Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Moet je wel TH9+10's aankunnen hé!Kern schreef op zondag 20 april 2014 @ 23:02:
900k+ met twee battles? Wajooo. Hier met die CW's !! haha
Signature
Of we maken van TK3 een CW clan? Volgens mij vind iedereen het wel prima (aan de reacties op de chat en het aantal aanvallen/donaties te zien) en houden we onze winning streakFamous schreef op zondag 20 april 2014 @ 15:09:
[...]
Het lastige is dus dat je je niet kan afmelden voor een CW.
Ik weet niet hoe Tweakers2 en 3 hierover denken maar misschien kunnen we clan's gaan samenvoegen en/of een nieuwe starten voor CW.
Hier zal dan zo veel mogelijk wars worden gespeeld en gaan we ervan uit dat je actief meespeelt (de twee aanvallen gebruikt) maar ook je basis hierop aanpast. Naast dat zullen er ook naar aanvallen gekeken worden of je bijvoorbeeld wel eerst het CC lurkt.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Beter maak je een aparte denk ik, dan stappen ook de mensen die echt gemotiveerd zijn over. En als je dan met tweakers 1 2 3 halfleeg is kun je die ook samenvoegen.westergas schreef op maandag 21 april 2014 @ 10:43:
[...]
Of we maken van TK3 een CW clan? Volgens mij vind iedereen het wel prima (aan de reacties op de chat en het aantal aanvallen/donaties te zien) en houden we onze winning streak
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Inderdaad apart.Bartske schreef op maandag 21 april 2014 @ 10:48:
[...]
Beter maak je een aparte denk ik, dan stappen ook de mensen die echt gemotiveerd zijn over. En als je dan met tweakers 1 2 3 halfleeg is kun je die ook samenvoegen.
Er wordt dan namelijk wel vanuit gegaan dat je, net voor de war begint, je basis ombouwt en je TH binnen de muren zet. Daarnaast lijkt het me logisch dat er geen boogjes gedoneerd worden in het defense CC (iets wat nu wel weer in TWK1 gebeurt is). Als er 15+ mensen interesse hebben in een CW clan dan wil ik er best een opzetten.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Houden we 1 als CW clan kan de rest wieberenDe Koempert schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:43:
Ik ben nog iets te gelukkig met de opgebouwde activiteit in Tweakers1 om zomaar een nieuwe te bouwen met mensen die waarschijnlijk alleen even die 2 aanvallen in 2 dagen doen. Maak eerst maar een lijst met mensen die 100% mee willen en kijk dan ook meteen naar hun huidige donaties en activiteit. Voor alsnog is het nl een groep van 5 mensen die elke keer alle donaties verzorgen. Mensen die in zo'n clan willen spelen moeten dan bijv. ook gaan meewerken aan donaties van lvl 3 draakjes en lvl 5 wizards. Voordat je dat allemaal voor mekaar heb ben je wel een tijdje verder.

Ik vind het eigenlijk wel logisch dat je meteen een nieuwe CW start. Het zijn enkel twee aanvallen meer in twee dagen.. Je drop hoef je enkel even 15 minuten om te bouwen en daarna kan je het wee terug zetten. Als je beetje een leuke basis heb kan je zo je TH wisselen met bijvoorbeeld je lab.
Een dag als gisteren zou ik ook wel weer willen trouwens

Al gaan we vandaag ook goed van start

[ Voor 27% gewijzigd door Famous op 21-04-2014 14:51 ]
[ Voor 57% gewijzigd door walletje-w op 21-04-2014 14:55 ]
Hoeft ook nietKern schreef op maandag 21 april 2014 @ 14:56:
Ik heb ook interesse om CW te doen.. alleen wat zijn de minimum eisen want ik ben pas TH7 en kan dus bv geen hoge troopen doneren zoals jullie.
Er zijn altijd mensen die hoog doneren.
Zo maakte ik altijd 14+ level 3 draken (gezien we veel sterren laten liggen en pas 2x hebben gewoon zijn het er nu 9). En enkele maken wizards 5+ dus dat zit wel goed.
Lagere TH's erbij is juist goed omdat je dan een "mindere" tegenstander krijg
@Wally; Je kwam erbij toen de CW al gestart was en dan mag je inderdaad niet mee doen. De volgende war doe je dus gewoon mee
[ Voor 10% gewijzigd door Famous op 21-04-2014 14:59 ]
Of dat ik een duur leger maak om drie sterren binnen te halen en een ander alleen met 4 boogjes een townhall rost voor dikke warloot.
Ik accepteer dat niet iedereen zo ver is als ik, maar doe aub wel een beetje je best en bouw een fatsoenlijk leger. Een clanwar ga je niet in met 10 reusjes, en handvol tovenaars en een berg boogjes.
De bonusloot is totaal niet winstgevend voor mij maar ik vind het wel leuk om lekker ALS team te strijden tegen een andere clan. Lekker de competitie aangaan en alles kapot rossen.
Accepteren we dat?
Hoi!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nee, dat zeker niet.EWK schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:30:
Dan krijgen we wel meer hoppers, als ik door de week druk ben zal ik er voor kiezen om door de week in tw1 te zitten en in het weekend of in een rustigere periode in de cw tw.
