Sodeju, net even 10 minuten break genomen op werk... wat een loot altijd na update... Jammer dat werk voor gaat....
haha feit...cypher21 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:54:
een verkapte "check mij met mijn nieuwe S6" post
Update staat nu ook in de Play Store
edit
back online.
Ding kost maar 500k 1 dag bouwtijd
Maar update klinkt goed zolang matchmaking niet te veel veranderd is vind ik het best:)
MUREN VANAF 7 MET ELIXIR!
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Komt goed uit, was gisteren van plan om eerst mijn muren te upgraden, nu kan dat dus mooi met elixir
Was voor de update vanaf 8 toch? Klein verschil, maar fijn voor de liefhebbers die nog lvl 7 hebben.Steevo_S schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:38:
De föhn is in ieder geval in aanbouw. Lvl 1 ziet er erg niet-indrukwekkend uit. Ben benieuwd wat de verschillende levels kosten, wil hem zo snel mogelijk max hebben in elk geval.
Ik heb LV1 af
Straks LV2 aanzetten. Die is 750K.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dat klinkt als een erg fijne wijzigingSteevo_S schreef op donderdag 30 april 2015 @ 12:38:
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
ding kan tot lvl 6 ...
ben wel benieuwd naar de kosten van 3-4-5-6
Ga m niet afkopen met edels, die gebruik ik wel voor t boosten van kazernes
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Tot level 6... hopen dat de rest van de gebouwen op een keurige fundering staan..
En helaas gaan ze dit erin een maintenance weer uithalen....Cloud schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:56:
[...]
Dat klinkt als een erg fijne wijzigingMaakt het upgraden wel iets beter te doen op TH8.
Loot is heel goed na de update en ik kom als TH10 alleen maar TH9/TH10 tegen op 1800 cups, erg erg fijn.
Mijn nieuwe windmachine direct 'getest' in d#
Maar aan de andere kant. Die windmachines gaan een bepaalde richting op blazen. Dan gaan natuurlijk de meeste mensen hun Air Defence erachter zetten om die flanken te beschermen. Wat weer inhoud dat die dichter bij elkaar komen en dus weer makkelijker gaat worden voor de LavaLoonion...
Net de update gedaan maar wat moet de fohn in het spel dan..
Hoopte op toch nét wat meer, ondanks een nieuwe defense lijkt het toch meer een tussen update dan een major one. helaas.
Hoopte op toch nét wat meer, ondanks een nieuwe defense lijkt het toch meer een tussen update dan een major one. helaas.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Xmod en imod werken nog steeds
Die airsweeper werkt dus echt voor geen meter.
Mij labami att gaat nog steeds even goed als voorheen.
Heb max dorpen getest met dat ding lvl6 maar het gaat te snel plat.
Dus verwacht dat die nog wat aangepast moet worden.
En je moet goed opletten dat je hem niet fout plaatst.
Al een paar dorpen gehad waarbij ik juist goed geblazen werd en th sneller plat ging hahahaha.
Die airsweeper werkt dus echt voor geen meter.
Mij labami att gaat nog steeds even goed als voorheen.
Heb max dorpen getest met dat ding lvl6 maar het gaat te snel plat.
Dus verwacht dat die nog wat aangepast moet worden.
En je moet goed opletten dat je hem niet fout plaatst.
Al een paar dorpen gehad waarbij ik juist goed geblazen werd en th sneller plat ging hahahaha.
Hier geen xmod meer hoor, krijg het 'automatic searchen' niet aan de praat, too bad 
Die schetenpuffer stond uiteraard aan, maar er lijkt me echt geen reet aan, lekker geannuleerd, tabee!
Die schetenpuffer stond uiteraard aan, maar er lijkt me echt geen reet aan, lekker geannuleerd, tabee!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Achja ieder z'n ding, heb het gebruikt icm Sandbox, dat was nooit een succes.
Handmatig zoeken is niet chill imho en daarom is Xmod wel een uitkomst, ieder z'n ding.
Handmatig zoeken is niet chill imho en daarom is Xmod wel een uitkomst, ieder z'n ding.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik gebruik imod alleen voor het online blijven en zoeken op bepaalde loot.
Puffer inmiddels naar 3 aan.
Puffer inmiddels naar 3 aan.
Hier is level 1 nog niet eens klaar
Gezien ik trollbase heb staan is het wel leuke afleiding voor de golems 
Gisteren de cuprun afgerond, doel van 40k gelukkig wel behaald.
Gisteren de cuprun afgerond, doel van 40k gelukkig wel behaald.
Doel van 40k haal je op eigen kracht met eigen leden en geen invites van buitenlandse vriendjes van maggiver.
