• dutchmartin
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-10 19:38
Het gaat voor mij als magia ingame prima, ik probeer waar ik kan te doneren en vraag vaak daarna ook weer om een donatie terug.
Tot nu toe is dit de beste en actiefste clan waar ik ingezeten heb.

En zoals EWK zegt: doorgaan met deze clan en het zo houden!

• utbone
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-10 20:55
Uitstekende sfeer, goede donaties, tips en truuks.
Misschien een idee om 1x per maand een Clan War te organiseren? Kan dat?

U heeft de melk horen klotsen maar weet niet waar de tepel hangt

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:47
bevalt me uitstekend in tweakers.net. Goede sfeer en vooral weinig veranderen. Ik maak me wel enigzins "zorgen" over mensen die inactief lijken te zijn waar de vraag is wat we daar mee gaan doen.

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 20:26

Rannasha

Does not compute.

utbone schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:55:
Uitstekende sfeer, goede donaties, tips en truuks.
Misschien een idee om 1x per maand een Clan War te organiseren? Kan dat?
Dit lijkt mij ook een goed idee. Gewoon voor de lol zo nu en dan een CW doen, dus geen druk op mensen om mee te doen.

Ik zit al sinds ik mijn CC voor het eerst heb in Tweakers.net, dus heb nog geen enkele CW gedaan. Een andere clan zoeken lijkt me wat overdreven, maar een keertje een CW meemaken lijkt me wel leuk.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 08:04
Zolang we niet vol zitten, maak ik mij niet druk over wat inactieve leden. Pas als we ruimte tekort hebben, dan kunnen we er iets voor verzinnen :)

• Cardinal
Prima d:)b

• RAM1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-10 16:05
Heb het goed naar mijn zin. Nu iets minder actief vanwege wat drukte op het werk en de elle lange upgrades van een aantal dagen. Op zich lijkt het me wel leuk om een keer een Clan war te doen!--> TesteRon

• Cardinal
tja, dat ken ik. ik zit op TH7 en zit al aan de 5 dagen upgrades. dan heeft actief spelen meestal weinig zin.

• RAM1
Dat vind ik toch wel vervelend aan het spelletje. En dan komen al die bomen weer terug en die kun je dan niet even weghalen... Want al je bouw mannetjes zijn onder water.

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 10:16
Ik vind dat juist geweldig aan het spel, hoe wil je anders 5 miljoen voor een upgrade van je archertoren bij elkaar harken? En het is natuurlijk ook een beetje zelf bescherming, anders zou ik denk ik nog meer spelen :P

• RAM1
JeroendeGroot schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:30:
Ik vind dat juist geweldig aan het spel, hoe wil je anders 5 miljoen voor een upgrade van je archertoren bij elkaar harken? En het is natuurlijk ook een beetje zelf bescherming, anders zou ik denk ik nog meer spelen :P
Dat is inderdaad waar. Maar als je erg verslaafd --> (ik kon geen motor rijden vanwege het slechte weer in mijn vakantie 8)7 ) bent dan is het frustrerend. Nu ik weer aan het werk ben is het idd wel prettig. Dan hoef ik niet elke vijf min dat ding te checken :+

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik ben zelf nog lang niet zo ver (TH5) maar ben nu ook op het punt aangekomen dat alles minimaal een dag duurt maar vaker twee. Steeds minder activiteit nodig. Al is het wel handig om af en toe je collectors/mines te legen natuurlijk.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Misha schreef op woensdag 03 september 2014 @ 21:52:
@ de tweaker die zich had aangemeld voor Tweakers.net; toen ik je wilde accepteren kreeg ik de melding dat je al in een andere clan zat... :( wil je alsnog joinen?

Guys,

Even tijd voor een evaluatie in de Tweakers.net clan. Hoe vinden we het tot nu toe gaan? We zitten ondertussen op de 35 relaxte man, ik zie dat er veel en goed gedoneerd wordt. Eigenlijk heb ik nog nooit echt moeten bijsturen, waar ik ontzettend blij mee ben. De sfeer vind ik persoonlijk erg goed. Ik ben niet vaak actief in de chat, maar ik lees wel veel mee. ;)

Hoe vinden jullie het tot nu toe gaan?
Ja graag ;)

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Cloud schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:48:
Ik ben zelf nog lang niet zo ver (TH5) maar ben nu ook op het punt aangekomen dat alles minimaal een dag duurt maar vaker twee. Steeds minder activiteit nodig. Al is het wel handig om af en toe je collectors/mines te legen natuurlijk.
Dit hoeft toch niet te zorgen voor minder activiteit? Je kan nog steeds zoveel mogelijk aanvallen zodat je genoeg geld/elixer hebt.

