• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Nou nou Rob, het lijkt of je het CoC nieuws beter bijhoudt dan het normale nieuws xD Link werkt helaas niet.

edit: link werkt nu wel. hij gaf eerst een error.

[ Voor 8% gewijzigd door Brogala op 18-09-2014 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-10 21:21
De uitleg daar klinkt opzich logisch. Doet er helaas niets aan af dat het nu echt knudde is. Waar ik normaal lekker 5x per dag aanval, voel ik me nu een stuk beter om lekker mn schild uit te zitten. Ik verlies veel meer dan ik krijg uit aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:47

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Gisterenavond nog wel wat tegen gekomen maar niet bijzonder veel. Een keer of 8 / 10 aangevallen waarvan 3 x circa 500k loot, 2 x 150k /200k en de rest TH snipes. Wel lang moeten zoeken want erg veel dorpen die ruim onder de 100k (totaal) zitten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:50
Wat is momenteel de beste cup range voor loot farmen?

Tijden gem event heb ik mijn gold, elixer en dark elixer storages allemaal helemaal vol gepompt. Daarna schild genomen van een week zodat niemand het kan jatten terwijl ik alles aan het upgraden ben. Momenteel zit mijn elixer en dark elixer alweer vol en gold slechts 50%. Nog 2 dagen en 2 uur schild over :P

@hieronder, ik heb binnenkort TH10 en lvl 5 troops.

[ Voor 81% gewijzigd door Sir_Hendro op 19-09-2014 09:34 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Sir_Hendro schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:29:
Wat is momenteel de beste cup range voor loot farmen?
Dat ligt aan je TH level en troepen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zit met TH10 en kom niet veel tegen. Beste momenteel wat ik kan vinden is rond 2000 cups. En dan bedoel ik volle pompen. ;) de 400K goud vind ik sowieso wel veel rond de 2200 cups. Maar die wil ik niet :P

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Hier nergens last van, net eerste aanval 700K en zit rond de 1300 cups. Hierna een gratis schildje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Versteegrob schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:57:
Hier nergens last van, net eerste aanval 700K en zit rond de 1300 cups. Hierna een gratis schildje :)
Maar jij bent nog TH8 en krijgt dus normale loot bij TH8 en iets minder bij TH7.
De hogere levels hebben zeker minder loot gezien ik toch wel veel TH8 aanviel maar dat is gewoon minder nu. Al helemaal voor TH10.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Famous schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:59:
[...]

Maar jij bent nog TH8 en krijgt dus normale loot bij TH8 en iets minder bij TH7.
De hogere levels hebben zeker minder loot gezien ik toch wel veel TH8 aanviel maar dat is gewoon minder nu. Al helemaal voor TH10.
Idd, kom echt heel weinig dorpen tegen die de moeite waard zijn aan te vallen.
Voorheen hadden ze dan nog veel elixir waardoor het nog wel eens de moeite waard was ze aan te vallen voor het duister en gewone elixir.
Momenteel echt ruk.

Doe het zelf ook trouwens, gooi al het elixir momenteel in de muurtjes dus bij mij is er ook niets te halen, alleen 2500 duister wat misschien de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Sir_Hendro schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:23:
Ik heb vandaag mijn tablet meegenomen naar het werk en wil CoC spelen. Ik had een 2nd account aangemaakt die gelinked was aan facebook. Als ik hier nu CoC start en vervolgens wil inloggen met FB krijg ik deze melding:

"This facebook account is already linked to another CoC game. Link it to your current game instead?": Y/N

Hiermee verlies ik juist de oude en wordt het vervangen door een lvl 2 account en dat wil ik niet. Ik wil het juist anders om, maar hoe? :P
Ik had hetzelfde. Opgelost door mijn oude dorp aan een nieuw gemaakt google account te linken. Daarna via de Link a Device optie mijn oude dorp op mijn oude apparaat gelinkt met mijn nieuw apparaat.

Toen dat gebeurd was op beide apparaten connectie met Google+ verwijderd en mijn nieuw Google account ook weer verwijderd. Nu geen gezeik en wel mijn dorp op beide apparaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Is er toevallig ook een clan hier die dagelijks CW doet? Ik ben met een aantal maten op zoek naar een clan die volwassen Is, actief en dagelijks clanwar. De andere tweakers clans en GnL zijn vaak maar 1 keer per week. Iemand suggesties?
Bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:57
dagelijks CW? Poehh.. waar haal je al de recourses vandaan? :/

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Winnen met cw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:57
ow van de afgelopen 10 dat we er 9 winnen? ja dat gaat prima. maar alle clan castles vullen, 2x aanvalen (gowipe/draken/younameit) verdien ik niet terug met de warbonus hoor..

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dagelijks gaat ook wel wat lastig hé. Het zijn natuurlijk twee dagen; dagje prep, dagje war.
Mijn vorige clan deed dat wel maar dat kost wel een hoop. Zeker als je door inactiviteit niet alle wars wint, dan kan het écht niet uit.

