Hij heeft tot nu toe rond de 120 attacks gewonnen.Curva schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:43:
[...]
Dat is wel erg veel. Zit je dan niet te hoog in cups?
Of zit je je shield nooit uit? Dat je een aanval uitvoert, dan offline gaat, aangevallen wordt en zelf opnieuw aanvalt?
Nu 135... Doet ie goed in een kwartierBrogala schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:47:
[...]
Hij heeft tot nu toe rond de 120 attacks gewonnen.
Niet doen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Neem een 3310 nu het nog kan.Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:03:
na al die tijd ga ik er ook maar is aan beginnen, eens zien of het wat is:)
Verwijderd
Ik heb dan wel geen 3310, geen idee wat ik wel heb maar in ieder geval een nokia non-smarthpone en ik kan je vertellen.... het maakt niet uit. Verslaafd raak je toch wel. Het maakt je overdag in ieder geval wel wat productiever op je werk.
150 aanvallenCurva schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:43:
[...]
Dat is wel erg veel. Zit je dan niet te hoog in cups?
Of zit je je shield nooit uit? Dat je een aanval uitvoert, dan offline gaat, aangevallen wordt en zelf opnieuw aanvalt?
Sinds de wizz update is dit mijn farmleger
12 wallies
12 reuzen
20 wizz
Rest boogies
Hiermee kom ik bijna iedere base diep binnen zowel TH8 of een slechte TH9, TH7 is altijd wel 100%
Met deze samenstelling steeg ik hard in cups, pakte veel DE. Wel duurt het iets langer, 30min om te bouwen en het is iets duurder in elixer.
Hiervoor had ik barch/boogies maar dat was alleen goed voor de pompjes. Tegen een sterke base kwam ik nooit zover. Dan mijn vraag aan de TH8 spelers, vanaf hoeveel loot totaal val je aan?
Zelf val ik al aan als ik een makkelijk 300 a 400K base zie.
Dit waren mijn laatste aanvallen qua loot
200K Goud / 136K Elixer
215K Goud / 258K Elixer
139K Goud / 92K Elixer
404K Goud / 279 Elixer
200K Goud / 136K Elixer
Mijn barcharmy:
- 4 wallbreakers
- 40 barbarians
- 40 goblins
- 12 wizzards (voor de wizz update vaak maar 8 )
- 64 archers
BK: level 7
CC: meestal archers
Spells: rage
Dit kost ongeveer een half uur om te trainen. Ik val meestal aan vanaf 150K goud, elixer interesseert me niet zo. Haal hiermee bijna altijd wel 50% tegen een TH8.
De laatste tijd heb ik echter veel elixer over en train daarom ook nog wel eens een drakenleger tussendoor. Dan ga ik wel voor de 300/300+ loots. Gisteren had ik een monsterloot van 400/580 van een TH7 met 5 draken, 12 wizzards en de rest archers
- 4 wallbreakers
- 40 barbarians
- 40 goblins
- 12 wizzards (voor de wizz update vaak maar 8 )
- 64 archers
BK: level 7
CC: meestal archers
Spells: rage
Dit kost ongeveer een half uur om te trainen. Ik val meestal aan vanaf 150K goud, elixer interesseert me niet zo. Haal hiermee bijna altijd wel 50% tegen een TH8.
De laatste tijd heb ik echter veel elixer over en train daarom ook nog wel eens een drakenleger tussendoor. Dan ga ik wel voor de 300/300+ loots. Gisteren had ik een monsterloot van 400/580 van een TH7 met 5 draken, 12 wizzards en de rest archers
Intentionally left blank
Mijn samenstelling met wiz event is:
10 wallies
14 reuzen
30 barbs
9 wizzies
rest boogjes/minions
Als ik iets meer tijd heb train ik wat ballonnen.
Vanochtend is mijn laatste barak lvl 10 klaar gekomen, dus altijd minimale trainingstijd.
Nu het wiz event gaan de wizzies eruit ivm hun trainingstijd en komen er barb/boogjes/minions/goblin voor terug.
Ik val aan bij 175K goud (elixir minimaal 75K om mijn leger grotendeels te compenseren). Met de aanstaande update focus ik me ook op elixir.
10 wallies
14 reuzen
30 barbs
9 wizzies
rest boogjes/minions
Als ik iets meer tijd heb train ik wat ballonnen.