• RAM1
Versteegrob schreef op donderdag 04 september 2014 @ 13:57:
[...]

Dit hoeft toch niet te zorgen voor minder activiteit? Je kan nog steeds zoveel mogelijk aanvallen zodat je genoeg geld/elixer hebt.
En die kun je vervolgens niet besteden. En het risico dat je daardoor meer aangevallen wordt is alleen maar hoger. Tis een keuze.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
RAM1 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:01:
[...]

En die kun je vervolgens niet besteden. En het risico dat je daardoor meer aangevallen wordt is alleen maar hoger. Tis een keuze.
Er zit toch een max aan wat er gejat kan worden. Voor TH9 was dit rond de 3,9mil voor die max bereikt was, daarboven is alles dus eigenlijk al veilig. Naast je normale upgrades heb je natuurlijk ook nog de muren die gedaan kunnen worden.

Ik zit liever met 8mil gold dan met 500k gold. :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Famous schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:09:
[...]

Er zit toch een max aan wat er gejat kan worden. Voor TH9 was dit rond de 3,9mil voor die max bereikt was, daarboven is alles dus eigenlijk al veilig. Naast je normale upgrades heb je natuurlijk ook nog de muren die gedaan kunnen worden.

Ik zit liever met 8mil gold dan met 500k gold. :)
minder zelfs
zie: http://clashofclans.wikia.com/wiki/Raids

Neemt niet weg dat wanneer je storage vol is er nog steeds veel gejat kan worden ;)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• Wackmack
Komt een (grote) update aan over de walls, check

Afbeeldingslocatie: http://www.allclash.com/wp-content/uploads/2014/09/Clash-of-Clans-wall-cost-reduction-cheaper-in-september-2014-update.jpg

http://www.allclash.com/s...ome-changes-to-the-walls/

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zal wel simpelweg zijn dat je in 1x een rij muurtjes kunt upgraden tot een bepaald level ofzo.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

RAM1 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:01:
[...]

Idd. Op zich maakt het niet veel uit natuurlijk maar ik raid inderdaad vooral voordat ik dure uitgaven moet doen. Zulke grote storages heb ik nog niet op TH5 namelijk. Met eventjes raiden heb ik dat zo bij elkaar. Nu is het ook geen ramp als je gestolen waren door iemand anders weer gestolen worden, maar ik doe het liever kort voordat ik het nodig heb.

Maar blijft idd een keuze :) Muren is anders een goede bezigheid maar dat is allemaal al max.

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 04-09-2014 14:25 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

• Schaduwtje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-04-2024
Ik vind het in .net gezellig. Genoeg te donaties en ik kan ook genoeg geven.

Een clanwar lijkt me een keer leuk, maar ik maak me geen illusies dat we die gaan winnen of dat we dat regelmatig moeten doen :)

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Zijn er geen clanwars? :p

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Er zijn op dit moment helemaal geen CWs inderdaad. Ik zit krap 24uur in Tweakers.net dus ik kan er niet echt een mening over geven, maar gezien de activiteit (mensen die op dit moment niet in een league zitten), voorspel ik dat de Tweakers.net clan redelijk kansloos gaat zijn in een eventuele CW.

• utbone
MeltedForest schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:53:
Er zijn op dit moment helemaal geen CWs inderdaad. Ik zit krap 24uur in Tweakers.net dus ik kan er niet echt een mening over geven, maar gezien de activiteit (mensen die op dit moment niet in een league zitten), voorspel ik dat de Tweakers.net clan redelijk kansloos gaat zijn in een eventuele CW.
Ik ga gewoon 6 sterren halen... :D :D

• Cardinal
MeltedForest schreef op donderdag 04 september 2014 @ 15:53:
[...]voorspel ik dat de Tweakers.net clan redelijk kansloos gaat zijn in een eventuele CW.
Je bent dan ook een van de "nieuwe" spelers met behoorlijk wat cups, ik weet niet of CW afhankelijk zijn ergens van, maar ik vermoed dat je wat minder je best moet gaan doen. :+

• cypher21
CW is afhankelijk van je level verdediging en troepen.
Aantal cups bepaald alleen of je wel of niet mee mag doen.

