• Zicron
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2025
EzMe schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:45:
[...]

En wanneer heb je dan besteld?
27-02 De zilvere 8)7

• Richurdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Replay256 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:47:
Wat ik nou niet snap, uit alles blijkt dat een los toestel en een losse abonnement "veel" goedkoper is dus waarom niet gewoon die ding los kopen...
Dat ding kost 600 euro. Kan denk ik niet iedereen direct missen.

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11-2025
Ligt eraan wat je wilt.. Als je 1 gig internet en onbeperkt bellen wilt dan ben je met toestel + abbo goedkoper uit.

• Replay256
  • Niet online
Richurdt schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:48:
[...]

Dat ding kost 600 euro. Kan denk ik niet iedereen direct missen.
dat snap ik, maar het is een simpele rekensom.. achter ben je altijd duurder uit, hetzelfde als met lening

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Replay256 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:52:
[...]

dat snap ik, maar het is een simpele rekensom.. achter ben je altijd duurder uit, hetzelfde als met lening
gedoe :9

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
lexxus93 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:45:
[...]

Ik heb gelukkig nog niks mogen ontvangen van T-Mobile, wanneer heb je besteld?
5 maart. Maar oh wacht, wellicht komt het doordat ik geannuleerd heb en daarna opnieuw besteld heb, dan kom ik waarschijnlijk in een volgende leveringsbatch terecht. My bad, excuus.

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-12-2025
Amazon.co.uk heeft me net gemaild dat mijn One Silver is verzonden. Besteld op 24 februari en verwachte aankomstdatum 13 april. Dacht dat ander Amazon.co.uk bestellers dat wel interessant zouden vinden :)

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-10-2025
Richurdt schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:43:
[...]

Die status heb ik ook. Toch maar annuleren dan? Zilveren is ook prima en in duitsland nog goedkoper ook.
staat bij mij ook. zwarte besteld op 15-04. Heb een mail gestuurd. krijg ik dan dit ook als antwoord ga ik annuleren en wacht ik gewoon tot hij goed verkrijgbaar is. En dan misschien wel los open met het aankomende vakantiegeld. Want kan me niet voorstellen dat hij over dus weer 3 weken wordt uitgesteld. Voor die tijd kan de phonehouse of een andere shop hem vast wel leveren.

of toch wachten tot 18/19 april of andere shops providers wel echt gaan leveren dan?

[ Voor 6% gewijzigd door jvang op 11-04-2013 16:01 ]

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-12-2025
Hier ook gehoord dat hij niet voor eind April komt.. lokale telefoonboer (2 zilveren besteld 28-02)

• D4jackal
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-12-2025
Ik heb Maandag besteld online op de site.

Verwijderd

Wat een farce is dit aan het worden zet je zo een mooi toestel in de markt en dan dit.
Ik geef het op wat een prutbedrijf zeg ;w :-(

• Dylanf97
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:03
Oké nice, als ik hoor dat het nu weer 6 mei gaat worden ben ik toch blij dat ik hem in Duitsland besteld heb, dan zal ik hem maandag of dinsdag wel hebben :)

https://dylight3dprints.etsy.com

• NeonovA
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:58
Dit klinkt toch allemaal wel erg slecht. Ga hem denk ik toch maar bij MM in Duitsland bestellen en afhalen. Dat zal een leuk ritje worden vanuit Alkmaar. 8)7

• Ippe Ziepe
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-06-2025

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Besteld op 28 februari. Het begint aardig te jeuken. Als we nou een datum kregen, al was het in mei, dan zitten we niet zo te hopen. "Zou het inderdaad half maart zijn? Nee, toch niet. Eind maart? Nee, toch niet. Begin april? Nee, toch niet. Half april? Waarschijnlijk niet. AAAARGHH!!

• Roelio86
  • Laatst online: 17-09-2025
Iemand nog interesse voor een afhaalbericht Mediamarkt Dorsten?

Verwijderd

Replay256 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:52:
[...]

Studenten hebben geen buffer om zo even 600 euro neer te tellen. Ookal is het op de lange termijn duurder.

En studenten hebben geen lange termijn scope. :P

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:11

wootah

They see me trollin'

Mrk87 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:59:
Hier ook gehoord dat hij niet voor eind April komt.. lokale telefoonboer (2 zilveren besteld 28-02)
Coolblue op twitter:
We moeten er niet te hard vanuit gaan. We hebben namelijk nog geen bevestiging vanuit HTC...
over dat het toestel vandaag geleverd gaat worden.

