Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Mja ik bedoelde ook een beetje eentje met image recognition die automatisch je resources binnenharkt in je basis :+

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
CLB schreef op woensdag 16 april 2014 @ 00:13:
Die kleine bommen had ik nooit hoeven bouwen, wat een prul is dat, die zou ik nog terugverkopen voor een knaak.
Ze hebben wel zin, maar dan moet je ze groeperen. Als je ze bijelkaar legt, dan hebben ze genoeg kracht om een groep archers of goblins serieuze schade aan te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Yes I know, maar vind ze te underpowered, sommige dingetjes vind ik gewoon net niet kloppen :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Net als die giants bomb die, als het even mee zit, in één klap 50 archers kapot knalt. Gezien die kleine slettenbakjes vaak dezelfde kant op gaan kan het nog wel eens een flink bloedbad worden en dan bedoel ik niet dat ze spontaan ongesteld worden met ze allen.

Twee level 3* bombs knallen archers en goblins al kapot. Met één level 5* bomb knal je een archer voor meer dan 3/4 kapot dus bij een mage tower of in het bereik van een mortier zijn ze ideaal :).

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik las online dat je 2 lvl3+ bommetjes samen moet neerleggen (maximaal 1 diagonaal vakje van elkaar) in de buurt van kritieke muren omdat die wallbombers zouden stoppen.

Zo gezegd, zo gedaan. Komt er een wallbomber op ... die detonate die wall gewoon voordat die bom afgaat zo langzaam zijn ze, wtf? Dus oplossing is de bom 1 vakje van de muur afleggen, dan gaan ze net WEL op tijd af. Rare mechanics ;) .

Bijna klaar met alle TH6 upgrades inclusief research, even goed timen met TH zometeen en doorstomen :> .

[ Voor 14% gewijzigd door Cassius op 16-04-2014 13:08 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Giant bombs lvl 3/4 maken ook bacon strips van hogs. Ik leg ze dus ook bewust bij mijn wizard towers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Cassius schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:07:
Ik las online dat je 2 lvl3+ bommetjes samen moet neerleggen (maximaal 1 diagonaal vakje van elkaar) in de buurt van kritieke muren omdat die wallbombers zouden stoppen.

Zo gezegd, zo gedaan. Komt er een wallbomber op ... die detonate die wall gewoon voordat die bom afgaat zo langzaam zijn ze, wtf? Dus oplossing is de bom 1 vakje van de muur afleggen, dan gaan ze net WEL op tijd af. Rare mechanics ;) .

Bijna klaar met alle TH6 upgrades inclusief research, even goed timen met TH zometeen en doorstomen :> .
Nop dat ga je niet redden. Een bomb level 3 doet 20 damage en een bomber heeft 46 hitpoints. Het is natuurlijk wel logisch dat een bomb, die er één tile vanaf ligt, wel op tijd is. Als hij er tegen de muur aanligt is de bomber 0,1 seconde eerder met ontploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Famous schreef op woensdag 16 april 2014 @ 13:16:
[...]

Nop dat ga je niet redden. Een bomb level 3 doet 20 damage en een bomber heeft 46 hitpoints. Het is natuurlijk wel logisch dat een bomb, die er één tile vanaf ligt, wel op tijd is. Als hij er tegen de muur aanligt is de bomber 0,1 seconde eerder met ontploffen.
Nee, een wallbreaker heeft op level 4 35HP waardoor 2 bombs genoeg zijn. En ik zie niet veel lvl 4 Wallbreakers op TH6 met 1000 cups (laag om te farmen), meestal level 2 of 3 ... maar ja, dan nog steeds 2 bombs nodig :z .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Cassius schreef op woensdag 16 april 2014 @ 14:44:
[...]

Nee, een wallbreaker heeft op level 4 35HP waardoor 2 bombs genoeg zijn. En ik zie niet veel lvl 4 Wallbreakers op TH6 met 1000 cups (laag om te farmen), meestal level 2 of 3 ... maar ja, dan nog steeds 2 bombs nodig :z .
Aah level 4*, die heb ik al een lange tijd niet meer. Dan is het inderdaad een ander verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Pffft, ik ben alles aan het upgraden met TH6 zoals gezegd ... maar de 5 dagen dat mijn Air Defence naar level 4 gaat zijn echt wel bokke vervelend. Dan moet ik weer 700k+ sparen voor een upgrade, maar een Giant-Healer combo wandelt zonder Air Defence echt dwars door mijn base heen (hoe ik de Archer towers ook neerzet).