Accepteren we dat?
Mocht die clan er komen is het gewoon een normale clan die wel 95% van de keer meteen een CW start, waar de donaties goed gaan en mensen niet "zeuren" om een dagje rust (die er gewoon is).
Voor de CW vraag ik hoggs, krijg er 5...
Val aan in de CW, zet de gegeven troops in, komen er 5 reuzen uit...
En na mn aanval heb ik gewoon nog 5 Hoggs in mn CC, WTF
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je haalt me de woorden uit de mond. Ik geef per war ruim 3k DE uit en 200k elixyr en haal meestal 6 sterren. Dan log ik vanochtend in, hebben er 4 mensen dezelfde basis aangevallen, geen van allen lured de cc en 1 lured de bk niet. Resultaat: 4 aanvallen, 0 sterren. En dan gaat er 1 van hen boos weg omdat ie commentaar krijgt nadat ie 1 ster heeft weten te behalen uit 12 aanvallen...Hoppa! schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:05:
Ik vind het ook best om in twk1 te blijven clanwarren. Maar dan moet er wel echt iets veranderen. Ik ga geen dikke legers meer maken en doneren als anderen het, ook na vele tips over Kings lokken en cc's leegtrekken, het zo opzichtig blijven verprutsen.
Of dat ik een duur leger maak om drie sterren binnen te halen en een ander alleen met 4 boogjes een townhall rost voor dikke warloot.
Ik accepteer dat niet iedereen zo ver is als ik, maar doe aub wel een beetje je best en bouw een fatsoenlijk leger. Een clanwar ga je niet in met 10 reusjes, en handvol tovenaars en een berg boogjes.
Mijn voorstel is dat we na deze, wederom door mensen die niet luisteren, verloren clanwar even een break nemen en alles grondig omgooien. Liever met 20 door die wel zn best doen dan 50 man waarvan de helft maar wat loopt aankloten en na meerder clanberichten en 1000 tips in de chat de meest basale dingen nog steeds verprutst.
[ Voor 4% gewijzigd door De Koempert op 22-04-2014 06:58 ]
En ik denk dat we wel 15-20 man makkelijk krijgen.
@EWK, als je in drukke periodes al 1 aanval per 2 dagen kan doen, kan je opzich toch in een CW clan? Hoppen schiet niet op, daardoor moet je iedere x in een rij wachten voordat je mee kan doen omdat je nieuw in de clan bent en zo per saldo niet mee zal doen.
[ Voor 7% gewijzigd door RickvN op 22-04-2014 07:52 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
En ik zou graag met een beter leger aankomen, maar wizards zijn nog lvl 4 en draakjes nog 2. Dus denk dat mijn huidige setup het beste is. Wizards zijn te zwak om in plaats van boogjes lvl 5 te gebruiken en draakje ook. Hogs heb ik nog 1, dus dat schiet ook niet op.
JaH.FR schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:38:
Hoe zit dat eigenlijk met je base. Staat die voor de hele CW vast
zodra die begonnen is, en kan je hem dan dus weer terug bouwen?
Bij mij hetzelfde. Draak nog level 2 en wizz nog level 4. Ik zet wizz level 5 morgen aan als minion level 2 klaar is. Daarna draak level 5/minion level 3... Ik merk ook wel dat vooral met CW je daardoor minder uit de verf komt, maar het is wel mogelijk!H.FR schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:38:
En ik zou graag met een beter leger aankomen, maar wizards zijn nog lvl 4 en draakjes nog 2. Dus denk dat mijn huidige setup het beste is. Wizards zijn te zwak om in plaats van boogjes lvl 5 te gebruiken en draakje ook. Hogs heb ik nog 1, dus dat schiet ook niet op.
[ Voor 8% gewijzigd door RickvN op 22-04-2014 08:59 ]
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Inmiddels staat m'n TH aan naar 9, alles is ge-upt op 5 muurtjes na, dus dat lukt wel...
BK is lvl8, lvl9 is nog wel te doen voordat de TH klaar is, lvl10 zal helaas wel niet meer lukken.
Troepen in het lab kunnen ook nog wat omhoog, zoals Pekka naar lvl3, en minions hogss en andere DE-troops, maar dat komt in de loop van de tijd dan wel weer. Eerst maar is alle defenses uppen naar huidig lvl.
Sowieso gaat de eerste xbow gelijk aan, lab naar lvl7, tweede DE-pomp naar lvl1 (en verder)
En dan heb ik twee bouwertjes voor de nieuwe defense zoals archertower, wizardtower, airdef...
Ik baal zo van deze CW. Gingen zo hard, gemiddeld 2 sterren per aanval bij de eerste 20 en vervolgens sta je 85-75 achter. Ik stel voor om vnv een Tweakers CW ([Tweakers CW] ?) op te starten om morgen gelijk te knallen en wel eens loot te pakken.
Er staat nu 450K op mij te wachten, wat ik wss zie verdampen in 10% ervan omdat we wéér verliezen. CLB, is het niet zo dat het ná vanmiddag 2 van de 6 is?
En dan vooral al onze gold league members!
