Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:47

JSchut

.....

Wij hebben op dit moment een beetje hetzelfde in de clan met clan wars. We zijn nog even aan het bedenken hoe we hier wat aan gaan doen. Onze problemen zijn vergelijkbaar met wat ik hier al lees. De grootste zijn:

- Mensen vallen te laag aan waardoor de mindere goden geen kans meer maken
- Wanneer een vijand z'n stadhuis er buiten heeft dan zijn er mensen die het stadhuis slopen en de aanval afbreken ipv proberen voor 50% (2de ster) te gaan.
- Mensen die niet gaan aanvallen omdat ze toch al denken dat we gaan verliezen. (Uiteindelijk bleek dat we wel hadden kunnen winnen)

We zijn nooit zo van het dingen opleggen geweest. We hebben wel ongeveer eens in de twee maanden een cuprun en deze is semi-verplicht. Al zullen we er niet voor kicken.

We hebben al over verschillende opties nagedacht maar we komen er niet uit.

Clan wars zijn wat mij betreft niet af. Het is eigenlijk een soort van beta versie. Er mist behoorlijk wat functionaliteit. Het is zeker niet slecht, maar het is gewoon niet af. Ik hoop dat ze de volgende update een hoop aanpassen/toevoegen. Bijvoorbeeld het kunnen legen van je war cc (bevestigd dat het komt maar niet wanneer), het kunnen opslaan van meerdere basissen (bevestigd dat het komt maar niet wanneer) en het uitsluiten van mensen voor de war.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
Ik ben er ook wel mee eens dat ik het niet handig vind dat er ineens allemaal mensen uit werden gemikt.
Een veel logischere gang van zaken had ik gevonden wanneer iedereen het verzoek had gekregen om van clan te wisselen als je geen interesse had in CW. En mensen hier dus even een dag de tijd voor te geven. Maar nee, mensen worden er zomaar uitgegooid en krijgen daar niet eens netjes een bericht over. Dat is gewoon niet netjes en daarover worden mensen (terecht) boos.

Maargoed, het is gebeurd en ik neem aan dat de heren ervan geleerd hebben O-)

Edit: en nog een kleine toevoeging:
Ik zag meerdere malen mensen klagen over het kiezen van een verkeerde tactiek bij het aanvallen in de CW. Als de hoge heren het zo goed weten, schrijf dan een handleiding en stuur die naar iedereen. In het algemene chatgedeelte mensen aanspreken, of die halve berichten die we tot nu toe hebben gekregen, werkt gewoon niet.

[ Voor 24% gewijzigd door PvT.Arj op 23-04-2014 09:25 ]

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-07 21:05
Hallo, is er een Tweakers clan waar je niet uit word gegooid omdat je voorrang geeft aan het echte leven tegenover een spelletje

Er wordt een bericht gestuurd om te reageren, ik heb niet gereageerd omdat ik een storing aan het oplossen was bij 1 van onze klanten! of had ik tegen mijn klant moeten zeggen: sorry, mijn CoC clan leiding wil een antwoord van mij dus ik laat uw fabriek en uw 150+ medewerkers wel stil staan totdat ik mijn CoC problemen heb opgelost...

Dus sorry dat ik niet zo actief ben als dat er gewenst is, maar om mensen er zomaar er uit te flikkeren...

Dus bij deze zoek ik een clan waar de druk niet zo hoog is realiteit niet zoek is en ik casual kan gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
Hoe is de sfeer in Tweakers 2 en 3? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:09
Vuikie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:24:
Hallo, is er een Tweakers clan waar je niet uit word gegooid omdat je voorrang geeft aan het echte leven tegenover een spelletje

Er wordt een bericht gestuurd om te reageren, ik heb niet gereageert omdat ik een storing aan het oplossen was bij 1 van onze klanten! of had ik tegen mijn klant moeten zeggen: sorry, mijn CoC clan leiding wil een antwoord van mij dus ik laat uw fabriek en uw 150+ medewerkers wel stil staan totdat ik mijn CoC problemen heb opgelost...

Dus sorry dat ik niet zo actief ben als dat er gewenst is, maar om mensen er zomaar er uit te flikkeren...

Dus bij deze zoek ik een clan waar de druk niet zo hoog is realiteit niet zoek is en ik casual kan gamen.
Als je goed had gelezen had ik je kunnen zien dat ik 2 keer hier over iets heb gepost
de clan [GnL] is een clan die jij zoekt, die zijn wij onlangs begonnen met wat tweakers (GoT No Life)

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
Razenko schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:27:
[...]

Als je goed had gelezen had ik je kunnen zien dat ik 2 keer hier over iets heb gepost
de clan [GnL] is een clan die jij zoekt, die zijn wij onlangs begonnen met wat tweakers (GoT No Life)
Dat haalt niet weg dat de actie van de 'leiding' van TW1 gewoon bizar is en je zo niet met mensen om gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-07 22:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wat een zeurpieten hier zeg.
Spelletje of niet, overal zijn regels. Als beleid netjes gecommuniceerd wordt, kan het uitgevoerd worden ook..
De een is er gewoon wat serieuzer mee bezig dan de ander.

Overigens, ik ben gister begonnen en bovenstaand commentaar is geheel vanaf de zijlijn.
Er zijn echter al tientallen spellen geweest in het verleden waar ik met Tweakers samen heb gespeeld en dat gaat altijd goed. Echter, Tweakers blinken zelden tot nooit uit, omdat er teveel casuals zijn.

Blijkbaar zijn er hier 3 Tweaker clans en is de een meer voor hardcore spelers dan de ander.
Lijkt me niet zo'n probleem.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik moet zeggen dat ik vanochtend een aanval heb uitgevoerd. Dit met wat erg goede tips van MrHanky.
Niet de gehoopte 3 sterren gehaald omdat ik net een seconde meer nodig had om het laatste gebouw de laatste klap te geven, maar de tips die ik heb gekregen en uiteraard de Level 3 draak ;).
Waren best goed.

