:)
Exynos4Brothers-1.0.zipGreveldinges schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:59:
Zou je deze ook ergens kunnen uploaden? Krijg 'm niet gedownload... 404
http://www60.zippyshare.com/v/7033093/file.html
N2_00.18_stock_kernel.zip
http://www60.zippyshare.com/v/23943487/file.html
Alsje
Verwijderd
Ik heb ook last van de batterij bug en nog geen oplossing gevonden. Ik ga maar even een nieuwe ROM flashen (draai nog MIUI, maar lag is vreselijk) en fuel gauge draaien.
Overigens helpt het bij mij niet de batterij leeg maken en dan zonder aan te zetten volledig op te laden.
Ben je niet de enige. Vaak gebeurt er dan alsnog niks (d.w.z. de accu wordt nog geen procent opgeladen)Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:57:
...
Overigens helpt het bij mij niet de batterij leeg maken en dan zonder aan te zetten volledig op te laden.
Ik kwam wat op Vondroid tegen waardoor ik aan je vraag moest denken. Ik had eerder hetzelfde en toen geen zin om het uit te zoeken dus ben niet verder gegaan. De oplossing is vemroed ik vrij simpel: zie http://vondroid.com/threa...0.11019/page-7#post-46953kaas3000 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:46:
Gister heb ik toch CyanogenMod eens willen proberen, omdat ik begreep dat hij al aardig stabiel was. Op een of andere manier gedraagt de WiFi zich een beetje eigenwijs, wat inhoudt dat hij gewoonweg op geen enkele manier aan wil gaan. Vroeger had CM last van een WiFi probleem, maar dat is toch al een poosje opgelost? Op vondroid las ik dat CWM ook voor WiFi problemen kan zorgen, maar op mijn vorige firmware (CleaN2 0.18) werkt het wel gewoon.
Heeft iemand hier ook last van, of misschien zelfs wel een oplossing?
Bedankt voor je antwoord. Ik ga het gelijk eens uitproberen, CM installeren is een stuk leuker dan allerlei sql-termen uit je hoofd lerenBokkiej schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:31:
[...]
Ik kwam wat op Vondroid tegen waardoor ik aan je vraag moest denken. Ik had eerder hetzelfde en toen geen zin om het uit te zoeken dus ben niet verder gegaan. De oplossing is vemroed ik vrij simpel: zie http://vondroid.com/threa...0.11019/page-7#post-46953
Nu zie ik gelijk wat ik fout heb gedaan, ik had geen zin om zowel de vondroid thread als die op 4pda bij te houden, waardoor ik die van vondroid eigenlijk nog nooit goed heb doorgelezen. Helaas is 4pda iets te professioneel voor me en is google-translate soms niet helemaal te volgen.
Conclusie: kijk niet alleen verder dan je neus lang is, maar ook daarvoor!
Ik laat het zo wel weten of het heeft gewerkt.
Edit: en jawel, resultaat
Daar staat de nieuwe kernel, klaar om te downloaden. 1 ding dat ik meteen merkte, DE GRAPHICS TEARING BUG OP 4.1 IS WEG
2D Graphics : 1241
3D Graphics : 3617
Dat de graphics wat minder vloeiend zijn maakt me weinig uit, de tearing is weg en dat is echt heel fijn. Had niet verwacht dat dit 4.1 probleem nog opgelost zou worden
Totaalscore is btw 17500 +/-, dat laat dus een beetje te wensen over.
[ Voor 5% gewijzigd door Greveldinges op 05-11-2013 15:57 ]
Verwijderd
Edit: zie http://vondroid.com/threads/display-problem.8305/page-4
[ Voor 17% gewijzigd door Bokkiej op 07-11-2013 18:41 ]
Edit: die is inmiddels weg.
