Ga jij maar lekker CC's looten hoorFamous schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:56:
[...]
Ik neem niet een hogg mee om de CC te looten. Als ik denk dat het me niet gaat lukken met met 4 goblins alles te lurken dan sla ik de basis over voor iemand die wel hoggs heeft
Gewoon voor beide als je lighting gebruik.Spooksel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:58:
Zelfs al is een CC niet direct makkelijk leeg te halen, dan nog knal je een bliksem erop zodra die troepen uiteindelijk WEL naar buiten komen.
Ik zie echt zoveel herhalingen waarbij men opent met een bliksem op een willekeurige mortar of wat stukjes muur, echt wtfbliksem = voor CK troepen!
@Koempert; toch 10% loot
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Zitten wel wat leuke 'lage' tussen alleen die zijn binnen 2 min plat en moet je wel een hoge pakken...H.FR schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:54:
[...]
Ah, oké. Had de indruk dat we wat weinig lage kregen, maar dat zal wel aan mij liggen
jeroenedig.nl
Ja, maar ik ga geen lage pakken als iemand die lager is dan ik ook 3 sterren kan pakken.jeroenedig schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:10:
[...]
Zitten wel wat leuke 'lage' tussen alleen die zijn binnen 2 min plat en moet je wel een hoge pakken...
Helaas denkt niet iedereen hetzelfde zoals jijH.FR schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:11:
Ja, maar ik ga geen lage pakken als iemand die lager is dan ik ook 3 sterren kan pakken.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Zo wordt er in TWK1 wel gedacht in elk geval.Spooksel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:14:
[...]
Helaas denkt niet iedereen hetzelfde zoals jijD'r zijn er nog genoeg die ff snel een lowby affakkelen omdat ze geen zin hebben om er heel veel resources/moeite in te steken.
De laatste 6 houden we sowieso over voor de laagste van onze clan.
Of het omgekeerde, mensen die de nr1 of 2 pakken en alleen de TH rossen.Spooksel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:14:
[...]
Helaas denkt niet iedereen hetzelfde zoals jijD'r zijn er nog genoeg die ff snel een lowby affakkelen omdat ze geen zin hebben om er heel veel resources/moeite in te steken.

Die hebben wij (NL 18+ II) niet meer, hehe...
Als je bij anderen zo goed als zeker ook maar 1 kan pakken is dat wel een goede zetDe Koempert schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:16:
[...]
Of het omgekeerde, mensen die de nr1 of 2 pakken en alleen de TH rossen.
Nog niet voorgekomen bij mij, maar als ik bij beide 1 ster kan pakken kies ik voor de hoogste.
Kan iemand bij de lagere meer sterren proberen te pakken.
Sit back, relax and enjoy:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Wie photoshopped er weer even een paars muurtje tussen om hem te irriteren?
Heel nice,
Hoelang ben je bezig geweest met TH8? en met alle walls?
[ Voor 4% gewijzigd door -WarAx- op 22-04-2014 15:26 ]
Achja, beetje sparen heh voor als m'n TH9 klaar is
Spooksel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:23:
Wie photoshopped er weer even een paars muurtje tussen om hem te irriteren?
Ik vond een screenshot van november 2013 met TH7 erop...-WarAx- schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 15:23:
Heel nice,
Hoelang ben je bezig geweest met TH8? en met alle walls?
[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 22-04-2014 16:12 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
@Famous
Vanwaar de kick/ban uit [Tweakers]? Ik heb elke war tot nu toe actief meegedaan.. (username: Wouter)
Als ik terug wil joinen krijg ik de mededeling dat ik gebanned ben..
Vanwaar de kick/ban uit [Tweakers]? Ik heb elke war tot nu toe actief meegedaan.. (username: Wouter)
Als je gebanned bent moet je sowieso 24 uur wachten voordat je die clan weer kunt joineninsaniteit schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:00:
Hoi!
Net ff een request gedaan bij TW2 aangezien me maatje werd gekickt bij TW1
dus beetje jammer weer, dan ga ik ook wel weg
Word wel een knusse clan zo, er zijn opeens 20+ leden uit gekicked. Ik hoop dat Famous en Koempert wel beseffen waar ze mee bezig zijn, ze zullen geen vrienden maken
We doen het ook niet om vrienden te makenMeltedForest schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:10:
Word wel een knusse clan zo, er zijn opeens 20+ leden uit gekicked. Ik hoop dat Famous en Koempert wel beseffen waar ze mee bezig zijn, ze zullen geen vrienden maken
@Wouter; We hebben zes CW's gekeken naar de aanvallen en wie wel/niet aanviel. De tips (vooral over het lurken) werden niet echt toegepast.
We zullen dan ook wat strenger kijken na de aanvallen welke gedaan worden door de clanmembers. Het duurt inderdaad 24 uur voordat je weer kan joinen. Je bent, net als ieder ander, gewoon weer welkom!
in TW1 is nu ruimte genoeg over...Misha schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:12:
Ik offer mijn plekje in 1 wel graag op als iemand uit 2 graag CW's wil doen
jeroenedig.nl
Ik ben er ook uitgegooid. Altijd dure legers gebruikt en 15 sterren binnengehaald. Erg jammer dit. Tenzij je 24/7 online bent zou ik tweakers1 zeker afraden.
6 clan wars is 12 aanvallen. 12 aanvallen voor 15 sterren. Sorry dat ik het zeg, maar dat is niet echt spectaculair! Ik heb ook 12 aanvallen gedaan met mijn hoofdaccount en daar heb ik 30+ sterren uit gehaald!AS90 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:18:
Ik ben er ook uitgegooid. Altijd dure legers gebruikt en 15 sterren binnengehaald. Erg jammer dit. Tenzij je 24/7 online bent zou ik tweakers1 zeker afraden.
Ik zit niet in TWK1, dus ik kan niet oordelen over je manier van aanvallen. Maar als je aanvalt met 'dure legers' en maar 15 sterren uit 12 aanvallen haalt, dan moet je toch iets aanpassen in je tactieken denk ik
[ Voor 18% gewijzigd door Spooksel op 22-04-2014 16:21 ]
Wie was je dan want je forum naam komt me niet bekent voor..AS90 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:18:
En het gaat helemaal niet over altijd actief zijn. We gaan ons richten op de CW en kijken hier hoe dat verloopt . Niet of je actief bent ja of de nee. Er stond ook duidelijk in het bericht dat we op de aanvallen gingen letten!
Ook beetje jammer dat je hierom TWK1 gaat afkraken.
[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 22-04-2014 16:22 ]
Wat was je username? Er was een lijst met namen met een vraagteken erbij die in principe konden blijven, misschien dat daar iets in de war is gekomen.AS90 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:18:
Waarom is je maatje gekicked bij TW1? Dat willen we wel ff weten voordat je geaccepteerd wordt bij TW2.thedon46 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:05:
Net ff een request gedaan bij TW2 aangezien me maatje werd gekickt bij TW1
Mensen die bij TWK1 eruit zijn gezet is enkel gedaan omdat ze met de CW niet actief mee deden of na 1000 tips nog steeds niets lurkte waardoor er geen of 1 ster werd behaald. TWK1 was verder actief en gezellig dat moet ik ze allemaal nagevenSuperKneus schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:25:
[...]
