Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Hoppa! schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:46:
[...]

Kun je niet beter gewoon de bestaande Wiki vertalen?
Dat doet Google Chrome tegenwoordig zelf al :+ !
Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:56:
Ben sinds vorige week bezig met mijn eigen website over Clash of Clans spel. Hebben jullie tips? Url: Clash of clans website.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Bij de eerste tip ben ik meteen gestopt met lezen.
1. Koop hooguit tot 4 hutjes met echt geld. De vijfde hut is negen van de tien keer niet nodig.
.
1; Nummer twee en drie heb je heel snel al dus zonde om hier geld aan uit te geven.
2; Waarom is 5e bouwer niet nodig? 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/29bydf7.png

Tip voor de site; Schrijf het wat formeler en beter Nederlands. Sommige tips zijn erg voor de hand liggend maar je legt niet uit waarom je bijvoorbeeld je TH buiten kan zetten als je gaat farmen o.i.d. Meer uitleg is misschien handig voor de nieuwere spelers.

[ Voor 79% gewijzigd door Famous op 27-04-2014 16:51 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:07:
[...]

Dat doet Google Chrome tegenwoordig zelf al :+ !

[...]

Bij de eerste tip ben ik meteen gestopt met lezen.

[...]
.
1; Nummer twee en drie heb je heel snel al dus zonde om hier geld aan uit te geven.
2; Waarom is 5e bouwer niet nodig? 8)7

[afbeelding]

Tip voor de site; Schrijf het wat formeler en beter Nederlands. Sommige tips zijn erg voor de hand liggend maar je legt niet uit waarom je bijvoorbeeld je TH buiten kan zetten als je gaat farmen o.i.d. Meer uitleg is misschien handig voor de nieuwere spelers.
Zeker bedankt _/-\o_ . Ik zelf ben nu al redelijk ver in het spel zelf en heb nooit een 5e bouwer nodig gehad. Maar nu zie ik dat als je wat verder bent, je het wel nodig zal hebben. Over de tips pagina ben ik zelf niet echt blij, het zijn er zoveel dat een persoon niet de tijd ervoor zal nemen. Zal het dus op een unieke manier moeten herschrijven. Daarnaast had ik op een andere website de tip gelezen (van max 4 bouwhutten) gelezen en dacht dat het wel kon kloppen. (omdat het bij mij wel het geval op dit moment is)

Als iemand me wil helpen met de website, hoor ik het ook graag. Later zal ik ook een clans pagina aanmaken, waarbij je je eigen clan (tweakers) kan promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa! schreef op zondag 27 april 2014 @ 13:46:
[...]

Kun je niet beter gewoon de bestaande Wiki vertalen?
Daarmee ben ik inderdaad ook bezig, er staan daar leuke tips die ik zo goed mogelijk probeer te vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
5e bouwer 'nodig' is overdreven. Afhankelijk van hoe intensief je speelt. Verder in het spel, als de updates duurder worden, moet je wel heel intensief spelen wil je 5 bouwers aan het werk houden.

Ik heb er vier, maar heb geen vijfde nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Word zo langzamerhand wel erg moe van mensen die met 35 x lvl 5 hogs aanvallen en alles platgooien. Veel kun je er niet tegen doen. Of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Kijk eens naar een basis zoals Famous die heeft. Werkt wel minder tegen andere soorten aanvallen. Maar je kunt niet alles hebben.

Plaatje hier vlak boven. Hoggs worden gedwongen de buitenste ring helemaal te lopen en rammen op alle vallen.

[ Voor 30% gewijzigd door Hoppa! op 27-04-2014 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xantos
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Van mij mogen ze de kracht van de hogs inperken. Ik lees op het CoC forum dat je er iedere TH9 en TH10 mee plat kunt leggen (100%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
xantos schreef op zondag 27 april 2014 @ 18:56:
Van mij mogen ze de kracht van de hogs inperken. Ik lees op het CoC forum dat je er iedere TH9 en TH10 mee plat kunt leggen (100%).
Mwa, zo makkelijk is het nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
xantos schreef op zondag 27 april 2014 @ 18:56:
Je mag mijn basis proberen en gegarandeerd dat je geen 100% haalt met de hoggs. Ben ook al eens aangevallen door iemand die 42 hoggs level 5 inzetten en die kwam niet verder dan 32% :+

Ben het met je eens dat ze sterk zijn maar een TH10 met inferno's wordt al erg lastig. Een basis zoals ik heb (dat ze maar blijven rond lopen) doet ze ook niet veel goed. Gezien mijn tweede compartimentjes geen defense building hebben gaan ze ook niet naar binnen. Zo blijven mijn xbows lekker knallen samen met mijn mortieren.

edit; zie nu alleen dat ik per ongelijk een trap heb geschoven. Die links bij de mortier ligt komt natuurlijk bij de wiz tower. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Famous op 27-04-2014 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op zondag 27 april 2014 @ 19:57:
[...]

