Bekijk na 2 weken de donaties van [Tweakers] maar eens ^^ Zat mensen die boven de 2000+ zitten, zelfs iemand die standaard boven de 5000 komt. Een leeg clankasteel hebben wij ook geen last van hoorVerwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 09:50:
[...]
Dankje. Door die upgrade kan je niet meteen zien of je cc vol of leeg is. Vaak de strijd begonnen zonder cc... In champ kan dat vaak fataal zijn =_=
En iQuit is een internationale clan. Speel het spel vaak op onconventionele nederlandse tijden. En ten alle tijden een volle cc hebben is wel zo prettig
Niet dat ik me eigen clan wil benadelen maar aan de donaties die zij hadden kunnen wij zeker niet tippen. Er zaten meerdere mensen in de clan met 10k+ donaties en veel met 2k+. Bij ons zijn er een enkeling die boven de 2k+ komen en grotendeels zit rond de 1000.De Koempert schreef op maandag 14 april 2014 @ 12:52:
[...]
Bekijk na 2 weken de donaties van [Tweakers] maar eens ^^ Zat mensen die boven de 2000+ zitten, zelfs iemand die standaard boven de 5000 komt. Een leeg clankasteel hebben wij ook geen last van hoor
Naast dat worden de CC wel erg snel gevuld mensen "klagen" zelfs erover dat het zo snel gaat
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Zal wel pekka's en golems zijn daar, dan gaat 't sneller dan elke keer 5 boogjes
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
En de clankastelen zijn doorgaans groter, dan gaat het ook harder natuurlijk.
Maar goed, in mijn oude clan waren reuzen de standaard donatie. En dan merk je ook dat het veel sneller gaat.
Maar goed, in mijn oude clan waren reuzen de standaard donatie. En dan merk je ook dat het veel sneller gaat.
Allebei waarschijnlijk gelijk maar tegen CLB werd vandaag al (of gisteren) gezegd dat hij absurd veel gedoneerd had met 6.8k ofzo deze ronde.
De twee meeste donerende troops van die clan hadden al meer gedoneerd dan wij totaal
.
Achja, we mogen niet klagen alles zit vlot vol bij ons
.
De twee meeste donerende troops van die clan hadden al meer gedoneerd dan wij totaal
Achja, we mogen niet klagen alles zit vlot vol bij ons
Verwijderd
De meeste mensen gebruiken ballon/gunstelingen. Dus draken/gunstelingen worden het meest gevraagd. Heb zelf 45k dark elix aan gunstelingen gedoneerd afgelopen seizoenCLB schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:07:
Zal wel pekka's en golems zijn daar, dan gaat 't sneller dan elke keer 5 boogjes
Maja, jullie doen het ook niet slecht natuurlijk. Ook veel uitschieters.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2014 13:30 ]
Als je wil levelen helpt veel doneren zeker. Ik geef om het level echter helemaal niets en sla daarom ook wel eens donaties over. Als ik alles zou vullen wat ik tegen kwam zou het een beetje oneerlijk zijn tegenover de rest gezien mijn online tijdVerwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:32:
De meeste mensen gebruiken ballon/gunstelingen. Dus draken/gunstelingen worden het meest gevraagd. Het liefst lvl6 gunstelingen of max draak. Dat vind je helaas niet overal. Heb zelf 45k dark elix aan gunstelingen gedoneerd afgelopen seizoenWe pushen ook een beetje dat mensen vaker moeten verzoeken. Gaat wel hard als je ff wil levelen
Maja, jullie doen het ook niet slecht natuurlijk. Ook veel uitschieters.
Als me archers over een paar dagen 6* zijn toch maar eens aan me balloons beginnen dan.. Ik zie ze erg veel bij hoge levels enkel duurt het bouwen zo lang waardoor is misschien toch liever hoggs heb.
edit; Je had waarschijnlijk quote in plaats van edit gedrukt vandaar de dubbele post
[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 14-04-2014 13:38 ]
balonnen 6 zijn idd erg fijn!
Ik val de laatste tijd eigenlijk voornamelijk aan met varkensruiter lvl 5
Hier al 2 clanoorlogen gewonnen!
Moet wel zeggen dat de buit me een beetje tegenvalt, +/- 700k - 1 miljoen goud en elixir + 1000-2000 duister, als ik gewoon aanval haal ik dit ook wel met een aanval of 4-5.
supercell zou de buit best wat mogen verhogen vind ik. Twee aanvallen kost me alleen al +/- 4000 duister.
Ik val de laatste tijd eigenlijk voornamelijk aan met varkensruiter lvl 5
Hier al 2 clanoorlogen gewonnen!
Moet wel zeggen dat de buit me een beetje tegenvalt, +/- 700k - 1 miljoen goud en elixir + 1000-2000 duister, als ik gewoon aanval haal ik dit ook wel met een aanval of 4-5.
supercell zou de buit best wat mogen verhogen vind ik. Twee aanvallen kost me alleen al +/- 4000 duister.
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dan moet je aanvallen met barbarians
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Daar haal je echt geen 3 sterren mee...
Barbaren en boogjes doen het leuk als je voor 50% en de buit gaat, niet met clanwars als je voor 100% gaat
Barbaren en boogjes doen het leuk als je voor 50% en de buit gaat, niet met clanwars als je voor 100% gaat
[ Voor 58% gewijzigd door cypher21 op 14-04-2014 13:45 ]
Daarom ook de knipoog, voor wat hoort wat, beetje kiezen wat voor prio's je hebt.
Dat sowieso, normaal val ik wat goedkoper aan.
Met clanwars moet de prio op drie sterren liggen natuurlijk
Maar het kost je iig erg veel moeite 3 sterren te halen, dus het kost je gigantisch veel aan troepen. Dan mag de beloning best wat hoger vind ik
Met clanwars moet de prio op drie sterren liggen natuurlijk
Maar het kost je iig erg veel moeite 3 sterren te halen, dus het kost je gigantisch veel aan troepen. Dan mag de beloning best wat hoger vind ik
Dat laatste is het belangrijkste. Maar het is wel fijn als iedereen het een beetje in balans houdt. En dat de sterkere in de clan wat meer doneren dan de onderste is ook niet erg. Het wordt pas vervelend als je zelf elke keer lvl 6 boogjes, draken, lvl 3 minions, hoggs en lvl 6 reuzen doneert en je eigen clankasteel wordt bewoond door lvl2 barbs en lvl 3 archers omdat andere hoge spelers niet doneren.Famous schreef op maandag 14 april 2014 @ 13:22:
Allebei waarschijnlijk gelijk maar tegen CLB werd vandaag al (of gisteren) gezegd dat hij absurd veel gedoneerd had met 6.8k ofzo deze ronde.
De twee meeste donerende troops van die clan hadden al meer gedoneerd dan wij totaal.
Achja, we mogen niet klagen alles zit vlot vol bij ons.
In mijn vorige clan was dat steevast zo. Erg frustrerend. In deze clan gaat dat beter, omdat de niveaus van de spelers ook dichter bijelkaar liggen en mensen aan lijken te voelen dat de onderste spelers niet het clankasteel van de bovenste 10 vullen.
