MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Even
Bear's babies:

https://www.facebook.com/graubaers.boker
ik heb de aflevering nog niet gezien
En dan dingen als een truck tot stilstand krijgen door een karretje verf voor zijn neus te duwen waardoor hij in de kant crasht? Of hij trekt zich er natuurlijk niks van aan en rijdt recht door.
De ratings op imdb zijn ook 9+ de laatste tijd.
Momenteel misschien wel mijn favoriete serie, naast Homeland. Jammer dat we straks weer een tijdje moeten wachten.
De afleveringen lopen toch op zijn minst nog deze maand?Dax schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:14:
Vind de laatste paar afleveringen echt mooi, deze serie maakt een goede ontwikkeling door!
De ratings op imdb zijn ook 9+ de laatste tijd.
Momenteel misschien wel mijn favoriete serie, naast Homeland. Jammer dat we straks weer een tijdje moeten wachten.
In elk geval, het was een mooie aflevering, met voor mij een onverwacht einde!
Kan niet wachten tot volgende week
edit: ohnee komt er daarna nog een.. ben benieuwd
[ Voor 16% gewijzigd door Evil Cowman op 13-11-2013 12:15 ]
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
Enkel die romance was nogal gehaast
[ Voor 11% gewijzigd door Vertor op 20-11-2013 09:49 ]
Klik niet op onderstaande spoiler als je 'm nog niet hebt gekeken...
[ Voor 13% gewijzigd door Neodymium op 20-11-2013 11:57 ]
N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)
Verder inderdaad een awesome aflevering.
[ Voor 17% gewijzigd door azerty op 20-11-2013 15:02 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Elvhenk op 20-11-2013 22:28 ]
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Voorlopig niet, de vraag is wat er gaat gebeuren eenmaal het HR hoofdstuk afgerond is...Ultimation schreef op donderdag 21 november 2013 @ 11:36:
Wat mij wel opvalt is dat het dit seizoen niet echt meer over 'irrelevant' people gaat.
Misschien de klopjacht op Simmons?wsitedesign schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:01:
[...]
Voorlopig niet, de vraag is wat er gaat gebeuren eenmaal het HR hoofdstuk afgerond is...
Evil Cowman schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:19:
Misschien gaat het verhaal zich nu tijdelijk weer op Root storten? Die is ook al een tijdje opgesloten ondertussen
Ik begreep dat de actrice die Carter speelde andere dingen wilde gaan doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Neodymium op 27-11-2013 09:36 ]
N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)
En dat Johnny Cash nummer als opening was echt heel sterk vond ik!
Ben nu wel erg benieuwd naar welk groot gevecht ze gaan. Het zal waarschijnlijk gaan om die groepering die eerder dit seizoen al ter sprake kwam. Hoop het niet maar ze hebben weinig keus want andere verhaallijnen zijn er bijna niet.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
[ Voor 27% gewijzigd door spookz0r op 27-11-2013 19:13 ]
Ik verwacht en wil ook meer van Elias.
[ Voor 22% gewijzigd door ChuckyDevil op 27-11-2013 20:39 ]
Pas volgend jaar weer verder.
Hoop wel dat Reese snel terug komt.
Reese en Fusco better come back, to save the day.
[ Voor 31% gewijzigd door Elvhenk op 19-12-2013 10:56 ]
Heb het ondertussen ook gezien. Valt dan inderdaad mee als je vergelijkt met TWDMartell schreef op donderdag 19 december 2013 @ 01:09:
Sterke aflevering! Vermoed dat Reese nog wel een telefoontje kan verwachten. De winterslaap vind ik overigens nog relatief meevallen: volgens IMDB gaan we vanaf 7 januari weer verder.
"Except for that piece of shit Prism project" Briljant!Evil Cowman schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:10:
Ik vond sommige verwijzingen echt heel briljant.. vooral over dat Prism een decoy project was van de NSA
I want to live forever, so far.. so good.
Dat soort grapjes maken het leuk en actueel inderdaadWarbringer schreef op zondag 29 december 2013 @ 12:03:
[...]
"Except for that piece of shit Prism project" Briljant!En dan op het eind inderdaad de analysis-chart van The Machine waarbij Samaritan weer geactiveerd wordt en rechtsonderaan ook Project Prism staat. Je kon er natuurlijk op wachten dat Prism genoemd zou gaan worden in POI gezien de gelijkenis van de show en het spioneren van de NSA.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
[ Voor 169% gewijzigd door argro op 30-12-2013 17:52 ]
And to think they once said that computers would take away jobs.
Waarnaar? Ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat, twee van die machines lijkt me ook wat overkill als je ziet hoe veel mensen eentje al kan bedienenIJzerlijm schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:03:
Hij is geweldig. Goed luisteren !
