Start recovery nog op?
Ik draai nog op 4.0, ik ben nog geen 4.1 rom tegengekomen die bij mij probleemloos werkte. Ik maak nu gebruik van de Xtreamer JoyZ ROM 3.6.18 fw en tot op heden tevreden. Uiteraard zou ik wel op termijn willen overstappen op 4.1.Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 14:14:
Begrijp ik goed dat de laatste MIUI versie 3.6.28 laggy is bij jou? Ik krijg namelijk de indruk dat de mensen op Vondroid daar geen last van hebben. Bovendien hebben ze nette Antutu scores (14k+). Ik ben altijd al wel MIUI fan geweest, ook al is er wat lack. Alleen in het 4.0 tijdperk vond ik de MIUI roms erg buggy op de newman. Ik draai overigens nog steeds 00.29 al krijg ik wel het idee dat de 4.1 Roms nu toch echt wat toe voegen en stabiel genoeg zijn. Zijn hier nog mensen die op 4.0 draaien?
Alle info en updates over CM10 kun je hier lezen. Wifi werkt al en nu is ie bezig met bluetooth! belooft erg veel, kan niet wachten
:)
helemaal nixBokkiej schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:10:
Start recovery nog op?
Dat is wel erg goed nieuws! Bluetooth werkt wel, maar alleen in vliegtuigmodus.. lijkt mij dus geen driver probleem oid.Greveldinges schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 00:09:
Alle info en updates over CM10 kun je hier lezen. Wifi werkt al en nu is ie bezig met bluetooth! belooft erg veel, kan niet wachten
Verwijderd
Heb na twee maanden eindelijk m'n Newman N2 terug. De microfoon werkte niet goed (te zacht) en is door Pandawill gerepareerd. Alles werkt nu weer perfect! Heb alleen in de tussentijd al een Galaxy S4 gekocht, dus deze gaat in de verkoop.
Ik lig er door de reparatie al een tijdje uit. Wat is op dit moment de beste ROM?
Ik lig er door de reparatie al een tijdje uit. Wat is op dit moment de beste ROM?
Ik ben tevreden over http://vondroid.com/threa...e.11094/page-3#post-38024 . Maar de beste... op stabiliteit is een. 29 nog net beter denk ik, het is maar net wat je wil.
Ik draai nu zelf CleaN2 van Vondroid, vind die xenius roms best wel bloated, en m'n telefoon werd vrij warm.
Zou toch een mooi verjaardagscadeau zijn voor mij als CM10 vandaag met werkende wifi gereleased wordt
Zou toch een mooi verjaardagscadeau zijn voor mij als CM10 vandaag met werkende wifi gereleased wordt
[ Voor 33% gewijzigd door Greveldinges op 04-07-2013 11:34 ]
Eens.. dan weet ik ook wat ik er op moet zetten als mijne terugkomt van de reparatie.Greveldinges schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:33:
Ik draai nu zelf CleaN2 van Vondroid, vind die xenius roms best wel bloated, en m'n telefoon werd vrij warm.
en natuurlijk onwijs

DankuPusherman_ schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 12:02:
[...]
Eens.. dan weet ik ook wat ik er op moet zetten als mijne terugkomt van de reparatie.
en natuurlijk onwijsgefeliciteerd
.
Op het twitter account van de developer van CM10 staat wel dat ie dingen aan het fixen is, maar ik heb liever dat ie nog even een versie tussendoor uitbrengt
Gefeliciteerd, Greveldinges!
Ja, eentje met WiFi zou wel mooi zijn, voor even tussendoor
Ja, eentje met WiFi zou wel mooi zijn, voor even tussendoor
In the window.
Wifi deed het toch al? Alleen bluetooth niet?
Edit: en gefeliciteerd natuurlijk
Edit: en gefeliciteerd natuurlijk
[ Voor 30% gewijzigd door dangerousp op 04-07-2013 13:20 ]
Jup, wifi werkt wel, maar hij heeft nog geen ROM uitgebracht nadat hij wifi heeft gefixt.
En bedankt voor de felicitaties natuurlijk
En bedankt voor de felicitaties natuurlijk
Gefeliciteerd! Met de vriendelijke groeten van Scorpio92 
http://vondroid.com/threads/cyanogenmod10.11019/#post-38062 / http://translate.googleus...ZjP1FP9HJ-bawSP-d8vJlLmZw
Change (relative to the previous version)
* WiFi works
* Bluetooth works, but normal operation is guaranteed only in flight mode
* Reboot the phone in the investigation clicking on the Power Menu items or buttons when opened many copies Power Menu (by clamping the power button), is no more. Open windows can be easily closed by clicking ago
* Cleaned up, streamlined and fixed a few things in the Ramdisk, e
* Assembly is an engineering, especially for debugging and testing.
http://vondroid.com/threads/cyanogenmod10.11019/#post-38062 / http://translate.googleus...ZjP1FP9HJ-bawSP-d8vJlLmZw
Change (relative to the previous version)
* WiFi works
* Bluetooth works, but normal operation is guaranteed only in flight mode
* Reboot the phone in the investigation clicking on the Power Menu items or buttons when opened many copies Power Menu (by clamping the power button), is no more. Open windows can be easily closed by clicking ago
* Cleaned up, streamlined and fixed a few things in the Ramdisk, e
* Assembly is an engineering, especially for debugging and testing.
[ Voor 81% gewijzigd door Bokkiej op 04-07-2013 14:20 ]
Leuke verrassing
Straks meteen even testen, druk met de tour op dit moment
Felici Greveldinges 
Mij is een full refund voor mijn defecte N2 aangeboden, daar ben ik op ingegaan omdat ik nu de HTC One heb.
Als het aan mij had gelegen, had ik (bij wijze van spreken) jaren plezier gehad aan dit topic en de N2 maar dat is dus anders gelopen. Straks ga ik op vakantie dus zou ik ook ff niets kunnen doen aan de startpost. Ik vind dit wel een mooi moment om een stel van jullie te gebombarderen tot mede-auteur, zou mooi zijn als de startpost overzichtelijk up-to-date blijft met links naar FAQ's, custom ROMs en dergelijke. Ciao!

Mij is een full refund voor mijn defecte N2 aangeboden, daar ben ik op ingegaan omdat ik nu de HTC One heb.