[ Voor 17% gewijzigd door TheDweep op 08-11-2013 07:58 ]
Felici!Greveldinges schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:27:
Zojuist ook mijn N2 verkocht. Ik gebruik hem nog totdat de Nexus 5 op de deurmat valt. Iedereen erg bedankt voor dit topic, ik zie jullie nog wel
Bedankt! M'n N2 gaat naar familie, komt dus in goede handen
to: chenmeiling@newsmy.com
"I replied to on the 8th of October but have not recieved any reaction anymore. I am really disappointed and if i read the forums of vondroid.com, i am not the only one. It is clearly a design fault and it is really unsatisfying that you keep referring to the seller because you are clearly aware that the seller also does not have any possibilty to help their customer. This gives not only your company but also the sellers a bad reputation and this will reflect on all chinese companies and even chinese people. In my opinion, you should take responsibility for your mistakes and give the people, who trusted your company, a solution."
Mijn N2 ligt nu al ongeveer 2 maanden in China met een kapot scherm en ik heb nog steeds niet gehoord of ie nou gerepareerd is of niet...
Als er geen schermen meer zijn kunnen ze 'm niet meer repareren waardoor ze me een ander toestel moeten aanbieden! Dus wie weet, volgende keer ga ik er voor eentje met een mediatek soc want dat draait toch iets stabieler heb ik zo t idee.
Maar even naar China mailen dan.
Ben dat ook van planGreveldinges schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:27:
Zojuist ook mijn N2 verkocht. Ik gebruik hem nog totdat de Nexus 5 op de deurmat valt. Iedereen erg bedankt voor dit topic, ik zie jullie nog wel
Gefeliciteerd inderdaad! Wil 'm ook, maar vind 'm duur in vergelijking met de Amerikaanse prijs...Greveldinges schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:27:
In the window.
Jup, vrij prijzig inderdaad. Heb ook even getwijfeld, maar wilde al langer een Nexus en toch de knoop maar doorgehakt. Morgen heb ik 'm, zal even een paar foto's posten van de 2 naast elkaar, en een kleine vergelijking plaatsenTomONeill schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:00:
[...]
Gefeliciteerd inderdaad! Wil 'm ook, maar vind 'm duur in vergelijking met de Amerikaanse prijs...
Edit: nieuwe kernel van user karmelon, cm10.2 based. Turk v1 preview: http://vondroid.com/threa...-64-kernel-complie.16317/
[ Voor 25% gewijzigd door Bokkiej op 13-11-2013 08:21 ]
Ik kan trouwens geen vergelijking meer plaatsen, sorry. Ik heb de N2 al niet meer...
Mijn i20 draait nog steeds op Newman_N2_00.18_4.1 met NovaLauncher (gratis) en swype (89 cent). Geroot en met die bootloader die andere roms kan installeren en een paar fixes. Weet niet meer precies welke, maar o.a. dat je weer betaalde apps uit de play store kan halen.
Ik ben qua werking redelijk tevreden. Hij is snel, het scherm is goed, alle apps installeren en werken, en hij lijkt stabiel. Zo eens per maand moet ik ineens de sim-pincode invoeren, dan is hij in de tussentijd zonder duidelijke reden er uit geklapt, maar verder geen stabiliteitsissues. Ook het laden gaat goed, elke nacht laadt hij goed bij, eens per week ofzo is het ledje ook blauw, maar meestal blijft hij rood en zit er 98% of 99% lading in. Goed genoeg voor mij. 's-Avonds is de accu meeestal nog 60 tot 70 procent vol, dus ik ben dik tevreden.
De enige bug die mij irriteert is dat maps zeer instabiel is. Hij loop vaak vast tijdens het invoeren van een adres, het wachten op de GPS fix of uberhaupt ergens bij het zoeken naar de route. Als hij eenmaal aan het navigeren is blijft hij het meestal wel doen. Ik moet alleen ook niet het scherm draaien (portrait->landscape en/of andersom), want dat is ook bijna een garantie op een vastloper. Als ik dat nog eens zou kunnen oplossen zou ik erg blij worden.
Voor de rest is de spanning en het nieuwe er wel af. Zolang hij het goed doet blijf ik hem gebruiken. Overigens ben ik niet China-phone moe: een kennis heeft de Jiayu G4 Advanced gekocht: ziet er erg mooi uit! Ik hoop dat mijn N2 het nog wat langer uithoud, zodat ik een volgende generatie kan kopen, maar de prijs-kwaliteit verhouding vind ik nog steeds doorslaggevend.
