Ik schrijf me dan ook wel in. Ben aan het sparen voor de laatst max kanon, 4x AA's en de fohn naar lvl 5 en 6. Daarna ben ik max qua defense. Lab upgrades gaan ook voorspoedig, alles wat ik gebruik om te farmen of cw zijn al max, de rest doe ik er nu bij. Alleen de heroes lopen nog wat achter en lvl 15 (BK) en lvl 16 (AQ).Hoppa! schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:56:
[...]
Ik zou het toejuichen als alle TH10 spelers die wat verder zijn en op Tweakers zitten de handen ineen zouden slaan en een top Tweakers clan willen maken. 1x in de week clanwar en verder gewoon cups hoog houden.
Ik doe direct mee, maar dan moet er wel veel animo zijn zodat je direct naar minimaal 45 leden kunt.
Mijn AT's zijn is nog echt huilen.. Wil niet teveel defense aanzetten en speel vooral zaterdag t/m maandag overdag. Moet eerlijk bekennen nu ik hoger zit ik alweer wat meer speel en zojuist derde AT aan heb gezet naar 12 en mijn laatste AA naar 8. Loot is hier ook wel goed zeker als je een paar TH snipes tegenkomtHoppa! schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:07:
[...]
Ik overweeg juist om weer wat te stijgen. Loot is uitsteken rond goud 2/3 (en lager) maar nu mijn AT-project klaar is wil ik wel weer eens een andere uitdaging. Kanonnen naar 12 is 6,5 per stuk en die moet ik nog 3. Daar nu maar mee aan de slag, maar dat lukt ook wel in Kristal. Daarna maar weer eens een push naar boven waarbij ik de inkomsten in mijn muurtjes knal.
Misschien dat ik tegen die tijd ook wel eens een kijkje ga nemen in één van de topclans in NL, al zit ik nu ook niet bepaald tussen koekenbakkers.
Boven de 3600 kan je chatten wanneer je in de wolken zit, dat is soms wel een uitkomst

Goed bezig!Hurricane schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:41:
Ik meld me ook maar eens weer in dit topic. Ben de laatste tijd ook veel aan het spelen geweest en de upgrade lopen lekker, hier mijn huidige dorpje.
[afbeelding]
En hier de troepen:
[afbeelding]
Nu druk bezig de torens naar lvl13 te brengen en daarna de kanonnen nog naar lvl13. Dan als laatste de xbows en de laatste inferno naar lvl max.
Herinner je volgens mij als een TH9
[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 01-06-2015 14:56 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Zal er eens over nadenken met de canons.Famous schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:55:
[...]
Mijn AT's zijn is nog echt huilen.. Wil niet teveel defense aanzetten en speel vooral zaterdag t/m maandag overdag. Moet eerlijk bekennen nu ik hoger zit ik alweer wat meer speel en zojuist derde AT aan heb gezet naar 12 en mijn laatste AA naar 8. Loot is hier ook wel goed zeker als je een paar TH snipes tegenkomtHet enige wat ik echt graag wil is die heroes level 40 maar denk dat ik tegen die tijd niet eens meer speel, of ze moeten met aanzienlijk meer nieuwe content komen.
![]()
Boven de 3600 kan je chatten wanneer je in de wolken zit, dat is soms wel een uitkomstTwijfel zelf of ik voor 3800 ga of dan nog verder wil pushen.. Wellicht eerst dorpje verder afmaken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Goed bezig!
Herinner je volgens mij als een TH9Zou (zeker voor de canons) toch de xbows eerst doen
Weet je nog dat ik als th7 met een cuprush bijna als hoogste eindigde
Dat chatten in de wolken kan toch altijd al, als er langer dan 30 seconden wordt gezocht naar een tegenstander? Of kan het boven de 3600 gewoon altijd?Famous schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:55:
[...]
Mijn AT's zijn is nog echt huilen.. Wil niet teveel defense aanzetten en speel vooral zaterdag t/m maandag overdag. Moet eerlijk bekennen nu ik hoger zit ik alweer wat meer speel en zojuist derde AT aan heb gezet naar 12 en mijn laatste AA naar 8. Loot is hier ook wel goed zeker als je een paar TH snipes tegenkomtHet enige wat ik echt graag wil is die heroes level 40 maar denk dat ik tegen die tijd niet eens meer speel, of ze moeten met aanzienlijk meer nieuwe content komen.
![]()
Boven de 3600 kan je chatten wanneer je in de wolken zit, dat is soms wel een uitkomstTwijfel zelf of ik voor 3800 ga of dan nog verder wil pushen.. Wellicht eerst dorpje verder afmaken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[...]
Goed bezig!
Herinner je volgens mij als een TH9Zou (zeker voor de canons) toch de xbows eerst doen
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Moeten we niet gewoon eens de stoute schoenen aantrekken en het gewoon doen?Hoppa! schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:56:
[...]
Ik zou het toejuichen als alle TH10 spelers die wat verder zijn en op Tweakers zitten de handen ineen zouden slaan en een top Tweakers clan willen maken. 1x in de week clanwar en verder gewoon cups hoog houden.
Ik doe direct mee, maar dan moet er wel veel animo zijn zodat je direct naar minimaal 45 leden kunt.
Jep, was erg knap van je toen!Hurricane schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:31:
[...]
Zal er eens over nadenken met de canons.
Weet je nog dat ik als th7 met een cuprush bijna als hoogste eindigde
Heb nu wel gemerkt dat het een kwestie van geduld is als je eenmaal hoog zit. Soms boost ik (á 40 gems) en heb ik maar 1 aanval gedaan
Jep, na drie seconde kan je al chattenTylen schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:52:
[...]
Dat chatten in de wolken kan toch altijd al, als er langer dan 30 seconden wordt gezocht naar een tegenstander? Of kan het boven de 3600 gewoon altijd?
Onder de 3600 heb ik in elk geval nog nooit een chat gezien in de wolken, jij wel?
Nee, naar ik hoef ook nooit langer dan 5 seconde ofzo te wachten.
Tja, er moet wel een soort van basis zijn natuurlijk. Ik zie er nu pas 3 of 4 die interesse hebben? En om een man of 45 bijelkaar te krijgen moeten alle toppers uit de verschillende Tweakersclans wel meedoen.Tylen schreef op maandag 01 juni 2015 @ 16:53:
[...]