Vanochtend is mijn laatste barak lvl 10 klaar gekomen, dus altijd minimale trainingstijd.
Nu het wiz event gaan de wizzies eruit ivm hun trainingstijd en komen er barb/boogjes/minions/goblin voor terug.
Ik val aan bij 175K goud (elixir minimaal 75K om mijn leger grotendeels te compenseren). Met de aanstaande update focus ik me ook op elixir.
Niet helemaal mee eens.Hoppa! schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:10:
[...]
Het zal niet 1 unit zijn die dan in één klap alles uitschakelt natuurlijk..... Net als dat twee sprongspreuken ook geen garantie voor succes zijn.
Maar goed, het zal wel niet gebeuren nee. Ik vind wel dat de balans een beetje zoek is op de hogere TH lvl's. Een beetje basis met Inferno's is onmogelijk met winst aan te vallen. Je investering aan troepen pak je er eigenlijk vrijwel nooit uit terug, zeker niet qua DE.
Er zijn genoeg bassisen die juist de inferno's rond de TH hebben staan waardoor buit nog redelijk te pakken is, balloons pakt alle defense en minions langzaam de rest. Als ze beetje aan de buitenkant staan gooi ik mijn King erop (single target) en die kan dat zo ruim een minuut volhouden. Dit was wel rond de 2400+ cups dus was meer defense dan farm layouts.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Sinds mijn Barbs en Archers level 5 zijn, val ik aan met een barch army:
8 Wallies
80 Archers
64 Barbs
40 Goblins
Alleen ik merk wel dat ik wat meer moeite heb om sterren te halen. 85% van de aanvallen pak ik maar 1 ster, tenzij het TH aan de rand staat, dan 2, en de overige 15% verlies ik. Maar de trainingstijd is wel kort, zodat ik maximaal kan aanvallen: ongeveer elke 23 minuten.
Het andere voordeel is dat dit echt een goedkoop leger is. Ik hoef bijna geen rekening te houden of de tegenstander elixer heeft, want m'n leger is onder de 50K aan elixer en dat pak je toch altijd al wel gauw.
8 Wallies
80 Archers
64 Barbs
40 Goblins
Alleen ik merk wel dat ik wat meer moeite heb om sterren te halen. 85% van de aanvallen pak ik maar 1 ster, tenzij het TH aan de rand staat, dan 2, en de overige 15% verlies ik. Maar de trainingstijd is wel kort, zodat ik maximaal kan aanvallen: ongeveer elke 23 minuten.
Het andere voordeel is dat dit echt een goedkoop leger is. Ik hoef bijna geen rekening te houden of de tegenstander elixer heeft, want m'n leger is onder de 50K aan elixer en dat pak je toch altijd al wel gauw.
PSN: Curvaa_
Een stuk of 8 reuzen erbij zou toch wel handig zijn ? Om de ergste klappen op te vangen.. Zonder reuzen kom ik TH8'en al niet binnen. Vooral de mortieren en wiz towers maken korte metten met groepjes.Curva schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:25:
Sinds mijn Barbs en Archers level 5 zijn, val ik aan met een barch army:
8 Wallies
80 Archers
64 Barbs
40 Goblins
Ik gebruik dan vaak mijn BK als schild; paar wallbreakers, archers/wizz erachteraan en een rage spell. Sowieso proberen eerst de splash-damage uit te schakelen. Vergt wat meer planning, maar ik heb liever 40 boogjes meer dan 8 reuzen. Als ik dan een stadje tegenkom met volle pompen en ik dus ueberhaupt niet naar binnen hoef heb ik daar veel meer aan.FlyEragon schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:35:
[...]
Een stuk of 8 reuzen erbij zou toch wel handig zijn ? Om de ergste klappen op te vangen.. Zonder reuzen kom ik TH8'en al niet binnen. Vooral de mortieren en wiz towers maken korte metten met groepjes.
Verder let ik niet zo op hoeveel sterren ik haal. Bij een goede loot wil ik ook best verliezen, die cups verdien je toch zo weer terug.
Intentionally left blank
Wat een waardeloze sneak peek! Maar ja de andere is wel een goeie
eindelijk kan je troepen vanuit je army camps en clan kasteel weg doen als je ze niet nodig hebt
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Ik val vaak aan met:
16/18 giants
10 wallbreakers
2 healing angels
2/4 wizzies
10 barbs
Restant boogies (+/- 35)
Soms een heal spel erbij..