Als het aan mij had gelegen, had ik (bij wijze van spreken) jaren plezier gehad aan dit topic en de N2 maar dat is dus anders gelopen. Straks ga ik op vakantie dus zou ik ook ff niets kunnen doen aan de startpost. Ik vind dit wel een mooi moment om een stel van jullie te gebombarderen tot mede-auteur, zou mooi zijn als de startpost overzichtelijk up-to-date blijft met links naar FAQ's, custom ROMs en dergelijke. Ciao!
[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 04-07-2013 17:01 ]
Haha had het nog niet gezien, bedankt! Zal het bijwerken als ik tijd heb
Cool, ik ben ook een mede-auteur
Ik blijf er nog even af, maar zal er later nog wel eens naar kijken
In the window.
Bedankt
.
Ik heb een video sample toegevoegd
.
Wou nog een video toevoegen op een feest waar de muziek heel erg luid stond maar ik vrees dat ik die video verwijderd heb
Ik heb een video sample toegevoegd
Wou nog een video toevoegen op een feest waar de muziek heel erg luid stond maar ik vrees dat ik die video verwijderd heb

En weer een nieuwe update omtrent de Cyanogenmod 10:
http://vondroid.com/threa...0.11019/page-2#post-38135
Directe downloadlink:
https://disk.yandex.com/p...fOJSkO8Iciwn6ag4vKtI0A%3D
Updates:
- Meer gebruikersgericht: minder debug functies waardoor er een betere gebruiksgemak ontstaat.
- De app Stk toegevoegd waardoor de pincode problemen opgelost zou kunnen zijn.
http://vondroid.com/threa...0.11019/page-2#post-38135
Directe downloadlink:
https://disk.yandex.com/p...fOJSkO8Iciwn6ag4vKtI0A%3D
Updates:
- Meer gebruikersgericht: minder debug functies waardoor er een betere gebruiksgemak ontstaat.
- De app Stk toegevoegd waardoor de pincode problemen opgelost zou kunnen zijn.
In the window.
Net geupdate naar de nieuwe CM10, als je een ontzettend stabiele en perfect werkende ROM verwacht moet je nog even wachten, maar het loopt nu toch al best lekker. Er is af en toe nog wat lag, en hij loopt wel eens voor een seconde of 4 vast, maar dat neem ik voor lief. Bluetooth gebruik ik niet dus dat kan ik ook wel missen. Ik heb ook nooit last gehad van het pincode probleem, omdat ik geen pincode op m'n simmetje heb. Voor de meeste mensen is dit nog geen ROM om dagelijks te gebruiken, maar de ontwikkeling gaat echt ontzettend snel!
Verwijderd
Mijn scherm doet opeens raar, in het midden is er een strook waar de touch niet meer werkt zoals je kan zien op de screenshot,
Is dit een hardware probleem en is het te maken? Ik draai nog altijd 00.28 die er orgineel op stond
Is dit een hardware probleem en is het te maken? Ik draai nog altijd 00.28 die er orgineel op stond

Als het ineens is gekomen lijkt het op een hardware probleem.
Je zou natuurlijk altijd nog even een andere ROM kunnen proberen voor de zekerheid.
Je zou natuurlijk altijd nog even een andere ROM kunnen proberen voor de zekerheid.
In the window.
ik vermoed een probleem uit dezelfde "familie" als ik ook had... er is gewoon bij veel van die toestellen iets niet lekker in het scherm of de scherm connectorVerwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 20:16:
Mijn scherm doet opeens raar, in het midden is er een strook waar de touch niet meer werkt zoals je kan zien op de screenshot,
[afbeelding]
Ben je hier iets mee?
http://vondroid.com/threa...em.8305/page-2#post-32236
http://vondroid.com/threa...em.8305/page-2#post-32236
Verwijderd
Werkt nietTomONeill schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 22:33:
Als het ineens is gekomen lijkt het op een hardware probleem.
nee heeft spijtig genoeg niet gewerkt
toch bedankt voor de reacties, zal dan maar pandawill contacteren ivm garantie ..
Na 2 dagen CM10 te draaien, merk ik dat deze port eigenlijk nog lang niet af is. De lag die af en toe vreselijk irritant is en de bluetooth problemen neem ik voor lief, maar er is meer aan de hand. Soms freezed m'n toestel voor ongeveer 20 seconden, het toestel is dat helemaal niet bruikbaar. Dit gebeurt soms bij het unlocken, of als ik met de camera bezig ben. Als ik net een foto heb gemaakt, en die wil bekijken in de galerij, is deze soms nog grijs. Als ik dan een seconde of 10 wacht zie ik eindelijk de foto die ik heb gemaakt, dit is natuurlijk erg irritant. Soms loopt het toestel ook even vast als ik bel of gebeld word, of als ik ophang. Erg vervelend natuurlijk, aangezien bellen natuurlijk een van de belangrijkste punten is van een telefoon. Dit alles zorgt ervoor dat ik weer terug ga naar een andere ROM. De verschillen met eerdere releases van CM10 en de laatste release zijn enorm, maar niet voldoende voor mij om te gebruiken als daily driver. De verschillende opties in CM10 vind ik echt geweldig goed en handig, maar wegen gewoon nog niet op tegen de bugs en irritaties die ik heb... Hopelijk wordt er nog vaak geupdate, zodat het toch een waardig alternatief wordt op de firmware van cellon!
Bedankt voor je uitgebreide review tot nu toe, Greveldinges. Goed om te weten dat deze nog niet als dagelijkse ROM gebruikt kan worden. Ik vind de extra opties in CM ook erg handig, maar wacht er nog even mee tot het stabiel draait.
In the window.
Blijkbaar zijn er weer cm10 ontwikkelingen maar ik snap het nog niet eerlijk gezegd 
Edit: aha dat gaat om nog een andere uitgave van dezelfde telefoon, geen echt nieuwe firmware dus.
Edit: aha dat gaat om nog een andere uitgave van dezelfde telefoon, geen echt nieuwe firmware dus.
[ Voor 38% gewijzigd door Bokkiej op 07-07-2013 18:30 ]
Hoi hier
Ik lees hier al tijdje mee, maar kan even niet de oplossing vinden voor mijn probleempje.
Ik heb een Xtreamer Joyz en heb die update gedaan naar 3.6.18
Maar nu werkt mijn camera niet meer. Als ik op t icoontje klik zegt hij: app niet geinstalleerd.