Tweakers 3 bombarderen we gewoon tot cw clan
niemand voor mijn onderschrift? Moet er nog wat kwijt
Overleg maar met Koempert/Famous
[ Voor 15% gewijzigd door RickvN op 22-04-2014 10:42 ]
Ik zou best bereid zijn om mijn plekkie af te staan aan een higher up zodat de CW clan een zo sterk mogelijke combi kan worden, maargoed... volgens mij ga je straks met meer geinterreseerden zitten dan dat je plek hebt
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2014 10:55 ]
Intentionally left blank
ik ben geen addict maar een actieve speler, dus kijk een paar keer per dag.
Nee ik heb mijn TH niet binnen mijn muren staan omdat het niet te doen is om steeds mijn level om te gooien, Resultaat: een noob sloopt mijn TH (en dit is tot nu toe bij elke CW gebeurt) en haalt 1 ster. en tot nu toe heb ik zelf altijd 4 sterren gehaald tijden de CW dat is dus +3 winst.
Nee ik heb geen leger met hogs en weet ik niet wat, want daar val ik normaal ook niet mee aan. Maar ik doneer in de aanloop altijd level 5 wizzards in de Clan castle en op aanvraag ik het spel ook.
Zou ik dan ook uit TW1 moeten? leuk dat jullie de hele dag spelen, maar ik heb niet genoeg resources om de hele tijd legers te bouwen en maar wizzards te doneren. Heb al genoeg moeite mijn 3 bouwers aan het werk te houden
Niemand zegt dat je uit TW1 moet, zoals je het nu doet is prima. Het enige wat je nog zou kunnen veranderen is een basis maken waar je makkelijk het th en je lab kunt verwisselen zodat je voordat de CW begint deze even kan wisselen en je TH tijdens de CW dus binnen de muren staat.thedon46 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:07:
Leuk die hele discussie over de clanwars, maar ik denk er toch anders over.
Nee ik heb mijn TH niet binnen mijn muren staan omdat het niet te doen is om steeds mijn level om te gooien, Resultaat: een noob sloopt mijn TH (en dit is tot nu toe bij elke CW gebeurt) en haalt 1 ster. en tot nu toe heb ik zelf altijd 4 sterren gehaald tijden de CW dat is dus +3 winst.
Nee ik heb geen leger met hogs en weet ik niet wat, want daar val ik normaal ook niet mee aan. Maar ik doneer in de aanloop altijd level 5 wizzards in de Clan castle en op aanvraag ik het spel ook.
Zou ik dan ook uit TW1 moeten? leuk dat jullie de hele dag spelen, maar ik heb niet genoeg resources om de hele tijd legers te bouwen en maar wizzards te doneren. Heb al genoeg moeite mijn 3 bouwers aan het werk te houden
Ja, Maar:Bartske schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:13:
[...]
Niemand zegt dat je uit TW1 moet, zoals je het nu doet is prima. Het enige wat je nog zou kunnen veranderen is een basis maken waar je makkelijk het th en je lab kunt verwisselen zodat je voordat de CW begint deze even kan wisselen en je TH tijdens de CW dus binnen de muren staat.
Moet ik dan platgelopen worden door iemand met sterke troepen? dan is het 2 sterren....Nee ik heb mijn TH niet binnen mijn muren staan omdat het niet te doen is om steeds mijn level om te gooien, Resultaat: een noob sloopt mijn TH (en dit is tot nu toe bij elke CW gebeurt) en haalt 1 ster. en tot nu toe heb ik zelf altijd 4 sterren gehaald tijden de CW dat is dus +3 winst.
Optimaal gezien staat je lab natuurlijk ook niet binnen, en je TH in het midden. Dus het heeft dan weinig zin. En TH is te groot om met iets anders te wisselen, dus je moet er veel aan ombouwen. Hij moet wel in het midden, anders schiet je er nog niks mee op.Bartske schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:13:
[...]
Niemand zegt dat je uit TW1 moet, zoals je het nu doet is prima. Het enige wat je nog zou kunnen veranderen is een basis maken waar je makkelijk het th en je lab kunt verwisselen zodat je voordat de CW begint deze even kan wisselen en je TH tijdens de CW dus binnen de muren staat.
Ik vind het ook nogal veel werk om e.e.a. zo vaak om te bouwen. Mijns inzien schrikt het overigens ook af om meer sterren te halen, als je er al 1 hebt. Bovendien zorg ik ervoor dat die kans wat betreft traps de ongunstige kant is om aan te vallen, waardoor er ook maar max. 1 ster gehaald wordt. Ik haal er tot nu toe altijd minstens 2, soms 3. Dus per saldo winst.
Wat betreft leger kan ik pas over een week of 2-3 wat beters bouwen, als ik wizard lvl 5 en draken lvl 3 heb. Elixer gaat ook niet zo hard nu met die CW.
[ Voor 6% gewijzigd door H.FR op 22-04-2014 11:18 ]
Goed punt.. Ik wil vandaag/morgen mijn TH8 aan zetten dan ook m'n setup omgooien naar dit.Spooksel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:14:
Of ieder willekeurig gebouw in het midden van je basis waarbij het tijdens de CW ff niet boeit dat het buiten staat.