Meh.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:58

koku

Tnet Devver
Dat is ook de enige upgrade die ik niet gedaan heb met th6. Nadat je upgrade naar th7 heb je er twee en kan je ze één voor één upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:31

Spooksel

Spooksel!

Cassius, ik zou heb toch wel ff doorbijten imho :) Wat je nu doet zit je later niet meer tegenaan te hikken!

Anyway, battle day voor mijn main clan ook weer begonnen zojuist. De eerste klap is een daalder waard, dus maar ff 3 sterren gescoord :P

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Inderdaad, je moet die gebouwen gewoon blijven upgraden!
Ik dacht ook bij bijvoorbeeld TH6 naar TH7, nou die airdef's doe ik niet, kost teveel goud en tijd...
Nou heb het gewoon gedaan, dan maar even wat langer wachten en later de vruchten ervan plukken.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
[Tweakers] trekt over een uurtje of 5 1/2 ook weer ten strijde! Vorige battle helaas verloren, maar het blijft wel leven. De clanwar castles zitten in no-time vol met wizzards en draken (iets te snel zelfs....). ;) :P

Nu maar hopen dat we deze wel winnen, moet kunnen, maar het is toch grotendeels afhankelijk van de activiteit van de leden. En of je clan een beetje van homogene samenstelling is qua kracht van de leden. Op dat laatste hebben we de vorige denk ik verloren. Zij hadden eigenlijk vrijwel geen zwakkere broeders en bij ons is het verschil tussen de bovenste 5 en de ondersten wel vrij groot.

Dat laatste is overigens geen verwijt, maar een constatering. Het is maar net de vraag wat je daar als clan mee wil. Het blijft natuurlijk aan de ene kant een spelletje, maar, aan de andere kant, spelletjes zijn veel leuker als je wint. Zeker op de langere termijn. Als ik 660/660/2 uit een Clanwar haal, ben ik gemotiveerder voor de volgende dan wanneer we verliezen.

[ Voor 18% gewijzigd door Hoppa! op 17-04-2014 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, ik ga vast nog wel een keer tegen te lamp lopen met mijn clan. Maargoed, so far so good.

Het samenspel bij ons is echt behoorlijk, er wordt goed gekeken naar wat mensen vragen als defenses en offences. We benutten onze aanvallen goed (laatste x was het 83 van 90 mogelijkheden benut!) en halen telkens goeie ratios!

Edit, wat ook wel helpt met winnen is als je tegenstander lomp gaat lopen doen :P Onze nr laatst was al op drie sterren getrakteerd en werdt zojuist weer aangevallen, lol. Goed bezig!

[ Voor 22% gewijzigd door Spooksel op 17-04-2014 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Spooksel schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:59:
Mjah, ik ga vast nog wel een keer tegen te lamp lopen met mijn clan. Maargoed, so far so good.

Het samenspel bij ons is echt behoorlijk, er wordt goed gekeken naar wat mensen vragen als defenses en offences. We benutten onze aanvallen goed (laatste x was het 83 van 90 mogelijkheden benut!) en halen telkens goeie ratios!

Edit, wat ook wel helpt met winnen is als je tegenstander lomp gaat lopen doen :P Onze nr laatst was al op drie sterren getrakteerd en werdt zojuist weer aangevallen, lol. Goed bezig!
Dat laatste speelt bij ons ook wel een beetje. Basis aanvallen die al 1 ster heeft, terwijl er vergelijkbare basissen nog niet zijn aangevallen. Alleen bij ons zijn wij degene die zo lomp doen..... :X

Maar goed, al doende leert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Maar weer m'n dorp gefixt voor de CW's, maar ik word daar langzamerhand wel beetje droeloe van zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hoppa! schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:29:
Basis aanvallen die al 1 ster heeft, terwijl er vergelijkbare basissen nog niet zijn aangevallen.
Ook daar hadden wij vandaag nog wel last van hoor, ondanks het enorme succes uit de vorige twee rondes gingen we nu echt enorm stroef uit de startblokken.
  • Mensen van onderaan die ff TH gingen snipen bij hun toplui enzo en daarna uiteraard verder kansloos ten onder. Leuk joh, 1 ster terwijl je onderin op eigen niveau er makkelijk 2 had kunnen hebben.
  • Mensen die niet eerst het CK legen, vervolgens met een HORDE lv1 hogs losgaan terwijl er een lv4 draak de boel aan het roosteren is (top, vooral doorgaan met hogs vrijlaten joh!)
  • Mensen die, zoals jij zei, idd dorpen aan gaan vallen die al 1 ster hebben... en vervolgens zelf ook niet verder dan 1 ster komen :/
The list goes on... maargoed, we komen inmiddels terug en beter op gang. Nu delen we de ene na de ander total annihilation uit! woei.

