Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
dat is de reden van de vertraging idd, hij zou gister al moeten komen.. deze updateFamous schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:35:
Wen er maar aan, dit is altijd zo.
Tevens zijn er vaak foutjes waardoor ze weer offline moeten...
Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Hoe kom jij bij Tweakers opeens dan? En heb je speciaal een account aangemaakt om hier mee te kunnen spammen?Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:36:
[...]
dat is de reden van de vertraging idd, hij zou gister al moeten komen.. deze update

Verwijderd
Haha een beetje Google en ik kende het al, prijzen vergelijken voor mn nieuwe laptop enzo.Famous schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:42:
[...]
Hoe kom jij bij Tweakers opeens dan? En heb je speciaal een account aangemaakt om hier mee te kunnen spammen?
Maar ik zie dat hier érg veel nieuws voorbij komt. Ben CoC fan.. heb er zelf een site van (maar dat heb je wellicht al gechecked
No spam intentie!
Gewoon nieuws lezen en delen
Site niet gezien en/of tegengekomen. Vind de sites dan ook altijd nergens opslaan.Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:44:
[...]
Haha een beetje Google en ik kende het al, prijzen vergelijken voor mn nieuwe laptop enzo.
Maar ik zie dat hier érg veel nieuws voorbij komt. Ben CoC fan.. heb er zelf een site van (maar dat heb je wellicht al gechecked).
No spam intentie!
Gewoon nieuws lezen en delen
Of het is een kopie van de Wikia alleen dan in mindere mate of het zijn "tips" die mijn neefje van 4 nog kan bedenken. - no offense -
Verwijderd
None takenFamous schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:46:
[...]
Site niet gezien en/of tegengekomen. Vind de site dan ook altijd nergens opslaan.
Of het is een kopie van de Wikia alleen dan in mindere mate of het zijn "tips" die mijn neefje van 4 nog kan bedenken. - no offense -
Gewoon een fan
Verwijderd
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Als je select row doet als je een rij muren wil upgraden, upgrade je alles. Nu denk je Goh dat is logisch. Maar hij pakt te gehele rij en als een muur al een level hoger is stijgen de kosten veels te hard. Nu kan je als nog elke keer muren verplaatsen of 1 voor 1 doen.
Nice, lucky me!Steevo_S schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:54:
wat een *** streek, boogjes 6 kosten nu 6m....
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Moet je niet zo rushen
Soms doe ik dat wel. Maar bij mij gaat het vaak erom als ik bijvoorbeeld gedoneerd heb en ik wil er nieuwe troepen bij zetten.Roodey schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:26:
[...]
Hieruit maak ik dus op dat jullie af en toe aanvallen zonder dat je legerkampen vol staan?
Anders maakt de volgorde niet uit.
Als ik 10 archers gedoneerd heb, wil ik die ook weer maken voor mn lager. Al wil ik een leger klaarzetten, doe ik 2 wallies per kazerne en daarna wil ik weer nieuwe archers klaar zetten. Maar deze worden aan de 10 andere archers gekoppeld. Terwijl ik eerst de 10 archers wil, daarna de wallies en dan weer archers.
PSN: Curvaa_
Tja, you win some, you loose some. Als mijn huidige upgrade klaar is, meteen boogjes 7 aan.Steevo_S schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:54:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Haha same here, eergisteren archers aangezet, ach die 1.5 miljoen overleef ik ook wel weerSteevo_S schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:54:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dark Barracks level 6 moet ik snel voor gaan raiden
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Ik kende de site niet, maar nadat je hem had gepost, ging ik er is op kijken. De serie over het upgraden van de defenses vond ik wel leuk. Ik ben het alleen niet helemaal met hem eens.Versteegrob schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 17:03:
http://www.allclash.com/hits-to-kill-series/
Handige serie over heg maximaal uppen van je defence. Soms is het zo duur voor minimale verbetering. Weet nog niet of ik al mijn boogtorens en kanonnen max ga uppen.
Ik ga wel proberen alles te maxxen, voor ik een TH level verder ga (op me muren na dan, als ik het zat ben
Vooral als je clan wars wil winnen, maken de kleinste verschillen, juist de grootste verschillen (lekker filosofisch). Er wordt op TH8 + veel aangevallen met ballonnen en draken. Als ik alleen maar level 1 air bombs en mines heb hangen, zullen deze minder effect hebben op de aanvallers, dan wanneer ik ze meer geüpgraded hebt.
Maargoed, dit zal altijd een (interessante) discussie blijven over het wel of niet maxxen van je defenses.