Waarom is je maatje gekicked bij TW1? Dat willen we wel ff weten voordat je geaccepteerd wordt bij TW2.
Luren bedoel je denk ik, niet lurkenFamous schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:27:
[...]
Mensen die bij TWK1 eruit zijn gezet is enkel gedaan omdat ze met de CW niet actief mee deden of na 1000 tips nog steeds niets lurkte waardoor er geen of 1 ster werd behaald. TWK1 was verder actief en gezellig dat moet ik ze allemaal nageven!
Luren lurken looten, allemaal het zelfde zoals ik het bedoel.
Goed om te wetenFamous schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:30:
Luren lurken looten, allemaal het zelfde zoals ik het bedoel.
Daar ging ik al van uit. Maar bedankt!Famous schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:27:
[...]
Mensen die bij TWK1 eruit zijn gezet is enkel gedaan omdat ze met de CW niet actief mee deden of na 1000 tips nog steeds niets lurkte waardoor er geen of 1 ster werd behaald. TWK1 was verder actief en gezellig dat moet ik ze allemaal nageven!
Thedon/cct101 wat gaan jullie bij TW2 anders doen dan bij TW1? Wij zijn ook serieus met de clanwars bezig en willen daarom wel actieve leden die eventuele tips natuurlijk wel gebruiken.
Thedon hebben we gehouden omdat ie prima presteerde, cctl leek echter onbegonnen werk. Lured standaard geen cc/bk en haalde 3 sterren uit 6 wars, waarvan ie meestal maar 1 aanval gebruikte.
Wat ik niet goed begrijp is waarom mensen zo moeilijk doen om de kick uit Tweakers1. Dit is nu een CW clan, als je bent gekickt deed je daar niet aan mee of je was er niet erg goed in. Waarom zou je dan in hemelsnaam in een CW clan willen zitten?
Wat ik niet goed begrijp is waarom mensen zo moeilijk doen om de kick uit Tweakers1. Dit is nu een CW clan, als je bent gekickt deed je daar niet aan mee of je was er niet erg goed in. Waarom zou je dan in hemelsnaam in een CW clan willen zitten?
[ Voor 39% gewijzigd door De Koempert op 22-04-2014 16:40 ]
No hard feelings, ben alleen niet zo fanatiek als de rest in TW1, daarnaast heb ik de laatste tijd het idee dat ik stil sta, krijg met moeite 2 bouwvakkertjes aan de gang, terwijl ik zo blij was met het binnenhalen van mijn vierde. Ik ga even in een andere clan waar ik ook in zit. Wellicht komen we elkaar nog wel tegen in CoC.
Zoals in de clan al aangegeven was dat we niet zo op activiteit letten maar juist op de CW.mdouble schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:51:
No hard feelings, ben alleen niet zo fanatiek als de rest in TW1, daarnaast heb ik de laatste tijd het idee dat ik stil sta, krijg met moeite 2 bouwvakkertjes aan de gang, terwijl ik zo blij was met het binnenhalen van mijn vierde. Ik ga even in een andere clan waar ik ook in zit. Wellicht komen we elkaar nog wel tegen in CoC.
Bij jou gingen de aanvallen ook gewoon goed dus dat was geen probleem!
Zoals iedereen ben je natuurlijk welkom zolang je maar mee doet met de CW
Jammer dat ik gekicked ben uit Tweakers 1.. Zit er al vele vele maanden in en alle CW actief geweest!
Ben misschien niet de beste speler (laatste clanwar helaas maar 2 sterren behaald) maar was meerdere malen actief voor de afgelopen paar maanden.
Nu dus maar opzoek naar een andere clan...
Koempert en famous bedankt...
edit: Ben Odysseus.
Ben misschien niet de beste speler (laatste clanwar helaas maar 2 sterren behaald) maar was meerdere malen actief voor de afgelopen paar maanden.
Nu dus maar opzoek naar een andere clan...
Koempert en famous bedankt...
edit: Ben Odysseus.
[ Voor 3% gewijzigd door Odysseus87 op 22-04-2014 17:03 ]
De eerste war had ik helaas gemist. En dan nog is 15 sterren ver boven het gemiddelde. Daarnaast heb ik altijd geprobeerd een zo moeilijk mogelijke basis aan te vallen.Spooksel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:20:
[...]
6 clan wars is 12 aanvallen. 12 aanvallen voor 15 sterren. Sorry dat ik het zeg, maar dat is niet echt spectaculair! Ik heb ook 12 aanvallen gedaan met mijn hoofdaccount en daar heb ik 30+ sterren uit gehaald!
Ik zit niet in TWK1, dus ik kan niet oordelen over je manier van aanvallen. Maar als je aanvalt met 'dure legers' en maar 15 sterren uit 12 aanvallen haalt, dan moet je toch iets aanpassen in je tactieken denk ik
Stan is mijn username. En het was zeker niet mijn bedoeling om tweakers1 af te kraken. Had het prima naar mijn zin in tweakers1. Donaties liepen er perfect. Binnen enkele minuten was mijn CC altijd gevuld, vaak ook nog eens met een draakje of wizards. Het is gewoon jammer dat, zelfs nadat ik had aangegeven actief mee te willen doen aan CWs, ik er gewoon uitgegooid word.Famous schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:21:
[...]
Wie was je dan want je forum naam komt me niet bekent voor..
En het gaat helemaal niet over altijd actief zijn. We gaan ons richten op de CW en kijken hier hoe dat verloopt . Niet of je actief bent ja of de nee. Er stond ook duidelijk in het bericht dat we op de aanvallen gingen letten!
Ook beetje jammer dat je hierom TWK1 gaat afkraken.
Dat 24/7 zei ik omdat ik mijzelf al behoorlijk actief vind, maar dat was blijkbaar dus nog niet genoeg.
10 aanvallen en 15 sterren, dat lijkt ongeveer het gemiddelde te zijn. Maargoed, als je vaak voor een zo moeilijk mogelijke basis gaat en daarbij merkt dat je telkens maar 1 (en soms 2) sterren pakt. Dan zou het een optie kunnen zijn om eens te kijken naar iets lichtere tegenstanders 
Maargoed, ik omdat ik niet kan oordelen over de aanvallen... Er zijn ook wat mensen verwijderd die 'stug' de aanwijzingen negeerden, evenals de inhoud van de CK's
Maargoed, ik omdat ik niet kan oordelen over de aanvallen... Er zijn ook wat mensen verwijderd die 'stug' de aanwijzingen negeerden, evenals de inhoud van de CK's
Zitten jullie bij TK1 te wachten op een lvl 45/TH6 lid? (rikkie_pc in tk3)
Wil graag actief mee (blijven) doen aan CW maar heb nog geen high level spul te doneren. Anders blijf ik nog ff lekker ik TK3 hangen om de winning streak voort te zetten
Wil graag actief mee (blijven) doen aan CW maar heb nog geen high level spul te doneren. Anders blijf ik nog ff lekker ik TK3 hangen om de winning streak voort te zetten
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Soms zijn diie makkelijekre tegenstadners al gepakt door andere in de clan.. blijven alleen lastige overSpooksel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:06:
10 aanvallen en 15 sterren, dat lijkt ongeveer het gemiddelde te zijn. Maargoed, als je vaak voor een zo moeilijk mogelijke basis gaat en daarbij merkt dat je telkens maar 1 (en soms 2) sterren pakt. Dan zou het een optie kunnen zijn om eens te kijken naar iets lichtere tegenstanders
Wie invite er in TK3?westergas schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:07:
Zitten jullie bij TK1 te wachten op een lvl 45/TH6 lid? (rikkie_pc in tk3)
Tja, als ik de laagste tegenstanders neem pak ik ook altijd 3*, maar dan zet ik de lagere lvls (lager dan ik bedoel ik) buiten spel.Spooksel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:06:
Klopt, daar kun je weinig aan doen. Maar ze zullen het toch ergens op gebaseerd hebben! Je kunt niet altijd als excuus 'ja, er was niks meer over' hebben lijkt mij! Je weet in principe wanneer de gevechten beginnen en dus wanneer je wel je voorkeurstargets kunt pakken!Baelrog schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:07:
[...]