Net mijn 2e aanval gedaan, als TH8 een TH9 aangevallen die WAY above mijn recommended zat (ik ben 20e bij ons, hij 7e bij hun)... echt kantje boord gewonnen met 2 draakjes over op het einde die DIEP in het rood zaten :P

[ Voor 9% gewijzigd door Spooksel op 17-04-2014 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
CLB schreef op donderdag 17 april 2014 @ 11:39:
Maar weer m'n dorp gefixt voor de CW's, maar ik word daar langzamerhand wel beetje droeloe van zeg...
Ach, als iemand daar tijd voor heeft, dan ben jij het! Jij speelt fulltime....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Spooksel schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:59:
Deze kerel waar ik het eerder al over had is inmiddels al twee keer extra aangevallen terwijl hij al volledig in de as ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Hoppa! schreef op donderdag 17 april 2014 @ 12:05:
Ach, als iemand daar tijd voor heeft, dan ben jij het! Jij speelt fulltime....
Ik heb 4 identiteiten, 22 vingers, vier tablets en 10 battery-packs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Verdomme, maintenance break. Net als mijn leger klaar is en ik wil aanvallen. Heel mijn CW voorbereiding in de soep! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
We're going to have a maintenance break today What's done:

1. Dark Elixir rounding for war bonus loot is now changed (not rounded down to closest 500 anymore)
2. War Loot inside your Clan Castle will now be even more safe!! Optimise when you collect it from there, but remember, Clan Castle can't hold unlimited amount of resources. So if your war loot doesn't fit in when the war ends, you'll miss it!
3. The maximum time in clan war matchmaking is reduced to 3 hours (from 24 hours). This means that if no suitable match is found within 3 hours, matchmaking will auto-cancel and you can press again the "start war” button.
4. Servers have been pimped up for even smoother Clan Wars experience!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ik wilde net eerste aanval van de dag doen, zit net rustig.

Benieuwd of de war tijd nu ook op pauze gaat als je nog moet beginnen. Hoop t niet want dan wordt t nog later :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:10
wat bedoelen ze precies met punt 2. Hoe kan je loot in je castle nog veiliger zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Denk dat er ipv 10% nog minder gestolen kan gaan worden ofzo...

Geen heel spannende update, had liever 'twee bases' gezien, normaal en voor de CW's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Geen heel spannende update, had liever 'twee bases' gezien, normaal en voor de CW's.
Ja. Of in ieder geval de mogelijkheid om meerdere base-designs op te slaan per account. Iets wat ik overigens al heel lang mis. Ook bij het ombouwen is het rete-irritant dat je niet halverwege kunt opslaan. Een beetje basis bouwen (zeker als je niet kopieert van COCbuilder) duurt toch best lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:55
Hoppa! schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:02:
[...]

Ja. Of in ieder geval de mogelijkheid om meerdere base-designs op te slaan per account. Iets wat ik overigens al heel lang mis. Ook bij het ombouwen is het rete-irritant dat je niet halverwege kunt opslaan. Een beetje basis bouwen (zeker als je niet kopieert van COCbuilder) duurt toch best lang.
Een simpele button om preparation day te beeindigen zou ook voldoende zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Bospa01 schreef op donderdag 17 april 2014 @ 13:08:
[...]

Een simpele button om preparation day te beeindigen zou ook voldoende zijn.
In welk opzicht? Dan moet je toch alsnog je basis ombouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Denk dat hij bedoelt dat voor jou prep day klaar is en het systeem dan jou huidige basis opslaat.
Op die manier kan je, wanneer jij het heb aangegeven, meteen weer je basis ombouwen mocht je dit nodig vinden.

Ik heb er persoonlijk niet echt problemen mee, heb juist een heerlijke basis nu en als ik echt me TH naar buiten wil, wissel ik em gewoon met me lab en klaar it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Klopt, maar toch mis ik templates oid, om meerdere basissen op te slaan :)

Ik verander het laatste half uur voordat preparation day eindigt toch wel een hoop in mijn basis.

