Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 11:00

EMP

Krulloos!

Bokkiej schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 20:38:
[...]

Misschien niet algemeen, dat dacht ik omdat het bij mij wel zo was: http://www.pandawill.com/...0-point-touch-p70195.html
Yep, ik zie het ook staan, maar net nog even gechecked, ik heb er geen gele back-cover bij gekregen.

Vind het verder niet erg, de standaard back-cover voelt prettig aan en bevalt verder goed :)

[ Voor 9% gewijzigd door EMP op 24-05-2013 01:07 ]

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 13:48

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Topicstarter
Vondroid is nog steeds offline.. Vind het sowieso wel vreemd dat hét forum voor de N2 vondroid is, en niet XDA/Modaco.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:22
Bon, ik heb het batterij-wil-niet-meer-dan-30%-opladen-probleem. Ff backuppen en daarna alles wipen. v00.29 er terug opzetten en hopen dat het opgelost is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Topicstarter
CedricD schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:02:
Bon, ik heb het batterij-wil-niet-meer-dan-30%-opladen-probleem. Ff backuppen en daarna alles wipen. v00.29 er terug opzetten en hopen dat het opgelost is :)
Telefoon helemaal uitzetten en dan opladen, kijken of dat werkt. Heeft bij mij het probleem opgelost, daarna geen last meer van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Greveldinges schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 15:07:
[...]

Telefoon helemaal uitzetten en dan opladen, kijken of dat werkt. Heeft bij mij het probleem opgelost, daarna geen last meer van gehad.
Ik heb gwn gedaan wat ik beschreven heb.
Werkt perfect. (Alé ja, ik heb hem uitgetrokken toen hij op 91% zat omdat ik hem dringend nodig had :P)

Eindwerk is binnen bij de drukker dus morgen eens bezighouden met een update naar 4.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo98
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-01 14:06
hallo,

sorry dat ik naar een ander probleem ga.
Maar ik heb tmobile simkaart en heb de apn ingevoerd, heb al een keeer internet gehad.
maar ik heb een opwaardeer code, en bel 1244 en volg de instructies, en voor code in, zegt dat ding ''Uw prepaid code is onjuist'''.
M'n zus zegt dat die dingen altijd kloppen.

kunnen jullie helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Het telefonisch doorgeven van een prepaidcode, en kunnen internetten / apn instellingen hebben volgens mij niets met elkaar te maken. Daarnaast zou je de 1e zijn die dat probleem ondervindt, ik wil niet gelijk zeggen dat het een gebruikersfout is maar wat als die code echt onjuist is? Kan je de simkaart in een ander toestel stoppen en dan wel opwaarderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theo98
  • Laatst online: 10-01 14:06
Ik heb micro sim en mn zus en vader allemaal iphone 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Topicstarter
Heeft iemand hier al geprobeerd om een SD als ExFat of NTFS te formatteren? M'n N2 pakt het SD-kaartje niet meer als ik een ander bestandssysteem gebruik dan FAT32, waardoor ik geen bestanden groter dan 4GB kan gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeyuentuen
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-09 19:52
TomONeill schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:00:
Er is weer eens iets mis bij Vondroid.com waardoor we niets kunnen zien. Handig.
De site was aan het verhuizen nr een andere datacenter
Normaal zou nu alles weer inorde zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vrijdag de Xtreamer JoyZ mooi toestel maar zoals in het begin van dit topic staat vermeld is het microfoon geluid heel erg zwak is. Het gaat hier echter om de Newman 2 maar dit is het zelfde toestel als de xtreamer joyz.Bij een gesprek krijg ik te horen dat ik heel zwak en veraf klink.
Verder werdt ook vermeld dat de accu niet tot 100%oplaat dit probleem heb ik ook mijn toestel komt niet verder dan 98%.
Verder ben ik tot nu toe heel tevreden over het toestel werkt lekker lgt mooi in de hand alleen was het ff wennen heb voorheen de lg optimus 3d gehad en nu ook nog de lg optimus 4xhd in gebruik.
Toestel is wel geroot.Maar wat ik wil weten is of er voor het batterij probleem en microfoon probleem een oplossing is of dart daar een update voorkomt.
Heb nu de versie erop staan toen toestel heb gekocht en er is geen update geeft toestel aan.
Iemand met oplossing of sugestie ik hoor het graag thnx alvast ,John.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Hint: je telefoon "geeft aan" dat de batterij maar tot 98% oplaad.
De werkelijkheid is anders, je telefoon laadt gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Now nee ik heb battery calibraty app erop en die zegt laat batterij op tot 100% kan nu niet calibreren en bij mijn anderre toestel de lg 4xhd geeft hij die melding bij 100% vol niet.Heb op bijde toestellen ook batery docter erop en bij xtreamer geeft die ook maar 98% aan en bij de lg 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:27
jaja daar istie weer: de nieuwe ROM! http://vondroid.com/threads/n2_00-13.10233/
Nog geen enkel commentaar over veranderingen. We zullen zien :) ik zat niet op te letten, het volgende wordt aangegeven op vondroid:

A precise alignment battery display, extended battery life duration of the crash, and a significant improvement in heat generation
2, the storage location of the photo has been re-set, the freedom to choose the phone memory or external SD card
3, re-adjust the desktop background, not a single black background
4, the sound of the camera taking pictures was debugged, the user can set the shutter sound
5, the user is invalid reflected automatically adjust the brightness has been fixed, you can automatically adjust the screen brightness

Nou dat lost precies 0 van mijn problemen op zo te lezen ;-)

[ Voor 72% gewijzigd door Bokkiej op 27-05-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Bokkiej schreef op maandag 27 mei 2013 @ 22:49:
jaja daar istie weer: de nieuwe ROM! http://vondroid.com/threads/n2_00-13.10233/
Nog geen enkel commentaar over veranderingen. We zullen zien :)
Fijn dat jij ook zit te speuren of er een 4.1 is die betaalde apps kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Ik heb die 00.13 versie aangepast naar mijn normen maar hij wil niet proper flashen :x.