Soms zijn diie makkelijekre tegenstadners al gepakt door andere in de clan.. blijven alleen lastige over
Anyway, ze hebben voornamelijk gekeken naar effectiviteit. 'Vergeet' jij keer op keer op keer om eerst een vijandelijk CK leeg te ruimen wat je ook weer keer op keer op keer de kop kost... tja, dan moet je daar toch eerst eens aan gaan werken. (Ik wil niet zeggen dat dit ook specifiek voor jou van toepassing is... maar wel bij genoeg mensen kennelijk!)
Ik pak tot nu toe altijd tegenstanders redelijk boven mijn aanbevolen doelwit en bijna altijd ook wel met 3 sterren. Ik ben een TH8 en pak regelmatig TH9's in een oorlog!H.FR schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:10:
[...]
Tja, als ik de laagste tegenstanders neem pak ik ook altijd 3*, maar dan zet ik de lagere lvls (lager dan ik bedoel ik) buiten spel.
[ Voor 19% gewijzigd door Spooksel op 22-04-2014 17:12 ]
Ja dit was 1 of 2 keer bij mij van toepassing, maar na de tip niet meer..Spooksel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:11:
[...]
Klopt, daar kun je weinig aan doen. Maar ze zullen het toch ergens op gebaseerd hebben! Je kunt niet altijd als excuus 'ja, er was niks meer over' hebben lijkt mij! Je weet in principe wanneer de gevechten beginnen en dus wanneer je wel je voorkeurstargets kunt pakken!
Anyway, ze hebben voornamelijk gekeken naar effectiviteit. 'Vergeet' jij keer op keer op keer om eerst een vijandelijk CK leeg te ruimen wat je ook weer keer op keer op keer de kop kost... tja, dan moet je daar toch eerst eens aan gaan werken. (Ik wil niet zeggen dat dit ook specifiek voor jou van toepassing is... maar wel bij genoeg mensen kennelijk!)
Nog een keer dan om het aan te geven;
1; We hebben niet gekeken naar "hoe goed" iemand was of hoe sterk.. We hebben naar de aanvallen gekeken en hebben hier ook tips over gegeven maar deze werden niet opgevolgd. Hierdoor lieten we veel sterren liggen waardoor we de war grotendeels verloren hebben. Dit tot irritatie tot de mensen die veel doneren want het kost gewoon flink wat elixer en/of DE om alles te vullen en aan te vallen voor de CW. Dit vinden we totaal geen probleem maar wel als er VEEL sterren gewoon verloren gaan wat niet nodig is.
2; We hebben ook niet gekeken naar activiteit. Ook al deed je enkel twee aanvallen tijdens de CW dan was alles prima. Laat je nooit van je horen in de chat? Ook prima! Was je donatie ratio niet helemaal goed? Ook prima!
We hebben gewoon echt gekeken naar de afgelopen zes wars waar we er maar 2 gewonnen hebben terwijl dit er best makkelijk drie konden zijn.
Even per persoon reactie;
@Baelrog; Je zat er inderdaad lekker lang bij, wil je mee doen met de CW en eventuele tips "opvolgen" ben je natuurlijk van harte welkom!
@AS90; Aah Stan! Ik zie dat je op de "misschien" lijst stond en het kan zijn dat er wat mis is gegaan. Misschien lijst was dat we die in de gaten zouden houden. Gezien er meerdere uit moesten kan ik perrongeluk jou gekicked hebben. Je bent natuurlijk welkom!
@westergas; Natuurlijk ben je welkom! Het maakt ons niet uit hoe goed of slecht iemand is als die maar actief meedoet met de CW! Het minimale aantal cups hebben we dan ook verlaagd naar 1100 cups.
1; We hebben niet gekeken naar "hoe goed" iemand was of hoe sterk.. We hebben naar de aanvallen gekeken en hebben hier ook tips over gegeven maar deze werden niet opgevolgd. Hierdoor lieten we veel sterren liggen waardoor we de war grotendeels verloren hebben. Dit tot irritatie tot de mensen die veel doneren want het kost gewoon flink wat elixer en/of DE om alles te vullen en aan te vallen voor de CW. Dit vinden we totaal geen probleem maar wel als er VEEL sterren gewoon verloren gaan wat niet nodig is.
2; We hebben ook niet gekeken naar activiteit. Ook al deed je enkel twee aanvallen tijdens de CW dan was alles prima. Laat je nooit van je horen in de chat? Ook prima! Was je donatie ratio niet helemaal goed? Ook prima!
We hebben gewoon echt gekeken naar de afgelopen zes wars waar we er maar 2 gewonnen hebben terwijl dit er best makkelijk drie konden zijn.
Even per persoon reactie;
@Baelrog; Je zat er inderdaad lekker lang bij, wil je mee doen met de CW en eventuele tips "opvolgen" ben je natuurlijk van harte welkom!
@AS90; Aah Stan! Ik zie dat je op de "misschien" lijst stond en het kan zijn dat er wat mis is gegaan. Misschien lijst was dat we die in de gaten zouden houden. Gezien er meerdere uit moesten kan ik perrongeluk jou gekicked hebben. Je bent natuurlijk welkom!
@westergas; Natuurlijk ben je welkom! Het maakt ons niet uit hoe goed of slecht iemand is als die maar actief meedoet met de CW! Het minimale aantal cups hebben we dan ook verlaagd naar 1100 cups.
Dat is zeker waar.Spooksel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:11:
[...]
Klopt, daar kun je weinig aan doen. Maar ze zullen het toch ergens op gebaseerd hebben! Je kunt niet altijd als excuus 'ja, er was niks meer over' hebben lijkt mij! Je weet in principe wanneer de gevechten beginnen en dus wanneer je wel je voorkeurstargets kunt pakken!
En nogmaals, het duurt even 24 uur voordat je weer mag joinen, als jullie terug willen en willen mee helpen aan de CW is iedereen welkom! (Wel Tweakers natuurlijk).
Of je nou TH6 of TH10 bent maakt niets uit als je maar lekker mee doet met de CW!
Of je nou TH6 of TH10 bent maakt niets uit als je maar lekker mee doet met de CW!
Beste mede tweakers
Ik snap best dat we met zijn alle heel graag willen winnen in cw's maar dat je die frustratie uit in het ckicken van leden die er heel lang in zitten moet je jezelf toch maar eens na laten kijken. We voelen allemaal hetzelfde.