BTW, die bug is eindelijk opgelost voor duister elixir met clanwars. Maar compensatie ho maar :(

Wij hebben drie keer gewonnen, ik heb drie keer 2450 DE gewonnen, in totaal dus 1350 DE door mijn neus geboord... Aangezien mijn DE pompen in de stijgers staan had ik die goed kunnen gebruiken

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Vind ook niet dat zo zoiets hoeven te compenseren. In spellen of iets kunnen altijd bugjes zitten wat soms zelf lastig te testen is. Daarbij zijn er meerdere YT mensen ook nog eens uitgekozen om te testen en die hadden het blijkbaar ook niet.

Daarnaast is het aantal gems omhoog gegaan, we krijgen ze vaker en er is ook nog een gembox t.o.v. van januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Mwa, ze hadden iig een goed gebaar kunnen doen door een weekje DE pompen te kunnen boosten voor 1 edelsteentje oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Of je had gewoon even 2500 DE moeten winnen he ;)

Doe eens wat beter je best man :+

[ Voor 27% gewijzigd door Spooksel op 17-04-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
klopt, maar voor het "clanbelang" ben ik voor de drie sterren gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Leuk bugje..
And suddenly we understood how they do.
you can attack a village in war mode and before deploying your troops going to airplane mode. You can do your attack, watching all the traps, all the troops in the castle and the final results. And then you can do it again, again and again, until you find a way to double/threestar the village.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
En als je dan 3*** hebt, snel airplane-modus aan en de victorie claimen?
Of gewoon ontdekken en precies hetzelfde proberen na te doen...? Zal wel snel gepatched worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Dat laatste inderdaad.
Volgens mij was dit in november ook zo met het normale aanvallen. Toch gek dat ze dit niet gecontroleerd hebben in CW :+ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Met normale aanvallen werkt het ook nog, alleen heb je er geen donder aan omdat je de tegenstander niet meer terug vindt.
Met wraak acties daarentegen was het leuk geweest. Maar daar werkt het idd niet meer.
één keer wraak drukken en je kans is voorbij

[ Voor 25% gewijzigd door cypher21 op 18-04-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:29

mvds

Totally awesome!

Wraak is leuk :P Al een paar keer (4 a 5) keer een wraak gedaan op iemand die mijn TH sloopte (staat buiten mijn muur) en dus maar 1k goud en 1k elixer heeft gepakt en een cupje op 5-10. Om vervolgens daar 30 cups weg te halen en 500k+ aan spullen :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
ik gebruik de wraakacties ook altijd als ik omhoog wil gaan in trophies. Max trophies was 90 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-10 08:22

westergas

rikkie_pc

Iemand nog een gembox gehad de laatste tijd? Ik heb er nog nooit één gezien en laat ik nou nog net 20 gems nodig hebben voor mijn 4e bouwhut ;)

Hoe zit het bijvoorbeeld als je geen bouwer vrij hebt als die box verschijnt? Ben je dan je box kwijt?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:29

mvds

Totally awesome!

Ik had er van de week eentje, en dat was mijn tweede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
westergas schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 15:18:
Iemand nog een gembox gehad de laatste tijd? Ik heb er nog nooit één gezien en laat ik nou nog net 20 gems nodig hebben voor mijn 4e bouwhut ;)

Hoe zit het bijvoorbeeld als je geen bouwer vrij hebt als die box verschijnt? Ben je dan je box kwijt?
Ik heb er ook al twee gehad, net als meerdere in Tweakers1.

Je gembox blijft gewoon liggen als de bomen e.d. Het is echter zo dat je maar één gembox op je veld krijgt en je moet hem dus asap opruimen. Wil Supercell je een gembox geven maar er ligt er al een wordt je gewoon overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-03-2020
Ik weet niet of het toegestaan is maar ik ben ondertussen level 60 en ben me townhall aan het upgraden naar lvl 8 en nog steeds clanless, nooit echt behoefte aan gehad maar nu door de clanwars lijkt het me een leuke toevoeging tot het spel.
Kan ik op 1 of andere manier de tweakers clan joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Kern schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:15:
Ik weet niet of het toegestaan is maar ik ben ondertussen level 60 en ben me townhall aan het upgraden naar lvl 8 en nog steeds clanless, nooit echt behoefte aan gehad maar nu door de clanwars lijkt het me een leuke toevoeging tot het spel.
Kan ik op 1 of andere manier de tweakers clan joinen?
Zoeken op [tweakers en 1 van de drie kiezen (zit 1 fake clan tussen met weinig members). Bij het aanmelden je Tweakers username vermelden.
Je hebt lang gewacht met het joinen van een clan, terwijl je er een hoop profijt van kan hebben met zowel verdedigen als aanvallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Door een aanvraag te doen bij [Tweakers] of [Tweakers2] of [Tweakers3] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Bedankt peeps! Zal even me troffeen weer naar 1100 brengen zodat ik tweakers2 kan joinen.