Ik kan echter nergens die app vinden. Heb er een geprobeerd, maar vanuit recovery wil die hem na wipe cache niet installeren en wordt afgebroken.
Hoe krijg ik die camera nou terug?
En heeft iemand een goed werkende Xperia Z rom draaiend trouwens?
Ik lees hier al tijdje mee, maar kan even niet de oplossing vinden voor mijn probleempje.
Ik heb een Xtreamer Joyz en heb die update gedaan naar 3.6.18
Maar nu werkt mijn camera niet meer. Als ik op t icoontje klik zegt hij: app niet geinstalleerd.
Ik kan echter nergens die app vinden. Heb er een geprobeerd, maar vanuit recovery wil die hem na wipe cache niet installeren en wordt afgebroken.
Hoe krijg ik die camera nou terug?
En heeft iemand een goed werkende Xperia Z rom draaiend trouwens?
Kan je de 4.3 camera app van een paar posts terug niet installeren?
voor mij was pikpaks rom laggy maar je kan de launcher ook los installeren stond ergens op vondroid.
voor mij was pikpaks rom laggy maar je kan de launcher ook los installeren stond ergens op vondroid.
Ik blijf maar die melding krijgen van: signature verification failed
clockworkmod Rom manager ondersteunt de xtreamer joyz niet zegt ie. Loopt ook steeds vast inderdaad.
dus geen flauw idee. wilde de custom rom van CedricD erop proberen, maar zelfde probleem.
Dacht dat ik met een geroote telefoon makkelijk alles erop kon zetten, maar valt toch tegen!
clockworkmod Rom manager ondersteunt de xtreamer joyz niet zegt ie. Loopt ook steeds vast inderdaad.
dus geen flauw idee. wilde de custom rom van CedricD erop proberen, maar zelfde probleem.
Dacht dat ik met een geroote telefoon makkelijk alles erop kon zetten, maar valt toch tegen!
Ik heb sinds ik een simyo abonnement heb dat 3g steeds wegvalt. Meestal als de verbinding is weggevallen of ik kom van een wifi punt af, dan staat er wel 3g, maar grijs. Ik moet dan overschakelen naar 2g en dan weer naar 3g voordat ik internet heb. Dit gebeurd zo'n 3 keer per dag dat ik dus zonder internet zit en kan erg vervelend zijn. Zijn er meerdere die dit probleem hebben? Bij Vodafone had ik dit niet!
Heb ook simyo, nergens last van. Ik typ nu ook vanaf m'n 3G verbinding!
Inderdaad!Bokkiej schreef op maandag 08 juli 2013 @ 09:59:
Bokkiej in "[Newman N2] Ervaringen en Discussie"
Ook simyo. Jij bedoelt hetzelfde toch?
Heb je al een oplossing hier voor?
Nee, het komt uiteindelijk zo weinig vohttp://vondroid.com/threads/xenius9-rom-based-on-n2-4-1_18.11487/or dat ik dan wel even 2g en 3g switch. Ik had er in eerdere 4.1 rond meer last van op de een of andere manier. Misschien op de huidige zelfs helemaal geen last gehad, alhoewel ik vaak op wifi zit een elke paar dagen een nieuwe xenius erop zet dus dat maakt het lastig om uitspraken te doen.
Edit:00.18 is uit http://vondroid.com/threads/newman-n2-00-18.11488/
Newman N2 00.18
* Battery and charger bug fixed
En xenius9 is ook aan de slag geweest: http://vondroid.com/threa...based-on-n2-4-1_18.11487/
Edit:00.18 is uit http://vondroid.com/threads/newman-n2-00-18.11488/
Newman N2 00.18
* Battery and charger bug fixed
En xenius9 is ook aan de slag geweest: http://vondroid.com/threa...based-on-n2-4-1_18.11487/
[ Voor 31% gewijzigd door Bokkiej op 08-07-2013 15:49 ]
Ik heb nu ook de nieuwe van xenius9erop gezet, en alles lijkt te werken.
Ik had nm. ook problemen met het opladen, het duurde erg lang, en soms wilde ie niet, of na een nachts aan de lader was ie niets opgeladen. Ik kan alleen niet precies vinden wat de 'Battery and charger bug fixed'
nou precies was en wat er gefixed is.
Ik had nm. ook problemen met het opladen, het duurde erg lang, en soms wilde ie niet, of na een nachts aan de lader was ie niets opgeladen. Ik kan alleen niet precies vinden wat de 'Battery and charger bug fixed'
nou precies was en wat er gefixed is.
Volgens het topic op vondroid:
Chinese changelog (google translated):
"The Brush package is by far the most stable aspects of a package, after Newman phone pioneer camp closed beta, yet obvious BUG, now announced the package, we hope that a positive test brush, if the battery and charger are still There are not very satisfied with the place, please note the following posts in this reflection, reflect the problems for everyone, and we will be to collect feedback and be answered, thank you!"
Edit: dat zegt eigenlijk nog niks natuurlijk...
Chinese changelog (google translated):
"The Brush package is by far the most stable aspects of a package, after Newman phone pioneer camp closed beta, yet obvious BUG, now announced the package, we hope that a positive test brush, if the battery and charger are still There are not very satisfied with the place, please note the following posts in this reflection, reflect the problems for everyone, and we will be to collect feedback and be answered, thank you!"
Edit: dat zegt eigenlijk nog niks natuurlijk...
[ Voor 4% gewijzigd door Bokkiej op 10-07-2013 16:23 ]
Toch knap, zoveel woorden en zo weinig informatie
Mijn batterij laadt nu in 1 keer op tot 100% (en blijft ook opgeladen) met de nieuwste firmware.
Voordien begon hij na elke 20% opladen weer te ontladen. Of hele nacht in de lader en s'morgens batterij leeg.
Voordien begon hij na elke 20% opladen weer te ontladen. Of hele nacht in de lader en s'morgens batterij leeg.
Ik heb mijn telefoon via tweakers vraag en aanbod verkocht, dus hij blijft wel binnen de community 
Een erg fijne telefoon, maar het bloed kruipt toch om weer wat nieuws te halen.
Een erg fijne telefoon, maar het bloed kruipt toch om weer wat nieuws te halen.