Zeker in mijn geval omdat mijn scherm niet goed reageerd en de verbinding steeds wegvalt is dit niet goed voor de resultaten.
Er word aangegeven of je wel of niet mee wil doen met cw's dit moet melden. ALS JE DUS NIETS MELD WORD JE DUS MET EEN DAG GECKICKED!
Zoals ik vanaf het begin heb aangegeven bij reorganisatie is dit niet meer om elkaar te stimuleren. Het is niet meer sociaal in tw1 maar asociaal.
Ik heb de verwachting dat dit probleem in tw1 dan ook altijd zal blijven met cw's omdat er bij supercell volgens mij gekeken word naar het aantal cups totaal en dan blijf je moelijke tegenstanders hebben. Ook omdat de leiding te veel ambitie heeft en iets wil wat niet haalbaar is.
KIJK NAAR HET RESULTAAT VAN DE AFGELOPEN CW'S DIT WAS 50/50! dat is zo slecht niet..
Word vervolgd ben momenteel erg druk...
@ben odyseous welke heb je gevonden?
Ik snap best dat we met zijn alle heel graag willen winnen in cw's maar dat je die frustratie uit in het ckicken van leden die er heel lang in zitten moet je jezelf toch maar eens na laten kijken. We voelen allemaal hetzelfde.
Zeker in mijn geval omdat mijn scherm niet goed reageerd en de verbinding steeds wegvalt is dit niet goed voor de resultaten.
Er word aangegeven of je wel of niet mee wil doen met cw's dit moet melden. ALS JE DUS NIETS MELD WORD JE DUS MET EEN DAG GECKICKED!
Zoals ik vanaf het begin heb aangegeven bij reorganisatie is dit niet meer om elkaar te stimuleren. Het is niet meer sociaal in tw1 maar asociaal.
Ik heb de verwachting dat dit probleem in tw1 dan ook altijd zal blijven met cw's omdat er bij supercell volgens mij gekeken word naar het aantal cups totaal en dan blijf je moelijke tegenstanders hebben. Ook omdat de leiding te veel ambitie heeft en iets wil wat niet haalbaar is.
KIJK NAAR HET RESULTAAT VAN DE AFGELOPEN CW'S DIT WAS 50/50! dat is zo slecht niet..
Word vervolgd ben momenteel erg druk...
@ben odyseous welke heb je gevonden?
De frustratie zal bij de mensen die gekicked zijn een STUK minder zijn dan bij members die er nog inzetten en/of veel doneren.
Zoals ik al aangaf kost een CW mij 750k elixer wat ik geen enkel probleem vind echter als er zo met de pet naar gegooid wordt ga ik (en andere members met mij) wel ergeren aan dit feit. In dit geval klopt het dat jij met je telefoon zat (eerlijk gezegd niet aan gedacht) maar je aanvallen waren daarnaast ook niet denderend (wellicht door je telefoon). De leiding heeft hierdoor niet te veel ambitie..
Tot nu toe is het nog gewoon gezellig in de chat en ook lekker actief. De eerste twee nieuwe members die graag mee willen doen hebben we ook al welkom geheten in TWK1 dus ik ga er niet vanuit dat het problemen gaat opleveren maar juist veel plezier als clan zijnde!
Het resultaat van de afgelopen wars waren juist om te huilen vandaar ook dat we deze stap zetten als clan.
Zoals ik al aangaf kost een CW mij 750k elixer wat ik geen enkel probleem vind echter als er zo met de pet naar gegooid wordt ga ik (en andere members met mij) wel ergeren aan dit feit. In dit geval klopt het dat jij met je telefoon zat (eerlijk gezegd niet aan gedacht) maar je aanvallen waren daarnaast ook niet denderend (wellicht door je telefoon). De leiding heeft hierdoor niet te veel ambitie..
Tot nu toe is het nog gewoon gezellig in de chat en ook lekker actief. De eerste twee nieuwe members die graag mee willen doen hebben we ook al welkom geheten in TWK1 dus ik ga er niet vanuit dat het problemen gaat opleveren maar juist veel plezier als clan zijnde!
Het resultaat van de afgelopen wars waren juist om te huilen vandaar ook dat we deze stap zetten als clan.
Ja maar de resultaten blijven hetzelfde...
En mijn recources waren idd ook al de hele tijd op omdat ik meer cw deed dan hamsteren!
Hoezo we kijken niet of je goed aanvalt maar we kijken of je wel aanvalt heb ze allemaal gebruikt! In de vorige cw zelfs 4 sterren behaald!
En mijn recources waren idd ook al de hele tijd op omdat ik meer cw deed dan hamsteren!
Hoezo we kijken niet of je goed aanvalt maar we kijken of je wel aanvalt heb ze allemaal gebruikt! In de vorige cw zelfs 4 sterren behaald!
De resultaten zulle niet het zelfde blijven, dat durf ik 100% hardop te zeggen.fanaticaxie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:51:
Ja maar de resultaten blijven hetzelfde...
We hebben ook gekeken of je je aanvallen wel gebruikte en daarna hebben we gekeken hoe ze gebruikt werden. Dit hebben we samen opgesomd en daar is een bepaalde lijst uit gekomen.
Zoals alle andere ben jij natuurlijk ook welkom terug in de "ambitieuze" clan als je je wil richten op de CW's.
Tja, dan is deze discussie ook nutteloos.
[Tweakers] zal zich in elk geval gaan richten op de CW's en minder letten op activiteit en donaties. Wil je de clan ondersteunen ben je van harte welkom!
Goed dat jullie een beslissing hebben gemaakt, jammer dat jullie niet voor de leden een alternatief hebben geboden. Zoals andere al aangaven hebben genoeg mensen niet de tijd\prioriteit om op moment in te kunnen loggen. Maar ik ga wel op zoek naar een niet cw clan, dat past beter bij mij.
Er zijn 3 clans waarvan 1 er zich richt op CW. Voldoende keuze dus.Eskimootje schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 17:59:
Goed dat jullie een beslissing hebben gemaakt, jammer dat jullie niet voor de leden een alternatief hebben geboden. Zoals andere al aangaven hebben genoeg mensen niet de tijd\prioriteit om op moment in te kunnen loggen. Maar ik ga wel op zoek naar een niet cw clan, dat past beter bij mij.
Uh 2 van de drie dus cw georiënteerd.SuperKneus schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 16:34:
[...]
Daar ging ik al van uit. Maar bedankt!
Thedon/cct101 wat gaan jullie bij TW2 anders doen dan bij TW1? Wij zijn ook serieus met de clanwars bezig en willen daarom wel actieve leden die eventuele tips natuurlijk wel gebruiken.
Ik denk zelfs 3/3 wat opzich ook wel logisch is sinds de update.
In Tweakers1 gaan we er in elk geval beter erop letten en ik weet niet hoe de andere clans hierover denken. Anders kan je met de overige members mby een een non cw clan starten als hier interesse voor is..
In Tweakers1 gaan we er in elk geval beter erop letten en ik weet niet hoe de andere clans hierover denken. Anders kan je met de overige members mby een een non cw clan starten als hier interesse voor is..
volgens mij hebben de meeste over mijn bericht heen gelezen
maar ik heb met tweakers vrienden een clan gestart [GnL], misschien is het voor de mensen die niet puur voor CW gaan een idee om deze te joinen.