Ben momenteel wel met een ander project bezig ivm de Newman. Later meer ;)

Nu wat meer:
Xtreamer 3.5.23 op Newman N2

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2013/05/28/Screenshot2013-05-28-11-00-019BMJq.png Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2013/05/28/Screenshot2013-05-28-11-00-39Hl1Zh.png Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2013/05/28/Screenshot2013-05-28-11-00-55kTQgP.png Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2013/05/28/Screenshot2013-05-28-11-01-112Nrnf.png Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2013/05/28/Screenshot2013-05-28-11-01-36QSiDN.png Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2013/05/28/Screenshot2013-05-28-11-02-36lg8RX.png Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2013/05/28/Screenshot2013-05-28-11-03-001HdK7.png Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2013/05/28/Screenshot2013-05-28-11-03-25A6X1Z.png

[ Voor 70% gewijzigd door CedricD op 28-05-2013 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Topicstarter
Hoe heb je hem kunnen booten? Heb alles geflashed maar kreeg een bootloop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Greveldinges schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:14:
Hoe heb je hem kunnen booten? Heb alles geflashed maar kreeg een bootloop..
Flash dit bestand nadat je Xtreamer hebt geflashed. Dit werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomONeill
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-08 12:39

TomONeill

How much is that doggie...

Topicstarter
De aan/uit knop voelt zwaarder aan bij mij. Doet het wel gewoon, maar het "klik" effect is er al een klein beetje uit. Hopen dat het niet erger wordt :x

Tof van die nieuwe ROM. Die ga ik binnenkort maar eens flashen. Ik draai nu nog ICS.

In the window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Ik ga de Xtreamer ROM proberen aanpassen zodat hij vlotjes draait op onze Newman. Zal iets voor morgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Topicstarter
CedricD schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:18:
[...]

Flash dit bestand nadat je Xtreamer hebt geflashed. Dit werkt ;)
Ik las 't al op vondroid, de bootloader wordt dus gechecked. Hoe bevalt de rom verder? Heb nu net 00.13 geflashed, maar ben niet tevreden. Ben ik de enige die soms vreemde blokjes of lijnen door het beeld ziet op 4.1? Of dat een bepaald gedeelte van het scherm eerder gerefreshed wordt dan een ander deel? Vrij irritant, maar vind 4.1 verder wel een verbetering. Sinds 00.13 is de auto brightness ook gefixt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Greveldinges schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:55:
[...]

Ik las 't al op vondroid, de bootloader wordt dus gechecked. Hoe bevalt de rom verder? Heb nu net 00.13 geflashed, maar ben niet tevreden. Ben ik de enige die soms vreemde blokjes of lijnen door het beeld ziet op 4.1? Of dat een bepaald gedeelte van het scherm eerder gerefreshed wordt dan een ander deel? Vrij irritant, maar vind 4.1 verder wel een verbetering. Sinds 00.13 is de auto brightness ook gefixt :)
Ik heb weer mijn oude ROM gerestored. Vanavond verder experimenteren met de Xtreamer ROM en naar mijn noden aanpassen :+ .

Ik draai nog op v00.11. Heb hem al een geupdate naar v00.13 maar ik was al mijn widgets kwijt :+.

Morgen heb ik de hele dag vrij dus kan ik mij er mee bezig houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Ik draai momenteel de Xtreamer rom, maar is volgens mij redelijk hetzelfde aan de standaard. In ieder geval ook de tijdfout en de Vodafone fout.

Hij voelt snel aan, maar dat doet de officiele ook (alleen af en toe lijkt die "vol" te lopen en met je even rebooten.. kijken of deze dat ook doet). Verder draait hij gewoon de Apex launcher, die ik ook bij de originele rom gebruik.

Verder geen nadelen, maar ook geen grote voordelen t.o.v. de officiele vooralsnog.

Weet iemand trouwens hoe je in Apex launcher de lockscreen shortcuts kunt wijzigen?

[ Voor 8% gewijzigd door dangerousp op 28-05-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Topicstarter
dangerousp schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:34:
Ik draai momenteel de Xtreamer rom, maar is volgens mij redelijk hetzelfde aan de standaard. In ieder geval ook de tijdfout en de Vodafone fout.

Hij voelt snel aan, maar dat doet de officiele ook (alleen af en toe lijkt die "vol" te lopen en met je even rebooten.. kijken of deze dat ook doet). Verder draait hij gewoon de Apex launcher, die ik ook bij de originele rom gebruik.

Verder geen nadelen, maar ook geen grote voordelen t.o.v. de officiele vooralsnog.

