• valeer
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06-2025
erikmo schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:04:
[...]

Benelux heeft gewoon geen voorrang op dit moment. Was ook al aangekondigd dat eerst Duitsland en Engeland bevoorraad zouden worden. Tsja .. wat is dan betrouwbaar?
Is ook niet helemaal eerlijk om ze daar op af te geven, maar af en toe wil je even wat over kwijt. Vrouwlief heeft het nu wel vaak genoeg gehoord :)

Blijf ook afwachten tot het toestel wel leverbaar is... Mss maar wat minder dit topic volgen en gewoon wachten tot er opeens een mailtje van belsimpel is.
Crew One schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:08:
[...]

Ik vermoed dat dit wel meevalt in de ogen van het grote publiek. Er zijn een paar ongeduldige tweakertjes die zich hier aan ergeren, maar dit gebeurt nu eenmaal.

Google maar eens op "apple delays", "microsoft delays" of "sony delays". Legio voorbeelden van producten die herhaaldelijk vertraagd zijn, en uiteindelijk waren dit over het algemeen prima producten waar het om ging. Dat HTC nu wat problemen heeft met het inkopen van componenten, tja... nogmaals, ze zijn echt niet de eerste waarbij dat gebeurt en zeker niet de laatste.

Niet dat het niet irritant is, maar om op basis hiervan HTC nu gelijk helemaal af te fakkelen gaat me toch iets te ver.
Klopt helemaal, het is gewoon pure frustratie!

[ Voor 41% gewijzigd door valeer op 11-04-2013 22:15 ]

• sbierman
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-04-2025
Blijf ook afwachten tot het toestel wel leverbaar is... Mss maar wat minder dit topic volgen en gewoon wachten tot er opeens een mailtje van belsimpel is.
Goed idee.. zit mijzelf hier te ergeren... vanwege de info op dit forum. 8)7

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12-2025
erikmo schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:04:
[...]

Benelux heeft gewoon geen voorrang op dit moment. Was ook al aangekondigd dat eerst Duitsland en Engeland bevoorraad zouden worden. Tsja .. wat is dan betrouwbaar?
Als je dan bedenkt dan de VS sinds gister (?) kunnen pre-orderen houdt ik mijn hart vast... :P

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 22:06
diewom schreef op donderdag 11 april 2013 @ 21:53:
Mijn DHD moet nog maar even een week (of meer) blijven leven. Als we de One eenmaal hebben, dan zal het het wachten vast waard geweest zijn! Coolblue zegt ook nog steeds 17 april.
De vorige leveringsdatum van CB was 5 april, en die hebben ze ook volgehouden tot 4 april, en de telefoon kwam niet. Volgende week zou de telefoon dan gereleased worden, maar er zijn tot heden nergens signalen dat HTC daadwerkelijk gaat leveren aan distribiteurs in Nederland. Ik denk zelf dat we blij mogen zijn dat we de one in Mei kunnen ontvangen.

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-02 17:17
Crew One schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:08:
[...]

Ik vermoed dat dit wel meevalt in de ogen van het grote publiek. Er zijn een paar ongeduldige tweakertjes die zich hier aan ergeren, maar dit gebeurt nu eenmaal.

Google maar eens op "apple delays", "microsoft delays" of "sony delays". Legio voorbeelden van producten die herhaaldelijk vertraagd zijn, en uiteindelijk waren dit over het algemeen prima producten waar het om ging. Dat HTC nu wat problemen heeft met het inkopen van componenten, tja... nogmaals, ze zijn echt niet de eerste waarbij dat gebeurt en zeker niet de laatste.

Niet dat het niet irritant is, maar om op basis hiervan HTC nu gelijk helemaal af te fakkelen gaat me toch iets te ver.
Probleem is, grote publiek gaat voornamelijk voor wat ze kennen/reclame van zien, en laat de S4 nu uitkomen eind april, waarschijnlijk met een grote campagne ... degene die zeggen dat ze gaan wachten op een "premium" gsm ipv plastiek zijn uiteindelijk ook grotendeels mensen die het volgen, wat een minderheid is.

Als ze echt pas mei gaan halen, gaan ze de concurrentie met de S4 nooit niet aankunnen. Zeker niet als Samsung van in het begin deftig kan gaan leveren.

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07-2025
edgarf28 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:20:
Gister bij Amazon.de een zilveren HTC One besteld voor €609 incl verzendkosten... en kreeg zo juist een bevestigingsmail dat hij verzonden is, en aankomende zaterdag kan verwachten!! :D
Verzending naar Nederland of woon je in Duitsland? Staat nu een levertijd van 1-2 maanden?

• keep_IT_cool
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-10-2020
Was t uitstel helemaal zat.

Gisterochtend vroeg bij MediaMarkt gecheckt of ie "Abhohlbereit" was.. in de auto gestapt en naar Rheine gereden. Personeel stond wat wazig te kijken.. Nein, die HTC Eins gibt hier noch nicht... Na "enig" aandringen mijnerzijds dook een meiske in de computer en vond zowaar drie stuks in het magazijn... Inpakken en wegwezen. Dik twee uur later zat ik weer in Amsterdam en kon 'm eens goed bekijken..

Ah mai! Da's een schoon stukske metaal. 10x Beter geluid dan m'n Asus Zenbook, waar ie wel heel mooi bij past.

MAAR heel curieus.. sinds gistermiddag is ie op MM.de nergens meer leverbaar. "zum Veröffentlichungsdatum 15.04.13 abholbar". Fremde Sachen dort bei die Nachbarn!!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:44
NeonovA schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:04:
Heb nu 2 afhaalmailtjes gekregen, weet niet of er morgen nog een iemand geïnteresseerd is om een HTC One in Dorsten op te halen? Als je op de route Alkmaar -> Dorsten (via a9 & a12) woont wil ik je best oppikken.

Mocht er verder niemand geïnteresseerd zijn kan iemand anders het afhaalbericht wellicht overnemen, mits de officiële eigenaar van de bestelling hiermee akkoord gaat natuurlijk. :)
Check je bericht! ;)

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09-2025
Wat ik zo raar vind dat ze in UK en DE gewoon in de vrije verkoop gaan. Dat ze daar de PRE-orders uitleveren ok, maar vrije voorraad:(

Maarja dat kan HTC natuurlijk ook niet zien :)
Maar toch mag HTC het beter verspreiden.

[ Voor 27% gewijzigd door Henkske op 12-04-2013 07:31 ]

• -aad-
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-07-2025
Henkske schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 07:25:
Wat ik zo raar vind dat ze in UK en DE gewoon in de vrije verkoop gaan. Dat ze daar de PRE-orders uitleveren ok, maar vrije voorraad:(

Zeker raar (en irritant), maar dat is zeker allemaal de "onverwachte vraag". Had het gehad met wachten op de zwarte via belsimpel... Ik heb nu vannacht de silver bij amazon.de besteld. Nu al bericht gehad dag hij waarschijnlijk morgen wordt verstuurd. :)

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-01 19:23
Henkske schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 07:25:

Is op zich helemaal niet zo raar, distributie gaat namelijk per land. Is logistiek gezien ook veel logischer. Ze worden gewoon per pallet verscheept, ook al hebben ze er maar een halve nodig (even DE als voorbeeld). Dan is het niet zo dat de andere helft dan maar naar NL wordt doorgestuurd. NL zal in dat geval maar moeten wachten tot de volgende lading (wat nu dus ook gebeurt).

Verwijderd

Choasmarkk schreef op donderdag 11 april 2013 @ 17:52:
Ik was net bij MediaMarkt Zwolle, daar wisten ze mij te zeggen dat hij morgen bij hun zou binnenkopen.
Dus een zwarte gereserveerd! Ik ben benieuwd O+
Ik ben benieuwd, maar geloof er vooralsnog niets van. :P

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:52
Yeey, HTC One zit in afleverroute :)

Besteld bij amazon 28-03 (silver)

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-02 23:08
Doe eens even niet, daar is V&A voor.