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2013 11:00 ]
Wow! Start nu gewoon op en ik kan navigeren. GPS ga ik nog testen.Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:56:
Voor wie problemen heeft met Google Maps: hier een link waar je de oude Maps kunt downloaden, die werkt perfect op mijn N2. Alleen wel automatische updates in de Play Store uitzetten, anders heb je zo weer de nieuwe
Top tip! Maps had bij mij ook kuren...Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:56:
Voor wie problemen heeft met Google Maps: hier een link waar je de oude Maps kunt downloaden, die werkt perfect op mijn N2. Alleen wel automatische updates in de Play Store uitzetten, anders heb je zo weer de nieuwe
Handmatige procedures om dingen die het automatisch zouden moeten doen houd ik niet van (weet ik, mijn probleem, maar tochVerwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:56:
Als 'workaround' heb ik Navfree maar eens geinstalleerd. Gisteren 1x gebruikt. Het crasht in ieder geval niet. Moet even wennen aan het interface, maar ik kan in ieder geval auto-updates aan laten staan
Keep you posted!
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Vermoedelijk omdat er geen schermen meer beschikbaar zijn zeggen ze dat ik lekker 80 dollar mag op gaan hoesten voor de reparatie (waarschijnlijk omdat ze dan gewoon een scherm van Xtreamer of Freelander kopen).
Ben een beetje bang dat ik dus moet gaan betalen of mijn Newman gedag kan zeggen.
Krijg waarschijnlijk maandag pas een mailtje terug..
Probleem is dat ik hier zit en zij daar in China met mijn telefoon. En de consumentenbond zal er vast niet zo veel aan kunnen doen
In the window.
Aangezien de laatste week ontwikkelingen opeens snel gaan wil ik aan de ene kant wel weer proberen, en aan de andere kant denk ik: misschien juist even wachten, anders blijf ik weer steeds updaten
[ Voor 8% gewijzigd door Bokkiej op 16-11-2013 19:56 ]
Ik heb al een hele tijd niet meer geüpdate, daarom maar even gevraagd hoe het nu ervoor staat. Ik zit ook te denken aan updaten, maar als het de laatste tijd snel gaat, kan ik misschien beter wachten net als jij
Draai jij CM?
In the window.
En als je wéét dat er nieuwe versies zijn dan gaat het toch kriebelen
Nadeel van de nieuwe kernels (zowel Scorpio92 als Karmelon (Turk)) trouwens lees ik net dat ze foto's in de staande stand niet goed nemen, daarvoor moet je je telefoon op z'n kop houden.
Tot nu toe zowat de beste ROM ik al heb geprobeerd, de Android 4.4 looks zijn ook best mooi.
Verwijderd
Overigens doet de camra het prima. Geen problemen in staande stand zoals Bokkiej hierboven beschijft.
Interresant overgiens dat CosmicDan zich tegen de 4.2.2 kernel implementatie aan bemoeid. Hij is erg behulpzaam zo te zien. Het lijkt wel alsof hij nu ineens meer kernel details mag verspreiden van Xtreamer.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2013 11:55 ]
Daar is die Scorpio 1.1+ kernel al in geintegreerd toch? Waar kwam je van af?temintyd schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:52:
Ik draai nu de Google Edition 2.9 met de Scorpio 1.1+ kernel.
Tot nu toe zowat de beste ROM ik al heb geprobeerd, de Android 4.4 looks zijn ook best mooi.
Ik zit ook aan die te denken...
Of hij denkt, laat ik de sources maar delen, aangezien andere fabrikanten dit ook hebben gedaanVerwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 11:54:
Ik draai op dit moment exynos4brothers 1.1 plus for MIUI V5 als kernel me teen nog wat oudere MIUI ROM en ik moet zeggen dat ik minder last heb van lag, maar het is er nog wel. Ik ga eens updaten naar een nieuwe MIUI versie om te kijken of dat nog meer verbeterd.
Overigens doet de camra het prima. Geen problemen in staande stand zoals Bokkiej hierboven beschijft.
Interresant overgiens dat CosmicDan zich tegen de 4.2.2 kernel implementatie aan bemoeid. Hij is erg behulpzaam zo te zien. Het lijkt wel alsof hij nu ineens meer kernel details mag verspreiden van Xtreamer.