/▌
De machine is niet evil. Maar die van Harold is nu vrij, en Samaritan is "gevangen" door de Chinezen.Elvhenk schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:06:
Ja interessant, the machine and its (pardon: her) evil twin!
De vraag is of je zo'n AI wel gevangen kan houden.
naar de morse code van de machine?IJzerlijm schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:03:
Hij is geweldig. Goed luisteren !
http://www.reddit.com/r/P..._the_morse_code_spoilers/
Heel cool dat ze dat er gewoon in zetten.Evil Cowman schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:08:
[...]
naar de morse code van de machine?
http://www.reddit.com/r/P..._the_morse_code_spoilers/
Ook die computerschermen die je ziet tussen de scene's in geven soms leuke bonussen. Vooral die kansberekeningen van de machine
Dat was me niet opgevallen inderdaad, cool dat ze dat ook gewoon echt uitzenden inderdaad.RocketKoen schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:57:
[...]
Heel cool dat ze dat er gewoon in zetten.
Ook die computerschermen die je ziet tussen de scene's in geven soms leuke bonussen. Vooral die kansberekeningen van de machine
/▌
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 19:48 ]
/▌
Vond het kapot trappen van een tape-drive nog storender eigenlijk. Maar ach. Blijft een vette serie...Marzman schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:54:
Dat doen ze de hele serie al zo, maar ik denk als je flink krachtig je hak in het scherm zet dat er wel meer kapot gaat dan alleen het glas hoor. Geen zin om het te proberen
De telefoon zal nog te repareren zijn en de data op de telefoon is nog intact.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 19:48:
Vinden jullie het ook zo dom hoe ze telefoons stuk maken? Ze trappen op het beeldscherm maar in het echt dan is de telefoon natuurlijk helemaal nog niet stuk.
Maar als je er hard genoeg op trapt dat het beeldscherm "uit" gaat, dan is de telefoon zelf gewoon stuk.
In veel series en films zie je ze gewoon de batterij (en sim kaart) en uit halen en dan de telefoon dumpen. Dit werkt net zo goed. Alleen dan loop je weer sponsor deals mis van een aantal grote fabrikanten omdat bij hun telefoon de accu er niet zomaar uit kan.
Lol ja dat stoorde me ook meer. Herrinner me nog dat ik mijn pa ooit een beetje op zat te stoken toen hij zijn oude hardeschijf weg wilde gooien over de data. Gevolg was dat hij naar de garage liep, terugkwam met een hamer en helemaal los ging op de hardeschijf. Ik denk dat alles zo'n beetje kapot was behalve het stuk waar de data op staatMuddyMagical schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 20:00:
[...]
Vond het kapot trappen van een tape-drive nog storender eigenlijk. Maar ach. Blijft een vette serie...
/▌
Ik kan me inderdaad een aflevering van Top Gear herinneren waarin ze een achtervolgingscene gingen filmen voor een Britse politiefilm.IJzerlijm schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:38:
Beter dan dat ze een minuut of zo van de 42 die ze hebben besteden aan het op de correcte wijze vernietigen van datadrager X. Erop trappen = stuk, het is een simpel en snelle manier om datgene dat het plot vereist te bereiken.
De regisseur wilde spinnende wielen bij het wegrijden, driften door scherpe bochten en andere spectaculaire dingen die je in elke hollywood achtervolging ziet.
Dat bleek met de auto's die ze hadden alleen mogelijk als je de ABS en traction controll uitschakelt.
Die mannen van TG hadden dus scene's aan de film toegevoegd waarin de hoofdpersonen die functies in de auto gingen uitschakelen en verklaren waarom ze dat deden. Was 5 minuten oersaaie dialoog en zonder dat zou de hele achtervolging compleet onrealistisch zijn.
Safe to say dat die 5 minuten in de prullenbak zijn verdwenen.
Heeft die achtervolging het Überhaupt gered tot het witte doek?RocketKoen schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:47:
[...]
Ik kan me inderdaad een aflevering van Top Gear herinneren waarin ze een achtervolgingscene gingen filmen voor een Britse politiefilm.
De regisseur wilde spinnende wielen bij het wegrijden, driften door scherpe bochten en andere spectaculaire dingen die je in elke hollywood achtervolging ziet.
Dat bleek met de auto's die ze hadden alleen mogelijk als je de ABS en traction controll uitschakelt.
Die mannen van TG hadden dus scene's aan de film toegevoegd waarin de hoofdpersonen die functies in de auto gingen uitschakelen en verklaren waarom ze dat deden. Was 5 minuten oersaaie dialoog en zonder dat zou de hele achtervolging compleet onrealistisch zijn.
