Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Frank_P schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:23:
Verzoek gestuurd naar tweakers3 om te joinen. Ben een redelijk ervaren speler die weet wat hij doet.
Heb je ook je C.V. mee gestuurd? :+

@CLB; Ja, wizzies was wel het plan maar de draken die ik doneer vind ik ook wel goed eigenlijk O+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank_P
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:50
Niet nodig Famous. Mijn basis spreekt voor zich :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Post dan een screenie of zeg niks...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Gezien ik eigenlijk nooit lang kan doen met mijn basis heb ik hem weer iets aangepast. Met de muren heb ik iets gespeeld zodat ik wat meer compartimenten kon maken, dit omdat een Healer/Giant combo nog wel eens 50% kon pakken inclusief een aantal storages. Daarnaast heb ik tegen een eventuele Dragon spamm de meeste balloons bovenin (het noorden) gelegd zodat die lekker wat damage doen voor ze bij mijn TH komen. Ben benieuwd hoe dit het gaat doen tegen Giant/Healer combo.

Ik ben van;
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/xldqn4.png

naar gegaan;
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/rr2n87.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:53
Moet toch even wat kwijt over de CW tegen Iron Lions.

Ik faalde mijn eerste aanval (100% mijn schuld)

Vervolgens wil ik 2e aanval doen. Koempert is online en ik vraag of het goed is dat ik 1 ster voor TH aanval mag pakken op nummer 4. Antwoord is nee. Klein half uurtje later online en meneer heeft zelf bij die target een TH aanval gedaan om 1 ster te pakken...

Moet het even kwijt dat ik dat erg vaag vind. Meneer is vast boos dat ik 1e aanval gefaald heb en verkoopt een nee om het vervolgens zelf te doen.

Voelt wat kinderachtig aan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Sleehond schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 18:59:
Moet toch even wat kwijt over de CW tegen Iron Lions.

Ik faalde mijn eerste aanval (100% mijn schuld)

Vervolgens wil ik 2e aanval doen. Koempert is online en ik vraag of het goed is dat ik 1 ster voor TH aanval mag pakken op nummer 4. Antwoord is nee. Klein half uurtje later online en meneer heeft zelf bij die target een TH aanval gedaan om 1 ster te pakken...

Moet het even kwijt dat ik dat erg vaag vind. Meneer is vast boos dat ik 1e aanval gefaald heb en verkoopt een nee om het vervolgens zelf te doen.

Voelt wat kinderachtig aan dit.
Hoe het gelopen is heb jijzelf al op de chat aangegeven aan Koempert, naast dit hebben God of War en ikzelf er ook wat over gezegd. Dit was inderdaad niet netjes om dit zo te doen maar dit zal niet zijn om jou "af te straffen" omdat bij jou een aanval niet helemaal lekker ging. Er zijn meerdere (waaronder ik en ook hijzelf) waar het niet helemaal lekker gaat.

Maar gezien Koempert zelf nog niet afreageert heeft vind ik het persoonlijk ook een beetje "kinderachtig" om meteen dit op een forum te plaatsen :+ Ik had zelf dan eerst een DM of iets gestuurd.

Niet dat ik het goed praat want het kwam ook op ons (rest van de "leiding") een beetje apart over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Eens met dat het vaag is en eens met de analyse van Fammy dat het een beetje voorbarig is om dit op het forum te plaatsen.

Nu door met de Clan war. Rossen die leeuwen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 19:31:
Eens met dat het vaag is en eens met de analyse van Fammy dat het een beetje voorbarig is om dit op het forum te plaatsen.

Nu door met de Clan war. Rossen die leeuwen!!
:)F :)F :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik speel nu een paar maanden maar blijf toch steeds tegen dezelfde vraag aan lopen die jullie vast wel kunnen beantwoorden: wat is nu eigenlijk het nut van je base defence upgraden? De eerste weken won ik bijna altijd als ik aangevallen word maar nu zie ik dat ik continu verlies. Dat ligt vast en zeker aan mijn base maar wat me ook opvalt is dat de tegenstanders zo enorm veel legers inzetten dat het haast niet anders kan dan dat ik verlies. Bouw ik extra defence en upgrade ik al mijn muren, de enemy zet 20 extra legers in en ik verlies alsnog.

Begin nu zelf het gevoel te hebben dat je net zo goed helemaal niets kunt upgraden in je defence omdat je bijna altijd verliest. De enemy kiest natuurlijk een base uit die er 'overwinbaar' uit ziet en dat is vaak vooral tegen tegenstanders die flink wat levels lager zijn lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Aghanim schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 20:31:
Ik speel nu een paar maanden maar blijf toch steeds tegen dezelfde vraag aan lopen die jullie vast wel kunnen beantwoorden: wat is nu eigenlijk het nut van je base defence upgraden? De eerste weken won ik bijna altijd als ik aangevallen word maar nu zie ik dat ik continu verlies. Dat ligt vast en zeker aan mijn base maar wat me ook opvalt is dat de tegenstanders zo enorm veel legers inzetten dat het haast niet anders kan dan dat ik verlies. Bouw ik extra defence en upgrade ik al mijn muren, de enemy zet 20 extra legers in en ik verlies alsnog.

Begin nu zelf het gevoel te hebben dat je net zo goed helemaal niets kunt upgraden in je defence omdat je bijna altijd verliest. De enemy kiest natuurlijk een base uit die er 'overwinbaar' uit ziet en dat is vaak vooral tegen tegenstanders die flink wat levels lager zijn lijkt me?
Persoonlijk kijk ik zelf altijd eerst naar de buiten en of de mijnen/pompen vol zitten. Mocht dit mij aanspreken (200k+/200k+/500+ DE) dan kijk ik naar de lay out en de levels van de defense. Als dit makkelijk te pakken is val ik meteen aan zonder na te denken :D . Als de tegenstander de defense (inclusief muren) hoog heeft ga ik kijken of ik het wel red om 75% van de buit te pakken. Je kan meer troops inzetten naar mate je stijgt qua TH level. Het is echter wel belangrijk om eerst goed je defense op te zetten anders lopen ze nog zo over je heen.
Heb vroeger wel vaker toen ik TH7 of TH8 was een TH10 base plat gelegd omdat zijn defense en muren een stuk lager waren.

De indeling van je tegenstanders gaat eigenlijk als volgt; Jij hebt een bepaald cup niveau (laten we 1400 aanhouden) en jij vindt mensen die in een range van 200 cups zitten. Dit betekend dus dat je mensen tot aan cup niveau 1200 en tot aan cup niveau 1600 kan tegen komen ongeacht het level van zijn TH. Dit werkt natuurlijk ook andersom. Een TH9 base die op 1590 cups zit kan dus iemand tegen komen van TH7 die op 1400 cups zit.

Het is daarom ook belangrijk om een juiste cup range te vinden waar jijzelf goede tegenstanders (inclusief loot) tegenkomt maar je niet wordt afgeslacht door de hogere levels. Nu weet ik zelf niet welk level jou TH is maar ik houd/hield het volgende aan:

TH7: ~1200 cups
TH8: ~1400 cups
TH9: ~1600 cups

Naast dit alles is het natuurlijk ook belangrijk om een goede lay out te hebben voor je basis. Dit kan op verschillende manieren waarvan ik zelf de fijnste een zogenaamde "farm" basis het beste vind. Dit betekend dat je je TH buiten je muren plaatst en je storages binnen in je muren om die zo goed mogelijk te beschermen. Naast dat je je storages goed beschermd is de kans ook groot dat tegenstanders enkel je TH kapot maken om enkele cups te pakken. Dit heeft twee grote voordelen;

1: Je krijgt een shield van 12 uur, dus mocht iemand enkel je TH pakken in de avond/nacht kan je niet meer aangevallen worden door iemand anders die eventueel wel voor resources gaat.
2: Je resources worden niet gepakt dus je kan de volgende dag lekker door met sparen voor je upgrades.

