roomkaas1 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 14:41:
[...]
Zou je mij kunnen uitleggen hoe ik mijn N2 in bootloader modus kan starten (voor het flashen van CWMR)? Specifiek het installeren van de fastboot drivers. Ik zit op een Win7-64 bit machine. Ik kom er niet uit via vondroid...

Wat betreft de drivers kan ik je denk ik niet helpen. Ik had het geluk dat ik hier naast mijn Win8 notebook ook een XP-notebook had staan waarmee ik het flash-werk heb uitgevoerd.
De telefoon in bootloader starten is heel eenvoudig; Houd de Volume Omlaag-toets ingedrukt en druk tegelijkertijd de Power-on knop in. Je komt zo in het bootloader scherm(wit scherm met wat tekst).
Voor het flashen van CWM op je N2, voer het volgende uit:
Pak het volgende archief ergens op je PC uit:
http://www7.zippyshare.com/v/41348748/file.html
Start de telefoon in bootloader modus, en zorg dat je het witte scherm met tekst hebt.
Sluit je telefoon vervolgens aan op de computer.
Als je de drivers goed hebt geïnstalleerd(dit zou ook moeten kunnen op Win7 64-bit, Win8 is alleen lastig), dan moet je bij het runnen van cmd.exe(ook te vinden in het archief, gewoon even dubbelklikken) iets zien wanneer je het volgende commando geeft:
fastboot devices
Als het goed is staat er nu een nummer/naam onder dit commando. Zo ja, dan zijn je drivers goed geinstalleerd en kan je flashen, zo nee, zorg eerst dat de drivers geinstalleerd worden.
Om vervolgens CWM erop te flashen, start de telefoon weer in bootloader modus.
Sluit hem aan op de computer.
Dubbelklik flash_CWM.bat
Als dit goed gaat, staat er nu CWM op je telefoon.
Dit kan je testen door het volgende te doen:
* Zorg dat de telefoon uit staat.
* Houd de
volume-omhoog toets in en druk de Power-on knop in.
* Wanneer het Newman logo verschijnt, laat dan de power on knop los, maar de volume omhoog knop ingedrukt.
Als het goed is kom je nu in CWM.