Dit geeft mij vaak een 100%.
16/18 giants
10 wallbreakers
2 healing angels
2/4 wizzies
10 barbs
Restant boogies (+/- 35)
Soms een heal spel erbij..
Dit geeft mij vaak een 100%.
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Tsjaa of dit nou interessant is... Enige leuke zou kunnen zijn dat er geen wachttijd meer is voor een request.Steevo_S schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:25:
Wat een waardeloze sneak peek! Maar ja de andere is wel een goeie![]()
Eindelijk kan je troepen vanuit je army camps en clan kasteel weg doen als je ze niet nodig hebt
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik denk Diablo
Ik gok een Balrog.
Misschien dat we vandaag wat meer te weten komen
Misschien dat we vandaag wat meer te weten komen
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verwijderd
Mijn farm army is gewoon 240 archers en schommel nu tussen 2800-3000 cups 
Ik gebruik CC en royals om de laatste 50% te pakken.
Ik gebruik CC en royals om de laatste 50% te pakken.
Ik kan de laatste week totaal geen fatsoenlijke buit vinden zeg...
Elixir gaat nog wel, maar dorpen met 150k+ goud kom ik bijna niet meer tegen.
Ben al flink in cups gestegen, van 1900 tot 2280 nu maar nog steeds dramatisch (of het zijn max sh10 kampen..)
Meer mensen hier last van?
Ik druk ongeveer 60-80k goud weg om een fatsoenlijk kamp te vinden
Ben bang dat na de update dit ook voor elixir zal gelden..
Ben al flink in cups gestegen, van 1900 tot 2280 nu maar nog steeds dramatisch (of het zijn max sh10 kampen..)
Ja dit is heel herkenbaar. Gisteravond was het iets beter maar nog steeds niet heel goed early TH9 1600cups. Ik zie ook zwaar op tegen de update aangezien ik dan bang ben dat ik ook mijn elixer niet meer terug zal verdienencypher21 schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:38:
Ik kan de laatste week totaal geen fatsoenlijke buit vinden zeg...

#5 Sneak Peek
Introducing: the Lava Hound! This faithful flying unit cannot resist chasing after fireworks, and will go straight after the nearest Air Defense!
#5a Forum exclusive Sneak Peek
Archer Tower level 13 is here!!!
Introducing: the Lava Hound! This faithful flying unit cannot resist chasing after fireworks, and will go straight after the nearest Air Defense!
#5a Forum exclusive Sneak Peek
Archer Tower level 13 is here!!!

Wilde er posten welke autist zal het eerste de update hier neer zetten maar je was me alweer voor
combi van die honden en draken zal wel effectief worden voor clanwars gok ik.
Vond 'm maar weinig damage doen op die lvl7 anti-air-shizzle eerlijk gezegd en het was nog wel een lvl3'tje...
Idd, viel mij ook al op. Grootste vraag is dan hoeveel plekken zo'n ding inneemt; als dat bijvoorbeeld 5 is dan kan je er nog wel 4 meenemen, maar als het bijvoorbeeld 20 is dan is het al een stuk minder bruikbaar...CLB schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:20:
Vond 'm maar weinig damage doen op die lvl7 anti-air-shizzle eerlijk gezegd en het was nog wel een lvl3'tje...
Intentionally left blank
Ze nemen of 20 of 30 plekken in.crisp schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:24:
[...]
Idd, viel mij ook al op. Grootste vraag is dan hoeveel plekken zo'n ding inneemt; als dat bijvoorbeeld 5 is dan kan je er nog wel 4 meenemen, maar als het bijvoorbeeld 20 is dan is het al een stuk minder bruikbaar...
Edit: Zeker dat het 30 plekken zij
[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 11-09-2014 14:27 ]
Djeez..Famous schreef op donderdag 11 september 2014 @ 14:26:
[...]
Ze nemen of 20 of 30 plekken in.
