Ff mijn resultaten tot nu toe. Deze handleiding precies uitgevoerd, ook al is het eigenlijk gewoon een adb flash. Wel met die second : N2_15 Newman_N2_15.zip( Date 2012.12.15 ) rom.
http://vondroid.com/threa...shtool.4968/#.U5q49Ciw6zr
Na opstarten kreeg ik dus een zwart scherm, al kon ik wel zien dat het scherm oplicht. NA opstarten in recovery gaf het aan: system recovery E3
Dus nog maar eens een flash via recovery er op losgelaten. Wel eerst:
”wipe factory/data > Yes”
”wipe cache > Yes”
”advanced > wipe dalvik cache > Yes”
En toen de cleaN2 er overheen.
Resultaat tot nu toe: 82% ontladen, 12u47m392 op accu
mobiel stand-by 71%
Telefoon inactief 10%
Wi-Fi 10%
Bluetooth 9%
Geen scherm bleeding. Als ik kijk bij Scherm aan, Zie ik 3 korte streepjes van ongeveer 1 minuut in al die tijd dat hij aan is. En die komen overeen met de keren dat ik hem zelf aan heb gezet.
Dit was kaal, dus nog geen apps geïnstalleerd, maar wel Wi-Fi en Bluetooth Continu aan. Verder stond het scherm op het batterij scherm zodat ik het verbruik kon blijven volgen. Elke keer uitgezet met de knop.
Om de zaak te flashen heb ik eerst ik eerst de Bootloader unlocked, en toen CWM 6.0.3.5. er op.
Maar dit is al hoopvol. In elk geval niet die idiote Digma rom rom gebruiken of de Digma upgrade van PandaWill. Ik heb daar nog niets fatsoenlijks van gezien.
Als iemand er behoefte aan heeft dan kan ik alle benodigde software in een rar pakken en ter download klaarzetten.
Nu ga ik de zaak onder belasting proberen, en zien wat die laadbug doet.
Nog even een kleine opmerking. Ik heb dus geen backup terug gezet van de apps, maar echt alles opnieuw geïnstalleerd. Ik wilde 100% zeker zijn dat er van de oude rom niets mee zou komen.
[
Voor 5% gewijzigd door
starcopy op 14-06-2014 22:54
]