Moeten we niet gewoon eens de stoute schoenen aantrekken en het gewoon doen?
En dan moet het accent ook wel op cuppen liggen, anders heeft het weinig meerwaarde.
Misschien moeten we een Tweakers for Cups clan oprichten?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wat is dat voor leuke X rechts onderin
mis keep active wel hierboven
Lol die x. Heb sinds kort een astronautje. Komt met de laatste versie van xmod. Kan je ook opnemen
PSN: Europhea
Heb geen x meer sinds iOs update.Razenko schreef op maandag 01 juni 2015 @ 23:19:
Lol die x. Heb sinds kort een astronautje. Komt met de laatste versie van xmod. Kan je ook opnemen
'T is nu een oranje symbooltje sinds vandaag
mompelt iets over veel instellingen
[ Voor 9% gewijzigd door Famous op 02-06-2015 00:28 ]
Maaruh, ff belangrijk iets:
Zijn er meer mensen die interesse hebben in een Tweakers cupclan? Met verenigde krachten en alle topspelers op Tweakers moet het toch lukken om een Nederlandse top 5 clan te maken?
Zijn er meer mensen die interesse hebben in een Tweakers cupclan? Met verenigde krachten en alle topspelers op Tweakers moet het toch lukken om een Nederlandse top 5 clan te maken?
Wie hebben we nu allemaal? Misschien handig om een soort kladje bij te houden. En anders gewoon starten en dan mensen ronselen? Ik heb alvast 2 namen, maar er zijn er vast al wat meer:Hoppa! schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:05:
1. Ted_W
2. Hoppa!
Ted_W schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:42:
[...]
Wie hebben we nu allemaal? Misschien handig om een soort kladje bij te houden. En anders gewoon starten en dan mensen ronselen? Ik heb alvast 2 namen, maar er zijn er vast al wat meer:
1. Ted_W
2. Hoppa!
3. Tylen
Ik ga zo een nieuw topic starten om animo te peilen.
En misschien het idee ook droppen in de verschillende Clan-topics. We kunnen het ook een tijdelijke clan maken, waar iedereen die wil cuppen gewoon meedoet. Mijn streven is om de nr. 1 van Nederland te worden met een Tweakers-clan. Moet kunnen.Tylen schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:48:
Ik ga zo een nieuw topic starten om animo te peilen.
Misschien wil Tweakers wel sponsoren, zodat we met een man of 40 een jaar onbetaald verlof kunnen nemen om ons leven te wijden aan CoC?
[ Voor 14% gewijzigd door Hoppa! op 02-06-2015 08:51 ]
Ik zou dan vooral andere clans in de gaten houden, als Donate!!! of wij bijvoorbeeld gaan cuppen heb je echt wel 50 man nodig waar minimaal 5 in 4k en veel in champ.Hoppa! schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 08:05:
Lijkt me dan tevens beter dat er een bestaande clan gepakt wordt zodat je al wat voordelen hebt ( just a tip)
Wel leuk idee! Benieuwd hoever jullie komen als jullie voor de top gaan!
Uhm, 'jullie'??? Jij doet natuurlijk mee als Champ-Tweaker.....Famous schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:44:
[...]
Ik zou dan vooral andere clans in de gaten houden, als Donate!!! of wij bijvoorbeeld gaan cuppen heb je echt wel 50 man nodig waar minimaal 5 in 4k en veel in champ.
Lijkt me dan tevens beter dat er een bestaande clan gepakt wordt zodat je al wat voordelen hebt ( just a tip)
Wel leuk idee! Benieuwd hoever jullie komen als jullie voor de top gaan!
N
Maar volgens mij las ik al dat er onderling verschillend gedacht wordt (de een war de andere cuppen).
Daarnaast ben ik ook totaal niet max, ben beetje aan het cuppen voor mijzelf hoop vanavond de 3825 aan te tikken
Uhm.. Famous en Tweakers clan klikt niet echtHoppa! schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 13:52:
[...]
Uhm, 'jullie'??? Jij doet natuurlijk mee als Champ-Tweaker.....
Maar volgens mij las ik al dat er onderling verschillend gedacht wordt (de een war de andere cuppen).
Daarnaast ben ik ook totaal niet max, ben beetje aan het cuppen voor mijzelf hoop vanavond de 3825 aan te tikken
[ Voor 22% gewijzigd door Famous op 02-06-2015 16:14 ]
Nou, 3819 gehaald en daarna -31Famous schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 16:09:
N
[...]
Daarnaast ben ik ook totaal niet max, ben beetje aan het cuppen voor mijzelfhoop vanavond de 3825 aan te tikken ]
[afbeelding]
Morgenavond weer een nieuwe dag
Life's a bitch. Ik ben nu per ongeluk opgeklommen tot 2300 en dat vind ik eigenlijk al te hoog. Je merkt gewoon echt dat de loot in goud (en zelfs zilver) veel en veel beter is dan in Kristal en hoger.Famous schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 01:12:
[...]
Nou, 3819 gehaald en daarna -31Nu dus 5 uur gespeeld voor 14 cups
![]()
Morgenavond weer een nieuwe dag
Inmiddels wel Canon nr.4 naar 12 aan gezet. Nog twee te gaan en dan weet ik het niet meer. Ik moet wel mijn bladblazer nog 2 levels doen en mijn luchtmijnen moeten nog 1 lvl a 4 miljoen. En verder alleen muren. Oja, en mijn kleine bommetjes moet ik nog een keer doen.
Maar ja, al dat kleine spul... Pfff. Misschien toch maar eerst mijn kanonnen naar 13, al is dat volgens mij een tamelijk zinloze operatie.
Alles moet max Hoppa
Ik heb zojuist Valkyre aangezet naar laatste level en ben nu helemaal max.
Nu volledig storten op heros en muren. Is wel lekker want hoef niet meer te sparen voor verschillende dingen. Gelijk elixers goud in de muren
(Bladblazer is ook al max hier)
Nu volledig storten op heros en muren. Is wel lekker want hoef niet meer te sparen voor verschillende dingen. Gelijk elixers goud in de muren
Alles moet max...