Ik vind het af en toe wel leuk maar voor de rest hoeft het van mij ook niet zo :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
pff, om de dag, moet er niet aan denken...
Kost idd teveel, zelfs met iedere keer winnen is dat bijna niet te doen.

een keer per week vind ik prima, kun je er nog een beetje rekening mee houden met upgrades van king/queen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
-WarAx- schreef op zondag 21 september 2014 @ 21:06:
Is er toevallig ook een clan hier die dagelijks CW doet? Ik ben met een aantal maten op zoek naar een clan die volwassen Is, actief en dagelijks clanwar. De andere tweakers clans en GnL zijn vaak maar 1 keer per week. Iemand suggesties?
Bvd!
Die was er wel maar die was snel terug gezakt naar 15 man ongeveer waardoor de CW gewoon niet leuk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Dit is wel ideaal bij Tweakers 3, twee keer per week. Liefste zou ik hebben dat er vrijdag ook een CW wordt gestart maar dat is net iets te druk voor sommige. In de CW leer je het meest, meeste plezier en winnen blijft leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Versteegrob schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:18:
Dit is wel ideaal bij Tweakers 3, twee keer per week. Liefste zou ik hebben dat er vrijdag ook een CW wordt gestart maar dat is net iets te druk voor sommige. In de CW leer je het meest, meeste plezier en winnen blijft leuk.
Verliezen vind ik anders ook wel leuk hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Famous schreef op maandag 22 september 2014 @ 09:40:
[...]

Die was er wel maar die was snel terug gezakt naar 15 man ongeveer waardoor de CW gewoon niet leuk was.
Was dat tweakers1? Ik merk dat het zoeken via Clash zelfs altijd eindigt in kleuterclans. Mocht er wel clans zijn die veel actief zijn hoor ik dat graag. :)

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
-WarAx- schreef op maandag 22 september 2014 @ 10:21:
[...]

Was dat tweakers1? Ik merk dat het zoeken via Clash zelfs altijd eindigt in kleuterclans. Mocht er wel clans zijn die veel actief zijn hoor ik dat graag. :)

Bvd
Dat was inderdaad Tweakers1. Hier zat jij zelf volgens mij ook in :+
Volgens mij is elke Tweakersclan wel redelijk actief en qua CW doet alleen Tweakers.net amper iets -dacht ik-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 14:17
Tweakers2 doet 1 clanwar per week. We waren de afgelopen wars wat makkelijk en niet heel streng maar daar zijn we na 3 keer achter elkaar verliezen op terug gekomen. Sinds afgelopen war houden we de boel streng in de gaten en dat heeft er meteen voor gezorgd dat we een hogere opkomst hadden, mensen die wisten dat ze geen tijd hadden tijdelijk uit de clan ging en er meer om hulp werd gevraagd. Uiteindelijk hebben we 94-90 gewonnen van een clan die al 37wars gewonnen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:15
Wij hadden dit weekend een war tegen hollands glory, wij heten adult 21+ en we maakten grappen over en weer naar elkaar, zij gaven in hun clantext aan dat adult 21+ klonk als een cheap sexclub, en wij gaven antwoord dat glory hole ook een lekkere naam is. ;)

Utieindelijk wonnen wij met 104-102 spannend tot de laatste minuut. Meteen na de oorlog hadden zij de clantext veranderd in congratz adults, en wij veranderden deze ook naar, well done guys, scheelde niets.

Leuke interactie, leverde zelfs nog op dat er een paar van hun clan persoonlijk langs kwamen om te feliciteren, sportief!

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, ik speel t spel al een tijdje en heb wat ervaring. ik heb sh8 en ik wil graag golem(valkery is over 2 dag klaar) zijn er tips om zo snel mogelijk elixer te krijgen??
ik zoek trouwens ook een clan(ik heb er wrs al eentje gevonden) maar zou ik ook bij de [tweakers] thuis zijn?
ik heb zeer weinig cups(500 8)7 ) maar dat maakt niet uit, ik ga binnenkort weer naar de 1300 _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Met th8 moet je rond de 1600 cups gaan farmen. Met barbs en archers. Lekmer goedkoop legertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
Verwijderd schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:56:
hey, ik speel t spel al een tijdje en heb wat ervaring. ik heb sh8 en ik wil graag golem(valkery is over 2 dag klaar) zijn er tips om zo snel mogelijk elixer te krijgen??
ik zoek trouwens ook een clan(ik heb er wrs al eentje gevonden) maar zou ik ook bij de [tweakers] thuis zijn?
ik heb zeer weinig cups(500 8)7 ) maar dat maakt niet uit, ik ga binnenkort weer naar de 1300 _/-\o_ .
Als je omhoog gaat kwa cups en je hebt minstens level4 units dan ben je bij tweakers2 welkom. Maar Tweakers.net is ook een optie en ik geloof dat er nog een clan is waar je je zou kunnen joinen (sorry ben ff de naam kwijt). Tweakers3 bevat volgens mij wat meer hogere spelers dus ik weet niet of ze je daar kunnen gebruiken (kan het ook mis hebben hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
SuperKneus schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 07:38:
[...]

