Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:41
Eerste aanval vandaag was meteen raak inderdaad, alleen op de townhall met 6 boogjes. Daarna meteen een schild van 10 uur dus dat lijkt wel effectief ja. Vooralsnog 100% succesvol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Wat lees ik toch elke keer over 10 uur?
Het enige wat ik krijg of uitdeel is 12 uur of 16 uur..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-10 02:31
40% is 10u vgm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Nee, 12 uur bij 40% en/of townhall 16 uur bij 100%

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
cypher21 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 21:45:
[...]

Nee, 12 uur bij 40% en/of townhall 16 uur bij 100%
Inderdaad, wellicht spelen zij een fake editie van CoC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Famous schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:24:
[...]

Inderdaad, wellicht spelen zij een fake editie van CoC :+
Klasj of klanz®

Made in China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

dutchgio schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:12:
Eerste aanval vandaag was meteen raak inderdaad, alleen op de townhall met 6 boogjes. Daarna meteen een schild van 10 uur dus dat lijkt wel effectief ja. Vooralsnog 100% succesvol ;)
Ik heb afgelopen donderdag mijn TH naar buiten verplaatst. Had wel wat pech want ben daarna nog twee keer voor 100% aangevallen (voor heel weinig resources) maar vanochtend had ik wel gewoon een TH snipe en dus een gratis shield. Plus het scheelt een gebouw aan de binnenkant, wat op mijn level (th5) behoorlijk wat ruimte inneemt. Ben er wel blij mee :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:41
Cloud schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:04:
[...]

Ik heb afgelopen donderdag mijn TH naar buiten verplaatst. Had wel wat pech want ben daarna nog twee keer voor 100% aangevallen (voor heel weinig resources) maar vanochtend had ik wel gewoon een TH snipe en dus een gratis shield. Plus het scheelt een gebouw aan de binnenkant, wat op mijn level (th5) behoorlijk wat ruimte inneemt. Ben er wel blij mee :)
5 aanvallen so far, 3 daarvan alleen op de TH. De andere 2 probeerden nog wel wat uit te halen maar braken niet echt door, waardoor ze alleen de TH en wat grondstoffen jatten. Maar vooralsnog dus erg succesvol want 100% is ze sowieso niet meer gelukt, het blijft steken rond de 40%.
En schild is dan mooi meegenomen, dan zit je weer even veilig.

Let er wel op dat je de lay-out voor de CW er wel op aanpast... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb voor CW dezelfde dag een heel andere layout gemaakt ;) Daar moet de TH absoluut niet aan de buitenkant inderdaad. 'Helaas' word ik nooit aangevallen tijdens de CWs, spelers 'rondom' mij wel. Volgens mij heb ik een iets te nette basis voor mijn niveau :P Ik vermoed dus dat ie wel goed is, het is in elk geval afschrikwekkend.

Enige dat ik wel even moet doen is mijn muren weer goed zetten, aangezien ik die nog steeds aan het upgraden ben.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-10 10:16
Gisteren eindelijk de stap naa TH9 gemaakt, ik heb er lang over zitten twijfelen maar alles in mn lap (op de DE troepen na) waren klaar en ik moet alleen nog 2 tesla's naar 6. Ben benieuwd hoe het straks gaat op TH9, in de aankomende 10 dagen zoveel mogelijk muurtjes nog upgraden en 6 miljoen bij elkaar harken om direct de xbows aanslingeren. Wel ben ik bang voor een significant elixer tekort aan het begin van TH9 :P DE pompen, camps, labratory, troops etc etc, maakt het ook wel weer leuker denk ik :) Was wel redelijk uitgekeken op TH8 nml :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
dutchgio schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:13:
[...]

5 aanvallen so far, 3 daarvan alleen op de TH. De andere 2 probeerden nog wel wat uit te halen maar braken niet echt door, waardoor ze alleen de TH en wat grondstoffen jatten. Maar vooralsnog dus erg succesvol want 100% is ze sowieso niet meer gelukt, het blijft steken rond de 40%.
En schild is dan mooi meegenomen, dan zit je weer even veilig.

Let er wel op dat je de lay-out voor de CW er wel op aanpast... ;)
Je ziet vaak dat mensen die toch echt willen aanvallen, wat meer risico nemen als ze de winst toch al binnen hebben door je TH te slopen. Maar dit zijn niet de echte top-spelers. Ik zie regelmatig tegenstanders die mijn th pakken en dan met een zooi barbs en boogjes proberen om mijn eerste defence-lijn door te komen. Wat meestal resulteert in een massaslachting door mijn giantbombs. Een enkele keer (zeker als ze met woede spreuken komen) lukt het ze om door die eerste lijn te komen en pakken ze nog wat uit 1 kluis en tank. Max 100k winst, voor mijn wiztowers de slachting voortzetten.

En zelfs dat is maar 1 op de 10 aanvallen in de 1800-2000 cuprange. Ik zit nu rond de 2300 cups en daar proberen ze het wat vaker, soms met wat reuzen/hoggs er bij. Dat zijn vrijwel altijd spelers die er niet zo veel van kunnen en zich volledig stuk lopen nog voor dat ze 1 kluis/tank leeg hebben. Iedereen met wat verstand valt een TH 10 met lvl 2 inferno's en lvl 3 xbows alleen aan met zwaar materiaal. En als je dan je resources niet te ver op laat lopen, dan zal niemand vinden dat dat het waard is.