Het kan natuurlijk altijd zijn dat een hoger level je basis plat gooit of iemand toch voor je resources gaat ondanks dat je TH buiten staat maar het bovenstaande "volg" ik al een langere tijd en speel nog steeds dagelijks veel met plezier. Het plezier wat je aan het spel beleefd is natuurlijk ook erg afhankelijk van de clan waarin je speelt.

Als je zelf geen goede basis kan bedenken (wat logisch is!) of je wilt wat inspiratie op doen kan je bijvoorbeeld kijken op de site: http://clashofclansbuilder.com/
Hier kan je sorteren op je TH level en wat voor soort basis je zou willen zien (farm, defense, hybrid of clan war).

Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Geweldig voor de vrijdagavond:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2qbd5rd.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door RickvN op 02-05-2014 21:10 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Het is dat ik geen bril nodig heb maar anders :+
Het idee is in elk geval duidelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:22
Famous schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 20:52:
[...]

Persoonlijk kijk ik zelf altijd eerst naar de buiten en of de mijnen/pompen vol zitten. Mocht dit mij aanspreken (200k+/200k+/500+ DE) dan kijk ik naar de lay out en de levels van de defense. Als dit makkelijk te pakken is val ik meteen aan zonder na te denken :D . Als de tegenstander de defense (inclusief muren) hoog heeft ga ik kijken of ik het wel red om 75% van de buit te pakken. Je kan meer troops inzetten naar mate je stijgt qua TH level. Het is echter wel belangrijk om eerst goed je defense op te zetten anders lopen ze nog zo over je heen.
Heb vroeger wel vaker toen ik TH7 of TH8 was een TH10 base plat gelegd omdat zijn defense en muren een stuk lager waren.

De indeling van je tegenstanders gaat eigenlijk als volgt; Jij hebt een bepaald cup niveau (laten we 1400 aanhouden) en jij vindt mensen die in een range van 200 cups zitten. Dit betekend dus dat je mensen tot aan cup niveau 1200 en tot aan cup niveau 1600 kan tegen komen ongeacht het level van zijn TH. Dit werkt natuurlijk ook andersom. Een TH9 base die op 1590 cups zit kan dus iemand tegen komen van TH7 die op 1400 cups zit.

Het is daarom ook belangrijk om een juiste cup range te vinden waar jijzelf goede tegenstanders (inclusief loot) tegenkomt maar je niet wordt afgeslacht door de hogere levels. Nu weet ik zelf niet welk level jou TH is maar ik houd/hield het volgende aan:

TH7: ~1200 cups
TH8: ~1400 cups
TH9: ~1600 cups

Naast dit alles is het natuurlijk ook belangrijk om een goede lay out te hebben voor je basis. Dit kan op verschillende manieren waarvan ik zelf de fijnste een zogenaamde "farm" basis het beste vind. Dit betekend dat je je TH buiten je muren plaatst en je storages binnen in je muren om die zo goed mogelijk te beschermen. Naast dat je je storages goed beschermd is de kans ook groot dat tegenstanders enkel je TH kapot maken om enkele cups te pakken. Dit heeft twee grote voordelen;

1: Je krijgt een shield van 12 uur, dus mocht iemand enkel je TH pakken in de avond/nacht kan je niet meer aangevallen worden door iemand anders die eventueel wel voor resources gaat.
2: Je resources worden niet gepakt dus je kan de volgende dag lekker door met sparen voor je upgrades.

Het kan natuurlijk altijd zijn dat een hoger level je basis plat gooit of iemand toch voor je resources gaat ondanks dat je TH buiten staat maar het bovenstaande "volg" ik al een langere tijd en speel nog steeds dagelijks veel met plezier. Het plezier wat je aan het spel beleefd is natuurlijk ook erg afhankelijk van de clan waarin je speelt.

Als je zelf geen goede basis kan bedenken (wat logisch is!) of je wilt wat inspiratie op doen kan je bijvoorbeeld kijken op de site: http://clashofclansbuilder.com/
Hier kan je sorteren op je TH level en wat voor soort basis je zou willen zien (farm, defense, hybrid of clan war).

Succes! :)
TLDR; het antwoord is simpelweg ja!
Hoe goed je base ook is, als er iets te halen valt ga je er sowieso aan :)

Mocht je dicht tegen een dure upgrade is het enige advies dat ik kan je geven, is om je TH buiten je basis te plaatsen en te hopen dat iemand je sniped ipv voor je loot gaat.

Elke base zonder IT's is sowieso easy pickings.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Analoge
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-09-2024
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2qjk9ae.png

Weet iemand wat je hiermee krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
25 Gems

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
@Analoge; Dit is de "bekende" gembox. Dit is eigenlijk een zeldzame boom of iets wat gems geeft. Het verschil met bijvoorbeeld een boom is dat deze 25 gems geeft en je er maar maximaal één op je veld kan hebben. Als je er een ziet gelijk weghalen dus :).

@Steevo_s; Mooie uitleg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 21:14:
[...]

Het is dat ik geen bril nodig heb maar anders :+
Het idee is in elk geval duidelijk :D
Jij herkent hem gewoon niet, omdat ie groter dan 10 centimeter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:18:

[...]

Jij herkent hem gewoon niet, omdat ie groter dan 10 centimeter is.
Is toch gewoon gemiddeld :D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
@famous hij vroeg letterlijk wat ie ervoor krijgt :-P ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Steevo_S schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 12:50:
@famous hij vroeg letterlijk wat ie ervoor krijgt :-P ;-)
Dat is ook weer zo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

* Cassius klopt aan bij Tweakers clan :) .

Andere vriendenclan was gezellig, maar zeer inactief. Te weinig members voor clanwars. Ik moet toch iets als kersverse vader op de bank als de kleine op schoot slaapt?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

Cassius schreef op zondag 04 mei 2014 @ 02:12:
* Cassius klopt aan bij Tweakers clan :) .

Andere vriendenclan was gezellig, maar zeer inactief. Te weinig members voor clanwars. Ik moet toch iets als kersverse vader op de bank als de kleine op schoot slaapt?
We zien je request graag tegemoet ^^ Meld ook even je Tweakers username bij de request :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 16:54
Hoi Mensen,

Hier ook even, na de DM dat ik nog 1 kans kreeg ben ik zelf weggaan. Heb steeds meegedaan, deze war ook. Maar als ik zo een gezeik krijg ben ik weg. Dus have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

RuttoG schreef op zondag 04 mei 2014 @ 19:59:
Hoi Mensen,

Hier ook even, na de DM dat ik nog 1 kans kreeg ben ik zelf weggaan. Heb steeds meegedaan, deze war ook. Maar als ik zo een gezeik krijg ben ik weg. Dus have fun!
Zoals ook aangegeven word er niet gekeken naar TH level of welke troops je hebt. Er wordt gekeken naar hoe iemand aanvalt en of er een idee achter zit. Ik beslis dit nooit in mijn eentje, dus meerdere mensen zijn ontevreden geweest met je inbreng/aanvallen.