Als je omhoog gaat kwa cups en je hebt minstens level4 units dan ben je bij tweakers2 welkom. Maar Tweakers.net is ook een optie en ik geloof dat er nog een clan is waar je je zou kunnen joinen (sorry ben ff de naam kwijt). Tweakers3 bevat volgens mij wat meer hogere spelers dus ik weet niet of ze je daar kunnen gebruiken (kan het ook mis hebben hoor)
Tweakers3 heeft niet een minimum level, als je maar aanvalt in CW :)
Tweakers3 bevat nu zo'n beetje alles, van lvl 50 t/m lvl 118.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Laatst online: 08:34
Brogala schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 07:54:
[...]

Tweakers3 heeft niet een minimum level, als je maar aanvalt in CW :)
Tweakers3 bevat nu zo'n beetje alles, van lvl 50 t/m lvl 118.
1.000 cups is minimale vereiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Nee toch? Wat zegt cups nou? Ben level 75 en zit nu rond de 900 a 1000 cups en ben in heaven :)
Zulke dikke loots en alles is zeer makkelijk te pakken. Stuk beter dan op 1700 cups waar ik continue werd gepakt door TH9. Enig nadeel is dat ik wel DE mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-10 13:00
Er moet wel een soort grens zijn, anders is het verschil wel erg groot. En om naar de 1000 cups te stijgen is niet zo'n hele moeilijk opgaven lijkt mij. Maargoed we hebben een wachtlijst, dus wil je erin, heb je meer dan genoeg tijd om naar 1000 cups te stijgen :+

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Versteegrob schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:38:
Nee toch? Wat zegt cups nou? Ben level 75 en zit nu rond de 900 a 1000 cups en ben in heaven :)
Zulke dikke loots en alles is zeer makkelijk te pakken. Stuk beter dan op 1700 cups waar ik continue werd gepakt door TH9. Enig nadeel is dat ik wel DE mis.
Ik weet niet welke TH je bent, maar lvl 75 neem ik aan dat je TH 7 of 8 bent. Dan kun je prima farmen rond de 1200. Daar ben je ook in no-time en zijn de loots beter dan rond de 1000. En daar word je echt niet geowned door TH 9's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:05

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Misschien een domme vraag, maar ik vond het leuk mijn basis op te leuken met boompjes, dus ik besloot om de allergrootste bomen te laten staan. Maar sinds een paar maanden komen er geen grote bomen meer bij, het lijkt op 10 te blijven steken. Zou dat een limiet zijn?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Er schijnen inderdaad limieten te zijn voor de hoeveelheid groen :) Zou zo maar 10 kunnen zijn inderdaad.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Maximaal 40 stuks vegetatie in je dorp, mits er plaats is, over grote bomen en 10 stuks weet ik niks :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
volgens mij tellen die gemboxen daar ook in mee toch?
Dus als je 40 bomen hebt krijg je ook geen gemboxen meer dacht ik.

Ik haal iig alles altijd netjes weg wanneer er een bouwertje vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:05

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ok, ik hou het verder in de gaten. Ik heb wel regelmatig nog gemboxen, dus dat is fijn.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marxje1981 schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:40:
Wij hadden dit weekend een war tegen hollands glory, wij heten adult 21+ en we maakten grappen over en weer naar elkaar, zij gaven in hun clantext aan dat adult 21+ klonk als een cheap sexclub, en wij gaven antwoord dat glory hole ook een lekkere naam is. ;)

Utieindelijk wonnen wij met 104-102 spannend tot de laatste minuut. Meteen na de oorlog hadden zij de clantext veranderd in congratz adults, en wij veranderden deze ook naar, well done guys, scheelde niets.

Leuke interactie, leverde zelfs nog op dat er een paar van hun clan persoonlijk langs kwamen om te feliciteren, sportief!
Classic haha, dit soort belevenissen maken CW toch iets éxtra's binnen Clash of Clans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Hoppa! schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:45:
[...]

Ik weet niet welke TH je bent, maar lvl 75 neem ik aan dat je TH 7 of 8 bent. Dan kun je prima farmen rond de 1200. Daar ben je ook in no-time en zijn de loots beter dan rond de 1000. En daar word je echt niet geowned door TH 9's.
Ben TH8 maar zie dat het op 900/1000 extreem makkelijk is om een TH7 te pakken. Zit steeds rond de 300 a 500K per aanval en heel soms een makkelijke 250K Soms hoef ik niet alles in te zetten waardoor erg snel gaat dus blijf wel even hier. Door je iedere aanval wint stijg je snel in cups. Zit nu alweer richting de 1200 cups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-10 20:20

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik ben nu TH8 en redelijk op zeg met mn buildings te maxxen.. schommel rond de 1425/1350..in cups.
Maar wat een mega bagger loot daar zeg, gister onderhand 100k aan doordrukken kwijt geraakt.. om een basis te vinden met een "beetje aantrekkelijke loot" in al die tijd.. een stuk of 5 basissen gevonden die boven 175k aan gold en 150k aan elixer hadden. Dit is echt schandalig..

moet ik een stuk zakken voor een betere loot? want komt echt niks tegen atm.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

zonoskar schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:59:
Misschien een domme vraag, maar ik vond het leuk mijn basis op te leuken met boompjes, dus ik besloot om de allergrootste bomen te laten staan. Maar sinds een paar maanden komen er geen grote bomen meer bij, het lijkt op 10 te blijven steken. Zou dat een limiet zijn?
Heb zelf kleine boompjes, momenteel 27 :9

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11908310/Screenshot/Screenshot_2014-09-23-11-53-35.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
MeltedForest schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:58:
[...]