Dat is niet cuppen lage leden kicken en wat hoge vriendjes voor 1 dag inviten met je clan maar goed dat is mijn mening.
Wij haalden top 10 wereldwijd maar met eigen mensen niks van buitenaf.
Je kan ook effe de top 10 spelers van nederland in een clan duwen is hetzelfde maar geen cuppen.
En we gemmen de puffer weer af en nu op naar 4k.
Dat is niet cuppen lage leden kicken en wat hoge vriendjes voor 1 dag inviten met je clan maar goed dat is mijn mening.
Je kan ook effe de top 10 spelers van nederland in een clan duwen is hetzelfde maar geen cuppen.
[ Voor 7% gewijzigd door demies op 02-05-2015 00:15 ]
demies schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 00:13:
Doel van 40k haal je op eigen kracht met eigen leden en geen invites van buitenlandse vriendjes van maggiver.
Uiteraard kwam die bij de laatste push even helpen maar niets Buitenlands aan.
Puffer staat hier net aan naar 2. We hebben echter een raar probleem, mensen met Android kunnen CW niet openen en de tegenstander heeft geen naam.. zo even post maken op het SC forum want we willen wel winnen uiteraard
Vast veel, max level moet altijd 6 mio + zijn. Bij dag 1 van de update had de nr. 2 van de tegenstander hem al op level 6.... Zal wel net zijn salaris hebben gehad.cypher21 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 13:56:
ding kan tot lvl 6 ...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Mod is geüpdatet naar 1.4.0 en 'automatich search' werkt weer in combinatie met versie 1.2.1 van Xmod.
Zoepie is wolff en speelt voor quantums web al meer dan een jaar.Famous schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 01:48:
[...]
Je lijkt Holland!!! wel haha, Zoepie is gewoon Nederlands en zit vaker in de clan.
Uiteraard kwam die bij de laatste push even helpen maar niets Buitenlands aan.
Puffer staat hier net aan naar 2. We hebben echter een raar probleem, mensen met Android kunnen CW niet openen en de tegenstander heeft geen naam.. zo even post maken op het SC forum want we willen wel winnen uiteraard
Komt uit outlaws.
Maar goed kijken waren 3 leden van buitenaf boven 4k en dat dan gaan posten is geen run he hahahahahaha.
Dat is popie doen met buitenstaanders hahahaha
Verwijderd
Sinds vorige week donderdag ook "hooked" aan Clash of Clans. Inmiddels zit ik op level 16 en is m'n stadhuis onderweg naar lvl 5. Gaat wel aardig dus.
Maar nog genoeg dingen uit te zoeken voorlopig...
Helaas houdt dat drie TH's in een week al op na een maand, stop nu het nog kan...
Verwijderd
Was dat naar mij bedoeld? Zo ja, zou je het iets toe kunnen lichten?CLB schreef op maandag 04 mei 2015 @ 14:48:
Helaas houdt dat drie TH's in een week al op na een maand, stop nu het nog kan...
Iets met > 1 jaar en COC-verslaving.Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:02:
[...]
Was dat naar mij bedoeld? Zo ja, zou je het iets toe kunnen lichten?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Clash of Clans kost je veel tijd, heeeeeel veel tijd. Het beste advies... Stoppen nu het nog kan
hahahaha.
Na 2,5 jaar ben ik nu max, en nu wordt mijn intensiteit gelukkig wat minder.
Haha inderdaad, hier ook richting maxx... Drie kannonnetje en nog wat lab-upgrades...Tylen schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:12:
Ja en nog 1600 miljoen nodig voor muurtjes en m'n helden kunnen nog '35 levels' totaal
Dan nog wat kleine bommetjes, maar dat is maar een weekje werk en die schetenpuffer, haha, nee.
lol.. ja die muren idd nog. En heros nog max 41 levels. Daarnaast alleen nog valk uppen. schetenpuffer gaat nu naar 3 maar die blijft continu in de upgrade. Nonstop naar lv6CLB schreef op maandag 04 mei 2015 @ 15:42:
[...]
Haha inderdaad, hier ook richting maxx... Drie kannonnetje en nog wat lab-upgrades...
Ja en nog 1600 miljoen nodig voor muurtjes en m'n helden kunnen nog '35 levels' totaal![]()
Dan nog wat kleine bommetjes, maar dat is maar een weekje werk en die schetenpuffer, haha, nee.
Grootste probleem is toch wel dat het bouwen zelf niks opschiet. Heb 3 bouwvakkers maar kan er af en toe wel 6 gebruiken dit moet dan helaas weer betaald ^^ zucht...