Ooit inderdaad
Ik doe bewust mijn inferno en xbows later wel naar hoogste level. Voegt weinig damage toe en weegt zwaar in CW
Dus eerst de Tesla, mortieren, Wizz towers gedaan. Nu alle boogtorens op twaalf. huidige projectje is kanonnen naar twaalf.
Qua troepen alleen nog de goblins, muurbrekers en valkyries(die gaan eind van de week aan)
Ooit inderdaad
Ik doe bewust mijn inferno en xbows later wel naar hoogste level. Voegt weinig damage toe en weegt zwaar in CW
Dus eerst de Tesla, mortieren, Wizz towers gedaan. Nu alle boogtorens op twaalf. huidige projectje is kanonnen naar twaalf.
Qua troepen alleen nog de goblins, muurbrekers en valkyries(die gaan eind van de week aan)
Uiteindelijk moet alles max ja. Maar ik merk wel dat er een bepaalde berusting in is geslopen het laatste half jaar. Eerst vond ik het erg vervelend als een bouwer niets zat te doen, nu is het een unicum als ik er in slaag om er 3 aan het werk te hebben. Maar goed, ik denk dat de ik de kanonnen naar 13 als laatste bewaar.Tylen schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:53:
Alles moet max Hoppa![]()
Nu volledig storten op heros en muren. Is wel lekker want hoef niet meer te sparen voor verschillende dingen. Gelijk elixers goud in de muren![]()
Inferno's en X-bows heb ik destijds trouwens als eerste gedaan. Inferno's zijn na het plaatsen nauwelijks online geweest totdat ze lvl 3 waren. Ik merk, zeker in de CW, dat het verschil tussen lvl 1 en lvl 3 toch wel levensgroot is.
Die dacht:"laat ik eerste mijn TH maxen, met die inferno's er bij gaat de rest ook vast makkelijker."zacht schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:49:
Hoezo alles eerst maxen?
Gisteren kwam ik deze tegen:
[afbeelding]
Little did he know.....
Niet alleen tussen level één en drie maar ook tussen twee en drie. Nu wist ik dit bij de inferno's wel, maar het verschil tussen de x-bows (drie en vier) is aanzienlijk groter dan ik dacht..Hoppa! schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:36:
[...]
Uiteindelijk moet alles max ja. Maar ik merk wel dat er een bepaalde berusting in is geslopen het laatste half jaar. Eerst vond ik het erg vervelend als een bouwer niets zat te doen, nu is het een unicum als ik er in slaag om er 3 aan het werk te hebben. Maar goed, ik denk dat de ik de kanonnen naar 13 als laatste bewaar.
Inferno's en X-bows heb ik destijds trouwens als eerste gedaan. Inferno's zijn na het plaatsen nauwelijks online geweest totdat ze lvl 3 waren. Ik merk, zeker in de CW, dat het verschil tussen lvl 1 en lvl 3 toch wel levensgroot is.
Mocht je willen cuppen kan je het altijd eens bij ons proberen als tweak champ niet lukt, genoeg mensen online, donaties bijna altijd gereed (loons/hound/223). Maar volgens mij zit je nu ook wel in een leuke clan(?).
Mijn huidige clan is wel okeey. Maar zijn momenteel vooral met CW bezig. Ik zit weinig op de chat omdat het alleen maar daar over gaat constant. Ik ben steeds met helden upgraden bezig, dus CW is er niet bij.Famous schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:24:
[...]
Niet alleen tussen level één en drie maar ook tussen twee en drie. Nu wist ik dit bij de inferno's wel, maar het verschil tussen de x-bows (drie en vier) is aanzienlijk groter dan ik dacht..
Mocht je willen cuppen kan je het altijd eens bij ons proberen als tweak champ niet lukt, genoeg mensen online, donaties bijna altijd gereed (loons/hound/223). Maar volgens mij zit je nu ook wel in een leuke clan(?).
Paar mensen uit jouw clan heb ik eerder mee in een clan gezeten trouwens. Ik weet alleen niet meer welke clan dat was. Zaten vuurwerkjes in de naam, maar de naam ben ik kwijt. Mag-Giver, Cor Maater zaten daar toen. Was me toen veel te fanatiek, maar voor cuppen is dat natuurlijk wel juist een pré. Ik moet alleen wel even stijgen, want zag dat jullie een 3100 limiet hebben voor toegang.
Mag-giver, Cor, Intermobiel en noem het maar op spelen allemaal op dezelfde accounts haha.Hoppa! schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:50:
[...]
Mijn huidige clan is wel okeey. Maar zijn momenteel vooral met CW bezig. Ik zit weinig op de chat omdat het alleen maar daar over gaat constant. Ik ben steeds met helden upgraden bezig, dus CW is er niet bij.
Paar mensen uit jouw clan heb ik eerder mee in een clan gezeten trouwens. Ik weet alleen niet meer welke clan dat was. Zaten vuurwerkjes in de naam, maar de naam ben ik kwijt. Mag-Giver, Cor Maater zaten daar toen. Was me toen veel te fanatiek, maar voor cuppen is dat natuurlijk wel juist een pré. Ik moet alleen wel even stijgen, want zag dat jullie een 3100 limiet hebben voor toegang.
Ik doe zelf af en toe een war mee, meer omdat ik aanzienlijk minder tijd heb dan voorheen (gelukkig). Als je wil joinen geef het maar even aan dan pas ik vereiste cups wel aan voor je.
Wel rekening houden dat enkele weg zijn en die kunnen nog terug komen. Weten alleen niet wanneer, maar zal niet met enkele dagen zijn.
Bedoel je dat dat allemaal 1 persoon is, of dat ze op elkaars accounts spelen? Ik wist dat in ieder geval niet, maar er zijn natuurlijk veel mensen met veel accounts. Verklaart wel waarom Mag-giver zo weinig voortgang in zijn basis heeft, ik dacht dat die al veel verder was dan ik.Famous schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 19:07:
[...]
Mag-giver, Cor, Intermobiel en noem het maar op spelen allemaal op dezelfde accounts haha.
Ik doe zelf af en toe een war mee, meer omdat ik aanzienlijk minder tijd heb dan voorheen (gelukkig). Als je wil joinen geef het maar even aan dan pas ik vereiste cups wel aan voor je.