Had me townhall express buiten me base zodat ik niet teveel gold verloor namelijk, dus aardig wat troffeeen door de plee gespoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Kern schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:40:
Bedankt peeps! Zal even me troffeen weer naar 1100 brengen zodat ik tweakers2 kan joinen.

Had me townhall express buiten me base zodat ik niet teveel gold verloor namelijk, dus aardig wat troffeeen door de plee gespoeld.
Voor de CW beter je TH weer in de base plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
westergas schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 16:43:
[...]

Voor de CW beter je TH weer in de base plaatsen ;)
Hij doet voorlopig nog niet mee aan de CW dus dat maakt niets uit.
Tevens hoef je je TH niet binnen te zetten als je wil stijgen, zo krijg je juist snel een TH rosser waardoor je misschien 6 tot 10 cups kwijt raakt. Als je hem gaat beschermen heb je meer kans dat iemand je hele base pakt en zo -28 cups hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:30
Manman. Waarom heb ik toch een eeuwig tekort aan elixir!

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
alaintje schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:17:
Manman. Waarom heb ik toch een eeuwig tekort aan elixir!
Als je de n's weg laat helpt het misschien beter?
Mama's hebben altijd goed advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Famous schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:00:
[...]

Hij doet voorlopig nog niet mee aan de CW dus dat maakt niets uit.
Tevens hoef je je TH niet binnen te zetten als je wil stijgen, zo krijg je juist snel een TH rosser waardoor je misschien 6 tot 10 cups kwijt raakt. Als je hem gaat beschermen heb je meer kans dat iemand je hele base pakt en zo -28 cups hebt.
Ik moet me hele base nog reconstructen maar ben er nog niet uit hoe ik het wil gaan doen. Heb nog paar dagen bedenk tijd want dan is me TH af. Dat is me deadline ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Famous schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 17:52:
[...]

Als je de n's weg laat helpt het misschien beter?
Mama's hebben altijd goed advies :)
Mijn troepen zijn gewoob te duur :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
alaintje schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 18:13:
[...]

Mijn troepen zijn gewoob te duur :p .
Of je zoekt niet lang genoeg naar goede buit OF je kan gewoon niet aanvallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Wat ben je lekker aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Het is vrijdag, dan komt alles los hé :D .
En dit serieus nemen doe je toch niet he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koku

koku

Tnet Devver
Klopt ook wel een beetje natuurlijk. Als je troepen te duur zijn moet je proberen met een goedkoper leger aan te vallen. Bijv 100 archers en 100 barbs (misschien een aantal reuzen en wallbreakers erbij). Dan kan je niet de eerste de beste basis aanvallen, maar moet je wat langer zoeken naar tegenstanders die hun mijnen en pompen niet hebben geleegd. Komt vaak voor dat ik 50 keer op next druk voordat ik aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
Dat vind ik gewoon niet zo leuk. Mrt tovenaar brand je altijd alles plat :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
alaintje schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 18:52:
Dat vind ik gewoon niet zo leuk. Mrt tovenaar brand je altijd alles plat :D .
Het is het een of het andere.. Als jij nu zegt ik kom niet uit met me elixer dan doe je toch iets verkeerd en dat meende ik wel. Of je zoekt niet lang genoeg of...
Maar goed als jij verder geen informatie geeft kunnen er ook geen tips gegeven worden en gezien je blijkbaar wel met het huidige leger wil blijven "vechten" ;w

en nu niet weer boos worden hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alaintje
jawuhl.
Ah boeie, ben hier gewoon om wat mee te lurken.
Ik ben level 57 en mijn troffeen wisselen van 1700 naar nu op het moment 1377.
Ik win dus wel bijna elke battle (duh met 20 tovenaars en 2 woedespreuken). Voor de rest wel casual speler.
Ik zit op school dus heb heel vaak wel even 5 minuutjes tijd. Nu is mijn stadhuis bijna level 8 en tja wat moet ik nog meer zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Moet je toch ff bedanken om die bug te quoten :P
Dankzij die bug hebben we onze 4e clanwar nipt gewonnen met 78-76