Nog steeds gok werk dus. Alleen op HTC HQ weten ze waarschijnlijk wanneer iets aankomt. beetje jammer allemaal.

Verwijderd

omgwtfbbq schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:56:
Amazon.co.uk heeft me net gemaild dat mijn One Silver is verzonden. Besteld op 24 februari en verwachte aankomstdatum 13 april. Dacht dat ander Amazon.co.uk bestellers dat wel interessant zouden vinden :)
Zojuist dezelfde mail gekregen. Morgen uitkijken naar een geel busje met 3 rode letters erop :)

• Mrk87
Gatver ik baal hier echt van. Het is dat er geen beter toestel op de markt is a.t.m.

• Zeemon123
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:07:
[...]

Zojuist dezelfde mail gekregen. Morgen uitkijken naar een geel busje met 3 rode letters erop :)
Een ambulance van GMC? :O

Verwijderd

Nope, u heeft nog 2 kansen over.

• NeonovA
Had nog even een mailtje gestuurd hoe het zit met de garantie als je de telefoon in Duitsland koopt:
U geeft aan te willen weten of er ook garantie zit op het toestel die u vanuit Duitsland heeft meegenomen.

Hierbij kan ik u vermelden dat u inderdaad gewoon 24 maanden garantieduur heeft op toestellen die in Europa zijn aangeschaft.
Dus ook Duitsland hoort hierbij.
Bij deze, ik ga naar Duitsland toe. :)

[ Voor 5% gewijzigd door NeonovA op 11-04-2013 16:19 ]

• Mrk87
kak man. ook de bevestiging op de chat van HTC:

Medewerker: Beste Mark, bedankt voor uw contact met de klantenondersteuning van HTC. Momenteel ben ik even uw vraag aan het nalezen.

Medewerker: het toestel zal eind april geleveerd worden, mijn excuses voor de onduidelijkeid. Er was een erg grote onverwachte vraag naar de toestellen

• Arshedes
  • Laatst online: 21-08-2025
Het begint nu zelfs bij mij te jeuken :/
Ik heb hem zelf nog niet in Duitsland besteld, omdat het voor mij goedkoper is om hem hier in Nederland te halen, aangezien ik korting kan krijgen.
Dat zou me zelfs ongeveer 80-100 euro schelen van de Duitse prijs voor de One.
En voor mij als student is zo een besparing wel de moeite waard.
Dan maar ietsjes langer met de One X doen ;)

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

Geven ze het nou al op...? :?

Edit: ik bedoel, Freudiaanse verspreking? Er is toch nog steeds een grote vraag?

[ Voor 22% gewijzigd door Ippe Ziepe op 11-04-2013 16:25 ]

• wootah

wootah

They see me trollin'

Mrk87 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:20:
Medewerker: het toestel zal eind april geleveerd worden, mijn excuses voor de onduidelijkeid. Er was een erg grote onverwachte vraag naar de toestellen
Bullshit, als ze een fantastisch apparaat maken waar ze zelf ontzettend enthousiast over zijn lijkt het me sterk dat het "onverwacht" is... :/

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024

Medewerker: Beste Mark, bedankt voor uw contact met de klantenondersteuning van HTC. Momenteel ben ik even uw vraag aan het nalezen.

best wel raar dat ze niet kunnen inschatten dat hun top toestel geen vraag zou hebben, bijna of ze de moed zelf gebben opgegeven

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-12-2025

Wie zegt dat ie eind april wel komt? Vanaf half maart wordt ie al telkens met twee weken (veilige marge voor HTC) uitgesteld.
half maart
eind maart
begin april
medio april
eind april
Dan is het bruggetje naar begin mei ook snel gemaakt.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• bartszoon
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-12-2025
sorry verkeerd

[ Voor 78% gewijzigd door bartszoon op 11-04-2013 16:28 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Net even contact gehad met GsmEasy.

Levertijd voor mijn Pre-order (25/2/13) staat nu op Week 16 en dat geld voor de Zwarte.
Wel even een Notitie laten maken dat het ook een zilvere mag zijn, geen zin om langer te wachten namelijk :D

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09-2025
wootah schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:24:
[...]

Bullshit, als ze een fantastisch apparaat maken waar ze zelf ontzettend enthousiast over zijn lijkt het me sterk dat het "onverwacht" is... :/
Daarnaast heeft nog niemand in de Benlux er één dus er blijkbaar is alle vraag omgeroute naar Duitsland. Wel triest.