In elk geval thnx voor de uitnodiging. Ik heb nog een paar projectjes die ik af wil hebben voor ik ga cuppen. Ik app je wel als ik zo ver ben!Wel rekening houden dat enkele weg zijn en die kunnen nog terug komen. Weten alleen niet wanneer, maar zal niet met enkele dagen zijn.
Meerdere op verschillende accounts. Soms met vakantie o.i.d. nemen ze het over of gewoon een account dat ze delen. Keek je wel naar de goede Mag? Er zijn toen meerdere, alleen al bekende, die de naam in mag-giver hebben veranderdHoppa! schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:13:
[...]
Bedoel je dat dat allemaal 1 persoon is, of dat ze op elkaars accounts spelen? Ik wist dat in ieder geval niet, maar er zijn natuurlijk veel mensen met veel accounts. Verklaart wel waarom Mag-giver zo weinig voortgang in zijn basis heeft, ik dacht dat die al veel verder was dan ik.
[...]
In elk geval thnx voor de uitnodiging. Ik heb nog een paar projectjes die ik af wil hebben voor ik ga cuppen. Ik app je wel als ik zo ver ben!
Geen probleem, ik zie je berichtje dan wel tegemoet!
Net zelf een +24 aanval
Clash of clans is toch gemaakt door Supercell? Ik kwam er net achter dat er op de Tweakers productpagina staat dat 'Saber Interactive' de uitgever is..
Ik heb het doorgegeveniBugged schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 17:59:
Clash of clans is toch gemaakt door Supercell? Ik kwam er net achter dat er op de Tweakers productpagina staat dat 'Saber Interactive' de uitgever is..
Intentionally left blank
Destemeer kans dat het snel opgepakt wordtiBugged schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 18:52:
[...]
Had het zelf ook al doorgegeven door een fout te melden
Intentionally left blank
Ik speel dit spel nu ook regelmatig, en het is buitengewoon vermakelijk. Mijn TH is reeds level 4.
Echter, klopt het dat dit spel voornamelijk door minderjarigen wordt gespeeld? Ik probeer nu al 2 dagen een fatsoenlijke clan te vinden, maar schijnbaar tref ik continu de clans vol dertienjarigen.
Echter, klopt het dat dit spel voornamelijk door minderjarigen wordt gespeeld? Ik probeer nu al 2 dagen een fatsoenlijke clan te vinden, maar schijnbaar tref ik continu de clans vol dertienjarigen.
Tesla M3LR '21
Veel wel, zeker de mensen die op Global zitten overdag en begin de avond.Las Vegas schreef op zondag 07 juni 2015 @ 11:39:
Ik speel dit spel nu ook regelmatig, en het is buitengewoon vermakelijk. Mijn TH is reeds level 4.
Even snel je dorpje upgraden en dan een van de Tweakers clan joinen
Dat is het plan inderdaad.Famous schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:00:
[...]
Veel wel, zeker de mensen die op Global zitten overdag en begin de avond.
Even snel je dorpje upgraden en dan een van de Tweakers clan joinen
Dat upgraden gaat niet snel trouwens, dat kost wel een paar weken eer je TH level 7 is lijkt mij?
Ik heb 1x elixirs gekocht voor 10 euro om de boel wat sneller te kunnen upgraden, maar vooralsnog moet ik steeds 12 of meer uur wachten voor mijn upgrades nu
Tesla M3LR '21
Het enige wat je met je gems moet doen is bouwers kopen (4 en als je veel speelt 5) en wellicht eens boosten van je barracks/spells. Zo haal je het meeste uit je gems. Tevens kan je gewoon lekker barchen waardoor je snel kan aanvallen.Las Vegas schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:05:
[...]
Dat is het plan inderdaad.
Dat upgraden gaat niet snel trouwens, dat kost wel een paar weken eer je TH level 7 is lijkt mij?
Ik heb 1x elixirs gekocht voor 10 euro om de boel wat sneller te kunnen upgraden, maar vooralsnog moet ik steeds 12 of meer uur wachten voor mijn upgrades nu
TH7 gaat nog redelijk snel, gewoon rustig alles upgraden en zorgen dat je je bouwers aan het werkt houd inclusief het lab.
Hoe komen jullie het snelste aan jullie grondstoffen? Door eigen productie of door aan te vallen (individueel of in clanwars). Ik merk dat ik een chronisch tekort heb aan met name goud. De upgrades kosten inmiddels minstens 1000k en voor ik dat bij elkaar heb ben ik al minstens een paar keer succesvol aangevallen waardoor ik weer een deel verlies. Ik val dan tijdens mijn schild niet aan om zoveel mogelijk te verdienen in die tijd zonder wat te verliezen, maar wat is nou de beste tactiek om snel aan grondstoffen te komen?
Aanvallen, the next button is your best friend.DaviddeVogel schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:30:
Hoe komen jullie het snelste aan jullie grondstoffen? Door eigen productie of door aan te vallen (individueel of in clanwars). Ik merk dat ik een chronisch tekort heb aan met name goud. De upgrades kosten inmiddels minstens 1000k en voor ik dat bij elkaar heb ben ik al minstens een paar keer succesvol aangevallen waardoor ik weer een deel verlies. Ik val dan tijdens mijn schild niet aan om zoveel mogelijk te verdienen in die tijd zonder wat te verliezen, maar wat is nou de beste tactiek om snel aan grondstoffen te komen?
Ik weet niet hoever je bent maar je kan in het begin goed doorzoeken naar 100k/100k en daarna 150k/150k etc. Zo doende heb je met twee aanvallen de buit er al zeker uit wat ze nou jouw kunnen pakken.
Met een barch leger kan je elke 15 minuten aanvallen en dan loopt het wel hard op
Aanvallen en de juiste bases uitkiezen is de snelste manier om aan resources te komen. En zet een goede farm base neer met je stadhuis zo ver mogelijk buiten om goedkoop schildjes te krijgen.
Ik maak me alleen altijd zorgen om de verdediging van anderen. Ik heb nu altijd een vrij duur leger met grotendeels reuzen, een paar muurbrekers, wat boogschutters en sinds kort 2 P.E.K.K.A.'s. Maar je raad dus aan om alleen barbarians te nemen (200 in mijn geval) en een basis aan te vallen met veel grondstoffen. Maakt niet uit of ik het gevecht verder verlies begrijp ik?Famous schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:33:
[...]
Aanvallen, the next button is your best friend.