Snapte al niet waarom de tegenstander in de eerste aanval exact wist waar de grote bommen zaten. Ze gooiden iedere x een goblin of boogschutter op de juiste plek.
Kennelijk gebruikte zij die bug ook want we zagen dat ze aanvielen maar vervolgens gebeurde er niets.
Toen zijn de sterksten die nog drie aanvallen hadden ook gaan "cheaten" en toch nog drie sterren binnen weten te harken! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
alaintje schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 21:47:
jawuhl.
Ah boeie, ben hier gewoon om wat mee te lurken.
Ik ben level 57 en mijn troffeen wisselen van 1700 naar nu op het moment 1377.
Ik win dus wel bijna elke battle (duh met 20 tovenaars en 2 woedespreuken). Voor de rest wel casual speler.
Ik zit op school dus heb heel vaak wel even 5 minuutjes tijd. Nu is mijn stadhuis bijna level 8 en tja wat moet ik nog meer zeggen...
Je hebt dus een leger van meer dan 100k (wat neem je verder nog mee?), terwijl je speelt tegen spelers rond de 1400-1500 cups? Ik speelde toen met een leger van zo'n 60k.

En dan vind je het gek dat je geen elixer overhoudt? En je hoeft niet bijna elke battle te winnen, dat is zinloos in de fase van het spel waar je in zit. Je moet loot pakken zodat je kunt upgraden. Alleen zorgen dat je cups op peil blijven, hoog de cups in komt wel als je TH 9 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik zit nu 1-2 maanden in th8 en heb een leger van 80k.... Gewoon wat goblins/archers meenemen, duurkoop is niet altijd goedkoop.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
RickvN schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 08:54:
Ik zit nu 1-2 maanden in th8 en heb een leger van 80k.... Gewoon wat goblins/archers meenemen, duurkoop is niet altijd goedkoop.
Ik vind dat toch nog vrij duur, maar als je je richt op tegenstanders met loot van minimaal 150k/150k dan kun je prima sparen.

Stelregel is gewoon dat je moet weten hoe duur je leger is en alleen moet aanvallen als je je investering terugkrijgt. Dat is, tot je wat verder in th9 bent. Dan komt het elixer vanzelf en wordt goud de bottleneck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Hoppa! schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 09:39:
[...]

Ik vind dat toch nog vrij duur, maar als je je richt op tegenstanders met loot van minimaal 150k/150k dan kun je prima sparen.

Stelregel is gewoon dat je moet weten hoe duur je leger is en alleen moet aanvallen als je je investering terugkrijgt. Dat is, tot je wat verder in th9 bent. Dan komt het elixer vanzelf en wordt goud de bottleneck.
Val eens met 20 reuzen aan, zit je al op 50K.... Healer erbij...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
RickvN schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 09:49:
[...]

Val eens met 20 reuzen aan, zit je al op 50K.... Healer erbij...
Ik weet het. Maar 14 of 15 lvl6 reuzen vind ik genoeg om de buit binnen te halen. 50 goblins, 4 wallies en de rest arch/barb.

Mijn leger in th9 is nog eigenlijk hetzelfde, alleen maak ik nu wat minions erbij. En zijn mijn troops van een hoger level. Soms nog een heks erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ja ik pak 20 reuzen lvl 5, 2 wallies, healer en 50/50 arch/goblin. Nu met CW werk ik met 20 reuzen, healer, wizz of 6-10 een draakie en rest archers. Vanmiddag weer vlammen, dit maal tegen de Duitsers, dus geen tijdverschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

RickvN schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 10:17:
Vanmiddag weer vlammen, dit maal tegen de Duitsers, dus geen tijdverschil!
Grappig [tweakers3] vandaag ook tegen de oosterburen. Gaat weer prima btw. Tussenstand 24* 13/70 tegen 13* 16/70.

Zou leuk zijn om de winning streak voort te zetten. We staan nu op 4 wins *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
westergas schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 12:09:
[...]

Grappig [tweakers3] vandaag ook tegen de oosterburen. Gaat weer prima btw. Tussenstand 24* 13/70 tegen 13* 16/70.