Safe to say dat die 5 minuten in de prullenbak zijn verdwenen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja, 1 scene die Topgear gefilmd had (een stukje op de weg en een handrembochtje richting een zandweg) en een paar shots waarop ze door de camping rijden.Donstil schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:01:
[...]
Heeft die achtervolging het Überhaupt gered tot het witte doek?
Alle dialogen en de grote jump is eruit geknipt en de explosie scene is overnieuw opgenomen.
Ja absoluut. Maar POI is zo goed met kleine details zoals de morse code in de laatste aflevering dat ik dit toch echt niet had verwacht.IJzerlijm schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:38:
Beter dan dat ze een minuut of zo van de 42 die ze hebben besteden aan het op de correcte wijze vernietigen van datadrager X. Erop trappen = stuk, het is een simpel en snelle manier om datgene dat het plot vereist te bereiken.
Oke cool, voor welke film was het?RocketKoen schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:51:
[...]
Ja, 1 scene die Topgear gefilmd had (een stukje op de weg en een handrembochtje richting een zandweg) en een paar shots waarop ze door de camping rijden.
Alle dialogen en de grote jump is eruit geknipt en de explosie scene is overnieuw opgenomen.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
The Sweeny.
Ik was toen toevallig in Engeland en werd daar doodgegooid met reclames voor die film. Maar in Nederland eigenlijk niks van gezien.
Ik hoorde alleen irritant hoog gepiep, maar dat is het al gauw als je geen morse kentTimocos schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:05:
Voor de mensen die de morse codes niet gehoord hebben:
[video]
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Oké cool, thnx.RocketKoen schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:43:
[...]
The Sweeny.
Ik was toen toevallig in Engeland en werd daar doodgegooid met reclames voor die film. Maar in Nederland eigenlijk niks van gezien.
Heb hem gevonden (The Sweeney btw). Eens "Huren" dan maar
Het kwam op mij over als gehoorschade.Timocos schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:05:
Voor de mensen die de morse codes niet gehoord hebben
Het is nou niet dat ik morse code 'kan' maar het was toch heel duidelijk morse code. Ik had het meteen al door in ieder gevalPeenutzz schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:11:
[...]
Ik hoorde alleen irritant hoog gepiep, maar dat is het al gauw als je geen morse kent
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik dacht ook eerst dat het een bijwerking van Root's gehoorschade was. Maar toen werden de piepjes wel ineens erg ritmischPeenutzz schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 13:11:
[...]
Ik hoorde alleen irritant hoog gepiep, maar dat is het al gauw als je geen morse kent
Dat deel kon inderdaad beter.wsitedesign schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:07:
Redelijk goede aflevering, maar het neerzetten van dat vliegtuig was wel niet echt geloofwaardig. Maar goed, dat mag al eens
En wat is de kans dat er zoveel hitman op 1 vliegtuig zitten....
Toch mooi hoe de makers actuele gebeurtenissen verwerken in de serie. Nu dus met die knul die dat ondergrondse drugsimperium runde. Dat is natuurlijk afgeleid van Silk Road op het Tor netwerk wat onlangs is opgerold.
Aan dat SIlk Road moest ik ook denken... maar dat kan toch bijna niet? Ik bedoel, tussen het schrijven, opnemen (combinatie opnames voor t hele seizoen), editen en vrijgeven moet toch meer tijd zitten?Nyarlathotep schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 11:52:
Vette aflevering! Het enige smetje was inderdaad de landing van het vliegtuig. Leek meer op slapstick![]()
Toch mooi hoe de makers actuele gebeurtenissen verwerken in de serie. Nu dus met die knul die dat ondergrondse drugsimperium runde. Dat is natuurlijk afgeleid van Silk Road op het Tor netwerk wat onlangs is opgerold.
Verder was die landing wel heel erg lame.., al moest ik wel lachen dat Harold zn gear erbij pakte.. een 'B-serie' lachmomentje dan maar.
[ Voor 9% gewijzigd door DutX op 16-01-2014 12:00 ]
http://www.theinquirer.ne...uspected-silk-road-leader
Geen idee hoeveel maanden er tussen de opnames en uitzendingen zitten? Anders is het wel heel toevallig
Ik vind het juist machtig interessant dat overkoepelende verhaal. Als dat er niet in zat was ik al in seizoen 1 gestopt.Koekfabriek schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:16:
Het was zeker een goede aflevering, mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar dit soort afleveringen i.p.v. ''grote'' verhaal. Hopen dat er wat meer van zulk soort afleveringen opkomen. Root en Samaritan kunnen wat mij betreft gestolen worden.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
DitAnthirian schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 15:19:
[...]
Ik vind het juist machtig interessant dat overkoepelende verhaal. Als dat er niet in zat was ik al in seizoen 1 gestopt.
Lijkt me wel een aangename verandering.