Edit: Zeker dat het 30 plekken zij
Intentionally left blank
30 idd...
zal qua kosten en duur gelijk zijn aan een golem gok ik.. prijzig dus
luchtgolem dus
zal qua kosten en duur gelijk zijn aan een golem gok ik.. prijzig dus
luchtgolem dus
[ Voor 10% gewijzigd door cypher21 op 11-09-2014 14:45 ]
Hmm, niet zeker of ik hier nu blij mee moet zijn
Hij ziet er stoer uit, en vast een aanvulling, maar als ie 30 plekken inneemt en ongetwijfeld bizar duur zal zijn, is de overweging om toch maar gewoon een all dragon attack te doen in war.
2 van die dingen zijn 3 draken minder.
Hij ziet er stoer uit, en vast een aanvulling, maar als ie 30 plekken inneemt en ongetwijfeld bizar duur zal zijn, is de overweging om toch maar gewoon een all dragon attack te doen in war.
2 van die dingen zijn 3 draken minder.
I have the body of a god, shame it's a buddha......
30 plekken is niet erg maar dan moest die wat meer damage doen. Op het filmpje doet die echt amper damage terwijl dat ding "al" level drie is (zal wel max zijn). De upgrades zullen wel weer beginnen bij 60k Dark Elixer met een verhoging van 10k per level.
Geen probleem, maar dan verwacht ik wel wat meer dan dit.. Die vuur dingen doen ook geen ene ***.
Geen probleem, maar dan verwacht ik wel wat meer dan dit.. Die vuur dingen doen ook geen ene ***.
Anders zijn ze overpowered he, het moet wel allemaal in balans blijven. Draken + die vliegende honden zou dan een killer combo zijn.
Hij heeft het over wat meer damage, voor de damage die ik hier zie geef ik geen druppel DE uit zeg
Maar gewone Golems doen toch ook maar weinig schade? Deze troepen leiden de aandacht af. Een Golem1 doet maar net iets meer schade dan een Reus5.
[ Voor 24% gewijzigd door Sendy op 11-09-2014 15:16 ]
3 van die dingen doen wel aardig damage, zeker met rage erbij. En ze targeten geloof ik AA uit voorkeur. Dus ik verwacht niet dat ze die heel erg sterk gaan maken, anders is de AA snel uit te schakelen en hebben de draken vrij spel. De reden dat ze veel plek innemen is om minder ruimte te laten voor veel draken.
KloptSendy schreef op donderdag 11 september 2014 @ 15:14:
Maar gewone Golems doen toch ook maar weinig schade?
Vliegende shizzle gebruik ik 1/100 aanvallen en dan zijn het wat ballonnetjes met minions omdat het kan.
Daarom zei ik ook 'ik'
Iets wat geënt is op één bepaalde def mag best wel wat meer damage doen, kost je namelijk bakken DE.
Een Golem hakt alle defense in de pan en heeft daarvoor een bepaald level, maar dit zag er echt laag uit.
[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 11-09-2014 15:25 ]
Als je nu een GoWiWi aanval doet, dan zal een LaDra (weet ik veel, mooie afkorting
) uiteindelijk effectiever zijn gok ik, en minder duister kosten.
Paar van die lava honden met draken en je hebt geen last van bommen (wel van luchtmijnen natuurlijk)
en je hoeft ook geen wallies mee te nemen
Paar van die lava honden met draken en je hebt geen last van bommen (wel van luchtmijnen natuurlijk)
en je hoeft ook geen wallies mee te nemen
Verwijderd
Even kijken of dit werkt....... Prima Clan Misha lekker relaxMisha schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:52:
@ de tweaker die zich had aangemeld voor Tweakers.net; toen ik je wilde accepteren kreeg ik de melding dat je al in een andere clan zat...wil je alsnog joinen?
Guys,
Even tijd voor een evaluatie in de Tweakers.net clan. Hoe vinden we het tot nu toe gaan? We zitten ondertussen op de 35 relaxte man, ik zie dat er veel en goed gedoneerd wordt. Eigenlijk heb ik nog nooit echt moeten bijsturen, waar ik ontzettend blij mee ben. De sfeer vind ik persoonlijk erg goed. Ik ben niet vaak actief in de chat, maar ik lees wel veel mee.![]()
Hoe vinden jullie het tot nu toe gaan?
En er is onderhoud... update komt er nu dus aan neem ik aan!
Hier gaat het lekker. Net 1e tesla op 5 klaar, andere 2 staan in de upgrade naar 5. Nog kazernes naar 10en DE kazernes uppen en einde TH8 komt aardig in zicht. Alleen alle klote muren nog naar zwart....