Je mag mijn basis proberen en gegarandeerd dat je geen 100% haalt met de hoggs. Ben ook al eens aangevallen door iemand die 42 hoggs level 5 inzetten en die kwam niet verder dan 32% :+

Ben het met je eens dat ze sterk zijn maar een TH10 met inferno's wordt al erg lastig. Een basis zoals ik heb (dat ze maar blijven rond lopen) doet ze ook niet veel goed. Gezien mijn tweede compartimentjes geen defense building hebben gaan ze ook niet naar binnen. Zo blijven mijn xbows lekker knallen samen met mijn mortieren.

edit; zie nu alleen dat ik per ongelijk een trap heb geschoven. Die links bij de mortier ligt komt natuurlijk bij de wiz tower. :)
Probleem is wel vaak dat een basis die goed is tegen hoggs, vaak wat minder bestand is met setups met reuzen en wallies. Het blijft een keuze.

En wat je zegt over Inferno's klopt, die basissen zijn ook met hoggs niet op 100% te doen bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op zondag 27 april 2014 @ 20:37:
[...]

Probleem is wel vaak dat een basis die goed is tegen hoggs, vaak wat minder bestand is met setups met reuzen en wallies. Het blijft een keuze.

En wat je zegt over Inferno's klopt, die basissen zijn ook met hoggs niet op 100% te doen bijna.
Ik heb deze basis enkel voor CW's en ben met de CW's pas één keer aanvallen en dat was die met de 42 hoggs. Qua resources kom ik nog goed rond dus vind het prima :)

Ook met inferno's kan je 100% halen, neem echter wel een paar freeze spells mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
"Ik zit in de luxe positie zodat het effe kon" (who knows the song? :) )

Oftewel er staan twee xbows aan, duren 7 dagen, prima want ze zijn al klaar in de Clan Wars, mi gusta!
Alleen een 'flaw' in het systeem vind ik dat ik dus niet kan kiezen of ze ground-only of ground&air zijn :-(

Tevens had ik echt allang een update verwacht waarin je minimaal twee bases kan opslaan... too bad!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
CLB schreef op zondag 27 april 2014 @ 23:02:
"Ik zit in de luxe positie zodat het effe kon" (who knows the song? :) )

Oftewel er staan twee xbows aan, duren 7 dagen, prima want ze zijn al klaar in de Clan Wars, mi gusta!
Alleen een 'flaw' in het systeem vind ik dat ik dus niet kan kiezen of ze ground-only of ground&air zijn :-(

Tevens had ik echt allang een update verwacht waarin je minimaal twee bases kan opslaan... too bad!
Opgezwolle ;)

Dat zou echt een uitkomst zijn als je een lay-out zou kunnen opslaan zodat je kan swappen.. nu kan het me aan me aars roesten om iets anders te proberen qua set-up :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 16:53
Weet iemand hoe je de notificaties uit kunt zetten?
Ik heb in google play alles al uitgevinkt maar krijg nog steeds notificaties als ik aangevallen wordt of er iets klaar is met bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-10 18:13
op je telefoon bij
Menu -> Instellingen -> applicatie beheer -> Coc
daar staat een vinkje aan bij meldingen weergeven, deze even uitzetten :)

[ Voor 11% gewijzigd door Razenko op 28-04-2014 16:30 ]

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-10 13:52
Ik speel actief op mn Tablet. Heb ook een accountje aangemaakt op mn telefoon maar merk dat ik daar niks mee doe. Kan ik 1 account zowel op mijn tablet als telefoon hebben zodat ik af en toe wat kleine dingetjes met mn telefoon kan doen? Zo ja, hoe doe ik dat met behoud van voortgang?
Ik lees veel dingen over het overzetten van een account maar niet over het met twee devices 1 account benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:57

FlyEragon

Alien Monkeys

rik11 schreef op maandag 28 april 2014 @ 16:43:
Ik speel actief op mn Tablet. Heb ook een accountje aangemaakt op mn telefoon maar merk dat ik daar niks mee doe. Kan ik 1 account zowel op mijn tablet als telefoon hebben zodat ik af en toe wat kleine dingetjes met mn telefoon kan doen? Zo ja, hoe doe ik dat met behoud van voortgang?
Ik lees veel dingen over het overzetten van een account maar niet over het met twee devices 1 account benaderen.
Op beide apparaten aanmelden met Google+ account en zorgen dat je app gegevens gesyncd worden in Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmus
  • Laatst online: 26-11-2021
Kan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Jep je kan gewoon met je Facebook of Google account aanmelden (mits je die gekoppeld hebt). Je kan ook zeggen op je telefoon dat dat het nieuwe apparaat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StecaGrid
  • Laatst online: 07-10 13:52
Eerst even een frisse installatie op mn telefoon? Of vraag hij altijd welke account ik wil bewaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Bij je instellingen kan je gewoon of via FB/Google connecten of "link a device" kiezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Let wel op dat je het juiste account bij google saved, per google account kan je maar 1 account hebben die niet gedelete kan worden.

Ik zelf heb gisteren via bluestack clash of clans op de pc geinstalleerd. Vind het wel prettig dat als ik op mijn pc aan het werk ben, dat dan niet ook met mijn telefoon bezig hoeft te zijn.

edit: domme typo wegehaald 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door SimpelenLeuk op 28-04-2014 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
SimpelenLeuk schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:00:
Let wel op dat je het juiste account bij google saved, per google account kan je maar 1 account hebben die niet gedelete kan worden.