• Zeemon123
Misschien begint nu het verhaal dat de leveringsomvang bekend is en dus nu bekend is welke pre-orders er pas later behandeld kunnen worden...?

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-12-2025
Zeemon123 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:35:
Misschien begint nu het verhaal dat de leveringsomvang bekend is en dus nu bekend is welke pre-orders er pas later behandeld kunnen worden...?
Ach, binnenkort kunnen ze goed beginnen uitleveren als iedereen zijn pre-orders opzegt. HTC heeft zijn imago van betrouwbaar bedrijf volledig ten gronde gericht denk ik (en dat konden ze natuurlijk echt gebruiken).

Was in het begin super enthousiast over deze gsm, ondertussen blijft daar niets meer van over. Vertrouw een bedrijf dat zo incompetent is ook langs geen kanten overigens.

• jvang
nog even en tweakers zelf komt met de bevestiging van htc dat het toch pas mei wordt. annuleren en sim only door met mijn one x dan maar. in juni wordt er wel weer een htc one + geintroduceerd.

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:54

Trackerfire

BTC HODLER

Net een opgehaald bij Saturn Krefeld. Daar zijn ze ook door de volledige voorraad heen en de beste meneer vertelde mij dat de prijs na dit weekend omhoog ging van € 599,- naar € 649,-!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

• GilH
  • Registratie: April 2011
jvang schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:43:
nog even het tweakers zelf komt met de bevestiging van htc dat het toch pas mei wordt. annuleren en sim only door met mijn one x dan maar. in juni wordt er wel weer een htc one + geintroduceerd.
En dan overproductie aan dumpprijzen: 'We hadden niet verwacht dat er zo weinig vraag was'

Sorry, maar zoals eerder gezegd.. Ik vind ook dat er gewoon een duidelijke datum moet komen, eventueel per land. En zowel de zilvere als de zwarte apart als dit nodig is. Wachten tot een bepaalde datum is niet erg, maar wachten op iets dat er al had moeten zijn is zeer frustrerend.

Binnenkort komen er toestellen uit met de snapdragon 800, en door dit lange wachten begin ik de neiging te krijgen om dan maar verder te wachten.. :s Googles i/o is er trouwens ook half mei, dus wie weet nieuwe Nexus..

• kitesurfer82
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06-2021
Wij waren vorige week bij het htc event bij tweakers HQ en wij zouden er ook een deze week opgestuurd krijgen maar dit kreeg ik net van tweakers :Hoi!
Helaas heb ik nog geen nieuws voor jullie over het levermoment van de HTC One. We hebben de vraag uitstaan bij HTC en als we meer weten informeren we jullie. Ik ben zelf morgen en volgende week afwezig, maar mijn collega’s laten het jullie weten als wij ook meer weten. Nog even geduld dus J.

Met vriendelijke groet,
Anne Willemijn Engelsman
Projectmanager Tweakers

[ Voor 12% gewijzigd door kitesurfer82 op 11-04-2013 16:55 ]

• Ippe Ziepe

Ippe Ziepe

@ippeziepe

toet, toet, boing, boing
communiceren
dat kun je leren
let maar eens op

je noemt een datum
ver in de toekomst
komt-ie dan eerder
roept iedereen "top"!

/sorry 8)7

Verwijderd

En ja hoor, ook bestelmaar.nl heeft zijn leverdatum aangepast; van begin april naar eind april! Dit is dus echt vermoeiend. :(

Zou trouwens wel zo netjes zijn dat ze zulke wijzigingen ook even door mailen naar de klant! Status is al 3x veranderd, maar heb nog nooit wat van ze gehoord!

11maart besteld(een zwarte)

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
HTC NL zit nog altijd half april te zeggen op Twitter ...

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
deephallow1 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:59:
HTC NL zit nog altijd half april te zeggen op Twitter ...
HTC NL wist vol te houden tot 3 april dat de eerste pre orders de deur uit gingen :) deze mensen kan je totaal niet serieus nemen.

• EzMe
barrel schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:00:
[...]