Verwijderd
Het is idd handig als je met mensen van hetzelfde niveau zit. Als de activiteit ongeveer gelijk is, dan kan je als clan best snel groeien. Toen ik deze clan joinde was het voornamalijk een th9 clan. Maar in de loop van tijd zijn de eisen omhoog gegaan omdat de leden steeds sterker werden. Natuurlijk vallen er hier en daar wat af, maar zo blijft de clan als geheel gezond en erg actief. Vandaar de erg hoge donaties.
Begrijpelijk. Vanaf een bepaald punt wil je gewoon als clan verder groeien. Vandaar ook mijn keuze om mijn oude clan (waar ik leider en oprichter was) te verlaten. Zaten veel kinderen in en die wilde ik niet met keiharde eisen om de oren slaan.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 14:52:
Het is idd handig als je met mensen van hetzelfde niveau zit. Als de activiteit ongeveer gelijk is, dan kan je als clan best snel groeien. Toen ik deze clan joinde was het voornamalijk een th9 clan. Maar in de loop van tijd zijn de eisen omhoog gegaan omdat de leden steeds sterker werden. Natuurlijk vallen er hier en daar wat af, maar zo blijft de clan als geheel gezond en erg actief. Vandaar de erg hoge donaties.
Ben blij bij [Tweakers]. Fijne clan met het juiste fanatisme. Vandaar ook dat ik mijn superdeluxe farm-basis heb omgegooid tot een basis die makkelijker om te bouwen is tussen farm en defence voor de clanwars. Die clanwars wakkeren het fanatisme wel aan bij mij. Heerlijk. Zo sterk dat ik het hele update-plan dat ik in mijn hoofd had al heb omgegooid. Eerst updates die de clan ten goede komen. Wizzards omhoog, clankasteel omhoog en daarna pas weer muren en wapentuig.
Al slaat dat bij sommige wel doorHoppa! schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:14:
[...]
Begrijpelijk. Vanaf een bepaald punt wil je gewoon als clan verder groeien. Vandaar ook mijn keuze om mijn oude clan (waar ik leider en oprichter was) te verlaten. Zaten veel kinderen in en die wilde ik niet met keiharde eisen om de oren slaan.
Ben blij bij [Tweakers]. Fijne clan met het juiste fanatisme. Vandaar ook dat ik mijn superdeluxe farm-basis heb omgegooid tot een basis die makkelijker om te bouwen is tussen farm en defence voor de clanwars. Die clanwars wakkeren het fanatisme wel aan bij mij. Heerlijk. Zo sterk dat ik het hele update-plan dat ik in mijn hoofd had al heb omgegooid. Eerst updates die de clan ten goede komen. Wizzards omhoog, clankasteel omhoog en daarna pas weer muren en wapentuig.
Ik ga er ook wel vanuit dat wij (als het aan mij ligt tenminste) ook tussen nu en... willen stijgen als clan. Nu zeg ik niet dat dit (harde) eisen hoeven te zijn, maar lijkt me wel goed
Tevens nog even de complimenten voor Tweakers1 qua donaties voor de nieuwe CW
En voor Tweakers3! Vanochtend zaten er al aardig wat draken in de cc's en eigenlijk geen enkele balloon. Daarnaast hebben we nu 2 keer gewonnen met 80%, dus het gaat lekker
.
Er klaagden wel wat mensen in [Tweakers] over het niet krijgen van DE als war-loot?
Ikzelf zweer dat ik 1050 DE kon verdienen, heb 'maar' 1000 gekregen, althans dat zit in m'n kasteel...
Maar andere kregen helemaal niks...?
En weet iemand hoe het zit met warloot en het claimen daarvan...
Ik heb 5,9 miljoen elixer in m'n opslag zitten, maar heb 500k elixer in m'n kasteel zitten..
Als ik nu alles claim, blijft er dan 400k in het kasteel zitten of is dat gewoon poer, weg, pleite, foetsie?
Ikzelf zweer dat ik 1050 DE kon verdienen, heb 'maar' 1000 gekregen, althans dat zit in m'n kasteel...
Maar andere kregen helemaal niks...?
En weet iemand hoe het zit met warloot en het claimen daarvan...
Ik heb 5,9 miljoen elixer in m'n opslag zitten, maar heb 500k elixer in m'n kasteel zitten..
Als ik nu alles claim, blijft er dan 400k in het kasteel zitten of is dat gewoon poer, weg, pleite, foetsie?
[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 14-04-2014 16:07 ]
Ik kreeg niks inderdaad, maar het ging ook maar om 300 uiteindelijk ofzo.
Van het supercell forum:
http://forum.supercell.ne...8-Clan-Wars-Bugs-ProblemsThere is a new bug we've identified with Dark Elixir war bonus. The winning bonus is rounding down to the nearest 500 (400--> 0, 900 --> 500, 1065 --> 1000) and the losing bonus is rounding down to the nearest 100. This only affects DE.
Dat is mooi lullig dan, mijn DE bonus was 494 DE. Lekker afgerond naar beneden zo dan
Vreemde bug zeg, en zonde inderdaad! Ik kreeg ook iets in de 400
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Ze zullen dat wel compenseren door iedereen 1000DE te geven of 'n gembox ofzo, mi gusta
Wie weet... Mij heeft het iig 200 DE gekost. Wel 345k aan goud en 345k aan elixir. Wat betreft elixir zal ik weinig winst hebben, die aanvallen zijn behoorlijk duur als je voor 3 sterren gaat. Dat goud erbij is wel lekker 
Belangrijkste is natuurlijk de eer
Tweakers 2 heeft dus de 2e CW gewonnen. De 1e hadden we verloren. Had ik niet meer verwacht, gisteren stonden we nog dik achter.
Belangrijkste is natuurlijk de eer
Tweakers 2 heeft dus de 2e CW gewonnen. De 1e hadden we verloren. Had ik niet meer verwacht, gisteren stonden we nog dik achter.
[ Voor 3% gewijzigd door koku op 14-04-2014 17:15 ]
Verwijderd
Zulke compensaties hebben ze nooit gedaan. Meestal een 1 gem boost ofzo. Ook niks mis mee natuurlijkCLB schreef op maandag 14 april 2014 @ 16:50:
Ze zullen dat wel compenseren door iedereen 1000DE te geven of 'n gembox ofzo, mi gusta
Ik vind het nog best pittig dat aanvallen voor de volle winst. 1e clanwar heb ik 2x 1ster gepakt en de 2e clanwar heb ik 2x 2sterren gepakt.
Normaal val ik met boogjes en barbaren aan en speel ik puur voor de loot. Nu gaat dat niet op. Ik heb vandaag wat herhalingen van andere (tweakers2 + de tegenstander) en het lijkt erop dat de beste aanval toch wel via de lucht is. Mass draak of mass ballon lijkt erg succesvol.
Iemand tips?
Normaal val ik met boogjes en barbaren aan en speel ik puur voor de loot. Nu gaat dat niet op. Ik heb vandaag wat herhalingen van andere (tweakers2 + de tegenstander) en het lijkt erop dat de beste aanval toch wel via de lucht is. Mass draak of mass ballon lijkt erg succesvol.
Iemand tips?