Dat heb ik nu met de stock kernel ook weleens, vet vaag haha. Het is weliswaar niet met de default app, maar toch opvallend.Bokkiej schreef op zondag 17 november 2013 @ 22:31:
[...]
Nadeel van de nieuwe kernels (zowel Scorpio92 als Karmelon (Turk)) trouwens lees ik net dat ze foto's in de staande stand niet goed nemen, daarvoor moet je je telefoon op z'n kop houden.
Die Google Edition ziet er wel super nice uit trouwens. Ik denk dat ik daar binnenkort maar eens aan ga beginnen! Ik heb nog geen ervaring met de twee verschillende kernels, maar mocht ik willen switchen van Scorpio1.1+ naar die ander, is dat gewoon mogelijk?
Zijn er al plannen/ROMs voor 4.2, 4.3 of 4.4? We blijven volgens mij namelijk wel hangen op 4.1 (de laatste versie die vanuit stock mee kwam).
In the window.
Je kunt altijd switchen, vergeet alleen niet je dalvik cache te wipen!TomONeill schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:41:
[...]
Dat heb ik nu met de stock kernel ook weleens, vet vaag haha. Het is weliswaar niet met de default app, maar toch opvallend.
Die Google Edition ziet er wel super nice uit trouwens. Ik denk dat ik daar binnenkort maar eens aan ga beginnen! Ik heb nog geen ervaring met de twee verschillende kernels, maar mocht ik willen switchen van Scorpio1.1+ naar die ander, is dat gewoon mogelijk?
Zijn er al plannen/ROMs voor 4.2, 4.3 of 4.4? We blijven volgens mij namelijk wel hangen op 4.1 (de laatste versie die vanuit stock mee kwam).
Cool, bedankt voor de tip.Greveldinges schreef op maandag 18 november 2013 @ 15:49:
[...]
Je kunt altijd switchen, vergeet alleen niet je dalvik cache te wipen!
Ik heb trouwens af en toe dat ik geen wifi meer heb thuis. Dan staat er onder de SSID Verbinding Verbroken en dan maakt ie ook geen verbinding meer. Niet na het uit en aanzetten van de wifi van de telefoon, niet na het opnieuw instellen van de wifi, niet na het herstarten van de telefoon... Ik moet dan m'n router resetten.
Ik gok dat het aan de router ligt, want bij anderen heb ik het niet. Wat wel weer raar is, is dat andere Android apparaten er geen last van hebben.
[ Voor 51% gewijzigd door TomONeill op 18-11-2013 16:01 ]
In the window.
Ziet er goed uit en loopt soepel... 2 minpuntjes zover:
- Idd camera in staande stand werkt niet goed...
- Exchange optie voor email is weg... is wel toe te voegen via http://www.androidfilehost.com/?fid=23203820527944950&
GPS, bluetooth doet t verder allemaal...
Verwijderd
Wat ik wel jammer vind is dat Nieuws en Weer verdwenen is. Die gebruikte ik dagelijks. Had er geen backup van gemaakt voordat ik ging flashen... Ik kon geen backup maken van de versie die ik op mn tablet heb. 't Wilde gewoon niet. Kan/weet iemand toevallig die app voor mij fixen?
In the window.
In the window.
Dat draaien van de foto's zie ik idd ook niet als een probleem...
Hoe zet ik trouwens het "shutter"geluid van de camera uit... kan dat nergens vinden...
EDIT:Kheb mini tutorial al gevonden:
1. Use file/root Explorer
2. Navigate to system -> media -> audio -> ui
3. Scroll down to camera_click.ogg and rename it to camera_click.ogg.bak
Nieuwste bijgewerkte Maps + navigatie werkt nu wel prima trouwens... das wel weer een pluspuntje
Als ik alleen een andere kernel wil proberen (bijv. die Turk goldenmaster) wat zijn dan de handelingen die ik moet doen?
Flashen doe ik voor ROMs met CWM..
Moet ik net als bij het flashen van ROMs eerst van alles wipen of juist niet? Moet ik nu juist format kernel doen (in CWM onder mounts & storage) of is dat niet nodig?