HTC NL wist vol te houden tot 3 april dat de eerste pre orders de deur uit gingen :) deze mensen kan je totaal niet serieus nemen.
Als we hen niet meer serieus kunnen nemen.. wie kunnen we dan nog wel serieus nemen? 8)7

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-12-2025
VF order status update:

na het binnen hebben gekregen van een HTC one X 0_o vandaag gebeld met 1200 en deze wordt terug gestuurd. Echter werd mij ook verteld dat mijn htc one order nog open stond ma dat ik voor die status het andere bekende online nummer moest bellen 0800 0200-043. (dus als ik niks had gezegt had ik een free one x gehad 0_o)

0800-0200-043
Ik krijg een vriendelijke mevrouw aan de lijn die verteld dat de toestellen binnen druppelen en er op mijn order nog geen zicht is wanneer hij geleverd wordt -_-'

voor alle fun ook even het andere nummer gebeld:
0800-0200-056
Ik krijg de mededeling dat mijn order vandaag verwerkt is en aangeboden is aan de koerier 0_o

dus of de toestellen zijn echt NL aan het binnen stromen..... of VF helpdesk is echt super......... (vul maar in)

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
EzMe schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:04:
[...]

Als we hen niet meer serieus kunnen nemen.. wie kunnen we dan nog wel serieus nemen? 8)7
zeer off topic

De paus uit Mongolië??? }:O

• Donstil
  • Niet online
barrel schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:00:
[...]

Nou sterker nog, 5 april beweerde ze nog dat de uitlevering was begonnen.

Verwijderd

blij dat ik ff naar krefeld ben gereden afgelopen maandag als ik dat zo hoor

• mregeling
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-12-2025
Heb nog steeds een afhaalbericht voor diegene die naar Dorsten willen rijden naar de MM

• NeonovA
@mregeling2005
Zie DM ;)

• Merfeh
  • Laatst online: 02-12-2025
Haha, ik ben zo blij dat ik mijn HTC One vorige week in Duitsland heb gehaald. Heeft mij mijn hele zaterdag gekost, maar het was het waard zeg. Ik was net zo gefrustreerd als de meeste hier. Ik zou zeggen ga met ze allen met de bus naar Duitsland, hoef je ook niet meer te klagen. Klein beetje initiatief.

En klagen dat je student bent en geen geld hebt, wtf? Je krijgt gewoon geld van de overheid man. Kom op hey. Over het algemeen hebben studenten genoeg te besteden (uitzonderingen daargelaten), met die klote studiefinancieringen die vervolgens gebruikt worden om te zuipen etc. (zo, dat was mijn klaagzang haha!)

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

• wootah

wootah

They see me trollin'

Merfeh schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:17:
Haha, ik ben zo blij dat ik mijn HTC One vorige week in Duitsland heb gehaald. Heeft mij mijn hele zaterdag gekost, maar het was het waard zeg. Ik was net zo gefrustreerd als de meeste hier. Ik zou zeggen ga met ze allen met de bus naar Duitsland, hoef je ook niet meer te klagen. Klein beetje initiatief.

En klagen dat je student bent en geen geld hebt, wtf? Je krijgt gewoon geld van de overheid man. Kom op hey. Over het algemeen hebben studenten genoeg te besteden (uitzonderingen daargelaten), met die klote studiefinancieringen die vervolgens gebruikt worden om te zuipen etc. (zo, dat was mijn klaagzang haha!)
Beetje jammer die opmerking, tuurtlijk zijn er studenten die het bond maken, maar ik besteed mijn stufie toch aan andere zaken.
Nu ik aan het afstuderen ben, met een vrij goede stagevergoeding kan ik dit toestel gewoon los kopen.

Naar Duitsland gaan heb ik sowieso geen zin in, ze moeten maar gewoon aan Nederland leveren.

Verwijderd

Raar dat sommigen die hem in april pas besteld hebben in Duitsland al af hebben kunnen halen.
Ik heb eind maart besteld en nog niks gekregen. Zouden ze me vergeten zijn?

Hebben ze zeker genoeg voorraad om gewoon naar Duitsland te rijden en zeker met een toestel terug te komen?

• Dylanf97
Nee dat denk ik niet, hier in MM Herzogenrath geven ze aan er maar een paar per dag binnen te krijgen en dat die vrijwel meteen weer weg zijn

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:21:
Raar dat sommigen die hem in april pas besteld hebben in Duitsland al af hebben kunnen halen.
Ik heb eind maart besteld en nog niks gekregen. Zouden ze me vergeten zijn?