Verwijderd
Beste mede-tweakers,
Na 2 jaar heb ik wel genoeg van mijn Samsung Galaxy Ace aangezien ik geen apps meer kan downloaden en de accu het met intensief gebruik niet langer dan een half uur uit houdt.
Mijn oog was gevallen op de onlangs in Nederland uitgekomen Xtreamer Joyz (een re-brand van de Newman N2).
Toen ben ik gaan kijken wat ik in dezelfde prijsklasse nog meer kan krijgen en kwam toen de Lg Nexus 4 tegen. Op internet heb ik lopen zoeken naar vergelijkingen tussen de twee apparaten alleen zonder resultaat.
Dus ik dacht mijn geniale tweaker-vrienden kunnen mij hier vast wel mee helpen.
Welke telefoon is beter de Lg Nexus 4 of de Newman N2 (Xtreamer Joyz)?
Alvast bedankt!
Edit: ik weet niet of dit hier thuis hoort maar ik zou geen idee hebben waar anders.
Na 2 jaar heb ik wel genoeg van mijn Samsung Galaxy Ace aangezien ik geen apps meer kan downloaden en de accu het met intensief gebruik niet langer dan een half uur uit houdt.
Mijn oog was gevallen op de onlangs in Nederland uitgekomen Xtreamer Joyz (een re-brand van de Newman N2).
Toen ben ik gaan kijken wat ik in dezelfde prijsklasse nog meer kan krijgen en kwam toen de Lg Nexus 4 tegen. Op internet heb ik lopen zoeken naar vergelijkingen tussen de twee apparaten alleen zonder resultaat.
Dus ik dacht mijn geniale tweaker-vrienden kunnen mij hier vast wel mee helpen.
Welke telefoon is beter de Lg Nexus 4 of de Newman N2 (Xtreamer Joyz)?
Alvast bedankt!
Edit: ik weet niet of dit hier thuis hoort maar ik zou geen idee hebben waar anders.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2013 12:59 ]
Ik zou de nexus nemen als er geen prijsverschil was, met name door de betere firmware en omdat je altijd de up to date android hebt. Of je het ervoor over hebt kan alleen jij bepalen.
Waarom bestel je eigenlijk geen Newman N2 uit China? Dan ben je voor ongeveer 220,- klaar, alleen je hebt meestal 1 jaar garantie ipv 2, en het is natuurlijk een gedoe om hem terug te sturen...
Dat zou ik ook doen inderdaadGreveldinges schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:23:
Waarom bestel je eigenlijk geen Newman N2 uit China? Dan ben je voor ongeveer 220,- klaar, alleen je hebt meestal 1 jaar garantie ipv 2, en het is natuurlijk een gedoe om hem terug te sturen...
Een Nexus 4 is daarbij echt geen slechte keus, hij heeft alleen een iets hoger budget nodig dan de Newman N2.
Klopt, de Nexus 4 is een prachtige telefoon, maar voor het prijsverschil ga ik toch voor de N2dangerousp schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:27:
[...]
Dat zou ik ook doen inderdaadTenzij je een 50% hogere prijs natuurlijk wilt betalen voor een jaar garantie.
Een Nexus 4 is daarbij echt geen slechte keus, hij heeft alleen een iets hoger budget nodig dan de Newman N2.
Verwijderd
Ik bestel geen telefoon uit China omdat het niet mag van mijn ouders (17 jaar).
En aangezien de Nexus en de Xtreamer in Nederland dezelfde prijs hebben zat ik daar tussen te twijfelen.
Ik ben er inmiddels mede dankzij jullie uit. Het wordt de Nexus, omdat je hiervoor heel veel Android updates krijg.
Mijn dank is groot mede-tweakers.
En aangezien de Nexus en de Xtreamer in Nederland dezelfde prijs hebben zat ik daar tussen te twijfelen.
Ik ben er inmiddels mede dankzij jullie uit. Het wordt de Nexus, omdat je hiervoor heel veel Android updates krijg.
Ah, dan begrijp ik het, goede keus gemaakt.Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 10:46:
Ik bestel geen telefoon uit China omdat het niet mag van mijn ouders (17 jaar).
ps, ik ben zelf ook 17
Na 2 maanden de de door Cedric getweakte 4.1.1 JB rom te hebben gedraaid, gingen een aantal zaken toch niet meer naar mn zin. (kan overigens heel goed niet aan deze rom liggen)
Het 2GB geheugen liep vol en was niet meer leeg te krijgen.
paar keer per week vast zittend scherm (tussen 30-60sec)
Batterij aan de lader was nog steeds niet feilloos.
Apps installeren of updaten ging steeds vaker mis.
Dus vrijdag die xenius9 based on 00.18 maar eens geflashed en moet zeggen: so far so good.
Nog geen fratsen tegen gekomen... Of de batterij nu wel altijd overal feilloos opgeladen wordt weet ik nog niet, maar daar kom ik vanzelf achter.
Met 1 vraag blijf ik wel zitten en daar kan ik ook geen goed antwoord op vinden:
Mijn "Software version BP" staat nog altijd op "abc". Hij heeft ook nooit op wat anders gestaan. Ik heb ook nooit GPS, Bluetooth of WIFI problemen gehad. (Ik heb altijd wel gevonden dat de WIFI ontvangst vrij zwak is (in vergelijking met ieder apparaat dat ik of mn vriendin heeft)).
Ik vraag mij af of van abc naar de correcte versie updaten zin heeft.
Verder blijf ik vinden dat het focussen van de camera niet supersnel is en dat bij weinig licht ik vaak onscherpe foto's heb...
iemand ideeen?
Dus vrijdag die xenius9 based on 00.18 maar eens geflashed en moet zeggen: so far so good.
Nog geen fratsen tegen gekomen... Of de batterij nu wel altijd overal feilloos opgeladen wordt weet ik nog niet, maar daar kom ik vanzelf achter.
Met 1 vraag blijf ik wel zitten en daar kan ik ook geen goed antwoord op vinden:
Mijn "Software version BP" staat nog altijd op "abc". Hij heeft ook nooit op wat anders gestaan. Ik heb ook nooit GPS, Bluetooth of WIFI problemen gehad. (Ik heb altijd wel gevonden dat de WIFI ontvangst vrij zwak is (in vergelijking met ieder apparaat dat ik of mn vriendin heeft)).