[ Voor 80% gewijzigd door janvanduschoten op 12-04-2013 08:38 ]

• woutwout
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-01 08:32
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door janvanduschoten op 12-04-2013 08:38 ]

• barrel
vanuit het ervaringen topic, tweakers die gisteren bij androidworld waren
Rubman schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:26:
Net terug van de androidworld meet en wat een prachttelefoon zeg.
Jammer dat ze er maar14 weggaven door middel van loting en prijsvragen. Had tweakers toch beter geregeld.
maar het is zeker ik ga voor de One nu alleen nog ergens het geld vandaan halen.
ze wisten wel te vertellen dat eind volgende week de eerste lichting voor pre orders binnenkomen. Het zijn wel alleen maar zilveren de zwarte komen een paar dagen later.
En dan
Rubman schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:28:
Niet verteld alleen pre orders ze gaven aan dat ze zelf af en toe ook om antwoord verlegen zitten. Wel eerlijk
best wel sneu eigenlijk :)

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10-2025
keep_IT_cool schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 00:40:
Gisterochtend vroeg bij MediaMarkt gecheckt of ie "Abhohlbereit" was.. in de auto gestapt en naar Rheine gereden. Personeel stond wat wazig te kijken.. Nein, die HTC Eins gibt hier noch nicht... Na "enig" aandringen mijnerzijds dook een meiske in de computer en vond zowaar drie stuks in het magazijn... Inpakken en wegwezen. Dik twee uur later zat ik weer in Amsterdam en kon 'm eens goed bekijken..
Zoals ik al vaker heb aangegeven in dit topic: je moet aandringen in Duitsland: de verkopers willen ze niet graag kwijt zonder abonnement of ze weten niet beter door de slechte communicatie vanuit HTC en de verwarrende website (die zei 15.04.2013 beschikbaar) terwijl ze al leveringen in de winkels hadden gehad.

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Ik haak af. Heb gisteravond gebeld met Coolblue. Men verwacht 17 april nog steeds de eerste levering van mogelijk 100 toestellen te krijgen. Bij Coolblue zijn er al een kleine 400 besteld door klanten sinds december vorig jaar. De kans dat ik bij de eerste levering zit is dus klein. Heb op 20 maart mijn pre-order gedaan. Heb mijn HTC One gecanceld en vervangen door de Blackberry Z10. Ben gewoon toe aan iets heel nieuws na mijn iphone 4S. Ik volg jullie wel met je bevindingen. Had al wel een Otterbox besteld en dus nieuw in huis, wel uit de verpakking. Komt dus te koop!.

• speedstar83
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-02 23:07
Bij amazon.de lopen de silveren vlotjes. Woensdag besteld, gisteren verzonden.

Hopelijk komt hij deze week nog aan, maar ik vrees dat het maandag zal zijn.

• deephallow1
Ik hoop dat de leverancier van mijn werk een klein foutje heeft gemaakt, daar zijn ze van 22/04 naar 30/07 gesprongen O_o. Zal wel 30/04 zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door deephallow1 op 12-04-2013 09:10 ]

• cautje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-02 09:11
Welkom hier :)

We verwachten wat eigen inzet voordat je een vraag post en dat ontbreekt hier helaas volledig. Ga eerst even zelf zoeken, post dan pas je vraag.

[ Voor 74% gewijzigd door janvanduschoten op 12-04-2013 09:27 ]

Verwijderd

Ik heb een bericht gehad van Mediamarkt Nordhorn dat mijn HTC One klaar ligt om opgehaald te worden. Gisteren morgen de mail gehad, wil hem van het weekend of maandag op gaan halen, houden ze hem wel zolang apart voor je? Krijg ze namelijk niet te pakken. Iemand die dit weet?

• Hanky74
  • Laatst online: 06:56
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:31:
Ik heb een bericht gehad van Mediamarkt Nordhorn dat mijn HTC One klaar ligt om opgehaald te worden. Gisteren morgen de mail gehad, wil hem van het weekend of maandag op gaan halen, houden ze hem wel zolang apart voor je? Krijg ze namelijk niet te pakken. Iemand die dit weet?
Zijn pas om 10 uur open. Heb ze gisteren ook gemaild en kreeg een mail terug dat ik geluk had en ze de laatste die op voorraad was tot eind van vandaag apart hebben gelegd :).

• Bobermo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:57
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:31:
Houden ze wel vast hoor. Ik kreeg op een gegeven moment een herrineringsmail dat ze hem vanaf die dag nog 5 dagen apart zouden houden. Je kunt natuurlijk altijd nog even een mailtje naar de desbetreffende MM sturen, reageren over het algemeen vrij snel en checken dan nogmaals fysiek of je One echt in de winkel ligt! Ideale service van zie germans _/-\o_ !

• Hanky74
  • Laatst online: 06:56
Bobermo schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:38:
[...]
Houden ze wel vast hoor. Ik kreeg op een gegeven moment een herrineringsmail dat ze hem vanaf die dag nog 5 dagen apart zouden houden. Je kunt natuurlijk altijd nog even een mailtje naar de desbetreffende MM sturen, reageren over het algemeen vrij snel en checken dan nogmaals fysiek of je One echt in de winkel ligt! Ideale service van zie germans _/-\o_ !
Ja wat dat betreft zijn ze vooral in Nordhorn erg flexibel en meewerkend :). Had op mijn voorbestelling in MM Rheine helemaal geen reactie gehad (waarschijnlijk vanwege het nepadres van de MM zelf) terwijl ze wel voorraad hebben/hadden.

• barrel
hoefniks schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:09:
Ik haak af. Heb gisteravond gebeld met Coolblue. Men verwacht 17 april nog steeds de eerste levering van mogelijk 100 toestellen te krijgen. Bij Coolblue zijn er al een kleine 400 besteld door klanten sinds december vorig jaar. De kans dat ik bij de eerste levering zit is dus klein. Heb op 20 maart mijn pre-order gedaan. Heb mijn HTC One gecanceld en vervangen door de Blackberry Z10. Ben gewoon toe aan iets heel nieuws na mijn iphone 4S. Ik volg jullie wel met je bevindingen. Had al wel een Otterbox besteld en dus nieuw in huis, wel uit de verpakking. Komt dus te koop!.
Ik kan me niet voorstellen dat een retailer aantallen van verkochte producten gaat vertellen aan een klant

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-02 19:11
Nou hij mag onderhand wel komen.
Heb ik maart mijn Note 2 al verkocht en zit sinds die tijd met een afgeragde Lumia 800...
Gisteren even gemaild naar de Saturn in Kleef (leek me het dichtstbij vanaf DenBosch). Helaas nog geen antwoord terug gehad, zal wel door mijn fantastische beheersing van de Duitse taal komen :p

• FuksYY
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-02-2018
ik heb mijn Pre-order ook gecancelled..
ben tog maar voor de Xperia Z gegaan i.v.m. htc's vele beloftes en in werkelijkheid helemaal nix.
ben overigens zeer tevreden over mijn Xperia Z, hij bevalt me veel en veel beter dan dat Tweakers werkelijk zegt dat hij is.. die tests van Tweakers vind ik maar een beetje bs, de telefoon gedraagt zich heel anders dan dat Tweakers beweert.

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Mijn dagtaak: GSMWijzer/Studentmobiel F5-en om te kijken of de levertijd veranderd :P

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-02 12:13

darkphoenix

Chikara

Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:28:
Ik ga mijn reis naar Nordhorn maar is beginnen!
24 maart gepreordered, 5 april was ie binnen, tot straks :)
Ik wil bij deze deze mede tweaker bedanken voor het ophalen en versturen van de HTC one!
Alles ging in goed vertrouwen terwijl we elkaar totaal niet kennen.