Bij jou was het zo dat je aan het begin dingen nog niet wist, die ging je toen toepassen en ging het beter, maar nu viel het ons toch weer tegen. Op een gegeven moeten we dan streng zijn en de regels voor iedereen net zo hard toepassen, of je nou TH7 of TH10 bent maakt niet uit. Vat ook vooral niet persoonlijk op, ik heb er ook mensen uit gekickt die ik persoonlijk graag mocht. Maar als we afspreken dat we vol voor de Clanwars gaan en dus alleen mensen die goed presteren in clan wars willen houden, dan houden we ons ook aan die afspraak, of je nou m'n beste vriend of worst enemy bent. Dat klinkt misschien vreemd, maar de clan gaat er uiteindelijk op vooruit, wat hetgeen is dat we willen.

Dat jij het gezeik noemt is je goed recht, maar dit soort opmerkingen zijn we inmiddels wel gewend van mensen die niet goed genoeg worden bevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Waarom ben ik uit de clan? Zonder bericht? Laatste CW 1e aanval gelijk 3 ster en 2e aanval 1 ster en volgens het boekje cc looten etc...

Heb zelf de clan niet verlaten... snap er dus niks van? Zeker gezien deze cw ik gewoon met 4 ster volgens mij heel behoorlijk heb gepresteerd met cc looten etc...

[ Voor 21% gewijzigd door Sleehond op 04-05-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:22
Vandaag MII gehaald, maar vervolgens door een mislukte aanval (49%) en een tegenaanval meteen weer weer op mijn gezet :(

Wel bizar hoe veel trophies een mislukte aanval kost itt tot wat je wint

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsenbv.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 09:27
Uit de clan gezet 3 weken geleden omdat ik inactief was. Had het helaas druk en had dit niet gemeld. Nu zie ik toch weer een tijd tegemoed met meer tijd. Aanvraag bij Tweakers3 gedaan voor een rejoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:47
@Odysseus
Tweakers2 zit vol dus vandaar dat ik je net geweigerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ugh, volgende clan wars tegen TEAM NL. Zeer vreemde matching. Hun members zijn veel verder dan wij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hebben wij ook al een week, die rare matchmaking.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-10 12:06

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

CLB schreef op maandag 05 mei 2014 @ 18:55:
Hebben wij ook al een week, die rare matchmaking.
Wij ook, 1 TH9, 2 TH8, 10 TH7 en de rest lager en we krijgen alleen maar TH9, gek dat je dan 3 dubbel wordt ingemaakt...

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Vind het maar bijzonder vreemd dat ik nog steeds geen antwoord heb waarom ik uit de clan ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 09:27

mvds

Totally awesome!

Sleehond schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:10:
Vind het maar bijzonder vreemd dat ik nog steeds geen antwoord heb waarom ik uit de clan ben...
Wat is "de" clan? Een van de Tweaker clans? Dan zal je waarschijnlijk zonder het te melden te lang inactief geweest zijn gok ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Mvds, nee hoor... iedereen kan bevestigen dat ik dagelijks te zien was in de chat, deed actief aan de cws mee (altijd 2 aanvallen) en zeker de laatste cw gewoon een heel goed resultaat. TH 8 is net klaar en level 65.

kortom slaat nergens op en het feit dat er in deze 24uur nog niet is geantwoord zegt mij al genoeg...

[ Voor 5% gewijzigd door Sleehond op 05-05-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Er bestaat ook nog zoiets als DM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-09 13:35
Ik zit in tweakers3, en ben nog niet super ver gevorderd ten opzichte van de rest. Maar wat ik me af vroeg, als er personen troepen vragen, defensie oid, zonder het noteren van een minimaal level, hebben jullie dan wat aan een barb of archer level 3 of wiz level 2?? Zeker als de top 10 om troepen vraagt...
Maar als ik niet genoeg doneer, vind ik het vervelend dat ik een scheef ratio heb. Het is geven en nemen, niet alleen maar nemen..

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Heb geen DM ontvangen CLB.

En mag ik hier niet "ongenoegen" uiten? Ik gedraag me toch, zit hier toch niet te vloeken? Ik mag deze mening toch publiekelijk maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:31

westergas

rikkie_pc

Curva schreef op maandag 05 mei 2014 @ 23:11:
Ik zit in tweakers3, en ben nog niet super ver gevorderd ten opzichte van de rest. Maar wat ik me af vroeg, als er personen troepen vragen, defensie oid, zonder het noteren van een minimaal level, hebben jullie dan wat aan een barb of archer level 3 of wiz level 2?? Zeker als de top 10 om troepen vraagt...
Maar als ik niet genoeg doneer, vind ik het vervelend dat ik een scheef ratio heb. Het is geven en nemen, niet alleen maar nemen..
Als er niet specifiek om een level gevraagd word en als het niet voor de CW is doneer ik gewoon, anders niet.

Ik let wel op mijn ratio, als het een beetje scheef loopt request ik gewoon een tijdje niet.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik heb DM gelezen en lach me helemaal suf. Laatste CW 3 ster aanval gedaan precies volgens boekje (cc luren en bk uitschakelen en dan town 100% kapot). 2e aanval 1 ster en ook netjes volgorde aangehouden. Beide targets ook aangevallen op moment dat beide targets nog 0 sterren hadden. Argument is dat ik ELKE cw fouten maak. Nonsens reden dus gezien mijn laatste cw.

Ik zie nog mensen in de clan die ik meerdere fouten heb zien maken bij cws. Zelfs mensen die 0 sterren pakken bij een aanval en rustig zeggen "ach lag nog half te slapen..." en daar werd niet op gereageerd en zit nog vrolijk in de clan. Ik noem de namen niet maar geval is dat dit soort personen door mogen in de clan.

vreemd.

Volgens argument heb ik dus lastste cw niet gepresteerd, terwijl ik 4 sterren had en 2x aanval volgens boekje. "Leiding" komt dus met een argument die nog geen 50% klopt. Kortom, uitleg zou op zn plaats zijn.

Als deze niet volgt ben ik echt direct voor 110% klaar met Tweakers 1 clan.

[ Voor 8% gewijzigd door Sleehond op 05-05-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Sleehond schreef op maandag 05 mei 2014 @ 23:17:
Heb geen DM ontvangen CLB.

En mag ik hier niet "ongenoegen" uiten?
Ik gedraag me toch, zit hier toch niet te vloeken? Ik mag deze mening toch publiekelijk maken?
Je mag alles wat je wilt, maar ik vroeg me af waarom DM geen betere keuze is, that's all!
Het betreft een paar mensen, 90% hier weet niet eens wie, wat, waar of waarom, zodoende...

Request again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net mijn basis weer aangepast. Iemand nog tips of opmerkingen >>
http://clashofclansbuilder.com/plan/403393

@sleehond, kom lekker naar dutch brothers (op uitnodiging). Relaxte clan, net alle inactievelingen verwijderd (na 3 berichten in postvak in en 5 dagen mogelijkheid tot geven van response). Gaan nu weer langzaam aan clanwars doen met zo'n 25 leden. Meeste zijn nog lvl 8 TH (zoals ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 23:42:
Heb net mijn basis weer aangepast. Iemand nog tips of opmerkingen >>
http://clashofclansbuilder.com/plan/403393

@sleehond, kom lekker naar dutch brothers (op uitnodiging). Relaxte clan, net alle inactievelingen verwijderd (na 3 berichten in postvak in en 5 dagen mogelijkheid tot geven van response). Gaan nu weer langzaam aan clanwars doen met zo'n 25 leden. Meeste zijn nog lvl 8 TH (zoals ik).
Onderin zou ik de SAM met de trap wisselen (maar dan wel onder de AA, dus rechts naast tesla). Links bovenin snap ik de tesla + 2 giant bombs niet. Als ze daar aanvallen is het in het midden (links dan) en dan komt die tesla niet snel omhoog. Ze zullen eerder naar beneden lopen.Ook rechts (bovenin) zal ik de trap naar de ingang verplaatsten. Tevens zal ik bij je bovenste AA een tesla plaatsen (je kan met je muren daar ruimte maken). Naast dat alles zou ik links onderin de mortar wisselen met de DE tank; zo heeft je mortar meer range (bovenin; onderin red die toch wel; en staat je DE tank toch lekker in de defense.