Het verandert natuurlijk als je echt in de top komt, waar men aanvalt puur voor de cups, zonder te kijken naar te behalen resources. Een stevige GoWiWi kan mijn basis echt wel plat leggen, maar in de cuprange waar ik nu zit (en ik schat dat dat tot aan master zo blijft) gaat niemand dat doen voor 200k winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
JeroendeGroot schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:42:
Gisteren eindelijk de stap naa TH9 gemaakt, ik heb er lang over zitten twijfelen maar alles in mn lap (op de DE troepen na) waren klaar en ik moet alleen nog 2 tesla's naar 6. Ben benieuwd hoe het straks gaat op TH9, in de aankomende 10 dagen zoveel mogelijk muurtjes nog upgraden en 6 miljoen bij elkaar harken om direct de xbows aanslingeren. Wel ben ik bang voor een significant elixer tekort aan het begin van TH9 :P DE pompen, camps, labratory, troops etc etc, maakt het ook wel weer leuker denk ik :) Was wel redelijk uitgekeken op TH8 nml :)
Lap? haha :D

In het begin van TH9 gaat het inderdaad hard. Je wilt zo snel mogelijk je DE drills maxen zodat je 4800 DE per dag krijgt. Naast dit wil je ook je army camps maxen voor meer troops (altijd handig) maar ook nog eens je troops naar level 6 doen omdat ze dan veel sterker zijn (voor giant en healer). Om dit te doen moet je eerst weer je lab upgraden om überhaupt verder te kunnen met je troops.

En daar weer naast wil je je spell factory upgraden zodat je lekkere spells kan meenemen. Dit is vooral fijn als dit tijdens C.W. gebeurt :+
Hoppa! schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:04:
[...]

Het verandert natuurlijk als je echt in de top komt, waar men aanvalt puur voor de cups, zonder te kijken naar te behalen resources. Een stevige GoWiWi kan mijn basis echt wel plat leggen, maar in de cuprange waar ik nu zit (en ik schat dat dat tot aan master zo blijft) gaat niemand dat doen voor 200k winst.
Ik heb eventjes op master gezeten en daar ging het opzich prima. Ik had wel mijn TH binnen mijn muren gezet vanaf 2490 cups dus als ik werd aangevallen, werd ik goed aangevallen. Met goed bedoel ik dan ook echt goed. Je wordt niet meer willekeurig aangevallen door een noob, tenminste, de aanvallen die ik tegen had waren gewoon weg goed. Zwakke plekken uitgedacht en zo 75% van je base slopen met 5 tot 6 storages. En dit met gewoon een giant healer combo waar ze rond ~1800 niet verder dan 40% kwamen met 1 á 2 storages.

Tevens waren veel aanvallen een revenge op mij, denk wel 70 á 80%.

[ Voor 29% gewijzigd door Famous op 25-08-2014 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
Famous schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:06:
[...]

Lap? haha :D

In het begin van TH9 gaat het inderdaad hard. Je wilt zo snel mogelijk je DE drills maxen zodat je 4800 DE per dag krijgt. Naast dit wil je ook je army camps maxen voor meer troops (altijd handig) maar ook nog eens je troops naar level 6 doen omdat ze dan veel sterker zijn (voor giant en healer). Om dit te doen moet je eerst weer je lab upgraden om überhaupt verder te kunnen met je troops.

En daar weer naast wil je je spell factory upgraden zodat je lekkere spells kan meenemen. Dit is vooral fijn als dit tijdens C.W. gebeurt :+
Haha :+

Ik denk dat ik daarom ook maar begin met de pompen (vooral voor de Queen, heb de King nu op 7) en het lab en daarna de spell factory doe. De troepen doe ik later wel een keertje :) Waar ik denk ik begin met de Giant dan de Healer en als laatste de archer en barbarian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[...]
Domme vraag misschien maar kun je dat zien dan? Of zijn dat die aanvallen waarbij je geen revenge optie hebt? Want daarvan vraag ik me al tijden af waarom dat soms ontbreekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Cloud schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:17:
[...]

Domme vraag misschien maar kun je dat zien dan? Of zijn dat die aanvallen waarbij je geen revenge optie hebt? Want daarvan vraag ik me al tijden af waarom dat soms ontbreekt :P
Yep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Cloud schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:17:
[...]

Je hebt inderdaad gelijk. Als jij niemand kan revenge betekend dit of dat jij al een revenge heb gedaan of dat zij jou gerevenged hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
[...]

Ik heb eventjes op master gezeten en daar ging het opzich prima. Ik had wel mijn TH binnen mijn muren gezet vanaf 2490 cups dus als ik werd aangevallen, werd ik goed aangevallen. Met goed bedoel ik dan ook echt goed. Je wordt niet meer willekeurig aangevallen door een noob, tenminste, de aanvallen die ik tegen had waren gewoon weg goed. Zwakke plekken uitgedacht en zo 75% van je base slopen met 5 tot 6 storages. En dit met gewoon een giant healer combo waar ze rond ~1800 niet verder dan 40% kwamen met 1 á 2 storages.

Nee precies, daar zitten echt sterke spelers die weten wat ze doen. Ik heb bij een vorige cuprush master net niet gehaald (toen ook met farmerbasis), maar had toen pas net een een TH9 basis. Ik overweeg om nu door te zetten naar master, met mijn huidige basis moet dat gewoon kunnen. Een giant-healer komt er bij mij echt niet meer doorheen met die inferno's.

En zwaardere aanvallen kun je grotendeels uitsluiten door je resources laag te houden. Ik moet er dan alleen wel weer een paar dagen wat meer tijd in steken. Met name die laatste stap van 2400 naar 2600 lukt niet met 3 aanvalletjes per dag. Bovendien worden de eenzame TH's buiten de muren in die regionen ook wat schaars en moet je dus vaker echt gaan aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Klopt zeker vooral vanaf 2400 werd het lastig voor een TH9 gezien elke base met leuke loot gewoon inferno's heeft staan. Ik ben toen geswitched naar Ballioons en dat ging prima. Met één dag was ik master al speelde ik toen wel van 12:00 tot 02:30 omdat ik persé Master wilde halen :+ Kreeg enkele keren cups omdat mijn defense het gewonnen had en dan loopt het wel leuk door. Echter eenmaal in Master werd het zwaar, ook om aan te vallen, dus zakte snel weer terug naar 1800.