Super bedankt! :)

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Zooow. Gisteravond in MM Aken de One opgehaald. Gelukkig een Engels sprekende verkoper te pakken gekregen :p. Hij wist me te vertellen dat ze een grote levering hadden gehad afgelopen woensdag van 15 a 20 stuks maar al helemaal op waren, tevens verwachten ze pas daar een nieuwe levering binnen 3 weken pas. Dus MM Aken moet je de komende weken niet zijn voor de One.

Saturn Aken nog even nagevraagd voor jullie tweakers en die hadden ook geen voorraad meer.

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:44
Zeemon123 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:06:
Mijn dagtaak: GSMWijzer/Studentmobiel F5-en om te kijken of de levertijd veranderd :P
Volgens mij is er voor Firefox en voor Chrome wel een autorefresh plugin :+

• Raven__NL
  • Laatst online: 14-02 16:07
alwaysleft schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:11:
Zooow. Gisteravond in MM Aken de One opgehaald. Gelukkig een Engels sprekende verkoper te pakken gekregen :p. Hij wist me te vertellen dat ze een grote levering hadden gehad afgelopen woensdag van 15 a 20 stuks maar al helemaal op waren, tevens verwachten ze pas daar een nieuwe levering binnen 3 weken pas. Dus MM Aken moet je de komende weken niet zijn voor de One.

Saturn Aken nog even nagevraagd voor jullie tweakers en die hadden ook geen voorraad meer.
Ow jammer, ik was van plan om dit weekend een rondje Aken te doen :( En weet je iets toevallig van Herzogenrath?

• erikmo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 11:25
Net een SMS gehad van T-Mobile: T-Mobile verwacht dat het product wordt geleverd tussen 01 mei en 03 mei. Ach ja .. mijn 2 jaar oude Galaxy S1 doet het nog steeds goed met CyanogenMod ;)

• alwaysleft
Raven__NL schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:13:
[...]

Ow jammer, ik was van plan om dit weekend een rondje Aken te doen :( En weet je iets toevallig van Herzogenrath?
Nope. Ga maar eens langs zou ik zeggen.

Verwijderd

alwaysleft schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:16:
[...]

Nope. Ga maar eens langs zou ik zeggen.
En hoe bevalt de hernieuwde kennismaking?

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Let op!

Helaas is de introductiedatum van de HTC one weer uitgesteld. De datum is door HTC verschoven naar 6 mei, vanaf dat moment kunnen wij gaan uitleveren.
Zoals het er nu uit ziet krijgen we voldoende telefoons op voorraad. Mocht de vraag toch groter zijn dan het aanbod, leveren wij de telefoons als eerste uit aan diegene die het langst wacht.

Onze excuses voor de lange levertijd.

zucht....Hi is ook lekker sloom

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Toch is het zo. Ik heb er geen belang bij om onzin te plaatsen. Maar goed, gebruik info staat vrij! ;)

Ik kan me niet voorstellen dat een retailer aantallen van verkochte producten gaat vertellen aan een klant
[/quote]

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-12-2025
syntesia schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:20:
Let op!

Helaas is de introductiedatum van de HTC one weer uitgesteld. De datum is door HTC verschoven naar 6 mei, vanaf dat moment kunnen wij gaan uitleveren.
Zoals het er nu uit ziet krijgen we voldoende telefoons op voorraad. Mocht de vraag toch groter zijn dan het aanbod, leveren wij de telefoons als eerste uit aan diegene die het langst wacht.

Onze excuses voor de lange levertijd.

zucht....Hi is ook lekker sloom
volgens mij is Hi de eenigste die dit momenteel bericht aan haar pre-orders... Ik heb niks gehoord nog gezien van verder uitstel behalve van Hi wacht rustig af tot volgende week en anders is mijn vertrouwen in HTC op 8 jaar trouw htc dienaar geweest ma dit is belachelijk

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:03
De One is gewoon een hoax hahaha hij komt nooit uit 8)7 |:(

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-02 13:52
netblade schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:24:
:-( :-( :-(

• Zeemon123
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-03-2024
Kumar Wolters schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:24:
[...]

volgens mij is Hi de eenigste die dit momenteel bericht aan haar pre-orders... Ik heb niks gehoord nog gezien van verder uitstel behalve van Hi wacht rustig af tot volgende week en anders is mijn vertrouwen in HTC op 8 jaar trouw htc dienaar geweest ma dit is belachelijk
T-mobile heb ik ook gelezen hier en iemand over Belsimpel.

• BorgMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2025
De Duitsers zijn het niet met je eens ;) Dit keer weten ze het wel!

Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!

• netblade
Haha grapje natuurlijk, maar ik zie een aantal posts hierboven T-Mobile met een SMS, en met alle respect heeft T-Mobile tot dusver altijd gelijk gehad wat betreft de levertijden. Dus ik ben bang dat we wellicht nog ietsje langer moeten wachten. Ik begin er wel aan gewend te raken, alhoewel ik het wel super jammer vind natuurlijk.

• alwaysleft
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:20:
[...]

En hoe bevalt de hernieuwde kennismaking?
Goed. Geen scherm problemen. Lijk wel een ander display te hebben. Veel hogere contrast.

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-02 20:56
Mijn DHD doet het nog prima, dus ik wacht rustig af tot mijn zwarte One wordt geleverd. Ik snap niet dat je van de One afziet en voor een ander toestel kiest omdat de levering is/wordt uitgesteld.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Verwijderd

8.55u Koerier is onderweg vanaf DHL Express Amsterdam.
(Checkt Google maps. Rijtijd minder dan 50 minuten.)

Waarom sta je nog niet voor m'n deur, vriend!? :P

• deephallow1
Vaporware nr. One ;)

HTC zegt nu op Facebook dat het volgende week begint uit te leveren, ben benieuwd ...

• Icedustbin2
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-12-2025
deephallow1 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:33:
[...]

Vaporware nr. One ;)

HTC zegt nu op Facebook dat het volgende week begint uit te leveren, ben benieuwd ...
Welke FB pagina? I only see fanbased ones (pun intended)

Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95

• deephallow1
Icedustbin2 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:35:
[...]

Welke FB pagina? I only see fanbased ones (pun intended)
HTC Nederland :
HTC Nederland We werken er op dit moment hard aan de HTC One zo snel mogelijk in handen van onze gebruikers te krijgen. De eerste pre-orders worden in de loop van volgende week uitgeleverd. De HTC One zal naar verwachting vanaf dat moment ook verkrijgbaar zijn.

Vind ik leuk · Beantwoorden · 13 minuten geleden

• netblade
Ofwel de latere preorders kunnen net zo goed hun preorder opzeggen en lekker in de winkel dit toestel gaan halen?

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:40
Ze zullen het toestel toch eerder naar winkels sturen dan naar pre-orders. Ze maken veel reclame voor de One langs de voetbalvelden, ze willen gewoon zichtbaar zijn in de winkels.

Maar mijn lijstje klopt nog steeds, inmiddels weer een verlenging naar begin mei.

Als je een DOA krijgt, kan je nog 2 maanden wachten op een vervanger. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• sjdjong
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-02 18:12
Raven__NL schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:13:
[...]

Je kunt ook Eschweiler eens proberen. Daar heb ik em van het weekend ook gehaald toen Aken en Herzogenrath al uitverkocht waren...

• netblade
Senor Sjon schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:44:
Ze zullen het toestel toch eerder naar winkels sturen dan naar pre-orders. Ze maken veel reclame voor de One langs de voetbalvelden, ze willen gewoon zichtbaar zijn in de winkels.