Tenminste zo zou ik het doen, maar iedereen denkt er natuurlijk anders over :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks famous, heb die mortier inderdaad verplaatst, ik ging altijd voor symmetrie maar daar staat hij toch echt beter. Giants bombs en traps ook enigzins verplaatst. Clanwar start binnenkort en gaan we kijken hoe basis zich houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Sleehond schreef op maandag 05 mei 2014 @ 23:32:
Ik heb DM gelezen en lach me helemaal suf. Laatste CW 3 ster aanval gedaan precies volgens boekje (cc luren en bk uitschakelen en dan town 100% kapot). 2e aanval 1 ster en ook netjes volgorde aangehouden. Beide targets ook aangevallen op moment dat beide targets nog 0 sterren hadden. Argument is dat ik ELKE cw fouten maak. Nonsens reden dus gezien mijn laatste cw.

Ik zie nog mensen in de clan die ik meerdere fouten heb zien maken bij cws. Zelfs mensen die 0 sterren pakken bij een aanval en rustig zeggen "ach lag nog half te slapen..." en daar werd niet op gereageerd en zit nog vrolijk in de clan. Ik noem de namen niet maar geval is dat dit soort personen door mogen in de clan.

vreemd.

Volgens argument heb ik dus lastste cw niet gepresteerd, terwijl ik 4 sterren had en 2x aanval volgens boekje. "Leiding" komt dus met een argument die nog geen 50% klopt. Kortom, uitleg zou op zn plaats zijn.

Als deze niet volgt ben ik echt direct voor 110% klaar met Tweakers 1 clan.
Niemand wordt zomaar gekickt. Mensen worden beoordeeld over meerdere CWs. De war hiervoor voerde je slechts 1 van de 2 aanvallen uit en haalde je ook nog eens 0 sterren.

Deze war ging 1 aanval goed en de ander haal je 1 ster op een zwakke th7, gooi je je wizards verkeerd neer waardoor je de th niet pakt en spawn je je healer als vrijwel al je troepen al dood zijn.

Het is makkelijk om naar anderen te wijzen, maar doe dat pas als je eigen handen schoon zijn.

Zoals bij iedereen kan je altijd terugkomen, maar dan moeten de aanvallen over het algemeen beter. 1x 3 sterren halen doet het em niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-10 18:13
Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 18:30:
Ugh, volgende clan wars tegen TEAM NL. Zeer vreemde matching. Hun members zijn veel verder dan wij.
Zelfde bij [GnL] ...
je kan van te voren al zien dat we deze niet of lastig gaan winnen.

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:00

crisp

Devver

Pixelated

Curva schreef op maandag 05 mei 2014 @ 23:11:
wat westergas ook al zegt: zolang het niet voor CW is is meestal alles welkom, en anders vragen mensen wel een specifiek level :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-10 12:06

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

De Koempert schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 01:32:
[...]

Niemand wordt zomaar gekickt. Mensen worden beoordeeld over meerdere CWs. De war hiervoor voerde je slechts 1 van de 2 aanvallen uit en haalde je ook nog eens 0 sterren.

Deze war ging 1 aanval goed en de ander haal je 1 ster op een zwakke th7, gooi je je wizards verkeerd neer waardoor je de th niet pakt en spawn je je healer als vrijwel al je troepen al dood zijn.

Het is makkelijk om naar anderen te wijzen, maar doe dat pas als je eigen handen schoon zijn.

Zoals bij iedereen kan je altijd terugkomen, maar dan moeten de aanvallen over het algemeen beter. 1x 3 sterren halen doet het em niet.
Ik zie je al zitten, met een papiertje en pen, alle aanvallen precies op te schrijven van iedereen en daarna een rapport uit te brengen over iedereen en dan de helft eruit kiepert terwijl je zelf waarschijnlijk ook vaak niet 6 sterren haalt.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

kuusj98 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 08:34:
[...]

Ik zie je al zitten, met een papiertje en pen, alle aanvallen precies op te schrijven van iedereen en daarna een rapport uit te brengen over iedereen en dan de helft eruit kiepert terwijl je zelf waarschijnlijk ook vaak niet 6 sterren haalt.
Wauw, wel eens van een oorlogslogboek gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
kuusj98 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 08:34:
[...]

Het gaat er ook helemaal niet om dat je 6 sterren moet halen. Iedereen maakt fouten. Afgelopen clanwars heb ik me een paar keer gruwelijk verkeken op een tegenstander (veel te hoog aangevallen) waardoor ik maar 3 sterren per war haalde. En in de laatste clanwar lurede ik het Clancastle leeg (helemaal volgens het boekje) maar bleken er toch nog 4 wizards in te zitten die mijn halve leger afslachtte.

Dat kan gebeuren en met name dat laatste was slordig. Maar het toont wel dat ik het probeer op de goede manier. En zo zijn er nog meer die het proberen, maar ook nog moeten leren. En daar is niets mis mee, niet iedereen is even ver in het spel. Zelfs onze beste spelers verkeken zich de afgelopen war op hun tegenstander.

Mensen die in onze clan worden aangesproken tonen al minimaal 3 wars aan dat ze niet of nauwelijks luisteren naar adviezen en steeds dezelfde fouten maken. Healspells gooien zodat reuzen er nauwelijks profijt van hebben (te ver naar achteren). Healspells gooien op boogjes. Helers spawnen als alles en iedereen al kapot is. Legers die alleen bestaan uit boogjes, barbs en wizards (6 mortieren op de grond en weg is je leger). Alle troepen maar in een hoek spawnen, zonder eerst de King, Queen en CC-inhoud te lokken. Maar 1x aanvallen (of zelfs helemaal niet). En zo zijn er nog een aantal structurele fuck-ups te zien.

Dit zijn allemaal zaken die al meerdere malen zijn gezegd en waar het gewoon fout blijft gaan. Wij hebben er binnen [Tweakers] voor gekozen om VOL voor de Clanwars te gaan. Daar kun je van vinden wat je wilt, maar het betekent wel dat we mensen willen die weten hoe je een Clanwar moet winnen, die luisteren naar adviezen en die ook een stevig (en duur) leger willen maken om winst te bereiken.

Ik stak elke Clanwar 150k in het vullen van de CW-clankastelen (40 a 50 wizards voor defence) en nog eens ruim 100k/200k in het vullen van CW-clankastelen voor de aanval. Mijn eigen legers in de Clanwar (incluus spreuken) kosten 1500 DE, en minimaal nog eens 100k aan elixer. 1 Clanwar kost mij dus minimaal 3000 Duister Elixer en 450K aan elixer. Daar leid ik dus ook bij winst verlies op, maar dan vind ik het nog acceptabel omdat er goud voor terugkomt. Maar bij verlies is het een dure hobby. Ik vind dat ik dan van mijn clangenoten wel een bepaalde inzet mag verwachten. En dat geldt ook voor diverse andere spelers in de clan, die dezelfde kosten maken.