Yes dat is het 'freemium-principe' heh, of gewoon heel veel achievements uitvoeren
Maah zelfs met 5 stuks, loop je zeker in het begin echt wel tegen de grens aan en dat is irritant.CLB schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:01:
Yes dat is het 'freemium-principe' heh, of gewoon heel veel achievements uitvoeren
Heb je even uurtje te spelen dan kun je op gegeven moment gewoon je grondstoffen niet kwijt. Andere kant is wel dat de rest van het freemium weinig voordeel bied..

Dit bedoel ik dus, beetje jammer
[ Voor 9% gewijzigd door Practics op 04-05-2015 20:55 ]
Je kunt toch nog aardig wat loot kwijt in je storage? Maar ik snap wat je bedoelt (A)Practics schreef op maandag 04 mei 2015 @ 16:07:
[...]
Maah zelfs met 5 stuks, loop je zeker in het begin echt wel tegen de grens aan en dat is irritant.
Heb je even uurtje te spelen dan kun je op gegeven moment gewoon je grondstoffen niet kwijt. Andere kant is wel dat de rest van het freemium weinig voordeel bied..
[afbeelding]
Dit bedoel ik dus, beetje jammer
Zo, mijn lavahond naar level 3 staat aan. Komende tijd al mijn DE maar in mijn helden stoppen, K is l11, Q is l10
. Dus die verdienen wel de nodige aandacht de komende tijd. Maar dat komt wel goed. Mijn 3e de dril staat aan naar 2, vanavond gelijk door naar 3 en wil m zsm 6 hebben...
Ik merk dat ik de enige ben die eigenlijk nooit naar die 3de drill gekeken heeft...RickvN schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:08:
Zo, mijn lavahond naar level 3 staat aan. Komende tijd al mijn DE maar in mijn helden stoppen, K is l11, Q is l10. Dus die verdienen wel de nodige aandacht de komende tijd. Maar dat komt wel goed. Mijn 3e de dril staat aan naar 2, vanavond gelijk door naar 3 en wil m zsm 6 hebben...
Ik ben op 2 kanonnen en die domme toeter na ook max qua defence en ga dan maar eens mijntjes en die drill uppen
Tsja, levert je 7,2k de pd op... 17 maanden, das netjes... Veel geld erin zitten of gruwelijk veel tijd?Steevo_S schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 12:16:
[...]
Ik merk dat ik de enige ben die eigenlijk nooit naar die 3de drill gekeken heeft...
Ik ben op 2 kanonnen en die domme toeter na ook max qua defence en ga dan maar eens mijntjes en die drill uppenmet een beetje geluk ben ik na precies 1 jaar en 5 maanden volledig max (muren en heroes daargelaten, op dit moment 40 blauwe muurtjes, 14 lava en 196 lego, BK20 en AQ naar 24).
Veels te veel tijd
heb geluk dat ik vrij veel op mijn werk kan spelen, qua geld vrij weinig, laatst eens alles bij elkaar opgeteld en ongeveer 60 euro erin zitten wat ik gebruikt heb om heroes af te kopen of barracks te boosten. Al met al qua tijd is dit niks vergeleken met een Playstation spelletje
Jeetje, die pompen en mijnen zaten proppie vol
PSN: Curvaa_
Nu heb in een vrag. Hoe kan het dar mijn dorp toch aangevallen wordt terwijl ik een schild heb? Ik heb nog niemand aangevallen behalve dan de eerste keer dat dat moet om het te laten zien.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Niet eens bonus
Wat minder, maar wel met een olijk muziekje, ooit van mij:
Not possible, dus dat schild had je op één of andere manier toch niet denk...Koos2009 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:45:
Nu heb in een vrag. Hoe kan het dar mijn dorp toch aangevallen wordt terwijl ik een schild heb?
Je krijgt een schild als je aangevallen wordt. Val je niemand aan, kan jij toch zelf wel aangevallen worden.Koos2009 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:45:
Nu heb in een vrag. Hoe kan het dar mijn dorp toch aangevallen wordt terwijl ik een schild heb? Ik heb nog niemand aangevallen behalve dan de eerste keer dat dat moet om het te laten zien.
Jeetje wat een buit voor deze tijd..
Zulke heb ik niet meer gezien sinds die update destijds. Mooi hoor
Die buit is hoog in champ constant.
Rond de 3700-3900 constant dorpen met gemiddeld 800/800k.
Rond de 3700-3900 constant dorpen met gemiddeld 800/800k.
Ik kan sinds de update geen "gratis" schild meer krijgen. Zit als max TH9 redelijk laag in de farm stand rond de 1800. TH staat ver buiten de muren, duidelijk niet in range van def. Normaal hoefde ik maar offline te gaan en ik had een TH rosser, nu kan het makkelijk 4 uur duren.