Weet iemand trouwens hoe je in Apex launcher de lockscreen shortcuts kunt wijzigen?
Lockscreen shortcuts hebben niets met de launcher temaken, tenzij je launcher ook het lockscreen vervangt. Dit is niet iets dat Apex doet, maar wel bijvoorbeeld MiLocker van MiHome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Greveldinges schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 15:15:
[...]

Lockscreen shortcuts hebben niets met de launcher temaken, tenzij je launcher ook het lockscreen vervangt. Dit is niet iets dat Apex doet, maar wel bijvoorbeeld MiLocker van MiHome.
Dan de vraag anders gesteld, kan ik in de Xtreamer rom de shortcuts aanpassen van het lockscreen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
dangerousp schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:34:

Is Xtreamer ook niet gewoon een soort fancy Custom rom? Ik dacht te lezen dat ze iemand inhuren van XDA developers die een skin, bootfilmpje en een launcher in de officiële mikt zodat ze een eigen branded rom hebben.

Wat gebruiken jullie eigenlijk aan camera apps? Ik zit op 4.1.1 van PikPak en ten eerste duurt het lang voordat de camera scherpstelt en ten tweede zijn dan alsnog de helft van de foto's wat onscherp. VOor de zekerheid maak ik er maar steeds twee, dan is de kans dat er een goede tussenzit wat groter. Intussen heb ik de camera firmware geupgrade naar 0x107 maar dat lijkt niet echt te helpen. Foto's groter dan 10x15cm (op beeldscherm) zijn meestal al niet mooi meer.
Gerelateerd: zou het niet mogelijk zijn om camera firmware van een Sony rom (Xperia Z ofzo) te flashen?

[ Voor 24% gewijzigd door Bokkiej op 28-05-2013 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Zit er op die rom van de Xtreamer standaard de playstore geïnstalleerd? ook voor betaalde apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppliArt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 22:10
Mijn reviewomtrent de Newman N2 staat online. De problemen die ik er in aankaart, komen die ongeveer overeen met wat jullie hebben? Daarmee bedoel ik onderandere:
  • Systeem dat trager/vastloopt met Chrome
  • Camera die traag is en stottert + verkeerde kleurweergave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Led doet het nu wel in de xtreamer rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtreamer joyz vanaf vrijdag in bezit microfoon geluid blijft zelfde na hier en daar wat gedaan te hebben .Vandaag de accu eens getest ,vanaf 8.30 constant muziek speler aan gehad tot 16.30 en data verkeer gewoon aan,ondertussen wat emails opgehaald en wat surfwerk.Verbruik 35% accu vermogen.Lijkt me niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Topicstarter
dangerousp schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:00:
Led doet het nu wel in de xtreamer rom
Merkte het ook op, maar de rode én de blauwe led gaan allebei branden... Beetje vreemd, maar ach, beter dan geen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Mijn batterij is nu alleen al 5 uur op 65 procent.. Daar gaat nog wat mis.

Edit: Dit stoorde mij dusdanig dat ik officiele weer terug heb gezet :). Ook bleef bij de Xtreamer rom soms de notificatiebalk hangen.

[ Voor 48% gewijzigd door dangerousp op 29-05-2013 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij brand rode led met laden en blauw als laden klaar is.Maarja dat is maar 1 keer gebeurd dat hij 100% aangaf daarna komt ie niet verder dan 98% al staat hij de hele nacht op de lader.Vandaag eens wat anders proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervelend gevalletje ondekt ,toestel schakeld zich zelf uit zonder dat er iets op gedaan wordt is inmiddels al de derde keer dat gebeurd .Dacht in eerste instantie dat het kwam door dat ik hem in mijn zak had en er op drukte,maar gebeurd ook als hij op tafel ligt.Weet er iemand hoe dit komt of wat de oorzaak is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppliArt
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-07 22:10
Xtreamer heeft de recente Jelly Bean update blijkbaar ongedaan gemaakt en raad iedereen aan om terug naar ICS te switchen omwille van 'USB' problemen? Vreemd. Die 100 euro meer voor de Joyz pays off then.

Had op Vondroid trouwens ook een reactie gelezen van die ene Cosmin_Dan daar van Xtreamer. Zou volgens hem "major manufacturing enhancements", waar hij natuurlijk een andere backcover mee bedoelt. Ik vind dat ze wel een beetje een grote mond krijgen met hun buggy builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:44:
Bij mij brand rode led met laden en blauw als laden klaar is.Maarja dat is maar 1 keer gebeurd dat hij 100% aangaf daarna komt ie niet verder dan 98% al staat hij de hele nacht op de lader.Vandaag eens wat anders proberen.
Toestel geeft weer gewoon 100% accu capaciteit aan en heb calibratie uitgevoerd .Had hem op tricle charge gezet nadat 98%geladen was en niets meer bij kwam.Geeft nu weer mooi 100% aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 21:12:
Xtreamer joyz vanaf vrijdag in bezit microfoon geluid blijft zelfde na hier en daar wat gedaan te hebben .Vandaag de accu eens getest ,vanaf 8.30 constant muziek speler aan gehad tot 16.30 en data verkeer gewoon aan,ondertussen wat emails opgehaald en wat surfwerk.Verbruik 35% accu vermogen.Lijkt me niet slecht.
Vandaag het zelfde gedaan maar dan muziek via bluetooth headset accu verbruik 41%.MOOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Topicstarter
CosmicDan
How about this? You guys give us suggestions and reports, and we fix it/do it if we have time and if it's beneficial to us. If it's suitable for the N2 ROM, we will share framework patches (smali, XML etc) for it. That's more than fair. We're open to the concept of helping the community who have gotten the blunt end of the stick with Newman, but we are not a source of free labor. We work for Xtreamer, not Newman or Vondroid.
link

Klinkt als een goede deal toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Greveldinges op 30-05-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Klinkt alsof het de moeite is voortaan hun Roms te gebruiken als ze inderdaad goed reageren op gevonden bugs :-) wat een negatief gedoe verder trouwens in dat draadje (van beide kanten).