Met boogjes, barbaren, goblins(tier 1) moet je nooit aanvallen als cups je hoofddoel is! Zelf gebruik ik een combinatie van wiz/magier(vooral high-level ontzettend goed), Giants/reuzen(voor de wiz/magiërs om de klappen op te vangen), healers (om te helenSuperKneus schreef op maandag 14 april 2014 @ 20:41:
Ik vind het nog best pittig dat aanvallen voor de volle winst. 1e clanwar heb ik 2x 1ster gepakt en de 2e clanwar heb ik 2x 2sterren gepakt.
Iemand tips?
Edit: Draken werkt bijna altijd goed, maar kosten veel elixer! Als je ze gebruikt dan in combinatie met woede spreuk
[ Voor 6% gewijzigd door Willian40 op 14-04-2014 21:07 ]
Ik ben tijdens CW door 10 draken aangevallen en er werd 1 ster behaald, zo een gouden regel vind ik dat ook niet (volgens mij 10 draken level 3...). Balloons zijn altijd erg vet met minions.
Dus vanochtend barbarian king naar lvl 5 aangezet en ik verwacht overmorgen minions naar level 2 om vervolgens daarna te uppen naar level 3.
Mensen trouwens goede ideeën voor een th8 basis? Ben de mijne beetje beu en er valt meer uit te halen naar mijn mening. Hoor het graag
Dus vanochtend barbarian king naar lvl 5 aangezet en ik verwacht overmorgen minions naar level 2 om vervolgens daarna te uppen naar level 3.
Mensen trouwens goede ideeën voor een th8 basis? Ben de mijne beetje beu en er valt meer uit te halen naar mijn mening. Hoor het graag
[ Voor 17% gewijzigd door RickvN op 14-04-2014 21:56 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Verwijderd
Ballon werkt beter dan draken. Goedkoper en veel sneller ook nog. Zit nu rond 3500 cups mbv ballonnen.
Mmmm die moet ik dan maar snel eens gaan upgraden. Heb die dingen nog nooit gebruikt en ze zijn daarom ook nog niet geupgraded.Verwijderd schreef op maandag 14 april 2014 @ 22:33:
Ballon werkt beter dan draken. Goedkoper en veel sneller ook nog. Zit nu rond 3500 cups mbv ballonnen.
Ik snap ook wel dat je in een clanwar niet met barbaren en boogjes moet aanvallen. Daar ga je geen 3sterren mee halen. De combij Giant / healer ken ik ook maar ik vind dat ook nog niet alles. Wil je die combi goed gebruiken dan moet je zo snel mogelijk de antiair neerhalen en dat is pittig. De meeste mensen hebben die in het midden van het dorp staan.
Het moet wel interessant blijven natuurlijk. En er komt een punt dat een basis gewoon sterk genoeg is om in kristal mee te kunnen spelen. Maar vooralsnog vind ik het vooral belangrijk om lol te hebben en de clanwars dragen daar zeker aan bij. Zorgt er toch voor dat je een andere uitdaging hebt dan het sparen voor muurtje lvl8 of de zoveelste Tesla-upgrade.Famous schreef op maandag 14 april 2014 @ 15:37:
[...]
Al slaat dat bij sommige wel door![]()
Ik ga er ook wel vanuit dat wij (als het aan mij ligt tenminste) ook tussen nu en... willen stijgen als clan. Nu zeg ik niet dat dit (harde) eisen hoeven te zijn, maar lijkt me wel goed.
Ik merk dat het, zeker als je met de latere updates binnen TH 9 bezig bent (zeg maar, alle updates boven de 3,2 miljoen) toch allemaal wel erg traag gaat.
Een domme vraag misschien maar ik kan het nergens vinden.
Ik speel nog maar net dus alleen nog maar cpu dorpen gehad.
Kan je niet tijdens de aanval tegen je ventjes zeggen dat ze eerst de kanonnen aanvallen voordat ze naard e andere gebouwen gaan?
Ik speel nog maar net dus alleen nog maar cpu dorpen gehad.
Kan je niet tijdens de aanval tegen je ventjes zeggen dat ze eerst de kanonnen aanvallen voordat ze naard e andere gebouwen gaan?
Burp
Geen domme vraag
Maar nee, je kan je troepen niet sturen. Wel krijg je op een bepaald moment troepen die eerst de verdediging zal aanvallen (reuzen en balonnen bijv) en dan pas de normale gebouwen. Maar dan nog kan je ze niet sturen. Ze kunnen dus een lvl 1 boogschutterstoren blijven aanvallen, terwijl ze een voor een omgelegd worden door een lvl 7 kanon. Of allemaal tegelijk door een lvl 5 wiz toren ofzo. Ze gaan dus niet de verdediging op sterkte af.
Daar zat ik tijdens al mijn aanvallen al van te balen...
Gaan ze eerst zeg maar de barracks aanvallen terwijl ze platgegooid worden door het canon....
Gaan ze eerst zeg maar de barracks aanvallen terwijl ze platgegooid worden door het canon....
Burp
ze pakken de verdediging die het dichtst bij is.
Kunt er idd niets aan sturen.
Pekka's vind ik iig verdomd lastig om goed in te zetten, die zijn in staat het volledige dorp rond te lopen om iets aan te vallen ipv door een muurtje heen gaan.
Daarom gebruik ik iig zelden pekka's, zijn het elixir niet waard.
barbaren, boogschutters, tovenaars pakken hetgeen het dichtst bij is. Reuzen pakken de verdediging die het dichtst bij is.
Kunt er idd niets aan sturen.
Pekka's vind ik iig verdomd lastig om goed in te zetten, die zijn in staat het volledige dorp rond te lopen om iets aan te vallen ipv door een muurtje heen gaan.
Daarom gebruik ik iig zelden pekka's, zijn het elixir niet waard.
barbaren, boogschutters, tovenaars pakken hetgeen het dichtst bij is. Reuzen pakken de verdediging die het dichtst bij is.
[ Voor 16% gewijzigd door cypher21 op 15-04-2014 09:39 ]
Alhoewel 8 pekka's wel verdomd grappig zijn om te doen
.
Net als bijvoorbeeld je Barb King, die drop je ergens voor en gaat vervolgens direct haaks de andere kant opWii4all schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:38:
Daar zat ik tijdens al mijn aanvallen al van te balen...

Af en toe zo frustrerend...
Oh en muurbrekers zullen altijd een muur proberen te breken waar een gebouw achterstaat die nog niet vrij toegankelijk is.
Bij mij pakken ze vaak zat een muur PRECIES naast een doorgang of in plaats van door de doorgang heen te lopen en de volgende muur te pakken (welke dichter bij is), lopen ze liever helemaal links naar de hoek om die muur te proberen te pakken. Dit lukt uiteraard niet want ze komen dan een archerstower tegen samen met een GandalftowerSuperKneus schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:59:
Oh en muurbrekers zullen altijd een muur proberen te breken waar een gebouw achterstaat die nog niet vrij toegankelijk is.

Ik erger me soms nog erger aan wallies dan aan me king.

