Ok... Ik draai nu sinds een paar dagen die CleaN2 rom.,..
Ik was heel tevreden over de Xenius9 00.18 rom, maar die begaf het opeens volledig... Na een reboot bleef de boel gewoon hangen in het opstartscherm. Paar keer opnieuw geflashed en iedere keer werkte alles weer, totdat ik weer een serie apps installeerde... een reboot zorgde er dan telkens voor dat hij bleef hangen bij het opstarten... Na een paar keer stap voor stap wat apps installeren had ik het vermoeden dat het misging bij terugzetten van Swiftkey via Titanium BU en vervolgens updaten via de appstore, maar helemaal zeker was ik niet...
Omdat ik het beu was na een keer of wat, de CleaN2 geflashed en die heeft nergens problemen mee...
Ik had grappig genoeg ook de eerste keer bij de Camera dattie vastliep en crashte, maar daarna niet meer...
Met beide Roms overigens een paar keer per week dat de boel ff blijft hangen (10-30sec) en het daarna weer doet... Dit blijft vaag en een beetje irritant, maar tis ook/nog geen showstopper...
Ben wel blij dat ook met deze ROM ik hem gewoon 's avonds aan de lader kan hangen en 's ochtends een net blauw ledje heb bij 100% geladen...
Warmte, ook bij deze ROM, maar geen verschil met andere en ook niet zodanig dat ik hem niet meer vast kan houden
En oh ja, de BP is gewoon nog steeds "abc"... WIFI, GPS en bluetooth werken gewoon...
Ik merkte trouwens ook nu weer dat de eerste paar keer (na het flashen van een nieuwe rom), de GPS ontzettend lang nodig heeft voor een fix. Na 2 dagen echter gaat het gewoon zo snel als het hoort...
[
Voor 10% gewijzigd door
Polleke-01 op 29-08-2013 12:02
]