Stel, 49 deelnemers in een clan, dan doen de vier met het laagst aantal cups in de clan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Wat ik meer bedoel te zeggen is dat er momenteel van de 35 spelers in Tweakers.net 11 niet in een league zijn ingedeeld. Die 30% hebben dus vanaf maandag niet aangevallen. Als je dan een Clan War gaat doen waarvan er in onze clan 30% niet actief meedoen, maar bij de tegenpartij wel iedereen actief is, is de uitkomst van tevoren al redelijk duidelijk.

Overigens verder geen verwijten natuurlijk, Tweakers.net is een farm clan en geen CW clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM1
MeltedForest schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 07:56:
Wat ik meer bedoel te zeggen is dat er momenteel van de 35 spelers in Tweakers.net 11 niet in een league zijn ingedeeld. Die 30% hebben dus vanaf maandag niet aangevallen. Als je dan een Clan War gaat doen waarvan er in onze clan 30% niet actief meedoen, maar bij de tegenpartij wel iedereen actief is, is de uitkomst van tevoren al redelijk duidelijk.

Overigens verder geen verwijten natuurlijk, Tweakers.net is een farm clan en geen CW clan.
Oh dan heeft een clanwar misschien niet zo veel zin idd. Achja ben vrij nieuw (ben pas 3 a 4 weken aan het spelen) en het leek me wel interesant om een keer te doen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Hela, ik heb ook deze week nog niet aangevallen maar ben wel actief :( ( ;) )

Als we al een CW gaan doen, dan doen we dat voor de lol. En ik kan je nu al vertellen dat we die snoeihard gaan verliezen. Zolang iedereen dan beseft dat het veel elixer en gold kan kosten en ze dat er voor over hebben, dan is het fine by me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is nieuw voor mij, in welk opzicht kost een CW gold? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Spells kosten centjes, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
elixir, troepen kosten ook (duister) elixir, dus het kost je sowieso 0 goud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-12-2024

p2w

cypher21 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 16:47:
CW is afhankelijk van je level verdediging en troepen.
Aantal cups bepaald alleen of je wel of niet mee mag doen.

Stel, 49 deelnemers in een clan, dan doen de vier met het laagst aantal cups in de clan niet meer.
Cups tellen niet mee voor de CW, de staat van de verdedigingsgebouwen en muren is hierbij leidend. Dus iemand met 1200 cups maar met inferno toren zal wel meedoen tov van een sh level 6 op 2000 cups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Van (dark) elixer, dat wist ik inderdaad. Want m'n troops kosten dat en m'n spells ook. Ik dacht misschien als je hogerop komt dat sommige troops naast dat, ook gold gaan kosten :) Tot op heden kost het me nog geen gold in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Ah, ik kan me herinneren dat spells vroeger gold kostte... ik let nooit meer op wat iets kost haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
p2w schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 08:46:
[...]

Cups tellen niet mee voor de CW, de staat van de verdedigingsgebouwen en muren is hierbij leidend. Dus iemand met 1200 cups maar met inferno toren zal wel meedoen tov van een sh level 6 op 2000 cups.
In dit geval weet ik 100% zeker dat je ongelijk hebt.
De staat van de gebouwen en troepen bepaald de "ranking" binnen de clanwar van de deelnemers die wel mee doen..

De deelnemers in een clan met het laagst aantal cups doen niet mee (bij 49 deelnemers doen 45 met het meest aantal cups mee).

Wij hebben nml een hoog lvl 10 in de clan die een paar maanden weg is, en onderaan staat in de clan, er is een sh6 met meer cups die in zijn plaats meedoet aan clanwars.