Ja wij zullen wel mee doen aan CW maar we zitten meer wat te kloten.
maar ik heb met tweakers vrienden een clan gestart [GnL], misschien is het voor de mensen die niet puur voor CW gaan een idee om deze te joinen.
PSN: Europhea
Huuuuu fuck. What the fuck just happened? Iemand een samenvatting?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Problem solved!
Ik had hem wel gelezen maar als ik overstap breekt de hel los denk ik
Ik had hem wel gelezen maar als ik overstap breekt de hel los denk ik
Jongens om heel eerlijk te zijn ben ik niet zo blij met de abrupte beslissingen. Er hadden best nog een paar dagen tussen kunnen zitten. Nu hebben we een x aantal tweakers wat bij ons ( tweakers3) er uit is gestapt om tweakers1 te joinen. Hierdoor is onze aankomende CW al moeilijker omdat we een x aantal mensen hebben wat sowieso niet gaat aanvallen en dus een grotere kans hebt op onze Eerste verlies partij.
Als we even wat meer tijd hadden gehad hadden we dit van te voren kunnen voorkomen.
Nu zijn alle ( iig tweakers1 en tweakers3 ) de dupe hiervan.
Als we even wat meer tijd hadden gehad hadden we dit van te voren kunnen voorkomen.
Hoe hadden we dit kunnen voorkomen dan? Meestal is de nieuwe CW (bijna) direct nadat er één is afgelopen...-WarAx- schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:48:
Nu hebben we een x aantal tweakers wat bij ons ( tweakers3) er uit is gestapt om tweakers1 te joinen. Hierdoor is onze aankomende CW al moeilijker omdat we een x aantal mensen hebben wat sowieso niet gaat aanvallen en dus een grotere kans hebt op onze Eerste verlies partij.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Meestal wel ja.westergas schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:50:
[...]
Hoe hadden we dit kunnen voorkomen dan? Meestal is de nieuwe CW (bijna) direct nadat er één is afgelopen...
Als we dit hadden afgestemd hadden we even kunnen wachten met het starten van een nieuwe CW tot na deze reorganisatie.
MacBook Pro M1 (2021) Mac Mini (2011) iPhone 12 Pro
Noem eens namen dan? Wij hebben maar 2 nieuwe members nl, waarvan er 1 een 2e account is van de co-leider.-WarAx- schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:48:
Jongens om heel eerlijk te zijn ben ik niet zo blij met de abrupte beslissingen. Er hadden best nog een paar dagen tussen kunnen zitten. Nu hebben we een x aantal tweakers wat bij ons ( tweakers3) er uit is gestapt om tweakers1 te joinen. Hierdoor is onze aankomende CW al moeilijker omdat we een x aantal mensen hebben wat sowieso niet gaat aanvallen en dus een grotere kans hebt op onze Eerste verlies partij.
Het was enigszins rigoreus, maar ik ben wel blij dat de kogel door de kerk is.
En ik brabbel nog iets met bepaalde heelmeesters en wonden.
En ik brabbel nog iets met bepaalde heelmeesters en wonden.
Ik sluit me aan bij -WarAx-.
Het gaat bij mij niet om de namen. Het gaat om het principe.
Leuk als je in een clan zit en men besluit dit soort dingen zonder rekening te houden met anderen. Of heb ik de definitie van een clan niet goed begrepen?
Leuk als je in een clan zit en men besluit dit soort dingen zonder rekening te houden met anderen. Of heb ik de definitie van een clan niet goed begrepen?
Leuk als je in een clan zit en je clanleden hebben het fatsoen niet om tijdens een CLANwar even 2 keer met een redelijk leger aan te vallen. Waardoor je eigen tonnen elixer en duizenden duister Elixer keer op keer door de plee worden gespoeld. Wie houdt er dan geen rekening met wie?-MD- schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:18:
Ik sluit me aan bij -WarAx-.
In TWK1 zaten een 5-tal spelers die veelvuldig alle clankastelen bij de CW's vulden. Met dikke draken, lvl 5 wizards. En dat deden ze alle 5 met veel plezier. Als er dan vervolgens diverse spelers hun aanvallen laten lopen, of goedbedoelde tips niet opvolgen waardoor de clan uiteindelijk verliest, dan is de lol er snel van af.
Moeten dan de spelers die wel gemotiveerd zijn de dupe zijn?
Jammer dat niet iedereen meteen gemotiveerd was en jammer dat de clan zo uit elkaar moet vallen. Maar dat bouwen we wel weer op. En iedereen die alsnog voor de CW wil gaan is meer dan welkom!
Verwijderd
Wat is dit nu weer voor een rare actie. 'S ochtends zit ik nog in de clan en als ik thuis kom ben ik ineens gekicked. Er had natuurlijk ook eens gevraagd kunnen worden wat iedereen wil ipv dat 1 iemand dat beslist.
Waarom is er niet gewoon een Cw clan gestart dan had iedereen die dat wil kunnen overstappen...
Waarom is er niet gewoon een Cw clan gestart dan had iedereen die dat wil kunnen overstappen...
Leuk dat als de clan vol is er niemand op het forum te vinden is en als de helft weg is het forum overloopt. En maar klagen.
We hebben het er vaker over gehad en ook ik in Tweakers3. Hier kwam geen tot weinig reactie op. Met mijn account in Tweakers3 (+++) heb ik aangegeven dat ik wel wegging.-WarAx- schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:48:
Dat een overige member ook weggaat vind ik niet aan Tweakers1 liggen, dat is zijn eigen keuze.
Tweakers1 is hier ook niet de dupe van want wij hadden even gewacht met de CW. Zo abrubt was het ook niet gezien het al een aantal dagen speelt.
Verwijderd
Tja, als iemand besluit om zonder overleg de halve clan te kicken dan moet je niet raar opkijken als daar klachten over komen
We hebben het er meerdere keren over gehad en vooral dat de aanvallen bij sommige gewoon veel en veel beter konden.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:53:
Tja, als iemand besluit om zonder overleg de halve clan te kicken dan moet je niet raar opkijken als daar klachten over komen
Naast dat zijn er nog een 3tal clans welke Tweakers welkom heet dus een drama is het ook niet.
Hoo, hoo.
Reageren is toch niet verplicht? Ik snap het wel.
Ik zeg ook niet dat wat jullie nu gedaan hebben slecht is maar iets meer tijd en iets meer doordacht hadden we veel geklaag maar ook gezeur bespaard gebleven.
En het is zo dat we inderdaad 2 mensen naar tweakers1 hebben en nog 1 die nu weer terug is ( en weer kan meedoen met CW)
Ik snap het ook aan jullie kant, vandaag hadden we maar nipt gewonnen ( 2 punten verschil) als we die hadden verloren had ik ook veel elixer voor niets gebruikt, dat maakt CW niet attractief.
Het is gedaan en daar veranderen we niets meer aan. Ik hoop dat tweakers3 nog wel actief blijft meedoen met CW, het wordt hier nu aardig druk. Lol.
Reageren is toch niet verplicht? Ik snap het wel.
Ik zeg ook niet dat wat jullie nu gedaan hebben slecht is maar iets meer tijd en iets meer doordacht hadden we veel geklaag maar ook gezeur bespaard gebleven.