Ik weet niet hoever je bent maar je kan in het begin goed doorzoeken naar 100k/100k en daarna 150k/150k etc. Zo doende heb je met twee aanvallen de buit er al zeker uit wat ze nou jouw kunnen pakken.
Met een barch leger kan je elke 15 minuten aanvallen en dan loopt het wel hard op
Hmm... misschien wel een goede ja, die staat nu middenin mijn dorp. Maar ik wil graag boven de 2.000 bekers blijven.Ted_W schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:33:
Aanvallen en de juiste bases uitkiezen is de snelste manier om aan resources te komen. En zet een goede farm base neer met je stadhuis zo ver mogelijk buiten om goedkoop schildjes te krijgen.
Barch is een mix van barbs en archers, in mijn ogen de beste combo om te farmen. Ik zette altijd 2 barracks aan met barbs en 2 met archers.DaviddeVogel schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:40:
[...]
Ik maak me alleen altijd zorgen om de verdediging van anderen. Ik heb nu altijd een vrij duur leger met grotendeels reuzen, een paar muurbrekers, wat boogschutters en sinds kort 2 P.E.K.K.A.'s. Maar je raad dus aan om alleen barbarians te nemen (200 in mijn geval) en een basis aan te vallen met veel grondstoffen. Maakt niet uit of ik het gevecht verder verlies begrijp ik?
[...]
Hmm... misschien wel een goede ja, die staat nu middenin mijn dorp. Maar ik wil graag boven de 2.000 bekers blijven.
Je leger kost bijna niets, is snel klaar en bijna direct winst. De aanval hoef je niet te verliezen, je mikt gewoon op 50%.
Met je TH buiten bereik je ook sneller de 2000 bekers mits je een dikke TH10 of 9 bent. Wanneer je TH wordt gepakt heb je direct een 12 uur shield, geen resources verloren en wellicht -6 cups.
Als jij je TH binnen laat staan heb je minder kans op een shield, raakt resources kwijt, trap reload kosten (en evt xbox/inferno's). Je kan uiteraard een defense winnen maar zolang ze geen 40% halen heb je ook geen shield en komt er nog een pipo je drop platleggen welke waarschijnlijk verder komt omdat een deel van de traps al kapot zijn en je CC troops waarschijnlijk ook.
Verwijderd
Ik ben momenteel townhall 8
- Ik heb alle defenses (torens) op maximaal
- Ik heb alle reguliere troepen op maximaal, de pekka op 2, golem op 1 en de varkensruiters op 3
- Alle muren lvl 7 (paars).
Kan ik nu naar townhall 9? Of zijn de muren zo belangrijk dat deze eerst naar lvl 8 moeten?
thx!
- Ik heb alle reguliere troepen op maximaal, de pekka op 2, golem op 1 en de varkensruiters op 3
Kan ik nu naar townhall 9? Of zijn de muren zo belangrijk dat deze eerst naar lvl 8 moeten?
thx!
Persoonlijke keuze uiteraard, ik zou het wel doen.Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:51:
Ik ben momenteel townhall 8
thx!
Zeker gezien de penalty wanneer je een TH hoger gaat.
Aan de andere kant heb je natuurlijk ook de dagen waarin je TH in upgrade staat om een deel van de muren te doen dus als je er 50 ofzo gedaan hebt en je TH aanzet is het zo (bijna) helemaal klaar
Wanneer jij TH8 bent werkt het als volgt:Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:58:
ok:D wat bedoel je met penalty?
- Val jij een TH8 of hoger aan krijg je 100% van de beschikbare buit.
- Val jij een TH7 aan krijg jij 90% van de beschikbare buit.
- Val jij een TH6 aan dan krijg je 50% van de beschikbare buit.
Gezien je als waarschijnlijk nu nog wel redelijk wat TH7 tegenkomt krijg je als je TH9 bent daar dus nog maar 50% buit van, 40% minder als dat je nu krijgt.
Tja als je nog wat muurtjes en research moet, dan zou ik gaan met die upgrade. Zorg wel dat je vol zit als je th klaar is (en online bent) om het volgende te bouwen, queen (instant), 2x xbow, lab en spell factory te bouwen. Ook die andere nieuwe gebouwen is handig om snel te bouwen....
Everything is better with Bluetooth
Verwijderd
dus wel naar th 9 gaan?jeanj schreef op zondag 07 juni 2015 @ 14:05:
Tja als je nog wat muurtjes en research moet, dan zou ik gaan met die upgrade. Zorg wel dat je vol zit als je th klaar is (en online bent) om het volgende te bouwen, queen (instant), 2x xbow, lab en spell factory te bouwen. Ook die andere nieuwe gebouwen is handig om snel te bouwen....
Yup, ik moest meer muurtjes toen ik naar Th9 ging
Verwijderd
en hierdoor niet in de problemen gekomen?jeanj schreef op zondag 07 juni 2015 @ 14:13:
Yup, ik moest meer muurtjes toen ik naar Th9 ging
Verwijderd
maar ik kom dan wel hogere basissen tegen waar ik meer loot kan pakken toch?Famous schreef op zondag 07 juni 2015 @ 14:02:
[...]
Wanneer jij TH8 bent werkt het als volgt:
- Val jij een TH8 of hoger aan krijg je 100% van de beschikbare buit.
- Val jij een TH7 aan krijg jij 90% van de beschikbare buit.
- Val jij een TH6 aan dan krijg je 50% van de beschikbare buit.
Gezien je als waarschijnlijk nu nog wel redelijk wat TH7 tegenkomt krijg je als je TH9 bent daar dus nog maar 50% buit van, 40% minder als dat je nu krijgt.
Uiteraard, maar je blijft in het begin natuurlijk nog wel zitten met TH8 troops.Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 14:50:
[...]
maar ik kom dan wel hogere basissen tegen waar ik meer loot kan pakken toch?
Zelfs een rushed TH10 is lastig met TH8 troops.
Mijn advies: Muurtjes en alle troepen maxen (valks hoeft niet) Ook je barbarenkoning naar 10 doen.
Ik had alles max, ook muren, toen ik naar TH9 ging. Vond het vanaf het begin al fijn dat ik niet meer echt naar muren hoefde om te kijken. Als je alles zwart hebt als je beginnende TH9 bent doe je het goed en die muren doen het prima in de CW.