Ik zelf heb gisteren via bluestack clash of clans op de pc geinstalleerd middels bluestack. Vind het wel prettig dat als ik op mijn pc aan het werk ben, dat dan niet ook met mijn telefoon bezig hoeft te zijn.
Heb je Bluestacks in Bluestacks draaien 8)7 ?
Zelf me "noob"account ook via Bluestacks op de PC achter vind ik hem soms nog wel eens te sloom oid. Vooral waarom ik een replay bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:07:
[...]

Heb je Bluestacks in Bluestacks draaien 8)7 ?
Zelf me "noob"account ook via Bluestacks op de PC achter vind ik hem soms nog wel eens te sloom oid. Vooral waarom ik een replay bekijken.
Hier draait COC prima op Bluestacks. Alleen sommige letters van mijn toetsenbord werken niet. Onder andere de X en Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanaticaxie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-12-2024
Tip voor de cw!

Zit nu in de [gnl] clan en daar word heel slim een schema gemaakt met wie wat moet aanvallen.

(is beter dan lui clanmembers kicken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
fanaticaxie schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:28:
Tip voor de cw!

Zit nu in de [gnl] clan en daar word heel slim een schema gemaakt met wie wat moet aanvallen.

(is beter dan lui clanmembers kicken)
Had Tweakers 2 ook in g-drive, maar uiteindelijk pakt bijna iedereen zijn aanbevolen doelwit! De clanmembers kick-optie werkt wel gegarandeerd ;) Degene die niet aanvallen gaan niet opeens aanvallen als er een schema is.

De leden die we hebben zijn nu wel actief zowel in-game als chat (op een paar na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:08

crisp

Devver

Pixelated

Hoppa! schreef op maandag 28 april 2014 @ 19:07:
[...]

Hier draait COC prima op Bluestacks. Alleen sommige letters van mijn toetsenbord werken niet. Onder andere de X en Z.
https://getsatisfaction.c...lease_help#reply_14201982 fixed dat ;)

Ik ben echter inmiddels overgestapt op Andyroid sinds BlueStacks begonnen is met die nagscreens om sponsored apps te installeren of te gaan betalen. CoC werkt daar ook prima op :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

3e Clanwar op rij gewonnen sinds de hervorming, op naar de volgende! ^^

Edit: Volgende tegenstander heeft zo'n beetje de helft th10 en bij ons 3, this should be fun.

[ Voor 40% gewijzigd door De Koempert op 29-04-2014 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
De Koempert schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 00:44:
3e Clanwar op rij gewonnen sinds de hervorming, op naar de volgende! ^^

Edit: Volgende tegenstander heeft zo'n beetje de helft th10 en bij ons 3, this should be fun.
Voordeel is wel dat niemand bij ons een townhall gerusth heeft en dat de verdediging goed is.

Ben wel bang dat met mijn lvl 7 townhall (in de praktijk nog 6,25) het een stevige uitdaging gaat worden :P

Vannacht dankzij een draak *** in mijn clan castle 84 trophies erbij door 4 succesvolle verdedingnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blate
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:54
Zojuist een verzoek gestuurd voor Tweakers1.

In game naam is blatenl (lvl 83 en 2027 trofeeën).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Tweakers3 gaat weer lekker. Nu met de 9e CW bezig, staan flink voor (81vs42). Aantal attacks is ongeveer gelijk. Hopelijk behouden we onze winning streak :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Laatst online: 07-10 09:25
(jarig!)
Even een huishoudelijke mededeling voor de leden van Tweakers2.

Over enige tijd zal de vakantie periode aanbreken waarin leden gaan genieten van hun wel verdiende zon rust of cultuur tochten, om bij te houden wie op vakantie zijn is het advies om middels de witte vlag decoratie te plaatsen in de linker bovenhoek zodat wij daar rekening mee kunnen houden.

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Dat is slim! Hebben we bij TWK1 ook afspraken hierover?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
EWK schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:48:
Dat is slim! Hebben we bij TWK1 ook afspraken hierover?
Ja, je wordt gewoon eruit gekickt!

Nee grapje hoor; mochten er meerdere zijn dan even een rust momentje; is het er maar één of twee dan maakt het niet zoveel uit. Wel even aangeven uiteraard en dan is het prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Het duurt ook nog even voordat het vakantietijd is voor de arbeiders onder ons. ;)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:00
Salv schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:44:
Even een huishoudelijke mededeling voor de leden van Tweakers2.

Over enige tijd zal de vakantie periode aanbreken waarin leden gaan genieten van hun wel verdiende zon rust of cultuur tochten, om bij te houden wie op vakantie zijn is het advies om middels de witte vlag decoratie te plaatsen in de linker bovenhoek zodat wij daar rekening mee kunnen houden.
Er is alleen geen hoek links boven?

Of wordt gewoon bedoelt bovenin de hoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:54:
[...]

Ja, je wordt gewoon eruit gekickt!