Niemand wil me aanvallen, want te sterk. De spelers die op mijn dorp terecht komen zijn net als ik aan het farmen en zitten niet te wachten op 7 cupjes en 10k loot bonus.
Nu dus al weer 2 uur aan het wachten totdat ik kan requesten voor CW. Zit op 50K DE en 3 mil goud/elix dus als ik word aangevallen gaan ze mijn hele dorp door. En dat is weer zonde van mijn CW cc...
edit: 6uur en 16 minuten geleden voor het laatst aangevallen
Niemand wil me aanvallen, want te sterk. De spelers die op mijn dorp terecht komen zijn net als ik aan het farmen en zitten niet te wachten op 7 cupjes en 10k loot bonus.
Nu dus al weer 2 uur aan het wachten totdat ik kan requesten voor CW. Zit op 50K DE en 3 mil goud/elix dus als ik word aangevallen gaan ze mijn hele dorp door. En dat is weer zonde van mijn CW cc...
edit: 6uur en 16 minuten geleden voor het laatst aangevallen
[ Voor 4% gewijzigd door westergas op 09-05-2015 22:00 ]
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Hoger in cups gaan
Klopt maar hier is (veel meer) loot.cypher21 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 22:23:
Hoger in cups gaan
Tsja, eigen keus dan he
Ik ben het niet helemaal eens met beide beredeneringen. Ik zit vaak rond tussen de 1800 en 1900. De ene keer heb ik binnen 5 minuten een rosser en soms duurt het wat langer, dat is vaak overdag. Dan moet ik ook wel eens 2 uur (of langer) wachten op een schild.
Dus je hoeft niet perse hoger voor een schild.
PSN: Curvaa_
wat is de bonus op 1800-1900? Want dat maakt weldegelijk uit, voor minder dan 30k klik ik ook door en ga ik niet eens de moeite nemen een koning(in) in te zettenCurva schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:07:
Ik ben het niet helemaal eens met beide beredeneringen. Ik zit vaak rond tussen de 1800 en 1900. De ene keer heb ik binnen 5 minuten een rosser en soms duurt het wat langer, dat is vaak overdag. Dan moet ik ook wel eens 2 uur (of langer) wachten op een schild.
Gevonden,
Gold II GoldII 1,600 - 1,799 1,500 1,800 11,000 11,000 N/A
Gold I GoldI 1,800 - 1,999 1,700 2,000 14,000 14,000 N/A
Te weinig dus, dus idd nog hoger in cups gaan
Ik zit zelf rond de 3000-3400. Als ik COC afsluit heb ik binnen 10 seconden een TH Rosser
BTW, Pigs en ballonnen 50% goedkoper en 50% sneller klaar... Hoopte op 1 gem boost
[ Voor 17% gewijzigd door cypher21 op 11-05-2015 16:44 ]
Ben net th9 geworden en ben op zoek naar een goede warbase. Nu heb ik in dit topic wel eens iets gezien van een superbasis die meerderen van jullie gebruiken maar kan het zo snel niet vinden in die 259 pagina's. Zou iemand jullie succesformule willen plaatsen :-) mijn clan speelt met 10 man dus geen potentiele tegenstander ;-)
Jij schetst de situatie van vóór de laatste update. Het is nu 13 uur en 37 minuten (nieuw record) geleden dat iemand mij heeft aan gevallen. Met mijn TH dus volledig in de hoek, buiten bereik van def.Curva schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:07:
komt puur omdat een th 6/7 jouw niet meer tegenkomt met searchen.. die snipte me vaak..
achja, geen schild is ook prima toch?
achja, geen schild is ook prima toch?
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Tsja, zoals ik al eerder aangaf, of hoger in cups, of niet zeurenwestergas schreef op maandag 11 mei 2015 @ 22:18:
[...]
Jij schetst de situatie van vóór de laatste update. Het is nu 13 uur en 37 minuten (nieuw record) geleden dat iemand mij heeft aan gevallen. Met mijn TH dus volledig in de hoek, buiten bereik van def.
Klopt, ik probeer alleen aan te tonen dat er wel degelijk iets veranderd is sinds de update. Maar blijkbaar geld dat niet voor Curvacypher21 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:57:
[...]
Tsja, zoals ik al eerder aangaf, of hoger in cups, of niet zeuren
Tuurlijk is er iets veranderd.
SuperCell heeft zelf gezegd dat zoeken eerst een gelijk level th geeft. Heel af en toe kan je nog een ander level krijgen. En in Champ is het hetzelfde gebleven, daar kan je dus elk level tegenkomen.