Nu is het voor mij zo dat ik mijn draai in de gevechten nog moet vinden. Maar aldoende leert men.
TW2 is daarin net ietsjes makkelijker op de eerste kick ronde na. :P
Maar mocht snel weer terug komen. Heb daarop ook mijn speelstijl aangepast.

Maar ook ik kan niet regelmatig online zijn om te spelen. Maar wat ik kan en waar ik met CW moet meedoen (omdat ik uitgeloot ben) zal ik ook zeker mijn best doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanaticaxie
  • Laatst online: 18-12-2024
[quote]Vuikie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:24:

Er wordt een bericht gestuurd om te reageren, ik heb niet gereageerd omdat ik een storing aan het oplossen was bij 1 van onze klanten! of had ik tegen mijn klant moeten zeggen: sorry, mijn CoC clan leiding wil een antwoord van mij dus ik laat uw fabriek en uw 150+ medewerkers wel stil staan totdat ik mijn CoC problemen heb opgelost...

Dus bij deze zoek ik een clan waar de [s]druk niet zo hoog is.

Dit zijn uitspraken!

------------------------

Tweakers 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanaticaxie
JSchut schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:01:
Wij hebben op dit moment een beetje hetzelfde in de clan met clan wars. We zijn nog even aan het bedenken hoe we hier wat aan gaan doen. Onze problemen zijn vergelijkbaar met wat ik hier al lees. De grootste zijn:

- Mensen vallen te laag aan waardoor de mindere goden geen kans meer maken
- Wanneer een vijand z'n stadhuis er buiten heeft dan zijn er mensen die het stadhuis slopen en de aanval afbreken ipv proberen voor 50% (2de ster) te gaan.
- Mensen die niet gaan aanvallen omdat ze toch al denken dat we gaan verliezen. (Uiteindelijk bleek dat we wel hadden kunnen winnen)

We zijn nooit zo van het dingen opleggen geweest. We hebben wel ongeveer eens in de twee maanden een cuprun en deze is semi-verplicht. Al zullen we er niet voor kicken.

We hebben al over verschillende opties nagedacht maar we komen er niet uit.

Clan wars zijn wat mij betreft niet af. Het is eigenlijk een soort van beta versie. Er mist behoorlijk wat functionaliteit. Het is zeker niet slecht, maar het is gewoon niet af. Ik hoop dat ze de volgende update een hoop aanpassen/toevoegen. Bijvoorbeeld het kunnen legen van je war cc (bevestigd dat het komt maar niet wanneer), het kunnen opslaan van meerdere basissen (bevestigd dat het komt maar niet wanneer) en het uitsluiten van mensen voor de war.
Mee eens thnks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanaticaxie
[quote]arjanpvt schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:23:
Ik ben er ook wel mee eens dat ik het niet handig vind dat er ineens allemaal mensen uit werden gemikt.
Een veel logischere gang van zaken had ik gevonden wanneer iedereen het verzoek had gekregen om van clan te wisselen als je geen interesse had in CW. En mensen hier dus even een dag de tijd voor te geven. Maar nee, mensen worden er zomaar uitgegooid en krijgen daar niet eens netjes een bericht over. Dat is gewoon niet netjes en daarover worden mensen (terecht) boos.

Net als de vorige keer?

Tip 1 leiding moet luisteren om te regeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Bij Tweakers3 hadden we gisteren een discussie over de frequentie van CW's. Zelf vind ik 24/7 CW niet erg, het past er makkelijk in. Echter, 1 à 2 dagen tussen CW's vind ik ook goed.

Ik heb ook geen probleem met mensen die niet met CW mee willen doen, maar wel als daardoor 50% van TWK3 niet mee doet met een CW. Mensen uitsluiten vind ik dus wel een goede nieuwe feature :).

Tot nu toe hebben we 6 van 6 CW's gewonnen, dat wil ik wel graag doorzetten :D.

[ Voor 9% gewijzigd door JBrennan op 23-04-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2021

De Koempert

BuYaKasha!!

arjanpvt schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:23:

Edit: en nog een kleine toevoeging:
Ik zag meerdere malen mensen klagen over het kiezen van een verkeerde tactiek bij het aanvallen in de CW. Als de hoge heren het zo goed weten, schrijf dan een handleiding en stuur die naar iedereen. In het algemene chatgedeelte mensen aanspreken, of die halve berichten die we tot nu toe hebben gekregen, werkt gewoon niet.
Waar haal je al deze informatie vandaan? Er is niks "ineens" gebeurd, we hebben iedereen z'n gegevens sinds de 2e war bijgehouden, dus in het totaal over 10 aanvallen. Daarnaast is er netjes een bericht gestuurd waar ook iedereen de mogelijkheid wordt geboden om terug te keren in de clan als zij zich alsnog willen bewijzen in de CW.

Over je edit, lees je postvak in eens. Daar staan minstens 2 berichten in hoe de tactiek is en het is letterlijk meer dan 30x uitgelegd in de clanchat. Zoals ik eerder al aangaf, het houdt een keer op. We gaan niet van iedereen z'n 06 vragen om het even duidelijk uit te leggen.
Vuikie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:24:

Ik ben momenteel bezig aan mijn scriptie Neuropsychologie aan de Universiteit Utrecht, doe meerdere dagen wetenschappelijk onderzoek in de week en werk daarbij 2 dagen in de week en heb een huishouden te runnen samen met mijn vriendin. Misschien eens een cursusje time management volgen?
fanaticaxie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:53:
[quote]arjanpvt schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:23:

Net als de vorige keer?