Verder blijf ik vinden dat het focussen van de camera niet supersnel is en dat bij weinig licht ik vaak onscherpe foto's heb...
iemand ideeen?
Mijn wifi is ook vrij zwak sinds 4.1, maar met de cyanogenmod 10 ROM had ik juist een beter ontvangst dan met 4.0. De software versie 'abc' betekent dat je niet de juiste software BP hebt voor je ROM. Als jij niet tegen GPS en bluetooth problemen aanloopt, heeft het niet echt nut om deze te updaten. Dat de camera niet supersnel is en dat hij bij weinig licht slecht presteert heb ik ook, maar ik maak toch amper foto'sPolleke-01 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:19:
Na 2 maanden de de door Cedric getweakte 4.1.1 JB rom te hebben gedraaid, gingen een aantal zaken toch niet meer naar mn zin. (kan overigens heel goed niet aan deze rom liggen)
iemand ideeen?
Ik had ook eens de software BP (en van de camera) geupdate maar dat maakte voor mij nauwelijks uit. Daar moet je dus inderdaad niet veel van verwachten. Ik had vervolgens alleen nog maar meer gezeik omdat de IMEI gewist was en die niet zo 1-2-3 terug te zetten was bij mij, dat ging helaas niet netjes volgens de tutorial van Vondroid.
Trage camera erger ik me ook aan, net als de overmatige compressie. Dat kan veel beter volgens mij met deze cameramodule. Daar zit alleen geen ontwikkeling in door de roms heen van de afgelopen maanden dus blijkbaar heeft dat weinig prioriteit.
Op mijn oude telefoon zat er een wereld van verschil tussen de prestaties van de stock camera en die met CyanogenMod dus ik heb mijn hoop gevestigd op een goed werkende CyanogenMod om een goede camera te krijgen.
Trage camera erger ik me ook aan, net als de overmatige compressie. Dat kan veel beter volgens mij met deze cameramodule. Daar zit alleen geen ontwikkeling in door de roms heen van de afgelopen maanden dus blijkbaar heeft dat weinig prioriteit.
Op mijn oude telefoon zat er een wereld van verschil tussen de prestaties van de stock camera en die met CyanogenMod dus ik heb mijn hoop gevestigd op een goed werkende CyanogenMod om een goede camera te krijgen.
Duidelijk verhaal dus (bedankt voor de snelle reacties). Ik blijf voorlopig nog ff weg van BP versie update.
Wifi ontvangst is meestal wel voldoende dus daar hoef ik het ook niet voor te doen...
En wat betreft de camera... buiten en met goed licht vind ik dat er met enige regelmaat wel een zeer fraai superscherp exemplaar tussen zit. Razendsnel ff point & shoot zit er gewoon nog ff niet in, maar wie weet gaat die (werkende) CyanogenMod nog wat moois opleveren...
Wifi ontvangst is meestal wel voldoende dus daar hoef ik het ook niet voor te doen...
En wat betreft de camera... buiten en met goed licht vind ik dat er met enige regelmaat wel een zeer fraai superscherp exemplaar tussen zit. Razendsnel ff point & shoot zit er gewoon nog ff niet in, maar wie weet gaat die (werkende) CyanogenMod nog wat moois opleveren...
Denk het niet, die gebruikt dezelfde camera firmware...Polleke-01 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:53:
Duidelijk verhaal dus (bedankt voor de snelle reacties). Ik blijf voorlopig nog ff weg van BP versie update.
Nieuwe CM10 build: https://twitter.com/Scorpio92666
Greveldinges, ik ben benieuwd naar je ervaringen
Ondertussen CM10 even snel getest:
- SIM pin code eerst afgezet op andere ROM
- CM10 geflasht + gapps
- Powerknop probleem is gefixt, wat de telefoon nu bruikbaar maakt
- Voice, Wifi, Mobiele data, GPS werken perfect (bluetooth niet getest)
Wel heb ik het probleem nog steeds dat mijn signaal wegvalt om de x tijd.
Op deze ROM hoef ik enkel Airplane aan/uit te zetten en heb terug verbinding.
Andere ROMS moest ik herstarten.
- APN settings automatisch OK
- Camera (4.3) werkt
- Interface gaat vlot, misschien lichtjes laggy, maar stoort niet
- Led notificaties werken (wel eerst zelf aanzetten in Settings)
- AnTuTu benchmark: 12219
Problemen tot nu toe:
- Na update Super SU vanuit de Play Store heb ik geen ROOT toegang meer
- Stock Email.apk en Exchange2.apk zijn niet aanwezig waardoor geen e-mail in te stellen is.
Kan je wel kopieren vanuit bv de laatste officiele 00.18 ROM of een e-mail app uit de Play Store gebruiken. Gmail werkt wel.
- Catlog loopt vol met errors "Parameter "MAILBOX' not found" om de 0.1 seconden
- SIM pin code eerst afgezet op andere ROM
- CM10 geflasht + gapps
- Powerknop probleem is gefixt, wat de telefoon nu bruikbaar maakt
- Voice, Wifi, Mobiele data, GPS werken perfect (bluetooth niet getest)
Wel heb ik het probleem nog steeds dat mijn signaal wegvalt om de x tijd.
Op deze ROM hoef ik enkel Airplane aan/uit te zetten en heb terug verbinding.
Andere ROMS moest ik herstarten.
- APN settings automatisch OK
- Camera (4.3) werkt
- Interface gaat vlot, misschien lichtjes laggy, maar stoort niet
- Led notificaties werken (wel eerst zelf aanzetten in Settings)
- AnTuTu benchmark: 12219
Problemen tot nu toe:
- Na update Super SU vanuit de Play Store heb ik geen ROOT toegang meer
- Stock Email.apk en Exchange2.apk zijn niet aanwezig waardoor geen e-mail in te stellen is.
Kan je wel kopieren vanuit bv de laatste officiele 00.18 ROM of een e-mail app uit de Play Store gebruiken. Gmail werkt wel.
- Catlog loopt vol met errors "Parameter "MAILBOX' not found" om de 0.1 seconden
Klinkt erg goed! Weer een mooie (grote) verbetering aan CM10.
Ik had kaasnake nog even geholpen door iets te testen met de powerkey (ook al hadden ze het al bijna gefixt), wel geinig.