SuperCell heeft zelf gezegd dat zoeken eerst een gelijk level th geeft. Heel af en toe kan je nog een ander level krijgen. En in Champ is het hetzelfde gebleven, daar kan je dus elk level tegenkomen.
Wel heb ik het idee dat in deze dagen de meeste loot al is ontfutseld. In het begin na de update was er echt heel veel loot te vinden, dat is nu aardig aan het reduceren vind ik.
Ik word soms pas na 2 of 3 uur gesniped en soms al na 5 seconden, vooral aan het begin van de update merkte ik dat het snipen heel lang duurde...
Je zou hier kunnen kijken http://clashofclansbuilde...ypeSearch=4&levelSearch=9Malt007 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:16:
Ben net th9 geworden en ben op zoek naar een goede warbase. Nu heb ik in dit topic wel eens iets gezien van een superbasis die meerderen van jullie gebruiken maar kan het zo snel niet vinden in die 259 pagina's. Zou iemand jullie succesformule willen plaatsen :-) mijn clan speelt met 10 man dus geen potentiele tegenstander ;-)
Deze gebruik ik ook nog al eens. http://www.clashofclans-tools.com/Layouts
[ Voor 27% gewijzigd door sebasss2 op 12-05-2015 13:12 ]
Zojuist m'n eerste aanval in de clanwar verkloot..
Had op aanvallen geklikt en bedacht me toen dat ik de range van het clankasteel nog even wilde checken om te lokken. Toen ik op stoppen drukte kwam het schermpje in beeld dat m'n aanval was afgelopen en ik 0% had behaald..
Voorheen kon je toch gewoon stoppen in de eerste 30 seconden van een aanval? Nu dus niet meer..
Had op aanvallen geklikt en bedacht me toen dat ik de range van het clankasteel nog even wilde checken om te lokken. Toen ik op stoppen drukte kwam het schermpje in beeld dat m'n aanval was afgelopen en ik 0% had behaald..
Voorheen kon je toch gewoon stoppen in de eerste 30 seconden van een aanval? Nu dus niet meer..
Nope, is ook gedaan om xmodgames en andere hacks tegen te gaan. Tot de aanval weet alleen de server wel troepen de tegenstander in zijn cc heeft en waar de bommen en teslas zijn. Als je aanvalt worden ze ook voor jou bekent maar kun je niet meer terug.
Prima oplossing van Supercell. Xmod-training is nu een heel stuk minder nuttig. Maar ik vermoed dat er nog wel een optie komt op termijn dat je de base van je tegenstander eerst kunt aanpassen voor je aanvalt. Dan kun je zelf traps toevoegen op de plekken waar je denkt dat ze moeten liggen. Met name op hoge TH's zijn de posities van (bijvoorbeeld) Tesla's redelijk te voorspellen en dan kun je kijken wat het effect is op je troops.Hurricane schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 20:27:
Nope, is ook gedaan om xmodgames en andere hacks tegen te gaan. Tot de aanval weet alleen de server wel troepen de tegenstander in zijn cc heeft en waar de bommen en teslas zijn. Als je aanvalt worden ze ook voor jou bekent maar kun je niet meer terug.
Hoe dan ook, voorlopig doe ik even geen wars. Eerst mijn Queen naar 25, vriesspreuk maxen en dan de sprongspreuk nog. Defence gaat wel lekker. Inmiddels 3 kanonnen op 12 en de eerste boogtoren gaat nu naar 13. Overige defence (op luchtmijnen na) is nu max. Bladblazer gaat ook al weer naar lvl 4 inmiddels. Toch wel een mooi ding, nu een paar keer met Lavaloonion tegengekomen en steevast tegen de wind in aangevallen om het effect te leren.
Tegen de sterkere puffers kun je nog wel een stuk compenseren met een max ragespell, maar het is toch best een effectieve defence. Geeft een hele andere dynamiek aan luchtaanvallen.
Heb nu bijna 6 miljoen elixir.
Welke troop zal ik upgraden? Archer, Giant of Balloon (alledrie gaan naar level 6 dus)?
Welke troop zal ik upgraden? Archer, Giant of Balloon (alledrie gaan naar level 6 dus)?
Wat je het meest gebruikt lijkt me? Al lijkt mij Archer de voornaamste kanshebberJorrie schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:58:
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ja, daar dacht ik ook aan inderdaad. Maar misschien met het oog op CW zijn misschien de balloons handiger. Ach, ga wel voor de archer, tegen die tijd heb ik misschien wel weer genoeg voor wat anders
reus van 5 naar 6 scheelt echt enorm veel
Toen ik net TH9 was begon ik met reusjes. Reusjes zijn vet.