[afbeelding]
Erger je jezelf niet kapot eraan elke keer wanneer je CoC opstart?
Als ik, toen ik nog upgrades kon doen, geen bouwers vrij had kocht ik vaak korte upgrades af om het groen weg te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Haha hier hetzelfde Famous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Famous schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:05:
Als ik geen bouwers vrij had kocht ik vaak korte upgrades af om het groen weg te halen :+
En mij autist noemen... ;)
no pun intended

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Nickrsd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:52:
ik ben nu TH8 en redelijk op zeg met mn buildings te maxxen.. schommel rond de 1425/1350..in cups.
Maar wat een mega bagger loot daar zeg, gister onderhand 100k aan doordrukken kwijt geraakt.. om een basis te vinden met een "beetje aantrekkelijke loot" in al die tijd.. een stuk of 5 basissen gevonden die boven 175k aan gold en 150k aan elixer hadden. Dit is echt schandalig..

moet ik een stuk zakken voor een betere loot? want komt echt niks tegen atm.
Zou ik wel doen, net weer een hele makkelijke van 450K. Zit nu rond de 1000/1100 cups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Farmen is leuk en aardig, maar krijg je niet een groeispurt van Chiefs straks die allemaal uit het farmen richting de troffeejacht gaan, waardoor je toch een soort van "middenklasse" krijgt die allemaal vanuit het farmen de overstap probeert te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
Ieder speelt het spel op zijn eigen manier denk ik, de een wil graag farmen, en zo rustig upgraden, de ander gaat hoog in cups zitten, waar meer buit is, (vooral meer dark) maar de bases ook moeilijker zijn.

Heb persoonlijk beiden gedaan, maar merk dat ik de laatste tijd rond goud blijf hangen, SH naar buiten, bekers interesseren me niet echt.

Eerst alles maar eens updaten, afkopen doe ik niet meer, ik gem wel de mines/pompen en zo "spaar" ik leuk bij naast een incidentele aanval.
Bij max mijnen/pompen die boosted zijn spaar je 1 miljoen per dag, (moet je natuurlijk niet leeggeroofd worden in de tussentijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 10:35

westergas

rikkie_pc

zonoskar schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 09:59:
Ik ben ook gek op grote bomen (voor de vogels). Heb er nu al maanden maar 3 staan :(
Die kleine boompjes schieten de grond uit maar grote...nope...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marxje1981 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:07:
Ieder speelt het spel op zijn eigen manier denk ik, de een wil graag farmen, en zo rustig upgraden, de ander gaat hoog in cups zitten, waar meer buit is, (vooral meer dark) maar de bases ook moeilijker zijn.

Heb persoonlijk beiden gedaan, maar merk dat ik de laatste tijd rond goud blijf hangen, SH naar buiten, bekers interesseren me niet echt.

Eerst alles maar eens updaten, afkopen doe ik niet meer, ik gem wel de mines/pompen en zo "spaar" ik leuk bij naast een incidentele aanval.
Bij max mijnen/pompen die boosted zijn spaar je 1 miljoen per dag, (moet je natuurlijk niet leeggeroofd worden in de tussentijd ;)
Haha ja ik snap je, dat afkopen word je toch wel toe verleid als je echt een cupfighter wilt zijn..
Het farmen, tsja.. je kunt niets met de grondstoffen behalve upgraden.. dus daar ga je ook tegen een plafond aanlopen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Marxje1981 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:07:

In mijn beleving is dit het slechste wat je kan doen met gems. Dit zou alleen rendabel zijn wanneer er weer een gem boost is (ook al doe ik dan alsnog alleen de DE pompen).
Één miljoen resources stelt echt niets voor als je dit vergelijkt met het boosten van je barracks. Als jij twee uur de tijd heb kan je ongeveer elke 5 minuten aanvallen waardoor je makkelijk twee miljoen binnen harkt. Zelf is mijn record rond de 5 miljoen in twee uur (ook spells en heroes geboost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
Als je actief bent is dat een hele goede optie inderdaad. Als je zoals ik momenteel gekluisterd bent aan een ziekenhuisbed, en niet vaak lang kunt spelen, is boosten van mijnen en pompen de betere optie ;)

Zo kun je toch wat blijven updaten, kost je 66 gems per dag, wat nog te overzien is. (afkopen of bijkopen wat ik voorheen wel eens deed, dan zat ik op 6,7 miljoen, upgrade was 7miljoen en die kocht ik dan bij zeg maar, maar dat was vaak veelal duurder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
Ook helemaal afhankelijk van je level en je niveau waarin je zit. Als je alle troepen max hebt, is je aanvalsleger duurder, en de tegenstander sterker, waardoor je betere troepen in moet zetten.