Ik ben bijna thuis en dan zal ik even een reactie posten over meerdere dingen die gezegd zijn. Späte!
Ja, dat snap ik, maar waarom zou je die normaliter binnen je muren zetten?Famous schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:41:
@hfr; je lab is even groot als je th. Dit kan je dus zo wisselen ( kijk mijn base maar eens).
Ik ben bijna thuis en dan zal ik even een reactie posten over meerdere dingen die gezegd zijn. Späte!
Die mag gerust kapot.
Ik kan hem wel ruilen, maar nu staat hij natuurlijk buiten de murenMeltedForest schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:01:
Klopt maar je moet toch wat ervoor ruilen. Aangezien ze even groot zijn is dat wel makkelijk

Dus dan gaat hij gewoon naar ergens anders buiten de muren.
Dit is idd lastig met bepaalde dorpen, maar je kunt je dorp vrij makkelijk ombouwen naar zo'n layout.
Kost idd wel wat moeite, mja, CW is tof
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dit is inderdaad wat er vooral fout gaat en de grotere doneerders in TWK1 zich aan ergeren. Door zulke "fratsen" uit te halen is de kans groot dat we verliezen en we maar 20% van de war bonus krijgen. Deze bonus compenseert een beetje het elixer en de DE wat er elke keer wordt ingestoken maar we hebben pas 2x gewonnen en er dus DIK op toegelegd.De Koempert schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 06:55:
[...]
Je haalt me de woorden uit de mond. Ik geef per war ruim 3k DE uit en 200k elixyr en haal meestal 6 sterren. Dan log ik vanochtend in, hebben er 4 mensen dezelfde basis aangevallen, geen van allen lured de cc en 1 lured de bk niet. Resultaat: 4 aanvallen, 0 sterren. En dan gaat er 1 van hen boos weg omdat ie commentaar krijgt nadat ie 1 ster heeft weten te behalen uit 12 aanvallen...
Mijn voorstel is dat we na deze, wederom door mensen die niet luisteren, verloren clanwar even een break nemen en alles grondig omgooien. Liever met 20 door die wel zn best doen dan 50 man waarvan de helft maar wat loopt aankloten en na meerder clanberichten en 1000 tips in de chat de meest basale dingen nog steeds verprutst.
Nu kan ik (voorlopig nog) wel 10+ aanvallen op een dag doen en heb ik wel "winst" te pakken in de twee dagen dat de war duurt maar laat wel vaak 500k+ liggen, onnodig.
Er zijn in de chat al veel tips gegeven over hoe je een aanval kan opzetten zodat je geen last hebt van King/Queen/CC troops maar veel voeren dit niet uit. Daarnaast sta ik bijna altijd actief paraat (en andere met me) om tips te geven over hoe je iemand het goed kan aanvallen. Sommige vragen dit ook en je ziet gewoon dat het werkt.
Dat we verliezen of iemand geen 2+ sterren pakt boeit mij echt niets. Het gaat er nu gewoon om dat we sterren laten liggen doordat de aanvallen niet goed worden opgezet en hierdoor vaak 0 sterren pakken (of 1). Er kan altijd wat fout gaan en over het hoofd gezien worden maar dit is wel extreem.RickvN schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 07:42:
Klopt, ik ging ook niet denderend van start, maar er zit wel een stijgende lijn in en pak nu 4 sterren. Laatste 10 aanvallen geen enkele ster of zo, dan is mijn zin ook ver weg. Fam/Koemp, ik heb vandaag tentamen dus ben komende tijd beschikbaar als het nodig is, kan ik evt meedenken/doen!
En ik denk dat we wel 15-20 man makkelijk krijgen.
Gezien de activiteit en gezelligheid (naast de CW dan
Hoogte van je troops boeit totaal nietRickvN schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 08:58:
[...]
Bij mij hetzelfde. Draak nog level 2 en wizz nog level 4. Ik zet wizz level 5 morgen aan als minion level 2 klaar is. Daarna draak level 5/minion level 3... Ik merk ook wel dat vooral met CW je daardoor minder uit de verf komt, maar het is wel mogelijk!
Dit kan ik met me noob accountje mee vieren
Het is eigenlijk elke war zo gegaan, eerst gaan we echt lekker en lachen we de tegenstanders uit dat ze net een positief ratio hebben en daarna vallen wij dik terug en worden er uit eindelijk ingemaakt met maximaal 10 sterren verschil.RickvN schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:38:
Nice CLB! Dorpje ziet er idd ook erg strak uit.
Ik baal zo van deze CW. Gingen zo hard, gemiddeld 2 sterren per aanval bij de eerste 20 en vervolgens sta je 85-75 achter. Ik stel voor om vnv een Tweakers CW ([Tweakers CW] ?) op te starten om morgen gelijk te knallen en wel eens loot te pakken.
Er staat nu 450K op mij te wachten, wat ik wss zie verdampen in 10% ervan omdat we wéér verliezen. CLB, is het niet zo dat het ná vanmiddag 2 van de 6 is?
Nu heb ik net nog een aanval gedaan en had ik op 1mm health na niet zijn TH waardoor ik ook maar één ster had behaald. Dit dorp was echter nog niet aangevallen en was ook redelijk hoog. Daarnaast heb ik wel alles gelurkt en was het gewoon bad luck. Tja, kan gebeuren!