En een gemodde .13: http://vondroid.com/posts/35279/ . Misschien van het weekend proberen...

[ Voor 20% gewijzigd door Bokkiej op 30-05-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraagje, ik heb de de rom van CedricD geplaatst. zie nu de postt van de Xtreamer Roms.
Zou dit nu ook eens willen proberen, maar hoe maak ik een backup van mijn bestaande apps die ernu opstaan?
Bij het gebruiken van de de ROm van Cedric moest ik alles weer installeren.

Ben een newbee met dit, dus hopelijk kan iemand mij op de weg helpen?

Daarbij ff 2 andere vraagjes,

met de huidige rom werkt de BT niet , werkt met de Xtreamer dit wel?

Is de Roms van Xtreamer beter? of kan je beter nog nog ff wachten?

Alvast bedankt
Ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Titanium backup uit de play store volgens mij. Verder weet ik het ook niet, voor Bluetooth problemen zou ik op vondroid zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:23:
Ff een vraagje, ik heb de de rom van CedricD geplaatst. zie nu de postt van de Xtreamer Roms.
Zou dit nu ook eens willen proberen, maar hoe maak ik een backup van mijn bestaande apps die ernu opstaan?
Bij het gebruiken van de de ROm van Cedric moest ik alles weer installeren.

Ben een newbee met dit, dus hopelijk kan iemand mij op de weg helpen?

Daarbij ff 2 andere vraagjes,

met de huidige rom werkt de BT niet , werkt met de Xtreamer dit wel?

Is de Roms van Xtreamer beter? of kan je beter nog nog ff wachten?

Alvast bedankt
Ron
Als je clockworkmod recovery hebt dan kun je hem op die manier backuppen en terugzetten.
Zo kan je dat doen: YouTube: How To Nandroid Backup Galaxy S III Clock Work Mod Recovery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sterremos
  • Laatst online: 12-09 10:28
CedricD schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 09:57:
[...]

Als je clockworkmod recovery hebt dan kun je hem op die manier backuppen en terugzetten.
Zo kan je dat doen: YouTube: How To Nandroid Backup Galaxy S III Clock Work Mod Recovery
Dit is de backup van de rom, hoe met de bestaande APP die je nu heb staan en als je deze bij een nieuwe rom ook wil terug zetten?

ron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Topicstarter
sterremos schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 10:39:
[...]

Dit is de backup van de rom, hoe met de bestaande APP die je nu heb staan en als je deze bij een nieuwe rom ook wil terug zetten?

ron
Dan zoek je titanium backup in de play store, daarmee kun je apps backuppen en op een andere rom terugzetten. Maar ik raad je niet aan om de Xtreamer rom te proberen, erg veel bugs op dit moment. Ik ben zelf ook terug naar de officiele rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 21:55
Zijn hier ook mensen die een reserve accu hebben gekocht?

Ik heb zelf bij Etotalk een reserve accu meebesteld, maar deze is dus niet helemaal goed waardoor m'n N2 issues heeft als ik die accu gebruik.
Nu zegt Etotalk dat ik de accu terug moet sturen en dan krijg ik een nieuwe (shippingkosten naar China zijn volgens mij hoger dan een nieuwe accu te bestellen :S)

Aangezien ik toch wel graag een extra accu wil hebben, ben ik benieuwd naar welke extra accu jullie hebben gekocht en waar en of deze goed bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zet ik de xtreamer joyz terug naar fabrieks instellingen want camera doet het niet meer heb al wat opties geprobeert maar geen fabrieks instelling.En hij geeft aan dat er een update is maar snap er niet zoveel van wat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel dus dat ik hem niet naar fabrieks instellingen krijg via recovery mode, is dat niet te doen door bepaalde knoppen in te drukken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het gevonden toestel terug naar fabrieks instelling maar camera werkt nog steeds niet.HELP PLEACE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update gedaan en heb nu snap en snapcamera erop maar camera werkt nog steeds niet .Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Het is denk ik handiger om 1 post te editten, dan 4 posts onder elkaar te zetten.

Welke camera software versie heb je? Doet hij het in andere roms wel?
Zie je geen beeld of kun je alleen de foto niet maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Leg dan op zn minst even uit wat je hebt gedaan wat ervoor zorgde dat de camera het niet meer deed.
Het zijn nu 4 losse zinnenvzonder onderbouwing en daar kunnen wij ook niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
http://vondroid.com/threa...n-n2-freelander-i20.5205/

Puntje 4. Hogelijk werkt het maar je probleem komt vaker langs op vondroid dus het moet op te lossen zijn. En wat de anderen zeggen, overzichtelijk in een post hoe het misging en wat je stap voor stap geprobeerd hebt maakt het makkelijker om te helpen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Topicstarter
Gewoon even je camera ISP updaten naar de laatste versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greveldinges schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 09:55:
Gewoon even je camera ISP updaten naar de laatste versie :)
Ja oke en dat heb ik dus gedaan en vanaf dat moment doet hij het niet meer.Toen ik dat probeerde te doen bleef hij op 0% staan en starte weer op en kreeg melding camera is gestopt.Zelf na een harde reset geen verdetering.Ook niet na andere sotfware versiewerkt camera niet ,wel is icoon verandert naar snapcamere en galerij naar snap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 09:13:
Het is denk ik handiger om 1 post te editten, dan 4 posts onder elkaar te zetten.