Tip 1 leiding moet luisteren om te regeren
De leiding heeft ook geluisterd, naar de sterkere meerderheid in dit geval. Als leiding moet je ook de verantwoordelijkheid nemen om lastige beslissingen te maken en dit soort onzin over je heen te krijgen. Uiteindelijk is de meerderheid die een echte toevoeging heeft aan de clan beter af zo. Er is 20 man weg, maar m'n clancastle is alsnog binnen 1 minuut vol en de chat is net zo actief. Om even aan te geven wat de bijdrage was van de 20 man die weg zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door De Koempert op 23-04-2014 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
Er werd een bericht gestuurd waarin iedereen moest aangeven of ze actief wilden blijven in de CW of niet. Mensen die dat niet wilden, werden zonder waarschuwing eruit gegooid. Het was veel netter geweest om even te vermelden dat als ze niet actief wilden blijven in de CW, ze naar tweakers 2 of 3 moesten gaan en dat ze er anders uit gegooid werden. Dan hadden veel spelers lang niet zo boos gereageerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

Grappig om dit te lezen, CW heeft het spelletje echt een extra dimensie gegeven. Je moet er wel duidelijk voor kiezen, want het maakt het spel imho anders qua opzet binnen een clan. Nog afgezien van de gevechten in wars zelf die ook een andere aanpak vergen dan normale attacks.

In mijn clan hebben we er ook een stuk of 15 uitgegooid die niet actief waren, niet aanvielen of blijkbaar CW niet begrepen. Resultaat is na 2 verloren wars een rij van 4 keer winst.
Je hoeft helemaal niet 24/7 te spelen om gewoon je ding bij te dragen aan CW is mijn ervaring, al heb ik zelf dat ik om te winnen meedoe dus wat fanatieker ben ;)

Communicatie is wel belangrijk en wel zo netjes idd. Maar het is een feit dat 20 inactieve of ongeschikte leden in CW je de das omdoet en dat is erg frustrerend voor leden die er wel energie in steken en het spelletje snappen.

[ Voor 15% gewijzigd door MAher op 23-04-2014 10:55 ]

System | Suomalaiset Lehmät.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
De Koempert schreef op woensdag 23 april 2014 @ 10:23:

[...]

Ik ben momenteel bezig aan mijn scriptie Neuropsychologie aan de Universiteit Utrecht, doe meerdere dagen wetenschappelijk onderzoek in de week en werk daarbij 2 dagen in de week en heb een huishouden te runnen samen met mijn vriendin. Misschien eens een cursusje time management volgen?
Dit is dus exact waar mijn post over ging, hoe durf jij jouw'n privé leven te vergelijken met de mijne! Niet iedereen leeft zoals jij of heeft dezelfde dedication aan een spel zoals jij. We hadden geeneens de keuze, mensen moesten mee of weg.

Maar goed, ik heb een andere clan gevonden. Ik heb het idee dat ik mij daar meer thuis ga voelen dan in TW1.

Veel succes met de CWs en ik hoop dat jullie hoog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/X3ccJLohY8wGBYPPK34W5Apb/full.gif - boeiend joh, pixels.

Mijn air defence is back up! TH6 nu op 2 pompen na gemaxed and moving on! Stashes helemaal vol en klaar voor de volgende leuke unlocks oOo

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Vuikie schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:05:
[...]

Dit is dus exact waar mijn post over ging, hoe durf jij jouw'n privé leven te vergelijken met de mijne! Niet iedereen leeft zoals jij of heeft dezelfde dedication aan een spel zoals jij. We hadden geeneens de keuze, mensen moesten mee of weg.

Maar goed, ik heb een andere clan gevonden. Ik heb het idee dat ik mij daar meer thuis ga voelen dan in TW1.

Veel succes met de CWs en ik hoop dat jullie hoog komen.
Stop dan ook met het verder gaan van deze discussie?
Als mensen nog wat te zeggen hebben of vragen hebben stuur Koempert of mij dan een DM en laten we hier weer "normaal" on topic gaan.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Kan we merken dat onze clan een niet zo'n hele serieuze clan is ...

gisteren hebben we een CW gestart en gelijk brak de paniek uit in de chat en groeps app, niemand wist wat hij/zij moest doen ...

gelukkig hebben we een redelijk makkelijke tegenstander gekregen en is winst wel haalbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-07 14:42
Maar weer even ontopic.
Ik ben al langere tijd opzoek naar een goede CW/hybride opstelling.
Vanochtend even wezen kloten.
Is dit wat:

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/753th8_4.bmp

Iemand nog advies of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.FR
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-04 22:24
dn072 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:44:
Maar weer even ontopic.
Is dit wat:

[afbeelding]

Ik zou je CC met je DE opslag wisselen, dan is je CC lastiger te luren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
hmm, wil de spreukenfabriek upgraden, maar morgen begint de volgende clanwar...
drie sterren halen zonder spreuken is niet te doen :( keuzes/keuzes ...

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De bommen die ja in de hoeken hebt liggen hebben weinig nut (giant bombs). Gezien het volgende gebouw een stuk verder weg is zullen de troops een muur pakken in plaats van dat gangetje in te lopen.

Verder ziet die wel leuk eruit :).

@Cyo; Waarom kan je zonder spreuken geen 3* sterren halen?

[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 23-04-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

cypher21 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:46:
hmm, wil de spreukenfabriek upgraden, maar morgen begint de volgende clanwar...
drie sterren halen zonder spreuken is niet te doen :( keuzes/keuzes ...
Ik heb het nu ook inderdaad, niet echt ideaal. Vandaag/morgen de eerste war zonder spells, we zullen zien hoe het gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Famous schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:49:

@Cyo; Waarom kan je zonder spreuken geen 3* sterren halen?
Is niet te doen tegen TH9-TH10 basissen.
Ik val meestal met hogs aan met clanwars, dan heb je echt heelspreuken nodig.
Reuzen + helers redt ik geen drie sterren mee...
De Koempert schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:16:
[...]