Maar mijn lijstje klopt nog steeds, inmiddels weer een verlenging naar begin mei.

Als je een DOA krijgt, kan je nog 2 maanden wachten op een vervanger. :+
Maakt mij eigenlijk verder weinig uit, als coolblue faalt heb ik altijd nog de lokale Mediamarkt of Phone House (waar ik bij allebei ook preoders heb lopen)
En bij een Doa geven ze maar m'n geld terug, dan ga ik wel met een nokia 3310 bellen

[ Voor 6% gewijzigd door netblade op 12-04-2013 10:58 ]

• lowkey
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09-2025
Ik zit dit weekend in Londen... Moet alleen mijn telefoon via mijn werkgever bestellen :-(. verleiding.....:-)

• Doncab
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Hier nog steeds geen sms over verder uitstel van T-Mobile. Staat nog steed tussen 24 en 26 april. Ben benieuwd.

• Richurdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Mijn vraag aan de HTC_NL Twitter:

Goedemiddag, Hi vermeld dat jullie de leverdatum weer hebben uitgesteld. Kan jij dit bevestigen?

kreeg 2 minuten geleden als antwoord:

We werken er op dit moment hard aan de HTC One zo snel mogelijk in handen van onze gebruikers te krijgen. De eerste pre-orders worden in de loop van volgende week uitgeleverd. De HTC One zal naar verwachting vanaf dat moment ook verkrijgbaar zijn.

Beetje apart dat Hi dan aangeeft de pre-orders begin mei uit te kunnen leveren, als ze ze 'Waarschijnlijk' volgende week krijgen. Gaan ze er eerst zelf een week mee spelen?

• Raven__NL
  • Laatst online: 14-02 16:07
sjdjong schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:45:
[...]

Je kunt ook Eschweiler eens proberen. Daar heb ik em van het weekend ook gehaald toen Aken en Herzogenrath al uitverkocht waren...
Ok thanks, geen idee waar dat ligt maar google maps ftw ;)
Ik weet nog niet wat ik doe. De verleiding is heel erg groot maar bij mij geeft belsimpel nog altijd aan binnen 2 weken zelfs toen ik aangaf dat er nu berichten zijn van begin mei...

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ach HTC zei 5 april nog dat de uitleveringen van pre-orders was begonnen 8)7
Die reacties van HTC op Twitter, facebook en hun eigen chat is me niets waard eigenlijk.
haha precies, doet me een beetje aan DukeNukem denken :P Of het Valve Release date systeem ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:40
Richurdt schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:08:
Mijn vraag aan de HTC_NL Twitter:

Goedemiddag, Hi vermeld dat jullie de leverdatum weer hebben uitgesteld. Kan jij dit bevestigen?

kreeg 2 minuten geleden als antwoord:

We werken er op dit moment hard aan de HTC One zo snel mogelijk in handen van onze gebruikers te krijgen. De eerste pre-orders worden in de loop van volgende week uitgeleverd. De HTC One zal naar verwachting vanaf dat moment ook verkrijgbaar zijn.

Beetje apart dat Hi dan aangeeft de pre-orders begin mei uit te kunnen leveren, als ze ze 'Waarschijnlijk' volgende week krijgen. Gaan ze er eerst zelf een week mee spelen?
Zoek de berichten maar terug bij de vorige uitstelacties. Toen hielden ze ook tot in de middag vol dat de volgende dag toch echt toestellen zouden komen, terwijl ze wel beter wisten. Dat is nu niet anders. Beetje jammer dat ze niet open en eerlijk zijn, want na 3-4x uitstellen geloven mensen het wel met HTC.

Die medialink actie loopt wel storm bij ze denk ik, of is die ook met zes weken verlengd?

[ Voor 4% gewijzigd door Señor Sjon op 12-04-2013 11:13 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• erikmo
Doncab schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:05:
Hier nog steeds geen sms over verder uitstel van T-Mobile. Staat nog steed tussen 24 en 26 april. Ben benieuwd.
Ik had gisteren mijn verlengingsaanvraag aan laten passen in verband met de hogere kortingen die vanaf deze week gelden. Daardoor waarschijnlijk weer onder aan de pre-order lijst gekomen ..

• Richurdt
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Senor Sjon schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:12:
[...]

Die medialink actie loopt wel storm bij ze denk ik, of is die ook met zes weken verlengd?
Op de site staat nog dat de actie loopt tot 30 april. Zullen ze ook wel verlengen 8)7

• netblade
Donstil schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:11:
[...]

Ach HTC zei 5 april nog dat de uitleveringen van pre-orders was begonnen 8)7
Die reacties van HTC op Twitter, facebook en hun eigen chat is me niets waard eigenlijk.

[...]

haha precies, doet me een beetje aan DukeNukem denken :P Of het Valve Release date systeem ;)
Duke Nukem kwam uiteindelijk wel uit maar was een dikke teleurstelling en lag na 1 maand al overal in de budgetbak. Je zou maar 10 jaar een preorder voor dat spel geplaatst hebben en dan zulke troep krijgen :+
Laten we hopen dat HTC er geen 10 jaar over doet

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:30
Aan MM duitsland voor een zwarte versie.

Hallo,

Wann wird meine Vorbestellung geliefert?
Klappt es das er 15/04 gelieferd werd? Wass auf dem website steht?

Grüße Luc Theunissen
Mediamarkt:
Sehr geehrter Herr Theunissen,

wir können es leider noch nicht zu 100% bestätigen. Wir hoffen selbstverständlich darauf, dass wir rechtzeitig von HTC beliefert werden.
Sie bekommen auch umgehend eine Benachrichtigung, wenn Ihr Gerät eintrifft.

Mit freundlichen Grüßen
Anke Schlenkrich

Media Markt TV-Hifi-Elektro GmbH
Dusja eigenlijk niks zeker helaas,

• EzMe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:02
Senor Sjon schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:12:
[...]

Zoek de berichten maar terug bij de vorige uitstelacties. Toen hielden ze ook tot in de middag vol dat de volgende dag toch echt toestellen zouden komen, terwijl ze wel beter wisten. Dat is nu niet anders. Beetje jammer dat ze niet open en eerlijk zijn, want na 3-4x uitstellen geloven mensen het wel met HTC.

Wat een gevoelige kwestie mensen. Ik krijg echt het idee als ik hier de posts lees dat mensen denken dat HTC ons allemaal eens flink voor de gek wil houden, een uitgestelde 1 april grap zeg maar.
Ik weet zeker dat HTC, net als elk ander groot commercieel bedrijf, niks anders willen als die telefoon zo snel mogelijk uitleveren. Zeker gezien de huidige situatie waarin ze zich nu bevinden. Dat dit niet soepel verloopt mag duidelijk zijn en een eenduidige communicatie is in dat geval dan ook wenselijk. Het verbaast me alleen dat mensen zich persoonlijk aangevallen voelen als de leverdatum niet klopt.. Kom op zeg, denk niet alleen met je gevoel maar laat ook je ratio een beetje parten spelen.

Als ik de social media van HTC bekijk, dat zie ik andere data staan als dat de tussenpartijen hanteren. Vervolgens lees ik dat mensen hier HTC hier de schuld van gaan geven 8)7 |:(
Voor mij is er maar één leverdatum waar ik me aan vast houdt en dat is die van HTC Nederland. Daar lees ik het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://oi49.tinypic.com/2ynmclz.jpg

Ik verwacht dan ook dat volgende week de telefoon wordt uitgeleverd

Nogmaals mensen, ik snap dat iedereen die dit topic volgt graag de One op zn deurmatje wil zien vallen (of eigenlijk liever niet zien vallen maar dat ze em netjes afgeven ;) ) maar kom op, ga niet in een hoekje zitten huilen als de datum van een telefoon wordt uitgesteld.