De verliezende loot bonus is trouwens 20%
De leden in TWK3 vallen volgens mij wel (bijna) allemaal twee keer aan. Dat kan je makkelijk na kijken in de warlog. Je kiest een betreffende war en dan "view map". Vervolgens kan je snel door elke member heen klikken om te kijken of ze aangevallen hebben ja of de nee. Volgens mij kan je echter maar twee wars terug zien.ProAce schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:43:
Hebben ook veel inactieve leden heb ik het idee....
Ik denk ook wel dat je met een nieuwe clan genoeg plek hebt voor de mensen die lekker CW willen spelen. Er zijn genoeg mensen die het prima vinden in de huidige clan en daar ook willen blijven.Spooksel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:44:
Mjah, ik denk dat als je uit 3 clans, waar 150 man in passen dus, 1 clan probeert te maken die echt die hard CW wil gaan spelen... heb je dan wel genoeg plekken?
Ik zou best bereid zijn om mijn plekkie af te staan aan een higher up zodat de CW clan een zo sterk mogelijke combi kan worden, maargoed... volgens mij ga je straks met meer geinterreseerden zitten dan dat je plek hebt
Daarbij ben ik van mening dat je je plek niet hoef af te staan voor een hogere speler.
Als er 15+ mensen bereid zijn om naar een nieuwe (CW) clan over te stappen wil ik er best een opzetten. Zoals al eerder aangegeven in TWk1 erg actief en dat zal ik zeker missen, maar ik wil ook wel echt voor die CW's gaan!Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:50:
Kom maar door met die clanwar actie!!! Zolang er dorpen zijn die verpulverd en vergruisd kunnen worden, ben ik erbij
Je kan nooit teveel donerencrisp schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:58:
Gaat lekker met TW3Toch zou af en toe een extra rustdagje om m'n elixervoorraad weer op peil te brengen wel fijn zijn (of ik doneer gewoon te veel, dat kan ook natuurlijk
)
Ik zal even per stukje reageren (zo ver ik het overzicht nog hebthedon46 schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:07:
Leuk die hele discussie over de clanwars, maar ik denk er toch anders over.
We hebben nooit verplicht om je TH binnen je muren te zetten. Het is echter wel makkelijker en meer kans om te winnen. Nu pakt bijvoorbeeld een hele lage speler op jou 1* waar anders een hogere speler 2* pakte maar nu twee aanvallen overhoud om ergens anders te droppen.
Een leger met Hoggs is ook zeker niet nodig. Zelf val ik 8/10 keer ook aan met healer/giant combo en kom ver zat. Af en toe pak ik een draken leger als de hogere over blijven.
Niemand hoeft uit TWK1! Als we iets gaan doorzetten zal het eerder een nieuwe clan worden zodat TWK1 lekker kan blijven farmen (hoe het ook is opgezet). Elke keer wizards doneren is ook niet nodig er zijn genoeg mensen die kunnen en willen doneren en dat komt ook zeker goed.
Dan moet je je lab inderdaad even buiten je muren plaatsen. Wil je wisselen dan kan dit tot aan ~10 minuten voor de CW en als de CW is gestart wordt je dorp opgeslagen. Je kan dan meteen je TH weer wisselen met je lab zodat mensen enkel je TH pakken.H.FR schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:04:
[...]
Ik kan hem wel ruilen, maar nu staat hij natuurlijk buiten de muren![]()
Dus dan gaat hij gewoon naar ergens anders buiten de muren.
Als je de tijd hebt hoef je dus maar ~10 minuten je TH buiten de muren te plaatsen. Als je dan ook nog eens online bent (even betaald "poepen" of iets
Kort samengevat hebben we geen kritiek op donaties, TH die buiten staan of dat mensen maar 1* halen. Het gaat er gewoon echt om dat er elke keer 50 tips worden gegeven en hier totaal niet naar geluisterd wordt. Mochten ze het niet snappen kunnen ze dit gewoon aangeven maar dat gebeurd ook niet. Hierdoor verliezen we wel gewoon veel sterren die het verschil kunnen maken tussen winnen of verliezen.
Een clan als Tweakers (waar wel gewoon goede spelers inzitten) kunnen het niet permitteren om maar twee van de zes wars te verliezen.
Op dit moment zullen we in TWK1 even geen nieuwe war starten en zullen we eerst wat dingen bespreken en eventueel een nieuwe clan starten (mocht dit nodig zijn).
We willen niet hard/streng zijn of overkomen maar het irriteert mensen wel dat er (denk 4?) mensen zijn die samen meer dan 1 miljoen elixer doneren per CW enkel om de CC's te vullen en je dit eigenlijk gewoon net zo goed kan weggooien.