Hier gaat het lekker. Net 1e tesla op 5 klaar, andere 2 staan in de upgrade naar 5. Nog kazernes naar 10en DE kazernes uppen en einde TH8 komt aardig in zicht. Alleen alle klote muren nog naar zwart....
Nee geen update, alleen gemboost is zometeen beschikbaar
gem boost? hoe bedoel je..?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Je kunt tijdelijk je mines/pumps voor 1 gem een dag boosten.Nickrsd schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 14:31:
gem boost? hoe bedoel je..?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Helaas maar 1 dag
Vorige keer was het een week
idd, achja, mooi zoethoudertje tot de update er is
Inmiddels kon ik net wel voor de 2e dag die boost goedkoop aanzetten.
http://www.allclash.com/hits-to-kill-series/
Handige serie over heg maximaal uppen van je defence. Soms is het zo duur voor minimale verbetering. Weet nog niet of ik al mijn boogtorens en kanonnen max ga uppen.
Handige serie over heg maximaal uppen van je defence. Soms is het zo duur voor minimale verbetering. Weet nog niet of ik al mijn boogtorens en kanonnen max ga uppen.
24h boost ja. En dan weer opnieuw boost aanzetten
Grappig, net een clanwar begonnnen, joined de nummer 1 van de tegenstanders onze clan, wordt direkt co-leider gemaakt, kicked vervolgens 8 leden, waaronder 3 die in de clanwar zitten en past onze clanomschrijving aan met de tekst dat hun clan gaat winnen. Vond het al raar dat ik zijn vallen en bommen kon zien in het clanwaroverzicht. Onze clan heet trouwens koekenbakkers, hoe toepasselijk ...
Hahaha. Snap nog steeds niet waarom je goede mensen sneller co/elder zou maken. Je moet gewoon lang wachten tot je iemand co/elder maakt en niet zo'n n00b zijn die een lvl 130 gelijk co maakt.mdouble schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 19:15:
Grappig, net een clanwar begonnnen, joined de nummer 1 van de tegenstanders onze clan, wordt direkt co-leider gemaakt, kicked vervolgens 8 leden, waaronder 3 die in de clanwar zitten en past onze clanomschrijving aan met de tekst dat hun clan gaat winnen. Vond het al raar dat ik zijn vallen en bommen kon zien in het clanwaroverzicht. Onze clan heet trouwens koekenbakkers, hoe toepasselijk ...
We wachten nu ook minmaal een paar dagen. Iedereen die dan niet mee doet met clanwars wordt gedegradeert. Ook low levels worden snel co.
Tering. Wat dom.mdouble schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 19:15:
Als je een intelligenter clan zoekt.....
Tja Hoppa, in zo'n geval heb je dat al snel denk ik
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
mdouble schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 19:15:

De naam is wel heel toepasselijk zeg! Hoe kan je in godsnaam iemand direct co-leader maken en dan ook nog eens van de huidige CW tegenstander
Een paar dagen is nog steeds heel weinig... Gewoon mensen die vanaf het begin erin zitten en veel actief zijn voor Elder en eentje voor co-leader. Meer niet nodig lijkt mij?
Klets wint vandaag zijn 7e Clanwars op rij. Superactieve clan en diverse spelers die echt volle bak toplegers maken om de sterkste tegenstanders te slachten.
Lekker hoor!
Lekker hoor!
Lekker!
Bij ons kan het nog spannend worden, we staan nog 30 sterren voor maar dan ook met 30 aanvallen mee. Als ik kijk hoe zij aanvallen en sommige basissen plat leggen die normaal eigenlijk niet eens aangevallen worden.. Verrekte Aziaten ook
Bij ons kan het nog spannend worden, we staan nog 30 sterren voor maar dan ook met 30 aanvallen mee. Als ik kijk hoe zij aanvallen en sommige basissen plat leggen die normaal eigenlijk niet eens aangevallen worden.. Verrekte Aziaten ook
Verwijderd
Ik heb op de ipad van mijn vriend clas of clans gespeelt en doe dat nog steeds gezien het scherm formaat. Nu wil ik echter ook op mn iphone spelen. Ik zag dat via apple het account word gesynchroniseerd met gamecenter. Echter speel ik natturlijk op mijn vriend zijn ipad met een ander gamecenter, en ik speel op mn eigen iphone. Koppelen gaat dus niet.