Gemiddeld deed ik een aanval per 1,5 uur en heb daardoor 81 inferno's kapot gemaakt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@cypher21 / Famous
Ah dat verklaart een hoop :P Vroeg me dat al langer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
Voor de liefhebbers van dit soort spellen vond ik het volgende frontpage bericht van vandaag ook wel interessant, mocht je het gemist hebben:

'Age of Empires voor Windows'

Tipje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zag hem op 9gag.com voorbij komen, dan baal je even
When live offers you for free.. All you have is wall breaker
Afbeeldingslocatie: http://img-9gag-lol.9cache.com/photo/aRgVALB_460s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
lol. Mja je bent wel erg stom als je aanvalt met 5 reuzen en 3 wallbreakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:49

mvds

Totally awesome!

cypher21 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 08:47:
lol. Mja je bent wel erg stom als je aanvalt met 5 reuzen en 3 wallbreakers ;)
Neem dan nog een paar goblins als reserve ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

mvds schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 09:24:
[...]

Neem dan nog een paar goblins als reserve ofzo ;)
Ik kwam gister bij het raiden nog een mooie basis tegen. Iemand die al wel TH5 was, maar blijkbaar nog niet wist dat muren tegen de kant van de map aan bouwen, geen bescherming biedt. Geen screenshot maar een situatieschets:
  • Bovenaan in de map alle collectors/mines, voorzien van een muur aan één zijde met één cannon daarbij.
  • In het midden van de map alle andere defense, storages en de TH voorzien van een mooie muur.
  • Game gaf aan dat er meer dan 100k gold en meer dan 100k elixer te halen viel maar de storages waren vrijwel leeg..
Ik heb met 10 barbs vrijwel alles op kunnen halen. Volgens mij zo'n 100k van beide resources. Zo makkelijk :P Was uiteindelijk wel een loss maar de trophies interesseren me toch nog niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:40:
Klopt zeker vooral vanaf 2400 werd het lastig voor een TH9 gezien elke base met leuke loot gewoon inferno's heeft staan. Ik ben toen geswitched naar Ballioons en dat ging prima. Met één dag was ik master al speelde ik toen wel van 12:00 tot 02:30 omdat ik persé Master wilde halen :+ Kreeg enkele keren cups omdat mijn defense het gewonnen had en dan loopt het wel leuk door. Echter eenmaal in Master werd het zwaar, ook om aan te vallen, dus zakte snel weer terug naar 1800.

Gemiddeld deed ik een aanval per 1,5 uur en heb daardoor 81 inferno's kapot gemaakt nu.
Ben nu inmiddels aanbeland op 2435, bijna op mijn oude record uit de Tweakers-cuprush. Ik ben nu overgestapt van TH-hunten naar fullscale aanvallen met balloons, vanaf 2400 zijn TH's toch echt goed beschermd. Ik kijk wel bewust naar TH9 basissen waarbij de X-bows naar beneden staan gericht.

Omdat ik bakken met resources heb, laat ik mijn TH echter wel even buiten staan voorlopig. Dat betekent wel 2 stappen vooruit, 1 stap achteruit, maar ik vind het te zonde voor mijn goud en elixer om nu aanvallen van pro's te gaan uitlokken.... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamD
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-06 14:39
Mijn war setup :)
Wacht op een invite van Tweakers3 ;w

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/5zmm8l.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:06:
[...]

Ben nu inmiddels aanbeland op 2435, bijna op mijn oude record uit de Tweakers-cuprush. Ik ben nu overgestapt van TH-hunten naar fullscale aanvallen met balloons, vanaf 2400 zijn TH's toch echt goed beschermd. Ik kijk wel bewust naar TH9 basissen waarbij de X-bows naar beneden staan gericht.

Omdat ik bakken met resources heb, laat ik mijn TH echter wel even buiten staan voorlopig. Dat betekent wel 2 stappen vooruit, 1 stap achteruit, maar ik vind het te zonde voor mijn goud en elixer om nu aanvallen van pro's te gaan uitlokken.... :')
Echt heerlijk die Ballioons aanvallen :D
Zelf keek ik eigenlijk alleen naar cups. Een dikke TH10 met inferno's en xBows op air maar 33 cups? Gewoon proberen voor die 50%+ :) Ik nam zelf altijd 1 rage en 3 heal spells mee. Rage bewaarde ik voor eventuele inferno's en de heals om bijvoorbeeld net de tweede ster te halen of een dikkere buit. In mijn CC vroeg ik vaak enkel vliegende units en dat werkte ook perfect :) Toch meerdere malen ground troops gehad maar dat is of snel kapot of het duurt lang voor ze bij de gewenste bestemming zijn (door de muren).

Een keer dacht iemand leuk te zijn door healer in mijn CC te gooien omdat mijn request "Enkel vliegend" was :+
Mijn max aantal cups is nu 2626 en toen maar snel gezakt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:25:
[...]

Echt heerlijk die Ballioons aanvallen :D
Zelf keek ik eigenlijk alleen naar cups. Een dikke TH10 met inferno's en xBows op air maar 33 cups? Gewoon proberen voor die 50%+ :) Ik nam zelf altijd 1 rage en 3 heal spells mee. Rage bewaarde ik voor eventuele inferno's en de heals om bijvoorbeeld net de tweede ster te halen of een dikkere buit. In mijn CC vroeg ik vaak enkel vliegende units en dat werkte ook perfect :) Toch meerdere malen ground troops gehad maar dat is of snel kapot of het duurt lang voor ze bij de gewenste bestemming zijn (door de muren).

Een keer dacht iemand leuk te zijn door healer in mijn CC te gooien omdat mijn request "Enkel vliegend" was :+
Mijn max aantal cups is nu 2626 en toen maar snel gezakt ;(
Dat is ook een optie, maar de kans op falen bij zo'n TH10 is natuurlijk ook aanwezig. Daarbij is de kans op een revenge ook veel groter bij die ver gevorderde TH10, omdat die vermoedelijk ook sterkere troops heeft.