Nee grapje hoor; mochten er meerdere zijn dan even een rust momentje; is het er maar één of twee dan maakt het niet zoveel uit. Wel even aangeven uiteraard en dan is het prima :)
Wat mij betreft nemen we de witte vlag over. Alleen moet je dan maar hopen dat mensen niet gaan slacken en die vlag er zo ingooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-10 23:08
Een vlag en een berichtje naar de leiders lijkt mij een goede combinatie? Dan zien actieve leden ook dat iemand op vakantie is en hebben de leiders een extra "controle" tegen "slackers".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De Koempert schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:06:
[...]

Wat mij betreft nemen we de witte vlag over. Alleen moet je dan maar hopen dat mensen niet gaan slacken en die vlag er zo ingooien.
Ik ga niet elke dag controleren (of om de twee dagen) wie er wel of geen vlaggetje heeft in zijn dorpje. De tijd heeft wel geleerd dat jij eigenlijk geen fuck doet en ik het weer kan oplossen :/ Tevens kan je de dingen niet meer verkopen wat voorheen wel kon. Ik hoef niet zon ding in me dorp.

Enkel een berichtje lijkt me dus ook prima zoals Harad heeft gedaan. Een witte vlag is het zelfde als de handdoek in de ring gooien :-(

[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 29-04-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:22:
[...]

Ik ga niet elke dag controleren (of om de twee dagen) wie er wel of geen vlaggetje heeft in zijn dorpje. De tijd heeft wel geleerd dat jij eigenlijk geen fuck doet en ik het weer kan oplossen :/ Tevens kan je de dingen niet meer verkopen wat voorheen wel kon. Ik hoef niet zon ding in me dorp.

Enkel een berichtje lijkt me dus ook prima zoals Harad heeft gedaan. Een witte vlag is het zelfde als de handdoek in de ring gooien :-(
Klopt, dacht je dat Tywin het leuk vond bij Joffrey? Being the hand of the king comes at a price.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De Koempert schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:25:
[...]

Klopt, dacht je dat Tywin het leuk vond bij Joffrey? Being the hand of the king comes at a price.
Tywin had ook alles te zeggen dus dat scheelt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:26:
[...]

Tywin had ook alles te zeggen dus dat scheelt >:)
Tja, dát en het feit dat je niet zo rijk ben zijn de verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De Koempert schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:29:
[...]

Tja, dát en het feit dat je niet zo rijk ben zijn de verschillen.
Lannisters zijn juist totaal niet rijk en hebben dikke schulden. Ze konden ook bij oma Tyrell gaan "bedelen" voor de wedding van Joffrey en Margeary.

Get your facts right :>

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 29-04-2014 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:31:
[...]

Lannisters zijn juist totaal niet rijk en hebben dikke schulden. Ze konden ook bij oma Tyrell gaan "bedelen" voor de wedding van Joffrey en Margeary.

Get your facts right :>
I'm sure you've read the books ;) Goed, terug naar CoC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Pfff, wat een zeverzakken, die leiders van [Tweakers]. Je zult elder zijn bij dat zooitje ongeregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:35:
Pfff, wat een zeverzakken, die leiders van [Tweakers]. Je zult elder zijn bij dat zooitje ongeregeld.
*O*
Feestje toch!

Ach elke ^) heeft zijn ups and downs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:51:
[...]

*O*
Feestje toch!

Ach elke ^) heeft zijn ups and downs.
Ja, maar bij jullie is het wel heel duidelijk dat jullie voor de kids bij elkaar blijven en al lang niet meer stevig van bil zijn gegaan samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:54:
[...]

Ja, maar bij jullie is het wel heel duidelijk dat jullie voor de kids bij elkaar blijven en al lang niet meer stevig van bil zijn gegaan samen.
Maar we hebben het meestal nog wel leuk samen en dat doet een hoop goed :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Koempert en Famous lopen elkaar constant af te zeiken. Het is een soort haat liefde verhouding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
MeltedForest schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 15:02:
Koempert en Famous lopen elkaar constant af te zeiken. Het is een soort haat liefde verhouding :+
In tweakers 2 gaat het er iets rustiger aan toe ;) (Hoewel achter de schermen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Alleen maar liefde hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whinger
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11:09
Ik ben wel trots op ons in tweakers3 we hebben nu 9 cw's gewonnen en 0 verloren :D.
Hoe gaat dat bij de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Beetje 50/50, maar van horen zeggen worden jullie wel goed ingeschaald...?
Wij hebben nu een 30/30 CW, waarbij de tegenstander +15 TH10's heeft en wij slechts 3... okee....

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
CLB schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:03:
Wij hebben nu een 30/30 CW, waarbij de tegenstander +15 TH10's heeft en wij slechts 3... okee....
Zij worden (in elk geval werden) redelijk makkelijk ingeschaald. Zij hadden des tijds een paar hoge en de rest viel mee. Wij zijn qua clan gemiddelde een stuk verder (gemiddeld wel TH8+ welke redelijk ver zijn). In Tweakers3 was meer een grote range van TH6 tot TH9.