Kan ik die 2 koppelen en op beide spelen ondanks de verschillende gamecenters van apple, of moet ik hem echt omzetten naar mn iphone en kan ik niet meer op mn vriend zijn ipad spelen dan?
Kan ik die 2 koppelen en op beide spelen ondanks de verschillende gamecenters van apple, of moet ik hem echt omzetten naar mn iphone en kan ik niet meer op mn vriend zijn ipad spelen dan?
Je kan een account overzetten, ik heb mijn android CoC ooit weten over te zetten naar een iPad.Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 18:50:
Ik heb op de ipad van mijn vriend clas of clans gespeelt en doe dat nog steeds gezien het scherm formaat. Nu wil ik echter ook op mn iphone spelen. Ik zag dat via apple het account word gesynchroniseerd met gamecenter. Echter speel ik natturlijk op mijn vriend zijn ipad met een ander gamecenter, en ik speel op mn eigen iphone. Koppelen gaat dus niet.
Je kan hem wel zetten op je iPhone via Link a Device.Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 18:50:
Als je van apple naar android gaat, is er dan een manier om je progress te houden?
http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
Zeker.Niellz schreef op zondag 14 september 2014 @ 19:22:
Als je van apple naar android gaat, is er dan een manier om je progress te houden?
Laat maar, ben slim genoeg om het zelf op te zoeken.
http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif
Als je wakker wordt even naar de tussenstand kijken.. Niet slim 

Clash of Clans September 2014 Update delayed
I just waited for the last hours with posting this because I thought that Supercell would have managed to get the problems out of the way, but obviously they haven’t. This is the last official info about the update 6 hours ago:
Clash of Clans September 2014 update time Clash of Clans September 2014 Update delayed
Now this is the first time that the update haven’t been rolled out at this time of the release day and this is something I have suspected the last weeks. I’m working in Software Development myself and I really assume that Supercell had some trouble either with testing or with finding a crucial disfunction very late (maybe after the first Sneak Peek was released) and so they have been stretching and stretching. I know that something can happen from time to time and I was pretty sure myself when they boosted through the weekend that there’s something wrong.
I assume they are fixing on the hot seat right now and I rather wait until tomorrow before I have a bugged or malfunctioned feature release sooner than later. Please everyone who is burning down their forum or anything else: Software Development is far more complex than most of you think and balancing and testing such a big change in the gameplay we’re getting with this update is very fragile and complicated. Give Supercell the time they need to bring us a stable update.
I’m sitting on a pack of Gems here myself to get the Lava Hound myself as fast as possible to give you some tactics as soon as possible. AllClash Sneak Peek for the first two posts after the update: “Raiding Checklist for the Lava Hound” and “How to defend against Lava Hounds”. I hope you’re looking forward to this as much as I do.
http://www.allclash.com/c...mber-2014-update-delayed/
I just waited for the last hours with posting this because I thought that Supercell would have managed to get the problems out of the way, but obviously they haven’t. This is the last official info about the update 6 hours ago:
Clash of Clans September 2014 update time Clash of Clans September 2014 Update delayed
Now this is the first time that the update haven’t been rolled out at this time of the release day and this is something I have suspected the last weeks. I’m working in Software Development myself and I really assume that Supercell had some trouble either with testing or with finding a crucial disfunction very late (maybe after the first Sneak Peek was released) and so they have been stretching and stretching. I know that something can happen from time to time and I was pretty sure myself when they boosted through the weekend that there’s something wrong.
I assume they are fixing on the hot seat right now and I rather wait until tomorrow before I have a bugged or malfunctioned feature release sooner than later. Please everyone who is burning down their forum or anything else: Software Development is far more complex than most of you think and balancing and testing such a big change in the gameplay we’re getting with this update is very fragile and complicated. Give Supercell the time they need to bring us a stable update.
I’m sitting on a pack of Gems here myself to get the Lava Hound myself as fast as possible to give you some tactics as soon as possible. AllClash Sneak Peek for the first two posts after the update: “Raiding Checklist for the Lava Hound” and “How to defend against Lava Hounds”. I hope you’re looking forward to this as much as I do.
http://www.allclash.com/c...mber-2014-update-delayed/
Jammer, maar beter een goede release dan vol met fouten of één fout.
