Salv schreef op zaterdag 12 april 2014 @ 12:40:
Hierbij even een huishoudelijke mededeling voor de leden van T2;
[
afbeelding]
De eerste clanwar ging verloren met 59-61. Enige tijd achter gestaan, goed terug gekomen en op het einde is het net weer de andere kant op gevallen. Na enige onduidelijkheid een aantal bugjes en aanvallen later hebben we ook de lijst even doorgenomen. Met de 45 leden die mee mochten doen hebben 8 van ons geen enkele aanval geplaatst en daarbij hebben 4 van ons geen tweede aanval geplaatst. De overwinning had dus van ons kunnen zijn
Bij de volgende CW zal er van te voren duidelijk besproken worden wat er gedoneerd zal gaan worden in de CK aangezien deze alleen voor verdediging zijn en daarbij zal het erg handig zijn om te bespreken wie wat gaat aanvallen, aangezien de tegenstander met veel minder aanvallen deze rating haalt. Wij ons veel stuk gelopen hebben met een aantal aanvallen op dezelfde spelers. Al met al een leuke toevoeging wat meer zal gaan vragen van samenwerking en overleg
We zitten al enige tijd vol en lopen vaker tegen inactiviteit van leden aan en dat is samen met de toevoeging van clan wars natuurlijk erg zonde. Er is dan ook besloten om de leden die al een langere tijd met inactiviteit spelen te verwijderen van de clan. De leden die vandaag verwijderd zullen worden hebben dan nog tot zaterdag 19/04/2014 om zich even te melden hier op het forum of bij mij, dit om aan te geven reden van inactiviteit en verwachte periode dat men terug is.
Wanneer wij geen melding ontvangen zullen de open plekken ingevuld gaan worden met tweakers die graag willen joinen om zo de clan weer vol en actief te krijgen. Echter zullen ook wij de teugels een beetje strakker aan gaan trekken door een cup limiet van 1100 in te stellen en daarbij wel activiteit verwachten. Dat houd in dat er tijdens de twee wekelijkse reset wel aangevallen zal moeten gaan worden en er naar vraag gedoneerd zal worden.
We hopen op deze manier weer om de clan vol maar vooral actief te krijgen.
Ik ben het er volledig mee eens wat Patrick hierboven zegt! Coc is een spel wat je gewoon elke dag moet spelen. Als je het druk met studie, werk, relatie met vriend(in) of combinatie van beiden hebt, mijn gouden tip voor de tweakers met een druk leven

: Ga een kwartier/10 minuten later naar bed en neem de moeite om in die tijd je mijnen te legen mede-coc-ers te helpen door te doneren en eventueel aan te vallen(voor loot/cups/clan wars).
Als je dat
niet kan door omstandigheden (tablet/phone stuk/wachten op nieuwe phone), willen we je wel 2-4 weken in de clan houden. Maar je zit niet voor niets in een clan, af en toe online zijn en de clan er op vooruit helpen wordt op prijs gesteld. Als je niet slechts 10 minuten op een dag kan reserveren voor coc (buiten vakantie om) ben je niet geschikt voor het spelen in actief groepsverband. Als iedereen één x in de 3 dagen online is, is er nooit een clan wars en is de chat leeg. Sowieso worden je mijnen leeg geplunderd als je bijna nooit online bent(In je eigen nadeel) en draag je ook niks bij aan de clan.
Volkomen begrijpelijk dat er strenger op gelet wordt op inactiviteit, als we op slechts 2 punten een clan wars verliezen hadden we beter wat minder (inactieve)leden kunnen hebben.
We zijn van plan om in ieder geval 1x in de week/2 weken een clanwars te starten. Bevordert hopelijk ook de activiteit

en pusht iedereen ook om actief te blijven doneren
EDIT: Natuurlijk moeten we ook beter afspraken maken over wie, wie aanvalt. Zoals in bovenstaande reacties, eerst dorpen met 0 sterren target uit kiezen daarna 1, en daarna pas 2. Als je er van overtuigd bent dat je géén bijdrage aan de sterren kan leveren(Te veel moeilijke dorpen overgebleven). Val dan in ieder geval toch 2 dorpen aan, omdat de loot voor iedereen stijgt.(Als verliezende partij krijg je volgens mij 20% van de loot en als winnende partij ongeveer 80%, correct me if i am wrong
[
Voor 6% gewijzigd door
Willian40 op 12-04-2014 13:33
]