@Greveldinges: Ik had de softwareversie ook op abc staan en nu op ?????????????????, maar mijn Bluetooth, wifi en alles heeft het altijd nog gedaan. (ik gebruik BT iedere dag in mijn auto zonder problemen). Bij mij lukt hiet niet om via de flashtool de BP version en camera (staat bij mij op 0x99, maar weet niet wat het verschil met de nieuwere versies is) te updaten.. dus ik laat het vooralsnog hierbij.
@RaymondG Ik heb ook de Freelander i20 en Vodafone, maar na het instellen de APN settings geen enkele keer verwijderd of hoeven aan te passen.
Ik heb de telefoon altijd in mijn broekzak, maar nee, de aan uit knop raak ik niet aan. Het is goedkoper om een nieuwe batterij te kopen, dan de verzendkosten naar China te betalen. Zijn de batterij connectiepuntjes goed? Je zou bijvoorbeeld een papiertje achter de batterij kunnen steken, zodat hij wat strakker zit.
De batterij gaat bij mij in de Xtreamer rom minder lang mee. Op 0.29 kwam ik gemakkelijk 2 dagen door. Nu zat ik gisteren op slechts 39% na 1 dag. Het opladen gaat naar mijn idee niet sneller of langerzamer dan andere telefoons. Alleen is hij rond de 100% niet even accuraat.. meestal brand mijn blauwe lampje bij 99%.
Je zou kunnen kijken bij de battery stats of je veel blauwe streepjes hebt als je scherm uit staat. Dan heb je waarschijnlijk wakelocks en kun je met betterbatterystats (gratis te downloaden via XDA) de wakelocks analyseren.
@T-homas, de vragen zijn allemaal al langsgekomen hoor, maar alsnog:
Iemand enig idee of het probleem met vodafone al opgelost is? Nee is nog niet opgelost, maar de smartphonecrew via twitter kan dit oplossen. Het is een handmatige wijziging die niet elke medewerker kan of de ervaring voor heeft. Verwijs ze wellicht naar andere tweets.
En van wat ik begrijp moet ik met dus rooten/unlocken. Je moet niets, maar is 1 druk op de knop en kan sommige problemen oplossen, of bijvoorbeeld google apps installeren.
Een firmware update. Downloaden, op je SD kaart zetten en opstarten in recovery (uitzetten en dan volume + ingedrukt houden terwijl je de aanknop indrukt) update via sd kaart, selecteren en uitvoeren.
En kan ik ervoor kiezen een custom ROM te gebruiken?(zoja welke) Er staat een hele gemakkelijke guide op vondroid om CWM te installeren, dit is een custom recovery. Hiermee kun je alles flashen wat je wil.
[
Voor 21% gewijzigd door
dangerousp op 17-04-2013 10:38
]