Zelf test ik af en toe ERP. Te snel releasen is in niemands voordeel.
Zelf test ik af en toe ERP. Te snel releasen is in niemands voordeel.

Brand New Dark Elixir Unit: Lava Hound!
✔ This faithful flying unit cannot resist chasing after fireworks, and will go straight after the nearest Air Defense
✔ The Lava Hound's massive hitpoints makes all the incoming damage seem like mere playtime
✔ Though the unit deals very low damage, it will erupt upon death into many tiny Lava Pups that attack any nearby buildings
✔ Available at Dark Elixir barracks level 6, Town Hall level 9
New Upgrades
✔ Barbarian & Archer level 7
✔ Archer Tower level 13
✔ Dark Elixir Barracks level 6
Wall Upgrading Improvements
✔ Walls level 6+ can now be upgraded with Elixir instead of Gold - your choice!
✔ Select a row of walls to upgrade all pieces with one button press (so long as the cost is not over the maximum possible storage amount)
Replay Improvements
✔ Pause button added to replays (except live replays in Clan Wars)
✔ Replays and live replays now show the attacker's available troops so you can see exactly what does and doesn't get deployed, and when
✔ Live replay screen now shows the time remaining in battle so you can watch the timer tick down just like the attacker
Balancing
✔ Hero regeneration time has been greatly reduced on all levels
✔ Valkyrie training time has been greatly reduced
✔ Healers have been trained to avoid distraction: now they will always try to stick with and protect the same group of friendly troops
✔ Defending Clan Castle troops now use all 4 Castle doors when coming out (overall speed of deploying is still the same as before)
Other Improvements
✔ Troops can be dismissed from Army Camps and Clan Castle
✔ Removed spell production cancellation penalty
✔ Spells are now queued for production in the same order as they are selected
Dit zijn toch wel de leukere upgrades. De rest is voornamelijk TH9 of hoger.Versteegrob schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 09:39:
Wall Upgrading Improvements
✔ Walls level 6+ can now be upgraded with Elixir instead of Gold - your choice!
✔ Select a row of walls to upgrade all pieces with one button press (so long as the cost is not over the maximum possible storage amount)
Replay Improvements
✔ Pause button added to replays (except live replays in Clan Wars)
✔ Replays and live replays now show the attacker's available troops so you can see exactly what does and doesn't get deployed, and when
✔ Live replay screen now shows the time remaining in battle so you can watch the timer tick down just like the attacker
Balancing
✔ Hero regeneration time has been greatly reduced on all levels
✔ Valkyrie training time has been greatly reduced
✔ Healers have been trained to avoid distraction: now they will always try to stick with and protect the same group of friendly troops
Other Improvements
✔ Troops can be dismissed from Army Camps and Clan Castle
✔ Removed spell production cancellation penalty
✔ Spells are now queued for production in the same order as they are selected
Ik hoop dat we weer snel online kunnen. Er staan nog wat upgrades te klaar om te beginnen
GTA VI - All aboard the hype train!!
Pff er wordt gewerkt aan de servers...Probeer het over een paar uur nog eens...
Fak i haz no life...
Gekheid, maar ik ga zo in cursus.
Fak i haz no life...
Gekheid, maar ik ga zo in cursus.
Zo...ff een paar uur afkicken. Ik heb een paar clan genoten voor wie dat ERG lang is
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Nog net weer de gem boosts aangezet voor de upgrade, benieuwd of die mee genomen worden
Shit had mijn mijnen en drills nog niet geleegd maar wel de boost aan (enkel drills). 
Eindelijk zeg! Wat heb ik mijzelf hieraan geërgerd dat dit niet zo was..✔ Spells are now queued for production in the same order as they are selected
Ja ik wil dat al maanden voor de barracks, maar dat zit er mooi nog (niet) in
Dat wil iedereen, zo irritant is dit. Kost echt te veel tijd. Bouw buiten de CW toch altijd het zelfde leger waarom kan ik dit niet instellen?
8 wallies
16 reuzen
20 wizz
Wat boogies
8 wallies
16 reuzen
20 wizz
Wat boogies
Ik doelde meer op de volgorde 
Als ik een healer, 4 wallies en 2 wizzies bouw wil ik daarna weer een healer bouwen.
Druk ik daarop terwijl de eerste nog beter is, worden dat er opeens twee en dat is ietwat jammerlijk.