Meh, met mijn noobie account in Tweakers3 wil het maar niet lukken. Ik ben gewoon te zwak om een verschil te maken en dat is toch jammer
Zeker omdat de allerzwakste targets dan meestal al gepakt zijn en er helemaal niks meer over is voor me. Ik val alsnog wel aan, beter iets dan niets... maar winst pakken lukt me gewoon niet 
Met mijn main account gaat het wel beter, maargoed... dat speel ik ook wat anders. In de huidige war van mijn clan 2x een hogere dan het aanbevolen target op drie sterren getrakteerd met 11 draken, hehe. IN JE FACE
Met mijn main account gaat het wel beter, maargoed... dat speel ik ook wat anders. In de huidige war van mijn clan 2x een hogere dan het aanbevolen target op drie sterren getrakteerd met 11 draken, hehe. IN JE FACE
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Wordt gezegd ja, zie ze vaak zat hele rijen buitenmuren opblazen en niet naar 'compartimenten' lopenSuperKneus schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 09:59:
Oh en muurbrekers zullen altijd een muur proberen te breken waar een gebouw achterstaat
Op me noobie account al 4x aangevallen in Tweakers3, alle vier de keren maar één ster en me TH staat ook nog eens buiten me dorp
.
Benieuwd hoe we het dadelijk gaan doen met Tweakers1
.
Benieuwd hoe we het dadelijk gaan doen met Tweakers1
Ze zeggen dat de onvoorspelbaarheid van je troepen het juist leuk maken, maar ik vind het vooral frustrerend dat ze nooit doen wat logisch lijkt, of doen wat ik wil.
maar daar moet je dus goede afspraken overmaken. Op deze manier kost het de clan sterrenSpooksel schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:04:
Meh, met mijn noobie account in Tweakers3 wil het maar niet lukken. Ik ben gewoon te zwak om een verschil te maken en dat is toch jammerZeker omdat de allerzwakste targets dan meestal al gepakt zijn en er helemaal niks meer over is voor me. Ik val alsnog wel aan, beter iets dan niets... maar winst pakken lukt me gewoon niet
Ik merk eigenlijk dat het wel klopt. Soms tot het frustrereden aan toe.CLB schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:13:
[...]
Wordt gezegd ja, zie ze vaak zat hele rijen buitenmuren opblazen en niet naar 'compartimenten' lopen
Mjah, ik heb nu nog wel een * kunnen pakken bij een hoger TH omdat die buiten stond... dus nog wel iets bij kunnen dragen. Maargoed, 1 ster uit 2 aanvallen is niet echt jofel... (1e had al een ster, helaas niet kunnen verbeteren)
Met een main van TH8 is het toch makkelijk met een noob account om aan te vallen? Nu zeg ik niet dat je hogere levels makkelijk pak maar die gelijk zijn en net een TH hoger moet je toch wel makkelijk kunnen pakkenSpooksel schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:40:
Mjah, ik heb nu nog wel een * kunnen pakken bij een hoger TH omdat die buiten stond... dus nog wel iets bij kunnen dragen. Maargoed, 1 ster uit 2 aanvallen is niet echt jofel... (1e had al een ster, helaas niet kunnen verbeteren)
Merk ik nu wel tenminste met me noob account, dat ik op me main alles al een beetje onder vonden heb en ros er zo doorheen.
Ik heb idd ook wel meer ervaring met aanvallen en weet wat ik wel/niet moet doen, maargoed... met TH5 in een oorlog die varieerd van TH6-10 is het gewoon lastig.
Met mijn TH8 in een andere oorlog gaat het me beter af, stomp ik gelijkwaardige of sterkere tegenstanders makkelijk plat
Met mijn TH8 in een andere oorlog gaat het me beter af, stomp ik gelijkwaardige of sterkere tegenstanders makkelijk plat
spooksel / famous kunnen jullie wat tips delen. Ik vind het nog best pittig.
Wat voor level townhall en troepen heb je?
Naast dat lijkt in game me beter.Spooksel schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 10:48:
Wat voor level townhall en troepen heb je?
Zo kan hij een aanval of twee delen, kan je zijn opstelling zien en spamm je hier niet alles vol
ik ben zit bij tweakers2 dus in game wordt dan denk ik moeilijk.
Ben th8. mijn troepen zijn bijna allemaal geupgrade. Draak L3 loopt nu, giant staat nog op L4 omdat ik die voor de clanwar bijna niet gebruikte dus die upgrade had ik nog uitgesteld. Balloons nog nooit gebruikt dus die moet ik ook nog upgraden. Minons zijn L2. Hogs L1, King is L4. Pekka is ook nog L1.
Misschien is het ook wel een kwestie van ff wat aanvallen met de giant/healer combi doen.
Ben th8. mijn troepen zijn bijna allemaal geupgrade. Draak L3 loopt nu, giant staat nog op L4 omdat ik die voor de clanwar bijna niet gebruikte dus die upgrade had ik nog uitgesteld. Balloons nog nooit gebruikt dus die moet ik ook nog upgraden. Minons zijn L2. Hogs L1, King is L4. Pekka is ook nog L1.
Misschien is het ook wel een kwestie van ff wat aanvallen met de giant/healer combi doen.
Dan wordt het voor mij inderdaad lastig, iIk zit in één en drie
Healer/giants combo ben ik fan van, eigenlijk altijd gedaan. Vooral nu beide max level zijn rossen ze aardig door als set. Hogs raad ik pas aan om vanaf level 4 mee aan te vallen maar heb je op TH8 ook niet echt nodig om TH's plat te leggen.
Hoe val je normaal aan (welke troops) en hoe begin je?
Het beste kan je gewoon eerst CC looten met een barb/archer/goblin en de king/queen. Wanneer je begint om die te killen kan je je giants spawnen inclusief een of twee bombers (en daarna met meer bombers de giants leiden). Op deze manier probeer je asap een of twee AA neer te halen zodat je je healer kan droppen. In de tussentijd drop ik ook altijd wat archers er omheen om de normale gebouwen kapot te krijgen en zo te hopen dat de king naar binnen gaat en defense neer haalt. Wanneer ik het begin van de defense of een groot gedeelte kapot heb drop ik de goblins om snel de loot te pakken en door muren heen te komen. Als ik CW doe neem ik vaak extra achers mee en minder tot geen goblins. Hiernaast kijk je ook altijd waar een beetje de traps en tesla's liggen/staan. Dit doe ik zonder spells gezien ik zo vaak de meeste loot wel pak en dan vind ik 25k+ aan spells zonde.
Ik zeg niet dat dit de beste manier is maar zo val ik met beide accounts momenteel aan. Nu ik zelf TH9 ben en stuk hogere levels aanval merk ik dat ik soms niet zo ver kom als gedacht maar tot een redelijke TH9 ging dit altijd perfect! De DE loot die ik op mijn cuprange vind (~1600) vind ik te weinig om een volle hoggrush te doen, hier stap ik naar over wanneer ik rond de ~2200+ cups ga zitten.
Tevens zal ik de DE troops even laten voor wat het is en snel de BBking naar 5 doen, die skill kan echt een groot verschil maken.
even snel getypt hoe ik ongeveer aanval, als het niet duidelijk is (wat ik zeker begrijp
vraag maar raak
Healer/giants combo ben ik fan van, eigenlijk altijd gedaan. Vooral nu beide max level zijn rossen ze aardig door als set. Hogs raad ik pas aan om vanaf level 4 mee aan te vallen maar heb je op TH8 ook niet echt nodig om TH's plat te leggen.