Zou leuk zijn om de winning streak voort te zetten. We staan nu op 4 wins *O*
Mijn recommended target in TWK3 kan ik makkelijk met 3* pakken, echter duurt het zolang voor me CC eens gevuld is in TWK3 :+ Daarom heb ik de vorige war niet eens aangevallen.

edit; - niet meer nodig :) -

[ Voor 49% gewijzigd door Famous op 19-04-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je problemen hebt met de ROI, dan zou een hogere league de oplossing kunnen zijn.

Ik gebruik bijvoorbeeld een leger dat 90 elix en 770 de kost. Maar de win bonus van mijn league (champions league) is 120k/120k/800. Dus zelfs al loot ik niks, de win bonus is meer dan mijn leger.

Al is farmen in champ niet altijd zo handig. Je moet lang online blijven en het lukt vaak niet zonder spells. Als je een redelijk sterke th10 bent, dan is meester2 een goed alternatief om te farmen. 90k/90k/600 bonus is nog goed te doen. Je kan offline blijven, want niemand valt je aan. Ook al doen ze dat, je raakt weinig kwijt. Als je genoeg skills heb, kan je daar zonder helden en spreuken farmen. Je hebt er niet eens een groot leger voor nodig.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2014 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik had echt niet verwacht dat zoveel tweakers, nogmaals tweakers, software in het Nederlands zouden gebruiken - of het nu spellen of besturingssystemen zijn :X .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Cassius schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 18:28:
Ik had echt niet verwacht dat zoveel tweakers, nogmaals tweakers, software in het Nederlands zouden gebruiken - of het nu spellen of besturingssystemen zijn :X .
Hij staat gewoon op het Engels hier hoor, je kan zelf de taal aanpassen.
Volgens mij heeft merendeel van Tweakers1 de game in het Engels.

Don't judge if you don't know shit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
[Tweakers2] gejoined, base rebuilded .. we gaan er tegen aan :) op naar de 1300/1400 cups om DE te kunnen farmen en dan eindelijk is de king te bemachtigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Cassius schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 18:28:
Want? Wat een rare veronderstelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Hoppa! schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:04:
[...]

Want? Wat een rare veronderstelling?
Die zie je hier waarschijnlijk toch niet meer terug ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-10 15:19
Stelling slaat nergens op, maar ik gebruik wel al mijn software in het engels :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
ProAce schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:29:
Stelling slaat nergens op, maar ik gebruik wel al mijn software in het engels :Y)
Kan jij, als 15 jarige jongetje, wel zo goed Engels dan? :+

Ja hij is sarcastisch bedoelt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
Famous schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:32:
[...]

*15 jarig
*goed Engels

Ja hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
ProAce schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:33:
[...]

*15 jarig
*goed Engels

Ja hoor :P
Je eerste punt klopt, maar die tweede?

Terug bitchen op iemand die het verkeerd doet heerlijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
Afhankelijk van de contekst klopt die tweede ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Er staat precies het zelfde als ik heb geschreven?
Of heb ik echt een bril nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
Oeps, 'zo' moest voor 'goed engels' weg

Ps. Onderschrift!

[ Voor 21% gewijzigd door ProAce op 19-04-2014 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Nee hoor, zo goed Engels is dan gewoon goed.
Kan je wel zo goed Engels dat je je software in het Engels kan gebruiken.

Maargoed, laten we weer ontopic gaan anders worden de mods boos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
Deal, tot nu toe 6 sterren in 8 aanvallen bij alle clanwars :(

onderschrift :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:54

two

Famous schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:32:
[...]

15 jarigen kunnen prima Engels hoor ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
mimang schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:43:
[...]

15 jarigen kunnen prima Engels hoor ;)
Loop hem alleen te treiteren, in de start van TWK3 kwam dit aan bot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:43
Ik vraag me af of er geen interesse is in een tweakers clan voor iOS? Ik heb even lopen zoeken maar volgens mij geen echte tweakers clan kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProAce
Het hele spel is gesynchroniseerd over android/ios, wss zocht je op 'tweakers' ipv '[tweakers' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
ProAce schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:56:
Het hele spel is gesynchroniseerd over android/ios, wss zocht je op 'tweakers' ipv '[tweakers' ;)
pfff geen echte tweaker hierzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
walletje-w schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 21:28:
Ik vraag me af of er geen interesse is in een tweakers clan voor iOS? Ik heb even lopen zoeken maar volgens mij geen echte tweakers clan kunnen vinden.
Als je de startpost las kon je al kiezen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
RickvN schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 23:32:
[...]