Welke camera software versie heb je? Doet hij het in andere roms wel?
Zie je geen beeld of kun je alleen de foto niet maken?
Modelnummer xtreamer joyz
Buildnummer xtreamer 3.5.30 Smalbandversie v1.0
Kernel versie 3.0.15-svn4430 buildsrv@lxdex2#54
en ik zie geen beeld.

En soory dat mischien beetje onhandig over komt maar ben nieuw in dit soort dingen voor heen gewerkt met lg toestelen dus ook niet met roms ed.Maar begint het een beetje te leren.

Diversen keren geprobeerd met anderre versies maar geen resultaat geeft dan wel aan camera isp fireware update maar gebeurd niks.Is er soms een zip bestandje wat ik mis.
Krijg op deze manier al bijna spijt dat toestel heb aangeschaft.(grapje ik vindt mooi en lekker toestel ) maarja geen cam :(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2013 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Welke camera firmware heb je er nu op staan? X0.97?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:42:
Welke camera firmware heb je er nu op staan? X0.97?
Geen idee waar kan ik dat zien? Gevonden 0x0 .En nu zie ik op vondroid diverse zip bestanden en dat ik RS-M7MO bin zou moeten hebben,maar welke?
En als ik op een zip bestand klik kom ik op een chinese site ja en dat verstaan we niet dus schiet niet op.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2013 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
die zitten in de roms die je kan downloaden. Als ik het goed heb is er sinds januari geen nieuwe camera firmware uitgekomen dus elke recente rom is denk ik prima, overal zit dan 0x108 in.

0x0 klinkt gek trouwens maar goed, je camera doet het niet, dus dat klopt op een bepaalde manier ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkiej schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:34:
die zitten in de roms die je kan downloaden. Als ik het goed heb is er sinds januari geen nieuwe camera firmware uitgekomen dus elke recente rom is denk ik prima, overal zit dan 0x108 in.

0x0 klinkt gek trouwens maar goed, je camera doet het niet, dus dat klopt op een bepaalde manier ook :p
Heb al div geprobeerd maar geen resultaat kan iemand me een link geven welke ik moet hebben en hoe te instaleren ik zet het op de sd kaart en dan via recovery en ook via external sd geprobeert en dan camera update via *#3646633*# maar gebeurd niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:48:
[...]

Heb al div geprobeerd maar geen resultaat kan iemand me een link geven welke ik moet hebben en hoe te instaleren ik zet het op de sd kaart en dan via recovery en ook via external sd geprobeert en dan camera update via *#3646633*# maar gebeurd niks.
Zet hem zowel op interne als externe geheugen. Per rom is het verschillend waar hij zoekt, dan weet je dat het iig goed gaat. En dan inderdaad via *#3646633*# en dan Camera ISP Fireware update.

Edit: update om de LED te laten werken. Alleen als je een .13 rom hebt en busybox en dan flashen via CWM. Werkt perfect.

[ Voor 9% gewijzigd door dangerousp op 03-06-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:18:
[...]

Zet hem zowel op interne als externe geheugen. Per rom is het verschillend waar hij zoekt, dan weet je dat het iig goed gaat. En dan inderdaad via *#3646633*# en dan Camera ISP Fireware update.

Edit: update om de LED te laten werken. Alleen als je een .13 rom hebt en busybox en dan flashen via CWM. Werkt perfect.
Ja thnx ok maar welke versie moet ik er dan opzetten heb er nu opstaan wat ik stukje terug beschreven heb en alles werkt alleen die camera niet.En zijn die camare drivers niet appart te downloaden ben nu al bijna 3 dagen aan het zoeken .En ook diverse updates gedownload van Vondroid maar die krijg ik er niet op.Ik weet ben nog
beetje noop in deze zaken eerste geroote fone.Als ik de camera maar weer gefixt krijg ben ik te vreden.

Maar hoe komt het als ik toestel terug zet naar fabrieks instellingen dat de camera dan nog niet werkt.?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2013 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Als je de officiële volledige zip file download, dan staat hij daar in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op maandag 03 juni 2013 @ 20:27:
Als je de officiële volledige zip file download, dan staat hij daar in
Ja ok geef eens een link waar ik die vindt heb al vanalles gedaan net weer een andere gedownload maar niks instaleerd hem niet melding instalatie afgebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
http://vondroid.com/threa...0-official-firmware.4782/ pak er hier 1 van en kijk in de zip voor RS-M7MO.bin en dan nog een keer proberen. Anders terugsturen voor garantie.. Je had een originele xtreamer toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op maandag 03 juni 2013 @ 21:40:
http://vondroid.com/threa...0-official-firmware.4782/ pak er hier 1 van en kijk in de zip voor RS-M7MO.bin en dan nog een keer proberen. Anders terugsturen voor garantie.. Je had een originele xtreamer toch?
Die RS-M7MO heb ik al 20x geprobeert en ja is originele xtreamer
modelnr.xtreamer joyz
build versie xtreamer 3.5.30
smalband versie v1.0
kernel versie 3.0.15-svn4430buildsrv@lxdex2#54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:59:
[...]