Ik heb het nu ook inderdaad, niet echt ideaal. Vandaag/morgen de eerste war zonder spells, we zullen zien hoe het gaat :)
idd... Ik denk dat ik zsm twee keer aan ga vallen, en dan de upgrade aan zet. Dan zo lang mogelijk rekken bij de volgende CW en eventueel met wat gems de upgrade afrond voor ik aan val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
cypher21 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:21:
[...]

[...]

idd... Ik denk dat ik zsm twee keer aan ga vallen, en dan de upgrade aan zet. Dan zo lang mogelijk rekken bij de volgende CW en eventueel met wat gems de upgrade afrond voor ik aan val.
Dan wordt het inderdaad een ander verhaal!
Koempert doet (of nu deed?) het zelfde. Twee healers in je CC en zelf twee meenemen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Famous schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:23:
[...]

Dan wordt het inderdaad een ander verhaal!
Koempert doet (of nu deed?) het zelfde. Twee healers in je CC en zelf twee meenemen? :+
Enig alternatief zou idd zijn met een lading reuzen, helers en muurbrekers aan te vallen, maar die reuzen zijn te traag om een complete th9-10 basis te slopen.
Vandaar de aanval met hogs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
cypher21 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:25:
[...]

Enig alternatief zou idd zijn met een lading reuzen, helers en muurbrekers aan te vallen, maar die reuzen zijn te traag om een complete th9-10 basis te slopen.
Vandaar de aanval met hogs :)
TH10 wordt lastig als die een beetje ver is inderdaad. TH9 moet lukken, zo val ik standaard aan namelijk en dat werkt erg goed :).
Dit die ik vaak zonder heal spell al neem ik ze wel mee. Soms is het wel echt nodig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

cypher21 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:21:
[...]

[...]

Ik heb precies hetzelfde. Val ook altijd TH9/10 met hogs aan en dan zijn healspells eigenlijk wel een vereiste. Nu toch maar iets met giants en wizards proberen en dan zien we het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Of 9 draken en 40 boogjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Ja of wat je eerder zei met 3-4 healers, kan ook wel geinig zijn. Alleen zijn ze zooo traag. Dan zijn ze na 1 giantbomb en een wizardschot wel dood. Lastig lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAher
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05-2024

MAher

.. far and free ...

dn072 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 11:44:
Maar weer even ontopic.
Is dit wat:

[afbeelding]

Die bommen binnen de muren hebbben niet zoveel nut denk ik. Giant bombs zijn het beste tegen het kannonenvoer, en dat kan je beter voor je muren uitschakelen. Die gaan niet dat gat in.
Verder ziet het er wel goed uit vind ik.

System | Suomalaiset Lehmät.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik speel zowel op iPhone als op Android en merk toch wel dat ik bij Android geregeld een melding krijgen dat de server niet synchroon loopt. Dit heb ik op mijn iPhone, zo ver ik weet, sinds het nieuwe jaar al niet meer gehad.

Meer mensen hier last van? Volgens mij komt het vooral naar voren als ik naar tegenstanders zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Famous schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:53:
Ik speel zowel op iPhone als op Android en merk toch wel dat ik bij Android geregeld een melding krijgen dat de server niet synchroon loopt. Dit heb ik op mijn iPhone, zo ver ik weet, sinds het nieuwe jaar al niet meer gehad.

Meer mensen hier last van? Volgens mij komt het vooral naar voren als ik naar tegenstanders zoek.
Heb ik op de telefoon en nexus tab ook last van, op de ipad heel af en toe als ik heel snel naar tegenstanders zoek (op volgende drukken terwijl het dorp nog niet helemaal is geladen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
cypher21 schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:55:
[...]

Heb ik op de telefoon en nexus tab ook last van, op de ipad heel af en toe als ik heel snel naar tegenstanders zoek (op volgende drukken terwijl het dorp nog niet helemaal is geladen)
Dat inderdaad, en snel.. Tja met 3 seconde volgende klikken denk ik. Wel apart dat het op Android dan blijkbaar vaker voor komt.

Eens kijken of het aanhoud want wilde wellicht weer naar Android overstappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.FR
  • Laatst online: 24-04 22:24
Famous schreef op woensdag 23 april 2014 @ 13:53:

Af en toe inderdaad. Bij snel doorklikken tijdens het zoeken van te plunderen mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-07 13:50
H.FR schreef op woensdag 23 april 2014 @ 14:19:
[...]

Af en toe inderdaad. Bij snel doorklikken tijdens het zoeken van te plunderen mensen.
Same here...

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-07 14:42
Heel af en toe, een keer per week ongeveer.
Wel heb ik vaak last van tijdens het opstarten van het spel dat hij afsluit. (Xperia Z)
Meestal moet ik dan de appkiller even gebruiken en doet hij het weer, maar een enkele keer krijg ik het gewoon niet voor elkaar om hem op te starten, ik draai 4.3 met nova launcher.
Iemand anders wel eens last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Iedereen die speelt die ik persoonlijk ken hebben allemaal iPhone.
Wellicht even 4.4 op je Z zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
op android 4.4 draait ie top! En fullscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:51
Ik zit sinds vandaag in GnL. Bevalt goed. Goede donaties. Eerstvolgende CW toekijken. De CC zaten vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik zit sinds enkele maanden in TW1. Bevalt goed. Goede donaties. Eerstvolgende CW gelijk met de helft van de totale clan aanvallen gehad gewoon een keihard gemiddelde van 2 sterren per aanval. De CC's zijn nooit leeg.