Hebben ze zeker genoeg voorraad om gewoon naar Duitsland te rijden en zeker met een toestel terug te komen?
Sterker nog, ik zondag gemaild, maandag bericht dat ze op voorraad lagen bij saturn in krefeld. Maandag avond op en neer gereden :)

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
Ik was net bij MediaMarkt Zwolle, daar wisten ze mij te zeggen dat hij morgen bij hun zou binnenkopen.
Dus een zwarte gereserveerd! Ik ben benieuwd O+

• Mrk87
Choasmarkk schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:52:
Ik was net bij MediaMarkt Zwolle, daar wisten ze mij te zeggen dat hij morgen bij hun zou binnenkopen.
Geloof je het zelf? Preorders van eind februari worden niet uitgeleverd en mediamarkt zou ze zo maar even binnenkrijgen ;w

[ Voor 14% gewijzigd door Mrk87 op 11-04-2013 18:01 ]

• Choasmarkk
Nouja, ze lieten mij een bericht van het magazijn lezen waarin dat stond, dus ik heb hoop :p
Daarnaast was ik de eerste daar die een zwarte reserveert O+

En dat voor 649,- + medialink :3

[ Voor 10% gewijzigd door Choasmarkk op 11-04-2013 18:02 ]

• Mrk87
Choasmarkk schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:02:
Nouja, ze lieten mij een bericht van het magazijn lezen waarin dat stond, dus ik heb hoop :p
Daarnaast was ik de eerste daar die een zwarte reserveert O+
Was de "X" niet weggevallen toevallig? }:O

Haha zou wel nice zijn. Ik loop straks ook wel ff binnen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Mrk87 op 11-04-2013 18:03 ]

• Choasmarkk
Was de "X" niet weggevallen toevallig? }:O
Nou, heb de X daar vorig jaar ook zonder pre-order gereserveerd, en had hem sneller dan de meeste anderen, zal wel komen omdat ik zo'n goede klant ben O+

Wel raar, hij staat in de folder van mediamarkt Zwolle, maar niet op de site!

[ Voor 15% gewijzigd door Choasmarkk op 11-04-2013 18:14 ]

• Merfeh
Choasmarkk schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:52:
Goed nieuws. Op zich niet vreemd dat MediaMarkt een voorraad krijgt, is gewoon een grote keten die veel afzet zal genereren. Ik neem aan dat HTC gewoon ervoor zorgt dat er een x aantal telefoons in de markt komen bij verschillende shops, ongeacht of shop A of shop B pre-orders heeft of niet.

Surf Your World - http://www.surfyourworld.com - The Internet Agency Without Boundaries

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Gister bij Amazon.de een zilveren HTC One besteld voor €609 incl verzendkosten... en kreeg zo juist een bevestigingsmail dat hij verzonden is, en aankomende zaterdag kan verwachten!! :D

[ Voor 12% gewijzigd door edgarf28 op 11-04-2013 18:23 ]

• jvang
Incl. Verzondkosten nu alleen de zilveren voor €768,-! Wel beetje prijzig op amazon.de

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
jvang schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:24:
Incl. Verzondkosten nu alleen de zilveren voor €768,-! Wel beetje prijzig op amazon.de
Niet als je hier op klikt:
Afbeeldingslocatie: http://img405.imageshack.us/img405/6379/schermafbeelding2013041.png

Is sinds vandaag wel 34 euro duurder geworden vergeleken met gisteren.

• jvang
sehr shon herr edgar!!

• Choasmarkk
Al bij MediaMarkt Zwolle geweest dan? :p
Vind gewoon analoog kopen altijd nog het prettigst.

• Epsi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08-2025
Choasmarkk schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:33:
Al bij MediaMarkt Zwolle geweest dan? :p
Vind gewoon analoog kopen altijd nog het prettigst.
Hier heb ik mijn (pre) order ook lopen.

Ben erg benieuwd morgen.

• Rjn87
  • Laatst online: 13-01-2025
Net even bij MM Groningen langs geweest (was toch in de buurt :P). De verkoper verwachtte ze niet eerder dan eind april / begin mei op voorraad te hebben.

• colaboy123
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08-2024
Hallo,

Ben zelfstandig ICT'er en kan de ONE op de zaak aanschaffen.

Vraag me nu ineens af hoe dat zit met de BTW in het buitenland? Gevoelsmatig moet de MM in Duitsland mij dan een factuur zonder BTW overleggen?

Even verward nu.

Morgen sowieso even aan de boekhouder vragen, maar misschien dat iemand het nu al weet...