Ik zit niet met een rode stift te controleren. Maar ik kijk wel veel aanvallen terug. Ook van spelers die ik beter vind dan mezelf, om er van te leren. Maar ik kijk zeker ook naar de mindere spelers, in de hoop ze iets bij te kunnen brengen. Helaas zijn er teveel die niets doen met adviezen. En als het de komende Clanwar met een aantal lieden niet veel beter gaat, dan zou het zo maar eens kunnen dat er nog 3 of 4 uitvliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
De maatregelen lijken mij gepast, mits het transparant is en er gewaarschuwd was.
Als relatief nieuw lid is het lastig om alle afspraken naar boven te halen en doelen te vinden.
Waar kan hier ook een afspraken/doelen lijstje over vinden.

Als iemand één cw of meerdere niet kan aanvallen mogelijk door zijn persoonlijke agenda, zie ik snel stemmen om hem te kicken. Zijn hier afspraken over? Wat todo met vakanties, etc.

Persoonlijk vind ik het jammer dat Leon/sleehond weg is, hij heeft mij van goed advies kunnen voorzien en een hoop uitgelegd. Klinkt strijdig aan zijn kick reden, maar ik kan niet de geschiedenis in kijken noch oordelen. Ik hoop dat jullie er samen uit komen, klinkt als of jullie verschillende verhalen van activiteiten hebben.

edit: wat doen we met wie wie aanvalt. Het is namelijk nog al verleidelijk om als eerste persoon 2x3 sterren te pakken door de onderste aan te vallen. Maar dan kunnen de kleinste van clan minder makkelijk een bijdrage leveren. Wordt er van ieder verwacht dat hij zij een competatieve tegenstander aanvalt, zonder te veel en te weinig grootheidswaanzin?

[ Voor 18% gewijzigd door SimpelenLeuk op 06-05-2014 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat laatste ja, bekijk wie je volledig denkt te kunnen rossen en dan inderdaad niet de laatste :)
Tevens zou ik ook nooit de laatste aanvallen, al is het maar om de warloot, waar ik echt niks aan heb.

Tot nu toe is het inderdaad wel wie het eerst komt, wie het eerst maalt, maar zin in schema's, online docs of wat dan ook hebben we (althans ik) niet. Ook de bevolen tegenstanders zijn vaak niet de beste is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
SimpelenLeuk schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:08:
De maatregelen lijken mij gepast, mits het transparant is en er gewaarschuwd was.
Als relatief nieuw lid is het lastig om alle afspraken naar boven te halen en doelen te vinden.
Waar kan hier ook een afspraken/doelen lijstje over vinden.

Als iemand één cw of meerdere niet kan aanvallen mogelijk door zijn persoonlijke agenda, zie ik snel stemmen om hem te kicken. Zijn hier afspraken over? Wat todo met vakanties, etc.

Persoonlijk vind ik het jammer dat Leon/sleehond weg is, hij heeft mij van goed advies kunnen voorzien en een hoop uitgelegd. Klinkt strijdig aan zijn kick reden, maar ik kan niet de geschiedenis in kijken noch oordelen. Ik hoop dat jullie er samen uit komen, klinkt als of jullie verschillende verhalen van activiteiten hebben.
Als ik online ben en ik zie dat een aanval fout gaat, dan geef ik direct feedback. Of dat nu een TH7 of een TH10 mede clanlid is. En dat geldt ook voor Koempert, Famous en CLB. Natuurlijk zien we niet alles (goddank, een leven buiten CW is echt een pré). Maar we kijken wel veel terug. Naar aanleiding van het laatste CW-debacle zijn een aantal spelers ook (ditmaal via DM) aangesproken. Één daarvan heeft op basis daarvan besloten te vertrekken. Dat vind ik jammer, want ik heb liever dat iemand op de juiste manier een bijdrage levert.

En nogmaals, het gaat niet over het aantal sterren wat je haalt. Als ik mijn leger in één keer spawn en al mijn spreuken verkeerd neergooi, dan win ik nog 3 sterren tegen een TH6. Maar dan hoop ik wel dat iemand me even aanspreekt en uitlegt wat ik fout doe.

En een keer niet aanvallen is niet erg, zeker niet als we winnen. En als je met vakantie gaat dan verwachten we echt niet dat je op het strand met een 'Sex on the beach' gaat Clanwarren. Gewoon even aangeven bij iemand van de leiding en even niet aan CC denken. En eventueel ga je (voor aanvang van de CW) tijdelijk uit de clan, zodat iemand anders je CW plaatsje kan innemen. Kan, hoeft niet.

Het lijkt allemaal heel hard en vervelend, maar het is gewoon een voortvloeisel van de keuze om echt voor de CW te gaan. Het werkt voor de leden die er WEL vol voor gaan en die flink doneren, bijzonder demotiverend als we steeds verliezen om dezelfde redenen.

Edit: en wat CLB zegt. Mijn uitgangspunt is dat ik minimaal ga voor mijn recommend target, maar meestal ga ik hoger zitten om de mensen onder mij ook ruimte te bieden. Ik val alleen aan als ik met redelijke zekerheid weet dat ik minimaal 2 sterren kan pakken. En meestal lukt dat. De eerste 2 clanwars pakte ik vrij eenvoudig 6 sterren, maar de afgelopen twee keer lukte het bij 1 aanval niet om 2 sterren te pakken.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoppa! op 06-05-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

En ik speel het spelletje voor de lol, dat kan natuurlijk ook he ;)

Ik voel me helemaal thuis in TW2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:01

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Misschien een idee om een clash of clash - tweakers clan wars topic te maken voor dit soort geleuter? Ik zit niet in jullie clan en ik zit eigenlijk niet op te wachten op al dit gebash.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
mvds schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:24:

Ik ook. Maar als je als clan voor de Clanwars gaat, dan is het een stuk lolliger als je wint.

zonoskar schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:25:

Misschien een idee om een clash of clash - tweakers clan wars topic te maken voor dit soort geleuter? Ik zit niet in jullie clan en ik zit eigenlijk niet op te wachten op al dit gebash.
Dan lees je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hoppa! schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:18:
Als ik online ben en ik zie dat een aanval fout gaat, dan geef ik direct feedback.
Of dat nu een TH7 of een TH10 mede clanlid is. En dat geldt ook voor Koempert, Famous en CLB.
Evenals andere clanleden die dit netjes doen... Ik voel me niet echt verheven met m'n 'elder-status'
Het is dat Famous smeekte om me elder te mogen maken eerlijk gezegd ;) Het is maar 'n stempeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
CLB schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:28:
[...]

Ik voel me niet echt verheven met m'n 'elder-status'
Ik wel, bijna Godlike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
CLB schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:28:
[...]

Evenals andere clanleden die dit netjes doen... Ik voel me niet echt verheven met m'n 'elder-status'
Het is dat Famous smeekte om me elder te mogen maken eerlijk gezegd ;) Het is maar 'n stempeltje.
O'Really? :+

Het is natuurlijk het CoC topic, maar ik heb ook geen zin om elke keer dit gezeur te lezen over Tweakers1. Iedereen weet nu wel dat Tweakers1 voor de CW's gaat. Wordt je gekicked dan staat er in het kick bericht waarom. Niet mee eens of wil je meer uitleg? Stuur de persoon die je gekicked heeft dan een DM.

We zijn een gezellige en zeer actieve clan zowel qua donaties als chatten. Door dit gezeik elke keer kan ik me voorstellen dat Tweakers1 een slechte naam krijgt of dat we zo streng zijn wat gewoon niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:01

FlyEragon

Alien Monkeys

Misschien een IRC kanaal voor de verschillende Tweakers Clans ? Dit topic is tenslotte bedoeld voor het spel als geheel en niet een communicatiekanaal voor losse clans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

mvds schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:24:

Dit geluid uit Tweakers2 begint een beetje te vervelen. Zoals Hoppa! al aangeeft is een spel een stuk leuker als je wint, of het nou Clash of Clans of Call of Duty is.