Vegetarian is an old Indian word for "bad hunter".

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-02 17:37
@hierboven:
Deels mee eens. Maar het uitstellen laat weer de zwaar beroerde communicatie zien van HTC. Erg jammer. De One heeft mijn vertrouwen in HTC teruggebracht, na de #DesireHD2oneX actie, maar nu begint die weer langzaam te verdwijnen.
Het is dat er voor mij geen betere telefoon is, denk ik, anders was ik nog liever vandaag dan morgen afgestapt van HTC.

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09-2025
@EzMe

Grotendeels mee oneens, zo een groot bedrijf als HTC moet rekening houden met allerlei zaken. zoals de tussenpartijen die onderdelen leveren. Stel je voor dat er een aarbeving is geweest bij een grote leverancier, dan kan ik begrijpen dat de htc one vertraging oploopt, maar als ze weten dat het toestel moeilijk in elkaar te zetten is en langer de tijd nodig hebben voor bv de camera(onderdelen) (ik bedoel tegenover de plastic behuizing van samsung) dan hadden ze hier rekening mee moeten houden. Ze zijn een groot en redelijk oud bedrijf, om hier rekening mee te houden.

[ Voor 5% gewijzigd door crobo op 12-04-2013 11:47 ]

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-01 18:19
yannickie111 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:40:
@hierboven:
Deels mee eens. Maar het uitstellen laat weer de zwaar beroerde communicatie zien van HTC. Erg jammer. De One heeft mijn vertrouwen in HTC teruggebracht, na de #DesireHD2oneX actie, maar nu begint die weer langzaam te verdwijnen.
Het is dat er voor mij geen betere telefoon is, denk ik, anders was ik nog liever vandaag dan morgen afgestapt van HTC.
HTC is altijd duidelijk geweest over het feit dat zij ook niet weten wanneer nou precies de telefoons overal uitgeleverd konden worden. Dat de winkels zelf leverdata gingen verzinnen kan een bedrijf als HTC ook niks aan doen. HTC zei in het begin al dat het half april werd en dat lijkt toch behoorlijk te kloppen, hoeveel duidelijker kunnen ze zijn...

Edit: nieuws: HTC stelt release One in Nederland uit tot half april

Verder weet ik zeker dat HTC ook baalt over het uitstellen van de leverdata, dit is slechte publiciteit die ze zelf op dit moment niet kunnen veroorloven! Ik maak mij er niet druk om, heb net mijn desire S maar even geupdate naar android 4.0.4 met sense 4.0 en ik wacht geduldig af op mijn zwarte One!

@Crobo:
Ik ben zelf een Mechanical Engineer en ik kan mij vinden in jou mening MAAR: Bij nieuwe producten (je kan zeggen dat dit type unibody nieuw is, zeker met een compleet nieuwe camera module) is het ongelovelijk moeilijk om in te schatten hoe lang het duurt om het spul in elkaar te zetten. Bij een productie van enkelstuks wordt er veel tijd besteed aan elk onderdeel. Bij de productie van miljoenen stuks is de aandacht per onderdeel een stuk minder, waardoor er veel fouten kunnen ontstaan. Dit heeft weer als gevolg dat de productie een stuk langer duurt omdat er meer problemen opgelost moeten worden.

Uiteindelijk hadden ze er wel rekening mee kunnen houden en dat hebben ze waarschijnlijk ook wel gedaan. Maar er zijn ook onverwachte problemen die voor erg veel oponthoud zorgen, wat waarschijnlijk hier het geval is geweest.

[ Voor 31% gewijzigd door HesRuud op 12-04-2013 11:55 ]

Kiek em goan!

• crobo
@ HesRuud,

Als het klopt dat HTC half april zei, wat ik van jou aanneem. Dan heb ik hier geen enkele moeite mee.

Voor mij persoonlijk toch niet een ramp want zit nog steeds te twijfelen tussen de s4 en de htc one, maar kan me wel enigzins in andermans schoenen plaatsen.

• gnu
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-08-2024

gnu

crobo schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:45:
@EzMe

Grotendeels mee oneens, zo een groot bedrijf als HTC moet rekening houden met allerlei zaken. zoals de tussenpartijen die onderdelen leveren. Stel je voor dat er een aarbeving is geweest bij een grote leverancier, dan kan ik begrijpen dat de htc one vertraging oploopt, maar als ze weten dat het toestel moeilijk in elkaar te zetten is en langer de tijd nodig hebben voor bv de camera(onderdelen) (ik bedoel tegenover de plastic behuizing van samsung) dan hadden ze hier rekening mee moeten houden. Ze zijn een groot en redelijk oud bedrijf, om hier rekening mee te houden.
Het zou zo maar kunnen zijn dat er onverwachts toch een batch camera-chips is afgekeurd, of dat de productiefouten in de eerste batch (kleine ruimtes tussen behuizing en glas) toch lastiger zijn om op te lossen dan eerst gedacht. Het imago van HTC zou veel meer schade oplopen als ze defecte toestellen uitleveren dan als ze geen toestellen uitleveren. Elke vertraging is een teken dat HTC er ultiem hard voor werkt om het toestel zo perfect mogelijk in de handen van de klanten te krijgen. Dat er dan een paar mensen op een forum een beetje zeuren is dan bijzaak.

• crobo
@Gnu

"Elke vertraging is een teken dat HTC er ultiem hard voor werkt om het toestel zo perfect mogelijk in de handen van de klanten te krijgen."

Dat weet ik zo nog niet hoor, mocht dit echt echt het geval zijn, dan heb ik natuurlijk ook liever dat de telefoon vertraagd wordt dan dat ze met deels kapotte toestellen aankomen.

Maar voor het zelfde geval waren ze gewoon niet realistisch genoeg met de releasedatum. En een bedrijf als HTC zou dat toch moeten zijn.

• netblade
Nouja het blijft mij dwars zitten dat ik vanwege een middelmatige camera waar ik persoonlijk niks aan mis (en waar anderen waarschijnlijk té hoge verwachtingen van hebben/hadden) de boel onnodig vertraagd heeft Een soortgelijke sensor als de One X had toch ook prima gewerkt? De rest is toch enkel software, vind dat gehele 'ultrapixel' maar een vreemd verhaal en baal als een stekker dat daardoor deze telefoon keer op keer wordt uitgesteld, vergeet niet dat er al mensen sinds februari aan het wachten zijn op deze telefoon, en HTC maakt over het algemeen hele puike telefoons hoor, alleen zoals ik al zei, die camera heeft voorzover ik de berichtgeving heb gevolgd voor onnodige vertraging gezorgd.

[ Voor 3% gewijzigd door netblade op 12-04-2013 11:57 ]

• Roorensu
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-02 14:41
gnu schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:50:
[...]

Het zou zo maar kunnen zijn dat er onverwachts toch een batch camera-chips is afgekeurd, of dat de productiefouten in de eerste batch (kleine ruimtes tussen behuizing en glas) toch lastiger zijn om op te lossen dan eerst gedacht. Het imago van HTC zou veel meer schade oplopen als ze defecte toestellen uitleveren dan als ze geen toestellen uitleveren. Elke vertraging is een teken dat HTC er ultiem hard voor werkt om het toestel zo perfect mogelijk in de handen van de klanten te krijgen. Dat er dan een paar mensen op een forum een beetje zeuren is dan bijzaak.
Mooi verwoord! _/-\o_ Ik heb de One sinds gisteren in pre-order en ik heb liever een goede telefoon dan een met problemen. Ik ben er al eens ingetrapt met de iPhone 4. Hoppa al 3 jaar heb ik grip-of-death. |:(

Echter denk ik dat de werkelijke reden van de vertraging de beschikbaarheid is van de 'speciale' camera. Dit is nog niet volledig in de markt geadopteerd. Sterker nog; HTC is de eerste die "ultrapixels" gebruikt.