Groetjes,
Ramon

• Choasmarkk
Rjn87 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:48:
Net even bij MM Groningen langs geweest (was toch in de buurt :P). De verkoper verwachtte ze niet eerder dan eind april / begin mei op voorraad te hebben.
Klopt, ik heb daar net naar gevraagd, dat vertelden ze mij in Zwolle ook, ik zit in Groningen op school dus vandaar :P

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
t-mobile nog eens gebeld en de medewerker kon mij niet vertellen welke datum de zwarte geleverd zou worden. erge is ik heb een sms en mail met de 24e of 26e gekregen maar deze kon ik beter niet aan houden zei hij.

wel fijn om te weten dat de telefoon niet branded is zoals een aantal denken van jullie.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02:19
raydekok schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:12:
t-mobile nog eens gebeld en de medewerker kon mij niet vertellen welke datum de zwarte geleverd zou worden. erge is ik heb een sms en mail met de 24e of 26e gekregen maar deze kon ik beter niet aan houden zei hij.

wel fijn om te weten dat de telefoon niet branded is zoals een aantal denken van jullie.
Je weet pas of je telefoon branded is als die binnenkomt bij je, en geloof me, T-Mobile levert enkel nog branded smartphones uit.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-12-2025

Garrett

Watercooler

Ippe Ziepe schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:53:
toet, toet, boing, boing
communiceren
dat kun je leren
let maar eens op

je noemt een datum
ver in de toekomst
komt-ie dan eerder
roept iedereen "top"!

/sorry 8)7
Hahaha :D *D
I lolled :D
Anyhoe... ik ga zaterdag mijn pro-order ophalen in Nordhorn... dan maar geen zwarte... of ik koop tegen de tijd dat de zwarte uit is die en verpats deze.. ik ben er gek genoeg voor :9

I love watercooling

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
netblade schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:14:
[...]

Je weet pas of je telefoon branded is als die binnenkomt bij je, en geloof me, T-Mobile levert enkel nog branded smartphones uit.
en dat weet je omdat? ik heb hier specifiek naar gevraagd en ze zeiden van niet. en dan nog. boeiend. root hem direct. al de onzin eruit en gaan.

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

• Donstil
  • Niet online
colaboy123 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:51:
Hallo,

Vraag me nu ineens af hoe dat zit met de BTW in het buitenland? Gevoelsmatig moet de MM in Duitsland mij dan een factuur zonder BTW overleggen?

Even verward nu.

Morgen sowieso even aan de boekhouder vragen, maar misschien dat iemand het nu al weet...

Groetjes,
Ramon
Je koopt toch gewoon met btw en trekt dit later via de zaak af? In Nederland is dat toch ook zo?

Verwijderd

colaboy123 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:51:
Hallo,

Even verward nu.

Groetjes,
Ramon
De BTW kan je inderdaad terugvragen. Hier zal vermoedelijk 4 maand overheen gaan.
Let wel op je mag maar 1x per tijdvak zo'n verzoek indienen. Dit kan je doen via deze site.

• colaboy123
Donstil schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:16:
[...]

Je koopt toch gewoon met btw en trekt dit later via de zaak af? In Nederland is dat toch ook zo?
Jawel, maar dit is dan wel 'buitenlandse btw'. Met dus ook wellicht een heel ander percentage!

• colaboy123
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:18:
[...]

De BTW kan je inderdaad terugvragen. Hier zal vermoedelijk 4 maand overheen gaan.
Let wel op je mag maar 1x per tijdvak zo'n verzoek indienen. Dit kan je doen via deze site.
Okay, thanks!

• PerK
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-10-2023
..

[ Voor 102% gewijzigd door PerK op 11-04-2013 20:47 ]

• Wiertz
  • Registratie: Januari 2007
Klopt het dat zowel de Saturn als de MM in Duitsland de HTC one niet meer op voorraad hebben? (leverdatum 15-4) Of lees ik de site nu verkeerd?

• Dylanf97
@Wiertz, dat zou best kunnen, ik heb hem vandaag gereserveerd maar hij zou sws pas volgende week weer beschikbaar zijn. Jammer dat de prijs dan verhoogd is naar €649,-

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07-2025
valeer schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:19:
Belsimpel heeft telefonisch aan mij als nieuwe datum doorgegeven 17 april! Zou het echt zo zijn dat ik nog maar 1 weekje hoef te wachten?
Ik heb vandaag gemaild met Belsimpel met de vraag wanneer ze hem verwachten te ontvangen en te leveren. Reactie van zojuist:
Helaas is de levertijd van de HTC One op dit moment nog onzeker. De release datum is inmiddels meerde malen opgeschoven. De verwachting is nu dat hij rond de 20e van deze maand wordt uitgeleverd.

Zodra uw pakket wordt verstuurd wordt u dit per e-mail medegedeeld.