Hoe val je normaal aan (welke troops) en hoe begin je?
Het beste kan je gewoon eerst CC looten met een barb/archer/goblin en de king/queen. Wanneer je begint om die te killen kan je je giants spawnen inclusief een of twee bombers (en daarna met meer bombers de giants leiden). Op deze manier probeer je asap een of twee AA neer te halen zodat je je healer kan droppen. In de tussentijd drop ik ook altijd wat archers er omheen om de normale gebouwen kapot te krijgen en zo te hopen dat de king naar binnen gaat en defense neer haalt. Wanneer ik het begin van de defense of een groot gedeelte kapot heb drop ik de goblins om snel de loot te pakken en door muren heen te komen. Als ik CW doe neem ik vaak extra achers mee en minder tot geen goblins. Hiernaast kijk je ook altijd waar een beetje de traps en tesla's liggen/staan. Dit doe ik zonder spells gezien ik zo vaak de meeste loot wel pak en dan vind ik 25k+ aan spells zonde.
Ik zeg niet dat dit de beste manier is maar zo val ik met beide accounts momenteel aan. Nu ik zelf TH9 ben en stuk hogere levels aanval merk ik dat ik soms niet zo ver kom als gedacht maar tot een redelijke TH9 ging dit altijd perfect! De DE loot die ik op mijn cuprange vind (~1600) vind ik te weinig om een volle hoggrush te doen, hier stap ik naar over wanneer ik rond de ~2200+ cups ga zitten.
Tevens zal ik de DE troops even laten voor wat het is en snel de BBking naar 5 doen, die skill kan echt een groot verschil maken.
even snel getypt hoe ik ongeveer aanval, als het niet duidelijk is (wat ik zeker begrijp
Mijn main is dus ook TH8, op ballon5 en pekka3 na heb ik alles onderzocht wat je kan onderzoeken met elixer als je TH8 bent! Met Dark Elixer heb ik echt nog helemaal NIKS onderzocht. Ik kan alles maken (minion, hogs, valkyrie & golems)... maar alles lv1!
Al mijn Dark Elixer gaat naar de Barb King tot ie lv10 is (is gewoon een persoonlijke keuze tho)!
Anyway, qua aanvallen heb ik in het normale spel 2 stijlen!
1. Farm mode: 10 MB, 80 Barb, 100 Boog & 5 reuzen in CK.
2. Crush mode: 6 MB, 2 Healer, 16 reuzen, 20 Barb, 60 Boog en nog eens 5 reuzen in CK.
Als ik in farm mode speel dan speel ik echt voor goud en goud alleen. Qua elixer probeer ik wel enigszins de kosten eruit te halen (makkelijk met zoveel cheapo troepen) en cups... mooi meegenomen, maar als ik verlies... boeiend, als ik het goud maar krijg!
Voordeel: Snel aanvallen, goedkope troepen en easy money!
Nadeel: Lastig om 50%+ te halen, kost veel trophies (opletten dat je niet te hard zakt dus).
In crush mode, tja... dan los ik eerst wat random barbs om een base heen (bommen sweepen). Daarna op een lokatie met Air Def zo dicht mogelijk bij de muur ALLE giants en 1-2 MB's. Als de 1e air def dood is... healers los, etc etc. En zo speelt het uit. Bk d'r bij met de rest van de barbs... rage aan. Heal spreuk hier en daar. WIN
Voordeel: Verlies maar zelden, goed om cups weer op niveau te brengen.
Nadeel, trainen duurt lang, duur leger, lastig om zelfs 'break even' te spelen qua elixer.
In war mode... daar speel ik HEEL anders. War mode = sterren winnen. All else... fuck it. In war mode train in 10 draken, vraag een 11e in mijn CK en zoek dan een TH8 uit of iemand die echt _net_ th9 is en trakteer hem op 3 sterren
Kost wat, maar boeiend... oorlog moet je winnen. There is no kill like overkill!
Al mijn Dark Elixer gaat naar de Barb King tot ie lv10 is (is gewoon een persoonlijke keuze tho)!
Anyway, qua aanvallen heb ik in het normale spel 2 stijlen!
1. Farm mode: 10 MB, 80 Barb, 100 Boog & 5 reuzen in CK.
2. Crush mode: 6 MB, 2 Healer, 16 reuzen, 20 Barb, 60 Boog en nog eens 5 reuzen in CK.
Als ik in farm mode speel dan speel ik echt voor goud en goud alleen. Qua elixer probeer ik wel enigszins de kosten eruit te halen (makkelijk met zoveel cheapo troepen) en cups... mooi meegenomen, maar als ik verlies... boeiend, als ik het goud maar krijg!
Voordeel: Snel aanvallen, goedkope troepen en easy money!
Nadeel: Lastig om 50%+ te halen, kost veel trophies (opletten dat je niet te hard zakt dus).
In crush mode, tja... dan los ik eerst wat random barbs om een base heen (bommen sweepen). Daarna op een lokatie met Air Def zo dicht mogelijk bij de muur ALLE giants en 1-2 MB's. Als de 1e air def dood is... healers los, etc etc. En zo speelt het uit. Bk d'r bij met de rest van de barbs... rage aan. Heal spreuk hier en daar. WIN
Voordeel: Verlies maar zelden, goed om cups weer op niveau te brengen.
Nadeel, trainen duurt lang, duur leger, lastig om zelfs 'break even' te spelen qua elixer.
In war mode... daar speel ik HEEL anders. War mode = sterren winnen. All else... fuck it. In war mode train in 10 draken, vraag een 11e in mijn CK en zoek dan een TH8 uit of iemand die echt _net_ th9 is en trakteer hem op 3 sterren
[ Voor 4% gewijzigd door Spooksel op 15-04-2014 14:24 ]
Alle spells, draak naar lvl3? Nice job!Spooksel schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:22:
Mijn main is dus ook TH8, op ballon5 en pekka3 na heb ik
alles onderzocht wat je kan onderzoeken met elixer als je TH8 bent!
Ik heb alle troops lvl5, spells lvl5, minions en hogs lvl2...
Draak is over paar dagen klaar met lvl3, dan Pekka lvl2.
Koning is lvl8 bezig, daar gaat ook even m'n DE heen t/m lvl 10.
Maar ik ben bijna bij het punt dat m'n TH naar lvl9 gaat, het is weleens klaar hier
In mijn clan gebruiken we altijd de donations om de activity / contribution van spelers te meten.
Maar volgens mij worden gedoneerde troepen voor clan wars niet meegenomen in het overzicht in je CC.
Zie ik misschien iets over het hoofd, of kan ik dit ook ergens vinden?
Heb overigens de clan nog nooit zo actief gezien als na deze update
Maar volgens mij worden gedoneerde troepen voor clan wars niet meegenomen in het overzicht in je CC.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Alle spreuken (en draak3) ook klaar idd (vanmorgen de laatste toevallig)
To do (goud):
- 4x kanon -> lv10
- 3x air def -> lv6
- 3x tesla -> lv4-5-6 (slack slack)
To do (elixer):
- 1x DE barak -> lv 3-4
- 1x DE tank -> lv4
- Ballon5
- Pekka3 (wtf ies doer!)