PSN: Curvaa_
Deze redenatie klopt niet want anders zou er ook geen goud meer zijn, dit kan je ook in de muren stoppen. Je moet vast wat verder klikken en Elixer helemaal vol op een TH8 zal je waarschijnlijk niet meer zo zien. Wel moeten mensen nog steeds sparen voor het lab, upgraden van de DE tank en meer.Famous schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:30:
Dit blijf je zeker houden. Ik heb nu alles max van mijn gebouwen en de troops hoef ik er nog maar een paar van. Ik zat even te denken om naar TH10 te gaan maar gezien ik echt amper speel kan ik die upgrades toch niet betalen en zeker niet nu de update is uitgerold. Ik heb direct mijn elixer opgemaakt wat 90% zal doen. Zo is er dus geen elixer meer te vinden..
[ Voor 52% gewijzigd door Wackmack op 16-09-2014 13:34 ]
Ik ben nu th10 met maxxed infernos en xbows.
Daarnaast als je iets upgrade gaan ook de hitpoints omhoog. dan hebben ze langer nodig om het te slopen, en jij dus meer tijd om je aanvaller af te weren
Muren moeten minimaal gewoon level 9 zijn.Tylen schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:42:
Altijd eerst alles maxxen (behalve muurtjes) voordat je een th omhoog gaat. Ik heb vanaf th6 alles gemaxxed voordat ik omhoog ging en dit ging perfect. later wordt het lastiger om meer goud en elixer te vinden in de lagere cups dus ook moeilijker om alles te upgraden.
Ik ben nu th10 met maxxed infernos en xbows.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nee ga ik ook niet doen, nog genoeg te onderzoeken dus dan kan ik mooi alle gebouwen uppen. Over 7d alle drie de Tesla's op lvl 5 en dan nog maar 1 leveltje voordat ik ze eindelijk weer s kijken gebruiken buiten de CW om.thedon46 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:43:
Rob... niet rushen....
Daarnaast als je iets upgrade gaan ook de hitpoints omhoog. dan hebben ze langer nodig om het te slopen, en jij dus meer tijd om je aanvaller af te weren
Heeft aardig wat tijd gekost om van tesla 3 naar tesla 6 te gaan. Nu upgraden er ook weer 2 teslas naar 7 omdat die er zo cool uit zien xD
Done, was ff aanpoten, maar prima:Famous schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:57:
Ruim die zooi toch eens op man in je base.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Ik speel nu denk ik iets langer dan een jaar. Maar voortgang gaat nu zo traag omdat ik niet meer zo veel speel. Het is zo erg dat ik nu zelfs mijn elixerpompen aan het maxen ben om mijn werkers maar bezig te houden..... Ben ook bezig met muren, dat helpt ook niet mee.
Ik wil mijn kluizen en tanks nog met lvl 8 omringen en dan ga ik weer door met defence. Waarom weet ik niet, ze pakken vrijwel alleen mijn TH.
Waarom?Famous schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:45:
[...]
Muren moeten minimaal gewoon level 9 zijn.
[ Voor 86% gewijzigd door Hoppa! op 17-09-2014 08:49 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Verwijderd
Wij hebben een clan opgebouwd van voornamelijk IT'ers boven de 30 en zoeken nog 1 lid.
Vereisten: min lvl 70 en activiteit. Voel jij je aangesproken doe dan een invite sturen naar clan: Callandor en vraag naar EvilTurkey.
Thanks
In ongeveer een jaar, met redelijke activiteit ben je inderdaad ongeveer maxxed. Ik moet enkel mijn troepen nog en de muren en speel nu ongeveer een jaar.Hoppa! schreef op woensdag 17 september 2014 @ 08:36:
In een jaar tijd kun je ver komen. Een redelijk ver gemaxte TH9 moet toch zeker te doen zijn.
[...]
Waarom?
De level 9 muren zijn een stuk sterker en hebben drie level 5 (wat de meeste hebben) wallbreakers nodig om er door heen te komen. Moeten was niet het juiste woord, "ik vind dat" is wat beter
Alleen nog steeds belachelijk duur vind ik.
Wel leuk voor muren upgrades dat elixir gebruikt kan worden, maar ik vind haas geen fatsoenlijk dorpen met 200+k elixir meer
Voorheen vooral wat verdere TH10 dorpen hadden zwaar overschot aan elixir wat meestal makkelijk te pakken was, nu is het echt matig.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Hier een base waardoor het een stuk moeilijker wordt.

Zou wel de AA omwisselen met Koning en met de Elixer store. Heb mijn AA echt nooit nodig buiten een CW.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Valt me dan nog mee dat ze bij jou de moeite doen voor je CC.Sir_Hendro schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:19:
Nou moeilijker... het enige wat bij mij steeds gebeurd is dat ze de TH buiten de stad kapot beuken en daarna 4 lightning spells op de DE storage droppen
Alhoewel ze daar ook nog punten mee krijgen, maar bij mij raggen ze of door het dorp heen zonder mee een schild te geven, of ze lightningen mijn DE zonder de TH.