[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 05-09-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkie schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 11:47:
Iedereen is en blijft ook nog welkom in [GnL]! Zitten met behoorlijk wat Tweakers.. 1x per week cw. 14/16 gewonnen!
Nog steeds... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Misschien een idee dat Tweakers.net ook een eigen topic aanmaakt?
We hadden "afgesproken" dat we dit topic neutraal zouden houden en clan vrij eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Gezien dit de eerste keer is, en we voor de rest niets hoeven te bespreken, lijkt me dat een beetje overbodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Er bestaat al een aparte tweakers.net page \[iOS/Android] Clash of clans! [Tweakers]

Voorlopig blijf ik lekker bij Reddit Oak rond hangen en ben ik op mijn gemakje de eerst lvl 8 muren aan het bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
SimpelenLeuk schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:27:
Er bestaat al een aparte tweakers.net page \[iOS/Android] Clash of clans! [Tweakers]

Voorlopig blijf ik lekker bij Reddit Oak rond hangen en ben ik op mijn gemakje de eerst lvl 8 muren aan het bouwen.
Dat is/was de [Tweakers] clan topic. Die kan inderdaad best omgezet worden gezien die clan nu niet meer bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Haha kan inderdaad wel. Kan iemand mij daar mede-auteur van de startpost maken? Kan ik wel helpen met de startpost fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

MeltedForest schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:49:
Haha kan inderdaad wel. Kan iemand mij daar mede-auteur van de startpost maken? Kan ik wel helpen met de startpost fixen.
Done

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Had je van deze mede-auteur gemaakt :+ Zie dat EWK het al opgelost heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Hier is ook goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masgreece
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-10 19:59
Ik zit nu al een tijdje in tweakers.net en is een gezellige clan. Geen gezeik. Genoeg troep donaties.
Een clan war lijkt me een keer leuk. Maar komt het niet dan niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nieuwe update laat je hele rijen muren uppen in 1x
En en en, je kunt walls vanaf lvl6 ook met elixer betalen, hahaha nice!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pVtFZZgq0WbPi19e2ENRZDdp/full.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 07-09-2014 14:31 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Ik ben benieuwd of er een verschuiving komt qua loot. Normaal is elixer looten wat gemakkelijker dan gold. Ben benieuwd of het nu andersom gaat worden.
Op zich vind ik het wel leuk, zeker aan het einde van een th level. Dan heb je vaak alleen maar gold upgrades en zit je met een overvloed aan elixer.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Curva schreef op zondag 07 september 2014 @ 15:11:
Ik ben benieuwd of er een verschuiving komt qua loot. Normaal is elixer looten wat gemakkelijker dan gold. Ben benieuwd of het nu andersom gaat worden.
Op zich vind ik het wel leuk, zeker aan het einde van een th level. Dan heb je vaak alleen maar gold upgrades en zit je met een overvloed aan elixer.
Makkelijker als in, de user zet elixir op beter bereikbare plaatsen om zo het goud te beschermen?

Verder namelijk dit:
The maximum amount of resources you can raid during multiplayer battles are 50% of resources stored in the gold/elixir collectors, 75% of Dark Elixir stored in Dark Elixir Drills, 4-6% (depending on the opponent's Town Hall level) of Dark Elixir stored in Dark Elixir Storage (up to a maximum of 2,000-3,000), plus 10-20% of Gold/Elixir Storage (up to a maximum of 200,000-400,000) and 100% of what is stored in the Town Hall. Note that the available loot is reduced if the opponent has a Town Hall which is lower than yours
http://clashofclans.wikia.com/wiki/Game_Tips

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:40
Is er nog een clan die zich niet zo druk maakt om clanwars?

Ben ongeveer th9.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:35

westergas

rikkie_pc

CLB schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:27:
En en en, je kunt walls vanaf lvl6 ook met elixer betalen, hahaha nice!
[afbeelding]
*O*

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• utbone
mitch187 schreef op zondag 07 september 2014 @ 21:21:
Is er nog een clan die zich niet zo druk maakt om clanwars?

Ben ongeveer th9.5
Ja! Tweakers.net! Kom er gezellig bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
Yup, je bent welkom in Tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb ook wel interesse in de Tweakers.net clan, CWs vind ik wel leuk maar vooralsnog niet mijn primaire interesse :) TH5, nickname: Koobster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
Ik weet niet wat ik moet denken van elixer in muren.... Ten eerste is het gewoon kut voor de mensen die wel alles hebben gedaan met gold en daarnaast kan iedereen met een stuk minder moeite zijn muren verbeteren.... Ik denk dat het het spel wel aardig gaat beinvloeden (en dan niet direct op een positieve manier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ik vind het een goede verandering. Geldt ook pas vanaf level 6 (roze) muren dus vanaf stadshuis 7.