Naast het doneren voor de CW heb je namelijk ook nog de normale CC die gevuld dienen te worden en je eigen aanvallen. Ik denk dat ik enkel voor een CW al 750k elixer uitgeef

En dan ook niet eens verbloemen dat ze het puur voor die TH doen, maar gewoon voor de enorm hoge lootbonus die bij TH9-10 tegenstanders hoort
Dan heb je dus dat ze de kansen van je clan verknallen, omdat de winst nog helemaal niet eens vastgesteld was en ze puur voor hun eigen gewin/lootbonus gaan. Echt fucking zuur omdat er dus ook genoeg mensen zijn die wel het belang van de clan voorop stellen en echt eindeloos draken/pekka's/wizzies trainen zodat iedereen met zo sterk mogelijke troepen op pad kan gaan!
Needless to say, d'r zijn al een aantal ex-leden van die clan inmiddels op zoek naar een nieuwe clan
Dit heb ik ook al eens gezien ja, in onze voorlaatste oorlog hadden we bij de tegenstander 1 target zitten... ik geloof dat uiteindelijk wel ACHT verschillende mensen een aanval erop gedaan hebben. ACHT! En niet eentje is verder gekomen dan 1 ster... en als je dan die herhalingen bekeek, echt ALLEMAAL maakten ze exact dezelfde fouten. Overduidelijk was het ook dat ze absoluut niet even naar de herhalingen van hun voorganger(s) gekeken hadden om te zien wat ze wel/niet moesten doen, nee hoor... blind allemaal een horde hogjes loslaten en stuk voor stuk werden ze tot puin geschoten door de wizzies uit het CK.De Koempert schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 06:55:
Je haalt me de woorden uit de mond. Ik geef per war ruim 3k DE uit en 200k elixyr en haal meestal 6 sterren. Dan log ik vanochtend in, hebben er 4 mensen dezelfde basis aangevallen, geen van allen lured de cc en 1 lured de bk niet. Resultaat: 4 aanvallen, 0 sterren. En dan gaat er 1 van hen boos weg omdat ie commentaar krijgt nadat ie 1 ster heeft weten te behalen uit 12 aanvallen...
Echt, hoe moelijk kan het zijn denk ik dan. Wil je een 1 ster drop proberen te verbeteren... BEKIJK DIE FFING HERHALING, dan ZIE je waar je tegenop moet. Zo simpel, zo makkelijk... en toch, ik doe lekker wat ik zelf wil... HAHA!
Uiteindelijk had ik nog 1 aanval over en verder weinig targets meer, dus heb ik in 'poging' 9 die base maar op *** sterren gezet met een partij draken. Werd die iig verder niet meer aangevallen
[ Voor 40% gewijzigd door Spooksel op 22-04-2014 13:16 ]
Noop, niet voor mijRickvN schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:38:
CLB, is het niet zo dat het ná vanmiddag 2 van de 6 is?
Whatabout een CW-clan... of starten of niet, beetje poweren mensen!
Ik blijf voorlopig wel heerlijk in [Tweakers], want de groep is gewoon prima en gezellig.
Als dat gewoon nog net iets vlotter loopt kun je ook gewoon nagenoeg constant CW's starten, no problem.
Poll: Een aparte Tweakers CW clan maken?
• Ja, en ik zou overstappen
• Ja, maar ik zou niet overstappen
• Nee, het is goed zoals het is nu
• Ik zit momenteel niet in een Tweakers Clan
Ook een poll maken? Klik hier
Ligt eraan hoeveel mensen er mee willen naar een eventuele nieuwe clan. Met maar vijf mensen ga ik geen nieuwe starten.CLB schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:19:
[...]
Noop, niet voor mijDat jullie nou de eerste keer faalden
![]()
Whatabout een CW-clan... of starten of niet, beetje poweren mensen!
Ik blijf voorlopig wel heerlijk in [Tweakers], want de groep is gewoon prima en gezellig.
Als dat gewoon nog net iets vlotter loopt kun je ook gewoon nagenoeg constant CW's starten, no problem.
De gezelligheid in TWK1 ligt er ook aan wie mee gaan naar een eventuele CW clan. Als de actieve weg gaan is het opeens heel anders
Als ik weg ben is er al 60% minder dat er wordt gechat
@Superkneus; het is inderdaad net een Tweetberichtje. Dit is simpel op te lossen door je Co-Ldr ook een bericht te laten sturen. Zo simpel is het.
Je kan je request gewoon aanpassen voor de CW CC. Zo kan je bijvoorbeeld enkel om draken 3+ of wiz 5+ vragen
[ Voor 14% gewijzigd door Famous op 22-04-2014 13:30 ]
Haha, kom eerst maar met concrete plannen, want nu flierefluit iedereen maar wat aan...Famous schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:29:
Als ik weg ben is er al 60% minder dat er wordt gechat
Die zegt dit, die wil dat, die wil leider worden van zus, die denkt dat 't zo is, die weet zeker dat.
Als iemand nou een [TweakersCW]-clan start, kan iedereen z'n weg vervolgen, want dit schiet niet op.
Over leader e.d. heb ik niets mee gekregen? En dat maakt me ook geen zak uit.CLB schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:33:
[...]
Haha, kom eerst maar met concrete plannen, want nu flierefluit iedereen maar wat aan...
Die zegt dit, die wil dat, die wil leider worden van zus, die denkt dat 't zo is, die weet zeker dat.
Als iemand nou een [TweakersCW]-clan start, kan iedereen z'n weg vervolgen, want dit schiet niet op.