Als je leger je 150k kost en je pakt maar 250k, pak je lang niet zoveel als je eigenlijk wilt.

Sinds de update vind ik niet zo gek veel hoge loot meer (logisch, iedereen stampt het in zijn muren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marxje1981 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:22:
Ook helemaal afhankelijk van je level en je niveau waarin je zit. Als je alle troepen max hebt, is je aanvalsleger duurder, en de tegenstander sterker, waardoor je betere troepen in moet zetten.

Als je leger je 150k kost en je pakt maar 250k, pak je lang niet zoveel als je eigenlijk wilt.

Sinds de update vind ik niet zo gek veel hoge loot meer (logisch, iedereen stampt het in zijn muren :)
had daarover hier een interessant stuk over gelezen:

http://www.allclash.com/why-loot-is-very-bad-right-now/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Marxje1981 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:20:
Als je actief bent is dat een hele goede optie inderdaad. Als je zoals ik momenteel gekluisterd bent aan een ziekenhuisbed, en niet vaak lang kunt spelen, is boosten van mijnen en pompen de betere optie ;)

Zo kun je toch wat blijven updaten, kost je 66 gems per dag, wat nog te overzien is. (afkopen of bijkopen wat ik voorheen wel eens deed, dan zat ik op 6,7 miljoen, upgrade was 7miljoen en die kocht ik dan bij zeg maar, maar dat was vaak veelal duurder).
Maar als je niet vaak/lang kan spelen wordt er waarschijnlijk ook veel gestolen uit je pompen en mijnen. Dit gezien er 50% gepakt kan worden daarvan. Wanneer je je shield uit zit is dit natuurlijk een ander verhaal. Toch blijf ik het veel gems vinden voor dat kleine beetje. Als je een uur kan spelen pak je er meer dan met het boosten van pompen en mijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Famous schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 12:05:
[...]

Erger je jezelf niet kapot eraan elke keer wanneer je CoC opstart?
Als ik, toen ik nog upgrades kon doen, geen bouwers vrij had kocht ik vaak korte upgrades af om het groen weg te halen :+
Ze staan toch alleen aan de buitenkant in het 'gras', dus ik stoor me er niet aan, OCD'er :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
MeltedForest schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 11:58:
[...]

[afbeelding]
Haha, ik ben met hetzelfde project bezig, alle dennenbomen laten staan op de buitenste ring. Ik ben alleen nog niet zo ver als jij.

Ziet er best leuk uit. Jammer dat ik in december mijn kerstboom heb weggehaald, ik kom nu nog steeds soms tegenstanders tegen met een kerstboom tussen de gewone dennen.

Vanmiddag gaat trouwens boog lvl 7 aan. En dan zit ik financieel weer volledig aan de grond in het spel. Bijna alle pompjes en mijntjes inmiddels gemaxed omdat ik geen goedkope projectjes meer heb verder. Betekent dat vanaf vanavond mijn bouwvakkers die vrijkomen geen werk meer hebben. Voor het eerst sinds ik speel dat ik bouwers inactief heb zonder dat het mijn eigen keuze is. Tja, het is niet anders. Met 2 a 3 aanvallen per dag red je het niet in TH10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:06
Marxje1981 schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:22:

Hey Marxje. Check het tweakers3 topic ff ;).

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Hoppa! schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 16:17:
[...]

Haha, ik ben met hetzelfde project bezig, alle dennenbomen laten staan op de buitenste ring. Ik ben alleen nog niet zo ver als jij.

Ziet er best leuk uit. Jammer dat ik in december mijn kerstboom heb weggehaald, ik kom nu nog steeds soms tegenstanders tegen met een kerstboom tussen de gewone dennen.
Ik vind het wel lastig dat mijn kerstboom niet aan de rand staat. Nu moet ik er rekening mee houden bij het ontwerpen van mijn base :+

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Ooit, voordat er zoveel gems uit bomen kwamen, had ik een heel bos van die grote lichtgroene bomen. Niet die bolle, maar die realistische. Zag er wel heel gaaf uit. Ik had ze niet op de rand, maar op alles wat vrij was. Was wel lastig upgraden van TH8 naar TH9 ;).

Verwijderd

Zijn hier nog spelers die een clan zoeken of willen wisselen van clan? Ik ben op zoek naar een lvl70+ speler. Clan: Callandor

• Famous
Voor de mensen die nog wel eens twijfelde of de bouwtijd klopt.. Dit is dus niet het geval.
Op mijn nieuwe telefoon heb ik ook CoC geïnstalleerd al speel ik hier (nog) niet op. Dit doe ik nog op mijn oude telefoon waar ik dus dagelijks op inlog. Toch kreeg ik zojuist een melding dat mijn Witch klaar was met updaten maar als ik op mijn oude telefoon kijk moet die nog 55 minuten updaten :+

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/264nxhc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2inod4.jpg

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-10 16:23
Dat is toch aardig bekend? Ik heb het zowel op mijn iPad als Nexus 5, en mijn iPad lijkt altijd 5 minuten voor te lopen...