[ Voor 3% gewijzigd door RickvN op 23-04-2014 19:45 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
In Tweakers3 gaat de CW weer goed. Waarschijnlijk blijven we door gaan met onze winning streak (klopklop).

De volgende CW kan rond 10:00 gestart worden, maar dan zit ik op mijn werk (en de ipad ligt thuis). Ik wil dan best vanavond rond 19:00 à 20:00 de volgende CW starten. Komt mij beter uit :p. Echter, dat betekent dat battle day tijdens Koningsnach/dag zich afspeelt. Zal ik de CW 1 à 2 dagen later starten? Ideeën?

[ Voor 0% gewijzigd door JBrennan op 24-04-2014 07:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 11:26

MeltedForest

Lenny-t

In Tweakers1 momenteel CW bezig, maar heb nog geen tijd gehad om aanval te doen. Maar nu is ongeveer iedereen al 2 of 3 sterren dus ik zie geen enkele manier hoe ik daar nog wat sterren aan toe kan voegen. Hopelijk volgende keer beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik zou gewoon Hoe dan ook aanvallen. Beter proberen dan helemaal niks doen. Jij leert er wellicht van en je clan heeft er ook iets aan. Daarnaast kun je altijd goud of elixer verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:02

westergas

rikkie_pc

JBrennan schreef op donderdag 24 april 2014 @ 07:55:
In Tweakers3 gaat de CW weer goed. Waarschijnlijk blijven we door gaan met onze winning streak (klopklop).

De volgende CW kan rond 10:00 gestart worden, maar dan zit ik op mijn werk (en de ipad ligt thuis). Ik wil dan best vanavond rond 19:00 à 20:00 de volgende CW starten. Komt mij beter uit :p. Echter, dat betekent dat battle day tijdens Koningsnach/dag zich afspeelt. Zal ik de CW 1 à 2 dagen later starten? Ideeën?
Ik kan wel 2x 5 minuten vrij maken voor een battle. Ook mét een paar oranje bittertjes achter de kiezen ;)
Maargoed ik ben dan ook een groot voorstander van de CW en wil er vol voor gaan.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
Ziet er naar uit dat we onze eerste CW gaan winnen, staat op dit moment 21-5 met nog maar 11 uur te gaan :)

al hebben wij wel 13/20 aanvallen gehad en zij nogmaar 5/20 .... dus even afwachten wat ze gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Razenko schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:40:
Ziet er naar uit dat we onze eerste CW gaan winnen, staat op dit moment 21-5 met nog maar 11 uur te gaan :)

al hebben wij wel 13/20 aanvallen gehad en zij nogmaar 5/20 .... dus even afwachten wat ze gaan doen
Beetje voorbarige uitspraak dan :P

Gister de 7e gewonnen, stonden na 12 uur met 82-10 achter, zij hadden echter al hun kruit al verschoten, en wij pas 9 aanvallen.
uiteindelijk met 89-87 gewonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
cypher21 schreef op donderdag 24 april 2014 @ 09:11:
[...]

Beetje voorbarige uitspraak dan :P

Gister de 7e gewonnen, stonden na 12 uur met 82-10 achter, zij hadden echter al hun kruit al verschoten, en wij pas 9 aanvallen.
uiteindelijk met 89-87 gewonnen
de aanvallen die ze hebben gedaan waren ook van hun sterkere op onze zwakkere.
deze zijn zonder problemen tegen gehouden, dus ik verwacht hier niet al te veel van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-07 14:45
bij tweakers2 hebben we gisteren met 100-70 gewonnen. Van de 90 aanvallen zijn er 83 uitgevoerd. Mooi resultaat dus.

Ik heb 2x met mass dragons L3 aangevallen en 6 sterren gepakt. Ook veel draken en wizzards gedoneerd dus zo'n CW spelletje is eigenlijk wel -ev maar goed dat boeit mij niets. Elixer heb ik toch wel genoeg en het winnen van een cw vind ik belangrijker dan de loot die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik heb gisteren 2 aanvallen gedaan.
Beide met een mooie level 3 draak. Thanks voor diegenen die gedoneerd hebben.
De eerste ging lekker, maar mistte op een paar seconden na het laatste gebouw.
De tweede kwam ik er achter dat je niet dezelfde aan kunt vallen 2 keer. Dat was wel wat minder.
Maar goed, die daarnaast gedaan, maar daar kreeg ik niet eens 1 ster. Dat was een dikke faal.
Had ook 2 luchtafweer staan, maar kwam er haast niet doorheen om die weg te halen.
Nahja, aldoende leert men en ben blij dat we zo netjes hebben gewonnen door de rest met wel skillz. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Mijn eerste CW gewonnen in Tweakers2 :D Zelf 4sterren kunnen behalen in 2matches dus er is nog ruimte voor verbetering, maar ik heb dan ook nog een lange weg te gaan.

Het samenspel in tweakers2 is trouwens echt top!

lets go for a 10win streak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
In Tweakers1 kregen we ook een leuke tegenstander met de war. De helft zat niet eens in een divisie en stond qua doneren ook op 0 - 0. We begonnen de war echt goed en iedereen haalde 2+ sterren (op een enkeling daar gelaten). Na meerdere aanvallen bleek het zelfs dat ze niets in het CW CC hadden gedoneerd en ze na 8 uur pas 4 aanvallen hadden gedaan. De mensen die nog een aanval over hebben vallen nu lekker hoog aan met maar één ster voor de loot bonus.
Leuk dat we winnen uiteraard maar had liever wat meer uitdaging gehad in de CW, dat maakt het toch wel spannender.