Ik had kaasnake nog even geholpen door iets te testen met de powerkey (ook al hadden ze het al bijna gefixt), wel geinig.
In the window.
Als ik het goed gelezen heb blijft bluetooth nog steeds niet werken na reboot
Paar minuutjes nadat ie uit kwam geflashed, en ben eigenlijk niet zo verrast. Er zijn een aantal dingen gefixt, maar hij is bij mij best laggy. Heb de cpu wel naar 1400mhz gezet maar dat maakt niet echt een wereld van verschil. Soms hangt ie even een paar seconde en daar erger ik me echt dood aan inmiddeld. Ook liep vanavond m'n telefoon helemaal vast en verloor het scherm ineens langzaam zijn kleuren! Uiteindelijk was het zwart-wit en reageerde mn N2 nergens meer op. Batterij er uit en in, en hij boot weer vrolijk. Vanmiddag kreeg ik ook even geen dataverbinding, dit was na een reboot opgelost. Als ik al deze bugs zie na 1 dag gebruik is het mij wel duidelijk dat dit nog allemaal veel verder ontwikkeld moet worden, maar er is duidelijk vooruitgang in het project. Ik verwacht een goed werkende cm10 over een maand of 2/3 
Ps : Wat wel jammer is, is dat het team dat CM10 voor de N2 maakt niet stock CM10 uitgeeft, maar een aangepaste build...Er zit een of andere gare flashlight app in, en ook de LED notifications app is standaard al geïnstalleerd...
Ps : Wat wel jammer is, is dat het team dat CM10 voor de N2 maakt niet stock CM10 uitgeeft, maar een aangepaste build...Er zit een of andere gare flashlight app in, en ook de LED notifications app is standaard al geïnstalleerd...
Wat ik ook gemerkt heb, is dat de klok nu juist staat (voorlopig toch na 18u in gebruik)
Bij andere ROMS stond die steeds een uur verkeerd en moet ik ClockSync gebruiken.
Het charger probleem is ook gefixt vermits gebaseerd op de 00.18 kernel
Bij andere ROMS stond die steeds een uur verkeerd en moet ik ClockSync gebruiken.
Het charger probleem is ook gefixt vermits gebaseerd op de 00.18 kernel
[ Voor 17% gewijzigd door temintyd op 18-07-2013 09:06 ]
Ik gebruik de xenius9 00.18 rom nu sinds een dag of vier (Freelander I20). Ik kom van 00.14, heb 00.16 overgeslagen) en ik moet zeggen dat ik in de performance van de telefoon verbeteringen zie. Blijf een zwakke wifi verbinding houden en heb twee keer mijn pincode opnieuw moeten ingeven. Ook elke dag nog één of twee keer een flink lag waarbij ik zeker 10-15 seconden moet wachten voor dat 'ie weer meedoet.
De telefoon blijft voor het prijskaartje een topper, maar als je niet op Tweakers zit is de telefoon denk ik niet geschikt voor je.
De telefoon blijft voor het prijskaartje een topper, maar als je niet op Tweakers zit is de telefoon denk ik niet geschikt voor je.
[ Voor 0% gewijzigd door uitsmijtert op 18-07-2013 10:35 . Reden: typo ]
Ik vind de xenius9 roms juist tergend langzaam, de processor is terug geclockt naar 1.1Ghz, waardoor ik het toestel laggy aan vind voelen. De (bijna) stock roms zoals CleaN2 en de normale 00.18 blijven voor mij het soepelst. De wifi verbinding werkt een stuk beter met CM10, maar ik werk niet graag met een telefoon vol bugs, dus dat is geen optie op dit moment.uitsmijtert schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:32:
Ik gebruik de xenius9 00.18 rom nu sinds een dag of vier (Freelander I20). Ik kom van 00.14, heb 00.16 overgeslagen) en ik moet zeggen dat ik in de performance van de telefoon verbeteringen zie. Blijf een zwakke wifi verbinding houden en heb twee keer mijn pincode opnieuw moeten ingeven. Ook elke dag nog één of twee keer een flink lag waarbij ik zeker 10-15 seconden moet wachten voor dat 'ie weer meedoet.
Als ik de talloze uren tel die ik reeds gespendeerd heb aan ROM's te installeren, instellingen te testen, forums te checken... had het voordeliger geweest om een bijbaantje te zoeken en hiermee een A-merk phone te kopen die wel 100% werkt.uitsmijtert schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:32:
Je moet jezelf ook meer zien als een hobbyist, tweaker en testpersoon voor de opvolger van de N2, die natuurlijk helemaal perfect gaat wordentemintyd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:40:
[...]
Als ik de talloze uren tel die ik reeds gespendeert heb aan ROM's te installeren, instellingen te testen, forums te checken... had het voordeliger geweest om een bijbaantje te zoeken en hiermee een A-merk phone te kopen die wel 100% werkt.
Als ze een mediatek processor gaan gebruiken gaat ie perfect worden ja, als ze weer voor samsung gaan wordt het weer zo'n telefoon waar de fabrikant minder van af weet dan de community... Mediatek telefoons hebben over het algemeen een soepele en bugvrije firmware, die al kant en klaar wordt geleverd door mediatek.Pusherman_ schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:50:
[...]
Je moet jezelf ook meer zien als een hobbyist, tweaker en testpersoon voor de opvolger van de N2, die natuurlijk helemaal perfect gaat worden
Ze zijn met de K1 ook overgestapt op een Soc van mediatek, dus waarom niet bij de N3?!Greveldinges schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:37:
[...]
Als ze een mediatek processor gaan gebruiken gaat ie perfect worden ja, als ze weer voor samsung gaan wordt het weer zo'n telefoon waar de fabrikant minder van af weet dan de community... Mediatek telefoons hebben over het algemeen een soepele en bugvrije firmware, die al kant en klaar wordt geleverd door mediatek.
Zal ook een stukje schelen in prijs lijkt me..
Performance, mediateks zijn over het algemener net een tikje langzamer, en lopen vaak een jaartje achter met de concurrentie. Daartegenover zijn ze wel vaak een stuk goedkoper.dutchgio schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:39:
[...]
Ze zijn met de K1 ook overgestapt op een Soc van mediatek, dus waarom niet bij de N3?!
Zal ook een stukje schelen in prijs lijkt me..