Die RS-M7MO heb ik al 20x geprobeert en ja is originele xtreamer
modelnr.xtreamer joyz
build versie xtreamer 3.5.30
smalband versie v1.0
kernel versie 3.0.15-svn4430buildsrv@lxdex2#54
En het probleem is onstaan nadat ik *#6346633*# in typte en camera update gedaan had vanaf dat moment werkte camera niet meer.En de rest is bekend wat ik gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zit al in de doos morgen terug waar ie vandaan komt kijken of nieuwe krijg net 14 dagen in bezit dus dat moeten lukken ruilen of anders geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 01:44:
Hij zit al in de doos morgen terug waar ie vandaan komt kijken of nieuwe krijg net 14 dagen in bezit dus dat moeten lukken ruilen of anders geld terug.
Je hebt hopelijk wel eerst de standaard firmware terug geflashed... Ben bang dat ze anders zeggen dat het je eigen schuld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Topicstarter
00.14_4.1 is uit
Update Description
1, the installation location of the application for a change, APK files can be attached to an external SD card.
2, mobile phone connected to the computer can not read the SD card BUG has been fixed
3, fix the user reflect Camera picture distortion when recording failure
link:
http://bbs.newman.mobi/fo...d&tid=268295&extra=page=1

Direct download:
http://pan.baidu.com/shar...=2933322917&uk=1143976775
Ik ga weer een eigen custom firmware maken op deze build, als iemand intresse heeft, laat het weten :9

[ Voor 8% gewijzigd door Greveldinges op 04-06-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ik ben vooral geïnteresseerd in een 4.1 met GoogleApps waarbij ik ook mijn betaalde apps kan installeren.
Ben alleen bang dat dit binnen de 4.1 tak niet gefixt wordt omdat dit een Android bug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Topicstarter
Chris.nl schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:00:
Ik ben vooral geïnteresseerd in een 4.1 met GoogleApps waarbij ik ook mijn betaalde apps kan installeren.
Ben alleen bang dat dit binnen de 4.1 tak niet gefixt wordt omdat dit een Android bug is.
Jup, denk niet dat dat gefixt wordt.. Ik denk dat een bug report bij Xtreamer meer zin heeft dan bij Newman, aangezien zij er niets mee temaken hebben, Newman levert geen Play Store mee.

Edit:
Misschien werkt dit?

[ Voor 12% gewijzigd door Greveldinges op 04-06-2013 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
Greveldinges schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:34:
00.14_4.1 is uit

[...]

Ik ga weer een eigen custom firmware maken op deze build, als iemand intresse heeft, laat het weten :9
Ik!

Ik heb geen tijd om er een deftig in elkaar te steken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Greveldinges schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:12:
[...]

Jup, denk niet dat dat gefixt wordt.. Ik denk dat een bug report bij Xtreamer meer zin heeft dan bij Newman, aangezien zij er niets mee temaken hebben, Newman levert geen Play Store mee.

Edit:
Misschien werkt dit?
Hopelijk werkt dat, ALS ik tijd heb zal ik dat eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greveldinges schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:51:
[...]

Je hebt hopelijk wel eerst de standaard firmware terug geflashed... Ben bang dat ze anders zeggen dat het je eigen schuld is.
JAJA Heb ik zeker gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toestel terug gebracht naar de zaak waar gekocht had ,daar hebben ze nog geprobeerd met anderre software en anderre rom erop toestel geflacht en nog geen camera .Techneut kwam tot de conclusie dat het een hard en geen sofware probleem is.Krijg gewoon een nieuw toestel was alleen niet op vooraad in de winkel ,staat in de backorder.
Zijn er toch nog winkels die wel service bieden.Nu maar hopen dat ik hem snel krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
00.14_4.1 is uit

[...]

Ik natuurlijk, maar dat wist je waarschijnlijk al ;)
Ik draai momenteel nog jouw 4.0 versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerocool82
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-09 19:23

zerocool82

Ignorance causes chaos

Topicstarter
00.14_4.1 is uit

[...]

Ik :Y
Chris.nl schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:00:
Hier geeft iemand aan dat hij geen problemen heeft met betaalde apps (versie 00.14_4.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Dat was dr maar eentje terwijl het probleem vaak daarna ontstaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temintyd
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-10-2023
Zojuist geupdate van 00.0E naar de nieuwste 00.14 (stock), ook de BP en camera firmware geflasht.
Zit nog steeds met volgende 2 problemen:
- een aantal keer per dag valt mijn gsm signaal weg, moet dan PIN code terug ingeven.
Ik denk (niet zeker) dat dit probleem ontstaan is na update van 00.29 naar 00.0E (ook BP update)
- automatische tijd/tijdzone staat een uur verkeerd. Dit los ik voorlopig op met ClockSync

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
"newman fix the problem with paid apps they are installing fine! BUT when restart the phone stays at boot. ONLY when you isntall PAID apps. i have try several cases and paid apps are the issue!! "

http://vondroid.com/threa...ial-firmware.4782/page-61

Klinkt goed! ;) Nog steeds gezeik met paid apps blijkbaar.