Hier wel, ook al faal ik keer op keerHoppa! schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 08:28:
Hoe dan ook, voorlopig doe ik even geen wars.
Die AQ moet hier ook naar 25 ja, staat nu aan naar 21 dus nog een lange weg te gaan...Eerst mijn Queen naar 25, vriesspreuk maxen en dan de sprongspreuk nog.
Vriesspreuk en jumpspell heb ik wel max, enige spreuk is nog lightning naar lvl6, dat komt ooit wel.
Klinkt primaDefence gaat wel lekker. Inmiddels 3 kanonnen op 12 en de eerste boogtoren gaat nu naar 13.
Hier is alles maxxed, afgezien van drie bigbombs en drie zwarte airmines, komt deze maand nog wel.Overige defence (op luchtmijnen na) is nu max.
Moet nog 1x Valk in het lab, evenals goblins, draak en lightning en dan is die ook maxxed.
Oftewel DE kan in heroes, elixer en goud moet nog minimaal in lab en bommetjes en dan muurtjes.
Heb nu een kwart lavawalls staan, maar dat vind ik allemaal niet zo bijster interessant, mooi chillstanden!
Scheelde wel bij de laatste update dat er bijvoorbeeld niet 4x mortier of 4x wizztower bijkwam
Ik weiger dat ding te bouwenBladblazer gaat ook al weer naar lvl 4 inmiddels. Toch wel een mooi ding.
Tsja,
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er ook niet kapot van was, maar het ding heeft toch weldegelijk nut.
Hier is ie nu level 3 met clanwar (onderweg naar 4), en merk toch dat je de aanvaller min of meer dwingt vanaf een bepaalde kant aan te vallen als die met luchttroepen aanvalt. Die kant volgooien met luchtbommen en luchtaanvallen zijn een stuk minder effectief.
Reus, gigantisch verschil vanaf level 5. Lekker om te farmen op th9.Jorrie schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 13:58:
Te laat 
Toch voor Archer gekozen, ik heb er alweer spijt van
Uiteindelijk moeten ze allemaal naar 7
Iemand nog tips voor een goede TH9 farm base?
Geen spijt, goede keuzeJorrie schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 11:47:
Te laat
Reus is leuk, maar barbaar is veelzijdiger inzetbaar(ook in cw!)
Barb in CW? Toch niet meer vanaf TH5/6 (of zelfs dan niet eens echt meer)Petertjuh schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:17:
[...]
barbaar is veelzijdiger inzetbaar(ook in cw!)
idd, paar barbs om CC troepen naar een hoek te lokken, maar effectief inzetten met een clanwar is echt not-done.
Niet eens eigenlijk. Beter daarvoor archers of minions gebruiken. Die kunnen nog buiten bereik van def staan soms.cypher21 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:49:
idd, paar barbs om CC troepen naar een hoek te lokken, maar effectief inzetten met een clanwar is echt not-done.
ligt eraan wat je wilt bereikenwestergas schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:51:
[...]
Niet eens eigenlijk. Beter daarvoor archers of minions gebruiken. Die kunnen nog buiten bereik van def staan soms.
maar archers zijn idd ook prima om ze mee te lokken. Hangt af van het dorp wat je aanvalt. Als er geen plek is om een boogje te laten schieten zonder dat deze kapot gaat zijn barbs het handigst, die lopen het langzaamst.
ze worden hier iig als cannon-fodder in clanwars gebruikt. In tegenstelling tot een boogschutter of minion die nog net even een gebouwtje kan slopen zonder geraakt te worden
Luur je vaak dan?cypher21 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:54:
[...]
ligt eraan wat je wilt bereiken
maar archers zijn idd ook prima om ze mee te lokken. Hangt af van het dorp wat je aanvalt. Als er geen plek is om een boogje te laten schieten zonder dat deze kapot gaat zijn barbs het handigst, die lopen het langzaamst.
ze worden hier iig als cannon-fodder in clanwars gebruikt. In tegenstelling tot een boogschutter of minion die nog net even een gebouwtje kan slopen zonder geraakt te worden
Ben sinds gisteren even bezig met een kleine push voor mezelf en val aan met GoWiWi, luur eigenlijk nooit en nog geen aanval verloren (zul je zien dat ik de eerst volgende verlies
Sinds ik boven de 3500 zit is het enkel wel aanzienlijk minder met de cups, kom veelal 7 tot 11 cups tegen
Ik probeer toch meestal wel de cc troepen te lokken ja. Ook met gowiwi, zorgen dat ze aan de rand komen en dan een golem erin gooien en ze afmaken met tovenaars. Heb te vaak gehad dat er een zooi tovenaars proberen die troepen en skeletjes proberen af te maken en zelf kapot geschoten wordenFamous schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 22:05:
[...]