Ik kies nu even voor zekerheid. Ik val aan met 30 ballonnen en zo'n 35 minions. Allemaal lvl 6. Werkt prima. Daarbij neem ik 4 healspells mee, rage niet omdat ik de inferno's dus mijdt. Beperk me wel tot aanvallen 's avonds en op de momenten dat mijn schild overdag afloopt doe ik er ook snel 1tje. Gaat dus niet snel, net weer aangevallen dus nu weer op 2432. Vanavond proberen om boven de 2450 uit te komen, dan ben ik toch in 2 dagen zo'n 600 cups omhoog geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
SamD schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:21:

[afbeelding]
Leuke setup, zelf ben ik nu net onderweg naar TH9 en probeer voor dat TH9 klaar is al mijn muurtjes paars te hebben (nog 90 te gaan). Nu zie ik dat jij al TH10 hebt en alles "maar" paars. Heb je hier geen last van aangezien paars niet heel goed is voor een TH10 lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Weet niet om welke levels muren het daadwerkelijk gaat (zo ver ben ik nog lang niet), maar op een gegeven moment nemen de voordelen van hogere levels muren wel af, afgezet tegen de kosten.

Ik vond deze pagina wel handig:
Town Hall level 8+:

May I be honest? Level 7 is enough! Honestly, look at the chart above and notice that there is almost no effect on Wallbreakers level 5 or 6 compared to the costs:
Upgrading all Walls to level 8: 125,000,000 Gold
Upgrading all Walls to level 9: 250,000,000 Gold
Yeah, well – you see where this is going

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Muurtjes zijn wel handiger tegen alleen wallies ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Cloud schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:49:
Weet niet om welke levels muren het daadwerkelijk gaat (zo ver ben ik nog lang niet), maar op een gegeven moment nemen de voordelen van hogere levels muren wel af, afgezet tegen de kosten.

Ik vond deze pagina wel handig:

[...]
Het helpt zeker wel! Staan jou troops nooit op een muur te slaan? Het verschil tussen level 7 en level 8 is hier al groot in.. Daarna wordt het vanaf level 10 (ook al is dit erg duur) zeker leuk. 3 wallbreakers nodig en op TH10 kan je ze (de wallies) mooi gaan leiden voordat ze in het midden komen. Zo kan iemand bijvoorbeeld al 20 wallies nodig hebben om een beetje in de base te komen. Gaan er onderweg een paar dood dan kunnen de Golems lekker op een muur gaan rammen terwijl ze door de defense worden aangepakt.
Naast dit schrikt het ook nog eens af. Als ik level 7 muren zie (waar mijn 6* giants zo doorheen rammen) of ik zie level 9 muren..

Het had tussen 2600 en 3200 niet zo heel veel zin door de hogs, die zijn echter flink generfed en worden dan ook niet meer zoveel gebruikt. GoWiWi of GoWiPe moeten nog steeds door de muren heen en een full dragon attack.. Succes met TH9 of erboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
CLB schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:51:
Muurtjes zijn wel handiger tegen alleen wallies ;)
Precies. In de cuprange waar je doorgaans farmt (tot zo'n 2200) maakt het niet zo veel uit. Veelal worden stevige aanvallen in die regionen ingezet met vliegend spul of hoggs. Dan is lvl 7 op je buitenmuren en lvl 8 binnenin prima. Zodra je in de pro-zone komt, waar de GoWiWi's je komen slopen, dan zijn hogere muren echt een must.

Ik heb de planning om daar nooit te komen, alleen nu even tijdens mijn private cuprush.

Desalniettemin vind ik de prijzen van muren vanaf lvl 8 nergens meer over gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamD
JeroendeGroot schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:43:
[...]

Leuke setup, zelf ben ik nu net onderweg naar TH9 en probeer voor dat TH9 klaar is al mijn muurtjes paars te hebben (nog 90 te gaan). Nu zie ik dat jij al TH10 hebt en alles "maar" paars. Heb je hier geen last van aangezien paars niet heel goed is voor een TH10 lijkt me?
Cloud schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:49:
[...]
Wat Cloud eigenlijk al zegt, op een geven moment wegen de kosten niet meer op tegen het voordeel ervan. 250? muren x 500.000 = 125 miljoen gold, als je ziet wat voor defences je daarvoor kan upgraden heb ik dat liever. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
SamD schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:59:
[...]

[...]

Wat Cloud eigenlijk al zegt, op een geven moment wegen de kosten niet meer op tegen het voordeel ervan. 250? muren x 500.000 = 125 miljoen gold, als je ziet wat voor defences je daarvoor kan upgraden heb ik dat liever. :)
Ik liep zelf ook achter toen ik op TH9 kwam alles was level 7. Nu ben ik al enige tijd TH9 waar mijn bouwers 95% continu bezig zijn en toch zijn mijn muren bijna allemaal level 8 en 25 stukjes zijn level 9. Je kan dus (makkelijk) je muren upgraden tegelijk met je defense.

En nogmaals, muren hebben zeker wel zin ondanks de prijs wat ze kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Was wellicht niet helemaal duidelijk maar ik bedoelde ook te zeggen dat je je gold vanaf een bepaald lvl eerst beter aan je andere defenses kunt besteden dan aan walls :) Als je gold over hebt en je al je defenses al gemaxxed hebt voor je TH, dan kun je gerust doorgaan met walls natuurlijk. Het zal ongetwijfeld later van pas gaan komen. Maar ik zou het minder prio geven dan op de lage lvl THs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Cloud schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:03:
Was wellicht niet helemaal duidelijk maar ik bedoelde ook te zeggen dat je je gold vanaf een bepaald lvl eerst beter aan je andere defenses kunt besteden dan aan walls :) Als je gold over hebt en je al je defenses al gemaxxed hebt voor je TH, dan kun je gerust doorgaan met walls natuurlijk. Het zal ongetwijfeld later van pas gaan komen. Maar ik zou het minder prio geven dan op de lage lvl THs.
Toen ik naar TH 9 ging had ik al mijn muren op lvl 6 en een deel (binnenring) op lvl 7. Vanaf dat moment ben ik gewoon consequent, elke keer als er een bouwer vrijkwam, 1 muurtje gaan upgraden. Soms meer. Binnen een paar weken had ik alles op lvl 7 en de binnenring op lvl 8. Nu wil ik inderdaad eerst mijn defences verder omhoog, in ieder geval een deel, voordat ik doorga met muren.