Niks wat je in de warmap doet heeft effect op het gewone spel. Inclusief donaties.Bospa01 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:26:
In mijn clan gebruiken we altijd de donations om de activity / contribution van spelers te meten.
[ Voor 39% gewijzigd door Spooksel op 15-04-2014 14:32 ]
Nee dat klopt, zouden ze wat mij betreft wel mogen fixen, nu zie je niet wie er echt het meest doneert.Bospa01 schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:26:
Dit hoeft van mij niet persé. Wij hebben aangegeven in TWK1 dat de hogere wel zullen doneren en de lagere niet of minder.Bartske schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 14:29:
[...]
Nee dat klopt, zouden ze wat mij betreft wel mogen fixen, nu zie je niet wie er echt het meest doneert.
Ik doneer zelf 14 draken met een CW
Koempert had 10 draken gedoneerd
CLB iets van 35/40 wizards
Anne nog een paar draken en zo zat (bijna) alles alweer vol en hebben er "maar" 4 mensen gedoneerd.
Daarom vind ik dat je hieraan niet kan zien of iemand actief is. Ik houd zelf nu even bij voor TWK1 wie wel of niet aanvalt in een excel bestand. Morgen (na de derde war) kijk ik even of het consequent is wie niet aanvalt en in overleg met Koempert zal de speler hierop aangesproken worden.
Bij mijn main clan is de eerste al na 2 wars totale inactiviteit gewipt, inmiddels iemand ervoor terug gekregen uit een feeder clan die wel gewoon meedoet
Spooksel / Famous bedankt voor de info. Die van famous is nog een beetje cryptisch maar volgens mij snap ik hem wel.
Mijn farm aanval is geen probleem. Ik val met 79 boog, 79 barbaren, 6 muurbrekers en 30 goblins aan en pak dan zonder problemen de loot die ik wil hebben.
Het ging mij nu meer op war mode zoals spooksel hem zo mooi noemt. Ik wil gewoon 3 sterren hallen tijdens de clanwar en dat dan 2 keer. Ik dacht er aan om met draken of baloons aan te vallen maar er werd al gezegd dat dat ook niet altijd een garantie geeft voor 3 sterren.
Ik ga eerst maar eens lekker oefenen met de healer / giant combi. Als mijn draak over 3 dagen L3 is dan ga ik dat eens proberen.
Dan over de clanwar.
Wij hebben bij tweakers2 voornamelijk wizzards en boogjes gedoneerd maar als ik de afgelopen clanwars bekijk dan lijkt mij dat een draak de beste keuze is. Volgens mij kan een draak in je clancastle ook een draak van de tegenstander(aanvaller) aanvallen. Dat zou dus betekenen dat een draak gebruikt kan worden tegen elke unit waarmee de tegenstander aanvalt.
Mijn farm aanval is geen probleem. Ik val met 79 boog, 79 barbaren, 6 muurbrekers en 30 goblins aan en pak dan zonder problemen de loot die ik wil hebben.
Het ging mij nu meer op war mode zoals spooksel hem zo mooi noemt. Ik wil gewoon 3 sterren hallen tijdens de clanwar en dat dan 2 keer. Ik dacht er aan om met draken of baloons aan te vallen maar er werd al gezegd dat dat ook niet altijd een garantie geeft voor 3 sterren.
Ik ga eerst maar eens lekker oefenen met de healer / giant combi. Als mijn draak over 3 dagen L3 is dan ga ik dat eens proberen.
Dan over de clanwar.
Wij hebben bij tweakers2 voornamelijk wizzards en boogjes gedoneerd maar als ik de afgelopen clanwars bekijk dan lijkt mij dat een draak de beste keuze is. Volgens mij kan een draak in je clancastle ook een draak van de tegenstander(aanvaller) aanvallen. Dat zou dus betekenen dat een draak gebruikt kan worden tegen elke unit waarmee de tegenstander aanvalt.
Beste keuze wil ik niet per direct zeggen.. Draak is leuk maar kan ook redelijk snel kapot gaan zowel in defense als offense. Wizards (vooral 5+) zijn sterk, zeer sterk, en hebben redelijk wat HP. Als jij niet eerst een CC loot en je krijgt Wizards tegen dan is het lastig om daar nog drie sterren op te halen of je moet er twee lighting spreuken op gooien.SuperKneus schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:13:
Verhaaltje
Dan over de clanwar.
Beide zijn leuke en sterke troepen maar een beste zou ik hier niet uit kunnen halen.
Gewoon snel je CC naar level 6* doen en dan kan je één draak erin kwijt inclusief 3 wizards
Draak verdedigd idd tegen zowel lucht als land!
Een all out draken aanval moet je idd wel minimaal met lv3 draken doen, anders gaat het al snel mis. In principe moet je als TH8 iedere andere TH8 op zijn minst wel op 2 sterren kunnen zetten hiermee, pas als echt _alle_ (boog, tesla, air def, air bombs) maximaal is dan wordt het kantje boord.
) en waar de traps waren. Quick and merciless death followed
Een all out draken aanval moet je idd wel minimaal met lv3 draken doen, anders gaat het al snel mis. In principe moet je als TH8 iedere andere TH8 op zijn minst wel op 2 sterren kunnen zetten hiermee, pas als echt _alle_ (boog, tesla, air def, air bombs) maximaal is dan wordt het kantje boord.
Wat ik bij de laatste deed was een speler aanvallen die eerst succesvol tegen een clannie had verdedigd, ff zijn herhaling bekijken om te zien wat er in het CK zat (lol reuzen, sukkelsFamous schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:17:
[Wizards (vooral 5+) zijn sterk, zeer sterk, en hebben redelijk wat HP. Als jij niet eerst een CC loot en je krijgt Wizards tegen dan is het lastig om daar nog drie sterren op te halen of je moet er twee lighting spreuken op gooien.
[ Voor 46% gewijzigd door Spooksel op 15-04-2014 15:24 ]
Ik zweer bij een CK vol met lvl5-6 boogjes. Zeker als het er 30 zijn. Zo vaak al op mn bek gegaan door een CK met boogjes lvl6 in combo met se normale defense. Werd er gek van. Ben dat nog steeds
Helemaal als de CK in het midden staat. Dus naar buiten lokken en killen met lightning is dan vaak geen optie. Of je moet je rigen units willen opofferen...
Helemaal als de CK in het midden staat. Dus naar buiten lokken en killen met lightning is dan vaak geen optie. Of je moet je rigen units willen opofferen...