Daarnaast heb je er eigenlijk pas veel profijt van vanaf stadhuis 10 aangezien je dan bijna niets meer kunt met je elixir.

Qua beinvloeding van het spel ben ik het met je eens. Ik gok dat bijna iedereen zeer snel sterkere muren zal hebben.
Na die update ga ik eens proberen een tijdje lang muren naar lvl 9 te upgraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
JeroendeGroot schreef op maandag 08 september 2014 @ 12:24:
Ik weet niet wat ik moet denken van elixer in muren.... Ten eerste is het gewoon kut voor de mensen die wel alles hebben gedaan met gold en daarnaast kan iedereen met een stuk minder moeite zijn muren verbeteren.... Ik denk dat het het spel wel aardig gaat beinvloeden (en dan niet direct op een positieve manier)
Dit inderdaad, ik denk dat de resources ENORM gaan tegenvallen voor elixer. Niet alleen TH10 zal dit doen ook TH8 en TH9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Ik ben geen tegenstander van muren betalen met elixer, maar ik had liever gehad dat ze de prijzen van muren wat zouden verlagen. Om te beginnen lvl 9 naar 750k ofzo. Ik vind het gewoon echt absurd duur boven lvl 8.

Aan de andere kant, het wordt ook wel kut raiden als dadelijk iedereen zijn elixer in muren gaat stoppen. Het is nu al bij periodes bijna niet leuk meer op TH10, dat wordt alleen maar erger als je bij je aanvallen ook je elixer vrijwel niet meer terug kunt verdienen. Een leger van 90k elixer is toch wel echt een minimumprijs en het is nu al zoeken naar loots boven de 150k elixer. En dan word je straks ook nog geconfronteerd met betere muren, waardoor je bijna met GoWiWi aan de slag moet om ergens 150k vandaan te halen....

Natuurlijk komt er op TH10 een punt dat je elixer over hebt, maar daar ben je echt niet zomaar even....

[ Voor 9% gewijzigd door Hoppa! op 08-09-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Prijsverlaging had weer gestuit op vele boze gebruikers die (tientallen / honderden) miljoenen goud hadden gebruikt. Ik vind het wel leuk, kan ik mooi al m'n muurtje level 9'en, voordat ik naar TH10 overstap (nu 119/250)

Mocht het daadwerkelijk zo zijn dat er nergens meer een spatje elixer te vinden is, is het klaar met Clash :)

EDIT: Wat heb je zoveel te uppen op TH10 met elixer?
Een extra goudpompje, een DE-drill, wizz lvl6, draak 4, pekka lvl4 en 5, wallie 6 en twee spells? C'est ca?

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 08-09-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
CLB schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:23:
Prijsverlaging had weer gestuit op vele boze gebruikers die (tientallen / honderden) miljoenen goud hadden gebruikt. Ik vind het wel leuk, kan ik mooi al m'n muurtje level 9'en, voordat ik naar TH10 overstap (nu 119/250)

Mocht het daadwerkelijk zo zijn dat er nergens meer een spatje elixer te vinden is, is het klaar met Clash :)

EDIT: Wat heb je zoveel te uppen op TH10 met elixer?
Een extra goudpompje, een DE-drill, wizz lvl6, draak 4, pekka lvl4 en 5, wallie 6 en twee spells? C'est ca?
En 4 trainingskampen niet te vergeten, is ook 26 miljoen. lvl 6 goblin ook nog. Alles bijelkaar heb je het toch stiekem over vele tientalle miljoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hee Gob was ik vergeten en armycamps inderdaad, dat is nog wel wat elixer ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
CLB schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:40:
Hee Gob was ik vergeten en armycamps inderdaad, dat is nog wel wat elixer ja :)
Bovendien wordt de loot toch wel duidelijk minder bij TH 10, soms periodes waarin het binnenvliegt, maar soms ook echt klote.