Kun je het zo doen dat je huidige ROM gewoon intact en actief blijft of zul je die dan ook opnieuw moeten flashen?
[ Voor 10% gewijzigd door Polleke-01 op 20-11-2013 12:05 . Reden: oplossing al gevonden ]
Verwijderd
Aangeraden wordt wel de dalvikcache te wipen voordat je dit doet, maar vaak doet het script dit al voor je.
ROM blijft intact. Geen probleem.
Hebben anderen ook dat de spellingscontrole niet werkt op zowel Systeemtaal als Engels en als Nederlands? Het systeem geeft toch overal een rood lijntje onder. Dit deed ie ook al op stock.
In the window.
Ik ben bang dat er dan net als bij mij uit gaat komen dat je dan 80 dollar bij mag gaan betalen voor het repareren. Ik heb er bezwaar tegen gemaakt maar heb hier nog steeds geen antwoord op, die aftersale van pandawill doet er naar mijn mening altijd erg lang over. Ik laat in ieder geval weten wat het antwoord hierop is.Bokkiej schreef op woensdag 20 november 2013 @ 18:37:
Helaas, scherm valt sinds eergister uit... Waarin ik niet de enige ben gezien de eerdere posts hier en op vondroid. Ben benieuwd wat er uit de garantie afhandeling komt en hoe lang het duurt. Jammer, nu ee net weer beweging komt in het ROM gebeuren.
[ Voor 141% gewijzigd door Bokkiej op 22-11-2013 19:20 ]
Dat is het probleem of dus het tekort aan schermen, heb nog steeds geen antwoord dus dat komt hopelijk volgende week.
OT: een Samsung ATIV S (Windows Phone 8!) besteld om de tijd mee te overbruggen (of te houden als het niet goed opgelost wordt of hij beter bevalt dan de Freelander i20). Ik twijfelde tussen die en een Moto G, belangrijkste reden om de ATIV S te nemen is de betere camera. Met de beperkte opslag van de Moto G kon ik namelijk wel leven. Heb verder nagedacht over een Xiaomi mi2s/mi3 maar dat is weer duurder en zit je ook weer met langere levertijd.
Draai sinds gisteren de Google 2.9 ROM met die kernel van Scorpio.
16,5 uur op batterij met wifi constant aan, pushover berichten die binnenkomen, foursquare, facebook, Gmail,...die de hele tijd synchroniseren...
Met de Xtreamer ROM moest ik hem smiddags bijladen omdat hij dan al < 50% had.
Prima ROM nu. Geen vastlopers en het ziet er prima uit.

Hij werkt wel nog perfect.
Dan toch maar eens uitkijken voor een Nexus 5...
In the window.
Met de schermkant op de grond gevallen, dan krijg je dat.
Anyway, met een beetje geluk heb ik volgende week een Nexus 5 in huis
Afmetingen quasi gelijk aan de Newman N2
Volgens mij zijn de specs echt niet verkeerd, met name de chip ben ik blij mee. Wat is jullie opinie over dit toestel voor deze prijs?
Ik had de telefoon.
Heb hem verkocht, omdat hij echt langzaam word.
NIET KOPEN.
Koop dan Xiaomi Hongmi
(97,99).
Als je kijkt wat je daar voor krijgt, is dat echt niet verkeerd. Ook al is het niet de meest betrouwbare.
Sinds ik de Google Edition 2.9 draai, vind ik het echt weer een heerlijk toestel.
Toch ga ik in 2014 voor een 8-core zoals de Thl Monkey King 2.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
First Round: $97,99 (64% off)Marzman schreef op zondag 08 december 2013 @ 19:07:
Bij Pandawll zijn dat dan de eerste 10 toestellen ofzo, ik zou uitgaan van de prijs van de vervolgrondes tenzij je helemaal klaar in de aanval gaat zitten op dat tijdstip
Second Round: $107,99 (60% off)
Nog steeds heel interessant dus!
Ik heb ze eens gemaild of ze niet gewoon mij een nieuwe kunnen sturen. Zit nu hier rond te mailen of iemand het in Nederland kan repareren omdat ze gezegd hebben het te vergoeden, maar vooralsnog geen succes. Wordt het wel een beetje zat intussen, eerst tig keer heen en weer mailen en filmpje maken en dan weer converteren omdat ze hem niet kunnen openen...