• Famous
Mensen speculeren er wel over ja. Vijf minuten vind ik nog daaraan toe maar een heel uur achter lopen vind ik echter wel een groot verschil. Zeker gezien die alles synchroniseert via internet.

• CLB
  • Niet online
Schuif om te view details :l

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 24-09-2014 22:44 ]

• Misha
Misschien zit je precies op de grens van een tijdzone? :+

• Famous
Misha schreef op woensdag 24 september 2014 @ 22:48:
Misschien zit je precies op de grens van een tijdzone? :+
:+
Mijn nieuwe telefoon staat (nog) in het Nederlands en mijn oude in het Engels. Met de USA zit echter wel iets meer tijd verschil dan één uurtje :z

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

iPhone he 8)

• Hoppa!
Haha, ja, wat is dat voor paupertoestel. ;)

• cypher21
Ik begin steeds meer te verlangen naar een optie om wel/niet mee te doen aan clanwar binnen een clan.

Wij zitten met 47 vrienden en bekenden in een clan.
Er zijn er altijd wel een stuk of vier a vijf die niet mee kunnen doen aan clanwar.
De laatste drie clanwars zijn verloren en de oorzaak is voornamelijk inactiviteit aangezien we maar 2 a 3 sterren te kort kwamen.
Nu kunnen we dus twee dingen doen, mensen uit de clan gooien, mja het zijn ook vrienden en bekenden, of geen clanwars doen.

Beetje jammer op deze manier, supercell moet snel met die optie komen vind ik.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:50
Je zou ook iets van een succes ratio systeem kunnen implanteren. Deze vereist dat minimaal 50% van de clan spelers mee doet aan de clan war. Vervolgens wordt er dan gekeken naar het behaalde gemiddelde schade aan de dorpjes. De clan die de hoogste gemiddelde schade heeft veroorzaakt heeft gewonnen. Zoiets zou op zich ook kunnen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• Misha
Beetje overengineering dan. Een simpel opt-in lost het op. Clanleider kan een warverzoek indienen. Clanleden hebben x uur om aan te geven dat ze bereid zijn. Na de x uur zoekt het systeem een geschikte match

Scheelt een hoop gezeur in de clan

• cypher21
Misha schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:20:
Beetje overengineering dan. Een simpel opt-in lost het op. Clanleider kan een warverzoek indienen. Clanleden hebben x uur om aan te geven dat ze bereid zijn. Na de x uur zoekt het systeem een geschikte match

Exact.
En lijkt me vrij simpel in te bouwen.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

cypher21 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:21:
[...]

Exact.
En lijkt me vrij simpel in te bouwen.
offtopic:
als programmeur vind ik dat er een verbod moet komen voor niet-programmeurs om dergelijke uitspraken te doen :P

Intentionally left blank

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Programmeurs hebben te luisteren naar feature requests van hoger management :P

• cypher21
crisp schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:32:
[...]

offtopic:
als programmeur vind ik dat er een verbod moet komen voor niet-programmeurs om dergelijke uitspraken te doen :P
offtopic:
Ghehe, ik snap je punt, echter ben ik geen leek op dat gebied ;)

• Famous
Misha schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:20:

Laten ze dat eerst maar eens goed zien te krijgen :+

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Hoppa! schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:57:
[...]

Zegt iedereen die een OnePlus One heeft :P

• Famous
Hoppa! schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:57:
[...]

Ik heb in elk geval de "non bend" versie :+ :D

• cypher21
Famous schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:02:
[...]

Ik heb in elk geval nog wel de "non bend" versie :+ :D
fixed :P

• Famous
Haters gonna hate >:)

Heb trouwens zo'n draken filmpje nagedaan met de huidige CW. 10 draken 4 balloons en een CC vol met balloons (level 6* uiteraard). Dit inclusief 2 rage en 2 heal spells en had 3* op een TH9.
Het ging redelijk makkelijk dus die tactiek gaan we de komende CW's nog even uit proberen.

• cypher21
Famous schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:09:
[...]

Heb trouwens zo'n draken filmpje nagedaan met de huidige CW. 10 draken 4 balloons en een CC vol met balloons (level 6* uiteraard). Dit inclusief 2 rage en 2 heal spells en had 3* op een TH9.
Het ging redelijk makkelijk dus die tactiek gaan we de komende CW's nog even uit proberen.
Werkt goed ja!
Benieuwd hoe dat gaat met een of twee honden erbij.

Ik viel gister in CW aan en de draken vlogen helaas de verkeerde kant op :( 1 ster maar...

• SuperKneus
cypher21 schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:14:
Ik begin steeds meer te verlangen naar een optie om wel/niet mee te doen aan clanwar binnen een clan.

Wij zitten met 47 vrienden en bekenden in een clan.
Er zijn er altijd wel een stuk of vier a vijf die niet mee kunnen doen aan clanwar.
De laatste drie clanwars zijn verloren en de oorzaak is voornamelijk inactiviteit aangezien we maar 2 a 3 sterren te kort kwamen.
Nu kunnen we dus twee dingen doen, mensen uit de clan gooien, mja het zijn ook vrienden en bekenden, of geen clanwars doen.