Ik heb trouwens ook op elke 4.1 rom gehad dat ik om de zoveel tijd opeens opnieuw pincode moest invoeren (soms een dag niet, soms 2 keer per dag). Van 4.0 (.29) kan ik me dat niet herinneren.
Ook valt ook soms (soms dagelijks, soms dagen niet) de mobiele dataverbinding weg. Als die reset doordat ik bijv. opnieuw aanmeld op het netwerk of hem op 2G stand zet werkt het meteen weer. Dit had ik volgens mij ook op de 4.0 rom (.29).

[ Voor 44% gewijzigd door Bokkiej op 05-06-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Bokkiej schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 10:22:
"newman fix the problem with paid apps they are installing fine! BUT when restart the phone stays at boot. ONLY when you isntall PAID apps. i have try several cases and paid apps are the issue!! "

http://vondroid.com/threa...ial-firmware.4782/page-61

Klinkt goed! ;) Nog steeds gezeik met paid apps blijkbaar.

Ik heb trouwens ook op elke 4.1 rom gehad dat ik om de zoveel tijd opeens opnieuw pincode moest invoeren (soms een dag niet, soms 2 keer per dag). Van 4.0 (.29) kan ik me dat niet herinneren.
Ook valt ook soms (soms dagelijks, soms dagen niet) de mobiele dataverbinding weg. Als die reset doordat ik bijv. opnieuw aanmeld op het netwerk of hem op 2G stand zet werkt het meteen weer. Dit had ik volgens mij ook op de 4.0 rom (.29).
Dit heb ik ook. Verder is bij mij eigenlijk alles stabiel en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Jij hebt ook een Freelander zie ik. Geen idee of dat uberhaupt nog invloed kan hebben na het flashen van andere software, maar goed. Had jij dat gedoe met de dataverbinding ook op .29? Ik kan het me niet meer precies herinneren maar is wel relevant of het 'altijd' zo is of alleen met 4.1 roms. Misschien moet ik Vondroid eens napluizen of erop posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
Bokkiej schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 13:38:
Jij hebt ook een Freelander zie ik. Geen idee of dat uberhaupt nog invloed kan hebben na het flashen van andere software, maar goed. Had jij dat gedoe met de dataverbinding ook op .29? Ik kan het me niet meer precies herinneren maar is wel relevant of het 'altijd' zo is of alleen met 4.1 roms. Misschien moet ik Vondroid eens napluizen of erop posten...
Ik had ook dat probleem met het wegvallen van de dataverbinding en/of het opnieuw moeten invoeren van de SimPincode.
Bij mij is het echter zo dat dit alleen voorkomt met m'n reserve accu die ik extra mee had besteld en niet met de originele accu die er bij zat.

Ik krijg nu een nieuwe accu opgestuurd en ben heel benieuwd of de problemen daarmee verholpen zijn.

/offtopic. Ik ben trouwes wel heel erg te spreken over de accuduur. Afgelopen zaterdag een festivalletje gepakt:
11:00 phone van lader, hele dag ge-appt, in de trein wat browsen, foto's en filmpjes gemaakt, paar keer gebeld, beetje facebooken, in taxi naar huis nog wat fb-en en browsen en thuis rond 06:00 hem weer aan de lader gedaan op 12%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Bij v.29 loopt ie bij mij perfect, stabiele dataverbinding, nog nooit opnieuw pincode in hoeven voeren e.d. In dagelijks gebruik wat mij betreft dus een betrouwbaar ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blueone54321
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-12-2021
Ik zal misschien deze gsm kopen, maar ik zie hier en daar dat er software problemen zijn. Ik heb de thread ook wat gelezen, maar vroeg me af of iemand al die problemen op een rijtje kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
blueone54321 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:03:
Ik zal misschien deze gsm kopen, maar ik zie hier en daar dat er software problemen zijn. Ik heb de thread ook wat gelezen, maar vroeg me af of iemand al die problemen op een rijtje kan zetten.
Per software versie zijn er verschillende bugs.

Ik draai nu Xenius9 .13 rom
Vanwege Android 4.1 (heerlijk uitgebreide whatsapp berichten in de notificaties!)
Vanwege Led (miste ik toch wel eerder)
Stabiel (1x in de week hooguit opnieuw opstarten, omdat geheugen 'vol' loopt en 1x in de paar dagen pincode opnieuw invoeren), alle apps die ik wil, draaien zonder vastlopers.

Nadeel is dat er soms een vertraging zit tussen de aanknop en het daadwerkelijk aangaan van het scherm.

Verder zijn het allemaal kleine ergenissen in verder top toestel wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
dangerousp schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 16:30:
[...]