Zoals ik het nu tel zijn er nog geen 15+ mensen die interesse hebben dus dan start IK hem ook nog niet op. Wil iemand anders hem opstarten ook prima
Als mensen gaan "hoppen" hebben ze alleen zichzelf ermee.SuperKneus schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:38:
ik vind het een leuk idee maar denk wel dat er dan veel gehopped gaat worden. Ik zit nu nog goed bij TW2 en blijf lekker daar. We hebben net pas de 3e war gestart dus ik wil sowieso voordat ik er over ga nadenken eerst met TW2 nog wat wars doen.
1; Mocht ik kunnen accepteren/weigeren komen ze er niet meer in.
2; Ze kunnen dan toch niet meer doen aan de eerst komende war dus waarom hoppen?
Dan krijgt iemand anders de leiding van tweakers3
Iedereen die fanatiek is, joint, iedereen die even geen tijd heeft, hopt weer.
Hoi!
Als dit zou inhouden dat bijvoorbeeld in clan 1-2-3 teveel mensen verdwijnen waardoor de donaties daar niet meer doorstromen, krijg je dat soort gemekker weer
Dat heen en weer hoppen tussen de tweakers clans moet geen probleem zijn! Als ik straks met vakantie ga dan zou ik ook gewoon ff naar een clan hoppen waar ze geen oorlog doen... en als ik terug ben dan de CW clan weer joinen bijv!
Hoppen mag gewoon, zo ontlasten we de clans een beetje

Dat laatste is inderdaad iets anders.Spooksel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:44:
Maar hebben we wel genoeg leden om het leuk te houden met VIER clans?
Als dit zou inhouden dat bijvoorbeeld in clan 1-2-3 teveel mensen verdwijnen waardoor de donaties daar niet meer doorstromen, krijg je dat soort gemekker weer
Dat heen en weer hoppen tussen de tweakers clans moet geen probleem zijn! Als ik straks met vakantie ga dan zou ik ook gewoon ff naar een clan hoppen waar ze geen oorlog doen... en als ik terug ben dan de CW clan weer joinen bijv!
Maar dat noem ik dan ook geen hoppen
Mochten te veel mensen gaan (waar het niet op lijkt) kan je altijd nog clans samenvoegen
Ik hoop de SC snel met wat updates komt betreffende clanwars en zoals het nu in Tweakers3 gaat, gaat het prima
Dat ging snel in TWK3?ProAce schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:48:
Tuurlijk wel, dit is alleen voor de clan wars fanaten
Ook zonder overleg e.d. waar je je members nu met vraagtekens achterlaat.. Niet erg slim van een Leader ^^
Maar als je hopt, kun je de eerste dagen dus niet actief deelnemen aan een CW, kijk naar 'Walletje' bij onsEWK schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:42:
Ik vind dat we het hoppen gewoon toe moeten laten.
Iedereen die fanatiek is, joint, iedereen die even geen tijd heeft, hopt weer.
Nee nu niet meer, maar je laat wel zomaar je clan achter om een nieuwe te starten zonder er wat over te zeggen in je clan?
En nu ben je leader van een CW clan waar je in TWK3 nu beetje slechte reputatie achter laat en je weet niet eens of er genoeg belangstelling is voor CW clan
Ik zie wel wat er komt, en anders een mooie reden om af te kicken van coc
Niet echt een goede basis om een andere clan mee op te starten
Jammer dat je de huidige CW niet afmaakt
Jep hij staat er ook gewoon bij nog, dus nu laten we in TWK 3 eigenlijk al 6 sterren liggen helaas.Spooksel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:14:
Hij is nog steeds onderdeel van de huidige CW en kan niet starten in een nieuwe totdat die voorbij is (over 2 dagen ong).
Wat ben ik ook een kluns
Ik denk dat er in Tweakers (1) veel mensen zitten die graag actief CW willen doen en er dan ook dure legers tegenaan gooien. Als we van de eerste een CW clan maken, kan iedereen uit Twk2 en Twk3 die graag actief CW willen doen naar ons toe komen, en kunnen onze members die geen CW willen doen, naar Twk2 en Twk3 gaan.
Nee hoor, dit hebben ze juist niet gedaan bij Supercell.Spooksel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:15:
Volgens mij kan hij nog steeds in die CW aanvallen en sterren bijdragen!
Als je opnieuw join weet ik niet of je mee mag doen alsnog. Kwestie van proberen.
Dat!De Koempert schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:17:
Ik denk dat er in Tweakers (1) veel mensen zitten die graag actief CW willen doen en er dan ook dure legers tegenaan gooien. Als we van de eerste een CW clan maken, kan iedereen uit Twk2 en Twk3 die graag actief CW willen doen naar ons toe komen, en kunnen onze members die geen CW willen doen, naar Twk2 en Twk3 gaan.

En vakanties e.d.? Dan hoppen naar tweak2 of 3, of afdalen, zo laag dat je meestal niet mee zal doen in en cw? Of nog andere opties?
[ Voor 31% gewijzigd door EWK op 22-04-2014 14:40 ]
Hoi!