Ik had alles max, ook muren, toen ik naar TH9 ging. Vond het vanaf het begin al fijn dat ik niet meer echt naar muren hoefde om te kijken. Als je alles zwart hebt als je beginnende TH9 bent doe je het goed en die muren doen het prima in de CW.
Tuurlijk niet. Er zijn doelen zat. hangt ook van de beker range af waar je in zit.
mijn belangrijkste reden voor th9 was de queen en de mogelijkheid om muren met elixer te bouwen. Op termijn heb je een elixer overschot...
Maar doe wat je zelf wilt. Je hebt toch veel tijd nodig om th9 af te maken
In het reguliere spel (ClanWar uitgezonderd) is het niveau van de muren weinig relevant zodra je eenmaal op TH10 aangekomen bent. Maar de stap naar lvl 8 kun je maar beter maken voor je naar TH9 gaat.Trezzahn schreef op zondag 07 juni 2015 @ 16:25:
Mijn advies: Muurtjes en alle troepen maxen (valks hoeft niet) Ook je barbarenkoning naar 10 doen.
Voor de CW echter zijn stevige muren wel heel belangrijk. Ik loop nu op TH10 redelijk teven max aan (alleen kanonnen nog 1 lvl en een paar kleine dingen) maar muren blijft een dingetje omdat ik daar altijd wat weinig aandacht aan heb besteed. Ik heb nu de helft lvl 8 en de andere helft lvl 9. In het reguliere spel boeit dat niet, want daar word ik toch nooit aangevallen, maar in de CW is het een bottleneck.
'varkensruiters' <-Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 13:51:
...
...
CoC: MISSeR | Steam: r3veng
Hier idem dito. Heb te weinig aandacht aan de muren gegeven. Maar vroagah kon je ook niet elixer in de muren stoppen. Waardoor ik wel moest upgraden omdat ik anders elixer weggooide (pompen zaten vol en storage).Hoppa! schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:59:
[...]
In het reguliere spel (ClanWar uitgezonderd) is het niveau van de muren weinig relevant zodra je eenmaal op TH10 aangekomen bent. Maar de stap naar lvl 8 kun je maar beter maken voor je naar TH9 gaat.
Voor de CW echter zijn stevige muren wel heel belangrijk. Ik loop nu op TH10 redelijk teven max aan (alleen kanonnen nog 1 lvl en een paar kleine dingen) maar muren blijft een dingetje omdat ik daar altijd wat weinig aandacht aan heb besteed. Ik heb nu de helft lvl 8 en de andere helft lvl 9. In het reguliere spel boeit dat niet, want daar word ik toch nooit aangevallen, maar in de CW is het een bottleneck.
Nu ben ik compleet max. En kan ik mijn goud en elixer dumpen in de muurtjes. Moet eerlijk zeggen dat het nog best redelijk snel gaat.
Van 8 naar 9 is peanutsTylen schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:19:
[...]
Hier idem dito. Heb te weinig aandacht aan de muren gegeven. Maar vroagah kon je ook niet elixer in de muren stoppen. Waardoor ik wel moest upgraden omdat ik anders elixer weggooide (pompen zaten vol en storage).
Nu ben ik compleet max. En kan ik mijn goud en elixer dumpen in de muurtjes. Moet eerlijk zeggen dat het nog best redelijk snel gaat.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Ik vind de muren vanaf 9 gewoon niet in verhouding tot de overige defencekosten. Een beetje segment muren bestaat al snel uit zo'n 15 stukjes. Kost dus 15 miljoen om dat een tikkie te versterken. En van 9 naar 10 wordt het helemaal belachelijk.Steevo_S schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:52:
[...]
Van 8 naar 9 is peanutspas vanaf 9 naar 10 is het grinden zo vermoeiend dat je af en toe je tablet/telefoon tegen de muur wilt gooien
Maar goed. Uiteindelijk bereik je een punt dat alles max is. Ik ben bijna klaar in mijn lab (moet qua Elixer alleen de lightning nog naar 6, maar die skip ik) en dan kan mijn elixer allemaal in de muren. Ja, 2 kazernes kunnen nog een level, maar daar zie ik het nut niet van. Komt nog wel eens tussendoor....
Klopt, ik heb zelf alles naar level 9 toen ik op th9 zat en ben nu rustig bezig alles naar 10 te tillen (40 level 11 en 45 level 10 muurtjes). Farmen in masters 3 gaat me goed af en zit ook lekker veel duister om mijn heroes naar een fatsoenlijk niveau te upgraden (king gaat naar 24 en queen is 25).
Vanaf th1 tot th10 (uitgezonderd muren, lab en heroes) heb ik in 1,5 jaar gedaan
Vanaf th1 tot th10 (uitgezonderd muren, lab en heroes) heb ik in 1,5 jaar gedaan
9 naar 10 vind ik nog wel goed te doen.Hoppa! schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:44:
[...]
Ik vind de muren vanaf 9 gewoon niet in verhouding tot de overige defencekosten. Een beetje segment muren bestaat al snel uit zo'n 15 stukjes. Kost dus 15 miljoen om dat een tikkie te versterken. En van 9 naar 10 wordt het helemaal belachelijk.
Maar goed. Uiteindelijk bereik je een punt dat alles max is. Ik ben bijna klaar in mijn lab (moet qua Elixer alleen de lightning nog naar 6, maar die skip ik) en dan kan mijn elixer allemaal in de muren. Ja, 2 kazernes kunnen nog een level, maar daar zie ik het nut niet van. Komt nog wel eens tussendoor....
10 naar 11 is wel
Zit nu op 96 muurtjes level 10. Twijfel of ik 11 wel aanzet, vind die eigenlijk niet zo mooi
dus 3 miljoen per muurtje vind je nog wel te doen, maar 4 miljoen isFamous schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:54:
[...]
9 naar 10 vind ik nog wel goed te doen.