Des ondanks we redelijk sterke tegenstanders krijgen hebben we nog wel alles gewonnen sinds de nieuwe veranderingen (ala kick). Hier en daar wel een beetje mazzel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Loot==loot

Daarnaast is er voor iedereen wel een uitdaging te vinden in de CW. Alhoewe, gisteren hebben er een stuk of 4 à 5 mensen de nr 2 gesniped :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

CLB schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:03:
Het TH level zegt toch ook niet alles. In onze clan worden eigenlijk alle gebouwen eerst volledig geupgrade voor we naar de volgende TH level gaan, sommige malloten (ik zal geen namen noemen ;)) gaan ook alle muren naar level 8 upgraden voor ze naar TH9 gaan. Volgens mij volgt onze tegenstander in de huidige CW niet deze strategie maar pompen ze gewoon hun TH omhoog, getuige de level 6 muurtjes, level 2 wizard towers en level 8 cannons. Alleen de eerste 5 hebben een redelijk max verdediging als ik het zo ff snel bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat begrijp ik, maar het gaat gepaard met inferno's en xbow-bende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ik heb tot nu toe maar een handje vol inferno's gezien. Gelukkig maar, die dingen zijn klote.

En ik weet niet of het invloed heeft, maar we proberen bewust het leden aantal op 44 te houden. Dan krijg je een CW met 40 man. De echte grote clans zitten toch vaak nokje vol, en daar heb je een hardere kluif aan. Wellicht als ons gemiddeld TH level hoger is dat we eens de grotere targets gaan pakken. Maar nu is dat denk ik een beetje zoals Dark Souls spelen 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna genoeg trofeeën om me aan te melden bij [Tweakers3]!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:18
10 van de 10 gewonnen bij TWK3.
Dat gaat super!

Wel last nog steeds van mensen die willen joinen die geen forumnaam vermelden.
Zonder enige twijfel afgekeurd, komt ook wel goed uit met 44 leden nog steeds in de CW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Euhm? 10 van 10? Was toch 9 van 9? Of is de nieuwe CW van gisteravond al klaar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:18
Haha oeps verkeerd geteld ja.
Nou we zitten nu wel op de 45 haha dus we gaan nu denk ik de 45 vs 45 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hi everyone!

Maintenance break is coming soon! We’re fixing a few Clan Wars matchmaking issues. This’ll help
those clans who haven’t been able to find matches. It also solves the rare “empty War map” situation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
JBrennan schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:57:
Ik heb tot nu toe maar een handje vol inferno's gezien. Gelukkig maar, die dingen zijn klote.

En ik weet niet of het invloed heeft, maar we proberen bewust het leden aantal op 44 te houden. Dan krijg je een CW met 40 man. De echte grote clans zitten toch vaak nokje vol, en daar heb je een hardere kluif aan. Wellicht als ons gemiddeld TH level hoger is dat we eens de grotere targets gaan pakken. Maar nu is dat denk ik een beetje zoals Dark Souls spelen 8)7.
Bij ons hebben vaak de eerste vier wel inferno's en tot ~12 a 15 hebben ook xbows. Gezien we maar met 30 vs 30 spelen is dat soms nogal pittig.
Voordeel aan de 30 vs 30 is dat er vaak wel meerdere inactieve bijzitten en ook al verneuken een paar de aanval (zoals de huidige war) maken we nog een goede kans om te winnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Onze 10de CW gaat ook weer lekker. Weer tegen Duitsers. Ik verwacht dat ze in de loop van de dag wat meer activiteit tonen, net stonden we al voor met 64 tegen 21 oid.

Ik heb ook de ledenlijsten van Tweakers3 (en dus ook van Tweakers1) bijgewerkt. Als ik wat tijd heb ga ik hem wel zoveel mogelijk complementeren, lang niet alle 44 namen staan er in.

[ Voor 35% gewijzigd door JBrennan op 01-05-2014 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Wij hebben weer een leuke nieuwe tegenstander.. Zij hebben geen enkele TH7 of lager en wij hebben zes TH7. Tevens hebben zij ook redelijk wat TH10 waarvan 6 personen met inferno's. Alleen onze nummer één heeft inferno's.

Ik vind dat we op TWK1 echt rare matching krijgen zeker als ik dit vergelijk met TWK3 destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

TWK1 lijst is helemaal geupdate, mis alleen nog de GoT usernames van: Simple, ilk, blatenl, DeGrotePletter en walletje-w. Ze zullen vast ergens in dit topic te vinden zijn, maar daar heb ik nu even geen tijd voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:53:
Wij hebben weer een leuke nieuwe tegenstander.. Zij hebben geen enkele TH7 of lager en wij hebben zes TH7. Tevens hebben zij ook redelijk wat TH10 waarvan 6 personen met inferno's. Alleen onze nummer één heeft inferno's.

Ik vind dat we op TWK1 echt rare matching krijgen zeker als ik dit vergelijk met TWK3 destijds.
Misschien wordt in de matching ook gekeken naar de resultaten in vorige CW's, waardoor minder sterke clans die wel actief zijn en veel winnen, worden gematched met sterkere clans die minder actief zijn?