Beetje jammer op deze manier, supercell moet snel met die optie komen vind ik.
Dit probleem hadden wij dus ook bij de tweakers2 clan. Wij waren het na 3 verloren wars waarvan we er 1 a 2 hadden moeten winnen zat en hebben het roer omgegooid. We volgen nu ongeveer het systeem van TW3.

Wij hebben nu ook aangegeven dat men voor het starten van de clanwar uit de clan moet gaan als men niet mee kan doen. Zodra we een war hebben gevonden mag men weer joinen.

• cypher21
SuperKneus schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:36:
[...]

Dit probleem hadden wij dus ook bij de tweakers2 clan. Wij waren het na 3 verloren wars waarvan we er 1 a 2 hadden moeten winnen zat en hebben het roer omgegooid. We volgen nu ongeveer het systeem van TW3.

Wij hebben nu ook aangegeven dat men voor het starten van de clanwar uit de clan moet gaan als men niet mee kan doen. Zodra we een war hebben gevonden mag men weer joinen.
jah. lijkt me (voor nu) idd de handigste manier.
Supercell moet echter gewoon met die optie komen vind ik :P

[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 25-09-2014 12:43 ]

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Famous schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:09:
[...]

Hoe ver was die TH9 qua upgrades?

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• Famous
Steevo_S schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:45:
[...]

Hoe ver was die TH9 qua upgrades?
Beetje rond max TH8 met level 5 queen. Einde van de rit nog beide heroes over inclusief drie draken dus redelijk wat speling nog :)

• Steevo_S
Nice, zou leuk zijn een replay te zien op een half gemaxde TH9 (dus xbow lvl 2/3 en AA lvl 6/7) kijken hoe een draak/ballon combo het dan doet :)

• Famous
Steevo_S schreef op donderdag 25 september 2014 @ 12:54:
Nice, zou leuk zijn een replay te zien op een half gemaxde TH9 (dus xbow lvl 2/3 en AA lvl 6/7) kijken hoe een draak/ballon combo het dan doet :)
ook een TH10 ermee gepakt die redelijk ver was (enkel geen inferno's) en dat was twee sterren. Draken vlogen helaas iets anders dan ik gedacht had dus zelf bij 50% stop gezet omdat 3* op dat moment kansloos was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik gooi het toch maar even in de normale chat..

Gezien ik mijn heroes van 15 naar 20 of wellicht 25 wil gooien zoek ik een andere clan om momenteel te joinen. Een clan die wat minder tilt aan CW of een clan die helemaal geen CW speelt. Zelf ben ik maximaal TH9 (op Golem (nog 3 levels) en Valkyrie (nog 1 level) na.
Ik vermaak mijzelf prima bij TWK3 en vind het ook zéér leuk in de chat! Echter als een clan, zoals TWK3, voor de CW gaat wil ik wel mijn beide heroes kunnen inzetten. Naast dit speelt TH10, die wellicht binnenkort volgt, ook mee waarbij ik eerst mijn spell factory geupgrade wil hebben.

Als ik amper doneer zit ik rond de 1500 donaties per twee weken en als ik goed doneer boven de 3000 donaties. Als er geen clan geïnteresseerd is dan ga ik waarschijnlijk even solo vliegen gezien ik CC de laatste tijd toch amper gebruik en zoals aangegeven mijn heroes wil upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:47

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Tweakers.net doet (voor zover ik weet) geen clanwars, Klets of clans 1 x per week. Ik zit in de laatste, erg gezellig in de chat en allemaal 18+.vandaag weer een clanwar, degene die niet mee willen/kunnen die stappen ff uit en joinen daarna gewoon weer.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Famous schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 01:09:

Gezien ik mijn heroes van 15 naar 20 of wellicht 25 wil gooien zoek ik een andere clan om momenteel te joinen. Een clan die wat minder tilt aan CW of een clan die helemaal geen CW speelt. Zelf ben ik maximaal TH9 (op Golem (nog 3 levels) en Valkyrie (nog 1 level) na.
Ik vermaak mijzelf prima bij TWK3 en vind het ook zéér leuk in de chat! Echter als een clan, zoals TWK3, voor de CW gaat wil ik wel mijn beide heroes kunnen inzetten. Naast dit speelt TH10, die wellicht binnenkort volgt, ook mee waarbij ik eerst mijn spell factory geupgrade wil hebben.