En het is zo dat we inderdaad 2 mensen naar tweakers1 hebben en nog 1 die nu weer terug is ( en weer kan meedoen met CW)
Ik snap het ook aan jullie kant, vandaag hadden we maar nipt gewonnen ( 2 punten verschil) als we die hadden verloren had ik ook veel elixer voor niets gebruikt, dat maakt CW niet attractief.
Het is gedaan en daar veranderen we niets meer aan. Ik hoop dat tweakers3 nog wel actief blijft meedoen met CW, het wordt hier nu aardig druk. Lol.
Verwijderd
Nogmaals, waarom niet gewoon een nieuwe cw clan starten dan?
Verder is er in de clan chat alleen maar gesproken over minder cw aanvallen want nu werd er onmiddellijk een nieuwe gestart zonder dat men de kans kreeg de resources aan te vullen...
Verder is er in de clan chat alleen maar gesproken over minder cw aanvallen want nu werd er onmiddellijk een nieuwe gestart zonder dat men de kans kreeg de resources aan te vullen...
Omdat Tweakers1 eigenlijk de goede basis heeft zo, iedereen kent elkaar (de actievere) en spelen het goed. Donaties gaan perfect, zowel de normale CC als de CW's CC. Daarnaast zijn er dus drie clan's waar de mensen naar toe kunnen en één clan waar CW niet zo belangrijk is.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:00:
Nogmaals, waarom niet gewoon een nieuwe cw clan starten dan?
Als het eerste goed ging dan hoefde je je resources ook niet aan te vullen
@Warax; Bij ons zijn de mensen, die gebleven zijn, juist erg blij dat er nu (eindelijk) een keuze is gemaakt en direct de knoop is doorgehakt. Er werd al lang gespeculeerd over hoe of wat we het zouden aanpakken en dat is dus deze manier.
Van Tweakers2 of 3 hebben we ook niets vernomen dus om om nu hierop "aan te spreken"...
[ Voor 18% gewijzigd door Famous op 22-04-2014 20:14 ]
Verwijderd
Tja, als je iedereen kicked die het niet met je eens is dan blijven er idd alleen maar mensen over die het wel met je eens zijn.
Welke tweakers clan draait dan niet om cw?
Daar hebben we niet naar gekeken, we hebben enkel naar de aanvallen gekeken. Mensen die goed aanvallen OF luisterde naar tips zitten er nog gewoon in. Nooyer is ook niet een van de beste aanvaller maar die luistert wel naar tips over hoe hij misschien zijn aanval kan verbeteren.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 20:19:
Tja, als je iedereen kicked die het niet met je eens is dan blijven er idd alleen maar mensen over die het wel met je eens zijn.
En deze mensen zijn inderdaad blij dat het nu zo is.
De clan die niet zo zeer op CW richt is al twee keer hier benoemd maar ik citeer het nog even voor je..
Razenko schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:29:
volgens mij hebben de meeste over mijn bericht heen gelezen
Graag even een DM als je verzoek stuurt
PSN: Europhea
Ik snap dat dat vervelend is. Maar ik als lid van TW3 doe mijn best om een beetje mee te komen met de grote jongens. Dan ineens is de clan naar zn grootje en kan ik er op rekenen dat we de volgende ronde waarschijnlijk verliezen.Hoppa! schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:33:
[...]
Leuk als je in een clan zit en je clanleden hebben het fatsoen niet om tijdens een CLANwar even 2 keer met een redelijk leger aan te vallen. Waardoor je eigen tonnen elixer en duizenden duister Elixer keer op keer door de plee worden gespoeld. Wie houdt er dan geen rekening met wie?
In TWK1 zaten een 5-tal spelers die veelvuldig alle clankastelen bij de CW's vulden. Met dikke draken, lvl 5 wizards. En dat deden ze alle 5 met veel plezier. Als er dan vervolgens diverse spelers hun aanvallen laten lopen, of goedbedoelde tips niet opvolgen waardoor de clan uiteindelijk verliest, dan is de lol er snel van af.
Jammer dat niet iedereen meteen gemotiveerd was en jammer dat de clan zo uit elkaar moet vallen. Maar dat bouwen we wel weer op. En iedereen die alsnog voor de CW wil gaan is meer dan welkom!
Had het aangegeven, dan had ik mijn biezen zelf wel gepakt. Toevallig had ik net ruim een uur zitten stoeien met mijn nieuwe indeling, dat maakte het extra zuur.
Dus zoals je zelf zegt:
[Tweakers]1
Is online voor oud leden. Mijn zoon zit er ook bij
[ Voor 70% gewijzigd door fanaticaxie op 22-04-2014 21:41 ]
Nogmaals dit heeft niets met Tweakers1 te maken!-MD- schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:37:
[...]
Ik snap dat dat vervelend is. Maar ik als lid van TW3 doe mijn best om een beetje mee te komen met de grote jongens. Dan ineens is de clan naar zn grootje en kan ik er op rekenen dat we de volgende ronde waarschijnlijk verliezen.
Had het aangegeven, dan had ik mijn biezen zelf wel gepakt. Toevallig had ik net ruim een uur zitten stoeien met mijn nieuwe indeling, dat maakte het extra zuur.
Dus zoals je zelf zegt:
Ik vind het een beetje raar dat alles nu maar lekker makkelijk op ons wordt afgeschoven. Er is één speler bij jullie weg (mijn noob acc) en die had het al meteen aangegeven. Spletter geen idee want toen was ik al weg. Nou dan missen jullie één persoon waarvan je het niet wist. Als dan je gehele war mis gaat dan ligt dat niet aan die ene persoon.
Tweakers1 heeft gewoon deze keuze gemaakt en het gaat nu prima zo! Dat eventuele andere members wellicht nu Tweakers1 willen joinen kunnen wij niets aan doen. We hebben nu al meerdere keren aangegeven dat we meer op de CW wilde gaan richten waar niemand van TWK3, OOK jij niet, op heeft gereageerd. Dan moet je achteraf ook niet gaan huilen over de veranderingen die plaats vinden.
edit;
Zo kan het ook opgelost wordenfanaticaxie schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:40:
[Tweakers]1
[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 22-04-2014 21:43 ]
Is wel grappig nu met 2 leden een clanwar te hebben!
Het is nu gewoon janken om het janken.
Het is niet abrupt, er zijn 12 dagen voorbij en meteen vanaf de 2e war zijn we gegevens gaan bijhouden omdat er veel fout ging. Als je niet weet wat er speelt houdt dan gewoon je mond dicht. Er is bij Tweakers een kernploeg die al speelde toen jullie (degenen die klagen) nog niet eens van het spel gehoord hadden. Dit zijn de mensen die de clan al een half jaar met succes runnen. We zijn een goede en gezellige groep maar we zijn ook allemaal individuen. Tuurlijk ben je het niet altijd eens met de leiding, maar we zijn er elke keer beter uitgekomen.
Als je nu niet meer bij ons zit, dan is dit óf omdat je na 12 dagen nog steeds niet luistert naar de mensen die hun aanvallen wel met 3 sterren halen óf omdat je simpelweg geen potten weet te breken. Ten slotte is er nog een enkeling die sowieso inactief was.