Kanonnen en Archertowers laat ik voorlopig op 11, Inferno's op 2 en X-bows op 3. Die laatste stapjes leveren niet zo heel veel winst op en zijn ontzettend duur. Het belang van mortieren is op TH 10 een stuk minder geworden naar mijn idee, dus die laat ik ook even voor wat ze zijn.Die geef ik minder prioriteit dan mijn muren. Wiztowers heb ik nu twee op 8, die andere twee volgen ook nog wel voor ik met muren verder ga. Hetzelfde geldt voor de Tesla's. Die leveren nog wel flink wat op met de laatste upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Precies :) Gewoon een kwestie van je upgrades goed prioriteren. Maar op de lagere TH levels (<7) hebben walls veel meer invloed, simpelweg omdat je daar (vrijwel) altijd via de grond wordt aangevallen. Als ik nu tijdens het raiden (ben zelf TH5) een basis tegenkom met puur gouden muren, dan is dat behoorlijk afschrikwekkend. Doorgaans skip ik die gewoon, voor iemand die zijn muren wat minder bijhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Cloud schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 14:27:
Precies :) Gewoon een kwestie van je upgrades goed prioriteren. Maar op de lagere TH levels (<7) hebben walls veel meer invloed, simpelweg omdat je daar (vrijwel) altijd via de grond wordt aangevallen. Als ik nu tijdens het raiden (ben zelf TH5) een basis tegenkom met puur gouden muren, dan is dat behoorlijk afschrikwekkend. Doorgaans skip ik die gewoon, voor iemand die zijn muren wat minder bijhoudt.
Ik weeg mijn upgrades altijd goed af, kijk naar de prijzen en de dps en maak op basis daarop mijn keuzes. Soms laat ik me verleiden tot een upgrade die niet nodig is, maar omdat hij er zo vet uitziet. Wiztower 8 bijvoorbeeld.... Of destijds de X-bows naar drie terwijl de Tesla's veel meer extra damage gaven voor het geld...

X-bows lvl 4 zijn ook vet, maar veel te duur voor wat ze bieden. Dat zijn echt de laatste stappen, wat mij betreft.

[ Voor 5% gewijzigd door Hoppa! op 26-08-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
SamD schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 12:21:

[afbeelding]
Ik zie deze nu pas, waarom bescherm je je DE zo goed? Ik zou die wisselen met de Koning of de X-bow die daar net boven staan.

Prima basis trouwens verder, ik zou niet weten hoe ik die aan zou willen vallen. Waarschijnlijk van bovenaf, in de hoop op die manier de TH te bereiken voor 2 sterren. 1 ster is niet zo lastig, maar de TH is stevig verdedigd.

[ Voor 24% gewijzigd door Hoppa! op 26-08-2014 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamD
Hoppa! schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:13:
[...]

Ik zie deze nu pas, waarom bescherm je je DE zo goed? Ik zou die wisselen met de Koning of de X-bow die daar net boven staan.

Prima basis trouwens verder, ik zou niet weten hoe ik die aan zou willen vallen. Waarschijnlijk van bovenaf, in de hoop op die manier de TH te bereiken voor 2 sterren. 1 ster is niet zo lastig, maar de TH is stevig verdedigd.
Goed punt.
Denk dat het te maken heb met dat ik vrijwel dezelfde setup gebruik als 'normaal' waar ik nogal waarde hecht aan DE. Alleen staat dan de town hall rustig buiten de muren en heb ik als core de clan hall.

Denk dat ik idd die wissel met de King of misschien de clan hall want die kan je nog relatief makkelijk luren van links onder.. mm keuzes :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
SamD schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:33:
[...]

Goed punt.
Denk dat het te maken heb met dat ik vrijwel dezelfde setup gebruik als 'normaal' waar ik nogal waarde hecht aan DE. Alleen staat dan de town hall rustig buiten de muren en heb ik als core de clan hall.

Denk dat ik idd die wissel met de King of misschien de clan hall want die kan je nog relatief makkelijk luren van links onder.. mm keuzes :')
Je clankasteel is sowieso makkelijk leeg te trekken, ookal zou je die met de DE opslag wisselen.

Ookal is het een goede basis voor clanwar, toch zou ik de boel aanpassen, clankasteel in het midden is (naar mijn mening!) een must voor clanwar. Level 6 tovenaars of andere hoge troepen is een betere verdediging dan welk ander verdedigingswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
SamD schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 15:33:
[...]

Goed punt.

Jaaa, moeilijk, moeilijk, moeilijk allemaal.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 20:26

Rannasha

Does not compute.

Waarvoor gebruiken jullie de gems van achievements/tree-removal wanneer je geen extra builders meer kan/wil hebben? Ik zit met TH6 op 4 builders die lang niet altijd allemaal nuttig bezig zijn (zeker niet als ik ook gold in walls stop). Sparen voor een 5e builder lijkt me niet heel zinvol, maar wat dan wel?