Waarom niet? Ze gaan met ze allen op één plek staan dus je verliest misschien 1 of 2 troops als je lighting spell erop "schiet". Ook al heb je dan 50 archers in je CC dan zijn ze alsnog kapothousekamp schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:29:
Ik zweer bij een CK vol met lvl5-6 boogjes. Zeker als het er 30 zijn. Zo vaak al op mn bek gegaan door een CK met boogjes lvl6 in combo met se normale defense. Werd er gek van. Ben dat nog steeds![]()
Als je troepen dan eindelijk doorgebroken en clashen met ck troops dan liggen ze flink onder vuur. Gooi ik er san nog ff een lvl5 lightning er op verzwak ik ze nog verder. Vindt dat niet slim
Maar moet er wel bij zeggen dat ik bijna altijd alleen maar boog en barb gebruik. Ben een cheap ass clasher
Maar moet er wel bij zeggen dat ik bijna altijd alleen maar boog en barb gebruik. Ben een cheap ass clasher
idd, boogjes in clankasteel is waardeloos in clanwar.Famous schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 15:32:
[...]
Waarom niet? Ze gaan met ze allen op één plek staan dus je verliest misschien 1 of 2 troops als je lighting spell erop "schiet". Ook al heb je dan 50 archers in je CC dan zijn ze alsnog kapot
Tovenaars lvl 5+ rulen de pan uit!
Tovenaars gaan tenminste niet kapot bij 1 bliksemspreuk (lvl 4+ nodig om boogjes te slachten)
Ik heb momenteel 7 lvl 6 tovenaars in het clankasteel zitten, ben vier keer aangevallen in clanwar en die kleine bazen hebben al meer dan 100 varkens afgeslacht! Ze hebben max 1 ster gepakt.
Bij ons is de afspraak om alleen maar tovenaars lvl 5+ in de clankastelen te gooien voor clanwar.
[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 15-04-2014 15:45 ]
Bij ons in de 1e clan delen ze altijd heksjes aan elkaar uit, dat is ook altijd wel feest. Die blijven lekker achter de muurtjes hangen en skellies spammen. Hehe.
heksen zijn idd ook fijn. hopelijk wel lvl 2, want lvl1 is ook door 1 bliksem kapot te krijgen.
onlangs ook maar begonnen met CoC, heb nu sinds kort TH4, alles gekocht wat ik kon kopen dus nu druk bezig alles tot max up te graden, boogjes zijn al lvl 2 
zit alleen nog met de layout te ****, kan maar geen goede zien te vinden, heb mijn TH wel al er buiten staan, maar nog ga ik heel hard onderuit als ik wordt aangevallen.
iemand tips of een linkje voor wat voorbeelden?
zit alleen nog met de layout te ****, kan maar geen goede zien te vinden, heb mijn TH wel al er buiten staan, maar nog ga ik heel hard onderuit als ik wordt aangevallen.
PSN: Europhea
Clashofclanbuilder.com, veel succes
Als je zelf inspiratie loos bent kan je hier eens kijken; http://clashofclansbuilder.com/Razenko schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:33:
onlangs ook maar begonnen met CoC, heb nu sinds kort TH4, alles gekocht wat ik kon kopen dus nu druk bezig alles tot max up te graden, boogjes zijn al lvl 2
Je kan sorteren op je TH level en filteren op verschillende soorten bassisen. Denk aan defense, CW, etc.
Ik raad wel aan om enkele dingen hierop aan te passen gezien mensen hier veel op kijken en anders alles weten te vinden qua traps en later Tesla's.
http://clashofclansbuilde...ypeSearch=1&levelSearch=4
Hier kun je wat designs vinden voor lv4 farming
Maargoed, op dat niveau... wen d'r maar aan dat je regelmatig afgefakkeld wordt
Shit happens.
Hier kun je wat designs vinden voor lv4 farming
als je ongeveer 16 keer per avond aangevallen wordt dan verlies je redelijk vaak ja haha.Spooksel schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:35:
http://clashofclansbuilde...ypeSearch=1&levelSearch=4
Hier kun je wat designs vinden voor lv4 farmingMaargoed, op dat niveau... wen d'r maar aan dat je regelmatig afgefakkeld wordt
Shit happens.
Thanks voor de tips iedereen, zal dit vanavond als ik weer thuis ben even rustig doornemen, heb ik teminste iets meer info.
De eerste war (welke we verloren hadden) hebben we, als TWK1, 20 aanvallen niet gebruikt. De tweede war (welke we gewonnen hebben) hebben we dit terug geschroefd naar 6 aanvallen welke niet gebruikt zijn.
Persoonlijk vind ik dit erg netjes gezien er weinig over gezegd is :)!
Dit samen met de donaties deze CW gaan het erg lekker en hopelijk laten we dit keer nog minder tot geen aanvallen liggen.
Persoonlijk vind ik dit erg netjes gezien er weinig over gezegd is :)!
Dit samen met de donaties deze CW gaan het erg lekker en hopelijk laten we dit keer nog minder tot geen aanvallen liggen.
Verwijderd
Beetje onnodig om voor th4 layouts te zoeken. De upgradekosten kan je binnenharken met 1 aanval. Dus onnodig om loot te sparen. Sprake van farmen is er dus niet. Dat begint pas ongeveer bij th7.Razenko schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:33:
het gaat mij ook nog niet om het farmen, met gold/elixers heb ik tot nu toe nog geen problemen, maar gaat me wel om de defense, wil wel een beetje over eind kunnen blijven ipv telkens te verliezen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:27:
[...]
Beetje onnodig om voor th4 layouts te zoeken. De upgradekosten kan je binnenharken met 1 aanval. Dus onnodig om loot te sparen. Sprake van farmen is er dus niet. Dat begint pas ongeveer bij th7.
Verwijderd
Dan zou je een (paar) stadhuizen hoger moeten gaanRazenko schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:47:
[...]
het gaat mij ook nog niet om het farmen, met gold/elixers heb ik tot nu toe nog geen problemen, maar gaat me wel om de defense, wil wel een beetje over eind kunnen blijven ipv telkens te verliezen.
Maar het helpt natuurlijk wel mee, vanaf TH4 heb ik me basis ook elke keer in "farm" modus gezet en me TH buiten me muren.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 17:53:
[...]
Dan zou je een (paar) stadhuizen hoger moeten gaanth4 defense stelt niks voor helaas.
Minder kans dat je resources worden gepakt en een 12 uur shield
Nu net op TH8 van een mede tweaker deze tip gekregen: YouTube: Clash of Clans - TH8 Farming Base (Tesla Traps)
Heb net daarvoor deze layout gebruikt: http://clashofclansbuilder.com/plan/73829
Welke zouden jullie gebruiken of hebben jullie misschien andere layout tips?
Heb net daarvoor deze layout gebruikt: http://clashofclansbuilder.com/plan/73829
Welke zouden jullie gebruiken of hebben jullie misschien andere layout tips?
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Ligt eraan wat voor dorp je wilt, farming of defense...
Ik wilde m'n eigen farm-dorpje even bouwen op Clash of Clan-builder, maar ik kan geen gebouwen verschuiven?
Ik wilde m'n eigen farm-dorpje even bouwen op Clash of Clan-builder, maar ik kan geen gebouwen verschuiven?
Maar ziet er volgens mij niet verkeerd uit die van Steevo!?
Edit: Spannende CW! Beiden clans hebben 47/90 aanvallen gedaan en 64 - 62 in voordeel van TW1!