Luur je vaak dan?
Ben sinds gisteren even bezig met een kleine push voor mezelf en val aan met GoWiWi, luur eigenlijk nooit en nog geen aanval verloren (zul je zien dat ik de eerst volgende verlies). Wellicht toch eens paar wiz thuis laten en hogs meenemen voor de luur.
Sinds ik boven de 3500 zit is het enkel wel aanzienlijk minder met de cups, kom veelal 7 tot 11 cups tegenNog even pushen en dan kunnen we de wolken in
barbaar was een typo, had uiteraard boog moeten staan, sorry!Petertjuh schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 12:17:
[...]
Geen spijt, goede keuze![]()
Reus is leuk, maar barbaar is veelzijdiger inzetbaar(ook in cw!)
Vandaag twee aanvallen verloren sinds enige tijd
Ondanks dat zit ik toch weer op mijn PR op het moment van schrijven. Wel blij dat je kan chatten wanneer je de wolkjes in gaat
Morgen eindelijk mijn wallbreakers 6
Twijfel nu alleen wat ik hierna ga upgraden, als ik het niet in mijn muren stop. De dingen die nog moeten gebruik ik eigenlijk nooit maar toch is het ook wel fijn als de upgrades helemaal klaar zijn. Nu muren doen of toch lab maxen eerst en beginnen met Jump spell.. lastig, wat jullie?
Morgen eindelijk mijn wallbreakers 6
Twijfel nu alleen wat ik hierna ga upgraden, als ik het niet in mijn muren stop. De dingen die nog moeten gebruik ik eigenlijk nooit maar toch is het ook wel fijn als de upgrades helemaal klaar zijn. Nu muren doen of toch lab maxen eerst en beginnen met Jump spell.. lastig, wat jullie?
Verwijderd
Ik ben towhnall 8 (bijna max) op mijn iPhone 5 en iPad 2.
Ik heb een nieuwe ipad gekocht, en ben via de methode (inloggen game center op nieuwe ipad, dan CoC downloaden, dan game center openen en via game center CoC openen) te werk gegaan. Echter, in plaats van het laden van mijn toonhall 8 op mijn nieuwe ipad, moest ik opnieuw beginnen op de ipad en elke keer als ik CoC op mijn iphone open, krijg ik de melding of ik de townhall 1 van de nieuwe ipad wil openen, dwz ik al mijn progress kwijtraak.
Ik heb een nieuwe apple id/gamecenter aangemaakt, echter blijf ik tegen hetzelfde probleem aanlopen.
kan iemand mij helpen?
Ik heb een nieuwe ipad gekocht, en ben via de methode (inloggen game center op nieuwe ipad, dan CoC downloaden, dan game center openen en via game center CoC openen) te werk gegaan. Echter, in plaats van het laden van mijn toonhall 8 op mijn nieuwe ipad, moest ik opnieuw beginnen op de ipad en elke keer als ik CoC op mijn iphone open, krijg ik de melding of ik de townhall 1 van de nieuwe ipad wil openen, dwz ik al mijn progress kwijtraak.
Ik heb een nieuwe apple id/gamecenter aangemaakt, echter blijf ik tegen hetzelfde probleem aanlopen.
kan iemand mij helpen?
Volgens mij moet je bij Apple eerste de tutorial "uitspelen" voor je het andere dorp kan laden waar die het bij Android direct al vraagt.
Als je een nieuw gamecenter account pakt moet je hem overzetten d.m.v. een code, ook dan zal je eerst de tutorial moeten uitspelen.
Als je een nieuw gamecenter account pakt moet je hem overzetten d.m.v. een code, ook dan zal je eerst de tutorial moeten uitspelen.
Goed bezig met je AT's, defense loopt hier nog wat achter ☺️ Was bezig met kleine push voor mezelf, gisteren laatste aanval echter verloren -35 cups en daarna een -20 defense (wat normaal -1 is..). Vandaag werken dus hoop dat de volgende defense wel -1 is anders zak ik terug naar 3300 denk ik.Hoppa! schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 21:45:
[afbeelding]
Zojuist laatste boogtoren naar 13 aangezet. Freeze gaat ook naar max. In het lab dan alleen jumpspell en Valkery nog 1 level.
Ben even dik gezakt in cups. Makkelijk goud pakken hier. King binnenkort naar 22, Queen is al 25.
Verwijderd
ik had obv alle game center's geprobeerd behalve de goede:p.
Het is nu gelukt de ipad ook te activeren met mijn "huidige" base.