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroendeGroot
Rannasha schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:16:
Waarvoor gebruiken jullie de gems van achievements/tree-removal wanneer je geen extra builders meer kan/wil hebben? Ik zit met TH6 op 4 builders die lang niet altijd allemaal nuttig bezig zijn (zeker niet als ik ook gold in walls stop). Sparen voor een 5e builder lijkt me niet heel zinvol, maar wat dan wel?
Wanneer ik 2 uurtjes de tijd heb boost ik mijn barracks. Vaak 2, maar als de loot een beetje goed is (dat hangt erg af van wanneer je speelt) dan boost ik er soms 4. Dan kun je echt bijna elke 5 minuten aanvallen en zo haal ik wel eens 4-5 miljoen goud per 2 uur binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Boosten van barracks/collectors wellicht? Vooral van barracks kan nog wel nuttig zijn als je even twee uurtjes lekker wilt raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Boosten van pompen is zonde!
Als je niet alle bouwers bezig kan houde dan is boosten van barracks het beste (als je minimaal 1,5 uur kan spelen achter elkaar). Op deze manier kan je om de 5 minuten aanvallen.

Ik booste regelmatig mijn barracks, spell factory en heroes. Af en toe koop ik wat als zoals zodadelijk de Queen. Op die manier ben ik meteen 75k DE kwijt zonder dat ze het kunnen stelen á 2.7k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Goed punt :)

Ik heb de laatste tijd consequent veel elixer dat ik maar niet kwijt raak. Mijn laboratory draait al continu, waar zouden jullie het aan besteden? Ik zit nu elke keer mijn mines te upgraden en hoewel dat uiteindelijk goed is, is dat weer minder handig voor mijn consequente tekort aan goud. Of moet ik dat compenseren door gewoon vooral goud binnen te halen door raiden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Als je eenmaal een tijdje een bepaalde TH bent dan heb je altijd elixer overschot. Ik ben allang blij dat Spells geen Gold meer kosten. Qua elixer kan ik enkel nog maar PEKKA upgraden en voor de rest is alles max op TH9. Het uppen van je mijnen kan ik wel aanraden, toch elke ochtend ~50k uit mijn mijnen :). Voor de rest is het wachten op je lab. Bij je nieuwe TH heb je weer elixer te kort en zo gaat het net zolang door tot TH10.

Bij elixer overschot kan je voor het slapen nog een paar dikke troops aanzetten om te donaten, dit doe ik meestal. 4 draken en de rest aan wizzies. Al weet ik natuurlijk niet of jij deze al beetje hoog level hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:37:

Bij elixer overschot kan je voor het slapen nog een paar dikke troops aanzetten om te donaten, dit doe ik meestal. 4 draken en de rest aan wizzies. Al weet ik natuurlijk niet of jij deze al beetje hoog level hebt.
Dit ja. DE manier om je share ratio op peil te houden, zonder dat je steeds langer moet wachten tussen aanvallen door omdat je ook nog je clangenoten moet voorzien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mijn share ratio is al erg hoog maar inderdaad wat dure troops doneren is ook wel een goede :) kan wel wat wizards weggeven ofzo. Kan over een dag pas de volgende lab upgrade aanzetten. Ben pas TH5 maar die dingen duren nu al lang :P

Verder ga ik idd mijnen en storages upgraden, moet toch gebeuren voordat ik mijn TH ga doen :) Thanks voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!

Ik ben gloedje nieuw bij tweakers :) op aanraden van mn clannies!

Zit momenteel bij Klets Of Clans, al vanaf th3 of 4 (inmiddels th8). In mijn tijd bij Klets al 86 'nieuwe' sterren gehaald :)

De naam op CoC is Koning.

Just an intro :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2014 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Wij zijn voor het eerst in zes weken (veel mensen waren op vakantie) een clanwar begonnen in de hoop Maar dit is wederom onbegonnen werk... Allemaal TH9 (vrij ver) of TH10 terwijl wij nog zes TH8 en twee nog lager hebben...
Erg brak zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Vraagje over TH8. Op welk level hebben jullie je dark exiler troepen en King?

King heb ik nu lvl 3 en spaar nu voor Hoggs lvl 2 maar dat is nog best pittig. Hopelijk kan ik straks raiden met hoggs lvl 2 als de draken niet zo lekker gaan.

Hebben hier mensen raids met hoggs lvl 2 gedaan, zo ja hoe bevalt dat? Zie dat hoggs lvl 4/5 een TH9 makkelijk slopen. Na de hoggs is Golem icm Wizz het doel, moet heel vet worden als ik de filmpjes op Youtube bekijk.

[ Voor 31% gewijzigd door Wackmack op 27-08-2014 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Lekker je DE bewaren en je troops of King upgraden, 2 x raiden is leuk, daarna is het zonde van je DE.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
CLB schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:24:
Lekker je DE bewaren en je troops of King upgraden, 2 x raiden is leuk, daarna is het zonde van je DE.
Idd, op TH8 raiden met duistere troepen is zonde (en onnodig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Zit wat in, gewoon te weinig DE. Hoewel ik toch wel regelmatig 500 a 1000 DE pak.
Gebruik het dan wel om te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10 18:36
Ik ging eerst voor king naar 5. Die skill helpt echt een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Heb ik ook gedaan, King naar 5, daarna Queen naar 5. Daarna ben ik hoggs en minions gaan doen. Nu gaat Queen naar 9 en daarna naar 10, daarna King naar 15 en daarna Queen naar 15. Dan vind ik het wel welletjes.

King en Queen heb ik bewust even laten liggen om mijn dark-troops te kunnen upgraden. Maar die special ability is wel mooi om te hebben.

Tussendoor alleen nog even af en toe Golem omhoog. Verder heb ik alle duistere troepen die ik ooit gebruik (witch, minion en hoggs) al max.

Qua dark-troops in reguliere aanvallen gebruik ik alleen minions en heeeel af en toe een witch. Meestal zo'n 25 minions. Nu ik cups aan het jagen ben met ballonnen even iets meer, zo'n 35. Kosten op lvl 6 ook maar 11 DE per stuk, dus het kan wat hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Hoppa! op 27-08-2014 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Versteegrob schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:56:
Vraagje over TH8. Op welk level hebben jullie je dark exiler troepen en King?