Edit 2: Deze is volgens mij ook goed voor TH8? http://clashofclans.neggsnetwork.com/clashofclans/view/5816
Edit: Spannende CW! Beiden clans hebben 47/90 aanvallen gedaan en 64 - 62 in voordeel van TW1!
Edit 2: Deze is volgens mij ook goed voor TH8? http://clashofclans.neggsnetwork.com/clashofclans/view/5816
[ Voor 69% gewijzigd door RickvN op 15-04-2014 20:55 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik heb m'n eigen dorp gefix0red, gebruik 'm al maanden:

In 3D
:

M'n eerste frituurpaal was zojuist klaar, lvl6, de tweede morgen, de derde over 4 daagjes ofzo...
Als het lab klaar is met Draak lvl3, gaat Pekka naar lvl2 en dan ook de TH naar lvl9, matched dan precies

In 3D

M'n eerste frituurpaal was zojuist klaar, lvl6, de tweede morgen, de derde over 4 daagjes ofzo...
Als het lab klaar is met Draak lvl3, gaat Pekka naar lvl2 en dan ook de TH naar lvl9, matched dan precies
Verwijderd
Dat is een vreselijke base eerlijk gezegd. Waarom zou je je collectors ommuren? En een aparte compartement voor elk legerkamp? De core is verder ook niet gedicht, troepen lopen er dus zo in zonder muurbrekers. En in de core zitten ook nog lege 3x3 plekken, waardoor je gewoon troepen middenin de base kan droppen. Dan zijn er nog andere punten waarom het zo een slechte base is, maar ik denk dat deze fouten al meer dan genoeg zeggenRickvN schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 20:35:
Maar ziet er volgens mij niet verkeerd uit die van Steevo!?
Verwijderd
Ziet er solide uit. Je bent allang klaar voor th9 zo te zienCLB schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:23:
[afbeelding]
In 3D:
[afbeelding]
prituurpaalCLB schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 21:23:
[afbeelding]
In 3D:
[afbeelding]

Met dat dorp ben je ook wel TH9 bestand denk ik...
[ Voor 4% gewijzigd door two op 15-04-2014 21:31 ]
Signature
Verwijderd
Ik had deze gemaakt in de tijd dat ik nog noob was

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2014 22:03 ]
Zal ik persoonlijk nooit doen!Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 22:02:
Ik had deze gemaakt in de tijd dat ik nog noob was
[afbeelding]
Die twee mortieren heb je zo dood en die derde, tja laat die lekker zijn gang gaan. Mijn healer healt meer dan dat ding damage doet.
@CLB; ik had de traps toch anders neer gelegd maar verder zeker leuke basis
Die kleine bommen had ik nooit hoeven bouwen, wat een prul is dat, die zou ik nog terugverkopen voor een knaak.
Ik heb er een op level 5 en de rest 3+, vind het wel leuke dingen tegen archers!CLB schreef op woensdag 16 april 2014 @ 00:13:
Die kleine bommen had ik nooit hoeven bouwen, wat een prul is dat, die zou ik nog terugverkopen voor een knaak.
Qua traps bedoelde ik echter je spring traps aan de zijkanten. Zou ze dan bij je AA richting je Archertower droppen.
Verwijderd
Ik ben wel benieuwd naar wat je eigenlijk bedoeld? Als je reus/heler combo gebruikt. Ten eerste, zijn er reuzenvallen. En mocht je met reuzen dicht bij de mortieren komen, betekent dat ook dat je helers in range komen van luchtafweer.Famous schreef op woensdag 16 april 2014 @ 00:10:
[...]
Zal ik persoonlijk nooit doen!
Die twee mortieren heb je zo dood en die derde, tja laat die lekker zijn gang gaan. Mijn healer healt meer dan dat ding damage doet.
Ben gisteren ook even bezig geweest met de builder.
Resulterend in dit:
http://clashofclansbuilder.com/plan/374077
Ik gebruik hem een dag, gister was ik aangevallen. Gewonnen, maar toch waren er 4 van de 6 opslagen geraid met een reus healer combi. Komt ook omdat m'n AA aan het upgraden is.
Wat vinden jullie ervan?
Resulterend in dit:
http://clashofclansbuilder.com/plan/374077
Ik gebruik hem een dag, gister was ik aangevallen. Gewonnen, maar toch waren er 4 van de 6 opslagen geraid met een reus healer combi. Komt ook omdat m'n AA aan het upgraden is.
Wat vinden jullie ervan?
Ik vind hem niet symmetrisch. De storages staan verspreid en vooral meer naar buiten dan naar binnen. Daarnaast staan 2 van de 3 AD aan de buitenkant, die zijn zo kapot. Idem voor 2 mortars. En je hero kan gewoon buiten staan, mits die slaapt.
Zo, oorlog #3 van mijn main clan is ook in winst omgezet 
Eindstand is 109 vs 57 sterren geworden, echt niet normaal wat een slachtpartij! Uiteindelijk hebben we 83 van de 90 mogelijke aanvallen uitgevoerd... heerlijk zo'n activiteit in de clan
Eindstand is 109 vs 57 sterren geworden, echt niet normaal wat een slachtpartij! Uiteindelijk hebben we 83 van de 90 mogelijke aanvallen uitgevoerd... heerlijk zo'n activiteit in de clan
Goed bezig spooksel!
Bij mijn clan wachten we even met de 3e cw, er zijn een aantal leden deze week op vakantie.
Onze 2e cw is ook lekker actief verlopen, 73 van de 80 aanvallen.
Bij mijn clan wachten we even met de 3e cw, er zijn een aantal leden deze week op vakantie.
Onze 2e cw is ook lekker actief verlopen, 73 van de 80 aanvallen.
Verwijderd
Hier ook 3-0, tegen een vrij pittige clan met vrijwel alle spelers in master 1 of tegen champion aan. We wonnen met 53-51 
Helaas vrij veel battles gezien waar Hero AI weer compleet ruk was. Straal een Townhall voorbij lopen bijvoorbeeld.
Helaas vrij veel battles gezien waar Hero AI weer compleet ruk was. Straal een Townhall voorbij lopen bijvoorbeeld.
Hey, heeft iemand hier genoeg Lego om dit te maken voor Clash of Clans?
(ben je ook altijd online)
nieuws: Gamer gebruikt Lego en Arduino-bord om te farmen in free-to-play-game
TnI 4 Life
Je bent niet "altijd" online met CoC dan. Na 8 uur wordt je gekicked en dan moet je 5 tot 10 minuten wachtenStr1ngS schreef op woensdag 16 april 2014 @ 11:41:
Hey, heeft iemand hier genoeg Lego om dit te maken voor Clash of Clans?(ben je ook altijd online)
voor je weer mag spelen. Maar opzich wel grappig, bijna nooit meer geraid worden
@Jchan;Waar de traps liggen kan je redelijk voorspellen dus dat is gewoon iets anders beginnen
[ Voor 8% gewijzigd door Famous op 16-04-2014 11:46 ]
Is allang gemaakt blijkbaar:P
en deze natuurlijk:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oB6QeB_6Qqo]
en deze natuurlijk:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oB6QeB_6Qqo]
[ Voor 31% gewijzigd door Bartske op 16-04-2014 11:51 ]