[ Voor 11% gewijzigd door Roorensu op 12-04-2013 11:59 ]

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:52
crobo schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:45:
@EzMe

Nu verdraai je de boel een beetje, ten eerste HTC is een relatief jong bedrijf.....

Wikipedia: HTC Corporation HTC werd in 1997 opgericht, Bedrijven als Nokia, Samsung, Sony, LG, en zelfs Apple zijn veel ouder. Bovendien, HTC is natuurlijk een relatief klein bedrijf bij de voorgaande "grote" spelers.

Het probleem zit hem niet in het in elkaar zetten van het toestel zelf, maar in de beschikbaarheid van de camera. Wanneer er dom weg niet genoeg cameramodules kunnen worden geproduceerd werkt dit dus door in de hoeveelheid complete toestellen die je kan produceren.

Er wordt hier heel veel gemopperd op het communicatie beleid van HTC, ik vindt het wel mee vallen....
Wat moet je anders als bedrijf zeggen op moment dat je niets concreets hebt te melden? Geloof mij maar dat HTC Benelux het vervelend genoeg vindt dat markten als Duitsland en Engeland voor worden getrokken door HTC Internationaal. Maar dit is natuurlijk helemaal te verklaren door dat deze markten vele malen groter zijn dan die in ons land.

Gewoon even geduldig afwachten dus..... Hij komt echt wel....

Cogitationis poenam nemo patitur

• HesRuud
netblade schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:56:
Nouja het blijft mij dwars zitten dat ik vanwege een middelmatige camera waar ik persoonlijk niks aan mis (en waar anderen waarschijnlijk té hoge verwachtingen van hebben/hadden) de boel onnodig vertraagd heeft Een soortgelijke sensor als de One X had toch ook prima gewerkt? De rest is toch enkel software, vind dat gehele 'ultrapixel' maar een vreemd verhaal en baal als een stekker dat daardoor deze telefoon keer op keer wordt uitgesteld, vergeet niet dat er al mensen sinds februari aan het wachten zijn op deze telefoon, en HTC maakt over het algemeen hele puike telefoons hoor, alleen zoals ik al zei, die camera heeft voor onnodige vertraging gezorgd.
Persoonlijk denk ik dat de vertraging grotendeels door de camera module is veroorzaakt. Een tweede punt is denk ik de enorme vraag die HTC niet voorzien had. Als dan opeens de productie moet worden opgeschroefd kost dat veel tijd (er moeten meer machines gemaakt worden, andere productiepartijen worden gezocht ect ect).

Kiek em goan!

• netblade
HesRuud schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:58:
[...]

Persoonlijk denk ik dat de vertraging grotendeels door de camera module is veroorzaakt. Een tweede punt is denk ik de enorme vraag die HTC niet voorzien had. Als dan opeens de productie moet worden opgeschroefd kost dat veel tijd (er moeten meer machines gemaakt worden, andere productiepartijen worden gezocht ect ect).
In China doen ze er een 13Mpix sensortje in, prima toch? Zoe werkt waarschijnlijk net zo goed met die sensor als met deze ultrapixel sensor. Dan had je dat probleem ondervangen, en ik vraag me nog steeds af hoe groot de vraag nu weldegelijk is. In Duitsland kunnen tweakers hem nog steeds binnen 3 dagen oppikken, bij een gewild toestel verwacht je niet dat je deze na 3 dagen op kunt pikken.

• Bullet NL
HesRuud schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:58:
[...]

Betreffende je eerste punt heb je gelijk, dit geven ze zelf ook aan. Je tweede punt weet ik niet, het is vrij gemakkelijk voor bedrijven als HTC om extra productiecapaciteit te regelen. Maar..... dan moet je wel de juiste onderdelen hebben ;)

Juist een specifiek onderdeel als de camera module, één die qua specificaties ook nog eens uniek is, kan heel goed voor deze leveringsproblemen zorgen.

• crobo
@ Bullet NL
Ja dat HTC geen Sony of Samsung is begrijp ik ook wel, maar in de telefoon wereld mogen ze zich zeker een van de grootste noemen, vooral als ze binnenkort nog willen overleven.

En veel zoeken de excuus bij de camera onderdelen, ookal is dit het geval (hoogstwaarschijnlijk) dan nog had HTC beter moeten weten, je bent al weet ik veel hoelang bezig met zo een telefoon te ontwerpen en praten met leveranciers e.d. dan had je beter moeten weten.

Maar zoals HesRuud al zei, als HTC half april als release had opgegeven, dan snap ik het 'gezeur' inderdaad niet. Mocht de release eerder zijn opgegeven door HTC en dan praat ik niet over een weekje of twee, maar langer dan twee weken, dan vind ik het wel op zn plaats als mensen 'zeuren' en dit geldt niet alleen voor HTC maar voor ieder bedrijf. Wees realistisch en professioneel als bedrijf.

• erikmo
netblade schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:56:
Nouja het blijft mij dwars zitten dat ik vanwege een middelmatige camera waar ik persoonlijk niks aan mis (en waar anderen waarschijnlijk té hoge verwachtingen van hebben/hadden) de boel onnodig vertraagd heeft Een soortgelijke sensor als de One X had toch ook prima gewerkt? De rest is toch enkel software, vind dat gehele 'ultrapixel' maar een vreemd verhaal en baal als een stekker dat daardoor deze telefoon keer op keer wordt uitgesteld, vergeet niet dat er al mensen sinds februari aan het wachten zijn op deze telefoon, en HTC maakt over het algemeen hele puike telefoons hoor, alleen zoals ik al zei, die camera heeft voorzover ik de berichtgeving heb gevolgd voor onnodige vertraging gezorgd.
HTC heeft juist hoog willen inzetten met de camera. Zie ook het interview met HTC over de camera: http://blogs.computerworld.com/android/21976/htc-one-camera
Dus nee .. een soortgelijke sensor als de One X had niet gewerkt met de doelstellingen die HTC heeft met deze telefoon.

• HesRuud
Bullet NL schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:02:
[...]

Betreffende je eerste punt heb je gelijk, dit geven ze zelf ook aan. Je tweede punt weet ik niet, het is vrij gemakkelijk voor bedrijven als HTC om extra productiecapaciteit te regelen. Maar..... dan moet je wel de juiste onderdelen hebben ;)

Juist een specifiek onderdeel als de camera module, één die qua specificaties ook nog eens uniek is, kan heel goed voor deze leveringsproblemen zorgen.
Voor het bijschakelen van productiecapaciteit moeten de machines wel aanwezig zijn. Er moeten (voor plastic onderdelen bv) spuitgiet mallen zijn, als deze er niet zijn moeten ze eerst nog gemaakt worden. Hier gaat zo een week (misschien zelfs 2) overheen, dan moeten deze nog gecontroleerd en getest worden.

Dit is in het geval dat de spuitgiet machine er al staat, zo niet, dan moet er naar een andere partij worden gezocht die met dezelfde mallen goede producten kunnen leveren.

Kortom, het klinkt heel makkelijk om productiecapaciteit bij te schakelen. Maar in de werkelijkheid is dit ongelofelijk moeilijk te regelen in een korte tijd. Er moeten namelijk nieuwe contracten, afspraken ect ect gemaakt worden.

Kiek em goan!

• EzMe
netblade schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:01:
[...]

Zoe werkt waarschijnlijk net zo goed met die sensor als met deze ultrapixel sensor.
Fout, aannames!

"That also gives us a super manageable file size, which lets us do lots of cool things with Zoe. We couldn't do the dual-path encoding we're doing now, shooting video and stills at the same time, with a very large file size. If it was a 14 megapixel sensor, you'd end up just choking the whole system."