10 naar 11 is wel
Zit nu op 96 muurtjes level 10. Twijfel of ik 11 wel aanzet, vind die eigenlijk niet zo mooi
ik vind 3 miljoen echt belachelijk veel. 1 miljoen per muur is ook al belachelijk maar op zich nog wel te doen als je niets meer met elixir kunt
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Jep, want je hebt voor beide 3 wallbreakers nodig om erdoorheen te komen..cypher21 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:01:
[...]
dus 3 miljoen per muurtje vind je nog wel te doen, maar 4 miljoen is...
ik vind 3 miljoen echt belachelijk veel. 1 miljoen per muur is ook al belachelijk maar op zich nog wel te doen als je niets meer met elixir kunt
De hispanist hitpoints gaan wel aanzienlijk omhoog maar qua wallies geen verschil
Ik vind die 1Mil nog wel oke.cypher21 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:01:
[...]
dus 3 miljoen per muurtje vind je nog wel te doen, maar 4 miljoen is...
Zij level 11 maar 4Mil? Nooit in verdiept, ik dacht 7Mil.
Niet mooi???? Die blauwe zijn juist gaaf manFamous schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:54:
[...]
9 naar 10 vind ik nog wel goed te doen.
10 naar 11 is wel
Alles moet max.Hoppa! schreef op maandag 08 juni 2015 @ 11:44:
[...]
Ik vind de muren vanaf 9 gewoon niet in verhouding tot de overige defencekosten. Een beetje segment muren bestaat al snel uit zo'n 15 stukjes. Kost dus 15 miljoen om dat een tikkie te versterken. En van 9 naar 10 wordt het helemaal belachelijk.
Ze hebben 7000 hitpoints, wellicht daarmee vergist?Tylen schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:58:
[...]
Ik vind die 1Mil nog wel oke.
Zij level 11 maar 4Mil? Nooit in verdiept, ik dacht 7Mil.Danis het nog wel te doen
![]()
[...]
Niet mooi???? Die blauwe zijn juist gaaf man
Nee vind ze totaal niet bij TH10 passen
Maar niet elk muur stukje gaat plat door wallies.Famous schreef op maandag 08 juni 2015 @ 12:05:
[...]
Jep, want je hebt voor beide 3 wallbreakers nodig om erdoorheen te komen..
De hispanist hitpoints gaan wel aanzienlijk omhoog maar qua wallies geen verschil
Aanvallen kunnen behoorlijk stuk lopen op een stukje muur als je wallies op zijn.
Met name muurstukjes die in je binnenmuren zitten, kunnen goed vertragend werken.
Hier TH9 max met helft lvl8 helft lvl9 walls
[ Voor 4% gewijzigd door Amafi op 08-06-2015 13:07 ]
Ik merk op th10 dat die binnenste muren juist nutteloos zijn door de jump spreuk en de buitenste muren door juiste locaties van spring traps je vaak kunnen redden.
Maar daar hebben we een jump spell voor.Amafi schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:06:
[...]
Maar niet elk muur stukje gaat plat door wallies.
Aanvallen kunnen behoorlijk stuk lopen op een stukje muur als je wallies op zijn.
Met name muurstukjes die in je binnenmuren zitten, kunnen goed vertragend werken.
Hier TH9 max met helft lvl8 helft lvl9 walls
Ik zie echt amper een 3* hier met de CW dus 2* is prima. Laatste eentje tegen ons maar die had overduidelijk imod.
Alleen ten dele, ze hebben juist die jumpspreuk nodig wat ze een spell kost.
En je hebt te weinig spells om de hele basis open te leggen als het ware.
Ze staan altijd wel ergens tegen een muur aan te beuken
En je hebt te weinig spells om de hele basis open te leggen als het ware.
Ze staan altijd wel ergens tegen een muur aan te beuken
Waar farmen jullie nu trouwens (de TH10 mensen).
Ik ben weer rustig aan het zakken en vind rond 3650 beste leuke buit maar dan moet je ook een dik leger hebben.
Twijfel om op master te blijven of om nog verder te zakken, zie er ook paar die in Silver farmen
Ik ben weer rustig aan het zakken en vind rond 3650 beste leuke buit maar dan moet je ook een dik leger hebben.
Twijfel om op master te blijven of om nog verder te zakken, zie er ook paar die in Silver farmen
Ik farm nu in master 3, met town hall snipes en hier en daar verlaten basissen pak ik gemiddeld toch 3/4m aan resources en 20k aan duister per dag
Ik ben gezakt naar 1300 om weer op te klimmen om zo de sweetspot te vinden. Maar denk toch rond 2100-2300 is het beste. Daar krijg je tenminste ook dark-elixer als bonus
Klopt. Jump doe ik altijd in de middelste ring om zo in de core te komen. Daar zijn hoge muren dus van minder belang. Eerst de buitenste ring.Steevo_S schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:08:
Ik merk op th10 dat die binnenste muren juist nutteloos zijn door de jump spreuk en de buitenste muren door juiste locaties van spring traps je vaak kunnen redden.
Maar ik kan mijn goud en elixer nergens anders meer heen brengen dus alles gaat in de muren. Die blauwe zijn prono
Barchen of hoe val je aan?Steevo_S schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:28:
Ik farm nu in master 3, met town hall snipes en hier en daar verlaten basissen pak ik gemiddeld toch 3/4m aan resources en 20k aan duister per dag
Ja heb DE wel nodig, binnenkort queen naar 25 en dan beide 25, maar die moeten a.s.a.p. naar 35.Tylen schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:31:
Ik ben gezakt naar 1300 om weer op te klimmen om zo de sweetspot te vinden. Maar denk toch rond 2100-2300 is het beste. Daar krijg je tenminste ook dark-elixer als bonus
Barchen
met een paar heal spreuken zodat ik mijn Queen of King niet elke keer verlies of nodig heb
Deze?Tylen schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:33:
[...]
Klopt. Jump doe ik altijd in de middelste ring om zo in de core te komen. Daar zijn hoge muren dus van minder belang. Eerst de buitenste ring.
Maar ik kan mijn goud en elixer nergens anders meer heen brengen dus alles gaat in de muren. Die blauwe zijn prono
Heb nog maar 2xx gems over, helemaal blij toen ik zag dat ik bijna 2500 x-bows had..
Is dat maar 200 gems
Voor inferno's moet je zelf tot 5000
Is dat maar 200 gems
Voor inferno's moet je zelf tot 5000
JA
Ben je nog niet eens max???
Die muren van jouw doen pijn in mijn ogen
Die bouwers van jou aan het werk, doen pijn in mijn ogen
Hahaha. Heerlijk weer.
Zet jouw bouwers eens op die lage heroes van jeTylen schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:23:
[...]
