veranderen naar Nederlands.

https://dylight3dprints.etsy.com

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06-2025

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Dylanf97 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:06:
Is het mogelijk om de HTC One in het Nederlands in te stellen als je hem in Duitsland koopt. Een verkoper van MM Herzogenrath wist mij namelijk te vertellen dat de afgelopen jaren de toestellen van HTC in Duitsland geen mogelijkheid hadden om de taal te veranderen naar Nederlands.
Ja.

• wontcachme

wontcachme

Dylanf97 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:06:
Ging bij mij gelijk naar NL toen ik hem aandeed met de sim erin

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:11

wootah

They see me trollin'

wontcachme schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:18:
[...]

Ging bij mij gelijk naar NL toen ik hem aandeed met de sim erin
Sowieso, dat kun je toch tijdens de Android setup instellen? of springt de One gewoon aan en "tadaa" ? :)

Wel grappig trouwens, we hebben in dit topic nog 1 pagina minder dan [HTC One] Ervaringen en Discussie. Hopelijk gaat dat topic toch wat harder groeien volgende week. ;)

• wontcachme

wontcachme

wootah schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:29:
[...]

Sowieso, dat kun je toch tijdens de Android setup instellen? of springt de One gewoon aan en "tadaa" ? :)
Ik deed eerst de sim erin, toen de telefoon aan en de eerste 10sec tijdens het booten was de boel Duits. Zodra sense begon te laden werd alles NL. Ik had toen nog niks opgegeven.

• wootah

wootah

They see me trollin'

wontcachme schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:31:
[...]

Ik deed eerst de sim erin, toen de telefoon aan en de eerste 10sec tijdens het booten was de boel Duits. Zodra sense begon te laden werd alles NL. Ik had toen nog niks opgegeven.
hmm geen android setup dus... dacht dat dat gewoon standaard was, vond het altijd wel fijn, had je de meeste dingen al ingesteld :)

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
YEAH, kan hem vandaag ophalen in MM Aken. Yes:

the following shipment package, with the shipment number **********, has been delivered.

Should you require further information regarding the status of the shipment click here: Track&Trace

Yours sincerely,
DHL Team

• lowkey
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09-2025
wootah schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:33:
[...]

hmm geen android setup dus... dacht dat dat gewoon standaard was, vond het altijd wel fijn, had je de meeste dingen al ingesteld :)
Kan zijn dat deze al is gestart door iemand.

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:31:
Gisteren nog contact gehad met amazon.co.uk. Zojuist is het bedrag van mijn creditcard afgeschreven. Status staat nu op dispatching soon. Delivery date: morgen :).

Ben ongeveer vaste klant bij de chat van amazon, vind de service echt super daar. Na wat geklaag links en rechts kreeg ik een gratis upgrade van "3-5 businessday delivery" naar "next day delivery" (normaal 15€ duurder).

Ik kan niet wachten tot de status wijzigd naar "dispatched". Morgen maar een dagje bij de voordeur wachten :P
Dat heb je goed geregeld, misschien zelf ook maar even achteraan. Ik heb 'm al sinds 24 februari in bestelling staan, en er staat dat ie vandaag verzonden zou worden.. Bedankt voor de heads up :)

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
wootah schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:29:
[...]

Wel grappig trouwens, we hebben in dit topic nog 1 pagina minder dan [HTC One] Ervaringen en Discussie. Hopelijk gaat dat topic toch wat harder groeien volgende week. ;)
Niet zo gek, er zijn op dit moment meer mensen die er een willen hebben dan het aantal mensen die er al een bemachtigd hebben :)

• alwaysleft
Als ik in MM Aken ben zal ik eens kijken of ze daar nog losse voorraad hebben, altijd leuk om te weten!

• wontcachme

wontcachme

wootah schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:33:
[...]

Jawel, dat kwam erna. Dus alles was gelijk NL.

• Zeemon123
Ted_W schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:36:
[...]

Niet zo gek, er zijn op dit moment meer mensen die er een willen hebben dan het aantal mensen die er al een bemachtigd hebben :)
Mijn ervaring tot nu toe met de One is dat hij nogal afstandelijk voelt :+

• wootah

wootah

They see me trollin'

wontcachme schreef op donderdag 11 april 2013 @ 14:43:
[...]

Jawel, dat kwam erna. Dus alles was gelijk NL.
Oh ja, dat is standaard als t goed is, dan detecteerd hij de regio inderdaad :)
Ik dacht eerst dat je bedoelde dat hij gewoon aanging zonder setup. Met de setup kun je namelijk uit heel wat talen kiezen :)

• alwaysleft
Doen ze snel bij de MM haha:

Sehr geehrter Herr alwaysleft,

vielen Dank für Ihre Bestellung vom 08.04.2013 bei Media Markt. Ihre Ware mit der Bestellnummer ******* ist heute in Ihrem Media Markt eingetroffen und liegt zur Abholung für Sie bereit. Für die Abholung benötigen Sie Ihren Personalausweis, Reisepass oder Führerschein sowie die Rechnung. Bitte wenden Sie sich mit Ihren Unterlagen an einen Mitarbeiter in unserem Markt.