Source

//edit, lees nu net dat erikmo me voor was. :)

[ Voor 3% gewijzigd door EzMe op 12-04-2013 12:09 ]

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-10-2025
Na lang zeuren via mail bij hi of zij een betrouwbare indicatie kunnen geven wanneer ik de one geleverd ga krijgen, omdat de bestelstatus nu op 6 mei staat, na veel navraag dit antwoord gekregen.
Hi,

Bedankt voor je reactie.

De behandeling van je e-mail heeft vertraging opgelopen. Sorry voor het ongemak.

Je geeft te willen weten wanneer de HTC One geleverd gaat worden. Dit toestel wordt naar verwachting vanaf 16-04-2013 geleverd door HTC aan Hi. Daarna kunnen we beginnen met de uitlevering. Wanneer je het toestel gaat krijgen kan ik je helaas niet aangeven. Sorry hiervoor.

Groeten van Hi,

dus. Hi krijgt 16-04 een levering, maar of ik bij die levering zit? Besteld op 15-03. Als ik eind volgende week geen bericht heb ga ik annuleren.

• Bullet NL
netblade schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:01:
[...]

In China doen ze er een 13Mpix sensortje in, prima toch? Zoe werkt waarschijnlijk net zo goed met die sensor als met deze ultrapixel sensor. Dan had je dat probleem ondervangen, en ik vraag me nog steeds af hoe groot de vraag nu weldegelijk is. In Duitsland kunnen tweakers hem nog steeds binnen 3 dagen oppikken, bij een gewild toestel verwacht je niet dat je deze na 3 dagen op kunt pikken.
Dit bevestigt toch alleen maar dat HTC HQ onderscheid maakt in de verschillende markten, ze zorgen eerst dat Duitsland en Engeland goed in de aantallen zitten (om teleurstelling te voorkomen) om vervolgens in de overige landen daar om heen te gaan leveren.

Bovendien, wanneer HTC aangeeft dat het toestel vanaf volgende week geleverd gaat worden zijn ze op dit moment vast al voorraad aan het opbouwen. Het toestel komt met een vliegtuig richting West-Europa en gaast vast via de reguliere lijndiensten mee richting ons landje.... Ze zullen daarom ook moeten wachten tot dat ze voldoende voorraad hebben om in één keer voldoende bestellingen te kunnen leveren. Om teleurstellingen te voorkomen als ware.

Ik snap al die drukte niet zo..... Over 2 weken is het toestel nog net zo hi-end als nu......
Het toestel is vandaag nog niet beschikbaar.... Deal with it....

• EzMe
Bullet NL schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:09:
[...]
Ik snap al die drukte niet zo..... Over 2 weken is het toestel nog net zo hi-end als nu......
Eensch!

[ Voor 14% gewijzigd door EzMe op 12-04-2013 12:14 . Reden: Plaatje toch maar weggehaald ]

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07-2025
Prachtig hoe mensen gefrustreerd raken om een telefoon, uiteraard ben k zelf ook geïnteresseerd in de htc one anders kijk ik niet in dit forum.
Maar hoe de meeste mensen hier zelf aannames doen over hoe en wat er fout zou gaan bij HTC etc en hoe ze het bij htc zouden moeten doen vind ik nog het meest komisch.
wacht het wel af, htc one is op het moment de enigste aantrekkelijke telefoon die (bijna) op de markt te krijgen is. Zn enigste concurrent qua specs is de Samsung G4 maar die vind ik er niet uit zien en 6 a 700 euro voor plastic :(
Heb gewoon de locale telecom boer gebeld en een gevraagd of hij ff een belletje doet als er 1 beschikbaar is ga ik dan wel kijken tot die tijd wacht ik het wel lekker af en maak me niet druk.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• crobo
Nou ze komen anders steeds meer in de buurt van de Galaxy s4. En ik neem aan dat ze eerder wilden zijn dan dat. Nu is er alleen nog meer kans voor de mensen om een s4 te nemen, en dan heb ik het niet over de echte kenners/tweakers hier, maar over de lui die alleen naar marketing kijken en het toetsel i.c.m abo nemen.

Laat ik het zo zeggen, als ze een maand eerder dan de s4 kunnen/konden leveren, dan weet ik wel bijna zerker dat htc meer verkoop aantallen zou hebben met de htc one dan dat ze tegelijkertijd met de s4 gaan leveren.

Edit: Ik hou al op met deze discussie, iedereen zn eigen ding. De een heeft geen moeite met wachten, de ander wordt al gek na een dag uitstel. Iedereen zn eigen ding. Ik hoop in ieder geval dat iedereen die het toestel heeft en gaat halen, zeer tevredne is en blijft. Mvg

[ Voor 25% gewijzigd door crobo op 12-04-2013 12:19 ]

• netblade
erikmo schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:05:
[...]

HTC heeft juist hoog willen inzetten met de camera. Zie ook het interview met HTC over de camera: http://blogs.computerworld.com/android/21976/htc-one-camera
Dus nee .. een soortgelijke sensor als de One X had niet gewerkt met de doelstellingen die HTC heeft met deze telefoon.
Tja maar helaas is het resultaat er niet naar, nu ben ik verwend wat betreft camera's hoor en boeit mij het helemaal niet al proppen ze er een 32mpix sensor in, het is en blijft in mijn ogen een telefoon camera die never nooit decent kwaliteit gaat geven zonder ruis all over the place. Want 90% van die foto's komen niet verder dan facebook of twitter en daarvoor is een andere sensor net zo goed imo.
Bullet NL schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:09:
[...]

Dit bevestigt toch alleen maar dat HTC HQ onderscheid maakt in de verschillende markten, ze zorgen eerst dat Duitsland en Engeland goed in de aantallen zitten (om teleurstelling te voorkomen) om vervolgens in de overige landen daar om heen te gaan leveren.

Bovendien, wanneer HTC aangeeft dat het toestel vanaf volgende week geleverd gaat worden zijn ze op dit moment vast al voorraad aan het opbouwen. Het toestel komt met een vliegtuig richting West-Europa en gaast vast via de reguliere lijndiensten mee richting ons landje.... Ze zullen daarom ook moeten wachten tot dat ze voldoende voorraad hebben om in één keer voldoende bestellingen te kunnen leveren. Om teleurstellingen te voorkomen als ware.

Dan moeten ze niet elke keer een andere datum doorgeven, mensen die nu al 1,5 maand wachten beginnen het waarschijnlijk al aardig vervelend te vinden. En ik heb ook redelijk wat geduld gehad, maar als ik volgende week vrijdag weer een berichtje krijg dat het uitgesteld wordt tot week weet ik het, begin ik wel een beetje sago te worden. Ik weet niet hoe het met de voorgaande releases van high end modellen zat, gezien ik altijd save speelde om het voorgaande high end model te kiezen, maar 4x een wijziging van leverdatum is toch wat te ver. Ik geloof het pas dat volgende week de toestellen zullen worden uitgeleverd als de jongens die vorige week bij tweakers zaten het toestel in huis hebben.

Nogmaals ik gun het HTC van harte dat dit een verkoopsucces mag worden, maar ik ben bang dat ze nu gewoonweg te laat zullen zijn en de S4 weer massaverkopen zullen behalen met een in mijn ogen totaal niet vernieuwend en zelfs lelijk toestel.

[ Voor 6% gewijzigd door netblade op 12-04-2013 12:29 . Reden: Mening over S4 wat genuanceerd ]

Verwijderd

netblade schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:19:
[...]