Het is ook periodes wanneer zoiets gebeurd.
Op TH7 heb je geen DE boor hèSir_Hendro schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:37:
Ik snap sowieso niet dat men 80k elixer verspilt voor 400~500 dark elixer...
Signature
Maar alleen als je "redelijk" definieert als "bizar veel."Famous schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:24:
[...]
In ongeveer een jaar, met redelijke activiteit ben je inderdaad ongeveer maxxed. Ik moet enkel mijn troepen nog en de muren en speel nu ongeveer een jaar.
ik speel zo'n anderhalf jaar en ben net voorbij de max TH8, zonder gems te kopen, en redelijk veel spelen.
Bedoelde TH9 max. Zelf had ik al wel 5 bouwers op TH7 waardoor het natuurlijk wat sneller gaat.Sendy schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:01:
[...]
Maar alleen als je "redelijk" definieert als "bizar veel."
ik speel zo'n anderhalf jaar en ben net voorbij de max TH8, zonder gems te kopen, en redelijk veel spelen.
Ik speel nu 9 maanden en ben een redelijke th9, speel ong. 1,5 uur per dag...Sendy schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:01:
[...]
Maar alleen als je "redelijk" definieert als "bizar veel."
Ja goblins naar 5.Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:59:
Iemand al iets aan het upgraden? Boogschutters/Barbaren?
Heb ze al maxVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:59:
Iemand al iets aan het upgraden? Boogschutters/Barbaren?
voor TH9
[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 17-09-2014 15:03 ]
Verwijderd
Ik heb gekozen de Dark barracks naar 6 te gooien voor de lavahound. Ook meteen genoeg DE in huis op straks de eerste upgrade van de lavahound aan te zettenmdouble schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:15:
Ben nu boogies lvl 7 aan het researchen, was aan het sparen voor draak lvl 4. Wist helemaal niet dat deze update van de boogies kwam, ook niet van de barbaren. Heb even getwijfeld of ik de donkere kazerne zou uppen, 3.500.000 geloof. Toch maar gekozen voor de boogies, 7.500.000, handig met clanwars.
* EWK kan niet wachten tot hij zijn max balonnen en max minions in mag gaan zetten icm de lavahound
Hoi!
Verwijderd
daarvoor zijn ze wel goed, damage tanken voor andere squishy units.. let wel op, lava hounds doen zelf enorm weinig damage.. dus ga er spaarzaam mee omEWK schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:05:
[...]
Ik heb gekozen de Dark barracks naar 6 te gooien voor de lavahound. Ook meteen genoeg DE in huis op straks de eerste upgrade van de lavahound aan te zetten
* EWK kan niet wachten tot hij zijn max balonnen en max minions in mag gaan zetten icm de lavahound
twee a drie idd, die verrekte dingen nemen 30 plaatsen in...Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:08:
[...]
daarvoor zijn ze wel goed, damage tanken voor andere squishy units.. let wel op, lava hounds doen zelf enorm weinig damage.. dus ga er spaarzaam mee om(max 3 per aanval?)
Dat lijkt me wel de max ja. Ook nemen zet nogal wat housing space inVerwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:08:
[...]
daarvoor zijn ze wel goed, damage tanken voor andere squishy units.. let wel op, lava hounds doen zelf enorm weinig damage.. dus ga er spaarzaam mee om(max 3 per aanval?)
Hoi!
Klopt. Gowiwi doe ik ook met drie golems.Verwijderd schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:08:
[...]
Met de lava hound kan je euh ladrmi

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 17-09-2014 19:47 ]
Verwijderd
hahaTylen schreef op woensdag 17 september 2014 @ 19:37:
[...]
Klopt. Gowiwi doe ik ook met drie golems.
Met de lava hound kan je euh ladrmidoen.
geen labami? of labadr?
Waarom barbaren meenemen met luchttroepen
Gowiwi is meer grond. Dus je hebt een jump spell of wallbeeakers nodig.
Ladrmi is volledig lucht. Dus kan je ook meer met spells doen
Ik zit misschien in een andere levensfase, maar negen maanden, anderhalf uur per dag, vind ik bizar veelSteevo_S schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:06:
[...]
Ik speel nu 9 maanden en ben een redelijke th9, speel ong. 1,5 uur per dag...
haha, niet te serieus, ging over de namenTylen schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:34:
Check.
Gowiwi is meer grond. Dus je hebt een jump spell of wallbeeakers nodig.
Ladrmi is volledig lucht. Dus kan je ook meer met spells doen
laBADR sloopt alles inclusief mensen op sensation
laBAMI is lekker
Sowieso is 1 uur per dag wel echt het max voor mij. Mensen hebben mij dan ook ingehaald of gaan mij inhalen.