Als ik amper doneer zit ik rond de 1500 donaties per twee weken en als ik goed doneer boven de 3000 donaties. Als er geen clan geïnteresseerd is dan ga ik waarschijnlijk even solo vliegen gezien ik CC de laatste tijd toch amper gebruik en zoals aangegeven mijn heroes wil upgraden.
De Tweakers.Net clan doet inderdaad niet aan clanwars. Die is voornamelijk om elkaar een beetje te ondersteunen met troepen en verder om door te groeien :) Zit ik nu ook in totdat er een plekje bij Tweakers3 vrij komt. Bevalt uitstekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Kom lekker bij Tweakers.net fammy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey

Doei ;w

Gekheid. Zelf vind ik 2 CW ook iets teveel van het goede.
CW's vind ik te duur tegenover wat ze opleveren. Opbrengst en plezier.
Ik val liever aan wanneer het mij uitkomt en niet op gezette tijden.
Dus ik begrijp je punt en zelf denk ik hier ook al tijden aan.
Ik doe al een paar CW's niet mee, omdat ik me bewust verlaag in cups zodat ik niet bij de 40/45 spelers zit. Dit bevalt uitstekend. Laatst hadden we toevallig 45 spelers en toen moest ik mee doen. Om nou te zeggen dat me dat veel plezier oplevert :P
Wel vind ik TweakersIII heel gezellig en goed qua donaties.
Overdag binnen 1 minuut je CC vol is top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Je bent welkom bij tweakers.net

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
janvanduschoten schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 06:55:
Tweakers.net doet (voor zover ik weet) geen clanwars, Klets of clans 1 x per week. Ik zit in de laatste, erg gezellig in de chat en allemaal 18+.vandaag weer een clanwar, degene die niet mee willen/kunnen die stappen ff uit en joinen daarna gewoon weer.
Het was meer ook waar ik "nog" welkom was >:)
Roodey schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:11:
[...]

Doei ;w

Gekheid. Zelf vind ik 2 CW ook iets teveel van het goede.
CW's vind ik te duur tegenover wat ze opleveren. Opbrengst en plezier.
Ik val liever aan wanneer het mij uitkomt en niet op gezette tijden.
Dus ik begrijp je punt en zelf denk ik hier ook al tijden aan.
Ik doe al een paar CW's niet mee, omdat ik me bewust verlaag in cups zodat ik niet bij de 40/45 spelers zit. Dit bevalt uitstekend. Laatst hadden we toevallig 45 spelers en toen moest ik mee doen. Om nou te zeggen dat me dat veel plezier oplevert :P
Wel vind ik TweakersIII heel gezellig en goed qua donaties.
Overdag binnen 1 minuut je CC vol is top!
Twee keer CW per week vind ik geen probleem echter gezien ik nogal fanatiek kan zijn :+ wil ik wel mijn beide heroes kunnen gebruiken. Zeker gezien de Queen nog wel eens voor een extra ster zorgt. Als je beide aanvallen wint kost het misschien wat Elixer maar hiervoor krijg je dan wel weer goud en DE terug.
Verder is TWK3 zeker gezellig en gaan de donaties vlot!

@Melted en EWK; ik zal eens kijken over hoe en wat :) Wellicht doe ik nog één CW mee gezien ik nu niet genoeg DE heb voor de upgrades, even kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Kijk maar.

Zonet in de inbox, gemboost resources voor 1 gem tm dinsdag ivm veel onderhoud aankomende dagen aan de servers. Ze hebben al wel het bericht gestuurd, het werkt alleen nog niet.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Denk dat het ook "pas" vanaf zaterdag in gaat wanneer ze starten met het onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Famous schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 09:51:
Denk dat het ook "pas" vanaf zaterdag in gaat wanneer ze starten met het onderhoud.
Gaat pas in vanaf de eerste maintenance (ze moeten eerst het spel updaten voor de gem boost geactiveerd kan worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ik snap nu ook waarom SuperCell besloten heeft om elixir in muren te kunnen investeren.
In een spreadsheet heb ik alle kosten per item staan. Nu ben ik bijna max TH8. TH9 staat aan, duurt nog 5 a 6 dagen.
Verschil is 250 miljoen. Uiteraard kosten legers en spells trainen ook elixir, maar of dat die 250 miljoen glad strijkt weet ik niet. Dus enigzins kan ik de keuze wel begrijpen. Bij aanvallen op TH7's merk ik weinig van elixir te kort. Hoe is dat bijvoorbeeld bij TH9 en TH10?

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/9ko3ki.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-10 13:30
laatste tijd veel gem boosts, lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Roodey schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:26:
Ik snap nu ook waarom SuperCell besloten heeft om elixir in muren te kunnen investeren.
In een spreadsheet heb ik alle kosten per item staan. Nu ben ik bijna max TH8. TH9 staat aan, duurt nog 5 a 6 dagen.
Verschil is 250 miljoen. Uiteraard kosten legers en spells trainen ook elixir, maar of dat die 250 miljoen glad strijkt weet ik niet. Dus enigzins kan ik de keuze wel begrijpen. Bij aanvallen op TH7's merk ik weinig van elixir te kort. Hoe is dat bijvoorbeeld bij TH9 en TH10?

[afbeelding]
Bij th10 zet je natuurlijk vaker DE troops in ipv E troops. Dan heb je meer E over, tenzij je die inzet voor spreuken.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
basjuhh schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 10:38:
laatste tijd veel gem boosts, lekker!
Ja, maar niet zo fijn als die boost van 1 week voor 1 gem als laatst :(
Maar goed, zeker voor DE is dit heel fijn!
Pagina: 1 ... 47 ... 102 Laatste