Inmiddels heb ik draak op 4, derde DE-drill op 4, 2 armycamps klaar en ben ik nu met goblin bezig. Gaat dus aardig. Volgende elixer-upgrade worden de wallies. Daarna wiz. Eerst alles uppen wat ik gebruik, alles wat ik nooit gebruik (PEKKA bijvoorbeeld) doe ik niets aan. PEKKA is dan ook nog steeds lvl 1 bij mij. Zelfs mijn barbs zijn nog lvl 5, gebruik ik ook nooit. Voor die paar die mijn king oproept upgrade ik nog wel een keer. Sprongspreuk ook, zinloos iets.

Maar ja, zo heeft iedereen zijn eigen prioriteiten en keuzes. Sommige uppen dingen die ze nooit gebruiken, omdat ze vinden dat dat moet. Ik ben nu bezig om weer wat muren aan te pakken, ik wil er nu nog 30 naar lvl 8 hebben. Dan is de helft ongeveer lvl 7 en de andere helft lvl 8 en ga ik weer door met defence. Te lang met muren bezig zijn haalt voor mij echt de lol van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
Wat betreft de loot is precies waar ik bang voor ben. Het is nu heel fijn dat ik nog snel elixer kan farmen aangezien ik net TH9 ben en het dus nog heel veel nodig heb. Als ik dadelijk evenveel moeite (eigenlijk meer aangezien ik ook mijn army er van moet kopen) moet doen voor elixer als voor goud dan gaat de lol er voor mij wel redelijk vanaf.
Daarnaast worden aanvallen ook steeds moeilijker omdat iedereen minimaal lvl 8 muren heeft binnen no time.... ik hoop dat er nog wat extra features in de update naar voren komen anders gaat het de balans in de game wel behoorlijk veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
112,5 miljoen 'loot' sparen heb je niet binnen 'no time' hoor voor je lvl8-muurtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Barch level 7 :)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Wfl7bLf.png

#2 sneak peek
take barching to a whole a new level! Level 7 barbarians and archers coming soon to a barracks near you!

#2a forum exclusive sneak peek
valkyrie training time will be significantly reduced!

Helaas wel alleen te spelen met TH10

[ Voor 17% gewijzigd door Wackmack op 08-09-2014 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Naiss! Archers to the next level. Zal wel een dikke 8 miljoen elixer kosten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Hoppa! schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:06:
[...]

Naiss! Archers to the next level. Zal wel een dikke 8 miljoen elixer kosten....
Kan niet anders als level 6 7,5m kost :(

Hoop dat ze wat sterker zijn want van level 5 naar 6 was vrij nutteloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Steevo_S schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:07:
[...]

Kan niet anders als level 6 7,5m kost :(

Hoop dat ze wat sterker zijn want van level 5 naar 6 was vrij nutteloos...
Tja, ik vind het sowieso een bak elixer voor weinig, bij de meeste laatste upgrades. Alleen de sprong van reus 5 naar reus 6 was echt huge. Wiz 5 naar 6 is ook nog wel aardig. Oja, en goblin 6 is ook nog een leuke, maar verder kost het veel en krijg je een beetje.

Maar niets zo belachelijk als de minisprongetjes die je bij je Hero's steeds dik betaalt. 55k DE voor 3 dps extra is natuurlijk om te janken. Nu moet ik zeggen dat DE nog redelijk vanzelf komt op dit moment, en ik heb gelukkig mijn DE-troops redelijk ver, maar het blijft gewoon te gek.

En toch doen we het, morgen weer een bouwertje vrij voor een Hero, al twijfel ik tussen BBKing naar lvl 11, archer naar lvl 11, of Golem naar lvl 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:56
Versteegrob schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:03:
[afbeelding]

#2 sneak peek
take barching to a whole a new level! Level 7 barbarians and archers coming soon to a barracks near you!

TH10 spelers moeten ze getrickerd houden ;)
Op TH7-8-9 heb je nog gedaan te doen om elke dag dat spelletje weer op te starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
EWK schreef op zondag 07 september 2014 @ 15:19:

Makkelijker als in, de user zet elixir op beter bereikbare plaatsen om zo het goud te beschermen?
Makkelijker als in de zin van meer aanwezig. Ik kom geregeld dorpen tegen met rond de 250K Elixer en dan onder de 100K Gold. Nu zullen mensen dus sneller hun elixer willen gebruiken (muren) zodat het niet gejat kan worden. Tenzij je voor een labupgrade of gebouwupgrade spaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Curva schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:35:
[...]