Mensen die gekickt zijn doen alsof zij de dupe zijn van de kick. Dat is dan jammer voor 1 persoon, naar dan kies ik toch voor de 30 man die anders de dupe zouden zijn van de slechte prestaties van de gekickte persoon. Ja het is misschien streng maar clan > individu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

De Koempert schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:49:
[...]

Dit geluid uit Tweakers2 begint een beetje te vervelen. Zoals Hoppa! al aangeeft is een spel een stuk leuker als je wint, of het nou Clash of Clans of Call of Duty is.

Mensen die gekickt zijn doen alsof zij de dupe zijn van de kick. Dat is dan jammer voor 1 persoon, naar dan kies ik toch voor de 30 man die anders de dupe zouden zijn van de slechte prestaties van de gekickte persoon. Ja het is misschien streng maar clan > individu
Het was meer als "pointer" bedoeld omdat jullie dit topic aan het kapen waren met het wel en wee van TW1 zonder meteen een report te moeten doen. :) En je kan prima winnen in CoC zonder allemaal regeltjes, wij (TW2) winnen de CWs ook. En mensen die gekickt worden omdat ze niet volgens jullie regeltjes aanvallen.

Zoals al verschillende keren aangegeven is dit het algemene CoC topic, en we kunnen hier praten over CoC. Ik denk dat er genoeg andere manieren zijn om clanzaken buiten dit topic om te regelen, toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
mvds schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:03:
[...]

Het was meer als "pointer" bedoeld omdat jullie dit topic aan het kapen waren met het wel en wee van TW1 zonder meteen een report te moeten doen. :) En je kan prima winnen in CoC zonder allemaal regeltjes, wij (TW2) winnen de CWs ook. En mensen die gekickt worden omdat ze niet volgens jullie regeltjes aanvallen.

Zoals al verschillende keren aangegeven is dit het algemene CoC topic, en we kunnen hier praten over CoC. Ik denk dat er genoeg andere manieren zijn om clanzaken buiten dit topic om te regelen, toch? :)
Dit doen wij dus ook enkel gaan de (oud)members toch hier posten en dan gaan wij er logischerwijs op in.
En de regels zijn enkel dat je een beetje je best doet in de CW voor de rest vragen wij helemaal niets. Geen donaties, geen activiteit, etc.

Daarnaast zijn er mensen via DM "gewaarschuwd" en als die hier een reactie plaatsen kunnen wij er verder ook niets aan doen.

Koempert bedoelt gewoon elke keer als er ook maar iets over Tweakers1 gezegd is dan is er wel weer iemand van Tweakers2 die zegt "oh, Tweakers2 is zo geweldig". Terwijl het daar hetzelfde gaat als in Tweakers1 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:41
Famous schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:11:
[...]
Daarnaast zijn er mensen via DM "gewaarschuwd" en als die hier een reactie plaatsen kunnen wij er verder ook niets aan doen.

Koempert bedoelt gewoon elke keer als er ook maar iets over Tweakers1 gezegd is dan is er wel weer iemand van Tweakers2 die zegt "oh, Tweakers2 is zo geweldig". Terwijl het daar hetzelfde gaat als in Tweakers1 ;).
Gewoon negeren of reageren naar diegene via DM.
Je hoeft niet te reageren buiten jullie normale communicatiekanalen.
Tuurlijk is het vervelend als je clan gebashed wordt door mensen die gekicked zijn. Snap ook best dat het moeilijk is er niet op te reageren. Maar het is wel mogelijk om het niet te doen.
Het is jullie manier van spelen. Dan is het jammer voor diegenen die gekicked zijn.
Ik ben in den beginne gekicked uit 1 (wat ik ondertussen wel snap en was nog voor de CW en ik mocht op zich wel terug komen overigens) en ook gekicked uit TW2, maar weer terug gemogen en mijn leven gebeterd.
Jullie stellen een bepaalde eis aan TW1. Jullie goedrecht. We kunnen het er allemaal niet mee eens zijn, maar dan zijn TW2 en 3 er ook gewoon nog.

En eh, TW2 is ook gewoon geweldig! ;)

/ontopic:
Wellicht kunnen we het in dit topic weer over tactieken en builds hebben. Ik zoek er nu nog eentje voor TH7. Moet alleen nog 1 tesla bouwen zodra ik 1m gold heb.
Dan heb ik iig alles opgebouwd ipv gaten in m'n TH7 dorp. :D

[ Voor 8% gewijzigd door Arunia op 06-05-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Arunia schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:27:
[...]
En eh, TW2 is ook gewoon geweldig! ;)
:o
/ontopic:
Wellicht kunnen we het in dit topic weer over tactieken en builds hebben. Ik zoek er nu nog eentje voor TH7. Moet alleen nog 1 tesla bouwen zodra ik 1m gold heb.
Dan heb ik iig alles opgebouwd ipv gaten in m'n TH7 dorp. :D
Ja, ik wil ook een goede layout voor TH7. En ik merk dat ik de tesla's toch wel redelijk begin te missen. Steeds meer hogere spelers rossen door mijn basis heen op zoek naar mijn bij elkaar geroofde DE ;w

Misschien moet ik toch maar weer wat zakken met cups. Maar dan mis ik ook weer de leuke loots van 500k+ die ik nu wel heb rond de 1400 cups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

mvds schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:05:
[...]

:o

[...]

Ja, ik wil ook een goede layout voor TH7. En ik merk dat ik de tesla's toch wel redelijk begin te missen. Steeds meer hogere spelers rossen door mijn basis heen op zoek naar mijn bij elkaar geroofde DE ;w

Misschien moet ik toch maar weer wat zakken met cups. Maar dan mis ik ook weer de leuke loots van 500k+ die ik nu wel heb rond de 1400 cups.
Hoever ben je binnen de TH7 qua upgrades van de muren en de andere gebouwen?

Ik ben namelijk heel lang op TH8 blijven hangen totdat ik niets meer kon upgraden behalve muren en toch verloor ik constant en vooral veel DE. Uiteindelijk maar besloten te upgraden naar TH9 en sindsdien krijgen ze het nauwelijks nog voor elkaar om DE te looten, terwijl mijn basis nog niet echt aangepast is. Ik ga in de loop van deze week de layout aanpassen, zodat straks weer alles netjes binnen de muren staat, wat er ook hoort te staan.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

thunder8 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:10:
[...]

Hoever ben je binnen de TH7 qua upgrades van de muren en de andere gebouwen?