Wellicht komt er nog een vierde bij welke zich vooral zal gaan richten op CW maar dit zal nog besproken worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Famous schreef op zondag 20 april 2014 @ 02:08:
[...]

Wellicht komt er nog een vierde bij welke zich vooral zal gaan richten op CW maar dit zal nog besproken worden :).
Bij 2 is het nog rustig qua CW, hopelijk gaat het nog komen :D

Ik heb me Upgrade naar TH8 gecanceld. wel 1miljoen gold kwijt.. maar ben bang dat deze upgrade te snel was vandaar de cancel. ( Ik heb bijvoorbeeld nog geen KING en die wil ik toch wel graag voordat ik naar TH8 ga. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Famous schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 20:41:
Nee hoor, zo goed Engels is dan gewoon goed.
Kan je wel zo goed Engels dat je je software in het Engels kan gebruiken.

Maargoed, laten we weer ontopic gaan anders worden de mods boos :D
Ik vind sowieso dat mensen die consequent 'me' gebruiken als bezittelijk voornaamwoord, geen discussie over taal moeten beginnen. In welke taal dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
RickvN schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 23:32:
[...]

De startpost heeft me juist in verwarring gebracht daar staat namelijk het volgende boven de clans:

"De iOS versie bestaat trouwens al maanden, spelers / Tweakers zitten al op level 90 a 100 en zitten al in tig clans... Voor Android is het spel pas net uitgebracht en met zulke nieuwe spelers een clan vormen is mis- schien een beter idee. Kunnen we zelf allemaal een beetje meegroeien en elkaar vast en zeker helpen! Yeah!"

Vandaar dat ik dacht dat de tweakers op iOS al verspreid waren over andere clans en de behoefte dus misschien niet aanwezig was. Toen ik ook nog verkeerd zocht in het spel zelf was de verkeerde conclusie geboren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Kern schreef op zondag 20 april 2014 @ 04:22:
[...]

Bij 2 is het nog rustig qua CW, hopelijk gaat het nog komen :D

Ik heb me Upgrade naar TH8 gecanceld. wel 1miljoen gold kwijt.. maar ben bang dat deze upgrade te snel was vandaar de cancel. ( Ik heb bijvoorbeeld nog geen KING en die wil ik toch wel graag voordat ik naar TH8 ga. )
Dat het in twk2 gaat komen of een Tweaker cw clan?
Onze war is bijna afgelopen en dan ga ik nog even de actieve members na (in de cw). Het kicken van inactieve mensen lijkt me ook niet de bedoeling gezien ze wel "normaal" spelen. Daarnaast zijn enkele members van ons die ook niet elke keer willen mee spelen in een cw en andere willen juist asap de volgende starten.

@wally; Klopt, de tekst is echter al redelijk oud. Maar je hebt het gevonden :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:19
Ik meld me in ieder geval af voor een cw clan, ik heb er geen tijd voor en mijn aanvallen dragen niet echt bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Th 8 aan gezet zit ondertussen al weer een maand op 7 en met mijn huidige dark elixer tekort heb ik die pompen hard nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Eskimootje schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:58:
Ik meld me in ieder geval af voor een cw clan, ik heb er geen tijd voor en mijn aanvallen dragen niet echt bij.
Het lastige is dus dat je je niet kan afmelden voor een CW.
Ik weet niet hoe Tweakers2 en 3 hierover denken maar misschien kunnen we clan's gaan samenvoegen en/of een nieuwe starten voor CW.

Hier zal dan zo veel mogelijk wars worden gespeeld en gaan we ervan uit dat je actief meespeelt (de twee aanvallen gebruikt) maar ook je basis hierop aanpast. Naast dat zullen er ook naar aanvallen gekeken worden of je bijvoorbeeld wel eerst het CC lurkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kern
Famous schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:38:
[...]

Dat het in twk2 gaat komen of een Tweaker cw clan?
In [tweakers2] gaat komen. Als ik hier op clanwar druk staat er namelijk dat ik aan mijn clanleader moet vragen of hij een CW kan starten. Dus ik ging er van uit dat er nog geen eentje bezig was..
Pagina: 1 ... 24 ... 102 Laatste