Makkelijker als in de zin van meer aanwezig. Ik kom geregeld dorpen tegen met rond de 250K Elixer en dan onder de 100K Gold. Nu zullen mensen dus sneller hun elixer willen gebruiken (muren) zodat het niet gejat kan worden. Tenzij je voor een labupgrade of gebouwupgrade spaart.
Dat is mijn observatie ook. Zelden dat iemand een bak goud heeft en maar weinig elixer, althans, op TH10 rond de 1800-1900 cups.

En dat terwijl aanvallen doorgaans meer elixer dan goud kost en je dus ook een behoorlijke elixer loot terug wilt.

Daarnaast heb ik sterk de indruk dat het aantal inactieve dorpen onder TH9's en TH10's sterk terug aan het lopen is. Eerst trof ik elke dag wel een paar dikke loots in dorpen met opgebrande Inferno's en leeggeschoten Xbows. Nu zijn die echt een zeldzaamheid geworden.

Ik val tegenwoordig al aan bij 150k/150k, en dan gaat het sparen wel heul langzaam. Moet ik zeggen dat ik tegenwoordig vrijwel alleen tussen 20:00 en 23:00 nog wel eens online ben om aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Ik merk inderdaad ook dat ik mijn criteria om aan te vallen naar beneden heb bijgesteld. Wel kom ik nog wel eens een TH9 of TH10 tegen die volledig inactief is rond de 1450-1500 cups. Maar die hebben niet altijd genoeg loot om aan te vallen.

Maar we zullen zien hoe het gaat verlopen. Wie weet wordt het er wel gewoon beter en evenwichtiger op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Versteegrob schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:03:
[afbeelding]

#2 sneak peek

Ben ik de enige die niets geeft om het "2" en juist blij wordt van "2a" :D _/-\o_
Wat een vieze krengen zijn die dingen zeg, heerlijk! Over enkele dagen heb ik ze op level drie :9~

edit; niet dat ik nog veel speel momenteel.. Drie aanvallen in 2 dagen waarvan er twee voor CW waren O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Famous op 08-09-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik word er ook niet warm of koud van, kom eens met nieuwe DE-troops ofzo, staat al jaren 'coming soon'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Wat Clb zegt, ik wil DE troeps!

Goed om te zien dat andere mensen ook weinig loot vinden, ik heb de laatste 2 dagen niet aangevallen omdat ik hooguit 300k in totaal zie.

Sowieso kan ik dan lekker wachten tot al mn teslas lvl 6 zijn. En dan hopen dat de loot beter wordt, voor Xbow naar 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die komen nog, wees gerust. De loot is overigens prima in master 1 en champ, en laatste is prima te doen met barch. Pak telkens 100k bonus dus dat tikt lekker aan als je snel kunt trainen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 19:56:
Die komen nog, wees gerust. De loot is overigens prima in master 1 en champ, en laatste is prima te doen met barch. Pak telkens 100k bonus dus dat tikt lekker aan als je snel kunt trainen. :)
Die staan al een jaar zo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-12-2024

p2w

wanneer komt de volgende update? heb op dit moment 8 mln elixer wat ik niet kan gebruiken dus erg prettig als dat in de muren gestopt kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Dark Barracks lvl6, nieuwe dark troepen voor alle mensen boven mij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9hQUiB4.jpg

Oh look, it's Dark Barracks level 6!