Heeft iemand anders ook het probleem, dat als er een koptelefoon aangesloten is (zonder microfoon) dat de voice dialer dan steeds opent? Heb het opgelost door de voicedialer te verwijderen met Titanium backup, maar dat is natuurlijk geen fix.. 00.18_4.1 trouwens.
Bon. Vandaag superwarm en de gsm wou niet echt meewerken.
Tijd om een nieuwe ROM te flashen dus.
Werkje voor morgen.
00.18 goed? Zijn er nieuwe 'getweakte' versies zonder bloatware ook?
Tijd om een nieuwe ROM te flashen dus.
Werkje voor morgen.
00.18 goed? Zijn er nieuwe 'getweakte' versies zonder bloatware ook?
Geveldinges: ja, afhankelijk van hoe de koptelefoon er in zat.
CedricD: weinig verschil met de andere 4.1 roms. Clean2 komt waarschijnlijk het dichtste in de buurt, enige nadeel dat ik zag is geen auto-apn. Qua bugs is het allemaal één pot nat naar mijn gevoel, stabieler dan de basis van cellon zelf gaat jet natuurlijk ook niet worden. Ik ga van de week eens miui proberen (verhalen zijn wisselend dus heb niet echt goede hoop) en xperia-joy-ics. Die is nog op basis van 4.0, eens kijken wat me beter bevalt.
CedricD: weinig verschil met de andere 4.1 roms. Clean2 komt waarschijnlijk het dichtste in de buurt, enige nadeel dat ik zag is geen auto-apn. Qua bugs is het allemaal één pot nat naar mijn gevoel, stabieler dan de basis van cellon zelf gaat jet natuurlijk ook niet worden. Ik ga van de week eens miui proberen (verhalen zijn wisselend dus heb niet echt goede hoop) en xperia-joy-ics. Die is nog op basis van 4.0, eens kijken wat me beter bevalt.
Het is me ook opgevallen dat alleen het linker kanaal werkt als ik muziek afspeel. Als ik bijvoorbeeld Snow van RHCP luister, hoor ik de gitaar in het begin niet, omdat deze dus op het rechter kanaal speelt. Het probleem heb ik op alle roms, hebben jullie dit ook? Hopelijk is het geen hardwarematig probleem..
Nieuwe Xtreamer ROM: http://vondroid.com/threa...z-3-7-22-jellybean.11870/
Dat zou dan denk ik de eerste JB Rom zijn waar de telefoon niet soms zo achterlijk warm wordt.Dear Friends, community members and Xtreamer fans,
We are happy to introduce to you a new release for Xtreamer JoyZ mobile phone: ver. 3.7.22 based on Android 4.1 Jelly Bean.
Our developers have done a tremendous work, not only completely revamping the system and optimizing 4.1 Android OS to better suit our phone, but also fixing many important issues and adding some tasty enhancements.
* Battery charging and draining issue is fixed.
* Phone overheating issue is fixed.
* Disappearing of Contacts after a reboot - fixed.
* Charging the phone with an adapter <1AMP AC - fixed
* New and exciting dialer app added.
* Apex Launcher updated
There are, of course, a lot more changes, as you can expect in such a major update.
Draai momenteel Xenius 00.18 en deze begint me ook lichtjes te irriteren. Unlocken dat op bepaalde momenten niet meer gaat (waardoor je tot één minuut kan gaan wachten tot er iets gebeurt) en algemene lag in de interface.
Toch straks maar eens CleaN2 uitproberen of de nieuwe Xtreamer ROM. Wel eerst de progress die ik gemaakt heb in Waar is Perry? opslaan, anders slaakt mijn vriendin weer een zucht dat ze opnieuw moet beginnen.
Toch straks maar eens CleaN2 uitproberen of de nieuwe Xtreamer ROM. Wel eerst de progress die ik gemaakt heb in Waar is Perry? opslaan, anders slaakt mijn vriendin weer een zucht dat ze opnieuw moet beginnen.
Ik ga er maar vanuit dat die ROM underclocked is, aangezien ze verder niets aan het warmteprobleem kunnen doen zonder kernel sources oid...Bokkiej schreef op maandag 22 juli 2013 @ 13:55:
Nieuwe Xtreamer ROM: http://vondroid.com/threa...z-3-7-22-jellybean.11870/
[...]
Dat zou dan denk ik de eerste JB Rom zijn waar de telefoon niet soms zo achterlijk warm wordt.
Ik ga hem eens flashen en kijken wat hij doetGreveldinges schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:00:
[...]
Ik ga er maar vanuit dat die ROM underclocked is, aangezien ze verder niets aan het warmteprobleem kunnen doen zonder kernel sources oid...
Xenius9's ROMs zijn ook underclocked maar daar kan het nog steeds zijn. Dat lost het niet op dus. Nu is het de vraag of het ook echt opgelost is in de Xtreamer ROM, maar goed, als je de posts van die gast op Vondroid las dan lijkt het alsof hij er wel wat vanaf weet.Greveldinges schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:00:
[...]
Ik ga er maar vanuit dat die ROM underclocked is, aangezien ze verder niets aan het warmteprobleem kunnen doen zonder kernel sources oid...
Ja dat klopt, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat het opgelost is, ik zal 'm eens flashen. Niet de Xtreamer fix vergeten natuurlijkBokkiej schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:13:
[...]
Xenius9's ROMs zijn ook underclocked maar daar kan het nog steeds zijn. Dat lost het niet op dus. Nu is het de vraag of het ook echt opgelost is in de Xtreamer ROM, maar goed, als je de posts van die gast op Vondroid las dan lijkt het alsof hij er wel wat vanaf weet.

Ik kon hem flashen zonder Xtreamer FixGreveldinges schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:28:
[...]
Ja dat klopt, maar het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat het opgelost is, ik zal 'm eens flashen. Niet de Xtreamer fix vergeten natuurlijk
Op het eerste zicht is de CPU niet underclocked. Ben nu Antutu benchmark aan het doen
Edit: Antutu geeft mij een score van14920. Niet slecht dus
en CPU frequency: 1400 MHz (x4)
[ Voor 10% gewijzigd door CedricD op 22-07-2013 15:43 ]
Heb 'm ook even geflashed, helaas wel CWM weer weg... was vergeten de recovery uit het zipje te halen en het updater-script aan te passenCedricD schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:37:
[...]