Ik ben namelijk heel lang op TH8 blijven hangen totdat ik niets meer kon upgraden behalve muren en toch verloor ik constant en vooral veel DE. Uiteindelijk maar besloten te upgraden naar TH9 en sindsdien krijgen ze het nauwelijks nog voor elkaar om DE te looten, terwijl mijn basis nog niet echt aangepast is. Ik ga in de loop van deze week de layout aanpassen, zodat straks weer alles netjes binnen de muren staat, wat er ook hoort te staan.
Meestal upgrade ik alle verdediging en muren tot zijn max voor ik naar een hoger lvl ga :) Ik heb alle muren op paars en ben nu bezig met donker paars. Daarna ga ik mijn verdediging verder upgraden. Die zitten allemaal op hun max van TH6 nog. Ik ben ook nog niet zo heel lang TH7 hoor. Upgrades kosten behoorlijk wat. Die 200k per muurtje is al effe sparen voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:01

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik zit rond de 1900 met TH8 maar heb al wekenlang geen loots gehad van boven de 150K, wellicht misschien toch iets zakken ? Ik hield me nooit zo bezig met de trofeen, maar bij 2000 krijg ik aardig wat edelstenen denk ik vanwege kristaldivisie, dus nog ff doorbijten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
FlyEragon schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:36:
Ik zit rond de 1900 met TH8 maar heb al wekenlang geen loots gehad van boven de 150K, wellicht misschien toch iets zakken ? Ik hield me nooit zo bezig met de trofeen, maar bij 2000 krijg ik aardig wat edelstenen denk ik vanwege kristaldivisie, dus nog ff doorbijten denk ik.
Inderdaad ff doorknallen en dan zakken naar ~1400 cups _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Hoe gaat het met de CW in Tweakers1?
In Tweakers3 begint het een beetje minder te worden lijkt wel. Verliezen op zich vind ik niet zo'n probleem maar wel als dat door gebrek aan inzet is. Het aantal attacks in de huidige CW blijft gewoon ver achter bij de vijand en dat is zonde.

Zeker voor de hoge levels die draken doneren (doneren gaat echt perfect btw) is het erg zuur als de inzet achter blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
westergas schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:42:
In Tweakers3 begint het een beetje minder te worden lijkt wel. Verliezen op zich vind ik niet zo'n probleem maar wel als dat door gebrek aan inzet is. Het aantal attacks in de huidige CW blijft gewoon ver achter bij de vijand en dat is zonde.

Zeker voor de hoge levels die draken doneren (doneren gaat echt perfect btw) is het erg zuur als de inzet achter blijft.
Dat is/was precies het probleem welke wij ook hadden en daarom zijn wij er gewoon strenger in geworden zoals je ook wel kan lezen hier op het forum :+

Sinds de reorganisatie ging het erg goed! De laatste twee wars kregen we echter ziek goede tegenstanders waardoor we bijna onmogelijk konden winnen. Deze keer hebben we weer een redelijk hoge tegenstander maar ik denk dat deze wel te winnen is (Go Anne! :D )

Na deze war gaan we in elk geval weer goed kijken naar de afgelopen drie wars en eventueel actie ondernemen op de medespelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Famous schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:45:
[...]

Dat is/was precies het probleem welke wij ook hadden en daarom zijn wij er gewoon strenger in geworden zoals je ook wel kan lezen hier op het forum :+

Sinds de reorganisatie ging het erg goed! De laatste twee wars kregen we echter ziek goede tegenstanders waardoor we bijna onmogelijk konden winnen. Deze keer hebben we weer een redelijk hoge tegenstander maar ik denk dat deze wel te winnen is (Go Anne! :D )

Na deze war gaan we in elk geval weer goed kijken naar de afgelopen drie wars en eventueel actie ondernemen op de medespelers.
Klink goed, dat past zeker bij mijn manier van spelen.
Ik kijk het nog ff aan...dan op vakantie maar misschien meld ik me daarna wel aan bij tweakers1. Tegen die tijd zal ik zelf ook wel draakjes1 en wiz4 kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

westergas schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:56:
[...]

Klink goed, dat past zeker bij mijn manier van spelen.
Ik kijk het nog ff aan...dan op vakantie maar misschien meld ik me daarna wel aan bij tweakers1. Tegen die tijd zal ik zelf ook wel draakjes1 en wiz4 kunnen maken.
Soms wordt er geklaagd als ik een draakje ** geef in plaats van *** :+
Gelukkig binnenkort maar eens naar TH8, bijna alle muren klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
Ik denk dat ongeveer 1 vd 20 tegenstanders die ik vind loot hebben die hoger is dan 100k. Resources verzamelen door aan te vallen zit er dus niet echt in. Probleem dat dit waarschijnlijk bij mij veroorzaakt is dat ik ooit eens begonnen ben met CoC, mijn focus lag op TH om mijn mijntjes te upgraden en verder niet gekeken heb destijds. Nu ben ik onlangs weer begonnen met CoC mede vanwege de Tweakersclan maar kom ik nu tot de conclusie dat ik beter ook op andere upgrades had kunnen focussen... Al doende leert men, alleen het duurt wel heel lang om nu resources bij elkaar te krijgen om de rest ook te upgraden...

Als ik het over zou doen zou ik pas mijn TH upgraden als alle andere upgrades al gedaan zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door -MD- op 06-05-2014 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Ik ben net begonnen met CoC en zit nog rustig te turtelen (mijn stijl), want mijn builders zijn 24/7 bezig met bouwen dus het heeft nog niet echt bijzonder veel zin om echt keihard te gaan raiden. Laatst eens paar raids uitgevoerd en kan het goud wel in mijn muur stoppen.

Hoe serieus is het clan leven hier? Over een tijdje wil ik wel helpen met oorlog voeren, maar zit op moment nog rustig sterker te worden en mijn huidige clan troepen te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
westergas schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:42:

Ik heb steeds vaker het idee dat de eerste klappen in een CW beslissend zijn. Tot nog toe hebben we alle CW's waarbij we er vanaf het begin opvlogen vrij eenvoudig gewonnen. Echter, de twee CW's die 's nachts startte en waarbij we 's ochends al tegen een dikke achterstand aankeken hebben we verloren.

Ik denk dat dat deels komt omdat mensen, bij zo'n achterstand, domme dingen gaan doen en te grote risico's nemen. Ook zullen er mensen zijn die er bij een achterstand niet meer in geloven en niet aanvallen, of dat met een minder duur leger doen omdat ze geen groot verlies willen leiden. Als 5 mensen dat toen, dan scheelt dat al snel 7 a 8 sterren en krijg je een domino-effect. Ik blijf erbij dat allebei de verloren CW's gewonnen hadden kunnen worden als er 100% inzet van aanvallen was geweest.

Natuurlijk, onze tegenstanders de afgelopen 2 wars waren ziekelijk sterk, die matchmaking sloeg nergens op. Maar uiteindelijk verliezen we toch gewoon op basis van inactivtiteit en domme fouten. Trouwens, onze huidige tegenstander is ook veel en veel sterker dan wij. Maar met een goed leger kun je een veel sterkere tegenstander ook gewoon platleggen. Je moet er alleen in willen investeren. Net 36 lvl 4 hoggs losgelaten op een TH10 met Inferno. Speler zat 8 plaatsen boven mijn recommended target, maar wel gewoon 100% plat. Tja, het kost een bak aan DE, maar wel 3 sterren en een sterke tegenstander plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
4Real schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:18:
Ik ben net begonnen met CoC en zit nog rustig te turtelen (mijn stijl), want mijn builders zijn 24/7 bezig met bouwen dus het heeft nog niet echt bijzonder veel zin om echt keihard te gaan raiden. Laatst eens paar raids uitgevoerd en kan het goud wel in mijn muur stoppen.

Hoe serieus is het clan leven hier? Over een tijdje wil ik wel helpen met oorlog voeren, maar zit op moment nog rustig sterker te worden en mijn huidige clan troepen te geven.
Gewoon door blijven raiden!
Er zijn ook achievements die je kan halen waardoor je sneller je 3e en 4e bouwer kan aanschaffen met de gems.