Allemaal uitverkocht zo te zien.ivo001 schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:33:
[...]
First Round: $97,99 (64% off)
Second Round: $107,99 (60% off)
Nog steeds heel interessant dus!

Viva la Netherlands!
Het scherm barst niet sneller (dat zie ik niet vaak langskomen, niet vaker dan ik zou verwachten tenminste), de schermproblemen gaan meer (tenminste, dat is de hypothese) over een schermconnector die los gaat (stuk gaat?).
Klopt toen ik het laatst keek waren er nog 94 (ook ergens rond half tien) en om 9:38, was alles weg.Bokkiej schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:41:
Om half 10 gisterochtend waren er nog 99 in de 2e wave, volgens mijn browser. Ik keek toevallig net en dacht dat het blijkbaar niet zo hard ging, maar toen ik later refreshte waren ze allemaal weg.

Viva la Netherlands!
Heb nu een Jiayu G3. Ik hoop dat de GPS in ieder geval beter is dan de G3. Dat is het enige grote minpuntje bij dit toestel voor mij.
Dat zou mooi zijn. Dan kan eindelijk de Nokia N78 weg als navigatie. Had Sygic al gekocht, maar dat is echt niet bruikbaar met een Jiayu G3.Greveldinges schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:01:
GPS werkt perfectde eerste keer duurt de fix wat langer, maar daarna werkt ie erg goed.
[ Voor 195% gewijzigd door TomONeill op 11-12-2013 15:11 ]
In the window.
Edit:
Oké, heb ontdekt waarom ie niet meer wilt opladen. Kabeltje is denk niet helemaal lekker meer. Ik had 'm toch maar weer even aangezet en ging gewoon goed, tot ik even de kabel aanraakte, meteen ging Android zichzelf uitschakelen en op de achtergrond zag ik nog snel: "Sluit de oplader aan", terwijl deze er in zat. Als ik zonder accu de lader er in doe, zie ik ook dat de oranje LED een beetje knippert en als ik aan de kabel zit te rommelen gaat ie wat feller branden of soms uit. Maar een nieuwe kabel kopen, denk ik zo! Ben wel blij dat dat het is eigenlijk!
[ Voor 46% gewijzigd door TomONeill op 11-12-2013 19:29 ]
In the window.
In the window.
Methode die daar beschreven staat werkt perfect.
Accubug komt terug van zodra je hem volledig laat leeglopen.
Misschien is mijn meegeleverde lader wel stuk. Ik weet het, ik heb al verschillende dingen gezegd hierboven xD Maar met een Samsung oplader laadt ie nu wel gewoon normaal op. Laptop levert blijkbaar niet genoeg stroom. Denk dat toevallig ook 't originele kabeltje stuk is, aangezien die licht erin gaat en op sommige punten (van hoe ie er in zit) niet oplaad. Goed nieuws dus eigenlijk. Ligt het niet aan de jack
Edit:
@hierboven, ja die deed ik ook elke keer. Maar laatste tijd niet hoger dan 98% gekomen, omdat ik elke keer net weg moest.. Morgen vrij, dus dan gaat het vast wel lukken xD Thx voor de tip anyways.
[ Voor 16% gewijzigd door TomONeill op 19-12-2013 20:14 ]
In the window.
In the window.
Verwijderd
Ik heb daarom gezocht naar een workaround en zoek nu een app die de telefoon uitzet bij 5% batterij. Deze kan ik echter niet echt vinden. Weet iemand hier een app/oplossing voor?
Ik heb verder geen issues met de calibratie. Ten aanzien van de batterijduur, ik heb nu de app 2x battery draaien en kan makkelijk twee dagen door zonder de telefoon aan de oplader te hangen.
Op een of andere manier wil het maar niet lukken. Die fix (XposedInstaller en zo'n module daarvoor) krijg...
Nvm, het werkt!
[ Voor 149% gewijzigd door kaas3000 op 26-12-2013 17:00 . Reden: Werkt eindelijk. ]
Discussie over levertijden, prijzen, bestellingen en alle andere niet-technische dingen graag HIER.