Tja maar helaas is het resultaat er niet naar, nu ben ik verwend wat betreft camera's hoor en boeit mij het helemaal niet al proppen ze er een 32mpix sensor in, het is en blijft in mijn ogen een telefoon camera die never nooit decent kwaliteit gaat geven zonder ruis all over the place. Want 90% van die foto's komen niet verder dan facebook of twitter en daarvoor is een andere sensor net zo goed imo.

[...]

Dan moeten ze niet elke keer een andere datum doorgeven, mensen die nu al 1,5 maand wachten beginnen het waarschijnlijk al aardig vervelend te vinden. En ik heb ook redelijk wat geduld gehad, maar als ik volgende week vrijdag weer een berichtje krijg dat het uitgesteld wordt tot week weet ik het, begin ik wel een beetje sago te worden. Ik weet niet hoe het met de voorgaande releases van high end modellen zat, gezien ik altijd save speelde om het voorgaande high end model te kiezen, maar 4x een wijziging van leverdatum is toch wat te ver. Ik geloof het pas dat volgende week de toestellen zullen worden uitgeleverd als de jongens die vorige week bij tweakers zaten het toestel in huis hebben.

Nogmaals ik gun het HTC van harte dat dit een verkoopsucces mag worden, maar ik ben bang dat ze nu gewoonweg te laat zullen zijn en de S4 weer met massa brainwashcampanges het schaapjesvolk zal indoctrineren en daar wordt ik persoonlijk niet gelukkig van.
Helemaal mee eens! ik wacht toch al ruim 1,5 maand en word het echt wel beetje zat met het uitstellen. Nu wil ik dit toestel eigenlijk toch echt wel hebben dus zal ik toch wel wachten maar had hem liever al meer dan een maand in bezit gehad! maar goed we wachten nog wel af Coolblue gaat volgende week (17-04) leveren ben benieuwd of het ook echt gaat gebeuren!

• netblade
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:30:
[...]

Helemaal mee eens! ik wacht toch al ruim 1,5 maand en word het echt wel beetje zat met het uitstellen. Nu wil ik dit toestel eigenlijk toch echt wel hebben dus zal ik toch wel wachten maar had hem liever al meer dan een maand in bezit gehad! maar goed we wachten nog wel af Coolblue gaat volgende week (17-04) leveren ben benieuwd of het ook echt gaat gebeuren!
Há dat staat hier ook nog steeds, nouja volgens een andere tweaker zou MM Zwolle vandaag al leveringen binnen krijgen. Dus ik ben benieuwd of we daar vandaag nog wat over gaan horen.

• EzMe
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:30:
[...]
Helemaal mee eens! ik wacht toch al ruim 1,5 maand en word het echt wel beetje zat met het uitstellen.
Is ook lang wachten maar wat wil je doen? Een S4 kopen? Mij niet gezien :)
netblade schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:35:
[...]

Há dat staat hier ook nog steeds, nouja volgens een andere tweaker zou MM Zwolle vandaag al leveringen binnen krijgen. Dus ik ben benieuwd of we daar vandaag nog wat over gaan horen.
Ik geloof het niet, HTC zelf zegt pas vanaf volgende week te gaan leveren

Afbeeldingslocatie: http://oi49.tinypic.com/2ynmclz.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door EzMe op 12-04-2013 12:40 ]

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03-2025
Ik koop gewoon een galaxy s4.. Plastic of niet, dat boeit me totaal niet

• EzMe
038Robijno schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:40:
Dat geloof ik niet, anders zat je niet in dit topic :9

• netblade
038Robijno schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:40:
Hoezee 700 euro voor een stuk plastic en bloatware 8)7

Ik geloof er geen snars van :+

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03-2025
Toch echt wel.. Coolblue gepreorderd galaxy s4.

Htc heeft zijn kans gehad bij mij.

• GilH
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-01 10:17
Ik had een mailtje gedaan naar HTC via hun website en kreeg volgend antwoord. Niet echt iets nieuws, maar ik deel het graag. Ik had gewoon gevraagd of ze alstublieft eens duidelijkheid konden geven, zowel over de zilvere en de zwarte variant. Over een verschil van de kleuren heeft hij niets gezegd.

Dit is de mail:
Wij van HTC technical support begrijpen dat het frusterend is dat er onduidelijkheid is omtrent de exacte leverdatum van de HTC ONE.

Niet eerder is er zoveel vraag en interesse naar een toestel van HTC geweest tot de HTC One. Ook de eerste reviews zijn veelbelovend over de pracht in het design en de kwaliteit in afwerking.

De HTC One is al uitgekomen in Groot-Brittannië, Duitsland en Taiwan, daarna zal de rest van Europa aan de beurt komen.

Noord-Amerika en de rest van Azie zullen de HTC One krijgen voor het einde van april.

Wij van HTC stellen uw geduld voor de HTC One zeer op prijs en geloven erin dat wanneer u het toestel eenmaal in uw handen zal hebben het met ons eens bent dat het al het wachten waard is geweest.

Mocht u verdere ondersteuning via email willen ontvangen, dan wil ik u vragen om op deze email via de onderstaande link te reageren.

• Santoryu
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-12-2025
GilH schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 12:46:
Ik had een mailtje gedaan naar HTC via hun website en kreeg volgend antwoord. Niet echt iets nieuws, maar ik deel het graag. Ik had gewoon gevraagd of ze alstublieft eens duidelijkheid konden geven, zowel over de zilvere en de zwarte variant. Over een verschil van de kleuren heeft hij niets gezegd.

Dit is de mail:

[...]
ze weten het wel mooi te verkopen :P ,
zolang ik het toestel maar heb voor half mei ben ik happy :)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:15

DarkSide

theres no place like ::1

Ook ik heb interesse in de One en hoop dat hij snel beschikbaar is. Maar ik ga voor de One omdat ik dat een mooi toestel vind. En de S4 niet. Dus wacht ik.
Als ik een Golf wil kopen en deze is nog niet leverbaar. Ga ik ook niet naar de opel dealer ernaast om dan maar een astra te kopen. Dan weet ik zeker dat wanneer ik 2 maanden later een golf zie rijden dat ik mijn schoen opvreet omdat ik niet even heb kunnen wachten op mijn eerste keus.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 24-12-2025
DarkSide schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:03:
Ook ik heb interesse in de One en hoop dat hij snel beschikbaar is. Maar ik ga voor de One omdat ik dat een mooi toestel vind. En de S4 niet. Dus wacht ik.
Als ik een Golf wil kopen en deze is nog niet leverbaar. Ga ik ook niet naar de opel dealer ernaast om dan maar een astra te kopen. Dan weet ik zeker dat wanneer ik 2 maanden later een golf zie rijden dat ik mijn schoen opvreet omdat ik niet even heb kunnen wachten op mijn eerste keus.
kgeef je helemaal gelijk. Gewoon in alle geduld wachten... Ben benieuwd wat er bij VF gaande is... |:( 8)7

• crobo
Auto en telefoon vergelijken, echt realistisch. Met een auto doe je makkelijk tussen de 5 en 10 jaar.
Ik ben een telefoon na 1 jaar zat.

• EzMe
crobo schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 13:05:
Auto en telefoon vergelijken, echt realistisch. Met een auto doe je makkelijk tussen de 5 en 10 jaar.
Ik ben een telefoon na 1 jaar zat.
Maakt zijn punt niet minder duidelijk. Ik begrijp dat jij liever een jaar lang met een tweede keus telefoon rondloopt omdat je net de ene week niet meer kon wachten? :?

Pagina: 1 ... 39 ... 97 Laatste

Let op:
Het vragen om of het aanbieden van Vodafone Friend and Family codes is niet toegestaan!

In- of verkoopafspraken horen niet thuis op het forum.

Wil je weten wat het verschil is tussen een branded of non-branded (stock) versie? Lees even terug, dit is al een aantal keer voorbij gekomen zowel hier als in het discussie topic.