Verwijderd

Op internet staat anders nog steeds 599... bij mij tenminste???

• Lunaminica
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
ik heb hem net maar besteld bij Saturn DE... hoop hem maandag te kunnen afhalen..
Nu maar 599 betaald..

• luccie
  • Registratie: April 2005
Ik heb een pre-order bij @ MM duitsland uitstaan. Zou het zin hebben om bij de Saturn ook nog eentje te bestellen? De zwarte.

Die moet ik namelijk nu al betalen, die van de MM pas in de winkel.

• MartijnB85
  • Laatst online: 12-09-2025
Kumar Wolters schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:33:
[...]

Heeft ze gedaan............ :( HTC one X inside te box :( in het mon van mensen blij maken met een dooie mus is vf geslaagd
Over een dooie mus van Vodafone gesproken: Ik was gister in de winkel van Vodafone, ze hadden natuurlijk de HTC One nog niet maar wel de dooie mus-versie. Om even te kijken of ik het toestel even fantastisch eruit vind zien als de specs zeggen is die dooie mus prima.

Nog even geduld..

• Merfeh
Wiertz schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:27:
Klopt het dat zowel de Saturn als de MM in Duitsland de HTC one niet meer op voorraad hebben? (leverdatum 15-4) Of lees ik de site nu verkeerd?
Dan staat er al een paar weken, maar in de tussentijd hebben veel mensen hem gewoon gehaald. Je moet je daar niet zoveel van aantrekken.

Verwijderd

Ik zit ook met smart te wachten, gebruik nu tijdelijk een Samsung U-600 omdat m'n sensation defect is.
Dacht 3 april is maar een weekje wachten dat kan wel, maar word er nu toch wel naar van.
En direct aftikken mag ik vanmezelf niet omdat mijn financiele buffer dan net te klein wordt.
Waardeloos zo want ik wil weer een smartphone en ik heb mijn zinnen nu gezet op dit toestel.

• Replar
  • Registratie: November 2012
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:20:
Ik zit ook met smart te wachten, gebruik nu tijdelijk een Samsung U-600 omdat m'n sensation defect is.
Dacht 3 april is maar een weekje wachten dat kan wel, maar word er nu toch wel naar van.
En direct aftikken mag ik vanmezelf niet omdat mijn financiele buffer dan net te klein wordt.
Waardeloos zo want ik wil weer een smartphone en ik heb mijn zinnen nu gezet op dit toestel.
Grappig, hetzelfde verhaal hier maar dan een samsung B-130, al die vertragingen geven mij geen prettig gevoel in de maag...

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07-2025
Ik wacht volgende week nog even af of Belsimpel dan kan leveren, anders rijd ik wel naar Kleve. Woon in Rotterdam, maar ik vind het een beetje irritant worden nu. Heb ik die rit van 3 uur dan wel voor over, zeker als het maar blijft schuiven. Maandag voor Koninginnedag ben ik toch verplicht vrij. Heb de zwarte besteld, maar anders neem ik gewoon de witte. (als het kan evt. bestelling bij Belsimpel omzetten naar witte)

• Donstil
  • Niet online
colaboy123 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:20:
[...]

Jawel, maar dit is dan wel 'buitenlandse btw'. Met dus ook wellicht een heel ander percentage!
Nu zit ik er niet bovenop maar volgensmij koop je gewoon met BTW zoals hier in Nederland en kunt dan de Nederlandse btw terug vragen,

Betaal je 30% btw (als voorbeeld) dan mag je 21% daarvan terug vorderen.
Dacht ik.

• Wiertz
  • Registratie: Januari 2007
Merfeh schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:16:
[...]

Dan staat er al een paar weken, maar in de tussentijd hebben veel mensen hem gewoon gehaald. Je moet je daar niet zoveel van aantrekken.
Maar voorheen stond er wel nog bij: In lager, of zoiets in die trend, nu dus niet meer. En dat terwijl ik 2 dagen geleden 1 klik weg was van een bestelling bij de MM. Had ik het toen maar gedaan...

• Jamesl
  • Laatst online: 31-12-2025
Replar schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:22:
[...]

Grappig, hetzelfde verhaal hier maar dan een samsung B-130, al die vertragingen geven mij geen prettig gevoel in de maag...
Ja dat heb ook haha
Maarja er staat nu verwacht 17 april dus als die dan ook echt komt dan vind ik het prima maar meer vertraging zou ik erg erg jammer vinden..