Zomaar een idee. Wij zijn natuurlijk geen hele sterke clan, maar wel bloedfanatiek en winnen ook tegen clans die op het eerste gezicht sterker zijn. De laatste drie wars hadden onze tegenstanders gemiddeld genomen echt veel sterkere basissen.

Wat mijn idee wel weer ontkracht is het feit dat wij vaak zo ver voorstaan tegen het einde van de war, dat veel aanvallen alsnog niet gebruikt worden. Simpelweg omdat het niet nodig is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De Koempert schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:05:
TWK1 lijst is helemaal geupdate, mis alleen nog de GoT usernames van: Simple, ilk, blatenl, DeGrotePletter en walletje-w. Ze zullen vast ergens in dit topic te vinden zijn, maar daar heb ik nu even geen tijd voor ;)
Simple, Blatenl en Grotepletter heb ik toegevoegd de andere weet ik niet uit mijn hoofd.

@Hoppa!; Dit is in elk geval niet wat Supercell aangaf. Zij zeiden dat ze juist keken naar de kracht van je clan (per dorp los berekend) en hier zoeken ze een tegenstander voor die ongeveer rond het zelfde zit.
Soms kan ik het nog wel begrijpen omdat de TH10 basissen niet heel ver zijn maar dat is nu niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:08

crisp

Devver

Pixelated

JBrennan schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:02:
[...]
Ik heb ook de ledenlijsten van Tweakers3 (en dus ook van Tweakers1) bijgewerkt. Als ik wat tijd heb ga ik hem wel zoveel mogelijk complementeren, lang niet alle 44 namen staan er in.
Voor TWK3: milan = * crisp ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:27
De Koempert schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:05:
Ik help je even:

Simple: SimpelenLeuk
ilk: (niet gevonden)
blatenl: Blate
DeGrotePletter: Spooksel
walletje-w: walletje-w

Geen dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:45
Zag dat ik ook nog niet in de [tweakers3] lijst sta, dus bij deze mijn info:
Tom (CoC) - NL-RaVeR (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Mochten hier mensen komen die overwegen om te starten met dit spelletje, of net gestart zijn. DOE HET NIET!!!

Nu kun je nog terug en een gelukkig leven leiden zonder Clash of Clans.

Ik overweeg serieus om cold-turkey te gaan stoppen. Wat een ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:27

mvds

Totally awesome!

Hoppa! schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:49:
Mochten hier mensen komen die overwegen om te starten met dit spelletje, of net gestart zijn. DOE HET NIET!!!

I second that! Hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:47
Ik zal van het weekend de TW2 lijst eens updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:58
Hoppa! schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:49:

Haha je post dit bericht te laat. Maandje geleden begonnen en nu TH6.
Snel gepakt door een spel heb ik maar een Excel bestand gemaakt waarin ik mijn voortgang bij hou zodat ik kan zien of alles maxed is om TH up te graden. Moet alle 3 de legerkampen nog upgraden a 750K elixir.... :(

[ Voor 3% gewijzigd door Roodey op 01-05-2014 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Roodey schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:05:
[...]

Haha je post dit bericht te laat. Maandje geleden begonnen en nu TH6.
Snel gepakt door een spel heb ik maar een Excel bestand gemaakt waarin ik mijn voortgang bij hou zodat ik kan zien of alles maxed is om TH up te graden. Moet alle 3 de legerkampen nog upgraden a 750K elixir.... :(
Als je legerkampen klaar zijn ben je alvast voorzien tot aan TH9. In TH9 kunnen ze pas weer een level omhoog á 2,25m per stuk.

Wat houd je precies bij in Excel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Famous schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:13:
[...]

Als je legerkampen klaar zijn ben je alvast voorzien tot aan TH9. In TH9 kunnen ze pas weer een level omhoog á 2,25m per stuk.

Wat houd je precies bij in Excel?
Nee hoor, bij TH7 krijg je een extra legerkamp die ook helemaal opgebouwd moet worden.
Maar daarna heb je gelijk, dan is er tot TH9 niets meer te doen.

Onderstaand hou ik bij. Is meer klein deel, maar hopelijk is het idee duidelijk.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/1z1ecyf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Inderdaad, ik was even vergeten dat er eentje bij kwam.

Het idee snap ik op zich wel, maar je kan toch ook gewoon naar je dorp kijken en dan weet je het toch ook? Alles veranderd qua uiterlijk en als je wil kijken of je nog iets kan bouwen hoef je slechts twee maal te klikken. Lijkt mij sneller en handiger dan een Excel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:10
Famous schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:05:

Het idee snap ik op zich wel, maar je kan toch ook gewoon naar je dorp kijken en dan weet je het toch ook? Alles veranderd qua uiterlijk en als je wil kijken of je nog iets kan bouwen hoef je slechts twee maal te klikken. Lijkt mij sneller en handiger dan een Excel :D
Idd, wat echter wel bruikbaar is zijn de HTK's (hits to kill) van je defenses. Hierdoor weet je tot welk lvl je je defense moet upgraden om de troepen waardoor je het meest word aangevallen te oneshotten :)

Deze info staat in een sheet op CoC wikia.