Daniel bijvoorbeeld, ooit was ik beter
Half uur in de trein heen en terug en 's avonds tussen een filmpje door aanvallen (tablet staat aan, troepen in de maak en als ze klaar zijn aanvallen...)Sendy schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:49:
[...]
Ik zit misschien in een andere levensfase, maar negen maanden, anderhalf uur per dag, vind ik bizar veel
Heeft niks met een levens fase te maken...
[ Voor 26% gewijzigd door cypher21 op 18-09-2014 10:16 ]
Verwijderd
Hehehecypher21 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:50:
[...]
haha, niet te serieus, ging over de namen
laBAMI is lekker
Idd, alleen word je dan tussendoor iedere x aangevallen..Famous schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:23:
Je kan ook gewoon elke keer je troops klaar zetten en aanvallen waar ze klaar zijn. Dit doe ik nu voornamelijk en dan gaat het prima zat. Als ik niet op de chat blijf hangen speel ik dus met elke aanval ongeveer 5 minuten.
's avonds heb ik meestal de ipad naast me liggen als ik een filmpje kijk oid en val aan als de boel klaar is. Vervelende is wel dat je iedere x moet zorgen dat je online blijft
Ik heb enkel TH rossers of mensen die mijn DE proberen te pakken en keer op keer falen. Dit is bij een max TH9 natuurlijk anders dan TH8 of lager maar het werkt voor mij perfect.cypher21 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:25:
[...]
Idd, alleen word je dan tussendoor iedere x aangevallen..
's avonds heb ik meestal de ipad naast me liggen als ik een filmpje kijk oid en val aan als de boel klaar is. Vervelende is wel dat je iedere x moet zorgen dat je online blijft
Word uiteraard wel 20 keer per dag aangevallen
Hier ook alleen het stadhuis die eraan gaat, maar is best irritant voor de cups en de overwinningsbonus als ik iedere x aangevallen word.Famous schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:29:
[...]
Ik heb enkel TH rossers of mensen die mijn DE proberen te pakken en keer op keer falen. Dit is bij een max TH9 natuurlijk anders dan TH8 of lager maar het werkt voor mij perfect.
Word uiteraard wel 20 keer per dag aangevallen
Momenteel vind ik dat niet erg aangezien ik de muren aan het upgraden ben, maar als ik veel goud en elixir heb dan zijn het niet alleen TH rossers die langs komen...
Heb er trouwens akelig veel last van dat ik geen fatsoenlijke buit kan vinden zeg.
Moet gemiddeld 40-60 keer een dorp voorbij laten gaan voordat ik iets vind wat de moeite waard is.
cypher21 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:50:
[...]
haha, niet te serieus, ging over de namen
laBAMI is lekker
Had het niet in de gaten
Ba=Barbarian
DR=Dragon
Mi=Minion
Je bent scherp hahaha. Toch eens BADR proberen dan, die schijnt wel klappen te kunnen geven hahaha.
"This facebook account is already linked to another CoC game. Link it to your current game instead?": Y/N
Hiermee verlies ik juist de oude en wordt het vervangen door een lvl 2 account en dat wil ik niet. Ik wil het juist anders om, maar hoe?
Wat Facebook precies doet is mij ook niet helemaal duidelijk want hij lijkt hier geen lay out mee op te slaan.
zoals Famous al aangaf:
ios: game center
android: google+
Dat is Link a DeviceWii4all schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:00:
ik moest toen een code invoeren waardoor mijn dorp werd ingeladen.
Dat is alleen als je van android naar iOS gaat (of andersom)Wii4all schreef op donderdag 18 september 2014 @ 14:00:
ik moest toen een code invoeren waardoor mijn dorp werd ingeladen.
[ Voor 9% gewijzigd door Wii4all op 18-09-2014 14:08 ]
Burp
Nu wil ik weer een nieuwe Androidtelefoon linken met het account, maar dat lukt op geen enkele manier.
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 18-09-2014 15:01 ]
Verwijderd
Klopt zie heel veel klachten voorbij komen van mensen die hun lvl 70+ accounts zijn kwijtgeraakt op deze manier.Sir_Hendro schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:16:
Sorry dat ik het zeg maar het inloggen met CoC accounts op andere apparaten werkt echt kut. Ze moeten gewoon een normaal login systeem erin gooien zodat je het spel kan downloaden en daarna inloggen met je account. Wil je een ander account spelen? Even uitloggen en weer inloggen met een ander account. Met het huidige model kan je met vele omwegen, gekloot en een beetje geluk het voor elkaar krijgen...
Maarja, het word gekoppeld aan gamecenter etc. wellicht dat dat roet in het eten gooit?
Dan zou je toch zeggen als je daarmee inlogt dat je jouw dorpje kunt laden, maar nee 'restricties'