Hoe serieus het clan leven is? Begin bij ongeveer 20 pagina's terug en lees alles vanaf daar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
4Real, je kunt ook gewoon je account wissen en stoppen met het spel. Geloof me, dat bespaart een hoop frustratie. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Eindelijk is me Queen ook level 10 en zijn beide heroes nu gelijk level. Als me balloons level 6* zijn kan ik me DE mooi in de hoggs om die asap naar level 5 te brengen.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/29ngqkm.png

Tevens hebben we nu een mooi resultaat met de CW gehaald met de laatste 5 aanvallen. 15 sterren en een aanval van hun afgeketst met 0 sterren :) Nu hopen dat het zo blijft doorgaan :D

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/30tnx3s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Zo horen CWs te gaan :)
Alleen zit CLB weer te prutsen ;) :>

[ Voor 45% gewijzigd door MeltedForest op 06-05-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja, maar, uhmm... klopt :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
CLB maar 46%?!?!?!

Dan weten we in ieder geval wie er de volgende rond uit gaat :p

Na een lange weg vorige week eindelijk de 2600 cups gehaald en nu mijn 5de bouwer beschikbaar (nu nog flink aanvallen voor een beetje goud om alle 5 bouwers aan het werk te houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Altijd leuk als die draken totaal de andere kant op gaan dan dat je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Mijn twee aanvallen zitten er op. Vol met de hoggs aan de gang en dan merk je het verschil tussen een lvl 4 en een lvl 5 healspell wel zeg. Tjonge. Met lvl4 healspell je lvl 4 hoggs in leven houden tegen een TH9 met geupte defenses is een hel, maar met lvl 5 healspells is het al veel makkelijker. Zelfs een TH 10 met Inferno 100% plat gekregen.

Jammer dat er in mijn 2e aanval 1 fuckin' bouwhutje overleefde. Mijn hele leger stond klaar om te meppen op dat hutje en toen was de tijd om. 5 sterren dus deze war, met tegenstanders ver boven mijn recommended target. Prima.

Volgende week heb ik lvl 6 healspell en daarna ga ik mijn hoggs naar lvl 5 brengen. Dan gaat het nog makkelijker. Al duurt die hogg-upgrade dan nog wel 2 weken.....pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Steevo_S schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:13:
CLB maar 46%?!?!?!

Dan weten we in ieder geval wie er de volgende rond uit gaat :p

Na een lange weg vorige week eindelijk de 2600 cups gehaald en nu mijn 5de bouwer beschikbaar (nu nog flink aanvallen voor een beetje goud om alle 5 bouwers aan het werk te houden).
Nee hoor :)
Hij heeft netjes geloot/geluurd/ge-whatever. Had alleen pech dat zijn draken een hele andere kant opvlogen (naar buiten ipv naar binnen) en het CC was wat lastig.

0 Sterren betekend niet per direct kick :+

(wat jammer is in dit geval... :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:32:
[...]

(wat jammer is in dit geval... :X )[/sup]
Sommige mensen hebben gewoon wat meer pech met hun aanvallen dan anderen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Hoppa! schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:26:
4Real, je kunt ook gewoon je account wissen en stoppen met het spel. Geloof me, dat bespaart een hoop frustratie. ;-)
Geloof me, dit advies wil je opvolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

De Koempert schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:57:
[...]

Geloof me, dit advies wil je opvolgen.
Beter voor je relatie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

MeltedForest schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:14:
Altijd leuk als die draken totaal de andere kant op gaan dan dat je wilt.
Dat bedoel ik dus, 85% en maar 1 ster omdat die draken alle kanten op vliegen behalve richting TH 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Het is t dus waard om lvl 5 ipv lvl 4 healing spel te hebben?

Wil bijna de twkr clan joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Brogala schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:59:
Het is t dus waard om lvl 5 ipv lvl 4 healing spel te hebben?

Wil bijna de twkr clan joinen.
Elke keer komt er 200 healing bij dus het is het zeker waard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:00:
[...]

Elke keer komt er 200 healing bij dus het is het zeker waard :).
Dit ja. Heel erg waard. Ik vind het verschil tussen 4 en 5 in ieder geval shocking. Kan niet wachten tot ik level 5 hoggs met level 6 healingspells kan combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
-MD- schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:06:
Ik denk dat ongeveer 1 vd 20 tegenstanders die ik vind loot hebben die hoger is dan 100k. Resources verzamelen door aan te vallen zit er dus niet echt in. Probleem dat dit waarschijnlijk bij mij veroorzaakt is dat ik ooit eens begonnen ben met CoC, mijn focus lag op TH om mijn mijntjes te upgraden en verder niet gekeken heb destijds. Nu ben ik onlangs weer begonnen met CoC mede vanwege de Tweakersclan maar kom ik nu tot de conclusie dat ik beter ook op andere upgrades had kunnen focussen... Al doende leert men, alleen het duurt wel heel lang om nu resources bij elkaar te krijgen om de rest ook te upgraden...

Als ik het over zou doen zou ik pas mijn TH upgraden als alle andere upgrades al gedaan zijn.
Iets langer zoeken of betere cup range vinden? Nu heb ik vandaag niet zoveel aangevallen maar dit is standaard zo eigenlijk. Helaas staan de 900k'er en de 780k'er er niet meer bij.
Laat de spells ook meestal weg (zo ver het kan) zodat ik wat meer winst overhoud qua elixer OF ik moest door een spell 100k+ meer kunnen pakken.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2epkklv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/6oftpw.png

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 06-05-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Famous schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:11:
[...]

Iets langer zoeken of betere cup range vinden? Nu heb ik vandaag niet zoveel aangevallen maar dit is standaard zo eigenlijk. Helaas staan de 900k'er en de 780k'er er niet meer bij.
Laat de spells ook meestal weg (zo ver het kan) zodat ik wat meer winst overhoud qua elixer OF ik moest door een spell 100k+ meer kunnen pakken.

[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik dankzij een spell 25k extra kan krijgen doe ik het ook hoor, gewoon winst toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De Koempert schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:36:
[...]

Als ik dankzij een spell 25k extra kan krijgen doe ik het ook hoor, gewoon winst toch?
Bedoelde elixer :).
25k gold boeit me niet zo, dat gaat sowieso wel lekker aan deze kant _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09 00:28
pfff wat een chaos bij tweakers3. De laatste 20min van de cw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
harmz schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:30:
pfff wat een chaos bij tweakers3. De laatste 20min van de cw.
Vertel...
Ben dol op sappige verhalen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
We stonden gelijk of bijna gelijk. En proace stuurt een bericht naar de clan met: AANVALLUH!!! Waarop iedereen online komt en het chaos is in de chat met lastminute doneren.En mensen die dom doneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 21:43
Nu 95-95 met nog ruim vier minuten te gaan. Anything can happen :P

edit:
Tweakers3 96-95 tegenstander.....

edit:
98-95 en nog ene minuut

edit:
Definitief gewonnen... Jeetje, de chat ingame was niet meer te volgen zoveel berichten :p

[ Voor 62% gewijzigd door -MD- op 06-05-2014 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
harmz schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 21:35:
We stonden gelijk of bijna gelijk. En proace stuurt een bericht naar de clan met: AANVALLUH!!! Waarop iedereen online komt en het chaos is in de chat met lastminute doneren.En mensen die dom doneren.
Choas in de chat kan niet :D
Dom doneren is dan wel weer een beetje jammer. In Tweakers1 staan we goed voor bij een redelijke sterke tegenstander. Gaat erg lekker deze war :).

Echter heb ik wel een lijstje van de laatste drie wars gemaakt met de prestaties en daar zitten wel gevolgen aan. Niet alleen qua prestaties maar ook qua negeren wat de leiding aangeeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmz
Doe maar serieus. krijgen de mensen die het goed doen een ster? Gelukkig is tweakers3 een stuk chiller, geen verplichtingen enzo.

Maar we hebben gewonnen. 98-95
Pagina: 1 ... 29 ... 102 Laatste