Momenteel blijf ik rond de 2700/2750 steken zonder echt actief te spelen, helaas is de clan waar ik inmiddels alweer maanden in zit ook niet echt actief met wars.

Misschien binnenkort mijn record van 2800 maar eens proberen te gaan verbreken, maar op dit lvl is het voornamelijk erg lang zoeken naar een zwakke opponent (geen of lege IT's).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey

Op deze manier hoef ik niet elke keer elk gebouw aan te klikken om te zien of het gemaxed is. In dit overzicht zie ik tevens bij welk TH level ik er weer kanonnen bij krijg, of hoeveel muurtjes, etc. Hoef ik niet elke keer de wiki te raadplegen en alles in 1 overzicht.

Daarnaast vind ik het leuk om Excel-sheets te maken voor mijzelf.

[ Voor 7% gewijzigd door Roodey op 02-05-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:48

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

De upgrade van je Barbarian king naar level 2 is een beetje maf. Voor 12500 DE krijg je bijna niks extra. 4% extra damage en 4% extra hitpoints. Pff. Moet je daar een maand DE voor sparen....

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nice toch, weet je precies dat je BK lvl10 is over hoeveel tijd ;) (en 't gaat zo nog 'n tijdje door)

Pittige kluif deze CW, dat inschalen van Clan vs Clan, lijkt echt natte vingerwerk in Tweakers...
Paar keer wat minder actieve tegenstander gehad, waar we dus overheen liepen, dit wordt lastig of 'n fiasco.

Hier net op TH9 gaan de zaken goed, mi gusta!
Bleef op TH8 altijd tussen de 1200 en 1400 cups en had lekkere loots: 400k'ers...
Op TH9 was dat geheel anders, maar nu ik zo'n 1600 cupjes heb, zijn ook deze loots weer terug.

Toen TH9 klaar was direct 2 dure x-bows aangezet, veel muurtjes zijn alweer lvl7 en 8 vd 25 extra stuks.
Over 3,5 uur is m'n laboratory weer 'n level verder, haal ik 4 boompjes neer voor de 20-gems-achievement en gaat m'n CC naar level 5, voor 30 plekjes. Ook weer een upgrade van 5 miljoen goud, maar het kan, dus prima.

[ Voor 79% gewijzigd door CLB op 02-05-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:00

Ikzelf ga gewoon naar het bouw gedeelte en dan verwijder ik alles.
In die lijst kan ik zien wat er nog wel of niet geupgrade moet worden.
Waar het staat is weer een tweede.

Als iets niet stacked, dan upgraden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Heb ook tijden lang een excel-sheet gebruikt, ik ben aardig fanatiek, maar dat ging me echt te ver...

Nu met TH9 zijn het ook wat nieuwe defenses die ik eerst wil uppen naar het huidige niveau van wat ik heb staan (alles was TH8 maxxed-niveau) Dus ik heb gewoon 1 bouwer die de archertower upt, 1 bouwer die de nieuwe airdef upt, 1 bouwer die de Wizzardtower upt enzovoort enzovoort. Enige defense wat nu alweer maxxed is op TH9 zijn de giant bombs >:) Kreeg er 1 bij en vind ze er vanaf niveau 3 lekker uitzien zo :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iUHwICz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:02

Spooksel

Spooksel!

Mijn main clan heeft trouwens ook wel eens van die rare matches, de laatste ook (verloren daardoor).

Was een 40 tegen 40 CW en bij de tegenstander hadden de eerste 30 ong allemaal TH9 of beter, bij ons hield dat na de 15e ong wel op.

Grappig was dat alle TH8 lui bui ons dus een aanbevolen target had bij de tegenstander welke steevast op positie 36-40 stond. Terwijl we normaliter aanbevolen targets rond de 20-25 positie krijgen. Dat gaf wel aan hoe de verhoudingen waren :P Beetje jammer.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Spooksel schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:58:
Mijn main clan heeft trouwens ook wel eens van die rare matches, de laatste ook (verloren daardoor).

Was een 40 tegen 40 CW en bij de tegenstander hadden de eerste 30 ong allemaal TH9 of beter, bij ons hield dat na de 15e ong wel op.

Grappig was dat alle TH8 lui bui ons dus een aanbevolen target had bij de tegenstander welke steevast op positie 36-40 stond. Terwijl we normaliter aanbevolen targets rond de 20-25 positie krijgen. Dat gaf wel aan hoe de verhoudingen waren :P Beetje jammer.
Dat is bij tweakers1 dus nu ook. We gaan nog ons best doen maar ik heb er een hard hoofd in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:31

westergas

rikkie_pc

Bij tweakers3 lijkt onze tegenstander ook wat pittiger dan de afgelopen 10x (winning streak nog steeds 10/10 :P)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manstaat
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-10 21:21
Hi all, vroeg me al af of er een CoC van tweakers was en hier issie. Zou een van de leiders van TW2 of TW3 mij kunnen benaderen voor mogelijke invite? In de clan waar ik nu zit is de helft afk en de andere helft doet niks. Ik zoek dus wat actiefs. Aangezien TW2 een gaatje had kan ik misschien daar bij?