Die bouwers van jou aan het werk, doen pijn in mijn ogen![]()
![]()
Hahaha. Heerlijk weer.
Ik farm nu rond de 1500/1600 met een TH10 dus. Weinig echt goede barch targets, veelal redelijk sterke TH9's met de opslag centraal. Meestal dus met een leggertje heal-reus. Maar omdat ik hoog in het elixer zit ook regelmatig met BaMi. En dan leg ik de boel gewoon helemaal plat.
Ik val alleen aan boven de 250k/250k en die heb ik meestal in 10x klikken wel gevonden.
Mijn ervaring is dat in Master 1 iets langer zoeken is en iets lagere loot, maar dan heb je natuurlijk wel je bonus die het aantrekkelijker maakt. Ik kom alleen daar steeds minder verwaarloosde pompjes en mijnen tegen. Loot zit meestal middenin de basis, of door de hele base verspreid wat Barchen een buitengewoon onaantrekkelijke optie maakt.
Ik val alleen aan boven de 250k/250k en die heb ik meestal in 10x klikken wel gevonden.
Mijn ervaring is dat in Master 1 iets langer zoeken is en iets lagere loot, maar dan heb je natuurlijk wel je bonus die het aantrekkelijker maakt. Ik kom alleen daar steeds minder verwaarloosde pompjes en mijnen tegen. Loot zit meestal middenin de basis, of door de hele base verspreid wat Barchen een buitengewoon onaantrekkelijke optie maakt.
[ Voor 32% gewijzigd door Hoppa! op 08-06-2015 14:35 ]
Working on it. Vind het alleen kut dat ze dan niet meedoen in war. Daar moeten ze echt iets aan doen.Steevo_S schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:30:
[...]
Zet jouw bouwers eens op die lage heroes van je
Denk het niet, grootste bron van inkomsten op dit moment 
@Hoppa! zou je niet eens wat hoger gaan? Duister stroomt in masters echt snel binnen, goud en elixir krijg je van de bonus.
@Hoppa! zou je niet eens wat hoger gaan? Duister stroomt in masters echt snel binnen, goud en elixir krijg je van de bonus.
Ik wil nog een paar goud projecten doen. Dat gaat hier echt veel sneller. King is 22, queen 25, dat is voor nu even acceptabel.Steevo_S schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:35:
Duister is hier aan de rand van Champion ook goed te doen.Steevo_S schreef op maandag 08 juni 2015 @ 14:35:
Ik denk dat ik maar eens 1 van mijn heroes ga gemmen, want anders past er geen DE meer in mijn tank
During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.
Ik ben nu 2 werkjes th10 denk ik en ik barch rond de 1800 en dat gaat prima eigenlijk, vooral in de avonden
Zeau, veel mensen blij gemaakt denk ik.. vanaf 3854 enkel nog maar oog op DE gehad en zit nu op 3547
Veel -26 cups of hoger verloren. Hier en daar een 50% mee gepakt voor wat extra loot. Resultaat; Queen staat aan naar 25
Nu nog even afwegen of ik verder zak of hier een beetje blijf. Morgen werken en daarna direct een feestje, woensdag weer een dag!
Nu nog even afwegen of ik verder zak of hier een beetje blijf. Morgen werken en daarna direct een feestje, woensdag weer een dag!
Hoeveel aanvallen doe je gemiddeld voor dit? Ik kan maar 3x per dag aanvallen als ik op me werk ben.Steevo_S schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:28:
Zet echt geen zoden aan de dijk maar gelukkig zitten we alweer in het laatste weekje.
Pff mijn neefje van 7 zat dit gisteren te spelen (helemaal hooked haha)
Dus moest het ook gaan spelen van hem, eigenlijk best een geinig spelletje.
Maar als ik zo door wat bladzijde lees hier op het forum zie ik termen voorbij komen die ik niet ken haha.
Iemand nog tips om het begin wat makkelijk door te komen en sneller te gaan? en waar ik op moet letten?
(ik heb Iphone6 en hij speelt op zijn tablet (android), kun je elkaar een soort van zoeken of vinden?)
Maar als ik zo door wat bladzijde lees hier op het forum zie ik termen voorbij komen die ik niet ken haha.
Iemand nog tips om het begin wat makkelijk door te komen en sneller te gaan? en waar ik op moet letten?
(ik heb Iphone6 en hij speelt op zijn tablet (android), kun je elkaar een soort van zoeken of vinden?)
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Een paar hulpevolle tips:Ricloo86 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:28:
Pff mijn neefje van 7 zat dit gisteren te spelen (helemaal hooked haha)
- Laat je TH (town hall) buiten staan, zodoende kan je een gratis schildje van 12 uur ontvangen als je even niet meer kan/wilt spelen.
- Ondanks wat Supercell je doet geloven, zijn cups niet zo waardevol! Het belangrijkste is de loot, ook al "verlies" je een aanval.
- Bewaar je gems om builders te kopen.
- Je mijnen en pompen genereren nooit genoeg om je bouwers bij te houden, je zult de meeste loot moeten halen uit aanvallen
- Belangrijkste tip van allemaal: STOP MET DIT SPELLETJE NU HET NOG KAN!!!
ik had tip 5 boven aan gezet.. geen andere tips...
voor de rest is dit het wel, zeker gems sparen in het begin!
voor de rest is dit het wel, zeker gems sparen in het begin!
PSN: Europhea
Dit, alleen dit. Echt. Nu denk je nog dat het een grapje is, maar als je hier niet naar luistert zul je over een jaar, misschien anderhalf, terugdenken aan dit bericht en jezelf zachtjes in slaap huilen.
Ik hoor een ervaren speler pratenHoppa! schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:42:
[...]
Dit, alleen dit. Echt. Nu denk je nog dat het een grapje is, maar als je hier niet naar luistert zul je over een jaar, misschien anderhalf, terugdenken aan dit bericht en jezelf zachtjes in slaap huilen.
Ja, het is toch zo. Als ik elke minuut die ik aan dit spel had gespeeld had gebruikt om een extra studie te doen, dan was ik nu waarschijnlijk afgestudeerd als scheikundige, biotechnoloog, natuurkundige, werktuigbouwkundige en econoom.
En in plaats daarvan ben ik nu nog steeds ambtenaar. Maar wel lvl 13 archtowers.