King heb ik nu lvl 3 en spaar nu voor Hoggs lvl 2 maar dat is nog best pittig. Hopelijk kan ik straks raiden met hoggs lvl 2 als de draken niet zo lekker gaan.

Hebben hier mensen raids met hoggs lvl 2 gedaan, zo ja hoe bevalt dat? Zie dat hoggs lvl 4/5 een TH9 makkelijk slopen. Na de hoggs is Golem icm Wizz het doel, moet heel vet worden als ik de filmpjes op Youtube bekijk.
TH8 had ik DE troops om level één en mijn King op level 8.
Hoggs 2 kan je beter later voor wat het is, zeker nu ze generfed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:42:
[...]

Hoggs 2 heb je nu inderdaad niks aan, kun je beter straks als je TH9 bent in één keer mee doorpakken. Tegen de tijd dat je DE-boren max zijn, dan heb je ze zo op lvl 5. En dan zijn ze prima te gebruiken. Eerder eigenlijk niet. Grappige troops, maar op lvl 1 t/m 3 zelfs niet te gebruiken tegen een TH8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Frank_P schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:43:
Ik ging eerst voor king naar 5. Die skill helpt echt een hoop.
Doe ik dit eerst, heb nog maar 6500 nodig. Van de week maar weer is boosten dan is het zo gedaan in twee uurtjes.
Famous schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 11:42:
[...]

Wow, heel netjes. Hoe lang heb jij op TH8 gezeten? Volgens een site ben ik over twee maanden maxed

[ Voor 38% gewijzigd door Wackmack op 27-08-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Versteegrob schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:55:
Wow, heel netjes. Hoe lang heb jij op TH8 gezeten?
Lvl10 is de max op TH8, dat had ik dan ook, hoelang, totdat alles maxxed was... Fam niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:23

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Doe ik dit eerst, heb nog maar 6500 nodig. Van de week maar weer is boosten dan is het zo gedaan in twee uurtjes.
6500 DE in 2 uurtjes? Ik ben al 2 weken bezig om DE te farmen en ik lijk rond de 12K te blijven hangen. Telkens als ik boven de 14K uit kom wordt ik een aantal keren aangevallen en wordt er 4K DE gejat, grrr.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
[...]

[...]

Wow, heel netjes. Hoe lang heb jij op TH8 gezeten? Volgens een site ben ik over twee maanden maxed
TH8 ging redelijk snel, ik speelde toen aardig veel en toen was de loot nog op de oude manier en dat ging redelijk goed.
CLB schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:01:
[...]

Lvl10 is de max op TH8, dat had ik dan ook, hoelang, totdat alles maxxed was... Fam niet :p
Defense had ik wel max enkel walls niet :+
zonoskar schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:14:
[...]

6500 DE in 2 uurtjes? Ik ben al 2 weken bezig om DE te farmen en ik lijk rond de 12K te blijven hangen. Telkens als ik boven de 14K uit kom wordt ik een aantal keren aangevallen en wordt er 4K DE gejat, grrr.
Op TH9 gaat het rap. Ik had afgelopen weer in 5 dagen 76k DE en had niet eens veel aangevallen.

• cypher21
Nice, na de maintenance break zijn wizards goedkoper en trainigstijd van 4 minuten.

Ook twee geinige filmpjes:
YouTube: Clash of Clans: Preparation (Official)

YouTube: Clash of Clans: Magic (Official)

• Hoppa!
Wizards waren ook belachelijk duur en het trainen duurde ook eeuwen. Als je een beetje een leger wil met wizards moet je er toch al snel meer dan 15 maken en dat was geen doen.

Biedt weer nieuwe mogelijkheden om wizards in te zetten in plaats van boogjes voor raid-aanvallen.

• Famous
Hoppa! schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:30:
Wizards waren ook belachelijk duur en het trainen duurde ook eeuwen. Als je een beetje een leger wil met wizards moet je er toch al snel meer dan 15 maken en dat was geen doen.

Biedt weer nieuwe mogelijkheden om wizards in te zetten in plaats van boogjes voor raid-aanvallen.
En om te doneren :D

• Hoppa!
Ja, dat ook. Maar ik doneer eigenlijk alleen minions tegenwoordig. Die kan ik lekker tussendoor trainen omdat de echte trainingstijd in de ballonnen zit.

• cypher21
Is helaas maar een tijdelijke aktie.
Wel jammer, vanmorgen net 40 lvl 6 tovenaars gedoneerd voor voor clanwar verdediging...

• Famous
Ben ik mee gestopt, maak geen DE troops meer omdat ik wilde sparen voor King/Queen level 15, wat ze nu zijn. In 6 dagen had ik 95K DE :+

• CLB
  • Niet online
cypher21 schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 15:33:
Is helaas maar een tijdelijke aktie.
Wel jammer, vanmorgen net 40 lvl 6 tovenaars gedoneerd voor voor clanwar verdediging...
Achja die 80k extra aan elixer zal je vast wel kunnen missen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Eergister de masterdivisie gehaald. 1000 gems opgehaald en snel weer af laten zakken naar 2250 cups. Daar is het lekker farmen op TH10.

Vanavond ClanWar in Klets of Clans, daarna Queen naar 10.

Was een duur geintje die cuprush. Maar wel leuk om eens met iets anders dan farmen bezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Lekker GoW!

Hier beide Heroes op 12 inmiddels...
Morgen Golem lvl3 aan, zodat we eens kunnen kijken naar GoWiWi-shizzle.

Ik blijf nog wel even op TH9, beetje troops levelen en het goud in muurtjes... We zijn er bijna :l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10 11:27
Hier op TH 8, einde soort van in zicht:

Qua Defence buildings:

Nog 1 boogtoren naar 10, nog 3 tesla's naar 6 (zijn nu allen 4).