Nu ben ik lvl 46 en een beker aantal van 1130 op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
manstaat schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:37:
Hi all, vroeg me al af of er een CoC van tweakers was en hier issie. Zou een van de leiders van TW2 of TW3 mij kunnen benaderen voor mogelijke invite? In de clan waar ik nu zit is de helft afk en de andere helft doet niks. Ik zoek dus wat actiefs. Aangezien TW2 een gaatje had kan ik misschien daar bij?

Nu ben ik lvl 46 en een beker aantal van 1130 op dit moment
Je kan niet benaderd worden door iemand van tweakers, je moet zelf een verzoek doen. Zet je tweakersnaam bij het verzoek en je wordt hoogstwaarschijnlijk wel toegelaten als er plek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
zonoskar schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:40:
De upgrade van je Barbarian king naar level 2 is een beetje maf. Voor 12500 DE krijg je bijna niks extra. 4% extra damage en 4% extra hitpoints. Pff. Moet je daar een maand DE voor sparen....
Zojuist me Queen aangezet (vannacht) naar level 10 voor 50.000 Dark Elixer. Bij de Queen komt er maar ~3,7% bij dacht ik.
Over 4 dagen is ze klaar en dan heb ik zowel me Queen als King op level 10 waar ik ze dan eventjes laat. Eerst zijn me hoggs aan de beurt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:02

Spooksel

Spooksel!

Mjah, die BK upgrades zijn idd niet zo heel groot iedere keer. Maar je hebt verder toch nog niet zoveel boeiends te doen met je DE :P

Je zou kunnen gaan voor lv2 Gunstelingen of lv2 Hogs, maar dat is toch nutteloos als je nog maar net TH8 bent bijv. Ik zit al een flinke poos op TH8 en heb zelfs nog echt 0,0000 niks van DE aan onderzoek uitgegeven! Vechten gaat me meer dan prima af met de reguliere elixer troepen en alle DE gaat gewoon naar de BK.

Inmiddels is hij lv8, dan merk je toch wel dat ie aardig wat kan ten opzichte van al die massa's mensen waarbij hij hooguit lv2-3 is :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
ben ik niet met je eens, uiteraard hebben de "gewone" elixir troepen voorrang op TH8, maar ik zou juist zsm investeren in BK of duistere troepen, heb je later alleen maar profijt van.
En gunstelingen of hogs lvl4 zijn wel erg goed op Th8

[ Voor 13% gewijzigd door cypher21 op 02-05-2014 13:34 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Spooksel schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:30:
Mjah, die BK upgrades zijn idd niet zo heel groot iedere keer. Maar je hebt verder toch nog niet zoveel boeiends te doen met je DE :P

Je zou kunnen gaan voor lv2 Gunstelingen of lv2 Hogs, maar dat is toch nutteloos als je nog maar net TH8 bent bijv. Ik zit al een flinke poos op TH8 en heb zelfs nog echt 0,0000 niks van DE aan onderzoek uitgegeven! Vechten gaat me meer dan prima af met de reguliere elixer troepen en alle DE gaat gewoon naar de BK.

Inmiddels is hij lv8, dan merk je toch wel dat ie aardig wat kan ten opzichte van al die massa's mensen waarbij hij hooguit lv2-3 is :)
Ik had enkel me minions naar level 2 gebracht en verder ook niets uitgegeven aan DE troops. Nu echter de CW erin zit wil ik toch wel graag de hoggs hebben op een acceptabel level (minimaal 4). Gezien beide level 10 zijn, queen over 4 dagen, gaat al mijn DE naar mijn hoggs. Zat eerst te twijfelen om mijn wizards 5* te maken met elixer maar ik stop dat toch maar in de laatste upgrade voor mijn DE drills naar 6*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Ik heb king en queen op 5, maar heb DE vooral in Minions (lvl5) en Hoggs (lvl4) gestoken. Ben nu even wat reguliere troops aan het upgraden en mijn spells, maar zodra ik 50k DE heb gaan mijn Hoggs naar lvl5. En daarna mijn king en queen weer langzaamaan naar lvl 10.

Nu mijn healspell naar lvl5 aan het doen, later nog naar lvl6. Combi Hoggs en healspell is dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Famous schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:43:
Zat eerst te twijfelen om mijn wizards 5* te maken met elixer maar
ik stop dat toch maar in de laatste upgrade voor mijn DE drills naar 6*.
:/ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Eerst komen de balloons nog 6* zo dat ik wat meer kracht hebt voor de CW. Die zet ik over twee dagen aan en dan is het nog eventjes wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Dan zou ik eerder voor de wizards naar 5 gaan.
Ik vind balonnen zo nutteloos. Zelfs lvl6 balonnen zijn snel kapot :( Die mogen ze best wat sterker maken.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik doelde op het feit dat je niet eens wizzies 5 maakt om uit de delen maar voor eigen gewin gaat ;) Just kiddin'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Laatst online: 19:44
Verzoek gestuurd naar tweakers3 om te joinen. Ben een redelijk ervaren speler die weet wat hij doet.
Pagina: 1 ... 28 ... 102 Laatste