Nu had ik dit gamecenter account gemaakt met een zakelijk email adres, welke verloopt over 2 weken. Om een nieuw gamecenter account te maken en CoC hieraan te linken, moet ik dan met die code werken voor "andere dan ios apparaten"? (ondanks dat het wel allebei ios devices zijn)
Nu had ik dit gamecenter account gemaakt met een zakelijk email adres, welke verloopt over 2 weken. Om een nieuw gamecenter account te maken en CoC hieraan te linken, moet ik dan met die code werken voor "andere dan ios apparaten"? (ondanks dat het wel allebei ios devices zijn)
Verwijderd
ik had obv alle game center's geprobeerd behalve de goede:p.
Ik overweeg juist om weer wat te stijgen. Loot is uitsteken rond goud 2/3 (en lager) maar nu mijn AT-project klaar is wil ik wel weer eens een andere uitdaging. Kanonnen naar 12 is 6,5 per stuk en die moet ik nog 3. Daar nu maar mee aan de slag, maar dat lukt ook wel in Kristal. Daarna maar weer eens een push naar boven waarbij ik de inkomsten in mijn muurtjes knal.Famous schreef op zondag 31 mei 2015 @ 10:20:
[...]
Goed bezig met je AT's, defense loopt hier nog wat achter ☺️ Was bezig met kleine push voor mezelf, gisteren laatste aanval echter verloren -35 cups en daarna een -20 defense (wat normaal -1 is..). Vandaag werken dus hoop dat de volgende defense wel -1 is anders zak ik terug naar 3300 denk ik.
Misschien dat ik tegen die tijd ook wel eens een kijkje ga nemen in één van de topclans in NL, al zit ik nu ook niet bepaald tussen koekenbakkers.
Ik meld me ook maar eens weer in dit topic. Ben de laatste tijd ook veel aan het spelen geweest en de upgrade lopen lekker, hier mijn huidige dorpje.

En hier de troepen:

Nu druk bezig de torens naar lvl13 te brengen en daarna de kanonnen nog naar lvl13. Dan als laatste de xbows en de laatste inferno naar lvl max.

En hier de troepen:

Nu druk bezig de torens naar lvl13 te brengen en daarna de kanonnen nog naar lvl13. Dan als laatste de xbows en de laatste inferno naar lvl max.
Ik heb het wel eens vaker gezegd. Maar we kunnen ook zelf een top clan maken.Hoppa! schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:07:
[...]
Ik overweeg juist om weer wat te stijgen. Loot is uitsteken rond goud 2/3 (en lager) maar nu mijn AT-project klaar is wil ik wel weer eens een andere uitdaging. Kanonnen naar 12 is 6,5 per stuk en die moet ik nog 3. Daar nu maar mee aan de slag, maar dat lukt ook wel in Kristal. Daarna maar weer eens een push naar boven waarbij ik de inkomsten in mijn muurtjes knal.
Misschien dat ik tegen die tijd ook wel eens een kijkje ga nemen in één van de topclans in NL, al zit ik nu ook niet bepaald tussen koekenbakkers.
O en mijn airsweeper ding is lv6. Dus ben weer max
[ Voor 4% gewijzigd door Tylen op 01-06-2015 10:08 ]
Ben nu ook eindelijk TH10 geworden
Wat kunnen jullie adviseren als eerste upgrade?
Golem naar 5 of toch eerst die freeze spell zo snel mogelijk upgraden?
Wat kunnen jullie adviseren als eerste upgrade?
Golem naar 5 of toch eerst die freeze spell zo snel mogelijk upgraden?
Eerst een upgrade in lab aanzetten en dan gelijk lab upgraden
(als dat nog kan).
Freeze is pas interessant als hij max is. Dus die zo snel mogelijk maxxen.
Freeze is pas interessant als hij max is. Dus die zo snel mogelijk maxxen.
Neuh ik was al even max th9, kon alleen nog die valk doen in mijn lab.
Dus nu moet eerst mijn lab maar even upgraden.
Dan toch maar beginnen aan die freeze
Dus nu moet eerst mijn lab maar even upgraden.
Dan toch maar beginnen aan die freeze
Ik zou het toejuichen als alle TH10 spelers die wat verder zijn en op Tweakers zitten de handen ineen zouden slaan en een top Tweakers clan willen maken. 1x in de week clanwar en verder gewoon cups hoog houden.Tylen schreef op maandag 01 juni 2015 @ 10:07:
[...]
Ik heb het wel eens vaker gezegd. Maar we kunnen ook zelf een top clan maken.
O en mijn airsweeper ding is lv6. Dus ben weer max![]()
Ik doe direct mee, maar dan moet er wel veel animo zijn zodat je direct naar minimaal 45 leden kunt.