#3a Forum exclusive Sneak Peek
Hero regeneration time has been greatly reduced on all levels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zal wel weer zo'n mega update worden waar de helft niet goed werkt de eerste week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
idd, of de nieuwe troepen zijn vet over of underpowered :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Leuk dat ze al veel bekend maken, maar plemp die update online, dan zie ik wel wat het voor nieuws brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Benieuwd vanaf welk level dit allemaal beschikbaar is anders word th10 straks sterk overpowered en blazen die over th9 heen met een barch leger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
wel ineens heel veel keus wat ik met het elixir moet doen :(

kazerne naar 6, boogjes lvl 7 of toch die muren aanpakken...

keuzeskeuzes...
Steevo_S schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:09:
Benieuwd vanaf welk level dit allemaal beschikbaar is anders word th10 straks sterk overpowered en blazen die over th9 heen met een barch leger...
Gok dat dit allemaal voor th10 is.
een goeie th9 blaast toch ook over een th8 heen

[ Voor 55% gewijzigd door cypher21 op 09-09-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Wel lekker dat de Heroes sneller gaan opladen. Was voor mij toch een reden om niet zo'n haast te maken met de upgrade.

Benieuwd naar de nieuwe darktroop. Ik hoop op iets wat enigszins bestand is tegen inferno's. Ik hoop stiekem op troops die midden in een basis kunnen spawnen.

En nu maar weer druk elixer sparen, want dat gaan we nodig hebben met upgrade van barbs, archers, DE-barrack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Toch wel de bonus vraag voor vandaag... wanneer komt die update???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Dacht vrijdag of zaterdag. Er zijn vaak 5 sneak peeks en een dagje later komt de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Hoppa! schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:22:

Benieuwd naar de nieuwe darktroop. Ik hoop op iets wat enigszins bestand is tegen inferno's. Ik hoop stiekem op troops die midden in een basis kunnen spawnen.
Dan pak je altijd inferno's, x-bows en TH's. Lijkt mij niet aannemelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Dark barracks lvl 6 is beschikbaar op TH9.

http://imgur.com/2bjBDU0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Roodey schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 14:50:
[...]

Dan pak je altijd inferno's, x-bows en TH's. Lijkt mij niet aannemelijk...
Het zal niet 1 unit zijn die dan in één klap alles uitschakelt natuurlijk..... Net als dat twee sprongspreuken ook geen garantie voor succes zijn.

Maar goed, het zal wel niet gebeuren nee. Ik vind wel dat de balans een beetje zoek is op de hogere TH lvl's. Een beetje basis met Inferno's is onmogelijk met winst aan te vallen. Je investering aan troepen pak je er eigenlijk vrijwel nooit uit terug, zeker niet qua DE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Top! Nu heb ik een reden om rushed naar TH9 te gaan.
Tesla bijna op lvl 4, wizztoren/AA/mortieren toch al maxed >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Versteegrob schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:35:
[...]

Top! Nu heb ik een reden om rushed naar TH9 te gaan.
Tesla bijna op lvl 4, wizztoren/AA/mortieren toch al maxed >:)
Zo denk ik ook af en toe, ik ben met mijn cannons stukje verder.
Maar vergis je niet in de lootpenalty. Als je TH9 bent kun je geen fatsoenlijke loot scoren op TH7 gok ik.
Elke TH8 is voor mij nog geen walk in the park. Dus ik rush denk ik niet, maar die queen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Maar voor die Queen heb je tientallen duizenden dark elixerdruppeltjes nodig, lekker op TH8 blijven dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
CLB schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:46:
Maar voor die Queen heb je tientallen duizenden dark elixerdruppeltjes nodig, lekker op TH8 blijven dus!
Nothing gems can't buy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Roodey schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:41:
[...]

Zo denk ik ook af en toe, ik ben met mijn cannons stukje verder.
Maar vergis je niet in de lootpenalty. Als je TH9 bent kun je geen fatsoenlijke loot scoren op TH7 gok ik.
Elke TH8 is voor mij nog geen walk in the park. Dus ik rush denk ik niet, maar die queen.....
Was een geintje, blijf nog wel een tijdje hier. Gaat prima, genoeg loot te vinden alleen wel irritant dat er zoveel DE wordt gepakt. In 24 uur 8K verloren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
Versteegrob schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:04:
[...]

Was een geintje, blijf nog wel een tijdje hier. Gaat prima, genoeg loot te vinden alleen wel irritant dat er zoveel DE wordt gepakt. In 24 uur 8K verloren :'(
Dat is wel erg veel. Zit je dan niet te hoog in cups?
Of zit je je shield nooit uit? Dat je een aanval uitvoert, dan offline gaat, aangevallen wordt en zelf opnieuw aanvalt?

Pagina: 1 ... 44 ... 102 Laatste