Ik kon hem flashen zonder Xtreamer Fix.
Op het eerste zicht is de CPU niet underclocked. Ben nu Antutu benchmark aan het doen
Edit: Antutu geeft mij een score van14920. Niet slecht dus
en CPU frequency: 1400 MHz (x4)
Met die Xtreamer rom wordt ie even warm, merk erg weinig verschil en heb 't gevoel dat Xtreamer maar gewoon iets zegt om iedereen tevreden te houden. Het probleem kan alleen opgelost worden door cellon/newman, Xtreamer heeft niets in te brengen ben ik bang.
[ Voor 20% gewijzigd door Greveldinges op 22-07-2013 16:13 ]
Ja, gewoon net zoals je het voor de eerste keer hebt geflashed. Het heeft alleen geen enkele zin om de Xtreamer rom te installeren, ik ga lekker weer terug naar CleaN2Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:25:
Kun je na het installeren van de Xtreamer ROM CWM terugflashen?
Verwijderd
Nou ja, ik vind het een beetje irritant om telkens als ik een ROM flash die paid app fix weer te moeten doen, en Gapps installeren enzo.. als dat bij die Xtreamer niet hoeft dan wil ik die wel proberen.
EDIT: Bij flashen vanuit CWM werd me gevraagd of ik wilde voorkomen dat stck recovery geflasht zou worden, ik heb aangegeven dat ik dat wilde en het lijkt OK te werken...
EDIT: Bij flashen vanuit CWM werd me gevraagd of ik wilde voorkomen dat stck recovery geflasht zou worden, ik heb aangegeven dat ik dat wilde en het lijkt OK te werken...
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2013 16:49 ]
Ik geef ook altijd aan dat ik dat wil, en toch is m'n recovery dan geflashedVerwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 16:39:
Nou ja, ik vind het een beetje irritant om telkens als ik een ROM flash die paid app fix weer te moeten doen, en Gapps installeren enzo.. als dat bij die Xtreamer niet hoeft dan wil ik die wel proberen.
Verwijderd
OK, was het proberen waard 
Heb jij alle wipes gedaan voor het installeren van de Xtreamer ROM?
Ik niet en na het restarten blijft 'ie bij mij hangen op " Updating firmware..."
EDIT: nu wel de wipes gedaan, maar hij doet nog steeds erg lang over "updating firmware"... doe ik iets fout?
Heb jij alle wipes gedaan voor het installeren van de Xtreamer ROM?
Ik niet en na het restarten blijft 'ie bij mij hangen op " Updating firmware..."
EDIT: nu wel de wipes gedaan, maar hij doet nog steeds erg lang over "updating firmware"... doe ik iets fout?
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2013 17:17 ]
Copy the Xtreamer zip file to the SD card root, that should do the trick.
Voor de rest iets noemenswaardig in de Xtreamer ROM?
Nope, helemaal niets bijzonders, je er beter je tijd en moeite niet in steken...AppliArt schreef op maandag 22 juli 2013 @ 18:07:
Voor de rest iets noemenswaardig in de Xtreamer ROM?
Zit nu momenteel op CleaN2. Doet wat het moet doen, vlot en vrij stabiel. Nog maar één keer gehad dat hij vastliep op het lockscreen.
Ik draai op de Xtreamer rom nu. Werkt tot nu toe vlotjes.
Ik draaide 0.16 stock, maar ineens was het accu probleem terug en kon het wel fixen, maar ik dacht, laat ik eens 0.18 installeren. Las dat CleaN2 ook LED voor Whatsapp heeft, dus ga het eens uitproberen. Lees goeie berichten over CleaN2 en volgens mij is het de meest stabiele ROM tot nu toe.
In the window.
Helaas is de pret voorbij.
Mijn toestel had de bekende display hardware bug, steeds vaker moest ik de batterij verwijderen om de rotte verbinding van het display aan te duwen. Zondag werd hem dat fataal en kwam er een barst km het scherm, daarna alleen nog beeld bij continu druk uitoefenen. Geen doen dus.
Ik heb met plezier met roms gespeeld de afgelopen maanden. Nu voor mij een toestel dat hopelijk qua hardware wat degelijker is, de HTC One.
Mocht er iemand interesse hebben in mijn kapotte newman, voor bijvoorbeeld de batterij, dan hoor ik het wel.
Ik hoop dat jullie langer plezier hebben van het Chineesje :-)
Mijn toestel had de bekende display hardware bug, steeds vaker moest ik de batterij verwijderen om de rotte verbinding van het display aan te duwen. Zondag werd hem dat fataal en kwam er een barst km het scherm, daarna alleen nog beeld bij continu druk uitoefenen. Geen doen dus.
Ik heb met plezier met roms gespeeld de afgelopen maanden. Nu voor mij een toestel dat hopelijk qua hardware wat degelijker is, de HTC One.
Mocht er iemand interesse hebben in mijn kapotte newman, voor bijvoorbeeld de batterij, dan hoor ik het wel.
Ik hoop dat jullie langer plezier hebben van het Chineesje :-)
Pff... Alweer een N2 minder, er gaan er wel erg veel kapot geloof ik. Als ik het display probleem heb stuur ik 'm gewoon meteen op voor garantie, als ik er zelf mee ga klooien komt het vast niet goed.
Volgens mij komen er steeds lurkers tevoorschijn als hun telefoon stuk is, dus misschien (hopelijk) is het beeld vertekend. Had het probleem nou ook nog met hitte te maken? Dat pleit ervoorom een ics rom te gebruiken.
Mijn bijdragen aan dit topic zijn inderdaad op 1 hand te tellen. Ik was er wel vrij snel bij, er staat nog een post van mij op de startpagina van dit topic.
Het probleem had niet met warmte te maken, puur met de hardware.
Het probleem had niet met warmte te maken, puur met de hardware.
Als ik ook op vondroid lees, zijn er gewoon veel mensen met het display probleem. Het is denk ik een productie fout die op kan gaan spelen als je toestel erg heet is geworden, waarschijnlijk zet er dan iets uit of komt er een contactje los ofzo.
Let op:
Discussie over levertijden, prijzen, bestellingen en alle andere niet-technische dingen graag HIER.
Discussie over levertijden, prijzen, bestellingen en alle andere niet-technische dingen graag HIER.