Gezien we ook redelijk wat mensen eruit gegooid hebben, waarvan een paar weer terug zijn, speelde we met 25 vs 25. Dit is toch wel wat lastiger dan 45 tegen 45. Op een gegeven moment hadden 8 spelers van ons dezelfde recommended target wat eigenlijk ruim boven hun niveau was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
is der nog iemand op zoek na een actieve clan ?
Ik heb zojuist bij mijn clan alle inactive spelers verwijderd en we zijn nu met 8 NL mensen over.
Om clanwars te doen hebben we er 10 minimaal nodig, dus ik zoek nog iedergeval mensen (liever meer offcourse) die willen joinen.
Clannaam= crazy rebels. onze levels zitten tussen de 43 en 97.
uiteraard kun je clanoudste etc. krijgen wanneer je actief bent.

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hankes
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09-2017
De Koempert schreef op woensdag 23 april 2014 @ 12:57:
[...]

Ja of wat je eerder zei met 3-4 healers, kan ook wel geinig zijn. Alleen zijn ze zooo traag. Dan zijn ze na 1 giantbomb en een wizardschot wel dood. Lastig lastig.
als je slim bent laat je ook wat gunstelingen los die vaak de luchtmijnen vast uit de weg ruimen 8)

http://www.twitch.tv/hankesnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:04

Spooksel

Spooksel!

De kleintjes misschien, volgens mij komen de zware luchtmijnen niet tevoorschijn voor ze .

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
hankes schreef op donderdag 24 april 2014 @ 12:53:
[...]

als je slim bent laat je ook wat gunstelingen los die vaak de luchtmijnen vast uit de weg ruimen 8)
De Seeking Air Mine gaat niet af door Minions dus dit maakt geen verschil.
De Kleine (rode dus) Air Mine doet weinig damage en hier kunnen ze dus ook zeker wel tegen.

Graag voortaan één bericht maken in plaats van twee achter elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Die kleine rode is een Air Bomb. Die kunnen trouwens de minions wel lekker doden als je ze goed plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
JBrennan schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:30:
Die kleine rode is een Air Bomb. Die kunnen trouwens de minions wel lekker doden als je ze goed plaatst.
En dan kan je weer lekker gold overmaken naar de ballonnenfabrikant om ze weer te laten maken.
Me archertower schieten ze ook met 1 seconde kapot dus liever dat of me Wiztower die er twee seconde over doet om een groepje te laten verdwijnen. Dit of Air Defense uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Die bom maakt er een hoop tegelijk kapot, en sneller dan een van de torens of AD dit kan.

Ik vind ze iig wel fijn die bommen. Ik gebruik vaak een hoop minions om de AD daarop te schieten zodat de heler niet geraakt wordt, 10-15 minions kunnen dan ook vrij snel die AD kapot krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ze hebben een kleine range ja.. maar dat heeft me wizard tower ook. Als jij net 0,5 tile van de bom vandaan vlieg is er niets aan de hand en de wizard tower pakt ze gewoon.

Tevens als jij alles een beetje upgrade is het een duur grapje om elke keer die dingen te vervangen. Als mijn ballonnen afgaan kan ik "al" 50k neerleggen om enkel die te vervangen en dan hebben we het nog niet over de giantbombs, normale bombs en traps. Als het even mee zit kan ik 140k+ betalen om enkel de traps te herladen. Daarbij komt dan ook nog eens de buit die ze eventueel gestolen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-07 18:58
Famous schreef op donderdag 24 april 2014 @ 13:37:
[...]

En dan kan je weer lekker gold overmaken naar de ballonnenfabrikant om ze weer te laten maken.
Me archertower schieten ze ook met 1 seconde kapot dus liever dat of me Wiztower die er twee seconde over doet om een groepje te laten verdwijnen. Dit of Air Defense uiteraard.
Ik val structureel aan met 20 level 4 minions in mijn setup en ik raak verreweg de meeste kwijt aan airbombs. Als je je minions op het goede moment lanceert zijn ze een krachtig wapen tegen archertowers en Gandalfbergjes. Je moet alleen zorgen dat je reuzen nog in de beurt zijn en dat die de towers bezig houden. 8 a 10 minions hebben een wizzardtower in no time plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
zeker waar, maar als je ze tegen krijg op die manier en ze pakken veel balloons en de giants de traps dan kan ik wel lekker gold neer leggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Ik snap niet hoe je 50k moet neerleggen om je Air Bombs te repareren. Op lvl 4 kosten die 6k stuk, en je hebt geen 8 van die dingen.

http://clashofclans.wikia.com/wiki/Air_Bomb

Een lichte overdrijving om je anti-trap mening kracht bij te zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
JBrennan schreef op donderdag 24 april 2014 @ 15:54:
Ik snap niet hoe je 50k moet neerleggen om je Air Bombs te repareren. Op lvl 4 kosten die 6k stuk, en je hebt geen 8 van die dingen.

http://clashofclans.wikia.com/wiki/Air_Bomb

Een lichte overdrijving om je anti-trap mening kracht bij te zetten? :)
Het kost me zelfs nog meer..

4x level 3 mine balloon = 20k
4x level 1 seeking mine = 60k

Zo kosten enkel de balloons me dus al 80k.

Ik had het dus over ALLE balloons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
Als AL je balloontraps afgaan heb je flinke pech. Gebeurt mij eerlijk gezegd bijna nooit, alleen als ik een 100% krijg. Daarnaast vind ik het persoonlijk gewoon waard, ze doen maar moeite om mijn basis te raiden. Verder zie ik best vaak dat een vlokje minions in 1 keer kapot gaat, dat een healer direct gepakt wordt. Vind ik het allemaal waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
JBrennan schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:13:
Als AL je balloontraps afgaan heb je flinke pech. Gebeurt mij eerlijk gezegd bijna nooit, alleen als ik een 100% krijg. Daarnaast vind ik het persoonlijk gewoon waard, ze doen maar moeite om mijn basis te raiden. Verder zie ik best vaak dat een vlokje minions in 1 keer kapot gaat, dat een healer direct gepakt wordt. Vind ik het allemaal waard.
+1 vooral die seeking mines op de helers/draken zijn top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Zeker waar!
Maar toch is het soms wel irritant als je dus 140k+ kwijt bent om traps te herladen en ook nog eens flink gerost bent. Ben je al 300k+/300k+/2k DE+ kwijt en dan kan je ook nog ff die traps bij lappen :+ .