Iedereen die nu in Tweakers zit is juist blij dat er een grote opruiming is geweest. Het is makkelijk praten als je leger 50k kost en je bonus sowieso weinig voorstelt. Maar dan praten we wel verder als je 500k+ en 3k DE per 2 dagen aan de CW uitgeeft, en dan een aantal lui met bananen in hun oren jouw oorlogsbonus verpesten.
Het is niet abrupt, er zijn 12 dagen voorbij en meteen vanaf de 2e war zijn we gegevens gaan bijhouden omdat er veel fout ging. Als je niet weet wat er speelt houdt dan gewoon je mond dicht. Er is bij Tweakers een kernploeg die al speelde toen jullie (degenen die klagen) nog niet eens van het spel gehoord hadden. Dit zijn de mensen die de clan al een half jaar met succes runnen. We zijn een goede en gezellige groep maar we zijn ook allemaal individuen. Tuurlijk ben je het niet altijd eens met de leiding, maar we zijn er elke keer beter uitgekomen.
Als je nu niet meer bij ons zit, dan is dit óf omdat je na 12 dagen nog steeds niet luistert naar de mensen die hun aanvallen wel met 3 sterren halen óf omdat je simpelweg geen potten weet te breken. Ten slotte is er nog een enkeling die sowieso inactief was.
Iedereen die nu in Tweakers zit is juist blij dat er een grote opruiming is geweest. Het is makkelijk praten als je leger 50k kost en je bonus sowieso weinig voorstelt. Maar dan praten we wel verder als je 500k+ en 3k DE per 2 dagen aan de CW uitgeeft, en dan een aantal lui met bananen in hun oren jouw oorlogsbonus verpesten.
Die keuze is prima. Maar ik mag het jammer vinden dat er dan ineens mensen vertrokken zijn terwijl we zo goed op weg waren. Ik heb er genoeg over gesproken, maar dat was niet hier op het forum.Famous schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:42:
[...]
Nogmaals dit heeft niets met Tweakers1 te maken!
Ik vind het een beetje raar dat alles nu maar lekker makkelijk op ons wordt afgeschoven. Er is één speler bij jullie weg (mijn noob acc) en die had het al meteen aangegeven. Spletter geen idee want toen was ik al weg. Nou dan missen jullie één persoon waarvan je het niet wist. Als dan je gehele war mis gaat dan ligt dat niet aan die ene persoon.
Tweakers1 heeft gewoon deze keuze gemaakt en het gaat nu prima zo! Dat eventuele andere members wellicht nu Tweakers1 willen joinen kunnen wij niets aan doen. We hebben nu al meerdere keren aangegeven dat we meer op de CW wilde gaan richten waar niemand van TWK3, OOK jij niet, op heeft gereageerd. Dan moet je achteraf ook niet gaan huilen over de veranderingen die plaats vinden.
En als jij dat huilen noemt ben ik blij dat we een kind kwijt zijn.
Zelf anders vrij weinig erover gehoord/gelezen in tweakers3. En "dit kind" heeft wel bij bijna elke war 6 sterren gehaald.-MD- schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 21:53:
[...]
Die keuze is prima. Maar ik mag het jammer vinden dat er dan ineens mensen vertrokken zijn terwijl we zo goed op weg waren. Ik heb er genoeg over gesproken, maar dat was niet hier op het forum.
En als jij dat huilen noemt ben ik blij dat we een kind kwijt zijn.
Het jammer vinden is iets anders dan meerdere keren er iets over zeggen dat Tweakers1 de boosdoener is omdat er één member weg is.
Knap. Ik zou willen dat ik zo goed was, maar dat ben ik (nog) niet. Ik ben blij dat ik er gemiddeld twee haal.
Tweakers1 is niet de boosdoener, dat heb ik niet gezegd en dat maakt duidelijk dat je mij niet hebt begrepen. Bovendien heb ik meer rood gezien vandaag dus er zijn er meer vertrokken. Ik laat het hier maar bij, want hier gaan we niet uitkomen.
Tweakers1 is niet de boosdoener, dat heb ik niet gezegd en dat maakt duidelijk dat je mij niet hebt begrepen. Bovendien heb ik meer rood gezien vandaag dus er zijn er meer vertrokken. Ik laat het hier maar bij, want hier gaan we niet uitkomen.
Ik wil jullie verhitte discussie niet onderbreken, of eigenlijk wel, maar:
Ik wordt kotsmisselijk van dat clanwars <> leden onzin, zeg maar dat ik hier dan niet moet lezen maar dat is ook onzin, of beter gezegd: een makkelijke uitweg verzinnen, zoals in dit topic wel vaker wordt gehandeld.
Who even gives a fuck of er 1 lid weg is, of als je gebanned wordt voor een of andere onnozele reden (waar ik er hier al een heel aantal van heb gezien) ga lekker naar een andere clan en op een begeven moment zit [Tweakers #] te kijken.
Ga ook niet zeggen dat ik het spel pas heb want ik speel het al sinds 3 of 4 augustus 2012 (wat 2 of 3 dagen van de officiële release afligt??).
Houd het gewoon gezellig en laat jullie bassisen maar komen, ik ben mn TH7 base nu wel uitgekeken.
Excuses voor de hoge "zeik-factor" maar ik zie geen andere mogelijkheid.
Ik wordt kotsmisselijk van dat clanwars <> leden onzin, zeg maar dat ik hier dan niet moet lezen maar dat is ook onzin, of beter gezegd: een makkelijke uitweg verzinnen, zoals in dit topic wel vaker wordt gehandeld.
Who even gives a fuck of er 1 lid weg is, of als je gebanned wordt voor een of andere onnozele reden (waar ik er hier al een heel aantal van heb gezien) ga lekker naar een andere clan en op een begeven moment zit [Tweakers #] te kijken.
Ga ook niet zeggen dat ik het spel pas heb want ik speel het al sinds 3 of 4 augustus 2012 (wat 2 of 3 dagen van de officiële release afligt??).
Houd het gewoon gezellig en laat jullie bassisen maar komen, ik ben mn TH7 base nu wel uitgekeken.
Excuses voor de hoge "zeik-factor" maar ik zie geen andere mogelijkheid.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ja! wat mij betreft gaan we nu ook stoppen met geneuzel en door...
Hoi!
Ik had wel wat overleg verwacht tussen de verschillende clanhoofden, maar dan verwachte ik kennelijk te veel. Nu hebben de clanhoofden van Tweakers 1 voornamelijk voor zichzelf gekozen. Hoeveel mensen willen er in een cw clan uit alle Tweakers clans? En hoeveel niet? Is dat al bekend?
Tweakers3 vonden ze het prima gaan zo en wilde daar blijven. Logisch want het gaat ook gewoon lekker daar!Eskimootje schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 22:22:
Ik had wel wat overleg verwacht tussen de verschillende clanhoofden, maar dan verwachte ik kennelijk te veel. Nu hebben de clanhoofden van Tweakers 1 voornamelijk voor zichzelf gekozen. Hoeveel mensen willen er in een cw clan uit alle Tweakers clans? En hoeveel niet? Is dat al bekend?
Tweakers2 heb ik geen informatie van.
Wel leuk dat de meeste drama van buiten TW1 komt. Gelukkig weten zij een stuk meer over de situatie, waardoor ze een beter beeld hebben dan tw1 leden.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Na een bericht van wil je wel of niet clanwars in coc en dan toch na 4 uur gewoon cicken zegt genoeg.