Nadeel is dat er soms een vertraging zit tussen de aanknop en het daadwerkelijk aangaan van het scherm.
heb ik ook in 0.29... en laatste tijd ook dat hij soms traag is met typen in whatsapp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Topicstarter
Ik heb morgen tijd om een custom 0.14 te maken, ben van plan om hem op te schonen, een paar simpele tweaks toe te passen en een hele serie apps en tweaks van cm10 toe te voegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
Greveldinges schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:26:
Ik heb morgen tijd om een custom 0.14 te maken, ben van plan om hem op te schonen, een paar simpele tweaks toe te passen en een hele serie apps en tweaks van cm10 toe te voegen :)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Klinkt goed! Ik wou bijna op de nieuwe xenius9 (.14) overstappen maar dat dagje kan het wel wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
http://vondroid.com/threa...-on-4-1.10602/#post-36062

Yes, het 4.1.1probleem met betaalde apps is opgelost. Vanavond ga ik de stock 4.1.1 rom flashen en naar eigen smaak inrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
Chris.nl schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:48:
http://vondroid.com/threa...-on-4-1.10602/#post-36062

Yes, het 4.1.1probleem met betaalde apps is opgelost. Vanavond ga ik de stock 4.1.1 rom flashen en naar eigen smaak inrichten.
ik vind 'opgelost' nog wel een groot woord als ik het zo lees.
Het is geen oplossing vanuit Newman, maar iemand die een hack heeft geimplementeerd, zodat betaalde apps niet meer afgeschermd geinstalleerd komen te staan.

evengoed fijn dat het op deze manier weer werkt, want betaalde apps moet natuurlijk gewoon mogelijk zijn voor een goed functionerend toestel.

Wat ik me ook nog afvroeg; 4.1 is iets minder dan een jaar geleden uitgebracht, waarom is Newman nog zo lang doorgegaan met updates voor 4.0, ipv zich eerder te storten op 4.1? of zelfs 4.1 over te slaan en direct naar 4.2 (uit sinds november)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Google heeft (als ik me goed heb ingelezen) die bug in 4.1.2. ook opgelost door de encryptie weer uit te schakelen, voor 4.1.1. was er ook geen encryptie van betaalde apps. Mocht die bug vanuit Newman dus geplet moeten worden dan moeten ze 4.1.2. uitbrengen.

Waarom Newman niet direct 4.2. heeft uitgerold is idd een enigma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkiej
Is het niet Cellon trouwens ipv Newman? Met Newman als enige afnemer van de firmware, xtreamer die die customized en freelander die uberhaupt geen moeite doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
Bokkiej schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:44:
Is het niet Cellon trouwens ipv Newman? Met Newman als enige afnemer van de firmware, xtreamer die die customized en freelander die uberhaupt geen moeite doet?
als je het zo zegt, kan je er beter 'freeloader' van maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Topicstarter
Ik ben nog even aan het testen met m'n ROM, maar het ziet er goed uit tot nu toe :)

Toch een paar vervelende bugs gevonden... Kan 'm morgen uploaden 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Greveldinges op 07-06-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Hier draait de N2_00.14_4.1 ROM inmiddels vlekkeloos. Ik had ook de BP software geüpdatet, 'k weet niet of dit iets uitmaakt maar 't kan zeker geen kwaad. Het valt me op dat de camera onder Android 4.1.1. een stukje sneller werkt, da's fijn :)

Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/tweaktopic/N-N2/scrns.png

Ik heb hem eerst voorzien van ROOT en GoogeAPPS link, vervolgens onderstaande fix gebruikt. Uiteraard weer alle meuk verwijderd en hem met Nova Launcher e.d. naar mijn eigen hand gezet.

Hoe fix ik Android 4.1.1. zodat ik betaalde GoogleAPPS kan installeren?

- Download hier de benodigde bestanden.
- Pak de apk's uit en zet ze op je SDkaart
- Installeer XposedInstaller_2.1.4.apk
- Open deze app en kies de optie Install/Update, kies hierna Reboot

Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/tweaktopic/N-N2/Screenshot_2013-06-07-22-08-35.png

- installeer noencryption.apk
- Open opnieuw Xposed Installer, kies het tabblad MODULES en activeer Play Store Disable Encryption

Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/tweaktopic/N-N2/Screenshot_2013-06-07-22-08-40.png

- Reboot je toestel :*)

@de ROM bakkers, bij mij werken die fix-apk's prima als systeembestanden, ze zijn dus in ROM's te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges

Greveldinges

Topicstarter

Custom ROM -- CyanogeN2 1.0

Op basis van de officiële 0.14_4.1 is dit CyanogeN2 1.0. Ik deel m'n privé-projectje hierbij met jullie, aangezien het egoïstisch is om het voor mezelf te houden :9 Heb aardig wat tijd in deze ROM gestoken, dus ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

Lijst met tweaks/veranderingen :

- Apex Launcher is default
- CM10 bootanimatie
- CM10 wallpaper
- CM10 APN Lijst
- Apollo (CM10) + DSP Manager (CM10)
- Chinese crapware verwijderd
- Standaard Nederlandse taal en tijdzone
- Camera/screenshot geluiden verwijderd
- Google Apps
- Root
- Notificatie LED gefixt (erg basic) *

* De notificatie LED werkt wel, maar er zijn maar 2 kleuren LEDjes in onze N2's. Hierdoor werken niet alle kleuren, en gaan bij sommige kleuren beide LEDjes branden. Ook knipperen de LEDjes niet, maar dit heeft volgens mijn bevindingen amper/geen invloed op de batterijduur. Thanks to CosmicDan from Xtreamer _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/z9KtPeal.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QgvTA49l.png

Het beste is upgraden vanaf een oudere 4.1 ROM, installeer met CWM!
Vergeet ook niet je /data en dalvik cache te wipen!

Wegens bugs even offline gehaald.

Betaalde apps fixen

[ Voor 4% gewijzigd door Greveldinges op 08-06-2013 18:02 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Let op:
Discussie over levertijden, prijzen, bestellingen en alle andere niet-technische dingen graag HIER.