Moet zeggen, sinds ik wat verder ben in TH9 wordt ik amper nog flink aangevallen en me basis doet het zowel in CW en normaal erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ja, die herlaad kosten zijn soms echt belachelijk :(

Ik werd gister aangevallen door 8 lvl 4 pekkas en wat andere zooi, dorp was "maar" voor 78% gesloopt, maar het kostte me 78k elixir om de xbogen te herladen, en nog eens 110k goud voor de rest :(
Daarnaast had ie 2k duister, 380k goud en 250k elixir gejat ....
was er eentje die aardig pijn deed aangezien ik bijna de 7 miljoen goud voor een clankasteel upgrade bij elkaar had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
In het begin op TH9 werd ik iedere nacht wel gepakt. Als je je active defenses begint up te graden loopt dat wel terug. Als je je muren ook gaat upgraden, dan loopt het verder terug. Donkerpaars of skull walls schrikt toch af op de een of andere manier. En traps zie je niet. Dus je kan ze max hebben en je active/passive defenses heel laag, dan pakken ze je toch.

Kan iemand trouwens de ledenlijst van TWK3 bijwerken? Of mij daartoe rechten geven? :9~

[ Voor 11% gewijzigd door JBrennan op 24-04-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op donderdag 24 april 2014 @ 16:07:
[...]

Het kost me zelfs nog meer..

4x level 3 mine balloon = 20k
4x level 1 seeking mine = 60k

Zo kosten enkel de balloons me dus al 80k.

Ik had het dus over ALLE balloons.
Waarbij die seeking-mines natuurlijk niets te maken hebben met minions. Daar reageren ze namelijk niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenedig
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-05 18:30

jeroenedig

jeroenedig.nl

King Halil heeft 'zomaar' TW1 verlaten. Net nu de nieuwe CW begonnen was en hij een draak gehad had van Koemp.

Beetje jammer. Let er dus op met het toelaten in je clan.

jeroenedig.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

jeroenedig schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:53:
King Halil heeft 'zomaar' TW1 verlaten. Net nu de nieuwe CW begonnen was en hij een draak gehad had van Koemp.

Beetje jammer. Let er dus op met het toelaten in je clan.
Bedankt voor het bericht Jeroen!

Ik dacht dat ik em lvl 5 wizards had gegeven, maar was een lvl 4 draak van Anne, waarna ie na een uur opeens weg was. Het verzoek dus of Tweakers2 en Tweakers3 hem erbuiten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
De Koempert schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:58:
[...]

Ik dacht dat ik em lvl 5 wizards had gegeven, maar was een lvl 4 draak van Anne, waarna ie na een uur opeens weg was. Het verzoek dus of Tweakers2 en Tweakers3 hem erbuiten houden.
Tweakers4 hoeft er niet op te letten? Want die vind jij noob ofzo?
Beetje jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Vorige CW mooi resultaat voor eerste CW met de reorganisatie in TW1. Komende cw moet ook niet heel lastig zijn met die plastic muurtjes van ze.... Echter wel veel th9/10 dus evt wel sterke troops vanuit hun.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Mn goudopslag zit afgetopt...
Als ik nu mn warloot in uit mn CC, is mn te innen goud dan foetsie of blijft 't erin, omdat de opslag vol is?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
CLB schreef op donderdag 24 april 2014 @ 22:34:
Mn goudopslag zit afgetopt...
Als ik nu mn warloot in uit mn CC, is mn te innen goud dan foetsie of blijft 't erin, omdat de opslag vol is?
Denk dat het het zelfde is als mijnen/pompen.
Hij topt hem af totaal je storages vol zitten en de rest behoud die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Nieuw Tweakers1 lid meldt zich :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Nieuw lid? Heb niets voorbij zien komen vanmorgen?

Afgelopen war ging lekker! Alle aanvallen zijn gebruikt en dik gewonnen :).

Ik zal vanmiddag even de lijst aanpassen in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilkay
  • Laatst online: 07-07 08:29
Ilkay hier! Ik ga nu twk1 joinen, vorige clan ook niet geweldig qua CW's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Welkom :+

Eventjes 2 dagen wachten en dan kan je mee doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

Meteen weer goede nieuwe leden sinds de reorganisatie, net als de vorige keer toen we ook een storm aan kritiek ontvingen. Toch gaat de clan elke keer vooruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
De Koempert schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:52:
Meteen weer goede nieuwe leden sinds de reorganisatie, net als de vorige keer toen we ook een storm aan kritiek ontvingen. Toch gaat de clan elke keer vooruit :)
En de war dik gewonnen, met veel uitstekende aanvallen. Zeker ook van onze minder ver gevorderde spelers. Oftewel, pijnlijke maatregel, maar wel resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Zo is t! En een x lekkere loot. Lang geleden. Volgende week wizz 5 klaar en gaat minion 3 aan. Lekker doorbreken met Cw's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenedig
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-05 18:30

jeroenedig

jeroenedig.nl

https://vine.co/v/Mn0Q15Wdi5H vind hem wel grappig :)

jeroenedig.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hahah heerlijk!