Pakt trein naar Aken :P

• D4jackal
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-12-2025
Heb hem net ook gehaald in herzogenrath :) Was in totaal 1 minuut in de winkel..
Nu er mee spelen :)

• Dylanf97
Was hij net binnen dan? Dan zal ik zo wel gebeld worden door MM Herzogenrath, een uur geleden hadden ze nog niks nml

Verwijderd

Heb sinds gisteren ook de One vanuit Kleve, nog niks mee kunnen doen omdat ik wacht op de microsim van Hi, die ik hopelijk morgen krijg..

• D4jackal
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-12-2025
Ja ik had de mail gekregen van de MM om 13:00.

• alwaysleft
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:27:
Heb sinds gisteren ook de One vanuit Kleve, nog niks mee kunnen doen omdat ik wacht op de microsim van Hi, die ik hopelijk morgen krijg..
Snellere manier is een Phone House ingaan die je simkaart gewoon kunnen omruilen...

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
D4jackal schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:25:
Heb hem net ook gehaald in herzogenrath :) Was in totaal 1 minuut in de winkel..
Nu er mee spelen :)
Is de zwarte ook al beschikbaar? Ben aan het twijfelen waar ik de mijne zal bestellen. Zit te denken aan Azerty, maar daar staat de leverdatum nogsteeds op 10+ dagen...

Kiek em goan!

• valeer
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:27:
Knippen/snijden kan toch ook?

• Dylanf97
D4jackal schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:28:
Ja ik had de mail gekregen van de MM om 13:00.
aah oke dan zullen ze er wel 2 gekregen hebben die al gepreorderd waren.
Wanneer heb jij m gereserveerd?

Verwijderd

alwaysleft schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:28:
[...]

Snellere manier is een Phone House ingaan die je simkaart gewoon kunnen omruilen...
Ja, maar aangezien het abbo op de naam van mn vader staat zal dat nie zo makkelijk gaan denk ik...

• EzMe

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• Zicron
  • Laatst online: 17-10-2025
HI:
Let op!

Helaas is de introductiedatum van de HTC one weer uitgesteld. De datum is door HTC verschoven naar 6 mei, vanaf dat moment kunnen wij gaan uitleveren.
Zoals het er nu uit ziet krijgen we voldoende telefoons op voorraad. Mocht de vraag toch groter zijn dan het aanbod, leveren wij de telefoons als eerste uit aan diegene die het langst wacht.

Onze excuses voor de lange levertijd.

• EzMe
Zicron schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:36:
HI:
Let op!

Helaas is de introductiedatum van de HTC one weer uitgesteld. De datum is door HTC verschoven naar 6 mei, vanaf dat moment kunnen wij gaan uitleveren.
Zoals het er nu uit ziet krijgen we voldoende telefoons op voorraad. Mocht de vraag toch groter zijn dan het aanbod, leveren wij de telefoons als eerste uit aan diegene die het langst wacht.

BRON?

• Zeemon123
Zicron schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:36:
HI:
Let op!

Nou, dat lijkt me dan alleen bij Hi zo, want HTC zelf tweet vrolijk half april nog steeds...

• Zicron
  • Laatst online: 17-10-2025
status van mijn bestelling bij Hi, www.statushi.nl

Verwijderd

Net Ritel gesproken, die zeggen dat ie deze week nog binnenkomt en ze begin volgende week beginnen met uitleveren

• Richurdt
  • Niet online
Zicron schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:39:
[...]

Die status heb ik ook. Toch maar annuleren dan? Zilveren is ook prima en in duitsland nog goedkoper ook.

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ik heb zojuist van T-Mobile / AMP logistics ook weer een uitstel smsje ontvangen. Levering vindt plaats tussen 1 en 3 mei. Dit is de 4e keer dat ik een uitstel sms heb ontvangen dus het zal vast de laatste niet zijn.

• lexxus93
  • Registratie: Maart 2013
joblamie schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:43:
Ik heb zojuist van T-Mobile / AMP logistics ook weer een uitstel smsje ontvangen. Levering vindt plaats tussen 1 en 3 mei. Dit is de 4e keer dat ik een uitstel sms heb ontvangen dus het zal vast de laatste niet zijn.
Ik heb gelukkig nog niks mogen ontvangen van T-Mobile, wanneer heb je besteld?

• EzMe
Zicron schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:39:
[...]

En wanneer heb je dan besteld?

• Replay256
  • Niet online
Wat ik nou niet snap, uit alles blijkt dat een los toestel en een losse abonnement "veel" goedkoper is dus waarom niet gewoon die ding los kopen...
Pagina: 1 ... 37 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.