Ja sommigen zijn wat minder, hebben lvl3 en lvl4 troops, maar dat mag geen reden zijn, n00battack =

we zijn gewoon een groepje wat meerdere games samen speelt, dus mocht nog iemand interesse hebben kunnen ze ons ook joinen.
je zou ons dan kunnen zien als een Tweakers4
PSN: Europhea
Mijn account in TWK3 is gewoon nog te newb om mee te kunnen doen, maar waar mogelijk probeer ik wel mijn sterren mee te pikken tegen de ondersten van de tegenstander.
Als mensen opzettelijk stom doen (keer op keer op keer) of gewoon expres de boel verpesten (voor eigen gewin gaan)... dan zie ik niet in waarom ze niet d'r uit zouden moeten!
Dat zeg ik ookSpooksel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:43:
Als mensen opzettelijk stom doen (keer op keer op keer) of gewoon expres de boel
verpesten (voor eigen gewin gaan)... dan zie ik niet in waarom ze niet d'r uit zouden moeten!
Wel indirect, als jij niets lurkt en zo maar 0 of 1* pakt zelfs na al onze berichten nog dan heb ik er geen medelijden mee als je eruit gezet wordt.
We kijken niet naar welk level troops je hebt of wat dan ook.
Ik bedoel: ik kom er altijd wel wat tegen waar ik 3 sterren tegen kan pakken, maar ik ben gemiddeld en als ik een lage pak dan kunnen zij hun aanval niet meer echt gebruiken.
Klopt, maar mensen met lager TH zorgen ook weer voor tegenstanders die ook zulke TH's hebben, daar is dus weinig verschil.H.FR schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:47:
Het lijkt me dan wel handig als we wat TH level niet teveel uit elkaar zitten. We hebben nu al 'te veel' lagen, waardoor die met elkaar een kleiner aantal lage levels van de tegenstanders moeten aanvallen.
Ik bedoel: ik kom er altijd wel wat tegen waar ik 3 sterren tegen kan pakken, maar ik ben gemiddeld en als ik een lage pak dan kunnen zij hun aanval niet meer echt gebruiken.
Het is precies wat famous en CLB zeggen: Het gaat erom hoe je verliest. Als jij geen CC lured en geen BK/Queen, en al je reuzen/hogs gaan daardoor naar de kloten en je krijgt 0 sterren, dan mag je weg.
Echter, als jij je stuk loopt op een basis maar je volgt wel de juiste tactieken en haalt bijv maar 1 ster, prima, je hebt je best gedaan.
Ohja nog even als laatste puntje, een uitspraak als "Die CC stond in het midden, was niet te luren" is de grootste onzin uitspraak ooit. Elke CC is te luren.
Bij mijn main clan zitten we met TH7-10 range waarbij TH8 toch wel de modus is. Onze zusterclan heeft dus hoofdzakelijk TH10 (en een handvol TH9) lui en die winnen niet zoveel oorlogen als wij met onze wat meer gespreide setup!
Voor de schieuwnierigen... de clan van mijn main is 'NL 18+ II'
Op dit moment hebben 5x winst (over 5u boeken we onze 6e
[ Voor 18% gewijzigd door Spooksel op 22-04-2014 14:56 ]
Ah, oké. Had de indruk dat we wat weinig lage kregen, maar dat zal wel aan mij liggenSpooksel schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:52:
Mjah, d'r zit ook niet echt een voordeel aan alleen maar TH9-10 members bij elkaar zetten hoor. Dan krijg je dat namelijk ook enkel als tegenstander en dat is vele malen lastiger dan wanneer je wat meer diversiteit hebt.
Bij mijn main clan zitten we met TH7-10 range waarbij TH8 toch wel de modus is. Onze zusterclan heeft dus hoofdzakelijk TH10 (en een handvol TH9) lui en die winnen niet zoveel oorlogen als wij met onze wat meer gespreide setup!
Ik neem niet een hogg mee om de CC te looten. Als ik denk dat het me niet gaat lukken met met 4 goblins alles te lurken dan sla ik de basis over voor iemand die wel hoggs heeftDe Koempert schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:51:
[...]
Klopt, maar mensen met lager TH zorgen ook weer voor tegenstanders die ook zulke TH's hebben, daar is dus weinig verschil.
Het is precies wat famous en CLB zeggen: Het gaat erom hoe je verliest. Als jij geen CC lured en geen BK/Queen, en al je reuzen/hogs gaan daardoor naar de kloten en je krijgt 0 sterren, dan mag je weg.
Echter, als jij je stuk loopt op een basis maar je volgt wel de juiste tactieken en haalt bijv maar 1 ster, prima, je hebt je best gedaan.
Ohja nog even als laatste puntje, een uitspraak als "Die CC stond in het midden, was niet te luren" is de grootste onzin uitspraak ooit. Elke CC is te luren.
Ik zie echt zoveel herhalingen waarbij men opent met een bliksem op een willekeurige mortar of wat stukjes muur, echt wtf
Edit, behalve als ik een dragonraid doe... dan laat ik gewoon 11 draken los en gooi in een woedespreuk op de draken waar de CK troepen naartoe lopen. hehe.
[ Voor 23% gewijzigd door Spooksel op 22-04-2014 14:59 ]