En ging het hier wel iets harder erop volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-07 14:45
De Koempert schreef op donderdag 24 april 2014 @ 18:58:
[...]

Ik heb hem net geweigerd in tweakers2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 21:56
Ik heb zojuist een apply gedaan voor Tweakers clan. (1250 trophies, lvl 50)

In game naam: Simple

Edit: en nieuwe applynmet even stukje tekst erbij

[ Voor 33% gewijzigd door SimpelenLeuk op 26-04-2014 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Aah, ik had op het forum gekeken maar ik zag niets staan. Ik heb je aanvraag daarom geweigerd in TWK1 gezien je een standaard berichtje had.

Wil je weer joinen moet je even 24 uur wachten voor je een nieuwe request kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Geen probleem, ik meld mij morgenvroeg ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Koempert

De Koempert

BuYaKasha!!

SimpelenLeuk schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 16:01:
Geen probleem, ik meld mij morgenvroeg ingame :)
Je komt ook o.a. voor de CWs? We zien je request iig graag tegemoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Yup, heb er al 6 succesvol mee kunnen doen bij de vorige clan.

Maar die clan was scheef.
- hoge spelers vielen lage aan, waardoor de lager niks konden.
- de meeste pushte hun TH lvl zonder te werken aan verdediging.

Ik heb er zin in. Moet nog wel de 24 volmaken, ben nu 'gebannend' . door vorige apply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-07 10:25
Weet iemand wat je als clan-oudste kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Mensen kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Wat is dit toch een klote spel :) verslavend, maar je moet zo lang wachten op alles. Ik probeer mijn TH8 dorpje te maxen, maar upgrades kosten allemaal 800k-2M aan goud/elixer. Om maar niet te spreken van upgrades waar DE voor nodig is. Ik krijg ca 700 DE per dag binnen en de upgrade naar minion lvl2 is al 10k DE. 2wk wachten dus. En dan wil ik de hogrider natuurlijk ook upgraden, 4wk dus. Pff. Goud en elixer komen ook maar met 250k per dag binnen (met alle mijnen op lvl11, dus sneller minen kan niet) als je niet aangevallen wordt. Hoe doen jullie dat met lvl9 dorpjes, ik denk dat je dan helemaal lang moet wachten. Dorpen raiden kan wel, maar vaak levert dat maar 200k op, terwijl het ook 200k kost.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
zonoskar schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:29:
Wat is dit toch een klote spel :) verslavend, maar je moet zo lang wachten op alles. Ik probeer mijn TH8 dorpje te maxen, maar upgrades kosten allemaal 800k-2M aan goud/elixer. Om maar niet te spreken van upgrades waar DE voor nodig is. Ik krijg ca 700 DE per dag binnen en de upgrade naar minion lvl2 is al 10k DE. 2wk wachten dus. En dan wil ik de hogrider natuurlijk ook upgraden, 4wk dus. Pff. Goud en elixer komen ook maar met 250k per dag binnen (met alle mijnen op lvl11, dus sneller minen kan niet) als je niet aangevallen wordt. Hoe doen jullie dat met lvl9 dorpjes, ik denk dat je dan helemaal lang moet wachten. Dorpen raiden kan wel, maar vaak levert dat maar 200k op, terwijl het ook 200k kost.
Als een dorp raiden je 200k kost, dan doe je echt iets fout. Je leger is dan te duur, om te beginnen.

Met een leger van 90k kun je, als je een beetje goed zoekt, easy tegenstanders vinden waarbij je 200k/200k kunt binnenhalen. Ik heb mijn pompen en mijnen nog lang niet allemaal op lvl11, maar heb geen enkele moeite om mijn bouwers aan de gang te houden, ook niet in een periode waar de upgrades gewoon 5 miljoen goud kosten.

Maar dat het een klotespel is, dat ben ik met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Hoppa! schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:39:
maar heb geen enkele moeite om mijn bouwers aan de gang te houden, ook niet in een periode waar de upgrades gewoon 5 miljoen goud kosten
Ik heb nu 3 bouwers die niks zitten te doen omdat ik aan het sparen ben voor upgrades voor mijn draken. En het goud gaat op aan muurtjes. 200k per muurdeel is heel wat.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 593118

Ben sinds vorige week bezig met mijn eigen website over Clash of Clans spel. Hebben jullie tips? Url: Clash of clans website.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 593118 op 28-04-2014 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
zonoskar schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:46:
[...]

Ik heb nu 3 bouwers die niks zitten te doen omdat ik aan het sparen ben voor upgrades voor mijn draken. En het goud gaat op aan muurtjes. 200k per muurdeel is heel wat.
It's all about planning. Muren hoef je niet allemaal in 1 keer te doen, je kunt ook elke keer als er een bouwer vrijkomt 2 of 3 muurtjes doen. Zo heb ik het in ieder geval grotendeels gedaan en mijn muren zijn nu allemaal level 7 en een stuk of 60 inmiddels lvl 8 (500k per stuk). Mijn muren ben ik nu even mee gestopt, omdat ik eerst mijn wizardtowers en xbows een level omhoog wil doen (elk 5 miljoen per stuk, de wiztowers zelfs iets meer). Nog 2 wizardtowers te gaan en dan is dat project afgerond. Hell of a job, maar daarna staat er ook wel echt een basisje.

Als ik met die wizardtowers klaar ben, dan ga ik weer verder met de muren, in combinatie met een aantal nog wat 'goedkopere' upgrades zoals Canons (3,2 miljoen per stuk) en Teslas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Anoniem: 593118 schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:56:
Ben sinds vorige week bezig met mijn eigen website over Clash of Clans spel. Hebben jullie tips? Url: Clash of clans website.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Kun je niet beter gewoon de bestaande Wiki vertalen?
Pagina: 1 ... 27 ... 102 Laatste