Qua troops / spells upgrades:

Heal spell 5 staat aan! Hierna nog te uppen: rage en lightning naar 5, ballon naar 5, minion naar 4 en hogg naar 4 (nu 2)

Overige buildings:

Kazernes naar 10 (alle 4). DE Kazerne naar 3 (alle 2)

Bommen:

6 stuks naar level 5

Kortom, niet gigantisch veel meer. De grootste objecten heb ik toch wel ge-upgrade volledig zoals de wizztowers, boogtorens, kannonen, aa's en mortieren.

Uiteraard heb ik alle muurtjes op paars, die kunnen naar zwart natuurlijk maar denk dat ik daar aan begin zodra TH 9 aanstaat...

OH, P.S. mijn BK staat aan naar 7, die probeer ik nog even naar 10 te werken z.s.m. :9~

En zo zie ik er nu dus uit:

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/33p79ti.png

[ Voor 50% gewijzigd door Sleehond op 30-08-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Hard op weg naar een perfect score!

Edit: Picasa en Tweakers geen gelukkige combo?

Dan maar pix.ie

Afbeeldingslocatie: http://photos5.pix.ie/38/56/3856292AD0434E649DDBE06B6D682E6E-0000346850-0003654165-00800L-E7D236E1101A40429CAD2B4EC2131C0D.png

[ Voor 62% gewijzigd door Hoppa! op 31-08-2014 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik ben ook bezig met die ellendige teslas, ooit ben ik zwaar naar TH9 gerushed met 3x tesla lvl 1 :').
Één tesla upgrade naar 6, een tesla is lvl 5 en 2 upgraden naar 5. Als ze eenmaal allemaal lvl 6 zijn ga ik voor 2x Xbow naar lvl 2.

Upgrades duren zoooo lang :9 Heb de neiging om voor cannons te gaan, die duren maar 5 dagen.

[ Voor 16% gewijzigd door Brogala op 31-08-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenedig
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 00:16

jeroenedig

jeroenedig.nl

Bij deze wil ik laten weten dat [Tweakers] is overleden. Aangezien toen de CWs begonnen het grootste deel gekickt werd en die nu vele samen in een andere Tweakers clan zitten zag ik er geen heil meer in de clan voort te zetten en ben ik vertrokken naar een clan van bekende van mij.

Heb ieder geval weer min zin om te spelen nu :)

Succes in jullie verdere 'loopbaan' en wie weet tot ooit Tweakers!

jeroenedig.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
O dan is 't wel weer leuk om een nieuwe [Tweakers] te starten denk, anticiperend op TweakersIII :)
Daar waren er twee CW's per week, genoeg actieve leden, met inmiddels een kleine wachtlijst van +/- 7 man.

Mooi begin zo vanaf scratch misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Ik wil best helpen dan bij een nieuwe tweakers.net clan
Maken we een extra clan inderdaad. Met een maximum van 30 ofzo? Dat maakt het overzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Vanochtend wel een aardige:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11908310/Screenshot_2014-09-01-09-51-31.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
jeroenedig schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:47:
Bij deze wil ik laten weten dat [Tweakers] is overleden. Aangezien toen de CWs begonnen het grootste deel gekickt werd en die nu vele samen in een andere Tweakers clan zitten zag ik er geen heil meer in de clan voort te zetten en ben ik vertrokken naar een clan van bekende van mij.

Kom je niet meer terug dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:47
Vroeg me al af wat er aan de hand was. In de laatste dagen is de casual groep "tweakers.net" behoorlijk gegroeid met mensen met een hoge score een veel cups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Zonde wel hoor, het vlaggenschip van Tweakers helemaal verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Gelukkig bestaat [Tweakers2] nog steeds ;)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wie valt het nog meer op :D

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2epimg8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Je hebt 1 nieuw berichtje???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Neejoh, hij heeft een screenshotje gemaakt, precies op het moment dat alle vier z'n Tesla lvl7 oplichten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
En net als zijn 2 bouwers de eerste Z laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Nee, nee en nee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cups en score zijn gelijk 1707. :O

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Had eerlijk gezegd dat CLB het ging raden, onze kleine autist O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is mijn prijs nu?
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Af te halen in TweakersIII clan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Tsjaa, het is maar net wat jou opvalt, iedereen had gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou nog leuker zijn als alle 3 de grondstoffen hetzelfde waren ;)

*Challenge accepted!*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

jeroenedig schreef op maandag 01 september 2014 @ 16:47:

Je was al uit de clan, maar ik ben van [Tweakers] naar Tweakers.net gegaan. Dan weet je dat via deze manier nog even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 14:36:
Zou nog leuker zijn als alle 3 de grondstoffen hetzelfde waren ;)

*Challenge accepted!*
En lukt het een beetje? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 08:04
@ de tweaker die zich had aangemeld voor Tweakers.net; toen ik je wilde accepteren kreeg ik de melding dat je al in een andere clan zat... :( wil je alsnog joinen?

Guys,

Even tijd voor een evaluatie in de Tweakers.net clan. Hoe vinden we het tot nu toe gaan? We zitten ondertussen op de 35 relaxte man, ik zie dat er veel en goed gedoneerd wordt. Eigenlijk heb ik nog nooit echt moeten bijsturen, waar ik ontzettend blij mee ben. De sfeer vind ik persoonlijk erg goed. Ik ben niet vaak actief in de chat, maar ik lees wel veel mee. ;)

Hoe vinden jullie het tot nu toe gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik vind het prima, ik ga richting non-actief, maar doneer nog wel regelmatig heksen en wizatds. Ik weet niet of ik helemaal ga stoppen, maar voor nu sudder ik nog n beetje.
Lekker zo doorgaan Misha

Hoi!

Pagina: 1 ... 43 ... 102 Laatste