Jammer dat ik hier niet een prntscrn kan uploaden.
Jammer dat ik hier niet een prntscrn kan uploaden.
Waarom kan je geen SC uploaden? Dat lijkt me gewoon mogelijk?
dan maar via de computert
[ Voor 63% gewijzigd door fanaticaxie op 23-04-2014 00:15 ]
Dit werkt helaas niet Axie.C:\Users\axieenila\Pictures\screenshot_2014-04-22-21-12-13
Je kan het via een externe site bijvoorbeeld inladen; iets zoals http://nl.tinypic.com/
Wanneer je je afbeelding geupload hebt pak je de "direct link" en die plaats je tussen de img tagg.
[ Voor 14% gewijzigd door Famous op 23-04-2014 00:29 ]
Jammer dat de leiders van tweakers 1 zo onbeschoft te werk zijn gegaan.
Mensen die zeggen, ik hoef niet persee leider te zijn, iedereen mag van mij dit doen en dan wel met 3 man bepalen dat cw wars hoofddoel van de clan wordt. Mensen zonder dat ze hier van op te hoogte zijn op 1 manier afrekenen en dan je handen durven te wassen in onschuld. Erg laag.
Als clanleader zelf 1000 donaties in de min staan en dan zeggen dat we ( nee jij ) hebben afgesproken om niet op donaties te letten....
Mensen die hun TH niet binnen zetten maakt schijnbaar niet uit.
Mensen die zwaar onder hun niveau 3 sterren halen maakt schijnbaar niet uit.
Het enige wat telde was sterren halen. Mensen moeten binnen 3 aanvallen schijnbaar alles doen volgens het boekje en anders hebben dus 3 man ervoor gekozen om je hier op af te rekenen.
Beslissingen zonder enige vorm van overleg nemen ... je kickt 20 man eruit, goh en nu gaan ze klagen.
Ik vind het echt super onbeschoft gedrag en tweakers onwaardig.
Mensen die zeggen, ik hoef niet persee leider te zijn, iedereen mag van mij dit doen en dan wel met 3 man bepalen dat cw wars hoofddoel van de clan wordt. Mensen zonder dat ze hier van op te hoogte zijn op 1 manier afrekenen en dan je handen durven te wassen in onschuld. Erg laag.
Als clanleader zelf 1000 donaties in de min staan en dan zeggen dat we ( nee jij ) hebben afgesproken om niet op donaties te letten....
Het enige wat telde was sterren halen. Mensen moeten binnen 3 aanvallen schijnbaar alles doen volgens het boekje en anders hebben dus 3 man ervoor gekozen om je hier op af te rekenen.
Beslissingen zonder enige vorm van overleg nemen ... je kickt 20 man eruit, goh en nu gaan ze klagen.
Ik sta momenteel 100 in de min en normaal 1000 in de plus? Je bent gewoon niet goed genoeg in het spelletje, daar kunnen wij niks aan doen. Dat je hier je gal komt spuwen en dingetjes gaat lopen verzinnen zegt natuurlijk genoeg. En nee ik hoef inderdaad niet per se leader te zijn, maar het gaat goed met de clan, dus waarom zouden we nu van leiding wisselen? De donaties zijn omhoog en er is veel meer activiteit dankzij de doorgevoerde veranderingen. De volgende verandering zorgt ervoor dat we wél wars gaan winnen ipv 4 mensen die dezelfde base aanvallen, allen geen cc/bk luren en 0 sterren halen met 4 aanvallen.streafer schreef op woensdag 23 april 2014 @ 01:03:
Je moest eens weten hoe blij de overige 30 zijn dat ze hun resources niet meer hoeven te wasten aan 20 man die toch al het advies qua aanvallen in de wind slaan en zo de oorlogsbuit voor de overige 30 verpesten. Dat is wat ons betreft pas onbeschoft. Leiding die per war (dus elke 2 dagen) 500k elixyr aan donaties ertegenaan smijten, om het nog niet eens over eigen legers te hebben, om er vervolgens niks van terug te zien door de mensen die aanvallen doen waar ik zelfs op m'n eerste dag CoC van zou moeten huilen. Als je na zo veel tijd en nadat het 100x gezegd is nog niet snapt hoe je een cc/bk lured, dan houdt het een keer op.
Maar waarom zou je überhaupt bij zulke onbeschofte lui in de clan willen zitten? Jij bent immers veel beter dan dat en zou je clan veel beter runnen. Laat maar zien dan
Naast dit alles zijn de overige members tevreden met hoe het nu is. Er is nog veel chat activiteit en de sfeer is gewoon goed. Qua donaties merken we niet eens dat er 20 man zijn uitgezet.streafer schreef op woensdag 23 april 2014 @ 01:03:
Mensen die zeggen, ik hoef niet persee leider te zijn, iedereen mag van mij dit doen en dan wel met 3 man bepalen dat cw wars hoofddoel van de clan wordt. Mensen zonder dat ze hier van op te hoogte zijn op 1 manier afrekenen en dan je handen durven te wassen in onschuld. Erg laag. Het speelde van vanaf de tweede CW dat dit besproken werd. Op een gegeven moment zijn er keuzes gemaakt en er zijn meerdere clans waar Tweakers welkom zijn waar niet zo nauw erop gelet wordt.
Als clanleader zelf 1000 donaties in de min staan en dan zeggen dat we ( nee jij ) hebben afgesproken om niet op donaties te letten.... Ik sta positief en Koempert staat ietjes achter..? Met de cuprush hebben we inderdaad aangegeven dat we minder op het ratio gaan letten gezien de donaties ERG goed gingen. Dit vind ik juist positief tegenover de members maar jij ziet het blijkbaar als iets wat slecht is.
Mensen die hun TH niet binnen zetten maakt schijnbaar niet uit. Dit kunnen we moeilijk gaan verplichten. Dit is ook meerdere malen aangegeven.
Mensen die zwaar onder hun niveau 3 sterren halen maakt schijnbaar niet uit. Dit viel juist erg mee, de laatste 6 tegenstanders lieten we al voor de "zwakkere" van de clan.
Het enige wat telde was sterren halen. Nee, totaal niet en dan heb je ook niet goed gelezen. We zeiden namelijk ook als je maar 1* ster haalt maar je doet je best is het prima!
Mensen moeten binnen 3 aanvallen schijnbaar alles doen volgens het boekje en anders hebben dus 3 man ervoor gekozen om je hier op af te rekenen. "Het boekje" was enkel je best doet en als dit simpel weg niet wordt gedaan en er VEEL sterren blijven liggen dan houd het een keer op.
Beslissingen zonder enige vorm van overleg nemen ... je kickt 20 man eruit, goh en nu gaan ze klagen. Wij klagen niet en we vinden het ook verder prima zo. Het enige wat wij vervelend vinden is dat wij erg veel, maar dan ook echt veel, in de CW's hebben gestopt en een gedeelte van de clan het gewoon "verwaarloosd".
Nu heb ik persoonlijk genoeg er over gezegd en lijkt het me voor iedereen duidelijk.
?streafer schreef op woensdag 23 april 2014 @ 01:03:
...en dan wel met 3 man bepalen dat cw wars hoofddoel van de clan wordt.
Na Pasen kan iedereen z'n ei goed kwijt zeg.