Als ik een healer, 4 wallies en 2 wizzies bouw wil ik daarna weer een healer bouwen.
Druk ik daarop terwijl de eerste nog beter is, worden dat er opeens twee en dat is ietwat jammerlijk.
Zijn er nog meer mensen die nu de hele tijd op "Try again" zitten te drukken...
Hey een apart topic van CoC.
Speel het spel vanaf het begin al en dit is mij nooit opgevallen
Speel het spel vanaf het begin al en dit is mij nooit opgevallen
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Please check again in about 45 minutes....
Please check again in about 10 minutes....
We komen steeds dichterbij
Please check again in about 10 minutes....
We komen steeds dichterbij
[ Voor 24% gewijzigd door Sir_Hendro op 16-09-2014 12:27 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Dit wil ik ook, vanaf begin al!Versteegrob schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:43:
Dat wil iedereen, zo irritant is dit. Kost echt te veel tijd. Bouw buiten de CW toch altijd het zelfde leger waarom kan ik dit niet instellen?
8 wallies
16 reuzen
20 wizz
Wat boogies
Gewoon favo farmleger instellen en dit automatisch in de queue
Als ik ga aanvallen zet ik mijn nieuwe leggertje alweer klaar. Helaas gaatdit niet met spells.
9 wallbreakers
19 wizards
3 golems
3 witches
En paar spells.
9 wallbreakers
19 wizards
3 golems
3 witches
En paar spells.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Logisch dat dit niet gaat omdat je er maar een "x" aantal maximaal kan meenemen afhankelijk van jouw TH level.Tylen schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:13:
Als ik ga aanvallen zet ik mijn nieuwe leggertje alweer klaar. Helaas gaatdit niet met spells.
9 wallbreakers
19 wizards
3 golems
3 witches
En paar spells.
Dit inderdaad. Gewoon de klik volgorde aanhouden in de barracks, dat zou het beste zijn.CLB schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:45:
Ik doelde meer op de volgorde
En een knop waarbij je je vorige leger herhaalt. Of al is het maar per barrack een knop die herhaalt wat ie heeft gemaakt.
PSN: Curvaa_
Hieruit maak ik dus op dat jullie af en toe aanvallen zonder dat je legerkampen vol staan?Curva schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:21:
[...]
Dit inderdaad. Gewoon de klik volgorde aanhouden in de barracks, dat zou het beste zijn.
En een knop waarbij je je vorige leger herhaalt. Of al is het maar per barrack een knop die herhaalt wat ie heeft gemaakt.
Anders maakt de volgorde niet uit.
Verwijderd
Leuk om te zien, fanatieke CoC spelers.
Ik zal qua nieuws proberen mijn steentje bij te dragen!
We wachten al sinds gister op deze update!
Welke stats denken jullie dat de Lava Hond zal hebben?
Ga uit van een Golem maar we shall seeVerwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:29:
Verwijderd
Dit is wat er tot nu toe bekend is:
Lava Honden kosten 30 Ruimte op de verzamelplekken
Level 3 Lava Honden hebben ongeveer 7500 levenspunten
De Puppies hebben rond de 50 levenspunten
(Schatting!)
Ik weet niet of ik hem veel zal gebruiken, die nieuwe level boogschutter en barbaar.. dat komt wel van pas
8000 HP met 35 damage ofzoVerwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:29:
Maar is dit level 3 of level 1?
Nee. Als je barracks nog bezig zijn met een heler te maken en je hebt wat andere troepen ook laten maken (staan dus in de rij) en je wil nog een heler maken voordat de eerste klaar is, komt die 2de heler eigenlijk vooraan in de rij aangezien de eerste nog niet klaar is (er worden er dan 2 in de rij gezet). Je kan dus niet de volgorde instellen, tenzij je de 2de heler in een andere barrack laat maken.Roodey schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:26:
[...]
Hieruit maak ik dus op dat jullie af en toe aanvallen zonder dat je legerkampen vol staan?
Anders maakt de volgorde niet uit.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Max
CoC troll:
Try again in 45 minutes...
Try again in 10 minutes...
Try again in a few minutes...
Try again in 15 minutes...
lol
Try again in 45 minutes...
Try again in 10 minutes...
Try again in a few minutes...
Try again in 15 minutes...