• diewom
  • Registratie: Juni 2003
Mijn DHD moet nog maar even een week (of meer) blijven leven. Als we de One eenmaal hebben, dan zal het het wachten vast waard geweest zijn! Coolblue zegt ook nog steeds 17 april.

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:38:
[...]

Nu zit ik er niet bovenop maar volgensmij koop je gewoon met BTW zoals hier in Nederland en kunt dan de Nederlandse btw terug vragen,

Betaal je 30% btw (als voorbeeld) dan mag je 21% daarvan terug vorderen.
Dacht ik.
In Duitsland is het BTW tarief 19%.
Die betaal je gewoon en moet je via de reeds eerder genoemde site van de Nederlandse belastingdienst terugvragen. Dit duurt gemiddeld ruim 4 maanden en er zijn ook minimum bedragen qua BTW (€50 na het boekjaar en €300 binnen het boekjaar, zo uit het hoofd en zonder het na te slaan.)
Maar ik zou het inderdaad even aan de adviseur voorleggen. Ben nu immers vrij en niet aan het werk en buitenlandse BTW is niet helemaal mijn ding.

• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06-2025
Belsimpel heeft mij zonuist gemeld dat de One wederom is uitgesteld. Week 16 gaat niet meer lukken, nog minstens 2 weken wachten :( weet niet of ik daar nog zin in heb! Kan ook nooit goed zijn dat ze zo vaak moeten uistellen. Geeft mij niet een heel betrouwbare indruk.

• erikmo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
valeer schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:00:
Belsimpel heeft mij zonuist gemeld dat de One wederom is uitgesteld. Week 16 gaat niet meer lukken, nog minstens 2 weken wachten :( weet niet of ik daar nog zin in heb! Kan ook nooit goed zijn dat ze zo vaak moeten uistellen. Geeft mij niet een heel betrouwbare indruk.
Benelux heeft gewoon geen voorrang op dit moment. Was ook al aangekondigd dat eerst Duitsland en Engeland bevoorraad zouden worden. Tsja .. wat is dan betrouwbaar?

• wootah

wootah

They see me trollin'

diewom schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:53:
Mijn DHD moet nog maar even een week (of meer) blijven leven. Als we de One eenmaal hebben, dan zal het het wachten vast waard geweest zijn! Coolblue zegt ook nog steeds 17 april.
Mja, maar ze hebben nog steeds niks van HTC gehoord, dus eigenlijk is het een gok datum.
We moeten er niet te hard vanuit gaan. We hebben namelijk nog geen bevestiging vanuit HTC...
en
Vooralsnog verwachten we deze smartphone rond die tijd te kunnen leveren. Mocht het eerder binnenkomen krijg je hier bericht van.
bron: twitter

• NeonovA
Heb nu 2 afhaalmailtjes gekregen, weet niet of er morgen nog een iemand geïnteresseerd is om een HTC One in Dorsten op te halen? Als je op de route Alkmaar -> Dorsten (via a9 & a12) woont wil ik je best oppikken.

Mocht er verder niemand geïnteresseerd zijn kan iemand anders het afhaalbericht wellicht overnemen, mits de officiële eigenaar van de bestelling hiermee akkoord gaat natuurlijk. :)

• Crew One
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
deephallow1 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:41:
[...]

Ach, binnenkort kunnen ze goed beginnen uitleveren als iedereen zijn pre-orders opzegt. HTC heeft zijn imago van betrouwbaar bedrijf volledig ten gronde gericht denk ik (en dat konden ze natuurlijk echt gebruiken).

Was in het begin super enthousiast over deze gsm, ondertussen blijft daar niets meer van over. Vertrouw een bedrijf dat zo incompetent is ook langs geen kanten overigens.
Ik vermoed dat dit wel meevalt in de ogen van het grote publiek. Er zijn een paar ongeduldige tweakertjes die zich hier aan ergeren, maar dit gebeurt nu eenmaal.

Google maar eens op "apple delays", "microsoft delays" of "sony delays". Legio voorbeelden van producten die herhaaldelijk vertraagd zijn, en uiteindelijk waren dit over het algemeen prima producten waar het om ging. Dat HTC nu wat problemen heeft met het inkopen van componenten, tja... nogmaals, ze zijn echt niet de eerste waarbij dat gebeurt en zeker niet de laatste.

Niet dat het niet irritant is, maar om op basis hiervan HTC nu gelijk helemaal af te fakkelen gaat me toch iets te ver.
Pagina: 1 ... 38 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.